קליי תומפסון לא רצה ללכת הביתה

יהיה משחק שביעי

jk

אחרי המשחק השביעי תודח מהפלייאוף הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה או תודח מהפלייאוף אחת מהקבוצות הבודדות להפסיד סדרה מיתרון 3-1. והנה הפרדוקס: בגמר המערב השנה לא משחקת קבוצה לוזרית.

אני לא חושב שגולדן סטייט הצליחה לתקן יותר מדי. היא צימקה קצת את הפיגור הנורא שלה בריבאונד, אבל הקו הקדמי שלה שוב הובס, החטיא סלים פשוטים מתחת לסל, ספג סלים קלים מתחת לסל, לכן אני לא חושב שאוקלהומה אבודה.

אוקלהומה לא הייתה מושלמת אבל עשתה דברים נכון מאד. אבל האחים המשפריצים, היום בעיקר תומפסון בתצוגת קליעה היסטורית, לא רצו ללכת הביתה.

המקרה המאד קשה ומסובך עם סטף קארי
שהטוב ינצח

153 Comments

עסק שחור 29 במאי 2016

איזה משחק!

Martzianno 29 במאי 2016

ערב גרוע!
שתי קבוצות שרציתי שינצחו, הפסידו אחרי שהמשחק היה בידיים שלהן.

יהושע 29 במאי 2016

המשחק היה בידיים של אתלטיקו?!?! רק לי זכורות החמצות רבות של ריאל ואפס מצבים של אתלטיקו?
לא הייתה הצלה אחת של נבאס כולל הפנדלים. לעומת תצוגה של אובלק עם הצלה מדהימה בדקה החמישית ועוד אחד על אחד של רונאלדו ואחד נוסף של בנזמה.

מתי המשחק בידיים של קבוצה? שהיא חוזרת מפיגור? שסימואנה המאמן שלה? שהיא נגד ריאל מדריד? שהאוהדים שלה ממשיכים לעודד במקום לעסוק בלוזריות האינהרנטית של להפסיד ארבעה גמרים של המפעל החשוב באירופה?

NoOne 29 במאי 2016

והמשחק הזה מראה שוב למה קווין דוראנט הוא 2ND TIER סופרסטאר .
בזיון של משחק של דוראנט ובזיון של ניהול משחק של בילי דונובן , אתה מוביל 7 הפרש 5 דקות לסוף כל מה שצריך זה להאט את המשחק ולשחק פנימה.
אבל דונובן נותן לדוראנט להשתולל עם זריקות מפגרות,מהלכי אחד על אחד ,איבודי כדור במתפרצות.

דורפן 29 במאי 2016

המשחק הזה מראה שכשגם שמשחקים ארבעה הול אוף פיימרים – שניים בכל צד- קבוצה אחת מפסידה.

NoOne 29 במאי 2016

אין ויכוח שדוראנט הוא הול אוף פיימר , אני לא מבין למה דונובן נותן לו להשתולל ככה כשיש שחקן ייותר טוב כמו ווסטברוק באותה קבוצה.
כשלקרי לא הלך בתחילת המשחק ואפילו בחצי השני קר סיפסל אותו או נתן לו להוביל כדור ווקליי תומםסון עשה אך הנקודות כי קרי לא פגע ותומפסון היה אש.
כמה פעמים אני צריך לראות את דוראנט מקבל את הכדור בטופ אוף דה קי ומשחרר זריקה גרועה או מנסה לעשות פוטס אף ומסיים עם איזה פייד אווי כאילו הוא מייקל ג'ורדן.
דונובן צריך קצת להריץ את דוראנט בחסימות , שדוראנט יעשה תנועה בלי כדור , גולדן סטייט היא לא הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמשחררת קלעיום עם חסימות.
ולא יקרה כלום אם הוא יתן לווסטברוק לנצח כשדוראנט ביום כזה רע.

edgecator 29 במאי 2016

ווסטברוק עם חגיגת איבודים בדקות האחרונות. לא היה מוכן לתת לדוראנט להיחנק לבד, יפה מצידו.

אריק 29 במאי 2016

הביקורת על קרי/תומפסון/ווסטברוק/דוראנט מוצדקת!!
איך הם מפסידים משחקים בכלל?
בזיון

edgecator 29 במאי 2016

אריק – חלאס עם הדמגוגיה העצלה, לפחות תתאמץ קצת. משחק 6 בבית כשהשליטה בסדרה נראית ברורה, משחק שלניצחון בו יש משמעות אדירה, ואחד קולע 32% כשהשני מאבד את עצמו לדעת ברגעים האחרונים. צ'וק ג'וב מקצועי – לא סתם.
אז כן כן, מותר להפסיד משחקים. כולם מפסידים משחקים. מותר אפילו להפסיד ככה. מותר.

ורק שיהיה ברור, אני דווקא חושב שהסיכוי שלהם במשחק הבא לא נמוך מדי בכלל.

אריק 29 במאי 2016

זה מי שהם.
בגלל זה עושים שטויות בסוף ובגלל זה ניצחו את גס שלוש פעמים.

edgecator 29 במאי 2016

נו בחייאת, אתה ממשיך. לא, זה לא "מי שהם". רק מה, אפשר למעשה לטעון שהיום היה חיזוק מחוזק לכך שזה *חלק* ממי שהם. כאמור, אני דווקא חושב שעשוי להיות בהם ניצחון במשחק שביעי נגד הכל פחות או יותר. רק שגם אם הם יעשו זאת – העובדה שהיום, במשחק המסוים הזה, שניהם קרסו תחת הלחץ (וכן, גם העייפות) לא תשתנה.

גיל 29 במאי 2016

בדיוק. הם לא קבוצה. אוסף של אינדיבידואלים שכאשר הם תופסים יום טוב הם בלתי ניתנים לעצירה.

Tal 29 במאי 2016

לדעתי בצד של גולדן סטייט משחקים 3 הול אוף פיימרס ואולי אפילו ארבעה (עם איגי)

אסף 29 במאי 2016

איגי בחיים לא.
גרין וקליי עוד צעירים, אבל אני מנחש שאלמלא שושלת של 4+ אליפויות, גרין לא יגיע.

Tal 29 במאי 2016

איגי שחקן עצום שזכה ב-MVP של סדרת הגמר, אל תשכח. אם ג"ס יצליחו להעמיד שושלת ג'ורדונית, אני חושב שכל עמוד השדרה שלהם ייכנס להיכל.

גרין שחקן מיוחד, אני חושב שקארי וקליי יכולים להיות קארי וקליי כי גרין עושה את כל שאר הפעולות החיוביות בחמישייה הראשונה.

AdamB 29 במאי 2016

אוקלהומה איבדו את הראש מרגע שירדו לפיגור 104-101. מבואס בשביל דוראנט. עכשיו
עוד פעם יתחיל באאז של "הוא לוזר". כריס וובר רמז לכך שתי דקות לסיום שהציע שכל הכדורים יילכו לווסטברוק.

שמעון 29 במאי 2016

דוראנט יצא לוזר מאד גדול הערב ואם יפסיד את הסידרה הוא וראסל יקבלו את התווית די בצדק זו סיד3ה שהייתה להם ביד ומשחק שהיה להם ביד לוזרים גדולים יצאו

איציק 29 במאי 2016

לצערי לא ראיתי את המשחק… רק סטטיסטיקות באתר. אכן תומפסון היה בערב קליעה סביר. יש לי איתו בעיה עיקבית (לא רק במשחק זה) עם הרובריקות האחרות בדורה הזטטיסטית. מספר האסיסטים והריבאונדים אצלו נמוך, בטח בהתחשב בתפקוד על המגרש ובממדים הפיזיים שלו. קרי אוסף הרבה יותר ממנו כדורים שלא נכנסו לסל.

רועי 29 במאי 2016

ערב קליעה סביר ?

NoOne 29 במאי 2016

אם היית רואה את המשחק לא היית יכול לאמר כלום על קלי תומפסון כי הפה שלך עדיין היה פתוח בתדהמה

איציק 29 במאי 2016

ראשית, אכן חבל אבל אין טלביזיה ברכבת. שני, בגלל זה בסוגריים הדגרתי שמדובר בתופעה לא חד פעמית.
רועי, אם אתה טוען שהיה לו ערב קליעה גרוע אז יש לנו לילוקי דעות.

רועי 29 במאי 2016

קליעות אדירות מול שמירה מצויינת

איציק 29 במאי 2016

אם כך אין לנו חילוקי דעות.

אמיתי 29 במאי 2016

על הבוקר…חחח

שמעון 29 במאי 2016

איזה שלשול של ראסל ודוראנט וואו לברון מול המאבס לא היה מתבייש לידם. 5 התקפות אחרונות 5 איבודים רצוף בשיא המאני טיים שוב מחכים לדוראנט שישתחרר בסוף שעון ה24 ויזרוק על 2 שחקנים פשוט נורא. דונובן לא אשם בזה דוראנט הרגיש שזה שלו והשתולל בלי הכרה. גיים 7 יהיה בלואו אאוט של גולדו אין שום סיכוי לתאנדר הם הולכים חזק לקבל בראש. איזה מופע לוזריות וואו משחק שהיה להם בידיים ואיזה איבודי כדור. מי אמר שקרי שחקן רגיל? הוא עשה צחוק מהתאנדר ועשה ככל העולה על רוחו קליי כהרגלו ענק הן בהגנה והן בהתקפה שחקן מאד אנדרייטד. האשמים היחידים זה דוראנט וראסל שפשוט העניקו לגולגן את המשחק במתנה יש חיתולי לברון בהנחה בשבילם מה שאני מתנחםמשקרי כולך לתת סוויפ לקאבס וזה יהיה מצחיק

NoOne 29 במאי 2016

דונובן בהחלט אשם בחלק גדול מזה.
הוא יכול לקחת טיים אאוט לסדר תרגיל חסימה לדוראנט שבו דוראנט לא הולך אחד על אחד ומנסה פייד אווי כששני שחקנים נתלים לו על הצוואר.

שמעון 29 במאי 2016

הוא עשה את הטיים אאוטים האלו גם במשחק הקודם זה היה שם איבודו כדור במאני טיים ולמה נראה לך דוראנשט ואל אותו בסוף הוא מחליט על המגרש מה לעשות

הילל 29 במאי 2016

שמעון אתה המגיב המאוס ביותר בדה-באזר.

דמוסתנס 29 במאי 2016

התאנדר לא פספסו הזדמנות לפספס הזדמנות בדקות האחרונות. ואם זאת, מגיע להם קרדיט עצום, הם קבוצה אדירה.

הווריורס נתנו סיום שכולו לב, קליי פשוט לא הסכים ללכת הביתה, פשוט נתן תצוגת תכלית של ווינר ענק. סטף היה מדהים גם הוא.

יותר מדי שחקני ווריורס נראו לי לחוצים ומהוססים באופן מוקצן, בוגוט פשוט שיחק מזעזע ועשה הרבה יותר נזק מתועלת,גרין לא שם ליי אפ, גם סטף היה מהוסס, פשוט ראו את גודל העול שעל הכתפיים שלהם, בגלל זה הניצחון הזה הוא כל כך עצום.

ב5 דקות האחרונות כל התקפה הלכו לבידוד של דוראנט ב45 שהגיע לפיידאווי קשה במקרה הטוב ואיבוד ברוב המקרים, שום תחכום/יצירתיות/התאמה בסיסית. זה מה שנתן להתקפה של הווריורס את הצאנס לנצח.

אנדרה איגודלה שחקן ענק וווינר עצום. 3 חטיפות מכריעות, הגנה קטלנית, ליי אפ מכריע, ובעיקר שקט ומנהיגות מדהימים.

ווריורס פייבוריטים בגדול במשחק 7.

עד עכשיו סידרה מדהימה.

Never underestimate the heart of a champion!

קורא אדוק 29 במאי 2016

Basketball, bloody hell!
איזה סדרה לפנתיאון!

יהודה 29 במאי 2016

איך אנשים אוהבים לזרוק את המילה הזו לוזר קידי וראסמשחקים 45 דקות שבהם הם לוקחים את רוב הזריקות של הקבוצה כן הגיוני שבדקות האחרונות הם יהיו מתים נתנו פייט גדול לא היו טובים מספיק 2 שלשות של קלי שלא היו נכנסות וכל הדיבור פה היה הפוך לחלוטין

דורפן 29 במאי 2016

לחלוטין. דור שלם שחושב שמשחקי כדורסל מוכרעים רק בגלל אוזלת היד והרפיסות של הקבוצה המפסידה.

NoOne 29 במאי 2016

אני חסיד גדול של אימרת הפוטבול הידועה "גם לקבוצה השניה משלמים" ואף אחד לא לוזר וכולם משחקים כדורסל ברמה גבוהה מאד.
אבל זאת לא פעם ראשונה שדוראנט מאבד את הראש, את הכדור ואת המשחק בדקות האחרונות.
כשזה קורה פעם אחר פעם לסופרסטאר ברמתו זה אומר משהו.

היסטוריון ששל ספורט 29 במאי 2016

נכון אבל הוא משחק יותר מדי ואולי זאת הסיבה או לפחות חלק ממנה

יהודה 29 במאי 2016

זה הבחירה של דונובן לא להוריד כמעט את ראס ודוראנט כי שאר החברה לא יכולים לייצר לעצמם זריקות יש משחקים שזה עובד ואתה מקבל 20 הפרש ונח כל הרבע אחרון ויש משחקים שאתה מגיע לדקות האחרונות ממוטט זה מזכיר קצת את לברון בגמר שנה שעברה שפשוט התמוטט בסוף משחק

היסטוריון ששל ספורט 29 במאי 2016

ההבדל הוא שלבלאט באמת לא הייתה אופצייה שכן קיירי ולאב לא יכלו לשחק.
כאן ניתן להוריד את דוראנט ל 3 דקות כל רבע ולתת לראסל לנהל והפוך .

אלעד 29 במאי 2016

אם בירד ומג'יק היו משחקים היום, כל הלגאסי שלהם היה נראה אחרת.

edgecator 29 במאי 2016

דורפן – "רק"? טוב. שני צדדים למטבע כתמיד. כך שאני דווקא רואה בסירוב המוחלט, הקטגורי למעשה, להכיר בחולשות מנטליות של שחקנים, ולו באופן נקודתי, כמעט מוזר.

דורפן 29 במאי 2016

אני לא מכיר בחולשה מנטלית של מי שנמצאים ב-3-3 מול הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה. ולא בחולשה מנטלית של מי שחזרו מ-1-3. יש סדרות שמוכרעות בחולשה מנטלית – למשל סדרת גולדן סטייט – יוסטון – הסדרה הזו היא פשוט סדרה חזקה מאד ומישהו ייאלץ להפסיד.

אריאל גרייזס 29 במאי 2016

הצורך הנואש של אנשים להכניס שחקים לתוך התבניות שלהם של ווינר ולוזר הוא פשוט עצוב. למה פשוט אי אפשר להנות מקרב ענקים גדול?

edgecator 29 במאי 2016

הצורך הנואש הזה מתגמד אל מול הפבלוביות הפתטית שמביאה אנשים לסרב להכיר במצבים מנטליים משתנים אצל בני אנוש במצבי לחץ, ולהכניס לאחרים מילים פה על דרך פישוט העניין – כן, דווקא מהצד הזה – ביצירת הדיכוטומיה של ווינרים ולוזרים. מבאס איך שהפוליטקלי קורקט המסרס מתשלט גם גם על השיח הספורטיבי ומעקר גם ממנו את החשיבה האנושית הבסיסית.

היה משחק ענק, אחד הגדולים של השנים האחרונות לטעמי עם כל מה שהיה כרוך בו. נהנתי ממש. ואתה?

ד"ר רזי הופמן 29 במאי 2016

גם אני לא אוהב הגדרות של ווינר ולוזר במיוחד כשהמשחק צמוד.
לוזר זה מי שמראש מפסיד את המשחק

גיל 29 במאי 2016

בעיניי זה לא ממש מהנה. בתור מישהו שלא אוהד אף אחד מהקבוצות לראות סוג כזה של כדורסל זה מאוד מבאס. הולכים עם הראש בקיר ולפעמים הקיר קצת מתכופף.

גיל 29 במאי 2016

דורפן, אתה לא יכול להיות מרוצה מרמת המשחק אתמול? אף אחד לא לוזר אבל הרמה של הקבוצות לא גבוהה אפילו לא ביחס למה שעשו בעונה הרגילה.

דורפן 29 במאי 2016

הרמה של הקבוצות סופר גבוהה והן כנראה שתי הקבוצות הכי טובות בכדורסל. רק מה לעשות הן מנסות להפריע זו לזו. הן לא נותנות מסירות נוחות וחיתוכים. הן נותנות זריקות רעות.

גיל 29 במאי 2016

אני מסכים חלקית אבל כשאתה רואה שחקן כמו ווסטברוק שמתחיל התקפה בידיעה ברורה שהוא הולך לזרוק, או שחלק גדול מההתקפות הכדור לא עובר יותר ממסירה או שניים אז זה לא הגנה גדולה.

edgecator 29 במאי 2016

ורק בשביל להבין משהו, אתה בעצם טוען להתעלות מנטלית של האחים ובפרט של קליי – אז האם אתה גם טוען ברצינות שלא קיימת תמונת ראי?

ניימן 29 במאי 2016

איך ההתעלות של האחים קשורה לתמונת ראי? זה לא משחק סכום אפס. אפשר לטעון – במלוא הרצינות – על התעלות דו צדדית.

שאלה אחרת: אילולא נס קליי אוקלהומה הייתה (כנראה) מנצחת. האם גם אז היית מדבר על כי היחנקות?

edgecator 29 במאי 2016

זה אכן לא משחק סכום אפס, אבל המוכנות להכיר עקרונית בהתעלות מנטלית בלבד הוא עיוורון מוחלט, חשיבה בינונית להחריד שנוגדת כל היגיון סביר. בוודאי שישנם מקרים בהם יש התעלות דו-צדדית, וישנם גם מקרים בהם צד אחד מתעלה והשני קורס. לא סביר? לא קרה מעולם? בוודאי שכן, אבל חלילה מלטעון שספורטאי מסוים לא התקרב לרמתו הרגילה ברגע מסוים בעל חשיבות מסוימת, ממש תרחיש בלתי אפשרי. הם לא בני אנוש, האתלטים האלה, אין להם את הפסיכולוגיה משלהם כמו לאדם הפשוט. לא ככה?

תרחישים תיאורטיים תמיד אינם פשוטים. אם, נניח, המשחק היה מתגלגל בדיוק כפי שהתגלגל עד הדקות האחרונות ממש, כשההבדל היחידי היה שקליי או סטף מחטיאים זריקה או שתיים במקום לקלוע אותן בעוד שדוראנטברוק היו נראים בשורה התחתונה אותו הדבר – זה עם האחוזים וזה עם האיבודים – בהחלט הייתי טוען להיחנקות שלמזלם לא נגמרה בהפסד. ושוב, במשחק הספציפי הזה, כן? מה שכמובן לא היה מונע מכל מיני גרייזסים מצחיקים למיניהם להשיב בציניות מעושה שאוקלהומה ממש ניצחה את הסדרה הזו כולה במזל גדול. כאמור, הגבלת ההיגיון הבסיסי ע"י השיח הקורקטי. עצוב לראות חשיבה כ"כ מקובעת אצל כ"כ הרבה אנשים.

דורפן 29 במאי 2016

ההתעלות של קליי תומפסון לא הייתה מנטלית. היא הייתה בעיקר התעלות כדורסלנית. 11 מ-18 ל-3 במשחק אלימינציה בחוץ זה לחלוטין לא בתחום של משהו שאפשר להתמודד איתו. כמה שתהיה מרוכז ואחראי ומחוייב. כשהרבה מהסלים הללו על שמירה רצינית

edgecator 29 במאי 2016

אז כשאתה מכריז שקליי לא היה מוכן ללכת הביתה אתה מתכוון לכך שהיד של קליי מבחוץ לא הייתה מוכנה ללכת הביתה? ולא, אולי, שקליי האדם לא היה מוכן ללכת הביתה כהשימוש הדי מטורף באותה היד, בסיטואציה המסוימת שבה הקבוצה שלו הייתה, היה הביטוי לעיקשות הזו? זו הייתה התעלות מנטלית של שחקן כדורסל – לא "התעלות כדורסלנית".

ההליכה של דוראנט עם הראש בקיר לאורך המשחק, מתחילתו ועד סופו, בוודאי לא הייתה ניסיון ולו עקיף להתמודד עם הזון שבו קליי היה מצוי ברבע האחרון. איבוד הראש שלך ווסטברוק בסוף אולי התכתב איתו – אבל זה רק מחזק את הטענה להבדלים המנטליים במשחק אתמול.

ניימן 29 במאי 2016

אף אחד לא טען שאין דבר כזה התמוטטות מנטלית. טענו שאתמול לא הייתה אחת.

edgecator 29 במאי 2016

מפורשות? לא. לא ששמתי לב. גם אני לא הצהרתי על דוראנטברוק כלוזרים גדולים מבחינה קטגורית, מה שלא מנע כמובן מאנשים להציג את דבריי כאילו כך היו. והנקודה נמצאת מאחורי הרטוריקה שבשימוש בה אותם אנשים עשו זאת – במצב היום, כמעט כל טענה באשר להשפעה המשוערת של מצבו המנטלי של ספורטאי כלשהו על ביצועיו בסיטואציה נתונה גוררת בוז אוטומטי מהול בהערות משמימות בדבר טבע האדם ודורות שלמים ודברים שכאלה, קו "מחשבה" שיוצא כנגד הפשטת העניין בעוד שהוא עצמו פשטני להחריד.

בכל מקרה, לי התצוגה של דוראנט והקריסה של ווסטברוק לקראת הסוף, כאשר הלחץ נמצא בשיאו – ולהזכירך מה היה על הכף, לא ברמת ההישגים המקצועיים אלא לא פחות מכך ברמת הנראטיב – נראות כמו התמוטטות מנטלית פר אקסלנס.

ניימן 29 במאי 2016

אתה מתווכח בשיא הלהט עם טענה שלא נאמרה ואף אחד לא תומך בה. זה ממש גז בניוטרל. תקפו בזמנו את מי שאמר שלברון קרס מנטאלית? ברור שלא. כי הרוב הסכימו עם זה אז.

במקרה הנוכחי, מה לעשות, לא מסכימים איתך. גם הכרזת על הדברים בהחלטיות – והחלטיות גורמת תגובות קיצוניות. לא נראה לך יותר הגיוני שאם הייתה קריסה, היא נבעה מעייפות? הם שיחקו מספר שיא של דקות.

edgecator 30 במאי 2016

אתה עושה עבודה בהחלט מרשימה בעקיפת הטענה שהעלתי. עבור שוב על כמה מהתגובות כאן, של גרייזס, דורפן, אריק ואחרים – תגובות, לפחות חלקן, שיוצאות כנגד עצם האפשרות להעלות טענה לקריסה מנטלית, כאילו טענה כזו פסולה אוטומטית והעלאתה מעידה על הדובר יותר מכל. אטימות מחשבתית במלוא תפארתה. כך שאין לי כל בעיה שהיא עם מי שלא מסכים עם הטענה המסוימת שלי לגבי משחק ספציפי (כשאגב, במקרה הזה יש די והותר שדווקא מסכימים איתה), יש לי בעיה עם מי ששולל א-פריורית את כשרות הדיון ועושה זאת באמצעות סיסמאות ריקות מתוכן והכנסת מילים לפיהם של אחרים בהתאם לתבנית החשיבתית שלו.

לגבי אתמול, אין לי ספק שהעייפות השפיעה וגם ציינתי זאת למעלה באחת התגובות. בטח לא תאמין, אבל אני חושב שאפילו לקבוצה שמנגד הייתה השפעה על התוצאה. תמיד יש ריבוי גורמים, אף אחד לא פועל בוואקום. אלא שלאור כל מה שהיה כרוך בהתמודדות אתמול בנסיבותיה המסוימות – הנראטיב שנבנה סביב כל אחת מהקבוצות הללו, ביחד לאורך הסדרה ולחוד לאורך העונה / עונות האחרונות, ושקשה מאוד לחלוק על כך ששתיהן היו מאוד מודעות לו בבואן למשחק המאוד קריטי הזה – פרשנות לתצוגה של דוראנטברוק שמתעלמת כליל מכל אספקט מנטלי באשר הוא נראית לי בעייתית מאוד. מנין פרשנות כזו נובעת? זה כבר דיון אחר, שהדוגמה של לברון שהבאת מתקשרת אליו.

גאזה 29 במאי 2016

וכדורגל, וכדוריד, ופינג פונג. אין צורך להקטין את המפסיד/להאדיר את המנצח כדי להנות מספורט טוב

שמעון 29 במאי 2016

ברור שהם היו עייפים עייפות זה חלק מהסיפור אבל שאתה מוביל 3 1 בסידרה והמשחק המכריע בבית שלך וכל המשחקהאתה מוביל ומשחקים אצלך 2 מ4 השחקנים הטובים בעולם ואתה מפסיד את הסידרה אתה פאקן לוזר מצטער. ואם תראה מה רשמתי אתמול שגולדן ינצחו במצב שהם יתפסו יום מה3 מה שטרם קרה בסידרה ואם אוק יאבדו כדורים מפגרים וזה בדיוק מה שקרה היו איבודי כדור של שלשול במאני טיים לא איזשהי הגנה ענקית של גולדן כדורים עפו לדוראנט וראסחץל מהידיים וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה בסידרה הזאת לכן זה הם הפסידו את המשחק יותר יאשר גולדן ניצחו

עמי ג 29 במאי 2016

אבל הם עדיין לא הפסידו את הסדרה…
אם ינצחו באורקל מחר פתאום יהפכו מלוזרים לווינרים? ואז אולי יפסידו בגמר ללברון ושוב יהפכו ללוזרים?
יש כאן שתי קבוצות מצויינות ומישהי חייבת להפסיד.

החלוקה לווינרים ולוזרים היא בעיני המתבונן בלבד. אנשים חייבים למיין את העולם ולארגן אותו אחרת האי וודאות ותחושת חוסר השליטה בעולם משגעת אותם. זו פשוט תכונה אנושית טבעית. נורא קשה לנו לקבל צירופי מקרים ומזל.
הרבה יותר נוח שיש את מי להאשים ב"לוזריות". (עד שפתאום הוא זוכה בסופרבול שני בגיל 40 והופך לווינר בדיעבד….)

הילל 29 במאי 2016

צודק מאה אחוז, והאתר הזה אמור להיות של אנשים בוגרים, מעורר חלחלה.

קלבדוס 29 במאי 2016

4 hof?
שניים בצהוב כחול ראינו, במלוא תפארתם.
השניים האחרים?
אחד שמאבד 4 פעמים ברבע האחרון,
והשני קולע 1 מ-7 ברבע האחרון של המשחק החשוב של חייו והזדמנות שלא תחזור עוד?

באיזה אגף של ההול אוף פיימרז זה שם אותם?

גיל שלי 29 במאי 2016

באגף התשוש

ק. 29 במאי 2016

והאנושי

אורי 29 במאי 2016

באגף של בארקלי וסטוקטון

גיל 29 במאי 2016

קצת משעשע לראות איך כל השחקנים והמאמן של התאנדרס נעים באתר הזה בין חסרי מושג, לגאונים ושוב לשחקני ליגה ז'. מעניין מה יקרה אחרי ניצחון במשחק 7.

הילל 29 במאי 2016

אני לא מאמין כשאני קורא את התגובות האלה, ופעם חשבתי שרוב המגיבים בדה-באזר מבינים משהו בכדורסל, או בספורט, או בחיים. מביך.

Shadow 29 במאי 2016

דיזידין.

איך נראה הניתוח שלי עכשיו? ;)

דיזידין 29 במאי 2016

כואב לי להגיד את זה, אבל לפעמים אתה כנראה צודק, כשלא מדובר בלברון…
(כוכבית: ההודאה הזו הוצאה ממני בעינויים – בעיקר מניעת שינה והשכמות בארבע בבוקר מדי יום)

אבישי 29 במאי 2016

הת׳אנדרס עדיין במצב שגולדן סטייט צריכה לעשות אליהם התאמות ולא מרגישה נוח מול האורך שלהם. הם נצחו בזכות שלושה מששה משחקים נגד קבוצה טובה מהם שעשתה את שיא הנצחונות בעונה הרגילה ולא בכדי. אז:
א. הם לא לוזרים.
ב. הסדרה לא גמורה.

טיפה סרוחה 29 במאי 2016

להגיד שאוקלהומה הפסידה כי מישהו צריך להפסיד זאת גניבת דעת.יש מקרים שבהם שתי הקבוצות משחקות טוב בסיום ואחת נאלצת להפסיד אבל המשחק הזה הוא לא אחד מהם.כשאתה מוביל ב5 נקודות 3 דקות לסיום ומאז לא עושה סל,בעצם עזבו סל,בכלל לא מגיע לניסיון זריקה מרב איבודים-זו היחנקות בריבוע.אבל אני לא חושב שהם נחנקו בגלל שהם לוזרים,וסטברוק ודוראנט מפסיקים לשחק כדורסל קבוצתי בדקות האחרונות ומנסים לקחת הכול על עצמם,והיריבות יודעות את זה אז זה הופך לשקוף ולקשה הרבה יותר,לדוגמא ווסטברוק בערך 2 דקות לסיום בשוויון נקודות שורף שעון-למה?אתה רק סוגר לעצמך אופציות ככה.עדיין לא איבדתי תקווה,הם יבואו פצועים ורעבים למשחק 7 וכל עוד השופטים לא יהרגו אותם יש להם סיכוי טוב

Srtest - ארטסט 29 במאי 2016

פי 1000 לברון :-)

יהודה 29 במאי 2016

למה אנשים בטוחים שראס היה יותר טוב מדוראנט האחוזים די דומים לשניהם באיזור ה10 מ30 ראס גם איבד שני כדורים סופר חשובים בסיום

יהויכין פנדלוביץ' 29 במאי 2016

+1

חכם בדיעבד 29 במאי 2016

פסיכי לגמרי

MOBY 29 במאי 2016

איך הולכים לעבודה היום?
ואוקלהומה כבר ניצחה בג"ס הם רק צרכים למצוא את הורפ ספיד שלהם שוב, סקוטי?

קלבדוס 29 במאי 2016

אנשים טובחים את לברון ג'יימס, שהעז להגיע ל-6 סדרות גמר ולא לקח את כולם (בסטנדרט הנורמלי של מייקל ג'ורדן), מתוכן פעמיים עם גרוטאות הקאבס, די לבדו.
אני תוהה מה היו אומרים על לברון אחרי ערב כזה מקביל לראסל/ דוראנט. ועל הלגאסי שלו.

שמעון 29 במאי 2016

אל תדאג את השלשולים של לברון יהיה לך שוב הזדמנות לראות החל מיום חמישי ההיעלמות שתהיה אצלו ברבעים האחרונים יזכירו לך נשכחות

הילל 29 במאי 2016

אתה פשוט מגעיל, אי אפשר למחוק את התגובות שלו? דורפן? מישהו?

Shadow 29 במאי 2016

עם כל הכבוד לא ראס ולא דוראנט שמו את עצמם במקום שלוזרון מנסה לשים את עצמו.

קשקשן בקומוקום 29 במאי 2016

אני נגנב מזה שאנשים שמחזיקים מעצמם אוהבי כדורסל מרשים לעצמם לקרוא למישהו כמו לברון "לוזרון". ואני אפילו לא אוהב אותו. נגנב מזה

shadow 29 במאי 2016

אני פתוח להצעות. לה-קווין? לה-פלופ?

הילל 29 במאי 2016

+100

Lord Anthony 29 במאי 2016

העובדה שגולדן סטייט הצליחה להשוות את הסדרה היא בעיקר על דונובן, שככל שהסידרה מתקדמת כך הוא מצמצם את הרוטציה שלו, כשאתה משחק עם רוטציה של 7 וחצי שחקנים (וגם זה ביום טוב) מתישהו נגמר להם הכוח. דונובן שוחק את הכוכבים שלו וזאת הסיבה העיקרית שהסידרה הזאת הולכת למשחק שביעי.
דוראנט ו-ווסטברוק נותנים מספרים מדהימים, אבל יש גבול לכמה משחקים הם יכולים לנצח רק בכוחות עצמם.

שמעון 29 במאי 2016

פה אתה טועה אין לו שחקנים אחרים ברגע שהם לא על המגרש לא יצליחו לזרוק לסל אין פה מה יותר מידי לנתח ללא איבודי הכדור האלו הם היו מנצחים לכן סה עליהם וזו לא פעם ראשונה בסידרה הזאת

Lord Anthony 29 במאי 2016

אתה לא יכול מצד אחד להגיד שאין לאוקלהומה סגל מספיק טוב ומצד שני להאשים את שני השחקנים היחידים שכן מצליחים לעשות משהו בהפסדים.

אריאל גרייזס 29 במאי 2016

מאכזב לראות שבסוף אוקלהומה חזרה בדיוק לאותן בעיות שאפיינו אותה בעונה הסדירה. חוסר יכולת לסגור משחקים, הליכה באחד על אחד. הגנה לא מרשימה. מצחיק שאנשים אומרים שהיה צריך לשים את הכדור בידיים של ווסטברוק כשהיו לא מעט משחקים שזה היה בדיוק הפוך ואנשים אמרו – "איך דונובן לא שם את הכדור בידיים של דוראנט בדקות האחרונות". זאת אוקלהומה, קבוצה שחיה על בידודים של שני השחקנים המובילים שלה, ככה היא תנצח וככה היא תפסיד.
ועוד משהו לגבי המורשת של גולדן סטייט – אם רק לפני יומיים דיברו על הקריסה הגדולה ועל איך המירוץ אחרי שיא הניצחונות שכביכול גמר אותם, הרי שבהנחה שהם מנצחים את השביעי (מעניין אם יש מישהו שיהיה מוכן להמר על ניצחון של הת'אנדר במשחק השביעי), הרי שהנראטיב הולך להתחלף לגמרי ועכשיו ידברו על ההירואיות של הקבוצה הזאת שחזרה מפיגור 3-1 וכל התבוסות יישכחו כלא היו. רק מראה כמה נראטיב הוא הפכפך

אחד 29 במאי 2016

ככה זה כשכולם ממהרים להסיק מסקנות כשהדברים עוד לא גמורים.

אריאל גרייזס 29 במאי 2016

אנשים ממהרים להסיק מסקנות על סמך משחק אחד?? לא יכול להיות!

אחד 29 במאי 2016

לא אמרתי שזה מקרה נדיר, אלא נורמה שגוייה

אריאל גרייזס 29 במאי 2016

ברור, אבל אין שום דבר שאפשר לעשות נגדה. זה האופי שלנו כבני אדם, להתייחס לדבר האחרון שאנחנו מכירים

ק. 29 במאי 2016

אפילו מתייחסים רק ל5 דקות האחרונות כאילו לא הקיזו דם ועשו מהלכים 43 דקות ראשונות.
היו צריכים לעשות משהו טוב אם הובילו רב המשחק מול קבוצה שמתקדמת בקצב 3 נק לסל לעומת 2 שלהם.

רפאל 29 במאי 2016

מעצם ההבנה והידיעה שיש לאדם נטייה להתייחס לדבר האחרון שמכירים,
אז יש הרבה מה לעשות לגבי זה.

השליטה והפרנסה של אמצעי התקשורת תלויים בשינוי הנרטיבים לפי מקריות ומצבי רוח.
כמו כן הם אוהבים לחזור על אייטמים מתמשכים.
שמים לב לשטיפת מוח כשמתנתקים ומתנקים מזה תקופה ואז כבר הרבה יותר קל לוותר על הדיבורים הסתמיים לגמרי.
אין סיכוי שבתקשורת השיטות ישתנו- כי אלה מתודות שעובדות על ההמון ומביאות רייטינג ובאז.
אבל בנאדם כן יכול לקבל החלטה למה הוא מתייחס ובאיזה מינון.
דורש עבודה- אבל תלוי בו.

אלעד 29 במאי 2016

והכל יכול להשתנות אם כדור אחד מקפץ על הטבעת ונכנס במקום לצאת…

אריאל גרייזס 29 במאי 2016

זאת מהות הספורט. תראה את הטור של דורפן על זידאן וזה שהוא מביא מדליות. בסוף במה זה היה תלוי? בשחקן בכלל של אתלטיקו שהפנדל שלו פגע בקורה. אברם גרנט נחשב לוזר כי ג'ון טרי החליק. ספורט הוא מאוד דטרמיניסטי.

אמיתי 29 במאי 2016

המשפט האחרון זה לטור של דר א?

גיל 29 במאי 2016

בתור קבוצה כן, אבל המורשת של קארי די נפגעת בפלייאוף הזה.

גיל שלי 29 במאי 2016

רק אצלך גיל, רק אצלך

גיל 29 במאי 2016

בטוח לא רק אצלי. מה בדיוק התגבר אצלך? לא נתן שני משחקים רצופים טובים ואתמול היה די בינוני.

אסף 29 במאי 2016

קארי היה חלש בחצי הראשון וטוב בשני. 31 נקודות ב 41% מהשדה לשחקן שעיקר כוחו הוא בזריקות מדויקות זה לא משהו להתפאר בו.
קארי משחק טוב, כי הוא שחקן טוב. אבל לא נתן עדיין בסידרה התעלות דומה לזאת של תומפסון, כזאת שאתה יכול לומר בודאות שהוא סחב את הקבוצה על הגב.

גיל שלי 29 במאי 2016

תשעה אסיסטים, עשרה ריבאונד, חטיפות וסלים בקלאץ', כל זה שטויות

אסף 29 במאי 2016

מי אמר שטויות? זה יופי. כתבתי ששיחק טוב. אבל הסיבה היחידה שיש פה דיון היא ההתעלות של קליי. ומשחקן כמו סטף, טו טיימס אמויפי, אתה מצפה להתעלויות גם נגד אוקלהומה ולא רק נגד פורטלנד.
בינתיים בסידרה הוא קולע 26 נקודות ב 42% מהשדה. אתה מסתפק בזה? לבריאות. אני מעריך אותו קצת יותר, ומצפה שיהיה יותר דומיננטי במצבים האלה.

גיל שלי 29 במאי 2016

6 מ13לשלוש כשההחטאות בהתחלה, זה בינוני בגלל שהוא לא גבר ונתן לקליי להאפיל עליו

אסף 29 במאי 2016

"בינוני"? "לא גבר"?
אם אתה נהנה להתווכח עם עצמך אתה יכול להמשיך. נמאס לי שאתה מכניס לי מילים לפה.

גיל שלי 29 במאי 2016

בינוני זה של גיל, לא גבר זה מה שיוצא להבנתי מתגובתך, זה שקליי היה ענק לא מפחית כלום מהמשחק של סטף

גיל 29 במאי 2016

וכמה איבודים קריטים וכניסות עם הראש בקיר שהובילו לריצה של אוקלהומה במחצית הראשונה. בלי קליי שיציל אותם המשחק היה גמור וקארי היה מקבל את עיקר האשמה.

והוא לא נתן לקליי שיאפיל עליו, אלא קליי לקח והיה היחיד שתפקד. אתה מתאר את זה כאילו הוא מסר לקליי ופינה לו את הבמה שיצטיין בעוד הוא ניסה לקלוע שוב ושוב עד שבסוף נכנסו לו כמה.

קליי לא היה ענק במשחק הזה והוא גם לא בסדרה ובפלייאוף. יש לו שני משחקים ממש מעולים ויותר מדי עליות וירידות. זה עדיין מספיק טוב לרוב השחקנים אבל לשחקן שכבר הכניסו אותו לעשירייה הראשונה אי פעם עם איום רציני על טופ 5 מצפים להרבה יותר ולא לשחק כינור שני יעיל.

גיל שלי 29 במאי 2016

בינוני???????? להיפך, כמו איליי, שם את הטעויות מאחורה והתעלה כשצריך. מכל הפרשנים שראיתי, אתה היחיד שלא מתפעל ממנו אתמול, מייק ווילבון למשל אמר שזו הופעת הצמד הגדולה ביותר שראה, כולל מייקל הסקוטי, כולל מג'יק ווורת'י או קארים כולל לארי ומקהייל

גיל 29 במאי 2016

הוא בינוני ביחס למה שעשה בעונה הרגילה. וואלה, לא הגזמנו עם הופעת הצמד הכי טובה. זו אפילו לא הופעת הצמד הכי טובה בסדרה הזו. 20-34 לדוראנט ווסטברוק במשחק 3.

גיל שלי 29 במאי 2016

אתה בטוח שבורוביץ לא השתלט לך על הכינוי?

Gilad 29 במאי 2016

בואו נסכם שטיעונים כגון "אם הזה לא היה קולע וההוא לא היה מטביע אז בכלל לא היינו כאן" הם קצת חסרי משמעות בניתוח משחקים, אוקי? זה כמו לכתוב שהשלשה של תומפסון ממאה מטר היתה פוקס ולכן לא צריך להתחשב בה. לא לענין.
ולענין עצמו: בינוני, רק טוב, לא התעלה וכל השאר – יש עובדות – במשחק של להיות או לחדול, ברבע האחרון שהכסף על השולחן, הוא קלע את מה שהיה צריך לקלוע, חטף את מה שהיה צריך לחטוף והכדור לא יצא לו מהיד. נכון, עשה גם כמה טעויות. נכון, היה יכול לעשות יותר טוב. במבחן התוצאה, ומול כל האולסטרס שהיו לידו על המגרש [כולל קליי וההתעלות הלא אנושית שלו], הדקות האחרונות היו שלו, ההחלטות שניצחו את המשחק היו שלו וכל השאר זה מים מתחת לגשר.

דורפן 29 במאי 2016

אני עדיין זוכר את הקריסה של ג׳ורדן במשחק 6 ביוטה ב-98. כשהוא קללע רק 15 מ-35. העדיף מבצעים אישיים, ורק שני סלים שלו וחטיפה בסוף הצילו אותו.

גיל 29 במאי 2016

אז עכשיו הנראטיב הוא שקארי הוא שחקן של רבע רביעי ולא כזה שבכלל לא צריך אותו ברבע הזה?

Shadow 29 במאי 2016

הנראטיב הוא שאתה הרבה פעמים אוהב להתווכח איפה שאין על מה להתווכח ורק לשם הויכוח עצמו.

נראה לי שאת הדיבורים על התפוקה של קרי עדיף לעשות במשחקים שהוא לא מפלרטט עם טריפל דאבל תוך הפגנת יכולות קלאץ' עילאיות כשמנגד ניתן לראות "איך לא עושים זאת נכון".

גיל 29 במאי 2016

אולי במקום לתקוף אישית תענה לעניין? נמאס לי לדבר עם דמגוגים.

שלו 29 במאי 2016

עכשיו כשנציגת המזרח בגמר ידועה,
מה אומרים ההימורים?
מי פייבוריטית?
מה היחס בין קליבלנד לכל אחת מהיריבות מהמערב,
יתרונות? חסרונות?

אמיתי 29 במאי 2016

כמו שאני רואה את זה גיל שלי צדק..גולדן ניצחו בצורה אנושית (טוב חוץ
מתומפסון) בשיניים. הצליחו להישאר קרובים בשביל הצאנס שמישהו
ייתעלה בסוף (או שאוקלהומה יישתנקו)

Shadow 29 במאי 2016

דיי מזכיר את המשחק הראשון שאוקלהומה גנבו באורקל

פישמן דוד 29 במאי 2016

מכיון שרובכם חושבים שזהו הסידרה נגמרה אז זהו שלא ממש לא.
א. ההגנה של גולדן סטייט אולי עשירית בטיבה בליגה.
ב. תומפסון לא יחזור על אותה הצגה פעמיים ברציפות גם אם הוא נורא ירצה.
ג.השחקן הטוב ביותר העונה שקוראים לו רסל ווסטברוק יעלה את אוקלהומה לגמר.הוא השוברשיוויון האמיתי ולא זה שמשחק פצוע.
ד.למדתי גם על בשרי טיבה של עיתונות אמריקאית צבועה ולברונית.אם היא נראית כמו שהיא נראית אזי הלוחמים יכולים לעלות ואדון ג'יימס
יחיח אלוף. אם יש צדק שיופיע ומהר.
ה.הכוונה לרסל עם לברון.
ו. לא תהיה פעם עשירית שקבוצה שקבוצב תחזור מ3:1 לא ולא.

ד"ר רזי הופמן 29 במאי 2016

השאלה היא מה הולך בראש של ווסטברוק עכשיו
האם הוא מסוגל להתגבר על הנפילה בסוף המשחק או שהלב של OKC נשבר.
נראה במשחק השביעי

עידו ג. 29 במאי 2016

אם יש משהו שאי אפשר שלא לאהוב בווסטברוק זה העובדה שהוא אף פעם לא נשבר. הלב הכי גדול בליגה.

הילל 29 במאי 2016

ווסטרברוק גיבור כדורסל.

Shadow 29 במאי 2016

חולה עליו. מת שיבוא לליקרס.

בליקי 29 במאי 2016

האחים המשפריצים!

לדעתי משחק 7 יהיה המשחק האחרון בו יהיה איזשהו עניין בפלייאוף הזה (וגם זה לאורך רבע וחצי, לפני שהווריירס יפתחו מבערים).

בגמר זה גולדן סטייט בחמישה משחקים בלחץ.

תומר 29 במאי 2016

ואל מול קביעה כזו אי אפשר שלא להזכר בקונצנזוס שהיה סביב הסידרה בין הספרס לת'אנדר אחרי המשחק הראשון: "הספרס מנפנפים אותם בארבעה, גג חמישה, משחקים"

karim the dream 29 במאי 2016

ההופעה הכי גדולה בשנים האחרונות ברבע האחרון מצד קליי, אוקלוהומה חזרו שוב לHERO BALL עוד במחצית. כל כך הרבה כישרון, איבקה, אדאמס וקנאטר שיחקו כל כך טוב, אבל לדוראנט ולווסטברוק יש אגו גדול ומוח קטן. סטף נתן לקליי לקחת את המושכות, הם הניעו את הכדור, איגודאלה ודריימונד עם הגנה פנטסטית בדקות האחרונות הוציאו לאוקלוהומה את האוויר.

בצלחה לגולדן סטייט מול קליבלנד, המשחק גמור.

karim the dream 29 במאי 2016

סדרה גמורה*

וגם רציתי להוסיף שהיכולת של קארי עם היכולות האתלטיות המאוד מוגבלות שלו לקחת ריבאונדים היא פשוט מדהימה.

shohat 29 במאי 2016

התגובה הקולעת של ג'ו לייקוב: https://vine.co/v/iVZPOKMpKlu

אם לא קליי תומפסון ההפרש היה עולה ל- 12-14 לפחות בחצי הראשון לרבע האחרון. מדהים מה שהוא עשה.

גיל שלי 29 במאי 2016

מה שכן, עם כל הגאונות של אנשי קרנות ההון סיכון שם, הם צריכים לנשק את הידיים והרגליים של ג'רי ווסט. ג'רי ווסט היה זה שנעמד על הרגליים האחוריות ומנע את הטרייד של קליי ודריימונד תמורת קווין לאב. מתסבר שאפשר להיות חכם גם בלי שעברת בקרן הון סיכון קליינר פרקינס

עמי ג 29 במאי 2016

קליי היה מצויין גם במשחק 4 עם 19 נקודות ברבע השלישי. רק ששם הוא היה לבד לגמרי.
עד עכשיו הוא האיד הכי דומיננטי בסדרה הזו.
האקס פקטור של אוקלהומה זה אדאמס. הענק שמחזיק כדורסל ביד אחת כמו כדוריד ונותן לאוקלהומה הזדמנות שניה ושלישית בכל התקפה שהם מפספסים

אורן השני 29 במאי 2016

גם רוברסון נותן סדרה מהסרטים (בסטנדרטים שלו)

גילי פלג 29 במאי 2016

קליי שייך לתחום ההוצאה להורג, לא לתחום הכדורסל.

גיל 29 במאי 2016

אני לא יודע איך לכתוב את זה בעדינות, אבל היה חרא של משחק. משחקנים עם כל הרבה כישרון אנחנו מקבלים משחק אגואיסטי שבנוי על הברקות של יחידים ומעט מאוד משחק קבוצתי. רק תומפסון הבריק בעוד שווסטברוק, קארי וקצת פחות דוראנט פשוט הסריחו רוב הזמן. אני מתחיל לחשוב שצודקים אלו שאומרים שלעמוד ולקלוע משלוש הורס את המשחק. שחקנים פשוט עצלנים וזורקים בלי סוף לשלוש בלי טיפת חכמת משחק. כשזה באחוזים גבוהים זה מגניב ואחלה אבל כשזה 3 מ23 זה פשוט מחריד. עם כל השינויים שמדברים שעברו כביכול אוקלהומה, מדובר בסך הכל בשני שחקני על שסוחבים את הקבוצה. כשהם לא מתפקדים אז הם מפסידים. הדבר אולי הכי עצוב הוא ששלוש הקבוצות שנשארו בנויות כולם על פרימדונות ואחת מהם תהיה אלופה.

אלון 29 במאי 2016

בחייך ככה נראה פלייאוף. לא זוכר מתי היו משחקי הכרעה כאלה(משחקינ6,7) שלא נראו ככה. גם שיקאגו יוטה ב98 היה 90 אחוז מכות ו10 אחוז הירו בול של מייקל.
רוב הסדרות של בוסטון לייקרס 08-10 היו מכות. שנה שעברה היה קשוח ולא "יפה".
פעם אחרונה שראיתי כדורסל כביכול יפה היה שהספרס דרסו את מיאמי ב14 וזה היה שיעמום…
גם קבוצות מושלמות אחרי 6 משחקים מכירות אחת השניה מובילות אחת את השנייה. נשאר רק להלחם.

אלון 29 במאי 2016

מבטלות*

גיל 29 במאי 2016

יש הרבה משחקי הכרעה שנראו הרבה יותר. אפילו המשחק הקודם היה טוב יותר ולא פחות מותח. ואני לא טענתי ששנה שעברה היה יותר טוב, אבל בסדרה של הספרס אוקלהומה היה יותר כדורסל משתי הקבוצות, מצד גולדן סטייט היה יותר כדורסל שנה שעברה. בעיניי היה משחק כואב לצפייה.

רלף סמפסון 29 במאי 2016

נו, אמרת ונשארת בחיים.

איזה כיף זה, אה? הכי כיף להיות מיוחד.

גיל 29 במאי 2016

ולהגיב לדברים עניינית אתה מסוגל או שרק לדבר דברים לא שייכים?

דיזידין 29 במאי 2016

אולי יש בעיה עם הטלוויזיה שלך.
כי אצלי ראו את אחד המשחקים הגדולים של השנה.
ולכנות את לברון או קרי פרימדונות זה מגוחך בעיני.

גיל 29 במאי 2016

מה זה משחק גדול? משחק מותח כמעט עד הסוף? נכון, היה מותח אבל רמה נמוכה לדעתי. ומה בדיוק מגוחך בזה שהם פרימדונות? הם לא כאלו?

דיזידין 29 במאי 2016

משחק גדול זה לא הצגה של ההארלם גלובטרוטורס, אלא מאבק קשוח, שחקנים שמתעלים ושחקנים שקורסים, דרמה עד הדקה האחרונה.
ובוא נשמור לגמר את הוויכוח אם מלך האסיסטים של כל הזמנים מחוץ לעמדת הרכז הוא פרימדונה.

גיל 29 במאי 2016

אתה רציני לחשוב שלברון לא פרימדונה? אני יכול לקבל את ההגדרה שלך למשחק גדול אבל זה לא אומר דבר על האיכות. גם המשחקים של הניקס בשנות ה90 היו גדולים לפי ההגדרה שלך אבל כואבים לעיניים. זה היה משחק שברובו היה כואב לעיניים מהשטויות ששחקנים בשתי הקבוצות עושים.

רלף סמפסון 29 במאי 2016

תגיד, אתה אמיתי?

חשבתי שהתפלק לך קודם..

אני ממליץ לך כלאחר כבוד לוותר על משחק 7. יש סיכוי טוב שיהיו שם החמצות, פיקשושים, החטאות, איבודים, בידודים ועוד כהנה וכהנה טעויות ובלאגן שבוודאי יעשו מהמשחק בלתי ניתן לצפיה.

גיל 29 במאי 2016

תגיד אתה אמיתי או תגובה של מכונה? כי לכתוב שטויות ולהגיב לגופו של אדם ולא לתוכן גם אני יכול לעשות.

ואם היית קורא מה שאני כותב היית רואה שאין לי בעייה עם החטאות או איבודים כשלעצמם אלא עם משחק עצלני ולא קבוצתי וקבלת החלטות גרועה שהייתה חלק גדול מהמשחק הזה.

רלף סמפסון 29 במאי 2016

לא, אני לא מכונה.

אני נוטה להתעצבן מפארטי פופרס שמאוהבים בתפקיד.

גיל 29 במאי 2016

הרגשת האישית לא מעניינת כשהיא לא מגובה בעובדות.

רלף סמפסון 29 במאי 2016

אבל עזוב, זכותך להביע את דעתך.

אם מבחינתך זה היה משחק גרוע, אז בכיף. אותי זה קצת "הצחיק".
(המרכאות באות לבטא סוג של כעס כשראיתי את התגובה שלך).

גיל 29 במאי 2016

אני באמת מצטער שאני לא מתרגש ממשחק של 42% קליעה כשחלק גדול ממנו זה הליכה של שחקנים עם הראש בקיר בלי שום מחשבה קבוצתית.

Shadow 29 במאי 2016

אחוזים זה אוברייטד.

אני בכל אופן נהנתי מאוד מהמשחק.

הלוואי כל משחק ככה.

גיל 29 במאי 2016

אחוזים הם לא אוברייטד כשהם באים מזריקות טיפשיות, אירבולים או כניסות בלתי אפשריות לסל.

דיזידין 30 במאי 2016

כדורסל זה משחק של אחוזים.
המטרה בהתקפה היא להביא שחקן וכדור למקום ולזריקה שבהם הוא קולע באחוזים מספיק טובים.
המטרה של ההגנה היא לאלץ זריקה משחקן ומקום שהם באחוזים גרועים.

ואחרי זה, הכל מן אללה ומן הפסיכולוגיה.
קורה שפעלת נכון בהתקפה, הגעת לזריקות טובות, אבל החבר׳ה מפספסים – יום קליעות רע – ואז הכל עלול לקרוס. ראו ההפסד הראשון של קליבלנד לטורונטו.
לעומת זאת, גולדן סטייט הראו אתמול שאפשר לנצח בזריקות גרועות לכאורה, באחוזים נמוכים, או לחילופין שלספלשים אין דבר כזה זריקה קשה, הכל יכול להיכנס.

גיל 30 במאי 2016

דיזידין בדיוק. היו זריקות גרועות משני הצדדים, גולדן סטייט קלעו קצת יותר.

הילל 29 במאי 2016

+100

גלעד בלום 30 במאי 2016

סדרה גדולה,לכנות אנשים ברמות הללו לוזרים זה לוזריות, מדובר בשחקנים בעשיריה הכי טובה בעולם במקצוע שלהם.

עבורי זה מסתכם בסטף קארי. הבן אדם היה בכושר שיא, נפצע פציעה לא קלה, ישב בבית שלושה שבועות, חזר לשחק אבל ידוע שלוקח בערך אותו זמן שישבת בבית עד שחוזרים לכושר שלפני הפציעה. כלומר רק בשני המשחקים האחרונים ניתן היה לראות שהוא חוזר לקצב הרגיל שלו. לי היה די ברור שהוא משחק מאז שחזר בלי בטחון, קצת חושש ללכת עד הסוף בכניסות שלו לצבע, מחטיא לייאפים של פחד , מאבד יותר כדורים וגם השלשות שלו לא נכנסו. אתמול הוא התחיל חושך אבל לא נשבר, ובעזרת קליי שהשאיר אותם בתמונה חזר בגדול והיה לא פחות מענק ברביעי, בעיקר חזר לו הבטחון לקחת זריקות מכריעות, לסבסב שלושה שחקנים ולהשחיל את הכדור לסל, מה שהוא כבר עושה עונה שלמה (עד הפציעה). אחרי שראינו מה קורה כשגם הוא וגם קליי חמים ביחד ניתן לקבוע שלולא הפציעה שלו גולדן סטייט כבר היו לוקחים את הסדרה מזמן, עם כל הכבוד להופעות ההירואיות של או קיי סי.

למעשה ניתן לומר שגם אם אוקלוהומה תיקח את המשחק השביעי (אפשרי אבל לא סביר) זה יהיה נצחון עם כוכבית כי כשהאחים כשירים הם יותר טובים בהרבה מדוראנט ווסטברוק. היתה להם הזדמנות לעשות את זה אבל השפריץ התפרץ בדיוק בזמן והבעיתיות של הת׳אנדר עם המפלצת הדו ראשית צצה שוב, כזאת סדרה של איבודי כדור לא ראיתי מזמן, למען האמת הם הפסידו את המשחק עם השלשה של קליי ששברה את השוויון והעלתה את גולדן סטייט ליתרון של 3, ברגע שה נכנס כל האיצטדיון נכנס להשתנקות, זה היה כמו לראות חלום בלהות שמתגשם, חבל לי על ווסטברוק אבל שילמד לקבל החלטות כי מבחינת כשרון הוא עולה על קארי אבל לקארי יותר אינטיליגנציית כדורסל, מה לעשות.

גיל 30 במאי 2016

קצת מוזר לי ששחקן שקולע ב50% וסל ראשון רק 4 דקות לסיום הרבע נחשב לקלאץ' וענק ברבע. השחקן קלאץ' האמיתי וזה שהחזיק אותם כל המשחק ובמיוחד ברבע הרביעי היה תומפסון עם 6 מ9 ו4 שלשות.

Comments closed