משחק 4. שש וחצי דקות הם לא נתנו סל

היכולת לחזור מכל מפלה

warrior

אני קורא הרבה מאד, באמת המון, הערכות, אחרי כל משחק של הגמר. הרבה דברי טעם נאמרים אבל כגוף של חומר יש להערכות הללו נטיה אחת בעייתית. שיפוט של רזולוציות נמוכות. קארי פותח את הגמר בכמה משחקים גרועים? זה בא אחרי 98 נקודות – שלוש פעמים שלושים פלוס מעייפים מאד  – בקאמבק ההיסטורי על אוקלהומה בסדרה שלפחות כרגע נראית קשה בסדר גודל. העובדה שנגררו למשחק 7? היו 8 קבוצות ריפיט מאז הסלטיקס הגדולים – שש מהן עברו דרך משחק שביעי באליפות השניה. ככה זה.

אם לא תקרה לווריורס תקלה היסטורית והם ייכנסו לפנתאון של קבוצות הריפיט באן.בי.אי, אחרי שיא העונה הרגילה, שני עניינים יהיו הבסיס לגדולה שלהם. הראשון הוא כמובן יכולת הקליעה היותר מהיסטורית של הקו האחורי. והשני היא תכונת הbouncability. ההתאוששות המהירה מאד ממפלה. והיום, כשקליבלנד מאיימת לפתוח לחלוטין את הסדרה עם יתרון ברבע השלישי הופיעה הגנת הווריורס.

הם לא נתנו סל לשש וחצי דקות ברבע הרביעי.

יורו (1). דשאן, פאייט, קאנטה
הכל צפוי והרשות נתונה. משחקים 3 ו-4.

237 Comments

shadow 11 ביוני 2016

קיירי הוא המלך האמיתי של קליבלנד.

לצערו המלכה שלו לא הופיע(ה) לנשף. שוב.

אמוץ כהן-פז 11 ביוני 2016

דווקא כן הופיעה, אבל אולי היה עדיף שלא תפריע.

ניצן פלד 11 ביוני 2016

לקיירי יש מאצ' אפ טוב כי קרי באמת היה חור בהגנה במשהו כמו 80% מהפוזשנים שני המשחקים האחרונים.
אבל הוא לא עוזר בניהול המשחק, הזריקות שהוא לוקח רעות (נכנסו באחוזים טובים יותר בשני המשחקים האחרונים) מחוץ לשטף הקבוצתי ושומר לא טוב. קיירי הוא לא המלך של כלום, הוא לא אחד מ-20 השחקנים הטובים בליגה. רחוק מזה.

Duncan 11 ביוני 2016

קיירי היה מזעזע ברבע האחרון.

גיל שלי 11 ביוני 2016

אבל בכלל קליי שמר על קיירי.סטף במחצית השנייה היה חלק אינטגרלי של הגנה מעולה, לברון לא הצליח לקלוע עליו, חטף, לקח ריבאונדים

רן הנרגן 11 ביוני 2016

לשיטתך אם לברון עוזב בסוף השנה קירי לוקח את ליבלנד לארץ המובטחת בשנה הבאה?

shadow 11 ביוני 2016

לשיטתי אם תחליף את לברון בכוכב אחר, נניח דוראנט הם מגיעים לפחות לגמר. בדיוק כמו עם לברון.

דווקא יהיה מאוד מעניין לראות איך אוקלהומה תראה ביחד איתו.

האם במערב הוא יצליח.

Lord Anthony 11 ביוני 2016

+1

סימנטוב 11 ביוני 2016

המשחק הסטטי של ההם רק עזר.

שי 11 ביוני 2016

כשגולדן סטייט לוחצים בהגנה – הד.נ.א של הקבוצה שמולה מתגלה. ומגיעים הבידודים, וההסתמכות על שחקן או שניים. קבוצת לחץ מהגדולות.
ואחרי כל המלל על לברון – קצת עצוב לראות אותו בסדרה, דינוזאור מתקופה אחרת.

איציק 11 ביוני 2016

אני מאד נהנה לראות אותו!!!

טיפה סרוחה 11 ביוני 2016

שי-אני מסכים לגמרי.
זה בדיוק מה שקרה מול אוקלהומה בדקות האחרונות במשחק 6.
מה שאני עדיין מנסה להבין כבר מהמשחק הראשון הוא אם הם לא קולטים את זה שהם משחקים לידיים של ג"ס בבידודים האלה,או שהם מבינים אבל אין להם מספיק הבנת משחק\רצון בשביל לעשות תנועות ולפתוח את ההגנה

טיפה סרוחה 11 ביוני 2016

כי אני עדיין חושב שקליבלנד מוכשרת יותר ומפסידה רק כי היא טיפשה

איציק 11 ביוני 2016

שכל זה חלק מארגז הכלים ששיך לכישרון.

מאיר (חדש בשכונה) 12 ביוני 2016

+++ ל"שכל הוא חלק מארגז הכלים של כשרון"

שי 11 ביוני 2016

אני די בטוח שגולדן סטייט מוכשרת בכמה רמות מקליבלנד, מאומנת בכמה רמות מעליה ובאופן כללי – הרבה יותר טובה. עם כל זה…במצבו זה מחזה מאוד לא נעים.

טיפה סרוחה 11 ביוני 2016

איציק-אתה צודק
בגלל זה אני מנסה להבין אם הם לא מניעים כדור משיקולי אגו למשל,שאז הם יוכלו לשנות את זה במשחקים הבאים,או שהם פשוט לא מסוגלים נגד זה כי אין להם מספיק שכל ואז אין להם אפילו תקווה קלושה.

איציק 11 ביוני 2016

אני מניח שהם ינסו לשפר זאת בסדרה הבאה.

שמעון כסאח 11 ביוני 2016

מכיוון שככה לברון יודע ורגיל לשחק, הוא לא מסוגל נפשית לבצע שיטת התקפה אחרת.

שמעון 11 ביוני 2016

הקאבס על הנייר הם הקבוצה היחידה שיכולה להתמודד עם גולדן ואני חושב שיש להם דווקא כן מאצאפ טוב מאד מול הווריירס הבעיה שלברון מאמן פח, והיום לברון נתן הופעת אימון מעולה וטקטית לשם שינוי, אבל לברון השחקן שכח להופיע לצערו של לברון המאמן.

טיפה סרוחה 11 ביוני 2016

שמעון כסאח נראה לי שאתה צודק לצערי

שמעון 12 ביוני 2016

אני לא שמעון כסאח זה מגיב אחר :)

איציק 11 ביוני 2016

סוף סוף התחילה הסדרה, עכשיו יש לקליבלנד הזדמנות להראות מיזה חומר הם בנוים.
אני מסכים ש-GS נתנו יופי של הגנה, אבל יותר מכך, קליבלנד נתנו ל-GS להראות יופי של הגנה. מחצית שניה ללא הנעת כדור חוץ מלברון וקיירי אף אחד לא נוגע בכדור, שום הנעה, ראש בראש אחד נגד כולם. ללא הנעת כדור השאר סתם מיובשים, לא בעמדה של ריבאונד התקפה, לא מעורבים. זה מאד הקל על GS.

איציק 11 ביוני 2016

נ.ב.: הברקה של קאר עם מקאדו. לא שחקן גדול אבל איפשר מנוחה לסטף. מוזר שהוא עלה ולא ברבוסה, אבל זה עבד.

סימנטוב 11 ביוני 2016

ברבוסה פצוע

גיא 11 ביוני 2016

ההתקפה של קליבלנד היא התקפה שבלונית. צ'רלס ברקלי ירד עליהם חזק אחרי המשחק כשטען שזו היתה התקפת one-on-one הגרועה ביותר שראה.

יחד עם זאת, ההגנה של גולדן סטייט לא מקבלת מספיק קרדיט. לאורך כל העונה.

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

איציק, אבל זה בדיוק העניין. לברון וקיירי הם האלפה דוגס בקליבלנד. לו יכול רק להמליץ אבל מי שקובע זה לברון. חד וחלק. לברון וקיירי הפסידו את המשחק עם הבידודים האלה ובלי מספיק הנעת כדור. ישן (קליבלנד) מול חדש (גולדן סטייק!).

שמעון 11 ביוני 2016

בדיוק

איציק 11 ביוני 2016

אתה מסביר למה אני צודק.
מספיק

איציק 11 ביוני 2016

מספיק ==> מסכים

ColoColo 11 ביוני 2016

קיירי הוא אחד השחקנים הטיפשים שראיתי…. הסטטיסטיקה שלו משקרת לגמרי, ברגעים המכרעים הוא לוקח את כל ההחלטות הלא נכונות, ראש בקיר

יהודה 11 ביוני 2016

שטות. קיירי סחב אותם משחק שעבר וגם היום. לברון היה חלש מאוד.

ניצן פלד 11 ביוני 2016

קולוקולו צודק לגמרי. זה שהזריקות של קיירי נכנסו לא אומר שהוא סוחב כלום. הוא לוקח זריקות רעות, מחוץ לשטף של המשחק, לא עוזר לנהל ולהריץ את המשחק ולבנות התקפות, שומר רע מאוד. אז נכנסו הזריקות, יופי. כולן כמעט זריקות רעות. ניצחונות לא יוצאים מזה. אחד פה, אחד שם. לא משהו קונסיסטנטי.

יהודה 11 ביוני 2016

שטויות. הצוות המסייע היה היום נהדר אפילו לאב קלע ב50 אחוז TT עם התעלות יוצאת דופן קיירי בהופעת סופרסטאר. ההפסד רשום אך ורק על לברון.

יהודה 11 ביוני 2016

נקודה ששוה לשים אליה לב לברון וקיירי שניהם משחקים עם הרבה בידודים שמובילים להתקפה לא יעילה אבל לברון הרבה פעמים מוציא מסירה 2 שניות לסוף השעון לזריקה קשה למישהו אחר ובעצם מוציא את ההחטאה מהסטטיסטיקה שלו קיירי הולך ומסיים לבד ולכן בסדרה הוא לא יציב עם משחקים באחוזים רעים אבל במשחק כזה כשהאחוזים שלו טובים הוא סופרסטאר לברון מרמה את הסטטיסטיקה ולכן גם המשחק הנוראי שלו היום נרשם כשורה סטטיסטית מאוד יפה. – קבוצות צריכות אנשים שידעו לעשות נקודות בבידוד קובי בריאנט היה סופרסטאר לא מלמסור את הכדור.

תוהה בדרכים 11 ביוני 2016

שמתם לב שלברון בהתקפות האחרונות הלך על שתיים בטוחות במקום על שלשה, במצב שרק שלשות יכולות להחזיר את קליבלנד למשחק (סיכוי קלוש עדיין עדיף על כלום)?

מקרה שלאסי של ניסיון לרפד את הסטטיסטיקה.

תוהה בדרכים 11 ביוני 2016

"מקרה קלאסי".

איציק 11 ביוני 2016

אני מסכים איתך שלרוב הוא הולך על 2, אבל מדבר לפעמים כמו מישהו שהולך על 4.

תוהה בדרכים 11 ביוני 2016

זה נכון.

לדוגמה, לברון רחוק מליות הראשון שפיטר מאמן (מג'יק למשל פיטר מאמן שזכה באליפות), רק לברון זלזל במאמן בפניו או בראיונות בכזו בוטות. חשוב לו שידעו שהוא זה שקובע.

ניימן 11 ביוני 2016

בן כמה אתה שאתה יודע מה מג'יק אמר בראיונות לפני ש"פיטר" מאמן שזכה באליפות? מה גם שלא הייתה אז גישה לכל הראיונות כמו היום.

אריק י. 11 ביוני 2016

+1 תוהה בדרכים. זה היה ממש מביך

חכם בדיעבד 11 ביוני 2016

גם בארקלי דיבר על קיירי אירווינג והסטטיסטיקה השיקרית שלו.
בזמן הריצה של הווריירס הוא היה 0-4 + איבודים
גם הוא וגם לברון קלעו בדקות שהווריירס נתנו להם.

רועי 11 ביוני 2016

הברזליאי היה אדיר, הצעיד את ההגנה בקאמבק של הרבע השלישי.
והבארנס הזה רוצח שקט.

יהודה 11 ביוני 2016

וורזאו finals MVP

אורי 11 ביוני 2016

קווין לאב

יואב דובינסקי 11 ביוני 2016

אני חושב שהשאלה עכשיו היא אם הMVP של גרין או סטף. הסדרה גמורה.

רועי 11 ביוני 2016

איגי

שי 11 ביוני 2016

שאלה שבהחלט עולה לדיון! אני בתחושה שאם קרי נותן משחק טוב נוסף יתנו לו את התואר למרות ההסרחה בשלושת במשחקים הראשונים.

יואב דובינסקי 11 ביוני 2016

גם אני

שמעון 11 ביוני 2016

קרי לא הסריח כלום, הבלו אאוטים של גולדן היו כי כולם שמרו על קרי וקליי, היום שקצת הורידו מהם את השמירה ראית מה הם עשו. קרי האמויפי

אורי 11 ביוני 2016

השחקן המשמעותי בסדרה עד כב הוא קווין לאב
הוא זה שהופך את גולדן סטייט לקבוצה מדהימה, ותראו איך ברגע שהוא נפצע, לגולדן סטייט לא היה סכוי!

Lord Anthony 11 ביוני 2016

גרין, גם הלילה הוא שה עבודה אדירה, בעיקר בהגנה

שמעון 11 ביוני 2016

גרין אוברייטד רצח. חי מקרי וקליי.

ניצן פלד 11 ביוני 2016

במסגרת ההערכות המלומדות ודברי הטעם שנכתבים, אפשר למצוא את הטענה הקבוצה – שנאמרת גם במהלך משחקים:
"וואי, קבוצה X צריכה להרגיש טוב עם עצמה כי Y לא היה טוב והיא רק בפיגור Z".

זו טענה שפרשנים שאין להם מה להגיד אומרים כי היא מתעלמת לחלוטין מהדינמיקה של סדרה, מהעובדה שמדובר בבני אדם ושאיך אומרת הקלישאה? אין וואקום.

והפעם – משהו שהיה ברור עוד בזמן אמת:
"קליבלנד מובילה ב-5 במחצית כשלברון לא נכנס לזה עדיין. מה יהיה כשהוא כן?"

ובכן, התשובה ברורה לכל מי שאיננו מארק ג'קסון הדביל:
אם לברון ייכנס לזה, זה יבוא על חשבון האחרים.

לא רק כי ככה זה, כי אין ואקום וכו' – אלא כי ככה זה עם קבוצות של לברון. אחת התגובות פה דיברה על כך שההגנה של הווריורס חושפת את ה-דנא האמיתי של הקבוצה שמולה. וזה נכון. והדנא ההתקפי של קבוצות עם לברון, מלבד שנה וחצי במיאמי, הוא אותו דבר. לא משנה הקבוצה, השנה, הכושר של לברון, המעמד, המאמן ומי האול סטאר התורן שלצידו. בידודים וכדורסל שרחוק מלעשות את האחרים טובים יותר. זה כבר כמעט עשור וחצי ככה. זה לא ישתנה כבר.

תוהה בדרכים 11 ביוני 2016

זה נכון. ומה שמוזר במה שכתבת, זה שלברון הוא בסך הכול שחקן קבוצתי- אולי הפוינט פוורוד הכי טוב שראינו מאז בירד. הנקודה היא שבגלל שהוא לא קולע טוב את הקליעה הפנויה מבחוץ, הוא חייב את הכדור ביד בכדי להיות אפקטיבי. סטף, או לארי בירד (הפוינט פוורווד הראשון), יכול / יכל לקחת צעד אחורה, לתת לאחרים לבוא לידי ביטוי ועדיין להיות איום רק מכוח היכולת לקלוע באחוזים מעולים את הקליעה הפנויה.

לווסטברוק יש את אותה בעיה – הוא חסר אפקטיביות לחלוטין בלי להחזיק בכדור בלי סוף.

Duncan 11 ביוני 2016

מרק ג'קסון הוא טיפש. גם בגולדן סטייט ידעו את זה

שמעון 11 ביוני 2016

זה די נכון מה שאתה אומר אבל הקליעה של ווסטברוק מחצי מרחק הרבה יותר טובה משל לברון ו-2 הכלים ההתקפיים הכי חזקים של ראסל זה המהירות המטורפת שלו ולכן בלי כדור זה בלתי אפשרי וה'גאמפ סטופ הזה מחצי מרחק שהוא עם הפנים לסל שגם לזה חייב את הכדור, הוא לא שחקן של קאצ אן שוט ברמה שדוראנט וקרי יכולים לעשות את זה, וזה ניתוח די נכון ועדיין הוא טופ 3 בליגה (לברון כבר די בחוץ משם).
ללברון יש בעיית קליעה חמורה שרק החמירה השנה ותחמיר עוד יותר והוא גם מאד חלש בזריקות קאץ אן שוט, ניתוח מאד נכון שלך.

איציק 11 ביוני 2016

משהו בשולי המשחק. זה היה אחד השידורים היותר מוצלחים של שימי ריגר בשנים האחרונות.

רועי 11 ביוני 2016

היה לי מאוד קשה, לא שמתי לב לכל הרגעים האלה שיכל להיות 10 הפרש במקום זה 5.

שי 11 ביוני 2016

ענק

אריק י. 11 ביוני 2016

צחקתי בקול רועי. +11

יהודה 11 ביוני 2016

+100000

ערן (המקורי) 11 ביוני 2016

ביג טיים. ואני אהבתי פעם את השטויות של שימי

ערן (המקורי) 11 ביוני 2016

החצי השני הלילה, כמו גם 3 משחקים בסדרה, הם תזכורת שלברון לא יכול לקחת אליפות כשהוא הכינור הראשון. הוא לא הופך את הצוות לידו לטוב יותר.

שמעון 11 ביוני 2016

אז מי היה במיאמי כינור ראשון? יש גבול לכל דבר וכבודו של לברון מונח במקומו, במיאמי הוא הכינור הראשון הבלתי מעורר, וויד יכל רק לצחצח לו את הנעליים.

איתן 8 11 ביוני 2016

נכון ואין כוח לשמוע את ריגר אבל דן שמיר כמעט ולא מדבר, בשלב מסוים חשבתי שנרדם (אולי זה באמת קרה) וכשהוא דיבר אני כמעט נרדמתי.

איציק 11 ביוני 2016

מישהו צריך לישון.
דוקא שמיר לדעתי בסדר. מדבר כשצריך ולעיניין. לא מלהיב אבל עינייני.

אבי 11 ביוני 2016

זה פשע להנמיך את ואן גנדי. שימי לפחות מוסיף צבע – שמיר ענייני, אבל לא רדיופוני בכלל. לואן גנדי יש הכל, two way player

גיא 11 ביוני 2016

בלאט או לו, לברון עדיין לא סופר אף אחד בקבוצה שלו כשהמצב לחוץ.
לו נשאל כרגע במסיבת עיתונאים האם הוא התייעץ עם לברון לגבי כמה דקות נכון שהוא ישחק. לך תסביר שהיחיד שמחליט על זה זה לברון עצמו.

שמעון 11 ביוני 2016

כרגיל שאלות רטוריות מפגרות של עיתונאים.

טל 12 11 ביוני 2016

סוף סוף משחק צמוד כמעט עד הסוף.גולדן סטייט חזרו לשמור בהגנה וגם חזרו לזהות שלהם בקטע ההתקפי-.הספלאש ברדרס משלוש.בקליבלנד קיירי ולברון המשיכו ביכולת טובה עד שנגמר להם בסוף,אבל המשחק היה צמוד,כמו שצריך.

איציק 11 ביוני 2016

דימון גרין יושב ליד סר צ'ארלס. בהתחלה לפי הבגדים חשבתי שהביאו מישהו מ-MARVEL.

Kirma der faux 11 ביוני 2016

קור הרוח של דריימונד גרין בסידרה הזאת הוא משהו שלא ידעתי שיש בו. הניסיונות להתגרות בו לעבירה טכנית שתרחיק אותו ממשחק כאילו עוברים לידו ורק מתסכלים את הקאבס.

יוסי מהאבטיחים 11 ביוני 2016

נו, אז הוא הצליח לברוח מהרחקות מול okc. עכשיו הודיעו שיבדקו מה אמר ללברון ולמה שוב יש לו דודא ללטף ביצים של מישהו אחר, ויש מצב שהוא יורחק מהמשך הפיינלס.

shadow 11 ביוני 2016

העיקר שתהיה רגוע.

Kirma der faux 11 ביוני 2016

סוף סוף משחק במעמד שתי הקבוצות, חבל שעוד רגע הסדרה עלולה להסגר.
ההגנה של הווריירס עבדה מצוין כל המשחק, גרמה לקאבס להזיע על כל סל, רק לא הצליחה לסגור את ריבאונד ההתקפה. ברגע שטריסטן תומפסון ירד לנוח הגיעו הסטופים, וגם נקודות הזדמנות שניה של גולדן סטייט.
לברון לא היה גרוע, במחצית הראשונה הוא לא קלע כי המשחק שטף בכיוון של קיירי, במחצית השנייה השלים טריפל דאבל מרשים. הווריירס פשוט עושים עליו עבודה הגנתית נהדרת.

גיא 11 ביוני 2016

ללברון לא היה טריפל דאבל

kirma der faux 11 ביוני 2016

סליחה, היה קרוב עם תשעה אסיסטים ושבעה איבודים.

Duncan 11 ביוני 2016

שבע איבודים זה די גרוע. למעשה קלע 19 אם לא מחשיבים את הלייאפים החופשיים שנתנו לו 20 שניות לסיום.

kirma der faux 11 ביוני 2016

נכון, אבל כשאיגואדלה הולך איתו צעד צעד ושם את היד על הכדור, זאת חטיפה שקשה להתמודד איתה. ברגע שלברון אגרסיבי ונכנס פנימה בכוח, הוא משיג נקודות ומקפל את ההגנה, אבל הוא גם מאבד הרבה כדורים. הוא לא היה מדהים, אבל בהחלט לא גרוע.

Duncan 11 ביוני 2016

אבל הוא לא..עובדה. הוא ניסה וניסה. קיבל מלא חטיפות (לא רק איגי). קיבל גג בדקה ממה קריטית.
יכולת הסיום שלו בצבע ירדה פלאים.

kirma der faux 11 ביוני 2016

מסכים איתך שיכולת הסיום שלו ירדה, והוא גם פחות דומיננטי משנה שעברה ומהעבר. בכל זאת הוא שם למניינך 19 נקודות באחוזים טובים, הוא תשעה אסיסטים, וגם משך שני גבוהים בהרבה מהפעמים שקליבלנד לקחו ריבאונד התקפה. לא מדהים, אבל לא הייתי קורא לזה גרוע.

Duncan 11 ביוני 2016

הוא עדיין כוכב מטורף. אבל מאבד מלא וקל לשמור אותו ביחס לעבר. הימים שהוא דרס את ליגה עברו.

MOBY 11 ביוני 2016

אני חושב שאני מצליח להבין מה חסר לי בסדרה הזו. אין רגשות, זה נראה כמו משחקי ליגה רגילים.
היפסדתי את המשחק/סדרה, לא נורא בשנה הבאה ניפגש…..

Duncan 11 ביוני 2016

לא רואה את זה כמוך

shadow 11 ביוני 2016

ממש לא מסכים והיום היה משחק מאוד טעון.

אריק י. 11 ביוני 2016

היום זה ממש לא היה ככה

ניימן 11 ביוני 2016

אני דווקא כן מסכים. זה מזכיר את הסדרות של הלייקרס נגד ניו-ג'רזי בתחילת המילניום. גולדן משחקים בעצלתיים ולכולם ברור מי תקח את האליפות.

שמעון 11 ביוני 2016

אתה מאשים את גולדן שהם טובים יותר מכולם? אם הם לוקחים בעצלתיים זה אומר שהם הכי טובים, את המבחן הגדול שלהם הם כבר עברו מול אוק.

Duncan 11 ביוני 2016

ההתקפה של הקאבס צפויה. קיירי זרק זריקות קשות. בהתחלה נכנסו ברבע האחרון גם זה נגמר.
לברון הולך לצבע ומאבד פעם אחר פעם. שומרים אותו מעולה.

יהודה 11 ביוני 2016

הסיבה שברבע האחרון הזריקות לא נכנסות היא העייפות. זה התפקיד של המאמן להוריד את השחקנים לנוח מספיק זמן.

Duncan 11 ביוני 2016

או שיש גבול לזריקות קשות. כמו שקרי בסוף קולע את הפנויות שלו. כך קיירי לא לעולם יקלע זריקות קשות.
היו לו מספר התקפות שהוא זרק מבלי למסור אחרי שקיבל כדור אחרי סל של גולדן סטייט.
זה קורה בעיקר שקולעים עליו. הוא רוצה להחזיר ולקלוע. שכונה.

יהודה 11 ביוני 2016

קיירי נתן הופעת סופרסטאר היום. נהיה עכשיו מאוד אופנתי להאשים כל דבר בכדורסל הבידודים. בריאנט וגורדן נהיו הסופרסטארים שהם לא בגלל המשחק הקבוצתי. גם קרי בסופו של דבר וגס בכללי מנצחים לא (רק) בגלל המשחק הקבוצתי אלא בזכות היכולת העל אנושית של סטף לקלוע באחד על אחד ממצבים פסיכים. – זה קצת מזכיר את המצב של הביצה והתרנגולת.

איציק 11 ביוני 2016

רק ל-GS היו 24 אסיסטים ולקליבלנד 15, כך שיש הבדל משמעותי במשחק הקבוצתי.

יהודה 11 ביוני 2016

זה אמת. אבל זה לא בגלל קיירי והבידודים שלו. זה בגלל המאמן.

איציק 11 ביוני 2016

בזה אני בהחלט מסכים, ללברון יש הרבה אשמה בעיניין.

איציק 11 ביוני 2016

אם קליבלנד יפסידו את האליפות, וזה אם גדול, אני עוד לא רואה אתה זה קורה, אז תהיו בטוחים ששנה הבאה לברון יבוא טוב יותר ונחוש יותר להלחם על מה שמגיע לו.

Duncan 11 ביוני 2016

וזה יעזור לו? הוא יתבגר בעוד שנה. ימשיך לנגר מבחוץ. ימשיך ללכת לצבע ולקבל חטיפות.
אז יבוא על עוד מוטיבציה….יופי.

איציק 11 ביוני 2016

לא מוטיבציה, נחישות.

Duncan 11 ביוני 2016

יופי…אחלה. זה מה שיעזור לו.
שיעשה גם איזה טרייד אחד או שניים. עדיף על איזה לבנבן איטי שלוקח מלא כסף הביתה.

פנדה 11 ביוני 2016

יש גבול, ולא כזה דק, בין "נחישות" ו"ללכת עם הראש בקיר". נראה לי שכבר עכשיו לברון עבר אותו.

yaron 11 ביוני 2016

מסכים לגמרי,
הסלוגן יהיה "תחזירו לי את הטבעת קיבינימאט"

ניר 11 ביוני 2016

עם סיכוי דומה להצליח :)

גיא 11 ביוני 2016

על מה שמגיע לו?
יבוא נחוש יותר?
איזה שטויות.

איציק 11 ביוני 2016

למה שטויות? הוא כל שנה אומר את זה, למה שלא יגיד זאת גם השנה?

גיא 11 ביוני 2016

מתי הוא אמר שהאליפות מגיעה לו? או שהוא יבוא נחוש יותר?

איציק 11 ביוני 2016

לא, הוא לא אמר שזה מגיע לו רק אמר שיקח, לא 2, לא 3… כלומר שהוא באוברדראפט בנתיים. והוא כל פעם מדבר על זה שאם הקבוצה מפסידה אז כמנהיג הוא האשם והוא צריך לבוא טוב יותר ולהראות נחישות ודוגמא. תסתכל על הרבה מסיבות עיתונאים אחרי משחקים בהם כבוד המלך מפסיד.

גיא 11 ביוני 2016

אני מנחש לפי הסגנון שאתה בחור צעיר.
אז כשתגמור להתלהב תבין שלברון כבר הרבה מעבר לשיא. הוא לא יהיה יותר טוב בעוד שנה. רק פחות טוב.
אמר שהוא ייקח עוד אליפויות? אז מה אם הוא אמר? בינתיים הוא רק מפסיד בגמרים, למעט במיאמי ששם המנהיג האמיתי היה דווין וייד.
אין סיבה שזה ישתנה. כי כמנהיג של קבוצה, הוא מעולם לא הוכיח שהוא יודע לגרום לשחקנים שלידו לשחק כקבוצה. הוא תמיד היה מומחה בלהפוך אותם למשרתים ונושאי כלים.
מלך? בעיקר בלרדוף אחרי הסטטיסטיקות שלו ומקומו בהיסטוריה

גיא זהר 11 ביוני 2016

אתה מפספס את הציניות, חביבי

גיא 11 ביוני 2016

לא התרשמתי שהוא היה ציני

גיל שלי 11 ביוני 2016

אתה חדש פה?

גיא 11 ביוני 2016

חדש ישן…
אם זו היתה ציניות…היא היתה מוסתרת היטב (או שאני צריך פשוט להכיר את המגיב)

גיל שלי 11 ביוני 2016

אתה צריך להכיר את המגיב

לא ישן בלילה 11 ביוני 2016

טיפ לקריאת האינטרנט: https://www.youtube.com/watch?v=vZ2ooGvEl_4

אוהד אוקלהומה 11 ביוני 2016

איציק הוא טרול שונא לברון, משום מה המגיבים האחרים באתר מחבבים אותו (את איציק, לא את לברון).

איציק 11 ביוני 2016

מסכים איתך בהחלט, גם אני לא מבין את זה.

גיא 11 ביוני 2016

אהה. טוב, תנו לי כמה ימי חסד

אוהד אוקלהומה 11 ביוני 2016

ברצינות רגע, לא נמאס לך מההטרלות האלה? אתה בנאדם מבוגר.

איציק 11 ביוני 2016

יותר גרוע, הוא גם שונא את קובי, ההוא שפרש, ואוהב את דוראנט ואת וויד, ממש טרול מגעיל.
טרול מערות אני חושב…

איציק 11 ביוני 2016

אתה פשוט לא מבין, אני לא שונא את לברון.
אני חושב שהוא שחקן בעל יכולות בבלתי רגילות, וראית משחק נפלאה. הוא מהבודדים שבאמת יכול לשיק בהצלחה סבירה בכל חמשת העמדות בהתקפה ולפחות בשלוש עמדות בהגנה. ואחרי שלוקחים את כל זה ביחד, ההיבריס שלו דופק אותו לחלוטין. לדעתי הוא לא מתעל זאת לטובת הקבוצה. הוא כל הזמן חושב, אני, אני, אני (המורשת שלי, מה אני משאיר אחרי). יש לו דיבור מטומטם ומכוער ברעיונות, יש לו חוסר בגרות בקבלת החלטות במגרש ומחוצה לו (בקשר לכדורסל). לדעתי כישרון מבוזבז (יחסית ליכולות שלו)
אני גם חושב שהמשחק שלו לא אסטטי, אבל זה היה נסלח אם היה ממש את הפוטנציאל שלו.

אוהד אוקלהומה 11 ביוני 2016

שמע זה ממש לא נראה ככה בדרך כלל מקריאת התגובות שלך, יותר כמו שנאה אישית, כאילו הוא דפק לך את האוטו או משהו וברח.

אבל הניתוח שלך בהחלט מקובל עלי (מעריך את לברון הרבה יותר אבל זה עניין של טעם, בכל מקרה לא מבין איך אפשר לזלזל בו).

ואת דוראנט אני אוהב מאוד, למרות שגם הוא אולי פוטנציאל מבוזבז.

איציק 11 ביוני 2016

שמע, בתגובות כייף לרדת עליו, לא בגלל היכולות שלו כי אם בגלל האופי שלו.
אני באמת חושב שאם הוא היה ניתן לאימון כמו שג'ורדן היה ניתן ובירד ואחרים הוא היה מעורר יותר אמפטייה ומשיג הרבה יותר אליפויות. בדיוק בגלל האופי שלו אני יורד עליו ואמשיך לעשות זאת, אך אם הוא היה דופק לי את האוטו היתי הורג אותו.

אוהד אוקלהומה 11 ביוני 2016

LOL

שמעון 11 ביוני 2016

איזה מנהיג וויד היה בדיוק? פצוע מלא, בקושי זז, כל העונה בקושי משחק לשמור טיפה כוחות לגמר שלברון יביא אותו, היחיד שהנהיג במיאמי היה לברון, יש גבול לגניבת הדעת, וויד אחד השחקנים הכי אוברייטד בהיסטוריה, כמעט 6 שנים רצוף פצוע, לא עשה כלום חוץ מאליפות אחת עם הרבה עזרה מהשופטים, תותח אבל אוברייטד בטירוף.

shadow 11 ביוני 2016

איציק מתי אתה מסיים צבא?

אמוץ כהן-פז 11 ביוני 2016

בשביל להשתחרר צריך קודם כל להתגייס (גיא, חייך, אכלת אותה).

איציק 11 ביוני 2016

מיד אחרי שהילדים יסיימו את בקולג' :-)

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

כמה תובנות

אמרו את זה לפני. קר הפסיד את המשחק הראשון בקליבלנד בכוונה! טוב לא ממש בכוונה אלא מתוך רצון לא להשפיל את הקבס הוא וויתר על המשחק הראשון והסכים להיות מושפל בעצמו. אני חושב שתסכימו שבתכלס הווריירס לא ממש התאמצו במשחק 3. הערב הם נתנו הכל ובגלל זה נצחו וכנראה (90%) שביום שלישי בבוקר יקחו את הטייטל שנה שנייה ברציפות ובצדק רב! 1:4 זה היה ההימור שלי כשלקחתי, בתחילת הפליאוף, בחשבון הפסד אחד בקליבלנד.

גרין ולברון, זה מאץ אפ מנצח לווריירס כשמדברים על משחק מלוכלך אבל מתוחכם. מי ניצח? ברור שגרין. גרין, שמשחק דיי מלוכלך, לא קיבל עבירה של לברון, שהגיעה לו אבל ניצח בקרב ולא נפל בנסיונות של לברון להכניס לו טכניות. קשה לשלוט ברגשות כשעושים עליך עבירה ואחרי זה עוברים ומשתינים עליך. גרין לא נפל פה בפח ושיחק חזק אבל דיי נקי בשביל לנצח בסוף את לברון. הניצחון הזה זו התשובה וזו היריקה האמיתית בחזרה על מר גיימס המכובד.
גם הנסיונות של לברון בסוף המשחק להוציא את סטף מהאיפוס נכשלו בגדול מאד.

השיפוט עם הרבה טעויות לשני הצדדים ובכל זאת רואים את הכבוד המוגזם שהשופט רוחשים ללברון. לפחות בסוף הם לא נפלו בטענות שלו על עבירות שדרש ולא היו!

קיבלנו סוף סוף משחק צמוד וכמו שאמרתי למעלה יש לי הרגשה מאד חזקה שאם הווריירז היו מתאמצים יותר במשחק הראשון הם היו מנצחים אותו ואולי מפסידים את המשחק הזה. טוב עשה קר שוויתר על המשחק השלישי ולא על הרביעי.

לאב לאב לאב. אמרו לפניי שהוא שחקן כוכב של קבוצות קטנות. אני חוזר על דעתי, הוא לא יהיה בקליבלנד בשנה הבאה. קבוצה אחרת תיקח את החוזה שלו (יש מצב שזו תהייה בוסטון) ויביאו מישהו אחר לקליבלנד.

לו ומוזגוב ודלי ובלאט. טיירון משחק לא נכון בסדרה הזו כאילו לא למד כלום מבלאט. דייויד חלב בשנה שעברה מים מהסלע והייתי מצפה מ-לו שיילמד משהו. 5 דקות לדלי במשחק וייבוש של מוזגוב הם תעודת עניות למאמן הזה. טעות שיש מצב שתעלה לו במשרה! להשוות את העבודה שלו לעומת מה שקאר עושה זה לעשות צחוק מהעבודה!!!

לברון שחקן ענק הן ככישרון אישי והן כשחקן קבוצתי רסמי (אסיסטים מבחינתי ועזרה בהגנה לחברים הם מדד מספק לקביעה הזו). אבל יש לו בעייה שהוא לא קולט עדיין שהכדורסל משתנה ושמשחק הבידודים כבר לא מספיק. כמו כן הבעייה אולי הכי גדולה שלו היא שהוא לא ממש סופר את המאמנים שלו ובגלל ההיבריס הזה יש לו רק 2 אליפויות במקום 5 או אפילו 6. הוא נופל פה פעם אחרי פעם! אבל הלגסי האמיתי שלו זו תרומתו לחברה. אני שמח שזכה בחוזה המלייארד עם נייק כי ברור שחלק גדול מהכסף יילך למטרות טובות ותרומות כמו גם למשרות חדשות במשק האמריקאי.

הספלאש ברדרס, סוף סוף הגיעו לעבודה. האם וי פי במשחק הזה הוא סטף! כולם אמרו וצדקו שבמשחק הזה הווינר הקטלני יופיע. תרשו לי לנבא שגם במשחק הבא הוא יחרוך את הסלים ויהיה האם וי פי בסוף.

ודבר אחרון. ברור שהקבוצה היחידה שנתנה פייט לסטייקים זו OKC. זה היה הגמר האמיתי! בעצם זו הקבוצה היחידה שיכולה לעצור את הרצף שעליו בונים הסטייקים בשנים הבאות עלינו לטובה.

Duncan 11 ביוני 2016

אין לו שש אליפויות כי הוא לא שחקן כזה גדול.
למעשה שיגיד תודה לווייד. אחרת הוא על אפס.

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

הוא שחקן גדול ואדם טוב למרות שמצד שני הוא יהיר וזה עקב אכילס שלו.
שחקן ענק!

רן הנרגן 11 ביוני 2016

היבריס זה חטא חמור מאוד בעיני האלים. העונש בהתאם. אני תוהה אם לברון ינסה ללכת לפוליטיקה.

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

תן לו עוד כמה שנים ויש מצב שיהיה סנטור. לדעתי הוא יהיה פוליטיקאי מצויין.

shadow 11 ביוני 2016

אין ספק.

יש כמה נקודות מאוד חשובות לכל פוליטיקאי שלברון כבר מבצע בשלמות.

1. נרקסיסטיות ("Follow my lead")
2. הבטחות ללא כיסוי (not 3 not 4 not 5…….not)
3. בריחה מאחריות ברגע האמת.
4. משתמש במדיה בצורה צינית לטובתו האישית ללא התחשבות במי נפגע (ההחלטה ועוד)
5. ודיבורים כמו חול כשאין מה לאכול.

אכן יוכל להיות פוליטיקאי מצטיין.

נ.ב

נראה לי שהיום אני מבין הרבה יותר טוב למה הוא התכוון כשהוא אמר את מה שרשמתי בסעיף 2.
הוא התכוון בצורה הכי מילולית שיש לזה שהוא לא יקח לא 3 לא 4 לא 5. פשוט לא.

גיל 11 ביוני 2016

נדמה לי שהוא התכוון שהוא יגיע לגמר הנבא ויפסיד בו, לא 3, לא 4, לא 5 פעמים.

שמעון 12 ביוני 2016

ראש העיר קליבלנד, סנטור אוהיו, אולי נשיא? במפלגה הדמוקרטית כנראה.

חכם בדיעבד 11 ביוני 2016

משחק נהדר
מעל כולם שר ההגנה איגואדאלה.
הברומטר האמיתי שלהם

Martzianno 11 ביוני 2016

אם עוד פעם אשמע את המילה 'הסטורית', אני הולך לירות במישהו!

איציק 11 ביוני 2016

היסטרית

yaron 11 ביוני 2016

היפסטרית

תוהה בדרכים 11 ביוני 2016

רק הערה על מה שרונן כתב על קבוצות הריפיט שנגררו לשבעה משחקים: אף אחת מאותן קבוצות לא נחשבה למועמדת לתואר הקבוצה הטובה אי פעם בעונה נתונה (להבדיל כחלק משושלת).

כל הקבוצות שנחשבו מועמדות לתואר הזה לקחו אליפויות משכנעות, בלי להיות נחותות בסדרה של שבעה משחקים ולנצח בנס, בלי להפסיד שלושה משחקים ביותר מ20 הפרש.
זה נכון גם לגבי קארי. שמשווים אותך ומעמידים אותך על אותה רמה עם השחקנים הגדולים בהיסטוריה, זו הרמה לפיה אתה נשפט ונמדד.
אי אפשר ברמת טיעון, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה: מי שטוען שהקבוצה הנוכחית של הווריירס היא מועמדת לגיטימית לתואר הקבוצה הטובה אי פעם, צריך לצפות להשוואת לקבוצות אחרות שנמצאות בדיון ולא ל"סתם אלופות".

דורפן 11 ביוני 2016

ושיקגו של 96 לא איבדה את השחקן הכי טוב שלה לחודש בפלייאוף.גם היא לא הייתה עושה 16-2 במצב כזה

גיא זהר 11 ביוני 2016

שיקגו של 96 עשתה 3:15

תוהה בדרכים 11 ביוני 2016

אף אחד לא שופט את גולדן סטייט על פי שני המשחקים שהיא הפסידה בלי קארי.

רונן דורפן 11 ביוני 2016

אז כל העניין שבצרוף של התאוששות של קארי והעובדה שאוקלהומה עשתה קפיצת מדרגה עצומה בפלייאוף – עובדה שהדיחה את סן אנטוניו גם עם אחד המאזנים הטובים אי פעם – שמה אותם על הקרשים. ההתאוששות מכך רק מוסיפה ללגאסי שלהם. כדי להחשב למשהו דומה לשיקגו הם יצטרכו להתקרב לששת האליפויות

אריק 11 ביוני 2016

מניח שנצטרך לחכות 10 שנים כדי שתהיה פרספקטיבה הסטורית. ונפסיק את הויכוח בנתיים. הולך?

רונן דורפן 11 ביוני 2016

שיא כל הזמנים בעונה הרגילה לא מחייב שום פרספקטיבה.

איציק 11 ביוני 2016

לך תדע, אולי תוך 10 שנים ישברו את השיא איזה 7 או 8 פעמים. אם זה יקרה אז זה אומר שהשיא היה קל ולא כזה היסטורי, כמו שקרה בהתחלה עם קפיצה במוט נשים, השיא נשבר כל יומים.

גיא זהר 11 ביוני 2016

השיא של גס דומה יותר לשיא של בובקה במוט. כמעט בלתי ניתן לשיפור

איציק 11 ביוני 2016

בובקה באימונים עשה טוב מזה (וגם איזה צרפתי קטן שבר אותו).

גיא זהר 11 ביוני 2016

גם גס עשו באימונים טוב יותר… וכמה זמן לקח לאוכל שבלולים לשבור את השיא באולם? בערך כמו שחקח לגס לשבור את השיא

איציק 11 ביוני 2016

ההשוואה לא הוגנת, כי GS לא שיחקה באימונים מול יריב ראוי, לבובקה הרף תמיד היה יריב ראוי.

אריק 11 ביוני 2016

עונה סדירה הסטורית. אין מה חומר.
התשובה לשאלה אם הקבוצה היא מהגדולות תצטרך להמתין

תוהה בדרכים 11 ביוני 2016

שוב, צריך להבדיל בין שיפוט של קבוצה כשושלת לעומת בעונה נתונה. חלק גדול מהקבוצות שנמצאות בדיונים על הקבוצה הטובה בהיסטוריה בעונה נתונה, לא זכו באליפויות רצופות: מילווקי ב71, פילדלפיה ב83, הסלטיקס ב86.

איך גולדן סטייט ישפטו כשושלת, נחיה ונראה. בשביל להיכנס לדין על הקבוצה הטובה בעונה נתונה, הם לא היו מספיק דומיננטיים בפלייאוף. תשווה אותם לפילדלפיה ב83 למשל.

גיא זהר 11 ביוני 2016

גס יחשבו כקבוצה היסטורית בגלל מאזן עונה רגילה + זכייה באליפות. פלייאוף דומיננטי לא בהכרח הופך קבוצה להיסטורית

שמעון 11 ביוני 2016

אוק לא עשו שום קפית מדרגה, בפעם האחרונה שככולם היו בריאים שם הם היו בגמר 2012. מאז ראסל איבאקה ודוראנט היו פצועים כל אחד בתורו בפלייאוף. אם קרי או קליי היו נפצעים בגולדן גם הם לא היו זוכים בכלום.

קלבדוס 11 ביוני 2016

לא צריך ללכת רחוק. 17 מ-36 לווריורז מהשלוש. מול 6 מ-25 של קליבלנד. גולדן סטייט קלעה 5 סלים פחות (33 מול 38) ועדיין ניצחה בהפרש הסביר, במשחק הכי סביר, בסדרה שהולכת לתוצאה הכי סבירה שכל העולם צפה, 1:4. זה ההפרש בין הקבוצות.
פיהוק. נתנחם ביורו. איסלנד!

איציק 11 ביוני 2016

תן לקליבלנד עוד את 11 הזריקות לשלוש החסרות ותקבל גם אצלה 17 שלשות.

עופר 11 ביוני 2016

נכון, זאת היתה הבעיה – לא זרקו מספיק שלשות

אבו צ'יצ"ריטה 11 ביוני 2016

יותר גרוע – הם לא זרקו דווקא את הזריקות שהיו נכנסות…

איציק 11 ביוני 2016

או, אתה תפסת את הפרנציפ :-)

א ח 11 ביוני 2016

שאלה…
אתם חושבים שעם דיוויד היו מנצחים את הסידרה?
שנה שעברה הם לפחות נראו טוב יותר מהשנה…
ושנה שעברה בלי קיירי ולאב..
אבל השאלה אם הוא היה יכול להוביל אותם עד הסוף…?

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

לדעתי דייויד היה מצליח יותר מאשר לו. חד וחלק. אבל…
אבל, ג"ס היתה לוקחת את האליפות ב 6-7 משחקים!
אם לברון היה נותן לבלאט את הכבוד המגיע לו והיה מוכן שהמאמן יקבע ולא הוא אז יש מצב שקליבלנד כן היתה לוקחת את הסדרה הזו. ברם, ברור שלברון לא הסתדר עם בלאט ובסופו של דבר זו היתה החולשה שהיתה דופקת את הסדרה הזו בסוף!

רן הנרגן 11 ביוני 2016

בלאט היה מצויין בהכנה למשחק פחות במשחק עצמו. לא אני לא חושב שזה היה מביא אותם לתואר אבל המשחקים היו שקולים יותר

אריק י. 11 ביוני 2016

היו גונבים עוד משחק-גג שניים.

miranda veracruz de la hoya cardenal 11 ביוני 2016

בלאט לא היה עושה יותר מלו.
ג"ס יותר טובים משנה שעברה, לברון פחות טוב, ולבלאט לא היו יותר הפתעות לשלוף.

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

כך כותב מי שלא מעריך את ההישגים של בלאט במהלך הקריירה שלו.
בלאט בטוח היה עושה יותר טוב מלו ובטוח שהיו לו שפנים בכובע (לפחות כמו אלו שהיו לו בשנה שעברה) אבל לא היה לוקח את הסדרה בגלל שלברון לא ממש יודע להתגמש עם דרישות של מאמנים. בלי לברון ולאב ועם ויגינס ו-וויטרס (הקבוצה בה חתם בלאט לפני הטררם) הקבס היו היום קבוצה שמגיעה לגמר המזרח ושם כנראה נעצרת. בלאט היה משלים את שנות החוזה שלו ונחשב להצלחה מסחררת. תחשבו על מה היה קורה אם לברון לא היה לוקח את הכשרון שלו למקום אחר ולא חוזר לקליבלנד. המציאות עולה על הדמיון:)

שמעון 11 ביוני 2016

דיויד בלאט שנה שעברה עם קיירי היה לוקח אליפות כמו גדול. לגבי השנה כנראה שלא אבל היה גורם לגולדן להקיז דם.

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

מסכים

אנדרה שורלה 11 ביוני 2016

מאד מזכיר את הזכייה של מדריד בצ׳מפיונס שלא כללה משוכה אמיתית וקאמבק אחד מופלא מול חסרי אופי שגררה אחריה כמובן השוואות מגוחכות של כוכב הקבוצה לגדול באמת בכל הזמנים.

רונן דורפן 11 ביוני 2016

מדריד שברה את כל שיאי העונה הרגילה? לא שמתי לב

גיא זהר 11 ביוני 2016

אוקלהומה סיטי שווים לוולסבורג? מצוין

גיל שלי 11 ביוני 2016

לא שמת לב שבוולפסבוג שיחקו רונאלדו וסוארס?

שמעון 11 ביוני 2016

הצוות המסייע של הקאבס היה נפלא היום רק הקינג המגוחך כרגיל שילשל ושוב נחנק מביך לראות כמה הוא איבד מהאיכות שלו שאפילו התקפות מתפרצות הוא נעצר אם איגי וגרין מולו. זה היה צפוי. משחק 5 הולך להיות בלואו אאוט מטורף של גולדן בסגנון הטבח שבוסטון ביצעו בלייקרס ב08 במשחק האליפות. כל הקבוצה הולכת להעיף צאקות קרי וקליי יביאו אותם מהחצי אני צופה לפחות 30 הפרש.

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

לא חושב שיהיה שם טבח למרות שאני צופה ניצחון לסטייקים. קר אדם טוב. אם הווריירז יגיעו לגרבג' טיים הוא ייתן לקבס לצמצם ולשמור על הכבוד העצמי.

יוסי 11 ביוני 2016

נכון, הוא יודע שזה יהיה הגמר גם בשנה הבאה.

שמעון 11 ביוני 2016

לא בטוח, אל תחשוב שגולדן יקחו שלישית בקלות, קשה מאד לקחת טריפיט, מאד!. ראסל ודוראנט יגיעו עוד יותר רעבים עם הפקת לקחים, מקווה שיביאו מוביל כדור שיודע ליצור לעצמו ולעשות נק שראסל/דוראנט לא על המגרש, הם חייבים מחליף כזה.
מה שבטוח שאם כולם יהיו בריאים גולדן אוק הולכת להיות סידרה גדולה גם בעונה, המנצחת שם שוב תיתן ללברון בראש.

שמעון 11 ביוני 2016

נראה מה יהיה, לי יש הרגשה לבלו אאוט אכזרי, התעללות בגופת הקינג.

אוהד אוקלהומה 11 ביוני 2016

כל תגובה שלך יותר מגעילה מהקודמת.

karim the dream 11 ביוני 2016

טוב זו הייתה סדרת גמר מאכזבת. לפחות גמר המערב היה מצוין.

אם קליבלנד יצליחו להפנט את ג'יי אר שהם מובילים ב20 הפרש אולי הם יוציאו ממנו משהו כשצריך, וכמובן לא היה מזיק אם לברון וקיירי היו מניעים את הכדור טיפה, הכדורסל שלהם נוראי לצפייה.

karim the dream 11 ביוני 2016

וגם אנדרסון ורז'או על קרי: "אז ככה נראה שחקן גדול במשחקים גדולים."

גיל 11 ביוני 2016

אתה קצת נותן הנחה לקארי. שלושת המשחקים הראשונים שלו היו הגרועים ביותר של שחקן MVP בסדרת גמר כששנה שעברה הם היו השניים הכי גרועים. אז יפה שסוף סוף הוא התייצב לגמר ואני לא קונה את התירוץ שהיה קשה נגד אוקלהומה ולכן הוא פחות טוב.

הווריורס ניצחו ובצדק אבל לנבא יש בעיית שיפוט קשה. בפלייאוף וזה הכי בולט בגמר הם פשוט לא שורקים כששחקנים מפוצצים אחד את השני. אין עקביות מהעונה הרגילה וקליבלנד נפגעת מזה יותר כי הם משחקים הרבה יותר פנימה ולא מקבלים שריקות. בשידור התייחסו לזה וואן גאנדי אמר שזה לא לתת לשחק קשוח אלא פשוט לא לשרוק לעבירות כשהן ברורות. זה, יחד עם הפארסה של הדו"חות על שתי הדקות האחרונות, מעמידות את הנבא בבעייה.

shadow 11 ביוני 2016

אתה שוכח שהוא נפצע פעמיים.

אנשים פה ממעיטים מאוד בערך של פציעות. בטח שחקן כמוהו שנחות פיזית משחקנים אחרים והמשחק שלו תלויי מאוד בזריזות שלו.

זה בדיוק כמו שהגיל מתחיל להשפיע על האתלטיות של לברון והוא מתקשה להשיג נקודות קלות בתוך הצבע כמו בעבר.

נקודהה נוספת שתמיד מפתיעה אותי הוא הניסיון להשוות את קרי לסטארים אחרים לפי התבנית הידועה של כוכב אחד שעושה הכל לבד ועליו תקום ותיפול הקבוצה.

קרי כמו גולדן כולה הוא מזן חדש. יש לו את כל האיכויות והמספרים של סטאר אבל כשלא הולך לו הוא לא הורג את הקבוצה שלו.
הוא גם סטאר שיודע לפרגן לחברים שלו ולא מנסה בשום שלב לכפות את עצמו על עליהם או לדאוג שכולם ידעו שהוא הסטאר בקבוצה.

בכלל זה הוא לא מרגיש צורך להניף את גביע אליפות המערב יחד עם קליי. כשהוא עושה את הדברים זה נראה טיבעי ולא מאולץ כמו שטויות שלברון וכוכבים אחרים עושים.

כמה הצהרות או דעות של קרי יצא לך לשמוע בשנתיים האחרונות? כמעט כלום אם בכלל.

הבעיה היא תבניות ועד כמה שידוע לי גולדן שברו את התבנית ובנו תבנית חדשה לגמרי. בדיוק כמו הכוכב שלהם.

MVP שנבחר פה אחד.

גיל 11 ביוני 2016

הוא נפצע אבל נתן שני משחקים מעולים באמצע אז שם הוא לא היה פצוע או שהוא פצוע רק כשהוא לא טוב? ואני אגלה לך סוד, הרבה מאוד שחקנים משחקים כרגע פצועים בצורה זו או אחרת, זה לא תרוץ. ברגע שאתה עולה למגרש ומשחק 40 דקות אז אפשר לצפות ממך לפחות ל80% מהיכולת והיא פשוט לא שם.

אני לא שופט אותו בהשוואה לאחרים אלא בהשוואה לעצמו מהעונה הרגילה. ברור שהוא פחות טוב בפלייאוף וזה כבר פלייאוף שני ככה. כמו שכתבתי בתגובה לפוסט אחר, זה לא ממש משנה כי הוא בקבוצה מנצחת. גם לא מעניין אותי מה הוא אומר מחוץ למגרש או איזו תדמית יש לו בהשוואה ללברון או לכוכבים אחרים. אני מדבר כדורסל נטו.

shadow 11 ביוני 2016

שוב בתור אחד שעושה רושם לפי התגובות פה שהוא די חזק בחשיבה לוגית מה ההבדל המשמעותי בין הפליאוף לעונה הסדירה?

הפציעה והשופטים.

הוא היה פצוע פעמיים פציעות משמעותיות ועוד פעם אחת נפצע במרפק והמשיך לשחק.
גם אתה בעצמך אמרת שגם השופטים לא שורקים ותאמין לי כשאני מנתח את השידור החוזר אני מסתכל על התנועה שלו ולא מפסיקים לתפוס אותו ולפוצץ אותו. כמו במהלך החוץ שלברון לא שיחרר אותו ולא קיבל שריקה.

זה שהוא חזר מפציעה ונתן כמה משחקים טובים לא מצביע בהכרח על זה שזה לא מפריע לו או לא הפריע לו. אולי מגיע לו קרדיט על זה שחזר יחסית מהר וגם הצליח להגיע בחלק מהמשחקים לרמתו?

בכל מקרה בתור אחד ששיחק וסבל מהרבה פציעות שעד היום משביתות אותי אפילו במשחקי חובבים אני יכול להגיד לך שהפן המנטלי של הפציעות הוא משמעותי מאוד.

התיסכול, חוסר האונים והכאב שנגרם מפציעות יכולים להוציא שחקן מאיזון והכי גרוע שהפחד מפציעה חוזרת גורמת לך לבצע את הדברים שהיית עושה קודם בטיבעיות ובצורה חופשית, בזהירות וחששות וזה יכול להיות המילימטר שבין לפגוע בקצה של הטבעת או להכניס את הכדור חלק. בין להצליח להשתחרר מהמגן לבין לאבד את הכדור או בין לשחרר זריקה במהירות שיא לבין הירהורים על הכאב שגורם לך לאבד את שבריר השניה שהיה לך לזרוק ולקבל גג או לוותר על הזריקה בכלל.

אני גם סבלתי וסובל ממפרקים פריכים. קרסולים, בירכיים, מרפקים וכתפיים. כל פציעה חוזרת באחד המקומות האלה היתה מקשה עליי לפתח את המשחק שלי.

הייתי מאבד מהמהירות, מהזריזות, ומהניתור. נחלש בהגנה, מאבד את הרגש בזריקה, מפחד ממגע, חושב יותר על כל פעולה בכדי להימנע ממצב של פציעה חוזרת כי אם יש משהו שספורטאי ששונא יותר מהכל זה לשבת בצד בלי יכולת לשחק.
הייתי מעדיף לשחק גרוע מאשר לא לשחק בכלל. זה גם מה שפעמים רבות גורם לך לחזור לשחק לפני הזמן. התשוקה להיות על המגרש.
מי שלא היה ספורטאי לא יבין זאת.
כל הדברים האלה משפיעים על שחקן גם ברמה הפיזית וגם המנטלית

לברון צריך להרגיש אסיר תודה על זה שהוא כמעט ולא חווה אף פציעה משמעותי. זה חלק מהדברים שעזרו לשמר את הדומיננטיות שלו כל כך הרבה שנים.

זו אולי אחת הסיבות שלקח לקרי כל כך הרבה זמן לפרוץ. הפציעות שהוא עבר כל הזמן היו מוציאות אותו מהשתף.

תראה מה קרה לדוראנט וגם לראסל בעקבות הפציעות שהם עברו. כמה זמן לקח להם לחזור לעצמם ולדעתי דוראנט עוד לא חזר להיות כמו פעם.

לא חסר שחקנים שפציעות גמרו להם את הקריירה ואני לא מדבר לאו דווקא על שחקנים שהפסיקו לשחק. כמו אודן או ברדן רוי.
תראה את גראנט היל שהיה אמור להיות כוכב או מה שקרה עם דרק רוז.

shadow 11 ביוני 2016

שוב כל זה לא בא להגיד שאי אפשר לבקר אותו, אבל זו לא ביקורת פיירית אם הפציעות לא נלקחות בחשבון.

גיל 12 ביוני 2016

פציעה ושופטים זה הדבר היחיד ששונה? זה שזה פלייאוף והלחץ המנטלי להצטיין לא משפיע? לא מפוצצים אותו יותר מבעונה הרגילה לדעתי אבל גם אם כן, זה עדיין לא תרוץ. למה את לברון אתה מבקר שהוא נחנק אבל לקארי יש לך פתאום תירוצים? שחקן שמשחק 40 דקות לא סובל מפציעה משמעותית. אם הוא מספיק טוב לשחק כל כך הרבה אז הוא צריך להיות טוב לפחות ב80% כמו מהעונה הרגילה והוא לא. וברור שחלק מזה קשור לפחד מלהפצע שוב אבל זה החלק המנטלי שהוא צריך להשתחרר ממנו. אתמול למשל הוא קלע קליעות קשות כמו בעונה הרגילה ואילו במשחקים הקודמים פספס לא מעט זריקות פנויות. זה לא קשור לפציעה.

Shadow 12 ביוני 2016

לא אמרתי שמפוצצים אותו פחות אמרתי שלא שורקים. ואגב זה שלא שורקים בהכרח גורם ליותר פיצוצים ולשמירה יותר אגרסיבית.

תשווה את כמות זריקות העונשין שלו מהעונה הרגילה ותראה את ההבדל.

את לברון אני מבקר כי הוא נחנק ומפסיד בסוף קרי עדיין לא.

אולי כשיגדל הוא יהיה טוב כמו לברון בלהפסיד

Shadow 12 ביוני 2016

וכמובן שקרי לא דובק בשיטת הדיבורים ללא כיסוי שבה בחר לברון מתחילת הקריירה.

גיל 12 ביוני 2016

אז מה? לו כואב יותר מאחרים? השופטים נותנים להרביץ לכולם, שוב, לא משהו שהוא תירוץ. ואני לא חושב שהוא נחנק אבל הוא בהחלט הרבה פחות טוב בפלייאוף ביחס לסטנדרט שהוא הרגיל אותנו.

Shadow 12 ביוני 2016

אתה מפליא אותי גיל.
אתה מתעקש לשנות את מה שאני אומר.

רשמתי שמי שחוזר מפציעה לאקלים יותר אגרסיבי יהיה יותר רגיש לזה גם פיזית וגם מנטלית

בנוסף עצם העובדה שנותנים לכולם להרביץ ולכולם כואב משפיע יותר על שחקנים פחות פיזים ובטח על שחקנים יותר נמוכים ופחות אתלטים.

ושוב הדגש הוא השילוב בין השניים פציעה ויותר פיזיות.

יכול להיות שאם לא היה נפצע היה ממשיך להתמודד עם הפיזיות כמו שעשה קודם.

גיל 12 ביוני 2016

מתי הרגישות שלו נגמרת? כשהוא קלע 17 נקודות בהארכה או הוריד 36 נקודות על אוקלהומה במשחק 7 הוא לא נראה רגיש, או שזה רק תרוץ כשהוא משחק רע? אי אפשר להחזיק את המקל בשתי קצותיו. כבר עבר חודש מאז שחזר לשחק במלואו. כאמור, לכולם כואב משהו. שחקנים גדולים לומדים להתמודד עם הכאב ולא משתמשים בזה בתור תרוץ.

shadow 12 ביוני 2016

הנה אתמול הוא נראה הרבה יותר טוב.

בוא נראה מה יהיה ביום שני.

אגב, אני לא אוהד שלו ולא או אוהד של גולדן. אני אוהד לייקרס שפשוט נהנה מהכדורסל (בטח כשלברון נטחן בצד השני). אין לי שום צורך להמציא תירוצים בשביל קרי או כל אחד אחר. פשוט נותן עוד זוית.

גיל 12 ביוני 2016

אז אתמול הוא לא היה פצוע?

Shadow 12 ביוני 2016

לא יודע וגם אתה לא

גיל 12 ביוני 2016

ועל אחרים אתה יודע? מי שמשחק 40 דקות הוא לא פצוע, ואם אתה אומר שהמשחק בפלייאוף קשה על הגוף שלו אז המסקנה היא שהוא שחקן לעונה הרגילה אבל אל תסמוך עליו בפלייאוף.

shadow 12 ביוני 2016

לא וגם אתה לא. אני לא מתעסק במיסטיקה אז קשה לי להמשיך את הדיון איתך מקווה שתבין

גיל 12 ביוני 2016

אני חושב שדי ברור שמי שמשחק 40 דקות הוא לא פצוע בצורה משמעותית.

Selby 11 ביוני 2016

לא מאמין שאני אומר את זה, אבל יש משהו בהתבכיינות של לברון ולו על השיפוט.
כי הוא עושה מה שעשה בהצלחה כה רבה כל הקריירה, שזה לדהור לתוך הצבע עם הגוף המפלצתי שלו, כמו טנק שיכול לנסוע 200 קמ"ש. רק שנגד גולדן סטייט המשרוקית של השופטים כמו המשרוקית של טום הנינג אוברבו.
איגואדאלה מתגלה(עבורי לפחות) בגולדן סטייט כשחקן הגנה אדיר אבל בגדול הוא עושה מול לברון את הדבר היחיד שאפשר לעשות ומה שרבים עשו לפניו: לכסח. לפעמים באמת חוטף נקי וכל הכבוד, ברוב המקרים יש המון המון מגע. ואני אוהב את זה, אני מת על כדורסל פיזי, זה צריך להיות contact sport אבל איפה האחידות? הרי כל הקריירה שורקים לו על זה ונותנים לו מיליון זריקות עונשין, כל הקריירה מתעלמים מצעדים שלו, מה השתנה עכשיו? אולי עכשיו הדארלינג והפוסטר בוי הוא כבר לא לברון אלא קרי.
אז נכון, יש ירידה טבעית בפיזיות עם הגיל והשנים אבל לא עד כדי כך. ודרך אגב היה מעניין לראות שבגארב'ג טיים היום הוא כן עשה נקודות בצבע תוך 5 שניות וזה כן נראה כמו מבוגר נגד ילדים וזה כן הזכיר את מה שהוא עשה כל הקריירה. ספק אם זה אומר משהו, אבל אולי נקודה למחשבה.
תאמינו לי שאני לא מעוניין לסנגר עליו, אני עדיין כאוהד פיסטונס בטראומה משתי ההארכות של משחק חמש גמר מזרח 2007.
בכל מקרה, בכישלון אופציית החדירה הוא עובר לזריקת אבנים מבחוץ ובעיניי הוא תמיד היה קלעי לא מספיק טוב לשחקן במעמדו. כמובן שהיו משחקים כולל משחקים חשובים שתפס יד חמה אבל ככלל הוא קלעי מאוד בינוני, גם בזריקות פנויות לגמרי. וזה עוד משהו חכם שאיגואדאלה והווריורס בכלל עושים, לפתות אותו לזרוק מרחוק, מצידם שיזרוק כל היום.

גיל 11 ביוני 2016

הוא בהחלט צודק, החוסר שריקות בפלייאוף השנה עלה מדרגה. יותר מזה, שחקנים מודעים לזה יותר מבעבר ומשחקים מלוכלך. אם על מיליון בעיטות למפשעה לא מרחיקים שחקן אז מה יגידו אזובי הקיר?

Duncan 11 ביוני 2016

הדבר האחרון שאיגי עושה זה לכסח. תראה ריפליי. הוא חוטף מטורף
לברון בכיין.

שמעון 11 ביוני 2016

מה לכסח אתה רואה הילוכים חוזרים? נוגע נקי בכדור, ללברון אין קליעה, הוא זורק לבנים משם, לכן הוא מאד צפוי וכולם יודעים מה הוא יעשה והוא כבר לא ילד בן 25 בשיאו, האתלטיות שלו רק תלך ותדעך, עונה שעברה בגמר זה היה הדלק האחרון של לברון במיכל והוא נתן סידרת גמר הכי גדולה שלו שם לדעתי, יותר מהאליפויות שלו והיה צריך לקבל אמויפי.
השיפוט בסדר גמור. לברון הולך להגיע לעוד 3 הפסדים בגמרים ב-3 שנים הקרובות. כנראה ניסגור קריירה על 2 מ10 בסדרות גמר, לא רע.

גיל 11 ביוני 2016

ואני חוזר על מה שכתבתי בפוסט הקודם. היום שתופסים קלעים מכריע את המשחק. אתמול ווריוס תפסו יום לא רע לשלוש אם כי הם קלעו באחוזים נמוכים יותר ל2 וזה לעומת 24% של קליבלנד לשלוש. גם קליבלנד קלעו באחוזים מביכים מהקו שגרם למשחק לברוח להם בסופו של דבר.

אבו צ'יצ"ריטה 11 ביוני 2016

לכל האלופות האחרונות היתה היכולת הזו לתת קווץ' בהגנה ולחנוק את היריבה בכמה דקות מתסכלות , כשבמקביל להן בהתקפה הן עושות את שלהן פחות או יותר וזה מספיק לגמור משחק. האחרונה שלא ממש עשתה זאת ועדיין לקחה אליפות היתה דאלאס .

S&M 11 ביוני 2016

לברון הוא הביבי של הנ.ב.א.
מוכשר מאוד, אבל מנהל גרוע.
יש לו מעט הצלחות, ובעיקר כשלונות.
כל זה לא מפריע לביבי להיבחר פעם אחר פעם, כנראה כל זמן שהוא ירצה, כמו שזה לא מפריע ללברון לקבל חוזה של מיליארד דולר לכל החיים.
ושניהם אף פעם לא אשמים, זה תמיד הצוות המסייע, שרה אצל זה, ולאב אצל זה.

שני זבלים.

אוהד אוקלהומה 11 ביוני 2016

הזלזול של כמה מגיבים בלברון מגעיל אותי.

שמעון 11 ביוני 2016

לא מזלזלים, אומרים אמת. אגב אצלי הוא בטופ 10 של כל הזמנים אבל זמנו כבר עבר החל מעונה זו והוא כבר לא קינג של שום דבר אלא קינג מגוחך.
הדיבורים שלו על המנהיג והפוזה שלו מציגים אותו באור יותר מגוחך. זו העונה שלברון יוצא מהטופ 3 של הליגה. אני רואה את קרי דוראנט וראסל לפניו מהיום. מפה הדרך למטה סלולה.

ד"ר רזי הופמן 11 ביוני 2016

זו לא אמת, זו קנאה ושנאה וחוסר אובייקטיביות.
אני לא ממעריצי לברון ובטח שלא אחרי הזובור שעשה לבלאט אבל בתכלס הוא עדיין השחקן הטוב בעולם למרות שהוא קצת בנסיגה.
הלילה הוא נתן משחק של כמעט טריפל דאבל. מצד שני 7 האיבודים שלו היו הבסיס להצלחה המאוחרת של גולדן.
אגב, אם קיירי היה משחק קצת יותר קבוצתי והיה מחלק יותר אסיסטים, חלק מהאיבודים של לברון לא היו מתקיימים.
יש בארץ רצון לנקום בו על מה שהאכיל את בלאט. זה לא מקטין אותו כשחקן אלא יותר כבן אדם.

איציק 11 ביוני 2016

זו בדיוק הנקודה, האדם שבו מקטין אותו כשחקן ולא מאפשר לו להגיע לאן שיכל.

שמעון 11 ביוני 2016

אתה באמת חושב שהוא הטוב בעולם היום? זה השחקן שאם היית יכול לבחור מכולם היום היית לוקח? אני לוקח את קרי דוראנט או ראסל לפניו ואני בכוונה מתעלם כבר מהגיל וכו

shadow 11 ביוני 2016

אתה באמת כזה תמים דוקטור? מה כולם טיפשים?
עם כל הכבוד לדיוויד שאני מאוד מעריך. אתה נותן לו קצת יותר מדי קרדיט בקטע של לברון.

את לברון לא סבלתי עוד כשדיויד היה עסוק בלעשות ניסים במכבי, ברוסיה ועוד.

לברון מאוס מעצם העובדה שהוא סיכם את הקריירה שלו עוד לפני שהגיע לשיאה ולא עמד בסיכומיו.

תרשה לי לא להתלהב מכל הסטטיסטיקות שהוא מעמיד כי במבחן התוצאה הוא רוב הזמן נכשל.
בקבוצה שהיתה לו במיאמי הוא באמת היה צריך לקחת 6 אליפויות רק הבעיה כמו תמיד היא לברון עצמו.
זה למה הוא לוזר.
פה גדול מעט קבלות.

ד"ר רזי הופמן 12 ביוני 2016

קודם כל לא כולם טפשים ואני לא תמים.
שנית יש עוד הרבה אנשים בעולם שחושבים כמוני אבל רובם לא גרים בישראל. נייק נתנו ללברון חוזה על מליארד דולר בגלל שהאנליסטים שלהם עדיין מעריכים אותו בתור הכדורסלן הטוב והמשפיע (מודל לחיקוי) בעולם. גם בלאט אמר את זה למרות שהיתה לו מטרה להתחבב על לברון. כמו כל בן אדם ללברון יש צדדים רעים באישיות וגם טובים. פה בארץ רואים רק את חצי הכוס הריקה ולא רואים את הטוב.
בלאט אמר על לברון הרבה דברים טובים למרות שלא הסתדרו. חלק מהדברים נכונים מאד. למשל התרומה הענקית שלו לספורט ולחברה. אז הוא לא ממש נותן בסתר (ואולי כן בחלק מהמקרים) ויש כספים שתרם במבני ציבור ולגופי צדקה באקרון. פה בארץ לא תשמע על התרומה הזו. תשמע רק את מה שרע (לברון יהיר-נכון, המאמן האמיתי של הקבוצה-נכון חלקי). אגב גם ביל ראסל היה מאמן ושחקן כשמעליו היה רד אורבך הגדול! בקיצור, לכל סיפור שני צדדים.
שלישית, אני נותן קרדיט לבלאט כי יש לו קבלות ואני בטוח שאתה כאיש כדורסל מכיר אותן לא פחות ואולי יותר ממני. זה מאמן שיודע להוציא מהחומר שיש לו יותר מ 100%! זו גדולה של מאמן באמת טוב. אם אני משווה אותו למשל למאמנים מוכרים למשל דוק ריברס, מה מר ריברס עשה בקריירה שלו? האם לקח קבוצה והצעיד אותה לאליפות? התשובה היא לא. יש לו אליפות עם כוכבית בגודל של השמש. בשום קדנציה שלו הוא לא פיתח שחקנים והוציא מהם יותר ממה שממילא היו שווים. הבעיה שלו בקליבלנד היתה לברון ואולי גם לו במהלך השנה השניה שם. בלאט היה מסיים עונה שנייה בקבס עם ויגינס ו-וויטרס בלי לברון ולאב וייתכן שהשנה אולי היה מגיע לגמר המזרח ומקבע את עצמו כמאמן לגיטימי באן בי איי שיודע להפיק את המייטב משחקניו כדוגמת בראד סטיבנס (איזה מזל שריברס הלך להרוס את הקליפרס ובמקומו הגיע מאמן תותח!).

Shadow 12 ביוני 2016

הכוונה ביותר מדי קרדיט לבלאט בקטע של לברון היתה בהקשר של הקנאה השנאה והחוסר אובייקטיביות.

כלומר השנאה הספורטיבית שלי ללברון לא קשורה לבלאט אם כבר המקרה של בלאט רק הדגיש את מה שכבר אפשר היה לדעת על לברון קודם.

את לברון לא סבלתי בקטע הספורטיבי מלכתחילה שכן הוא היה הדבר החדש בשכונה ואני אוהד לייקרס.

את חוסר היכולת לסבול אותו כדמות מפורסמת אימצתי אחרי אותו שידור אומלל שהיה בעיני אחד מרגיעי השפל הספורטיבים.

לאחר מכן באמת שהוא לא ממש צריך להתאמץ אבל עושה רושם שהוא בכל זאת ממש מתאמץ ליצר עוד ועוד אנטגוניזם.

לגבי בלאט והחלק על המאמנים מסכים איתך שכן אני באותה דעה לגבי בלאט.

מעריך אותו מאוד וגם אני בטוח שהוא היה עושה חיל בקבוצה כמו שתוכננה בהתחלה בלי לברון.

הכי מסכנים הם כל שאר השחקנים שהיו יכולים לקבל תפנית בקרירה ובמקום זה דבק בהם כתם הלוזריות של לברון.

תראה מה קרה לקווין לאב. אני מרחם עליו. הוא וגם קיירי צריכים לברוח מקליבלנד כל עוד לברון שם אחרת הקרירה שלהם הולכת להיקבר.

ד"ר רזי הופמן 12 ביוני 2016

אוקיי

גם אני לא אהבתי את אותה מסיבת עתונאים אבל מי שהכי סבלו ממנה הם תושבי אקרון וקליבלנד שעבורם מאלוהים הוא הפך לשטן רק בשביל שיקבלו אותו שוב בידיים פתוחות. בתכלס הכל ביזנס עם הרבה רגשות מעורבבים.
לגבי קווין לאב, כשהגיע לקבס מייד חשבתי שמה שבלאט ישפר אצלו זו ההגנה. מודה, טעיתי בגדול! לא בלאט ולא אף אחד אחר יכול היה לשפר את לאב בתחום הזה. הוא פרוספקט של כוכב לקבוצות קטנות ולא ממש מתאים למעמד של קונטינדרית לאליפות. הוכיח את הקביעה הזו בשנתיים האחרונות. מסכים אתך לגבי הצורך המקצועי של קיירי ולאב או לחליפין של לברון לעבור למקום אחר. אני חושד שאולי לברון יעזוב בסוף אבל לך תדע..
אתה כאוהד לייקרס מכיר את האנטגוניזם שייצר סביבו קובי ובכל זאת למרות אישיות בסגנון לברון, לא נראה לי ששנאת אותו כפי שאתה מצהיר לגבי לברון, גם לא כשזה בא על חשבון הכיס של קבוצתך והעתיד שלה. לא ראיתי שהוא קידם שחקנים כמו למשל טימי דנקאן האחד והיחיד. כאוהד בוסטון הרבה מאד שנים תמיד הפרדתי את האישיות של קובי מהשחקן שהוא. הוא היה ווינר אמיתי והיה הרבה יותר אנוכי מלברון. יכול להיות שבגלל זה יש לו יותר אליפויות. בכל מקרה את שניהם תמיד הערכתי ותמיד אעריך בגלל התרומה שלהם לכדורסל ומשחקים בלתי נשכחים.

shadow 12 ביוני 2016

קובי דיבר במגרש וזה מה שמשנה.

הוא לא עירבב את המשחק עם דברים מבחוץ.

חוץ מזה הוא נשאר נאמן למועדון נתן את הגוף והנשמה וזה מה שחשוב.

נ.ב

וגם לקח חמש אליפויות.

ד"ר רזי הופמן 12 ביוני 2016

עם שקיל ופאו בשיאם הוא לקח 5 אליפויות בלתי נשכחות עם סלי קלאץ מדהימים אבל גם כמה החטאות קריטיות.
נאמנות למועדון לא הופכת אותו לקדוש. אם הוא היה נאמן עד הסוף, לא היה שוחט את הקבוצה כלכלית והיה מקדם את הצעירים מקצועית.
אם כבר התחלתי עם טימי, לדעתי הוא מודל לחיקוי הרבה יותר מלברון או קובי. אני מקווה שיהפוך למאמן באן בי איי. הם צריכים שם אדם כמוהו. החלום שלי הוא שפופ ייתן לו להיות מאמן-שחקן ובסוף יפנה לו את המקום כמאמן ראשי בספארס.
תחשוב אילו שחקנים ירצו להגיע לסן אנטוניו אם הוא יהיה המאמן…

Shadow 12 ביוני 2016

אף פעם לא אמרתי שהוא מודל לחיקוי לאדם מופת.

הוא כן מודל לחיקוי למי שרוצה להצליח בעבודה קשה ונותן תקוות שאפשר להפוך לסופרסטאר מהמקום ה 13 בדראפט אם אתה מוכן לתת את עצמך למשחק בלי פשרות.

אם אני לא טועה הוא הסופרסטאר הכי גדול שנבחר הכי נמוך בדראפט.

מה שמשנה הוא לא כמה החטיא אלא כמה קלע והאם ניצח בסופו של דבר.

לא הבנתי למה הוא אמור לוותר על כסף? זו הפרנסה שלו הוא הקריב את כל חייו למשחק שילם בבריאות הגוף והנפש.

אתה מוותר על כסף בשביל מקום העבודה שלך?

ולגבי קידום צעירים עם כל הכבוד זה לא עובד ככה באנביאיי. מקרה דאנקן והספרס הוא חריג. תראה לי איזה כוכב חוץ מדאנקן(שהוא אנטי-כוכב) שקידם מישהו לצידו.
חוץ מזה בשביל קידום כזה דרוש מאמן רציני עם חוט שידרה והלייקרס החתימו ליצנים מקרקס מדראנו בשנים האחרונות

קובי היה פצוע כמעט שנתיים ברצף ולא ראיתי שאף אחד התקדם שם למרות שקובי לא הפריע.

shadow 11 ביוני 2016

תפסיק להתחבא דה-שוט.

מי שמזלזל באחרים שלא יתפלא שמזלזלים בו.

שמרלינג 11 ביוני 2016

בגדול, ויותר מכל קבוצה אחרת שראיתי, לגולדן סטייט יש פילוסופיה בסיסית שעובדת להם: לשחק עם 5 שחקנים מצויינים בהתקפה וגם מצויינים בהגנה. אין נקודות תורפה ושחקני הספסל ברמה הכי גבוהה בליגה. זה עובד!
לקליבלנד, למשל, כמו גם לאוקלהומה במידה מסויימת, אין חבורה כזאת. אפילו לא קרוב. טריסטן תומפסון, סמית' ושאמפרט לא היו רואים דקות בגולדן סטייט. גם קווין לאב לא היה רק יכול לעלות שם מהספסל.
אם בחמישיית המוות של הדאבס השחקן הכי פחות דומיננטי הוא בארנס, זה אומר הכל. הם פשוט מאוד מאוד מוכשרים ויכולים לנצח כל משחק גם אם שניים שלושה מהשחקנים הבכירים שלהם לא משחקים כל כך טוב.
לסאן אנטוניו יש גם עומק מדהים של שחקנים מצויינים, אבל חלק מהם כבר לא מסוגלים לשחזר את היכולת שלהם בסדרות פלייאוף מתישות.
זה ה'ניתוח' שלי לעליונות של הדאבס, בלי אף מילה על שלשות או קרי.
זאת קבוצה שהיא תענוג נדיר. שרק יישארו בריאים וביחד.

shadow 11 ביוני 2016

עוד אחד שמבלבל בין סיבה לתוצאה.
עלק לא היו משחקים בגולדן.

אם היית שם את בוגוט, אזילי, ספייט, ברבוסה, ורז'או (שכבר היה שם), בארנס, גרין, וכו' בקליבלנד עם לברון ולו כמאמן הם היו נראים בדיוק כמו שנראים היום מוזגוב, טומפסון, לאב, דלי, שאמפרט, סמית, פריי, ג'פרסון ומו וויליאמס.

ההשואה הכי קלה היא לשנה שעברה. תראה מה דיויד הוציא מדלי, מוזגוב, תופסון, שאמפרט וסמית שנה שעברה ותראה איך השנה.

לו מחק את מוזגוב, מחק את דלי, מחק את שאמפי, מחק את מו ווילאמס שהיה טוב מאוד שנה שעברה בפורטלנד וטוב מאוד בתחילת השנה אצל דיויד.

נמאס כבר לשמוע את השטויות שסביב לברון אף פעם אין שחקנים. הרי הוא כבר 13 שנה בליגה לא יותר סביר שהוא הבעיה עצמה?

גיל 11 ביוני 2016

זה די ברור לדעתי שהיחיד שיצליח מחוץ לגולדן סטייט יהיה כנראה קליי תופסון. אפילו גרין לא יהיה כוכב בשום מקום אחר למעט אולי הספרס.

טיפה סרוחה 12 ביוני 2016

גם איגודאלה

Shadow 12 ביוני 2016

איגואדלה כבר היה כוכב בפילי.

טיפה סרוחה 12 ביוני 2016

מ.ש.ל

גיל 12 ביוני 2016

כמו קווין לאב שהצליח במינסוטה? אני לא מתרשם מהצלחות מסטטיסטיקות בקבוצות קטנות שלא מובילות לכלום.

Shadow 12 ביוני 2016

מאיפה זה ברור לך? יש לך כדור בדולח?

בוגוט היה הרבה יותר טוב במילווקי. היה חצי כוכב עד שנפצע.

דיוויד לי הצליח הרבה יותר בניו יורק מאשר בגולדן.

עכשיו שאני חושב על זה, זה פשוט דיון מיותר.

ומה זה אומר בכלל אם יצליחו בקבוצות אחרות? מג'יק הצליח במקום אחר? ג'ורדן הצליח במקום אחר? בירד? אלאג'ואן? קובי?

גיל 12 ביוני 2016

זה ברור כי קארי ובמידה קטנה יותר קליי הם הדבק של הקבוצה. כל השחקנים נהנים מהמרחבים שהם מקבלים מנוכחותם של השניים. והדוגמאות שנתת טובות, שחקנים שנתנו סטטיטיקות טובות בקבוצות פח ולא הובילו אותם לשום מקום. מג'יק, ג'ורדן בירד וכו' היו השחקנים המובילים של קבוצתם כך שברור שהיו אדירים בכל קבוצה.

שמעון 12 ביוני 2016

אני מסכים איתך לחלוטין בזה אבל השחקנים שמסביב הם משלימים קלאסים בדיוק לקרי וקליי ומאומנים היטב, קר מאמן ענק, הסגל שהוא בנה, הטקטיקות, ההרכבים שהוא מעמיד, הכל הולך לו ואם הכל הולך לו כנראה שהוא מאמן ענק.

שמרלינג 12 ביוני 2016

איגודלה , גרין , תומפסון, ליוינגסטון, בוגוט, בארנס זה כבר שישה שחקנים שאני מעריך כמוכשרים מאוד

גיל 12 ביוני 2016

הם אכן מוכשרים אבל כל מי שבנבא מוכשר במידה זו או אחרת. השאלה כמה מהם יהוו גורם משמעותי בקבוצה מובילה. קשה לי לראות מישהו חוץ מקליי.

שמרלינג 13 ביוני 2016

גרין ישדרג מהותית כמעט כל קבוצה אליה יגיע כולל הגדולות ביותר. מספר 4 לוחמני, חזק בהגנה, טווח קריאה מרשים, יכולת ניהול משחק לא מבוטלת ובחור קבוצתי ותחרותי.
בארנס הולך לקבל חוזה גדול למדי בקיץ כי ברור שיש בו הרבה יותר ממה שהוא יכול להראות בקבוצה כה עמוסה.
ליוינגסטון הוא הרכזה המחליף הטוב בליגה וגם עושה עבודת אולאראונד ומיסמאצ לרוב הרכזים בליגה.
איגודלה כבר שחקן מוכח , אני לא מבין איך הוא לא מרשים אותך יותר.
אזלי די קרוב ברמתו להיות סנטר פותח לגיטימי בליגה. החל משנה הבאה כנראה נוכל לראות עד כמה הוא טוב.
תומפסון וקרי משחקים עם הרבה יותר מ'צוות מסייע'.

גיל 13 ביוני 2016

הוא ישדרג רק קבוצות שיתאימו למשחק שלו. בקבוצה גרועה הוא ילך לאיבוד. וזה בדיוק העניין. במקרה הטוב הוא ישדרג קבוצה אבל לא יהיה שחקן מוביל בה. הוא שחקן שמתאים מצוין לקבוצות טובות והופך אותן לטובות עוד יותר.

לגבי השאר, כמו שכתבת, שחקנים משלימים. ונראה מה בארנס יעשה בקבוצה אחרת. איגודלה באמת שונה אבל הוא כבר לקראת סוף הקריירה שלו. אני התכוונתי בעיקר לצעירים שגדלו והתפתחו בגולדן סטייט.

שמרלינג 12 ביוני 2016

Shadow, מעבר לכך שהתגובה שלך מנוסחת מעצבן ואישית כלפי, מעבר לכך שאתה אוהד של דויוד בלאט , אתה גם מגיב לעניין לברון וקליבלנד שאליו בכלל לא כיוונתי

shadow 12 ביוני 2016

כזה אני לפעמים מעצבן לפעמים אישי.

בכל אופן זה לא באמת אישי זה רק נשמע ככה בגלל הסגנון. אז אל תיקח אותי אישי.
התגובה שלך מספרת את הברור מאליו, שגולדן היא *קבוצה* מעולה.

והקביעה שלך שטריסטן שאמפרט סמית' לאב ועוד לא היו משחקים בגולדן היא חסרת כל בסיס.

שמרלינג 13 ביוני 2016

במקום מי טריסטן היה משחק? גרין? בוגוט? בארנס? הוא משמעותית שחקן פחות טוב מהם. בוגוט מסוגל לתת 20 דקות ראויות פה ושם, אבל הגוף שלו נראה לי די מפורק.
קוין לאב היה עולה מהספסל, אבל לא חלק מהליינאפ הנמוך והקטלני. המניות שלו בירידה חדה בעיקר בגלל ההגנה שלו, אבל חוסר הביטחון שלו משפיע על כל צעד שהוא עושה.
לגבי שאמפ או סמית, די ברור לי שליוינגסטון עדיף עליהם בתור שחקן ספסל ומבחינת חדר הלבשה וכו ברבוסה יותר מתאים. שאמפ לא משחק משהו בהתקפה וההגנה שלו אוברייטד. מילה של אוהד ניקס וסמית בחור עם ראש מסובך שלפעמים נראה טוב אבל בדרך כלל הוא לא…
נשארנו עם קיירי ולברון. אחד ענק היסטורי והשני פוטנציאל אולסטאר קבוע. אבל רק הם.

Shadow 13 ביוני 2016

המבחן הוא האם היית חושב שהם לא ראויים אם הם היו משחקים במקומם עם סטפ וקליי תחת קר במשך שתי עונות. והאחרים עם לברון וקיירי תחת לו.

אני מנחש שהיית אומר את אותם דברים על גרין ושות'.

שוב אלה הם לא באמת דברים בעלי בסיס כלשהו בדיוק כמו מה שאתה אומר.

שמרלינג 13 ביוני 2016

אתה רואה קבוצה משחקת, את העובדה שאין לה שחקנים גרועים בהגנה, קבוצה שכמעט בכל רגע יש לה לפחות 4 שחקנים שקולעים היטב ל-3, שכמעט בכל רגע יש לה 4 שחקנים שיכולים לכדרר ולמסור. זה משהו נדיר. לא צריך להפריד לאינדיוידואלים ולתהות מה היו עושים במקום אחר. יש שם רוטציה עמוקה של שחקני כדורסל מוכשרים שעושים כמעט הכל.

Comments closed