ההפסד בדרבי

דרבי טוב, המאמנים פחות

היה דרבי מהנה ואיכותי ולסיטי הגיע לנצח אותו מבחינת רמת המשחק – גם אם יונייטד בהחלט הייתה יכולה להשוות אותו עם קצת יותר מזל עם מצבי הבקעה או בהחלטות.

לגבי מוריניו:

החלפת שני שחקני האגף בהרכב לא הביאה תוצאות – אבל הייתה הגיונית לאור המשחק הקודם. העובדה שראשפורד עדיין לא שחקן ההרכב הראשון היא מדכאת מאד אבל עדיין נסבלת.

ולעומת זאת יש שני דברים ממש לא מובנים.

בלינד כבלם היה גחמה שעלתה לואן חאל בלא מעט נקודות והיום גם מוריניו החל לשלם את המחיר. אבל להבדיל מואן חאל מוריניו קנה את באיי ולא העליתי על דעתי שזה כדי לספסל דווקא את סמולינג.

פלאיני כקשר מרכזי. עם כל הנוכחות הפיזיות הוא מביא המון אי יציבות למרכז המגרש. בהגנה תמיד קרוב לכרטיס ובהתקפה הכדור פשוט מתעכב אצלו. מורגן שניידרלין כבר שיחק עם פוגבה בנבחרת וזה צריך לעבוד.

*

גם למאמן בצד השני יש גחמות. סיטי ניצחה היום אבל 18 קבוצות אחרות ראו את משחק האוויר של בראבו ויפנימו זאת. אני זוכר כמובן בעיות כאלו אצל דה חיאה, אבל הוא היה בן 21 עם פוטנציאל עצום.

זה נכתב לפני המשחק:

derb

מוריניו לא ביצע ניקוי אורוות בסוף מועד ההעברות. הוא שלח להשאלה צעירים כדי לא להרוס להם את ההתקדמות או סיכויי הקריירה במקום אחר. למה לא הוא שחרר כמה וותיקים – מוריניו אמר בעבר שהוא אוהב סגל של 24 ועכשיו הוא עם 28 פלוס?

הניחוש שלי הוא מפני שהליגה האירופאית מתקיימת בימי חמישי. למרבה המזל יונייטד קיבלה שם הגרלה די תחרותית – בערך ברמה של בית ליגת אלופות חלש מאד – ויהיה מה לעשות עם הסגל הזה. אבל המשטר של חמישי-ראשון אומר ששחקנים כמו דפאי, לינגארד והררה כן ישחקו כל שבוע.

מה שמוריניו לא עשה – וזו הגישה הפרקטית שלו לחיים – הוא להתחיל ברוטציה לשם רוטציה בליגה. הוא קבע הרכב ודגל בשיטה שלא הפסדת את המקום שלך אם אין סיבה מיוחדת. פוגבה הגיע רק למחזור השני ולקח את מקומו, ונראה מה המנג׳ר הסיק מהדקות בהן המשחק בהאל נתקע. האם מאטה או מרשיאל ירדו מעט במיקום? בנוסף מעניין לראות אם בגלל שזה דרבי יהיה עיבוי של הקישור – נניח בקאריק. זו תהיה החלטה גדולה – כי קשה לראות איך היא לא באה על חשבונו של רוני.

*ֿֿ

יש גם מועדון בצד השני ומבחינה אחת חל היפוך גדול באסטרטגיות של יונייטד וסיטי העונה. יונייטד הפכה לקבוצה שחושבת מיד וסיטי היא הקבוצה שהחלה בתהליך שלם. יונייטד קנתה שחקנים שיועילו לה די עכשיו וסיטי קנתה יותר לטווח ארוך. ביונייטד זה בא מתוך מצוקה מיידית, השאלה היא אם בסיטי זה באמת מתוך עמדה של כוח. האם בשנים בהן צ׳יקי בגיריסטיאן חיכה לגווארדיולה הוא באמת הכין לו את המועדון עם שחקנים שמתאימים לו?

גווארדיולה איננו מאמן פרגמטי כמו מוריניו והוא מתכוון להצליח בדיוק עם הכדורגל שלו. אני יודע שיש אנשים שחושבים שהוא נכשל בבאיירן ואחרים יגדירו את הישגיו כהצלחה. אני בעיקר רואה את תקופתו שם כמשהו שספק אם אפשר להסיק ממנו  משהו. נכון שאסור לזלזל בשום תואר וגם לא תמיד קל לאמן מועדון גדול, אבל זה בהחלט עוזר כשאתה מחליש את היריבה העיקרית שוב ושוב ברכישות ישירות של כוכבים ממנה. זה לא המצב באנגליה גם אם סיטי עשירה.

מאז נרכשה סיטי על ידי יונייטד – אבו דאבי יונייטד הוא שם החברה שמחזיקה בא – נערכו 8 דרבים באולד טראפורד. יונייטד ניצחה 5, הפסידה 3 והובקעו בהם יותר מארבעה שערים למשחק.

עזרה בקיום דה באזר

על פרחים, כלבים ואחד בראיין קלאף
ה-x בסוואנזי (וניק קייב החדש)

175 Comments

זוהאן 10 בספטמבר 2016

לפחות התרגשות אמיתית חזרה, ולא כמו בשנים האחרונות – יותר חשש מהתרגשות.
מחכים למרסיאל ורוני……

עופר כהן 10 בספטמבר 2016

רונן, יש לך מושג למה רוני ומאטה עדיין לא נמכרו? אני בטוח שיש לא מעט קבוצות שהיו שמחות לקלוט אותם.
ובכלל, למוריניו לא נראה לי אכפת בכלל מליגה אירופאית.

יאיר אלון 10 בספטמבר 2016

אני חושב שחלק מהשחקנים לא נמכרו כי לא היה להם מספיק ביקוש והמועדון מעדיף אותם אצלו על הספסל מאשר למכור בחצי חינם.
בכל אופן עם כמות הפציעות שהייתה לנו בשנתיים האחרונות כל אחד בסגל יקבל את הצ'אנס שלו ויקרא לדגל עם או בלי ליגה אירופית.

הקבוצה תחת ואן חאל דווקא הגיבה טוב למשחקים נגד הגדולות, ובכלל בבית ידענו להוציא את הנקודות. אני מקווה שלפחות בקו הזה נמשיך ונשיג ניצחון היום שיהיה חשוב מאוד מבחינה מורלית.

אם בריאל מדריד לדוגמא די ידוע מי ה-11 שמשחקים כאשר כולם בריאים ויש מאבק פתוח על 2-3 עמדות אז אצלנו יותר מחצי הרכב בסימן שאלה. זאת אומרת שכולם בתקופת מבחן ואין לנו שום מושג מה יהיה ההרכב שיסיים את העונה הזאת. מצב שכזה שם הרבה מאוד לחץ על השחקנים בגלל אי הוודאות, אין הרבה מה לעשות בנידון ואולי בגלל זה מוריניו מנסה לשמור על ההרכב שלו. להראות לשחקנים שלא כל טעות זורקת אותם לספסל או ליציע. משחק נגד סיטי צפוי להיות יחסית פתוח, אני מקווה שיהיו לנו יותר שטחים ויותר הזדמנויות להיכנס לרחבה.

משחק מאוד מעניין ונייחל לתוצאה טובה

רומן 10 בספטמבר 2016

אני כבר מחכה להרכבים לראות עם ראשפורד עולה עם זלאטאן או רק זלאטאן.

אמיתי 10 בספטמבר 2016

דווקא בגלל שיש לנו סגל גדול שבהרבה עמדות אין הירארכיה
ברורה נראה לי שאנחנו לא פחות בתהליך מהשיטי. למרות שכרגע
בהחלט יש הרכב די קבוע.
לדעתי המשחק יקום וייפול מבחינתנו על החזקת כדור. אם היחס יהיה
דיי זהה מצבנו יהיה טוב כי ללא אגאורו אני מאמין שניצול המצבים שלהם
יירד משמעותית. בגלל הדוגמטיות של פפ הקבוצות שלו משחקות טוב (מאד)
בדרך אחת מסויימת. בדוג פייט אני חושב שננצח

גור אילני 10 בספטמבר 2016

מאטה מחוץ להרכב שזה צפוי, מרשיאל מחוץ להרכב שזה צפוי רק טיפה פחות… אבל כשזה קורה יחד יש פה כבר אמירה

אמיתי 10 בספטמבר 2016

האמירה נראה לי היא טאקטית. גם מחטריאן וגם לינגארד שחקנים
יותר וורסטליים ממאטה ומארסיאל. יותר פיזיים אולי פחות התקפיים
טיפה

רומן 10 בספטמבר 2016

לא ברור לי מה מאטה עדיין עושה באנגליה.
הרכב הכי צפוי של מוריניו

גור אילני 10 בספטמבר 2016

מוריניו תמיד יחביא את האמירה שלו מאחורי משהו תמים לכאורה

Yair 10 בספטמבר 2016

האמירה, וזה ציטוט ישיר של מוריניו מראיון לפני המשחק, היא שהוא חושב שגווארדיולה ייכניס את המגנים למרכז

Leon 10 בספטמבר 2016

רוני אמר שכדי לנצח הם צריכים "play our game" … מעניין מה זה אומר מעשית והאם זה באמת יכול לתת להם ניצחון בלי קשר לצורת המשחק של סיטי? או שזאת אמירה סתמית בזמן היסח דעת.

עדי אבני 10 בספטמבר 2016

לא שאתה מרמז משהו, אבל המנצ'סטר שבתמונה שלך יותר כחולה מאדומה…

wazza 10 בספטמבר 2016

De Gea, Valencia, Bailly, Blind, Shaw; Fellaini, Pogba, Mkhitaryan, Rooney, Lingard; Ibrahimovic

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

אח

פוגבה וזה לא בא….
אני חושב שהמיוחד לא ייגע ברוני כל עוד זה יהיה יציב. הוא לא יתחיל מהפיכה על תחילת העונה…

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

חייב להגיד שכרגע הסיטי שולטת במרכז המגרש.
זה נראה לא טוב ליונייטד

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

והנה בא גול ראשון של הסיטי.
4 פאסים מהשוער של הסיטי וטעות מפגרת של בלינד ו 1:0 לטובת גווארדיולה:(

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

2:0 וזה בלי אגווארו. זו כבר שחיטה.
יונייטד לא מצליחה להכניס כדור לתוך הרחבה של הסיטי 35 דקות.
זלעעעטן במשחק גרוע אבל זו לא רק אשמתו. הוא פשוט לא מקבל כדורים. מצד שני הוא בכלל לא זז.
פפ מנצח את המשחק הזה בכדורגל לא שלו. הוא שולט אמנם במרכז השדה אבל הגולים הם ניצול של מצבים שנובעים מטעויות.
אאאאררררררגגגגג

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

השלטון של פפ בשחקניו כל כך ברור. כשהוא מסמן הכדור הולך אחורה והוא מאט את המשחק בשנייה.
קלאסי. הוא לא עשה את זה כל כך מושלם בביירן

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

והנה זלעעטן בפעולה יחידה במגרש מסביר למה הוא בכל זאת עדיין על המגרש.
גם בסיטי יש טעויות וזלעעעטן מלך בבעיטות וולה.
החיוך חזר בינתיים.

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

אחחח זלעעטן לו היית צפת.
אני חושב שהאסיסט הנפלא של רוני לאיברהימוביץ ענה לכולכם למה הקפטן עדיין על המגרש.
זה יכול היה להיות השוויון עם הנגיחה הזו היתה בזווית קצת יותר נוחה והיתה מקשה יותר את קליטת הכדור שוער הסיטי.
זהו מחצית סיכומים. רוב המחצית השנייה בשלטון הסיטי במרכז, ניצול 2 טעויות לגולים דיי קלים. מצד שני כמעט ולא היו נסיונות מצד היונייטד להכניס כדורים לרחבה עד הגול של זלען שגם הוא נבע מטעות. משחק עדיין פתוח. מקווה שיונייטד ישתלטו על המרכז ויבקיעו עוד כמה. שלא תלך השבת.

Leon 10 בספטמבר 2016

איזו טעות אומללה של שואו… אורי קופר הזכיר שפרשנים התייחסו להבדל גובה בין קב' של מוריניו לקב' של גוארדיולה (של מוריניו גבוהה יותר כמובן), וכאן דווקא נגיחה בהגנה של יונייטד גרמה לגול (כמובן שזאת טעות די מקרית).

Leon 10 בספטמבר 2016

סליחה, בלינד.

רני 10 בספטמבר 2016

אם אגוארו משחק במקום סטרלינג כבר היה 3:0

איתמר 10 בספטמבר 2016

נוק אאוט מוחץ של פפ.
לא בתוצאה. בכדורגל.

Leon 10 בספטמבר 2016

זלאטן הוא שיא היעילות!

Leon 10 בספטמבר 2016

עכשיו כבר פחות, עם 2 הזדמנויות אדירות שהחמיץ לקראת סוף המחצית.

ניינר / ווריור 10 בספטמבר 2016

בית ספר של פפ למוריניו במחצית הראשונה. נראה אם יש לזוזה תשובה

אביאל 10 בספטמבר 2016

יש, המזל של יונייטד, שתי טעויות של בראבו, אחד גול, השני החמצה שבכל פעם הזדמנות אחרת זה גול.

קארל מרקס אנד ספנסר 10 בספטמבר 2016

3 גולים של טעויות. מאכזב קצת בתיאוריה (כל הכסף, שני המאמנים) אבל מעניין לצופה.

Guss 10 בספטמבר 2016

צריך להכניס את מאטה במקום מחיטריאן, מרסיאל במקום לינגארד.
לחמם את ראשפורד אולי במקום רוני או פוגבה (לא מדויק)

יוסי מזרחי 10 בספטמבר 2016

טעות איומה של מוריניו בהכנסה של ליגארד ועוד בשמאל ואולי גןם מחטיריאן שכנראה לא כשיר לגמרי.
ביהתיים אנינט כאיחט עם שחקו פחות

עידו 10 בספטמבר 2016

נראה לי גם טעות של מוריניו לפתוח בלי לינגארד וכנראה גם מאטה
אבל היי אולי זאת 1994 ALL OVER AGAIN
https://www.youtube.com/watch?v=yfVr1OE8ny0

גור אילני 10 בספטמבר 2016

מוריניו מתגעגע לשנים שהתוצאה במשחק הזה היתה נסגרת על 1:1 עוד לפני הפתיחה, בקבוק יין ונגמר.
היום חייבים פאקינג לשחק!

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

היו 3 גולים מ 3 טעויות
שליטה של הסיטי במרכז.
האטת קצב משחק לפחות 5 פעמים על ידי הסיטי בשביל להרגיע את המשחק על ידי החזרת הכדור מההתקפה ישר לכיוון ההגנה והשוער.
פפ שולט במשחק ומוחק לגמרי את מורניניו במחצית הראשונה.

שלו 10 בספטמבר 2016

יחסית למחצית הגרוע של יונייטד
והטובה של סיטי התוצאה סבירה…
עכשיו נראה אותם ב 11 על 11.

שלו 10 בספטמבר 2016

ב שתי דקות ראשפורד עושה יותר ממחטיריאן במחצית שלמה.

טום 10 בספטמבר 2016

שידור זר. בבקשהתצילו אותי מהברברנים. לו היו מסוגלים לברבר בשטף וחדות הייתי שורד… פרשן חסר כל דיקציה…

רומן 10 בספטמבר 2016

איזה התנשאות מיותרת.
זאביק זלצר אולי מרדים אבל בטח לא ברברן.
הוא איש כדורגל אמיתי, אשכרה מפרשן כדורגל .
סתם דוגמא מהיום כשפפ סימן 5 עם האצבעות ועשה תנועה של קו ישר, אתה הבנת מה זה אומר?

עידו 10 בספטמבר 2016

תרשום ronaldo7live games בגוגל

טום 10 בספטמבר 2016

מארטיאל חייב להיכנס במקום רוני פאלייני או פוגבה

יואב לוי 10 בספטמבר 2016

מינו ראיולה גאון, פשוט גאון.

יואב לוי 10 בספטמבר 2016

ובינתיים בטורינו, היגואין עם צמד בעשר דקות.

אמיתי 10 בספטמבר 2016

זמן. פרסבקטיבה. הוגנות. תנסה

אריק 10 בספטמבר 2016

מוריניו לא השאיר ליונייטד סיכוי היום.
בלינד עם מחצית מחפירה. לזכותו – התאפס.
שואו. הצליח להיות גרוע מרוחו. מה זה הדבר הזה?

חז 10 בספטמבר 2016

אתה צוחק לגבי שואו נכון?

אריק 10 בספטמבר 2016

ראית את המשחק? רק לינגארד היה בנומכים ששואו היה בהם היום. גם בהגנה וגם בהתקפה.

חז 10 בספטמבר 2016

שטויות. לא עשה התקפה בחצי הראשון כמו כולם. הגנתית היה סביר.
בלינד לינגארד ומיקי פשוט לא היו שם.

אריק 10 בספטמבר 2016

הדיון הסתיים בשטויות. צאו.

edgecator 10 בספטמבר 2016

בהתקפה הוא לא קיבל בכלל כדורים, בעיקר כשמסתכלים על המחצית השנייה שבפועל רק בה תקפנו. ולנסיה לעומתו היה מאוד פעיל, אני מניח שלזה כיוון מוריניו כשהסיט את רוני ימינה עם הנטייה שלו ללכת לכיוון מרכז המגרש. קצת לא מאוזן לטעמי, בעיקר כשבצד השני חיכה גם ראשפורד. גם הגנתית שואו השתפר לדעתי במחצית השנייה, הסתדר די טוב עם זאנה. בעשרים הדקות האחרונות בערך כל ההגנה די הופקרה ע"י הקישור ובפרט פוגבה ואיבודי הכדור הרבים (מאוד) שלו.

חז 10 בספטמבר 2016

מתחילת העונה ולנסיה מתופקד כמגן/וינגר. מאטה גם פוזל לאמצע כל הזמן.

אריק אם נפגעת מתנצל, לא זו הייתה כוונתי.

edgecator 10 בספטמבר 2016

ידוע, כמו גם העובדה שזה התקיים לצד תפעול התקפי של שואו – כך שעל אחת כמה וכמה. יש מאחורי זה כמובן היגיון, בעיקר על רקע החולשה ההגנתית היחסית של קולארוב לעומת סנייה, וגם אולי קשר ליכולת החלשה של פוגבה שאמור לצאת קדימה יותר דרך צד שמאל והיום פשוט לא הצליח לעשות את זה. אבל זה עדיין היה קצת מוזר לדעתי.

סימנטוב 10 בספטמבר 2016

בדיוק!

ניק 10 בספטמבר 2016

אני גם חושב ששואו היה סביר. עשה הגנה טובה למרות שהתקפית לא ממש היה קיים.
אבל לא חסרו גרועים ממנו היום

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

No Fergie's time
:(

משה 10 בספטמבר 2016

כל מי שמצא שחקן של 120 מיליון יורו מתבקש לדווח על הימצאו.

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

גם אני לא ראיתי אחד 120. אולי 30…

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

מחצית שנייה יותר מאוזנן. ועדיין זה לא היה זה.
אגב שתי בעיטות עונשין לא נשרקו. אחת לכל קבוצה.
מחצית שנייה בלינד קצת כיפר על השטות מהחצי הראשון. דה חאה הראה שיש לו גם מחציות טובות.
נו אז שווין, כי שווייני בחוץ

קארל מרקס אנד ספנסר 10 בספטמבר 2016

מה שהכי צריך להדאיג זה כשהשחקן הכי גרוע במגרש, בראבו , בכלל בא מהקבוצה המנצחת.

אביעד 10 בספטמבר 2016

אם נתייחס לזה נכון, זה יהיה הפסד טוב. כי אחרי חצי שעה (פלוס) מזעזעת, התאפסנו והתחלנו להראות נורמלי אבל עדיין התגלו מחדש כמה ליקויים שצריך לטפל בהם. בראש ובראשונה העובדה שדיילי בלינד לא בלם ברמה גבוהה. הוא יכול מאוד לסייע בדחיפת כדור קדימה מול קבוצות נחותות, אבל קבוצות חזקות יחשפו את נקודות התורפה שלו.
האכזבה הכי גדולה שלי היום היא פוגבה. הוא בא בכ"כ הרבה כסף בדיוק בשביל משחקים כאלה. אולד טראפורד. דרבי. היריבה עולה עם מרכז קישור טכני ורך. אלו בדיוק המשחקים ששחקן כמו פוגבה צריך וחייב להשתלט עליהם. במקום השתלטות, קיבלנו הופעה נרפית ורכה מאוד שלו.
זלטאן גם לא היה חד היום, אבל זלטאן הבין יפה מאוד כמה יתרון יש לו ויצר מצבים נטו על כוח.

אריק 10 בספטמבר 2016

פלאייני היה טוב בשעה הראשונה. חבל שפוגבה לא הצטרף. נראה עייף מהנבחרת.

יוסי מזרחי 10 בספטמבר 2016

זו אולי הזדמנות לכל מיני מבינם למיניהם להרגע בביקורת על פלאיני (במקור זה לסתום את הפה).עם כל החסרונות שלו היו היום רגעים ארוכים שהוא היה כל מרכז השדה שלנו.
פוגבה בתצוגת אימים שהדבר היחד שמעודד אחריה היא העובדה שלא יהיה גרוע יותר.
כשמוריניו התעטרר,השתנה המשחק. ואז ראינו ייחסי כוחות אחרים לדעתי יותר קרובים למציאות.
בטווח הארוך אני חושב שנהיה קבוצה טובה יותר מסיטי גם כי הם רכים ופגיעים כאשר לא יתנהגו כלפיהם בפחד. הם יפסידו הרבה נקודות אצל. הקבוצות "האנגליות"
בסך הכל יש עוד מקום לשיפורים ויש גם חומר לעבוד איתו.
ראשפורד ישתלב בהרכב הראשון ולמרות שזו רק מחצית אחת יש ללינדגארד ממה. לחשוש.
הררה. יוכח להיות פקטור משמעותי ויש לי הרגשה שמוריניו יעשה לו. תא זה
חבל אבל לא נטרא

יוסי מזרחי 10 בספטמבר 2016

כך נראית הקלדה מהנייד תוך כדי נסיעה…..
המשפט האחרון צריך להקרא כך :זה חבל אבל לא נורא.

סימנטוב 10 בספטמבר 2016

כל מילה

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

חבל. מילה אחת שמסכמת 90 דקות. אני מקווה שלפחות נפיק מהמשחק את הלקחים הנכונים.
אתחיל במסקנה כללית שמתגבשת אצלי המון זמן. אסור לוותר על המערך כשינוי התקפי. מהרגע שמוריניו הוציא את שאו וזרק למערכה עוד חלוץ לא פיתחנו התקפה נורמלית אחת והדקות האחרונות התבזבזו בהרמות חסרות תוחלת לכרבולת המתולתלת והצבעונית של פאלייני.

ועכשיו לענייננו, פוגבה לא קשר אחורי. הוא שחקן מעולה ורכש לא רע בכלל. אבל הוא פשוט מתופקד לא נכון. אני ורצה לראות את השליטה מהדהימה שלו בכדור והיכולת להתקדם איתו קדימה לא משנה מה דרך כל מה שזורקים עליו על סף ה16 של היריבה, לא על קו החצי. תוסיפו לזה את המימדים שלו, יכולת הבעיטה והחוצפה החיובית ותקבלו מספר 10 מסוכן מאד. קשר אחורי הוא לא.

ראשפורד חייב לפתוח באגף שמאל. מארטיאל צריך להיכנס בעתיד/לפתוח כחלוץ לצד זלטאן, או באגף שמאל. בכל מקום אחר הוא בזבוז אוויר.
רוני היה טוב. אבל הררה היה מעולה. ההרה חייב לפתוח ולהיות חלק מהשלד.
יוחזר סמולינג לאלתר. בעונה הקודמת פיללנו לבלם ליד סמולינג. אז הנה, קיבלנו את בייל, כמה חבל שעכשיו אנחנו מפללים לבלם לצד ביילי.

אני רוצה לראות שלד כזה:
זלטאן

פוגבה ראשפורד
הררה

ביילי סמולינג שאו
דה חאה

דני המאמן 10 בספטמבר 2016

מוריניו מאמן גדול אבל הוא גם המאמן היחידי שקנה את פוגגה במעל למאה מיליון וזה ששלח את דה ברויינה לוולפסבורג.
לגבי מחטיריאן, הגרוע במגרש לטעמי, עושה רושם ששחקני על בליגה בגרמנית לא מספיק טובים לליגה האנגלית.
ראה מקרי קאגווה, שוויוני ומחטיריאן.
ראשפורד חייב לשחק.

סימנטוב 10 בספטמבר 2016

זהו סגור, למכור מחטיריאן?

ניק 10 בספטמבר 2016

לא מבין מה רוצים ממחרטיין.. היה בסדר גמור ב20 דק הראשונות ואז נחלש… בטח לא משהוא שאפשר להסיק מסקנות לגביו לגבי ההמשך

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

לא פייר לשפוט אותו לפי המשחק היום. מרגיש ממש כאילו מוריניו הקריב אותו כדיי להצדיק את ספסולו. אתה לא זורק מספר 10 להרכב במשחק הכי קשה עד היום ואולי העונה. אתה לא זורק אותו באגף במחצית הכי גרועה של הקבוצה. ואתה בטח ובטח לא שופט אותו בגללה.

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

החפירה שלי בקצרה:
פוגבה לא קשר הגנתי. הוא יכול להיות 10 מדהים.
בלינד לא בלם.
להמשיך לשחק עד השנייה האחרונה.

ניינר / ווריור 10 בספטמבר 2016

ההחלטה של פפ בעניין בראבו במקום הארט כבר מתחילה לנשוך אותו בתחת.

רומן 10 בספטמבר 2016

סיטי היתה עדיפה, נצחון מוצדק, דיילי בלינד לא יכול להיות בלם בפרמייר ליג, זה פשוט אבסורד.
נמוך ואיטי, מזכיר לי את שרן ייני, שני שחקנים שלא ברור לי למה הם שחקני כדורגל שמרוויחים כסף.
יונייטד היתה חייבת להתחיל את ההגבהות הרבה לפני, לסיטי אין שוער בשער והגנה נמוכה, בשביל מה לעזאזל אתה שם את פלאיני 90 דקות על המגרש אם אתה מגביהה רק 10?
זלאטאן שוב ושוב מוכיח שהוא הגדול מכולם, נכון 2 החמצות גדולות, אבל שער פשוט פנטסטי, זה נראה קל כשזלאטאן עושה את זה, אבל יש עוד אולי 2-3 חלוצים בעולם שבכלל מוציאים בעיטה משם.
מוריניו חייב להבהיר לפוגבה שעם כשרון עצום בלבד לא הולכים למכולת, אלא גומרים בניס בתור קוריוז, הייתי נותן לו כמה סתירות לאפס אותו, פשוט משחק זוועה.
סהכ כואב להודות אבל סיטי פשוט היתה טובה יותר כקבוצה היום וזה עוד בלי קון.

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

מספיק עם השקר הזה. אין לפאלייני משחק ראש טוב. לפחות עד שלא יעשה גלח תקין וקצוץ למשעי. שמישהו ישלח לו רס"ר!

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

את הגלח הזה אני דורש כבר שנתיים. רוצה אבל זה לא יוצא. למה הפריזורה על חשבון נגיחה חלקה?
יה ראאבק

רומן 10 בספטמבר 2016

אם אני מאמן שלו אני אומר לו, "עד שאתה לא בא לפה מסופר כמו זבאלטה אתה לא נכנס למתחם".

ד"ר רזי הופמן 10 בספטמבר 2016

בסוף ייפול שם האסימון

סימנטוב 10 בספטמבר 2016

אם הכדור של זלאטאן היה 10ס"מ לאחד הצדדים לא היה גול. שער וירטואזי

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

עניין של דיוק או מזל?

סימנטוב 10 בספטמבר 2016

בהתחשב ברקורד של זלאטאן הרבה יותר דיוק ממזל

רומן 10 בספטמבר 2016

זלאטאן פשוט לא יאומן, זה לא יאומן כמה כיף לראות אותו משחק, פשוט אגדה חיה

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

אחחח הדקה ה45… מזלטאן ציפיתי ליותר. כבר חגגתי לפני שבעט, כנראה גם הוא…

רומן 10 בספטמבר 2016

איזה באסה שהוא בזבז 3 שנים בליגה למקומות עבודה בצרפת

אופיר 10 בספטמבר 2016

יש!

סימנטוב 10 בספטמבר 2016

יש רגעים שאני מצטער שיש כאן חופש ביטוי….

Yair 10 בספטמבר 2016

המהירות בה אנשים ממהרים לחתוך את פוגבה גורמת פי לתהות לגבי הגיל הממוצע פה

אביעד 10 בספטמבר 2016

זה חלק מהמטענים שבאים עם המחיר. פוגבה הוא לא סתם ילד מוכשר בן 20+. הוא השחקן היקר בעולם וזה מגיע עם מטען עצום של ציפיות.

Yair 10 בספטמבר 2016

אבל כל אדם בוגר מסוגל להבין שמדובר בשחקן טוב שהיה לו משחק רע ולהתאפק, אלא אם אתה אוהד קבוצה אחרת – אם לא יהנו עכשיו אז מתי…

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

הוא מדהים. פשוט לא קשר אחורי. אני באמת לא מבין למה לתפקד אותו כקשר אחורי. הוא יחסית אדיש, לא מתקל, לא פראי. מצד שני מאד טכני, שליטה מדהימה בכדור, בעיטה טובה, חוצפן. מעבר למימדים שלו הוא פשוט 10 קלאסי. ועל סף ה16 של היריבה יכול לעשות המון בלגן חיובי.

אביעד 10 בספטמבר 2016

בעניין הגחמות של פפ – זה לא רק בראבו אלא גם השימוש בדה ברוינה/סילבה כקשרים מרכזיים כשרק פרננדיניו מחפה עליהם. זה מוביל למצב בו יש לו שוער בינוני באוויר ולנחיתות פיזית. כמעט כל מצב שהיונייטד ייצרה הגיעה מהשילוב הזה.

ניק 10 בספטמבר 2016

מילה לגבי בראבו – המשחק הזה נראה כמו ההילייט של דה חאה בחודש הראשון שלו באנגליה.
אבל שלא כמו אצלנו שלא הייתה ברירה כי לא היה שוער פה יש מאמן חוכמולוג שהעיף שוער שהיה טוב מאוד לכשעצמו בנוסף להיותו סמל מקומי ושחקן מקומי (אנגלי) בליגה שזה מאוד נדיר בה.
אז למרות שבראבו נראה לי כבן אדם מאוד נחמד אני אהנה מכל גול שהוא יעלה לפפ.

קארל מרקס אנד ספנסר 10 בספטמבר 2016

לא מסכים. קודם כל כבר ראו שבראבו כן נותן להם משהו במשחק הרגל. דווקא טעות הגובה שלו שהיתה טיפשית פחות צריכה להדאיג את פפ. זה הניסיון שלו לעבור שחקנים והיצאה שלו בהזדמנות השנייה של זלאטן שצריכות להדאיג.
מעבר לזה הארט בירידה. וכמו כמעט כל שחקן חדש שכלם קוטלים פה זה כמעט משחק ראשון שלו בליגה. יותר גרוע לא בטוח שיהיה

אביאל 10 בספטמבר 2016

גם במשחק הרגל שלו הוא עשה טעות שכמעט עלתה בגול.

אדם 10 בספטמבר 2016

וגם הייתה לו יציאה אחת נוראית ופנדל על מחטריאן שלמזלו היה בנבדל. משחק נוראי שלו.

גור אילני 10 בספטמבר 2016

בדיוק, משחק הרגל שלו היה חלש, מאמין שחלק מזה ישתפר בהתאקלמות, ג׳ו הארט ראה וגיחך תוך כדי שהוא בולס פסטה

ק. 10 בספטמבר 2016

בראבו נפל פה בעיקר על תיאום הסתגלות ויום לא טוב.
ראיתי כל משחק שלו בבארסה ואני לא יכול לזכור אפילו טעות אחת שלו (ברור שהיו אולי, אבל לא חטף אף גול באשמתו והיה מאד יציב ובטוח בכדורי גובה)

ניק 10 בספטמבר 2016

בראבו היה מחריד. חוץ מהגול הפסול שלנו לא זוכר מצב אחד שלא היה בגלל טעות שלו. אבל אני לא קוטל אותו, אני קוטל את המאמן שלו.
ברור שזאת לא דוגמא ליכולת האמיתית, הוא שוער טוב ואני בטוח שהוא לא יראה ככה בהמשך. אבל גם זה שהוא החליף היה טוב ולא הייתה שום סיבה להחליף אותו.
גם אם ביכולת נטו בראבו טוב מהארט באיזה 10% זה לא מצדיק 30 מ' + איבוד שחקן שאני מאמין שהאוהדים די הזדהו איתו + אחד האנגלים היחידים בסגל. אם היה מוחלף בנויר או בדה חאה אז זה באמת שדרוג, פה אין שדרוג אמיתי.
אבל מצד שני פפ כבר זרק מביירן את קרוס ושווני

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

אתה לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. המשחק הזה בבחינת תפסת מרובה לא תפסת. מוריניו חייב לוותר על משהו כדיי להשיג משהו. כדיי להפיק תועלת מפוגבה צריך לתפקד אותו מתחת לחלוץ כדיי לעשות את זה הוא צריך לוותר על רוני. כדיי לתת להתקפה חופש הוא צריך להחזיק את האמצע. לשם כך צריך לוותר על כישרון ולהכניס פועל אפור : שניידרלין/קאריק. כדיי שהקבוצה תתפקד צריך לשחקן מאוזן. כדיי לנצל את תוספת הזמן צריך לשמור על הראש.

מוריניו עשה הפוך. שם את כל הכלים על השולחן ויצא קירח מכאן ומכאן.

רומן 10 בספטמבר 2016

בראבו זה חטא היוהרה של פפ.
על זה הוא ייענש, זה קצת יריקה לרצוף של הכדורגל האנגלי, מין אמירה כזאת של "אני פפ, אני משתין עליכם בקשת ואני שם גמד בשער באי פי אל".
מקווה שזה יהרוס אותו

Ljos 10 בספטמבר 2016

אתה חייב לבדוק את הפטיש הזה לענקים (וגם למה אתה שונא ספורט אמריקאי שמלא בכאלה).
משחק ראשון של בראבו בליגה חדשה באחד המשחקים הכי קשים שיכולים להיות. תנו לו הזדמנות.

רומן 10 בספטמבר 2016

הוא היה מביך.השופט הציל אותו במחצית שניה כשהוא השמיט כדור בדיוק כמו בראשונה. זה שוער קטרגל לא כדורגל, שמתאים למשחקים מול אלאבס.
לא מאמין עדיין שמוריניו לא אמר לרוני במחצית לך אחורה ותגביהה כל התקפה לרחבה.

Ljos 10 בספטמבר 2016

כנראה שאלאבס היו מאיימים יותר על השער של בראבו מיונייטד היום.
כשאתה אומר "השופט הציל אותו" אתה מתכוון לנבדל של זלאטן שהזיז את הכדור מהצלה קלילה של בראבו?

רומן 10 בספטמבר 2016

לא, היתה לו השמטה באיזה כדור גובה שהשופט נתן לא פאול על כלום.
נבדל היה בלי ספק.
שוב לא מתאים למוריניו שהתחיל להגביהה רק דקה 80

Ljos 10 בספטמבר 2016

לא זוכר את המקרה, אז אאמין לך.
המשפט האחרון שלך נכון מאוד. לא מתאים למוריניו להגביה רק דקה 80.

רומן 10 בספטמבר 2016

למה זה פסול? אם המאמן מולך מחליט לוותר על הגנה גבוהה כדי להשיג לעצמו יתרון של אחזקת כדור, מתבקש שהתקפת הנגד תהיה הגבהות.
מוריניו היה עושה את זה נפלא הקדנציה הראשונה שלו בצ'לסי, זוכר את רוברט הוט משחק חלוץ? וכשיש לך את רוני שהוא כנראה המגביהה השני בטיבו בליגה אחרי פוייט זה ממש מתבקש

Ljos 10 בספטמבר 2016

לא התכוונתי שהתגובה תהיה סרקסטית. זה לא מהלך פסול.
התכוונתי שמוריניו נוהג להרוג את המשחק (במיוחד משחקים חשובים ונגד קבוצות גדולות), אבל כשהקבוצה שלו בפיגור, הוא עובר לשליחה מהירה של כדורים קדימה הרבה לפני סוף המשחק. כנראה קיווה שהרוח של יונייטד תציל אותו.

רומן 10 בספטמבר 2016

קיצר באסה רצח

ק. 10 בספטמבר 2016

בראבו שוער מעולה.
היום הזה יהיה אנקדוטה נחמדה עוד כמה חודשים

חמציץ 10 בספטמבר 2016

אני חושב שהרבה יותר מפפ לוקים ביוהרה כמה מהמגיבים לפוסט הזה (מלבד ק.). בראבו שוער מעולה שמצטיין בעיקר במיעוט טעויות, ורבאק, זה המשחק הראשון שלו בקבוצה חדשה בליגה חדשה, וישר לדרבי. אבל המגיבים פה, שבהתחשב בעובדה שבליגת האלופות הוא לא שיחק כנראה בכלל לא ראו אותו משחק (הרי בעיניכם הליגה בהספרדית היא ליגה נחותה ולא תחרותית) כבר יודעים שההחלפה של הארט (שמלבד אצל אנגלופילים מהסוג הקשה נחשב לשוער סביר ולא יותר) בבראבו היא הטעות שתפיל את פפ.

vered s 10 בספטמבר 2016

נתחיל מזה שמרסיאל וראשפורד הם השחקנים הכי טובים של יונייטד. הכי טובים. במקרה של מרסיאל יונייטד משחקת נגדו ונגד הביטחון שלו ואם לא יקבל עמדה נכונה ושיטות מישחק שמכירה ביכולות שלו ונותנת לו זה לא יעבוד ושלום למרסיאל. מרסיאל עונה להגדרה של מאגא טלנט והוא הדבר החדש. השחקן של הזמן. ראשפורד זה גולר דה בסט וממישחק למישחק רואים גם הישתפרות וגיוון ביכולות שלו שזה כבר מדהים. הוא בטוח בעצמו הוא חצוף והוא רואה טוב מאד את הרשת. היום איבדתם נקודות בגלל איברהימוביץ׳ שדפק אופסייד שהרס גול מעולה של ראשפורד. שזה בא להגיד משהו. צריך לחשוב מה בדיוק. אבל ראשפורד מכניס בקצב של כמעט אחד למישחק. זה נכון גם על איברהימוביץ׳ שנהנה כמובן מזה שהקבוצה משחקת עליו. ראשפורד רק צריך שלא יפריעו לו והיום הפריעו לו. מובן שצריך לשחק עם שניהם ולסדר את הענין הזה. מאטא שלדעתי מוריניו ידע מתחילת העונה שיסופסל במשחק נגד סיטי הוא שחקן שנותן תפוקה. החדשים של מוריניו עוד לא. וזה כאילו יש ליונייטד שתי קבוצות ומוריניו לא לגמרי מיסתדר עם זה. הסיטי הראו מהדקה הראשונה שההרכב של יונייטד לא נכון וזה היה מביך.

קארל מרקס אנד ספנסר 10 בספטמבר 2016

בלי זלאטן באופסייד לא בטוח שבראבו לא עוצר

רומן 10 בספטמבר 2016

תגידי את אמיתית?
את מעיזה להשוות את מרסיאל לזלאטאן? מי זה מרסיאל? מה הוא עשה שנה שעברה? הוא בלוף בדיוק כמו יקיר הבלוג הקודם היאנוזאי הזה, בדיוק כמו דפאי.
אם אתפלא אם הוא ישרוד את החלון של ינואר.
המקרה הסביר הוא שהוא יושאל בינואר ויימכר לאיזה פח בספרד או באיטליה בקיץ.
זלאטאן היה ענק היום, כרגיל, מה זה אומר משחקים עליו? הוא נמצא בכל מקום בהתקפה, ממגנט כדורים אליו, לא סופר אף אחד, משחרר פצצות מכל זווית, שולט בכדור עם דבק ברגל, באמת שנסחפת פה

אלון 10 בספטמבר 2016

מוסטפינה הייתה גדולה היום

רומן 10 בספטמבר 2016

בינוני, כמו המח שלך

רומן 10 בספטמבר 2016

בטח היית ככ גאה בשנינות שלך שהשפרצת על עצמך טיפות של רוק כשחשבת על ההלצה הזאת.

אלון 11 בספטמבר 2016

של וודקה

רומן 11 בספטמבר 2016

אתה מביך, חוש הומור פראלימפי.

אלון 11 בספטמבר 2016

חולה עליך

טום 10 בספטמבר 2016

מארסיאל הוכיח מה יש לו ברגליים. הואמטובנכשהוא בא משמאל. בעולם מושלם ולנסיה באגף ימין זלטאן/מארסיאל בחוד ראשפורד/מארסיאל בשמאל. מאחוריהם פוגבה. מאחוריו הררה ופאלייני.

ניק 10 בספטמבר 2016

הוא בלוף כמו מסי.. שני שחקנים עגלות…

רומן 10 בספטמבר 2016

יש לך איזה חוסר איזון נכון?

רומן 11 בספטמבר 2016

לא, הוא בלוף מהסוג של יאנוזאי וקגאווה.
מסי זה בלוף מסוג אחר.

Fred the red 10 בספטמבר 2016

לא מסכים לגבי פלאיני. היה הכי טוב היום ביונייטד ובפער. הוא היחיד ששיחק בארסיביות מספקת שזו הדרך להתמודד עם סגנון המשחק של פפ.

cookie-monster 10 בספטמבר 2016

הערה מענינת לגבי האסטרטגיות של המועדונים.
מאנ יו הביאה את מוריניו והוא חי בעכשיו אבל סיטי בשבילי מאז שהכסף הגדול קנה אותה הרגיש שהם לא מנסים להמציא את הגלגל מחדש ברגע. הם קנו ובהמון אבל לא חצי הרכב כל חלון והרגיש יותר כמו תהליך מה"התחלה"

ניק 10 בספטמבר 2016

הם קנו ביותר כסף מהיונייטד… והם הביאו מאמן שהוא הדבר הכי רחוק בעולם מבנייה – תביא סגל חזק, תשפץ אותו ב200 מיליון, תיקח כמה אליפויות וnext…

cookie-monster 10 בספטמבר 2016

הביאו מאמן טוב שיכול להתמודד עם כל השמות.
לא כל מאמן בונה צריך לבנות מ0 משחקני שולים במחירי כלום.
אולי נקרא לזה יותר להרכיב פאזל

איתמר 10 בספטמבר 2016

מוריניו לוקח אחריות (אני מחבב מאוד את הכנות שלו) :

"One or two players were below that level and the team paid for it.”
He didn't mention Mkhitaryan or Lingard by name but Mourinho added: “Honestly I had two or three players in the first half that if the game was now and I knew what was going to happen obviously I don't play them.
“But this is football and sometimes players disappoint managers and sometimes they give us great surprises.
“I thought because of the characteristics of the game we could hurt them with some individuals with some qualities but they didn't give me what I wanted.
“Therefore it is my fault, I am the manager and it was my fault because it was my choice.”

Ljos 10 בספטמבר 2016

לוקח אחריות על מה? "השחקנים איכזבו. 2-3 שחקנים לא היו ברמה מספיקה וחבל ששיחקו. זו אחריות שלי שהם לא ישחקו יותר". לא ממש שם את האחריות על עצמו.

Danny - Long Island 10 בספטמבר 2016

מה כל הרעש? שיחקנו נגד הקבוצה הטובה בליגה! בלינד לא בלם ושני הקיצונים פשוט אכזבו! מחטריין היה חלש, איבד המון כדורים, ולינגרד לא הורגש. היה ניסיון כושל היום, מי יכול לדעת. לדעתי צריך לשחק עם רשפורד בימין ומרסיאל בשמאל, רוני על הספסל ופוגבה במקומו. שניידרליין והררה באמצע וסמולינג במקום בלינד. מוריניו לא החנה את האוטובוס, בהחלט ניסה לנצח אבל פשוט לא היינו מספיק טובים.

גור אילני 10 בספטמבר 2016

לינגארד היה נראה כאילו הוא עדיין לא התעורר בבוקר. מאמין שעכשיו יראה הרבה ספסל וחבל, כי דווקא היה נראה שהגיע מוכן לעונה.

ניק 10 בספטמבר 2016

באמת חבל, אני מאוד מקווה שהוא יפתח ביום חמישי, כדי שלא לקלקל לו את הבטחון..
בכל זאת זה אחד שכבש ב2 המשחקים האחרונים שערים שהביאו 2 תארים.

cookie-monster 10 בספטמבר 2016

זה מוריניו "במיטבו"

Amir A 10 בספטמבר 2016

נשמע בנאדם ממש נחמד. ועכשיו שכל אחד כאן, עם יד על הלב, יגיד אם הוא היה רוצה כזה בוס בעבודה.

אמיתי 10 בספטמבר 2016

כן. מה הבעייה? לא תמיד יש סאבטאקסט. הרכיב שחקנים.
ציפה למשהו לא קיבל אותו מהם. מאוכזב. לקח אחריות.
בסופו של דבר מנגר משפיע על המשחק דרך ההרכב יותר מהכל.
השחקנים הם אלה שמתעלים או לא. כשניצחנו הוא נתן קראדיט למי שצריך

Amir A 10 בספטמבר 2016

אז אני מבין שהיית רוצה שהבוס שלך יהיה כזה?

יואב 10 בספטמבר 2016

אמיר,
ברור. זה אומר שאני שחקן עילית.

אמיתי 10 בספטמבר 2016

אני מאלה שמעדיפים בלי בוס..
בערך כל מי ששיחק אצל מוריניו אוהב אותו ומשבח אותו
וגם מוציא מעצמו את המיטב. העדויות מראות שהוא בוס
מצויין. לא קל לא פשוט אבל הוא כנראה עושה משהו נכון

Ljos 10 בספטמבר 2016

נראה לי שמספר השחקנים שמעריכים אותו משתווה למספר השחקנים שלא היו רוצים לראות אותו יותר באזור (בלי להחשיב שחקני ומאמני קבוצות אחרות או צוות רפואי של המועדון שלו).
אדם שזורק את כל האחריות על השחקנים ואז מוסיף, בקטנה, "אהמ… כן, אני אחראי, למה לא. אני אשם שנתתי להם לשחק", זה לא בוס שהייתי רוצה שיתקרב ללפקח עליי.

אמיתי 10 בספטמבר 2016

טוב..אני מכיר עדויות קצת אחרות. לי כאוהד אין בעיה..
התשובה תגיע לדעתי רק בתוצאות. כל השאר זה ספקולציות
ורכילות

Ljos 10 בספטמבר 2016

אילו תוצאות? המיידיות, השנתיות, עוד שלוש שנים כשהכל יעלה בלהבות?
לי כאוהד כן יש בעיה.

אמיתי 10 בספטמבר 2016

בייחוד השנתיות. כלום לא יעלה בלהבות. בינתיים אפחד לא התמרמר על מוריניו ביונייטד. בצד הכחול כבר היה אינסידנט. קיצר אין סיבה לפאניקה

Ljos 10 בספטמבר 2016

זה כולל את שוויינשטייגר?
מוריניו אחראי על מועדון שאני אוהב. אם זו לא סיבה לפאניקה, אני לא יודע מה כן.

אמיתי 10 בספטמבר 2016

לא שמעתי ליכלוך ממנו על מוריניו. תאכלס זה הכל בולשיט. נישאר חלוקים. אני לא מודאג

Ljos 10 בספטמבר 2016

מה לעשות שלגרמני יש יותר קלאסה מלמוריניו.
אין בעיה שנישאר חלוקים. רק חבל לי להמשיך לאחל למועדון שאני אוהב שיפסיד.

יואב 10 בספטמבר 2016

זאת כבר בעיה באהבה.

Ljos 10 בספטמבר 2016

זה כמו לגלות שהאישה שאתה אוהב כבר שנים, במקום ללכת לעבודה בבוקר לובשת מצנפת והולכת לעשות לינצ'ים בשחורים בחסות ה-KKK. אתה עדיין אוהב אותה, אבל אתה גם חושב שמגיע לה לשבת בכלא.

D! in Leipzig 10 בספטמבר 2016

אני עדיין מחכה שבני יקים את הל אוף פיים של התגובות

יואב 10 בספטמבר 2016

אני מאוהב באישה הזאת לפחות שלושים שנה ואין לי שמץ על מה אתה מדבר.
וקצת חוסר קלאס עם ההשוואה.

צביקה 11 בספטמבר 2016

אמיתי, כמעריץ גדול של מוריניו לדעתי הוא קצת איבד את זה, מקווה מאוד שאני טועה.

אמוץ כהן-פז 10 בספטמבר 2016

צודק, לא כייף להפסיד ועוד פחות בדרבי, בבית, אבל הדרך עוד ארוכה מאוד.

אמוץ כהן-פז 10 בספטמבר 2016

אופס, זה היה ל Danny

נועה 10 בספטמבר 2016

המקום הקבוע של בלינד על חשבון סמולינג מאד מאכזב ובעיני אחת ההחלטות הגרועות של מוריניו. הייתה לסמולינג עונה מצויינת בשנה שעברה, והייתי בטוחה שאחריה יש לו מקום מובטח בהרכב הראשון לפחות העונה.

אמיר המקורי 10 בספטמבר 2016

ראשפורד הוא עילוי! לטעמי הוא לא פחות טוב מהפנומן הפורטוגלי או אפילו מסי בגילו, זה לוקסוס גדול מידי להושיב אותו על הספסל.
לחיים יש דינמיקה משלהם כך גם בכדורגל, מה שלא מובן(למאמנים) מיד(וזו הנטייה לשמרנות)החיים מסדרים להם את ההבנה לאט אבל בבטחה..
לינגארד הוא שחקן נחמד, גיבוי ראוי למארסיאל וראשפורד כשהם לא כשירים, לזרוק אותו לדרבי לפני שניהם כשהוא לא ראה מגרש חודש ימים עקב פציעה זה לא משהו שאופייני למוריניו.
החיסרון של קיצוני באגף שמאל השפיע לרעה גם על לוק שואו שמיעט לעלות, במחצית השניה זה כבר נראה אחרת,ראשפורד ושואו בשמאל זה איום תמידי על כל הגנה והיום ההזדמנות פוספסה כשמנגד נמצא באקרי סאניה בהחלט מגן בינוני.
לגביי בלינד את כל מה שהיה לי לומר עליו ניתן למצוא בפוסטים של השנתיים הקודמות,במחזור הבא סמולינג בהרכב.

רומן 10 בספטמבר 2016

גם ינוזאי הוגדר פה כעילוי בבלוג הזה, וגם קיקו מקאדה.
לא חסר ילדים בני 18 שעולים לבוגרים ויודעים לתת דריבל על האגף כשהם נכנסים מחליפים דקה 70.
הם נמדדים אחכ, כשההגנות מצופפות, כשכל מה שיש לך פתאום זה מאית שניה ברחבה, כששומרים עליך שלא תקבל את הכדור עם הפנים לשער עם שטח ריק, רבים נעלמים אל תוך הבינוניות.
ראשפורד נראה מצוין , מפה ועד להשוות אותו לכריסטיאנו הדרך עוד ארוכה מאוד

חמציץ 10 בספטמבר 2016

ואני עדיין לא הבנתי מה יכול לתרום לינגארד ביום שיא שראשפורד ביום בינוני לא יכול לתרום.

רומן 11 בספטמבר 2016

אין לי מושג.. הגנה אולי?
אני רק לא ממש מתלהב מלכתור לו כתרים על חצי עונה בה הוא הביא כמה גולים גדולים מהספסל ובטח שלא לבוא ולהגעד שהוא והילד השני הם השחקנים הטובים ביותר בקבוצה בה משחקים זלאטאן איברהימוביץ' ווין רוני.
סהכ ילד בן 18, מוכשר מאוד, אבל עדיין אם אני מאמן אני לא בטוח שאני עולה עם ילד בן 18 בהרכב בדרבי(נו אלא אם כן זה אייל ברקוביץ :-)).
לא רוצה שישתמע מדבריי שאני חושב שהוא לא שחקן טוב או משהו, לדעתי הוא מוכשר בטירוף, אבל כבר יצא לי לראות כמה ווינגרים מבטיחים שנעלמו והיום אפשר למצוא אותם בסין או בטורקיה.

אלון 10 בספטמבר 2016

דורפן מסכים לגמרי עם דבריך לגבי פלאייני ובלינד. גם קאריק עדיף על פלאייני כאופציה ליד פוגבה.

מצד שני אני חושב שגם לפני המשחק היה אפשר להעריך שההחלטה לפתוח עם לינגארד במשחק כזה היא החלטה רעה. אני מעדיף בהרבה את מרסיאל או רשפורד, גם מאיימים יותר על השער וגם טכניים יותר ומסוגלים להתמודד עם לחץ מצד היריבה.

מחיטריאן לעומת זאת הפתיע ביכולת הרעה שלו, וקשה להאשים את מוריניו בהחלטה לגביו. בלי קשר להחלטות הרכב, גם פוגבה היה חלש מאוד במשחק הזה, לא הורגש בחלק ההגנתי ובהתקפה עשה הרבה שטויות.

אמיתי 10 בספטמבר 2016

צודק.
בקשר למחטריאן בקושי שיחק עד המישחק הזה. היה אפשר
לחכות איתו קצת. הפיזיות והמהירות בתוספת החלודה שלו
גרמו לו להיראות כמו מסננת

Gil - Zimbabwe 10 בספטמבר 2016

שופט עויין.

גל 10 בספטמבר 2016

מסקנות אחרי דרבי ראשון שלי באולד טראפורד:
אני רוצה רגע לתת את השני סנט שלי על המשחק:
באופן כללי, הגענו למשחק הזה לא מוכנים ונתפסנו עם המכנסיים למטה. הבחירה לפתוח עם מחטיריאן ולינגארד התבררה כבלוף. מיקי עם אחת המחציות הרעות של שחקן יונייטד בשנים האחרונות, וזה אומר המון(אולי סוחב עוד פציעה?). לינגארד מסכן, לא היה מעורב ורואים שחסר לו כושר משחק. מאמין שעלה בהרכב כדי לעזור בהגנה יותר ממרסיאל(שזה הגיוני מאוד נגד האגפים של סיטי) אבל היה צריך לקבל קצת דקות במשחקים שלפני כדי שזו תהיה בחירה לגיטימית כי הוא היה אאוט לגמרי.
ניהול המשחק של מוריניו היה סך הכל נכון, עם שני חילופים במחצית למרות שבסוף המחצית הראשונה השתפרנו, מוריניו זיהה את שתי החולשות המרכזיות שלנו על המגרש וטאטא אותן בשלב מאוד מוקדם. הררה שעלה היה מאוד חשוב כי עשה עבודה הגנתית לא יאמנת, ודווקא הוצב מתחת לפלאייני ופוגבה, אך הצליח בתפקיד לדעתי.
במזל לא ספגנו פה הרבה יותר, סיטי היו פראיירים, הפקרנו לגמרי את ההגנה ועם אגוארו היו מענישים אותנו ומסיימים ב6:1. הבעיה הגדולה הייתה שסיטי נראו מסודרים ומשחקים כקבוצה, בעוד אנחנו פשוט ניסינו ליצור דברים ברמה האישית או עם כדורים ארוכים סתמיים לסטונס ואוטמנדי.
הגול הראשון כמו שאמרתי, מדהים לראות כמה זמן מיקי מסרב לצאת ללחוץ את קולארוב כשכל הקבוצה למעלה וזה עלה לנו בגול. לא איכפת לי על הפספוס המטומטם שם של ביייי/בלינד או מי מהם פספס אותו, בסופו של דבר הכל התחיל מהעובדה שמיקי פשוט לא עשה את התפקיד שלו על המגרש מה שיצר בלאגן בחלק האחורי..
הגול השני.. מה אני אגיד, היה קשה לראות מהצד שלי איך הם פרצו לנו את ההגנה בכזאת קלות אבל אני חושב שאחרי משחק כזה צריך לעשות הרבה אימונים הגנתיים ז'וז'ה…
עכשיו ברמה הפרטנית:
דה חאה: היה סולידי, לא עשה שום טעות אבל גם לא ביצע הדיפות מדהימות. במחצית השנייה היה אפשר לראות אותו כל הזמן מנסה להטריף את הקהל(וממש היה אפשר לראות את האכזבה על הפנים שלו כשעדיין שמעו את סיטי חזק יותר).
ולנסיה: חלש. קולארוב ונוליטו היו המוציאים לפועל העיקריים של סיטי בזכות הבעיות באגף ימין שלנו. לזכותו יאמר שאחרי שמיקי יצא והפסיק לעשות בלאגן, הוא השתפר.
בייי: תצוגה הכי חלשה שלו כשסוף סוף היה קצת אתגר. ביייי ניקה כמה כדורים קריטים אבל הסתבך עם הכדור כמו פעמים והיה מאוד שייקי ונראה מאוד קרוב לטעות ששווה גול לפחות פעמיים במשחק.
בלינד: מחצית ראשונה קטסטרופלית שגורמת לך לתהות מה הוא עושה על המגרש, מחצית שנייה מדהימה של מנהיג שכל הזמן דוחף את הקבוצה לשוויון ועם כמה תאקלים עצומים לעצור מתפרצות של סיטי, במחצית השנייה לעיתים קרובות נשאר לבד לגמרי מאחורה והסתדר מאוד יפה. לא יודע מה אני חושב עליו כבר..
שו: נלחם הרבה בהגנה, ואיבד המון את סטרלינג במחצית הראשונה. במחצית השנייה התייצב טיפה אבל לא דחף קדימה בכלל ולא נתן לנו שום בונוס שבדרך כלל נותן..
פלאייני: מה אני אגיד.. איך היוצרות התהפכו – פלאייני הוא נקודת האור שלנו במשחק. נלחם בלי הפסקה כל הזמן מנסה לזכות בכדור. גנב לקישור שלהם את הכדור יותר מכל שחקן אחר ולדעתי גם רץ יותר מרוב השחקנים על המגרש. הדבר היחיד הרע שאפשר להגיד עליו זה הפאול המפגר הקבוע, אבל הוא לא קיבל אדום!
פוגבה: פוג-כזבה. מצד אחד כשהוא מחליט לרוץ עם הכדור אי אפשר לקחת לו את הכדור והיו לפחות 3 דריבלים שעבר מעל שני שחקנים. מצד שני הוא צריך לעשות את זה הרבה יותר, וכשהוא לא עושה את זה הוא פשוט נהיה אנונימי ולא מעורב. לא מה שמצפים משחקן של 100 מיליון פאונד. חייבים להפוך אותו למנהיג של הקבוצה ושהכל ילך דרכו כי הוא פשוט פצצת כישרון.
לינגארד: עלוב, מסכן, אבל לא בכושר משחק. הטעות פה היא של מוריניו ולא של ג'סי שמקבל את הדקות הראשונות שלו העונה כשחקן הרכב בדרבי.
מיקי: אמרתי כל מה שיש להגיד.. מאוד מקווה שזה בגלל ה"פציעה" בפגרת נבחרות ולא סימן ליכולת/גישה האמיתית שלו. אין לי קול בעיקר מלקלל אותו במחצית הראשונה.
רוני: די טוב, כמה מהלכים שהיו שווים צ'אנס שהזכירו את רוני של פעם(הוא הסתובב על שחקן ומסר פנימה לעומק פעם אחת!!), עדיין נוטה לתת מסירות כבדות שלא פותחות את המשחק ומאט אותו כשצריך קצב.
זלאטן: שחקן על, אבל החמיץ הרבה יותר מידי היום. לפני המחצית היו לו שתי הזדמנויות לא הגיוניות שאחת מהן הייתה חייבת להגמר ברשת, אחרי המחצית עוד שני מצבים יפים.. אי אפשר לסמוך רק עליו שישים גולים, חייבים לעזור לו.
מחליפים:
ראשפורד: אל. כל כך התאכזבתי לראות שפסלו לו את השער. פשוט רמה מעל כולם וכל כך מתאמץ לדחוף קדימה וליצור.. חייב ללמד את שאר השחקנים גישה מה היא.
הררה: חילוף נהדר של מוריניו, הררה שיחק בתפקיד הפירלו היום כשרדפנו אחרי עוד גול. תרם המון לבנייה אבל לא מספיק כדי לייצר גול.
מרסיאל: קצת מידי ומאוחר מידי.. היה צריך לעלות לפני ומעבר לזה לא ברור לי למה כשעלה הוא שיחק בימין וראשפורד בשמאל ולא להפך. קצת חילוף סתמי הוא היה לטעמי ואולי מאטה היה יותר מתאים.

ובנימת סיום, חווית הדרבי שלי הייתה כיפית לאללה אבל קלאטנבורג פשוט הרס את המשחק. כל פאול שלנו הוא צהוב, כל דבר שהם עושים הוא במקרה הטוב פאול ורוב הפעמים איכשהו יתרון להם. נתן להם לבזבז ה-מ-ו-ן זמן בלי להגיד להם כלום ובכללי המשיך להראות למה הוא שופט מאוד מאוד גרוע.

רומן 10 בספטמבר 2016

אחלה סיכום.
מחטריאן עוד יהפוך לאליל האוהדים, הוא שחקן ענק.

גל 10 בספטמבר 2016

אני בטוח. המספרים שהוציא שנה שעברה לא סתם וראו את היכולת במשחקי ההכנה ובכניסה מהספסל במחזורים האחרונים, לא בטוח שהשילוב של הפציעונת שלו ביחד עם העובדה שזה בכורה בהרכב בפרמיירליג נגד הקבוצה הטובה בליגה הייתה החלטה נכונה…

ותודה

ד"ר רזי הופמן 11 בספטמבר 2016

מצטרף למחמאות.
מסכים לגבי השיפור של בלינד ופלאיני בעיקר בחצי השני.
בשביל שפלאיני ישתפר ויהפוך מדוייק יותר במשחק הראש הוא חייב להסתפר. לא חייב קרחת אבל צריך שתהיה לו שליטה בראש והשיער מה לעשות מסתיר לו. התאכזבתי מפוגבה ואולי הוא לא משחק במקום הנכון. אפשר לנסות אולי לשים את רוני קצת יותר למטה ואת פוגבה לפניו. רק בתור ניסוי, לראות אם זה יכול לעבוד.

סימנטוב 11 בספטמבר 2016

+1

אריאל גרייזס 10 בספטמבר 2016

תהיה לגבי פוגבה ממישהו שלא ראה המון ממנו בליגה האיטלקית – תמיד מדברים עליו כעל קשר חמישים-חמישים אבל ממה שאני ראיתי עד עכשיו בתפקיד הזה הוא לא ממצה את היכולות שלו. אין לו את היכולת לסגור את מרכז המגרש סטייל טורה ולעומת זאת זה לא מאפשר לו להביא לידי ביטוי את היכולות ההתקפיות המשובחות שלו. יכול להיות שהוא לא ממש 50-50?

מכביסט אדום 10 בספטמבר 2016

פוגבה קשר התקפי. 10. אין לו מושג מבחינה הגנתית. אליל התקפי. שים אותו על ה16 והוא שווה גול בישול אדום ופנדל- בדריבל אחד.

אמיתי 11 בספטמבר 2016

פוגבה הוא סוג של לאמפרד מבחינה התקפית עם הבעיטה
והכניסות לרחבה. פשוט יותר חזק ואתלטי לכן יכול לבוא יותר מאחורה.
הוא צריך זמן אבל כדי ללמוד את התפקיד ולבנות התקפות.
היום הוא לא שיחק חכם ובייחוד לא שיחרר את הכדור בזמן.
זה לגמרי בר תיקון

טום 11 בספטמבר 2016

לדעתי זה יותר עניין של תפקיד. ברור שמוריניו מצפה ממנו לתרום הגנתית ולהיות 50 50. זה פשוט מסרס אותו….

הנבל 11 בספטמבר 2016

בראיון שהיה איתו פעם הוא אמר שהוא מעדיף לשחק באמצע מצד שמאל, שם הוא מרגיש שהוא הכי טוב.

הוא התכוון ל4-3-3 והרבה שחטו את דשאן ביורו על שהוא לא השתמש בו נכון.

אבל כזה הוא פוגבה, במשחקים הגדולים שיצא לי לצפות בו ביובה, הוא לא היה כזה מבריק. הזכיר טיפה כריסטיאנו צעיר, כזה שנעלם במשחקים מול הגדולים ומדי פעם יתן לך הברקה שתביא לגול.

ד"ר רזי הופמן 11 בספטמבר 2016

ונצלש

ראיתם את הגול של לוקה מודריץ אתמול?
כבר שנים שלא ראיתי כזה גול יפה. רק מראה שהוא בפורמה, כמו שהיה לפני הפציעה הארורה שדפקה אליפות לפני כמה שנים, ריאל יכולה ללכת עד הסוף ולהיות שוחטת אמיתית למרות החטאות נוראיות של כרים בן-ז…
הבעיטה הזו שעקפה מהצד 3 שחקנים וחדרה לשער צריכה להיות הגול של השנה בעולם לדעתי.

הנבל 11 בספטמבר 2016

יום אחרי, יותר רגוע.
אני מאושר שהפסדנו בשלב כל כך מוקדם. אולי זה יתן למוריניו את האומץ לספסל את רוני ולשחק עם פוגבה בחלק הקדמי יותר (433). לא משלמים 120 מליון על שחקן בשביל לקבור אותו בסגירת חורים בהגנה.

קל מאוד לספור את הגרועים ואפילו יש את הרשלנים (כן זלאטן) בקבוצה… אבל יש הרבה אופטימיות.

אני לא זוכר מתי היה לנו פייטר ואיש עם תשוקה כמו שיש להררה. קין אולי?!
עכשיו אני מבין למה סר אלכס רצה אותו כל כך בזמנו. פשוט תענוג.

Shutzi 11 בספטמבר 2016

ברגע שבלינד ובאיי שיחקו כל כך טוב ביחד עד אתמול, לא היתה סיבה לשנות את זה. תארו לכם שסמולינג היה פותח במקום בלינד ועושה טעויות קריטיות. היינו גם אז מתלוננים. מסכים שבאופן כללי, סמולינג אמור לקחת את המושכות מבלינד, אבל לא נראה לי שהיה צריך להתחיל עם זה אתמול. בלינד היה עד אתמול בכושר טוב וסמולינג כמעט ולא שיחק משחק תחרותי.
לינדגארד היה אמור לעזור הגנתית באגף של סטרלינג. מיקיטיריאן היה אמור להוסיף מהירות (לעומת מאטה). לצערנו שני השחקנים האלה היו נוראיים, בייחוד הארמני, שאיבד אין ספור כדורים, נראה עייף כבר אחרי 20 דקות ואפילו סילבה חילץ ממנו כדור. לא צריך לקטול אותו אחרי מחצית נוראית, נקווה שישתפר ויראה מה הוא שווה בהמשך.
סיטי משחקים (בעיקר במחצית הראשונה) נפלא עם הנעת כדור מהירה ונכונה. המשחק שלנו הרבה יותר איטי ומסורבל. אנחנו תלויים יותר מדי בפעולות של השחקנים המובילים שלנו (איברה, פוגבה ורוני) ולא קבלנו מספיק מהם אתמול.
בכלל, אנחנו נורא איטיים (יש לנו הרבה שחקנים לא מהירים בסגל כמו מאטה, רוני, איברה, פילאיני, קאריק, בלינד) ויהיה לנו קשה נגד קבוצות מהירות כמו סיטי, ליברפול, טוטנהאם וארסנל. מוריניו חייב למצוא לזה פיתרון!!!

תשובה 12 בספטמבר 2016

Aston Villa vs Nottingham Forest will mark the first time in the history of European football that two previous European champions have met outside the top flight.

דורפן 12 בספטמבר 2016

אבל למה פה?

Comments closed