פרשת שרון פרי

המלחמה בגיבורי האינטרנט

gh

קראתי היום שמשטרת ישראל – ארגון יוקרתי, ממוקד ומצליח אפילו פחות ממנצ׳סטר יונייטד כרגע – חושבת שהיא יודעת מי הפיץ את תמונות העירום הפרטיות של שרון פרי (אדם שאינני מכיר כלל) והיא תטפל בעניין בקרוב. וגם שמעתי דיעות על מה פתאום מתעדפים חקירה של סלב בעניין שנתפש  – ואני לא נכנס לדיון הזה – כלא חמור במיוחד. השאלה אם זו תקיפה מינית היא שאלה רצינית. אני לא אוהב שקוראים לזה ״אונס וירטואלי״ כי בכך אולי מורידים את מידת החומרה שמייחסים לעבירת האונס. ומצד שני אני כן חושב שצריכה להיות כאן ענישה קשה. בדיוק כמו אם היו חודרים לביתה ומתקינים שם בסתר מצלמות.

הסיפור של שרון פרי צריך להיות מתועדף כי הוא הפך מסיבות ברורות לציבורי. והוא צריך להיות מסר לכל החלאות המתחבאים בחשאיות של האינטרנט והרשתות החברתיות בתחושת בטחון.  הדבר הזה הוא מכה. הוא גורם לצעירים להגיע לנידוי חברתי ולעתים גם להתאבדויות. גיבורי האינטרנט הם בדיוק הציבור שיודע על הסיפור של שרון פרי. והמסר עבורם מתקופה של התוקפים במאסר יהיה פשוט מצויין.

אנשים צריכים להבין שמה שעושים באינטרנט הוא בר ענישה בדיוק כמו מה שעושים ברחוב.

אבל התעדוף צריך להיות עד הסוף. לא שופט אפס. לא פשרה עם התביעה. פסק דין שיעביר את המסר הזה.

תמכו בדה באזר

מכתב לבן שיצא לסיור מחנות בפולין
בקצה הסופה רקיע מוזהב

132 Comments

אריאל גרייזס 21 בספטמבר 2016

טיפה בים, לדעתי. הייתי רוצה שאנשים יחשבו לפני שהם כותבים או עושים משהו ברשת שהם עושים את זה פנים אל פנים, זה היה חוסך עשרות אלפי התכתבויות אלימות. בבניין של חמותי הגיעו לחקירות במשטרה כי שכן אחד הכפיש אחד אחר בקבוצת וואטסאפ של הבניין. אבל הסיכוי שזה יקרה הוא אפסי.

אלי 21 בספטמבר 2016

ואני מכיר שופט שהוציא צו מניעה למשחק כדורגל של החבר'ה בגלל שאחד המשתתפים לא הורשה להגיע יותר.
נשבע לכם.

cookie-monster 21 בספטמבר 2016

וואטסאפ של הבנין?
omg

D! בלייפציג 21 בספטמבר 2016

יש גם של השכונה, של הגן, של החוג, של ה…

צור שפי 22 בספטמבר 2016

לא לזלזל ולא לשלול. אנחנו בבנין חדש מרובה דיירים וקבוצת הווטסאפ שהוקמה מתבררת להיות כלי חיובי ורב ערך ביצירה של קהילתיות, עזרה הדדית, התמודדות משותפת עם אתגרים כמו מחדלי חברת הבניה, דיירים סרבני תשלום ועד, תיקונים וסתם טיפים שימושיים.

חים בן ישי 25 בספטמבר 2016

אם היה לה את האומץ .להיצתלם….בטוח יש לה את הכוח להיתמודד אם זה .אם זה היה קורה לסתם אזרחית במדינה עוד היו מאשימים אותה .לכן ראש מעשה במחשבנה תחילה.

Amir A 21 בספטמבר 2016

או, חיפשתי בדיוק מקום לרשום את הדברים הבאים. בעוונותי נכנסתי לאתר וואן יום או יומיים אחרי שהמקרה של פרי נחשף, על מנת לראות את טבלת הליגה הלאומית בכדורגל (מוסיף חטא על פשע). בכל מקרה, יש להם בפינה קישור למה שנראה כמו פינת הפורנו של האתר ושם היתה תמונה מצודדת של שרון פרי והכיתוב "תמונות העירום של שרון". לא, לא לחצתי על הקישור לכל מי שתהה. אני יכול רק להניח שהקישור לא הוביל לתמונות הגנובות שהופצו, אבל זה לא העניין. מי שראה את הקישור בעמוד הראשי ראה תמונה של אישה מושכת עם קישור ל"תמונות העירום" שלה. הביזיון הזה נשאר בעמוד הראשי של וואן במשך ימים (כן חזרתי כדי לראות האם אולי מישהו בהנהלה הגבוהה שם ראה את זה ונפל לו האסימון).
כן, אני מכיר את כל מה שכותבים וחושבים על וואן ועל אופירה אסייג, אבל נראה לי שכאן נחצו כל הקווים האדומים של ציניות תקשורתית. ואם לאחד הכותבים או המגיבים כאן יש קשר למישהו בצוות העריכה של וואן, אני מת לדעת מה הצידוק שיינתן לכך.

אריאל גרייזס 21 בספטמבר 2016

זה ממש חטא על פשע. גם וואן וגם כדורגל ישראלי? אתה בפאקינג קונטיקט, למה אתה מזהם את עצמך עם זה?

Amir A 21 בספטמבר 2016

האוויר כאן נקי, אנשים מנומסים, בכביש לא חותכים אותך, בקושי יש מצביעי טראמפ פוטנציאלים, בחנות אפשר להחזיר את מה שאתה קנית גם שבוע אחרי ובלי קבלה ולקבל את הכסף חזרה כי מבינים שזה היחס שיחזיר לקוחות לחנות, את הזבל אוספים בזמן ובגן המשחקים הציבורי אם תשכח משהו אז אנשים ישימו את זה על אחד הספסלים כדי שיהיה לך קל למצוא את זה כשתחזור לחפש. בקיצורו של דבר, החיים משעממים עד אימה.

נדב ליטבק 21 בספטמבר 2016

*אימוג'י צוחק*

D! in Leipzig 21 בספטמבר 2016

בשבחי השיעמום

אסף the kop 21 בספטמבר 2016

היה שם טבח בבית ספר לא מזמן לא ?

Amir A 21 בספטמבר 2016

כן, לפני 4 שנים. איך יש לך גישה לאינטרנט? אין לך איזו הפסקת חשמל בכל העיר?

ע.נ. צפון 21 בספטמבר 2016

לדעתי היא הזמינה את זה כדי ליצור BUZZ סביבה כדי להציל את הקריירה המדשדשת

ניק 21 בספטמבר 2016

ולדעתי אתה אידיוט

סימנטוב 21 בספטמבר 2016

לא מפתיע לפני כשנה רץ ברשת סרטון של בחורה שהתאבדה ולא קמה צעקה גדולה

בני תבורי 21 בספטמבר 2016

המקרה של פרי קיבל עדיפות בגלל הפרסונה שהיא וההייפ התקשורתי וזה בסדר גמור אבל אין ללמוד מכך על שינוי צפוי בנהלי העבודה של משמרת ישמעאל. הקטנים ימשיכו להיות מוחרמים וקרבנות לשיימינג חברתי והטרגדיה רק תתעצם. אגב, גם הזקנה מהמסדרון לא תזכה לטיפול הולם והוגן רק כי איזה פרופסור הצדיק את ההעדפה של פרס. ואגב, אני לא מאמין למשטרה שיש להם את הבנזונה ביד.

גילעד 21 בספטמבר 2016

כל מילה.

סימנטוב 21 בספטמבר 2016

+1

אלי 21 בספטמבר 2016

אבל אם זאת סתם היתה מישהי אז התמונה לא היתה מופצת באותה המהירות, אז כן יש כאן הצדקה להעדפה כלשהי.

ד"ר רזי הופמן 21 בספטמבר 2016

מסכים מאד עם המשפט הזה: לא שופט אפס. לא פשרה עם התביעה. פסק דין שיעביר את המסר הזה.
כשהחוק יהיה חוק ויאכפו אותו כראוי הצדק ייראה.

רומן 21 בספטמבר 2016

בוא נתחיל מזה שתיקים על דקירות לא ייסגרו מחוסר עניין לציבור, אחרי זה נטפל בתמונות של ציצים (או ואבוי)

ד"ר רזי הופמן 21 בספטמבר 2016

תסביר מדוע אחד צריך לבוא על חשבון השני?

רומן 21 בספטמבר 2016

אסביר לך
הכל ענין של סדר עדיפויות.
יש כמובן תקציב מוגבל, אז עדיף להשקיע אותו במשהו שיותר חשוב

ד"ר רזי הופמן 21 בספטמבר 2016

אז בא נלבין פה את כל העבירות ה"קלות" האלה?
זו בעצם השורה התחתונה של מה שאתה אומר.
אני אומר לא. צריך למנות שופטים במיוחד לפשעים מהסוג הזה. יעלה קצת יותר למשלם המיסים אבל יגן על צנעת הפרט.

צור שפי 22 בספטמבר 2016

עדיין רומן צודק. למה שופט מיוחד לציצי כן ולדקירות לא?

דורפן 21 בספטמבר 2016

רומן – פה אני לא מסכים. פשיעת אינטרנט היא חמורה והורסת אנשים כמו פשיעה אלימה – אולי לא במקרה הזה אבל דיברנו על תקדים.

קורא 21 בספטמבר 2016

מדהים, אני מסכים לגמרי, ביום שבו אנסים ייכנסו לכלא לשנים ארוכות ומקרים לא יסגרו מחוסר עניין לציבור אפשר יהיה לטפל גם במקרים כאלה כמו שצריך. מדרג הענישה בארץ מעוות לגמרי ולא צריך להתלהם. זה מקרה חמור ונוראי אבל מצד שני, אף אחד לא מת פה.

ניק 21 בספטמבר 2016

רומן,
בוא נחכה ליום שיפרסמו תמונות כאלה של אישתך או של הבת שלך ואז נראה אם עדיין תקטלג את זה תחת "תמונות של ציצי"

רומן 21 בספטמבר 2016

היית מת…

רומן 21 בספטמבר 2016

ניק,
כשכתבתי "שרון פרי" בחיפוש בגוגל קיבלתי המווון תמונות שלה כשכל מה שמפריד ביניהם לעירום מלא זה חתיכת בד, ניא נראית נורא שלמה עם זה בתמונות האלה.
אז בוא בבקשה לא נחולל סערה בכוס מים..
אין לי מושג מה יש בתמונות הגנובות, לא הסכמתי שישלחו לי אותן, אני מתעב חטטנות, ברוך השם יש לי אישה משלי שנראית נהדר, אבל ממרום 33 שנותיי אני יכול לנחש שיש שם קצת ציצי.
מה שאני בא להגיד זה שהדיון הזה הוא בנושא התקציב שזה לא יותר מבעית התרמיל הקלאסית(knapsack) וברור שלהפנות את המשאבים לסוג כזה של עבירות זה היוריסטיקה מאוד לא טובה.
גניבות יש פה כל יום בשפע, גם לי גנבו פעם את התיק כשגלשתי בנירוונה, דווקא אני חייב לציין שהמשטרה עשתה עבודה נהדרת אז וביחד איתרנו את הגנבים שלא כבו את הפלאפון.
מה שאני בא להגיד שלרדוף אחרי אנשים שמפיצים את התמונות זה לכל הפחות טמטום, אפילו כשמדובר בשרון פרי..
ובתאכלס, בחורה כמוה? רק טוב יצא לה מכל הפרשה הזאת, הרי אני לא מאמין שהיא מתביישת בציצי שלה, אבל היי, עכשיו גם דורפן יודע מי היא..
נשאלת השאלה איך אפשר להבין בכדורגל הישראלי בלי לדעת מי זאת שרון פרי, הרי ניא עבדה בשידורי המשחקים ב 5 שנים האחרונות, אז בעצם דורפן לא רואה כדורגל ישראלי?

איציק 21 בספטמבר 2016

אם היא היתה ללא ילדים עוד היתי יכול לחשוב שאתה צודק. יש לה בן, בן 14, ואני ממש לא מקנא בו עכשיו וזה כמובן יגרר גם אליה.

רומן 21 בספטמבר 2016

וואללק מסכים לגבי הבן, לא נעים..
אבל זאת כנראה לא תהיה הפעם הראשונה שהוא ישמע את המשפט "ווואי איזה כוסית אמא שלך..", נראה לי שהוא די מחוסן מזה.
with great power comes great responsibility..
ותאכלס איציק, זה לא שפרסמו תמונות עירום של יפה דרעי, בוא לא נתמם.

Ljos 21 בספטמבר 2016

"בשביל מה לך שנמצא לך את הארנק שנגנב, גם ככה התכוונת להוציא את הכסף הזה"
מה זה חשוב? גנבו ופרסמו תמונות עירום של אדם מבלי שהיא תסכים לכך. מה זה משנה תמונות אחרות שהיא הצטלמה אליהן או כמה בגדים אתה חושב שהיא צריכה ללבוש. אפשר בבקשה להפסיק להאשים את הקורבן?

רומן 21 בספטמבר 2016

חחח, ידעתי שתגובה כזאת תגיע, אפילו יכלתי לנסח אותה בעצמי..
אף אחד לא מאשים אותה, היא נדפקה גנבו לה את התיק ועכשיו כל עם ישראל ראה את הציצי שלה, אני רק מבקש לשים דברים הפרופורציות.
חבר שלי נדקר כשהיינו ילדים במועדון, היה מאושפז שבועיים, אחרי זה חצי שנה לא יכל לשחק שום ספורט.
המשטרה סגרה את התיק מחוסר עניין לציבור.
הבחור היה מוכשר כמו שד, דפקו לו את החיים, הלך להיות ג'ובניק.
בואו נטפל בדברים לפי סדר החשיבות שלהם.

Ljos 21 בספטמבר 2016

אז יכולת להתכונן אליה או לסייג את מה שאמרת.
אפשר להגיד שיש פשעים חמורים יותר, בטח. אבל איך מקרה זהה של גניבה והפצה אצל יפה דרעי היה חמור יותר משל שרון פרי? זה חמור יותר אם נדקר ילד מלוד או ילד מבני ברק?

רומן 21 בספטמבר 2016

מבחינת חומרה, שניהם זהים לחלוטין, זאת אומרת ששניהם פשעים זוטרים ביותר שלא שווים שום מאמץ בפענוח במצב הנוכחי.
אבל אם זה היה קורה חיפה דרעי הייתי מרחם עליה הרבה הרבה יותר.

Ljos 21 בספטמבר 2016

אתה מבין שזו הטרדה מינית? ציבורית וכזו שחוזרת שוב ושוב. לא רצח, אבל ממש לא מתקרב להיות פשע זוטר (נגיד, גראפיטי של טום הנקס על דלת של סניף בנק ראשי).

רומן 21 בספטמבר 2016

שמע, זו כנראה הטרדה מינית, אבל לי ולך יש כנראה חילוקי דעות לגבי חומרת העבירה הזאת.
מה שאני עומד להגיד עכשיו לא קשור בכלל למקרה המדובר, אין לי שום דבר רע להגיד על פרי, היא אחלה כתבת.
בלי שום קשר, בדיוק כמו כמו גזענות כך גם ההטרדות המיניות הפכו כבר מזמן לעוד נשק בידי הצדקנים המתחסדים והצבועים למיניהם.
יש הטרדה ויש הטרדה, אבל על הרוב אני אישית הייתי צוחק אם הייתי שופט.
אם מזכירה באה לעבודה ויושבת מאחורי דלפק עם שדיים בגודל של הראש שלי, שאותם היא מבליטה עם מחשוף ענק שלא משאיר מקום לדמיון, אז זה לא רק זכותו אלא הייתי אף אומר חובתו של כל עובר אורח לבהות לה במחשוף, ולהגעד לה שהיא באה עם חולצה ממש יפה היום.

דורפן 21 בספטמבר 2016

רומן – איינני רואה כדורגל ישראלי כמעט – רואה נבחרת וקבוצות באירופה ואם יש משחק ממש גדול בישראל – אז די לא נתקלתי בפועלה של הגברת הזו.

אני יודע שזה ברור לך – אבל גם אם מישהי היא נערת האמצע של פלייבוי (מוסד שכבר לא קיים) אין לאף אחד רשות להפיץ תמונות שלה.

רומן 22 בספטמבר 2016

ברור שזה ברור לי..
אנשים שעושים את זה הם אנשים דוחים בעיניי, גם מישהו שעושה שייר לתמונה שהוא קיבל הוא דוחה בעיניי, אבל גם אנשים שמתעצלים להפריד פסולת דוחים בעיניי, אנשים שמשאירים זבל בים דוחים בעיניי, אם אני רואה מישהו זורק קופסת סיגריות מהאוטו אני זורק לו את זה בחזרה מהחלון.. אני לא אהיה חבר של אנשים כאלה ואתייחס אליהם בבוז, אבל מפה ועד חקירה פלילית? הלו, פרופורציות

אלכס דוקורסקי 22 בספטמבר 2016

רומן, באמת הצליחו להחזיר לך את הטלפון הנייד שנגנב?
לי גנבו שלוש פעמים את הטלפון והארנק ממגרש האתלטיקה שרצתי בו (לא מעיד גם על חכמה יתרה שלי), וכשהגשתי תלונה במשטרה סגרו אותה אחרי יום (אף על פי שישנן מצלמות במקום וביקשתי כי יצפו בהקלטות וגם ינסו לאתר את מיקום הטלפון).

ע.נ. צפון 21 בספטמבר 2016

לשון הרע באינטרנט = לשון הרע לכל דבר, יש מצב לתביעה!

אריק י. 21 בספטמבר 2016

הכיבוש גורם לנו להיות חסרי חמלה, קרירים ואדישים לזולת. וזה מוביל בדיוק למקומות הללו ובדיוק למקרים ספציפיים כאלו, כמו זה בפרשת פרי.

איציק 21 בספטמבר 2016

ואוו, איזה הקשר גאוני. כנראה שעשה זאת חלאה מהצד הימני של המפה.
סירחון התגובה שלך מגיע עד צרפת, מקום בו אני יושב כרגע. בגלל שהיכן שאני יושב כרגע אין כיבוש, דברים כאלו לא יתכנו כאן, באוסטרליה או ארה"ב. תופעה זו ספציפית לגועל שקיים בישראל ובישראל בלבד, והכל כמובן בגלל הכיבוש.
לדעתי, פרי צריכה לדרוש פיצויים מהמדינה כנפגעת הטרור היהודי.

אמוץ כהן-פז 21 בספטמבר 2016

איציק, רבאק, אתה בצרפת, תהנה מהחיים!

איציק 21 בספטמבר 2016

אני בעבודה ;)

Danny - Long Island 21 בספטמבר 2016

אולי טראמפ הפיץ את זה?
בכל מקרה, מסכים עם רונן היום

דני 21 בספטמבר 2016

בוא'נה איזה חום היה היום בצהריים, חייבים כבר לסיים עם הכיבוש הזה…

ד"ר רזי הופמן 21 בספטמבר 2016

חחחח

חכה לסופשבוע, לפי התחזית יהיה קצת סגרירי והים יעלה לכיוון המטר. קולולולו
בשבת בכללל חגיגה. בבוקר רק גלים, חוזרים הביתה לאכול ולישון, אחר הצהרים גלים+רוח לוובריידינג רצחני. למה לא כל יום שבת?

רומן 21 בספטמבר 2016

אתה גולש? אני כבר שבוע שלם מחכה לשבת הזאת.. שבוע שעבר גם הבטיחו שבת שבת, בסוף היו 4 מיליון גולשים ו 4 גלים בנירוונה.. חבל שלא הבאתי חקה ..

ע' בעל הטיפ 21 בספטמבר 2016

ציפיתי להתייחסות להסתה ואיומי רצח ברשת.
הרבה יותר נפוץ ומסוכן בפיד הישראלי ובמדינת האי אכיפה עובר ללא מענה

יריב 21 בספטמבר 2016

ראשית, למיטב הבנתי מדובר באנשים שגנבו את הטלפון, לא במי שמסתתרים מאחורי האנונימיות ברשת (כלומר, כולם מסתתרים מאחורי האנונימיות ברשת, אבל כל מי שהפיץ את התמונות הלאה לא שייך לחקירה בכלל).
שנית, ההשוואה להתקנת מצלמות בבית אינה במקום, הם לא צילמו אותה ללא ידיעתה, הם לקחו תמונות שהיא צילמה. ההקבלה בפריצה לבית תהיה לגנוב את התמונות מהבית, אם כי יש להודות שלא מדובר בהקבלה מועילה במיוחד. יש פה, בנוסף לגניבה עצמה, אקט משמעותי של חדירה לפרטיות, אבל הוא מסתכם בהפצת מסמכים פרטיים ולא מגיע לרמה שאתה מדבר עליה.
שלישית, בעוד שיש עדיפות לטיפול בעבירות מפורסמות כדי לייצר אווירת הרתעה, כלל לא ברור לי שזה עדיף בהינתן הנזק מתחושת האיפה ואיפה באכיפה. בנוסף לכך, לאור העובדה שהתפרסם באופן מאוד פומבי שמדובר במאמץ יוצא דופן כלל לא ברור שיש בכך הרתעה – אולי רק מעבירות כנגד ידוענים.

מתן גילור 21 בספטמבר 2016

המסר שהוא יעביר, אם יקרה מה שכתבת בסיפא ואם יעביר, הוא: אתם מוזמנים להמשיך ולחרב לאנשים את החיים, כל עוד הם לא ידוענים, ר"ל.

איציק 21 בספטמבר 2016

אתה צודק, ועם כל הצער והעיוות הרי ברור שגם כשכולם שווים, יש שווים יותר. פרס קיבל ייחס מועדף, אפילו קצב, אולמרט ובניזרי לא מקבלים תנאים של אסיר רגיל. זה לא טוב אך בילתי נמנע במערכת יחסים אנושית.

מתן גילור 21 בספטמבר 2016

איציק, פה עוד יש את התירוץ של אנשי ציבור. עם כל הצער שבדבר, כס המגישה של 'שירים ושערים' עדיין לא מעניק לה את המעמד הזה.

איציק 21 בספטמבר 2016

כפי שראיתה, העניק את המעמד…
נראה לי שיש לה יד ורגל בכך שמעמד זה התקבל.

מתן גילור 21 בספטמבר 2016

אז כל הסיפור הוא יד ורגל? עאלק תמונות עירום.

איציק 21 בספטמבר 2016

:-)
יש פה מישהו ב-Avignon או רק אני סובל שם בשבועיים הקרובים?

Yavor 21 בספטמבר 2016

לך לגשר, אבל תיזהר שלא ליפול.
ואח"כ אומרים שרק בארץ לא יודעים לבנות…

איציק 21 בספטמבר 2016

אתה מקשיב ליותר מידי שירים, והוא גם לא מגניב כמו שזה נשמע.
היתי שם לא פעם, עכשיו אנסה לעלות את אישתי עליו ;)

אמוץ כהן-פז 21 בספטמבר 2016

סע ל Pont du Gard, ל Arles (ואן גוך, מוזיאון Lucien Clergue – צלם אדיר, צילם כנער את מבנה הB25 שטס ב1944 מעל אביניון (יוסאריאן בחרטום וסנואדן מאחור…)), סע ל Saintes Maries de la Mer ולך לאיזה קפה צדדי, אולי תזכה בריקוד פלמנקו עם הצוענים ובשביל הספורט, קח אופניים וטפס על Mont Ventoux עד לפסגה, אולי תפגוש את רוחותיהם של ארמסטרונג ופנטני.
https://youtu.be/d581QcZ2eJw

איציק 21 בספטמבר 2016

תודה, ברוב המקומת היתי. גרתי שם שנה. ואכן הכיסא שצייר ואן גוך שם ואחר כך חברו הטוב גוגן, מצביע שהם ראו את הדברים אחרת למגמרי. לא יודע מי יותר שרוט. חשבתי שאולי יש שם מישהו סתם לבלות ערב, אבל ודאי שכל המלצה מתקבלת בברכה, אז לא להסס לשלוח.

Amir A 21 בספטמבר 2016

תוציא מהספריה המקומית את שנה בפרובנס של פיטר מייל ורוץ לכל המסעדות שהוא כתב עליהן (בשאיפה שהן נשארו פתוחות מאז 1988). תחזור לספר לחבר'ה.

Gilad 21 בספטמבר 2016

לך לסאן רמי לרחוב הראשי – שוקולוטייר גאון!

Matipool 21 בספטמבר 2016

ספר נהדר .

גלעד בלום 22 בספטמבר 2016

למה להזכיר את פרס במשפט אחד עם עבריינים עם קלון? פרס פושע ? איזה יחס מועדף הוא קיבל? בבית החולים? הבן אדם נשיא המדינה לשעבר, מגיע לו יחס מיוחד על פי חוק, לא?

יריב 22 בספטמבר 2016

מגיעים לו כל מיני דברים על פי חוק, אני לא חושב שיחס מיוחד בבית החולים הוא אחד מהם.

דורפן 21 בספטמבר 2016

יריב, מתן – בעיה אחרת. גם בה צריך לטפל

יריב 21 בספטמבר 2016

אין פה "גם", כמו שהפרשה מתנהלת עכשיו אני לא רואה שום סיבה לחשוב שמישהו יקבל את הרושם שיש אכיפת חוק בענייני התנהלות ברשת.

אבו צ'יצ'ריטה 21 בספטמבר 2016

נקודה נוספת – התקשורת חוגגת על המקרים הללו, במבול של צביעות והתחסדות, כי זה טוב לרייטינג ולקליקים. מה היה קורה אם לא היו כותבים על זה בכלל? כמו שלא מצלמים את אלה שפורצים ערומים למגרש?? נכון שבפייס ובווטסאפ התמונות היו רצות, אבל אם זה לא היה הופך לאייטם מרכזי בכל פינה (אגב גם בזכות הגברת פרי שהרבתה להתראיין), אני בטוח שהרבה פחות אנשים היו רואים את התמונות וכל העסק היה נשכח מהר בהרבה.
כמובן שאת העבריינים צריך להעניש בלי כל קשר, אבל התפקיד של כלי התקשורת בנושא הוא די מבחיל. מתפרנסים מזה ומגלגלים עיניים תוך כדי. וואן ממש לא לבד בקטע הזה

no propaganda 21 בספטמבר 2016

לא רואה כל כך את הקשר בין המקרה לבין בריוני מקלדת. גם כשעוד לא היה אינטרנט, להשיג תמונות עירום של ידוענים ולהפיץ אותן היה קורה כל הזמן, ראה דוגמא התמונות של ז'קלין קנדי.

לעומת זאת הבעיה האמיתית של אנשים(לרב ילדים), שהורסים לאנשים אחרים את החיים, כמו שכתבת בפוסט, היא בעיה שאף אחד לא מטפל בה. זה הרבה יותר גרוע מאפליה לטובת מפורסמים. הסיבות שבגללן התפרסמו התמונות של פרי, שונות לגמרי וגם משמעותית פחות חמוורת ממה שקורה בעולם האמיתי שבו האירועים האלה לא מטופלים.

רביב 21 בספטמבר 2016

בתור מי שהסתתר תחת אנונימיות, נחשף וגם חטף, אני חושב שלא זה הסיפור פה. הסיפור הוא גניבה לכל דבר. והתהודה שלו היא בעיקר בזכות הקורבן, שהפכה אותו מאייטמון רכילות קטן לסיפור כלל ארצי. זו זכותה, אבל לא זכור לי שנאנסת ("גם וירטואלית) התראיינה לכל כלי תקשורת אפשרי תוך יממה והגיעה כעבור פחות משבוע כדי לעשות דאחקות על האונס שלה בגב האומה בערוץ 10. לדעתי מדובר פה בעסק קצת יותר מורכב

D! in Leipzig 21 בספטמבר 2016

קצת

אבל לפחות אנחנו מקבלים פה דיון

דורפן 21 בספטמבר 2016

רביב – לפעמים דווקא כשמעבירים את המסר על קרבן לא תמים – המסר עובר יותר טוב. כן – גם בחורה שמשתמשת במראה שלה ואולי רודפת פרסום (אני לוקח את המילה שלך) – זכאית להגנה מלאה.

yaron 21 בספטמבר 2016

לפני שלוש שנים חבר שלי הלך מאוחר בלילה בשדרות יהודית ולפתע עצר וואן מתוכו ירדו שלושה ערבים ותקפו אותו בנסיון לגנוב את האייפון שלו. הדפוק התנגד להם ונדקר כמה דקירות קלות ואז הם עברו למישהו אחר ואז ברחו בוואן לאיזור טייבה.
המשטרה באה, חקרה, עשתה ככה וכאילו והתיק נסגר מחוסר עניין לציבור.
מה היתה הטעות של החבר? שהתלונן על גניבת אייפון ולא על פיגוע ונסיון חטיפה…
אז עם כל הכבוד לגב' פרי שגנבו לה את הטלפון ושהפיצו תמונות עירום שלה אני לא בטוח שמגיע לה כזה יחס מיוחד מה גם שהיא מקבלת יחס מאוד מיוחד מהתקשורת ומעמדה כסלב מרקיע שחקים.

עוד סיפור על משטרת ישראל – לפני ארבע שנים פרצו לי לבית וגנבו טלפונים ומחשבים {לא היו תמונות עירום :-) }.
כרגיל המשטרה באה פיזרה אבקה שחורה ועשתה את ההצגה הרגילה והודיעו לי שיודיעו לי אם יהיו התפתחויות. מסתבר שלא הייתי היחיד ובכל השכונה היתה מכת פריצות לפני ואחרי המקרה שלי.
לאחר חודשיים שלושה קיבלתי מכתב שהתיק נסגר. הסיבה? תחזיקו חזק…
"עבריין לא ידוע" :-)

Mokie84 21 בספטמבר 2016

ככל הנראה טביעות האצבע שנלקחו מהבית לא התאימו לדיירי הבית ולא תואמות לטביעות האצבע שקיימות במאגר המשטרתי. אז הגיוני שמדובר ב"עבריין לא ידוע".
אנשים יורדים כל הזמן על שוטרים כאילו שכל בתי הכלא מלאים במתנדבים. ישנם המון מקרים שהמשטרה עושה את הכל מבחינתה על מנת לתפוס חשוד מסויים אך בסוף ההחלטה אם להכניס אותו לכלא או אם בכלל להגיש כתב אישום היא בידי מערכת המשפט.

yaron 21 בספטמבר 2016

אני מבין מה זה אומר אבל כשיש לך גל פריצות בשכונה אתה מצפה לקצת יותר מהשוואת טביעות האצבע למאגר הקיים.
מה שהתכוונתי להגיד בתגובתי זה שיש מקרים הרבה יותר רציניים מהטלפון והתמונות של שרון פרי שלא מטופלים ושאני לא בטוח שהמקרה שלה מצדיק טיפול מיוחד.
היא בעצמה אמרה שהיא בסדר וזורמת ושבפעם הבאה תכניס סיסמה או קוד לטלפון.

Mokie84 21 בספטמבר 2016

המשטרה כמובן שלא מסתפקת רק בלבדוק טביעות אצבע. יחד עם זאת צריך לדעת ששוטרים אינם קוסמים. למשל, אם אין מצלמות שמראות את החשודים מה שיכול לתת כיוון חקירתי מודיעיני (בדרך כלל בלשים מכירים את אותם פורצים ש"מוכרים למשטרה), ואם אין ראייה שקושרת אדם X לזירה Y, באמת שאין למשטרה הרבה אופציות אחרות. בסדרות הCSI למיניהן החשוד משאיר את הדם שלו, טביעות אצבע, פלאפון, תעודת זהות ואת המפתחות של הבית שלו בתוך הזירה. זה בסדרות… המציאות הינה הרבה יותר מסובכת.

הוולשי הרזה 22 בספטמבר 2016

וואללה, צודק. באמת לא בסדר שהגנבים לא משאירים אחריהם וידאו או תעודת זהות.
יש גם מה שנקרא חקירה או פעילות מונעת. אם יש גל של פריצות באזור מסוים אולי אפשר לזהות דפוס, קצת מחשבה על הצעד הבא. אפשר נניח להציב בלשים, מעקב, באזור ולתפוס את הבנאדם על חם.
אבל אני יודע, אין תקציב, אין כח אדם, אין תעדוף, אין חשק, אין ואין…

Mokie84 22 בספטמבר 2016

נכון. אין תקציב, אין כוח אדם ואנשים לא עומדים בתור בשביל להיות שוטרים ויחד עם כל הקשיים האלה בתי הכלא לא מלאים במתנדבים. אתה לא חידשת כלום בהצעות שלך, כי זה בדיוק מה שבלשים עושים.

D! in Leipzig 23 בספטמבר 2016

על מה שאתה אומר רק מטריד יותר
כי גם ללא כל זה, כאשר המשטרה/שב"כ האזרחי הזה רוצה הוא עדיין יכול למצוא את העבריינים או לכל הפחות לטעון לכך, או לכל הפחות לעשות רושם של מעוניין לעסוק בכך – את אותו הרושם שייתן לכל אזרח

איציק 21 בספטמבר 2016

אני רוצה לומר שמקרה שרון פרי הוא פשע הראוי לחקירה ולענישה חמורה. יחד אם זאת, אני לא מתפלא שהגנב פרסם את התמונות. מה חושבים שהוא יהיה לא מוסרי בזמן הגניבה, ומספיק מוסרי לא לחשוף את גופה ברבים. זו היתממות. כשפרצו לי לביית וזיהמו לי את הקירות ביין פטישים ב-10 שקל שאני מחזיק כרעל עכברים אז מה זה מפליא. למה פרצת זה ברור אך למה לגמור לי את היין, זה לא בסדר? הצחקתם אותי. מרגע שפרצו לביתי היה ברור שהם יכלו לקחת מערכת סטריו, אך גם את האלבומים המשפחתיים, להוריד קבצים מהמחשב וכו'. אז לא ניתן להסתיר הכל, אבל אם יש דבריים מאד אינטימיים אולי לא כדי להשאיר נגישים ולהקשות על ההגעה אליהם (אולי אפילו לגבות במקרה הצורך). פרי התלוננה שזה יכול לפגוע בבנה, וזה נכון. לכן, אל תחזיקי תמונות ערום של עצמך נגישים כי הגנב לא מוסרי בזמן הגנבה ולא אחריה. אני לא אומר לה איך להצטלם, אני גם לא טוען שזה לא מוסרי או כל דבר אחר, אני רק טוען שאם זה מה שבחרת, תדאגי לשמור על זה היטב, הגנב לא יהייה מוסרי, אם ייפול לידיו, יעשה בזה שימוש. אם יתפס, יתן ת'דין גם על גנבת הנייד וגם על ההפצה, זה הסיכון המיקצועי שהוא לוקח.

אמיתי 21 בספטמבר 2016

העניין הוא שפעם לפני המהפכה הטכנולוגית לא היו פשעים כאלה.
פרצו לך לבית וליכלכו. זהו. היום עם כמויות המידע והיכולת להפיץ
אותו ולהשתמש בו נפתח שדה חדש של פשעים. השאלה היא איך מטפלים
בהם. כמו באונס? סתם כגניבה? זה הדיון. כי וואלה הנזק שנוצר מפשעים
כאלה (נפשית, ציבורית) הוא לעיתים גדול לעין שיעור מסתם גניבה של פלאפון

איציק 21 בספטמבר 2016

הכל נכון, רק אין לצפות מהגנב שיהייה מוסרי ולא ייפיץ, כי הוא יפיץ. אז שכל אחד יישמור את תמונות הערום שלו באופן שיקשה על ההפצה, ואם לא אז שלא יהיה מופתא. זה כואב, זה נמוך, זה מגעיל, אבל ככה זה עם הגנבים.

אמיתי 21 בספטמבר 2016

אני בטח לא מופתע..לדעתי איך שגנבו לה תפלאפון היא
הבינה שזה מה שיקרה..אני אפילו מופתע שזה לא קורה יותר.

אמיתי 21 בספטמבר 2016

נראה לי הfbi פירסמו הנחייה לכסות מצלמות רשת..
יעני נלחמים בזה עם לואו טק

yaron 21 בספטמבר 2016

ועדיין, יש לך תמונות עירום על הטלפון לא תשימי קוד או סיסמה?
היא הודתה שלא היו…

Ljos 21 בספטמבר 2016

עד כמה שהבנתי, החל מדור 2 אפשר בלחיצת כפתור אחת לאפס את הסיסמא. לא היה עוזר.

yaron 22 בספטמבר 2016

בלחיצת כפתור ממש לא… אני בטוח שזה אפשרי אבל זה מעכב ובחלק מהמקרים מונע שימוש והגנב פשוט יזרוק את ה-SIM
בנוסף, לא מומלץ להשאיר את התיק באוטו כשהולכים לים וללכת אליו כמה פעמים להוציא ולהחזיר דברים…

yaron 22 בספטמבר 2016

לא אתפלא אם גם השאירה את המפתחות על הצמיג…
היא אמרה שבגלל שהיא גולשת היא לא יכולה לקחת איתה.

אמיתי 22 בספטמבר 2016

זו אמנות שלמה להחביא את המפתחות בגלישה

יריב 22 בספטמבר 2016

אני לא גולש, אז אולי אני לא מבין בכלל את הבעיה. בסך הכל צריך לקחת איתך מפתח, זה חפץ די קטן. חסרות דרכים להצמיד אותו לגוף? תחבוש אותו לזרוע בצד הקרוב לגוף, מה יקרה?

אמיתי 22 בספטמבר 2016

יש כמה בעיות:
שלט ו או אימובילייזר ומים לא הולך.
אם אתם באים כמה חברה.
וגם לך תדע מה יקרה לך במים..ואיפה ובאיזה מצב תצא..
יש מנעול ייעודי למפתחות עם קוד אבל האמנות היא המחבוא הגלוי.
ואף אבל אף פעם לא על הגלגל.
בקצרה

יריב 22 בספטמבר 2016

שלט או אימובילייזר לא עובד, אבל אתה תמיד יכול להשאיר אותם בתוך האוטו. אין בעיה מיוחדת לקחת איתך רק את המפתח, שאין לו בעיה במים, ואת כל השאר לשים במחבוא מצוין מכל בחינה שהיא בתוך האוטו…
אם אתם באים כמה חבר'ה זה אפילו יותר פשוט, כי אתם יכולים להסתפק בלקחת איתכם מפתח יחיד, כשכל השאר משאירים את המפתחות בתוך הרכב שיש לכם מפתח אליו (או בכל שרשרת שהיא שבה כולם יוכלו להשיג את המפתחות שלהם בסוף). לגבי מה יקרה לך במים – יש דברים שאתה יכול לדעת, ויש דרכים להצמיד לגוף שלך משהו בגודל של מפתח בלי שהחשש שיאבד יהיה גדול יותר מהחשש שתטבע, למשל (אירועים בלתי סבירים, אבל אפשריים).
נכון, אפשר גם להחביא את המפתח בצורה כלשהי על הרכב, לידו, קבור בחול או בכל מיני מקומות אחרים, אבל פתרון הצמדה טוב לגוף יהיה גם בטוח יותר מכל אחד מאלה, וגם מזיק פחות במקרה שהוא נפגע. אם השארת את המפתח בחוץ והוא נמצא (על ידי גנב, כי מי עוד יחפש) ייגנב לך האוטו, או לפחות כל מה ששווה גניבה בתוך האוטו, ובנוסף אתה תקוע בחוף בלי מפתח לרכב. אם הוא אובד בים אתה תקוע בחוף בלי מפתח, אבל אחרי שתשיג את המפתח הספייר או מישהו שיכול לפרוץ לרכב (שירות קיים, לדעתי, אם כי הם צריכים לוודא שאתה באמת בעל הרכב) הבעיה תיפתר.

אחרי שכתבתי את כל זה נזכרתי שיש כלי רכב בהם השלט מובנה במפתח. אולי במצב כזה, אם אתה רוצה ללכת לים תיאלץ לותר על השלט (או על אחד השלטים, בדרך כלל מקבלים רכב עם כמה מפתחות, תגדיר אחד מהם כ"זה שאפשר להרוס לו את השלט" ותלך רק איתו לים).

אמיתי 22 בספטמבר 2016

קצת מופתע מהשירשור הזה..וממשיך..
כשבאים כמה חברה אז לא ממש נמצאים ביחד וגם יש כאלה
שעושים יותר או פחות הפסקות. ולא תמיד יש ספייר. קיצר הכי
הגיוני במצב כזה לשים במקום ידוע לכולם.
כבר קרו מקרים שאנשים נסחפו, אפילו בקטנה ואז צריך לנסוע להביא
אותם ככה שאם המפתח עליי יש בעייה.
שלט ומאימובילייזר חשובים כי יש גנבים בייחוד בחופים בהם גולשים.
הם יודעים מתי ולמי לבוא. אזעקה מאד עוזרת. לפני שבועיים שברו לחבר
שגלש בכנרת חלון וגנבו דברים (לא יודע אם תמונות עירום. מקווה בשבילנו
שלא) ככה שזה תמיד טוב שיש.
ואחרון. דברים בים נהרסים מתבלים ונוטים להאבד. עדיף גם מטעמי נוחות לקחת
כמה שפחות דברים. מכיר כאלה שגולשים עם פלאפון. זה מסורבל.
עדיין מופתע..אבל בקטע טוב

יריב 22 בספטמבר 2016

דומני שהנכונות שלי לנהל דיונים ארוכים על נושאים נטולי תוכן לא תפתיע את אנשי דה-באזר שמכירים אותי, אז אני לא מופתע.
הטיעון בדבר אפשרות של הסחפות, ומכאן עדיפות לגישה למפתח מצד מספר אנשים, סביר. עם זאת, זה רק אם באמת רוצים לחסוך במפתחות זמינים. אם כל אחד מצמיד אליו את המפתח שלו זו לא בעיה – פשוט יבואו לאסוף את הנסחף ברכב של מישהו אחר. לגבי שלט ואימובילייזר – חשיבותם רק אם הם מקטינים את סיכויי הגניבה. אם הם סיבה להשאיר את הפתח (ואת השלט) במקום לא שמור, אז השאלה היא מה מסוכן יותר מבחינת גניבה – רכב שניתן לפתוח אותו במפתח בלי הפעלת אזעקה (אבל שגנב לא יוכל למצוא את המפתח אליו) או השארת השלט במקום לא שמור. אני מתקשה להאמין שהשארת השלט במקום לא שמור היא אמינה יותר, ככל שתחשוב שהמחבוא שלך הוא יצירתי.

לעניין הבליה, לכן הדגשתי את גודל הפתח והאמצעים הפשוטים להחזקתו. טלפון זה דבר גדול בהרבה ממפתח. מהשוואת הטלפון שלי למפתח הרכב אני רואה שהטלפון ארוך כפליים, רחב פי 3, עבה כפליים ואני מעריך שהוא כבד פי 15 או יותר (מידות רוחב ועובי ביחס לנקודות הקיצוניות של המפתח, כמובן). מה שמסורבל עם דבר בגודל טלפון אינו בהכרח מסורבל עם דבר בגודל מפתח (וזה לפני שנכנסנו לשאלת ההגנה על הטלפון ממי הים, אפילו טלפונים עמידים למים פגיעים יותר ממפתחות).

אמיתי 22 בספטמבר 2016

תמיד אפשר להרים את הרף למעלה..אתה מצליח..
שוב במקרה של הסחפות לא תמיד יש ספיירים ולא תמיד
יימצא הצדיק שיבוא לקחת מישהו אחר ברכבו.
בקשר למחבוא והשלט אז כמו שתיארתי ישנם מצבים בהם
אין הגנב זקוק למפתח. הוא פשוט שובר או פורץ. אך מה שהוא
כן זקוק לו במקרה כזה הם זמן ושקט. לכן אזעקה היא כה קריטית
ללא קשר למפתח עצמו.
המחבוא שלי יכול להיות גם לא מחבוא. ניתן להשאיר אצל אנשים
שמכירים בחוף (יהודה בבת גלים לדוגמא ליודעי חן) או אפילו אצל
הגזלן או המציל. יצירתיות ושינוי דפוסים קבועים כמו גם מחבואים
של הדברים עצמם באוטו הם האמנות עליה דברתי.
יש לי חבר שמסתובב עם אלפי שקלים במזומן ברכב וכאשר הוא גולש
הוא "מחביא" שטר של 200 שח בצורה חובבנית כדי לבלבל את הגנב.
מפתח הוא אכן קטן ויש גם בבגדי ים וגם בחליפות גלישה מקומות ייעודיים
כדי לשים אותו אך ללא שלט..אך גם מפתח אחד קטן ותמים יכול בתנאים
הנכונים להפריע ואף לפצוע. יש נפילות מאד כואבות על כל מני חלקים בגוף
עם זווית קשות. עדיף שלא. רטיבות יכולה ליצור קורוזיה דיי מהר על מפתח.
עליי לציין שיש כמובן כמה אסכולות לעניין זה. אני כאמור דוגל בהשארת המפתח
ללא יוצאים מן הכלל כולל במקרים שאני גולש לבד וברשותי מפתח ללא שלט.
ישנם כאלה שבילו בשמש ללא מים זמן ארוך מדי ונוקטים בגישה הפוכה.
אללה ירחמם

יריב 22 בספטמבר 2016

אם אין מי שיבוא לקחת אותך, מה זה משנה איפה המפתח? או שאתה מתכוון שמישהו אולי יבוא לקחת אותך ברכב שלך אבל לא בשלו? נשמע מוזר ביותר בעיני.

אזעקה יש גם בלי שלט, היא מופעלת כשמישהו שובר את החלון ולא כשפותחים את הרכב במפתח (כמובן, אני לא מכיר את הצורה בה פועל כל רכב, כך אני מצפה מרכב לפעול.

להשאיר את המפתח אצל מישהו זה בהחלט הדבר הסביר ביותר, זו הסיבה שכתבתי בכל מקום שמה שנראה לי בלתי סביר הוא "השארת המפתח במקום לא שמור".

אמיתי 22 בספטמבר 2016

ייתכן מצב שבאתי לבד אך יש הרבה אנשים שאני מכיר אשר
גולשים גם כן באותו המקום והזמן. תאכלס אבל לא זו הסיבה.
בייחוד נוחות והפחד שהמפתח ייאבד בים. כבר היו דברים מעולם.
יש אזעקה ללא שלט? איך מכבים אותה? לא יודע ככ גם.. מעריך
שזה הולך ביחד..
להשאיר את המפתח זה סבבה אך לעיתים קצת מכביד על מי שמסונגר.
הכל עניין של סיטואציה ואופציות. אין דרך אחת. אמנות

יריב 22 בספטמבר 2016

איך מכבים אזעקה בכלל?
אם נעלת את הרכב עם השלט יש אזעקה. אם תנסה לפתוח אותו עם המפתח (בלי השלט), מה יקרה? ההתנהגות המצופה היא שהרכב ייפתח בלי אזעקה. בדומה, אם נעלת את הרכב במפתח האזעקה אמורה להיות דרוכה. אם תפתח את הרכב במפתח, לא קרה כלום. אם תפתח אותו בשבירת החלון, האזעקה תופעל. בינתיים, השלט מוסתר במקום כלשהו בתוך הרכב. יש להניח שלגנב ייקח זמן מה למצוא אותו (כדי לכבות את האזעקה), ועד שהוא יעשה זאת האזעקה תעשה את שלה.

אמיתי 22 בספטמבר 2016

טוב. אני נכנע בקטע של האזעקה..
אברר קצת ואעשה ניסויים וכמובן אחזור עם מסקנות
לטובת הכלל. שורה תחתונה. יש דילמות ויש פתרונות.
אבל מפתח על הגלגל הוא עצלנות..

יריב 23 בספטמבר 2016

אין ספק, עצלנות אינטלקטואלית (סוג מקובל חברתית של עצלנות).

קירקגור 21 בספטמבר 2016

היין זה באמת רעל לעכברים?

כשהייתי נער פרצו לנו הביתה ואשכרה עברו לי על כל אוסף התקליטורים ובחרו מה לקחת. לא לקחו הכל, בחרו מה בא להם לשמוע. מצד אחד, היה להם טעם יחסית טוב, מצד שני זה היה כל כך פוגעני.

S&M 21 בספטמבר 2016

רונן, תפשפש בהיסטוריה. פעם טור כזה היה מלווה בתמונות.

#רקאומר

D! in Leipzig 21 בספטמבר 2016

בשבחי הנוסטלגיה
#האדםהמזיין

Avish-10 21 בספטמבר 2016

הסיפא שלך נכונה… רק בלי התיעדוף.
אין במדינה ענישה מרתיעה על שום דבר כמעט.
רצח בחוף ים הופך להריגה… אונס הופך למעשה מגונה וכו'

אורי 21 בספטמבר 2016

פיל שלם מזבוב וחצי. כדאאי לברר, במקביל לפרס ופרי, אם אין בעבר החלא רחוק איזה סיפור גם עם בת הדוד בטי פרסקי (למי שאינו מזהה מיידית -שמה המקורי של לורן בקול, כן, ההיא מסרטי המפרי בוגרט. בת דודה אמיתית של פרס).

7even 21 בספטמבר 2016

אם היו הולכים בכל דבר לפי החוק כבר חצי מערביי המדינה היו בכלא.
פשוט כי אין יום שעובר בלי 20-30 פיגועי אבנים בשומרון, פשוט יונית לוי לא מדברת על זה.

אבנים על רכב רק בגלל שנוהגים בו יהודים…תמונות עירום של שרון פרי מופצות ברשת…שיילכו עד הסוף עם כולם.

דורפן 21 בספטמבר 2016

ומהצד השני ערבים נענשים באותו אזור לא פעם, ןלעתים גם בעונש מוות, על לא עוול בכפם או על עוול שרחוק מאד מלהצדיק את חומרת העונש. מתנחלים רבים הגונים לא זוכים להגנת החוק, ומתנחלים מעטים אלימים מקבלים הקלות מהחוק. זה לא נושא הפוסט – אבל בהחלט שבאזור המדובר אין צדק לאף אחד.

7even 21 בספטמבר 2016

מההה????
רונן, אתה באמת השווית הרגע בין פעולות של מחבלים במטרה להרוג לפעולות של צבא שהולך לתפוס את אותם מחבלים?

גאזה 21 בספטמבר 2016

אוי לא

דורפן 21 בספטמבר 2016

אני משווה לחפים מפשע שמתים במחסומים. בבלתי מעורבים למינהם. הצדק אינו שולט בשטחים – ואם אתה ממש מצמיד לי אקדח לרכה – כנראה שהסיכוי שתמצא את מותך בלי הצדקה יותר גדול טיפ טיפונת אצל ערבי. מלבד ההצדקה הכללית בהיותך ערבי.

אסף the kop 21 בספטמבר 2016

ממש לא נכון.
הסיכוי של יהודי למות בשטחים המשוחררים ובטח בישראל, רק עקב היותו יהודי, גדול לאין שעור.

שי 22 בספטמבר 2016

נו באמת. לפחות תחזיק בדעותיך בגאווה ואל תכתוב סתם.

איש הפח 21 בספטמבר 2016

אתה טוען שפלסטינים אזרחי ישראל נוסעים כל יום לשומרון כדי לזרוק שם אבנים?

איתמר 21 בספטמבר 2016

במשך עשרות שנים זריקות אבנים על רכבים ישראלים לא נחשבו ל״פיגועים״ ולא נכללו בסיכומים חודשיים/שנתיים של שב״כ/משטרה.
הבחירה להכניס את זריקות האבנים (חוויה לא נעימה אם אתה לא ברכב ממוגן, לעיתים רחוקות גם קטלנית) לקטגוריית ״פיגועים״ נבעה מהחלטה פוליטית ולא מבצעית.
אם תמנע מהפלסטינים את האפשרות להלחם בכיבוש (חיילים ומתנחלים) באמצעות אבנים הם יעברו לאמצעים חמורים יותר וקטלניים יותר.
כל מי ששירת בשטחים אמור להבין זאת.
אין דבר כזה מתנחלים ״הגונים״ (כל המתנחלים זכאים כמובן להגנה כל זמן שממשלת ישראל מאפשרת להם להמשיך לחיות בשטח הכבוש) ודי לשימוש בביטוי המכובס ״בלתי מעורבים״ כאשר אפשר לכתוב בפשטות – חפים מפשע.

אסף the kop 21 בספטמבר 2016

מה זאת אומרת אין מתנחלים "הגונים" ?

yaron 21 בספטמבר 2016

אסף, באמת הגבת לתגובה הזאת???
ואם כבר הגבת זה מה שהפריע לך?

7even 21 בספטמבר 2016

איתמר הבנתי – ניתן להם להמשיך לזרוק אבנים על מכוניות שדוהרות ב 100 קמ"ש על ילדים במושב האחורי רק כדי שלא יעברו לרובים.
לא מאחל לך את היום שיזרקו עליך אבן ב 100 קמ"ש ולנזק שהיא תגרום. אם בכלל תזכה לחיות כדי להבין הנזק שנגרם לך. כן כן, לאש ניוז: יעשו לך את זה רק בגלל שאתה יהודי .

בחיי, לפעמים אני תוהה אם אנשי השמאל מקשיבים לעצמם.
כמו במקרה איתמר ורונן אפשר לראות שהתשובה ברורה.

קירקגור 21 בספטמבר 2016

לנסוע עם הילד שלך בגדה המערבית זה שקול ללשכוח אותו באוטו. הדבר תקף ליהודים כמו לערבים.

Lord Anthony 21 בספטמבר 2016

אתה גם לא שומע על כל מעשי האלימות בלונדון.
לא על כל פשע שקורה בחו"ל צריך לדווח.

southport 21 בספטמבר 2016

"בדיוק כמו אם היו חודרים לביתה ומתקינים שם בסתר מצלמות" (ומפיץ לכל העולם הייתי מוסיף), אם מטרת הפוסט היא שצריכים להבין שעבירה באינטרנט היא שווה בחומרתה לעבירה ברחוב וממילא גם העונש, אני מסכים מאה אחוז.

הבעיה מתחילה שגם בלי האינטרנט העונשים בארץ מגוחכים שלא לדבר על היכולת לתפוס עבריינים (אני מדבר על עבירות "קטנות" כאלה של הטרדה מינית גניבות סחיטה באיומים וכו') שהיא לא מבריקה.

באסה.

אסף the kop 21 בספטמבר 2016

יחד עם זאת, גבורי האינטרנט האנונימיים יכולים להיות גם מקורות מהמינים וחושפי שחיתויות ועברות על החוק.
יש יתרון גם לאנונימיות.

לעניין שרון פרי, לשאלת האנונימיות אין שום קשר לפרשה, ממש כמו שפורץ לבית לא משאיר את השם שלו לשוטרים שיחקרו את הפריצה. נעשה מעשה פלילי ועל המשטרה לתפוס את מי שעשה אותו.

MOBY 21 בספטמבר 2016

ורק אני קיבלתי עידכון יום אחר כך מאישתי… אוי לבושה.
לרשום לעצמי, לפתוח משהו בפייסבוק. ולתת את הנייד שלי לכל מיני קבוצות וואטסאפ. גני הילדים ובתי הספר…
דברי הדג נחש
הנה אני בא……..

פלורליזם 21 בספטמבר 2016

אם אתם רוצים גישה אחרת ומרעננת (מיזוגניה מזוקקת) לכו לפייסבוק של שדמי. אחרי שהוא דיבר על פגיעה בימנים, בראשי המשק זה טיבעי שיוסיף את המרמור שלו (אפילו בנס ציונה הבינו ששדמי זה אחד ששווה לתזז שלא לדבר כנראה על החברים של נימני שקלטו את זה עשור לפני כלם) על נשים בלונדיניות עם שדיים. חבל שהפוסטים שלו נשארים בפייס ולא באים לכאן. ככה יוצא מצג שווא על הנבחרת שלכם. כל אלו שמתלוננים על "יפי הנפש" בדהבאזר היו זוכים לתיקון וכיעור אחד גדול ובא לציון גואל. פשלה של העורך (יש כזה?) שלא משדל את שדמי לכתוב את כל האמת שלו כאן.

ניר 21 בספטמבר 2016

זכותה של שרון פרי להעלות לטלפון הנייד שלה איזה תמונות שהיא רוצה, אבל בעידן של היום צריך לאמץ את הסיסמא אל תהיה צודק תהיה חכם, מי שמשאיר כאלה תמונות בטלפון על אחת כמה וכמה כשהוא ידוע ועוד יותר כשהוא לא שם סיסמא, אז הוא חשוף לכך שהתמונות האלה יגיעו לידיים לא נכונות, באותה מידה היא גם יכלה סתם לשכוח את הטלפון והוא היה מתגלגל לידיים הלא נכונות.

אז אמנם היא הקורבן כאן אבל יש לה אשם תורם בכל הסיטואציה.

אני לא שמעתי את דברי ארדן המדויקים, על פני מה הוא רוצה לתעדף את החקירה הזאת? על פני חקירות רצח? אונס? שוד? חקירות גניבה אחרות?

בכל מקרה מריח כמו משהו שבין פופוליזם זול לבין יד רוחצת יד למישהי שהוא חפץ ביקרה.

matipool 22 בספטמבר 2016

כל מילה .

איציק 22 בספטמבר 2016

על פני חקירה של משפחת נתניהו (אחת נסגרה, בטח יש בקנה עוד כמה)…

צור שפי 22 בספטמבר 2016

1. אף אחד כאן (מקווה שלא פספסתי) לא חשב שצריך לאתגר את הקביעה של בעל הבלוג לפיה המשטרה פחות ממוקדת ממנצ'סטר יונייטד. אני, בכנות, תמה על כך.
2. אחלה צילום.
3. דרכו (המחורבנת) של עולם היא שעשירים/מפורסמים/מחוברים נהנים מיתרונות על מי שלא. הקלקול נעוץ במתן גושפנקא רישמית לכך על ידי השלטונות.

Amir A 22 בספטמבר 2016

קלקול זה מילה עדינה. כשהשר האחראי על המשטרה מודיע פומבית שהוא מורה לתעדף את החקירה הזו מה אמורים להרגיש כל האנשים האחרים שקרה להם דבר כזה והמשטרה נפנפה אותם? ומה אמורים להרגיש כל האנשים האחרים שתלונות אחרות שלהם כרגע לא תועדפו כי משאבים הופנו למקרה הנוכחי? אני לא יודע מה מפחיד יותר, שהשר האמור (שאני משוכנע שרואה את עצמו מתמודד יום אחד על כסא ראש הממשלה) לא מבין מה הבעיה באמירה שלו או שהוא כן מבין אבל זה לא מזיז לו.

חים בן ישי 25 בספטמבר 2016

אם היהלה אומץ להצתלם … יש לה את הכוח להיתמודד אם זה
ראש מעשה למחשבה תחילה…

Comments closed