הפעמיים-אפס בליברפול

התיק על זלטן

משחק די מאכזב באופן כללי למרות שצריך להיות הגונים: לא חסר עניין לחלוטין. פשוט תצוגה התקפית חלשה במההגנתית בשתי הקבוצות – בעיקר ביונייטד. יונייטד החזיקה בכדור בערך שליש מזמן המשחק. אבל אחרי הקינות על אוטובוסים גם גדול אוהדי יורגן קלופ יודה: הוא עצמו אוהב לשחק עם 35-40% החזקת כדור והשיג ככה הרבה מניצחונותיו הגדולים. מוריניו לא נתן לו את התענוג הזה.

בצד של יונייטד הצטיינו בעיני כמה שחקנים פחות מרכזיים. באיי – שמנע מדיילי בלינד ״לעשות ג׳ררד״ בבית של ג׳ררד. אנטוניו ואלנסיה שמתגלה כאחת הרכישות היעילות של המנג׳ר שלפני לפני לפני הקודם. ואנדר הררה שאני חושב סגר לחלוטין את הקמפיין לכיבוש העמדה. גם פלאיני היה בסדר במושגי פלאיני.

מהפרספקטיבה של יונייטד זה הסתיים בתיקו בגלל שני אנשים. האחד, זלטן איברהימוביץ׳ שאין לי בעיה עם חוסר השקט הכללי שלו אבל יש לי בעיה שלא הבקיע מצב של 100% שסידר לו פוגבה. אני אומר זאת כי אלו לא הנקודות הראשונות שזלטן עולה ליונייטד השנה וכמו רוני גם מקומו בהרכב לא צריך להיות חסין לחלטין. אפשר בהחלט לשחק עם ראשפורד באמצע ומרשיאל באגף.

והשני הוא דויד דה חיאה שהוא שוער מיתולוגי.

המהלך כולו – ביחד עם הבעיטה עצמה – היה מהרגעים היפים של העונה.

זה נכתב לפני המשחק:
kolp

אני די נוטה להסכים עם הדיעה של פול סקולס שליברפול פייבוריטית היום. הוא קורא לזה identity. שזה במלים אחרות רמת הדיוק בה שחקנים מבצעים את את אשר המאמן מבקש מהם. אחת הסיבות לכך? הנהלת מנצ׳סטר יונייטד החליטה להחליף את ואן חאל במוריניו במהלך חלון ההעברות הקודם. אבל במקום לעשות זאת באומץ מיד הם השאירו מאמן כברווז צולע לחצי עונה. אולי היו לכך גם איזשהם תוצאות חיוביות – כמו השילוב של ראשפודר ופוסו מנסה – אבל עכשיו זו הסיבה שליברפול מובילה בכמה חודשים טובים בהתקדמות בתוך העניין הלא מלבב הנקרא ״תהליך״.

כי דווקא אפשר היה לראות בכמה משחקים התקדמות של יונייטד בעניין הזה – בדקות מסויימות במשחקים מסויימים – אבל זה רחוק מאחרי המקום בו נמצאת ליברפול. מראה עיניים.

*

המקום בו ליברפול לא מובילה על יונייטד הוא כוח האדם אבל גם כאן יש עניין של זהות. מיהם השחקנים מהם אתם מצפים היום למשחק גדול עבור יונייטד? משחק גדול של פול פוגבה או זלטן יכולים לשנות את יחסי הכוחות לטובת יונייטד. גם באיי יכול לתת הופעה גלדיאטורית. אבל הכל בלתי מוכח כרגע.

מעניין אותי מה מוריניו יעשה היום עם אנדר הררה. יהיה מאד מאכזב אם הוא יושיב אותו בגלל תחושה שהוא צריך את הכוח של פלאיני או הנסיון של קאריק. הררה בן 27, כבר זומן לנבחרת ספרד, ואם הוא לא מתאים עכשיו מתי הוא אמור להתאים? ייתכן שישחק גם עם אחד מהם לצידו של הררה עם פוגבה בלבד מאחרי החלוץ. והיום גם נדע הרבה יותר טוב איפה עומד ווין רוני.

*

כמובן שיש דרישה בלתי מתפשרת לפרק אותם במגרשם. אבל זה יהיה בניגוד ליחסי הכוחות כרגע.

יומן האליפות של הג'איינטס (6) - העונה בחיים
סיכום ג'איינטס רייבנס מהצד הסגול - שי אורן

164 Comments

אמיתי 17 באוקטובר 2016

לאור האמור לעיל אני מקווה שנביס אותם 1:0..
הכל נכון וליברפול היא כבר לגמרי קבוצה של קלופ יונייטד עדיין לא של מוריניו. אבל מעבר לאיכות הפרסונלית העדיפה שלנו אני מרגיש שהניסיון אצלנו גם עדיף. גם בעמדת המאמן. לדעתי הררה ייפתח וגם מה לעשות רוני. האם בלינד ולא שואו? עדיף בלינד. מאחר ואין לנו את התאום הדרוש לשבור את משחק הלחץ שלהם אני מאמין שיהיה משחק דיי מכוער. שלנו. וזה בסדר מבחינתי. זלטאן צריך חצי מצב מקרן

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

לא נראה לי שיהיה 1:0 לנו כי אנחנו סופגים כמעט בכל משחק ובמתפרצות אנחנו לא ממש טובים:(

אמיתי 17 באוקטובר 2016

זה לא כל משחק. וגם חג היום

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

הלוואי

אני מקווה מאד שנראה את היונייטד של שני משחקי פתיחת העונה ושפוגבה סוף סוף יראה למה שלמו עליו כל כך הרבה.

אלי 17 באוקטובר 2016

מוריניו כנראה בונה על החולשה של ליברפול בכדורי גובה ולכן אני מאמין שיפתח עם פלאיני.
אבל כבוגר משחקי הדרבי של ליברפול, המשחק בעל מספר הכרטיסים האדומים הגבוהה ביותר, הוא יקבל אדום.

אריק 17 באוקטובר 2016

יחסי הכוחות אינם משנים נוכח דרישה בלתי מתפשרת.
לפרק!

Gil - Zimbabwe 17 באוקטובר 2016

ניראה שתלוי ב – 20 דקות הראשונות, אם יונייטד ידעו לעצור את "ההתנפלות" של ליברפול ולא יכנסו מזה להלם עם גול מוקדם של ליברפול יכולה להיות תוצאה טובה.
בשלושה שבועות הקרובים אסור לאבד קשר עין עם הפיסגה (ליברפול, צ'לסי…בחוץ)

יוסי מזרחי 17 באוקטובר 2016

הכל תלוי בנו למרות שאני מסכים באופן כללי עם דורפן.
הכל תלוי איך נגיע למשחק. עם סכין בין בשיניים ובלי לקחת שבויים או אחרת.
למי שיש את התשובה יש גם את התוצאה.

אריק 17 באוקטובר 2016

יש לי תחושה לגבי התשובה

קירקגור 17 באוקטובר 2016

הכל תלוי באיך נפרק אותם.

Matipool 17 באוקטובר 2016

קצת שחצני לכתוב "הכל תלוי בנו" ..
בניגוד למרבית הפרשנים שחושבים שליברפול תנצח , אני חושב שזה פיפטי פיפטי ותלוי מאד במצבת הפצועים של ליברפול שאני לא מצליח לקבל עדכון מהיום לגביהם ( לפחות נכון ללפני שעתיים ) .

אמיתי 17 באוקטובר 2016

גרייזס כבר בנסיעת "עבודה" לא?…

אלי 17 באוקטובר 2016

לפי המקורות שלי רק ווינלדום וללנה פצועים.

Matipool 17 באוקטובר 2016

אלי – לוברן וקליין היו בספק והוגדרו שלשום ״במירוץ להיות כשירים למשחק״ .
קוטיניו ופירמינו חזרו מברזיל בחמישי והיו שמועות על כשירות לא מלאה . נקווה לטוב .
ווינאלדום ולאלאנה הם שני שליש מחוליית הקישור של ההרכב הראשון . לא פשוט .
אמיתי – מאמין שנראה פוסט מגרייזס אחרי המשחק ללא קשר לתוצאה .

אמיתי 17 באוקטובר 2016

אני מאמין ומקווה שלא..שיעבוד קצת זה

באבא ימים 17 באוקטובר 2016

אני דווקא כן חושב שזה תלוי ביונייטד. היא קבוצה עדיפה ברוב העמדות ויכולה די בקלות לעשות שערים בניגוד למהלך המשחק. בדיוק מסוג הדברים שליברפול פגיעה בהם. ליברפול תצטרך משחק כמעט מושלם מבחינה קבוצתית כדי לנצח. אם היא לא תצליח לנגב עם יונייטד את הרצפה היא לא תנצח כי היא תספוג מאיזשהו מצב נייח. אין כמו מוריניו להכין קבוצה שתדע להכיל את הלחץ ובכלל לנצל נקודות תורפה. במקרה של ליברפול נקודות התורפה מאוד ידועות. זה חוסר הפיזיות של ההגנה שלה (אני לא יודע אם יש בליברפול מישהו יכול להתמודד עם זלאטן בסיטואציה הזו).

לגבי הלחץ של ליברפול, היות שהוא בנוי על העובדה ששחקן היריב שכרגע זכה בכדור מאוד פגיע כי הוא הוציא אנרגיה וקשה לו לחשוב ולחפש את השחקן הפנוי אני חושב שההוראה הכי פשוטה שצריך לתת לו זה ״אל תחפש שחקן פנוי או מסירה קצרה. אל תחשוב. פשוט תעיף את הכדור הרחק ממך, אם אפשר לאגף השני של המגרש״ כמעט בהגדרה זה יהיה מקום בו יש נוכחות דלילה של שחקני ליברפול כי מספר יחסית גדול שלהם יהיה בתנועה לכיוון השחקן שזכה בכדור. ברגע שעשית את זה, הגרוע ביותר שיכול לקרות זה שליברפול תזכה שוב בכדור בשטח שלה ותצטרך להתחיל מחדש. זה עדיין עדיף מלאבד את הכדור במקום מסוכן. הטוב שיכול לקרות מזה, הוא ששחקנים שלך יקבלו את הכדור בשטח של ליברפול כשפניהם לשער והם בעדיפות מספרית.

איאן ראש 17 באוקטובר 2016

לצערי אני מסכים עם הרבה מהתגובה שלך.
מוריניו יבוא לסגור מאחור והמשחק שלנו יהיה פחות אפקטיבי. ומי יכול להתמודד נגד זלאטן?
לי זה מרגיש כמו 1:1 ומשחק מגעיל עם הרבה עצבים כיאה ליריבות (במיוחד אם פלאייני ישחק).

משה 17 באוקטובר 2016

לצערי אני צופה ניצחון מכוער של יונייטד.

משה 17 באוקטובר 2016

חצי באשמת פיפ"א עם הפגרה המחורבנת הזו.

אמיתי 17 באוקטובר 2016

צמע אחת התגובות..גם תפסידו אבל זה יהיה מכוער..
אבל הכל בסיידר כי פיפא דפקה רק אותכם..
אם זה לא ניסיון לניחוס אז זה שיא של לוזריות

אריק 17 באוקטובר 2016

אתה לא מבין.
פרגי אמר לווב שיאמר לגיל שיארגן פגרת נבחרות פני הטורניר כדי שיוכל לבקש מווב לבקש מדיילי לדבר עם אבא לא להחליף את ווינדלבאיום אם איך שלא קוראים לו.
הוא גם ארגן בפיפא שברזיל תהיה רחוקה.
ככה זה. הכל מכור. כל העסק דפוק.
יש אפילו עיתונאי לבנוני מובטל שעה תחקיר.
* משה, הכל חלק מהחימום ולא אישי כמובן.

באבא ימים 17 באוקטובר 2016

אמיתי הנה מבזק, משה לא בהרכב. שמועות אומרות שהוא אפילו לא על הספסל.

אמיתי 17 באוקטובר 2016

שו?

באבא ימים 17 באוקטובר 2016

תאמר לי אתה מה מידת התבונה לייחס לוזריות למי שלא מתחרה.

אמיתי 17 באוקטובר 2016

אוהדים, שלשיטתך לא מתחרים, יכולים גם יכולים

משה 17 באוקטובר 2016

דווקא קיבלתי טלפון אבל אני לא כשיר כי בפגרת הנבחרות קיבלתי נקע באצבע בניסיון להתחמק מהשידורים האלה.

משה 17 באוקטובר 2016

אמיתי, לא ממש מגיעה לך תגובה אינטיליגנטית אבל אני בכל זאת אתן אחת כזו. לפני פגרת הנבחרות היינו במומנטום מטורף עם הרכב שרץ טוב, אתם לא ממש. במצב הזה לנו יש הרבה יותר מה להפסיד. קאפיש ?

אמיתי 17 באוקטובר 2016

אממ..כמעט הפסדתם במשחק האחרון ואנו הוצאנו תיקו הזוי ועדיין
3 נקודות בטבלה..פרופורציות זה לא רק מכון לטיפולים אסתטים.
תודה על התגובה האינטיליגנטית. im humbled

משה 17 באוקטובר 2016

מומנטום זה יותר ממשחק אחד אחורה. אם אני לא טועה צברו 6 נקודות יותר מכם בחמשת האחרונים. ובקשר לטענה המשעשעת לגבי תיקו הזוי, גם ההפסד שלנו בברנלי כזה, בתיאוריה יש לנו 2 מיליון דולר…

אמיתי 17 באוקטובר 2016

טוב ניצחת..קונה ניצחון שלנו ושולח פרחים לפיפא..
מה כפת לי

D! פה ועכשיו 17 באוקטובר 2016

כוס אמעק! שונא להעביר את הזמן עד משחקים כאלו

אריק 17 באוקטובר 2016

הנה אני אעזור לך
https://youtu.be/eJqs4OFsiKA

https://youtu.be/QubF5Afcuek

ואחד בכלל מול צלסי
https://youtu.be/JGTAMlmo7io

מקווה שעזרתי.

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

גם אני סופר פה דקות. אפילו לא הלכתי לגלוש בשביל שיהיה לי כח להשאר ער. רק צריך ללכת לקנות פצוחים.
עכשיו קר נקווה שיחזירו את הכבוד האבוד..

אמיתי 17 באוקטובר 2016

משחק בעשר למה להפסיד גלישה??? למרות שאני עוד מפורק
מאתמול..

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

אני כבר לא בחור צעיר
שעתיים וחצי של גלישה ואחרי זה אוכל, ואפילו מנצסטר ינייטד לא תצליח להשאיר את שמורות עיניי פקוחות:)
וכן, גם אני מפורק מאתמול. לקראת ערב גם עלה גל לא רע בכלל. עונה טובה יש השנה עם הצפוניות נקווה שהחורף גם יהיה פרודוקטיבי.

אמיתי 17 באוקטובר 2016

צפוניות עם גל זה סימן לאליפות באנגליה והשארות ליגה של הפועל.
פתיחת עונה לא רעה מחכה לחורף שיבוא כבר

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

הפועל לא תירד, כי מה זה מכבי בלי הפועל? אני חושב שבסוף העונה תהיו בפליאוף העליון. קצת סבלנות…
כשהמיוחד יצליח לחבר את היונייטד נזכה באליפות.

צביקה 17 באוקטובר 2016

השאלה אם לא יעיפו אותו קודם.

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

היונייטד בדרך כלל לא מפטרים מאמן באמצע העונה.
לדעתי המיוחד יהיה ביונייטד לפחות שנתיים. מקווה שגם יקח כמה תארים.

אמיתי 17 באוקטובר 2016

זה ירא שמיים אבל גם אוהד צלסקי..אם הם לא מפטרים מנגר
באמצע עונה אז בסופה. קיצר אין לו אמונה

צביקה 17 באוקטובר 2016

דווקא במוריניו הייתה לי הרבה אמונה והצטערתי מאוד על פיטוריו.
אם תתנו לו לעבוד כמו שהוא יודע אתם תזכו לא רק באליפות אחת אלא כמה וכן הישגים יפים בצ'מפיונס ואולי אפילו זכייה, השאלה אם אתם (אתה אני יודע שכן) מסוגלים לסבול חצי עונה עם 1-0 קטן.

אמיתי 17 באוקטובר 2016

מהפה שלך ל..

צביקה 17 באוקטובר 2016

אשמח לעזור.
אגב אני מפרגן למוריניו את כל התארים שצלס'י לא תיקח.

אלי 17 באוקטובר 2016

במקרה הזה אין שום משמעות ל"בדרך כלל".
מתוך 2 המאמנים האחרונים 50% פוטרו באמצע העונה.
מתוך 3 המאמנים האחרונים 33% פוטרו באמצע העונה.
עכשיו לך תלך 30 שנה אחורה, זמנים אחרים לגמרי.

D! פה ועכשיו 17 באוקטובר 2016

אני לא איתך באותו הצד ומאחר שאני צופה לנו בעיה במשחק צמוד אני בונה (מתפלל) ל3-0 מהיר, שאני לא לא יכול לראות קורה

יאיר אלון 17 באוקטובר 2016

כוננות ספיגה

שי ס. 17 באוקטובר 2016

נפרק אותם

ניק 17 באוקטובר 2016

הקבוצה שרצה הכי הרבה מול הקבוצה שרצה הכי מעט…
אני חושב שהסיכוי שלנו לנצח היום יהיה דווקא ממציאת גיבור אלמוני – חושב שדווקא משהוא מחוץ לחבורת פוגבה-זלאטן-ביילי צריך לתת משחק עונה כדי שנוכל לנצח הערב.
שיגיע כבר!!

אבי 17 באוקטובר 2016

מסכים לגמרי עם הפוסט, אבל היתרון שלהם לא כ"כ מובהק, ויהיה מעניין. הכל פתוח.
צריך להקרין לפוגבה את השער מול הולנד בלופ; אם אפשר, בתוך קסדת VR, ומהזווית שלו.

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

חחחח

קודם שיבעט הערב כמה בעיטות פצץ מ 30 מטר למסגרת אחי זה נדבר….
ליברפול ישימו עליו שמירה כפולה לוחצת ולא יתנו לו לבעוט מרחוק.

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

בינתיים 15 דקות והבעיטות מחוץ למסגרת

DS 17 באוקטובר 2016

אתרים מומלצים לצפיה לאלו שאין ידם משגת?

סימנטוב 17 באוקטובר 2016

livetv.sx/eng
fromhot

אריק 17 באוקטובר 2016

אוי ואבוי.
מה זה זה?

ניק 17 באוקטובר 2016

הרכב קצת מוזר… אבל הבעיה הכי גדולה לדעתי זה שאין שום שפן על הספסל (מחטריאן\מרשיאל\דפאי – אף אחד מהם)

אמיתי 17 באוקטובר 2016

האוטובוס נכנס לפקקים..הרכב לתיקו דל שערים..
מוריניו נו..הפתעה טאקטית בדמות יאנג. טיפה עצוב

סימנטוב 17 באוקטובר 2016

אומרים שמרסיאל פצוע

אריק 17 באוקטובר 2016

רוני….

ניק 17 באוקטובר 2016

זה שפן בלי בטריות

כץ 17 באוקטובר 2016

היכן מרשיאל?!!?

אריק 17 באוקטובר 2016

פציעה בברך. באסה ממש

אריאל גרייזס 17 באוקטובר 2016

פלאיני ובטח זלאטן, יחד עם סמולינג, מפחידים אותי מוות לאור היכולת של ליברפול בכדורי גובה

holden 17 באוקטובר 2016

למי שידו אינה משגת אני מצרף לינק איכותי למשחק,
תוצאה שאני הימרתי עליה:3-1 ליונייטד, מוריניו יודע לעשות את המיטב ממשחק כזה יוקרתי, ליברפול למרות המומנטום והמגרש הביתי הולכת ליפול הערב,
הלינק המובטח:
http://www.israliga.net/p/sport-1.html

צביקה 17 באוקטובר 2016

תודה רבה, בנתיים עובד מצויין.

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

ואני צועק, תבעט זלעעטן תבעעעעעט. חלש לידיים של השוער אבל לפחות נסיון ראשון למסגרת

holden 17 באוקטובר 2016

עד כה יונייטד שוטפת ואנרגטית

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

שליש משחק, האמת דיי משעמם. בלי הזדמנות אמיתית לאף קבוצה. הקלבסה עם האפרו דווקא משחק דיי טוב היום.

Yair 17 באוקטובר 2016

יאנג ופלאיני עושים את מה שמוריניו ביקש מהם עד כה, גם אם זה לא כל כך מהנה בשבילנו…
אנתוני טיילור עם מחצית טובה חוץ מהקטע עם הצהובים, אלוהים יודע לפי מה הוא שולף אותם

אריק 17 באוקטובר 2016

יצא אדיוט. הכי קל לתת לאפריקאי… תמיד זה ככה.

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

חייב להסכים. לא ברור למה העבירה על הררה הובילה לצהוב ליונג. מטומטם ומיותר לגמרי. בעצם שני הצהובים מיותרים. השופט…..

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

יאנג כמובן

Yair 17 באוקטובר 2016

את הצהוב ליאנג אני עוד מסוגל להבין, צהוב על דיבור/התנהגות לא הולמת, אבל העבירה של באיי לא הייתה שונה מהרבה מאוד עבירות במחצית הזאת, כולל זאת שנעשתה על הררה דקה אחרי, כאילו הוא החליט שלקראת סוף המחצית הוא מוציא צהוב ראשון וחיכה להזדמנות

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

משחק טקטי מאד של יונייטד. הגנה חזקה, בונקר. בינתיים זה עובד אבל המתפרצות נבלמות דיי בקלות.
פלאיני טוב ולמעט טעויונת קטנטנה ומאד לא רצינית לדעתי הוא הכי חד והמסירות המדוייקות שלו באחוז גבוה מאד.
נראה לי שהמיוחד הולך על תיקו אפס או גול במתפרצת. פוגבה על הפנים בינתיים. נסגר חזק…

אריק 17 באוקטובר 2016

הררה נהדר. מתי פוגבה יגיע?

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

במשחקים של נבחרת צורפת

אמיתי 17 באוקטובר 2016

לפוגבה יש תפקיד מסובך.. תמיד יש עליו איזה שלוש עלוקות. משחק מאד מקדימה ולבד. אבל נלחם. אין תלונות אליו. לשופט ״שלנו״ יש גם יש

אלעדוס 17 באוקטובר 2016

נראה לי שאתה קצת מקל איתו. הוא לא איתנו עדיין

שי ס. 17 באוקטובר 2016

על חוק היתרון כבר סיפרו לשופט הזה?

עמי ג 17 באוקטובר 2016

משחק משמים.
שום איום על השערים.
ברוך בואו של המיוחד לאנפילד.
אפילו באופרה לה מרמור יש יותר אקשן.
מקווה שבמחצית השניה הם יזכרו לשחק קצת יותר מהר.

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

אבל שילמתי את האגרה

עשר 17 באוקטובר 2016

זלאטן צריך לשים מצב כזה

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

איזו החמצה של זלעעעטן

אריק 17 באוקטובר 2016

נשנה ל7 הזדמנויות לגול?

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

דפוק השופט הזה. טוב שלא הוציא צהוב להררה. הזוי לימרי השיפוט

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

אולי שם שם כסף על ניצחון לליוורפול

ד"ר רזי הופמן 17 באוקטובר 2016

זהו הסיוט נגמר.
יונייטד שיחקה על תיקו או ניצחון דחוק והמטרה הושגה למרות שלטון של ליוורפול בהחזקת כדור.
נו שווין. תצוגת שיפוט חד צדדית לגמרי. ספרתי 4 צהובים ליונייטד. חלקם לא היו ולא נבראו.
פלאיני היה טוב ואם תספורת הוא היה מכניס את הנגיחה לשער אבל שימשיך לא להבין איך השיער שלו פוגע בשדה הראייה שלו. טיפש שלא לומד, לפחות הגנתית ובמסירות הוא היה טוב.

משה 17 באוקטובר 2016

באמת שיפוט חד צדדי, זלאטן היה צריך לקבל אדום.

אלי 17 באוקטובר 2016

רק הצהוב לבאיי היה לא במקום אבל בוא היה חייב כבר להוציא צהוב למישהו כי יונייטד עשו בלי סוף עבירות במחצית הראשונה.

Yair 17 באוקטובר 2016

מוריניו בא לעצבן והצליח, נראה לי שהדבר הכי טוב לקבוצה הזאת יהיה שתצא ממאבק האליפות כדי שתוכל להתחבר בשקט, כי כרגע אין שם כדורגל ממש

Danny - Long Island 17 באוקטובר 2016

ממש לא, שיחקנו חזק, ראינו אופי. עכשיו צריך לחפש את החיבור ההתקפי. לא צריך לבטל הופעה נגד קבוצה שהבקיעה שלישיות בצרורות, קצת כבוד לקבוצה ולמאמן

אלי 17 באוקטובר 2016

כבוד? זה כבוד של קבוצת תחתית ולא של מנצ'סטר יונייטד.
אתה לא זוכה לאוהדים חדשים צעירים כשאתה משחק ככה.

Danny - Long Island 18 באוקטובר 2016

מוריניו רק התחיל את העבודה, זאת עדיין לא קבוצה שלו, לזה נצטרך עוד עונה. הקישור בעייתי ולא יוצר מספיק מצבים, אז הוא היגיע, שיחק מחצית ואז סגר את המשחק, לא כל אחד יכול לעשות זאת, אחרים חוטפים שלישיות, אנחנו חטפנו להם נקודה, לכן הכבוד למוריניו

Ljos 18 באוקטובר 2016

ככה בדיוק משחק מוריניו. מינימום כבוד למשחק, לאוהדים, לכדורגל ולכל דבר בעצם שהוא לא התוצאה שהוא מעוניין בה. אם צריך לגרום לקהל שלם לשכוח שהיה משחק בשביל להשיג את התוצאה, שיהיה.

קירקגור 17 באוקטובר 2016

לא בקטע רע, אבל להיות מרוצה ממשחק כזה, זה מנטליות של קבוצה באמצע הטבלה… שזה די מה שקורה כרגע בכל מקרה…

אלי 17 באוקטובר 2016

מוריניו בא להרוס את המשחק והצליח.
דה חאה לא מסר מסירה קצרה אחת כל משחק, רק העיף כדורים.
כשליברפול היתה עם הכדור יונייטד שיחקה 6-3-1.
אפילו מסירות חוץ יונייטד העיפו למעלה ולא ניסו לשחק.
35% החזקה בכדור ליונייטד.
יאנג רואה את שלט החילוף ומסתובב והולך לצד השני של המגרש, בחיים לא ראיתי דבר כזה בקבוצת צמרת.

חמציץ 17 באוקטובר 2016

זה בהחלט היה לא נעים לצפות בכדורגל של יונייטד היום. אבל זה מוריניו ואף אחד לא צריך להיות מופתע.

אבישי (אחר) 17 באוקטובר 2016

מוריניו בא להרוס את המשחק של ליברפול – והצליח. אתה לא מצפה ממאמן של הקבוצה היריבה שינסה לסייע לה.
דה חאה לא אמור למסור מסירות קצרות, הוא אמור למנוע גולים – וגם הוא הצליח..
במסירות חוץ יונייטד מאז ומעולם שואפת לשחק קדימה, דווקא במשחק הזה היו כמה יוצאים מן הכלל.
אחוזי החזקה בכדור היו לנו מספיק בשנה שעברה, עדיין מנסים להפתר מעודפים.
לגבי המשפט שלך על יאנג, לצערינו הוא מתנהג ככה עוד מהתקופה שהיינו קבוצת צמרת, וכנראה לא יצא לך לצפות.

אלי 17 באוקטובר 2016

מוריניו בא להרוס את המשחק של שתי הקבוצות ולא רק של ליברפול.
במשחק המודרני אחד התפקידים של השוער זה גם להתחיל את ההתקפה ולא רק למנוע שערים, אפילו במחיר של איבוד כדור או שניים. התועלת גבוהה בהרבה מהסיכון.
ברגע שהוא מעיף כדורים למעלה אז הוא מוריד את הסיכוי של הקבוצה להבקיע שערים.
יונייטד היתה אולי מוציאה חוץ קדימה אבל רק במידה שהשחקן היה מוסר את הכדור לפני שהקבוצה היריבה הספיקה להתארגן.
ברגע שהם מחכים 30 שניות לפני החוץ אז הסיכוי להתקפה מסודרת ומצב של שער יורד.

יוסי מזרחי 17 באוקטובר 2016

מה שקורה אצלנו מתחילת העונה יכול להסתכם בדמות שניים.
פוגבה שלא תורם כלום לא משפיע על המשחק ולא מהווה מכפיל כח. אם פלאיני שלא מגיע לקרסוליו מבחינת כשרון, תורם למשחק יותר ממנו,זה אומר הכל.
זלאטן שלא יכול לשחק ארבעים מטר מהשער בליגה האנגלית כשמרכיב המהירות לא קיים אצלו. לשחקן כזה צריך לספק כדורים לרחבה, בגובה ועל הקרקע כך שהבלמים יחיו כל הזמן בפחד. זה לא קורה ולא באשמתו ולכן התרומה שלו במשחק כמו היום היא אפסית.
בסך הכל תיקו די משקף אם כי התפתח יתרון להם ככל שהמשחק התקדם, אולי יתרון שהיה מביא לשער אבל טוב שנגמר כך.
הבעיה שלנו בקישור האחורי היא שחסר שחקן שגם הורס ליריב ווגם יכול לתת כדור קדימה ולפתח התקפה ממש באותו מהלך בנגיעה אחת, מישהו כמו קרוס. שחקן כזה היה משחרר את פוגבה קדימה אבל לך תדע מה היה קורה איתו כי עד עכשיו הוא מאכזב ושחקן כמותו צריך להיות משמעותי גם אם הוא לא משחק בעמדה שהוא מעדיף.
צריך לציין את רוח הקרב שלנו החל מרביעית ההגנה ,דרך פלאיני והררה, וגם יאנג וראשפורד.
ואחרי כל ההסברים והתרוצים וההצדקות ,טוב שיש דה חאה.

איתמר 17 באוקטובר 2016

נקודה טובה אבל לא נקודה חשובה.
לא נקודה שבסיום העונה אפשר יהיה להצביע עליה כנקודת ציון משמעותית.
גם בדקות הטובות ואפילו המפתיעות של יונייטד לא היתה מספיק תעוזה והצטרפות של שחקנים להתקפה.
זו היה מאכזב.

Ljos 17 באוקטובר 2016

איזה אח מוריניו. אני יושב עם המשפחה, מתבאס שפספסתי משחק חשוב, והוא בא לקראתי ודואג שלא יהיה כלום יותר באף משחק גדול של הקבוצה. כל אוהד צריך אח כזה.

יואב 17 באוקטובר 2016

תוצאה טובה.
ביטחון ולכידות נבנים לעיתים ממשחקים כאלה.
אין בושה בהתגוננות טובה ומקצועית.
תיהיה ליגה עצומה השנה.

דותן 17 באוקטובר 2016

בשביל להראות ככה קניתם שחקנים במאה מיליון פאונד ?

ישראל 18 באוקטובר 2016

*שחקן אחד במאה מיליון. שחקנים יותר קרוב למאתיים

אבו צ'יצ'ריטה 17 באוקטובר 2016

זלאטן עמד בינינו לבין לפרק אותם אחת אפס.

Matipool 17 באוקטובר 2016

גם דה חאה ..

משה 17 באוקטובר 2016

חלוקת נקודות צודקת בסה"כ, הפתיחה של יונייטד הייתה אינטנסיבית מאוד ולליברפול לקח זמן לצאת מההלם.
יונייטד היא לא הבעיה שלי אבל אני לא חושב שיש יותר מדי שנות חסד בקבוצה כל כך יקרה. אי לכך אני לא מבין את הרצון של מריניו לצאת עם נקודה, הוא נמצא 5 נקודות מסיטי וארסנל, 4 מטוטנהאם ו 3 מליברפול. זה אולי לא המון נקודות אבל הרבה קבוצות לעבור, גם בתחילת העונה.

אמיתי 17 באוקטובר 2016

+123 (:

ניק 18 באוקטובר 2016

5 נקודות הפרש? יש עוד 90 נקודות בקופה!

רני 17 באוקטובר 2016

תוצאה לא משהו משחק ציון דרך. לאדומים. מי היה מאמין שנגיע ליום שבו בפוסט סיכום משחק בבלוג של דורפן אוהדים ורודים יהללו תיקו שהושג בזכות מזל ושוער, במשחק שהבהיר היטב מי הקבוצה השולטת ומי (יונייטד) יודעת שהיא האנדרדוג שאולי יפתיע טקטית בעשרים דקות הראשונות ואם לא אז יאללה להגנה.

יואב 17 באוקטובר 2016

מה זאת אומרת מי היה מאמין? קרה גם בימי פרגי למרות שהיתה לו קבוצה טובה הרבה יותר.
משחק קשה, הדגשים אחרים, קרה לכם ויקרה לנו.
ימים מוקדמים מאד אבל אין קבוצת על אחת.
העסק יהיה צפוץ…

אריק 18 באוקטובר 2016

בימי פרגי הובלנו 11-0 בכל מחצית והיריב שכב מסוחרר על הדשא.
משחק מצויין עם הרבה מחוייבות. יונייטד מתחילה להראות כמו קבוצה של מוריניו.
אני מבין את כל מי שלא אוהב את זה, מצד שני בשביל זה הוא בא. אני יותר אופטימי למרות שמסכים עם יוסי ורונן לגבי זלאטן. יש 4 הגנה טובה. זאת התחלה. יש הררה שבוזבז. עכשיו צריך רק שמארסיאל יבריא ושמחטריאן ימצא את הרגליים ויהיה בסדר. גם מפוגבה עוד נהנה. זוכר איך כולם השתגעו על די מריה. בוא נחכה קצת.

סימנטוב 18 באוקטובר 2016

+1

באבא ימים 18 באוקטובר 2016

אני מסכים לגבי המחוייבות ואני מסכים לגבי העובדה שמוריניו צריך לקבל זמן. כמה סייגים בכל זאת קיימים:

מחויבות היא כמעט בילט אין במשחק כזה. אני לא זוכר את יונייטד משחקת ללא מחוייבות מול ליברפול וזה נכון גם ל 3:0 באולד טראפורד מול לואיס סוארס. המשחק הזה מיוחד וקבוצות בדרך כלל נותנות את האקסטרא. קל וחומר המשחק של אתמול שהוא הראשון מזה זמן בו יונייטד מגיעה כאנדרדוג. היה להם משהו להוכיח והאנרגיה הזו סחבה אותם לאורך המחצית הראשונה.

הערך המוסף של זלאטאן ידוע. למרות זאת, אני עדיין לא מבין את הבחירה בו. יותר מהכל ביחוד בהקשר של הפרמייר ליג הוא לא נראה כמו שחקן של מוריניו. ההבדלים בינו לבין דרוגבה או קוסטה באופי המשחק זועקים לשמיים. אז נכון, הוא הגיע בהעברה חופשית אבל כסף לא אמורה להיות הבעיה של יונייטד אז יכול להיות שהוא סותם חורים כדי להשאיר את יונייטד רלוונטית עד שיגיע חלוץ מסוג שמוריניו אוהב או עד שמארשיאל או ראשפורד יהפכו לכאלה?

אריק 18 באוקטובר 2016

לא יודע לגבי זלאטן דווקא כאן סומך על מוריניו.
לגבי המחוייבות – להשאר מרוכז 90 דקות זה אף פעם לא קל נגד שום יריבה.

אבישי (אחר) 17 באוקטובר 2016

היו כאן שתי הצלות טובות של שוער ועוד גליץ' יפה של ולנסיה שלדעתי קצת מוציא את האוויר מהבלון של פירמינו ומשחק טקטי שעבד טוב עד לפציעה של ראשפורד. לא היה כאן שום מזל, לפחות לא עד שתתברר חומרת הפציעה.

סימנטוב 17 באוקטובר 2016

מוקדם למסקנות. אחרי חג המולד יופרדו הבוגרים מהילדים.

אסף the kop 17 באוקטובר 2016

עכשיו הדאגת את ונגר

סימנטוב 18 באוקטובר 2016

חחח

קירקגור 17 באוקטובר 2016

נפרק אותם!

תוהה בדרכים 17 באוקטובר 2016

יונייטד הנוכחית היא מהקבוצות הבודדות שאני זוכר שההגנה שלה הרבה יותר מהירה מההתקפה שלה. וזה לא סתם קוריוז, מכוון שברגע שאתה מקריב פוזשן ומשחק עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור, אין לך את המהירות לנצל את השיטה הזו למתפרצות. זלאטן בעיקר הוא שחקן עם איכויות נהדרות, רק שמהירות אין לו- לא מקרי שהשיטה של מוריניו עבדה הרבה יותר טוב לאינטר אחרי העזיבה שלו.
מכוון שהשחקנים היצירתיים של יונייטד הם לא כאלו שעובדים על המגרש כך- שמוריניו לא משחק איתם במשחקים הגדולים- אין שחקן קישור שיכול לתת פס מתוחכם חותך הגנה וזלאטן צריך לבוא אחורה לנהל את המשחק במחצית המגרש, מה שמנטרל אותו לחלוטין ובגילו אולי גם מוציא ממנו אנרגיה שפוגעת בו שהוא כן מגיע מול השער.

אנשים שואלים למה יונייטד לא לוחצים כמו קבוצות אחרות- אתה לא יכול ללחוץ באפקטיביות עם שחקנים סטטיים כמו פוגבה וזלטאן. וזה בזבוז כי עם המהירות שיש ליונייטד בהגנה (בעיקר באיי שהוא אולי הבלם הכי מהיר בעולם לצד וראן) אפשר לקחת סיכון ולשחק עם קו הגנה גבוה. ראו במשחק כמה פעמים את יכולת ההתאוששות אחרי טעות שיש להגנה הזו וזו יכולת שיש למעט הגנות בעולם.

אריאל גרייזס 17 באוקטובר 2016

איך שולנסיה הגיע לפני פירמינו – שחקן די מהיר בפני עצמו – לכדור שלו ממש נשגב מבינתי. בהחלט הגנה מהירה

Matipool 17 באוקטובר 2016

נדמה לי שלפני שנתיים / שלוש בדקו ומצאו שולנסיה הוא השחקן המהיר בליגה ( הקדים אז את וולקוט אם אני זוכר נכון ) .

אמיתי 18 באוקטובר 2016

ראיתי אותו ממטר לפני שבועיים. חיה רעה. ברדלס..
מתי. מילה על השיפוט ככה?

אריק 18 באוקטובר 2016

היה בסדר גמור חוץ מהצהוב לבאיי.

Matipool 18 באוקטובר 2016

מסכים עם אריק .

אמיתי 18 באוקטובר 2016

אז תכה על חטא..((-:

Kirma der faux 18 באוקטובר 2016

לדעתי לקח מראש החלטה נכונה לשרוק על כל מגע קטן כדי שלא יעברו למכות רציניות.
זה קצת תקע עוד יותר את המשחק אבל שמר על הספורטיביות.

אריאל גרייזס 17 באוקטובר 2016

לגבי קלופ שמנצח עם 30-40 אחוז החזקה בכדור – זה נכון לגבי דורטמונד אבל כבר ממש לא רלוונטי בליברפול. כמעט בכל המשחקים שלנו מאז שהוא הגיע אנחנו מנצחים באחזקת הכדור. אולי זה כי קבוצות בגרמניה משחקות כדורגל יותר פתוח, לא יודע. הוא בכל מקרה יצטרך ללמוד לנצח גם משחקים כאלו (והוא משתפר בזה, יש לומר)

תוהה בדרכים 18 באוקטובר 2016

גם דורטמונד של קלופ שיחקה כך בעיקר במשחקים גדולים באלופות מול קבוצות כמו ריאל ובאיירן. הבעיה שלו בליגה הייתה שאחרי שתי האליפויות, הקבוצות הקטנות הבינו את הטריק ונתנו לדורטמונד להחזיק בכדור.
המשחק האנגלי שהוא ריצה מרחבה לרחבה עם פחות טקטיקה מתאים לו מאד מהבחינה הזאת. מצד שני, באנגליה יש עומס משחקים הרבה יותר גדול, מה שאולי יקשה על ליברפול לשמר את אותו משחק לחץ לאורך עונה.

בסך הכול, ליברפול תהיה בטופ 4, אבל אין לה מספיק כישרון אינדבידואלי בשביל לזכות באליפות. OK, גם ללסטר לא היה, אבל היא נהנתה מעונה רעה מאד בו זמנית של קבוצות הצמרת והעובדה שאין עליה את הלחץ שיש על ליברפול.

אריאל גרייזס 18 באוקטובר 2016

לא נראה לי שמישהו יודע להגיד משהו באמת על סיכויי הזכיה של איזה שהיא קבוצה בשלב הזה. לליברפול יש יתרון מאוד גדול שאין לה אירופה בכלל אז העומס לא גבוה בכלל. החסרון של מאנה באליפות אפריקה עשוי להיות מאוד משמעותי. מתישהו העומס שנופל על סיטי, טוטנהאם, יונייטד וארסנל באירופה יתן את האפקט שלו

אמיתי 18 באוקטובר 2016

מסכים עם תוהה..אפחד לא יודע אבל מעבר לטופ 4 הלגמרי
מוצדק של ליוורפול חסר לה איזה x פאקטור.. ימים יגידו

אריאל גרייזס 18 באוקטובר 2016

יש חלון שנפתח בינואר, אתה יודע

אמיתי 18 באוקטובר 2016

יש גם פציעות..של סטאריגים למיניהם..

אריאל גרייזס 18 באוקטובר 2016

זהו, שסטארידג' עד עכשיו נון-פקטור לגמרי – יש לו אפס שערים בליגה. אז אם אתה רוצה אקס פקטור – התעוררות של סטארידג' בהחלט יכולה להיות כזו. וגם אם הוא נפצע, זה לא אמור לעשות שינוי רציני – יש מספיק מחליפים טובים על הספסל. פציעה של מישהו כמו הנדרסון או מילנר זה כבר משהו אחר

אמיתי 18 באוקטובר 2016

סטארידג כדוגמא..או יום שיער גרוע של פירמינו..
קיצר הרבה אי וודאות. אפשר לדבר רק על מה שיש

אריאל גרייזס 18 באוקטובר 2016

אי ודאות יש לכולם, לא? בוא נגיד ככה – יש סיכוי לא רע שאגווארו יפצע מתישהו, סיכוי סביר שדה ברוינה יפצע – והאימפקט שלהם על הסיטי משמעותי מאשר כל פציעה של שחקן ליברפול. ביונייטד מספיקה פציעה של שחקן הגנה אחד כדי שכל ההגנה תהיה בבעיה. בארסנל – טוב, בארסנל בטוח מישהו יפצע. בקיצור, זה נכון לכולם ואף אחד לא יודע מה יהיה.
עם המצב כרגע, ליברפול שיחקה נגד כל הקבוצות שמתחרות נגדה למעט סיטי ולא הפסידה באף אחד מהמשחקים (כשכולם חוץ מאחד בחוץ!), כשהיא מנצחת גם את ארסנל וגם את צ'לסי. זה המצב כרגע.

תוהה בדרכים 18 באוקטובר 2016

קשה להביא שחקנים משני גורל בינואר ובטח לליברפול שאין לה ליגת אלופות ויכולת לשלם מעל השוק. וגם שאתה מביא שחקן באמצע עונה, לוקח לו בדרך כלל זמן להתאקלם, כך האימפקט שלו על העונה הנוכחית לא גדול.

ריאלית, שחקן כמו צ'יצ'ריטו כזה אולי יכול לעשות הבדל.

אריאל גרייזס 18 באוקטובר 2016

תשמע, סטארידג' וקוטיניו שניהם הגיעו בינואר (אם כי נתנו דיבידנד אמיתי רק שנה אחר כך). מסכים אבל בעיקרון לנקודה.

תוהה בדרכים 18 באוקטובר 2016

להזכירך, הם הגיעו כשחקני ספסל בקבוצות הקודמות שלהם ולא ככוכבים.

דוגמה יותר טובה הייתה יכולה להיות סוארז שגם הגיע באמצע העונה והוא כנראה העברת ינואר הכי טובה בהיסטוריה המודרנית. רק שלא נראה לי שיש יום השחקן שמתקרב לרמה הזו בקבוצות מהסוג שמוכרות שחקנים באמצע העונה.

אריאל גרייזס 18 באוקטובר 2016

לא אנדי קארול? :-)
אני מאוד מסכים עם הנקודה שלך אבל אני חושב שיש היום דגש קצת גדול מדי על שמות גדולים. לפעמים כל מה שקבוצה צריכה כדי להישאר במירוץ לאליפות זה בלם שלישי טוב או חלוץ מחליף שידע להכנס ברגע הנכון ולהכניס גול מנצח כמו שמקאדה עשה בעונת 2009. כל הדיבורים על "אקס פקטור" לא רלוונטים בעיניי. כדורגל ספורט קבוצתי ועוד הרבה יקרה.
בכל מקרה, זה שמדברים על ליברפול פתאום בדיון על אליפות זה כבר משהו מאוד חיובי בעיניי, בטח בהתחשב באיפה היינו שנה שעברה בשלב הזה של העונה.

אביעד 19 באוקטובר 2016

סוגיה מעניינת על העברות ינואר – גם וידיץ' ואברה היו העברות ינואר. הם שחקנים (משמעותית) פחות טובים מסוארז, אבל היו דומיננטיים בכמות מרשימה של תארים שספק אם היו מתרחשים בלעדיהם.

אנדר 18 באוקטובר 2016

יחי ההבדל… 30-40 אחוז של מתפרצות מרהיבות ולעומת 30-40 אחוז של כדורגל סתמי ומעייף.

אמיתי 17 באוקטובר 2016

מה שהיה נכון לפני המשחק נכון גם עכשיו..
ליברפול קבוצה יותר "שלמה"..אבל לשמחתי אני באמת
לא רואה אותם זוכים במשהו משמעותי. גם לא עוד עונה.
יונייטד עדיין חסרת סגנון וזאת הבעיה הכי גדולה שלה.
המשחק היום לא באמת קידם אותנו. רק קנה זמן

Matipool 18 באוקטובר 2016

חכה חכה – לאלאנה חוזר והוא שדרוג עצום העונה לעומת סטארידג׳ .

אמיתי 18 באוקטובר 2016

יחזור להיות סביבון באיזור חנוכה-כריסמס..
אם עליו אתם בונים אני עוד יותר רגוע

הופמן 18 באוקטובר 2016

למה להחנות את האוטובוס ברחבה אם אפשר פשוט לשים אותו שוער

ד"ר רזי הופמן 18 באוקטובר 2016

בהצתה מאוחרת

דה חאה בהחלט נתן משחק לפנתיאון עם הדיפת הפצצה המדהימה שהלכה לכיוון החיבורים.
כאלה בעיטות צריך לקבל מהעילוי פוגבה. השילוב שלו ביונייטד מאד לא מוצלח בינתיים.

זיקו 18 באוקטובר 2016

פוגבה זה אוברייטד עצום. שחקן שהתקשורת יצרה ושטפה לכולם את המוח שהוא עילוי. במשחקים הגדולים של יובה מול ברסה, ריאל ואתלטי הוא הושק לחלוטין. אני זוכר איך קוקה חסר היח"צנים שיתק אותו לחלוטין מול אתלטי באלופות.

פוגבה שחקן טוב וזהו. הוא לא רבע ממה שעשו אותו, ואת כולם יראו לאט לאט.

אנדר 18 באוקטובר 2016

קול ההיגיון

Gil - Zimbabwe 18 באוקטובר 2016

מוריניו ניצח
אנחנו הפסדנו.
יונייטד נראית רע.
זלאטן – בעייה!! חייב להפסיק להיתפס בניבדל כל הזמן, ולעשות פאוליים שטותיים על הבלמים.
הבשורה היחידה שאולי מוריניו יצליח לחבר אותנו.

טל המנצ'סטרי 18 באוקטובר 2016

גיל,

חצי הכוס המלאה – משחק ההגנה
חצי הכוס הריקה – משחק התקפה

המאכזב, מעל כולם פוגבה, ביובנטוס ממשיכים לעשות חיל גם בלעדיו והוא, יש לו עוד כל-כך הרבה ללמוד כדורגל (עלק היה צריך לקבל את המושכות במקום סקולס לפני 5 שנים, פרגי ידע יותר טוב מכולם, גם אז) אבל אם לא ישנה את הגישה העצלנית שלו, גם כל הכישרון הגדול שיש לו ברגליים לא יעזור.

3 הנקודות היו על המדף, מוריניו אפילו לא הושיט יד לנסות ולקחת ואומנם נקודה באנפילד זה בסדר גמור, אבל בסיטואציה שבה אנחנו נמצאים, כשבשבוע הבא נגיע למקום קשה לא פחות ומול קבוצה מסוכנת עוד יותר, הוא הפך את המשחק הזה וניצחון בו ל MUST עוד יותר, כי איבוד נקודות שם והלחץ עליו ועל הקבוצה רק יגבר.
לא בכל שבוע סיטי וטוטנהאם יאבדו נקודות ויאפשרו לנו להתקרב ויונייטד כבר איבדה יותר מדי נקודות לשלב הזה של העונה, במשחקים שלא היתה צריכה ליפול בהם, ווטפורד, סטוק ולכן נשארנו עם הברירה של חייבים להוציא נקודות, יותר נקודות גם במגרשים של הגדולים, ואתמול הנקודה היא בטעם חמוץ ובגלל כל הסיבות.

זאת היתה גישה ואן חאלית אתמול, קודם איך לא להפסיד ורק אחרי זה איך לחשוב לנצח ובעצם על לנצח לא חשבנו, לא ניסינו לפחות.

שלו 18 באוקטובר 2016

לפני הכל אני לא חסיד של מוריניו.
אחרי שזה נאמר, אפשר להתחיל:

קראתי הרבה פרשנויות למשחק,
דבר אחד ברור לי זו מתחילה להיות קבוצה של מוריניו.
הגנה מתחילה להראות נורמלי.
הרבה זעה ועבודה קשה.

כדי להיות קבוצה ששואפת לתארים חייבת להיות הגנה,
כזאת שמסוגלת לא לקבל גול במשחק,
שיורקים דם מולה.
זה עדיין לא שם אבל זה בדרך.

בסוף צריך לשחק נגד קבוצות כמו ברצלונה, ריאל ובאיירן.
ואותן צריך לנצח כדי לזכות בתואר אירופי.
וההפקרות ההגנתית שהייתה קודם סוגרת את הסיפור הרבה יותר מוקדם.

לגבי ההתקפה / אין התקפה אני מאמין שזה יגיע בהמשך,
כשההגנה תבטיח נקודה בכל משחק, הקישור וההתקפה יקבלו ביטחון.
אני חושב שהמסר אתמור היה שגם אם המשחק יהיה עוד שעתיים,
גול לא יהיה (דרך אגב לאף אחת מהקבוצות).

ועדיין משחק משעמם זה לא היה.
קשה לראות כזה משחק בטלויזיה, כי אתה חשוף רק לתמונה ולא לכל מה שקורה במגרש,
אבל כן נהנתי מהמחויבות, החיפויים והסגירות.

בסוף זה משחק באנפילד, ונקודה זו לא תוצאה גרוע.
זו מנצ'סטר יונייטד, אבל וכאן מגיע האבל הגדול.
כדי להיות קבוצה מובילה היא צריכה הייתה לחזור לבסיס.
אתמול זו הייתה חזרה לבסיס.

ד"ר רזי הופמן 18 באוקטובר 2016

הגנתית אני מסכים. יונייטד הצליחה בעניין החיפויים אבל זה גם מה שדפק את ההתקפה. יום פחות טוב של דה חאה והמשחק היה נגמר בניצחון 2:0 לליוורפול

אריק 18 באוקטובר 2016

אוהדי איטליה נהנו אתמול…

סימנטוב 18 באוקטובר 2016

גנבת לי את התגובה…

שלו 18 באוקטובר 2016

אני אוהד רומא כל קשר בינינו להגנה מקרי בהחלט.

יואב 18 באוקטובר 2016

שלו,
מסכים.

אנדר 18 באוקטובר 2016

אנקדוטה: כשהראו את אחוזי החזקת הכדור (65-35 נחשו למי) הפרשן האנגלי ציין שמוריניו לקח את הצ'מפיונס עם 27 אחוז כשהיה באינטר. מה שהפרשן לא ציין זה שמוריניו משחק עכשיו בקבוצה העשירה באנגליה, עם רכש משוגע. זאת כבר הקבוצה של מוריניו ולא בקטע טוב – גורם למועדון פאר כמו היונייטד להראות כמו סטוק סיטי ביום רע. ההצגה המטופשת של באי (בהנחיית מוריניו, ברור. איזה חיבוק קיבל ממנו) פשוט מביישת מועדון כמו יונייטד. אפשר להמשיך להיות ציניים ואין חוק שמגביל ציניות, אבל לא זה מה שקונה את האוהדים. בעידן של כסף גדול וזכויות שידור – צריך לשחק גם, קצת, בשביל אלה. אני לא אוהד של אף אחת מהקבוצות אבל אני מקווה שיונייטד בדרך הנוכחית לא תוציא כלום מהעונה שלה.
לגבי פוגבה – אמרתי וכתבתי ואני מוכן להתחייב ולאכול כובעים למקרה שאטעה – לא שהוא לא מה שעשו ממנו, הוא אולי חצי. מקרה של סוכן שמנפח שחקן לא רע, שגם ככה מלא בעצמו, צבר תארים שבאף אחד מהם הוא לא היה הבורג החשוב ביותר בקבוצה גדולה וצבר תאוצה ודעת קהל. הקשר הכי טוב בעולם? LOL (ר"ת לעולם לא)

כץ 18 באוקטובר 2016

לא הבנתי מה הבעיה עם פוגבה. במשחק סגור וחנוק, הצליח להעיף את הנדרסון עם הטעיית גוף ולהרים כדור מדהים לזלאטן. הרי בשביל זה, בין היתר, הביאו אותו מלכתחילה, אם זה היה גול, כולם פה היו משבחים אותו. הביקורת כלפיו לא מוצדקת וכ"כ לא עניינית.

אנדר 18 באוקטובר 2016

מהלך יפה לחלוטין. אתה לא מביא שחקן בסכום וברעש הזה בשביל מהלך כזה למשחק

אבישי (אחר) 18 באוקטובר 2016

קחו קצת אוויר ותרעננו את הזכרון. גם יונייטד של פרגוסון עם רוני ורונאלדו (עם סקולס וגיגס וריו ווידיץ') הייתה פותחת את העונה לאט. העונה הזו, בשביל מאמן חדש, אחרי יורו ושתי פגרות נבחרות, עדיין בתחילתה. ובניגוד לשנים קודמות יהיה צפוף בצמרת, וכל שש הקבוצות שמעלינו יאבדו עוד לא מעט נקודות. עדיף להתחבר עכשיו, גם במחיר אבדן נקודות נסבל ולרוץ אח"כ. חצי הכוס המלאה היא שעכשיו מתחברים ומשחקים בלי פחד, גם בהגנה, ולא נלחצים כמו בשנים שלי מוייס וואן חאל.

לגבי הרכש, פוגבה שחקן ענק, שילוב של אתלטיות, שליטה אבסולוטית בכדור, לא מעט הגנה וראיית משחק. תג מחיר גבוה מהמחיר האמיתי אבל זה השוק, זה מחיר יונייטד, וצריך לגלום בו גם את הצהרת הכוונות ובעקבותיה ההשארות של דה חאה. הוא צריך קצת ריסון עצמי, כוונון ופוקוס, אבל לטווח ארוך הוא ישתלם. באיי(לי) כבר מוכיח את עצמו כבלם מהרמות הגבוהות, זלאטן אמנם מאיים ומתאים לשיטה של מוריניו, אבל מגיע בסוף הקריירה. מחיטריאן הראה ניצוצות אבל עם סימני שאלה לגבי השילוב.

מאד קוסם לאוהדי ליברפול להציג את זה כתצוגה הירואית של דה חאה, אבל היו לו רק שלוש עצירות במשחק, אחת מהן של נגיחה חלשה. אז אם למרות 65% שליטה בכדור מגיעים לכל כך מעט מצבים בשביל סקאוזר זה די מדאיג, כי מבחינה פרסונלית הפיזיות של יונייטד די נטרלה את השטף של המשחק הליברפולי.

ברק רום 19 באוקטובר 2016

זלאטן מפריע! ראשפורד הרבה יותר מהיר ונייד בשפיץ
זלאטן לספסל, גם פוגבה צריך להתקרר שם קצת..
אני מאמין בהתקפה מהירה ומסחחרת
ממפיס-מיקי-ראשפורד-מרסיאל
בלינד המגן השמאלי הכי טוב שלנו , ולנסיה פשוט נפלא!
סמולינג הטיפש ממשיך למשוך בידיים ואיזה מזל שיש דה חאה

Comments closed