תתפלאו, יונייטד הפסידה

מנטליות לוזרית, חדות אפסית ואין לה קור רוח

1420100076-fenerbahce

תורכיה זה מין מקום בכדורגל שלא כל כך בוחן את היכולת שלך אלא יותר את המנטליות, החדות, קור הרוח. ולכן נאמר: אין ליונייטד בעיה קיצונית של יכולת, יש באמת שיפור גדול מהעונה שעברה. יש לה מנטליות לוזרית, חדות אפסית ואין לה קור רוח. אין בקבוצה כרגע כדורגלנים עם בטחון מול השער ויותר מכך – עם המסירה האחרונה.

אם בשנה שעברה זה סגנון משחק מעקר עכשיו זו כבר תופעה מערכתית. הקבוצה שחררה בשנים האחרונות הרבה שחקנים – כמו נאני, צ׳יצ׳ריטו או וולבק – שכמה שלאנשים הייתה ביקורת עליהם שוחררו לפני שראינו שמחליפיהם טובים מהם. ועכשיו יש שחקנים שמצפים להצליח כי הם במנצ׳סטר יונייטד, או מצפים להיות במנצ׳סר יונייטד כי הם הצליחו אבל לא כל כך יודעים איך לגרום למנצ׳סטר לנצח.

אבל התרופה לזה היא בעיני לא אטרקטיבית: לא שינויים גורפים אלא זמן ואולי שינויים פנימיים. בין מחטריאן-פוגבה-מרשיאל-ראשפורד-מאטה צריך למצוא את הנוסחה.

לגבי רוני וזלטן איברהימוביץ׳ עדיף אם השנה הייתה 2011 או 2009 או איזה מספר בסביבה הזו.

בכלל, למה להיות פסימים? חוץ מהשער היפה של רוני היו עוד חדשות מצויינות – זוריה ופיינורד סיימו בתיקו 1-1!

לא קלה דרכו
משחקת יפה

68 Comments

נובלס כחול 3 בנובמבר 2016

מוריניו דיבר השבוע על הנושא הזה, שבקבוצה יש מנטליות לוזרית. הוא אמר שהוא עובד על לשנות את זה (אין לי שמץ איך) ושברגע שמנטליות הווינריות תתיצב הקבוצה תרביץ רצפים של נצחונות. הוא אמר שקשה להיות במנטליות המנצחת כי בשלב מסויים נהיים שבעים וצריך לחפש דרך להרעיב את הקבוצה לנצחונות ,אבל יותר קשב וכואב להיות במנטליות של הפסדים.

ארבעת שחקני ההגנה שלנו שיחקו כמגן שמאלי באיזשהו שלב בעונה שעברה! זה משהו שלא יזכרו, אבל כידוע מהפוליטיקה הישראלית (לפי ביבי לפחות), "סמולנים" חלשים בהגנה.
אז הנה תירוץ.

יעקב 3 בנובמבר 2016

אחת ההופעות העלובות בשנים האחרונות ..בדומה למשחק. באולימפיאקוס עם מויס והמשחק מול הדנים שנה שעברה.
מוריניו הצליח לעשות משהו שאפילו ואן חאל לא צלח. אין שחקן אחד המצליח להוציא המיטב מעצמו. אפילו את דה חאה סמולינג ומרסיאל שהיו הטובים שנה שעברה הוא הצליח לקלקל. חלק מהקלקול נובע מהתלות המוחלטת בפוגבה וזלאטן.
אולי רק הררה מתקרב לפוטנציאל שלו.
עוד שנת מעבר.

K700 3 בנובמבר 2016

יש שיפור ביכולת מהעונה שעברה? איפה ? מה? מי? מו?

השינוי היחיד שלעתי יכול להעיר את הקבוצה הזאת(עם הסגל השני הכי טוב בליגה) זה בעמדת המאמן.

מוריניו לא היה צריך להגיע מלכתחילה, 18 הפסדים מ42 המשחקים האירונים שלן כמאמן די מסגירים את המצב שעבר זמנו בתל קורבנו.

ד"ר רזי הופמן 4 בנובמבר 2016

מסכים

בינתיים אני לא רואה שהיונייטד משחקת כאילו מישהו מאמן אותה. לפחות ב 5 המשחקים האחרונים, הכל נראה מאד מקרי

יוסי מזרחי 4 בנובמבר 2016

במקום סתם לפטר, אני מציע להוציא להורג.
אני לא יודע איך זה יעזור לקבוצה אבל זה יסתום כמה פיות של פרשנים ואסטרטגים בעיני עצמם.

אריאל גרייזס 4 בנובמבר 2016

אם כבר, תוציא להורג איזה שחקן. אבל אחד חשוב, שיבינו את הרמז. שאר השחקנים כבר יתיישרו. זה בדיוק מה שבליצק עשה השבוע, רק חותר גרוע – הוא שלח את שחקן ההגנה הכי טוב שלו לקליבלנד. עדיף הוצאה להורג

יוסי מזרחי 4 בנובמבר 2016

הייתי משחרר שניים שלושה בלי שמץ של כאב.
מה שרציתי להגיד הוא שמוריניו הוא חלק מהבעיה אבל לא ה-בעיה, והוא לטעמי, הפתרון כולו.
יש כאלה אצלנו שמפטרים על ימין ועל שמאל, ובמידה מסויימת זה כבר דוחה.

אריאל גרייזס 4 בנובמבר 2016

מסכים שמוריניו הוא לא הבעיה. מאמן שלישי עם אותן בעיות. הבעיה היא בעיית מחויבות של השחקנים ולחץ אטומי עליהם. אבל בשביל זה הביאו את מוריניו – שיפתור את זה.

יוסי מזרחי 4 בנובמבר 2016

אריאל, הוא פתור את הבעיות כולן.
השאלה היא עלויות בזמן ובכסף,אבל זה האיש.

no propaganda 4 בנובמבר 2016

ליונייטד אין את הסגל השני הטוב בליגה, אולי שלישי וגם זה בתיקו עם ארסנל וטוטנהאם.
כל עוד שחקנים כמו מאטה ומרשיאל(יש פוטנציאל אבל שום הוכחה שהוא שחקן ברמה שיונייטד שואפת אליה) יחשבו כשחקנים מעולים שסתם לא מצליחים, יהיה מאוד קשה להצליח. פוגבה הוא שחקן לגיטימי אבל לא הרבה יותר מזה. זלאטן הוא כבר לא מה שהיה פעם וגם אז הוא אף פעם לא היה שחקן קליני והיה מחטיא לא מעט. זמנו של רוני עבר כבר לפני כמה שנים. וגם שאר השחקנים (חוץ מדה חאה) הם לא מעולים, יש ביניהם שחקנים שיכולים להשתלב בקבוצה מצויינת אבל אין אף אחד שהוא באמת מצוין.

אמיתי 4 בנובמבר 2016

אתה צודק (לא בהכל אבל נניח) אבל הבעיה היא מיצוי הפוטנציאל
מהסגל הקיים. וזה לא קורה. יותר מזה מרגיש ששחקנים לא מבטאים
חצי מהיכולת שלהם ממגוון סיבות שונות (תפקיד לא מתאים,חוסר ביטחון
רוטאציה לא נכונה) לכן זה משהו מערכתי שלא קשור לאיכות הסגל.
קללת פרגי..

no propaganda 4 בנובמבר 2016

אני מסכים שהפוטנציאל לא ממוצה, אבל לדעתי הבעיה היא בחוסר רצון להודות באיכות הסגל.
המטרות שמנצ'סטר יונייטד מציבה לעצמה דורשות סגל איכותי יותר(או משהו יוצא דופן כמו הברקות של מאמן). זה מכניס את הקבוצה לסוג של סחרור כי כל איבוד נקודות הוא קריטי. אם המטרות היו כמו של קבוצות עם איכות סגל דומה אז בכל היה יותר רגוע לדעתי.

אמיתי 4 בנובמבר 2016

אף אחד לא דרש אליפות. כן מצופה להיות תחרותיים- להשאר
קרוב לצמרת ולהציג כדורגל "טוב". אחרי 10 מחזורים זה לא זה..
כבר היו לא מעט קבוצות שלקחו אליפות עם סגל שלישי מבחינת
האיכות שלו, דבר שקשה מאד לבדוק כשלעצמו. החיסרון הגדול
של יונייטד הוא ביצירתיות אצל הקשרים – סילבה ודה ברואיינה,
או קוטיניו והזאר נגיד. שם אנו בנחיתות מובהקת. מבחינת השאר
הייתי אומר שאין מה להתבייש בסגל הנוכחי. על הנייר כמובן

no propaganda 4 בנובמבר 2016

אני לא מתיימר לדעת מה הציפיות האישיות שלך מהקבוצה אבל אבל אני משוכנע שההנהלה של הקבוצה שמה למטרה להאבק על האליפות השנהו וזה ידוע למוריניו ולשחקנים. אני גם די בטוח שלא מעט אוהדים ציפו להאבק על האליפות לפני תחילת העונה.

אמיתי 4 בנובמבר 2016

רשמתי במפורש להיות תחרותי..
בהנתן הסגל הקיים שנה ראשונה של המנגר וגם בוא
נודה בזה היריבות, אליפות לא הייתה מונחת בכיס של
אף מנגר כולל הסר..הבעיה העיקרית מבחינתי היא לאו
דווקא התוצאות שהן כשלעצמן מאכזבות אלא הכדורגל..
הייתי אומר שהמטרות "הריאליות" שהוצבו לפני העונה היו
מקומות 2-4. גם עי ההנהלה וגם עי רוב האוהדים.

no propaganda 4 בנובמבר 2016

אני לא חושב שאתה צודק, הנהלה לא מוציאה 120 מיליון על שחקן ומביאה מאמן שהיא לא רצתה הרבה זמן אב אחד שידוע שמביא תוצאות כדי לא להתחרות על אליפות.

מה לדעתך המטרות שהוצבו לטוטנהאם? האם הן דומות?

אמיתי 4 בנובמבר 2016

יהיה דיי קשה להכריע אבל מפוסטים לפני העונה ומביקור
באולדטראפורד ושיחות עם מקומיים כמעט אפחד לא דיבר
ברמז על אליפות. בטח לא מוריניו או מישהו מהקבוצה.
קונים שחקנים כי יש גם עונה הבאה..
יש להתחרות ויש להיות תחרותיים..יונייטד לא שם בשניהם.
טוטנהאם לא מתחרה על האליפות אבל היא תחרותית.
אני אישית ציפיתי לרמה גבוהה ופחות לריצה אמיתית לאליפות,
יותר עונת בנייה של שחקנים וצורת משחק כהכנה לעונה אחרי.
וכמובן לחזרה לצמפיונס. אני עדיין מצפה לזה

אופיר 4 בנובמבר 2016

איכות הסגל? תן את השחקנים האלה לסימאונה והוא יוריד לך איתם את הירח.

no propaganda 4 בנובמבר 2016

1.סימאונה יכול לעבוד עם שחקנים כמו טורס שמשקיע גם אם לא פוגע, עם פרימדונות כמו זלאטן, מאטה ורוני, ממש לא בטוח.
2. הטיעון הזה הוא טיעון כמעט ריק, אפשר לטעון אותו גם לגבי הסגל של טוטנהאם למשל או אפילו אברטון או סאוטהאמפטון. זה אומר הרבה יותר על סימאונה מאשר על הסגל של יונייטד.

איתמר 3 בנובמבר 2016

יונייטד נראית קבוצה אבודה.
ללא זהות, ללא אופי, ללא דרך.
קבוצה שמשחקת כדורגל משמים, איטי, חסר השראה.
בלי אנרגיות, בלי התלהבות, בלי תשוקה.
קבוצה כבויה כמו המנג׳ר שלה.

מאיר (חדש בשכונה) 4 בנובמבר 2016

ממש ממש כך

עידו 3 בנובמבר 2016

מצליחים שהקבוצה מולנו נשברת מנטלית (לסטר או משחק בית מול התורכים)
אבל גם סובלים מחוסר מזל כל השערים שחטפנו בליגת האלופות היו מצויינים

K700 3 בנובמבר 2016

חוסר מזל?
זו ציניות?

הכי חא חוסר מזל שיש.

היום פנר צריכה להרגיש חסרת מזל שלא שמה חמישייה.

אמיתי 3 בנובמבר 2016

עוד הפסד מבעס עוד פעם "שליטה" בכדור עוד פעם אין מי שיכבוש
או שיתעלה..משולש ברמודה. לנתק את המנטליות (הרכה) מהיכולת
(החלשה) זה לא עסק. יונייטד משחקת אופטית..איטית..שבלונית. כאילו
ליד המשחק ולא ממש שם וזו לא בעייה מנטלית. זלאטן ורוני יורדים לנהל
התקפות..מרסיאל עדיין לא הגיע ליורו. ראשפורד חסר ליטוש..ועוד..
אגב גם היום שיחקנו מול קבוצה חלשה מאד למרות הקהל המדהים שלה.
חבל כי דווקא יש לי צרות אחרות בחיים

כץ 3 בנובמבר 2016

הבעיה בליגה האירופאית – ניצחון או הפסד גורם לך לאותה ההרגשה.

השאלה האמיתי היא מה קורה עם הפציעה של פוגבה והאם ישחק מול סוונסי, כי ההפסד הזה לא אומר שום דבר ולצערי לא יגרום להדחה מוקדמת מהמפעל המיותר הזה.

אמיתי 3 בנובמבר 2016

לא מבין את האוהדים שלא רוצים להצליח באירופאית..
אחלה מפעל עם קבוצות לא רעות ואפשרות לשפשף
שחקנים וגם לזכות בתואר.אירופי. מה רע?

איתמר 3 בנובמבר 2016

זכיה במפעל המיותר הזה נראית כרגע כאופציה היותר סבירה של יונייטד להגיע בעונה הבאה לליגת האלופות.

ד"ר רזי הופמן 4 בנובמבר 2016

ואולי דווקא הפציעה הזו תהייה הבינגו שאליו אנחנו מחכים?
אין פוגבה, זלעטן בחוץ שווייני בפנים, ג'ונס…. סוף סוף נראה מה האופציות בלי הכוכבים בע"מ

אריק 3 בנובמבר 2016

שלחו שחקנים בינוניים (“לא מספיק טובים לרמות האלו“) אבל ווינרים ועם ד.נ.א של יונייטד והחליפו אותם ב…שחקנים בינוניים שהם רק שחקנים בינוניים. אז נכון שיש לידם גם כשרונות ברמה הגבוהה ביותר אבל הסגל נטול אופי.

K700 4 בנובמבר 2016

ואנחנו מבינים שהווינרים הגדולים אלה כל הדני וולבקים בעצם?

אהה טוב.

אריק 4 בנובמבר 2016

למרות שזאת בטח טעות, אגיב לך.
כמובן שולבק אוואנס נאני פלטשר אברה רפאל והרננדז לא טובים לאוהדים כפויי טובה שהקבוצה חייבת להם משהו.
עם זאת, הם היו מספיק טובים לפרגי והם לקחו אליפויות בשביל הכיף. נאני הקיץ היה מאוד מרכזי בזכיה ביורו. אברה הספיק לשחק ולשחק טוב בגמר ההוא ובגמר ליגת האלופות.
הם היו במועדון מספיק שנים כדי לו לחייך אחרי 4-0 ולא לוותר לעולם.
את זה ון חאל החכם שבא ללמד את הנייטיביז כדורגל מכר בשביל רוחו בלינד דרמיאן וממפיס.
הנזק שהאיש עשה למועדון קשה להמעיט בו.

אריק 4 בנובמבר 2016

לא

אריאל גרייזס 4 בנובמבר 2016

הנקודה היא שהשחקנים שהחליפו אותם על הנייר לא פחות טובים. כשפוגבה לקח אליפויות עם יובה הוא היה ווינר ועכשיו לא? זלאטן בכלל.
אם אברה וצ'יצ'יריטו היו נשארים, אני מתקשה לראות מצב שבו לא צולבים את המאמן על זה שהוא עדיין פותח איתם כמו שקורה עכשיו עם יאנג ורוני.
לא נראה לי שהבעיה באיכות של השחקנים.

אריק 4 בנובמבר 2016

אולי תקרא במקום סתם להגיב למשהו שלא כתבתי. זלאטן ופוגבה הם לא הבעיה ולא ציינתי אותם. תקרא שוב.

אריאל גרייזס 4 בנובמבר 2016

נתתי סתם דוגמאות, מה אתה קופץ?

no propaganda 4 בנובמבר 2016

ביובה היו ויש לא מעט שחנים טובים מפוגבה אבל מישהו הצליח לייחצן את פוגבה ככוכב על. סה"כ זה בסדר, הוא לא השחקן הראשון שמוצא מפרופורציות, אבל הורג אותי שקבוצה כמו יונייטד עם מיליון הסקאוטים שלה מוציאה 120 מיליון על שחקן כזה.

יוסי מזרחי 4 בנובמבר 2016

מדויק. כרגיל.

ירון ג 4 בנובמבר 2016

הרבה לייקים
מה קיבלנו במקום צ׳יצ׳אריטו? שחקן שיושב על הספסל, לא מקטר, עולה בדקה 70 ו 90% שהוא כובש …

ניק 4 בנובמבר 2016

אריק לא הכל שחור ולבן.
רוחו דרמיאן ובלינד הגיעו בין היתר במקום ריו ווידיץ שכבר פרשו, אבנס שלא בדיוק מבריק בווסט ברומיץ ואברה שהיה חור הגנתי עוד ב2 העונות האחרונות של פרגי…
לנאני היה יורו טוב? גם לרוחו היה מונדיאל טוב. זאת לא אינדקציה. בנתיים אני לא חושב שהוא מבריק במיוחד בולאנסיה.
וולבק? הוא בנתיים שיחק 15 משחקים בכל המסגרות בעונה שעברה והעונה.
השחרורים היו במקום, גם אם השחקנים האלה בעבר הביאו תוצאות ותארים.
לגבי המחליפים אפשר להתווכח

אריק 4 בנובמבר 2016

לא אמרתי שהם היו כוכבים. אמרתי שאם החלפת את אוואנס ברוחו, נאני בממפיס, פלטשר בפלאייני, רפאל בדרמיאן ואברה בבלינד לא התקדמת אלא הלכת אחורה. כי לא רק שהם לא יותר טובים הם לא התמודדו אף פעם על אליפות הפרמייר ליג לא מבינים מה זה להיות שחקן יונייטד. גם לא מאטה למשל.

טל המנצ'סטרי 4 בנובמבר 2016

ניק,

בעונה שעברה ההגנה של ווסט ברומיץ' היתה השביעית בטיבה בליגה! גם בזכות עונה ויכולת טובה של אוונס.הוא עושה שם חיל והחזיר לעצמו את הביטחון ויכולת שאבדה לו ביונייטד.
שלא תבין לא נכון, אני כן חושב שהיה נכון למכור אותו, אבל הקו הזה שאריק מדבר עליו, מכירה פזיזה מדי של מי שבכל זאת היו מהבסיס של יונייטד מצליחה, שחקנים צעירים מספיק (בניגוד למשל לוידיץ' וריו שציינת) ושאפשר היה, צריך היה לחשוב אחרת לגבי שחרור מהיר של כולם והבאה של זרים לא יותר טובי מהם.
וולבק שיחק מעט משחקים בגלל 2 פציעות קשות, לא בגלל יכולת, זו דווקא היתה טובה במדי ארסנל.
פרגי לעולם לא היה מוכר אותו, לא בגיל הזה ולא ליריבה כמו ארסנל, את זה יכול היה לעשות רק מי שלא הבין מי זו יונייטד או הליגה האנגלית.

no propaganda 4 בנובמבר 2016

הבעיה של היונייטד זה שהם לא הצליחו להחליף את הכוכבים שלהם כשהם הזדקנו\סתם התדרדרו. יתרה מכך בלמים גמו פרדיננד ווידיץ לא ממש אפשרי להחליף. גם פרגי לא היה מצליח, אני חושב שהוא הבין את זה ולכן הביא דווקא את ואם פרסי כהתחלה של שינוי כוון. הבעיה היא שיוניטד מביאה את פוגבה ב120 מיליון כשסיטי(קבוצה שנראה שלמדה קצת אחרי שנים של רכישת שחקנים גרועים כמו נאסרי, נאבאס וכו') מביאה את גונדואן ב35. וזה לא שדונדואן הוא איזה שחקן לא מוכר שמו שלסטר הביאו את קאנטה, הוא בטופ העולמי כבר איזה 5 שנים.

אריק 4 בנובמבר 2016

במקום להחליף את הבלמים ואת סקולס החליפו את כל היתר. זאת בדיוק הבעיה. השלד היה שם והוא היה מספיק טוב לקחת אליפות במרץ

no propaganda 4 בנובמבר 2016

אבל אלה השחקנים שהכי קשה להחליף, אין כרגע בעולם קבוצה עם צמד בלמים אפילו קרוב לזה. מסכים לגבי סקולס אבל גם לפרגי היה קשה להחליף אותו.

ק. 4 בנובמבר 2016

זה כי ליובה יש 3 כאלה ולא צמד

no propaganda 4 בנובמבר 2016

צודק ליובה יש באמת צמד בלמים אדיר, לא חושב שהשלישי באותה הרמה.
היוצא מן הכלל …

אריק 4 בנובמבר 2016

איו לנו ויכוח. פשוט לא ברור צה היה דחוף להחליף את ככל הצוות המסייע בסגל דווקא ובשחקנים לא פחות טובים. אגב פוגבהמ ובאיי זה נסיון כן להחליף את המקומות החשובים. אילו רק היתה נשמרת סביבם המעטפת היה להם קל יותר. זה מעט מדי ומאוחר מדי. עכשיו צריך לחבר הכל מחדש וכנראה להביא עוד 2-3 שחקנים בעודנו עומדים במקום.

אריק 4 בנובמבר 2016

צ“ל לא יותר טובים.

סימנטוב 5 בנובמבר 2016

+1

אמיר המקורי 3 בנובמבר 2016

זה מרגיש שהשבועות האחרונים הם סוג של דה זוו לבעיות שמוריניו חווה אך לפני עונה עם הכחולים של צלסי,גם אז זה התחיל במשחק בודד,ואחכ עוד הפסד,וועדיין כולם חושבים ומאמינים שזה מוריניו הגדול והוא תיכף משנה את המומנטום ויוצא לדרך חדשה ורצף נצחונות.
אז זהו,כולנו יודעים שזה לא קרה וזוכרים איך זה נגמר.
האמת עצוב,לראות את המועדון,השחקנים,ואת מוריניו עצמו בעליבותם,איבדו את הדרך וגם את הכבוד העצמי בדרך בה הם נראים במגרש.
יש משחקים שאני תופס את הראש ושואל את עצמי האם זו לא היונייטד של ואן חאל,מסירות שלא נגמרות ואפס תכליתיית או יכולת לשים את הכדור ברשת.
הפציעה של פוגבה היתה צפויה לשחקן שלא ערך הכנה מינימלית לעונה,מוריניו שחק אותו עם 90 דקות בכל משחק גם הזניח ביותר במקום לשמור עליו ולתת לו מנוחה מפעם לפעם.
אני צופה פציעה קרובה גם לראשפורד שלא מקבל גם הוא מנוחה ראויה,הסר תמיד נהג לומר שאסור לתת לשחקנים צעירים דקות משחק רבות כל כך אלא לתת להם כניסה הדרגתית עם מנוחות כפויות.
כולם ידעו שהליגה האירופית תהיה מוקש ומוריניו היה חייב לקבל החלטה אסטרטגית לוותר עליה לטובת התרכזות בליגה ולהשתמש בשחקני הרכב בודדים וכל השאר היו אמורים היו להיות שחקני ספסל ונוער.
התשלום על המאמץ בימי חמישי מוגש בצורת הפסדי ליגה בימי ראשון!
בשבועות האחרונים גם מתברר שהפורטוגלי לא היה חד מספיק בקיץ,לא יכול להיות שהוא לא הצליח להבין מה שרוב אוהדי היוניטד יודעים,שסמולינג לא יכול להנהיג את ההגנה,שבלינד אינו שחקן הגנה להרכב הראשון,שרוחו וגונס חייבים היו לקבל שחרור,שדרמיאן אינו מתאים ושולנסיה עם כל ההשקעה והמאמץ חסר את כישורי המגן יסודות שנלמדים בגיל נוער.
היונייטד צריכה לחזור ליסודות,לחסור לשחק כדורגל פשוט ובסיסי שמתחיל בהגנה אגרסיבית ובשני קיצונים שמחפשים את החלוץ המרכזי בהגבהות לרחבה,רצוי גם שמחטריאן ומאטה השניים היחידים שיכולים לייצר מהלך מבריק ימצאו את מקומם במגרש

כץ 3 בנובמבר 2016

אתה צודק. זה מזכיר לא רק את מוריניו בצילסי, אלא את התקופות הרעות עם ואן חאל. למרות שאולי לא צריך לתת לזה יותר מדי חשיבות, בכל זאת לא חושב שהם מתייחסים למפעל הזה ברצינות. מקווה שימשיכו את היכולת מול בארנלי בליגה.

סימנטוב 4 בנובמבר 2016

צודק אין מספיק רוטציה

כץ 3 בנובמבר 2016

גורם לעומס ועייפות, גם ככה השחקנים משחקים יותר מדי משחקים היום וכמובן פציעות. זה מפעל שיונייטד באמת לא צריכה לשחק בו. מיותר כמעט כמו גביע הליגה

אמיתי 3 בנובמבר 2016

יש לנו סגל מספיק (יותר מדי) גדול. ה"יריבות" שלנו בליגה משחקות
מול קבוצות יותר חזקות בצמפיונס. לא הייתה סיבה לפתוח עם פוגבה ולא עם
נניח מחטריאן..ועם כל הכבוד המפעל הזה זה לא מה שמונע מאיתנו להבקיע,
בטח מול ברנלי וסטוק..

כץ 3 בנובמבר 2016

המפעל הזה מונע מיונייטד להתאמן כמו שצריך. זה קריטי כאשר מגיע מאמן חדש, במיוחד מאמן שצריך להחליף שיטה. חוץ מזה, הסגל לא כזה גדול. כל ההגנה שלנו פצועה וכרגע יש חשש מפציעה של פוגבה.

אמיתי 3 בנובמבר 2016

לא מסכים אבל מה זה משנה..עוד ערב אבוד..בהיסטוריה וכו

אבו צ'יצ'ריטה 3 בנובמבר 2016

בהחלט יש רגליים לסברה שהמנטליות המנצחת של השמות שהזכרת היתה קשורה לאחד, סר אלכס פרגוסון.
אבל היי, אנחנו מעל זוריה!

Huachipato 4 בנובמבר 2016

צודק לגמרי, להפוך את נני וולבק עכשיו לווינרים זה לא לעניין, אולי המחליפים לא יותר טובים אבל הווינריות באה אך ורק מסר אלכס. הגנה רעועה+התעקשות על שני ווטרנים מעבר לשיא מעמידה אותנו איפה שאנחנו.

יוסי מזרחי 4 בנובמבר 2016

כן אבל אותו סיר אלכס בחר בוולבק וציצריטו והאמין בהם למרות שלא היו מהשורה הראשונה.
הוא יכול היה לצאת איתם למלחמה ולנצח.
עם חלק ממי שיש היום זה לא יקרה ומכאן שהבעיה היא לא מוריניו שלא בחר בהם אלא קיבל ירושה מהפושע ההולנדי, ואיתה הוא צריך לחיות.
עוד סבב של נקיון מעשבים שוטים ויהיה אפשר להתקדם.

ד"ר רזי הופמן 4 בנובמבר 2016

בוכה הלב כשבאותו הזמן שמכבי מסיימת בתיקו משמים, היונייטד מתפרקת בטורקיה.
איפה ימי פרגי העליזים? אין גיגסי ואין סקולסי ואין קבוצה. כמו שהיה באמצע שנות השמונים:(

Gil - Zimbabwe 4 בנובמבר 2016

מדהים איך שגלגל מסתובב, כל התגובות והפוסטים הם בדיוק אותו הדבר כמו "בחדר הנעליים" המיתולוגי של עמיחי שלו. השוני היחידי זה בשמות המגיבים ובשמות השחקנים.
לא מסוגל לראות יותר את זלאטן על המיגרש, עדיף כבר להיות שחקן פחות מאשר הוא על המיגרש.

שלו 4 בנובמבר 2016

אולי היה עדיף גם את ההוא שלעג לרניירי שהוא לוזר בגרסת 2009.

אמוץ כהן-פז 4 בנובמבר 2016

פעם שניה שאני מתיישב לראות את המשחק ב12 בלילה מבלי לדעת מה התוצאה, הפעם הקודמת זה היה נגד צ׳לסי ביום ראשון שעבר… אולי רצוי שאפסיק עם ההרגל הנלוז הזה.
כמי ששמח על בואו של זלאטן ליונייטד… אכן לא קל לצפייה.

ניק 4 בנובמבר 2016

יש אתר שמראה תקצירים בלי לגלות את התוצאה, זה יכול להקל לך על הקושי :)
ourmatch . net

אמוץ כהן-פז 4 בנובמבר 2016

אני רואה משחקים שלמים דרך האתר הזה, כמובן מבלי להתעדכן לפני כן בתוצאה. איכות גבוהה וזמינות כמעט מיידית, שעה-שעה וחצי אחרי סוף המשחק. פתרון לא רע לשלום בית וללא הבעיות שבאות עם הסטרימינג.
fullmatchesandshows.com

יריב ס. 4 בנובמבר 2016

אני מנסה לזכור מתי יונייטד שיחקה עם חלוץ שפיץ גבוה שכל הכדורים צריכים להגיע אליו ולא זוכר.
יונייטד סגרה טוב את העונה שעברה בין היתר בזכות ראשפורד ומארשיאל. הנוכחות של זלאטן כ 9, ועוד לקיחת המספר ממרשיאל שידרה להם ופכה אותם לנושאי כלים באגפים.
היה עצוב לראות באנפילד את ראשפורד משחק כמגן ימני קדמי שצריך לשמור 90 דקות על מילנר. הילדים מסורסים ואיבדו מחדוות המשחק.

ד"ר רזי הופמן 4 בנובמבר 2016

אבל יש שיטה!
?
?

יריב ס. 4 בנובמבר 2016

כאוהד ליברפול אני מעריך מאד את השיטה, אשמח שתתמידו בה

Comments closed