אברטון. לא פלאיני, מוריניו

חילוף מיושן ופסימי

תלונות על יכולתו של מרואן פלאיני כבר מיצו עצמן. זו יכולתו של האיש והיא ידועה לכל . התיקו הזה מעמדת יתרון שהושגה במאמץ קבוצתי גדול והברקה אדירה של זלטן – כולו בגלל ג׳וזה מוריניו שברגע קריטי במשחק שבר את המערך כדי להכניס למערכה שחקן עצבני ולא מוכשר ולא בטוח בעצמו שטועה שוב ושוב במצבים קריטיים. כשאפשר היה, אם נחוץ, להכניס את מאטה להחזיק כדור ובעיקר אפשר היה לא להחליף בכלל.

מחשבה מיושנת כאילו שחקן גבוה וחזק הוא מה שצריך כשהיריב מסתער. פתטי.

וזה לפני המשחק

em

צפיתי בינתיים בסופ״ש בכמה מקבוצות הליגה הטובות. וזו ההתרשמות שלי מהליגה עד עכשיו: רוב הקבוצות מסוגלות לשחק במספר סגנונות. כולן אספו כמות יפה של שחקנים טובים. פרגמטיות היא שם המשחק. עם כל הכבוד לפילוסופיות המשחק – באליפות יזכה המאמן ששחקניו יהיו בכושר אישי טוב. ושהקבוצה תשחק במין אחדות מטרה.

התחושה שלי שצ׳לסי מאד שם. שבארסנל הנאיביות עלולה להרים ראש. בליברפול קצת קשה לי לשפוט אם זו השיטה או הכריזמה האישית של קלופ. בדורטמונד קלופ נחשף בשלב מסויים מבחינה טקטית ואז החל להפסיד – אבל זו דעתי: האיש יהיה שונה הפעם. הוא לא מאוהב בעצמו ויהפוך יותר פרגמטי סגנונית אם יצטרך. אני פחות בטוח כרגע לגבי גווארדיולה. שהוא האדם שהכי נהנה ממוריניו עד עכשיו.

יונייטד מאד לא שם. המאמצים בבית מול ווסט-האם בשני משחקים בשבוע האחרון די הושמו ללעג בהצגה של ארסנל. ונדמה לי שהבעיה היא ביחסי שחקנים עם מוריניו. לא, אני לא חושב שאיבד את חדר ההלבשה ואני לא חושב שהוא מסוכסך עם מישהו. אני רק מרגיש ששחקנים מנסים לרכוש את אמונו ולהרשים אותו ולהוכיח לו שהם מתאימים. פחות תומכים זה בזה. פחות קבוצת כדורגל.

עוד תוצאה גרועה או שתיים והעונה הזו תהפוך לחסרת משמעות. כלומר יהיה מאבק על מקום רביעי ואפילו נסיון להעפיל לליגת האלופות דרך זכיה בליגת אירופה הוא אפשרי מאד. אבל במצב של אליפות אבודה תשתלט שוב על הקבוצה תחושה של ״מהפכה בקרוב״. ולמוריניו יהיה מבחן אמיתי: להראות שהוא לא נוטש. לא במובן של מתפטר אלא במובן של עבודה קצת יותר עמוקה. רכש בינואר בכדי להכין את אוגוסט.

בינתיים בורנמות׳ חוזרת למשחק מול ליברפול – ואני רואה את ההרכב של יונייטד. מחטריאן עם מרשיאל. וזה טוב. כי זה כן קשור לאוגוסט הבא.

דווקא כי אני על אדמת אנגליה – נגישות לכתיבה בסיום המשחק לא ברורה.

לא יעזור פה ניתוח טקטי (למרות שהיתה טקטיקה)
הניצחון בזוריה

77 Comments

אופיר 4 בדצמבר 2016

עם ה"הצגה" של ליברפול, ניצחתם היום עוד לפני תחילת המשחק.

אריק האדום 4 בדצמבר 2016

תעדכן… לא "חזרה למשחק" אלא "החזירה את ליברפול איפה שפרגסון שם אותם אחרי שזרק אותם מהענף המז… שלהם"…
כל רעשי האליפות של השבועות האחרונים מכיוון אנפילד עשו לי צרבת.

אסף the kop 4 בדצמבר 2016

מרפסת. לא ענף.
לפחות תצטט נכון את המשיח שלך.

נינו 4 בדצמבר 2016

perch זה ענף. porch זו מרפסת

קירקגור 4 בדצמבר 2016

או״ם שמו״ם…

יריב 4 בדצמבר 2016

זה לא ממש ענף, אבל בוודאי לא מרפסת. זה נגזר מהפועל שמתאר ציפור שעומדת על משהו, שיכול להיות ענף אבל יכול גם להיות חוט טלפון, שבשבת, מעקה או כל דבר גבוה (אפילו מרפסת). אין מקבילה מילולית בעברית, אז אפשר לתרגם במגוון צורות.

ריצ'י מקאו 5 בדצמבר 2016

מה שיריב אמר. עמדה גבוהה כמו זו שעוף דורס עומד עליה ומחכה לטרף אי שם למטה.

אריק האדום 4 בדצמבר 2016

נניח שאתה צודק… זה משנה? נבעטתם על ידי המשיח. והיום.
נשארתם same old…
Nothing since 1990

משה 4 בדצמבר 2016

זה בסדר, אחרי שהייתי בדאון ראיתי את העליבות השבועית שלכם ונזכרתי שיש הרבה יותר גרוע.

אסף the kop 5 בדצמבר 2016

שטויות.
מכה לה בכנף.

תתרכז בהפועל ותתחיל לשנן את השמות הבאים: נצרת עלית, נצרת, שעריים, עפולה וכו'

אסף the kop 5 בדצמבר 2016

קלה

אריק 4 בדצמבר 2016

אריק. עזוב את ליברפול. זאת הצרה האחרונה שלנו היום.
ודבר נוסף. קצת קלאס.
Never kick a man when he is down.
מה זה נותן לך?

אריק האדום 4 בדצמבר 2016

מי שלא שמח לאיד לא שמח מעולם
בטח בכל מה שקשור לספורט
אני אוהד הפועל תל אביב ויונייטד… הרבה אושר אין. אז עד שיש נפילה תנו להנות ממנה…
מי אמר מכבי תל אביב רגל/סל?

Miranda Vera Cruz De La Hoya Cardinal 4 בדצמבר 2016

אה , אוהד הפועל.
עכשיו הכל ברור.

Miranda Vera Cruz De La Hoya Cardinal 4 בדצמבר 2016

"יש בנו שנאה והיא תשמח"

אריק 5 בדצמבר 2016

הגול הרביעי של בורנמות שימח את כולנו מאוד.
רק עניין של תזמון…

אסף the kop 5 בדצמבר 2016

גם הפנדל של פליאני.
פעם אברטון, תמיד אברטון.

אריק 5 בדצמבר 2016

אני בטוח

כץ 4 בדצמבר 2016

גם לפני ההפסד של ליברפול, יונייטד הייתה חייבת להתחיל לנצח משחקים והמשחקים הבאים הם גורליים לעונה הזאת, אז ברור שעכשיו מדובר במבחן גדול מאוד ליונייטד מה היא עושה במשחקים גורליים. ניצחון והיא מצמצמת פערים ומקבלת רוח גבית אדירה לקראת חג המולד. הפסד ועוד פעם מתחיל מומנטום שלישי ובלאגן ביונייטד.

אמיתי 4 בדצמבר 2016

מאד נכון מה שכתבת על פרגמטיות וכושר של שחקנים ובמובן הזה
דווקא צלסי נראה לי הגיע לאיזה פיק מוקדם טיפה ואילו אנחנו במגמת
שיפור (איטית) אבל יציבה. גם אם יהיה לנו דצמבר טוב אליפות או איום על
המובילות יהיה רק אופטי. יציבות והרכב טוב שרץ בליגה עם הגעה לשלבים
הגבוהים בגביעים הם ריאליים עדיין ויותר נכונים לנו כקבוצה בתהליך.
מרסיאל בהרכב חייב להמשיך כמו במשחק הקודם אבל באמת שלא עליו
תקום ותיפול העונה והיכולת שלנו כקבוצה. פוגבה ומחטראין הרבה יותר
חשובים כשחקני הרכב קבועים לדעתי

יעקב 4 בדצמבר 2016

פוגבה זה שחקן יהיר. טיפש.. אובריטד.
.ועל מה …פשוט החוליה החלשב ביותר

ע' בעל הטיפ 4 בדצמבר 2016

מעניין מתי יתחילו להחליף אותו קצת בשביל שיתחיל להפנים את זה.
יהיר, מתמזמז עם הכדור ומקבל החלטות סביר לרוב.

והנה פלאיני עשה פנדל

איתמר 4 בדצמבר 2016

ניהול משחק עלוב של מוריניו שאיחר להגיב כאשר יונייטד דעכה באמצע המחצית השניה והגדיל לעשות כאשר העדיף להכניס את פלאיני הנורא.
עד מתי ???

אמיתי 4 בדצמבר 2016

לגמרי..ההפסד על מוריניו. יפה שהוא נירגע על הקווים אבל היה
חילוף מתבקש באיזור הדקה 65, ועוד הוסיף חטא על פשע כשהכניס
את המנחוס הזה. נהיינו מלכי התיקו והספיגה בעשר דקות האחרונות.
ובאופן כללי שיחקנו פושר מאד..

Yair 4 בדצמבר 2016

פלאיני יחטוף הרבה אש (והוא לא צריך להיות שחקן יונייטד בשלב זה) אבל זה 100 אחוז מוריניו.
הקבוצה הזאת תשתפר אבל היא לא תגיע לגבהים שהיא יכולה איתו, הוא פחדן והגנתי ונראה שאין לו כל כל מושג כשזה מגיע לעשות משהו שהוא לא לנעול את המשחק

יעקב 4 בדצמבר 2016

חחחח
פשוט צדק פואטי.
המאמן הכי ציני חוטף שוב בדקות האחרונות
שוב פנדל של פלאיני
רק על ניהול המשחק הנוראי היה צריך להעיף אותו לכל הרוחות.
ופוגבה. פעולה אחת חיובית…בעיטה…חטיפה…אסיסט. ..אפילו רוני עדיף.
כל עוד הקבוצה בידים של פוגבה…לא יהיה טוב.. הוא גם משפיע לרעה על שאר השחקנים…רוטן…עליהם. פשוט בושה

בנישי 4 בדצמבר 2016

היינו בעשרה שחקנים כל המשחק (פוגבה) ובתשעה שחקנים כשפלאיני נכנס.
לא רע 1-1 בגודיסון עם תשעה שחקנים.
סעמק הלך השבוע

יעקב 4 בדצמבר 2016

איזה שבוע.. הלכה כל העונה בגלל הגאונים האלו.
ושיא החוצפה ..השחקן הטוב ביותר מחטיריאן.. לא ראה מגרש ארבעה חודשים.
מוריניו פשוט מתעסץ בעיקר בעצמו ובאגו שלו.

סימנטוב 4 בדצמבר 2016

יאפ :(

עדי 4 בדצמבר 2016

חיכיתי לגול של אברטון מהדקה ה-70. יונייטד דעכה ומאחר והיא סופגת כמעט בכל משחק זה היה ברור שהוא מגיע. פשוט דוגמטיות מחשבתית של מוריניו. עוד עונה הלכה והתסכול נמשך

בבא 4 בדצמבר 2016

בשנה הבאה ימלאו עשרים שנה לאהדתי למנצ'סטר יונייטד. מעולם, גם בימים הגרועים עם מויז והגרועים מאוד עם ואן חאל, לא ייחלתי להפסד של קבוצתי.
בתחילת העונה הנוכחית, כאשר הגיע מאמן שחשבתי לאינטילגנט מצד אחד וחסר רחמים מצד שני, קיוויתי שישים סוף להופעות של פלאייני המזעזע, ממנו אנחנו סובלים כבר שלוש עונות.
אני לא מאמין שהגעתי לזה, אבל מבחינתי כל עוד פלאייני רואה מגרש שהקבוצה תקבל בראש. אולי ככה מוריניו יבין שהקשר בין פלאייני לדשא זה ראש.

Selby 4 בדצמבר 2016

זה כמו פרגי טיים רק הפוך, וזה קורה שוב ושוב ושוב וימשיך לקרות. זה כאילו מישהו מנסה לגרום לנו האוהדים להסתכל טוב במראה ולהבין עד כמה איבדנו את הזהות שלנו.

אלעדוס 4 בדצמבר 2016

איבוד הנקודות כולו על מוריניו. פיהק על הספסל כל המחצית השניה ולא זיהה את המגמה ואת העייפות. השיא בחילופים הצפויים והמשעממים שפשוט החזירו את אברטון למשחק.

פוגבה מראה שיפור גדול המחוייבות ובלחימה. לא בציניות. הבעיה היא במחשבה ובמהירות הביצוע. הבנאדם תמיד יחפש את הכדרור או את הבעיטה מרחוק לפני המסירה הנכונה, לכן גם כשמוסר זה מאוחר מדי. וזה השחקן שכל כדור שני הולך אליו וככה אנחנו נראים.
להערכתי, רק כשנצליח לשים אותו כשחקן עזר ולא מוביל נוכל להיראות נורמלי

בבא 4 בדצמבר 2016

צודק לגמרי.

אריק 4 בדצמבר 2016

מאטה במקום פוגבה התבקש. רשפורד אם כבר היה צריך להחליף את זלאטן.
מיושן ומשעמם. אשכרה ככה.

אבי 4 בדצמבר 2016

בדיוק!

מיכה 4 בדצמבר 2016

עכשיו מבינים סוף סוף מה קרה בין פוגבה לבין הסר, הוא ניסה לחנך אותו כשעוד היה נער ולא הצליח את זה אנחנו רואים כעט, הבחור כל כך מחזיק מעצמו עד שכל כדור שהוא מקבל ויש לו שחקן פנוי למסירה זה לא מספיק טוב בשבילו הוא קודם מרגיש חייב להראות לכולם מה הוא יודע לעשות לפני המסירה וכך מסבך ומסרבל את המשחק.

Shutzi 4 בדצמבר 2016

זו אולי האברטון הכי חלשה שפגשנו ועדיין לא הצלחנו לנצח את המשחק הזה. נקודתית אפשר וצריך להאשים את פילאיני ועוד יותר את מוריניו על החילוף, אבל היינו צריכים להכריע את המשחק הרבה לפני. שיחקנו כל כך גרוע. פוגבה היה נוראי. הוא נלחם והיה מחוייב, אבל הוא עושה כל כך הרבה טעויות ולוקח החלטות רעות. קאריק והררה במשחק פושר (לא החזקנו מספיק בכדור במחצית השניה), מרסיאל גם לא הצליח בפעולות ההתקפיות שלו וזלאטן היה יותר מדי לא יציב. לצד פעולות מעולות, היו לו גם די הרבה פעולות כושלות. מיקיטיריאן היה לא רע, אבל גם עליו ראו שהוא עייף.
עדיין היה צריך לנצח את המשחק וכבר ייחלתי לניצחון אחרי משחק לא טוב, אבל אז נכנס פילאיני …

אמיתי 4 בדצמבר 2016

בהחלט לא המשחק של פוגבה אבל גם אף שחקן אחר לא ירצה
לזכור אותו. בשונה מרוב (כל) המגיבים פה אני עדיין משוכנע שהוא
עוד יתרום הרבה. מרסיאל ניסה גם ונילחם אבל ללא עזרה מהמגן שלידו
דרמיאן, קשה לעשות משהו ואם כבר הוא עושה דאבל פאס עם איברה
אין אף אחד ברחבה..ובהחלט הייתה עייפות.
אברטון לא להיט אבל לחשוב שיש להם את אנר ולנסיה רוס בארקלי ודלואפאו
הזה על הספסל מראה שהם עדיין לא כאלה נמושות. גם שם המנגר אחראי
לאנדר אציוומנט של הקבוצה.

גור אילני 4 בדצמבר 2016

רק הערה קטנה מחובב חואן מאטה: לדעתי לא מכניסים את מאטה להחזיק כדור. אולי כדי להעביר כדור במהירות, לשחרר את ההגנה מלחץ, אבל מאטה צריך להיפטר מהכדור ברגע שרק מתקרב אליו שחקן יריב כי הוא לא שורד את הצ׳אלנג׳ עם הכדור ברגליים שלו.

אמיתי 4 בדצמבר 2016

מכניסים את מאטה כדי לא להכניס את פלאייני

צביקה 5 בדצמבר 2016

אחרי המשחק של ליברפול היום אני מבין בשביל מה יש לנו אקדמיה, כדי להשאיל שחקנים לקבוצות התחתית לעזור להם לנצח את המתחרות שלנו.

אביאל 5 בדצמבר 2016

היה לאקה חגיגה כפולה היום מול ליברפול, מצד שני האקסים של יונייטד עושים את זה שנים ליריבות.

אמיר המקורי 4 בדצמבר 2016

חשבתי לקרוא לו בכינויים שהוא עצמו יצר,המיוחד,אבל זה כבר לא מתאים,אולי המאושר,אופס גם זה כבר לא מתאים כי הוא נראה יותר כמו העצוב או הנרגן,אז נקרא לו פשוט ז'וזה.
הנה כמה תובנות לאחר 14מחזורים(יותר משליש עונה)והטעויות שמובילות בינתיים את היוניטד וז'וזה למקום השישי הרחק הרחק מהצמרת הגבוהה.
נתחיל בזה שלטעמי הסגל של היונייטד אינו נופל באיכותו(חוץ מהסיטי)מאף קבוצה אחרת, אי יצירת היררכייה בסיסית של לפחות 8-9 שחקנים קבועים להרכב הראשון(כמובן בהתחשב בפציעות) ויותר מידי חילופים שאינם כפויים ממשחק למשחק מונעים מהיונייטד לגבש הבנה עיוורת בין השחקנים ובהתאמה משחק שוטף יותר.
הדוגמא הבולטת האחרונה(והיו רבות..) היא ממשחק הליגה האחרון מול הפטישים 72 שעות (זה זמן ההתאוששות מקובל ) לאחר המשחק מול פיינורד,הוחלפו 6 שחקנים(60%) ע"מ כביכול לייצר רעננות,2-3 חילופים היו מספיקים,הרכב מנצח שגם שיחק היטב לא מחליפים.
בעיה נוספת ואקוטית היא הליגה האירופית, עם הניסיון האדיר שלו בפרמייר/באירופה ז'וזה היה אמור להבין שהיא סוג של מוקש וההחלטה המתבקשת והלגיטימית הייתה "ויתור" עליה ע"מ להתרכז בליגה.
היה ניתן בהחלט לעמוד בתקנות ההתאחדות מבלי להתבזות ולהעמיד הרכב ראוי המכיל את אותם השחקנים שלא מיועדים להרכב הראשון בליגה,פעולה שכזו היתה עושה טוב לכל המערכת, השחקנים שאינם משותפים בליגה היו מקבלים דקות משחק איכותיות ושחקני ההרכב היו
מקבלים זמן מנוחה חשוב ע"מ להגיע טריים למאבקי הליגה הקשים.
בפועל אנו מקבלים הרכבים חזקים מידי יום חמישי ואת התשלום מגישים לנו במזומן בליגה בימי ראשון.
ז'וזה קיבל בקיץ מההנהלה כל מה שרצה(לפחות לא שמענו אותו טוען אחרת),ההחלטה את מי לרכוש היתה כולה שלו,לטעמי הטעויות שלו בקיץ היו בעיקר בהגנה שם חסר בלם נוסף ובעמדת המגן הימני אותה מאייש ולנסיה כמעט לבדו.
לגביי ההתקפה לטעון כי היה דרוש חיזוק נוסף זו חוכמה שבדיעבד,מזלאטן/רוני/מרסיאל וראשפורד הצייפיה היתה לתפוקה איכותית יותר !
גם אי שחרור מספר שחקנים ותיקים/כושלים ושילוב של אותם הצעירים שכבר חוו את הפרמייר בעונה החולפת לא היטיב,מהלך שכזה היה גם משדר לשאר הסגל שאין פשרות על איכות ביוניטד ובמקביל היה מרענן ומצעיר את הסגל.
טעות נוספת היא מחטריאן שהתבזבז שליש עונה ,אולי השחקן הקריאטיבי והכישרוני ביותר ביונייטד ,כל הטענות של ז'וזה שהוא אינו מוכן לליגה מנטאלית ופיזית נשמעות לא אמינות כשמדובר בשחקן העונה בגרמניה שהיה אחראי ל 45 שערים בישול וכיבוש.
לגביי הערב והכניסה של פלאיני אני מסכים לגמרי עם דורפן, אכן מחשבה מיושנת שמוכיחה פעמים רבות את ההיפך כמו גם הערב.
העונה הזו דיי גמורה, יהיה צורך במהפך גדול מאוד בכל המישורים ע"מ להיאבק על כרטיס לאלופות.

ליאב 4 בדצמבר 2016

אברטון בחוץ זה משחק קשה, אז הנקודה הזו מתקבלת על הדעת. 3 מתוך 4 תוצאות התיקו בבית הן הבעיה.

אבי 4 בדצמבר 2016

בול. שמחתי כשהוחזר לספסל אחרי החימום, וראשפורד קם, ואפילו קיוויתי שזה במקום זלאטן שהתעייף. גם מול ארסנל היה חילוף מאוחר ששידר מסר דומה. חבל.

כחול 4 בדצמבר 2016

פשוט בזבוז מה שהוא עושה עם הסגל הזה. עוד מוקדם לשפוט, אבל אולי הבחור איבד את זה באופן סופי.
ותדעו שמוריניו לא מכיר חילופים שמטרתם היא לא להפוך את המשחק לשעמום אלים כשהוא ביתרון בשליש האחרון של המשחק.
כדאי שתתרגלו לזה, הבחור דיי עקשן :)

אחשלו 4 בדצמבר 2016

הפוסט הכי מדוייק שקראתי בדה באזר ב5 שנים האחרונות!

ג'ונס 5 בדצמבר 2016

לדעתי מוריניו גמר את הסוס,באמת היה עדיף שואן חאל יישאר,יש לו כ"כ הרבה אופציות התקפיות שהוא מייבש ,לא הגיוני

ד"ר רזי הופמן 5 בדצמבר 2016

העונה הזו כבר גמורה ונשאר לשחק על המקום הרביעי. ההכנסה של הבלגי עם האפרו היא עוד אחת מהטעויות הטקיות הרבות של הלא מיוחד בכלל העונה. אני חוזר על הרעיון שלי. יונייטד צריכה מנהיג, שחקן עבר, כמו זידאן עבור הבלנקוס. גיגסי או סקולס? תגידו אתם…

אריק 5 בדצמבר 2016

גיגס עם סקולס כעוזר ולהחזיר את הצוות של פרגי.
ויפה שעה אחת קודם.

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2016

זהו, ויתרת על מוריניו? (באמת שואל,לא בקטע של לקנטר)

אריק 5 בדצמבר 2016

מוקדם לשפוט הצלחת מוריניו.
מאוד.
אבל הוא מבאס. וגם לנצח איתו אם יקרה לא יעשה לי כלום כמעט לצערי.
אאכ זה פתאום יהיה עם שחקני בית וכדורגל התקפי… אבל השמש תקפא קודם.

ד"ר רזי הופמן 5 בדצמבר 2016

אריאל, אני התייאשתי.
השקעות הענק של המיוחד לא מוכיחות את עצמן וגם ההחלטות שלו במהלך המשחק.
יש קבוצה טובה שמשחקת לא טוב. עם עובדות אי אפשר להתווכח.

matipool 5 בדצמבר 2016

אין לכם סיכוי לסיים העונה במקום הרביעי .
אתם משחקים נגד הגורם הכי קשה שיש – המזל .
וברצינות – יפה לכם האופטימיות רק ששכחתם שגם ארסנל , סיטי , ליברפול וטוטנהאם נאבקות על המקום הרביעי והפער כבר לא קטן .

גל 5 בדצמבר 2016

החלטה מרתיחה של מוריניו שאיבד 2 נקודות על זה.
לא חושב שצריך לחשוב כבר על פיטורים חלילה, אם נתנו לואן חאל שנתיים אין טעם לתת למוריניו דקה פחות

רומן 5 בדצמבר 2016

תאכלס מה ציפיתם?
מוריניו לאורך כל הקריירה בנה את האימפריה האמיתית בשנה השניה, שנה ראשונה ככה ככה, השנה אם לא חוטפים את הגולים בדקות האחרונות יונייטד צמודה לצמרת.
מה שכן נפלתי עם פוגבה, הייתי בטוח שהוא הולך לשלוט בליגה אבל הוא פשוט מביך, כמה כשרון ככה פוזה.

אמיתי 5 בדצמבר 2016

אני ציפיתי שלפחות לא נחטוף הכי הרבה בעשר דקות האחרונות. אם כבר מוריניו
והייתי ממתין עם ההסקת מסקנות על פוגבה

JM 5 בדצמבר 2016

דורפן חשבתי שאתה מבין קצת יותר את המשחק.

מוריניו עשה חילוף טקטי שכל איש מקצוע יכול להבין ולהצדיק – מה זאת אומרת מחשבה מיושנת? לא כל כך מבין את זה.
אברטון משחקת כדורים ישירים לתוך הרחבה – יש לך שחקן 2 מטר בספסל שיכול לעזור וזו הייתה המחשבה.
איך מוריניו יכל היה לדעת שפלאיני האידיוט יעשה דבר מפגר כזה?
השחקנים שבוע אחרי שבוע מפילים את המאמן שלהם.
יונייטד נראת בשבועות האחרונים הכי טוב מאז שפרגוסון עזב וזה כבר התקדמות.

קירקגור 5 בדצמבר 2016

באמת דורפן…

אריק 5 בדצמבר 2016

איך דורפן לא מבין? כמו הכתב החוצפן הזה שהעיז לשאול אותו על החילוף המפגר שלו.
כולם טיפשים. כולם לא מבינים. החילופים שלו יותר מדאיגים מהתוצאות הפאתטיות שהוא משיג עם הסגל היקר אי פעם.
משחקים הכי טוב מאז שפרגי עזב? לא יודע. אולי. התחרות לא קשה במיוחד. אבל להצליח להרוויח פחות נקודות ממויס עם כל הרכש שנעשה זאת כבר גאונות.
שמע יש מצב טוב שהאליל שלך גמר את הסוס. כדאי שתתחיל להתרגל לרעיון הזה…מסכים שצריך לשפוט אותו עוד שנה, רק שאני מתחיל להפנים שהבחור גמור.

ד"ר רזי הופמן 5 בדצמבר 2016

באמת איך? איך הוא יכול היה לדעת? שאלה טובה:)

אביאל 5 בדצמבר 2016

האמת שבעקבות הדברים של JM, אני חייב לשאול מה זה אומר מיושן בלהכניס שחקן פיזי וגבוה מול קבוצה פיזית וגבוה בדקות הסיום, מול קבוצה שכובשת המון בדקות הסיום, בדרך כלל זה עובד, אני חושב שליברפול אתמול היתה שמחה למישהו כזה שיכל למנוע את המהפך.

אמיתי 5 בדצמבר 2016

הבעיה הייתה החזקת הכדור.. ההגבהות זה רק הסימפטום

אריק 5 בדצמבר 2016

מאמן מיושן, כדורגל מיושן, חילופים מיושנים ומטומטמים שכל אוהד שאני מכיר ובטח אלו שראיתי את התגובות שלהם במהלך המשחק חשב שהחילוף מטומטם – אבל מה, שוב נפלנו על מישהו שצריך להוכיח שכולם חוץ ממנו מטומטמים. הבעיה שזה לא עובד, לא עבד ולא יעבוד.
מין מהלך אוטומטי – של איבדנו שליטה פה נתבנקר עם עציצים גבוהים.
ההכנסה של פלאייני אומרת – בוא נגביה אות האוטובוס ונהפוך אותו לאוטובוס קומתיים. ולא. ליברפול ממש לא היתה צריכה פלאייני אתמול. היא היתה צריכה קאריק או מחטריאן….

אביאל 5 בדצמבר 2016

אריק – נקודת מוצא ראשונה היא שאברטון בבית עושה צרות לכל קבוצה גדולה, כבר הרבה שנים. אוהדי כדורגל הם לא מאמני כדורגל, אם זה היה תלוי ברוב אוהדי הכדורגל משחקים היו נגמרים ב20-19 ובלי הגנות וברצלונה היתה שולטת לעד. שוב אני לא יודע מה מיושן בזה, איזה מאמן עדכני או חדשני לא מכניס מישהו פיזי כאשר יש עליך לחץ ? מה מיושן בזה ? אפשר לקבל את התסכול שהחילוף שלך גורם לפנדל בדקה הזאת, אבל בוא לא נהרוג את הדוקטרינה שעם פיזיות מתמודדים עם משהו מפיזיות, במיוחד בליגה האנגלית, אם מוריניו היה מכניס קשר שמחזיק כדור והוא היה עושה את העבירה היו צועקים פה למה לא מכניסים קשר פיזי מול אברטון שזה סימן ההיכר שלה ובמיוחד עם מאמן כמו קומאן ולמה לעזאזאל לא משתמשים בפלאיני אם לא במצבים כאלה. להסיק על המאמן מחילוף כזה ולקרוא לו מיושן זה פשוט לא נכון.

בקשר לליברפול, במחצית השנייה היה אולי מחטריאן או יותר נכון קוטיניו כדי לייצר התקפות, אבל כדי להתמודד עם הפיזיות והמהירות של בורנמות׳ היא היתה צריכה מישהו גבוה ופיזי, מה שאמרה צ׳אן ולוקאס לא באמת מספקים.

אריק 5 בדצמבר 2016

מיושן מאוד. כי לבלמים לא היתה בעיה וגם לא לאגפים. אז מה הרעיון בלהוציא את שני שחקני האגף שעשו הגנה מצויינת ולהכניס עציץ מפגר שכל מאמן נורמאלי היה מטיס קיבינימאט? מה הוא היה אמור לעשות? לא הוגבה יותר מכדור גובה אחד כל המחצית. למסור הוא לא יודע, לתאקל הוא לא יודע להחזיק כדור הוא לא יודע. לדחוף כן. אז הוא נכנס ודחף.
רק מאמנים ממש מיושנים לא עושים לחץ על הכדור בשום חלק מהמגרש ומתחילים כל התקפה עמוק מתוך ההגנה שלהם. זה זן נכחד ויש לזה סיבה מצויינת. זאת חרא שיטה.

אביאל 5 בדצמבר 2016

אריק – שוב, זאת אברטון, פלאיני ששיחק במדים שלהם עשה בדיוק את זה בדקות הסיום, העיפו כדורים קדימה, זה שלא התפתח ככה בדיוק במשחק מול יונייטד לא אומר שהמחשבה עצמה מוטעית. פלאיני דווקא נראה לי מתקל דיי טוב.
לעשות לחץ בדקות הסיום זו פרבילגיה של מעט מאוד קבוצות, גם לברצלונה בשנים הגדולות של הטיקי טקה היתה בעיה עם לחץ בסיום המשחק, ליונייטד אין כרגע את הכלים או היכולת לכך.

לא יודע אם זה זן נכחד, זידאן עושה את זה בריאל, קונטה עושה את בצ׳לסי (צ׳אלובה נכנס כמעט באופן קבוע במקום שחקן אגף במשחקים האחרונים) וזה רק מה שעולה לי לראש מהשבועות האחרונים.

ואריק, דווקא מאוהדי יונייטד ששנים היו צוחקים פה על אוהדי צ׳לסי ועל סאגת המאמנים הייתי מצפה לקצת יותר אורך רוח, זה היה היתרון היחסי שלכם, יציבות המאמן ונראה שאתם מאבדים את זה ובגדול. כמו פרגסון קשה עד בלתי אפשרי למצוא, אז הערות על מויס כמו בתגובה שלך לJM, קצת מאבדות פרופורציות, רציתם את ראשו כאן לפני אמצע העונה ועוד אני קורא כאן על געגועים לואן חאל.

אריק 5 בדצמבר 2016

הבעיה של יונייטד לא קשורה למאמנים. אין איש מקצוע נורמלי שיחליט את מי להביא ולכן איש השיווק טועה שוב ושוב בבחירות שלו.
לא יודע אם צריך להחליף את מוריניו. לא חושב שמישהו היה מצטער אם היה בא ומניח את המפתחות מחר, ואומר גדול עליי, אבל צריך לתת לו שנתיים.
מי שצריך להיות מוחלףבכל הקשור לפן המקצועי זה וודוורד. ויפה שעה…
ריאל וצלסי לוחצות כשצריך.

פלאייני לא יודע לתאקל. הוא טיפש ופזיז והוא הדבר האחרון שאתה רוצה ברחבה שלך. שמעץ לא כולם מפגרים הקהל של שתי הקבוצות שרק בוז לחילוף המפגר הזה. עוד לפני הפנדל ראיתי בעיקר השתהות, תמיהה ודאגה.

אמיתי 5 בדצמבר 2016

מסכים עם רוב מה שאריק כותב. לא היה אחד באצטדיון חוץ ממוריניו כולל פלאייני בטח שחשב שזה חילוף טוב. יאללה נקסט. יש אירופה

קירקגור 5 בדצמבר 2016

אביאל אני חושב שבסופו של דבר החילוף לא פסול כי להחזיק שחקן גבוה שיתמודד עם הגבהות זה מיושן, אלא פשוט עצם הקבלה מצד מוריניו שההגבהות האלו יבואו ועל כן צריך להסתגר. אם זו הייתה טעות חד פעמית או אם זו הייתה בכלל טעות – מן הסתם אף אחד לא באמת יכול לקבוע. במבחן התוצאה, הגישה והחילופים העונה לא הוכיחו את עצמם באף משחק חשוב וגם בכאלו פחות חשובים. אם ההישג הגדול של מוריניו מול 8 הראשונות זה תיקו אפס לוחמני באנפילד (שרק מאפיל בקצת תיקו ״לא צודק״ מול ארסנל) והוא לא מוכן לשנות גישה אז זה מה שהופך אותו למיושן.

אין לי בעיה אגב עם מיושן. היה פעם מאמן מיושן ביונייטד שהאסטרטגיה שלו הייתה להבקיע יותר ממה שהם יבקיעו, עוד לפני שהם מנסים להבקיע.

אבל אני מסכים איתך לגבי שבשבת המאמנים. צריך לתת למוריניו להמשיך ולפעול. גם אם יהיה כשלון זה עדיף למערכת שנים קדימה. אין שום מאמן בעולם כרגע שיהפוך אותם לווינרים אם זה לא יתפתח מבפנים.

JM 5 בדצמבר 2016

לא עושים לחץ בשום חלק במגרש?
אז או שאתה לא רואה את המשחקים של יונייטד או שאין לך מושג בדיוק כמו לאליל שלי.

יונייטד עושה לחץ כמעט בכל סיטואציה, כדור 5, חוץ, לאחר איבוד. ובשבועות האחרונים זה נראה יותר ויותר כמו קבוצה של מוריניו – קבוצה לוחצת וקשה לשחק נגדה.

אלי 5 בדצמבר 2016

The special once

matipool 5 בדצמבר 2016

טוב !

אמיתי 5 בדצמבר 2016

חבל שמכל הבלאגן הזה הגול של זלאטן נישכח. וורלד קלאס

אמוץ כהן-פז 5 בדצמבר 2016

אם בחילופים עסקינן החילוף שחסר לי היה בסביבות הדקה ה60, כשזלטאן פגע בקולמן.
להכניס את בלינד במקום דארמיאן ולהתחיל לתקוף משמאל…

איאן ראש 5 בדצמבר 2016

אני חושב שהנטיה של רוב המאמנים היא לשחק על תוצאה כשאתה ביתרון לקראת סיום. לדעתי אם הוא לא היה עושה חילוף הגנתי והיה סופג האוהדים היו אומרים איך הוא לא סוגר משחק כי העיקר קודם הנקודות. אני מאמין שעם הזמן הקבוצה תראה יותר טוב אבל שחא יהיו לכם ציפיות על משחק יפה וקידום שחקנים, חושב שפוגבה, ראשפורד ומרסיאל לא יוסיפו למשחקם תחתיו.

Comments closed