המנוול שהמצאתם בראש שלכם

דיאגו קוסטה

jesus

אין לי מושג מה הערכים האמיתיים שלו. של דיאגו קוסטה. האם הוא אדם שעוזר לזולת, דואג למשפחתו, נאמן לחבריו. אם אתם רוצים לדעת איזה מין בנאדם זה דיאגו קוסטה לכו תשאלו את החברים שלו. מהבחינה המקצועית תדמיתית הוא משחק באופן מושלם את הכדורגל המודרני.

כשבכדורגל אין שיפוט על ידי מצלמות זו לא החלטה פרוצדורלית או מקצועית. זו החלטה צינית של המשחק שהדיונים האינסופיים והחשדות סביב כל החלטת שיפוט טובים למשחק תדמיתית או כלכלית. עוזרים לשמר איזה אתוס. אז דיאגו נוהג כמו כל בנאדם שפוי במציאות בה הוא נמצא.

וכשהכדורגל הפך למקום קפיטליסטי מוחלט אז הכל למכירה. הוא עבר לספרד בגלל כסף ומספרד לאנגליה בגלל כסף. אפילו את הנבחרת הלאומית הוא בחר בגלל כסף. ועכשיו כשהוא מוכן לעזוב קבוצה במקום הראשון באנגליה לטובת כסף בסין – אז פתאום הוא הופך לאדם חסר ערכים?

המנוול שהמצאתם בראש שלכם.

העיקר שלא היתה הארכה
שמח באשדוד - יואב ויכסלפיש

69 Comments

אלכס 14 בינואר 2017

אתה טועה, הוא היה חסר ערכים גם קודם, טיפוס מגעיל גם קודם, ובאמת שלא מעניין אותי איך הוא בביתו, יכול להיות שהוא אדם חביב, למרות שאני לא חושב שדיכוטומיה מוחלטת יכולה להתקיים במקרה שלו, אבל ניחא…הרקע שלו היה תירוץ כבר מההתחלה.
בכל מקרה, מצידי כאוהד ליברפול, אשמח אם הוא לא יהיה בצ'לסי להציק לנו, אבל זה הכל.

אלכס 15 בינואר 2017

אז… מה קורה כשמישהו מגיב עם הניק שלך? אני אומר לו שילך לחפש כאילו שזה שלי בטאבו? גם אם אני לא מגיב יותר מידי פה? (היי היי, הוא עוד פחות ממני)

+1 על הפסקה הראשונה.

טל המנצ'סטרי 14 בינואר 2017

מעבר מספרד לאנגליה יכול להיות בגלל שיקול כלכלי אבל גם אתגר מקצועי, לנסות ולהצליח בליגה בכירה נוספת באירופה.
מעבר מאנגליה (ועל אותו משקל ספרד) עכשיו, בשיא כושרו, כשיכול עוד להאבק על תארים ברמה הכי גבוהה לסין, כשאין שם דבר מלבד שיקול כלכלי, זה מאכזב, לא בגלל קוסטה האדם (לא חושב שמישהו מאיתנו יכול להכיר אותו דך התקשורת או מהפועולת שלו על המגרש) אלא בגלל שבעבור כסף הוא מוותר בעצם על אתגר מקצועי ולא נראה לי שהוא כזה שבע או שהשיג כבר הכל.

דורפן 14 בינואר 2017

אתגר מקצועי? ״באתי לקדם את הכדורגל בסין״. זה סיפור שכל אחד יכול לספר לעצמו. זלטן אמר שהוא בחר ביונייטד ״כי היא עברה כמה שנים קשות״. יכול היה לבחור בניוקאסל.

טל המנצ'סטרי 14 בינואר 2017

אני לא מאמין לזה, מניח שגם לא אתה.

אביאל 14 בינואר 2017

דורפן – עם 30 מיליון בעונה יהיה אפשר לשכור יופי של יועץ תקשורת, תדמית וכו׳ שימצא סיפור מעולה, אבל לא.

דורפן 14 בינואר 2017

אני אומר לכם שנוח תמיד להאמין במה שרוצים. כשבקהאם הלך לאמריקה כולם האמינו לסיפור שלו על בניית הכדורגל באמריקה. כי אמריקאים זה יופי טופי וסינים פחות.

טל המנצ'סטרי 14 בינואר 2017

בקהאם הגיע לארה'ב בשלב אחרון של הקריירה, לאחר שהצליח ב 2 הליגות הכי בכירות באירופה והיה מהטובים ומשפיעים באירופה לאורך לא מעט שנים. זה לא דומה למעמד של קוסטה. בקהאם נשאר בארה'ב, כמה, 4 שנים לפחות? קשה לי להאמין שקוסטה, אם וכאשר, יישאר שם פרק זמן דומה. כל אחד שימכור איזה סיפורים שהוא רוצה, לא זה מה שיפריע לו לספור המון המון מזומנים באותה הנשימה.

דורפן 14 בינואר 2017

ההתרשמות שלי לאורך השנים היא שספורטאים מצליחים הם אלו שמאמינים לסיפור של עצמם. ולא משנה כמה הוא נשמע לנו מופרך. למשל שחקן כדורעף חופים שמשכנע את עצמו ״שאמריקה זקוקה לו במיטבו למגרש״ כשכמובן כמעט כל אמריקאי לא יודע מיהו. ספורטאים שפועלים מתוך שכנוע עצמי מצליחים ואין מניעה שקוסטה הוא כזה.

הוא יספר לעצמו סיפור, יעשה כסף, הליגה הסינית תתקדם במשהו, וכל היתר בראש שלנו.

רועי מ 14 בינואר 2017

כמו שלברון יעבור לחולון בשביל לקדם את הכדורסל במסרח התיכון(הטעות במקור).

אמיתי 14 בינואר 2017

תאכלס צודק הוא תמיד היה ככה רק העניין הוא
שרוב רובם של שחקני הכדורגל לא צינים ומלוכלכים
כמוהו. על אף הנסיבות

אריק 14 בינואר 2017

ליכיתי לפוסט הזה. בגדול אתה צודק. השאלה היא פשוט כמה כסף צריך בן אדם, בסופו של דבר כילד הוא חלם לעשות כסף אבל יש איזו תחושה שחלם גם להצליח מקצועית ולנצח. זה פשוט שיא חדש של ציניות.
עד השיא הבא.

גיא זהר 14 בינואר 2017

למה ציניות? לא חושב שלא טבס ולא אוסקר וקוסטה ציניים כלפי אף אחד. רוצים לסדר את הנכדים שלהם. בכבוד.

אמיתי 14 בינואר 2017

יש דרך וצורה לסדר את הנכדים. אבל באמצע העונה להגיע לפיצוץ כזה? להחליף נבחרת לאומית? יש ציני מזה?

דורפן 14 בינואר 2017

בוודאי שיש ציני מזה. נניח לגרום לפיטורי המון אנשים שיאבדו את מטה לחמם. כולה שחקן כדורגל עבר לסין…

אריק 14 בינואר 2017

אנחנו לא משווים אותו לפוטין או לטביב או לאביב גפן. ביחס לשחקן ציני הוא די שיאן ציניות.

אמיתי 14 בינואר 2017

בוא נישאר בגבולות הספורט.. אחרת לא נצא מזה

אריק 14 בינואר 2017

הם כבר מסודרים. גם הנינים.

אורי 14 בינואר 2017

מסכים. קצת לייפות את המציאות להגיד ששחקנים רודפים אחרי כסף בשביל עתיד משפחתם.
אני חושב שכל אדם סביר (עזבו שחקני כדורגל) שיש לו 10 מיליון דולר זמינים בחשבון בנק, יכול לעשות בטן-גב עד הקבר, ולהבטיח את עתיד משפחתו.
השחקנים האלה עושים את זה בשנה.
הרבה ממה שאנחנו רואים בעולם העסקים והפוליטקה בשנים האחרונות מלמד שכסף משחית את הנפש, ומי שיש לו רוצה עוד.
סיפורי 'באתי מהפאבלה ואדאג שנכדיי לא יהיו שם' לא מחוברים למציאות.

יוסי מהאבטיחים 14 בינואר 2017

זה אתה חושב, כי אתה גם חושב ש 10 מליון נועדו לקניית דירת 3 חדרים באור עקיבא וסובארו DL בחניה.
תכל'ס מספיק לא?
לא.
בא לו לקנות בתים גדולים לכל הג'מעה, לנסוע באוטו בלינג בלינג ולטוס פירסט קלאס.
זכותו המלאה, ושיהיה לו לבריאות.
מעולם לא הבנתי את הכניסה לכיס של האחר, אבל גם להיות הרואה חשבון שלו?

האתוס של "הצלחתי המקצועית מעל הכל" זה כזה ניינטיז.
הבחור פה בגלל הכסף ושיהיה לו לבריאות.

ניינר / ווריור 14 בינואר 2017

דייגו קוסטה הוא שחקן מלוכלך שזו כבר ברמת אמנות.

אלכס 14 בינואר 2017

+100

Matipool 14 בינואר 2017

ניינר – אתם נראים טוב לאללה . הייתם צריכים להוביל 5:0 כבר במחצית עם שלישייה של קיין .
נראה לי שאתם כרגע בכושר הכי טוב והולכים לדבר חזק במאבק על האליפות ( כמובן שבסוף משהו ישתבש לכם ) .

דורפן 14 בינואר 2017

במשחק שלחלוטין מתגמל שחקנים מלוכלכים באופן מודע.

ניינר / ווריור 14 בינואר 2017

ואללה מתי זה היה חתיכת קונצרט מול קבוצה לא פראיירית בכלל. הבעייה זה ספסל קצר ואני לא יודע כמה זמן נוכל למשוך ככה אבל בינתיים הכדורגל באמת מרהיב.

Ljos 14 בינואר 2017

למה אי אפשר לשנוא גם את השחקן וגם את המשחק?

דורפן 14 בינואר 2017

לחלוטין אפשר. ואני מאד אשמח אם הבלוג שלי הוא בימה לתחושותך :-)

Matipool 14 בינואר 2017

לא הגיוני יותר שיסיים את העונה בצ׳לסי ויעזור לה לזכות באליפות ואחר כך יעזוב לסין ? הכסף יחכה לו ולסוכן העל שלו גם בקיץ . אולי חשש מפציעה שתפריע לעסקה מפחיד אותם .
כסף זה דבר מאד מאד מאד חשוב בחיים , במיוחד לאנשים שבאים מרקע כלכלי קשה אבל הבן אדם עשה כסף כבר בשביל כל הנכדים שלו וכוחו במותניו לעוד כמה שנים טובות . הוא יהיה אדם עשיר מאד מאד בסיום הקריירה שלו ( הוא כבר עכשיו כזה ) גם אם יישאר באנגליה ויכבד את החוזה שלו או שיגיע להחלטה מוסכמת ביחד עם המועדון .
אבל אני , מה אכפת לי – הנה הגיע המשבר שלהם שאסף דיבר עליו לפני שבוע שבועיים . הבעיה שאנחנו מגיעים מחר לתיאטרון שלכם לא במצב אידיאלי בכלל .

דורפן 14 בינואר 2017

ברר… אולי אתה לא עוקב אחרי החדשות. אבל אנשים עשירים בהרבה – שכבר סידרו את ניני-נינהם – עדיין מנסים להשיג עוד כסף.

Matipool 14 בינואר 2017

כן , זה משהו שאני לא אבין אף פעם .

אמיתי 14 בינואר 2017

שמתי לך סירטון שמסביר בדיוק למה בפוסט של גור..

Matipool 14 בינואר 2017

טרם הספיקותי ..

גור אילני 14 בינואר 2017

ברמה הפילוסופית כל מה שאנחנו עושים בעולם הזה נמצא בתוך החוקים, כולל לעבור על החוק, שכן החוק כולל גם את מה שמחוץ לחוק וקובע עבורו עונש או מחיר.

ובפועל… מעצבן ששחקנים תחת חוזה כופים מעבר. גם כשזה פאייה שלא בא לו להילחם בתחתית וגם דייגו שאין לו כח להילחם עד הסוף. בוא נגיד שאם יעבור לסין תכינו את הפופקורן כי לדעתי הוא ישתעמם שם תוך עונה שתיים ואו שיפרוש או שיחזור לאירופה כמובן לאתלטי האהובה עליו.

קירקגור 14 בינואר 2017

עבור כל אוהד צ׳לסי הוא מנוול כשהוא עובר ולא צריך יותר מדי לוגיקה סוציולוגית בשביל לתהות מדוע. עבור כל השאר זה לא משנה, אבל בהחלט תמוה.

בני תבורי 14 בינואר 2017

מה רע בלרצות שיהיה לך המון כסף?

טל המנצ'סטרי 14 בינואר 2017

בני, לא רע, אבל אני הייתי רוצה לחשוב שיש משהו מעבר שמניע שחקנים שעבדו קשה בכדי להגיע לרמה הכי גבוהה ושירצו להישאר ולמקסם את הקריירה הקצרה שלהם ברמה הגבוהה עד כמה שניתן. לסין קוסטה יוכל להגיע גם בשלב מאוחר יותר.

יוני 15 בינואר 2017

ומה רעב להרוויח את הסכומים הדימיוניים האלה בהילוך שני? שחקני כדורגל עובדים קשה מגיל 12-13, תן להם את האפשרות לעבוד קל והם יקפצו עליה

בני תבורי 14 בינואר 2017

ודרך אגב, בעשרים וארבע השעות הקרובות הפרשה תסתיים עם עוד חיוך שבע רצון של מנדס והמשך מוצלח במדים הכחולים

אריק 14 בינואר 2017

איפה רכשת את כדור הבדולח? חשבתי שאתה מתנגד להם.

בני תבורי 14 בינואר 2017

מה הקשר? אני רוצה שצ'לסי תתרסק וברור לי שאברמוביץ' יפתח את הכיס והכל יבוא על מקומו בשלום

אבו צ'יצ'ריטה 14 בינואר 2017

עניין שיפוט קשור לדעתי להימורים. יותר קל להיות משחקים כשמספיק לשחד שופט אחד ולא שופטי ריפליי (כמובן אפשר גם עם כל טכנולוגיה אבל יותר קשה). אם ציני אז עד הסוף

אריאל גרייזס 14 בינואר 2017

בהתחלה הסכמתי איתך ורק חשבתי לעצמי שזכותם של אוהדי צ'לסי לכעוס עליו אבל אז נזכרתי שמדובר בצ'לסי, קבוצה שעשתה בדיוק מה שהסינים עושים עכשיו לפני עשר שנים. על זה נאמר, קארמה איז א ביץ'
ובכלל, עם קוסטה תמיד ידעת שבסוף יגיע משהו. או מכות עם מישהו או ריב עם המאמן או אלוהים יודע מה. זה הטיפוס, לא מעניין אותו כלום חוץ מעצמו וצ'לסי ידעה מה היא מקבלת כשקנתה אותו, לטוב ולרע.

גור אילני 14 בינואר 2017

תמשיכו לשדוד את סאות׳המטון ולהרגיש קדושים. ואם מדברים על קארמה אז כנראה שעשיתם משהו ממש לא טוב ממש מזמן…

אריק 14 בינואר 2017

שלא לדבר על זה שהם ניסו להביא את קוסטה…

אמיתי 14 בינואר 2017

מה שניקרא נוט סו אינסטנט קארמה

אריאל גרייזס 15 בינואר 2017

לא קשור לקדוש ולא לכלום. כל הקבוצות היום קונות שחקנים במיליונים מקבוצות אחרות. מה שצ'לסי המציאה זה מה שהסינים עושים עכשיו – הזרמה של כסף זר בלי קשר להכנסות של הקבוצה.
ואין לי בעיה עם זה שצ'לסי רצתה את קוסטה. כולם ידעו מי הוא וזהו. הייתי בעד שליברפול תביא אותו בזמנו כי אני חושב שזה שווה את הבלאגן. אני חושב שזה גם היה שווה לצ'לסי, זה הביא לה אליפות ואולי גם עוד אחת. זה לא משנה את העובדה שזה היה צריך לקרות מתישהו

Harry hole 14 בינואר 2017

שום דבר לאורך הקריירה של ג'ורדן לא ממש רמז שיש עוד משהו שעניין אותו חוץ מעצמו.

matipool 15 בינואר 2017

מה ?!
ג'ורדן עשה הכל כדי לזכות באליפויות ותארים קבוצתיים . כשהוא הגיע לליגה , היו 4-5 אימפריות שלאט לאט הוא היה צריך להגיע עם הקבוצה לרמה שלהן ואחר כך לנצח אותן .
הוא לא חיפש את ההישגים והשיאים האישיים על חשבון הקבוצה אלא שילב בניהם . אם היה צריך לקלוע במשחק מסוים 50 נקודות , אז זה מה שהוא עשה . אם היה צריך לקלוע בממוצע בעונה 33 נקודות , אז זה מה שהוא עשה .
הוא דחף את השחקנים ששיחקו איתו לקצה היכולת המקצועית והמנטלית שלהם כדי לזכות בתארים הללו .

איתמריניו 14 בינואר 2017

מניין לכם שהוא לא סובל בלונדון?
אולי המשפחה שלו לא מתאקלמת שם?
אולי אלף ואחד דברים אחרים..
הוא לא חייב כלום לאף אחד מכם. יש לו חוזה. אם צ׳לסי תסכים למכור והוא ירצה ללכת – זכותו המלאה ושיהיה בהצלחה.
מי יודע אולי עוד כמה שנים טובות תהיה ליגת אלופות כלל עולמית עם גמר בין שנחאי לקבוצה אירופאית כלשהי? מה רע

ליאב 14 בינואר 2017

לא מנוול, קפיטליסט וכנראה שהכסף מדבר יותר מהאתגר. האמת? אפשר להבין אותו. קוסטה בן 28 ופרץ רק לפני 3 שנים, בגיל 25. הוא לא עשה הון כמו רוני, מסי או רונאלדו מגיל 18, אלא רק מגיל 25. אולי זה לא הכי שאפתני שיש, אבל כשיש לך הצעה של 30 מיליון דולר לעונה על השולחן, מעט מאוד שחקנים יבחרו לוותר עליה.

S&M 14 בינואר 2017

הוא כמעט בן 30, בסוף העונה הוא חותם את החוזה האחרון שלו בחיים. זה בדיוק הזמן.
סתם אנשים מבלבלים את המוח על אתגרים. איזה אתגרים?! אפשר לחשוב שהוא על סף פריצת דרך בחקר המוח. כולה שחקן כדורגל.
שיחק בכל ליגה גדולה, השיג כל הישג אפשרי, חוזה אחרון ל-3-4 שנים – קיבל את ההחלטה הנכונה בזמן הנכון.

אמיתי 14 בינואר 2017

לא יודע אם חוזה אחרון אבל כמישו נייטראלי אני יכול להבין את אוהדי צ׳לסי. ראבק הם בעונה אדירה וככה לעשות קטע באמצע זה פשוט מגעיל. ומה קשור מחקר מוח? זה אתגר ככדורגלן. גם משו. ולאיש יש הסטוריה ככה שזה לא מכלום ולא פעם ראשונה. נראה לי הסוכן שלו שיגע אותו. לא כשר ומאד מסריח

Harry hole 14 בינואר 2017

שיעבור לסין, שיעשה את זה רגע לפני משחק העונה, שיחזור אח"כ ליריבה המושבעת בשביל עוד קצת כסף. זה העולם שאנחנו חיים בו, ולצפות מבחור צעיר שההכשרה היחידה שיש לו זה איך לבעוט בכדור שיעמוד באיזה סטנדרטים אוטופים, זו תמימות של אוהדים, אותם אלה שמתאהבים בטיפוס חייכן שחלה באיידס אחרי ששכב עם כל מה שזז.
אבל על המגרש קוסטה שחקן מלוכלך מהסוג שקיים מאז המצאת המשחק, גם בשכונה שלי בלי טלוויזיה וכסף היו כאלה.

אמיתי 14 בינואר 2017

בוא נראה אם אני יכול להגזים כמוך ועוד כמה מגיבים פה:
"שיעשה דילים עם כל המולים של כל העיתונים מעל הראש
שלנו וישסה את כולם בכולם. רגע לפני הבחירות וגם סתם
לכייפ באמצע הקדנציה. זו הפוליטיקה שאנו חיים איתה ולצפות
מפוליטקאי ומוכר רהיטים שיעמוד באיזשהו סטנדרט זה
תמימות של אזרחים שמתאהבים במנהיג ששיקר כל הקריירה
שלו רק בגלל שהבטיח התנתקות והזדקן.
אבל בחיים הפוליטיים נתניהו הוא פוליטקאי מלוכלך מהסוג שהיה
קיים לפני מקיאוולי. גם בפבאלה שלי."
הולך?

יוסי מהאבטיחים 15 בינואר 2017

לא הולך, ובעיקר מעייף.
נסה לענות לעניין, בסוף עוד יצא איזה דיון פורה מכל זה.

Harry hole 15 בינואר 2017

אמיתי, קוסטה הוא שחקן כדורגל בן 28, לא מנהיג מדינה.

Harry hole 15 בינואר 2017

ולגבי המשחק המלוכלך, במקרה הזה אני דווקא חולק על דורפן ואי אפשר להצדיק את ההתנהגות של קוסטה על המגרש בגלל חוקי המשחק המודרני, לדעתי הוא משחק מלוכלך בלי קשר לכלום.

אמיתי 15 בינואר 2017

אם הכל הולך ואפשר לעשות מה שרוצים כי זה להרוויח כסף אז בסדר אז אפשר להצדיק ככה הכל. לא מצפה לא משחקן כדורגל לא מראש ממשלה ולא מאפחד לעמוד בסטנדרטים אוטופיים. הוגנות וטיפה נאמנות כן. גם אם לא יצא מזה תרופה לסרטן. הויתור האוטומטי על כל ערך לא משנה הנסיבות הוא ציני ודיי עצלני. אפשר להגיד בפשטות שזה מכוער ולהמשיך הלאה. אני לא מבקש לסקול אותו. בעצם מגיע לו סקילה אבל לא בגלל זה

אמיתי 15 בינואר 2017

ורק להוכיח את הנקודה ראו תגובת ירין מתחתיי. מוזס הוא כבר אידיאל..

אלון 15 בינואר 2017

אם מכפילים לי את המשכורת גם אני עוזב את העבודה. בלי נקיפות מצפון, עובר לסין. עוזב בלי התראה מראש, לא נותן אפילו שבועיים. פשוט לא מגיע ביום שני. למרות שאני בורג מאוד חשוב בפרויקט שהתחיל באוגוסט ונגמר במאי.

שחר ע. 15 בינואר 2017

קוסטה דואג לעצמו ובצדק,מדוע לקבוצה מותר למכור שחקן באמצע החוזה וזה מוסרי? ולשחקן זה לא מוסרי לעזוב באמצע החוזה?
כמו שנאמר קוסטה בן 28 בשלב האחרון של הקרירה שלו,כאשר אתה מקבל הצעה כזו ,קשה לסרב לה,
שישאל כל אחד מאיתנו,אם היינו מקבלים הצעת עבודה עם משכורת פי 3 ממה שאנחנו מקבלים עכשיו,האם היינו מסרבים לה?

matipool 15 בינואר 2017

ע"פ מחקרים מוכחים , גיל 27 הוא שיא הקריירה של כדורגלן .
בוא נגיד שהשלב האחרון של הקריירה מתחיל בגיל 30 , לא 28 .
אם הייתי אוהד צ'לסי , הייתי מצפה ומקווה שלפחות יסיים את העונה ויעזור לה לזכות באליפות .

שחר ע. 15 בינואר 2017

מדוע שיחכה, אם הייתי אוהד צלסי ועובד הייטק שמקבל הצעה חלומית מגוגל היית מחכה?
מדוע משחקן כדורגל שהקרירה שלו קצרה. אנחנו מצפים למחויבות , ואילו מעצמנו לא.
נניח שהוא מחכה עד סוף השנה, האם ההצעה הזאת תהיה עדיין על השולחן.
נוסיף לזה את האפשרות לפציעה קשה(רצועות), ככל שהגיל מתקדם.

ירין 15 בינואר 2017

אחרי שאתה רואה מה נוני מוזס עושה בשביל הרבה פחות כסף מדייגו קוסטה אתה נכנס לפרופורציות ומבין שבסופו של דבר זאת ההחלטה טובה בשבילו.. עוד 10 שנים לא האליפויות שלו ידברו אלא חשבון הבנק שלו.

דוד 15 בינואר 2017

אם אני זוכר נכון אז דורפן כיסח את ערן זהבי על המעבר שלו לסין. אז מה השתנה פה? הרי המעבר של זהבי (שהרוויח הרבה פחות) יותר לגיטימי

איאן ראש 15 בינואר 2017

כשזה מגיע לכדורגל, אנחנו מתחילים לחשוב כאוהדים ומצפים מהשחקנים לאיזושהי נאמנות. מבחינת קוסטה, הרי הוא לא יהיה סמל בצ'לסי, אליפויות כבר יש לו, יתכן ובממלכה שותים לו את הדם הצהובונים (כמו שסוארס סבל), אולי קשה למשפחתו? אנחנו לא יודעים אבל תמיד, כאוהדים, מתקשים להבין.

no propaganda 15 בינואר 2017

הבעיה היא שזו הפעם הראשונה שהסינים מתכוונים לקחת טאלנט אמיתי וגם מוערך. זה מהווה סיכון אמיתי לכדורגל האירופי. הרי כבר הלכו שחקנים טובים לסין האלק/ויטסל/טשיירה אבל הם לא שיחקו בליגה גדולה מספיק אז לאף אחד לא אכפת(את טבז אני לא מחשיב כי הוא כבר ויתר על כדורגל ברמה הגבוהה ביותר כשחזר לארגנטינה). יש פה סיכון אמיתי עבור הכדורגל האירופי, המזל הוא שהסינים מנסים גם לקדם את השחקן המקומי, מה שגורם לליגה שלהם להיות קיקיונית אבל אני לא אופתע אם הם בהדרגתיות יאפשרו יותר ויותר זרים, ואם הליגה תהיה איכותית, זה כבר איום אמיתי. זה נראה גם שהסינים מבינים שצריך להביא שחקנים איכותיים ובכמויות ולא להסתפק באיזה בקהאם אחד וכמה שחקנים בסוף הקריירה.
אני אישית מעדיף שהסינים יכשלו, לא מתאים לי משחקים בשעון סיני. מה שבטוח יהיה מעניין.

בבא 19 בינואר 2017

למה פעם ראשונה? מה עם זהבי?!

Comments closed