מורא ברצלונה

עשור בחמש דקות

fg

מה שניצח את המשחק הזה באופן מטורף כל כך בחמש דקות הוא לא אחת ההצגות הגדולות ביותר של בארסה אלא דווקא עשר שנות כדורגל גדול. כי סן ז׳רמן כבר שרדה את הטעויות שלה. כבר הגיעה לשליטה בהתרחשיות. זה בקושי נראה משנה שהם לא צימקו ל-2-3. אבל כשניימר בעט את ה-1-4 אגדת ברצלונה – שנבנתה בעמל  על פני דור –  פשוט דרסה קבוצת כדורגל באמת מעולה. כל מה שנבנה בסן ז׳רמן נראה לפתע לא רלוונטי. נפל עליהם ״מורא ברצלונה״. בקושי כמטאפורה. הרגשת שמשהו פיזי נפל עליהם.

ועכשיו קבוצות העילית המעטות ראו מה צריך לעשות נגד ברצלונה אבל מנגד ראו מה היא יכולה לעשות. המורא הזה – מי יודע מה יחולל?

*

שוחחתי אתמול עם חבר על כך שיש רק אלופת אירופה אחת חדשה במאה ה-21 (צ׳לסי). על כמה קבוצות אפשר להמר שהם יהיו אלופת אירופה החדשה הבאה? קשה אפילו לדמיין קבוצה בעשור הקרוב מעבר לפסז׳, אתלטיקו או סיטי. אם סן ז׳רמן שורדת את זה – אפילו ב-1-5 זה בדיוק היה משחק עליית הכיתה שלה. ומהשער הזה של רוברטו אני לא יודע אם הפרוייקט הזה יקום.

אחד ה... אם לא ה...
קחו רגע

157 Comments

ניר 9 במרץ 2017

בצורה הכי פשוטה שיש: עד שלא קמה ועדת חקירה למשחק הזה, ליגת האלופות מוקצה מחמת מיאוס. יש גבול. אופא עברו אותו הפעם.

אחד מהעם 9 במרץ 2017

זה היה גם מכור בצורה עלובה ולא אמינה בעליל.

אריק 9 במרץ 2017

היתה החלטה אחץ באמת מקוממת… נגמר 6-1. פרופורציות.

אחד מהעם 9 במרץ 2017

זה לא רק השופטים.

no propaganda 9 במרץ 2017

אתה טוען שפריז מכרו את המשחק?
נראה לי קצת הגזמת

ק. 9 במרץ 2017

בדיוק. הפנדל השני. למרות שמאחורה קשה היה לראות בהילוך הראשון. מצד שני פסז כל הזמן שיחקו על הגבול עם מלא עבירות קטנות שלא שוות ממש פנדל

אורן השני 9 במרץ 2017

בלייב זה נראה לי כמו פנדל, בתכלס כל כך רחוק מזה, טעות קשה. מזל שסוארז יצא בחיים :)

ניר אחר 9 במרץ 2017

שני הפנדלים לא היו ולא נבראו, לי זה הרגיש כמו שנות השמונים העליזות עם קווין ואן אריק וחבריו, משחק שמישהו למעלה כיוון.

אחד מהעם 9 במרץ 2017

אל תחיו בסרט שזה לא מכור.

כל שנה אותו תסריט מגוחך: קבוצה עדיפה מפסידה בצורה מפתיעה לקבוצה קטנה ואז חוזרת עם קאמבק מדהים.
שנה שעברה זאת הייתה ריאל מול וולפסבורג, לפני שנתיים באיירן מול פורטו, לפני ארבע שנים זאת הייתה בארסה מול מילאן וכן הלאה.

לפחות בפעמים הקודמות זה היה מכור בצורה אמינה יותר. מי שראה כמה סרג'י רוברטו פנוי בשער הניצחון שהובקע בהתקפה האחרונה לא יכול להגיע למסקנה אחרת.

זה המשחק שהוציא את החשק מהכדורגל, פשוט צפוי. איך כשהיה שלוש אחת ואבא שלי שאל אם ברצלונה ינצחו אמרתי לו שיבקיעו שלושה שערים בעשר הדקות האחרונות.

Ljos 9 במרץ 2017

עזוב את השאר – פאריז קבוצה קטנה?

אחד מהעם 9 במרץ 2017

לא, אבל היא לא הייתה מהגדולות ביותר של אירופה לפני המשחק.

איתן 9 במרץ 2017

כן כן,כשקשה לקבל את המציאות מתחילים להמציא תאוריות קונספירציה. תן לי לנחש שאתה אוהד ריאל?

ועכשיו נתייחס רציונלית
איזה אינטרס יש לפ.ס.ז למכור משחק,הנשיא שלהם אין לו איפה לקבור בני משפחה,כל מקום איפה שהוא חופר יש באר נפט.
שחקני פסז לא רוצים להגיע לגמר?

אחד מהעם 9 במרץ 2017

אוהד ריאל ואמרתי את זה לאח שלי גם שנה שעברה כשהם ניצחו את וולפסבורג שנה שעברה.

לא יודע מה האינטרס, אבל כשזה חוזר על עצמו כל שנה מחדש התסריט הזה, זה כבר מתחיל ממש להסריח.

תומר הוותיק 9 במרץ 2017

אז למה את לא שם הימור לפני?לפחות תעשה ים כסף…

אחד מהעם 9 במרץ 2017

בחיים לא הימרתי או לקחתי את כאופציה בחיים שלי.

שי 9 במרץ 2017

ולא נראה לך סביר שקאמבק יבוצע ע"י קבוצה טובה מאוד, שמשחקת מול קבוצה פחות טובה?
פעם אחת מבין 14 מפגשי נוקאאוט שיש בשנה בליגת הלאופות?
כשבשמינית הגמר הקבוצה הטובה יותר תארח לרוב את המשחק השני?

אחד מהעם 9 במרץ 2017

לא.
לא בהבדלי יכולת כל כך גדולים בין שני משחקים, לא כשמשחקים כל כך חרא (כן, גם ברצלונה שיחקה חרא).
לא בצורה כזאת של גול כל כך קל כשכל מה שצריך לעשות זה לשמור עוד התקפה אחת כמו שצריך.
לא בהחלטות שיפוט כאלה.
לא משישה גולים שמתוכם רק אחד הוא בזכות טכניקה וגם זה ממצב נייח.

אז לא, לא נראה לי הגיוני.

אורן השני 9 במרץ 2017

אז נראה לך הגיוני שהם יסכנו את כל ה"מכירה" עם 3-1 בדקה 87 ויחכו למצב האחרון בדקה ה93? ואם ניימאר היה בועט את זה גרוע, היו הולכים וכובשים שער עצמי? נו באמת.

אחד מהעם 9 במרץ 2017

לא מכור עם כסף מתחת לשולחן, מכור ע"י אינטרסים של אופ"א וכן בעלי הקבוצות ליצור עניין בליגת האלופות.

עניין מלאכותי ומאוס.

תסלחו לי, אבל בשביל קאמבק כזה הירואי ועוד מול קבוצה עם בלמים כמו של פאריס צריך לשחק כדורגל ובניגוד למה שניסו למכור בטלוויזיה זה לא ממש מה שברצלונה עשתה.

בן בלי בית 9 במרץ 2017

אוקיי, אז למה לדעתך ברצלונה לא שיחקה כדורגל? איך זה משתלב בתאוריה?

אחד מהעם 9 במרץ 2017

בתור מה זה אמור להוות קושיה על התיאוריה?

בן בלי בית 9 במרץ 2017

במידה והעסק מכור, לא נראה לך שחקנים ברמה של שחקני ברצלונה יצליחו לשחק כדורגל?

איתן 9 במרץ 2017

כל התיאוריה שלך גם נופלת בגלל מה שנקרא מרקט פול ,לפי חישוב גם הכסף שקבוצות מקבלות מאופא לפי שווי זכויות השידור לדוגמא פסז וברסה שהיו שנה שעברה באותו בית, פסז קיבלה מאופא 35 מיליון וברסה קיבלה 24.

כידוע לך גם שופטים הם בני אדם,ומושפעים גם מהמדיה וייתכן שיש להם אהדה יותר לקבוצה מסויימת, ייתכן שגם מצב הביתיות והלחץ הפסיכולוגי שגם השחקנים מפעילים השפיע על השופט, שחשב שגם אולי מתוך 6 נפילות ברחבה אחד מהן היה פנדל על סוארז, ומה יגידו עליו בתקשורת-אז הוא אמר טוב נו גם ככה המשחק נראה גמור דקה 88 3-1 נו בוא ניתן להם את הסוכריה הזו כדי לעורר עניין-כמו ששופט לוחמה משולבת מקים לוחמים כשאין אקשן על הקרקע.

לדעתי,במשחק של ארסנל לשופט היה יותר השפעה מאשר במשחק של בארסה…ולא זכור לי שצייצת מתי שנעשה עוול לארסנל!

אחד מהעם 9 במרץ 2017

לא ראיתי את המשחק של ארסנל.

הפנדל היה בתוצאה של 4-1.

באמת שכבר אין לי כוח להתווכח, אני את הרומן שלי עם הכדורגל סיימתי.
מקווה לפחות.

אופיר מ 9 במרץ 2017

אני משתדל לא להגיב, אבל בתור אוהד ריאל שמקבל כל שנה בכל השלבים את הפועל חרטא בהגרלות שאפילו נשיא אופא דיבר על כדורים חמים וקרים: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לול. אין עליכם, באמת.

אחד מהעם 9 במרץ 2017

לא טענתי שריאל לא נהנית מהשחיתות, אפילו טענתי שכן.

אופיר מ 10 במרץ 2017

לפי הטענות שלך אין טעם כלל לראות כדורגל. מה הטעם להמשיך?

שי 9 במרץ 2017

לא שאלתי אותך מה דעתך על המשחק שהיה. די ברור לי :)
שואל אותך על הטענה ה"סטטיסטית" שלך, שלא סביר שכל שנה נראה קאמבק גדול אחד של קבוצה גדולה.

אגב, עם קור רוח ולשמור כמו שצריך לא היו מוצאים עצמם בפיגור 5-1 כשברצלונה מתקיפה. כשנכנסים להתנהלות רגשית קשה לצאת מזה, תשאל כל שחקן פוקר…

חמציץ 9 במרץ 2017

בנאדם, אתה חי בסרט.

no propaganda 9 במרץ 2017

בהתחשב באיך שפריז נראתה לא מגיע לה לעלות. אבל אם להיות ריאליים אם השופט לא נותן פנדל הזוי במקום כרטיס על התחזות בארסה לא הייתה מנצחת גם אם הגיע לה כי פריז פשוט היו זוועה.

פריז חושבים שהם ליברפול ופותחים עם לוקאס :)

דוני דארקו 9 במרץ 2017

ממש הזכיר את 3 הדקות האחרונות של משחק אחד, אי שם ב -1999.
ולמה שכתבת, הקבוצה האחרת שראיתי שיריבות הרגישו את ההפסד גם כשהובילו בבטחה הייתה כמובן מנצ'סטר של אותה תקופה.

טל המנצ'סטרי 9 במרץ 2017

בפנדל הראשון אמרתי לעצמי, אוקיי, קורה.
בפנדל השני הבנתי…

מצטער, אני יודע מתי מרמים אותי.

לא לוקח כלום מברצלונה, מה ששלהם שלהם, אבל די, זה כמו שיודעים מי מצביע למי ולמה באירווזיון.

דורפן 9 במרץ 2017

עצתי לכל מי שחושב שזה מכור… זה דיון שלא ניתן לנהל אותו. אם זה מכור לדעתכם אל תראו כדורגל.

איציק 9 במרץ 2017

לדעתי המשחק מכור, אבל הפעם הצרפתים הם אלו ששלמו על העסקה.

איתן 9 במרץ 2017

מכור לא מכור, מה שבטוח מי שהימר על 6-1 עשה הרבה כסף!!!

איציק 9 במרץ 2017

לדעתי המון שחקני פ.ס.ז'. התעשרו הלילה ;)

איתן 9 במרץ 2017

אני חושב שגם השחקנים המחליפים בפסז מיליונרים ואף אחד לא רוצה להסתבך–מה אתה ראובן עובד (במכירת סמים)…בחייאת ראבקום זה ליגת האלופות, לא ליגת הקאקרים עם שחקני הפועל חיפה ישראל "משחק מכור" כהן…או איתן "נפתח לי השרוך כל 2 דקות" טייב.

טל המנצ'סטרי 9 במרץ 2017

לא מכור עם כסף מתחת לשולחן אם זו היתה הכוונה שלך.

ראיון 9 במרץ 2017

(6 -)1 +

ק. 9 במרץ 2017

בדיוק.
כי בטח הם חשבו ככה גם לפני שניימאר סובב טיל לחיבור בדקה ה89 (אחרי שדי מריה בנס רפואי הספיק להגיע מהתחזות ברחבה לעשות עליו עבירה)

עמית 9 במרץ 2017

לגמרי, מה יש לכם? תיהנו/תסבלו/תחוו את המשחק!

Ljos 9 במרץ 2017

אל תיקח לי את ההנאה מהיאבקות.

יוני 9 במרץ 2017

דורפן. אני לא קובע שהמשחק אתמול היה מכור. אבל..
אתה לא חושב שהרבה משחקי כדורגל בטופ של אירופה מכורים? אם לא המשחק כחבילה, שחקן הגנה, שוער, שופט. תגרום לפנדל, קבל כרטיס אדום, תשרוק פנדל, וכו?
איפה שיש כסף גדול, הימורים למשל, יש גם פשע מאורגן. אם בטניס קונים משחקים, מה הבעיה לקנות בלם של פסז?
ואגב, לא חייבים לפתות אותו בכסף אם הוא עשיר, יכול להספיק איזה איום אפקטיבי על הבית, האישה והילדים.
אין לי בעיה לראות ״ספורט מאורגן״ אם הוא ברמה גבוהה. כמו היאבקות (וו.וו.אפ).
זה כמו סרט שמבוסס על סיפור אמיתי שאנשים נוטים לאהוב כי הוא ״אמיתי״. למי אכפת, כל עוד הסיפור טוב?

רותם 9 במרץ 2017

בדקה ה90 חשבתי שרק קבוצה של פרגוסון או נדב יעקובי עצמו יכולים לחזור מהפיגור הזה.

ק. 9 במרץ 2017

גדול

צור שפי 9 במרץ 2017

לדבר על משחק מכור זה קשקוש. החלטה שגויה בפנדל השני ועדיין המשחק הזה היה של פריס להפסיד וזה מה שהצ׳וקרים עשו.

טל המנצ'סטרי 9 במרץ 2017

זה לא סתם החלטה שגויה, זה לחפש בכוח לייצר עניין.

ישיק 9 במרץ 2017

הפנדל הראשון 100 אחוז פנדל, השני לגמרי לא. אבל ברצלונה ניצחה 6-1! אז להתעסק בטעויות שיפוט כשקבוצה מפסידה בצורה כזאת זאת פשוט התעסקות בתפל.

קלבדוס 9 במרץ 2017

מה שברצלונה עושה, והתגובות שהיא מעוררת, סוגרים את הסיפור: זו המפלצת.
זו האחת, ה-מפלצת. היאנקיז של העולם.
בחרחורי גסיסתה, "הדור שנגמר", "דמדומי מסי" – הלכה והשמידה גם את המאחז האחרון: הנצחון של מנצ'סטר יונייטד על באיירן *וגם* המהפך של ליברפול על מילאן. את שתיהן. אפילו המהפך הגדול ביותר – ייזכר מעתה על שמה, ובאמת לא חשוב מי יטען אחרת – זה מה שההיסטוריה תגיד.
כאילו, מה?
גם הפכו לקבוצה הגדולה בהיסטוריה.
גם לקחו מכריסטיאנו של יונייטד-ריאל את תואר השחקן הגדול של התקופה. לטובת גמד על הורמון גדילה, כן.
גם נתנו לספרד את היורו-מונדיאל-יורו.
ועכשיו, את כבשת הרש הרומנטית, המהפך הכי מדמיע ובלתי אפשרי ומטורף – גם את זה הם לקחו?

כאמור, מפלצת.

טל המנצ'סטרי 9 במרץ 2017

אתה מודע לזה שהניצחון של יונייטד וגם של ליברפול היה בגמר, היה שווה גביע ולא רבע גמר, נכון?

קלבדוס 9 במרץ 2017

אני מודע לכל, וממחר – מהרגע בעצם – יישמעו עשרות אלפי הסברים, למה זה היה מושחת וכו', ובכל מקרה – למה זה לא הכי גדול.
מ.ש.ל.

קלבדוס 9 במרץ 2017

ורק להבהיר בלי לחפור מדי:
אני באמת מתכוון למפלצת, גם במובן הרע. הייתי אוהד שלה, אבל היא הפכה לזו שבאמת הכל – אבל הכל – אבל הכל – הולך לכיוון שלה.
כמו היאנקיז, למי שמכיר. כמו מכבי עלית תל אביב בשנים השחורות.
קבוצה, מוסד, מיתוס מתעצם, שאתה רוצה כבר שהיא תיעלם מהעולם, ולא מאמין אף פעם, אף פעם, שהיא סופסוף תפסיד. לזו כוונתי.

אמוץ כהן-פז 9 במרץ 2017

יתפוס (לדעתי) רק אם ברצלונה תזכה השנה, אם לא, תוצאת היום לא תהיה יותר מאייטם בחידוני דורפן.

אופיר מ 9 במרץ 2017

לא מסכים. האמונה לרמונטדה הזאת נבנתה גם על הרמונטדה מול מילאן (שלאחריה כמובן התבוסה לבאיירן. מיתוס בונים מסיפור ועוד סיפור ועוד אחד…) ברור שזה המון אם הם לא יזכו. אבל זו לא הדחה בשמינית

איתן 9 במרץ 2017

מסכים עם אופיר,ההפך מסיפור אתלטי בשנה שעברה שניצחה את בארסה ונתנה 2 משחקים פנטסטיים מול באיירן והפסידו בגמר.

לגביי המשחק הזה של בארסה, יש כאן מה שנקרא -נצחון האמונה,ומזה הוליווד עשתה שוברי קופות,שאנשים נכים,מוגבלים,סתם כאלה שעם הגב לקיר בחייהם -יכולים להאמין שהם יכולים לשנות את מצבם-וזה יכול לתפוס גם אם בארסה לא תיזכה באלופות!

לכן הסלוגן של בארסה אומר בספרדית– פ.צ בארסה-יותר ממועדון

no propaganda 9 במרץ 2017

אם כבר תיאוריות קונספירציה אז הניתחון על מילאן באמת היה נראה מכור

ערן (המקורי) 9 במרץ 2017

ליברפול עשתה את בגמר הצמפיונס.
ומול מילאן הגדולה, בעלת המסורת והכל.
אף ניצחון בשמינית גמר לא יתעלה על ההישג הזה.

בובו 9 במרץ 2017

לא מסכים. ליברפול חזרו מפיגור 3. ברצלונה גררו את עצמם מפיגור 4 ואז 3 ועוד ב 10 דקות אחרונות בפעם השנייה. מעמד זה לא הכל. יש על מה להתווכח.

אביאל 9 במרץ 2017

בובו – תחסוך את השטוית, לברצלונה היו 98 דקות לחזור מהפרש של ארבעה שערים, במשחק בית מול קבוצה בלי מסורת בשמינית גמר, לך תשווה את זה ל45 דקות בפיגור של שלושה שערים בגמר, לא במשחק ביתי מול הקבוצה השנייה הכי מעוטרת במפעל היסטורית ועם שחקנים אגדיים על הדשא ועוד בדו קרב פנדלים ועוד בגמר, נו באמת.

עמי ג 9 במרץ 2017

למה 98 דקות? שלושה שבועות ו-98 דקות

בובו 9 במרץ 2017

הגמר ומילאן כבודם במקומם. רק אומר שבניגוד לליברפול לברצלונה לא היה מחר ויכלה לשחק על פנדלים באיזשהו שלב. ומנטלית היו צריכים להתגבר בפעם השניה על פיגור 3 שערים אחרי השער של קבאני. ההפרש הכולל פחות משנה. אולי פשוט עבר הרבה זמן אבל הקמבאק הזה נראה לי פחות סביר. רק אומר שיש פה דיון.

דורפן 9 במרץ 2017

הבפאלו בילס חזרו מפיגור פלייאוף יותר גדול מניו אינגלנד בסופרבול – במשחק ווילד קארד. ואיש לא זוכר זאת במיוחד. אולי אם ברצלונה תזכה זה יקבל קונטקסט דומה.

בובו 9 במרץ 2017

מסכים, בסוף זוכרים רק את הגמר. מה שמשותף לקמבק בסופר בול זה הצ׳וק של היריבה. רק שבסופר בול היה שיפוט מעולה לשם שינוי.

היסטוריון של ספורט 9 במרץ 2017

אני חושב שלמשחק אתמול יש קייס גדול מול גמר 99 …ואפילו 2005 ….וזאת מכמה סיבות שאפרט להלן אך לפני כן אכן נציין שהעובדה שב99 היה גמר זהו בהחלט יתרון גדול ומשמעות ביותר אך יחד עם זאת זה לא יתרון יחידי ולהלן הטיעונים של המשחק אתמול.
1. אצל יונייטד נכבשו 2 שערים בסוף אתמול 3.

2. אצל יונייטד השער השני לא היה מוכרח ….זאת אומרת גם 1-1 והמשחק לא מת לה אלא הולכים להארכה… כאן שלושת השערים נצרכים .אתמול גם אחרי החמישי ברצלונה בעמדה ללכת הביתה….

3. פועל יוצא מכך שכאן היה אפקט בשנייה אחת מניצחון להפסד …בלי הגול של סרגי ברצלונה היום בחוץ בלי הגול של סולשיאר רק אלוקים יודע מה היה נגמר.

4. לא ניתן להתעלם ממומנט הזמן וחווית ההשפלה של ברצלונה ובעצם הודעת ההתפטרות של אנריקה.
ביונייטד 99 כל זה לא היה קיים.
( במובנים מסויימים זה היה נכון בקבוצה שלא מנומס להזכיר כאן את שמה בגמר 05 …אבל שם המהפך התרחש תוך כרבע שעה בתחילת החצי השני …ולאחר מכן המשחק שוחק עוד כשעה כולל הארכה עד הפנדלים ).
כאן זה היה בדקה 88 ומעלה….אני זוכר רק מהפך אחד כזה בדקות הסיום של עונת 1991-2 מחזור ראשון ביתר תל אביב של הכהנים ניסים,ניסן וירון הפכה 2-0 ל 2-3 על מכבי תל אביב במשחקו הראשון של גרנט …אובארוב ופוליקרוב ( שכבר נדרשו להישלח הביתה אחרי המשחק)…מכבי זכתה לבסוף באליפות….

היסטוריון של ספורט 9 במרץ 2017

וכמובן כפי שצויין האפקט של יציאת הרוחמהמפרשים אחרי השער של קבני ….והחזרה פעם שנייה

ערן (המקורי) 9 במרץ 2017

לכל הטוענים נגד השיפוט:
לא היו שני פנדלים, סבבה (הראשון כן הכשלה לדעתי האישית, השני צלילה של סוארז).
אבל היו עוד 4 גולים נוספים שפריז ספגה, נכון?
והיא התבטלה לחלוטין מההתחלה, שיחקה מעין בונקר לא אפקטיבי. ממש לא סבילים של המאמן אמרי.
רק על הפחדנות, והעליבות, וספיגת 4 שערים לא כולל הפנדלים, אין בי כל צער על הכאפה המצלצלת שחטפו.

אביאל 9 במרץ 2017

צודק לחלוטין, בונקר לא משחקים על שלישיה שמחכה למתפרצת ובחלקים ארוכים של המשחק לא תורמת להגנה. עדיף היה לו גם מחצית ראשונה עם דה מריה מאשר להכניס אותו אחרי שהוא סופג שלושה שערים, אם כבר דה מריה, אז ההחלקה שלו מול השוער ב3-1 הזכירה לי את טרי בגמר ההוא.

ניינר / ווריור 9 במרץ 2017

אי שם יושב לורן בלאן ונקרע מצחוק

אריק 9 במרץ 2017

וזלאטן מתקשר אליו.

ראיון 9 במרץ 2017

בהמשך לפוסט על וונגר והדיון המתפתח שם:

כמדומני שאפילו ב1940 פריז הגנה טוב יותר.

איציק אלפסי 9 במרץ 2017

ענק!

איציק 9 במרץ 2017

צודק :-)

no propaganda 9 במרץ 2017

:)

אלעדוס 9 במרץ 2017

מתבקש דיון המשך על כניעת הצרפתים לאורך ההיסטוריה

קירקגור 9 במרץ 2017

עוד נס אחד כזה בקמפ נואו ולא תהיה לכנסיית הקבר שום אפיל.

אמיתי 9 במרץ 2017

כנסיית הקבר? אולי הכותל ובר מצוות…

קירקגור 9 במרץ 2017

הם כבר מזמן לא שווי ערך כמו הקמפ נואו עבור יהודים במזרח התיכון

אמיתי 9 במרץ 2017

אגב זה קשה אבל אני יכול לדמיין שסביליה לדוגמא תיקח
את הצמפיונס..עם הגרלה טובה והמסורת שהם בנו…
לא הייתי שם על זה כסף אבל גם לא על השיטי

עמי ג 9 במרץ 2017

מונקו, ארסנל, טוטנהאםפ

אלכס דוקורסקי 9 במרץ 2017

באמת קשה להעריך איזה קבוצות תוכלנה לזכות בטורניר.
גם אם צ'לסי היא הקבוצה היחידה שזכתה לראשונה (באלופות) במאה הנוכחית, היו מספר מועדונים שהגיעו לא רחוק מזכיה, כמו ולנסיה, מונאקו, לה קורוניה (חצי גמר ב-2004), לברקוזן, איינדהובן (חצי גמר ב-2005) וארסנל.
מעבר לזה, חלק מהזוכות בעשור הראשון של המאה הן קבוצות שגם אם לא מדובר בתואר אירופי ראשון עבורן והם בהחלט מועדונים בעלי מסורת רבה, הן בכל זאת לא נחשבות לדרג הבכיר של המועדונים. כאלה הם פורטו וליברפול, למשל.

למרות הרחבת הפער בין המועדונים באירופה, שנוצר עקב הבדלים בהשקעות הכספיות ועומד בניגוד לצמצום הפערים בכדורגל הבין-לאומי, ייתכן בהחלט שנראה מועדון שזוכה לראשונה בתואר האירופי ואולי אף בעשור הנוכחי.

ב"פ 9 במרץ 2017

אתלטיקו מדריד לא זכתה מעולם בצ'מפיונז והיא היתה קרובה פעמיים במילימטר לזכות בשלושת השנים האחרונות

אלכס דוקורסקי 9 במרץ 2017

נכון מאוד, אבל דורפן התייחס אליה.

טל המנצ'סטרי 9 במרץ 2017

טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק, אני נגד להכניס יותר מדי עזרים טכנולוגים, כי אני לא רוצה שכדורגל יהפוך להיות איזה ענף כמו בארה"ב וכן, יש נטייה טבעית אפילו לשיפוט ביתי משהו כשמדובר בקבוצות גדולות כי גם שופטים הם בני אדם ולא מנותקים, אבל הפעם ובעצם לא רק הפעם בכל הנוגע לברצלונה בעשור האחרון, זה קורה בצורה קיצונית שאי אפשר להתעלם ממנה, הערב זה הכי מסריח.
טעויות שיפוט, אני חי עם כאלה בשלום, פעם זה לטובתי, פעם זה נגדי, אבל הערב השופט פשוט חיפש את התירוץ הקטן ביותר בכדי שיהיה עניין ומשם, אולי, משהו גדול.

אני לא אוהד פ.ס.ג, אפילו שמח שדי מריה אכל אותה (איזו נמושה הוא יוצא עם ההחטאה שלו) ואם סיטי תעבור את מונאקו, אז אני שמח שברצלונה עדיין בטורניר כתעודת ביטוח.

מי שמקשקש על לדלג הלאה, לא לראות כדורגל ואם אני חושב שיש פה משהו מסריח, שיחשוב על איטליה, מדינת כדורגל אדירה, כמה שחיתויות היו שם פעם אחר פעם על מכירות משחקים?
עכשיו תספרו לי על שלא יכול לקרות משהו דומה גם תחת המטרייה של אופ"א.

איתן 9 במרץ 2017

אני לא הייתי הכי מעודכן בחומר,אבל היה עניין לגבי שיבוץ שופטים,ולא מכירת משחקים פר אקסלנס באיטליה

אייב 9 במרץ 2017

אני חושב שדווקא המשחק נגד צ'לסי היה מסריח הרבה יותר. אתמול פריז, גם עם טעויות שיפוט, התפרקה ורוב האשמה מוטלת עליה. יותר משבארסה עשתה קאמבק אדיר (ואין בכך להוריד מהכבוד אליה), פסז' עשתה במכנסיים יותר משברזיל עשתה מול גרמניה.
המשחק בברידג' לעומת זאת, היה צריך להיגמר עם רביעייה לטובת צ'לסי, כשהיה כתוב עליו בנורות לד ושלטי ניאון 'מכור'. מה שהשופט עשה שם לבלוז לא היה לחפש ליצור עניין, אלא להעלות את ברצלונה בכל מחיר, עם 'טעויות' שיפוט במקרים ברורים גם לעין בלתי-מזויינת.
וראטי בעצמו התראיין ואמר שהם לא הפסידו בגלל השיפוט ושלברצלונה הגיע לעלות. אם קבוצה ברמה של פסז' מגיעה למצב בו השופט מונע ממנה לעלות אחרי יתרון 4-0, היא יכולה לבוא בטענות רק לעצמה.

אסף כלשהו 9 במרץ 2017

אני גם חושב ששני הפנדלים לא היו (השני הרבה יותר מופרך מהראשון) אבל ההסבר בעיני נעוץ מקסימום בשופט שנכנע ללחצי מגרש ביתי (דבר שקורה מדי פעם- והוא בטח לא בכוונה תחילה גם אם מבאס), בטח לא בקונספירציית אופ"א כלשהי. בכלל דיבורי קונספירציות הם מאוסים בעיניי.
מה שכן אפשר לדבר עליו זו הנרפות של פ.ס.ז', שפשוט באו להעביר את הזמן. הם אפילו לא שיחקו בונקר, הם פשוט עמדו על המגרש והסתכלו על בארסה, שממש לא הבריקה, אגב. שני הגולים הראשונים היו שטותיים, בנוסף להם שני פנדלים ובעיטה חופשית, ואז השער השישי שהיה באמת בישול גאוני של ניימאר אבל הוא היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל. אחרי השלישי הצרפתים התעוררו, הבקיעו אחד ויכלו להבקיע עוד שלושה, אבל ככל שנקפו הדקות חזרו לתרדמת שלהם.
אני אולי נשמע כאן כמו קפטן בדיעבד (למי שראה סאות'פארק), אבל בסוג משחק כזה, ובטח מול ההתקפה המפחידה וההגנה השברירית משהו של בארסה, פ.ס.ז' היתה חייבת לשחק על לחץ גבוה יותר ומתפרצות. הם אולי היו סופגים את אותה כמות אבל היו יכולים להבקיע יותר.
והמשחק הנרפה, הפסיבי והנמוך הזה כנראה נובע באמת ממורא בארסה. זה קצת מזכיר קבוצות כדורסל שהיו משחקות נגד מכבי ת"א בשנות מלוכת הערוץ הראשון ואח"כ הבנק של פנאן ואם במקרה היו מובילות באיזה 8 הפרש 5 דקות לסיום היו מתחילות לשחק מעין בונקר של להעביר את כל שעון ה- 24 גם אם במחיר של חוסר זריקה לסל. כמעט אף פעם זה לא עבד…

איתן 9 במרץ 2017

רואים שאין לך הבנה בטקטיקה- אי אפשר גם לשחק לחץ גבוה,וגם לשחק מתפרצות.

פסז ניסתה לשחק על מתפרצות אבל בחוסר יעילות,ואי יכולת לצאת קדימה כי השחקן המוסר היה מופעל עליו לחץ אדיר כבר בקו הראשון ,ככה שלא היה לו זמן לחשוב למי למסור ובכלל לדייק במסירה

אסף כלשהו 9 במרץ 2017

רואים שאין לך הבנת הנקרא, אז תן לי להסביר לך את כוונתי שוב- כמו שאולי פספסת, כתבתי "לחץ גבוה יותר". המילה יותר מרמזת על יחסיות. אפשר לשחק לחץ גבוה יותר ממה ששיחקה פ.ס.ז' ברוב המשחק אתמול ועדיין לשחק על מתפרצות מהירות. במשחק הראשון הם שיחקו לחץ גבוה ושלטו במגרש כי בארסה לא היוותה יריב במרכז המגרש (עקב נרפותה שלה, בעיקר). אתמול היה ברור שבארסה תסתמך על השליטה במרכז המגרש, ולמעשה אנריקה עלה עם שלושה שחקני הגנה וארבעה שחקני קישור לפני מ.ס.נ, ככה שבארסה, שגם ככה אין לה הגנה מדהימה, היתה חשופה אתמול יותר לו רק היתה פ.ס.ז' מנסה לאתגר אותה.
בפועל, הצרפתים שיחקו עם קו הגנה נמוך מאוד שהזמין התקפות ומנע אפשרות להטריד את הגנת בארסה, כי גם החלק הקדמי של פ.ס.ז' היה עסוק בעיקר בלהגן (או יותר נכון לבלות בחלק המגרש שלו… לא יודע אם אפשר לקרוא למה שהם עשו אתמול "להגן"). אני חושב שאם הם היו משחקים עם קו הגנה יותר גבוה מאשר הם שיחקו אתמול, היינו מחכים לבארסה קצת יותר רחוק מהשער ממה שהם חיכו, הם היו יכולים להפעיל את החלק הקדמי הקטלני שלהם (שמן הסתם גם היה ממוקם גבוה יותר) ביתר יעילות, ע"י עקיפת הקישור החוסם של בארסה עם כדורי עומק, או אפילו סתם שליחת כדורים ארוכים שאולי על כמה מהם היו משתלטים שחקני ההתקפה שלא היו אמורים להיות בחיסרון מספרי גדול אם בכלל…
אתה יודע מה? תראה את הדקות 55-70 בערך ותבין למה אני מתכוון…

אסף כלשהו 9 במרץ 2017

אגב הבעיה העיקרית לא היתה מיקום ההגנה או הלחץ אלא פשוט הקיפאון הטוטאלי שגרם להם לא לבצע אפילו פרומיל ממנו

Shadow 9 במרץ 2017

כן והמכירה באיטליה זו אגדה.

נו באמת. אין כמו לראות אוהדי ספורט תמימים.

כל יום מתפרסמות שחיתויות.

אסף כלשהו 9 במרץ 2017

לא אמרתי שאני לא חושב שיש קונספירציות, אמרתי שאני עייף מהעיסוק בהן כי כל מה שזורקים בנושא מבוסס על.. ובכן… כלום ושום דבר…
בקשר לאתמול ספציפית אני לא חושב שהיתה קונספירציה אלא סוג של קריסה גם של השופט תחת הלחץ הביתי.

holden 9 במרץ 2017

חשבתי שלפני כמה ימים היה כבר את טקס האוסקר,
החליטו כנראה לערוך מופע נוסף:
פרס מיוחד מוענק להפקה: אופ"א
פרס שחקן השנה :סוארס
הדמות הטרגית: אמרי

עם שריקת הסיום סרחיו רוברטו וקורל הבת של פנינה צועדים משולבי ידיים ובעיניים מצועפות אל עבר האפטר פרטי בשוייץ

עכשיו ברצינות:
המשחק הזה היה מזוהם, משחק לא כשר,
הוא יזכר לדורות בגלל הספק,
ברור שאיש לא יכול לתכנן שנאיימר יבקיט בבעיטה כזו מדוייקת!
אבל מצד שני ברור שעושה רושם שהכל היה מתוזמר,
זה נראה מושחת,
שמנשקים אותי אני מרגיש
גם שדופקים ומרמים אותי אני מרגיש
מי שחושב שהכל היה תקין במשחק הערב הוא תמים ונאיבי,
אני מקנא בו על התמימות שאבדה לי!
גם אם השופט עזר בקטנה רק בגול אחד נניח,

זה כמו שהוא דחף מכונית שתלויה על קצה צוק, הדחיפה הקטנה הזו שינתה את כל הסצנה

כל הספונסרים של ליגת האלופות עולים על יצועם מחוייכים ושבעי רצון,
אין על ליגת האלופות,
הערב גם את זה לקחו לי!

אחד מהעם 9 במרץ 2017

+1

איתן 9 במרץ 2017

אם זה משחק מזוהם,מושחט ולא כשר…אז מה שקורה בישראל בעידן ביבי לגבי ענייני שחיתות – זה ממש אפוקליפסה עכשיו

אסף the kop 9 במרץ 2017

במפא"י ואראל מרגלית תנוחם

איתן 9 במרץ 2017

סתם לידיעתך לא הצבעתי מערך בבחירות.אבל אני אנטי ביבי ונגד הדרך אבדון שלו,עם כל היס מנים שלו במרכז הליקוק.

ככה ביבי הרגיל אותכם כל מי שלא חושב כמוהו הוא סמולן ערבי או עוכר ישראל…פאשיזם במיטבו

אביאל 9 במרץ 2017

איתן – אבדון ? הכי מעט הרוגים ופצועים תחת נתניהו כראש ממשלה, צמיחה כלכלית קבועה גבוה מכל המערב, שיא בהשקעות הזרות, הפסקת ההגירה הלא חוקית לחלוטין, שיא במספר הנציגויות הישראליות בחו״ל, דירוג שיא במדד הדמוקרטיה החשוב בעולם (פריידום האוס) אכן אבדון, תמשיך לתת לתקשורת להרעיל לך את המוח ואל תסתכל על העובדות היבשות.

אמיתי 9 במרץ 2017

עלייה במדד ייבוא הסיגרים פר קאפיטה..
אתה מתעלם ממה שנוח לך. ונותן קרדיט לביבי על דברים
שהוא לא עשה או לא יזם. והכי חשוב שיא במספר הנציגויות..
היה פה איזה טור של גיל השבוע על השקר בסטטיסטיקה.
מ.ש.ל.

ר.בקצה 9 במרץ 2017

טפל באובססיה שלך

טל המנצ'סטרי 9 במרץ 2017

כל מילה!

ב"פ 9 במרץ 2017

כשקבוצה מנצחת זוכרים את טעויות השיפוט לטובתה ושוכחים את טעויות השיפוט נגדה. אפילו במשחק שחובבי הקונספירציות תמיד אוהבים להביא, אותו משחק בסטאמפורד ברידג', שמכל המשחקים של בארסה בצ'מפיונז בעשור האחרון רק עליו אפשר לומר שהיה בו שיפוט באמת מחורבן, לא איזה החלטה גבולית על חצי צלילה (אני לא יודע מה אתם רוצים מהפנדל הראשון הערב, לגמרי פנדל). אפילו במשחק הזה מול צ'לסי השופט הוציא אדום חסר טעם לחלוטין כשבארסה היתה בפיגור ונראתה מזעזע, החלטה שהיתה אמורה לקבור את המשחק. אם הוא היה מכור מי ששילם לו צריך לדרוש את הכסף חזרה רק על התקף הלב שהוא גרם להם

עידן. 9 במרץ 2017

הדרמה הייתה אדירה וכמו שפריז שיחקה בכלל לא אכפת לי שהיא עפה.

ברור שלא מכור ועדיין, לא מפתיע שאותו שופט רחבה שידע לסמן יפה מאוד לשופט על הפנדל הראשון הגבולי נאלם דום בפנדל השני המופרך.

ניק 9 במרץ 2017

אחרי שראיתי את התקציר אני רק יכול לשמוח שלא ראיתי את המשחק (טיסה) כי הייתי שובר חצי בית כנראה בלייב…
הברכות הן קודם כל לאופא שעמדו במשימה שלהם ושוב עזרו לברסה (לא, לא שילמו לאף אחד כסף, כן, כן קיבלו החלטות הזויות לטובתם כמו בעשרות מקרים בעבר).
אחרי זה הברכות ללואיס אנריקה שהאמין וגרם לקבוצה שלו להאמין – איפה כל הגאונים שקטלו אותו (וגם את ברצלונה) אחרי המשחק הקודם, וכמובן איפה הוא ואיפה פפ. מאמן שזכה ביותר תארים מפפ בתקופות מקבילות, שמשחק כדורגל מעניין ומגוון יותר ובעיקר פשוט, אבל עדיין נחשב לכשלון לעומת הגאון שלא מצליח לנצח את סטוק בבית.
אה וכן, כמה שקשה לי, ברכות גם לברסה.

ניק 9 במרץ 2017

ולגבי פריז – ככה נראית קבוצה מלאכותית של שכירי חרב. אני שמח שלפחות הם עפו – ממש לא אהבתי את הפיטורים של בלאן שעשה עבודה מצויינת ועכשיו ישארו בלי אירופה וכנראה גם בלי הליגה.

קלבדוס 9 במרץ 2017

הוויכוחים העובדתיים הם משניים, גם אם יש בהם הרבה צדק. באמת יש!
אבל אמונה, אגדה, מיתוס, לא חייבים עובדות. או שהם בוחרים את העובדות שנראות להן.
וההיסטוריה כידוע נכתבת ע"י המנצחים/ הרעים. והיא נכתבת עכשיו מלמטה עד למעלה:
יושבים סטיבן ג'רארד וריו פרדינדד באולפן אחד, ג'רארד יוצא מדעתו בשער השישי, ופרדיננד ממהר לבשר לעולם בטוויטר, "הקאמבק הגדול ביותר בכדורגל. ללא תחרות". ג'רארד ופרדיננד, כן?
אז המיתוס יגיד: ליברפול הבקיעה 3 במחצית כדי להשוות. יונייטד הבקיעה 2 בדקות האחרונות לשער משמאל בקאמפ-נואו, כדי להשוות ואז גם לנצח.
הגיעה ברצלונה והבקיעה 4 במחצית ו-3 בדקות האחרונות, לאותו שער משמאל בקאמפ-נואו. כדי לנצח. שוויון לא היה בתכנון בכלל.
בסופו של דבר, זה הבית שלה. וההיסטוריה מעכשיו שלה.

דורפן 9 במרץ 2017

אם ברצלונה תזכה – זו היה היסטוריה. אם לא – זה יהיה שיא – כמו הקמבק של הבילס מהפרש יותר גבוה מאשר הפטריוטס בגמר. כמה אירועי שיא מההיסטוריה של הספורט אחרי שנים אתה זוכר ממשחקי שמינית גמר? לא הקאמבק של יונייטד ולא של ליברפול היו הגדולים בהיסטוריה גם לפני המשחק הזה. הם היו הגדולים בהיסטוריה של הגמר.

אופיר מ 9 במרץ 2017

כמו שכתבתי קודם, להיסטוריה של ברסה זה כבר נכנס, (כמו הרמונטדה של מילאן) ומיתוס נבנה מרבדים של סיפורים, כמו הרמונטדה הזאת על הקודמת. לסיפור הכללי ודאי שהם צריכים להוסיף לכך זכייה (או משהו משמח במידה כמעט שווה כמו הדחת ריאל :) )

אריק 9 במרץ 2017

אני מציע לחסום כל מי שמתמש במונח המאוס בספרדית כולל כותבי בלוגים. די טחנתם. סופר קלאסיקו גולסואים ושאר דברים שרק מראים כמה שטופי מח. שףשל ער

אריק 9 במרץ 2017

של ערוץ הספורט אתם. אין סאחי מזה.

אופיר מ 10 במרץ 2017

אוי לא קראת לי סאחי, אתה בטח מסתובב עם חולצות "חיפה לחיפאים" של וילסרצ'קי. שתה מים אחינו

באבא ימים 9 במרץ 2017

זה לא פייר. תחשוב בכמה מונחים באנגלית אתה משתמש. עם ההשפעה של העולם דובר הספרדית על המשחק הזה מגיע להם שכמה מונחים בספרדית יהפכו לנחלת הכלל. למה קאמבק זה מונח לגיטימי בעיניך?

אריק 9 במרץ 2017

כי אני מדבר אנגלית, קורא באנגלית, עובד באנגלית רואה טלויזיה באנגלית ושומע רדיו באנגלית.

אריק 9 במרץ 2017

וגם כי קאמבק הוא מטבע לשון נהוג.
לא תשמע אף אחד אומר הוא עשה רמונטדה. אומרים קאמבק.

גל ד 9 במרץ 2017

אני לא דובר ספרדית אבל בימים אלה ממש אני מנסה ללמוד בעזרת אפליקצייה (דואולינגו, ממש מומלצת למי שיש לו כמה דקות ביום לשרוף ורוצה חלופה קונסטרוקטיבית יותר לקנדי קרש) לי מותר להגיד רמונטדה?

אמיתי 9 במרץ 2017

claro q c

אריק 9 במרץ 2017

תלוי לאן הגעת (בלי קיצורים)

Miranda Veracrus De La Hoya Cardinal 9 במרץ 2017

לפני המשחק נתתי לברצלונה 60 אחוזים לעשות את זה. כבר היו הרבה קמבקים גדולים בגביע וליגת האלופות, לברצלונה יש את הכלים ופסז עדיין קבוצה רכה.
ב 0:2 העלתי את הסכוי ל 70%
ב 0:3 ל 80%
ב 1:3 ל 0% -זה נראה גול ששובר מומנטום של קבוצה
בדקה 80+ 0%
איך זה נגמר בסוף כולם יודעים

1. כל המחמאות לאנריקה שכל הזמן אמר שהוא מאמין שברצלונה יכולה לעשות את זה. בלי האמונה פסז; לא הייתה אוכלת אותה!
2. 2 פנדלים שלא היו ולא נבראו. מכור או לא, מסודר או לא – אי אפשר להתעלם שמשהו פה מוזר. במיוחד הראשון.

אריק 9 במרץ 2017

טל, אני אענה לך פה. סוארז וניימאר הם שחקנים תחרותיים שיעשו הכל כדי לנצח, כל מה שקשור למשחק וכן, כל מה שחוקי. כי הכדורגל מתגמל שקרנים. אז מותר לצלול 6 פעמים ברחבה במשחק ולהקריב צהוב, בסוף פעם – פעמיים, השופט טועה.
עד שלא ישנו את הענישה אי אפשר לבוא אליהם בטענות. הם מנצלים כל דרך להגיע לנצחון. אני לא סובל את זה, אבל מקבל את זה כבר כחלק מהחבילה.
לגבי אתמול זה לא היה הסיפור החשוב רק חלק ממנו. קבוצה שמאמינה שהיא תחזור מ4-0 ותשחק די מדהים מבחינת הלחץ וקבוצה של שפנים.
* אלא אם אתה רובין ון פרסי במדי ארסנל בקמפ נואו.

kknd 9 במרץ 2017

אין מה לעשות, ברצלונה חזרה למערך האהוב עליה, 4-3-3-3, וזה השתלם.

ר.בקצה 9 במרץ 2017

גדול

matipool 9 במרץ 2017

גדול !

איתן 9 במרץ 2017

ומה עם השופט הרביעי שסימן פנדל, הוא לא במערך?

יוסי מזרחי 9 במרץ 2017

לא גדולה דורפן ולא בטיח.
גם אם צריך להעריך את ברצלונה, אי אפשר לנתק את מה שקרה מהעובדה שסן גרמן לא באו למשחק ולא באו לשחק.
.
החצי הראשון הספיק לי כדי לרצות שהצרפתים העלובים ילכו הביתה (ואם אפשר לאלף עזזאל).
הענין השני הוא שבתוצאה 4:1 שלוש דקות לסיום, היה ברור שיקרה משהו שישרת את האינטרס של ברצלונה. קראו לדבר הזה שיפוט ביתי.
לא היה שם פנדל בגול החמישי,וראיתי את ההילוך החוזר יותר מעשר פעמים, והיה שם אופסייד בגול(….) השישי ושלא יספרו לי שהקוון ראה שמי שהבקיע, היה מוסתר על ידי שניים לפניו ועוד אחד מאחור (מנקודת הצילום)שהיו באופסיד אבל הוא לא.
אני לא יודע מכור לא מכור אבל נקי זה לא היה וכל העסק הזה של אינטרסים מאופ"א מחיל את הקטע האחרון לקראת התרסקות.

ניק 9 במרץ 2017

היה גם פנדל על די מאריה שאפילו לא נתון לוויכוח של כן או לא כי המכשיל (מסצרנו) הודה אחרי המשחק שהוא עשה עבירה.

איתן 9 במרץ 2017

גם זדורוב הודה שעבר עבירה על די מריה.
למי לדעתך הגאונים במשטרע יאמינו?

matipool 9 במרץ 2017

בנוסף – אף אחד לא ציין כאן שהיה צריך להיות פנדל במחצית הראשונה בפריצה של דרקסלר כשהוא העביר למרכז והייתה נגיעת יד ברורה שם .

ברלה 9 במרץ 2017

אני מתקשה להבין איך אחרי מקרים כמו המשחק הידוע בין לייקרס לסקרמנטו והדברים שאמר טים דונהי, אנשים מתכחשים לכל אפשרות שהיה כאן משהו לא כשר. יכול להיות שיש כאן סתם צירוף מקרים של הרבה טעויות, אבל המשחק הזה היה ביזארי

Shadow 9 במרץ 2017

דיברתי על זה כמה וכמה פעמים פה וצחקו עליי.

ומה עם איטליה ויובנטוס?

אנשים מעדיפים תמיד להתעלם ממציאות שמפריעה להם עם הפנטזיה כי זה חתיכת פארטי פופר.

הארכיון 9 במרץ 2017

האמת נהניתי מהעובדה שאשתי שאלה למה השדר צועק "היסטוריה",
אבל תכלס המשחק מכור לחלוטין. הפנדל השני הוא הזייה מטורפת של השופט.
שיהיה לברצלונה לבריאות כי פ.ס.ז' ביזו את עצמם עם הופעה חיוורת אבל אני לא הייתי רוצה
שהקבוצה שלי תיקח גביע בעזרת שיפוט.
זה כבר לא נראה כמו טעויות שיפוט אלא משהו מוטה מלמעלה.
אם יתחילו להכניס עזרי טלויזיה לשופטים אני לא מאמין שברצלונה תצליח לזכות בתארים ,
כי העזרה שהם מקבלים היא מוגזמת בעליל וחד צדדית לטובתם.
היחידה שיכולה על השופטים זו באיירן מינכן,, מחכה לכם בסיבוב…

הארכיון 9 במרץ 2017

והכותרת ממש מתאימה "מורא ברצלונה", נראה שפיפא באמת פוחדת שהמוצר שלה יפגם בלי הקוסמים של קטלוניה,
ומוכנה לעשות הכל בשביל שהם יתקדמו בגביע

איציק 9 במרץ 2017

זכור לי איזה משחק כשר בשלב הבתים של מונדיאל בו ארגנטינה הייתה צריכה לנצח 6-0 כדי לעלות שלב (נדמה לי מול אורוגוואי או פרגוואי) וזה בדיוק מה שקרה. נו, היו שאמרו שההיסטוריה חוזרת על עצמה בכמה וריאנטים, הפעם זה 6-1. איכשהו מרגיש לי טניס.

הארכיון 9 במרץ 2017

איציק זה לא קשור.
פה פ.ס.ז' לא פתחו רגליים, אלא התפרקו טקטית.
יחד עם זאת, בארסה לא היתה קרובה לרמונטדה בלי הפנדל ההזוי לטובת סוארז.

איציק 9 במרץ 2017

זו לא נכון, גם פ.ס.ז'. פתחו רגלים רק מסיבות שונות. פרו פתחו מרצון ואלו כי פשוט לא הצליחו להחזיק אותן סגורות, אבל פתחו גם פתחו.

Miranda Veracrus De La Hoya Cardinal 9 במרץ 2017

פרו ב 78
ארגנטינה הייתה צריכה רק 0:4 כדי לעלות לגמר.

matipool 9 במרץ 2017

מירנדה – אתה בטוח ?
אני זכור שהם היו צריכים שישייה .

איציק 9 במרץ 2017

נבדק, היו צריכים 4-0, אבל לפי פסק הלכה מחמיר ביצעו 6-0.

עדי 9 במרץ 2017

לא מעניין

רומן 9 במרץ 2017

אף מילה על השופט?

אריק 9 במרץ 2017

רמונטדה?

טל המנצ'סטרי 9 במרץ 2017

היו שופטים מושחתים בשנות ה 70 בגביעי אירופה, היה סיפור ידוע דאז שקבוצה אנגלית נדפקה בגדול (לידס, לא?) ושלאחר מכן התברר שהשופט היה מושחת.
אם אני לא טועה, השופט ששפט את יונייטד וגלאטסראיי במשחק שערוריתי ב 93 נתגלה כמושחת כמה שנים טובות לאחר מכן גם כן.
היו מכירות באיטליה בתחילת שנות ה 80 ובשנות ה 90 וגם 2000, פעם כסף, פעם שיבוצי שופטים.
את נבחרת איטליה מכרו שופטים בגביע העולם 2002, מישהו רוצה לספר לי שלפיפ"א לא היה אינטרס שהנבחרת המארחת, דרום קוריאה תמשיך בטורניר על חשבונם?
זה קרה גם בישראל.

אז למה שזה לא יקרה גם באופ"א?

ויודעים מה, בוא נניח שהכל נקי שם,
כמה כסף היה על הימור לפני המשחק שברצלונה תכבוש חמישה שערים?
כמה כסף היה שברצלונה תעבור?
כולנו בני אדם, גם השופט, והיכן שיש כסף, המון כסף, אני תמיד חושד כשיש דברים קיצוניים.

כמה כסף שווה לאופ"א שברצלונה ממשיכה עוד שלב ולא פסז?
האם באופ"א יענישו את השופט בדמות הרחקה מליגת האלופות על הטעות הגדולה שלו אתמול?
אני מהמר שהוא ימשיך לקבל משחקים גדולים, גם העונה.
את הלך הרוחות במסדרונות אופ"א בכל הנוגע למפלצת ששמה ליגת האלופות כולם מכירים.

לשרוק על פנדל במשחק כזה, בדקה קריטית, כשיש כל-כך הרבה דברים שמונחים על המאזניים, אם זה לא 100 אחוז אז לא שורקים.
זה אפילו לא עבירה בקט-סל!
אבל ככה זה כשהשופט עם יד קלה על ההדק, כאילו התעלם מחצי שעה של צלילות של ברצלונה ברחבה ובעצם בכל מקום על הדשא (כרגיל) ופשוט בחר בהחלטה הקלה ברגע מסויים, לא יותר מדי זמן לפני בכדי שזה לא יהיה שקוף מדי.

2 מצבים ספק נגיעת יד ברחבה של ברצלונה, את זה הוא לא ראה.
העבירה על די מריה, את זה הוא לא ראה.
אם התוצאה היתה 5-0 לטובת ברצלונה ויש צלילה סטייל סוארז אבל מצד שחקן של פסז בזמן פציעות, הוא שורק לפנדל?

אז, שלא יעבדו עליכם…

ר.בקצה 9 במרץ 2017

הגמר של פורטו-מונאקו (2004?) טרף את הקלפים. מאז לא לוקחים יותר סיכונים.

matipool 9 במרץ 2017

נדמה לי שבחצי הגמר השופט ביטל שער חוקי של סקולס . כנראה אז הייתה הנחייה הפוכה – ללכת על הפתעות .

אסף כלשהו 9 במרץ 2017

סקולס לא הגיע אז לחצי הגמר. אולי אתה מתכוון לשמינית…

Matipool 10 במרץ 2017

צודק .

רומן 9 במרץ 2017

אני בכלל מציע להחרים את ליגת האלופות. זה מפעל מאוס כדורגל מושחת, צריך פשוט להפסיק להתיייחס אליו ברצינות.
יש את הפרמייר ליג, שזאת הליגה הגדולה והחשובה בעולם, כל השאר כולל ליגת האלופות זניח.

ניינר / ווריור 9 במרץ 2017

אתה מאכזב אותי, חשבתי שהליגה הרוסית היא הגדולה בעולם וכל השאר שטויות

איתן 9 במרץ 2017

חוץ מזה שבארסה כרגע נהפכה להיות הקבוצה של המדינה….
כאות הזדהות -מהיום תיקרא שמה של הצוללת החדשה של ביבי : לואיס סוארז.

או לחליפין יעוברת שמו לנחום תקום מהרחבה

matipool 9 במרץ 2017

בארסה כבר 7 שנים בערך היא הקבוצה של המדינה .

יוסי מזרחי 9 במרץ 2017

בערך אותו פרק זמן של שלטונו של אשתו של שרה נתניהו.
מעניין מאוד ומעורר מחשבה על כמות השכל (או האין שכל) של "העם".

אלעדוס 9 במרץ 2017

מדהים שהמהפך קרה בפורים כשרוב האוהדים של בארסה כבר ישנים בפיג'מות של הקבוצה לקראת יום הפוך בגן וביסודי למחרת

הארכיון 9 במרץ 2017

שאלתי כמה אוהדי ריאל היום איך היום מרגישים אם היו עושים רמונטדה כמו שברסה עשתה אתמול באותה דרך?
רובם ככולם ענו לי חד משמעית "היינו שמחים, אבל לא היינו מרגישים בנוח כי זה ניצחון עם כוכבית".

זה סיכם לי בתמציתיות את ההבדל בין ברצלונה לריאל.
היו גם כמה חוכמולוגים שהעזו לעשות תחרות בין המשחק אתמול לגמר של יוניטד מול באיירן.
ההקבלה היחידה שמצאתי למשחק אתמול זו השערוריה בסטמפורד ברידג' שבסוף הסתיימה , איך לא בשער בדקה ה90 שהעלה את בארסה שלב.
תשוו בין שני הדרמות הללו – המשותף: ללא שופט מתאים- לא היתה כלל דרמה…

זיכרון סלקטיבי 9 במרץ 2017

אה באמת? אז איפה הכוכבית על הזכיה שלהם בליגת האלופות משער מנבדל של ראמוס? שיכינו אחת גם למקרה שהם יזכו באליפות השנה, אחרי כל הפעמים שבארסה נשדדה בליגה (ויאריאל, בטיס ועוד ועוד)
כנראה גם נוח לכם להתעלם מהכוכבית מהזכייה של אינטר ב2010, שעלתה לגמר אחרי נבדל ברור של מיליטו בסן סירו, ובקאמפ נואו עם פסילה של גול חוקי ב100% של בויאן קרקיץ'. והזכייה הקודמת של מוריניו? שימו כוכבית גם עליה, על הפסילה של הגול של סקולס שהיה מעיף את פורטו של מוריניו כבר בשמינית.

רק כשמדובר על מועדון אחד בעולם, וגם רק כשהוא מרוויח מזה, כל מסמני הכוכביות צצים. תופעה מעניינת. ההסבר הוא די קל בכל מקרה, כשיש מועדון אחד ויחיד שמסוגל לבצע ניסים כאלה, יישפכו באופן טבעי כמויות מטורפות של מירמור וקינאה.
שיהיה לכם מירמור נעים :)

עומר 9 במרץ 2017

כל מי שמתלונן על שיפוט…
א. לדעתי רק הפנדל השני לא היה. להתלונן בתוצאה של 6-1 שהגול החמישי לא חוקי זה לדעתי זהה לזה שונגר התלונן שההרחקה של קוסיילני גמרה לארסנל את הסיכוי מול באיירן.
ב. אם אתם טוענים שברסה עלתה בזכות שיפוט, אז אנא תחזירו לה את המקום הראשון בליגה הספרדית. שחקן של ויאריאל הציל גול עם היד בזינוק מרשים, הגול שעבר את קו השער מול בטיס במטר ולא נשרק. אני מניח ששם השופטים הם בני אדם שטועים ופה זה קונספירציה מכורה. תדיחו את ברסה מרבע גמר ליגת האלופות כי היא קיבלה מתנות מהשופטים, אבל תחזירו לה את המקום הראשון בליגה הספרדית. יש דיל?

בשורה התחתונה, מתנגדי ברסה הם די ממורמרים בסך הכל. הקבוצה הזאת לא מפסיקה לעשות היסטוריה פעם אחר פעם, והם לא מפסיקים לעסוק בתירוצים.
ככה זה כשאתה הקבוצה הטובה בהיסטוריה של המשחק, תמיד יהיו הייטרים.

Shadow 9 במרץ 2017

לא הבנתי.
אם יש 20 שופטים בליגה זה אומר שכולם מושחתים או של בארסה או שאין השפעה של קבוצות זניחות אחרות. נגיד כמו ריאל מדריד?

טיעון מוזר.

חוץ מזה, נראה לי כשמנסים לעשות הטיה שהיא מן הסתם פלילית לא מרמים את כולם כל הזמן אלא חלק מהזמן.

ואז באמת אפשר לבוא ולנסות להגיד שזה ששופט פסל להם שער חוקי מוכיח שאין מכירה.

תראה עלייך זה עבד.

נ.ב

תמיד אפשר לקחת בחשבון שהשופט באותו המשחק היה של מדריד

אחד מהעם 10 במרץ 2017

ברצלונה הייתה צריכה כל גול מתוך השישה שהבקיעו ובהתחשב בכך הטיעון "אבל עדיין הם ספגו עוד חמישה שערים" הוא מגוחך.

omer 10 במרץ 2017

ולפני שבועיים ברצלונה קיבלה פנדל, שכמובן לא היה ולא נברא, בדקה ה90 במצב של 1-1 מול לגאנס. אין לזה סוף.

אז לפעמים יש גם טעויות נגד קבוצות גדולות. ובכל זאת, כל אוהד של קבוצה גדולה, בין אם זה ריאל בספרד, יונייטד באנגליה או מכבי בישראל, משקר לעצמו אם הוא טוען שהשופטים דופקים את קבוצתו. כל אוהד של קבוצה גדולה יודע שיש הרבה יותר טעויות שיפוט גורליות שנפסקו לזכות קבוצתו מאשר נגדה.
אין דבר מגוחך יותר בכדורגל מאשר שחקן/אוהד/מאמן (מי אמר מוריניו?) של קבוצה גדולה שמתלונן שהשופטים דופקים אותו.

אהד 9 במרץ 2017

1. לא מורא ולא בטיח.. הגיעה קבוצה חלשה, עלובה ששקשקה במכנסיים.. אונאי אמרי היה על סף התקף לב רוב המשחק
2. פעם שנייה שזה קורה לתיאגו סילבה.. לא נעים ולדעתי די מוריד מההערכה כלפיו.
3. הדבר שהכי מעצבן עכשיו זה שטוענים שהמהפך הזה גדול מזה של 99 או 05.. בחייאת, גמר ליגת האלופות כשהקבוצה המפסידה הייתה הטובה ביותר באותה שנה (בטח מילאן) .. אפשר להשוות את זה לשמינית גמר מול קבוצה טובה אבל לא מהחמש הטובות ביותר?
4. לקבוצות עם מסורת (באירן, ריאל, אתלטיקו יובה, אפילו מנצסטק של השנה) זה לא היה קורה..

Comments closed