סטרט אפ

ברקוביץ׳, קופמן וכל זה

Pills on Teaspoon

א. אייל ברקוביץ׳ חולה נפש (לא אבחנה רפואית אלא בקונוטציה שמשתמשים בביטוי זה בהתנהגות בין בני אדם).

ב. התגובה של אייל ברקוביץ׳ למותו של מאיר איינשטיין היא סימפטום של מחלת נפש.

ג. התקשורת תמיד התפרנסה היטב מכך שאייל ברקוביץ׳ חולה נפש.

ד. גם בפרשה הזו התקשורת מתפרנסת מכך שאייל ברקוביץ׳ הוא חולה נפש.

ה. תבלו.

לכל בחירה יש השלכות
בריטני בישראל

194 Comments

שלו 28 במרץ 2017

השאלה למה אלו שסביבו נותנים לו להתבזות ככה.
המגישה והמגיש.

דורפן 28 במרץ 2017

יש לך בעיה בהבנת הנקרא? הם מתפרנסים מזה

שלו 28 במרץ 2017

יודע לקרוא לא תמיד מבין.
פשט – הבנתי.
בין השורות לא מבין,
שחצנות? חוסר צניעות? תאוות בצע?
חוסר ערכים מוחלט.
זה הרי לשים מכשול בפני עיוור.

יום אחד גם הם ימותו,
והמגיש שעשה משהו בחייו (בין אם אהבתי את זה או לא) כשיר את הקרקע שישכחו לו את הכל ומכל עבר ישפילו את זכרו מול משפחתו.
הוא לא רעב ללחם.
הפרנסה יכולה לחכות.
וכן ממנו מחכים שיהיה המבוגר האחראי, טיפה ערכים (מה שלא מצפים מהמגישה).

באמת אני כבר לא מבין.

שלו 28 במרץ 2017

כשיר = מכשיר

איציק 28 במרץ 2017

גם הם חולי נפש ובעקבות זאת חושבים שהוא נורמלי, ואנחנו אלו שלא שפוים.

אלעד כ 28 במרץ 2017

מקרא – מבחינתם זה לא התבזות.
המים יעברו בירקון ועוד שבוע הכל יירגע, ובעתיד כל המעריצים שלו יסמנו את זה כעוד רגע שהוא "הלך עם האמת שלו".

ניב 28 במרץ 2017

מקרא- הנבלות האמיתיות בסיפור הזה הם שותפיו להגשה, בעצם העסקתו ובעצם המלכודת שתמנו לו בשידור. לא פחות גרועים מצקצקי הלשון שלועגים ומבזים אדם חולה.
הכל במידה ומה שדורפן אומר הוא נכון ומבוסס (אני מאמין לו).

אלעד כ 28 במרץ 2017

לא, אני לא חושב שהוא חולה נפש.
אני כן חושב שיש לזה קהל לא קטן, מפוקפק לטעמי, שבשבילו הכי חשוב זה "להיות אמיתי" ולעזאזל כל השאר.

שמעון 29 במרץ 2017

איזה מלכודת מה הוא ילד קטן? הוא יודע היטב מה הוא עושה וזה הבן אדם, הוא לא רואה איש ממטר ויורד על כולם, היה כדורגלן גדול ואדם קטן ודוחה (אני יודע עליו סיפורים לא רק מהתקשורת שלא ארחיב פה), הוא מביא רייטינג בדיוק כמו שהדבילים באח הגדול מביאים וזה היום המטרה, כמה שיותר רייטינג ובאזז. ברקו יודע לספק את הסחורה, ככה גם הקוף.

בינינו רוב אנשי התקשורת הם פח אשפה גדול (מלשון הקוף) שחושבים שהם יודעים משהו אבל הם לא יודעים כלום, ב-99% מהמקרים הם טועים והכל הם יודעים לומר בדיעבד. היום במקרה הזדמן לי לראות את סלוצקי ודומינגז מסתלבטים יחד עם הכתב כדורסל הזה של ערוץ 5 שברח לי שמו על בגצקיס ופשוט בא לי להקיא, חושבים שהם יודעים טוב ממנו, אם 2 הפחים היו מאמנים את מכבי הם היו יורדים ליגה, הכל בדיעבד.

התקשורת היא גוף שנועד להפצת אג'נדות ורייטינג של מקורבים ולא יותר מזה, וככה צריך לקחת אותו, אין מה להיעלב מברקו, זה הבן אדם ואני בטוח שגם ג'ורדן הוא אדם חרא וזהו, צריך להעריך אותם בתחומם ותו לא, מי שחושב שהם מודלים לחיקוי וכו שיבושם לו.

גיל שלי 28 במרץ 2017

מעניין כמה מחלת הנפש שלו עזרה לו להצטיין כשחקן

אורי 28 במרץ 2017

איפשרה לו לדבר עם תנינים

יוני (המקורי, מפעם) 28 במרץ 2017

מעבר חד מהדיונים על קוקוץ'

שלו 28 במרץ 2017

אפשר לחזור לדבר על 24 שנה להופעה של הקיסר במדים הצהובים-אדומים.

יוני (המקורי, מפעם) 28 במרץ 2017

הייתי שמח לקרוא פוסט שלך בעניין

D! כאן ועכשיו 28 במרץ 2017

מצטרף

איציק 28 במרץ 2017

הייתה לו ראיית משחק טובה בהרבה מזו של קוקוץ'.

אבו צ'יצ'ריטה 28 במרץ 2017

אכן כן. וכשאתה כותב "התקשורת" -אז זה כולל, מה לעשות, גם את מאיר אינשטיין עצמו, זכרו לברכה, והקולגה קופמן שכל כך נעלב בשמו (אבל להשוות הנהלות של קבוצות לתועמלנים נאצים לא היתה לו בעיה).במשך שנים, הם עודדו את זה וליבו את זה וחגגו על זה כל השנים – איייל ברקוביץ' הוא רק מקרה פרטי של האלימות והרמה – ועכשיו הם מזדעזעים. מתפרנסים מזה שברקוביץ' חולה נפש, וקופמן בריון דוחה, ושרף עסקן עילג וגס רוח, ואייינשטין ז"ל ליבה את האש, ורסקין מרים לכולם להנחתה וחד גדיא חד גדיא.
והדרך היחידה היא לרחוק מהם כמו מהג'אנק פוד הכי מזיק. מושב לצים ודרך חטאים. לא להקשיב לא להקליק לא לצפות.

איציק 28 במרץ 2017

ליצמן כבר אוסר אותם בטענת ג'אנק פוד.

גל ד 28 במרץ 2017

זו לא תקשורת ספורט, זו אופרת סבון. וכולנו יודעים את זה. מי שרוצה שיצרוך את אופרת הסבון אבל שלא ישקר לעצמו.

אני איתך, אני מעדיף ספורט. ואם אין ספורט, אז ספר.

איציק 28 במרץ 2017

תיקון, זו לא אופרת סבון, זו אופירת סבון.

גל ד 28 במרץ 2017

כפיים. אם היה לי כובע, הייתי מסיר אותו בפניך.

Matipool 28 במרץ 2017

מצטרף למחיאות הכפיים והורדת הכובע .
יפה כתבת , אבו צ'יצ'ריטה .

שמעון 29 במרץ 2017

הדבר היחיד שיותר מושחת מתקשורת הספורט זה תקשורת הפוליטיקה, ב-2 התחומים כל מה שנכתב הוא מטעם אינטרס של איזשהו פוליטיקאי, יזם, מאמן, סוכן, שחקן שמדליף לאיזה עיתונאי על מנת לקדם את עצמו. אפשר לראות ולקרוא ולצחוק אבל בשום אופן לא להתייחס לזה ברצינות.

אריאל 28 במרץ 2017

כל מילה. "אף הוא ראה גולגלת אחת הצפה על פני המים, אמר לה: על דאטפת אטפוך, וסוף מטייפייך- יטופון" תרגום חופשי רבי יוחנן ראה גולגולת צפה במים אמר לה על שרצחת רצחו אותך, וסוף אלה שרצחו אותך – שיירצחו בעצמם גם הם. מתוך פרקי אבות.

ראיון 28 במרץ 2017

ולמה זה נטל כבודו המאמר מאומרו המקורי- הלל הזקן, ונתנה לתלמידו רבי יוחנן?

אריאל 28 במרץ 2017

שלא לציטוט כבודו טעה. תודה על התיקון. אכן הילל.

D! כאן ועכשיו 28 במרץ 2017

+One

איציק 28 במרץ 2017

אתה סיני…

D! כאן ועכשיו 28 במרץ 2017

איציק?

איציק 28 במרץ 2017

לא, אני לא סיני (ככול הידוע לי).

D! כאן ועכשיו 28 במרץ 2017

ואני?

איציק 28 במרץ 2017

לפי תגובתך הייתה מאד סיני :-)

עומר ה 28 במרץ 2017

יש כאן כל כך הרבה מקומות לעשות להם +1 אבל אתה התעלת

שי אורן 28 במרץ 2017

ברוך בורא הפודקאסטים

ניב 28 במרץ 2017

בול

אמיתי 28 במרץ 2017

רוב הסעיפים נכונים ליותר מדי אנשים וגופים בתקשורת הספורט
בארץ. ברקוביץ סימפטום

ב"פ 28 במרץ 2017

מה ברקוביץ' אמר?

איציק 28 במרץ 2017

הוא אמר שהוא סובל מאמנזיה ולכן זוכר רק את השער של איינשטיין וטו לא.

מאיר 28 במרץ 2017

כדי שיהיה יותר ברור וחד משמעי: השיער של איינשטיין. (להבדיל מהשעעעררררר שלו)

shohat 28 במרץ 2017

Refuse to fight small battles with petty people. You life is bigger and better than that.

אלעד כץ 28 במרץ 2017

נחשון, הגעתי היום לפוסט שלך על סמי וונג'ירו מלפני כמה שנים. מקסים ומרגש.

shohat 28 במרץ 2017

תודה רבה!

אבי 2 28 במרץ 2017

נכון. ברקוביץ מזמן איבד את זה.
אבל חייב להגיד שבא לי להקיא גם על רון קופמן – הוא ניצל את ההזדמנות והכל תחת מסווה מגוחך של "באתי לגונן על חברי", עלה לנאום חוצה להבות על רקע אישי שטרם ראינו מעל גלי האתר, נאום שארך יותר מ-5 דקות, ופשוט קילף לאדם חולה נפש את העור. הוא לא פחות גרוע.
כשאפילו עוד לא קמו מהשבעה. פשוט גנון. דוחה.

שמעון 29 במרץ 2017

יש שינאה גדולה בינו ובין ברקו זה למה היה גם תקופה שהוא הושעה מיציע העיתונות הם קיללו אחד את השני בשידור

אריאל גרייזס 28 במרץ 2017

רמי וייץ מנצל את המוות של איינשטיין כדי להכנס ביורם ארבל, ברקוביץ מטנף על איינשטיין, קופמן מנצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם ברקוביץ. אני מצטער, ברקוביץ לא חולה נפש, זה כל השיח פה חולה, הם בקושי התסמין (להזכיר, יוסי ביילין בזמנו לא חיכה שהגופה תתקרר כדי לטנף על פואד ולא נראה לי שמישהו יטען שהוא חולה נפש)

צור שפי 28 במרץ 2017

אתה כל כך צודק, זה היה אפילו יותר מכוער כי את ברקוביץ' משכו בלשון (וזה לא קשה ולא נסיבה מקלה) והוא הגיב מהבטן ואצל ביילין זה היה קר, מתוכנן ולמעשה הזמינו אותו לאולפן (או שהוא הזמין את עצמו) בידיעה ברורה שזה מה שהוא הולך להגיד.

אמיתי 28 במרץ 2017

אבל טענו שהאמא של הבעלים שלו ערבייה

איציק 28 במרץ 2017

לא שמעתי. אפשר הפנייה או תקציר?

צור שפי 28 במרץ 2017

אני חלש בלינקים. תנסה לגגל ״ביילין על פואד״

איציק 28 במרץ 2017

הכוונה לרמי וייץ לא על ביילין.

אריאל גרייזס 28 במרץ 2017

ראיינו את רמי וייץ על איינשטיין אז הוא אמר משהו כמו – "מאיר ראה כל דבר במגרש, הוא לא התעלם מכלום אם מישהו קושר שרוכים למשל"

חייש 28 במרץ 2017

מה חולה נפש בו? הפרעת אישיות, ניחא (וגם זה טעון הוכחה) אבל ממש לא חולה נפש. למה, יש לו בעיות תפקודיות כלשהן? הוא שומע קולות? נוטה לדכאונות? לא. הוא שילוב של גסות והצלחה. כשאדם גס ותוקפני נהיה מצליחן הוא שומע פחות ופחות ביקורת על עצמו, את הקצת שכן שומע קל לו לדחות, וכך הוא הופך לעוד יותר גס ותוקפני. אבל מחלת נפש זה משהו ספציפי עם קריטריונים ברורים והכללת ברקו בקטגוריה הזאת זה אקט משמיץ כלפי חולי נפש. אין צורך בבעיות נפשיות כדי להיות אדם מגעיל.

איציק 28 במרץ 2017

הוא חושב שהוא יוליוס קיסר.

Amir A 28 במרץ 2017

יפה. לקרוא לברקוביץ׳ חולה נפש עושה עוול לאנשים שבאמת סובלים ממחלות נפש וצריכים להתמודד איתן יומיום. מרביתם אנשים נחמדים וטובים שאת הסבל שהם עוברים קשה לנו לדמיין. ברקוביץ׳? סתם בנאדם דוחה.

איציק 28 במרץ 2017

האם בן אדם דוחה לא יכול להיות חולה נפש?

יריב 28 במרץ 2017

יכול, בוודאי, אבל העובדה שהוא דוחה אינה מחלת נפש. באיזו מחלת נפש חולה ברקוביץ'? ככל הנראה, באף אחת.

איציק 28 במרץ 2017

רק ציינתי שעובדת היותו אדם מגעיל לא פוסלת אותו להיות חולה נפש. זה אכן גם לא מגדיר אותו ככזה. שיגעון גדלות כנראה גם לא מוגדרת למחלת נפש. מצד שני ההתפרעויות האלימות שלו גם כלפי ילדים מעוררים חשש להפרעה נפשית לדעתי. חוסר שליטה עצמית כזו מבחינתי די מחשידה ולדעתי מצדיקה איבחון. אבל אני איני איש מקצוע ולכן רק מהרהר בקול רם.

יריב 28 במרץ 2017

שגעון גדלות יכול להיות מחלת נפש, פשוט לא נראה שזו מחלה שברקוביץ' חולה בה, סתם שחצן. גם אני עצוב לפעמים, אבל אין לי דכאון.

גם אני, אציין, לא איש מקצוע ובעצם לא מבין כלום בבריאות הנפש.

איציק 28 במרץ 2017

לכן יותר מפריע לי ההתפרעויות הבלתי נשלטות שלו, כולל הכאת ילדים יותר משיגעון גדלות. אבל כנראה ההתמקצעות של שנינו במקצוע זה לא משהו.

ירון 29 במרץ 2017

צודק חייש. ברקוביץ הוא אדם נרקיסיסט, גס רוח ודי דוחה. אבל אם כל אדם כזה היה מוגדר כחולה נפש שירותי בריאות הנפש במדינה היו קורסים (עוד עשרות מונים מהמצב שהם נמצאים היום).

צור שפי 28 במרץ 2017

ברקוביץ הוא ההוכחה האולטימטיבית שערס זה לא כינוי עם קונוטציה עדתית.

מאשקה 28 במרץ 2017

סליחה, אני מזמן, מזמן הפסקי לבלות עם אייל ברקוביץ
מעולם לא סבלתי אותו גם כשהיה שחקן פעיל.
תודה על הפוסט

ר.בקצה 28 במרץ 2017

למה?
הוא היה שחקן ענק.

טרנטה 28 במרץ 2017

היה בלון מנופח ואישיותו הדוחה בלטה למרחקים.
התביישתי כשלבש את המדים הצהובים שלנו בעידן התנינים שלו.

רובוטירוק 29 במרץ 2017

בלון מנופח?
היה שחקן ענק, כנראה בכי גדול שהיה כאן, שהגיע אליכם כבר אחרי שלהי הקריירה – בלי ברכיים ובלי חשק גדול לכדורגל.

אסף THE KOP 28 במרץ 2017

דורפן… לדעתי אתה מסתכן פה בתביעת דיבה.
עם כל הגועל מברקוביץ הדוחה וקופמן הדוחה לא פחות.

Matipool 28 במרץ 2017

בדיוק מה שחשבתי .
מקווה שדה באזר תעמוד מאחורי דורפן במקרה הצורך ..

yaron 28 במרץ 2017

תביעה או לא תביעה אין לי מושג למה דה באזר צריך להצטרף לביצה המגעילה הזאת…

גיא זהר 28 במרץ 2017

לגמרי. לא לרמה של המקום הזה ובכלל

ליאור 28 במרץ 2017

אריאל,איילון יודע מראש שביילין הולך לבקר,כלומר זו אותה היתממות שואפת רייטינג ותכלס לא הייתי עושה זאת כל עוד הגופה חמה אבל אין ספק שמעגל המתחסדים ומהללים לאחד הפוליטיקאים המושחתים הביא את הסעיף לרבים,לא ממש השוואה לשדרן שאולי עיצבן לעיתים אבל לא יותר

אריאל גרייזס 28 במרץ 2017

גם אני תיעבתי את פואד, זאת לא סיבה לעשות כזה דבר. אין לך משהו טוב להגיד – אתה לא חייב. דווקא יעקב איילון נראה שדי הופתע ממה שביילין אמר אבל זאת לא הנקודה – זה חלק מהתרבות שלנו, לטוב ולרע, של להגיד הכל ולהיות "דוגרי". יחד עם התדרדרות איומה בשיח הציבורי

אסף the kop 28 במרץ 2017

פואד וביילין הם אבירי מוסר ואינטיגריטי לעומת חלאות כמו תמר זנדברג.

צביקה 28 במרץ 2017

מדוע? אם אפשר גם לצרף דוגמא?

אלון 66 28 במרץ 2017

אתה מצפה לדוגמאות מלני ריפנשטאל ?
הוא מאמין שאם תחזור על משהו מספיק פעמים הוא יהפוך לאמת לאמיתה.

צביקה 28 במרץ 2017

לפעמים אני מסכים איתו, במקרה הזה מדובר באחת הח"כיות הכי הגונות (לפחות עד שיתברר לי אחרת), וזה למרות שאני לא מסכים איתה ברוב הנושאים.

אסף THE KOP 29 במרץ 2017

כן צביקה
הגברת הוזמנה על חשבון אייפ"אק לנאום בכנס שמתקיים שם בימים אלה.
ומה עשתה החלאה ?
הפגינה נגד אייפא"ק מחוץ לאולם לצד גורמי BDS, אוטו-אנטישמיים ואנטישמיים של ממש.

פשוט אפס.

אפילו ההוא ששכח עוד 6 בכינוי שלו (אולי לזכר ה-6 מיליון) לא יוכל להתכחש למציאות.

איזי 29 במרץ 2017

אסף, עובדתית אתה טועה. הפגינה עם ארגון יהודי שמתנד לכיבוש

ר.בקצה 29 במרץ 2017

עובדתית, אחת ממקימי הארגון היא תומכת של האויב הבי.די.אסי.
http://www.haaretz.com/jewish/news/1.714164

איזי 29 במרץ 2017

מצטער, עובדתית, עדיין לא הופך את הארגון ל"גורמי BDS"

אתה דוגמא קלאסית לfake news

ר.בקצה 29 במרץ 2017

אל תצטער, קנה משקפיים.
טענתי שהארגון הוקם ע"י תומכת של האויב הבי.די.אסי.
"גורם BDS" שייך לתגובה אחרת.
אגב, מבחינתי שיתוף הפעולה עם האויב הבי.די.אסי, או עם סייעניו הוא היינו הך.

איזי 29 במרץ 2017

נכתב "הפגינה נגד אייפא"ק מחוץ לאולם לצד גורמי BDS"

במציאות – ארגון יהודי הפגין נגד הכיבוש. שבראיה שלי זה להפגין בעד ישראל

ר.בקצה 29 במרץ 2017

שוב- "גורמי BDS" שייך לתגובה המקורית.
כתבתי שהארגון הוקם ע"י תומכת של האויב הבי.די.אסי.
אם אתה מתעקש שאין קשר בין הארגון למקימיו, זה עניין שלך.
להשקפתי, לא משתפים פעולה עם האויב הבי.די.אסי, או עם סייעניו.

אסף THE KOP 29 במרץ 2017

איזי
מוטב שתבין מה הוא המושג עובדה.

אני רשמתי שהחלאה הפגינה נגד איפא"ק על אף שהוזמנה על ידי איפא"ק לצד גורמי BDS, אוטו-אנטישמיים ואנטישמיים של ממש. אני חוזר: לצד.

הגברת צימרמן שנכחה באירוע היא אשת BDS וסביר שגם אוטו-אנטישמית.

קפיש ?

והנה הכתבה במלואה:

http://mida.org.il/2017/03/27/%D7%97%D7%9B-%D7%AA%D7%9E%D7%A8-%D7%96%D7%A0%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%92-%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%AA%D7%A4%D7%94-%D7%91%D7%94%D7%A4%D7%92%D7%A0%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99-bds/

איזי 29 במרץ 2017

זה עניין שלי זה עניין של המציאות

לתמוך זה לא לשתף פעולה, זה להגיד שקריאה לחרם לגיטימי כי זה עשוי להביא לסיום הכיבוש.

בכל מקרה כל מה שכתוב בכתבה זה
Throughout her college years at Berkeley, Zimmerman said she opposed BDS, but over time she became supportive of the rights of pro-BDS groups to be part of the Jewish communal conversation on Israel

ועל בסיס זה אתה עושה דה לגיטימציה. אתה צריך לקבל דיעות שונות משלך

אסף THE KOP 29 במרץ 2017

קרא שוב

שמעון כסאח 29 במרץ 2017

לפי תמר זנדברג גם הגליל כבוש
http://bit.ly/2mP2JAI

ר.בקצה 29 במרץ 2017

אם בחרת לצטט, לפחות אל תשמיט את הקטעים הבשרניים:

"…..
and wrote favorably of the efforts of Jewish Voice for Peace, a pro-BDS group, to get “international corporations to stop profiting off human rights abuses.” (The Anti-Defamation League has called JVP one of America’s top 10 anti-Israel groups.)…"

כעת, ספר למגיבים- כיצד תומכים באויב הבי,די,אסי, אך לא משתפים אתו פעולה?

אסף THE KOP 29 במרץ 2017

כסאח,

זנדברג היא פאשיסטית פלסטינאית ומכיוון שכך היא בכלל נכס לימין

איזי 29 במרץ 2017

ר. בקצה?
אתה קראת את הציטוט שהבאת?? wrote favorably of the efforts of זה "בשר" ??? מה נסגר איתכם.
ומהמשפט הזה, שהוא חלש מאד אז אתה גורר בלוגיקה הרפה שלך שתמר זנברג היא שונאת ישראל.

שוב, יש ויכוח לגיטמי על עתיד השטחים. הדה לגיטימציה שאתם עושים למתנגדים לכיבוש בעיקר מגחיכה אותכם.

אסף the kop 29 במרץ 2017

הויכוח על עתיד השטחים לגיטמי כמו הויכוח על טרנספר לפלסטינאיים.
רק שתדע.

איזי 30 במרץ 2017

אז"ש

אסף THE KOP 30 במרץ 2017

רק בראש של השמאל שאלת הטרנספר ליהודים היא רלוונטית וסוגית הטרנספר לפלסטינאיים נתפסת כפשע.

איזי 30 במרץ 2017

השמאל והחוק הבינלאומי

אסף the kop 31 במרץ 2017

אפילו החוק הבינלאומי לא הכריע אם שחרור השטחים הוא חוקי או לא.
הסוגיה הזאת הרבה יותר מורכבת משליפות בטן פאבלוביות של השמאל.

ר.בקצה 29 במרץ 2017

אתה בוודאי מתלוצץ.
מה לזנדברג-ערפאת ולהגינות?

brt 29 במרץ 2017

לקרוא למישהו נאצי במילים "יפות" זה ממש סוג של ליברליות מתקדמת

ניינר / ווריור 28 במרץ 2017

מגאלומניה זו מחלת נפש?

אבי ל 28 במרץ 2017

כן

יריב 28 במרץ 2017

אבל לא כל שחצנות היא מגאלומניה במובן הפסיכיאטרי.

איתמר 28 במרץ 2017

אני מסרב להתרגש מתגובתו של ברקוביץ.
אני מסרב להתרגש מתגובות הזעם הקדוש כנגד ברקוביץ.
קופמן וברקוביץ הם שותפים לדרך ומייצגים פנים שונות של אותן תופעות דוחות ומבחילות בתקשורת הספורט שמאיר איינשטיין היה שותף להן בשנות חייו האחרונות.
הפוסט הזה מלמד שברקוביץ הוא מטרה קלה יותר שהרי דברים דומים אפשר היה לכתוב על קופמן.

רומן 28 במרץ 2017

קופמן הוא האמ אמא של הצבועים, הוא הראשון שהתחיל עם כל הטראש בטלוויזיה, צעק, קילל, ירק ועשה את זה בטון הכל יודע שלו, מדי פעם בשיא הצביעות הוא פתאום לובש את מסכת ה"אני בכלל אינטלגנט" ואומר כל מני דברים "אינטיליגנטיים".. ועכשיו הוא בחר כרגיל לעשות רוח ופוזה על גב של מישהו אחר, הוא המציא ניפח, העליל וקשקש עצמו לדעת. כל מה שהקוסם אמר זה שהוא יזכור מאיינשטיין רק את התסרוקת, זכותו, הוא לא העליב ולא הכפיש ולא קילל ולא זלזל. מאז שאיינשטיין הפסיק להיות שדר ממלכתי ונהיה רכילאי זול בכל התחנות קשקושים הוא לא הפסיק לרדת על הקוסם, אז זכותו של הקוסם לא לאהוב אותו וזכותו לא להצטרף למקהלת המהללים.
ואן גוך היה חולה נפש וגם קאנטור, לא יודע לגבי אייל…
מה שבטוח זה שהוא היה כדורגלן עצום, ופרשן כדורגל מעולה (אם מתעלמים מכל האהבה העצמית והשחצנות) הוא פשוט גאון כדורגל.
ולגופו של עניין, הוא באמת לא אמר שום דבר שמצדיק עליהום, מקסימום תגובה בצורה של "אייל אתה איש קטן".
גדול ה"סמולנים" יוסי ביילין השתלח בפואד בשידור ישיר יום אחרי מותו ואף אחד לא קורה לו בשמות כמו שקופמן מרשה לעצמו.
מ הוא סה"כ אמר "שהוא יזכור מאיינשטיין רק את השיער"? נו באמת תרגיעו

NoOne 28 במרץ 2017

הייתי מאד רוצה לדעת מי הפנטזיה הרטובה שלך , פוטין או ברקוביץ'?

מצד אחד פוטין הוא גבר גבר עם חזה חשוף ושפתיים מתקתקות
וברקוביץ' קוסם אקסטראורדינר ולא כל אחד קיבל בעיטה לפנים מג'ון הארטסון
קשה קשה

רומן 2 באפריל 2017

שמע אתה אידיוט, מהכינוי שלך רואים כמה אתה עלוב.

שמעון 29 במרץ 2017

פרשן כדורגל שמדבר משטות לשטות "בוא נשחק התקפי, אני הייתי משחק התקפי פחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יניר 28 במרץ 2017

ואם אנחנו בעניין של לנפץ פרות קדושות- ברקוביץ לא היה כזה גדול.
היה שחקן לגיטימי ( לכל היותר ) בקבוצות מרכז – תחתית טבלה בליגה האנגלית אכן שיחק במנצ'סטר סיטי אבל רק כשזו הייתה בליגה השנייה.
עצם זה שהוא היום איש תקשורת דומיננטי מסייעת לו לבנות מורשת לקריירה שמעולם לא הייתה לו.
איפה הוא ואיפה בניון

אמיתי 28 במרץ 2017

רומן. לטיפולך. תרביץ בו קצת תורה. זה לא פרה זה עדר
שנשחט. יניר שם של מישו שאוהב את מסי…

רומן 28 במרץ 2017

שמע… לא יודע אפילו מה להגיד לך….
אייל ברקוביץ היה בשיאו למשך שנתיים שלוש אחד הקשרים הטובים בעולם לא אגיד הכי טוב אבל בהחלט אחד מה 10.
אכן איפה הוא ואיפה בניון, אחד היה בעל בית, כוכב, מלך, קוסם, כל כדור עבר דרכו כל נגיעה היתה קסם, איזה תנועה איזה כיסוי שטחים.. ואחד היה שחקן סגל משלים, ממושמע אפור ומשעמם שהתרכז בלסגור את המגן ולמסור אחורה בנגיעה.
לא חייבים לשחק בקבוצה גדולה כדי להיות שחקן גדול, אין לי מושג למה קבוצה גדולה לא החתימה את ברקו, הפסד שלהם, זה לא מוריד גרם מהגאונות של אייל. להזכר ולהתמוגג.. איזה שחקן איזה שחקו

איציק 28 במרץ 2017

שמע, הרגשתי שעשית קופי פיסט על שארס, רק שכחתה את הקטע של האמריקקים השחורים והאתלטים.

שלו 28 במרץ 2017

בקלות אני מוצא 10 קשרים יותר טובים ממנו בזמן שיאו, בקלות.

שלו 28 במרץ 2017

ואלה שמות בשליפה:
נדבד
זידאן
דוויס
פיגו
שוקר
סידורף
ריבלדו
קאקה
רוי קוסטה
אנדראה פירלו
ג'נארו גאטוז
בובן
בקהאם
סקולס
לאמפרד
ג'רארד
מקמנמן
בשום מציאות ברקוביץ' לא מחליף אף שחקן ברשימה הזאת,
כולם שיחקו בתקופות 99-2004 כשכאילו ברקוביץ' היה בשיא.

אמיתי 28 במרץ 2017

אבל את ההישג של לחטוף בעיטה מג׳ון הארטסון בראש אף אחד מהם לא ייקח מה״קוסם״

איציק 28 במרץ 2017

חבל שלא חזר על הטריק הזה מספר פעמים.

אמיתי 28 במרץ 2017

כדורגל אנגלי. לא טכניים

איציק 28 במרץ 2017

אבל בעט ורוץ זה דווקא מאד כדורגל אנגלי.

איציק 28 במרץ 2017

הצחקת אותי.

רומן 28 במרץ 2017

לא פחות טוב מרוי קוסטה, דוידס,פירלו,גאטוסו, בקהאם, ג'רארד(לא שחקן), מקמנמן, למפארד, בובן

איציק 28 במרץ 2017

אתה הצחקת אותי יותר משלו.

רומן 28 במרץ 2017

איציק, אני לא מעוניין לשמוע ביקורת על כדורגל מבנאדם שלא רואה כדורגל. דעתך לא חשובה

איציק 28 במרץ 2017

כנ"ל ידידי, אני לא מעוניין לשמוע ממישהו שלא מבין, אך אתה עדיין כותב. תסבול ידידי, תסבול ותתגבר. יעבוד לך.
חוץ מזה שאתה לא מדייק, וזה לא מתאים לאחד שמתגאה שהוא מקפיד על קוצו של יוד.

אמיתי 28 במרץ 2017

אפילו אופירה לא תגזים ככה,,,(או שכן??)

איציק 28 במרץ 2017

אתה מדבר על אופי-רע אסייג?

אמיתי 28 במרץ 2017

איציק. אין תסריט שלא מטרילים אותנו פה. ואנחנו נופלים כמו טירונים

איציק 28 במרץ 2017

אני נהנה, מה אכפת לי.
חוץ מזה, נראה לי שהמטריל לא יודע בעצמו שהוא מטריל, מה שעושה את זה אפילו יותר חביב.

אריאל גרייזס 28 במרץ 2017

על זה נאמר – המטריל את המטריל פטור

שמעון 29 במרץ 2017

אתה אמיתי? הוא היה יותר טכני מגאטוסו וזהו, אתה משווה אותו לפירלו לאמפרד וסטיבי ג'י?<??? 3 מגדולי הקשרים בדורנו? זה כמו שאגיד שבוזגלו יותר טוב מאינייסטה..

רומן 29 במרץ 2017

סטיבי ג'י הוא השחקן ההכי פחות טכני ברשימה הזאת, אין לו רגל שמאל, הכדור ניתז ממנו כמו מבול עץ, שחקן בלי טכניקה בסיסית

שלו 28 במרץ 2017

ואוסיף את
ג'ורקייף
סטנקוביץ'
קמביאסו
די קאניו
מיכאילוביץ'
סימונה
מנדיאטה
כל אחד מהם עולה בהרכב לפני ברקוביץ' בכל קבוצה על פני כדור הארץ (וגם במושבה החדשה על המאדים)

רומן 28 במרץ 2017

שליו, לא כל השחקנים האלה היו בשיא שלהם בשנתיים שלוש של השיא של ברקו, קרי סטהמפטון, ווסטהאם, סלטיק

Matipool 28 במרץ 2017

ברור שרומן מגזים אבל אני זוכר שהייתה לברקוביץ׳ עונה שהסטטיסטיקה שלו ( הכוונה לא רק לשערים ובישולים אלא כל מה שמסביב כמו שהאנגלים אוהבים ) הייתה שנייה בליגה רק למקמנמן בתחום הקשרים ההתקפיים .
זה משהו שאף ישראלי אחר לא התקרב אליו .
ברקוביץ׳ היה בשיאו לפני תקופת קאקה , פירלו , סקולס , בקהאם , למפארד , ג׳רארד ועוד כמה ברשימה .
ועכשיו רומן – תחזור בך לגבי מה שכתבת על ג׳רארד . בין 2004 ל-2009 לפחות היה שחקן על , וורלד קלאס אמיתי .

אמיתי 28 במרץ 2017

מתי. כמו שמקרה ווסטברוק והmvp והילד ההוא שקלע 70 נקודות מראים
סטטיסטיקה לא יכולה באמת לשקף רמה ויכולת בפני עצמה. איזה מקום הקבוצה
של ברקו סיימה? מה היה הערך שלו? ולמה אף גדולה לא רכשה אותו?
לא מוריד כלום ממנו כשחקן (כבנאדם יש לי דברים עליו ממקור ראשון גם מלפני 25
שנה וגם חצי שנה..) אבל הוא לא באמת היה אף פעם בטופ באנגליה. לדעתי הקריירה
שלו הייתה מתפתחת יותר טוב בספרד

איציק 28 במרץ 2017

לצאת מחוץ לאירופה?

שמעון 29 במרץ 2017

זה שקבוצה גדולה לא החתימה אותו קשור לסוכנים, היה לו כנראה סוכן לא מספיק מקושר באותם ימים.
אתה משווה אותו לווסטברוק????????

איפה ברקו ואיפה ווסטברוק. ראסל נותן את אחת מ-5 העונות הגדולות בהיסטוריה של שחקן אי פעם, מוביל חבורת נגרים שלא יודעים להקפיץ כדור לפלייאוף ואולי אפילו עלול לסיים מקום 4 בסיום העונה.
לא נדבר שהוא הולך לסיים עונה עם ממוצע טריפל דאבל מה שלא יהיה עוד 30 שנה אחריו ואני מתחייב על זה ולא סתם טריפל דאבל אלא טריפל דאבל עם מעל 30 נק!! מה שלברון הגדול ניסה 10 שנים לעשות כל עונה ולא הצליח.
נוסיף לזה את היכולות הפנומנליות שלו ויותר מזה אני מקווה שהוא יסיים העונה מקום 6 ולא 4 כדי להיפגש עם גולדן בסוף ותרשום מה אני אומר לך קבל עם ועדה ראסל מפסיד בפלייאוף רק לגולדן סטייט במידה ואוק מגיעים בריאים עם כל הסגל לפלייאוף (יש לי חושת בטן שכזאת למרות הספרס…).

אמיתי 29 במרץ 2017

דיברתי על סטטיסטיקה וגדולה. ווסטברוק זה רק דוגמית. כמה טריפל דאבלים שהוא לא ייקח. מג׳יק לא רואה אותו עם טלסקופ

שמעון 30 במרץ 2017

מג'יק שיחק רק עם אולסטארים סביבו והיה עושה טריפלים של 15 נק. מג'יק מאד אוברייטד. ראסל שחקן שונה ולא בר השוואה למגיק ואין לו עדיין רזומה עם תארים אישיים או קבוצתיים.
אם מגיק היה משחק באוק הנוכחית אני די בטוח שהוא לא היה זוכה בשום תואר.
דבר שני ברור שמגיק מעליו בראי ההיסטוריה בגלל ה-5 אליפויות וכו וכו אבל מגיק מעולם לא נתם עונה אישית בלבל שראסל נותן.

דורפן 2 באפריל 2017

פיני זהבי היה הסוכן שלו. הכי טוב.

רומן 28 במרץ 2017

שמע יכול להיות.. אבל קשה לי עם שחקנים עד כדי כך מוגבלים טכנית, כואב לי בעין.

רומן 28 במרץ 2017

מה גם שחלק מהשחקנים שאתה מונה הם קשרים הגנתיים, חלק ממש מספרי 10 מתחת לחלוץ, חלק קיצוניים. אני מדבר נטו על קשרי אמצע, עושים משחק. אמרת נדבד לדוגמא, פירלו

אסף the kop 28 במרץ 2017

לא יודע מה ראית בברקוביץ
שחקן בינוני לכל היותר
ג'ו אלן ישראלי

עומרי (ירוק) 28 במרץ 2017

די נו, אסף…

רומן 28 במרץ 2017

ג'ו אלן שחקן ענק, קלופ דביל שוויתר עליו

אסף THE KOP 29 במרץ 2017

לזה אני מסכים

Fluttershy 28 במרץ 2017

הנקודה החלשה של ברקוביץ' הייתה כיבוש שערים, בגלל זה הוא לא יכול להיכלל ברשימה כזאת (כמו מקמנמן למשל, שאני מת עליו). ופירלו, אממ.. קצת יותר טוב מברקוביץ'. s/

רומן 28 במרץ 2017

סוף סוף מישהו מדבר לעניין על כדורגל, ולא על רכילות או על פסיכולוגיה בגרוש(איציק).
ברקו אכן לא היה כובש גדול, אבל זה 11 על 11 ותפקידו לבשל ולהניע את ההתקפה ולשלוט במרכז, את זה הוא עשה ברמה הגבוהה ביותר.כל מני שמות נזרקו פה, ואכן אלו שחקנים גדולים ששיחקו בקבוצות גדולות ולכן שמם עושה לנו צמרמורת, ברקו שחקן ענק ששיחק בקבוצות קטנות. תזכר איזה מסירות הוא היה נותן להארטסון וחאוסטנס

רומן 28 במרץ 2017

ולאוסנטד, כמה מהר הוא היה עוצר כדור, איזה תנועה קלילה היתה לו.. הייתי ילד והייתי פשוט מהופנט למסך.

עומרי (ירוק) 28 במרץ 2017

רומן – תאמין לי שאתה לא תורם לעניין עם ההגזמות האלו.
אייל היה אחד השחקנים שהכי נהניתי לראות מאז שאני רואה כדורגל (בין הישראלים מקום ראשון בפער), ובשיאו היה שחקן נהדר שעם תזמון ואופי טוב יותר יכל להגיע גבוה יותר.
מספיק להגיד את זה, ולא להכנס להשוואות הזויות עם שחקנים כמו נדבד ופירלו – זה לא עוזר לקייס של ברקוביץ, רק גורם לאנשים לא לקחת את הדברים שלך ברצינות.

אגב אני חושב כמובן גם שלהקטין אותו ולהגיד שהיה "בלון מנופח" זה הזוי באותה מידה.

איציק 28 במרץ 2017

ברקוביץ' היה ועדיין בלון מנופח וחשב את עצמו הרבה יותר ממה שהיה באמת. מצד שני הוא היה שחקן נפלא שתענוג היה לראות אותו, ועדיין לא באותה ליגה של הגדולים ביותר בדורו. מבריק יותר, מחלקם כן; טוב יותר, לא.
לגבי שחקן ישראלי הכי מהנה שראיתי, משום מה דווקא נחרט אצלי ראובן עטר. לא הכי טוב, אלה הכי מהנה.

עומרי (ירוק) 28 במרץ 2017

אמרתי את זה, וגם למטה אמרתי ליניר שהוא טועה, שדווקא השנים שלו בתקשורת השחירו את המורשת שלו כשחקן. מסכים שהוא שחצן ולעיתים קרובות מידי גם די גועלי.

כשחקן – מסכים. ברור שאי אפשר להשוות אותו לגדולים באמת (בין היתר בשל נסיבות, אבל לא רק), אבל דברים מסוימים הוא ידע לעשות ברמה הכי גבוהה.
לגבי הנאה אתה כבר נכנס לסובייקטיבי. היו בשנים ההם שני מחנות ברורים בקהל שלנו, אני במובהק הייתי במחנה ברקוביץ' מול עטר. בלי שאלה בכלל.

איציק 28 במרץ 2017

רק כדי להבהיר, אני לא הייתי שייך לשום מחנה, ואפילו לא ידעתי עד התגובה שלך שהיו מחנות כאלו. אני פרילנס.

עומרי (ירוק) 28 במרץ 2017

אני יודע איציק, אתה חכם, שומר לעצמך את הזכות לבקר את שני הצדדים… :)
אתה לא בכלל ממחנה שלום אביטן או משהו?

איציק 28 במרץ 2017

לא, אני מהמחנה של מאיר ברד ;)

צביקה 28 במרץ 2017

איציק, יש מחנה נטוש באזור מגוריי אם אתה מעוניין.

איציק 28 במרץ 2017

אולי מחנה נטשה?

yaron 29 במרץ 2017

הנסיבות (גם) נקבעות ע"י הרמה, ברקוביץ' לא שיחק ולא הרוויח ברמות הכי גבוהות (כנראה) כי לא היה שייך לשם.
בלי קשר, שחקן ענק שעשה והשיג המון האנגליה.

פראליה 28 במרץ 2017

אייל המוסר הגדול בתולדות המשחק. אף אחד לא יצר כמות איומים לשער כל משחק באופן קבוע , רב הקריירה בקבוצות לא גדולות .

יואב 28 במרץ 2017

גם בכדורסל.

Ollie Williams 29 במרץ 2017

יש כמה שחקנים שמתהפכים בקברם
ועוד כמה שיתאבדו, רק כדי שיוכלו להתהפך בקברם כשיקראו את ההצהרה הזו

אריק האדום 28 במרץ 2017

גוזמא

ר.בקצה 28 במרץ 2017

ברקו היה שחקן גדול

צור שפי 28 במרץ 2017

קנור האמסון היה סופר גדול ונאצי.
ואגנר היה מוסיקאי ענק וגזען.
דוסטוייבסקי היה גם כן סופר עצום ואנטישמי עצום לא פחות.
ז׳ן ז׳אק רוסו הרביץ לנשותיו.
בובי פישר היה עילוי שחמט וחולה נפש.
ויש עוד עשרות דוגמאות.
גאונים בתחומם וחארות.

עומרי (ירוק) 28 במרץ 2017

יניר, זה בדיוק הפוך ממה שאתה מתאר. התקופה שלו כ"איש תקשורת דומיננטי" רק משחירה את המורשת שלו ואת מה שאנשים חושבים עליו. הוא מבין כדורגל, נכון, אבל מצטייר כבוטה, שחצן, קשקשן, בהמתי, וכו'. אם היה שותק יותר היו זוכרים אותו יותר כשחקן, וכשחקן הוא היה נפלא.

יואח האדום 29 במרץ 2017

יניר: בדיוק. ברקוביץ היה שחקן ענק זו קלישאה לא פחות מקופמן היה עיתונאי מעולה.

בלייק 30 במרץ 2017

ברקוביץ' נבחר (לקראת סוף העשור הראשון של שנות ה- 2000) על ידי הטיימס לאחד מעשרת הקשרים הטובים ביותר בהיסטוריה של הפרמיירליג.
הקישור בעייתי כי הכניסה היא בתשלום (אבל מי שרוצה: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article6789820.ece, פעם עבד בודאות).
הרשימה המלאה (עם שורת הסבר שהם סיפקו על כל שחקן):
1. Cristiano Ronaldo
Underrated in his early Manchester United years but no shortage of plaudits now.
2. Steven Gerrard
Liverpool’s all-action hero just gets better.
3. Frank Lampard
Dedication in training has turned Lampard into Chelsea’s most valuable player.
4. Paul Ince
Driving force behind Manchester United’s first two Premier League titles.
5. Cesc Fàbregas
Master at pinpoint passes to set team-mates clear.
6. Ryan Giggs
The former irrepressible Manchester United winger now thrives in the centre.
7. Patrick Vieira
The long-legged Frenchman tackled and strode past opponents of Arsenal with ease.
8. Roy Keane
Sheer determination took him to the top.
9. David Beckham
Needed little space to deliver unerring crosses.
10. Eyal Berkovic
Showed outstanding vision and skill

ברור שאפשר להתווכח על הרשימה, ועל הבחירה בברקוביץ' לצד השמות האלה, אבל ברקוביץ' היה שחקן ענק, עם שני פלוסים שלמעט מאוד שחקנים בעולם בתקופתו היו ברמה שלו: ראיית משחק ויכולת מסירה.
השחקן הישראלי הכי טוב שאני ראיתי.

אביאל 28 במרץ 2017

דורפן – להגיד חולה נפש זה לעשות הנחה ובעיקר מעליב אנשים שסובלים באמת ממחלת נפש (עניין ארור מאוד), הוא בעיקר אידיוט ועוד יותר טיפש שחושב שהוא חכם, שזה הסוג הגרוע ביותר.

ר.בקצה 28 במרץ 2017

זה ברוח התגובות באש״פתון הארץ, שמאבחנות את נתניהו כמטורף.
מעניין מה יהיה הטרנד הבא.

אמיתי 28 במרץ 2017

שמע. הוא מחליף צבעים בשיער בקצב של פוגבה. יש מצב ששיקול הדעת שלו קצת מעורער. או שזה החקירות. או האישה. או התאגיד. לוידע מה יותר הזוי..

ר.בקצה 28 במרץ 2017

זה רק נראה לך,
בגלל הזווית של השמש..

אמיתי 28 במרץ 2017

שעון קיץ..(;

אביאל 29 במרץ 2017

אמיתי – הטורים של ורטר לדוגמא הם מופת לבדיקה מנטלית, הבנאדם חזה הפיכה צבאית, הפיל את ממשלת נתניהו לפחות 30 פעם, סיפר איך עומדים בליכוד לעשות פוטש לנתניהו ועוד אינספור דוגמאות. שלא לדבר על מיטב הכותבים (לרוב הקבועים) שבלי טיפת ביסוס קוראים לישראל אפרטהייד, מדינה פשסיטית, מדינה דו לאומית וכו׳ שאם הם לא היו עיתונאים היו בודקים את הקשר שלהם למציאות.

אמיתי 29 במרץ 2017

אתה עושה את אותה טעות כמו בדיון על ציפורי רק הפוך. כמו שציפורי לא אחראי לכל מה שגלובס כותב ככה ורטר הוא לא מייצג את הארץ. ולא אותי. טעה מלא אבל כותב יפה.
עכשיו מה הקשר לדיון בצבע השיער של ביבי וקבלת ההחלטות המאד לא ברורה שלו? עד כמה שזכור לי ורטר לא הצליח להקדים בחירות מעולם. ניסה. לא הצליח

אביאל 29 במרץ 2017

אמיתי – ורטר מייצג בהחלט את הארץ, הקשר בין הכותרות הראשיות של העיתון שלרוב מנבאות דברים מנותקות לחלוטין, אני נהנה לעקוב אחרי זה ואחרי הטורים של כותבים כמו גדעון לוי, לנדסמן, אסולין ועוד לאורך השנים, זה פשוט מגוחך ומנותק.

התגובה היתה אמורה להיות לר׳, זאת הבעיה שגולשים מהסלולארי, הייתי בטוח שאתה כתבת את זה.

אגב, החלטות של ראש ממשלה לא אמורות להיות ברורות כאשר מדובר על עניינים ואינטרסים פוליטיים ונראה שנתניהו עושה את זה מצוין, במקום להתעסק בדברים עצמם עוסקים באשתו, בצבע השיער שלו ובסלפי שהוא עושה על החומה הסינית, זה לא פוליטיקאי מוצלח ?

אמיתי 29 במרץ 2017

ביבי הוא רק פוליטיקאי מוצלח. מנהיג. לא. ומתעסקים עם הכל. עדיין לא הבנתי למה הוא רוצה לסגור את התאגיד אבל זה באמת עניינים פוליטיים שחובה למדר אותם מהאזרחים. אנחנו לא ברמה וביכולת האסטרטגית של המלך. הכי פשוט שנשתחווה לו וזהו לא?
אני בגדול קורא בהארץ הכל חוץ ממה שציינת. המוספי תרבות ספורט ודברים כמו הסטוריה ומדע שם הם בליגה אחרת משאר העיתונות. טור פרשנות פוליטי גם בהארץ הוא רק זה. תקרא בהעין השביעית על מעללי ציפורי ותגיד לי שיש לו יותר דיוק ואינטגרטי מורטר. אפילו אוייבים ושונאים אני בטוח שיש לו יותר. כולל בעיתונו שלו..

איציק 29 במרץ 2017

אתה לא מבין למה הוא רוצה לסגור את התאגיד? למה הוא רצה לסגור את רשות השידור ולפתוח תאגיד? למה הוא רוצה להשאיר את רשות השידור? מה ירצה מחר?

אמיתי 29 במרץ 2017

הכי קרוב שמצאתי זה קורולציה בין צבע השיער לתאגיד. מה שיותר כהה ככה יותר נחוש לסגור אותו. כשהיה בסגול פחות עניינו אותו עובדי רשות השידור.
הפיתרון. שייצבע לבלונד וישאיר את שניהם.
אבל אלו עניינים פוליטיים ולא קשורים לציבור. כולה שידור ציבורי. כולה דמוקרטיה לא צריך פה הפרדת רשויות או משו. ואיציק מעכשיו אתה נידרש להביא את התגובות שלך לאישור אצל הפוליטרוק הקרוב למקום מגורייך. שלא יתפלק לך ביקורת על איזה רגב או משו. הם זה המדינה והס מלבקר את המולדת

קרקו 28 במרץ 2017

בצרפת אשפזו במוסד אחד, נפוליאון בונפרט. טוען שהוא ברקוביץ.

Fluttershy 28 במרץ 2017

אני שמעתי את מה שברקוביץ אמר במקרה, בעבודה, ממישהי שבכלל לא מתעניינת בכדורגל. אני הפסקתי לעקוב אחרי מה שקורה בביצה המקומית לפני יותר מ-10 שנים, זה פשוט לא מעניין אותי. מוטב היה אילו סתם את הפה, אבל אני לא מתרגש מהאמירה הזאת, זה טיפשי ולא במקום, אבל לא כזה נורא כמו שחלק מהאנשים מציגים את זה.

אני גם חושב שאין שום בעייה להגיד דברים רעים על מישהו ש"גופתו עוד לא הספיקה להתקרר", אם היו לו תכונות רעות, זאת בתנאי שהם אמרו את אותם הדברים עוד כשאותו אדם היה בחיים, אם הם חיכו עד שהוא מת כדי לפתוח את הפה, אז זה מעיד על צביעות/פחדנות. אין לי בעייה עם מה שביילין אמר על פואד או דברים שאנשים אמרו על דודו טופז אחרי שהוא התאבד, למשל.

מיכאל 28 במרץ 2017

שאלה לא צינית: למה בחרת במונח חולה נפש? מתוך מאות הדברים שקראתי שאתה כתבת אתה הצטיירת כאדם הנזהר מאוד (ובצדק) בענייני הכללה, וסטיגמה. אפשר לפתוח פה את כל נושא ההגדרה והנזק של המונח "חולה נפש" אבל מעניין אותי לדעת למה בחרת כך

פראליה 28 במרץ 2017

א. עדיף , נניח חולה נפש , על צבוע .

ב. האמת יותר חזקה מכל נסיון לאבחנה רפואית .

ג. אני חולה נפש וסחים מפחידים אותי .

ד. זה למה לא קוראים יותר דה-באזר .

pingpong 28 במרץ 2017

האמת שמאיר איינשטיין התנהג בשנים האחרונות גרוע לא פחות משאר ה"פרשנים" בערוץ הספורט.

אנונימוס 28 במרץ 2017

חצרוני של תקשורת הספורט

austaldo 28 במרץ 2017

תימצתת את זה הכי יפה שאפשר – כרוניקה של טימטום ידוע מראש. כולם יודעים מי זה אייל ברקוביץ, כולם יודעים שיקפוץ לו ה""גן המיזרחי"", ומנצלים את זה לעשות רעש וכותרות

W. 28 במרץ 2017

חידה.

יש לנו שני שחקנים, נקרא להם א' וב'. שניהם שיחקו עבור מועדון x וגם עבור מועדון y.

אחד המועדונים הללו הוא ליברפול.

שחקן א' עזב את מועדון x לטובת y, שם זו היתה קדנציה שניה שלו.

שחקן ב' עזב את מועדון y לטובת x, אך בהמשך חזר לקדנציה שניה ב-y.

הקדנציה השניה של א' במועדון y היתה באותה תקופה בה ב' עלה שם לבוגרים.

מיהם א' וב', מיהם מועדונים x ו-y?

Matipool 28 במרץ 2017

אני לא אישן הלילה בגללך ..
רצים לי כל מיני שמות בראש אבל כל אחד מהם נופל בסוף .
ממשיך לעבוד על זה .

אמיתי 28 במרץ 2017

תמונה של פטרוביץ תעזור לך?

Matipool 28 במרץ 2017

למה פטרוביץ׳ ? הא.. לא שכחת לי את הפשלה מהחידון .
מה שיעזור במיוחד זה רמז כגון האם המועדון השני הוא גם אנגלי .

אמיתי 28 במרץ 2017

ליברפול זה עבודה זרה בשבילי..

Ollie Williams 29 במרץ 2017

x – ליברפול
y – אייאקס
שחקן א' – יארי ליטמאנן
שחקן ב' – ראין באבל

W. 29 במרץ 2017

And… we have a winner.
עבודה יפה

Ollie Williams 29 במרץ 2017

בחבר'ה כמעט הסתפקנו בפרננדו טורס ולואיס גרסיה כפתרון, אבל אז שמנו לב שלואיס גרסיה אמנם שיחק באתלטיקו כשטורס בשנה השניה של טורס בבוגרים, אבל זו היתה הקדנציה הראשונה שלו ולכן הפתרון נפסל

matipool 29 במרץ 2017

אני גם הלכתי בהתחלה על הכיוון של טורס , קויט ( חזר לפיינורד ) , ראש ( עבר ליובנטוס וחזר לליברפול ) הגעתי גם לבאבל אבל לא יודע איך ברח לי ליטמאנן .
אבל לי לא היו ח'ברה שיעזרו .. (-:

W. 30 במרץ 2017

מעולה. אם הייתי יודע שיש כזה ביקוש הייתי נותן לכם עוד. החידות הויראליות שצצו לאחרונה והצבררו כפקטיביות בלי תשובה העחו את חמתי

סימנטוב 28 במרץ 2017

'חושד' שגם אתמול חשבת כך. אוהב שחכית יום לשחרר את את המילים כך שיהיה בהם לא רק טעם אלא גם משקל
#עוד_פוסט_קצר

שלמה אוהד יונייטד 28 במרץ 2017

דורפן ירדת מהפסים, אני מקווה שלא תפנה אלינו בבקשת עזרה לסיוע כספי לתשלום הפיצויים,
הקוף אשר שמו לא הומצא יש מאין הוא סמל הביבים של תקשורת הספורט, התלהמותיו, וגידופיו
בתוכניות הספורט בהן השתתף מספרות עליו הכל, אין הוא האיש שצריך להגן על חברו,
מאיר איינשטיין ז״ל היה שדר גדול, ידען גדול, ואיש מקצוע נהדר, אך התוכניות אותן הגיש ב103 FM
וערוץ הספורט לא הוסיפו לכבודו, אנא הניחו לו ותנו לנוח על משכבו.

brt 29 במרץ 2017

לא מבין את הרצון הבלתי נסבל הזה לצהוב שנהיה כחלק מקובל מהשיח.
מותר לתת לאנשים קצת למות "בשקט"

עידו 29 במרץ 2017

האם שאלו את דעתו של פנחס גרשון?

Comments closed