ההפסד בטוטנהאם. בלט דה חיאה

מקום אחרון

המחצית הראשונה ופתיחת המחצית השניה היו מביכים עבור יונייטד. אני מעריך שהרבה ממי ששיחקו בה לא יהיו ביונייטד בשנה הבאה – רובם כי הם לא מספיק טובים ודה חיאה כי יונייטד לא מספיק טובה. הוא היה נפלא, היום וכבר כמה שנים, אבל אין לו סיבה להמשיך לבזבז את הקריירה שלו ביונייטד. אחרי שלושה מנג׳רים הוא יכול להגיד לעצמו שהוא חתם בקבוצה אותה אימן אלכס פרגוסון, נתן צ׳אנס לשלושה מנג׳רים אחר כך, אבל הוא צריך להתחיל להתחרות.

כניסתם של כמה שחקני הרכב ראשון במחצית השניה שינתה דברים מעט לטובה ויונייטד אפילו השיגה את שער החוץ הראשון שלה העונה מול חמש הקבוצות שיסיימו מעליה. עונת הליגה מסתיימת בכשלון מוחלט. רכש עצום שכלל את השחקן המצטיין של הליגה הצרפתית והגרמנית ולפחות אחד הטובים באיטלקית, הביא נסיגה אל המקום האחרון בין שש הקבוצות שהן קבוצת הייחוס של יונייטד.

וזה נכתב לפני המשחק:

ביי ביי לווייט הארט ליין הישן

היום המשחק נגד טוטנהאם או לייתר דיוק רק טוטנהאם.

אין לו חשיבות אלא מלבד העובדה שאולי נרצה לבחון כמה ״כוכבים״ שלהם ולהעביר אותם ליונייטד. אני כותב כוכבים במרכאות כי אחרי הכל זו רק טוטנהאם. אין לדעת מה שחקנים שלהם יעשו בקבוצה כמו יונייטד. אם הם ״יונייטד מטריאל״ כמו שאומרים.

למשל דלה עלי, הוא הבקיע יותר ממרשיאל, מאטה ומחטריאן ביחד. אבל לא צריך להתרשם. עונת פריצה. טוב, שתיים. הוא לא עשה זאת ביונייטד. אתה לא יכול לדעת אם הוא באמת יותר טוב.

כריסטיאן אריקסן? מזכיר את בקהאם לפעמים, לא?  הצחקתם. אנחנו מכוונים גבוה. לוורלד קלאס. ניימאר אתמול בעט בכדור ליציע באימון ברצלונה. נראה לי שהוא מתקרב. עם ניימאר אנחנו נחזור. טוב, צריך גם עוד 4-5 שחקנים בכמה עמדות קריטיות. אתה לא בונה קבוצה על שחקן אחד. אבל כסף יש.

או סונג הונג מין. גם הוא הבקיע למשל 12 גולים. בחייכם, יונייטד לא תתחיל לקנות עכשיו כוכבים מקוריאה. ג׳י סונג פארק מישהו אומר פה? זו תקופה אחרת. אז היה אפשר. היום שם המשחק הוא כסף והצלחה מיידית. אנחנו לא שם. בקטע של לקנות כוכבים מקוריאה. אנחנו יונייטד. יש גם חוזים עם אדידס.

המאמן שלהם הוא פוצ׳טינו. הוא הופך שחקנים זולים לכוכבים. אבל הוא בא רק מסאות׳המפטון. ומאספניול. אין לו את הרזומה להחזיק תפקיד כמו יונייטד. אנחנו לא רוצים לשדר שאנחנו סקנד-בסט. הוא מקדם שחקנים בריטים? אין לו ברירה. הוא לא יכול לקנות שחקנים כמו מחטריאן או פוגבה. זה אחרת כשאתה יונייטד.

הם הבקיעו הרבה יותר מאיתנו? זה לא הסגנון שלנו. התקפה ברמות הגבוהות מתחילה בהגנה יציבה. ראינו את זה ביובה.

הם גם ספגו פחות? קבוצות מתאמצות פחות נגדם. הם רק טוטנהאם. והם הפסידו לגנט. אנחנו מחצנו את אנדרלכט וויגו.

אבל לא צריך לזלזל. אולי צריך לשקול לתת הזדמנות לשוער שלהם אצלנו. או למנג׳ר. בעוד כמה שנים. הם יירצו להתקדם.

הם רק טוטנהאם.

 

*

 

לוידאו אין קשר לטקסט

Share on FacebookTweet about this on Twitter

116 תגובות ל “ההפסד בטוטנהאם. בלט דה חיאה”

  1. אריק האחר (פורסם: 14-5-2017 בשעה 12:33)

    ואפשר להמשיך
    הם לוזרים תמיד מסיימים אחרי ארסנל השנה במקרה יצא להם יותר טוב .
    עצוב מאד איך גרף ההתקדמות שלהם בעליה כבר עונה שניה.
    העיקר שיונייטד יציבים .

    להגיב
  2. אמיתי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 12:37)

    הבנתי (נראה לי..) מה עשית פה..

    להגיב
    • matipool (פורסם: 14-5-2017 בשעה 13:07)

      אל תמעיט בערך עצמך. בטוח שהבנת.
      דרך אגב – שמעתי שבייל רוצה להגיע אליכם אבל מוריניו עדיין לא החליט אם הוא חומר של יונייטד ואם הוא מתאים לסגנון של הקבוצה.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 13:36)

        בייל לפי כמות הפציעות שלו יכול להחליף את סאטרידג׳ אצלכם ולפי כמות התארים באנגליה הוא לגמרי ליברפול מטיריאל.

        להגיב
  3. סימנטוב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 12:39)

    אם בקוריאה השוק לא גדול מספיק בשביל אדידס, צריך להביא שחקן מארה"ב (או לשריין מקום בהרכב לאולסנדה). עלי הוא אדידס מטריאל הוא מפרסם אותם אז נאפשר לו להצטרף

    להגיב
  4. moses (פורסם: 14-5-2017 בשעה 12:50)

    התחתנתי למשפחת סיזן טיקט הולדרס בספרס באמצע ה90, הלכתי להמון משחקים שם, בצל השנים הגדולות שלכם עם פרגי. ואחרי ב״ש, ספרס הפכו לקבוצה שאני מחבב במיוחד. היפוך התפקידים של יונייטד וספרס בשלוש עונות מאז שפוצ׳ הגיע זה מהדברים הכי מעודדים שראיתי בכדורגל העולמי. משהו שמאושש מחדש את תפקיד המאמן בעולם הכסף הגדול. זה כמעט בלתי נתפס לקרוא את הטור למעלה למישהו שחווה את גראהם, גרוס, ראמוס אל מול פרגי. או את העזיבה של ברבטוב וקאריק, את ה5:3… יש תקווה. (לפחות עד שתקנו מאיתנו את דלה וקיין :-(

    להגיב
    • סימנטוב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 13:36)

      פרגי החמיא לפוצ׳טינו עוד לפני המשחק הראשון בניהם.

      להגיב
      • moses (פורסם: 14-5-2017 בשעה 13:56)

        מה שהדאיג לא מעט אוהדים

        להגיב
  5. העז המלומדת (פורסם: 14-5-2017 בשעה 12:50)

    מתי היה התואר האחרון שלהם? אליפות?

    להגיב
  6. צור שפי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 12:53)

    אולי אתם יכולים לקנות שחקן מצפון קוריאה. הומאז׳ ל-1966.

    להגיב
  7. ק. (פורסם: 14-5-2017 בשעה 13:12)

    מעולה

    להגיב
  8. צ׳לסקי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 13:32)

    בעולם שבו פוגבה עולה 100 מיליון,דלה עלי ב-250 מיליון זו מציאה,איזה פערים בין השחקנים.

    להגיב
  9. נון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 13:42)

    יוחזר ברבה בהעברה חופשית לאלתר, הבחור צעיר ויכול לתמוך בקאריק וזלאטן…

    להגיב
  10. אמיר המקורי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 13:46)

    בדור של בקס,קינו,גיגסי וסקולסי היונייטד יכלו להרשות לעצמם לרדת למחצית במינוס 3 אפס ולסיים ב 5-3 !
    הסגל של היום(כנראה אחד מהגרועים בשני העשורים האחרונים) צריך לקוות שלא יהיה 3 אפס במחצית כי זה יכול להסתיים בביזיון.

    להגיב
    • אופיר (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:22)

      הסגל של היום אחד הנוצצים שהיו לאיזושהי קבוצה אי פעם (בטח באנגליה), ומנג'ר טוב היה מייצר ממנו מעדנים.

      להגיב
  11. גלעד בלום (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:15)

    עד שנות הששים היינו מעין אימפריה עם 8 אליפויות אבל מאז הפכנו לקבוצה שמביאה תואר שהוא לא אליפות כל כמה שנים ומאז 2008 יוק, בשנתיים האחרונות לראשונה מאז שאני אוהד אותם הם מגלים יציבות יחד עם איכות, ויש לנו את האנגלים הכי טובים (כמעט חצי מהנבחרת), עדיין אין תאר אבל יש סדרה הנדסית יפה של מקום שלישי, שני ובשנה הבאה-מקום ראשו…….מה למדתי מלאהוד אותם-סמוך טוטנהאם שיאכזבו אותך בכל הזדמנות ויפסידו כל משחק קריטי וגם כשניתן עונה למופת כמו זו נצא עם כלום חוץ ממחמאות והצעות עתק על כל שחקן הרכב וניאלץ לראות את החגיגות של צ׳לסי מעבר לכביש ובנוסף ארסנל בעונה גרועה תיקח אף איי קאפ (ואם לא תיקח אז צ׳לסי תיקח דאבל שזה לא פחות כואב).

    אבל במשחקים נגד סטוק בחוץ בעונה הרגילה אנחנו מעולים וגם מול קבוצה בינונית של יונייטד שהראש שלה בגמר גביע אירופה קאפ במשחק נטול חשיבות ממשית אנחנו נהיה טובים וכנראה ננצח בשביל הנוסטלגיה של האיצטדיון וכולם ימחאו כפיים, מוריניו יעלה עם הנוער וילחץ יד למאמן וילחש לו משהו באוזן אחרי עוד משחק מבחש של יונייטד ובסוף ייקח את אייאקס בגמר בפנדלים עם גול שוויון בדקה התשעים של פלייני. יש קבוצות שבאות לשחק כדורגל ויש כאלה שלוקחות תארים. יאללה ספרס.

    להגיב
    • צור שפי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:50)

      אני מעדיף דאבל של צ׳לסי על גביע של ארסנל בכל יום נתון. לא אכפת לי מנובורישים.

      להגיב
    • צביקה (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:08)

      סדרה הנדסית.
      שנה הבאה אליפות, אבל מה יהיה עוד שנתיים? :-)

      להגיב
    • אבי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 16:56)

      האמת, זו סדרה חשבונית דווקא

      להגיב
      • אלי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:29)

        בדיוק מה שחשבתי.

        להגיב
    • יואב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:05)

      גלעד, אה????
      לתרנגולים יש 2 אליפויות.
      בערך במקום ה11 במניין האלופות.
      לעיונך…
      טבלת האליפויות המעודכנת:

      מנצ'סטר יונייטד – 20
      ליברפול – 18
      ארסנל – 13
      אברטון – 9
      אסטון וילה – 7
      סנדרלנד – 6
      צ'לסי – 6
      מנצ'סטר סיטי – 4
      שפילד וונסדיי – 4
      ניוקאסל יונייטד – 4
      לידס יונייטד – 3
      וולבס – 3
      האדרספילד טאון – 3
      בלקברן רוברס – 3
      פרסטון נורת אנד – 2
      טוטנהאם הוטספור – 2
      דרבי קאונטי – 2
      ברנלי – 2
      פורטסמות – 2
      איפסוויץ' טאון – 1
      נוטינגהאם פורסט – 1
      שפילד יונייטד – 1
      ווסט ברומויץ' אלביון – 1
      לסטר סיטי – 1

      להגיב
      • אלי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:30)

        פייק ניוז

        להגיב
        • איאן ראש (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:57)

          פורסט רק עם אחד.

          להגיב
  12. טל המנצ'סטרי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:16)

    ועדיין אנחנו בעמדה לסיים עונה לא טובה ומאכזבת עם 2 תארים, וטוטנהאם? גורנישט!

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:19)

      כן. אבל הם לא הנושא. אנחנו מועדון בהכחשה.

      כשמגיע פוגבה אומרים לעצמנו ״אנחנו עדיין שם גדול שמושך שחקני עילית״. במציאות הוא הגיע רק בגלל שוחד מטורף.

      אנחנו מתארים התקדמות מהמקום החמישי לשישי כשיפור. דיוויד מוייס גמר שביעי ועשה רבע גמר צ׳מפיונס בלי לקבל גיבוי ברכש ונשחט.

      מוריניו – ששנתיים ברציפות מסיים במקום האחרון בין שש הקבוצות הגדולות – צריך להמשיך. אני נגיד חוסר סבלנות עם כל מאמן. אבל צריך להגיד לו. הוא נכשל קשות. בקידום שחקנים, בליגה ובסגנון המשחק.

      להגיב
      • אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:29)

        אתה צודק בהכל – אם היית מביא את יובה או אתלטיקו כדוגמא, לא היתה שום בעיה. יש שם מלא שחקנים שהאוהדים של יונייטד היו פורצים בגל בכי אם היו מגיעים.
        פשוט כל מה שספרס עשו עדיין, זה מעט מאוד בכדי שנרצה להיות איפה שהם נמצאים. קודם שיעמדו בלחץ של להיות מודחים באירופה או להתמודד באמת על האליפות.

        להגיב
      • Ljos (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:04)

        מסכים לגבי חוסר הסבלנות כלפי מאמנים.
        מה לגבי יחצ"נים?
        ש.עצמי בינתיים פרש, לא עדיף לתת לשחקן עבר שהוכיח את עצמו את המושכות?

        להגיב
      • טל המנצ'סטרי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:06)

        רונן,

        לגבי עלי, לא בפעם הראשונה אתה ממעיט בלחצים שיש ביונייטד לעומת השחקן והתוצרת שהוא מציג בטוטנהאם, וכאילו באמת מדובר על אותו כובד משקל.
        אני חושב שעלי נהדר, באמת, מלהיב ביותר ואם פרגוסון המנג'ר של יונייטד בגביע הליגה נגד מ.ק.דונס שבו עלי עשה לנו את המוות, הוא לא היה עוזב את המגרש לפני שעלי חתום ביונייטד, אבל וזה אבל גדול, ראינו לא פעם בעבר שחקנים טובים ככל שיהיו במקומות אחרים, שהתפרקו תחת הלחצים כשהגיעו ליונייטד, וזה משהו שעלי עדיין לא התמודד איתו בקריירה.
        יודע מה, גם בנבחרת בקיץ האחרון, הטורניר הראשון שלו, הוא התפרק לגורמים, בניגוד נניח לצעירים מבטיחים אחרים בטורניר הראשון שלהם במדי הנבחרת (גאסקווין, אואן, רוני, שסחבו נבחרת שלמה אפילו בגיל צעיר ביותר בטורניר מלחיץ)

        אז זה נהדר לעשות עונה מצויינת בטוטנהאם, עונה שבסופו של דבר בכל צומת דרכים מכריעה טוטנהאם וגם הוא נפלו, שם זה עובר בשקט, שם חיים עם זה כמבינים, ביונייטד זה בחיים לא היה מתקבל בלי ביקורת עצמית נוקבת ביותר, זה הבדל עצום.

        על אותו המשקל כל שאר השחקנים שלהם שציינת, הם מצויינים ועדיין תחת כובד משקל של ראש לשועלים.

        לגבינו, אין ספק, איבדנו את הדרך וכתבתי עוד בזמן אמת, גם פה אצלך, הפיטורים של מוייס היו הרגע שבו פנינו לאין כניסה.
        אני נזכר בטענות כנגד הכדורגל שהצגנו תחתיו, ההגבהות וכל השאר, אבל באותה עונה כבשנו בליגה 64 שערים, באירופה, בליגת האלופות כבשנו 17 שערים בעשרה משחקים (כולל שלב הבתים) עד רבע הגמר נגד באיירן מינכן.
        העונה בליגה אנחנו עם 51 שערים ובליגה האירופאית כבשנו 23 שערים ב 14 משחקים, אני רק חושב אם זה היה מוייס היום במקום מוריניו ועם הרכש שביצע בקיץ…מה היו אומרים אז על המנג'רים הבריטים המיושנים האלה?

        להגיב
        • אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 16:03)

          7לא הפיטורין של מויס. הוא לא היה טוב מספיק. המינויים שאחריו. אבל מי שממנה מאמנים ביונייטד מבין ממש טוב בחוזי חסות.

          להגיב
          • טל המנצ'סטרי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 16:59)

            יכול להיות שמוייס לא היה טוב מספיק, אבל ברגע שחתכנו את זה לאחר עשרה חודשים בלבד ומבלי לקחת בחשבון הרבה דברים שלא היו תלויים בו (כמו אותו אחד שממנה מאז מאמנים ביונייטד) אז זה היה תחילת שינוי הכיוון של המועדון ממה שידענו קודם לכן.

            להגיב
            • אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 17:03)

              יכולים היו להגיע אלגרי או קונטה נניח אחרי מויס… פשוט הלכו "על בטוח" ולא הבינו שזה הכי גרוע.
              יונייטד הקבוצה הכי פחות "ראויה" לטופ 4 מה-6. קבוצה שלא מאמינה בעצמה – כל האחרות באות לשחק את המשחק שלהן כל שבוע.
              זה קרדיט שפפ קלופ וונגר שמרו עליו העונה ויונייטד לא ניסו בכלל.

      • אמיר המקורי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:40)

        כל מילה בסלע!

        להגיב
      • אמיר המקורי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:42)

        הכוונה כמובן למה שדורפן ציין "אנו מועדון בהכחשה"

        להגיב
  13. אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:21)

    כולה ספרס. בדיוק ככה. כן, המאמן שלהם טוב. אתה צודק.
    אבל… הם לא יונייטד. לא בחשיפה. לא בדרישות. לא בלחץ שצריך לעמוד בו.
    וחוץ מעלי ואולי אלדוירלד וקיין אין שם אף אחד שאני בטוח שיחליק בקלות להרכב כשיעבור ליונייטד.
    מה לעשות? זה המצב.
    אני גם לא זוכר מתי חגגו שם תואר לאחרונה.
    מה אני כן זוכר?
    זוכר קריסות ברגעי אמת מול צ'לסי בעונה שעברה, מונאקו השנה, גנט השנה, ווסטהאם לפני שבוע כשהיה אפשר להוריד לנקודה.
    קבוצה ששיא הנקודות שלה בפרמייר ליג עומד על 77 ושעברה את ה-70 נקודות 3 או 4 פעמים.
    אז כמו שפרגי אמר אז במחצית אני אומר גם לך:
    "Lads… it's Tottenham"

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:27)

      וכמה שחקנים של יונייטד נכנסים להרכב טוטנהאם?

      הייתה איזשהו קבילות למה שאתה כותב אם ״בדרישות של יונייטד״ מישהו ביונייטד היה עומד.

      להגיב
      • אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:32)

        זה מה שהכי מרגיז – לא מעט. ולנסיה, באיי, פוגבה, הררה, מארסיאל ורשפורד אולי גם מחטריאן – לוק שואו נראה מעולה אצל פוטציניו.
        מוריניו כמעט מכולם לא הוציא דבר נוסף.

        להגיב
        • דורפן (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:38)

          על פי מה שראית איפה? בסאות׳המפטון? בבונדסליגה? ביובה? בקליפ כשקנו אותו? אצל ביילסה?

          הסטדנרטים הלכו לעזאזל. אני לא רוצה לחשוב איזו שחיטה נאני היה סופג אם היה מעז לנפק עונה כלומניקית כמו מחטריאן. איזה כשלון מוחץ היה לואיס סהה אם היה משחק כמו מרשיאל.

          להגיב
          • אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:48)

            חושב שווקר טוב מולנסיה? דמבלה מפוגבה? סון ממארסיאל? למלה ממחטריאן (השחקן הכי גרוע של יונייטד העונה)? וואיניאמה מהררה?
            יש ביונייטד לחץ גדול מדי ויש מאמנים שלא יודעים לגונן על השחקנים שלהם, והם בעצמם נראים מפוחדים. לצערי רב יוצאי יונייטד בשנים האחרונות מצליחים מאוד (שמח בשבילם מצטער שנמכרו) כשעוזבים. קין בנבחרת! קינג עם 16 שערי ליגה!!
            כשיונייטד תפסיק לשחק כדורגל לחוץ ופחדני אולי השחקנים ישתחררו.

            להגיב
            • אייב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 14:57)

              אני מסכים. נראה שלא משנה מי ישחק אצלנו, התפוקה שלו תרד והוא יהפוך מזהב נוצץ לפח זבל מצחין.
              ולהפך, רוב השחקנים שלנו יצליחו במקומות אחרים. יש פוטנציאל גדול שמשום מה לא מתממש.

            • matipool (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:02)

              אריק – על בסיס העונה הנוכחית, אתה לא פוגע.
              איך מארסיאל, ראשפורד ומחטריאן ייכנסו להרכב של טוטנהאם? יש 3 מקומות רשומים בטאבו ע"ש עלי, אריקסן וקיין.
              ווקר ורוז היו מרבית העונה המגנים הכי טובים בליגה (אני שם בצד את המגנים התוקפים של צ'לסי שזה לא בדיוק אותו תפקיד). אף שחקן הגנה של יונייטד לא נכנס העונה להרכב של טוטנהאם.

            • איתן (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:56)

              אם נשווה את כושר המשחק של השנה וחצי האחרונות למי שווה הרכב, מלבד דה חאה שהוא שוער וורלד קלאס
              שיכול להיכנס להרכב טוטנהאם במקום לוריס.

              אין ליונייטד עדיפות באף עמדה

    • cookie-monster (פורסם: 14-5-2017 בשעה 16:15)

      בשנים האחרונות לי הרגיש כאילו ספרס משחקים במין סוג של ואקום. עושים את שלהם, לטוב ולרע, מנסים להתגבר על השדים הפנימיים שלהם תוך פוקוס פנימי שרוב הזמן עבד
      מוזר משהו.
      חשבתי שהם אולי יגיעו למשהו עם רדנאפ אבל הם העלימו אותו

      להגיב
  14. דורפן (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:03)

    סון ואריקסון טובים ממאטה ומחטריאן. דמבלה טוב מכל הקשרי אמצע שלנו – קאריק, הררה ופלאיני – לא מפוגבה.

    להגיב
  15. ניינר / ווריור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:37)

    עלי סתם שחקן ואריקסן בכלל בלוף. סון אוברייטד ופוצטינו חסר מושג. רק בחיאת עזבו אותם בשקט.
    Coys!!!

    להגיב
    • moses (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:58)

      שכחת את קיין – פלא של עונה אחת

      להגיב
      • ניינר / ווריור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 16:01)

        עוד בלוף. שנה מלאת פוקסים. יחזור לגודלו הטיבעי בעונה הבאה

        להגיב
  16. יוסי מזרחי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:44)

    מה זה יונייטד מטיריאל? זה כנראה מושג שהיה יכול להתקיים רק תחת סיר אלכס.
    אחריו, גם משמעות המונח השתנתה. אנחנו רוצים לראות תחת הכינוי הזה שחקנים שהם קודם כל חזקים מנטלית,כמו רוי קין, משהו כמו גארי נוויל ופול סקולס. אחר כך הם צריכים להיות מודעים למקום שבו הם עובדים, (ולא להתרכז באוסף מכוניות פאר או בלהביא חברים מהביית כעוזרים מסביב), וכן הם צריכים להיות גם שחקני כדורגל. גארי נוויל לא היה איזה עילוי אבל הוא היה המגן הימני הכי טוב והכי יציב באנגליה יותר מעשור, בקבוצה הבולטת ביותר שרצה עד הסוף בכל המפעלים. המגבלה הטכנית שלו נגיד יחסית למרסלו כדוגמא, נשחקה גם בגלל המעטפת, בגלל המנגר שסיפר לו שהוא הכי טוב בגלקסיה וגרם לו להאמין בזה.
    הדברים או התכונות האלה יצרו יונייטד מטיריאל. כשחטפנו חמישיה בניוקאסל, אני מניח שלא דיברו על זה בחדר ההלבשה ולא ניתחו את האירוע. סיר אלכס אמר "עוד יום בהיסטוריה…" וכולם הסתכלו בתכניה מי היריב הבא. לכן היה קל להביא את פארק ולראות אותו משתלב במכונה ונותן מה שאף אחד לא ציפה ממנו.
    היו עוד אחרים והיו גם כאלה שלא התאימו נניח כמו וורון, כוכב עולמי ואפיזודה אצלנו. הסביבה יחד עם סקאוטינג אמיתי עשו מהשחקנים את מה שהם. בעיקר הסביבה.
    היום אין לנו מה לחפש "יונייטד מטיריאל" בשיטת 'הבא את היקר ביותר או מי שנתן שני משחקים טובים בבונדס ליג'. זה לא די מריה ,זה יותר הררה מפני שהררה נותן אצלנו הכל ודי מריה נתן כלום למרות שעלה כפול.
    מסקנה אחת שלי היא שאני נרתע מגרייזמניזים כמשל. אני מחפש צעירים עם סכין בין השיניים, כאלה שיגידו כל יום תודה לשוער בקרינגטון שמסכים לפתוח עבורם את שער הכניסה. כאלה שיבואו שעה לפני, ויסימו את האימון שעה אחרי כולם. צריך לחזור לשאלה מיהו זה שנוכל לעצב אותו ומי זה שיוכל לתת את אותה סביבה מנטלית חברתית ומשם לצאת.
    שאלות כמו דלה אלי ביונייטד ,יצליח או לא ואולי קין או אריקסון הן לא יותר מפנטזיות.

    להגיב
    • סימנטוב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 16:15)

      +++

      להגיב
    • קירקגור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:45)

      אתה צודק לגבי הגישה הכללית יוסי, אבל אין שום קבוצה במורשת פרגוסון שלא היו לה שחקנים המעלית העולמית, ב-99 הם גם היו העובדים קשה וגם בין ההכי טובים, אבל בכל שאר הזמן היו אץ
      אלו שעבדו קשה ואת אלו שהיה נחוץ נוכחותם שם. קרי שחקני התקפה שהם ממש טובים ומבקיעים בצרורות. אישית, גרייזמן דווקא לא מצטייר לי כמי שיוותר סטייל די מאריה, כי ככה לא עושים שחקנים באתלטיקו. אבל המחשבה ההנהלתית שנביא את גרייזמן כי הוא שם חם והוא מביא מספרים, היא השגויה, כי הבעיות הן יותר עמוקות מחלוץ חם. וכנראה מעולם לא נראה את ראשפורד ומארשיאל כשני חלוצים יחדיו. עצוב. יכול היה להיות משהו מיוחד.

      להגיב
      • קירקגור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:46)

        *מהעלית

        להגיב
  17. Fluttershy (פורסם: 14-5-2017 בשעה 15:44)

    בלי קשר למשחק, אנחנו נמצאים בעיצומם של 7 ימים רצופים בהם יש משחקי פרמייר ליג, מעניין אם אי פעם קרה דבר כזה בעבר.

    להגיב
    • cookie-monster (פורסם: 14-5-2017 בשעה 16:17)

      וואלה ?

      להגיב
  18. אסף the kop (פורסם: 14-5-2017 בשעה 17:34)

    יונייטד מטיריאל נשמע כמו שם של יצרנית סכו"ם

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:15)

      Silverware

      להגיב
      • אסף the kop (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:06)

        גם

        להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:28)

      אסף, הגדרת מחדש מה זו שמחת עניים.

      להגיב
      • אסף the kop (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:06)

        חכה
        לא ראית איך חגגתי את הירידה של הפועל

        להגיב
        • יוסי מזרחי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:51)

          לא ראית אותי….

          להגיב
          • יואב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:52)

            ((((((((:

            להגיב
          • אביאל (פורסם: 15-5-2017 בשעה 01:58)

            טוב יש קונצזוס :)

            להגיב
  19. נובלס כחול (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:56)

    שאלה:
    אם נזכה בליגה האירופית ובאוגוסט ננצח את ריאל/יובה בסופר האירופי, אז למורניו יהיו זכיה של 4/6 תארים אפשריים.
    זה עדיין יחשב כעונה כושלת?

    ומה עם פפ? קונטה? קלופ? ונגר? ופוצ'? המצטבר שלהם ביחד יהיה 3 תארים (אליפות,גביע, מגן הקהילה).

    תן לחלום לפחות עד שנפסיד בגמר ברביעי… ואז נקבל סתירה על המצב העלוב שאליו הגענו.

    להגיב
    • אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:29)

      בוא נגיע לכמות הנקודות שלואי הגיע אליה לפחות בעונה שעברה וזה כשהשחקן היקר בעולם, זלאטן, שחקן השנה בגרמניה ובאיי הגיעו…
      עונה איומה ויותר מכל כדורגל איום. הכי גרוע מהטופ 6 בהפרש ניכר.
      כל אלו שציינת אפילו פפ, באים לשחק כדורגל, ליזום. זה לפעמים נאיבי לפעמים לא מצליח אבל הם מנסים.
      מה יונייטד עושה לעזאזל חוץ מלבאס?

      להגיב
      • קירקגור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:33)

        אריק עזבת רשמית את מחנה היש שיפור המתון.

        נובלס, כשליברפול זכו בטרבל מיקי מאוס הייתה שמחה רבה, אבל איזה תהליך בדיוק זה סימן ומה הייתה הצלחתו?

        להגיב
        • אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:09)

          מתון לי מדי מפברואר.

          להגיב
          • קירקגור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:32)

            שם נפלא לאלבום

            להגיב
            • אריק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 05:32)

              עברנו מספרי הגות על הקיום האנושי אצל לואי לאלבומי פופ מלנכוליים אצל זוזה.
              התקדמות!

      • JM (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:03)

        ועדיין אם יזכה בליגה האירופית יהיו לו 2 תארים בעונה – בזמן שהטופ 6 שבהפרש ניכר שיחקו כדורגל מדהים (בזמן שהסטטיסטיקה אמרה לאחרונה שיונייטד באופן ניכר מגיעה ליותר מצבים מכולם) – סיימו ללא תואר.
        אז, אם הוא אכן יזכה באירופית (וזה אם) יהיה לו עונה הרבה יותר טובה מקלופ, פפ ופוצ'טינו.

        להגיב
        • אריק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:28)

          סטטיסטיקה זה ההיא שאומרת שיונייטד הבקיעה פחות מבורנמות'? או זאת שאומרת פחות נקודות מברנלי בבית? או זאת שאומרת 65 נקודות? איזו מהן? היא צופה לפעמים בשעמום המבאס שיונייטד מציגה?

          להגיב
        • אלי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:52)

          אז עכשיו אפשר לרדת על מוריניו שהוא מאמן נוק אאוט מעולה כמו שהוא ירד על בניטז?
          או שבגלל שזה מוריניו ביונייטד אז זה נספר אחרת?

          להגיב
  20. אמיתי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:53)

    כשהאייסטרים ברוסית נתקעה והשדר אומר רוני בלאט אתה יודע שהיקום רומז לך שזה לא הסופש של הקבוצות שלך. טיפול במד מעולם לא היה ככ רלוונטי

    להגיב
    • Wazza (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:20)

      למה לא באנגלית?

      להגיב
    • קירקגור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:34)

      המשחק היום כבר קרא לשימוש בLSD…באיזהשהו שלב כבר התחלתי לקפל כביסה בשביל אקשן.

      להגיב
    • no propaganda (פורסם: 15-5-2017 בשעה 08:00)

      אם אתה כבר רואה ברוסית תשתמש בsopcast. אם אתה כבר מוותר על זמן אמת ורואה בacestream, עדיף לראות את השידור האיכותי באנגלית.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 15-5-2017 בשעה 08:23)

        מנסה. רוסית זו ברירת מחדל וגם לפעמים אחת מצעצעת. הקישורים באנגלית לא תמיד עובדים..
        גם ספרדית הולך מבחינתי. הופך את הצפייה לחוויה קוסמופוליטית

        להגיב
        • גור אילני (פורסם: 15-5-2017 בשעה 09:21)

          תשתלב במרחב – צפה בערבית

          להגיב
          • אמיתי (פורסם: 15-5-2017 בשעה 09:37)

            המרחב שלי זה צרפתית

            להגיב
  21. יואב דובינסקי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:02)

    יהיה לאיאקס קשה מאוד.

    להגיב
    • Wazza (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:21)

      חזק יואב אבל לצערי לא יהיה להם קשה כל כך

      להגיב
  22. אלון 66 (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:08)

    ממוריניו ממשיך בסיפורים שלו בראיון אחרי המשחק…
    אין לי שחקנים, יש סדרי עדיפויות, שחקנים לא משחקים במקום שלהם.

    וגיגסי ומייקל אואן באולפן לא מבינים מה הוא מחרטט,
    אפשר לחשובו שהם לא שיחקו בעונות עם כמות גדולה כזאת של משחקים .
    ליונייטד יש את סגל רחב לא פחות ממה שהיה בשנים קודמות של גמרים במפעלים שהם לא הליגה.

    להגיב
    • איתן (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:37)

      נו באמת ,נראה שמוריניו העתיק ממחברת התירוצים של וונגר.

      אז לוונגר מותר,הוא מוגדר כחלק מהריהוט באיחוד האמירויות, והוא הביא את ארסנל ממועדון של שתיינים,למועדון מפואר שמשתתף קבוע באלופות ומסיים תמיד בטופ4,כמו גם השיפור הכלכלי העצום שחל במועדון.

      לעומת מוריניו קיבל צ'ק פתוח…במחיר של פוגבה הוא יכל להביא עוד 3 שחקנים מאוד טובים.

      כמו גם שלפי המסורת של התארים והציפיות מיונייטד הן תמיד יותר גבוהות מאלה של ארסנל.

      מוריניו דיבר על מאבק אליפות בתחילת העונה,ושהליגה הארופית מפעל זניח…פתאום הוא שינה את תפיסתו?

      כמו גם שהמשחקים של יונייטד פשוט רחוק מאוד מלהיות מלהיבים,וכאשר אתה מנצ'סטר ולא ווסט ברומיץ,אז האוהדים מצפים לייכולת על המגרש במחיר של הכרטיס.

      להגיב
  23. אלון 66 (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:17)

    אחלה חגיגת פרידה בליין,
    תזמורת על המגרש והביאו את כל הכוכבים להצגה על הדשא.
    צובט הלב שגאזה לא יהיה.

    להגיב
    • Matipool (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:07)

      ראיתי רק חלק קטן והתרגשתי.
      איזה קהל ואיזו תרבות!

      להגיב
    • איתן (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:28)

      מה עם גאזה עוד פעם בגמילה? סמים\אלכוהול

      הוא זכור לי מיורו 96 איזה שחקן מלהיב וסוחף.

      בתקופה שהכדורגל היה עוד תמים כלכלית,שבה יונייטד קנו את פובורסקי וסולשיאר במחיר נזיד עדשים וצעיף.

      להגיב
      • גאזה (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:26)

        פובורסקי הגיע אחרי יורו מוצלח (צ'כיה הגיעה לגמר והפסידה לגרמניה) תמורת משהו כמו 10 מיליון פאונד, סכום גבוה מאוד באותם ימים. היום ב10 מיליון פאונד אתה קונה כשרון בן 17 שאולי יצא שחקן ואולי יצא גיא אסולין…

        להגיב
  24. moises coen henriquez (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:17)

    all we need is gigs.
    let the lad coach.
    Man Utd coach has to one who had played or coached under sir Alex.

    להגיב
  25. עידן. (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:44)

    האמת, אתה מסתכל על יוניטד, עם כל הסכומים הפסיכיים שהם הוציאו בשלוש השנים האחרונות ואתה כמעט לא רואה שחקנים שהם באמת וורלד קלאס.

    מי נכנס ביוניטד לרשימה הזאת? דה חאה (שלא יהיה עונה הבאה), זלאטן (בגיל 36) ופוגבה (בעיקר בשם ולא ביכולת). ראשפורד אולי יהיה יום אחד ובאי נניח מתקרב, אבל עדיין די מדהים שקבוצה עם כזה שם וכסף לא מצליחה להנחית שחקנים מהשורה הראשונה. פני הקבוצה כפני הררה ומאטה.

    אז אולי פרגסון באמת הצליח להפוך קש לזהב, אבל אפילו אצלו עברו שמייכל, סקולס, קין, גיגס, ון ניסטלוי, פרדינינד, רוני ועוד רבים אחרים. לדעתי גדולתו של פרגסון התבטאה ביכולת להפוך שחקנים בינוניים להרבה יותר טובים, אבל אפילו הוא ידע שחייבים בסיס של מספר שחקני על.

    להגיב
    • יואב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:53)

      ראשפורד יהיה שם. יש לו הכל(טפו טפו חמסה חמסה).

      להגיב
      • Wazza (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:24)

        לדעתי לא, גם מינוזאי לא החזקתי בזמנו ויעיד על כך הארכיון

        להגיב
        • יוסי מזרחי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:30)

          אתה עוד תאסוף את האלקטרונים שמרכיבים את האמירה הזו.
          אין מה להשוות מנטלית בין השניים, הזמנים שונים , הרקע בקבוצה שונה וההבדל בין שני המאמנים קריטי לפחות בכשלון של ינוזאי.

          להגיב
  26. JM (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:57)

    דורפן אתה ממשיך במגמה הפאסיבית שלך בלי שום סיבה.
    יונייטד במשחקים האחרונים היו בגארבג' טיים מוחלט מבחינת הפריימיר ליג.
    משחקת בלי שחקני מפתח (שכוללים גם פציעות), משחקת בעומס אדיר עם 15-16 שחקנים בלבד.
    זה קשה ואפילו בלתי אפשרי. יונייטד הפסידה את הליגה בגלל תוצאות התיקו לאורך העונה ולא בגלל 2-3 משחקים אחרונים.

    אתה יכול להגיד כמו רבים פה שהעומס והפציעות זה תירוצים,
    אבל זה לא. לשחק כל יומיים-שלוש זה לא קל – פיזיולוגית, מדעית… ולא כמו אנשים פה שאין להם מושג בשיט מה זה אומר הכנה והתאוששות למשחק.
    במויחד שליריבות שלך יש זמן שלם להתכונן למשחקים בזמן שאתה מעביר את האימונים עד המשחק בהתאוששות.

    קל להאשים את מוריניו, אבל אם נסתכל על התמונה המלאה של העונה הקשה הזו –
    אני אופטימי שזה הבחור שצריך להוביל את יונייטד בשנים הקרובות.
    רק לתת לו זמן… כמו שנתנו לפרגי בהתחלה.

    להגיב
    • גור אילני (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:10)

      קח את מוריניו, קח את הפילוסופיה שלו אפילו אם היא רק 10% פחות אקוטואלית מבעשור הקודם, ותקבל הרבה הרבה תיקו.

      להגיב
      • יואב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:31)

        גור,
        לא מאמין בדברים האלה. החיים מתקדמים ומשתנים וגם מחשבות של אנשים.
        מוריניו מאמן טוב ומוכח. האם הוא יצליח בעונה הבאה? לא יודע. יש כל כך הרבה משתנים בעונת כדורגל, בקבוצת כדורגל.
        ואני זוכר צלסי מלהיבה מאד עם דף ורובן בצדדים ובכלל בעוד קבוצות טובות תחתיו.

        להגיב
        • אלון 66 (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:47)

          אני חושב שחוסר המיומנות מול השער היא באשמת מוריניו בלבד.
          כשסוף סוף הוא נתן לרוני להיות חלוץ מרכזי היום, ראית מה עושה חלוץ אמיתי בנגיעה.
          הבחירה של מוריניו ללכת על זלאטן ואין עוד מלבדו היא שגרמה לזה.
          למשל רשפורד – פעם בימין, פעם בשמאל, פעם באמצע, זה בלאגן מוחלט וחוסר בטחון בשיטה.
          מגן ימני- דרמיאן , שואו, בלינד ועוד כל מיני המצאות

          הכל מתחיל ונגמר במאמן !
          דרך אגב, ממה שאני זוכר דמיאן דף ורובן שיחקו תמיד באותו אגף

          להגיב
          • יואב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:51)

            אלון66
            האם היית פותח את העונה עם ראשפורד בן ה19 כמרכזי? כך היית יוצא לעונה?
            זלאטן הובא כדי להחזיק את הלפיד בוער. זה לא הזיק בשיט לראשפורד. ההפך. זה רק יעשה לו טוב.
            לא הייתי מעמיס את כל הציפיות שלי על כתפיו בגיל כזה.

            להגיב
          • יוסי מזרחי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:54)

            שניהם שמאליים.

            להגיב
            • יואב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:05)

              רובן שיחק עם הרגל ההפוכה

            • אלון 66 (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:10)

              יוסי,
              אולי אני לא זוכר טוב, דאף לא שיחק תמיד בשמאל ?

              יואב,
              אם זה היה תלוי בי – כבודו של הזלאטן במקומו מונח-
              אני לא הייתי לוקח אותו כי הוא משבש את כל המערך והכל קם ונופל עליו ואני לא מצפה מרוני שיהיה עונה שלמה מחליף.
              ברגע שזלאטן ישנו , אז האמצע שלו בלעדית ואז ראשפורד /,מרסיאל לא יכולים לשחק מרכזי
              כי זלאטן לא יכול לשחק באגף ולרדת לסגור ואז מתחילים לשחק בכיסאות מוזיקליים,
              מיקי קיצוני בתפקיד שהוא לא עשה בגרמניה , ופוגבה לא משחק מתחת החלוץ כמו שהיה באיטליה,
              ורוני יושב על הספסל ונכנס כקיצוני / אחרי החלוץ במקום מרכזי.

        • גור אילני (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:25)

          יואב, לא טענתי שמוריניו לא יכול לחזור להוביל, אבל כדי לעשות את זה הוא יצטרך לחדש שוב, וההליכה העיוורת על שיטה+מערך בני 8+ שנים לא עוזרת. הבעיה איתו שתחת לחץ הוא לא מחדש אלא מהמר, והימורים זה ספורט שבו הסיכויים לרעת כל בן אנוש.

          להגיב
          • יואב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:55)

            גור,
            זה מאד שחור ולבן בעיני.
            אנחנו מדברים על המאמן שלקח אליפות בינואר, לפני שנתיים כן?
            מה זאת אומרת שיטה של שמונה שנים ולחדש?
            צלסי של השנתיים הראשונות לא היתה צלסי של האליפות הלפני אחרונה.
            אינטר וריאל אלו חיות אחרות לגמרי עם כדורגל בהדגשים אחרים לגמרי בתרבויות כדורגל אחרות לגמרי.
            לא רואה את זה כמיקשה אחת. נשמע לי כמו תאוריה שמנסה לתפוס את כל הקצוות ולנסות להסביר… משהו שלא תמיד ניתן להסביר. זה כדורגל וזאת הראנדומליות שלו.
            למעט הגדול מכולם(שהוא סוג של נס בעצמו), לכל הטובים האחרים יש תקופות טובות או יותר או פחות. פפ לא נגר כמו שקלופ הוא לא המשיח… וזאת סתם דוגמא.
            האם הלחץ אחרי שנתיים מחורבנות יכול להשפיע לרעה על מוריניו? כן בוודאי. זה עסק של תוצאות.

            להגיב
      • אייב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:49)

        זה סתם לזרוק הצהרות. ראית משחקים של יונייטד העונה? שלושת רבעי מתוצאות התיקו היו כתוצאה מחוסר מזל והחמצות איומות. אין מה להאשים את מוריניו בכך ששחקנים כמו חואן מאטה מפחדים להכעיס את שוער היריבה כשהם בועטים לשער. אין כל קשר ל'פילוסופיה שלו'.

        להגיב
        • גור אילני (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:32)

          המאמן שהכי מדגיש את התוצאה על פני הדרך סבל מחוסר מזל. אירוני.
          חוסר מזל לא מרשים אותי. המשחקים הכי מתסכלים של צ׳לסי העונה היו אלה שבהם היא היתה עם הרבה פוזשן והמון הזדמנויות – קריסטל פאלאס וווסט ברום בתור דוגמאות מהעת האחרונה, ווסט ברום בסוף נגמר עם שער הירואי אבל יכל ללכת גם להפסד בקלות.
          מה הסיבה שזה המצב באנגליה בעונות האחרונות – לא יודע. אין לי הסבר איך וארדי קובר שני גולים מהזדמנות אחת, בעוד חוליית ההתקפה של יונייטד עושה מטווח ומחמיצה, אבל להגדיר את זה כחוסר מזל בלבד זו התעלמות חובבנית מהמציאות.

          להגיב
      • JM (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:53)

        צפה בקבוצה של מוריניו ב2012 ותקבל את אחת מקבוצות הכדורגל המרביהות שהיו בהיסטוריה.
        126 שערי ליגה ו100 נקודות.

        להגיב
        • JM (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:55)

          אבל כמובן שקל לשכוח שברוב עונותיו של מוריניו קבוצותיו סיימו עם כמות השערים הגדולה בליגה.
          אבל זו סטיגמה שכנראה לעולם לא תחלוף.

          להגיב
    • איתמר (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:17)

      רוב תוצאות התיקו (בעיקר בבית) הושגו עוד לפני שהחל גל הפציעות וכאשר לרשותו של מוריניו עמד סגל רחב.
      בסופו של דבר יונייטד נפלה העונה בליגה על חוסר מיומנות מול השער של כל השחקנים למעט זלאטן.
      גם זה לא היה קשור לפציעות ולעומס.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:49)

        הפציעות והעומס גרמו למשחקים המשמימים בחודשיים האחרונים. לפני זה הייתה לי תחושה יותר חיובית. הסוף של העונה הזו גם ייגמר עם גביע וכרטיס לצ׳מפיונס לא מעודד במיוחד. אבל תמיד יש עונה הבאה. מתחילה מאפס לא?

        להגיב
  27. ניינר / ווריור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:58)

    היה טקס פרידה מרגש מהליין, למרות הבאסה שהגול האחרון שהובקע שם הוא של רוני.
    אני אהיה סטיבן איי סמית לרגע ואצא עם בולד סטייטמנט – העונה הבאה היא האחרונה של מוריניו ביונייטד
    Coys!

    להגיב
  28. אוהדי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:07)

    אני אישית אוהב את מוריניו,הדמות,פחות המאמן..
    אבל אי אפשר להתעלם ממה שהצליח להוציא מהשחקנים שלו בעבר עד שהגיע לטראפורד..
    משהו שונה בו – כאילו שהגשים את חלומו וסגר מעגל..
    הוא נראה הרבה יותר רגוע ונינוח על המגרש ובראיונות שהוא מנפק..
    לי חסרה החוצפה,השואו על הקווים וכנראה המוטיבציה (והקורדינציה) מהשחקנים..לא מתאים,,
    אייה אתה ג׳וזה?!??

    להגיב
  29. דורון (אחר) (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:35)

    האמת היא שהשבועות האחרונים שברו אותי. אני הייתי בעד מוריניו לאורך כל העונה, וחשבתי שהוא ייצב את השורות והכין תשתית סבירה לעונה הבאה, אבל אני מתחיל לחשוש שהבעיה היא לא בשחקנים. הבעיה היא בגישה, וזה מגיע ממוריניו.
    זה כאילו שהוא מפחד לנצח. לשחקנים יש יכולות, אבל הם בבירור משחקים כדי לא להפסיד ולא כדי לנצח.
    ככה כל התשוקה שלהם למשחק נשאבה מהם. תראו את מרסיאל של השנה שעברה לעומת השנה (כולל שני המשחקים הסבירים שלו בשבועיים האחרונים) – זה עניין של בטחון ושל מחוייבות לדחוף קדימה.
    בתחילת העונה דובר שאין שחקנים שדוחפים קדימה למעט קאריק ומאטה, אבל מסתבר שהבעיה היא שאין מאמן שדוחף קדימה. ואן חאל היה כזה, ומוריניו נותן עוד מאותו דבר.
    אפילו במשחקים בהם אין מה להפסיד השחקנים לא דוחפים לכיוון השער של היריבות, זה פשוט מתסכל ומסרס (את האוהדים ואת השחקנים בהתאמה).
    לא ראיתי דרייב והתלהבות כמעט באף משחק של יונייטד השנה, וראיתי את הרוב המכריע, לצערי.
    אני חושש מאוד שהגישה הזו תתנקם בנו מול אייאקס, למרות שלא ראיתי אותם משחקים כמעט השנה, אז אני לא יודע מה האיכות שלהם, אבל אני כן יודע שיונייטד ילכו אחורה וינסו לעקוץ בהברקה של ראשפורד/מחטיריאן, כי אין לנו שום דבר חוץ מזה מאז שזלאטן הלך, וגם לפני כן, לא היה יותר מדי.

    להגיב
    • אוהדי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:18)

      עסקת מרשיאל מבחינתי היא הפלופ הכי גדול של השנים האחרונות,יותר מזו של ההומלס הפורטוגלי שנקנה במיליונים אחרי שכיכב באליפות העולם להומלסים – בבה אם אייני טועה..

      במה מרשיאל טוב?,בסדר – הוא שחקן כנף לא רע ועדיין צעיר… חוצמזה הסוכנים שלו חבל על הזמן כנראה…

      להגיב
      • אייב (פורסם: 15-5-2017 בשעה 23:35)

        תשאל את סקרטל.

        להגיב
  30. דני בן אלי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:09)

    אנשים פה איבדו פרופורציות
    יחסית לסגל שיש למוריניו ביד הוא קיבל החלטה הגיונית ללכת לאלופות דרך אירופה כי זו הדרך היותר קלה,אני משוכנע שאוהדי יוניטד יהיו מאושרים עד הגג אם ינצח בגמר,זה היה הדבר הכי הגיוני לעשות
    ועכשיו תנו לו לבנות לעונה הבאה קבוצה בדמותו
    מה זה חוסר הסבלנות הזה?

    להגיב
  31. אבי (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:55)

    אני חושב שמקום רביעי כבר אבוד

    להגיב
    • Gerogie Best (פורסם: 15-5-2017 בשעה 17:00)

      ושמחר תזרח השמש…

      להגיב
  32. טל (פורסם: 15-5-2017 בשעה 09:36)

    שחקן העונה שעברה בליגה הגרמנית היה בואטנג. לא מיקי.

    להגיב

מה דעתך?