מפגן ההבקעה המדהים בכדורגל ברמות הללו

רונאלדו

67

1. 10 שערים ב-5 משחקים לרשתות של מנואל נוייר (היה שם איזה אופסייד וחצי), אובלאק וג׳יג׳י בופון. לשים דברים בפרופורציות: זה ממוצע כמעט כמו של פונטיין במונדיאל 1958 וקוצ׳יש במונדיאל 1954. בזמנים וטורנירים עם ממוצעי שערים גבוהים בהרבה (באזור החמישה שערים למשחק כשהקבוצות שלהם כובשות סביב החמישה). זה יותר ממישל פלטיני ביורו 1984. אז אין כאן פרופורציות: זה כנראה מפגן ההבקעה המדהים בכדורגל ברמות הללו.

2. משחק מדהים.

3. בפרמייר ליג ירחיקו בעונה הבאה מתחזים על פי צילומי טלוויזיה. זה פתרון גרוע. יש מצלמות. ראמוס צריך להיות מורחק מיידית וקואדדרו מוחזר מיד למגרש. גם אם למישהו שפוגע ברומנטיקה.

הטרמפיסט - קווים לדמותו
רודיאו

262 Comments

דוד 3 ביוני 2017

ניצחון מוצדק מאין כמוהו.
כמו נגד באיירן, השופט פתח יצירת מצג שוא כאילו ריאל היתה זקוקה לו על מנת לנצח.

ניק 3 ביוני 2017

ממש לא! ביירן הוליכו ב2 המשחקים עד שהשופט החליט לעשות את הקסמים שלו… היום הוא בהחלט לא השפיע

דוד 3 ביוני 2017

מבחינת התוצאה הצדק איתך, אך ריאל שיחקה יפה מאוד בגומלין נגד באיירן והיתה ראויה לניצחון.

מיקו גוטליב אהלן סבבה 4 ביוני 2017

זה לא נכון. ריאל הייתה בשוויון במינכן כשהאדום המוצדק נשרק לחאבי מרטינז.

dk 4 ביוני 2017

ששששששש אתה מפריע ליצירת הנרטיב הרצוי…

יעקב 4 ביוני 2017

שני פאולים חזקים של וידאל הצדיקו צהוב שני עוד לפני האדום, והדבר נאמר גם על ידי השדרנים.
השער העצמי של ראמוס בגומלין התחיל ממסירה לאופסייד של מולר.
במשחק הראשון פנדל לא מוצדק ניתן לבאיירן, אמנם הוא הוחמץ אך זאת הייתה החלטה קריטית.

די לגניבת הדעת, תלמדו לפרגן כבר.

shadow 4 ביוני 2017

1++

D! פה ועכשיו 4 ביוני 2017

אין ספר, אם "גם השדרנים אמרו" זו הוכחה גדולה לאמת, כמעט כמו ציטוט מויקיפדיה

יעקב 4 ביוני 2017

כיף שיש טרולים כמוך, רק מעצים את החגיגה.

דורון (אחר) 3 ביוני 2017

1. נכון.
2. נכון.
3. נכון.

חזיתי בשמינית או ברבע שריאל יהיו הראשונים לזכות פעמיים ברציפות בצ'מפיונס, ולמרות הצער על ההפסד של יובנטוס, לא היה ספק שריאל טובה יותר ואלופה ראויה יותר. ואין, לא היה ולא יהיה (נראה לי) כמו כריסטיאנו רונאלדו של 12 החודשים האחרונים. מדהים מדהים מדהים.

ק. 4 ביוני 2017

הכל נכון אבל מה הוא עשה מדהים ב12 חודשים האחרונים? חודשיים וחצי מדהימים סה טו (זה מספיק היסטורי)

גיללתר 4 ביוני 2017

צ'מפיונס ויורו
תוסיף כמה שבועות בבקשה

ק. 4 ביוני 2017

בחיאת מה מדהים ביכולת שלו ביורו? בשום קטגוריה של בן אדם אובייקטיבי שראה את המשחקים (ובגיבוי נתונים) הוא לא קרוב להרכב היורו.
גם צ'מפיונס שנה שעברה – בלי קשר לדרך הקלה, חוץ מהשלושער בגומלין מול וולספסבורג (מקום 10 בגרמניה), התרומה שלו לזכייה הייתה מינימאלית (אתה זוכר משהו שעשה, עזוב גולים, במשחק מול הסיטי ששיחק או בגמר מלבד הפנדל המכריע?)

איציק 3 ביוני 2017

1. באסה
2. מגיע לריאל
3. לריאל יש קפטן מגעיל

צור שפי 3 ביוני 2017

ושוב: נכון, נכון ונכון.

אלכס דוקורסקי 3 ביוני 2017

כל מילה.
ראמוס שחקן מעולה אבל סמרטוט.

ניק 3 ביוני 2017

1. בהחלט – רונלדו ממשיך להבקיע בכמעט כל שלב נוק-אאוט של ליגת האלופות מ2007(אני חושב שהוא עומד על לפחות 90% מהשלבים,כולל גמרים)
2. בהחלט – משחק מעולה במחצית הראשונה ומשחק מעולה של ריאל במחצית השנייה. אחרי אחת הזכיות הכי חלשות אי פעם בעונה שעברה, הם עושים זכיה מאוד מרשימה העונה.
3. בהחלט – מאוד עצוב שאחד הספורטאים הכי אציליים בהיסטוריה מפסיד לאחד הספורטאים הכי מתועבים בהיסטוריה.

אריק האדום 4 ביוני 2017

"אחד הספורטאים הכי אציליים בהיסטוריה"… על מי אתה מדבר??

אייב 4 ביוני 2017

בופון?

ניק 4 ביוני 2017

בופון כמובן

קירקגור 3 ביוני 2017

שלב נוק אאוט מאוד מרשים ומאוד מוזר. כמה משחקים חד צדדיים…

ק. 3 ביוני 2017

זה בגלל דוראנט

Shadow 3 ביוני 2017

היסטורי.

אסף רביץ 3 ביוני 2017

בפרפראזה על הניסוח העכשווי מה-NBA: רונאלדו נכנס היום לדיון של הגדול בכל הזמנים.

דן ברקאי 3 ביוני 2017

אנלוגיה חזקה.

או בעברית צחה: הזכרון הקצר מעוור עיניי חכמים. ליתר דיוק, טיפשים.

דוד 3 ביוני 2017

שונא להתערב אבל אתה נשמע ממש חכם…
כוונתי היא, שבתגובה כזו אתה צריך להזכיר לנו הישגים של שחקנים גדולים יותר כדי להוכיח שכריסטיאנו אפילו לא נכנס לדיון.

דן ברקאי 3 ביוני 2017

אני לא ראיתי את מארדונה ובטח שלא את קרויף או פלה משחקים. לשפוט רק על פי 'תארים' גובל בלהגיד שקובי טוב יותר מלברון כי יש לו חמש אליפויות.

מעולם לא אמרתי שכריסטיאנו רונאלדו לא שחקן ענק, לבטח בין חמשת הגדולים בהיסטוריה. האם טוב יותר ממסי? ובכן, כשמסי זוכה בצ'מפיונס הוא הגדול מכולם, כשכריסטיאנו זוכה – הוא הגדול מכולם, וחוזר חלילה…

אם אתה רוצה באמת לדעת (לא שאני חושב שיש תשובה ברורה לזה, בדיטק כמו שאין תשובה למעמד של לברון בספרי ההיסטוריה כגדול מכולם או מספר 2), תצטרך לתת פרמטרים לבדיקה ולהשוואה בין השחקנים המועמדים לתואר.

הולך?

mnm 3 ביוני 2017

זה לא כזה מופרח לאמר שקובי טוב מלברון ויש מלא שיגידו כך, דוגמא לא טובה

דן ברקאי 3 ביוני 2017

אחזור על מה שאמרתי, נראה שלא הבנת כהלכה.

תארים הם לא המדד היחיד. לא קרוב לזה. קובי לא טוב מלברון בגלל אליפויות שהוא לקח יותר ממנו. יכול להיות 'גם' בגלל שלקח יותר אליפויות.

ואם תשווה רק תארים בין מסי לרונאלדו הפער יהיה גדול מדי כדי שתסתפק. לכן תארים הם לא מדד יחידי בשאלה האלמותית של GOHT בספורט – איזה שלא יהיה.

Shadow 3 ביוני 2017

אבל רונאלדו גדול לא רק בתארים אלא גם במספרים. או שלא קראת את הפוסט או שסתם בא לך להתחיל ויכוח.

והוא גדול גם במאני טיים. לדעתי הוא לא נכנס לדיון אלא כבר יצא ממנו. ויצא מנצח.

בעתיד ישוו שחקנים אליו. למסי יש עוד זמן לתקן ברוסיה אם יגיע. וגם בקופה אמריקה.

אנשים מתעלמים מהעובדה שהבחור עשה שנה מטורפת בגיל 32. נראה איך מסי יראה בעוד שנתיים.

דן ברקאי 3 ביוני 2017

שני השחקנים הללו קרובים מאוד אחד לשני והתחרות ביניהם מוציאה את הטוב ביותר בשבילנו האוהדים.

מסי לא כובש במאני טיים? רציני או שאתה טרול שלא מעוניין להתווכח אלא לנצח.

אם זו האופציה, רונאלדו מלך מלכי המלכ…. ממציא המשחק מחדש, ווינר של כל הזמנים ועוד, מבסוט?

shadow 4 ביוני 2017

מסי מתפקד רק בברצלונה. זה יפה אבל לא כזה מרשים ביחס לשחקנים אחרים בהיסטוריה וגם לא ביחס למה שעשה רונאלדו.

כל זה לא סותר את העובדה שכאינדבידואל מסי הוא שחקן על, אבל הדיון הוא על מי שחקן יותר טוב או יותר גדול ואת זה ניתן לעשות רק על ידי בחינה של ההשיגים אליהם הגיעו בקריירה.

לדעתי הרשימה של רונאלדו יותר מרשימה וכמובן שאני משקלל גם את ההישג הטרי והמדהים.

דן ברקאי 4 ביוני 2017

"לדעתי הרשימה של רונאלדו יותר מרשימה" – אנחנו עוסקים בנדמה לי?

אתה באמת מתעלם מכך שמסי טכנית לקח יותר תארים מרונאלדו?

בא תחסוך ממני וממך זעם. קרא היסטוריה ותהנה מהגאונים הללו כל עוד אתה יכול.

לפרוטוקל בלבד, השחקן הגדול ביותר בכל הזמנים בשבילי זה רונאלדיניו גאושו.

shadow 4 ביוני 2017

זה לא מספר התארים אלא איכותם.

לרונאלדו יש אליפות אירופה, אליפויות וגביעים גם בקבוצה אחרת ובליגה אחרת. מסי שיחק רק בספרד ורק בברצלונה.
רונאלדו אלוף אירופה בנבחרות למסי אפילו אין קופה. ועל זה תוסיף את השאר התארים רגעי המאני טיים וכו.

Ollie Williams 4 ביוני 2017

ואם היגוואין כובש את אחד המצבים-על-מגש-של-כסף שמסי סידר לו בגמר 2014 הדיבור היה שונה לחלוטין. כשמסי די גרר את הנבחרת ששיחקה מאוד לא מרשים עד הגמר.
את גמר היורו פורטוגל ניצחה כשרונאלדו על הספסל בערך 90 מתוך 120 הדקות ששוחקו. ואחרי שלב בתים די מביך שרק בזכות השיטה המוזרה של אופ"א הם בכלל עלו לנוקאאוט. ועם כל הכבוד לאטרף על הספסל וההוראות שאולי נתן ואולי לא – לא זה מה שהביא לנצחון שלהם.

אני לא אומר את זה כדי להוכיח שמסי יותר גדול, הויכוח הזה דבילי וכולנו צריכים לסתום את הפה ולומר תודה שראינו שניים מהגדולים בהסטוריה שמוזר לדמיין את הכדורגל אחרי הפרישה שלהם בעוד כמה שנים, כי אני לא רואה שני שחקנים כ"כ דומיננטיים צומחים כ"כ מהר.
אלא רק כדי להראות שטיעון התארים בנבחרת כדי להכריע את הדיון הזה רעוע מאוד.

ואחרון – גם יוהאן קרויף לא זכה ביורו או במונדיאל עם נבחרת הולנד.

אמיתי 4 ביוני 2017

אולי
בין לשנוא את מסי ללאהוב את רונלדו יש טווח אפור רחב מאד.
יהיה נחמד אם יום אחד תפסיק(ו) את הדיכוטומיה הזאת, הוויכוחים המיותרים שזה גורר מעייפים.
)-:

איציק 4 ביוני 2017

נכון, אפשר פשוט לשנוא את שניהם למשל.

Ollie Williams 4 ביוני 2017

אמיתי, אם היית באמת קורא את ההודעה שלי ולא רק שולף פאנץ' שהחזקת בבטן ויכלת סוף סוף להשתמש בו, היית רואה שזה בדיוק מה שאני אומר.

shadow 4 ביוני 2017

לאולי-
בוא נעשה הסכם.
אני אחליט על מה בא לי לדבר ולהתווכח ואתה תחליט על מה בא לך לסתום את הפה. כיף?

אם ואם ואם…..הייתי ממן לדה-באזר תקציב שנתי של מיליארד דולר.

נ.ב

לא שונא את מסי בדיוק כמו שאני לא שונא את לברון.

אביאל 4 ביוני 2017

Ollie – אם הכל אם, אז אין טעם לדבר, לא הבנתי מה הרעיון בסוג הזה של טיעונים.

איציק 3 ביוני 2017

אז מי גדול יותר רונאלדו או לברון?

Shadow 3 ביוני 2017

רונאלדו. אפילו לא באותו איזור חיוג.

גיללתר 4 ביוני 2017

לדעתי הדיון בין מסי ורונאלדו חסר סיכוי.
זה ויכוח בלי תכלית, שניהם הגדולים בזמנם וכל אחד יכול להביא איזה טיעון שהוא רוצה. בסופו של דבר יש פה ויכוח על טעם וריח.

shadow 4 ביוני 2017

תוצאת הויכוח היא לא העיניין אלא הוויכוח עצמו, הנתונים והמידע. אם לא היה דיון כנראה שהייתי יודע הרבה פחות על שניהם.

הרבה אנשים נמנעים מויכוחים ודיונים כי הם פשוט מפחדים לצאת טועים בתוצאה, כאילו שכל דיון מטרתו היחידה היא המסקנה.

אורן השני 4 ביוני 2017

מי קובע מי צודק ומי טועה "בתוצאה"? אתה?

shadow 4 ביוני 2017

כמו שאמרתי התוצאה פחות חשובה, אבל אם כבר שאלת, אז תלוי אם התוצאה אובייקטיבית או סובייקטיבית. הקביעה שלי טובה כמו של כל אחד.

אורן השני 4 ביוני 2017

כנראה שלא היה ברור אז עם שאר התגובה אני הסכמתי, רק שויכוחים כאלה הם תמיד סובייקטיבים אז יש כאלה שזה מיותר בשבילם

shadow 4 ביוני 2017

אתה צודק אבל מה שיפה בדיונים האלה הוא המידע שמביא כל צד שמנסה להוכיח את צידקתו(הסובייקטיבית).
תראה את כמות התגובות בנושא וכמה זוויות חדשות אפשר לקבל. גם אם בסופו של דבר נשארים באותה דיעה, עדיין יוצאים יותר חכמים מהדיון.
לפחות מבחינתי זהו אף פעם לא דיון מיותר.

אבו צ'יצ'ריטה 4 ביוני 2017

רונאלדו יש משחק ראש טוב יותר אבל לברון קולע יותר טוב משלוש

יאיר אלון 3 ביוני 2017

במיוחד האופן בו כריסיאנו עשה את זה, בנגיעה אחת אחרי תנועה נפלאה. רמה הכי גבוהה שיש.
שמח שבחרת להזכיר את זה בהקשר של כל הקוטנקסט של רבע הגמר ואילך כי זה הדבר הנכון להבין עד כמה זה בלתי נתפס.

אייב 3 ביוני 2017

לאוהדים של ריאל לא מגיע שחקן כמו רונאלדו, שצריך לבקש מהם שיפסיקו לשרוק לו בוז.
זו הסיבה היחידה שרע לי עם הזכייה של ריאל. לפחות הוא יקבל כדור זהב נוסף.

Shadow 3 ביוני 2017

מי ששורק לו בוז הוא דיי אפס. אני חולה עליו.
אם יש דוגמא לאיך צריך להראות מקצוען – ככה!

אנדר 3 ביוני 2017

כאוהב מסי מושבע כבר שנתיים אני אומר לכל מי שרוצה לשמוע שרונאלדו צריך להיכנס לדיון הגדול בכל הזמנים (ולהפסיד בו למסי :) דעתי האישית בלבד) . אני מניח שעכשיו רבים יסכימו

אופיר מ 3 ביוני 2017

זה אני. משום מה הגיב לי בניק הישן

גיא זהר 3 ביוני 2017

אם יביא מונדיאל ברמה של מראדונה ומעל מסי

אופיר מ 3 ביוני 2017

טוב מן הסתם זו לגמרי לא הייתה מטרת התגובה שלי (להיגרר לויכוח הנצחי הזה..) דעתי היא שזה ויכוח מאוד אינדבידואלי ורונאלדו לעולם לא יגרום לי לאהוב את הכדורגל שלו כמו שמסי גורם. בכל אופן, אני לא מאמין שרונאלדו יביא מונדיאל, ואני חושב שלמסי היה לפחות טורניר אחד גדול ביד עם נבחרת קצת פחות עלובה. ולמנות את השמות שמשחקים בארגנטינה זה לא מספק בעיני. בכל מקרה, אין לי בעיה עם קביעה כזו. מאוד אינדבידואלי, שחקן ענק, צריך להיזכר בנשימה אחת עם הגדולים של כל הזמנים. ובעיני שניהם כבר גדולים ממראדונה.

קובי 4 ביוני 2017

עוד פעם מראדונה???
די מספיק איתו,לא הראה רבע מהיציבות שרונאלדו מראה כל הקריירה,מספיק להסתכל על המספרים שלהם ועל התארים שלהם ולהבין.
ששאלו פעם את פלה על מראדונה הוא אמר שישוו אותו לשחקנים שהראו יציבות כמו קרויף ודי סטפאנו,חשבתי שהוא קנאי אבל כשהסתכלתי על הדברים לעומק,כשמנתקים את הרגש(וזה קשה אני יודע) מבינים שהוא צדק.
אני לא אומר שמראדונה לא היה ענק,אני פשוט אומר שהוא נופח מעבר לכל פרופורציה(לדעתי הוא באותו לבל של די סטפאנו,קרויף,מסי ורונאלדו רק בזכות אותו מונדיאל)

Srtest - ארטסט 5 ביוני 2017

מזל שיש רשת.

יואב 3 ביוני 2017

איזה שלמות של ספורטאי, של כדורגלן שדוחף את עצמו לקצה ואז עוד קצת…
אז הוא לא מגיע למשחקים גדולים…זה מה שקובע(קרדיט לאריק על המשפט האחרון) ?
וואל דאן סאן זה המיסרון שהוא בטח יקבל מהסר. גאווה עצומה לשניהם.

Selby 3 ביוני 2017

אוף טופיק: מותר לעשן באצטדיון בקארדיף(ועוד עם גג סגור) או שאין מי שיעיר לערסים איטלקים?

אבו צ'יצ'ריטה 3 ביוני 2017

אתה מוזמן לנסות (לא סתם ערסים איטלקים, ערסים איטלקים בפיגור)

שחר דמרי 3 ביוני 2017

למה אכפת לך?

אלכס דוקורסקי 3 ביוני 2017

קשה להאמין שאפשר לאכוף בצורה מוחלטת את איסור העישון במרחב כל כך גדול ומלא מפה לפה באנשים.

NoOne 3 ביוני 2017

היית פעם בקליפורניה?
על רצח מקבלים קנס יותר קטן מעישון סיגריות

עומרי (ירוק) 4 ביוני 2017

וטוב שכך

טל המנצ'סטרי 4 ביוני 2017

כשהייתי שם בגמר הגביע של יונייטד ב 2004 באו אלי להעיר לי שאני עומד ואם לא אשב אז יעיפו אותי החוצה, אולי הייתי צריך להחזיק סיגריה ביד ואז היו עוזבים אותי? אבל אני לא מעשן…

איציק 4 ביוני 2017

גם לא מעשנים יכולים להחזיק סיגריה, אין קשר נסיבתי מוכח בין החזקת סיגריה לעישונה.

Amir A 3 ביוני 2017

אם מסי בריאל ורונאלדו בברצלונה, האם ריאל עדיין לוקחת פעמיים רצוף את גביע האלופות?

דוד 3 ביוני 2017

מסי משחק בברצלונה, לא באיזו סלטה ויגו… (או בקיצור לא)

אופיר מ 3 ביוני 2017

איזה שטות. להגיד 'מסי משחק בברצלונה' כשמסתכלים על הסגל המביך שלהם העונה זו זריית חול בעיניים. הסגל של ריאל עולה עשרות מונים על הסגל של ברצלונה. לעזאזל, הספסל של ריאל הרבה יותר טוב. או בקיצור – כן.

אריאל גרייזס 3 ביוני 2017

לאן הכדורגל הגיע שסגל שכולל את סווארז, ניימאר, מסי, בוסקטס ועוד כמה שחקנים סבירים נחשב "מביך"

אופיר מ 3 ביוני 2017

וואו אריאל וואו. כניראה שבאנגליה משחקים כדורגל משחקים רק ב30 המטרים האחרונים של המשחק. כמה משחקים של ברצלונה ראית העונה?

דן ברקאי 3 ביוני 2017

לא מדויק. לבארסה סגל נוצץ אך מרכז קישור בעייתי מאוד. בוסקטס היחיד העילוי, אינייסטה משחק חצי משחק ומאבד חמצן לטובת שניים שלושה משחקי החלמה על הספסל (בן 34 אם איני טועה) וראקיטיץ הוא בסדר אבל בטח שלא ברמה של מודריץ' קרוס. על המחליפים שלהם לא נדבר, סבבה?

אופיר מ 3 ביוני 2017

הלוואי שכל תגובה לתגובה שלי שנפתחת במילים 'לא נדוייק' תגבה את דברי כך. מה עם ההגנה? אומטיטי נהדר אבל זו שנה ראשונה לבלם הצעיר הזה. אלבה פצוע חצי עונה בלי מחליף נורמלי ועל עמדת המגן השמאלי לא נרחיב דיבור. זה לא סגל נוצץ. זו חוליה התקפית מהפנטת פלוס בוסקטס. אבל האובר חכמולוגים פה יודעים הכל.

אופיר מ 3 ביוני 2017

*עמדת המגן הימני.

דן ברקאי 3 ביוני 2017

הגבתי לאריאל גרייזס. זה שלחצת על שליחה לפני לא אומר שכוונו הדברים אליך.

אגב, אומטיטי היה האור העונה. צעיר או לא, נראה בעל הבית. אבל כשאין מגן ימני ואין קישור גם מאה קוסמים מקדימה לא יושיעו.

אופיר מ 3 ביוני 2017

גם אני חושב שלברצלונה יש בלם עתיד מעולה, ועדיין – במעמדים גדולים חוסר הניסיון שלו בלט. בכל מקרה, ההרכב של ברצלונה לא יכול להתחרות בהרכב של ריאל, וכשמסתכלים על הסגל כולו (שזה קריטי לקבוצות שמתחרות על כל התארים) בכלל אין מקום להשוואה

יוסי מהאבטיחים 3 ביוני 2017

אז זה התירוץ של אוהדי בארסה מעכשיו? לרונאלדו יש קבוצה טובה הרבה יותר? לבארסה סגל "מביך"?
Seriously?

אופיר מ 3 ביוני 2017

איך בדיוק זה נחשב 'תירוץ' להגיד שריאל יותר טובה? ריאל קבוצה יותר טובה עם שחקנים יותר טובים ולכן הם אלופים וברצלונה לא. לא מבין איך אמירה כזו מוגדרת כ'תירוץ'. בקיצור – מה בדיוק אתה רוצה יוסי?

אופיר מ 3 ביוני 2017

או שאתה מתכוון שזה התירוץ של המצדדים במסי?
אז כן – אני חושב שמסי שחקן גדול יותר ופנטזיסט גדול הרבה יותר
וכן – אין ספק שהצוות המסייע של ריאל מעולה הרבה יותר ומסייע לרונאלדו להוציא לפועל את הגדולה שלו (בדיוק כמו שהצוות המסייע של ברצלונה עשה בשנים הגדולות)
וגם כן – אני חושב שרונאלדו יותר שחקן של מעמדים גדולים. בגלל זה הוא יותר טוב ממסי? בעיני לא. אינדיבידואלי מאוד, כבר אמרתי

יוסי מהאבטיחים 4 ביוני 2017

רואה?, הבנת מה אני רוצה גם בלי עזרה. כולה תגובה אחת לא מנומסת מצידך, ומיד הבנת.
אגב, מסתמן מהשרשורים מטה שזה מתפלק לך לא מעט.
מה זה פנטזיסט אם לא רפלקס מותנה של אבי רצון להגיד "שחקן שאני אוהב"? יש מישהו בעולם הזה שלא יגדיר את רונאלדו ככזה?
למסי יש את אחת משתי הקבוצות הטובות בעולם.
גם שנה שעברה היתה לו.
זה לא הולך להשתנות גם אם תנסה לגמד שחקנים מצויינים כמו ראקטיץ'.

Andy 3 ביוני 2017

אחת התגובות המצחיקות ביותר אי פעם, כל הכבוד!

אופיר מ 3 ביוני 2017

אם כתבת זה בטח נכון!

אופיר מ 3 ביוני 2017

*סגל = הרכב

ניק 4 ביוני 2017

הסגל המביך הזה רק התחזק מהשנה שעברה והסגל של ריאל נשאר זהה – שנה שעברה ברסה לקחה אליפות לריאל והשנה ריאל לא הצליחה לנצח את ברסה…
רק אומר

אופיר מ 4 ביוני 2017

לא.
עזבו שחקנים מחליפים שפרחו בקבוצות שלהם כמו מוניר וסנדרו, עזב דני אלבס שיצר חור מטורף (וכאוהד ברסה אני שמח מאוד בשבילו שהגיע רחוק,שחקן מדהים ואישיות מדהימה). הגיעו מגוון שחקנים שלא הצליחו להשתלב. זה לא נקרא 'להתחזק'.

הסגל של ריאל היה מדהים גם שנה שעברה, חובת פירגון לזידאן בתצוגת אימון נהדרת.

ניק 4 ביוני 2017

ברסה לקחה ילדים לא מוכחים כמו מוניר וסנדרו והחליפה אותם בשחקנים שהיו כוכבים בליגה כמו אנדרה גומס ודניס סוארז.
נכון שזה לא הצליח (לא שמוניר וסנדרו תרמו כזה לברסה) אבל עם להתסכל על יום פתיחת העונה מול יום סיום העונה שעברה אז היא התחזקה בבירור.
בכל מקרה לקרוא לסגל כזה מביך זה להפוך את כל הכדורגל האירופאי לבדיחה.

Adam 3 ביוני 2017

סרט השנה. כריסטיאנו רונאלדו בג'וב האיטלקי 12.

אבו צ'יצ'ריטה 3 ביוני 2017

אמנם תחושה היא שכל מלה מיותרת, אבל: אחד הדברים המופלאים ממש אצל רונאלדו, זה שהוא מוסיף עם השנים אלמנטים חדשים למשחק שלו. תמיד היה לו חוש לשערים, אבל בשנה האחרונה הוא שידרג את זה לרמות של גדולי כייסי השערים וחלוצי הרחבה ההיסטוריים (כולל האופסייד אופסייד וחצי), ע"ע אינזגי, גרד מילר וכדומה.
כמו ג'ורדן ובריאנט שהיו חוזרים מכל פגרה עם עוד נשק קטלני

אופיר מ 3 ביוני 2017

לגמרי. מאיפה הוא הביא פתאום את הדאבל פס, המיקום והטאצ' הנפלא בנגיעה הזה למשחק שלו? נותן תחושה שיש לו לפחות עוד שנתיים בשפיץ של הטופ העולמי (והוא בן 32)

פה איתמר 3 ביוני 2017

כמה חוסר קלאס לראמוס

Guss 3 ביוני 2017

הזכייה הזו, אפילו יותר מרונלאדו, רשומה על שם זידאן:
1. אין בכלל מה להשוות את הכושר בחודשיים האחרונים של רונאלדו לעומת השנים שעברו. אי אפשר לדמיין את היכולת הפסיכית שלו בשלבים האלו בלי חלוקת הדקות שזידאן הכתיב לרונאלדו. אני לא קונה שזה החלטה משותפת- זידאן עשה לו בית ספר להתנהלות נכונה.
2. מאמנים בכירים יותר ומנוסים יותר כבר נכנעו לחדרי הלבשה מפוררים ולשחקני עילית מתוסכלים שלא מקבלים דקות. זידאן הצליח לנווט קבוצה כל העונה כשחאמס, איסקו (או בייל), אסנסיו, מוראטה, ואחרים מוסטים להרכב השני.
3. יובנטוס עשתה לריאל בית ספר במחצית הראשונה. וזידאן עשה ליובנטוס בית ספר במחצית השנייה. ההתאמות הקטנות (בעיקר התפקוד של איסקו לצד מרסלו, והוראות נכונות לקרוס וקאסימרו על משחק המעבר) היו מבריקות וריאל חיסלה ליובנטוס את המשחק

יוסי מהאבטיחים 3 ביוני 2017

+3 , אחד לכל אחת מהנקודות שלך.
מחכה לדיון הבא של הבורוביצ'ים (מאמן לא משפיע על המשחק).

ק. 4 ביוני 2017

מסכים. בכלל הוא ניהל עונה ברמה פרגוסונית (כמובן שעם סגל מטורף) – עונה שלמה דשדשו מבחינת היכולת באופן יחסי, אבל השיגו את התוצאות ואפריל-מאי (+יום אחד ביוני…) עם יכולת שיא של כמעט כל הסגל וכקבוצה

shadow 4 ביוני 2017

הוא התמודד יפה מאוד עם לא מעט פציעות העונה חלקן של שחקני מפתח כמו בייל.
הוא החיה שחקן כמו איסקו שכמעט נכחד תחת מוריניו והפך אותו למנוע מרכזי בהתקפה של ריאל. הביא את מרסלו לכושר הטוב בחייו ושילב צעירים. הדבר היחידי שטיפה הפריע לי הוא חוסר הקרדיט למוראטה אחרי עונה מצויינת ביובה.

אהבתי אותו מאוד גם כשחקן. נמצא אצלי גבוה ברשימה.

ניק 4 ביוני 2017

נקודה 1 היא באמת קריטית…
אני מאמין שזאת כן החלטה משותפת כי אחרת רונלדו היה מתחיל לעשות פרצופים ולריב עם כל העולם…
אולי הזכיה ביורו הורידה ממנו קצת את הצורך להוכיח למסי בליגה.
בכל מקרה אם גם הוד רוממותו הארגנטינאי יסכים מדי פעם לא לשחק או חלילה להיות מוחלף במחצית אם מוליכים 4-0 אולי הוא יצליח לזכות גם להגיע לסוף העונה (ולטורנירים עם ארגנטינה) יותר רענן

dk 4 ביוני 2017

לפני המונדיאל האחרון מסי הקריב את כל העונה מבחינת מאמץ שהשקיע במשחקים וזה לא עזר לו יותר מדי מבחינת הנבחרת.

ניק 4 ביוני 2017

מסי בכל הקריירה לא ישב בחוץ מרצון כמו שרונלדו ישב העונה… לא יודע על איזה הקרבה אתה מדבר, אבל אם הוא סתם עמד במגרש אז לזה אתה קורא הקרבה?

dk 4 ביוני 2017

אם הוא לא לקח חלק פעיל במשחק אני לא מבין מה זה משנה אם הוא היה על הדשא או לא

יואב דובינסקי 3 ביוני 2017

אלופה ראויה, גמר ראוי, מפעל משעמם.

צור שפי 3 ביוני 2017

משעמם? בהשוואה למה? ל-NBA שכל כולו, עונה רגילה ופלייאוף, גארבג׳ טיים לשתי קבוצות ידועות מראש?

יריב ס. 4 ביוני 2017

למה צריך להשוות? ליגת האלופת הפכה למפעל משעמם, אחרי שנים הפסקתי לראות אותה למעט משחקים נקודתיים.
ב 80% מהמשחקים התוצאות צפויות מראש והשאלה היחידה היא האם ריאל / בארסה / באיירן תבקיע 3, 4 או 5 שערים.
הפתעות הן מצרך נדיר וכמה פעמים ניתן לראות את אותן קבוצות משחקות זו נגד זו? אנחנו כבר יודעים עכשיו שריאל ישחקו נגד ברצלונה ארבע פעמים בעונה הבאה וזה עוד בלי הגביע וליגת האלופות, כך שהן עוד יכולות לשחק שמונה פעמים זו נגד זו.
היריבויות האלה נהיות שחוקות

Guss 4 ביוני 2017

ליגת האלופות, ובייחוד שלבי הנוק-אאוט היתה מטורפת השנה. משעממת? איפה אתה חי?
קרבות מטורפים בין פ.ס.ז' לברצלונה, מונאקו וסיטי בשמינית, משחקים אדירים של יובנטוס-ברצלונה, ריאל-באיירן ואחרי ברבע, המון שערים, מה עוד אתה רוצה?
יתר על כן, שנה הבאה האנגליות צפויות להיות חזקות יותר. אני באמת לא מבין מה זה נקרא מפעל מעניין אם זה משעמם אותך

D! פה ועכשיו 4 ביוני 2017

יואב, ביותר

יוני (המקורי, מפעם) 4 ביוני 2017

מעולה יואב

S&M 3 ביוני 2017

רונאלדו תותח על. להבדיל ממסי, הוא ממש מופיע למשחקים גדולים.
ראמוס היה ונשאר מלוכלך. כל האצטדיון ראה, אבל קוון מחצי מטר ושופט מעשרה מטרים – לא ראו. מגוחך.
לא שזה שינה משהו. בשלב הזה יובנטוס כבר שיחקו עם שחקן אחד בהגנה וכל היתר למעלה.
יש מישהו שלא כואב לו על בופון? אבל הוא עוד צעיר, אולי בשנה הבאה.

אופיר מ 3 ביוני 2017

אני חושב שהצורך להאדיר אחד מהשנים על חשבון השני הוא טמטום, בדיוק כמו להגיד שמסי לא הוכיח את עצמו במשחקים גדולים. הנה:

https://www.youtube.com/watch?v=pSY1578Esf8

https://www.youtube.com/watch?v=ZVDHL-RdFYY

S&M 4 ביוני 2017

תודה. כמטומטם לא הצלחתי להקיש על הלינקים החכמים שלך.

jhkj 4 ביוני 2017

כשמסי ניצח את הקלאסיקו האחרון בעצמו, או כשהוא ניצח את את רונאלדו ראש בראש בגמר ליגת האלופות אחרי שהבקיע אמרו מה שאתה אומר עליו על רונאלדו…

יואב מקטמון 3 ביוני 2017

איך אתה מסביר את ההבדל הקיצוני והכמעט בלתי נתפס בין שתי המחציות?
בראשונה יובנטוס שיחקה מעולה וריאל הבקיעה שער די מקרי.
בשניה, מהרגע הראשון, היה ברור שריאל טובה בשלוש דרגות.
מה קרה שם בהפסקה??
זה היה ליניקר, או חלוץ אנגלי אחר, שאמר את המשפט האלמותי "זה היה משחק של שתי מחציות"…

צור שפי 3 ביוני 2017

זה היה משחק של שתי מחציות והיינו גרועים בשתיהן…

שי 3 ביוני 2017

מה היה מקרי בשער של ריאל? יש להם מתפרצות מעולות ומשחק בנגיעה אחת הטוב ביבשת. ריאל תמיד במרחק שחקן קישור פנוי במרכז המגרש ממהלך כזה.

dk 4 ביוני 2017

מקרי = לא מגובה בנתוני פוזשן. אל תשאל אותי איך אנשים מגיעים למסקנה הזו

ק. 4 ביוני 2017

גם מה ששי כתב וגם יובה יצאו עם מעט מאוד שחקנים קדימה והיו מאד זהירים בפתיחת המחצית השנייה עוד לפני שהקישור של ריאל השתלט על המשחק סביב דקה 55

איתן 3 ביוני 2017

וואו רונאלדו ממש כמו ג'ורדן שחקן קלאצ' אולטימטיבי,ולא קורס תחת הלחץ.

עוד פעם אני מזכיר מפוסט האליפות של ריאל- שריאל ניצחה דרך הספסל.

לא זכור לי בהסטוריה של קבוצה כלשהיא כל כך הרבה כשרון וכסף ושחקנים שעושים הבדל כאשר הם עולים מהספסל.

בכל מקרה שאפו לזידאן ומדריד.

יריב ס. 4 ביוני 2017

לזכרוני זהו גמר ליגת האלופות שהוא הגיע אליו – והגיע בגדול. הוא לא באמת היה נוכח בשתי הזכיות האחרונות

איציק 3 ביוני 2017

זה רק אני הפרייר שהקשיב לשגיא כהן, שהסביר שהיכולת של רונאלדו השתפרה בגלל שהוריד משקל כמו שעשו לברון וג'ורדן. מעניין אותי לדעת האם אני והוא חושבים על אותו הג'ורדן, או שיש עוד אחד ששיחק כדורסל ואני לא יודע עליו כלום.

אבי 4 ביוני 2017

דיאנדרה ;-)

איציק 4 ביוני 2017

תודה, שכחתי, אולי הוא באמת הוריד משקל.
רק אופתע אם מבקר המסעדות הזה שמע עליו.

אבי 4 ביוני 2017

הוא גם אמר שקזימירו הבקיע את השער – מאיזה 40 מטר, כן? – בזכות זידאן שהעביר אותו לתפקיד קדמי יותר…

D! פה ועכשיו 4 ביוני 2017

אני פיתחתי אפליקציה, איציק, כשהוא מדבר יכולת ההקשבה שלי נעלמת.

דוד 3 ביוני 2017

אפשר להזכיר 2 פעולות קלאץ' של המגן דני קרבחאל.
הדאבל פאס הנהדר בשער הראשון, ומסירת עומק למודריץ' שבישל את השלישי. הוא בעיניי המגן הימני הטוב בעולם כיום.

ניינר / ווריור 3 ביוני 2017

כואב הלב על בופון אבל עדיין לא מבין איך יובה חטפה ארבעה גולים כאלו רכים עם טעויות מביכות של ההגנה והשוער

צור שפי 3 ביוני 2017

נדמה לי שבופון של לפני חמש-עשר שנים לוקח את שני הגולים הראשונים. אין מה לעשות. הגיל משפיע אצל כולם, אפילו אצל הטובים ביותר.

ק. 4 ביוני 2017

שני גולים ראשונים ריפלקשיין, אי אפשר להאשים אותו

אורן השני 4 ביוני 2017

בדיוק

צור שפי 4 ביוני 2017

זה בדיוק העניין, בגיל צעיר יותר התגובה לשינויי כיוון כאלה מהירה יותר.

אמוץ כהן-פז 4 ביוני 2017

מסכים עם צור, אבל איך אמרו פה, הוא עוד צעיר, אולי עוד שנתיים.

Ollie Williams 4 ביוני 2017

בראשון אולי, היה נראה שהחזרה שלו לכוון מרכז השער הייתה קצת איטית (אחרי שהכדור הלך לאגף והוא נצמד לקורה).
בשני הכדור שינה כוון לחלוטין וקיבל סיבוב א-לה רוברטו קרלוס

עידו אקסברד 3 ביוני 2017

רונאלדו הוא אניגמה מבחינתי:
שחקן שבגילאים צעירים לפני עשור היה ידוע בדריבל עילאי ובעיטות חופשיות עוצמתיות ומרתיעות כיום בקושי מסוגל לעבור שחקן באחד על אחד שלא לדבר על לעבור את החומה הכדורים חופשיים ועדיין, נדמה כי הוא לא מפסיק להשתפר.
גדול המתמצאים ברחבה בהיסטוריה.

טל המנצ'סטרי 4 ביוני 2017

עידו

הוא קיבל שכל והפך להיות יותר יעיל, שומר כוחות ולא מבזבז אותם על עוד ועוד דריבלים.
האכזבה היחידה, בעיטות העונשין, לא ניסה לשנות סגנון וכשזה פשוט לא עובד יותר (עבד ביונייטד לא פעם)

אמיתי 3 ביוני 2017

היכולת של רונאלדו וריאל לזקק פעולות ספציפיות היא עילאית. גם במחצית הראשונה המצויינת של יובה הגול
של ריאל היה באוויר. משחק מהנה מאד וברובו ברמה גבוהה. הסוף כבר היה קלאסיקה של ראמוס…

אמיתי 4 ביוני 2017

פרגי בא לברך את רונאלדו. מחזיק לו את היד כאילו אנחנו ב2007..

יואב 4 ביוני 2017

שלולית אני

Guss 4 ביוני 2017

הוא עדיין קורא לו בוס, אחרי כל השנים האלו. מרגש

ק. 4 ביוני 2017

הפוסט מדויק ואין מחלוקת על נקודה 1 ועל הקליניות של רונאלדו, אבל לא ברור איך כולם מתמקדים בו ולא בשחקן מס 1 של ריאל העונה ללא תחרות לדעתי (מודריץ') שהיה גם המצטיין היום, יחד עם קרוס, ואולי גם רונאלדו שבאמת נתן חודשיים מדהימים (אחרי עונה בינונית אגב)

Danny - Long Island 4 ביוני 2017

רונלדו: הטוב ביותר או לא. שובר שיאים בשערים כל הזמן ועדיין כל כך טוב גם בגילו העכשוי . לפני מסי, אחרי מסי, זה משנה? פשוט ענק

ק. 4 ביוני 2017

גולר קטלני, ווינר ועם מספרים מטורפים. אין ויכוח. לא רוצה לערבב פה בכלל את מסי.
רק חושב שהוא מקבל את כל הקרדיט על עונה שחתומים עליה (קצת יותר אפילו) שחקנים אחרים

no propaganda 4 ביוני 2017

כמו שכבר כתבתי בפוסטים בחצי הגמר, מודריץ הוא השחקן הטוב בעולם אבל יקח עוד הרבה זמן עד שיהיה ברור לכולם שקשרים מרכזיים הם בפועל השחקנים הכי חשובים ולא החלוצים שמבקיעים ואולי עד שיבינו את זה המשחק שוב ישתנה ותפקיד אחר יהיה חשוב יותר

shadow 4 ביוני 2017

מודריץ' אכן ענק אבל ראוי לציין גם את מרסלו. מה שהוא עושה על הקו העונה לא פחות ממדהים. השאיר לאלבס אבק. הבישול שלו ברביעי היה ביצוע עילאי

ק. 4 ביוני 2017

בגלל מרסלו וקראבחל אני מתלבט איפה רונאלדו ברשימת שחקני העונה של ריאל (2 המפעלים) אחרי מודריץ' וקרוס. היכולת במאני טיים נותנת לו נקודות זכות מעבר ליכולת הממוצעת שלו לאורך העונה

יוסי מזרחי 4 ביוני 2017

ריאל ניצחה בעיקר בזכות מרכז השדה שלה, קרוס ומודריץ.
זה בדיוק החלק במגרש שבו אין ליונייטד מה למכור כבר כמה שנים, עוד לפני 2013.
לכל מי שמוטרד מחיזוקים בהתצקפה או בהגנה.
ואני נזכר שוב בתשובה של סיר אלכס כשנשאל מי טוב יותר. כרגיל הוא צדק, והילד שהוא הביא לטראפורד הפך לטוב בעולם, אולי חוץ מאיזור ערוץ הספורט.

יוסי 4 ביוני 2017

מודריץ' עשה את המהפך בחצי השני , התלט באופן אבסולוטי על מרכז השדה .

Guss 4 ביוני 2017

לא רק. לא מקטין מהמשחק הנהדר של מודריץ', אבל איסקו הצטרף למרסלו בצד שמאל, קרוס עשה חצי צעד אחורה וקאסימרו עשה חצי צעד קדימה. וגם רונאלדו זז קצת ימינה ברחבה (אפשר לראות בגול השלישי) כשבנזמה לוקח שמאלה על אזור קו הרחבה. כל השינויים האלו נתנו למודריץ' את המרחב שלא היה לו במחצית הראשונה, ויצרו יתרון מול יובנטוס כמעט בכל חלקי השליש ההתקפי של ריאל

עומר 4 ביוני 2017

אז בופון לוזר? או בגלל הרומנטיקה נוותר לו?
מצד אחד, יש כאלה שאמרו שאם יובה זוכים בופון צריך לקבל את שחקן השנה (למה רק חלוצים מקבלים? מתעלמים מהשוערים).
מצד שני כשמפסידים מאשימים את ההגנה ואומרים שלא היה גולים באשמתו.
כדורגל משחק קבוצתי… אם שופטים ווינר/לוזר לפי נצחונות/הפסדים בגמרים (כמו שהמון עושים), אז בופון מתוייג כלוזר… צר לי.
יש שחקן עם סטטיסטיקת גמרי אלופות גרועה משלו? ממש חבל לי עליו…

בעניין יובה… כמה שאני שונא ריאל, מבחינתי אני שמח קצת שיובה הפסידו.
בגלל האהבה לבופון, ה"אנדרדוגיות" של יובה, והכמיהה לכדורגל איטלקי, פתאום יובה נהפכה לקבוצה החמודה והרומנטית שבאה לנצח את אימפריית הרשע ממדריד.
זכתה באליפות אחרי שקנתה את הכוכבים של היריבות שלה לתואר – פיאניץ' מרומא ושק תפוחי אדמה ב-94 מיליון יורו(!!!) מנאפולי, שהוא השחקן האחרון שאתה רוצה שישחק אצלך בגמר כלשהו (אחד האחראיים לדעתי בפגיעה במורשת של מסי). ועדיין לא שכחתי להם את הקאלצ'יופולי… מה לעשות יש לי זיכרון ארוך טווח שמתפקד מעולה.
שתי קבוצות מגעילות (אחת מגעילה רק כי אני אוהד ברסה) ומעולות נפגשו היום, והצדק הספורטיבי והפואטי ניצח.

בוזו 4 ביוני 2017

אתה כבר אוהד ברצלונה השני שאני שומע שטוען שהיגוואין אחראי לפגיעה במורשת מסי כי הוא החטיא בגמר המונדיאל מול גרמניה.

אז בוא ניזכר: ברזיל 2014 – ארגנטינה משחקת 4 שערים בשלב הנוקאאוט וכובשת 2 שערים (היגוואין ודי מריה). 3 מהמשחקים הולכים להארכה ועדיין מסי לא כבש ולו שער אחד.

מקסיקו 86 – הגדול מכולם האמיתי לא מחכה שבורוצ'אגה או ולדאנו או אוסקר גארה (השם הזה לחובבי כדורגל ישראלי ואוהדי הפועל כפ"ס) יבקיעו.
הוא שם לאנגלים 2 ברבע גמר, 2 לבלגים בחצי הגמר ובשיא הלחץ בגמר מבשל בנגיעת אמן את הנצחון.

למסי היו מספיק הזדמנויות בנבחרת לתת משחק שישאיר מורשת. להאשים את היגוואין בזה אומר יותר על מסי (ואוהדיו) מאשר על היגוואין.

dk 4 ביוני 2017

הכל נכון וטוב אבל אתה חייב להודות שההשוואה לשק תפוחי אדמה הייתה מחמיאה לפיפיטה

דן ברקאי 4 ביוני 2017

בוזו, אתה גנב דעת פופוליסטי.

כשמסי מבשל אחרי סללום אישי לדי מריה או היגוואין בנוק אאוט – מסי פח כי הוא לא כובש, כשמראדונה מבשל בגמר – בישול גאוני.

ותמשיך להתעלם מהשערים שכבש בבתים כשכל הקבוצה שלו לא מתפקדת (כן, לא תאמין, אבל גם "כוכבים" מהסוג של היגוואין, אגוארו או די מריה נראים כמו שחקני הפועל כסאות גלגלים בנבחרת ארגנטינה. בטח גם זה בגלל מסי…) ותמשיך להתעלם מכמות מסירות המפתח, הדריבלים ועוד שסיפק מסי במונדיאל מצוין מבחינתו, העיקר שמראדונה העגלה ששיחקה עם סמים מהמאפיה בנאפולי מול ליינמנים שעמדו בהגנה ולא מסוגלים לרדוף אחרי ילד בן חמש – הוא הגדול מכולם.

אל תתן לעובדות לבלבל אותך. תמשיך…

בוזו 4 ביוני 2017

דן יקר, שתה מים ותירגע.
בשלב ראשון, תגיב לעניין ובמילים של אדם מבוגר.
בשלב שני תקרא שוב מה שכתבתי.

ואגב, מסי שחקן על. ענק. בחיים לא הייתי קורא לו "עגלה" כמו שקראת למראדונה. וזה מעיד כבר עליך.

והכי מצחיק שאתה מדבר על מראדונה ששיחק מול שחקנים שלא רדפו אחריו (שיחק באיטליה בשיא התקופה הגנתית, היו מפרקים אותו שם) לעומת מסי שמשחק בשיא התקופה של ההתקפות ובנצחונות של 6-0 ו 7-0 באופן קבוע.

אז או שאתה ילד בן 15 שהתחיל לראות כדורגל בזמן האחרון (לפי איך שאתה מתנסח אתה כראה כזה), או שאין לך הבנה וידע מינימלי, או, כמו שאני חושש, אתה אוהד ברצלונה כל כך מתוסכל מאתמול שאתה משפריץ מילים לכל עבר מהדיכאון.

שתה מים ותירגע, כבר אמרתי????

דן ברקאי 4 ביוני 2017

שוב, למה קל לך להתעלם מעובדות? למה כל פעולה טובה של מסי אתה מתעלם וכל פעולה בינונית של מראדונה אתה מעצים? זה לא נקרא פופוליזם זול? אשמח שתלמדני….

ובאשר למראדונה. תקופה הגנתית, אכל המון כיסוחים – הכל נכון. אך מחמת ודריבל היה המאפיין אולי העיקרי שלו, ואז בלמים גם אם היו ליינמנים (אתה רואה פוטבול, או שאתרגם?) בריונים עדיין כשעברת אותם אין להם סיכוי לתפוס אותך, בניגוד לתקופה העכשווית בה הכל טקטי ואין משמעות גדולה ליכולת האינדיבידואלית שלך כמו למארג הקבוצתי שלך.

ואגב, אשמח לשמוע את דעתך בנושא הלגליזציה לעישון סמים ובכלל להשתמש בהם כמשפרי יכולת בספורט, גם מזה מראדונה נקי? ואני מדבר בתקופה שלו בנאפולי תחת חסות המאפיה הנפוליטאנית….

שוב, אל תתן לעובדות לבלבל אותך, תקוף אותי אישית, תגיד שאני ילד, אוהד בארסה מתוסכל – וואטאבר, העיקר שהצלחת לברוח מהמציאות הפחות ורודה שציירת.

סע לשלום ידיד!

בוזו 4 ביוני 2017

א. רואה מלא פוטבול. שמח שגם אתה.
ב. לא הקטנתי את מסי, עניתי למי שטען שהיגוואין פגע במורשת שלו
ג. קוקאין, בניגוד למשפרי ביצועים, עד כמה שידוע לי יותר מפריע מעוזר בספורט. ככה שגם פה מראדונה יצא תותח.
ד. המציאות שלי לא ורודה, אבל בניגוד ליום השחור שקמת אליו כאוהד ברצלונה ממורמר ומתוסכל לי לא באמת אכפת.

נסעתי!!

דן ברקאי 4 ביוני 2017

איך הפכת את הסמים לפלוס – זה גאוני.

עכשיו אני סוגד לך…

אגב, עברתי את השנים בהם הייתי מתעצבן/מתמרמר על ימים בהם הפייבוריטים שלי בספורט הודחו/הובסו. בהתחשב בצריכת הספורט שלי (טניס, אופני כביש, פוטבול, כדורסל וכדורגל) אני לא יכול לאפשר לעצמי דיכאונות מספורט.

עצרתיך לטרמפ, אם שותים לא נוהגים…

קלבדוס 4 ביוני 2017

בוזו, מראדונה סולק ממונדיאל 94' – והרס את הנבחרת הכי יפה של ארגנטינה אי פעם – בגלל שימוש באפדרין. שהוא בפירוש סם ממריץ ומשפר ביצועים. לא קוק עבור הסאטלה.
ועוד קטנה, רכיב עיקרי בגדולתו ההיסטורית היא השער המטונף נגד אנגליה ברבע הגמר. גול ששובר כל קבוצה, בטח במעמד הזה ובמצב הנתון במשחק.
ואני אוהד ארגנטינה, כן? די לשקר העצמי.

איציק 4 ביוני 2017

קלבדוס,
השער הראשון מול אנגליה היה מטונף, אבל לומר שזה עיקר היכולת של מרדונה זו צביעות. היו לו יכולות נפלאות והוא נתן רגעים בלתי נשכחים. בן אדם לא משהו, אבל את מה שהיה לו ברגלים אי אפשר לקחת.

קלבדוס 4 ביוני 2017

ברור איציק, אני עדיין אוהד שלו, קטונתי :) רק בוא נשים דברים בפרופורציה.
אבל כן, ההקטנה של מסי מול דייגו, בוויכוח הפנים ארגנטינאי הזה, מעצבנת. ומה שקורה כאן זה כלום מול המולדת. ארגנטינה צריכה לנשק את כפות רגליו של מסי, שבגיל צעיר היה יכול לבחור בספרד כנבחרת שלו, ולהיות היום עם לפחות מונדיאל ו-2 יורו על החגורה (ואיזו נבחרת ספרד מלהיבה הפסדנו!). לפחות. מדינה כפויית טובה.

שמעון 4 ביוני 2017

היגוואין ואגוארו שחקנים פח ואוברייטד ותמיד היו. אני עד היום לא מבין איך יובה שילמה 95 מיליון יורו על הפח הזה. הוא ברמה של בנזמה.
המזל של ארגנטינה שפתאום נזכרו להחתים מאמן מעולה שעד היום הביאו פחונים אלוהים יודע מאיפה.
במונדיאל הקרוב שבהחלט יהיה ההזדמנות האחרונה של מסי להביא מונדיאל יהיה לו מאמן מעולה. גם דיבאלה אני מקווה שיקבל מקום בהרכב על חשבון היגוואין, אגורו ופלאסיו. אכן בזכות ההחמצה של היגוואין למסי אין גביע כבר עכשיו.
בכל אופן לארגנטינה יהיה סגל טוב עם מאמן מצויין ומסי מעבר לשיא אבל בהחלט מסוגל להביא את הגביע.
גם ברזיל התחזקה משמעותית ותהיה נבחרת ממש חזקה לקראת המונדיאל. גרמניה גם שם.

ק. 4 ביוני 2017

השנה מסי נתן את העונה הטובה ביותר שלו בשנים האחרונות, בכל אספקט של המשחק, אז יש תקווה.
בגלל שקבוצה טובה יותר "לקחה" לו את התארים הקבוצתיים החשובים אז מהללים את השחקן שלה שנתן חודשיים וחצי היסטוריים ומשליכים את זה על *כל השנה*

דורפן 4 ביוני 2017

מסי יכול להשתמש בשיטה של פלה להמנע מההחמצות של היגואין. וזה להבקיע את ההזדמנויות שלו. היו לו לפחות שתיים שהוא מבקיע בליגה

dk 4 ביוני 2017

מסי דווקא כבש בשלב הבתים של המונדיאל האחרון למה אתה אומר שהוא לא מבקיע?

עומר 4 ביוני 2017

לא אמרתי שלמסי אין חלק באי זכייתה במונדיאל (למרות שלדעתי להגיע לגמר זה די מקסום היכולות של ארגנטינה שהיא ממש לא אחת מ-2 הנבחרות הטובות בעולם, גם לא ב-2014).
פשוט אמרתי שלהיגוואין יש גם חלק, כי מה לעשות, להזדמנויות הכי טובות בגמרים הוא זה שהגיע, והחמיץ.
אגב, גם לרונאלדו יש כשלונות שהיגוואין תרם להם. השניים שיחקו שנים יחד בריאל, וגם שם היגוואין הרבה להיחנק.

shadow 4 ביוני 2017

מחקתי אותו אחרי ההחמצה מול שער ריק מול ליון.

משה 4 ביוני 2017

בוזו,
אתה צודק במאה אחוז. מי שחושב שמסי גדול יותר ומראדונה סתם נרקומן לא חי בזמן אמת את המונדיאלים שלו. עולה עליו כשחקן ומעניין פי כמה כאדם (לרע…).

עומר 4 ביוני 2017

איך מכל מה שרשמתי החלטתם להתייחס לעניין של מסי רק? הערה בסוגריים נגררה לדיון מעמיק על מישהו שלא שיחק היום.
וואלה איכזבתם…

דנידין 4 ביוני 2017

האמת במחצית שניה ראו את ההבדל בסגלים, היגואין הבטטה שהלך להדליק את האסדו בפינה של המגרש ופשוט אין מי לשים במקומו, הוא פשוט שחקן עלוב, טוב מול קבוצות בינוניות ומטה.

גלעד בלום 4 ביוני 2017

ברכות לריאל, יצאו ווינרים אמיתיים, רונלדו?לא צריך להוסיף, אמרו פה כבר הכל, פשוט אגדה. זידאן? כנ״ל. רק נקודה אחת לגבי ברסה- ראיתי השנה כמעט כל משחק, קבוצה אדירה, לדעתי לא פחות טובה מריאל וגם ראו את זה בקלאסיקואים, אבל דבר אחד לא הבנתי- איך??.. איך!! לעזאזל נתנו לדני אלבס ללכת ולפני שנתיים למה דה פאק הם נתנו לאלכסיס סאנצ׳ס ללכת?? בשביל מי ? ארדה טוראן? עם אלבס ברסה אלופה, אבל זה סתם בקטנה, מזל טוב לריאל.

עומר 4 ביוני 2017

יש קצת חוסר הגינות בטענות על ברסה כלפי השחרור של אלבס.
זה לא שברסה לא רצתה את אלבס… פשוט היו פערים כספיים. אם הייתי ההנהלה של ברסה, הייתי מקבל את אותה החלטה.
דני אלבס רצה להרוויח סכומים שמקבילים לסכומים של דרג ב' בברסה – שזה אומר אינייסטה, צ'אבי, סוארס, פויול וכאלה…
כמו כן הוא רצה חוזה ל3-4 שנים.
עכשיו בדיעבד כולם חכמים, אבל דני אלבס חווה ירידה גדולה ביכולת בשנה שנתיים האחרונות בברסה. אני לא אשכח שכמות לא מבוטלת של אנשים הגדירה אותו כנקודת התורפה של הקבוצה, בעיקר בפן ההגנתי.
לתת לשחקן בן 34 חוזה ל3-4 שנים, כאשר הוא כבר מראה ירידה ביכולת, זאת החלטה לא אחראית.
פתאום אלבס חזר לשיא השנה ביובנטוס. מי יכול היה לצפות את זה? לדעתי המעבר עשה טוב לאלבס. אם היה נשאר בברסה לא היה מציג את אותה היכולת. מה גם שהוא משחק בתפקיד קצת שונה מזה שהוא שיחק בברסה.
המחדל של ברסה זה שלא הביאו מגן ימני מחליף, לא זה ששיחררו את אלבס.

ק. 4 ביוני 2017

בדיוק. אלבס היה חור הגנתי וגם איבד מלא בהתקפה 2012 עד אמצע 2014/15, אז באמת העלה הילוך והיה אדיר כמו שאר הקבוצה. בשנה שעברה היה לא רע אבל גם לא יותר טוב מרוברטו. השנה באמת נותן הצגות ביובה

ניינר / ווריור 4 ביוני 2017

גלעד, השאלה היא איך אנחנו נתנו למודריץ ללכת

ק. 4 ביוני 2017

זה נכון, אבל בזמנו אתה לא חשבת שזה לא נורא שנתנו ל"גמד הקרואטי האוברייטד" ללכת, או שאני מתבלבל?

Omer 4 ביוני 2017

נתתם? זה תלוי בכם בכלל? במציאות, כשריאל מדריד חושקת בשחקן של טוטנהאם, הוא יהיה אצלה.

שמעון 4 ביוני 2017

בארסה עשו בשכל שנתנו לאלבס ללכת הוא היה מאד חלש וחור הגנתי, הייתי עושה אותו דבר. אלבס "נראה טוב" ביובה כי יובה עם שחקני הגנה הרבה יותר טובים ממה שהיה לבארסה סביבו ומשחקים יותר הגנתי מהם אז אלבס נראה כאילו הוא טוב יותר.
גם ליד פויול אנשים חשבו שפיקה "בין הבלמים הטובים בעולם", בשנייה שהוא עזב ראו מה פיקה שווה, מה שרואים משם לא רואים מפה.

עומר 4 ביוני 2017

פיקה בלם טוב. מעידים על זה גם הנתונים הסטטיסטיים היבשים.
משחק ההגנה של ברסה חלש, לאו דווקא פיקה.
לא סתם כל אחד מהמאמנים שהיה בברסה ובספרד שמים אותו בהרכב הפותח, גם לאחר פויול.
סגנון משחק שמזכיר מאד את ראמוס. בלמים טכניים, מניעי כדור מעולים, אתלטיים, אך לא אחראיים כל כך. נוטים לתקוף את הכדור ופחות לחכות לו ולעכב את המשחק (סגנון של קייליני, גודין).
בהתקפה שניהם טכניים, וראמוס עולה עליו במצבים הנייחים, למרות שגם שם פיקה לא רע.

שמעון 4 ביוני 2017

שמים אותו כי אין בלמים בספרד וקיבעון השיטה.
פיקה וראמוס בלמים מאד חלשים ותמיד אמרתי את זה.קל לעבור אותם, הם מקבלים המון כרטיסים אדומים וצהובים (בעיקר ראמוס) והם לא מהירים. אני לא תופס מהם ואתה צודק הם באותו סגנון אבל פיקה הרבה יותר חלש מראמוס.
גודין ב-5 דרגות יותר טוב מהם.

עומר 4 ביוני 2017

חאבי מרטינז שפותח בבאיירן ובארטרה שפותח בדורטמונד הם הספסל של ספרד. להגיד שאין בלמים זה מגוחך. לכמה נבחרות יש עומק בלמים גדול יותר מנבחרת ספרד?
הם לא מהירים זה נכון. ראמוס מקבל המון אדומים, אך פיקה לא.
פיקה יותר חלש מראמוס, לא בהרבה. פה זה כבר עניין סובייקטיבי.
גודין ב-5 דרגות מעליהם? אולי יותר טוב, בטח לא 5 דרגות. בטח לא בעונה האחרונה. בנזמה עשה לו השנה מהלך שהוא ירצה לשכוח.
מבחינה טכנית לגודין אין מה להציע מול פיקה וראמוס, וכשאתה משחק בקבוצה גדולה אז אתה צריך להיות טכני גם אם אתה בלם.
אשמח אם תיתן לי… בוא נגיד 6 בלמים טובים מראמוס ופיקה. ואני מתכוון לשחקנים שתורמים לקבוצה הן בפן ההגנתי והן בפן ההתקפי שכולל גולים, בישולים, ניהול משחק, הנעת כדור וכו', והן בפן המנטאלי (ראמוס זה ווינר!). 6 בלמים שאתה בוחר לקבוצה שלך לפני ראמוס ופיקה?

שלו 4 ביוני 2017

ביטלתי את ערוצי הפרמיום ב 31.5,
ראיתי בערוץ 2.
זו מידת הקשב שאני מייחס למשחק בין ריאל "המלך יקנה לי הכל על חשבון העם ואני עדיין ארגיש הקוזק הנגזל" מדריד לבין יובנטוס "משפחת אניילי תסדר, הרופא יתן כדור, ואנחנו נתלונן על כל העולם שהם שקרנים" טורינו.
ההגנה של יובה נראתה זקנה,
הקבוצה נראתה כאילו שפכה לאגר במחצית השנייה.
לפני כשלושה שבועות היא חטפה מרומא 3 – 1 ויצאה בזול.

matipool 4 ביוני 2017

+1
אני ביטלתי היום את צ'רלטון עד לחזרת הליגה האנגלית. על ערוצי הפרימיום אני לא משלם כרגע מתוקף תכנית כלשהי שאני נמצא בה אבל בטוח שאני משלם את זה במקום אחר.. )-:
מאמצע המחצית השנייה, הייתי עסוק יותר בקריאה בדה באזר מאשר בלראות את המשחק.

טל המנצ'סטרי 4 ביוני 2017

ארבעה שחקנים שנלחמים על תואר הגדול מכולם (אולי יהיו כאלה שיוסיפו גם את קרוייף), פלה, מארדונה, מסי ורונאלדו.

פלה, לא ראיתי מעבר לתקצירים ושכאלה בטלוויזיה, אוהבים לציין שכבש 1,000 שערים בקריירה וכמובן, יש את ההופעות בגביעי העולם השונים, אבל בגלל שמעולם לא שיחק בליגות תחרותיות וקשות באירופה, זה פוגם.

מארדונה, כולנו ראינו ואני בעיקר שנאתי, כי הוא היה כל-כך טוב ועשה זאת גם על חשבון אנגליה.
לקח את נאפולי הקטנה וגם את ארגנטינה לטופ ובתקופה שהיה רישיון לבעוט לו ברגליים כמה שרוצים.
הבעיה, חוסר יציבות בקריירה.

מסי, שחקן שמשחק קט-רגל על מגרש גדול וכמו בשכונה, מעביר את כולם, אי אפפשר להוציא לו את הכדור מהרגל.
הכוכבית היחידה היא, הוא עשה זאת בברצלונה שלצידו היו שחקנים היסטורים גם כן, לאורך השנים אני חושב שברצלונה של מסי לעומת ריאל מדריד של רונאלדו תמיד היתה קבוצה טובה יותר ומסי הרוויח מזה גם כן, הוא גם לא נבחן במקום אחר שלא ברצלונה ועם ארגנטינה זה כמובן כישלון אחד גדול נכון לעכשיו.

רונאלדו, הוא לא פראי כמו מארדונה והוא לא שחקן קט-רגל כמו מסי, אבל הוא כן השחקן הכי קרוב לשלמות בכל פרמטר שיש.
שבר שיאים וזכה בכל דבר שזז בכל מקום, אנגליה, ספרד והשנה האחרונה, עם הזכייה של פורטוגול באליפות אירופה ומשם לשיא נוסף של דאבל, אליפות ספרד ואתמול גביע אירופה נוסף, אני חושב שהרגע הזה הקפיץ אותו לראשות הטבלה באופן סופי.

רונאלדו = מייקל ג'ורדן של הכדורגל, הגדול מכולם בכל הזמנים.

שמעון 4 ביוני 2017

הכוכבית היחידה שיש למייקל ג'ורדן היא שהוא זכה בכל האליפויות שלו בשיקאגו בולס ושיחקו לצידו שחקנים היסטורים.

אורי 4 ביוני 2017

לא סובל את ג'ורדן (מג'יק המלך!) אבל..
איזה שחקנים היסטוריים שיחקו לצידו????
פיפן מגרד את הטופ 50 רק בגלל ששיחק עם ג'ורדן וכל השאר נגרים וחוטבי עצים
אם הוראס גראנט משחק בשארלוט אף אחד לא שומע עליו
רודמן בדטרויט לפני ששיחק עם ג'ורדן היה שחקן בינוני מינוס
קר, אמסטרונג וכו'? שווים לקייל קורבר בערך והיו סתם שחקנים אנונימיים בכל קבוצה אחרת

שמעון 4 ביוני 2017

זה היה בציניות אם לא הבנת כי זה מה שהוא אמר על מסי

איציק 4 ביוני 2017

זה לא נכון, ג'ורדן הצליח מאד גם בנבחרת ארה"ב, מה שמסי אף פעם לא עשה (הוא לא הצליח בנבחרת ארה"ב ;) וגם לא עם ארגנטינה על הדרך).
ואם ללכת יותר רחוק אז גם בקולג'ים הוא היה הצלחה מסחררת שזו סביבה שונה לחלוטין מ-NBA וצורת משחק שונה לחלוטין. מסי לעומתו כל הזמן ברצלונה מנערים עד לבית אבות, ובברצלונה לכל רוחב השדרה משחקים באותה שיטה.

שמעון 4 ביוני 2017

4 השחקנים הם מסי, רונלדו, זידאן ורונלדו הברזילאי. (פלה ומראדונה לא באיזור חיוג הזה לא מבחינת תארים אישיים וקבוצתיים ולא מבחינת סטטיסטיקות.

אחטא ואומר שרונלדינאו היה יותר גדול מפלה ומראדונה, זכה בכל תואר אפשרי קבוצתי ואישי ומה שהוא היה עושה עם הכדור איש מעולם לא עשה ולא יעשה (מסי הכי קרוב לטכניקה הזאת). לרעתו של רונלדינו עומדת העובדה שהוא לא שלט זמן מספיק ארוך כי אהב לזיין במקום להתאמן ואני מבין אותו.

דן ברקאי 4 ביוני 2017

זה מזכיר לי את הדיון שהיה טרום גמר הnba באיזה פוסט כאן.

לטעמי, האסתטיקה היא חזות הכל כשמדברים על ספורטאי. כלומר, מי חיבר הכי הרבה אנשים שלא היו בעניין הספורט לעסק הזה. בדר"כ היו אלו השחקנים המרגשים, הלא צפויים, והאלה ששולטים בכל אספקט במשחק.

ג'ורדן היה כזה (תראו את הרייטינג בסדרות הגמר שלו ועד היום זה לא הגיע כהיה אמור להיות גידול טבעי), רונאלדיניו היה כזה.

לכן רונאלדיניו גאושו הגדול הוא השחקן הגדול ביותר שדרך על הדשא. לדעתי.

שמעון 4 ביוני 2017

מבחינה טכנית בלבד והנאה מהמשחק מסכים איתך. הבעיה שהוא היה בשיא הזה ל-3 שנים בלבד ואין לו מספיק תארים כדי להיות הכי גדול. אם היה לו את ההתמדה של כריסטיאנו הוא בהחלט היה הופך לגדול מכולם.

shadow 4 ביוני 2017

אנשים לא מעריכים מספיק את תכונת ההתמדה. זה אחד הדברים הכי חשובים בחיים.

שי 4 ביוני 2017

פלה עם שלוש זכיות במונדיאל, אם כבר אזורי חיוג אין תואר קבוצתי שמתקרב אפילו לחשיבות של זה. מסי היה מתחלף איתו בתארים בלי לחשוב…

שמעון 4 ביוני 2017

מונדיאל זה הרבה מזל, זה 7 משחקים, טורניר קצר והרבה מזל. אכן 3 מונדיאלים זה אחלה הישג. אל תשכח שבמונדיאל 62 פלה כמעט לא שיחק כי נפצע בשלב הבתים, וברזיל לקחו בלעדיו עם כוכב ענק בשם גארינצה. סבא שלי אומר שגארינצה הוא אחד הגדולים שהוא ראה והוא טופ 10 אצלו.

איציק 4 ביוני 2017

עובדתית אתה צודק, רק אדגיש, פלה לא נפצע, פוצצו אותו.

no propaganda 4 ביוני 2017

שימוש במצלמות בדיעבד זה לא פתרון אידיאלי אבל זה שיפור ניכר לעומת הכלום שיש עכשיו. השאלה היא גם מה יהיה העונש. לדעתי עונש של 3 משחקים בחוץ אמור להיות מספיק חמור במשחקי ליגה(הייתח נותן 5 כדי להיות בטוח אבל זה לא יקרה). במשחקי גביע או ליגת אלופות זה יותר בעייתי כי אם אתה בדרך החוצה גם 5 משחקים זה לא נורא, אולי עונה בחוץ תהיה התרעה טובה אבל זה לעולם לא יקרה וגם אז במשחקי גמר זה גבולי.

רונאלדו אדיר אבל איך לא כתבת אף מילה על מודריץ?

ניק 4 ביוני 2017

מה הבעיה להעניש לתוך העונה הבאה?

no propaganda 4 ביוני 2017

זה לא מספיק מתריע כדי שהשחקן ימנע מזה

מתן 4 ביוני 2017

ההגנה של יובה – שלאורך כל העונה טענתי שהיא אחת הטובות בהיסטוריה – פשוט קרסה, בעיקר במחצית השניה, אבל מהפתיחה היא לא הייתה מאורגנת בצורה שאני לא זוכר ממנה בשנתיים האחרונות. ברגע שההגנה שעליה כל הקבוצה מתבססת מבולגנת, הקישור לא יכול לשחק בצורה רגועה ובגלל זה גם החלק ההתקפי לא עבד (והעובדה שהיגוואין הוחלף בכפיל ששוטט על המגרש בלי לעשות כלום לא עזרה יותר מדי). המחצית השניה הייתה אולי הכי חד צדדית מאז גמר 2005, ואם ריאל הייתה צריכה עוד שערים זה גם היה מגיע לשש ושבע
ועוד משהו אוף טופיק: מה שראמוס עשה מראה כמה הוא אדם קטן. מהלך דוחה (במשחק שכבר היה גמור) והחלטה הזויה של הקוון (הוא עמד חצי מטר משם אז אני מעריך שההמלצה להרחקה היה שלו)

שמעון 4 ביוני 2017

קראתי פה את הדעות ואני לא מאמין שיש פה אנשים שאומרים שמסי לא מופיע למשחקים גדולים, כנראה שכחו מה הוא עשה לפני ה-3 שנים האחרונות, אח.. הזיכרון כ"כ קצר.
אמרתי פעמיים רבות ואחזור על זה 2 השחקנים הכי טובים בהיסטוריה של המשחק הם 1. מסי 2. כריסטיאנו רונלדו וזה ישאר ככה.
עכשיו תקפצו ותגידו איפה מראדונה? איפה פלה? איפה זידאן? איפה פושקאש? וכו' וכו'.
אני אגיד לכם איפה הם, הם לא בלבל הזה בכלל בשום קטגוריה, לא מבחינת אליפויות, לא מבחינת תארים אישיים, לא מבחינת סטטיסטיקות, לא מבחינת כמות שערים, לא קרובים בשום דבר, אה ורובם שיחקו בעידן שהכדורגל היה בדיחה ובלי הגנות.
הטענות שאני שומע זה שמסי ורונלדו משחקים בעידן בלי הגנות, טעות זה עידן עם הגנות חזקות, פשוט הם בלתי עצירים והם כובשים מול כולם.
2 השחקנים האלו בספרה משלהם באופן מטורף כבר 10 שנים.
יותר מכל התארים המספרים שלהם בלתי נתפסים כאשר הם קרעו לגזרים כל שיא אפשרי.
הם מובילים על כל שחקן אחר בהיסטוריה בכל סטטיסטיקה אפשרית.

מסי:

אליפות ספרד (8) – 2004/2005, 2005/2006, 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, 2012/2013, 2014/2015, 2015/2016
גביע המלך הספרדי (5) – 2008/2009, 2011/2012, 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017
הסופר קאפ הספרדי (7) – 2005, 2006, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016
ליגת האלופות (4) – 2005/2006, 2008/2009, 2010/2011, 2014/2015
הסופר קאפ האירופי (3) – 2009, 2011, 2015
אליפות העולם לקבוצות (3) – 2009, 2011,

*5 פעמים שחקן השנה בעולם
*מלך השערים והבישולים בכל הזמנים בליגה הספרדית!! 349 שערים ו-137 בישולים ב-382 הופעות!!!
*בליגת אלופות 94 שערים ו-26 בישולים ב-115 הופעות!!
*שליטה 10 שנים בכדורגל העולמי.

רונלדו

אליפות (5) יונייטד וריאל יחד
גביע (5) – יונייטד וריאל יחד
הסופר קאפ (2) – יונייטד וריאל יחד
ליגת האלופות (4) – יונייטד וריאל יחד
הסופר קאפ האירופי (2) – יונייטד וריאל יחד
אליפות העולם לקבוצות (3) – יונייטד וריאל יחד

*5 פעמים שחקן השנה בעולם (יקבל השנה את החמישי)
*יש לו 529 שערים ו-172 בישולים ב-719 הופעות בקריירה!!!! (רק בספרד הבקיע ב-265 הופעות 285 שערים ו-77 בישולים!!)
*בליגת האלופות יש לו 106 שערים ב-146 הופעות (מלך השערים בכל הזמנים באלופות)!!
*אליפות אירופה עם נבחרת נגרים של פורטוגל
*שליטה 10 שנים בכדורגל העולמי

בואו עכשיו תראו לי איזה שחקן בכלל מתקרב לדברים האלו ואני לא הכנסתי סגנויות ועוד כל מיני תארים.
אף אחד לא מתקרב לזה. כן דייגו הקטן להטט בכדור והיו מסומם חצי מהזמן וסבבה הביא מונדיאל עם ארגנטינה ו-2 אליפויות באיטליה עם נאפולי (שווה ערך לאליפות של רומא עם טוטי) וזהו, לא זכה בכדורגלן השנה מעולם (הפרס אמנם התחיל להיות מחולק משנת 91), פה מסתכמים רוב תאריו הגדולים, כמה זמן שלט בכדורגל העולמי? 6-7 שנים בלחץ. הוא נוסטלגיה ושחקן מפעם ולכן נחשב כאילו לטופ 2 היסטורי בקרב כמה מהזקנים ומהפרשנים והארגנטינאים כי הביא להם גביע עולם בעוני של שנות ה-80.
אוברייטד בטירוף.

פלה? שיחק בעידן בלי הגנות ושיחק בליגה ברזילאית בכלל לא היה באירופה, הבקיע בצרורות מול אין הגנות בליגה הברזילאית, הביא 3 מונדיאלים וזהו. לא בלבל של מסי ורונלדו.

בקיצור חברים והייטרים יקרים, אנו עדים בלייב ל-2 הכדורגלים הכי גדולים בהיסטוריה שמתחרים ראש בראש ותנו להם כבוד כי אין שחקן בהיסטוריה שהתקרב להישגים האלו.

יודעים מה מראדונה ופלה לא בלבל של זידאן גם ורונלדו הברזילאי (כ"א מהם היה 3 פעמים שחקן השנה בעולם), הן מבחינת תארים אישיים והן קבוצתיים.

איציק 4 ביוני 2017

רק רגע, אז מי שלט 10 שנים בכדורגל העולמי, מסי או רונאלדו?
אולי אתה רומז שאלו היו שנים שונות, או עולמות שונים?
לא ברור.
בכול אופן, שכנעת אותי שהם שניים ושלישים לפלה. האין הגנות נראו כך כי פלה פשוט היה ברמות מעליהם בדיוק כמו שמסי ורונאלדו מעל ההגנות העכשווית. די עם הסיפורים, כל אחד יכל להצטיין רק בתקופתו.
כשהם יחד יבקיעו אלף שערים וייקחו שלושה מונדיאלים במשותף (שבהם נדמה לי נגד ברזיל של פלה שיחקו גם קבוצות אירופאיות והאין הגנה הברזילאית החזיקה יפה מאד מעמד נגדן), אז נתחיל לדבר.

שמעון 4 ביוני 2017

שניהם שלטו יחד בספרה משלהם.

לגבי פלה נסכים שלא להסכים.

אורן השני 4 ביוני 2017

להשוות אותם לאלף שערים בליגה הברזילאית זה פופוליסטי.

איציק 4 ביוני 2017

וקוסמוס עם שפיגלר אל תשכח.
לא זוכר שהייתה לו בעיה להבקיע מול האירופאיות.
לא זוכר שלהגנות הברזילאיות הייתה בעיה להסתדר עם התקפה אירופאית.
אז נכון שליגה ברזילאית יותר מוכוונת התקפה מאז ומתמיד, אך עדיין אלף שערים זה המון. לא נראה לי שאם היה באירופה זה היה נופל למאה שערים. אז היה מסיים עם 750 פחות או יותר.

רונן דורפן 5 ביוני 2017

פלה לא כבש 1281. זה מיתוס שכולל כל מיני משחקי אימון ושערים בצבא. יש לו יותר מ-700 שערים במשחקים רשמיים בקבוצה ובנבחרת

miranda vera cruz de la hoya cardenal 4 ביוני 2017

אתה מוזמן לצפות בכיסוחים שחטפו מרדונה ב 86 (איטליה) ופלה ב 66 (פורטוגל) כדי להבין מול מה הם התמודדו

שמעון 4 ביוני 2017

מסי היה מכוסח כל משחק נון סטופ שכחת? ברוב המקרים גם לא הצליחו לכסח אותו.

איציק 4 ביוני 2017

אם היה משחק בתקופה ההיא, תאמין לי שהם היו מצליחים.

דני 4 ביוני 2017

למה לשיטתך דריכה על הרגל בכוונה ללא כדור לא מזכה בצהוב

אדם השני 4 ביוני 2017

נפתח בגילוי נאות:
אני לא אוהד מועדוני ספורט,אני מתעדף קבוצות בזכות השחקנים האהובים עליי וכשהם עוברים הלאה אני ממשיך איתם.
על רונאלדו אני חולה ורוצה בהצלחתו
את מסי אני לא סובל ומייחל לכשלונו

ועכשיו לדירוג:
1) פלה -כמובן שלא ראיתי בלייב אבל שעות של שיטוטים ביוטיוב לימדו אותי שהטכניקה ואינטליגנצית המשחק שלו באותה רמה של מסי . מה שהכריע את הכף לטובתו מבחינתי היה(לצערי לא שמרתי את הלינק אבל את תחפשו עמוק תמצאו אותו) גול בצ'יפ מקצה הרחבה כשהשוער נמצא רק צעד מחוץ לשער.נחמד אבל לא כזה מרעיש נכון? ובכן,את אותו צ'יפ הוא נתן ברגל שמאל "החלשה".מסי ומראדונה בקושי מסוגלים להוציא בעיטה עם רגל ימין(לרונאלדו דווקא יש עוצמה בשמאל אבל אין טכניקה).אז כן,פלה נאמבר1

2 מסי
לדעתי בטיפול בכדור וראיית משחק הוא מוביל על מראדונה בפער קטן
3
מראדונה

משתחל לטופ 10 בקושי
רונאלדו

נקודה חשןבה
הדירוג הוא נטו כישרון גולמי ברגליים.כי אחרת הולכים לאיבוד מרוב נתונים ומשתנים סובייקטיבים.מסי הגיע כנראה לנקודת שיא גבוהה משל פלה אבל רק בגלל הקידמה והשיפורים שהביאה איתה.כמובן שיצר התחרותיות וההתמדה הביאו את רונאלדו למקום הרבה יותר גבוה מנקודת הבסיס שלו אבל זה לדירוג כוללני יותר.
דעתכם?

דן ברקאי 4 ביוני 2017

אתה מדבר על נטו כישרון ולא שמת את רונאלדו (המקורי כמובן) ואת רונאלדיניו…. תמהני.

טיפה סרוחה 4 ביוני 2017

לרונאלדו דה לימה שמור מקום של כבוד בטופ 10 ואולי גם טופ 5 אבל לא נראה לי שהוא לפני אחד מהשלושה לעיל.
רונאלדיניו?בין השחקנים האהובים עליי אבל האיטיות שלו היתה בעוכריו וגם הפיק הקצר לא בדיוק עוזר..(אולי לא דייקתי כשאמרתי כישרון,התכוונתי לנטרל תכונות כמו: מנהיג,תחרותי,ווינר או סטטיסטיקות ותארים אבל לא לבטל מהירות וזריזות למשל) אחרת גם ברגקאמפ בעשירייה.
ואם לקשר קצת לנושא הפוסט אז מי שלא נכנס אצלי לטופ 10 ובעיניי הוא אוברייטד זה זידאן.(ברור שהיה שחקן ענק אבל לא נכנס לטופ 15 של כל הזמנים מבחינתי,אולי 20)

שמעון 4 ביוני 2017

זידאן אוברייטד? עזוב את הטאץ, האומנות, המסירות והגאונות, קח רק נתונים יבשים:

קבוצתי:

אליפות (3) יובה וריאל יחד
גביע (0) –
הסופר קאפ (3) – יובה וריאל יחד
ליגת האלופות (1) – יובה וריאל יחד
הסופר קאפ האירופי (2) – יובה וריאל
אליפות העולם לקבוצות (2) – יובה וריאל

*גביע עולם עם צרפת
*אליפות אירופה עם צרפת
*3 פעמים שחקן השנה בעולם
*681 הופעות בקריירה בכל המסגרות כולל נבחרות יש לו 144 שערים ו-94 בישולים.

בטוח שחקן של טופ 10

רונלדיניו

אליפות (2) -בבארסה
גביע (0) –
הסופר קאפ (2) – בבארסה
ליגת האלופות (1) – בבארסה
הסופר קאפ האירופי (0) –
אליפות העולם לקבוצות (0) –

*גביע עולם עם ברזיל
*גביע קונפדרציות עם ברזיל
*גביע ליברטדורס
* 2 פעמים שחקן השנה בעולם
*513 הופעות בקריירה 190 שערים ו-126 בישולים (ב5 שנות השיא שלו בבארסה עשה 145 משחקים והבקיע 73 שערים ו-38 בישולים)

רונלדו הברזילאי

אליפות (2) -שניהם בריאל
גביע (4) – עם בארסה,איינדהובן, קרוזיירו וקורינתיאנס
הסופר קאפ (2) – בבארסה וריאל
ליגת האלופות (0) – מפתיע מאד!!
הסופר קאפ האירופי (1) – עם ריאל
אליפות העולם לקבוצות (1) –עם ריאל

*גביע אופ"א 1 עם אינטר
*2 גביעי עולם עם ברזיל
*גביע קונפדרציות עם ברזיל
*2 זכיות בקופה אמריקה עם ברזיל
*3 פעמים שחקן השנה בעולם
*518 הופעות בקריירה והבקיע 352 שערים ו-41 בישולים.

בטוח שחקן טופ5

רומן 4 ביוני 2017

נטו כשרון גולמי?
שכחת את איברהימוביץ.

טיפה סרוחה 4 ביוני 2017

אני כותב התגובה המקורית פשוט הגבתי מהנייד הפעם

דן ברקאי 4 ביוני 2017

מהנייד אתה 'טיפה סרוחה', זה קשור לסמארטפון שיש ברשותך??

טיפה סרוחה 4 ביוני 2017

סתם ניסיון להשאיר רושם של בחור צנוע כדי שבתת מודע תתיחסו לתגובות שלי ביראת כבוד חח ;)

אבו צ'יצ'ריטה 4 ביוני 2017

לגבי קואדרדו – יש מצב שהוא דרך על ראמוס? לא כל כך רואים בשידור. אם כן, זה נותן ראמוס הנחה קטנה….

דוני דארקו 4 ביוני 2017

משחק של שתי מחציות. מחצית ראשונה, לדעתי יובטוס הייתה העדיפה במגרש, אבל בקטנה כמו שאומרים. מחצית שניה, רק ריאל, נצחון טקטי של זידאן.
השחקן המצטיין – מודריץ' .
רונאלדו סבבה, אבל הגזימו אנשים, יש שחקני על בודדים שיכולים לבדם לשנות גורל של קבוצה, רובם כמובן כבר לא משחקים.
וכמו במקרה רונאלדו, גם מקרה מסי נתון לויכוח שכנראה לא יסתיים לעולם, האם אלו שחקנים שעם כל הגדולה שלהם עדיין תלויים וצריכים להיות מוקפים בשחקנים הטובים בעולם, ובמועדון כדורגל עם תקציב של חצי מדינת ישראל, או עשירית מדינת קטר.

רומן 4 ביוני 2017

חחחח הלוואי הלוואי עלינו להיות עם תקציב של 20% של קטאר :-).
ובלי קשר אני מסכים מאוד שהכדורגל מפסיד מזה שכל שחקני העל הטובים בעולם מרוכזים ב4-5 קבוצות, הבעיה הקטנה באמת היא שלא ניתן למדוד גדולה של שחקנים שמשחקים היום מול שחקנים מדורות אחרים הבעיה היותר גדולה שזה פשוט לא כוחות ופחות כיף לצפיה.
זאת לדעתי הסיבה שהפרמייר ליג כל כך אהובה ואהודה, כי שם עדיין חלוקת הכוחות היא יחסית מאוזנת.

אמיר 4 ביוני 2017

אני מדמיין מצב בו ראמוס דורך על קוואדראדו ולא מקבל בתגובה אדום ישיר (קוואדרדו קיבל רק צהוב על פגיעה ללא כדור!)

חבל שההבלים האלה נכתבים באתר איכותי כמו זה. אכזבה

יואב 4 ביוני 2017

מי שראה את דייגו בזמן אמת, זה היה משול לביאת המשיח. הקצב מבילבאו הוריד אותו מהמגרשים לכמעט שנה, ולא היה רעש גדול ללמדך מה היה הכדורגל של אז. השמירה על כוכבי העל של היום מצד השיפוט, אוהדים ומדיה- אלו התרומות הגדולות של פלה ומראדונה למשחק.
נעזוב את המנהיגות, את סוס הפרא ואת האומץ בצד- אם רק נתייחס לטכניקה(המגע של הרגל בכדור ולא רק דריבלים), אף אחד לא היה מחונן כמוהו. אין דרגה גבוהה יותר- אולי רק אצל להטוטני קרקס.
רונאלדיניו, מסי הם כנראה הכי קרובים ואולי משתווים אבל הרף הוא עדיין הילד בן השמונה שהכדור לא נופל לו מהרגל. ובכלל, חיבתי לרוקסטארים מטורללים(בסט, קאנטונה) הופכת את הסיפור שלו להכי גדול בעיני. למראדונה היתה עיר שלמה על הצוואר באיטליה, ומועדון כדורגל עצום בארגנטינה.
מסי מופלא אבל לא נוגע בי אישית. אין ויכוח על היותו אחד הגדולים שהמשחק ראה אבל אם אני צריך לבחור היון אחד מהם לקבוצתי? זה יהיה מראדונה.
לגביי רונאלדו אני משוחד. הוא היה שד אדום ופרגי היה הבוס שלו. תמיד נזכר באגדה על רוברט ג'ונסון האגדי שהיה נגן מאד בינוני, נעלם מהעיר לכמה שנים ואז חזר וניגן כאילו השטן יושב לו על הכתף(והאגדה שמכר את נשמתו לשטן). הוא היה ילד צנום עם פצעי התבגרות שידע לעדות להטוטי אגף. כמו דנילסון כזה.
כל קיץ, פרגי התערב איתו והעלה את מכסת השערים שהוא מצפה ממנו. לי זה היה מוזר כי בשלוש השנים הראשונות לא היו לא מספרים בכלל אלא אגואיסטיות מבוזבזת. ומהעונה הרביעית הוא חזר שחקן אחר.
כל סוגיי השערים הקיימים(רצוק, קרוב, ימין שמאל, ראש,אחרי דריבל) עם כל האיברים הקיימים(גול מול ווסטהאם עם הזין!). לא ידענו שהוא כזה. ואז, הוא בערוב ימין הוא הופך לפאולו רוסי/גרד מילר משופר ולעשירים. קאריירה כזאת, שבה תכונות חדשות מתגלות כל הזמן- לא היה לאף כדורגלן בהיסטוריה(ונעזוב בצד את שלמות השימוש בשתי הרגליים, שהיא פנומנלית לעצמה).
זה על יבש. יש כאלו שיעדיפו לצפות במסי שמשחקו מלהיב יותר. וזה סבבה לגמרי.
חוויה אסתטית? ג'ורדן ודייגו. הכי יפה שהעין שלי ראתה.

יוני (המקורי, מפעם) 4 ביוני 2017

אהבתי

יואב 4 ביוני 2017

טנקס יוני

שמעון 4 ביוני 2017

נכון נוסטלגיה, במבחן היבש הוא הרבה מאחור. תיארת בדיוק נוסטלגיה. גם ג'ורג' מייקן שינה חוקים באןביאיי אבל אף אחד לא מגדיר אותו מהגדולים בהיסטוריה. ראיתי את מראדונה לא בלייב ואת כל ההילטים שלו שאפשר לראות. טכניקה עילאית ברמה של מסי מבחינת הטכניקה נגיד.
רונלדיניו היה רמה אחרת בטכניקה מכולם. מבחינת טכניקה נטו ופעלולים עם הכדור אין כמו רונלדיניו.

איציק 4 ביוני 2017

שלום רוקבן

יואב 4 ביוני 2017

אני רק יכול לשער מה היה מראדונה היום, עם כל ההתקדמות הטכנולוגית ומניעת פציעות/ והתאוששות המהירה.
בסוף זה בעיני המתבונן.
אבל… דייגו יצר אב טיפוס(הקטן חסר הפחד עם הטכניקה העילאית) בקנבאואר יצר אב טיפוס(בלם שמבין את המשחק טוב מכולם ומוצא את הזמן לעזור להתקפה). יוהאן הגדול יצר אב טיפוס(הזקיפות, האצילות, הראש תמיד מורם ומחפש).
דייגו לא יכול להיות הרבה מאחור מול אף אחד. זה אוקסימורון.
הוא יכול רק לשחק מול השחקנים של תקופתו.
ונחדד את זה יותר- למרות האגדות על ארגנטינה והאיכויות, את המונדיאל האמיתי והיחיד- הוא הביא לה.וזה היה מהטורנירין האיכותיים ביותר שהיו. 78 מעורר מחלוקת מידי. כן, יש בארגנטינה כישרון גדול אבל היא אף פעם לא היתה שוס גדול במונדיאלים.
אתה יודע, מסי ורונאלדו גם יהיו נוסטלגיה עוד עשרים שנה. וזה לא יוריד מילימטר מגדולתם.

שלו 4 ביוני 2017

אני מרשה לעצמי להעיר כאן,
מארדונה לפי הסיפורים התחיל את הרומאן שלו עם הסמים בעקבות אותה פציעה.
פלה היה שותף אומנם לשלוש זכיות אבל צריך לפרק אותם לראשונה שהיה נער בן 17 שעלה במשחק הבתים השלישי,
כבש ברבע, בחצי (שלישיה) ובגמר (צמד). נדמה לי רק לשם השוואה שמסי בגיל הזה עדיין היה כינור שני לרונלדיניו.
מונדיאל שני אומנם שותף חשוב ובכיר אבל זה המונדיאל של גרינצ'ה (גם בגלל פציעה של פלה).
באנגליה שבת ממלאכה פעם כששידרו בחינוכית את משחקי המונדיאל הישנים התיאור של המשחק היה קרב ופלה לא שרד אותו.
וב 70 זו הייתה תחיית המתים של פלה שאומנם הייתה לו נבחרת מופלאה אבל הוא זהר מעל כולם.
מספיק להסתכל באיזה סביבה משחק שחקן כדי להעריך את תרומתו לענף.
יסלחו מעריצי מסי, בעידן שהשחקנים הטובים באמת מרוכזים בשתיים שלוש קבוצות במדינה, הישגים זה לא דבר בר השוואה.
היום לו היה צומח זיקו / סוקרטס / פלקאו הם היו יכולים לשחק באחת משתי קבוצות, ברצלונה או ריאל.
הם לא היו מגיעים בכלל לתוך היבשת.
בטח לא עושים את הסיבוב שכריסטיאנו עשה.
אז בראי התקופה מסי וכריסטיאנו הם הגדולים כמו זידאן בימיו.
מבחינה היסטורית אי אפשר לדעת כי אין מספיק פרספקטיבה.
על קרויף / פלה / מארדונה כמייצגי תקופה כבר יש.

יואב 4 ביוני 2017

שלו,
מדוייק ממש. ובאיזה ליגה איטלקית עילאית שיחק דייגו…הליגה הטובה בעולם אוור.
איזה שמות כתבת. צמרמורת.
לכל קבוצה היה לפחות שני וולרד קלאס בהרכב…

שלו 4 ביוני 2017

והיינו צריכים לחכות 4 שנים לראות את סוקרטס זיקו או קמפס.
וגם זה במקרה הטוב לשישה משחקים או שלושה במקרה הרע.
לך תספר על אדר או פסרלה.
אני לא מדבר בכלל אפרופו יובה, על ההגנה של איטליה ב 82.
אני רק חושב על אחד הפרימדונות של היום (מי אמר מסי) משחק מול ג'נטילה, טראדלי, שיראה, ברגומי או ברזי. הרי לא היה נשאר ממנו מספיק DNA לזיהוי אחרי משחק.
ואת אלו מארדונה ניצח, עם נאפולי וקראקה.

גיל שלי 4 ביוני 2017

זה פשוט לא נכון לכתוב את זה על מסי, כשכבר נכנסים בו, הוא לא נשאר להתגלגל על הדשא, הוא קם ישר ומחפש להכניס גול, החוקים שומרים עליו זה לא אומר שהוא פרימדונה

שלו 4 ביוני 2017

אני אומר שהוא פרימדונה…
זה כמו שאני ואחי (בוגרי בת-ים של שנות השבעים והשמונים) מסתכלים על הילדים שלנו ויודעים שהם לא היו מחזיקים מעמד 5 דקות בבת-ים.
כמו שיואב כתב למטה מארדונה זה חתול רחוב.
מסי חתולה פרסית.
זו תקופה אחרת וחוקים אחרים.
מארדונה ב 82 מול ברזיל רק מהעלבון קיבל אדום.
מסי גם כשהוא מפסיד בגמר ובוכה זה נראה מהונדס.

גיל שלי 4 ביוני 2017

אני אומר שתדמיות מטעות, ואם אתה לא רואה את מסי או רונאלדו באופן קבוע במגרש (לא בטלוויזיה) אז האינטואיציה שלנו (כי גם אני לא) לא מספיק טובה. ממה שראיתי, שחקני ריאל מדריד נכנסים במסי באלימות בכל קלאסיקו, וזה לא ממש משפיע עליו, הוא כמובן לא חזק כמו מראדונה, אבל הוא כנראה מושפע מהכניסות האלה פחות מרונאלדו שנראה פיסית הרבה יותר חזק.

יואב 4 ביוני 2017

שלו,
זוכר את זיקו חודר לרחבה עם ג'נטילה(לא מבינים מה קורה) ואז רץ לאברהם קליין עם חולצה קרועה לגמרי? אימאג' ניצחי.

יואב 4 ביוני 2017

מראדונה היה קשוח בין קשוחים. חתול רחוב שלא מפחד מדבר. מהמקום שהוא בא ממנו, לקבל פצצות ברגליים במשחק כדורגל זה אפילו סוג של כיף.

שמעון 4 ביוני 2017

מסי קיבל מלא פצצות כל הקריירה

שלו 4 ביוני 2017

והחולצות היו אז טריקו לא כמו היום דקות ואוריריות…

Srtest - ארטסט 5 ביוני 2017

זוכר את ג'נטילה מוסר לסטודומאייר. לפני כן זוכר אותו עם אספוזיטו ואביו.

שמעון 4 ביוני 2017

גם הליגה הספרדית היום טובה בעולם ומסי דורס שם כל מה שזז וגם מול קבוצות מכל הליגות כפי שידיעו הזכויות באלופות. מסי הזה בשנת 82 השחקנים בכלל לא היו רואים מרוב מהירות ולא היה את מי לכסח. היה מקרקס אותם יותר ממה שהוא מקרקס היום.

יואב 4 ביוני 2017

שמעון,
מה שתגיד. אני לא במקום הזה של להקטין את מסי. ממש לא. מהגדולים שהיו.
אני מתעסק בהודעות שלי יותר בשחקנים אחרים.
כדי להצליח כמו שמסי מצליח, אתה חייב להיות קשוח כמו בטון. אין דרך אחרת.
בעיני, מראדונה הוא הכדורגלן הגדול שראיתי(אגב, הוא לא בטופ 3 שלי מבחינת אהבה).

בוזו 4 ביוני 2017

למעט הקטע שלך עם יונייטד…בכל תגובה שלך פה בפוסט הרגשתי כאילו מישהו כותב מה אני חושב, רק כותב יותר טוב. תודה.

יואב 4 ביוני 2017

בוזו,
אם התכוונת אלי אז תודה רבה.

משה 5 ביוני 2017

שלו ויואב, כתבתם כל כך מדוייק ונכון. רוב בחירות הילדות שלי נעשו משנאה ומפחד ממנו (אנגליה, מילאן). העדות הכי גדולה בעיני כמה גדול הוא היה.

יואב 5 ביוני 2017

תודה רבה משה.

רומן 4 ביוני 2017

היה משחק מושלם אתמול של ריאל ורנואלדו חלוץ עצום, גולר פשוט מושלם.
מזל שלו ושלנו שזידאן הכריח אותו לנוח באמצע השנה כדי שהוא יגיע בשיא לשלבים המכירעים וימחק את התווית של "לא מגיע למשחקים גדולים", ככה שאף אחד לעולם לא יוכל לטעון משהו בסגנון של "גם אסי טובי דופק רביעיה ללבאנטה עם כזה קישור מאחוריו", חבל רק על כל השנים שבהן הוא שחק את עצמו כל העונה והגיע בקיץ גמור לטורנירים של הנבחרות (כן גם ביורו הוא היה די חלש יחסיתי לעצמו), ולא הראה לנו מי זה רונאלדו הגדול גם ברמה של הנבחרת.
מדהים אותי אצלו זה הבנת המשחק שלו והחכמה, הגול הראשון, הפאס שהוא נתן עם הפאלש ימינה ורץ לשטח כדי לקבל עוד כמה רגעים כדור לגול זו דוגמא קלאסית, אני שומע את כל המדברים ואני זוכר מה שכתב פעם "תוהה בדרכים" שרונאלדו כבר מזמן מזמן איבד את הדריבל ואני אומר שזה בולשיט מוחלט ואם רונאלדו רוצה הוא גם היום עושה את הדברים הוירטואזים שהוא עשה כנער מחוצ'קן באולד טראפורד, הוא הראה את זה מול רומא שנה שעברה לדוגמא.
אבל רונאלדו מתחת לפוזה ולג'ל ולאגו הוא שחקן כדורגל ענק, שעושה מה ששחקן ענק צריך לעשות, ממקסם את הסיכוי של הקבוצה שלו לנצח, ובחודשיים האחרונים הוא הוכיח סופית שמקומו בהיסטוריה יחד עם ההכי גדולים, ושהוא אשכרה יכול לשאת את השם "רונאלדו" בגאווה.

יואב 4 ביוני 2017

Hear hear.
כתבת מקסים רומן.

עומר 4 ביוני 2017

הכל נכון.
אבל מה הכוונה בולשיט שהוא איבד את הדריבל?
צריך להיות עיוור כדי לא לראות שהוא איבד את המהירות שלו.
"אם רונאלדו רוצה הוא עושה דברים וירטואוזים כמו הנער המחוצ'קן מאולד טראפורד"? אז למה הוא לא עושה?
גם בנתונים היבשים ניתן לראות שכמות הדריבלים שלו ירדה משמעותית ואחוז הדריבלים המוצלחים ירד משמעותית (אורי קופר כתב על זה).
הוא כבר מזמן לא יעיל כשחקן קו והתפקיד הטוב ביותר עבורו היום הוא חלוץ רחבה ו/או חלוץ מצטרף.
הוא שחקן ענק וסקורר הכי גדול בהיסטוריה… אבל דריבלר גדול הוא לא נכון ל-2017. אין מה לעשות, כנראה שבהיבט הזה הגיל עושה את שלו.
משום מה גם את הבעיטות החופשיות הוא שכח בשנים האחרונות… לא ברור מה קרה שם, איפשהו כנראה מישהו לא עבד איתו נכון והרס אותו בקטע הזה של החופשיות. פעם הוא היה בועט אימתני, היום הוא בועט בינוני מינוס. עוצמה יש לו, דיוק אין לו.

Ollie Williams 4 ביוני 2017

סתם חידוד בקשר לביטות חופשיות: סטטיסטיקות מראות שגם בשנים בהן נחשב לבועט אדיר, זה היה בעיקר תדמית. מסי למשל, שמעולם לא נחשב לבועט חופשיות גדול, בשלב מסוים עבר אותו באחוזי הדיוק ובמס' השערים בבעיטות חופשיות ישירות.
אני חושב שבגלל שהוא שחקן כ"כ טוב עם עצמת בעיטה מפחידה, המצבים הנייחים שלו תמיד קיבלו יותר כבוד משהגיע להם באמת.

כמובן שזה ממש לא מונע את שייכותו לדיון של אחד הגדולים בהסטוריה (וגם לא מסי, כמו שאמרתי איפושהו למעלה)

רומן 4 ביוני 2017

אז אני כנראה עיוור

ק. 4 ביוני 2017

רומן, כל מה שכתבת על רונאלדו נכון אבל פעם אחרונה שהוא עבר שחקן הייתה בערך ביונייטד (אני קצת מגזים כמובן). בכל משחק בנוקאאוט וגם בקלאסיקו- שקיבל כדור וניסה לעבור – איבד.
לדעתי זה דווקא לזכותו שהוא מיקסם ופיתח יכולות אחרות לדרגת שלמות

יוסי מזרחי 6 ביוני 2017

אם להיות קטנונים, שזה הכוון שאליו הולך השרשור הפנימי הזה, אז מסי מכדרר ועובר את כל מי שהוא רוצה, ורונאלדו מכדרר פחות ועובר את מסי כמעט בכל המדדים.
אבל כמו שכתבתי קודם, קטנוניות לשמה.

זיו 4 ביוני 2017

סתם הערה שלא קשורה ישירות – לקיילור נאבאס היו לא מעט עצירות גם אתמול, בעיקר במחצית הראשונה, גם במשחקים קובעים קודמים.
איתו היו לקבוצה רק הצלחות – למה זה כאילו ברור שזורקים אותו בשביל דה חאה ?

עומר 4 ביוני 2017

אחד המיתוסים הגדולים ביותר – נאבאס שוער חלש ודה חאה שוער ענק.
שניהם שוערים טובים עם אספקטים שונים במשחק ולדעתי הם ברמה די דומה.
טריק שיווקי של ריאל לדעתי ותו לא.
או שזידאן הבין שהוא לא פוגע בזרים אז הוא מביא את הספרדים הכי טובים :)

דוד 4 ביוני 2017

כן, יש כל מיני שמועות על טרייד בין יונייטד לריאל, הכולל את מוראטה+כסף תמורת דה חאה.
כלומר, גם חלוץ חדש יגיע (מבפה).
פשוט גלקטיקו חלומי. אולי דאבל שני בדרך.

אביאל 4 ביוני 2017

זיו – לריאל מדריד של פלורנטינו פרס יש יכולת מדהימה של הרס עצמי, אם זה שחרור מקאללה בקנדציה הקודמת או השחרור של דה מריה בשביל שחאמס רודריגז יחמם את הספסל כי הוא יותר חתיך, כנ״ל לגבי הרצון להיפטר מנבאס, שמציל את ריאל במצבים קריטיים ביותר (כמו העצירה המדהימה אתמול במחצית הראשונה).

צור שפי 5 ביוני 2017

אביאל, בוא נסתפק בעצירה טובה, אולי אפילו טובה מאוד ונשאיר את המדהימה ל…. ובכן לעצירה מדהימה. נאבאס של הגמר מקבל אצלי 6 שזה ציון דיפולט. העצירה הזו מוסיפה לו חצי נקודה והגול שהוא ספג מורידה אותה בגלל המיקום הלא מושלם שלו. במחצית השניה הוא בעיקר התפלל ופיהק (לא באשמתו כמובן).

Ollie Williams 4 ביוני 2017

אני לא יודע לומר אם מקומו של רונאלדו בהיסטוריית הכדורגל יהיה דומה לזה של ג'ורדן בהיסטוריית הכדורסל.

אני כן יכול לומר שהיכולת של רונאלדו להתאים את סגנון המשחק שלו ליתרונות היחסיים שלו כרגע, אחרי שהיתרון הפיזי אבד לפחות באופן חלקי מכורח הגיל – מאוד מזכירה לי את הטרנספורמציה של ג'ורדן אחרי הקאמבק הראשון מפרישה.

ומעניין אם ומתי זידאן ייכנס לרשימת המאמנים הגדולים.

jhkj 4 ביוני 2017

אני חושב שיש הרבה נקודות טקטיות שמתעלמים מהם בדיונים על ריאל העונה ולאחר הגמר ובייחוד בנוגע לרונאלדו למסי
1. כל הטוענים שריאל הייתה טובה מיובה, יובה הייתה משמעותית יותר טובה במחצית הראשונה של המשחק. ההתאמה של זידאן שששלח את איסקו לעזור למרסלו היה צעד מבריק שהכריח את המשחק, והביא לשני השערים האחרונים שהגיעו מהאגף הזה. לדעתי הצעד שמסמן את זידאן כמאמן גדול.
2. לדעתי רונאלדו היום מסוגל לעשות פחות מרונאלדו של לפני חמש שנים. הוא איבד צעד והדריבל פחות טוב, אבל הרגל נשארה, ובגלל זה הוא לאט לאט נכנס יותר ויותר לאמצע ומתקרב לעמדת חלוץ המטרה. מעניין אותי כמה מהגולים של רונאלדו הוא מייצר לעצמו ביחס לשנים קודמות, לדעתי הזמן שהוא נמצא עם הכדור לפני כל גול קטן משמעותית. השינוי בעמדה גם גרם לריאל לא לכפות את המשחק דרך רונאלדו ולאפשר להיבנות דרך שחקנים יותר מתאימים כמו קרוס, מודריץ', איסקו ומרסלו שפרחו תחת השינוי בתפקידו הקבוצתי והטקטי של רונאלדו. הוא מבקיע יותר גולים כי הוא הפסיק לנהל את המשחק והתחיל להיות הגולר ולהתמקד בלהבקיע, ועל אף שהזקנה מתחילה להיות מורגשת (למרות הכושר הקיצוני שהוא נמצא בו) הוא מוציא מעצמו הרבה יותר בת]פקיד החדש שמתאים לו.
3. בנוגע להשוואות למסי, מסי עשה דווקא שינוי טקטי אחר לאורך העונה גם הוא מתחיל לאט לאט לאבד את הצעד, ולמרות שהוא עדיין יעבור כמעט כל אחד באחד על אחד, ככל שהוא מתקדם ויתקדם בגילו לדעתי הוא דווקא יעבור יותר ויותר לקישור, הגאונות וראיית המשחק שלו העונה בלטו מאוד השנה דווקא דרך המסירות ובמשחקים העונה מסי דווקא לקח צעד אחורה מהשער כדי לנהל את המשחק, מה שלא מנע ממנו להבקיע כמו אדירה של שערים. לדעתי דווקא העובדה הזאת הראתה לי יותר למה למרות שרונאלדו מדהים מסי חד קרן, שחקן שאין כמותו, קשר יותר טוב מאינייסטה בשיאו ועדיין זוכה בנהל הזהב. מה שרונאלדו היה עסוק ללמוד כל חייו עומד לזכותו אך מה משסי רואה לא מלמדים. אני חושב שאם השחקנים שמקבלים את המסירות ממסי היו מבינים מה עובר לו בראש כשהוא מוסר ומה הוא רואה עבורם. ברסה הייתה לוקחת את ליגת האלופות כל שנה.
4. ובנוגע לסיבה שברסה משחקת לא טוב, הגיע הזמן להודות, לואיס אנריקה לא מאמן טוב מספיק. הרכש לא היה מספיק טוב אך אלקאסר השתפר לקראת סוף העונה ואומטיטי מצוין. אני חושב שהסיבה שבארסה איבדה את המחץ בהתקפה ואת היעילות בהגנה היא פשוט כי לואיס אנריקה יצר קבוצה בלי אופי שלא עומדת טוב על המגרש. פיקה, אומטיטי ואלבה מצוינים ורוברטו שחקן מספיק טוב כדי שזה לא יהיה תירוץ מספק לכישלון ההגנתי, וההתקפה של ברצלונה לא תפקדה לפעמים כי לואיס אנריקה וההתקפה שלו שיחקו בלי תכנון, בעוד שבימי פפ הייתה כוונה ואידיאולוגיה מאחורי המסירות, ברסה של השנה האחרונה התמסרה לפעמים גם בלי כיוון ומטרה, והחסרון של אינייסטה בחלקים גדולים של המשחקים פגע מאוד מאחר והוא השחקן שמכוון ומנהל את משחק ההתקפה של ברצלונה, אם כי לאט לאט מסי נכנס לתפקיד הזה. אם זאת אין ספק שההגנה והקישור של ריאל טובים יותר ולברצלונה יש עבודה לעשות בשוק העהעברות הקרוב.
5. קיילור נאבאס הציל כמות אדירה של גולים בשבועות האחרונים והעולם שותק.

jhkj 4 ביוני 2017

הכריע את המשחק*

גבי א 5 ביוני 2017

תגובה ראשונה שלי פה, אז תהיו עדינים.
ולגוף התגובה – הויכוח "מסי או רונלדו" מזכיר לי ויכוחים שניהלתי בכיתה י', ועסקו בשאלה הרת הגורל "מטאליקה או מגהדת'?". מה זה משנה ?

איציק 5 ביוני 2017

בתור מגיב בפעם הראשונה, הייתי מצפה לפני תגובה כזו שתמתין קצת ולא מגיב ;)

יוסי מזרחי 5 ביוני 2017

אל ירפו ידיך. שים לב לאימוגי של איציק

Ollie Williams 6 ביוני 2017

כי מרטי פרידמן לא רואה ממטר את קירק האמט, ולארס אולריך סתם פוזה. אתה הבנת את זה?!?!?!?

:)

שמעון 5 ביוני 2017

טוב זה כבר נראה בדרך לבלואו אטוט נוסף קיירי חושך מצרים מחרב לקאבס את המשחק. לברון פאסיבי

שמעון 5 ביוני 2017

קיירי פשוט מחרב את המשחק לקאבס איזה משחק נוראי שלו מה זה הדבר הזה ו 5 איבודים

שמעון 5 ביוני 2017

לברון ענק מחצית מפלצתית שלו משאיר את הקאבס בחיים לבד הגנה אדירה שלו שולט בנתקפה לחלוטין איפה קיירי אבל

שמעון 5 ביוני 2017

טוב זה הולך להיות כנראה פו פו פו אנד פו ה16 0 קרוב מתמיד. אי אפשר לנצח את הקבוצה הזאת אפילו קליי הגיע היום לעבודה והקאבס נתנו משחק התקפי ענק. לברון בשיאו במשחק מדהים אבל שוב זה אפילו לא קרוב. קיירי עוד לא הגיע לסידרה עזבו את הנק גארבג שהוא השלים בסוף.

רומן 6 ביוני 2017

בכל מקרה די ירד לי ממנו אחרי המופע המביך בו הוא עלה על הבמה והתחיל לצעוק/לשיר
baloon de or, baloon de or
פאטת.
בלי קשר, לא שזה פרס חשוב או מעניין אבל אם פיפא רוצה לצאת גדולה שיתנו את הפרס הזה ללוקה מודריץ'.
זה יהיה מהלך נהדר.

Ollie Williams 6 ביוני 2017

זה כבר מזמן פרס על פופולריות ולא בהכרח על ביצועים

Comments closed