משחק 2. הסוחטים

לברון הגיע אל הקצה

51CGamMyQhL

1. הווריורס רצו ורצו ורצו במחצית הראשונה ונראו די רשלנים באיבודי כדור. אתה אומר לעצמך: ״קצת יותר אחריות!״. תמונה אחת לקראת סוף הרבע השלישי סיפרה את הסיפור. לברון ג׳יימס, עם טריפל דאבל אדיר ומפלצתי מול קבוצה מפלצתית פשוט נראה סחוט. היה בו משהו מרגש. כתבתי למישהו בפייסבוק: רץ 400 מנסה לרוץ נגד נבחרת שליחים (כשאוסיין בולט מסיים).

2. חשבתי שזה היה אחד ממשחקי הפלייאוף הבאמת גדולים של סטף קארי. דווקא כי הוא לא צלף באחוזים טובים. הוא מצא דרכים לאסוף נקודות. אסף טריפל דאבל, והרגשתי שבאופן מוזר ניהל את ההגנה כי לדריימונד גרין קצת הלך הפיוז. והדריבל שלו על לברון – אני לא חושב שזה היה בכדי להשפיל – זה היה בכדי לסחוט את הגלדיאטור עוד טיפה. דוראנט עבר אותו בסוף אבל זה היה בשלב הטבח.

נ.ב. קל להגיד שקליבלנד צריכה להאט את הקצב. מי שאומר זאת לא ראה את הגנת המוות של גולדן סטייט העונה. עם ועדת סנטרים אלימה בחיפוי.  במשחק בידודים לא תקלע נגדם 75. והם קולעים 95 לפני שהם מצחצחים שיניים בבוקר.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

149 תגובות ל “משחק 2. הסוחטים”

  1. דן ברקאי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:00)

    זו פשוט קבוצה מעולם אחר. הכי טובה שראיתי ואולי הטובה בהיסטוריה כקבוצה. העין עקומה של קרי לליוינגסטון והדריבל המופלא מול לברון זה היה פסגת היילייטס.

    זה לא שוויוני, זה לא הגנתי (בקושי עבירות, פחות פיזיות ביחס לעבר), זה דומה יותר לאולסטאר של פעם, אבל זו אורגזמת כדורסל במיטבה.

    האור היחיד, רק פופ הצליח להאט אותם כראוי. כאוהד ספרס עם חיזוק נכון ולגולדן יהיה קצת יותר קשה…

    להגיב
    • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:19)

      הדריבל המופלא היה דאבל דריבל…
      http://www.cbssports.com/nba/news/watch-steph-currys-insane-sequence-on-lebron-in-game-2-actually-a-double-dribble/

      להגיב
      • פרקש (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:36)

        זה ממש נראה דאבל דריבל אבל אני די בטוח שזה היה תרגיל לפי מה שאני ראיתי הוא כמעט שם את היד על הכדור ואז ישר הוריד זה משהו שסטף עושה לפעמים בתור סטריטבול

        להגיב
      • אחד העם (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:37)

        מסי -בואטנג בגירסת הכדורסל…

        להגיב
      • S&M (פורסם: 5-6-2017 בשעה 10:06)

        ברור שהיה דאבל. ראו את זה בשידור.
        לדעתי זה מצדיק משחק חוזר.

        להגיב
      • צחי (פורסם: 6-6-2017 בשעה 00:11)

        דאבל דריבל קל. זה היה ברור די מיד.

        להגיב
  2. ג׳ימי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:02)

    לגמרי, ברגע שהוא התיישב על הספסל הוא נראה כמו לוחם שנתן את כל מה שהיה לו עד הטיפה האחרונה וזה עדיין לא הספיק לו.
    והוא היה פשוט אדיר במשחק הזה, עשה הכל נכון ומעבר לזה, וזה פשוט לא יספיק לו מולם, לא השנה.
    מעניין את מי יביא שנה הבאה לידו, לא רואה אותו משלים עם המצב הזה.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:04)

      מה זאת אומרת את מי יביאו? ברור שאת דוראנט, הוא מת על אתגרים כאלה.

      להגיב
      • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:02)

        צחקתי בקול, הערתי את כל הבית…

        להגיב
      • S&M (פורסם: 5-6-2017 בשעה 11:10)

        בני, הרגת!
        חחחחחח

        להגיב
    • Maldini (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:14)

      רק תותח עם ניסיון של שנים ויצר תחרותי כמו כרמלו יכול להציל את קליבלנד ועל הדרך את הליגה

      הוא אולי לא הגיבור שהם רוצים אבל ללא ספק הגיבור שהם צריכים

      אם כי פחות מ-2 בחירות סיבוב ראשון UNPROTECTED ב-2027 + גיסה אקראית של טריסטן תומפסון ב-LEASE לשנה וחצי ואין טעם להרים את הטלפון

      תעזרו לניקס לעזור לכם

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:04)

        חחח

        להגיב
      • חמציץ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 22:18)

        פחחח

        להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:22)

      זה הדבר העצוב באמת, איך כל ספורט הפך למלחמת התחמשות. קליבלנד גם ככה משלמת מס מותרות מטורף, היא מחזיקה שלוש בחירות דראפט ראשונות ומה שאנחנו חושבים עליו זה את מי לברון יביא לעזור לו.

      להגיב
      • אסף (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:59)

        דווקא קליבלנד לא כלכך בעניין הזה… הכוכב הכי גדול שהגיע מאז קיץ 14 הוא ג'יי.אר סמית', והוא הגיע כריג'קט של הניקס.
        לאב הגיע בטרייד שנחשב לכל הפחות בינוני ואולי אפילו גרוע לקאבס.
        שום דבר שדומה לאולדריג' מגיע בחינם לספרס או דוראנט לווריורס.

        להגיב
        • shadow (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:29)

          ועדיין לברון צירף את מי שרצה העונה. הביא את קורבר ושני ווילאמסים.
          ואיך נראה הצוות המסיעה של קליבלנד? יש שחקן שנותן משהו? ועוד צחקו על דלבדובה.

          סמית, שאמפרט,קורבר,גפרסון,פריי,ווילאמס,ווילאמס ואפילו טומפסון.
          מה הם תורמים. נראים לא מחוברים לקבוצה. עבודת אימון מזעזעת. איזו נירפות.

          להגיב
      • אלעד כ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:35)

        מתחיל להזכיר את הכדורגל האירופאי…
        אני זוכר שבקדנציה הראשונה של מוריניו בצ'לסי, היה לו בכל עמדה שחקן מהטובים בעולם, והוא עדיין התבכיין שהוא צריך להתחזק בעמדת המגן הימני כדי לזכות בתארים…

        להגיב
      • cookie-monster (פורסם: 5-6-2017 בשעה 15:51)

        תוהה מאיפה יש להם לעזאזל 3 בחירות דרטפט ראשונות ?

        לא שאני עוקבת כן…

        להגיב
        • יריב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 16:31)

          אין להם, יש להם שתי בחירות דראפט ראשונות – ג'יימס ואירווינג. הם השיגו אותן על ידי כך שכשלברון עבר למיאמי הקבוצה היתה גרועה במידה יוצאת דופן + קצת מזל (וגם לברון עצמו נבחר כשהקבוצה היתה גרועה במיוחד). באמצע העונה היתה להם בחירה ראשונה נוספת – אנדרו בוגוט, אבל הם חתכו אותו כשנפצע (היה לו חוזה לא מובטח). בכל מקרה מדובר פה בבחירה ראשונה שחותמת בשביל מינימום.

          להגיב
          • רן הנרגן (פורסם: 5-6-2017 בשעה 17:22)

            לאב הגיע בחילופין תמורת שני שחקנים שנבחרו ראשונים בדראפט. בנט וויגינס.

            להגיב
            • יריב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 17:52)

              זה נכון, אבל קליבלנד כבר לא מחזיקה בהם.

  3. יואב דובינסקי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:12)

    סטף איבד מיליארד כדורים. נכון שהוא מחפה על זה בכל מיני דרכים, אבל בעיני דוראנט מרשים הרבה יותר.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:21)

      סתם משחק בכיף שלו ככה סה שיש את דוראנט כולם יותר חופשיים איך קני סמית אמר שאיזייה החמיא ואמר שדוראנט ענק סמית אמר שפה אין עליו דאבל אפ כמו שהיה כל התקפה באוק שהוא היה צריך להתמודד מול הגנות שכולם שומרים עליו ויש לו רק את ראסל והיה נאבק על כל סל פה כל מה שהוא צריך לעשות זה לנגב את הפרקט תמיד שומר אחד יכול עליו והוא מוקף בקלעים אדירים כנל לגבי סטף שבשני הגמרים האחרונים נאלץ להתמודד על שמירה כפולה תמיד היום לא ניתן לשמור עליו ככה ובאחד על אחד זה נראה ככה. אם לא תהיה איזה קבוצת כוכבים חבלז. לברון אכן לא ישלים עם זה צפו למהלכים בקיץ. אבל לא רואה שיקרה משהו שיקח מגולדן את 3 האליפויות הקרובות למעט פציעות. פול לספרס זה נחמד אבל זה גם לא באמת יהיה תחרות. רק אם פול גורג וכריס פול יגיעו לספרס עם קאווי אז אולי יהיה תחרות

      להגיב
    • Srtest - ארטסט (פורסם: 5-6-2017 בשעה 16:29)

      שחקן חלש… אני מכריז בזאת על תחרות גור שלף ״מי שלא עושה לא טועה״.

      להגיב
  4. שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:16)

    פו פו פו אנד פו. לא כוחות 3 קלעים כאלו זה לא כוחות זה לא סתם 3 שחקנים טובים זה 3 הקלעים הכי טובים בליגה. החדירות קלות כי כולם שומרים אותם על קשת ה3 אי אפשר לצופף מולם ואי אפשר לעשותדאבל אפ מולם. הקאבס שיחקו מעולה היום ולברון היה ענק אבל גם קליי הגיע וקיירי לא הגיע לסידרה והרבה בזכות זה בגלל ההגנה המדהימה של קליי . דוראנט גם מעולה בהגנה. ומה שקרי עשה וואו השפלה בפומבי איך מארק גקסון אמר האזל דאזל

    להגיב
  5. קלבדוס (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:16)

    מישהו עם רעיון מעניין (לא דאחקות פליז), להצלת הליגה, או לפחות הפיינאלס, ב-3-4 השנים הקרובות?
    ומעשיות. "כריס פול לספרז" = לא מעשי, וממילא גם לא מספיק.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:23)

      פול גורג וכריס פול לספרס וגם סה כנראה לא יספיק. אנתוני דיוויס לקאבס או פול גורג ואנתוני דיוויס באוק יחד עם ראסל זה כבר תחרות רצינית

      להגיב
      • Maldini (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:36)

        עם איזה קאפ ספייס בדיוק? לספרס אין מקום לכריס פול (צריכים להעיף כמה שחקנים) וגם אם קרה הנס והוא וויתר בדרך על 50M$ והעביר את המשפחה מלוס אנג'לס לפאקינג סן אנטוניו אז בלתי אפשרי להוסיף את ג'ורג' (שבכלל חולם על 200M$ מאינדיאנה ו/או חתימה בלייקרס)

        :LOL, אוקלהומה? אוקלהומה זה החור שממנו סופרסטאר'ס בליגה הזו בורחים כי הם לא רוצים לגור שם, לא זה שהם חותמים בו או דורשים טריידים אליו, GET WITH THE PROGRAM

        המציאות העגומה היא שאין ולא יהיה פיתרון לדבר הזה, הסיכוי היחיד של שאר הליגה הוא רק פציעות ו/או קריסה חברתית שלהם (ולאור הטיפוסים ה-LAID BACKS שם לא הייתי מהמר על זה)

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:48)

          זה סתם פנטזיה אחינו, לא חושב לרגע שזה יקרה ובטח ובטח שלא הסתכלתי על קאפ ספייס ומי שרוצה להתחרות עם סיכויים אמיתיים מול גולדן יצטרך לבצע וואחד חריגה.

          להגיב
          • Maldini (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:02)

            יש מספיק בעלים שמסוגלים ומוכנים לבצע חריגות מטורפות (דולן, אריסון, קיובן, באלמר, פול אלן, משפחת באס), להתאים 3-4 כוכבים תחת התקרה מלכתחילה כדי לבצע את החריגה זו המשימה הבלתי אפשרית

            לברון ודוראנט ניצלו נסיבות מאוד נדירות שכנראה לא יחזרו לעולם, זה לא שכל כוכב בליגה שבכלל רוצה להתאחד עם כוכבים אחרים יכול לעשות את זה בלי לוותר על סנט (במקרה של דוראנט) או על גרושים (במקרה של לברון במיאמי)

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:21)

              לברון ודוראנט היו שחקנים חופשיים וחתמו איפה שהכי טוב עבורם על מנת להביא אליפויות. ראסל ודיוויס עמדו בפני האופצייה הזאת ובחרו בכסף ונאמנות. מצב כזה יכול להתרחש רק אם שחקן חופשי חותם בקבוצה שהוא רוצה עבורו ולא במסגרת טריידים זה ברור. לכן שכוכב מסיים חוזה עומדת בפניו הבחירה לבין להתחרות על אליפויות כל שנה ולעיתים לוותר על כמה מיליוני דולרים או לקחת חוזה מקסימום ולשחק בליגה בלי להתחרות. העונה הבחירה הזאת עומדת לעיני פול, פול ובלייק. 3 שחקנים שיכולים לחזק כל קונטנדרית ואם הם ירצו באמת אפשר להגיע איתם לכל סיכומים. הרגשה שלי שהם יעדיפו את הכסף. אולי בלייק כן יעזוב את הקליפרס אבל ילך גם אחרי הכסף.

            • Maldini (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:55)

              דוראנט לא וויתר על דולר במעבר שלו לגולדן סטייט וניצל את העובדה ששלושת הכוכבים שלהם חתומים על חוזים מתחת לשווי השוק שלהם (קארי בגלל הפציעות הכרוניות בקרסול, קליי ודריימונד כי חתמו בעת שהתקרה הייתה נמוכה משמעותית לפני הזינוק עם כניסת הסכם ה-TV החדש). הוא חתם שם לשנה (שבמהלכה הם השיגו את זכויות הבירד שלו) עבור סכום דומה לזה שהיה מרוויח העונה באוקלהומה ובעונה הבאה יקבל מהם את חוזה המקסימום שהיה מקבל מאוקלהומה. הוא פשוט ניצל טיימינג מושלם. כל כוכב אחר שעוזב את הקבוצה שבחרה אותו בדראפט הפסיד עד העונה לפחות 30M$ בתהליך. דוראנט הפסיד 0. לברון בקושי וויתר על משהו כי הוא חתם בסטייט ללא תשלום מס והמיליונים הבודדים שהוא וויתר עליהם שם התקזזו עם המס שהוא היה נאלץ לשלם בכל מקום אחר שהוא לא קליבלנד/ אורלנדו/קבוצה כלשהי מטקסס.

              שתי סיטואציות נדירות שספק אם יחזרו אי פעם למרות שעם האופי והמנטליות של דור השחקנים הנוכחי NEVER SAY NEVER והבעלים כבר עשו כמעט את כל מה שהם יכולים בהסכם השכר הקיבוצי האחרון עם הכנסת סעיפי הסופר מקס' וכו' שאמורים לצמצם משמעותית את המקרים האלה.

              כל המודל התחרותי של הליגה ובכלל של הספורט האמריקאי מבוסס על אנתוני דיוויסים וראסל ווסטברוקים שמאריכים חוזה בקבוצות שלהם תמורת חוזי מקסימום ויוצרים PARITY, לא על מנטל מידג'טס שמתים מפחד ממה שסקיפ ביילס אומר עליהם בטלוויזיה ומתאחדים עם סופרסטארים אחרים (ואיכשהו לא מוותרים על כסף בתהליך למקרה שמישהו מתבלבל) כדי להבטיח שהם יזכו באליפויות. מי שהתחרותיות בליגה חשובה לו צריך להתפלל שפול ימשיך בקליפרס וג'ורג' באינדיאנה ו-ווסטברוק באוקלהומה וליליארד בפורטלנד במקום לרדת עליהם ש"לא חשוב להם לזכות באליפות". הם לא אלה שיצרו את המצב המעוות בליגה.

            • עידו ג. (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:57)

              עקרונית מסכים אבל יש כמה אי-דיוקים. הוויורס לא מקבלים את זכויות בירד של דוראנט. בשביל זה הם יצטרכו לחכות עוד שנתיים (או עוד שנה לזכויות בירד מוקדמות כמו עם לברון העונה). עם דוראנט חותם על חוזה מקסימום הווריורס יצטרכו לוותר על זכויות בירד של איגואדלה וליבינגסטון. מה שכן יקרה שדוראנט יחתום על חוזה בעזרת חריגת non-bird מה שיאפשר להם להחתים גם את שני המחליפים החשובים שלהם. זה אומר שהוא ייקח פחות ממקסימום אבל יוכל לחתום על חוזה גדול כמו לברון שנה מאוחר יותר.

        • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:52)

          קודם כל אם נכנס לשיקולים עסקיים ספרס יכולים להפריש את גינו ופארקר ויתפנה מקום נחמד בתקרה. ניתן להעביר את למרקוס גם. אם הם ממש הם יכולים להציע משהו לפול ופול , עכשיו האם פול ופול יקחו את זה? אני לא חושב.
          2 שחקנים ענקיים ביצעו את הטעויות של הקרייירה שלהם וקוראים להם ראסל ווסטברוק שחתם ל-3 שנים באוק והולך לבזבז את מיטב שנותיו סתם במקום להיות שחקן היסטורי ואנתוני דיוויס שעשה טעות יותר חמורה שחתם 5 שנים בנ"א ואחריהם הוא יברח משם ויגלה שפיספס הזדמנות להיות שחקן היסטורי. אלו חברה שהיו חייבים ללכת לקונטנדרית ולהילחם מול הדבר הזה או להתחבר יחד אבל הם בחרו בכסף ונאמנות אז זה בעיה שלהם שימשיכו לראות את קרי ודוראנט חוגגים בשנים הקרובות.

          להגיב
          • עופר (פורסם: 5-6-2017 בשעה 11:51)

            אני לא חושב שיותר מידי אולסטארים רוצים לשחק עם ראסל…

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 6-6-2017 בשעה 09:17)

              גם קובי לא רצה לשחק עם שאק אז? שראסל היה שחקן חופשי הוא יכל לבחור כל קבוצה ללכת אליה. חוץ מגולדן אני לא מאמין שיש קבוצה בליגה שלא הייתה לוקחת אותו ועוד יותר אחרי העונה האחרונה,אם למישהו היו ספקות שהוא לא שווה בלי דוראנט.
              מה שמצחיק שהסטט של דוראנט באוק היה הרבה יותר מרשים, אז עכשיו קרי פוגע בו?

            • אורן השני (פורסם: 6-6-2017 בשעה 13:31)

              שמע אתה צריך להבדיל בין איזה קבוצות היו לוקחות אותו (מסכים איתך) לאיזה סופרסטארס היו מצטרפים אליו במטרה לקחת אליפות (לדעתי לא כולם אבל נתון לויכוח)

          • Srtest - ארטסט (פורסם: 5-6-2017 בשעה 16:16)

            תקשיב למה שעופר פה אמר לך. זה המפתח להפטר מהפטיש ווסטברוק שיש לך. אני מניח שפעם לאנשים היה פטיש על דומיניק ווילקינס. דוראנט נהנה עכשיו. קודם הוא לא נהנה.

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 6-6-2017 בשעה 09:14)

              דוראנט לא נהנה לא בגלל ראסל אלא כי היה צריך להתאמץ. הכל על ראסל פה זה המצאות.

    • רני (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:26)

      לפתרון היחיד קוראים לברון ג׳יימס. אם ליד לברון ישחק מנהל משחק אמיתי במקום או לצד קיירי ואם לברון יגיע לרבע האחרון לא באפיסת כוחות תקבל גיים.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:01)

        אין מנהל משחק אמיתי, לברון וראסל הם שחקנים מאותו הסטייל, הם צריכים את הכדור. לברון צריך מישהו שיעשה נק שהוא יוכל לנוח על המגרש. קיירי הוא כזה אבל הוא לא הגיע לסידרה וקליי מחסל אותו וככה זה נראה.
        בשנייה שלברון לא עם הכדור דקות ארוכות הוא מאבד מהאפקטיביות שלו, הוא ענק בארגון וניהול התקפה.
        הבעיה הכי גדולה נגד גולדן סטייט זה שאי אפשר לעזוב אותם על ה-3 וחייבים לשמור הגנה לא סביב הטבעת, זו לא קבוצת 3 כוכבים רגילה כמו הקאבס או מיאמי שהייתה 3 הכוכבים הם גם קלעים קטלניים ממרחקים מטורפים וגם שחקני הגנה טובים (קרי הרים את הרמה בהגנה גם), הם גם צעירים ושלושתם בשיאם. יש את האלמנט של המאמן גם, אני מאמין שפופ יכל להוציא יותר מהקאבס. מה שקורה בקבוצות של לברון וברוב הקבוצות זה שהכוכב הגדול נח יתר השחקנים לא יודעים מה לעשות עם הכדור, לא מאורגנים, מפוחדים ופופ הוא המאמן היחידי בליגה שהשחקנים שלו מתורגלים היטב במצבים כאלו.
        אני מאמין שלברון יעשה שינויים בקיץ בסגל, נראה מה יהיה מקווה בשבילו שלא יביא את כרמלון. יש לו עוד איזה שנתיים לתת והוא לא ישלים עם זה. כדאי לגילברט להתכונן לעוד חריגה

        להגיב
      • Lord Anthony (פורסם: 5-6-2017 בשעה 11:22)

        ליד לברון לא יכול לשחק מנהל מנהל משחק, כי זה התפקיד של לברון.

        להגיב
        • Srtest - ארטסט (פורסם: 5-6-2017 בשעה 16:21)

          בדיוק. הוא יכול לקרוא לעצמו סמול-פורוורד והשדרנים יכולים לפמפם זאת עד אינסוף. קיירי רכז כמו שרונאלדו מחפש את הבישול לפני הכיבוש…

          להגיב
      • איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 16:31)

        אם ליד לברון ישחק מנהל משחק אמיתי הוא יכנס לדיכאון מהר מאד. לא חבל?

        להגיב
  6. רונן דורפן (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:22)

    לברון צריך את אנטוני דייויס כדי להתמודד עם אלו.

    להגיב
    • רני (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:30)

      אנטוני דיוויס לקאבס זו פנטזיה. מנהלי משחק אמיתיים שהם לא סופרסטארים יש בליגה ואחד כזה יעלה את קליבלנד דרגה.
      דווין וויד אולי ?!

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:12)

        דווין וייד ואנתוני הם גוויות

        להגיב
    • איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 10:16)

      אם כבר, הוא צריך את דייויס כדי שיסדור לו את ענייני המורשת.

      להגיב
      • עמי ג (פורסם: 5-6-2017 בשעה 12:09)

        צריך פשוט להחזיר את דייויד בלאט …

        להגיב
  7. Srtest - ארטסט (פורסם: 5-6-2017 בשעה 05:29)

    לברון מרים ורץ לנגוח. ככה הוא רצה שזה יהיה וכנראה השיטה היחידה שהוא מעוניין לשחק בה. ככה גם נראים כל השחקנים האחרים. את ווסטברוק קרעו על אותו עניין.

    להגיב
  8. טל טלילו (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:13)

    מדהים לראות איך המשחק השתנה. הדבר הזה שקוראים לו סנטר פשוט לא קיים יותר.
    האמירה הכה נפוצה של "להכניס כדור לצבע" נשמעת כמו קללה סינית עתיקה.

    להגיב
  9. אריק האדום (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:14)

    לברון לסאן אנטוניו?
    הוא כבר עשה דילוג לקבוצה של אחר.
    כך הזמן מנגסים לו על זה ששיחק רק במזרח.
    שמישהו יבדוק את זה מבחינת עלויות…

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:23)

      כן גם זה אפשרות :)

      להגיב
  10. אלעד כ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:19)

    זה נכון שקבוצות סופרסטארים גם כשלו בעבר. וגולדן סטייט מצליחים היכן שהאחרות כשלו, כי הם חסרי אגו.
    ועדיין – אובדן התחרות מתסכל. אני לא מוצא שום הנאה בזה

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:26)

      בשום קבוצת סופרסטארים בהיסטוריה 3 הקלעים הכי טובים בליגה לא היו באותה חמישייה.

      אני רק חושב שבאוק שיחקו ראסל, דוראנט הארדן ואיבאקה והכל בבחירות דראפט 3 שנים!!! זה אפילו יותר טוב מקרי קליי דוראנט וגרין. מדהים איך הכל התפרק שם, היה פוטנציאל להיות הקבוצה הכי גדולה בהיסטוריה אבל שם היה הרבה עניין של אגו בהחלט.

      להגיב
  11. shohat (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:34)

    המהלך שבו סטף לקח את לברון לריקוד הוא היסטוריה. יכירו אותו גם בעוד 30 שנה.
    גולדן סטייט נמצאים במקום מנטאלי אחר לגמרי מהשנתיים הקודמות. קשה לראות אותם יורדים משם.

    להגיב
    • אסף (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:01)

      היה דאבל דריבל שלא נשרק, לכן לברון קפץ וקארי עבר אותו. לא על זה צריכה להיות הגאווה של סטף.

      להגיב
    • shohat (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:04)

      קייס אין פוינט: היה גם פאול תוקף של ג'ורדן על בריאן ראסל.

      להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:05)

        בול בפוני

        להגיב
      • אלעד כ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:10)

        והיד של מראדונה, והפאולים על ליי-אפ סמית…
        בגדול לכוכבי העל משתלם לרמות מדי פעם, בטווח הארוך זיכרון העוול מתפוגג.
        ת'כלס לברון האחרון שיכול להתלונן, גם לו היו כמה מהלכים שנויים במחלוקת במהלך הקריירה

        להגיב
  12. היסטוריון של ספורט (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:44)

    אסכם זאת כך שנה שעברה זו הייתה אמורה להיות סדרת 1-4 קלאסית ורק כל מיני התרחשויות מוזרות גרמו לסנסציה .
    השנה השנה גם סדרת 1-4 קלאסית …אך אם תהיה סטיית תקן קטנה נקבל 0-16 עוד שיא בלתי נתפס תוצרת תוצרת ג.ס .

    ולמרות זאת .
    שיאים כאלו יכולים להתחרות רק במכבי תל אביב שנות ה 70 וזה חבל לליגה.

    להגיב
    • אלעד כ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:38)

      אמרת "מכבי" אמרת הכל.
      לא זכורה לי סיטואציה ב-נ.ב.א שידענו את זהות האלופה עוד לפני שהעונה התחילה. חבל

      להגיב
      • עידו ג. (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:41)

        איפה היית בשנות ה-90?

        להגיב
        • אלעד כ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:45)

          אתה יודע מה? גם לשיקגו הדורסנית של ג'ורדן היו כמה נקודות חולשה, שאופטימיים כמוני יכלו לקוות שקבוצות כמו יוטה או סיאטל יוכלו לנצל.
          פה אני מדבר על מצב שברגע שדוראנט הודיע על המעבר שלו, 90% מהקבוצות בליגה עברו למוד של טאנקינג.

          להגיב
          • עידו ג. (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:52)

            הסדרה הזו לא נגמרה למיטב הבנתי ולדעתי אם קאווי ופארקר לא נפצעים הייתה יכולה להיות סדרה מצויינת עם הספרס.
            90% מהליגה בטאנקינג? בוא נספור קבוצות. יש המון כישרון צעיר במקומות אחרים ואנחנו נראה קבוצות קוראות תיגר על שתי הפיינליסטיות.

            להגיב
            • אלעד כ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:04)

              בהצלחה עם האופטימיות. חוץ מהמשחק הראשון מול הספרס הווריורס רצחו – לא ניצחו, רצחו – בכל משחק בפלייאוף הזה.
              כשאני אומר טאנקינג, אני לא מתכוון לטאנקינג סטייל הסיקסרס, אבל קבוצות בהחלט ויתרו על העונה הזאת. הייתה עונה רגילה חסרת אנרגיות ואינטנסיביות, מה שתרם לכל המספרים המשוגעים שהעמידו חלק מהשחקנים. אבל הכל היה הקדמה לפלייאוף משעמם וחסר השראה.
              מקווה שהקארמה תתערב ותעצור את הווריורס, אחרת אני לא רואה איך זה ישתנה ב 3-4 שנים הקרובות.

            • עידו ג. (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:06)

              ומה היה לנו במשחק 1 מול הספרס ולא היה בשאר?
              איך הגעת למסקנה שקבוצות ויתרו על העונה הזו. אני ראיתי דברים אחרים לגמרי.

            • shadow (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:20)

              גם אני מציע להרגיע עם הפסימיות. יש להם גג עוד שנה (וגם זה לא בטוח). קבוצות כמו הלייקרס ובוסטון הולכות להתחזק משמעותית.
              בניו אורלניס מתפתחת קבוצה וגם הספרס הראו שאפשר בהחלט.
              הדברים דינאמים.

            • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:39)

              לונזו בול הוא מי שיקרא תיגר על התפלץ מהמפרץ? בוגי? Seriously?

            • shadow (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:44)

              הלייקרס הולכים לעשות טריידים. אל תשלה את עצמך.

            • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:22)

              על מי? עם מי? איזה נכסים יש להם? בוסטון, מילא, עם כל השפע שבעולם (למרות שאין שום סיבה להחזיק את פולץ ואייזאה בייחד), אבל ל"א?

            • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:23)

              מה יש לליקרס להציע? אין להם כלום. אם הם לא מביאים את ראסל ודיוויס יחד עם מי הם ינצחו את גולדן? עם דיאנגלו ראסל? לונזו בול? או שמא שאק וקובי וולטון יבואו לשחק או פול ג'ורג'? שהלייקרס קודם בכלל ינצחו את הספרס ויוסטון לפני גולדן סטייט.
              אם היה היום שאק בשיאו הוא בהחלט היה גורם נזק קשה לגולדן, הוא באמת השחקן היחיד שגולדן לא הייתה מסוגלת לעצור אבל עדיין הייתי מהמר עליהם מול הלייקרס של שאקובי.

  13. אמיתי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 06:47)

    קפיצה לרוחק מול קפיצה משולשת זה

    להגיב
  14. רן הנרגן (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:25)

    קליבלנד קלעו 28 אחוזים מהשלוש. ג"ס 42 אחוזים.

    זו ירידה של בערך 15 אחוזים ממוצע קלעות מהשלוש עבור קליבלנד בפליאוף הזה.

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 11:00)

      צריך לזכור שגולדן סטייט כל העונה מוליכה את הליגה בהגנה על קו השלוש

      להגיב
      • שמעון כסאח (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:08)

        ובחסימות ובהגנה על קו השתיים.

        להגיב
  15. Tom (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:52)

    ברור שיש פתרון לקבוצה הזאת, קוראים לזה הגנה.
    הבעיה שאי אפשר לשחק בסגנון הארלם גלובטרוטרס כל העונה ואז לשלוף פתאום הגנה בפלייאוף.
    גארי פייטון לא היה מצליח להוריד את האחוזים של סטף קרי? סקוטי פיפן, ג'ורדן, קובי לא היו מצליחים לשמור על דוראנט. אם קרי היה צריך לעבור את אייזאה תומאס ואז לסיים מתחת לסל מול למביר היינו מדברים על "הריקוד" שלו.
    הליגה הזאת שכחה לשחק הגנה, שכחה שמשחק כדורסל הוא קודם תחרות וח"כ שואו. סלטיקס היו צריכים לנצח את מג'יק-קארים-וורט'י, הם לא עשו את זה עם התקפה יותר טובה.
    כשמאמנים יפסיקו לאפשר לכוכבים שלהם לרדוף אחרי שיאי נקודות כל העונה, ידרשו הגנה כל משחק כל העונה ויגיעו לפלייאוף עם קבוצות קשוחות וממוקדות יהיו גם פתרונות לכישרונות הכי גדולים. הגנה טובה היא בעיקר התשה מנטלית לא פתרון טכני ליכולת התקפית ספציפית.
    מישהו בליגה יצטרך להיזכר בזה בשביל להביא שינוי.

    להגיב
    • shadow (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:17)

      מסכים. זה בדיוק מה שחשבתי כשראיתי את המהלך של קרי על לברון. כשהוא עבר אותו ונכנס לסל, קווין לאב בא "לעזור" לו ובמקום למנוע סל והשפלה של חבר לקבוצה, רק הסתכל על קרי קולע.

      להגיב
      • shadow (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:21)

        וגם פופ הראה שעם כוכב וחצי אפשר לעשות 26 הפרש בחוץ.
        איפה קאווי ואיפה לברון.

        להגיב
        • אלעד כ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:01)

          קאווי נפצע ונעדר מהמשך הסדרה. לברון משחק 5 עמדות 47 דקות בערב.

          להגיב
  16. ישי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 07:55)

    אני חושב שהוכח שטלב"י צדק. אם לברון לוקח סדרה מג"ס באמת אפשר להתחיל להעלות השוואת. מה שטלב"י לא הבין זה עד כמה הרעיון הזה מופרך.

    להגיב
  17. ק. (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:01)

    הסיכום מדויק, אני מאוד מתחבר לתחושה לגבי סטף שבכל הפלייאוף וגם פה הוא מזהה סיטואציות במשחק ומקבל החלטות ברמה גבוהה ולא סתם משתולל עם הקליעה.
    הטענות שקליבלנד צריכה עוד כוכב קצת מופרכות.
    קליבלנד קלעה 113 נקודות וגם לאב היה מצוין. קליבלנד צריכה הגנה בכמה דרגות יותר טובה וברור שזה לא כל כך קל מול התקפה כזאת. ההבדל בסוף הוא האדג' ההגנתי של גולדן סטייט שבא לידי ביטוי (ההגנה המדהימה של קליי על קיירי, החיפוי והחסימות של דוראנט) ומצליח לעשות את הבריחות.
    לברון באמת היה מעולה ועשה כל מה שיכל, אבל לעומת הטיול בפלייאוף במזרח אין לו איום של קליעה מבחוץ בנתיים – גולדן סטייט יותר יכולים לחיות בשלום עם החפירות לכיוון הטבעת, והוא במקביל מותש יותר.

    להגיב
  18. פה איתמר (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:01)

    שמה שעברה שני המשחקים הראשונים היו בהפרש יותר גבוה לטובת הווריורס.
    רק אומר.

    להגיב
    • אייב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:36)

      +1

      להגיב
    • shadow (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:38)

      שנה שעברה סטף היה פצוע והרחיקו את דריימונד. אה ו…כן… לא היה את דוראנט.
      הם צריכים הגנה קודם כל.
      רק אומר.

      להגיב
    • יריב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:21)

      וזה מה שנכתב כאן:
      http://debuzzer.com/dorfan/69641/

      להגיב
      • קלבדוס (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:46)

        כן, פוסט זכור.
        מעניין שדורפן מעולם לא סיכם את הסדרה הזו, ומה שהתחולל בה. או שפספסתי, אבל אני זוכר שחיכיתי לפרשנות שלא הגיעה מעולם.

        להגיב
        • יריב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 10:47)

          אם זכרוני אינו מטעני, דורפן לא כתב במשך שבוע, שכלל את סיום הסדרה, מסיבות אישיות.

          להגיב
  19. שמעון כסאח (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:02)

    קרי ניהל את ההגנה? לא ולא!

    Durant D-E-F-E-N-S-E

    להגיב
    • ק. (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:21)

      דוראנט נתן הגנה מדהימה – 5 חסימות, 3 חטיפות ומלא עזרה, פלוס 13 ריבאונדים.
      ועוד חשבו שזה מוגזם שהוא הדיפרנס מייקר רק בהתקפה

      להגיב
  20. shadow (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:11)

    לברון אוכל את הדייסה שבישל.
    "מאוד" משפר את אלה שסביבו.
    אפשר לסגור סופית את הויכוח על איכות המזרח או יותר נכון חוסר האיכות.

    להגיב
    • אלעד כ (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:13)

      מה הקשר? כל הקבוצות בליגה ניגפו בפני הקבוצה הזאת של ג"ס.

      להגיב
      • shadow (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:36)

        ס"א עד שקאווי נפצע הראו שאפשר להראות גם אחרת.
        ואם לברון והקבוצה שלו נראים נגד גולדן כמו פורטלנד אז מה זה אומר על לברון? עלק הטוב בהיסטוריה. יש לו אויר בקושי למחצית אחת.
        אז הוא קלע 30. ביג דיל. איך זה מרשים כשהוא מקבל בראש 130 נקודות? הרבה מהן על הראש שלו. ואיך זה מרשים כשהצוות המסייע שלו נראה ככה?

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:17)

          הם לא הראו כלום אחרת, זה היה רק משחק והספרס לא היו מנצחים את גולדן בחיים בסידרה. גולדן באו גם רדומים למשחק הזה ולא בפוקוס של הגמר.
          גולדן ברוב המשחקים בורחים בחצי השני. גם הבולס של מייקל היו חוטפים מגולדן סטייט בראש.

          להגיב
  21. אלון3131 (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:42)

    לא שזה בהכרח היהעוזר אבלזה היה מאט את הקצב קצת ונותן ללברון אוויר – לברון חדר לסל משהו כמו 15-20 פעם ועמד על הקו 5 פעמים. עכשיו נכון שיש עליו אחלה שחקני הגנה אבל הנתון הזה לא הגיוני שנזכרים בכמות הפעמים ששחקנים כמו וויד וקובי עמדו על הקו בשיאם.

    להגיב
    • רועי (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:11)

      ככל שאתה יותר חזק שורקים לך פחות.

      להגיב
    • עידו ג. (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:20)

      לברון נכנס לסל 8 פעמים ושרקו פאול ב-3 מתוכן זה אחוז די גבוה.

      להגיב
    • עידו ג. (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:21)

      קיירי לעומת זאת נכנס לסל 11 פעמים וקיבל רק שריקה אחת.

      להגיב
    • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 12:05)

      מה אתה רוצה שישרקו לו סתם? זה שהוא חודר 50 פעם לא אומר שנעשים עליו פאולים. אני לא ראיתי שום בעיית שיפוט במשחקים, אחלה שיפוט יש.

      להגיב
  22. ניינר / ווריור (פורסם: 5-6-2017 בשעה 08:45)

    חמסה חמסה חמסה
    TWO MORE TO GO

    להגיב
  23. איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:01)

    כמה תובנות ממשחק 2:
    1. למרות מה שדורפן כתב, כל עוד לברון-לאב-תומפסון (בקטנה) שיחקו קרוב לסל, היה סיכוי, אבל הם מהר מידי יצאו החוצה, היה להם עוד 40 דקות לשחק פנימה. זה אולי נוגד את האופי שלהם, אולי קשה מול מה ש-GS עושים, אבל מי אמר שבגמר הפלאיי-אוף צריך להיות קל. זה מה שנכון, או לפחות בעל הסיכוי הרב יותר.
    2. לא משנה כמה לברון ולאב טובים, כששאר הצוות המסיעה לא פוגע גם כשהוא פנוי, לא ינצחו (קיירי היה חושך וגם מיסטר סמית). קשה להאמין שקיירי ימשיך לפשל, ואז עם חפירות בפנים וקליעה פלוס חדירה אפשר אולי יהיה לקבל גם מאחרים משהו.
    3. שמונה איבודים של קרי זה משהו שאפשר לחיות אתו יותר משמונה איבודים של לברון כי ב-GS יש עוד מי שימסור.
    4. הבשורה הבאמת רעה לקליבלנד זה קליי חזר לקלוע.
    5. קרי שחקן הגנה פחות רע ממה שמספרים וריבאונדר מעולה לגובה שלו (גם בהתקפה).
    4. לברון בכושר גופני לקוי (מסי, רונאלדו ואפילו ערן לוי רצים 90 דקות).
    5. משני המשחקים הראשונים ניתן לראות בברור שהמנצחת היא הקבוצה הביתית, אז…

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:14)

      מסי ורונלדו לא שומרים על דוראנט :), גם הגיל לא עוזר.
      לגבי המשחק פנימה מסכים איתך, הקאבס בחצי השני מאד הקלו את החיים שזרקו המון שלשות שכלום לא נכנס להם.
      בסוף זו סידרה שתלויה בגולדן ואם הם בשיאם והקאבס בשיאם גולדן לוקחים. אני לא רואה את קיירי מתפוצץ בסידרה הזאת, גולדן למדו אותו טוב משנה שעברה בעקבות מה שעשה להם, הם גם שומרים היטב את קורבר ולאב לזריקות מ3 ואת כל הקלעים שלהם.

      להגיב
    • אורן השני (פורסם: 5-6-2017 בשעה 11:32)

      לא הימרת על הקאבס אחרי שהתלהבת מג"ס (ולא מלברון)?

      להגיב
      • איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 12:35)

        אני עדיין מהמר עליהם, עד הסוף!
        כמו שבשנתיים האחרונות הימרתי עד הרגע האחרון על מכבי תל-אביב, ואעשה זאת גם בשנה הבאה.

        להגיב
      • איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 12:36)

        אתה גם לא מתייחס לכתוב בסעיף 5.

        להגיב
        • אורן השני (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:09)

          אני כן, ולפי החישוב שלי לג"ס יש 4 משחקי בית ולקאבס רק 3.. :)

          להגיב
          • איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:13)

            במשחק אחד הכל פתוח ;)
            נ.ב.: לברון אמר שהוא מרגיש טוב יותר במשחקי חוץ אז זה מתאזן.

            להגיב
            • אייב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:22)

              ההרגשה הטובה לא עזרה לו בינתיים.

            • איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:25)

              מאיפה אתה יודע. אם היה מרגיש לא טוב אולי המצב היה חמור עוד יותר?

            • אייב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 14:31)

              הכוונה שלא עזרה לו לנצח, מה שמקשה על ההימור שלך.
              אני חושב שהדריבל של קרי יביא לברון כועס במיוחד למשחק 3.

            • איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 14:45)

              לנצח לא עזר, אבל להרגשה, כן :-)

  24. miranda vera cruz de la hoya cardenal (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:06)

    לא פייר, בוגוט חסר (בשתי הקבוצות).

    להגיב
  25. קלבדוס (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:16)

    די להשלות את עצמנו את הסיפור על קוואי וזאזא. זה (אולי) היה משחק החריג היחיד בפלייאוף הזה.
    אותה גולדן סטייט, בלי דוראנט, ניצחה את סן אנטוני במפגש הקודם, בחוץ. בבק-2-בק אחרי נצחון על יוסטון, בחוץ.
    זו קבוצה שמנצחת 67, 73, 67 ב-3 העונות האחרונות. ושוב: הפסידה 39 משחקים, מאזן שמקנה השתתפות בפלייאוף בעונה הרגילה – רק שהיא צברה את ההפסדים על 3 עונות. בממוצע, הפסד אחד פעם ב-7 משחקים.
    מי יכול לנצח את האול-סטאר דרים-טים הזו, 4 פעמים מתוך 7? אפס סיכוי. אולי, אחוז אחד סיכוי (בהרכב נטול פציעות).
    כך שלשם התחרותיות, המוצא היחיד הוא פציעה מג'ורית, וזה אף אחד לא רוצה.
    ולשם ההנאה, זה ליהנות מתבוסה של לברון, וגם זה מאוס, ותיכף יימאס לגמרי (חוץ מההוא עם "לברון עושה במכנסיים").
    ולשם האשליה, לדבר על "מהלכים של הלייקרס", אפילו בוסטון.
    מי? איפה? מתי? הורפורד שתיכף גומר קריירה, עם ההגנה של אייזיאה תומאס, עם אולי גורדון הייוורד, ועם ההבשלה המיידית של פולץ, ועם אולי פול ג'ורג' (או שהוא בעצם בלייקרס, איכשהו מביא אותם לסף-פלייאוף. גם לא בטוח) –
    וגם כל אלה ביחד, בבסט-קייס-סצנריו, אולי מחלצים משחק מקארי-דוראנט-תומפסון-גרין. וגולדן סטייט עוד לא עשתה שיפוצים בהרכב הזה, גם הם יכולים לשפר.
    מי יציג איזו תחרות? הספרז, שצריכים לוותר על פארקר וג'ינובילי וגאסול, עבור כריס פול לבד? ועם מי ייצאו לקרב? פול וקוואי?
    צריך להכיר במציאות, וליהנות מהדבר היחיד שנותר – מה שתהפוך בקרוב להיות הקבוצה הגדולה בתולדות המשחק. גם משהו.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 09:19)

      כנראה שאתה צודק אבל דברים דינמים כמו התארגנות של כמה סטארים חזקים יכול לאיים עליהם. מעבר לזה זה באמת ימשך ככה בשנים הקרובות.

      להגיב
      • רונן דורפן (פורסם: 5-6-2017 בשעה 11:22)

        אנטוני דייויס או קוואי לנארד הם המפתח לדעתי. אוסף כוכבים זה לא מספיק – צריך את הסופרסטאר שתופר אחרים לקבוצה.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 12:11)

          אני חושב שמה שראסל יכול לעשות לקרי וקליי זה התעללות אם יש מסביבו קבוצה טובה.
          ראסל בספרס במקום פארקר פופ לוקח ב-2 ידיים. פופ יכול לעשות מראסל יותר מפלצת ממה שהוא כרגע.
          אז סיכמנו שראסל דני גרין קאווי דדמון ואנתוני דיוויס כן ינצחו את גולדן. תחת ההנחה שגינו פארקר פאו ולמרקוס לא יהיו בקבוצה.

          להגיב
          • איציק (פורסם: 5-6-2017 בשעה 12:38)

            החלטת להרוס את SA בהעברה אחת.
            ברגע שוסטברוק עובר ל-GS ברור לך שהפופ וקוואי עוזבים, ואנתוני דויס לא מגיע בשום מחיר. לא חבל להרוס פרויקט יפה?

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 5-6-2017 בשעה 13:53)

              חחח, אני אמתי חושב שאם היה אפשרות פופ היה חוטף את ראסל. הוא יכול לעשות איתו דברים מדהימים

          • חובב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 21:47)

            קבוצה טובה? KD לא מספיק?

            להגיב
    • Shadow (פורסם: 7-6-2017 בשעה 18:38)

      כנראה שנצטרך לחכות לשנה הבאה ולראות.
      עד אז אפשר להמשיך לרחם על לברון ששוב לא מצליח לקחת אליפות אחרי שבנה לעצמו גלאקטיקוס.
      אני בטוח שהוא כבר מבשל את הטריד הבא. בכל זאת הוא הבטיח 8 לא?! עוד 5 למנאייק.

      אני בגדול לא מתרשם מכל הבכי על חוסר תחרות. לא משהו שלא ראינו בעבר בליגה. כשג'ורדן לקח שש, בשני תריפטים בשנתיים, היתה תחרות? כשהלייקרס של שאקובי דרסו כל מה שזז היתה תחרות? ומי הוריד אותם על הבירכים בסופו של דבר? בשנות השמונים הייתה תחרות ובתקופה של בוסטון עם 11 אליפות?

      לאנשים זיכרון קצר. אתם חיים בתקופה בא אתם זוכים לראות כדורגל וכדורסל ברמות הכי גבוהות שיש ורק בוכים על זה כל הזמן.

      להגיב
      • Shadow (פורסם: 7-6-2017 בשעה 18:51)

        בא=בה

        להגיב
  26. שאול (פורסם: 5-6-2017 בשעה 11:12)

    קצת מפריעה לי הסקת המסקנות אחרי שני משחקי חוץ של קליבלנד. זה בדיוק מה שקרה בשנה שעברה וכולם אכלו את הכובע.

    את כל הדיונים שעשו פה למעלה צריך לעשות אם וכאשר גולדן ינצחו את המשחק הבא. אם לא, הסדרה נפתחת מחדש.

    נ.ב:

    משהו אומר לי שקורבר יתחיל לקלוע שלשות באוהיו, והוא יהיה התוספת שכל כך חסרה להם.

    להגיב
  27. אורן השני (פורסם: 5-6-2017 בשעה 11:35)

    אני עדיין מאמין שהשלישי יהיה צמוד למרות שהווריורס מפחידים, הקאבס בבית לא פראיירים ויותר שריקות ילכו לטובתם. אם ישמרו על פער קטן וקיירי יגיע למאני טיים לפחות יהיה להם ניצחון אם לא סדרה.

    להגיב
  28. עומר (פורסם: 5-6-2017 בשעה 16:12)

    מצחיק שכולם אומרים ש"דוראנט ליד קארי" זה יותר קל מ"דוראנט ליד ראסל".
    או שאומרים שראסל פגע בדוראנט.
    אז ההבדל הוא לא ראסל, ההבדל הוא שדוראנט שיחק שנה שעברה בחמישייה עם איבקה, אדאמס ורוברסון.
    השנה הוא משחק עם קליי, גרין ואיגודלה (פאצ'וליה משחק מעט מאד דקות למרות שהוא פותח).
    קבוצה שהפסידה 4-3 שנה שעברה הרבה בגלל ההיחנקות של דוראנט, ואנשים מאשימים את ראסל באי מיצוי הפוטנציאל של דוראנט.
    אוקלהומה הגיעה רחוק בזכות ראסל ודוראנט. היא לא עפה מוקדם בגללם.
    הסגל המשלים של אוקלהומה היה חלש בהרבה (בהרבה!!!) משל גולדן, ופה קבור הכלב.
    כולם יודעים שדוראנט שחקן ענק, אבל זה היה מוזר אם הוא לא היה נותן משחקים גדולים. אי אפשר לשמור עליו כמו ששמרו עליו בשנים הקודמות.
    הרבה יותר קל לו היום, וכל מי שאומר אחרת פשוט מערבב.
    כשאי אפשר להתרכז בך או לעשות עליך דאבל טים זה מאד נוח.
    כשאתה יכול לרדת לספסל לנוח כשיש לך 3 אולסטארים במגרש זה מאד נוח.
    כשאתה לא צריך להחזיק את הכדור הרבה דקות ו"לנוח" בהתקפה כי יש לך קלעים ומובילי כדור טובים אחרים אז זה מאד נוח.
    כשאין עליך את האחריות של לקחת קבוצה על הגב אז הרבה יותר נוח.
    כל הכבוד לדוראנט, באמת, לא בציניות. אבל לא בטוח שסופרסטארים אחרים בהווה ובעבר לא היו פורחים באותה צורה לצד קבוצה כזאת שהייתה מהמרשימות בהיסטוריה עוד לפניו.
    קיצר שנה הבאה שיאניס יצטרף במקום פאצ'וליה, ואז ידברו איך הוא עושה דברים ביותר יעילות ועל איך ג'ייסון קיד לא ידע איך לאמן אותו. סורי, קשה לי להתרשם שדוראנט שיפר את המשחק שלו באיזשהי צורה, או שהוא שיפר איזשהו אספקט במשחק שלו. מה שקרה פשוט זה שהסביבה שלו הרבה יותר נוחה.
    'weakest move I've ever seen from a superstar'

    להגיב
    • Hater (פורסם: 5-6-2017 בשעה 16:15)

      עומר אתה צודק במאה אחוז, השנאה והזלזול של כמה מגיבים פה בווסטברוק מגוחכים, הוא שחקן ענק ולא שכונתי בכלל, הסיטואציה בגולדן סטייט מושלמת בשביל דוראנט, לצערי הרב (כי אני אוהב אותו ושונא את הווריורס), אבל תמיד הוא היה אחד השחקנים הטובים בליגה ואתם מוזמנים לבדוק את הסטטיסטיקה שלו בעונות "המבוזבזות" עם הצ'יטה.

      להגיב
    • אלון3131 (פורסם: 5-6-2017 בשעה 17:38)

      סהכ אוקלוהמה הייתה בריאה ב3 עונות בתקופת ווסטברוק דוראנט, 2012 הם הגיעו לגמר בתור ילדים, 2014 (גם אז איבקה היה חצי פצוע אבל נעזוב את זה) הם גררו את הספרס ל6 משחקים צמודים(הספרס של 2014 מזכיר נחשבו לאגדיים) ו2016 גררו את קבוצת העונה הרגילה הטובה בכל הזמנים ל7 משחקים.

      אין ספק שדוראנט מיצה רק ב95 אחוז את הפוטנציאל שלו באוקלוהמה ויכל יותר, אבל לדעתי הרבה מזה עליו, למזלו הוא כנראה לא יצטרך להוכיח את עצמו במשחקים צמודים כי הוא משחק עם עוד שחקן טופ 4 יחד איתו, 2 אולסטארים והמאמן מהטופ 5 בליגה.

      להגיב
  29. אייב (פורסם: 5-6-2017 בשעה 17:35)

    אם דוד דאור וקווין דוראנט יתמזגו, ייצא דאורדורנט.

    להגיב
    • אשר (פורסם: 5-6-2017 בשעה 18:51)

      התגובה הכי טובה עד עכשיו בדה באזר ובכלל מאז הקמת האינטרנט

      להגיב
    • אבי 2 (פורסם: 6-6-2017 בשעה 06:51)

      מצוין
      אפשר לגנוב?

      להגיב
      • אייב (פורסם: 6-6-2017 בשעה 09:15)

        עם קרדיט ;)

        להגיב
  30. קשקשן בקומקום (פורסם: 5-6-2017 בשעה 23:28)

    לא כוחות.
    מבאס.

    וג"ס קבוצה היסטורית

    להגיב
  31. NoOne (פורסם: 6-6-2017 בשעה 03:55)

    תהיו רגועים , מספיק עם ההיסטריה
    בן סימונס וג'ואל אמביד באים להציל את הליגה
    אלו שני השחקים היחידים שנמצאים באותה קבוצה עם כשרון להיות ALL TIME SUPERSTARS

    להגיב
    • AdamB (פורסם: 6-6-2017 בשעה 04:24)

      אם הגוף של אמביד בנוי לקריירה מקצוענית – יש לפילי סיכוי.

      להגיב
    • Maldini (פורסם: 6-6-2017 בשעה 19:37)

      תמיד מבאס אותי שאתה מתעלם מסאריץ', נראה שהשטיפת מוח שעשו לך בBLM עזרה, אז מה אם אין לו אין פוטנציאל להיות ALL TIME SUPERSTAR, גם שחקן טופ 5 בעמדה שלו והזר הכי טוב בהיסטוריה של הליגה זה לא רע בכלל

      להגיב
      • NoOne (פורסם: 7-6-2017 בשעה 03:27)

        אתה רוצה שאני אשלח לך חולצה של סאם דארנולד במדי הג'טס ?
        אני חושב שסוף סוף הבנתי מה הבעיה עם הטאנקינג , אני הבעייה.
        זה לא מקרי ששתי הקבוצות שמעלות את הטאנקינג לרמת אומנות הן הקבוצות שלי.
        תזכור את היום הזה , כשב 15 השנה הבאות סאם דארנולד והג'טס ישלטו ב NFL
        המאמן הכי גרוע בליגה ? צ'ק
        הק"ב ה כי גרוע בליגה ? צ'ק
        ליינבקרס הכי גרועים בליגה? צ'ק
        רסיברים הכי גרועים בליגה ? צ'ק
        OL הכי גרוע בליגה? צ'ק

        סאם דארנולד הק"ב של הג'טס בעוד שנה בדיוק? צ'קקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

        להגיב
        • Maldini (פורסם: 7-6-2017 בשעה 04:25)

          לא מפתיע ששכחת כמה דברים ובשביל זה אני פה כדי להזכיר לך

          DL הכי ג'יהאד איסלאמי בליגה? צ'ק
          ליאו DPOY וויליאמס? צ'ק
          ג'מאל אד ריד אוכל חרובים לידי אדאמס? צ'ק
          ניצחון מסורתי במחזור 17 על הפאטס? צ'ק
          קליבלנד, סן פרנסיסקו וסט לואיס ראמס עדיין בליגה? צ'ק
          הניו יורק ניקס של ה-NFL? צ'ק

          וודי ג'ונסון עושה הפסקה ממסיבות גולדן שאוור עם זונות קטינות בלונדון ונותן הוראה לשלוח 3 בחירות סיבוב ראשון על ג'ימי גארפולו באוף סיזן? צ'קקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

          YOU CAN THANK ME LATER

          בשביל שנינו עדיף שתתרכז השנה בסקאוטינג של ה-MAC וה-AAC, האיזי מאני לא יעשה את עצמו לבד

          להגיב
          • NoOne (פורסם: 7-6-2017 בשעה 05:31)

            אני לא רואה סגל יותר גרוע מהג'טס השנה.
            אני אהיה מופתע אם הם ינצחו משחק אחד השנה.

            להגיב
            • Maldini (פורסם: 7-6-2017 בשעה 06:25)

              וגאס שמו אתכם יחד עם הניינרס, ראמס וקליבלנד באותו איזור ניצחונות ואני מסכים איתם, השאלה היחידה היא מי מבין רביעיית המגעילים שהקבוצות האלה יעמידו מאחורי הסנטר יסריח יותר – הוייר, מקאון, גוף ואוזוויילר/קסלר, כשבניגוד לשלושת הקבוצות האלה לכם יש אשכרה חוליית טופ 5 בליגה (DL, לשאר אין שום דבר שאפילו מתקרב לזה אבל נניח שזה מתקזז עם האימון כי מהבחינה הזו אתם באמת הכי גרועים)

              אישית אין לי מושג למה בכלל הבאתם את מקאון במקום לזרום עם דפט צ'ארט של פטי והאקנברג שהיה מבטיח בוודאות של 700% בחירה ראשונה אוברול ואפילו עונה של 0 ניצחונות. מקאון הוא מהמגעילים האלה שיכול לדפוק תצוגות מול איזה קליבלנד או בפאלו ולהרוס עבודת טאנקינג איכותית של עונה שלמה

              בכל מקרה מדובר בג'טס ככה שאם משהו יכול להשתבש אז הוא ישתבש, גם אני לא ראיתי את הניקס מנצחים בשבועיים האחרונים של העונה יותר ממשחק אחד ואיכשהו הם ניצחו שלושה כולל מיאמי בחוץ ושיקאגו ועוד שנייה גם היו מוסיפים ניצחונות ביוטה וסן אנטוניו, ככה זה עם הקבוצות האלה, כשצריך ניצחון הן יפסידו וכשצריך להפסיד הן ינצחו, התרגלת לגן עדן מפילי אבל אתה הולך לקראת עונה קשה מאוד עם הג'טס, ראה הוזהרת

            • ב"פ (פורסם: 7-6-2017 בשעה 08:07)

              אנחנו נבחר ראשונים בדראפט הבא. אממה אנחנו נבחר סייפטי אחרי שבחירת הסביוב הראשון שלנו יישלח לכלא על אוננות בציבור, ובחירת הסיבוב השני יפצע בצוואר בעודו מסתכל על האמפייר סטייט. ג'וש מקאאון אול דה וויי בייבי!

  32. יוסי (פורסם: 6-6-2017 בשעה 09:17)

    הנה הפתרונות:

    לשעמום בליגה הסדירה: נקודה על כל נצחון ברבע ושתי נקודות על נצחון במשחק כולו.

    לטאנקינג בליגה: בונוס כספי מהליגה ישירות לשחקנים על כל נצחון ברבע (איסור על קבוצות לפצות על כשלונות).

    לגלקטיקוס בנבא: אין כזו בעיה. הרי ג"ס לא תשלוט עכשיו בנבא 23 שנים. מקסימום, חמש-שש. כל שנה יעניין לדעת אם יצליחו להעיף אותה, וגם השנה, ברור שקליבלנד יכולה להתעלות וג"ס לפקשש, והסדרה תשתנה. המשחק הקבוצתי שלהם תענוג ששווה את חוסר התחרותיות הזמנית. עצרתי את המשחק האחרון עשר-עשרים פעמים שונות לנסות להבין מה התרגיל שהשאיר מאן-דהו חופשי, או איזה חילופים הם עשו בהגנה. קבוצה עם כדורסל מענג.

    לשנאה לג"ס או לדוראנט: תתבגרו. איזה אדם חיובי שאוהב כדורסל ואין לו תסביכי אגו קשים מדי לא ירצה לשחק בקבוצה כיפית וחיובית כמו ג"ס ולגור ליד סן-פרנסיסקו? איזו קבוצה לא תסכים לקחת את הפרי אייג'נט הכי טוב בליגה רק כי עלול להיות לה קל מדי? זה לא שהם טוחנים את הליגה בכדורסל שלילי ומכוער. הם דוחפים את המשחק הקבוצתי בנבא לרמות שבקושי רואים ובקושי ראינו אי-פעם. הלוואי שכל ארגוני הספורט יהיו עלובים כאלו. לג"ס יש היסטוריה ארוכה של כדורסל חיובי, אז איך אפשר שלא לפרגן להם? זה כמו לשנוא את נבחרת הולנד של שנות השבעים.

    רק לשנאה ללברון אין פתרון. שחקן אדיר, מתחרה אדיר, נדבן מעורר השראה. אבל כל נצחון שלו על המגרש מעצבן.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 6-6-2017 בשעה 12:01)

      אתה מבין שאם קבוצה ניצחה שלושה מתוך ארבעה רבעים כל אחד בנקודה היא מקבלת שלוש נקודות ליגה. הקבוצה השנייה ניצחה בעשר נקודות רבע אחרון וניצחה את המשחק וגם מקבלת 3 נקודות. נראה לי הזוי שהמנצחת והמפסידה מקבלות אותו ניקוד. מה קורה במקרה של הערכה? אתה לא יכול להוסיף ניקוד כי לכל המשחקים צריך לתת את אותו הניקוד. צריך מקצה שיפורים. למשל, קבוצה שהפסידה לא מקבלת ניקוד, וזו שניצחה מקבלת נקודה

      להגיב
      • Dr.van nostrand (פורסם: 6-6-2017 בשעה 21:55)

        דווקא רעיון נחמד מאוד להשתעשע איתו.
        לא הייתי מתנגד לניסויים מסוג זה, אולי בכל מקרה לתת יותר נקודות לנצחון במשחק ע"מ שלא יהיה שוויון בנקודות כמו במקרה שאיציק תיאר. הייתי גם מנסה לכמה עונות לשלב בין המזרח והמערב בפלייאוף. שיהיה ללברון סיכוי לפגוש קבוצות חזקות מהמערב כבר מהסיבוב הראשון או השני, ובאופן כללי שתהיה יותר הרגשה שהמגיעות לטופ 8 הן באמת הקבוצות הטובות.

        להגיב
  33. ניק (פורסם: 7-6-2017 בשעה 21:52)

    רונן, שאלה – בהתחשב בחוקי המשחק של ימנו, אתה חושב שההגנות היום חזקות יותר מבעבר?

    להגיב
    • NoOne (פורסם: 8-6-2017 בשעה 04:25)

      אני אענה בשבילו , לא

      להגיב

מה דעתך?