משחק מספר 3. המהפך הגדול של קליבלנד*

*הווריורס ניצחו

ball

1. אולי הדוגמא הנפלאה למהפך אצל הקאבס היה דווקא  קווין לאב, שלא מצא את ההתקפה שלו אבל מצא כוחות לשש חטיפות. שחקן שפעם לא נודע בהגנה שלו.  הוא גם לקח 13 ריבאונד.

2. בתכניות המלל לפני המשחק הפרשנים סברו שג׳יי אר סמית חייב לחזור לסדרה. הוא נענה לקריאה ב-5 מ-10 לשלשות. חלקן קריטיות.

3. קיירי אירווינג בשיאו הוא ההתגלמות העוד יותר קיצונית של סטף קארי. מספר 1 שהוא לא פליימייקר אבל מתקיף עליון. הבטחון חזר אליו היום והוא מילא את סרט ההיי-לייטס לסדרת גמר שלמה.

4.  מגיעה מילה טובה גם לטיירון לו. הוא עצר כל ריצה של גולדן סטייט בחילופים מדוייקים ופסקי זמן. הוא התלונן אחרי המחצית על טעויות בהוצאה לפועל – אבל אם היו כאלו השחקנים שלו חיפו על כך בזינוקים לכדורי ה-50-50, בחסימת הטבעות. הם באו לקחת את זה. זו עבודה של מאמן – גם אם הוא מאמן בשותפות עם לברון – שגורם לשחקניו להאמין.

5. לברון ג׳יימס בעוד תצוגת פלייאוף לדורות. אני מוציא מהכלל את מייקל ג׳ורדן מכל ההשוואות האלו. אבל כמעט בכל משחק גמר מוכיח שהוא בדרך להיות השחקן השני בטיבו של העידן המודרני. מאסטר-קלאס.

נ.ב. הווריורס ניצחו.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

170 תגובות ל “משחק מספר 3. המהפך הגדול של קליבלנד*”

  1. אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:07)

    התבאסתי שגולדן ניצחו רק כי נמאס לי לשמוע על "לברון שילשל במאני טיים שוב". נמאס כבר מהעולם הדיכוטומי של או גרוע או מדהים.
    קליבלנד נתנו כל מה שהם יכולים והפסידו בגלל 2 דקות של חוסר ריכוז, ה2 דקות האלה יכלו להגיע באותה מידה ברבע השלישי.

    נ.ב
    ראינו תצוגת ענק של 5 מכונות התקפיות הלילה אל מול הגנות נפלאות, היה מדהים.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:14)

      כן, רק 2 הדקות האלו הגיעו בגלל חוסר חמצן למח אצל קליבלנד ו-GS טריים. זה ההבדל המהותי.

      להגיב
    • אופיר (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:14)

      סחטיין אלון, אבל עזוב – בעולם יש רק "ווינרים" ו-"לוזרים", מי שמפסיד פשוט "שלשל במכנסיים", "ווינר אמיתי" תמיד לוקח את כל הזריקות בעצמו, ויאללה ראסל ווסטברוק!!!11!

      להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:23)

      הימנע מלקרוא כותרות בוואלה

      להגיב
      • אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:30)

        הלוואי וזה היה רק כותרות בוואלה…כל התקשורת וכמעט כל כותבי הטורים בעולם ניהיו דיכוטמיים, כל 2 משחקים זה זז בין לברון הכי טוב בהיסטוריה לבין הוא לוזר. חלאס.

        להגיב
        • פרילי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:53)

          איפה אתה קורא שהוא לוזר? יש לך ארכיונים של שנים קודמות?

          להגיב
      • עובר אורח (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:44)

        ראה תגובה 3

        להגיב
        • פרילי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:19)

          חוזר בי, קראתי כמה כתבות ותגובות כנראה שלקרוא ללברון לוזר זה טרנד שהוא מפסיד לא משנה מה הוא עושה על המגרש, רק אחרי השנה שעברה הדבר האחרון שהוא זה לוזר, ולפני שנתיים לנצח 2 משחקים ועוד אחד להפסיד רק בהארכה זה ווינר לא לוזר תמיד יהיו אנשים שישנאו אותו.

          להגיב
  2. גלבי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:08)

    פוסט מדויק. קליבלנד בשיאה ועדיין מפסידה. לא כוחות…

    להגיב
  3. זאב אברהמי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:10)

    משחק די עלוב של לברון, בעיקר אם מתחשבים ברגע ובמה שעמד על כף המאזניים. המספרים יגידו משהו אחר. לגמרי ויתר על הכדור בחצי השני, ולגמרי הפקיר בשמירה על דוראנט

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:13)

      לא עומד כלום על כף המאזניים. רק ניצחון אחד על כבוד. זה לא כוחות.

      לגבי לברון – לשחק 46 דקות מול קבוצה שמשחקת בקצב של הווריורס זה משהו שלא נעשה מעולם. והוא עשה פלוס 7.

      להגיב
      • זאב אברהמי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:20)

        בטח שעומד- היסטורית. ברור שזה לא כוחות. אבל משחק הוא אמור לנצח, ודווקא דוראנט ניצח, על האין הגנה של לברון בשתי הדקות האחרונות

        ואתה צודק: 46 דקות שסחטו אותו סופית. היה כמעט נונ פקטור בחצי השני. החלטה של מאמן היא לתת לו סטרצ׳ים של מנוחה. לברון לא מסוגל לקחת על עצמו החלטה כזו.

        להגיב
        • אסף (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:40)

          נתן לו 2 דקות של מנוחה בסוף הרבע הראשון – הקאבס חטפו 10-0.

          להגיב
          • Sp (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:23)

            +1
            מי שמבקר את לברון כנראה לא ממש מבין כדורסל.

            להגיב
            • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:34)

              הביקורת היא לא כלפי לברון אלה כלפי המאמן, סליחה, זה גם לברון.

        • דורפן (פורסם: 8-6-2017 בשעה 13:51)

          לברון מאמן ככה וככה וג׳נרל מנג׳ר עוד יותר גרוע שנמחק מול קבוצה עם פיירול הרבה יותר נמוך. אבל הוא שחקן שגיב.

          להגיב
          • עומרי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 19:11)

            לברון הוא קצת, בהשאלה מפיל ג'קסון על קובי, Uncoachable. זה אחד ההבדלים הבלתי מחיקים מג'ורדן.
            צריך לזכור שקיבל כל מה שרצה מבחינת פרסונל. יש סביבו סגל מאוד חזק אבל בלי מאמן שיוציא ערך מוסף.

            סופר טים או לא, אם יהיה פה סוויפ זה כתם.

            להגיב
            • Srtest - ארטסט (פורסם: 9-6-2017 בשעה 13:03)

              ״אבל בלי מאמן שיוציא ערך מוסף״

              בדיוק. לא מאמן טוב יותר מטיירון לו אלא מאמן שמתאים יותר לאמן אנדרדוגית מובהקת מול קבוצה כמו גולדן שזה אומר כל קבוצה שאינה גולדן. מאמן שיטתי שלא בהכרח ידוע כמנהל משחק גדול…

      • אבי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 13:06)

        46 דקות בגיל 32, אבל מבחינת קילומטראז' גיל 35 כי הוא התחיל בנ.ב.א בגיל 18 (ראו הקמילה המוקדמת יחסית של ראול או רוני).

        להגיב
    • אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:13)

      הפקיר את הכדור = נתן לאחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה לעשות את העבודה בזמן שהוא לוהט.
      12 נק במחצית השנייה, יכל לקלוע במקום למסור לקורבר לשלשה פנויה אני מניח, מכאן ועד משחק עלוב צריך שנאה מאוד חזקה אליו כדי לראות.

      להגיב
  4. איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:13)

    הבעיה הגדולה של לברון היא שפילוג הנקודות צריך להיות הפוך. משהו כמו 13 במחצית הראשונה ו-20 בשנייה, כלומר לקחת על עצמו את סגירת המשחק. אצלו זה הפוך, הוא גומר את כל האנרגיה בראשונה ובשנייה קולע פחות, מותר על כדורים אחרונים, מפספס צעד וחצי, לא סוגר בהגנה את השלשה של דוראנט. אני לא יודע אם זה אילוץ או תכנון לקוי, אבל כל עוד זה המצב, אפילו משחק אדיק של קיירי ומשחק טוב של ג'י. אר. לא הספיקו.

    להגיב
    • אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:14)

      אתם מזלזלים בלברון. הוא יודע סדיוק מתי קיירי חם ומתי לא. במחצית ראשונה הוא לא היה חם ועם לברון לא שם 27 זה נגמר כבר במחצית.
      שוב, יכל לקלוע במקום למסור לשלשה פנויה של אחד מקלעי השלשות הכי טובים אי פעם, לא בהכרח היה נגמר שונה.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:20)

        תפסיק עם המנטרה הזו, יכל לקלוע במקום למסור. תסתכל על המשחק במקום לכתוב סתם. נגמר לו הדלק. הוא לא אשם, הוא נתן משחק הירואי, אבל תוכנית המשחק חייבת להיות אחרת. אולי עוד 3-4 דקות לג'פרסון במחצית הראשונה על חשבון 5 נקודות של לברון. זה ייתן ללברון יותר חמצן במחצית השנייה גם בהתקפה ובמיוחד בהגנה.
        אני לא מחפש אשמים, אבל זה משחק שלישי ככה, מחצית ראשונה אדירה, מחצית שנייה בסדר. מחצית שנייה בסדר של לברון לא מספיק מול GS. במשחקים 1 ו-2 זה לא משנה, אבל במשחק זה, זה יכל להיות ההבדל.

        להגיב
        • אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:28)

          על איזה 3 דקות אתה מדבר, ב2 וחצי דקות שהוא נח המשחק הזה הקאבס בערך במינוס 15. עוד 3 דקות היו גומרים את המשחק

          להגיב
          • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:32)

            הפתרון הנוכחי לא עובד. המחצית השנייה של לברון בכל המשחקים הרבה יותר חלשה מכל הבחינות, נקודות, הגנה, קבלת החלטות. אולי תפסיד בכל מקרה, אבל לחזור על אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה קצת מוזר.
            קליבלנד הודיעו שהם מתכוונים להמשיך לרוץ ולא להאט מול GS כי זה מה שהביא להם ניצחונות, אז אולי לתת ללברון עוד 3 דקות מנוחה במחצית הראשונה ולהאט משחק, למשוך התקפות ל-22 שניות ימזער נזקים וייתן אויר ללברון להמשך.

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:42)

              ראית מה קרה שלברון יצא ל2 דק לנשום ריצת 10 0. לברון בתור המאמן לא מכין טוב את הקבוצה לדקות בלעדיו זו הבעיה.

            • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:18)

              כפי שכתבתי, כשלברון בחוץ קליבלנד צריכה לשחק אחרת לחלוטין. התקפות ארוכות, ואם אפשר, אז יותר ארוכות. לדעתי ככה קליבלנד צריכה לשחק באופן כללי, אבל לזה הם לא מוכנים. לברון נשפך, התפוקה יורדת חזק כל רבע. בסוף משחק אין שלו אויר.

            • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:45)

              תקשיב איציק. אתה לא יכול לשחק התקפות ארוכות כשיש לך שחקן שצריך לאסוף סטטיסטיקות היסטוריות. זה לא טוב למורשת.

            • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:54)

              זה אתה צודק, הרמתי ידיים, נכנע.

            • מתן גילור (פורסם: 8-6-2017 בשעה 14:00)

              בגמר 2015 קליבלנד הם אלו שהאטו את המשחק וגם בחלקים נכבדים מגמר 2016. הקבוצות של לברון, הן קליבלנד והן מיאמי, שיחקו באחד הקצבים האיטיים בליגה ואם לא האיטי שבהם.
              עכשיו, אני לא בא לומר שהצל טועה. ייתכן שהוא צודק. אבל אם הוא צודק זה בעיקר לגבי הפלייאוף הזה כי ההנחה הזו שלברון מעודד קצב מהיר כדי לצבור מספרים חסרת אחיזה במציאות לאורך מרבית הקריירה שלו, עונה סדירה או פלייאוף.

            • Shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 18:27)

              איציק דיבר על להאט את הקצב ועל שיטת משחק כשלברון בחוץ כקונטרה לטענה שקליבלנד לא יכולה בלעדיו.

              ובכן בהחלט שווה לחשוב על שיטת משחק כשלברון לא על במגרש 2 דקות מתוך 48.

              בהתחשב באחוזי הנצחונות שלו בגמרים קשה לחשוב שהוא הבטוחה לאליפות. אז עם כל הכבוד מה זה משנה אם קליבלנד מפסידה איתו או בלעדיו. אולי בשיטה אחרת יהיה להם יותר צ'אנס? אבל עזוב ווסטברוק הא אגואיסט. את קובי כבר שכחו.

        • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:33)

          בדיוק. אגב מותר לו לנוח במגרש ולתת לקיירי בשביל זה קיירי שם וקיירי היה גם חם והוא זרם עם זה אבל בדקה האחרונה בתור אחד הגדולים בהיסטוריהנהוא היה חייב להשתלט ולא למסור לקורבר זה שחקן שלא מאמין בקליעה שלו מחצי מרחק או מה3 ולכן נכנס ראש בקיר והצבע היה חסום אז הוציא לקורבר. נכוןנשקורבר יכל לקלוע אבל ללברון היה כל השלשה ומאחורי העונשין פנוי לגמרי כל השטח באחד על אחד מישהו מתאר את דוראנט או קרי במצב כזה לא לוקח זריקה? קיירי אגב החטיא את כל 3 הזריקות האחרונות שלו. עזוב מסר לקורבר אתה בפיגור נקודה לפחות עכשיו קח את הזריקה שוב פינה את הדרך. לגבי מה שאמרת בחצי הראשון לברון לא שולט בזה ככה המשחק מפתפתח בחצי הראשון כל הקאבס היו חושך סרירות לבד כלום לא נכנס בחצי השני התחיל להיכנס אז לברון נתן חמשחק לזרום. במשחק הזה הבעיה בקאבס הייתה הריב התקפה של גולדן שהרג אותם אבל הם שיחקו קרוב לשלמות וזה רק מראה כמה גולדן גדולים.

          להגיב
          • ק. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:50)

            מה לעשות שמעון, סטיב קר וג'ון פקסון קלעו את הזריקה האחרונה במשחק מכריע, קורבר החטיא

            להגיב
            • דן ברקאי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 11:45)

              מה לעשות ק. קיירי ארווינג קלע שלשה במשחק 7 שנה שעברה…

              לא אומרים שלברון חרא, אומרים שהוא פחות טוב באספקט הקליעה בלבד כשיש עליו לחץ. בכל השאר הוא ענק ולדעתי הMVP של הסדרה.

            • ק. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 12:27)

              אני רחוק מלהיות מאוהבי לברון וכבר 7 סדרות גמר רצופות בעד נציגת המערב.
              מה שאני אומר שאם זה לגיטימי שג'ורדן ינצל את ההתמקדות בו למסירה לקלעי לזריקה המכריעה, אז זה לגיטימי גם ללברון.
              זה לא סותר את הטענות שלך על הקליעה מבחוץ של לברון, למרות שאפשר למצוא, לא המון, דוגמאות במשחקי פלייאוף ברגעי הכרעה שהיא עבדה

            • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 14:03)

              בדיוק, אם קורבר קולע לברון גדול אם לא הוא לוזר, ככה זה עובד וזה החיים, מה לעשות.

            • Shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 18:29)

              עם כל הכבוד להחטאה של קורבר היה גם משחק לפני זה שבו לברון החטיא שלוש זריקות רצופות כולל לייאפ.

            • עומרי (ירוק) (פורסם: 9-6-2017 בשעה 05:32)

              הוא גם דפק גג מטורף דקה לפני + נתן אסיסט לשלשה + סל בחדירה. נכון שאח"כ החטיא, אבל בחייאת

            • shadow (פורסם: 9-6-2017 בשעה 08:26)

              2 מ 6 מהשדה 1 מ 2 לשלוש 2-2 מהקו 5 ריבאונדים איבוד וגג שחטף.
              זו לא סטטיסטיקה מספקת לכוכב ברמה שלו בטח בהתחשב בגודל המעמד. אבל זה בהחלט שיפור מהרבע השלישי שבו קלע 5

            • איציק (פורסם: 9-6-2017 בשעה 09:27)

              מה ההבדל בין shadow ל-Shadow?
              זה אותו הצל או יש שנים?

            • shadow (פורסם: 9-6-2017 בשעה 18:31)

              ההבדל הוא קפיטל S
              :)

              אבל אני תמיד נשאר אני.

    • הארכיון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:13)

      כן. פילוג נקודות. יקלע 13 בראשונה יהיה כבר 20 הפרש בחצי…

      להגיב
      • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:17)

        בתכנית משחק כזו כן, אבל התכנית הזו היא לא קודש הקודשים.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:42)

          המ המ המ דיויד בלאט מישהו

          להגיב
      • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:24)

        ואחרי זה מתלוננים על "שונאי" לברון שהם רואים בשחור לבן.

        להגיב
      • ק. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 11:04)

        זאת התפלגות הנקודות של לברון בסדרה, לפי רבע: 1 – 39 (70 אחוז מהשדה), 2 – 25 (71 אחוז מהשדה), 3 – 21 (40 אחוז מהשדה), 4 – 11 (36 אחוז מהשדה).

        להגיב
        • תומרפ (פורסם: 8-6-2017 בשעה 17:57)

          +1

          להגיב
        • Shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 18:30)

          מ.ש.ל

          להגיב
  5. ק. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:13)

    אכן…
    מצד שני, גיל שלי יכול להוסיף לפוסט הקודם את "דוראנט צריך להוכיח שהוא לא צ'וקר שקשה ובמשחקים צמודים".
    דבר שני, בלי לקחת דבר מההופעה של קליבלנד, אני לא זוכר שיפוט ביתי בפינאלס מאז מיאמי דאלאס ב-2006

    להגיב
  6. זאב אברהמי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:14)

    וזה כולל מערכת קבלת החלטות מגלומנית: ההתעקשות לא לנוח למרות ההתשה שהוא עובר וגרוע מזה: מה היה החפזון לעלות לשלשה 10 שניות לסוף, חוץ מהחזון של להיות גיבור

    להגיב
    • mnm (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:17)

      +23

      להגיב
    • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:35)

      קורבן של התדמית שיצר לעצמו.

      להגיב
    • אלעד כ (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:23)

      אברהמי, אני מאוד אוהב לקרוא אותך (איפה הפוסטים שלך, דרך אגב?), אבל יש לך הטייה נגד לברון.
      אני זוכר את האש הצולבת שלך עליו כשעבר למיאמי (ובצדק). לדעתי דוראנט ראוי לאותו טיפול.

      אין שום דבר שלברון, או כל שחקן / קבוצה אחרים יכולים לעשות השנה מול המכונה הזו שהיא הווריורס. הוא ירד לשני רגעים וקליבלנד חטפו 10-0. זו לא מגלומניות.

      להגיב
  7. שחר ש (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:15)

    11:0 לווריורס ב 3 דקות האחרונות. וזה על קבוצה עם שני עילויי התקפה כמו לברון וקיירי, שרוב המשחק היה נראה שהם יכולים לשים את הכדור בסל מתי שבא להם (היו על יותר מ 60% מהשדה במחצית, וזה לפני ההתפוצצות של קיירי ברבע השלישי).

    להגיב
  8. צ׳זרה (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:20)

    Sweep

    להגיב
  9. ג׳ימי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:21)

    מדהים שכמה שקליבלנד התאמצו להגיע ביתרון לדקות האחרונות בא KD ובמין קלילות כזאת מנצח את המשחק.
    כמו שאיציק אמר, ככה זה כשהכוכבים של קבוצה אית בלי חמצן בסוף ושל השניה טריים ורעננים, אי אפשר לנצח את זה.

    להגיב
  10. רועי מ (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:23)

    סיכום מצויין

    להגיב
  11. שחר (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:32)

    ועדיין גולדן סטייט לא בשיאם בהתקפה בחצי השני, מעט מידי מסירות והרבה אחד על אחד.
    במשחק האחרון הם אולי ישתחררו ויתנו יותר מ 70-80 % יכולת בהתקפה קבוצתית.
    היום גרין והספסל היו פושרים
    ההגנה שלהם מהמשחק הראשון מעולה. אחרי שנה שעברה הם לא יהיו שאננים ואפילו לא רגועים עד הסוף

    לברון צריך לתכנן את הטריידים של הקיץ, חייב עוד עזרה משני צידי המגרש

    להגיב
    • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:39)

      גרין פושר? היה 14+ ונגיעה מטריפל דאבל. הסתבך בבעית עבירות. כל המהפך של קליבלנד קרה כשהוא נח וכשהוא חזר למאני טיים אתה זוכר כבר מה קרה.

      להגיב
  12. דן ברקאי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:33)

    טרייסן תומפסון על חוזה של 80+ מיליון לחמש עונות… Wtf? אז מה אם הוא דפק פלייאוף אחד טוב?

    לברון פשוט לוקח יותר מדי על עצמו. ניהול קבוצה, הבאת שחקנים, אימון (הייתי חייב), ניהול משחק במגרש…

    בשביל מה? מטוב שייקח צעד אחד אחורה וייתן לכל שאר אנשי הצוות/שחקנים/פיזיותרפיסטים/וואטאבר לעבוד. זה רק ישפר את סיכוייו.

    אגב, לברון בכל חצי עונת ההתחמשות התחמש בקורבר/וולימאס. לא היה חסר פן התקפי לקבוצה, היה חסר איזה סטופר הגנתי. והקבוצה הזו מסננת עם כל המשחק המדהים שראינו. בינתיים רק פופ – הגדול מכולם – פופביץ' מצליח להאט את המכונה שקוראים לה גולדן סטייט. לקבוצה שלי יש עתיד…. (פחות או יותר)

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:36)

      אם רק לברון היה זוכה להתאמן עם פופ במקום לאמן את עצמו.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:21)

        יחד עם ווסטברוק, אך איזה צוות: ווסטברוק עושה מה שבא לו, ובינתיים לברון מעביר לפופ סדנה איך צריך לאמן נכון.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:41)

          חח ראסל ולברון זה מצחיק יחד צריך 2 3 כדורים. הם באמת צמד שלא מתאים אחד לשני. אבל ראסל לבד לספרס הנוכחיים במקום פרקר יכולים להתחרות מול גולדן לחלוטין ואולי אפילו לנצח למרות שעדיין גולגן פייבוריטים.

          להגיב
    • אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:38)

      לברון הוא מכונה טוטאלית. אם הוא לא היה כזה הוא היה קורס תחת הציפיות כבר בגיל 20,זה מה שהביא לו 3 אליפויות ו8 גמרים.
      בעולם תיאורטי אם הוא היה יודע לקחת צעד אחורה ולשמור על היכולת אולי זה היה עוזר. זה לא עובד ככה.
      וגם צעד אחורה לא היה עוזר מול גולדן הנוכחיים.שילוב של סטף קליי ודוראנט זה יותר מדי.
      זה כאילו רגי מילר היה מצטרף ליוטה ב98.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:22)

        אם רג'י מילר היה מצטרף ליוטה אז הוא היה מפסיד בגמר במקום בגמר המזרח.

        להגיב
      • Lord Anthony (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:41)

        משתמע מהדברים שלך שגם אתה נופל לתפישה כאילו לברון כל הקריירה שלו משחק עם קבוצות של נגרים.
        לקליבלנד הנוכחית יש את הסגל היקר ביותר בליגה, קבוצה כזאת לא יכולה לקחת משחק לג"ס?
        עם הסגל שלה קליבלנד היתה אמורה, וגם יכולה, לספק סידרה הרבה יותר תחרותית מהסוויפ או ה 4-1 שאנחנו בדרך אליו.
        עם כל הדיבורים על הסגל של ג"ס שוכחים שגם לקליבלנד יש סגל לא רע בכלל, (אם מדברים על דוראנט אז רק העונה דרון ווילאמס וקורבר שאומנם הם לא בשיאם אבל גם הם לא קוטלי קנים הצטרפו לקליבלנד), ובטוח שללברון יש יותר ממניה אחת בכך שקליבלנד לא מסוגלת להוות יריב אמיתי לג"ס.
        וזאת לא פעם ראשונה בקריירה שלו שזה קורה.

        להגיב
        • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:14)

          זה הסימן קריירה שלו.

          להגיב
        • יאיר (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:26)

          מספיק עם השטויות האלו של המשכורות.
          ברור לכולם שקליבלנד משלמת המון כי שחקנים כמו טריסטן גמרו חוזה בקיץ של קפיצה במשכורות, בעוד שגולדן סטייט נהנית ממצב רגעי בו שחקנים כמו קארי וקליי חתומים על חוזים שהם רבע מהשווי האמיתי שלהם.
          זו קבוצה של פעם ביובל עם היכולת להחזיק רביעייה כזו פיננסית.
          אז לא, קליבלנד משלמת יותר אבל גולדן סטייט שווה הרבה הרבה יותר

          להגיב
          • Lord Anthony (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:01)

            הכל נכון ועדיין קליבלנד היא לא קבוצה של נגרים.
            בקליבלנד משלמים הרבה כסף כדי להחזיק בדיוק את הסגל שהם רוצים (כולל דרון וויליאמס שלמעשה מקבל את המשכורת שלו מדאלאס), וגם לבכות שהסגל שלך לא מספיק טוב.
            הכסף של קליבלנד קונה להם סגל יותר עמוק משל ג"ס ובשורה התחתונה כנראה גם לא פחות מוכשר מזה של ג"ס.

            להגיב
          • Lord Anthony (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:13)

            ועוד משהו, אז קליי וקרי היו יכולים אולי לקבל יותר בקבוצות אחרות (ובנוגע לקליי זה בכלל לא בטוח, הוא מקבל קצת פחות מקיירי, על הרבה פחות תרומה), אבל תסתכל על הסגל של קליבלנד: תשעה שחקני רוטציה לגיטימיים בכל קבוצת צמרת, הלוואי שג"ס היו יכולים להגיד את זה על הסגל שלהם.

            להגיב
            • יאיר (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:27)

              צודק. הם יצטרכו להתנחם בשני HOF לעתיד, שני אולסטארים, ו mvp של סדרת גמר.

            • אלעד כ (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:37)

              אתה רואה את המציאות בצורה מאוד מיוחדת, אני אתן לך את זה…

            • אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 12:16)

              4 אולסטארס. 2 מתוכם הם השחקנים השני והשלידי בטיבם בליגה.
              איגודאלה אולסטאר בעברו והשחקן השישי הכי טוב בהווה.
              דוויד וווסט אולסטאר
              שון ליווינגסטון אחד מהגארדים המחליפים הטובים בליגה. זה כבר 8 שחקנים שכל קבוצה בליגה הייתה רוצה וזה בלי פאצ'וליה שהוא היה סנטר פותח בליגה כבר כמה שנים.

      • דן ברקאי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 11:47)

        אלון, מכונה טוטאלית או לא, הבחור לא שם לב שסרגל המאמצים שלו בגיל 28 לא עובד טוב בגיל 32.

        אין דבר כזה מכונה טוטאלית, זה יכול לעבוד פעם פעמיים אך לא לאורך זמן ובטח שלא בגיל כזה.

        להגיב
        • אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 12:17)

          עבד מדהים עונה שעברה. עבד מדהים העונה. עובד מדהים כבר המון שנים.עד שיוכח אחרת.

          אבל אתה צודק, מול דוראנט סטף קרי קליי תומפסון ודריימונד גרין זה לא עובד, הפתעה גדולה.

          להגיב
          • Shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 18:32)

            אתה צודק אני אדבר עם השופטים שירחיקו שוב את גרין.

            להגיב
  13. קלבדוס (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:36)

    אין הרבה מה לומר על סדרה ברורה מראש, בפלייאוף ברור מראש, בליגה ברורה מראש.
    תזכורת: 3 הקלעים הטובים בעולם באותה קבוצה. והדבר הכי חשוב בכדורסל הוא, עדיין, לשים את הכדור בסל.
    נתון המשחק: קליעה משלוש.
    גולדן סטייט, 16 מ-33 פסיכי (נורמלי אצלם).
    קליבלנד – שכאילו השתפרה – 12 מ-44.

    לא כוחות. לא היו, ולצערם של כמה, גם לא יהיו בשנים הבאות.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:37)

      בדיוק זה בתכלס העניין עם כל הברברת מסביב. 3 הקלעים הכי טובים בעולם באותה קבוצה.תקלע 130 הם יקלעו 140

      להגיב
    • ק. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:07)

      זה לא רק המשוואה 'יש לך 3 קלעים מעולים תקלע מלא'. זה משחק קבוצתי ותנועה בלתי פוסקת בהתקפה ( לעומת הבידודים והפיקנרול של קליבלנד שהשאר סטטיים).
      מתוך 20 סלי השדה הראשונים של הווריורס, 19 הגיעו מאסיסטים

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:38)

        לא ראיתי ששלת המאנימטיים של דוראנט היה מתנועה לקח כדור מהחצי רץ ושם צאקה. תעשה כמה תנועה שבא לך עם גי אר שאמפרט ואיאן קלארק ונראה אם יקלעו אותו דבר. הם קולעים גם בלי תנועה וההגנה צריכה להתרכז בהם על קשת ה3 ואז כל הצבע ריק והם גם מכדררים מעולה. בקיצור 3 מ10 השחקנים הכי טובים בעולם באותה קבוצה. 3 הקלעים הכי טובים בעולם באותה קבוצה. התנועה גם קלילה יותר שיש אותם. גולדן בלי דוראנט ועם סגל שנה שעברה היו יכולים גם לקחת אליפות אם כי אני מאמין במצב כזה שלברון היה פייבוריט במצב שכזה ולזה הם הוסיפו את דוראנט. תאר לך ריאל מדריד מביאים עכשיו את מסי במקום איסקו.

        להגיב
    • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:24)

      רק רגע, הרי סיפרו לנו שקליבלנד השנה טובה מ-GS מהשלוש. קולעים יותר, באחוזים טובים יותר. לא התבלבלתם עם הסטטיסטיקה? או שאולי הסטטיסטיקה משקרת?

      להגיב
      • שניר שלמד עם פנחס בעממי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 12:02)

        אבל מתעלמים מהעובדה שהקאבס קבוצת הגנה בינונית מינוס והווריורס קבוצת הגנה עילאית.
        כפי שאמרתי וחזרתי ועוד רבים אמרו וחזרו – הפער בכשרון גדול מדיי, הכל צפוי , סיום לא תחרותי לעונה לא תחרותית.
        הצרה היא שיש לנו עוד 2-4 עונות כאלו.

        להגיב
  14. רוני (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:36)

    קליבלנד עושים יותר מדי טעויות לא מחויבות. ריבאונד הגנה לא טוב, מחטיאים שלשות ועושים פאולים מפגרים. כבר משחק שלישי שזה ככה. הם משתפרים קצת ממשחק למשחק , אבל לא מספיק נגד קבוצה מצוינת כמו גולדן סטייט שבאו מאוד חדים לסדרה.
    היום היה לקאבס פחות משלושים אחוז מהשלוש, והם כל הזמן מוציאים החוצה לשלשות גם כשהם מתחת לסל בעמדה סבירה. בעיניי הם מכשילים את עצמם, גולדן סטייט מעולים אבל לא היסטוריים, למרות ה 15-0 שלהם.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:39)

      אני חושב שהקבוצה היחידה שהייתה מביאה פייט לגולדן זה הלייקרס של מגיק. מגיק התבטא בעניין ולא חושב שהם היו עושים סוויפ או בטוח מנצחים אבל הם היו עושים את המוות לגולדן. קארים וורתי היו אונסים בצבע דוראנט היה נאלץ להקיז דם מול מגיק

      להגיב
      • עודד (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:48)

        בבקשה תמצא דימויים אחרים, אונס זה מזעזע.

        להגיב
        • קלבדוס (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:51)

          לא עבור רבים מאוהדי הלייקרס.

          להגיב
        • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:01)

          אנו לא משתמשים פה בפוליטיקלי קורקט. אבל אם תרצה היו מדגדגים להם בעכוז.

          להגיב
          • דורפן (פורסם: 8-6-2017 בשעה 11:34)

            תראה – אני מאמין שהכוונה לא הייתה רעה. אבל בבקשה לא להשתמש לעולם בביטוי הזה. לא כאן.

            להגיב
  15. רן מפעם (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:43)

    אם GS ניצחו את המשחק הזה,ובכזו קלילות, אז כל משחק אחר שהפסידו או יפסידו הוא פשוט מתנה שהם חילקו.
    יבואו עכשיו ניתוחים מקצועיים והסברים נהדרים + הדיבור האין סופי על לברון אבל מי שראה את המשחק ראה קבוצה חד פעמית,נטולת אגו, שפשוט עושה מה שבא לה על המגרש.

    להגיב
  16. אסף (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:43)

    חוכמה גדולה לבוא בדיעבד ולהגיד שלברון היה צריך לשמור כוחות לסוף המשחק.
    כל מה שראינו עד היום מסידרה הזאת מעיד שאם הוא לא נותן הכל במחצית הראשונה, המשחק היה נגמר עוד לפני הרבע השלישי.

    להגיב
    • קלבדוס (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:53)

      אתה חותר תחת אושיות המגיב הישראלי –
      חכם בדיעבד + שונא בטירוף את לברון ג'יימס (הרבה-הרבה יותר מאהדת גולדן סטייט).
      עכשיו, נסה להתאים מחדש את מה שאתה כותב.

      להגיב
    • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:24)

      אתה רציני? אתה לא עוקב אחרי הסידרה? זה בדיוק מה שקרה לו משחק קודם. אין לו אויר ליותר ממחצית וקצת.

      להגיב
      • יאיר (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:29)

        בחיי שרק אתה ואיציק הופכים את לברון לערן לוי.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 13:58)

          איציק לא הופך אותו לערן לוי רק אומר שהוא לא בכושר.
          אגב אני סתם אוהב לקרוא ללברון לוזר כי היכולת המנטלית שלו היא סבירה + אבל הבעיה הכי גדולה אצלו לאורך כל הקריירה והסיבה שהוא לא ג'ורדן נעוצה בכך שהוא קלעי חלש מחצי מרחק ומה-3 (בינוני לכל היותר) ובגלל שהוא קלעי חלש זה נראה כאילו הוא עושה במכנסיים במאני טיים אבל הוא פשוט חלש בקליעה. הוא לא קרי, דוראנט, קליי, קובי, מייקל, בירד ולא אפילו דמיאן ליליארד בקליעה שלו. הרבה שחקנים בליגה יש להם קליעה יותר טובה משלו. ברור שהוא עולה על השחקנים שציינתי באספקטים אחרים במשחק אבל הקליעה שלו לא יציבה ורוב הנק שלו ברוב המשחקים רק בחדירות. שהקליעה שלו נכנסת זה נראה כמו ה48 נק נגד דטרויט, ה47 וה-46 במשחקים מול בוסטון, ה37 נק מול הספרס בגיים 7 והוא נראה בלתי עציר. אבל יש לו גם הרבה משחקים חלשים מאד בקליעה בסדרות הגמר בקריירה. אם היה לו קליעה טובה הוא היה משחיל היום חצי מרחק על הראש של איגי שנתן לו מרווח ב-113 111 שהיה אבל הוא העדיף למסור.

          לגבי SHADOW הוא אחד ההייטרים הגדולים, חח. הוא רוצה שלברון יקלע 70 נק כל משחק עם 20 ריב ו-10 אס ב-48 דק ועל הדרך יגרום לדרון וויליאמס לשים צאקות.

          להגיב
          • Shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 18:41)

            אתה טועה שמעון. אני לא מצפה מלברון לכלום. הפעולות שלו לאורך כל הקריירה היו מכוונות מורשת כשהמטרה העיקרית היא הרבה אליפויות ולכן אני שופט אותו במדד שהוא הציב.
            אצלי הוא מקבל נכשל עד עכשיו.

            זה לא קשור לסטטיסטיקה אישית אלא לתפקוד הקבוצות שאותן הוא בונה. כמובן שאותו אני שופט דרך משקפי הטוען להיות הטוב בהיסטוריה.

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 22:05)

              נו ברור שהוא נכשל לקחת 8 אליפויות שהוא ציפה. ברור שאת מייקל הוא לא יעבור. הוא טופ 4 היסטורי לטעמי כרגע ועד שיפרוש בהחלט יכול להיות מספר 2 נראה מה יהיה הוא צריך עוד אליפות אחת ואני לא רואה את זה קורה ב3 שנים הקרובות או את גולדן לא לוקחים טריפיט אלא אם כן הוא יתחבר לספרס או משהו כזה או יביא כוכב גדול נוסף. נראה מה יהיה יש לו עוד איזה שנתיים בטופ

            • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 22:06)

              אגב הרבה אנשים שמים אותו טופ 5 היסטורי אני חושב שהואנעשה קריירה מטורפת ומאד קרוב למה שהוא הציב לעצמו עם כל הציפייה שהייתה סביבו מגיל 15.

        • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 14:11)

          קודם כל, ערן לוי העלה את נתניה ליגה אז לא לזלזל בבקשה. מעבר לזה, היתה הטרלה שכנראה עד עכשיו לא הבנת. אני חושב שללברון יש כושר נפלא, אבל אילו הוא לא מספיק לאופי המשחק אותו הוא משחק, ולכן בחצי השני יש נפילה. לכן כז הזמן אני אומר שצריך לעשות תכנון משחק כזה שיאפשר לו יותר מנוחה בחצי הראשון כדי שיתפקד בשני, אבל זה לא יקרה.

          להגיב
      • אלעד כ (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:39)

        אני אשים לכם את התרומה של לברון בפרופורציה – אם כל שחקן אחר בליגה היה נדרש למאמץ הזה, הוא היה יושב בצד במשחק הבא, אם לא יורד מדדה כבר במחצית

        להגיב
        • Shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 18:42)

          וזה חשוב כי?

          להגיב
        • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 19:14)

          זה מאד חשוב.

          להגיב
  17. הרב אהרון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:51)

    ענק!

    להגיב
  18. shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 06:56)

    הגנה חלשה מול הגנה חזקה זה כל הסיפור. ההתקפה זה בונוס.
    כמות הפעמים שגולדן הגיעו לדאנק מהחטאה של קליבלנד היתה הזויה למעמד של גמר אנביאיי. השיא היה אחרי החטאה של לברון מתחת לסל.
    ברצינות?!
    קליבלנד נתנו תצוגה שמספיקה לניצחון אבל שמרו מתחת לכל ביקורת. למעשה הם שיחקו רק בצד אחד רוב המשחק.
    גולדן שיחקה ברמה הרגילה שלה בדיוק כמו במשחקים הקודמים ההבדל היחיד היה שקליבלנד לא נראו כמו שטיח.
    אנשים נוטים להסתכל רק על ההתקפה אבל כדורסל משחקים בשני הצדדים.

    אני מתרשם מהשיפור של קרי בהגנה. הוא באמת עבד על זה. הוא כבר לא הסביבון של העונות הקודמות.
    בסופו של דבר זה הלך למשחק צמוד ומה לעשות שבקליבלנד הכוכב זה לברון. תודו שכולכם הרחתם את זה מקילומטר.

    להגיב
  19. AdamB (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:04)

    מאז שKD עבר לגולדן סטייט חשבתי שפירוק הספסל משתי העונות
    הקודמות יחזור לרדוף אותם בפלייאוף -מודה בטעות.

    אם אני לברון ג'יימס – אני הולך לבעלים של קליבלנד – אומר לו שמביאים GM שמבין מהחיים שלו,
    אולי פרסטי מאוקלהומה, אולי מישהו מהמערכת של מיאמי. ונותן לו את המילה האחרונה בנושאי סגל.

    אני עדיין חושב שאפשר מהשלד הנוכחי של קליבלנד לבנות קבוצה שמנצחת את גולדן סטייט הזאת.

    להגיב
    • רועי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:07)

      שלברון יפטר את עצמו… ?

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:33)

        חחח הוא לא יפטר את עצמו. וכמו שכולם פה חזו בזמן אמת 90 מיליון הלכו על טריסטן לקבינימאט עכשיו תמצאו לו טרייד. אולי לברון יקח את הכשרון שלו לספרס ואצל פופ הוא ינוח כמו שצריך. מה אתם אומרים על טרייד של גינו טוני ופאו על לברון? אני סתם צוחק לא שזה יקרה . או שראסל מגיע לקאבס ואז הם ישחקו עם 2 כדורים במשחק. ראסל וסטיבן אדמס תמורת קיירי וטריסטן.

        להגיב
        • 7even (פורסם: 8-6-2017 בשעה 12:35)

          לא צריך טרייד.
          לברון מסיים חוזה השנה (כדי לחתום על חוזה משודרג שנה הבאה)

          להגיב
          • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 12:38)

            בקצב הזה, מי ישדרג לו משהו, וגם הגיל לא לטובתו.

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 13:49)

              אז הוא יכול לקחת את הכישרון שלו לאיפה שבא לו???

  20. רותם (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:04)

    11-0 בסוף המשחק לווריירס
    כל השאר היילייטס

    להגיב
  21. אסף (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:05)

    אז יש קבוצה עם 4 שחקנים שכל אחד מהם הוא טופ 2 בעמדה שלו בליגה, והיא מנצחת בגמר משחק צמוד?
    שוק.
    אבל תנו לאינטרנט כמה דקות, הוא כבר ימצא את האשמים ואת הלוזרים. אה, שוב לברון? כל הכבוד, אינטרנט.

    להגיב
    • אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:07)

      תוסיף לזה את השחקן השישי הכי טוב בליגה.

      להגיב
    • עסק שחור (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:30)

      הבחירות לחמישיות העונה לא תומכות בטענה שלך.

      להגיב
      • אסף (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:31)

        בוא נבדוק:
        עמדה 1: אמנם קארי נבחר אחרי ווסטברוק והארדן, אבל אנחנו בטח מסכימים שהוא טוב משניהם.
        עמדה 2: בגלל ריבוי הרכזים, השוטינג גארד היחיד שנבחר הוא דרוזן. חוץ ממנו, אני לא רואה שוטינג גארד אחר שעדיף על קליי. ביל? מקולום? אני מעדיף את קליי.
        עמדה 3: דוראנט נבחר אחרי לברון וקוואי, אבל זה בגלל הפציעה. שוב, אנחנו בטח מסכימים שהוא הסמול פורוורד השני בליגה אחרי לברון.
        עמדה 4: הפאואר פורוורד היחיד שנבחר לפני גרין הוא דיוויס, ובצדק.
        עמדה 5: יש מקום לשיפור.
        וכמו שאלון אמר: גם בעמדה 6 איגי הוא כנראה בין 2 הטובים בליגה.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:29)

          קליי לא רואה את דרוזן ממטר. הוא השוטינג הכי טוב בליגה ביי פר.

          להגיב
        • ק. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:55)

          בגלל ריבוי הרכזים אין טעם להפריד בין עמדות 1 ו-2

          להגיב
        • jhkj (פורסם: 8-6-2017 בשעה 17:00)

          להגיד שדוראנט יותר טוב מקוואי האחרי העונה הזו זה ממש אמיץ השנה. קוואי mvp לגיטימי השנה, נתן בראש לגולדן סטייט כשיחק והיה עליון על דוראנט הגנתית ובעל אותה תרומה התקפית. תוקף בחסד עליון והמגן הכי טוב בליגה. בכלל בכלל לא ברור שדוראנט יותר טוב, ואני חושב שקוואי העונה יותר טוב,

          להגיב
    • jhkj (פורסם: 8-6-2017 בשעה 16:58)

      דוראנט לא בשני המקומות הראשונים בעמדה שלו, קוואי ולברון הם השניים הראשוני כיום

      להגיב
  22. MOBY (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:05)

    סופסוף משחק!
    לברון בלתי נתפס, הבעיה של קליבלנד ושל לברון שהם לא מסוגלים לשחק בלעדיו.
    האיש צורח מנוחה. קיירי מבחינתי אכזבה, חייב לאפשר ללברון לנוח והוא לא.
    צודקים האומרחם שללא הנקודות של לברון בחצי הראשון לא היה משחק צמוד.

    להגיב
    • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:21)

      ללא הנקודות של קיירי בשניה הם לא היו עולים ליתרון.
      אבל עזוב שטויות זה לא מזכיר לך עוד קבוצה שעשו מהכוכב שלה נבל?

      להגיב
      • MOBY (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:38)

        מי התכוונת? הלייקרס של קובי?

        להגיב
        • Shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 18:45)

          דווקא אוקלהומה

          להגיב
  23. אלון3131 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:06)

    בסופו של דבר כולנו קורבנות של מייקל גורדן.
    הוא יצר אצל כולם סטנדרט ביצוע לא הגיוני בפלייאוף, מעולם לא להפסיד פחות או יותר. ששכחנו שכל הגדולים לפניו ואחריו מפסידים לפעמים.
    זה מה שגורם לאנשים לקרוא לסטף ודוראנט לוזרים לפני שנה(שזה כבר אז היה הזוי) וזה מה שגורם לאנשים לקרוא ללברון לוזר.
    כל מה שהוא לא גורדן לעולם לא יהיה ווינר. קשה להנות ככה.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:32)

      עזוב לוזר, לא לוזר, אין לא אויר בסוף. אנשים נורמליים לא היו יכולים לקום מהספסל, ולברון מנסה לרוץ, אבל גם הוא לא מסוגל. אתה יכול לספר עד מחר שאם ינוח בחצי הראשון לא יהיה על מה לשחק בחצי השני. בפועל, אין מי שיסגור את המשחק בחצי השני כי אין אויר, אז מה זה עוזר?

      להגיב
      • ישראל (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:00)

        סל קל של קורבר ואתה מדבר אחרת לגמרי. גם אם לברון מגיע מותש – 11-0 זה נתון חריג

        להגיב
        • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:15)

          חריג כן, אבל כשאין אויר זה כבר פחות חריג. ואם היו גונבים משחק כשיטה זה לא מחזיק מים.

          להגיב
      • ישראל (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:01)

        ואגב, איך זה שדווקא בחצי השני, שלברון כביכול כבר היה עייף, קליבלנד נתנו בראש?

        להגיב
        • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:16)

          תסתכל כמה מחליפים היו ל-GS על המגרש. אפילו בתחילת הרביעי ו-GS בפיגור, קרי על הספסל. קאר יודע שהוא צריך את הכוכבים טריים ל-4 הדקות האחרונות וזה ההבדל.

          להגיב
        • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:19)

          קיירי קוראים לזה. תבדוק כמה קלע. תבדוק גם את קורבר.
          בנוסף גרין הסתבך בבעית עבירות ובזמן שהוא היה על הספסל זה די הזכיר את איך שהם נראו שנה שעברה אחרי ההרחקה.
          בעיקר בהגנה.

          להגיב
      • א.ב (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:13)

        ב2 הדקות שלברון נח התוצאה הייתה 12:0 ….

        להגיב
  24. רותם (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:07)

    ואם מישהו ראה את תריסטן תומפסון אז שיתייצב במשרדים של קליבלנד.
    על דרון ווילאמס בככל לא צריך לבזבז מילים.

    להגיב
  25. שחר (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:09)

    הניצחון בסוף הגיע מההגנה, קליי גרם לאיבוד של לאב מתחת לסל, ואחר כך סגר את ארווינג שהחטיא שלשה וכמובן איגודאלה על לברון.
    בצד השני גולדן קלעו יחסית בקלות. קליבלנד עשו מה שהם יכולים, נראה אם יהיה 16-0

    להגיב
  26. DS (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:11)

    הסיכום שלי: קליבלנד הצליחו להחזיר את הכבוד שלהם רק כדי לאבד אותו בשתי הדקות האחרונות.
    להגיד שזה נבע מעייפות זו חוכמה בדיעבד. לקבל החלטות נכונות ולייצר סלים במאני טיים זה קשה, גם אם אתה לא עייף.

    להגיב
  27. no propaganda (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:24)

    לברון אוכל את הדייסה שהוא הישל בעצמו וזה נורא כיף לראות

    להגיב
    • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:38)

      תענוג ואירוניה מושלמת כשהוא מקבל מדוראנט בראש

      להגיב
      • no propaganda (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:04)

        מה שכן חייבים לאמר שזה השתלם לו. בלי מה שהוא עשה במיאמי הוא היה יכול לשאר עם טבעת אחת או אפילו בלי טבעות בכלל

        להגיב
        • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:25)

          לעולם לא נדע.

          להגיב
  28. Ljos (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:24)

    All for one and one for all.
    ככה זה כשאתה מכיר רק את החצי הראשון של המשפט ובמשך כל העשור הנוכחי משחק בקבוצות על שמטרתן להוציא את המיטב ממך.

    להגיב
    • Ljos (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:33)

      … ואז אתה פוגש קבוצה שעושה את שניהם.

      להגיב
  29. ק. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 07:49)

    לא ברור לי הנהי אחרי כל נצחון של גולדן סטייט "אבל זה לא כוחות". גם אני לא אהבתי את הבחירה של דוראנט בזמן אמת, אבל ברגע שזה קרה- זהו, זה נתון. צריך להתמודד. מזכיר לי את מתבכייני הקיזוז.
    לא הגיוני שכל נצחון של קליבלנד במזרח זה לא חוכמה וגם כל הפסד שלהם בגמר זה לא חוכמה ולא כוחות.
    כאילו קבוצות לא יכולות להוצי מעצמן יותר או פחות ממצב נתון, וגולדן סטייט ממקסמת את הכשרון שיש בה (כמו שכתבו פה "בצורה חסרת אגו וחד פעמית") וזה לא טריויאלי.
    רשמתי את זה במשחק הקודם וזה עדיין תופס – קליבלנד צריכים להעלות דרגה בהגנה ובריבאונד – כמו ששיחקו ברבע השלישי

    להגיב
    • shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:30)

      ++

      ובוא ניזכר מה קרה לגלקטיקוס של הלייקרס ומול מי הם ניגפו אחרי שדרסו את הליגה בדרך לאליפות רביעית.
      תבוסתנות כזו לא ראיתי כבר הרבה זמן מקבוצה שמשחק בה השחקן "הטוב" בעולם והטוען לטוב בהיסטוריה.
      האמת שאני גם לא זוכר תבוסתנות כזו גם מאוהדים. כנראה שככה זה כשאתה אוהד שחקן ולא קבוצה (אלא אם זו הפועל)

      להגיב
      • בלייק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 13:52)

        הגלקטילייקרס דרסו את הליגה כל הדרך למקום השני במערב, אחרי מינסוטה (!!), משחק יותר מהספרס ושניים יותר מהקינגס.
        המאזן שלהם בסוף העונה היה 56:26 מהדהד שעוד לא נראה. בפלייאוף נמשכה הדריסה עם מאזן 12:5 היסטורי לפני הגמר.
        קרל מאלון חצה את גיל 40 לפני הגמר, והיה פצוע חצי עונה בערך.
        אחרי הביג-4 (ששניים מהם היו מעבר לשיא) הקלעים הבאים של הקבוצה (מבחינה סטטיסטית) היו מדבדנקו ודווין ג'ורג'.
        להשוות את זה לקרי-דוראנט-קליי-דריימונד 2017, ארבעתם בני 27-29 זה משקר.
        מאלון שיחק 9,000 שנה בפרנצ'ייז אחד לפני שניסה להרגיש מה זאת אליפות על ידי החלפת מועדון.

        לגבי תבוסתנות הקאבס, אני מניח שכמו כל דבר, זה מה שמחלחל מלברון. תסכול עצום על זה שהוא עשה ועושה הכל כדי לייצר שושלת ולבנות מורשת, וכל פעם משהו אחר מונע את זה ממנו.
        האוהדים? להגיד שהאוהדים של הקאבס אוהדים שחקן ולא קבוצה זה סתם לא נכון. אם אתה מתכוון לאוהדים בדה באזר, אז כאוהד נטרלי בסדרה (אוהד את הלייקרס שממש לא רלוונטים) אני לא מתבכיין, הכל בסדר, שינצחו, יהנו ויציגו את אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. בטח אחת הקבוצות שהפער בינה לבאה אחריה הוא מהגדולים בהיסטוריה. אין לי טענות לג"ס כארגון או לשחקנים שלה, אבל גם אין לי הנאה מלראות את זה. בלי מתח ותחרות אין לי עניין כאוהד נטרלי, וכל פעם שנשארתי ער/קמתי לראות משחק בפלייאוף הזה התאכזבתי. אז הפסקתי.

        להגיב
        • Shadow (פורסם: 8-6-2017 בשעה 18:49)

          הלייקרס היו מפלצת ואתה כנראה לא ממש זוכר את הלך הרוח לגביהם. כל הזמן אמרו שזה לא כוחות. כמובן שתמיד היו משווים אותם למכבי.

          ועם כל הכבוד להשוואה שאתה עשית מה עם להשוות את דטרויט לקליבלנד?

          להגיב
          • בלייק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 20:16)

            דווקא זוכר לא רע, אבל מפריד בין הבאז לבין צה שקרה בפועל. בפועל, שאק וקובי כבר לא יכלו לסבול אחד את השני, פייטון ומאלון, במיוחד מאלון, היו מעבר לשיא והתוצאות היו בינוניות (ביחס לציפיות) לאורך כל הדרך. לקראת הגמר רבים חשבו שאם היא כבר הגיעה עד לכאן, ולאור היריבה החלשה והמפתיעה, היא תיקח ואולי אפילו בסוויפ או עם הפסד אחד. אבל הפיסטונס התחברו באותה עונה באופן מרשים, אפילו מדהים.
            אבל בשום שלב הם לא דרסו את הליגה באותה עונה.

            להגיב
            • Shadow (פורסם: 9-6-2017 בשעה 03:46)

              אבל למיליונרים מקליבלנד עושים הנחות.

              זה בדיוק העיניין. איך בכלל מתקיים פה דיון שבו קליבלבד מסכנים?
              מדברים על כמה זה לא כוחות ושוכחים שזה שאתה יותר טוב לא מבטיח לך ניצחון.

              מה שאומר שחשוב שתהיה קבוצה ולברון אף פעם לא בונה קבוצות. הוא מביא משרתים בשביל "המלך".

  30. ניר (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:14)

    כנראה שאת גולדן סטייט הנוכחית אפשר להשוות לנבחרת ברזיל בכדורגל ממונדיאל 1970, לא משנה כמה תקלע מולם הם פשוט יקלעו יותר.

    להגיב
  31. אריק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:19)

    מרגש כמעט כמו הזכייה של ריאל באלופות

    להגיב
  32. יואב דובינסקי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:38)

    אכן זה רוח התסכול בקליבלנד. שכביכול נתנו שני משחקים טובים מאוד והם הפסידו את שניהם. אחד ב19 והשני בבית. תחושת ייאוש של מה עוד צריך לעשות כדי לנצח אותם?

    להגיב
    • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 08:51)

      לברון למשל יכול לנסות שנה הבאה לקחת את היכולות שלו ולהביא אותם ל-GS.

      להגיב
  33. א.ב (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:50)

    נראה לי שחובה להחיל על הליגה תקרת שכר קשיחה,
    כל הפלייאוף הזה היה ביזיון, רק שתי קבוצות שיחקו עם איזה שהיא מטרה להגיע לגמר, ובגמר ראינו שגם זה לא מספיק מול המפלצת שנבנתה בגולדן סטייט ואל תגידו לי שבקליבלנד יש בחירות מספר 1 כי גם כל מיני ביזלי\אודן\ ועוד ועוד היו בחירות גבוהות מאד.

    להגיב
    • עידו ג. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 09:52)

      בתכלס אתה צודק אבל הניסיונות להחיל תקרה כזו כבר עלו בשתי השבתות וההסכם הקיבוצי ממילא לא נתון לדיון ב-5 שנים הקרובות.

      להגיב
    • דורפן (פורסם: 8-6-2017 בשעה 11:31)

      תקרת שכר קשיחה גם לא תעזור. רק חוזים יותר ארוכים. קארי ודוראנט מדפיסים כסף – בעולם הפרסום – ואם בא להם לשחק ביחד הם ישחקו ביחד. מקסימום תוריד להם משכורת

      להגיב
      • יריב (פורסם: 8-6-2017 בשעה 16:12)

        אני לא בטוח מה יקרה אם יבוטל שכר המקסימום. זה לא רק כסף, אנחנו חיים בחברה שבה שכר הוא גם סמל סטטוס.

        להגיב
        • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 16:30)

          ובחברה בה השכר הוא סמל סטטוס (ראה מקרה טריסטן תומפסון) באים כוכבים ומותרים על שכר כדי לשחק ביחד. לא מובן מעיליו.

          להגיב
          • עידו ג. (פורסם: 8-6-2017 בשעה 16:53)

            בינתיים הם לא ויתרו על כלום.

            להגיב
            • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 17:02)

              בינתיים.

          • יריב (פורסם: 8-6-2017 בשעה 19:17)

            יש שחקנים שויתרו על שכר כדי לשחק בגולדן סטייט, ווסט ופאצ'וליה עולים בדעתי מיד (כמובן, ווסט ויתר על שכר כדי לרדוף אחרי טבעת כבר בשנה שעברה עם סן אנטוניו), אבל אלו לא ממש השחקנים עליהם בנויה הקבוצה.

            להגיב
            • איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 19:28)

              התכוונתי לפרסומים שהיו שדוראנט מוכן לוותר על שכר מקסימום כדי לשמור על הקבוצה בעונה הבאה. אם זה באמת יקרה זה כן יהיה משהו משמעותי.

            • יריב (פורסם: 8-6-2017 בשעה 20:26)

              זה לא רק דוראנט. לגולדן סטייט יש בעצם שני שחקנים חתומים לעונה הבאה, תומפסון וגרין, על 34 מיליון דולר (יחד). יש להם גם את מקאו ושונות על עוד 4.5 מיליון. התקרה בשנה הבאה צפויה להיות כ-103 מיליון ותחילת תשלום המס בכ-120 מיליון. לכאורה, זה משאיר די הרבה מקום, אבל חוזה מקסימום לדוראנט הוא 35 מיליון ולקרי 30. בימינו גם איגודאלה מקבל שכר יפה (כ-11 מיליון) ואפילו ליוינגסטון מקבל כמעט 6 (וגם הגבוהים מקבלים כמה מיליונים, אפילו בשכר מינימום).
              בקיצור, להכניס את כולם מתחת לתקרה אי אפשר בלי שמישהו יצטמצם, נראה אם מישהו יעשה את זה. אני לא בטוח שזה הכרחי, יכול להיות שגולדן סטייט יכולים לעבור את התקרה, מדובר בשחקנים שלהם.

  34. yaron (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:29)

    נמאס מהבכיינות של "זה לא כוחות"
    ה-NBA ובכלל ספורט אמריקאי מבוסס על יכולות ניהול בראש ובראשונה. יש תקרת שכר ויש דראפט כך שהתחרות לעולם נשמרת. כמובן שבדרך נוצרות שושלות לכמה שנים וגולדן סטייט לא הראשונה ולא האחרונה. אין להם שום יכולת להמשיך ככה ל-23 שנה אלא אם יהיה שם מנהל גאון ברמות שלא נראו מעולם בספורט האמריקאי.

    לגבי לברון – בחר בחולצה 23 ומהרגע הראשון העמיד את עצמו להשוואה (ולאתגר) מול מייקל ג'ורדן. אפשר להגיד שהוא שחצן אבל מצד שני צריך ביצים של שור בשביל להעמיד את עצמך לכזה מבחן. הוא רוצה ומבקש להיזכר כמס' 1 בהיסטוריה וכזאת היא ההתייחסות.
    כשקובי ו-LA הפסידו 4-1 לדטרויט הקטילה היתה שונה כי קובי מעולם לא העמיד את עצמו בצורה כל כך גלויה מול ג'ורדן. אני בטוח שבליבו חלם על מצב בו ישוו ביניהם אבל הוא לא שם את הביצים על השולחן ואמר זאת המורשת שאני בונה, להיות מס' 1 EVER.

    להגיב
    • יאיר (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:34)

      על קובי אף אחד לא שמע לפני שנות ה 20 שלו.
      לברון בגיל 15 קיבל שער ב SI.
      יחי ההבדל הקטן.

      להגיב
      • yaron (פורסם: 8-6-2017 בשעה 10:58)

        נכון, אבל בלי קשר לברון הציב לעצמו את הרף הכי גבוה שאפשר. אי אפשר לשפוט אותו אחרת גם אם רוצים. בסופו של דבר זה יהיה המבחן – יותר טוב מג'ורדן או לא.
        קובי אחד מעשרת הגדולים וטוב לו שם :-)

        להגיב
  35. matipool (פורסם: 8-6-2017 בשעה 11:10)

    *אוף טופיק*
    גרייזס – העם מבקש פוסט על הסיפור ההזוי של ליברפול / ואן דייק / סאותהמפטון.
    מה יהיה עם המועדון שלנו? אנחנו נראים בדיחה עכשיו.
    לפני יומיים ואן דייק וסאלח היו "סגורים" אצלנו בתור המטרות הראשונות של קלופ ושניהם התעופפו ברוח.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 8-6-2017 בשעה 11:39)

      אמ;לק:
      תהליך
      אתם סוציאליסטים שכסף קטן עליהם
      מכוונים לשחזר את הישגי העונה האחרונה
      החלטתם להיגמל מגניבת שחקני סאותהאמטון
      שחקנים עם סיומת ואן לא מצליחים מסורתית באליצור קריית סבל
      מתי. תזהר שלא תגמור כמו סטיבי בננה בליגה האירופית

      להגיב
  36. איציק (פורסם: 8-6-2017 בשעה 12:19)

    עכשיו הודיעו באופן רשמי שאחרי פאצוליה יסיים לטפל בטריסטן תומפסון הוא יתפנה לטפל באלישי כדיר.
    ממליץ לכדיר לא להתפתות לזרוק שלשות מולו, מסוכן מאד.

    להגיב
  37. S&M (פורסם: 8-6-2017 בשעה 13:29)

    איך האמנתי לכל החארטות האלה על ההתחמשות של קליבלנד. וויליאמס, קורבר ופריי ביחד, שווים לתפוקה של חן ליפין. ועל אלה הם משלמים מס חריגה מתקרת השכר. בדיחה.

    להגיב
    • טל 12 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 16:51)

      לברון היה צריך לבנות קבוצה (בעזרת טיירון לו) שמתפקדת מספיק טוב בלעדיו,הוא צריך עוד כמה דקות מנוחה במשחק.

      להגיב
  38. טל 12 (פורסם: 8-6-2017 בשעה 16:46)

    היה יופי של משחק, מהנה מאד לצפייה. כיף לראות כדורסל כזה, במיוחד כאשר המשחק צמוד, זה נהדר.

    כבר 0-3 אבל היה צמוד אז אני לא יכול להתלונן.

    להגיב
  39. shohat (פורסם: 8-6-2017 בשעה 16:49)

    יפה מאד הפוסט.

    להגיב
    • shohat (פורסם: 8-6-2017 בשעה 16:50)

      משחק מצוין של קליבלנד. הייתי בטוח שהם מנצחים את זה. ואז בא דוראנט. זה שלו.

      להגיב

מה דעתך?