משחק 4. אין טאטוא

מסתבר שגם טיירון לו יודע משהו על הקאבס

mmmm

מי שלא צפה בעונה הרגילה כי היה עסוק/מעוצבן על דוראנט/ידע מראש מי יגיע לגמרשזה מאוחר  – אולי פספס משהו. זה כבר מזמן לא ״הקבוצה הקשוחה מקליבלנד נגד צלפי השלשות של גולדון סטייט״. שתי הקבוצות גרמו זו לזו להשתנות. קליבלנד החלה לזרוק יותר שלשות מהווריורס ובאחוזים יותר טובים. גולדן סטייט, מלבד סיפור דוראנט, החליפה חצי סגל והביאה שחקני פנים הרבה יותר גדולים וחזקים.

אז צודק או לא – טיירון לו לא חשב שהוא משחק מלחמת חפירות עם מת׳יו דלבדובה ולא האט את המשחק – אלא שחרר את ההתקפה שלו. גם הוא יודע משהו על הקאבס. הוא קיבל ֿתצוגת התקפה היסטוריות – קיירי אירווינג היה בלתי שמיר –  וגם קצת יותר דקות מנוחה לללברון – עם שיאים אינספור וניצחון ענק ועכשיו 1-3 כמו בשנה שעברה. וקליבלנד תרגיש שהיה צריך להיות 2-2.

אבל כמובן לא כמו בעונה שעברה מבחינת סגלים, פציעות והרחקות. לכן אין סיבה לייחס לניצחון הזה בינתיים משמעות מעבר לאלופה גאה שלא רצתה ששיא היסטורי וטאטוא יקרו במגרש שלה.

*

בכדורסל האטומי הזה צריכים למצוא פתרון יותר טוב לשיפוט.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

87 תגובות ל “משחק 4. אין טאטוא”

  1. תומר הוותיק (פורסם: 10-6-2017 בשעה 06:07)

    אגב, שיפוט הטלוויזיה דיי ביאס מבחינת חווית הצפייה…
    הרגיש כמו פוטבול עם כמות העצירות בכדי לבדוק משהו…

    להגיב
    • מיקו גוטליב אהלן סבבה (פורסם: 10-6-2017 בשעה 10:16)

      לכל מי שטוען שזה יהיה פתרון קסם בכדורגל.

      להגיב
      • shadow (פורסם: 10-6-2017 בשעה 19:47)

        לא משווים תפוחים לתפוזים

        להגיב
    • שי אורן (פורסם: 11-6-2017 בשעה 11:22)

      הרגיש כמו פוטבול? אולי אראה את משחק 5

      להגיב
  2. איציק (פורסם: 10-6-2017 בשעה 06:09)

    1. שיפוט זוועתי
    2. כל עוד השיפוט כזה, קליבלנד צריכה לשחק על גבול הברוטליות (ואולי המילה גבול מיותרת) כי זה מה שייתן לה סיכוי לניצחון
    3. מי שחושב שדוראנט, סטף וקליי תפסו יום רע מהשלוש שיחשוב עוד פעם. קליבלנד עם הברוטליות שלהם הוציאה את השלושה מהקצב. הנק' של דוראנט אלו נקודות של מחוץ למשחק ולא מתוך המשחק של GS
    4. אם GS לא יתאימו את המנטליות שלהם לאגרסיביות הזו זה יכול להיגמר מבחינתם רע ואז הם באמת יהיו קבוצה היסטורית (במובן השלילי)
    5. קשה לי להאמין שקליבלנד מסוגלת לתת עוד שלושה משחקים ברמת אינטנסיביות זו, אבל אם כן, אז ההימור שלי זוכה :-)
    6. יום שני הוא יום לא טוב לקום באמצע הלילה :-(

    להגיב
  3. S&M (פורסם: 10-6-2017 בשעה 06:16)

    כמה בכיינות על השיפוט. ג"ס יותר נהנית מהשיפוט. חצופים.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 10-6-2017 בשעה 06:20)

      תן לי גם את מה שלקחת.

      להגיב
      • S&M (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:28)

        לא יכול לעזור לך עם זה. לא רואה אפשרות לשיפור.

        להגיב
    • שמעון (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:27)

      אני חושב שהשיפוט מעולה וזה מצויין שהולכים הרבה לטלוויזיה. הקאבס לא עושים שום ברוטליות פשוט שומרים יותר טוב אני לא ראיתי שום דבר לא חוקי.

      להגיב
      • S&M (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:30)

        נכון מאוד. ובכל זאת, כל הזמן דריימונד גרין מסתובב עם פרצוף תחת, דוראנט מקבל פלייגרנט על פאול רגיל של לאב, והם ממשיכים לבכות.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 10-6-2017 בשעה 08:56)

          דריימונד בוכה משנה שעברה מהסידרה מול אוק, אחד המלוכלכים והבכיינים וכבר למדו אותו. מנסה להיות רודמן לעניים.

          להגיב
        • איציק (פורסם: 10-6-2017 בשעה 10:49)

          דימונד גדין היה אמור להיות מורחק על התנהגות בזויה. דוראנט חטף בראש ולא יכול לדעת בכוונה או לא אך מבחינתו זה חמור, נראה אותכם מקבלים לפה כזו. הלחץ על השופטים זה משהו מקובל והבעיה שהם ניכנעו מעין מקצה קיזוזים. לעומת זאת גפרסון כמעט הוציא יד לאיגודלה כמו שאוליניק עשה ללאב. עשה בברור בכונה ועוד הוסיף הצגה כאילו הורגים אותו. את זה לא בדקו ואיגי קיבל עברה. אחרי זה שאמפרט עשה הצגה כאילו סטף הורג אותו במירדף אחרי כדור אבוד ושוף סטף קיבל עברה במקום שמפארט על התחזות. תוסיפו לכך שקליבלנד דחפה, שמה ידים בצורה בוטא על שחקני GS בהתקפה, וכל ניסיון להחזיר משחק טיפה אגרסיבי שלח את קליבלנד לקו. לא שדחפו או שמו ידים אחרת. אני דרך אגב חושב ש-GS עשו עברות ובסדר ששרקו. אני טוען שלקליבלנד היו צריכים לשרוק פי 3. ישר קלי וגרין קיבלו שתי עברות וכך אי אפשר לשמור כשלך שורקים על הכל ולצד שני על לא פחות חמור בלעו את המשרוקית.
          לפחות טוב שזה קרה במשחק זה כיוון שגם עם שיפוט טוב קליבלנד היו נותנים בראש. הגיע להם לנצח, משחק מטורף שלהם.

          להגיב
          • ק. (פורסם: 10-6-2017 בשעה 14:00)

            מסכים עם איציק לגבי השיפוט, בלט מאוד התפיסות ידיים בריבאונד הגנה.
            עדיין, לא זה הכריע את המשחק. ההבדל בסוף הוא ההבדל באחוזי שלשות של קליבלנד לעומת סטף וקליי

            להגיב
          • שמעון (פורסם: 10-6-2017 בשעה 20:36)

            גפרסון ממש לא עשה כמו אוליניק אבל אכן לא היה עבירה של אף אחד מהצדדים וסתם שריקה. לגבי קרי בתחילת המהלך הוא תפס את שאמפרט במותן שלא יוכל לרוץ ואז שאמפרט עשה הצגה אז מה? היה פאול ברור.
            איזה ידיים שמו בדיוק? שמרו בצורה חוקית לגמרי כל פעם ששמו ידיים נשרקה עבירה.

            להגיב
  4. MOBY (פורסם: 10-6-2017 בשעה 06:21)

    אימון קליעות משובח.
    הגנה לא הייתה כאן. כמות המבטים הפנויים (מעניין למה אין סטטיסטיקה כזו) עצומה.
    קיירי ענק, ושיביא את המשחק הזה לג"ס. לא הגיע לנו טיאטוא אחרי העונה והפלייאוף האלו.
    יאללה קליבלנד לשחק משבת לשלישי.
    לברון הוא חייזר, ואת לאב הם צריכים שלא יתעורר מהחלום שבו הוא נמצא.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:29)

      אם לברון וקיירי משחקיםרמה הזאת אז יש סיכוי למשחק צמוד,אם אחד מהם בטעות לא בשיאו יהיה כמו 2 המשחקים הראשונים בלו אאוט. לדעתי גולדן מנצחיםעל 20 הפרש משחק הבא אבל הלוואי ואטעה אני ממש רוצה שדוראנט יפסיד את האליפות הזאת למרות שזה לא יקרה.

      להגיב
    • MOBY (פורסם: 10-6-2017 בשעה 08:30)

      יש להבהיר שלי, לא איכפת זהות המנצחת, והפליאוף הזה למעט משחקים בודדים היה לא מותח. ולכן 7 משחקים אולי יכהו את התחושה..

      להגיב
  5. גיא (פורסם: 10-6-2017 בשעה 06:32)

    גולדן סטייט חשבו שהמשחק לפרוטוקול בלבד והגיעו לא מוכנים.
    עם כל התצוגה ההתקפית של קליבלנד, היו לג"ס אינספור הזדמנויות לחזור, והם בעטו בדלי פעם אחר פעם.

    אגב, סטף שוב נעלם כשקשה. מילא לא לקלוע, אבל הוא ברח מאחריות ומהכדור והתעסק בלעשות חסימות. זו הסיבה שאני אוהב את קלי. הוא יכול להיות טוב או רע, אבל הוא לא מפחד לבקש את הכדור ולקחת זריקות חשובות.

    לגבי ההמשך, זה אולי עוד מוקדם, אבל אחרי שני המשחקים בבית קליבלנד יודעים שהיה אמור להיות שוויון עכשיו, והמומנטום בבירור לצידם. זה ממש לא נשמע תלוש שהם ינצחו במשחק הבא. רואים את הפחד בעיניים של סטף.

    להגיב
  6. מתן גילור (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:06)

    קרי שחקן עילאי בסדרה עילאית. 25 נק' ב-54% אפקטיבי, 96% מהקו, 8.5 כ"ח, 9.25 אס' ביחס של 2.47 אס'/אב' ו-2 חט'.
    אז היה לו משחק אחד חלש. מה קרה?

    להגיב
  7. shohat (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:13)

    זה כאילו שבסרט הראשון המורדים, בנחיתות מוחלטת ונגד כל הסיכויים, יפוצצו את הdeath star. ואז בסרט ההמשך, הם יפוצצו death star יותר גדול (ועוד אחרי שהקיסר עם כוחות העל הצטרף).

    עלילה מופרכת.

    להגיב
    • MOBY (פורסם: 10-6-2017 בשעה 08:27)

      ובכל זאת שובר קופות….

      להגיב
  8. אמוץ כהן-פז (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:21)

    האלמנט המנטלי אצל קליבלנד, למנוע מג׳׳ס לעשות היסטוריה אצלי בבית, היה חזק יותר מהרצון של ג׳׳ס לעשות אותה.

    להגיב
  9. S&M (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:27)

    מה שקרה הלילה זה הרבה יותר מסתם ניצחון. מאז ה-3-1 נגד ג"ס הדיבור על דוראנט הוא על צ'וקר. ומאז ה-3-1 על ג"ס, הדיבור על ג"ס הוא על צ'וקרים. והדיבור הזה רק ילך ויתעצם. ואם בטעות, במקרה, באיזושהי צורה, קליבלנד תנצח את משחק חמש, היא הופכת להיות פייבוריטית למרות שהיא תהיה בפיגור 3-2.

    הבשורה היותר גדול לקליבלנד, היא שלראשונה בסדרה קליבלנד קיבלה את ג'פרסון במלוא הדרו (לדעתי הוא ה-MVP), ויותר חשוב – את דרון וויליאמס וקייל קורבר גם בהגנה וגם בהתקפה. פתאום יש להם ספסל, ולברון יכול לנשום. כל דקה שהוא בחוץ, זה 10-0 לג"ס. רק מהלילה זה הפך למשחק של 8 נגד 8 ולא 8 נגד 5 כמו שהיה בשלושת המשחקים הראשונים. וזה קרה להם מוקדם יחסית. לקווין לאב זה לקח סידרת גמר מביכה ושנה שלמה להפוך לשחקן שהוא עכשיו. מחור בהגנה הוא הפך לאי של יציבות, גם בהגנה וגם בהתקפה. אם וויליאמס וקורבר יהיה במשחק גם בחוץ, זה פתוח לגמרי.

    להגיב
    • אבשלום חום (פורסם: 10-6-2017 בשעה 13:12)

      ככל שאתה ממשיך מתברר שממש אבל ממש אין לך מושג חוץ מאג'נדה נגד הלוחמים. על איזה ספסל אתה מדבר בדיוק ? שתי שלשות של קורבר וויליאמס ? שני שחקנים שקלעו 8 מאיזה מאה ארבעים נקודות , מזה אתה מתלהב , חוץ מג'פרסון אף שחקן ספסל לא עשה כלום. זה שוב רק החמישייה עם שיפור אצל TT ואחוזי שלשות מטורפים .

      להגיב
  10. קלבדוס (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:28)

    עוד משחק להארכת הסדרה, כלומר עוד צ'אנס לקארי בכל זאת לזכות בתואר (הכ"כ לא משמעותי), פיינאלס MVP.
    איבד אותו סופית.
    אה, ולברון כרגיל עשה במכנסיים.

    להגיב
  11. טל (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:31)

    השטף ההתקפי באמת לא עבד היום וגם המבטים הפנויים לא נכנסו. בסוף הסטטיסטיקה מתיישרת כמו שאמר פעם מישהו ובאמת שקליבלנד היו פנומנלים היום.
    אבל בסיכומו של עניין, ג"ס עשו מה שהם היו צריכים, לקחת 1 מהשניים בחוץ. זה הכול.

    להגיב
    • משה (פורסם: 10-6-2017 בשעה 08:56)

      בדיוק. זה מתקשר לטור של אריאל אתמול על קבוצות הכוכבים וריכוז הכישרון. פעם היה ברור שיוצאים למשחקי החוץ כדי לקחת משחק שיאפשר גניבת ביתיות או סגירת הסדרה בבית. היום כל הפסד הופך לאסון ואובדן מומנטום.

      להגיב
  12. יאיר אלון (פורסם: 10-6-2017 בשעה 07:57)

    אתה צודק להערכתי באופן כללי אבל האם הקאבס רצו יותר בתחילת המשחק מאשר במשחקים הקודמים? אני לא בטוח שזה מה שהביא לפתיחה המשוגעת הזאת

    להגיב
  13. אלון3131 (פורסם: 10-6-2017 בשעה 09:06)

    השיפוט היה הזוי לשני הצדדים.

    משחק כיפי. כמו לראות משחק אולסטאר שהולכים בו מכות.

    להגיב
  14. קלבדוס (פורסם: 10-6-2017 בשעה 09:13)

    הסטטיסטיקה המעניינת של הסדרה היא השדרנים והפרשנים הישראלים שמסקרים אותה (לפחות מי שאני נחשף אליהם) –
    100 אחוז גברים אשכנזים אוהדי גולדן סטייט, מוצהרים יותר או קצת פחות.
    דורפן, שלי, דובינסקי. עידו גור, גיל ברק, סורוקה, דניאל זילברשטיין. אוריאל דסקל. אסף רביץ, עידן ויניצקי. אלעד זאבי.
    זה 11 מ-11 (טל"ח). אומר משהו על התקשורת שלנו בכלל. די מאלף.

    להגיב
    • מיקו גוטליב אהלן סבבה (פורסם: 10-6-2017 בשעה 10:16)

      זה בעיקר אומר עלייך שאתה שם לב לדברים הללו.

      להגיב
      • קלבדוס (פורסם: 10-6-2017 בשעה 11:06)

        בוודאי.
        כי כשלא בודקים, אז הכל בסדר.

        להגיב
        • מיקו גוטליב אהלן סבבה (פורסם: 10-6-2017 בשעה 11:14)

          הכל בסדר גם אחרי שבודקים.
          השלב הבא יהיה קריקטורות של עיתונאי ספורט עם אף ארוך וקרם הגנה, אבל תמשיך לחשוב שאתה עושה עבודת קודש.

          להגיב
          • קירקגור (פורסם: 10-6-2017 בשעה 12:20)

            אל תתמם! מן הידוע שרוב אוהדי קליבלנד הם יוצאי צפון אפריקה ואילו דורפן הוא מיוצאי דרום אפריקה.

            להגיב
        • MOBY (פורסם: 10-6-2017 בשעה 12:07)

          אותי מעניין איך החלטת (אולי אתה צודק) שהם אשכנזים? גם אם לפי שמות משפחה, מאיפה אתה יודע את המוצא של אמא שלהם?
          הפוסל במומו הוא פוסל

          להגיב
          • איציק (פורסם: 10-6-2017 בשעה 12:12)

            האמא ביהדות לא נחשבת כי היא לרוב ממין נקבה.

            להגיב
            • MOBY (פורסם: 10-6-2017 בשעה 20:00)

              וגם הרבה יותר נשית

          • מיקו גוטליב אהלן סבבה (פורסם: 10-6-2017 בשעה 12:55)

            אני לא רואה איך זה רלוונטי מה המוצא של אמא שלהם.
            אנשים פשוט משליכים מהאופי הגזעני שלהם לאופי של אנשים אחרים. אדם שלא יכול להסתכל על בנאדם לא דרך משקפיים של מאיפה ההורים שלו הגיעו לא יכול בכלל לתפוס שיש אנשים שזה לא מעניין אותם.

            להגיב
            • Yavor (פורסם: 10-6-2017 בשעה 21:02)

              בלי קשר, שי גולדנברג מ"הופס", שהוא היחיד אגב שממש מסקר מהמגרש, אוהד קאבס

  15. shadow (פורסם: 10-6-2017 בשעה 09:23)

    אז מה? לא כוחות?
    קליבלנד שיחקו כמו שהיו צריכים לשחק מהתחלה.
    מזל שהם לא היו עסוקים בבכי על מר גורלם כמו אוהדי לברון בבלוג והצילו משהו מהכבוד שלהם.

    להגיב
  16. יואב דובינסקי (פורסם: 10-6-2017 בשעה 09:48)

    למעט במשחק הראשון, טיי לו עושה עבודה מצוינת בסדרה הזו.

    להגיב
    • Lord Anthony (פורסם: 10-6-2017 בשעה 10:22)

      אתה רציני?
      משחק ראשון שטריסטן תומפסון מופיע, משחק ראשון שהספסל של קליבלנד מהווה איזשהו פאקטור, כבר נראו תצוגות אימון יותר מרשימות מזה, בלשון המעטה.

      להגיב
  17. קלבדוס (פורסם: 10-6-2017 בשעה 09:54)

    גולדן סטייט עדיין טובה מספיק כדי לנצח את 1 מ-3 הבאים, מן הסתם הבא, כדי לזכות באליפות מוצדקת.
    מה שהמשחק האחד הזה יכול להיות הוא, מלכודת דבש לקאבס.
    כלומר, לתת להם להאמין שהסגל הזה עדיין מסוגל לקחת אליפות בעונה הבאה.
    במקום ללכת לפירוק כולל – בראש ובראשונה טרייד על לאב ו/או טריסטן, והיפטרות מטיירון לו. סוויפ היה מסמן לו את הדרך החוצה כנראה.

    להגיב
  18. זינק (פורסם: 10-6-2017 בשעה 12:12)

    משחק התקפה אדיר.
    קליבלנד אחרי 29 דקות חצו את רף 100 הנקודות.
    למרות זאת אני חושב שכדי לעשות משהו גם במשחק הבא, לו יהיה חייב להאט את הקצב.
    לא בכל יום תתפוס ערב קליעה מטורף כזה ולעומת זאת ערב חלש של שניים מהטריו.
    בראן אנד גאן יש לג״ס יתרון ברור וגם העייפות תשחק לטובתם.
    אחרי שהשופטים איפשרו להתפרע הלילה וקצת איבדו שליטה, יש לי תחושה שבמשחק הבא הם ינסו להחזיק את העסק יותר קצר.

    להגיב
  19. רומן (פורסם: 10-6-2017 בשעה 13:07)

    התעוררתי מוקדם בעל כורחי וצפיתי במשחק הזה. כרגיל בנבא לי כצופה נייטרלי נראה כאילו 2 הקבוצות לא כל כך יודעות מה לעשות כדי לנצח משחק.
    אין לי ספק קל שקלים שאם אובראדוביץ' על הקווים ודיאמנטידיס וספניוליס על הפרקט בכל אחת מהקבוצות זה נצחון קל.
    כמה אתלטיות וכשרון ככה חוסר שכל.

    להגיב
    • אלון3131 (פורסם: 10-6-2017 בשעה 14:00)

      בוא קודם שנבחרת יוון תיקח את אליפות אירופה לפני שהיא מנצחת את הגולדן סטייט ווריירס.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 10-6-2017 בשעה 14:02)

        נראה לי הטרלה נבחרת יוון היו חוטפים במקרה הטוב 60 הפרש מגולדן סטייט עם הבונקר שלהם חח.

        להגיב
        • רומן (פורסם: 10-6-2017 בשעה 18:30)

          שמע דיאמנטידיס כמשל.
          לי כצופה מאוד מזדמן מהצד זה תמיד נראה כאילו הם ממש מוכשרים אבל הם לא משחקים בשביל לנצח, כל מני מהלכים הזויים כמו פתאום לזרוק שלושה משום מקום 20 שניות לסוף ההתקפה כשאתה מוביל, פתאום חדירה לא קשורה, כל מני דברים שגורמים לך לחשוב א. או שזה הצגה ב. או שהם ממש ממש טיפשים.
          אני יותר מאמין ב אופציה א.

          להגיב
          • shadow (פורסם: 10-6-2017 בשעה 19:52)

            או שאתה לא ממש מבין כדורסל.

            להגיב
          • שמעון (פורסם: 10-6-2017 בשעה 20:33)

            שלשחקנים הנגרים באירופה יהיה טיפה כישרון ויכולת מאילו שזורקים סתם שלשות מ-20 מטר אז אולי הם גם יתחילו לזרוק שלשלות מ-20 מטר. לא שזה מדד אבל במשחקי האימון שנקראים אולימפיאדה וגביע העולם ארהב הביאו מעל 40 הפרש 3 גמרים רצופים לאלופת אירופה סרביה הגדולה ושם הם מתאמצים 10% מאמץ ממה שמתאמצים בפלייאוף.
            זה כמו שאני אגיד מי זה המסי הזה כל היום מעביר שחקנים ועושה הצגות ערן לוי יותר משקיע במשחק שלו וטל בן חיים זה נראה לי הצגה.
            דיאמנטידיס זה ערן לוי אם לא הבנת.

            להגיב
            • רומן (פורסם: 10-6-2017 בשעה 21:03)

              אז א. יוון הגדולה השפילה את אמריקה עם לברון ועם הכרמלו משהו הזה.
              ושוב, אני לא חולק על האטתליות והכשרון, אני מדבר על המשחק עצמו, אני אוהב לצפות במשחקים לא בהצגות ובכל הדבר הזה יש ריח מאוד מאוד חריף של הצגה.

            • שמעון (פורסם: 11-6-2017 בשעה 07:00)

              השפילה במה? ארהב מתייחסת למשחקים האלו כמשחקי אימון בלבד עם 10% השקעה בעוד שנבחרות אירופה מקיזיות דם. אין שום סיכוי לקבוצה אירופאית מול קבוצת האןביאיי הכי חלשה אם היא מתאמצת כמו פלייאוף ולא משחקי אימון. פילי נותנת בראש לפנר 30 הפרש כל משחק. בנבחרות הפערים כ"כ אסטרונומים שאין לי בכלל מה להוסיף. שיהיה בהצלחה לאירופאים שיחכו לניצחון הבא בעוד אולי 100 שנה שהאמריקאים יחזרו לשלוח ילדים.

            • רומן (פורסם: 11-6-2017 בשעה 11:13)

              שמעון, במשחק ההוא שיחקו כל כוכבי הנבא. ותאוס פפאלוקאס בא והשפיל אותם.

      • אביאל (פורסם: 10-6-2017 בשעה 14:35)

        אלון – מה קשור ? הרבה פעמים זה נראה במשחקי NBA כאילו אין שום תוכנית, אחד על אחד, שלשות דיי משוגעות וכו׳, מספיק לראות את פופוביץ׳ מצליח שנים בליגה שהוא מאמן עם מחשבה במשחק שלו כדי להבין.

        להגיב
        • יריב (פורסם: 10-6-2017 בשעה 14:51)

          קרא מה אמר מסינה על עבודת האימון בNBA. אולי פופוביץ' הוא הטוב שבמאמני הNBA, אבל כנראה שגם המאמנים האחרים יודעים מה הם עושים.

          להגיב
          • אסף (פורסם: 10-6-2017 בשעה 14:55)

            מה אמר?

            להגיב
            • יריב (פורסם: 10-6-2017 בשעה 22:12)

              אני לא מוצא את זה עכשיו, אבל זכור לי שזמן קצר לאחר שהצטרף לסן אנטוניו אמר שרמת האימון בNBA גבוהה מבאירופה, ושאין ברירה אלא שזה יהיה המצב, בגלל הרמה הטכנית הגבוהה יותר של השחקנים.

            • איציק (פורסם: 11-6-2017 בשעה 07:37)

              גם אני זוכר שהוא אמר את זה, נדמה לי אחרי השנה הראשונה כעוזר מאמן. מאז עבר הרבה זמן ויתכן ושינה את דעתו.

    • יובל (אחר) (פורסם: 10-6-2017 בשעה 16:00)

      תאמין לי אם גולדן סטייט היו משחקים בליגה האנגלית היו מפסידים לאיפסוויץ' טאון כל שבת.

      להגיב
    • אמיתי (פורסם: 10-6-2017 בשעה 19:30)

      רומן. פייק סרוסי קטן עלייך.. מזל שלא רשמת שקליבלנד צריכים את שיבק עד סוף העונה

      להגיב
      • MOBY (פורסם: 10-6-2017 בשעה 20:05)

        אמיתי
        לדעתי רומן טוען שקליבלנד עשו טעות גורלית שלא פיטרו את לו ומינו את שמוליק ברנר במקומו.
        הוא יודע לנצח סדרות ללא יתרון ביתיות ובפיגור.

        להגיב
  20. קיקו (פורסם: 10-6-2017 בשעה 20:04)

    אבל למה לשחרר את זלאטן, למה??

    להגיב
  21. אייב (פורסם: 10-6-2017 בשעה 20:32)

    לפני המשחק תהיתי האם הליגה תנקוט בצעדי אופ"א לצורך הגדלת הכנסות.
    הגמר הזה שובר שיאי רייטינג, והוא בוודאי הגמר הנצפה ביותר בעשור האחרון, למה לסיים אותו ב-4 משחקים? חבל על הכסף.
    כמו במשחק הראשון בעונה הסידרה בין הקבוצות, השופטים מטים את הכף לטובת קליבלנד. אם ללברון נגמר האוויר במשחק הקודם והקאבס הפסידו בעקבות זאת, הפעם השופטים הולכים לטלוויזיה ל-2 דקות כל 5 דקות, ונותנים ללברון לנוח.
    אם לברון התעייף כי לא כל כניסה לסל לוותה בשריקה מיידית לעבירה, הפעם ברגע שהתחיל צעד וחצי קיבל מנוחה ו-2 זריקות.
    עכשיו יש משחק 5, עוד הכנסות לליגה. אולי הקאבס יצליחו לגנוב אחד גם במפרץ ובכלל תהיה חגיגת צ'לסי-ברצלונה במשחק 6 בקליבלנד.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 11-6-2017 בשעה 07:04)

      הליגה בכלל החליטה שיהיה 3-0 קודם כל כדי שיהיה דרמה אמיתית היסטורית. אז השופטים 3 משחקים שלחו את דוראנט כל כניסה לקו שרקו חסימות נעות לקאבס שלגולדן לא שרקו וזה מצויין שיהיה 3-0. אחרי 3-0 עכשיו יעשו את הקאמבק ל3-3 לקאבס במשחקים הבאים תהיה טבעת טיפה יותר גדולה שהכדורים יכנסו שמעוצבת בזווית שלא שמים לב. גרין יורחק והמלך יעשה את הבלתי יאמן וישווה ל3-3.
      משחק 7 גם יעשו דרמטי ומותח וישברו שיאי רייטינג.

      להגיב
      • אייב (פורסם: 11-6-2017 בשעה 09:39)

        הו, אל תהיה מגוחך. גולדן סטייט ודאי ישימו לב אם הטבעת במגרש הביתי תהיה גדולה יותר.
        באורקל ארינה אין מנוס מלבד להרחיק את גרין על לעיסת מסטיק פרובוקטיבית, ולשרוק טכנית לקרי על שלא קד קידה ופרש שטיח בפני שאמפרט בדרכו לסל.

        להגיב
  22. גל ד (פורסם: 11-6-2017 בשעה 11:05)

    Gentleman's sweep

    להגיב
  23. רומן (פורסם: 11-6-2017 בשעה 11:16)

    יום אחד כולכם תתעוררו ותגלו שכל הזמן הזה צפיתם בהצגה.
    פעם היה בושידו, כולם היו חולים על זה, המאמן ג'ודו שלי כל הזמן אמר לי, "רומן אתה ילד, זה הצגה, הכל שקר" והופ כמה שנים אחרי זה האמת התגלתה..
    כדורסל אמריקאי מרהיב לצפיה, אני מודה, אבל זה לא ספורט

    להגיב
    • MOBY (פורסם: 11-6-2017 בשעה 12:26)

      וטניס כדורגל או ריצת 100 לא?
      אתה באמת חושב שפנרבחצה מנצחת את הניו יורק ניקס או פילדלפיה בסדרה? במשחקים של 48 דקות?

      להגיב
      • רומן (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:19)

        כנראה שפנר לא תנצח את ניקס בחוקי נבא.
        שמע, אני צפיתי במשחק 5 ונהניתי בטירוף, מה שקרי עושה הקלילות ההטיות זה פשוט קסם, המהלך שלברון עשה שזרק לעצמו לקרש ודפק דאנק, וואו טירוף.
        הם פשוט פנטסטיים, וכואב לי הלב לראות ולהבין שכל זה לא אמיתי, כי לא הגיוני הצורה שבה המשחק מתנהל. אם קבוצה מובילה 15 ברבע רביעי, היא לא דופקת שלושה על שמירה הדוקה מטר מהקשת 15 שניות לסוף ההתקפה, לא צריך להיות גאון כדורסל, זה בייסיקס, אתה מוריד את השעון ומכניס פנימה לסנטר שזורק מקרוב. כדור חוזר קרוב אין מתפרצת והורדת 10 שניות כנראהשכדורסל שמשחק נטו בשביל לנצח הוא מכוער ולא מצטלם טוב.

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:28)

          סמול בול? מאניבול?..

          להגיב
          • רומן (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:41)

            תסביר

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:49)

              אני ההפך ממומחה אבל אנסה בקטנה
              סמול בול- שיטת משחק ללא סנטר לרוב עם 3 פורורדים. בגדול קו קידמי נמוך. פחות משחק לואופוסט
              של גבוהים יותר זריקות מבחוץ וחדירות. גם גס וגם קליבלנד וגם בכלל משחקות כך לא מעט. הסנטר מת
              יחי סטראץ 4.
              מאניבול- שימוש בסטטיסטיקות מתקדמות בספורט. במקור מבייסבול. עדיף לזרוק ל3 ( גם במתפרצת)
              ב40+ אחוז מאשר ל2 ב50+ אחוז. הכל נימדד ומחושב ונעשית אופטימציה של המשחק. גם הקבוצתי
              (איזה תרגיל או שיטה עובדים יותר טוב) וגם אינדבידואלי (מהיכן שחקן הכי יעיל. מתי הוא הכי יעיל)
              בטוח שמגיבים אחרים יוכלו לתת הסבר יותר טוב

            • יריב (פורסם: 11-6-2017 בשעה 15:20)

              יש לומר שככל שמתקרב סיום המשחק יש ירידה בחשיבות התוחלת של המהלך הבודד, ולכן באמת פחות משתלם לזרוק שלשות כשאתה מוביל קרוב לסיום. עם זאת, בכדורסל זה לא כל כך משמעותי בכל מקרה (לעומת, למשל, פוטבול, שבו ברבע הרביעי, לפעמים אפילו השלישי, כל החישובים יכולים להשתנות), פשוט בגלל שאפילו בחמש דקות יש לך מספר דו ספרתי של התקפות.

    • יריב (פורסם: 11-6-2017 בשעה 13:05)

      אתה לא מתכוון "פעם היה בושידו, אבל אחרי מלחמת העולם השנייה האמריקנים ניסו לדחוק את הקוד התרבותי הזה לשוליים בעקבות ההשפעה שלו על טייסי קמיקאזה"? למה קראת בושידו בילדותך?

      להגיב
    • גל ד (פורסם: 11-6-2017 בשעה 13:43)

      לשם שינוי אני עם רומן. כשהגמר מוכרע 4:1, אפשר להסיק שכל המפעל הוא הצגה.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 11-6-2017 בשעה 13:54)

        וכשבולט מנצח ב-25 מאיות זה לא? כאשר רנייר זורק את היריב בגמר אחרי 30 שניות זה לא, כשריאל מפרקת את היריבה בגמר הצ'מפיונס זה לא? מה הקשר. יש קבוצה חזקה במיוחד אז זה המצב, אין קשר בין זה לבין הצגה.
        נ.ב.: בולט עושה את זה כבר עשור, כאשר GS אולי תעשה את זה רק השנה.

        להגיב
        • אייב (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:10)

          וכשאנדרטייקר מנצח 20 שנה רצוף ברסלמניה?

          להגיב
          • איציק (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:34)

            אין לי מושג מי זה, אבל כיוון שכתבת רסלמניה אז ידוע שזה מופע מבוים ולכן זה בכלל לא בדיון. האם אחת מהדוגמאות שאני נתתי חשודה בביום פרט לאלו שבהכל רואים תאוריית קונספירציה?

            להגיב
            • רומן (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:43)

              איציק, זה לא מבוים ברמה שיושב מישהו וכותב תסריט. זה מבוים ברמה שמאמנים מקבלים הנחיות ברורות שאסור לשחק מכוער בשביל לנצח. שאסור לשחק "טקטי".
              אני שוב חוזר לאוברדוביץ', שים אותו מאמן של כל קבוצת פליאוף, אל תכבול אותו בהנחיות האלה והוא לוקח אליפות בהליכה.

            • איציק (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:50)

              זה ממש לא נכון, אבל ב-NBA הכוכבים שולטים הרבה יותר מאשר המאמן. גם באירופה זה קורה אבל הרבה פחות. יש מעט מאד מאמנים ששולטים בקבוצה כמו אופרדוביץ' באירופה, זה בערך מסתכם בפופוביץ'. אוברדוביץ' אם היה מנסה את הגישה שלו ב-NBA היה עף משם בטיל כי הכוכבים לא היו מאפשרים זאת. זה לא קשור לעובדה שאני גם חושב שאוברדוביץ' טוב יותר מהרבה מאמני NBA (וכך גם בלאט), אבל גישות אילו אינם אפשריות כמעט כאשר הכוכב יכול להעיף מאמן או GM אם זה לא מתאים לו.

            • אלון3131 (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:51)

              רומן אז איך אתה מסביר שקבוצות שכן משחקות טקטי כמו יוטה, ממפיס, וגם סן אנטוניו במידה מסויימת עפו בקלילות מול גולדן סטייט? גם טורנטו ניסו לשחק טקטי וקיבלו בעיטה בתחת מלברון.

            • רומן (פורסם: 11-6-2017 בשעה 15:31)

              אלון, אני ממש לא מומחה לנבא, אני צופה פה ושם במשחקים גדולים. לי זה תמיד נראה כאילו איזה מאמן אירופאי אמיתי עם שחקנים כאלה היה מנצח בהליכה, כי הם תמיד עושים מהלכים מפגרים.

            • גל ד (פורסם: 11-6-2017 בשעה 15:40)

              https://www.youtube.com/channel/UCB9EuQMBdg-be3cJPnOGoGQ

        • גל ד (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:57)

          פססט, איציק, הזכרת את גמר הצ'מפיונס… תמשיך עם המחשבה הזו עוד טיפה.

          להגיב
          • איציק (פורסם: 11-6-2017 בשעה 14:59)

            פרט, נמק והסבר את הבעיה בזה שהזכרתי את הגמר.

            להגיב
            • גל ד (פורסם: 11-6-2017 בשעה 15:17)

              אחד מאיתנו נפל על חוק פו, חשבתי שזה אתה, אבל אני מתחיל לחשוד שאולי זה אני.

              בכל מקרה, גמר הצ'מפיונס נגמר 4:1. אירוניה ככלי רטורי.

מה דעתך?