משחק 5. אליפויות בכל זאת לוקחים בהגנה

בסופו של דבר זו הייתה ההגנה נגד התקפה מסודרת

br copy

הקאבלירס הימרו בפתיחה על הבטחון של קארי ואני לא מאשים אותך בכך. הוא זה שסחב את הפגיעה המוראלית של שנה שעברה. הוא זה שהיה חלש יחסית במשחק הפסד מספר 4. אם בפתיחת הסדרה זה היה ״לא ניתן לקארי לנצח אותנו״ הפעם זה היה ״לא ניתן לדוראנט״.

אבל ההיסטוריה של סטף קארי היא לא בת שנה. הוא זה שבכלל הוביל את הפרנצ׳ייז הזה כשהיה חסר משמעות כמעט בתצוגות יחיד היסטוריות. ויכולתו לחצוב את הנקודות היום גם בלי שלשות לבסוף… החזירה למשחק את דוראנט. שעם 14 מ-20 סגר בקליניות את עניין האליפות ועניין הMVP.

זהו הייתה סדרה ששברה כל מוסכמה בכדורסל. כולה מבוססת ריצות ולא סלים בודדים. אבלבאופן אירוני, אחרי כל הזיקוקים ההתקפיים, מה שהכריע זו ההגנה נגד ההתקפה המסודרת. השמירה האישית של הווריורס. השמירה הזו גנבה את ניצחון החוץ במשחק מספר 3. השמירה הזו הביאה לריצת 8-30 כשקליבלנד ניסתה להאט קצת את הקצב. המשחק הוכיח היום שקליבלנד יכולה לנצח רק בכדורסל פרוע של שלשות. לא בכדורסל מסודר.

ולברון, עוד אירוניה, בכל סדרת גמר רק מחזק את התחושה שהוא כמעט בוודאות השני הכי טוב בעידן הטלוויזיה.

*

נ.ב. בעניין אחד קליבלנד ראויה בכל זאת להערה רעה. לא יכול להיות שקבוצה שמסתכלת קרוב כל כך לווריורס בעיניים, מסיימת עונה ב-23-23. עם כל הביקורת על התרכזות הכשרון, לפחות גולדן סטייט באה לשחק כל יום בשנה.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

133 תגובות ל “משחק 5. אליפויות בכל זאת לוקחים בהגנה”

  1. ליבר (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:37)

    אחת האלופות הכי פחות מרגשות של השנים האחרונות. מזכיר אליפויות של מכבי של פעם.
    ודוראנט חצוף. עלאק הוא אומר שמ 2012 הוא ידע שרק לברון יאתגר אותו… חבל שעד השנה הוא בכלל לא הגיע לגמר כדי שהם יפגשו.

    להגיב
    • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:47)

      איך היה ברור שיעשו את האנלוגיה למכבי. ההבדל בין שמעון לגולדן זה שהם פעלו במסגרת החוקים ואפילו לא היו האלה שניצלו איזו הזדמנות לחריגות שכר. כנראה שכשיש לך בקבוצה את דוראנט, ווסטברוק והארדן והם נפוצים לכל עבר הדבר אומר שיש תחרותיות וכשיש לך את דוראנט, קרי וקליי הם נשארים יחדיו ואין תחרותיות. מבאס? יש מצב. מכבי? אתה מתכוון בטח לחיפה.

      להגיב
      • מתן גילור (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:52)

        הם דווקא כן ניצלו הזדמנות לחריגת שכר ושילמו מס מותרות, אבל אין עם זה שום בעיה. זה לחלוטין במסגרת החוקים.

        להגיב
        • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:56)

          בהשוואה לקליבלנד הם משחק ילדים. הכוונה גם לחוזים הקשורים בהסכם התקשורת החדש. הפעילות שלהם בשוק ובדראפט ובטיפוח מאפילה על כל היתר והופכת את ההשוואה שהועלתה כאן באופן כה צפוי למופרכת במיוחד. יכול להיות שאין בליגה הזו יותר מדי פרנצ׳ייז רציניים. נניח כמו הפרנצ׳ייז הקודם של דוראנט. ההקבלה האמיתי שלא עושים כאן היא בין קבוצות כמו הניקס והסיקסרס לארגונים הגרועים ביותר בליגות החלשות ביותר. קבוצות שיכולות לקחת מאמן כמו אוברדוביץ׳ ולהגיד זו דרכנו ומי שרוצה שיבוא. בוודאות יצליחו יותר ממה שהצליחו אם בכלל אפשר לקרוא למועדונים הללו תחרותיים.

          להגיב
      • ליבר (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:02)

        בוא נגיד שאני זורם איתך ושמעון הוא רשע מרושע וג״ס עשו הכל לפי הספר.
        אז מה?
        בסופו של דבר התחושה היא זהה.
        קבוצה משמעותית יותר טובה משאר הליגה לקחה אליפות בהליכה.
        אני גם מאמין שרב אוהדי ג״ס נהנו יותר מהאליפות לפני שנתיים ועכשיו בעיקר נשמו לרווחה שלא הפסידו.

        להגיב
        • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:06)

          יש אומרים שהחלפת הכדור בפיינל פור אתמול היתה גורם מכריע בתבוסות שחטפו שתי הקבוצות, אחת מהן בעלת מומחיות בזיהוי גורמים מכריעים בהפסדים של אליפויות וסימונם.

          ברצינות, איגואדלה וליבינגסטון היו זמינים ללקיחה רק צריך שתהיה מי שתדע לקחת.

          להגיב
        • אורליוס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:13)

          חבל שאתה מתרכז בתפל ובהשוואות מעליבות, לפניך נוצרת שושלת מהגדולות בתולדות הליגה, כשהילדים שלך יקראו בצמא על אותה קבוצה היסטורית את תספר שלא נהנית כי השוות אותה לקבוצה ישראלית ששלטה 40 שנה בליגה שלה…

          היה כיף של משחק, מדהים כמה לברון נתן כל מה שיש לו וזה לא מספיק!

          להגיב
        • כדור ביניים (פורסם: 13-6-2017 בשעה 12:43)

          יש מי שאומרים שיש קבוצות טובות יותר וטובות פחות , ולא כולן שוות . מפתיע – נכון ?

          להגיב
  2. קלבדוס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:39)

    אז סטף כנראה לא יהיה לעולם פיינאלס MVP. וגם לא השחקן מס' 1 בעולם.
    איתרע מזלו להיות תיכף בן 30, בתקופת המעבר בין לברון לדוראנט (לאנתוני דיוויס?).
    קשה להאמין, אבל סטף הוא מס' 2 של גולדן סטייט ווריורז.

    להגיב
    • דן ברקאי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:45)

      מזכיר את הבדיחה כשאנשים חשבו שלברון מגיע לשחק ליד וייד (אז לברון בלי אליפות אחת כשוויד לקח כבר), בולשיט, לברון הראה מי הבעל הבית על המגרש.

      אותו הדבר עם דוראנט. עם כל הכבוד לקרי – ויש הרבה, קווין דוראנט לא רואה אותו ממטר, והוא לא בא לשחק ליד קרי אלא להוביל את ג"ס. סופרסטאר אמיתי.

      להגיב
      • עסק שחור (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:54)

        לא צריך לגמד את קארי רק בגלל שדוראנט שחקן ענק. קארי היה מצוין היום ובכלל בפלייאוף הזה. היום הוא ניהל את המשחק בצורה כמעט מושלמת. החיים של דוראנט הרבה יותר קלים כי ההגנה בפניקה מקארי.

        להגיב
        • דן ברקאי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:01)

          גם לא גימדתי את וויד, אבל ליד לברון הוא 'רק' מס' 2. כנ"ל דוראנט-קרי.

          להגיב
          • עסק שחור (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:08)

            זה משחק קבוצתי. אמוויפי של הגמר זה לדעתי התואר הכי לא נחוץ שיש. זאת לא הקבוצה של דוראנט ולא של קארי. בנו קבוצה עם שחקנים לא אנוכיים שמפרגנים אחד לשני ובגלל זה הם ניצחו. ק

            להגיב
            • עמי ג (פורסם: 13-6-2017 בשעה 12:18)

              תגובה יפה
              "There is no i in the word "Team

            • חן הצהוב (פורסם: 13-6-2017 בשעה 14:46)

              תגובה לעמי ג.

              כבר היה מי שאמר:" אמנם אין i במילה 'team' אבל במילה 'win' ….

            • גל ד (פורסם: 13-6-2017 בשעה 14:56)

              But there's an 'm' and an 'e'.

          • כדור ביניים (פורסם: 13-6-2017 בשעה 12:47)

            להשוות את קרי לוייד זה עיוות גדול . לא זכור לי שההגנות התרכזו בוייד וכך לברון פרח. KD פורח בג"ס בגלל הפאניקה של ההגנות מקרי , מה שמאפשר ל-KD מצבי קליעה רבים .

            להגיב
      • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:40)

        כן?אם הוא הסופרסטאר ומספר 1 איך קרי הקלעי המוביל של הקבוצה בעונה הסדירה ובפלייאוף כולו למעט סדרת הגמר? וויד בכלל לא היה קרוב ללברון בסטטיסטיקות. במקרה הטוב דוראנט וקרי הם 50 50 כמו עם ראסל. אצל וויד ולברון מהשנייה הראשונה ידעו של מי הקבוצה ומי מעמיד סטטיסטיקות יותר טובות. בגולדן סטייט דוראנט מספר 2. תוציא את דוראנט גולדן לקחו אליפות ויכולים לקחת. תוציא קרי דוראנט לא מגיע לגמר בכלל.

        להגיב
        • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:43)

          קרי היה 50-50 עם השכונה?

          להגיב
    • דורפן (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:48)

      ייתכן, למרות שלכל סדרה חיים משלה. זה בכלל אירוני שתואר הMVP נקרא על שם מי שבוודאות לא היה מייחס לו משמעות.

      להגיב
    • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:06)

      קרי אחד הגורמים הישירים לכך שדוראנט הוא ה-MVP. אבל רק על המשחק היום היתי נותן את התואר שוב לאיגי.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:42)

        בדיחה לומר שדוראנט הוא מספר 1 שלהם פחחח. הקבוצה הזאת הייתה ועדיין של קרי. בהחלט ייתכן שבעונות הבאות דוראנט יוביל.

        להגיב
    • jhkj (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:33)

      בנוגע לשחקן הבא אחרי לברון הטוב בליגה. הקבוצה היחידה עד כה בפלייאוף שהראתה עליונות מוחלטת ועוד באוקלנד על גולדן סטייט זה סן אנטוניו ספרס עם קוואי לאונרד במשחק הראשון. על אף שאני כבר למדתי שאסור לקחת מרחב מדגם קטן מדי, עם תחליף בקבוצה שעלתה בתחילת משחק אחד ושלטה בגולדן סטייט את מילס וקיירי, את גרין ובג'יי אר, את אולדרידג' בלאב ואת גאסול בתומפסון, תוסיף את קורבר, פריי ואולי גם את וויליאמס על חשבון סימונס וודיונטה מארי, האם הספרס לא היו אפילו יותר טובים? אולי הם היו לוקחים את הסדרה כולה אם גם בלעדיהם הם הראו את היכולת לעשות את זה? ועם אתה רואה שבסביבה פחות טובה קוואי לאונרד מוביל קבוצה שנראית יותר טובה, אולי קוואי הוא ה-mvp האמיתי של הליגה? אולי הוא כבר השחקן הכי טוב בליגה? אולי זה גם נובע יותר מהקסמים של פופ מאשר מקוואי. לא יודע, אבל אם אני צריך לבחור שחקן בין דוראנט לקוואי, אני הולך עם קוואי

      להגיב
      • הברזיליאני (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:51)

        אתה בעצם רוצה להגיד שפופ מאמן יותר טוב מטיירון לו. שמע, יש מצב שאנשים פה יסכימו איתך (ולא רק אוהדי בלאט).

        להגיב
        • jhkj (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:31)

          א מה שאני כנראה אומר זה שפופ מאמן יותר טוב מלברון, מאחר ופופ אחראי על המערכת של קוואי ולברון אחראי על המערכת של עצמו.
          ב מה שאני מתכוון לאמר או יותר נכון לשאול זה מה יקרה עם ניקח את הקאבס, נחליף את לברון בקוואי ונשנה אסטרטגיה בהתאם. ראשית ייתכן וזה יצליח יותר, שתיים מה זה אומר על קוואי כשחקן כרגע בייחס ללברון בפרט ולליגה בכלל ושלוש, אולי הספרס לא באמת כאלה רחוקים מגולדן סטייט והבאה גם של אולסטארים סוג ב כמו באטלר או פול בגילו תהפוך את הספרס ליריבה שקולה של ממש לגולדן סטייט,

          להגיב
          • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 10:32)

            אני איתך ואין מצב שקליבלנד עם קאוואי במקום לברון נראית ככה. כמובן שעם פופ במקום לברון על הקווים.
            סדרה של שבעה משחקים

            להגיב
      • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:43)

        קאווי חמוד והכל הוא לא באזור חיוג של דוראנט זה ליגה אחרת בכלל.

        להגיב
        • jhkj (פורסם: 13-6-2017 בשעה 19:35)

          המגן הכי טוב בליגה, מנהל משחק מוכשר כשאין מישהו אחר וסקורר בטופ עשר, מה הוא צריך לעשות כדי להיות באיזור חיוג? לשחק באותו איזור חיוג עם קרי, תומפסון ודריימונד? עונה קודמת לא היית מדבר ככה

          להגיב
  3. אמיתי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:45)

    דוראנט היה שם כל פעם עם סלים גדולים. לא יודע איך זה היה נראה בלעדיו..
    קליבלנד באמת שינו צורת משחק כדי להתחרות בגולדן סטייט. גולדן סטייט הביאו אמ וי פי של הפיינלס. ליגה של כוכבים..

    להגיב
    • פרילי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 10:07)

      אני נרדמתי והתעוררתי אחרי 6 דקות הראשונות של המשחק ונראה לי שרק אז הוא החטיא כי לא חושב שהוא החטיא עד 3 וחצי דקות לסוף משהו כמו שעתיים אחרי זה, פשוט לא מחטיא.
      איזה סדרה גדולה בלי ספק הספורט שהכי נהניתי לראות השנה.

      להגיב
  4. NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:50)

    עכשיו כל השאלה זה מה יעשו הבעלים של גולדן סטייט.
    קרי יקבל חוזה סופר מקס השנה , דוראנט יקבל שנה הבאה.
    מס המותרות במיוחד ה"ריפיטר טקס" ישרוף להם בכיס , זה נכון שהמעבר לאיצטדיון החדש בסאן פרנסיסקו יעזור אבל נראה כמה הם יהיו מוכנים לבזבז כסף או לחסוך(למשל לשלוח את קליי תומפסון תמורת בחירת טופ 5 בדראפט הנוכחי ולקבל שחקן איכותי ומבטיח על חוזה רוקי ל4 שנים)

    תמיד יפה לראות בסיום משחקי אליפות בספורט אמריקאי את שחקני שתי הקבוצות למרות כל מה שהיה בסדרה לטוב ולרע מתחבקים ומברכים אחד את השני.

    להגיב
    • משה (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:54)

      החיבוקים זה נחמד אבל אני בטוח שכל מי שלא אוהד את הלייקרס הדחיק חיוך נסתר כשהבד בויז ירדו בלי לברך אותם…

      להגיב
      • NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:01)

        לא , סתם משהו טיפשי שהונהג על ידי אידיוט קנאי וכשלון בכל מה שהוא נגע בו ברגע שפרש מכדורסל

        להגיב
        • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:22)

          אתה רואה על חלק מהדברים אפשר להסכים :)

          להגיב
        • matipool (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:55)

          הוא לא היה יכול לסבול את זה שמייקל האפיל עליו.

          להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:37)

        זה היה הבולז

        להגיב
        • משה (פורסם: 13-6-2017 בשעה 10:36)

          צודק

          להגיב
  5. משה (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:52)

    בשבע הדקות האחרונות לברון החזיק אותם לבד בהתקפה וחירב להם את המשחק לבד בהגנה.

    להגיב
  6. רן הנרגן (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:56)

    שמפיאונשיפ. קרי הוא המלך.

    להגיב
    • ק. (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:01)

      קרי באמת אדיר. הגיע לדוראנט הMVP על הוצאה לפועל מדהימה בכל משחק ובמאני טיים, אבל ניהול המשחק שלו, כשהוא כל הזמן מקבל דאבל טים (והיו כמה דקות שכמעט כל התקפה) היה מעולה. היה מהלך שחזר על עצמו 4 פעמים – חסימה של גרין, דאבל אפ על סטף שמכניס לגרין את הכדור על קו העונשין, מושך את השומר של איגי שמחכה על האותיות ומשלים לאלי-הופ. זה לא נרשם לסטף כאסיסט אבל כל המהלכים האלה ודומיהם עליו. גם ביום קליעה לא טוב מבחוץ הוא משפיע מאוד על המשחק ולא סתם סיים את הסדרה עם ממוצע של כמעט טריפל דאבל

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:31)

        ריבאונד התקפה (!!)

        להגיב
        • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:40)

          אחד הטובים כל הסדרה, ובשביל הגובה שלו בכלל פנטסטי.

          להגיב
      • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 23:35)

        לא זוכר מעולם דאבל טים קבוע באיזור קשת ה-3. זה כל מה שיש לי להגיד על הדבר הנקרא אם-וי-פי.

        להגיב
  7. גיא (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:59)

    תגידו, ישנתי בשבועות האחרונים או שהעונה נגמרה מבלי שהכריזו על ה MVP של העונה הסדירה ?

    להגיב
    • DS (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:04)

      ווסטברוק

      להגיב
    • מתן גילור (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:05)

      מראש ההכרזה נקבעה לסוף החודש (25/6, אאל"ט).

      להגיב
    • גיא (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:07)

      בשנים הקודמות היו מפרסמים את זה כמה שבועות אחרי סיום העונה הרגילה.
      ולא, וויסטברוק לא הוכרז כ MVP עדיין (והאמת שעכשיו, אחרי קבלת פרספקטיבה מרחוק על העונה הסדירה – לא נראה שמגיע לו).

      להגיב
      • מתן גילור (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:12)

        הוא לא הוכרז רשמית, אבל רוב הבוחרים פרסמו את הבחירה שלהם והוא יזכה. הארדן שני וקוואי שלישי.

        להגיב
        • דורפן (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:27)

          מגיע לווטסברוק הMVP ומגיע לMVP ווטסברוק

          להגיב
  8. דוד (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:03)

    אני לא רוצה לקלקל את החגיגה. אבל האם למישהו יש ספק מה היתה תוצאת הסדרה אם דוראנט לא היה מגיע לווריורס?

    להגיב
    • אורי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:07)

      כמו שהייתה לפני שנתיים כשקרי לא חוזר מפציעה?

      להגיב
      • NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:09)

        אתה מתכוון לפני שנתיים כשקווין לאב היה פצוע ולא שיחק כל הסדרה וקיירי אירווינג נפצע במשחק הראשון ולא שיחק כל הסדרה?

        להגיב
      • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:45)

        עוד פעם פציעות ממוצאות? כל פעם שאיזה כוכב נותן סידרה בינונית או רע מתגלה שהוא היה פצוע?

        להגיב
      • דוד (פורסם: 13-6-2017 בשעה 11:37)

        לאורי
        הייתי מתייחס לתגובתך (אודות ה"פציעה" של קרי בגמר הקודם, ושהשנה ג"ס היו מנצחים גם בלי דוראנט) אם הייתי חושב שאתה עצמך מאמין בשטות הזו. רק עיוור לא רואה שהקאבס השנה היו בשתי דרגות מעל השנה שעברה, אפילו שהם לא החתימו את הסקורר הכי טוב בליגה.

        להגיב
    • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:09)

      כן

      להגיב
    • גל ד (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:11)

      אין לי ספק שאם לסבתא שלי היו גלגלים, הייתי יכול ליסוע איתה לעבודה.

      להגיב
    • קלבדוס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:14)

      כן, לי יש ספק.
      בכל מקרה דבר אחד בטוח – היתה לנו עונה הרבה יותר תחרותית, פלייאוף הרבה יותר תחרותי (אוקלהומה!), ופיינאלס מהאגדות.
      כל אלה הלכו לאיבוד ולא ישובו יותר. במחי מעבר אחד של סופרסטאר מדהים עם אופי רעוע.
      ופרט למי שחשוב לו מניין הטבעות של גולדן סטייט ו/או לגמד את לברון, אלה חדשות רעות לכולם. במבט על השנים הקרובות.

      להגיב
      • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:25)

        אתה תמיד כזה דיכאוני? תחייך יש אחלה ליגה ושנה הבאה יהיה מעניין. אני מבטיח לך שגולדן הולכים לירוק דם.
        לא כל שנה תראה ככה.
        את מה שאתה אומר גם אמרו על מיאמי של לברון. אז מה זה אומר? שלברון הרבה פחות טוב ממה שעושים ממנו או שהליגה הרבה יותר תחרותית ממה שאתה מעריך אותה?

        להגיב
        • גל ד (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:36)

          יש הבדלים דראסטיים בין מיאמי של לברון וג"ס של דוראנט. במיאמי בנו משהו חדש, בג"ס היתה קבוצה היסטורית, ואז העמיסו עליה את אחד משלושת השחקנים הטובים בליגה.

          ויש פערים אסטרונומיים בין כמות הכישרון הרוחבי שיש בג"ס הזאת ומיאמי של אז.

          אין אחלה ליגה, וגם שנה הבאה לא יהיה מעניין.

          להגיב
        • קלבדוס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:45)

          לא דכאוני, סתם אוהד ניקס :)
          אבל לא, לא רואה סיכוי לתחרות. עם הרביעה הזו בפריים שלה – אין שום סיכוי, פערי הכישרון הם מטורפים. אפילו מעבר של אולסטאר לקבוצה בכירה, כמו הדיבורים על פול ג'ורג' או כריס פול, לא ישנה את המאזן.
          אליפות השנה שעברה היתה החריג, נגד קבוצת ה-9-73. והיא באמת נראתה כמו נס (או חלום בלהות, תלוי באיזה צד אתה).
          אלא שלברון מזדקן ואפילו ממוצע טריפל דאבל שלו בפיינאלס לא מדגדג. סן אנטוניו נעדרת כלים. אוקלהומה נמחקה. יוסטון לא תביא את הבשורה. פילדלפיה מתוכננת ל-2020 ואילך. והלייקרס, הלוואי שלאף פעם :)
          גולדן סטייט היא בערך הדרים טים, בלי לברון ג'יימס. לך תנצח אותם, 4 מתוך 7. נו צ'אנס.

          להגיב
          • 7even (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:13)

            2020 זה ה ETA הסופי לסיום הפרוסס?

            להגיב
            • קלבדוס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:16)

              הפרוסס יסתיים רק כשריהאנה תגיד כן.

            • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 23:32)

              הערה מהמוצדקות בתולדות דה-באזר.

          • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 18:27)

            נחיה ונראה

            להגיב
        • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:48)

          שנה הבאה תראה בדיוק אותו הדבר חכה ותראה. קרי וקליי כמה דרגות מעל וויד ובוש בטח וויד לאחר השיא ובטח ובטח שהקליעה שלהם לא הייתה ברמה שלהם

          להגיב
    • כדור ביניים (פורסם: 13-6-2017 בשעה 12:55)

      כמו לפני שנה , אם דריימונד לא היה מורחק , סטף לא סוחב פציעה מהסיבוב הראשון ולאיגי לא נתפס הגב ב-3 המשחקים האחרונים של הסדרה .
      בקיצור ג"ס עדיין אלופים .

      להגיב
      • דוד (פורסם: 13-6-2017 בשעה 13:28)

        מדד הערך לשטות מעין זו היא השאלה עד כמה אתה בעצמך מאמין לזה.

        להגיב
  9. no propaganda (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:14)

    אני כבר כמעט לא רואה נבא אבל היום מסיבה לא ברורה התעוררתי באמצע הלילה ולא יכולתי להרדם אז החלטתי שזה גורל והלכתי לראות את המשחק.

    נראה לי ראינו דברים שונים. גולדן סטייט ניצחה בזכות היכולת של דורנט לקלוע שלשות קשות יל הראש של השומר שלו, משהו שאף אחד מהכוכבים האחרים משתי הקבוצות לא הראה במשחק הזה. כל שאר השחקנים כולל קארי החטיאו זריקות קלות וקשות והלכו לא מעט ראש בקיר. ואם כבר החדירות של קארי שאתה מדבר עליהן אז רובן היו בזכות גרין שהחזיק עליו שלושה שחקנים בזמן שקארי משייט לסל, דווקא לקיירי היו כמה חדירות ממש יפות.

    להגיב
    • funfun (פורסם: 13-6-2017 בשעה 13:54)

      נראה לי שנמנמת כשג'יי אר הפגיז בלי הכרה תוך כדי נפילות ועם ארבע ידיים על הראש שלו :-)

      להגיב
  10. איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:16)

    לגבי השחקן השני בטיבו בעולם בעידן הטלוויזיה. המשחק החמישי בסדרה די דפק לו את ההתמודדות על מספר 2, לא בגלל היכולת האישית, אלה בגלל המנהיגות, ההתנהגות, קבלת החלטות. קבוצה בפיגור 6 ברבע הרביעי והוא משחק כאילו הרים ידיים (עזבו את הנקודות שאסף לסטטיסטיקה). גם זה חלק מהמורשת שלו. חוץ מזה, הדיבורים על מספר 1, אז הוא אף פעם לא התראיין ככה אחרי הפסד בסדרת הגמר. עוד הבדל משמעותי בינם.
    לגבי הקבוצה הראשונה בטיבה השנה. היא הייתה גם הכי מהנה של השנה. מה שהכי הרשים אותי זה דקות האיכות שקיבל מק'קאו במאני טיים. לא זמן לגארבאז' אלה בזמן הכי לחוץ והמאמן לא מפחד להכניס אותו. הבחור תפקד, לא פחד לקחת שלשות, שם 8 נקודות והביא הגנה סבירה ובכך איפשר מנוחה למי שהיה צריך. לא הרבה פעמים רואים דבר כזה, מאד מרשים לדעתי.

    להגיב
    • אדם בן דוד (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:35)

      אני דווקא חושב שכל ראיון של ג'ורדן אחרי הפסד בסדרת גמר מלא בגזענות שלא לומר אנטישמיות ומסרי פדופיליה\נקרופליה.

      להגיב
    • צביקה (פורסם: 13-6-2017 בשעה 11:29)

      נראה לי אתה מושפע, וזה בשל צבע הגופיות של הקאבס.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 12:04)

        מה היה צבע הגופיות?

        להגיב
        • צביקה (פורסם: 13-6-2017 בשעה 14:57)

          שחור לא?

          להגיב
          • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 15:59)

            כן, משהו מאד כהה, שיחקו בחוץ.
            שחור זה מרזה.

            להגיב
    • יריב (פורסם: 13-6-2017 בשעה 17:17)

      אתה זוכר את הראיונות מ58?

      להגיב
      • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 17:50)

        ???

        להגיב
        • יריב (פורסם: 13-6-2017 בשעה 18:02)

          כשהוא הפסיד בסדרת גמר.

          להגיב
      • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 18:59)

        האמת שבכלל לא זכרתי את המקרה עם ראסל עד ההפניה שלך, ולא, אני לא מודע לדיונים שהיו אז, אשמח אם תפרט ותקשר לתגובתי.

        להגיב
        • יריב (פורסם: 13-6-2017 בשעה 22:43)

          אני בוודאי לא זוכר, אני פשוט תוהה מניין הבטחון שלא התראיין בצורה דומה.
          כמובן, אופתע אם התראיין בצורה דומה, מדובר בטיפוס שונה למדי ביחסו לתקשורת.

          להגיב
  11. אריאל גרייזס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:19)

    בסדרה שבה רק במשחק אחד קבוצה מסוימת ירדה מ-100 נקודות נראה לי קצת מופרך לדבר על הגנות. לגולדן סטייט יש יותר כוח אש וצריך תצוגת קליעה מטורפת כמו במשחק הרביעי כדי להיות מסוגלים להתמודד איתם. זה הכל

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:29)

      אז לא. אם הסתכלת לעומק – קליבלנד לא היו מסוגלים כל הסדרה לקלוע בהתקפה מסודרת ולכן נאלצו לרוץ וקיבלנו קצב משחק שלא היה בהיסטוריה. אתה באמת חושב שהתוצאות הגבוהות קשורות להגנות חלשות ולא לקצב משחק? לכדרר 20 שניות כדי לספוג פחות מ-100 למשחק (יוטה) זה לא הגנה

      להגיב
      • זינק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:59)

        זה שהם זרקו הרבה שלשות לא אומר שהם לא שיחקו התקפה מסודרת.
        באופן יחסי לנבא שמשוחק עם המון בידודים ואחד על אחד, נדמה לי שדווקא בסדרת הגמר ראו הרבה תרגילים בהתקפות מסודרות.
        אני מסכים אותך שההגנות ממש לא היו חלשות. אפילו אגריסביות בחלק לא מבוטל מהמזמן.
        פשוט שחקני התקפה ברמה מאוד גבוה משני הצדדים.

        להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:52)

        לא הבנתי איך זה שרצו הרבה והיתה כמות זריקות מטורפת למשחק הופכת את זה למשחק הגנתי

        להגיב
        • רוני (פורסם: 14-6-2017 בשעה 19:38)

          אולי השאלה הנכונה היום היא, כמה זריקות היו עם יד בפנים? תראה את השלשה האדירה של דוראנט במשחק 3, לברון נתן לו חצי צעד וזה גמר את הסיפור. גם בריצה של הזהובים במשחק האחרון, דוראנט נתן שתי שלשות בפרצוף. והם גם נתנו הגנה מצויינת באותן דקות.

          להגיב
    • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:35)

      אבל במשחק הרביעי זה התחיל קודם בהגנה. גם בשלישי אגב.
      הם הרביצו לגולדן בהתחלה כמו שלא הרביצו מאז הבאד בוייז. הכניסו אותם להלם. אחרי זה ברור שהכל יותר קל.
      היום כמות הבאק-דור שלברון אכל כשהוא ישן בעמידה בהגנה מספיקה לגליון היילייטס שלם. זה ידוע כבר שנים שהוא לא שומר אבל בסידרה הזו זה היה השיא.

      אני חושב שזה הגמר האחרון של לברון בתור מספר 1 (לא שהוא ממש היה אחד אף פעם)

      להגיב
    • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:36)

      האם התקפה חזקה גוררת בהכרח הגנה חלשה?

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:53)

        לא, אבל במקרה הזה אני לא חושב שראינו הגנות יוצאות דופן למעט נקודות ספציפיות. גולדן סטייט לא לקחו את האליפות הזאת על הגנה

        להגיב
        • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:58)

          למשל קליי שמר מצוין ועדיין קיירי שם סלים על הראש שלא ניתן היה לעשות כלום, וכך היו מקרים גם עם ג'י. אר. סמית וכמה ללברון. מה לעשות, לא ניתן להאשים את ההגנה. ההגנה הייתה מעולה גם באמה האישית וגם ברוטציה ועדיין קליבלנד קלעו. תוסיף לזה ניסיון זריקה אחרי 10-12 שניות ויש לך הרבה יותר התקפות פר משחק אז גם הסקור יותר גבוה. אני לא טוען שהייתה הגנה שלא ראינו טובה כזאת בעבר, אבל בהחלט היא לא מביישת את המעמד ואת האלופה. זה שההתקפה של GS מעולה לא מוכיח שהגנתה רעה.

          להגיב
        • מיקיג' (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:11)

          צודק לגמרי גרייזס ראיתי את כל הסדרה. עם כל עניין הריצות ושחקני העל שיש שם, ממש לא ראינו הגנות מרשימות.

          להגיב
        • זינק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:12)

          אריאל, זו בד"כ הטייה שנוטים לעשות עם קבוצות בעלות אוריינטציה התקפית.
          זה מזכיר קצת את התקופה של ברצלונה שההגנה שלה נשחטה, אך בפועל הייתה מסיימת עונה עם מספר ספיגות הכי נמוך.
          מסכים עם איציק שקצב המשלק המהיר אינו מעיד בהכרח על העדר הגנות.
          לי באופן אישי ברוב המשחקים ההגנות נראו מאוד חזקות ואגריסביות.

          להגיב
          • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 23:30)

            יש לעיתים בלבול בין מאמץ כמו ההגנה המאומצת והאינטליגנטית של קליי על קיירי (ובסוף גם על לברון) לבין טקטיקה. לא היתה סדרה טקטית.

            להגיב
        • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:52)

          זה התקפות ההגנות היו בסדר פשוט ההתקפה של גולדן זה עולם אחר. אם לא היו קלעים כאלו הייתם רואים את הקאבס מצופפים ומרביצים בצבע ושולחים שחקנים לקו. הבעיה שהם קולעים מה3 וקולעים 90 אחוז מהקו ואפילו היום איגי התפוצץ

          להגיב
  12. יואב דובינסקי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:46)

    סדרה נהדרת שמשכיחה פלייאוף חלש מאוד ועונה סדירה לא מעניינת. עבודת אימון יוצאת מהכלל של טיי לו, כשכל משחק הקבוצה שלו הראתה שיפור מהמשחק הקודם (ואת המשחק ה5 אני משווה ל2 באוקלנד) והגיעה מרחק של כנראה קליעה של קייל קורבר מסדרה של שישה משחקים מול קבוצה שעולה על קליבלנד בכמה דרגות. סדרה שבה כל הכוכבים הופיעו. הפערים גדולים מידי. נראה אם קליבלנד תצליח להביא את פול ג'ורג' בקיץ ובאיזה מחיר (לאב ונספחים? טריסטן ונספחים?).

    להגיב
    • הברזיליאני (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:59)

      איך העבודת אימון המבריקנ של לו באה לידי ביטוי כשפעם אחר פעם הם נופלים בפיק'אנד'רול, ותומפסון "שומר" על קארי? או איך ג"ס רצים 15-2 ו30-7, וקליבלנד לא משנים פיפס. אם לא שתי שלשות מטורפות של ג'יי אר בסוף המחצית, הווריריירס עולים שיכורים משפניה לרבע השלישי.

      להגיב
      • יואב דובינסקי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:06)

        ג"ס חמש דרגות מעל קליבלנד וראו את זה במשחק הראשון. מאז כל הזמן נעשו התאמות ושיפורים. לו דווקא עצר ריצות של הווריורס כל הזמן. כל פעם שהווריורס קלעו כמה סלים ברצף, לו עשה שינויים וקליבלנד נשארה במשחק. למעט המשחק הראשון, יתר המשחקים לא הלכו לכיוון של 20+. ג"ס פשוט קבוצה הרבה יותר טובה עם הרבה יותר כוח אש.

        להגיב
        • עסק שחור (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:15)

          אבל למה הם בחמש רמות מעל שעל הנייר כמות הכישרון בקליבלנד קרוב לזה של גולדן סטייט? למה גולדן סטייט קבוצה (עם דגש על קבוצה) יותר טובה? למה התיאום ההגנתי בגולדן סטייט הרבה יותר טוב? למה יש הרבה יותר אסיסטים וכולם משתתפים במשחק? למה המחליפים הרבה יותר טובים כשעל הנייר הם פחות טובים?

          להגיב
          • dmc (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:31)

            איגודלה שחקן הספסל אולי הכי טוב בליגה. לגולדן סטייט יש שלושה שחקני הגנה מהטופ של הליגה ועל זה אפשר לבנות הגנה יותר טובה ממה שקליבלנד תוכל לבנות עם לאב ותומפסון ביחד, או סמית' וקיירי. ושלושה קלעים טופ 10 בהיסטוריה. מה עוד?

            להגיב
            • עסק שחור (פורסם: 14-6-2017 בשעה 00:26)

              הנקודה שלי שבגולדן סטייט כולם ממצאים את הפוטנציאל שלהם בעוד בקליבלנד לקחו שחקן טופ 10 והפכו אותו לקונוס בפינה. פתאום כולם מדברים על הספסל של גולדן סטייט (איגי הוא מעשית שחקן חמישייה) אבל ליווינגסטון היה כלום לפני גולדן סטייט, מגי היה גמור, מקאו וקלרק תורמים אבל יש כמוהם עשרות מחליפים בנבא ווסט בן מאה. יש שיטה אז כולם באים לידי ביטוי. השיטה בקליבלנד זה הרבה כדרורים של לברון וקיירי אז האחרים לא באים לידי ביטוי.

            • יריב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 11:54)

              ווסט מבוגר, אבל אני מזכיר שהחוזה שהיה לו לשנה שעברה (והוא ויתר עליו) הוא על 12.6 מיליון, והיו לו שורה של הצעות נוספות במספר מיליונים. הוא החליט שזה הזמן לחתום במינימום בקבוצה עם הסיכוי הגבוה ביותר לטבעת, והשנה זה עבד לו (בשנה שעברה לא), אבל בוא לא נעשה ממנו בן מאה. ליבינגסטון אכן היה כלום לתקופה מסוימת, עקב פציעה, אבל גולדן סטייט הביאו אותו מהחמישיה של הנטס, שהיתה קבוצה עם מאזן חיובי שהגיעה לסיבוב השני של המזרח באותה עונה (אם כי כמובן שליבינגסטון היה השחקן עם המעמד הנמוך בחמישיה הזו). על מקגי מגיע לגולדן סטייט קרדיט מלא.

    • גיא זהר (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:42)

      בשביל להביא מישהו לקליבלנד צריך לשחרר אחרים שלא בהכרח יש להם ביקוש

      להגיב
  13. גיא (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:47)

    אחרי הפלייאוף הזה הבנתי למה לברון לא סובל את סטף קרי.
    כדורסלן גדול, ספורטאי קטן. המחוות המוגזמות שלו אחרי כל סל יפה שלו, ההתעקשות שלו לנסות לקלוע שלשות על ראש של אנשים בדקה האחרונה של המשחק היום, כשכולם כבר חיכו שהמשחק ייגמר.
    אני לא רואה אף אחד אחר מהשחקנים המובילים בליגה מתנהג ככה.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:50)

      נכון לסטף יש מחוות קטנות ולא הגועל המתפרץ של לברון כאילו הוא הענק הירוק אחרי כל דאנק שלו. סטף חייב לאמץ זאת.

      להגיב
    • no propaganda (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:50)

      כאילו חוץ מלברון?

      להגיב
    • jhkj (פורסם: 13-6-2017 בשעה 21:05)

      שחקנים שנהנים מהמשחק כמו ילדים שמשחקים בשכונה הם האנשים עם הלב הכי גדול על המגרש, זה גם מה שהופך את מסי לכל כך מהנה לצפייה, כך גם לגבי קרי

      להגיב
    • רוני (פורסם: 14-6-2017 בשעה 19:48)

      הוא כזה רגיש ומאממםם.
      גם אני שונא את הפוזות שלו, זה לא נראה אמיתי בעיני. כמו סלפי כזה..
      אם לברון היו עושה חצי מזה, היו אוכלים לו את הראש.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 14-6-2017 בשעה 20:25)

        מסכן לברון, הוא כזה צנוע, בכלל בלי פוזות. אוי יו יוי.

        להגיב
  14. יואב בורוביץ' (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:08)

    דווקא הוכח מעל כל ספק כי הכדורגל של היום לגמרי מבוסס התקפה וכמובן שהאלופה הזו לגמרי מבוססת התקפה. יש לה אחלה הגנה. אבל זו התקפה היסטורית ולכן זו קבוצה היסטורית. גם קליוולנד היא בעיקר קבוצת התקפה.

    להגיב
    • גל ד (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:30)

      Borovich gonna Borovich.

      להגיב
  15. יואב בורוביץ' (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:08)

    כדורסל, כמובן (למרות שגם כדורגל בכיוון הזה) (:

    להגיב
  16. רן (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:18)

    אולם מלא בצופים.
    אווירה שבנבא יכולים רק לחלום עליה
    מכבי חיפה מביסה את מכבי תל אביב אחרי שהכניעה באופן מרשים את חולון.
    הפועל ירושלים חוזרת מהקבר ונותנת הצגה מול ראשון.

    אז נכון שהרמה יותר נמוכה ושיטת הפיינל פור לא ספורטיבית, אבל אף מילה על זה בדה באזר?

    רק פלייאוף שתוצאתו היתה ידועה כבר ביולי שעבר?

    דה באזר מנותק מהעם (ובטח גם גאה בזה).

    להגיב
    • הנץ ממלטה (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:15)

      מחזק.
      זה כאן ועכשיו וזה עם כל הלב והנשמה.
      גם אם הגויאבה של ליאור קשה לצפייה והקרש סל של פינקני זה לא דאנק מרהיב, הקבוצתיות על המגרש והאוירה ביציעים זה הדבר.
      וסליחה שאף אחד לא צועק ד-י-פ-נ-ס בקצב של אורגן.

      להגיב
      • רוני ש. (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:35)

        איזה יופי ערב אחד שמחפה על שיטה מעוותת, על ליגה חלשה להפליא שבה 75 % מהקבוצות עולות לפלייאוף. ליגה של משחקים בלי אלף איש, בקושי ארבע קבוצות עם קהל , קבוצות שמביאות חמישה אנשים למשחקי חוץ. כרוזים שצורחים כל המשחק ועושים חור בראש כי הקהל לא מעודד אם הוא מגיע בכלל. שחקנים ישראלים חלשים , מתאזרחים בקומבינות, שיפוט איום ונורא. רכבת של זרים שכל שנה מתחלפת וגם במהלך שנה עד רגע לפניי הפלייאוף , ליגה שבה כל עונה מאמנים עפים הביתה כמו זבובים גם אחרי שלקחו אליפות שלא נותנת כלום, ליגה שבה אפשר להפסיד יותר משחקים בעונה הסדירה מלנצח ולקחת אליפות זה ליגה ? ליגה שבה מספיק להיות טוב בחמישה משחקים ברגע מתאים ולקחת אליפות שלא מקנה מקום באירופה . אז מזה להתלהב מהערב המסכן הזה ?

        להגיב
        • הנץ ממלטה (פורסם: 13-6-2017 בשעה 10:17)

          כי ליגה של קבוצות שמפסידות בכוונה!!! כן, בכוונה! כי אתה צריך להסריח את המגרש עונה שלמה כדי לנסות ולקבל בחירה גבוהה בקיץ זו ליגה ספורטיבית.

          להגיב
          • עמי ג (פורסם: 13-6-2017 בשעה 12:45)

            העצוב הוא ששניכם צודקים.
            שתי ליגות שמאורגנות בשיטה מחורבנת שמוציאה את הענייין לגמרי, ואז מנסות להמציא את עצמן מחדש בפלייאוף. להתראות ביוני הבא.
            הערה: גם בנבא יכולה לזכות קבוצה שיש לה מאזן שלילי בעונה הסדירה (ההבדל הוא שבישראל הסיכוי לכך הוא ממש גבוה)

            להגיב
  17. שגיא (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:26)

    מה זה 23-23?

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:51)

      המאזן של קליבלנד בחצי השני של העונ

      להגיב
      • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:53)

        זה לא 23 נגד 23 ראש בראש?

        להגיב
  18. Rami (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:54)

    הימורים – מתי ולמי תפסיד קליבלנד בפעם הבאה במזרח ומתי ולמי תפסיד ג״ס בפליאוף בכלל ? אלף ש״ח למהמר שיפגע

    להגיב
    • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:00)

      קליבלנד תפסיד בעונה הבאה, לא יודע למי.
      עכשיו תביא אלף ש"ח.

      להגיב
    • rami (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:07)

      תחליף כינוי בבקשה

      להגיב
    • קלבדוס (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:14)

      שתיהן לבוסטון, אבל לא בעונה הבאה (במזרח), או ב-3 הבאות (גולדן סטייט).

      להגיב
  19. יוסי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:13)

    כאוהד ג"ס והאחים המשפריצים, אני מרגיש קצת שהפסדנו את האליפות לדוראנט.

    להגיב
  20. ירון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:30)

    עוד משחק בסדרת גמר בו לא צפיתי. ותודה לקווין דוראנט שחתך את הענף עליו הוא יושב. מסמפט כל אחד בנפרד. . {חוץ מדריימונד גרין} אבל מתבעס עליהם כקבוצה. דוראנט ייזכר כרכרוכי ותבוסתן. .. גם עם עוד 2 טבעות.

    להגיב
    • עסק שחור (פורסם: 14-6-2017 בשעה 00:19)

      בדיוק כמו שזוכרים את לברון כיום – רכרוכי ותבוסתן. מה, לא? כנראה שכחת מה אמרו על לברון לפני 7 שנים. 7 גמרים רצופים ושלוש אליפויות והכל נשכח.

      להגיב
      • shadow (פורסם: 14-6-2017 בשעה 07:00)

        ++

        להגיב
  21. תמיר (פורסם: 13-6-2017 בשעה 17:50)

    לא יודע. הגמר היה אמנם ברמה גבוהה אבל חוץ ממנו אוהדי הכדורסל קיבלו שום דבר וכלום כל העונה והפלייאוף.

    ביטלתי את המנוי שלי לליג פאס היום אחרי 4 שנים רצופות. עונה ופלייאוף כל כך משעממים לא זכורים לי מזמן.

    להגיב
  22. אבי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 21:37)

    מותר להגיד שאמא של דוראנט קצת מעצבנת?

    להגיב
    • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 23:27)

      מעצבנת וגיבורה. מגיעה ממקום שבו משאירים אנשים בצידי הדרך. הבן שלה הוא עדות לכך.

      להגיב
      • אבי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 01:45)

        תודה על התיקון. האמת, לא יודע עליה דבר.
        בוא נקווה שבאליפות הרביעית כבר תתרגל ;)

        להגיב
  23. איתן 8 (פורסם: 14-6-2017 בשעה 20:03)

    1. קיירי מדהים. אם הוא לא נפצע במשחק הראשון לפני שנתיים קליבלנד עם עוד אליפות.
    2. גולדן סטייט היום נראית הרבה יותר חזקה ודומיננטית מהבולס עם מייקל. הקבוצה הכי טובה שראיתי מאז שהתחלתי עם האנביאיי באמצע שנות ה 80.

    להגיב

מה דעתך?