נשאר אוהד בית״ר

על בניון

ben

התקשר אלי לפני כמה שעות עיתונאי כדורגל הונגרי לשאול על בית״ר ירושלים – והיה לי מה לומר לו. יוסי בניון! הוא שמח מאד ויש לו מה לכתוב לקוראיו. ואת זה אי אפשר לקחת מבניון בניגוד לכל כדורגלן ישראלי אחריו. השם שלו אומר משהו לאוהד הכדורגל בעולם. אחרי ליברפול, ארסנל, צ׳לסי ושער ניצחון בברנבאו – אתה שם ביושר. אוהד כדורגל בעולם שמכיר עוד שחקן ישראלי, הוא כנראה די חסר חיים.

*

אבל עכשיו על משהו קצת עצוב. בניון סיפר עכשיו ״שתמיד אהד את בית״ר ירושלים״ וזה סבבה. אבל אני זוכר שפעם שוחחתי עם עזי דן על העניין הזה ואמרנו שהיחידים שלגיטימי שיחליפו אהדת קבוצה הם השחקנים. כי אצלם אלו החיים ולא דמוי-חיים. ואם הגיעו לקבוצה ונקשרו בה וטיפחו קשר עם הקהל ועם אנשי המועדון – זה הרבה יותר חזק מאיזה קשר אמורפי כאוהד בילדות.

והדוגמאות רבות:

רובי פאולר גדל אוהד אברטון.

ראול גדל אוהד אתלטיקו.

אולה גונאר סולשיאר, מביס הגרמני, זכותו וצדקתו יעמדו לנו תמיד, גדל אוהד ליברפול.

אז נחמד שיש טוטי, אבל זה בעצם לא היה טבעי אם מי מהשלושה הללו לא היה אוהד כיום את המועדון בו זכה לתהילה ואהבה.

*

וזה מה שעצוב בגדול כדורגלני ישראל במילניום. הוא עבר בכמה קבוצות בארץ. ובעצם לא נוצר אצלו החיבור המשמעותי הזה לאיזשהו קהל אוהדים או מועדון. לא באר שבע בה גדל, לא בחיפה שם הפך לשחקן מתאים לרמות גבוהות באירופה.

נשאר אוהד בית״ר.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

158 תגובות ל “נשאר אוהד בית״ר”

  1. אופיר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 02:56)

    אהמממ… ויין רוני ואברטון…?

    להגיב
    • אופיר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 02:58)

      סליחה, החמצתי את הפואנטה… בוא נעמיד פנים שזה לא נכתב :-)

      להגיב
  2. אבי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 03:06)

    זווית יפה על הסיפור.
    מעניין את מי אוהד מישהו כמו קלינגר שנקשר, וזכה להצלחה, בשני מועדונים.

    להגיב
    • הברזיליאני (פורסם: 20-6-2017 בשעה 05:26)

      ויוסי אבוקסיס.. שעוד כיכב בשלל שירי נאצה של אוהדי הפועל תל אביב

      להגיב
  3. יובב (פורסם: 20-6-2017 בשעה 04:55)

    השאלה מה עדיף?
    לנשק את הסמל-"להתחבר"-ואז…לנשק את הסמל הבא.
    או
    להשאר "מנותק"?
    ולגבי סבא יוסי – אולי שווה להשקיע מאמר שלם עליו.
    מצד אחד, ניתן להסיר את הכובע על התשוקה לשחק. מן הצד השני, האם מישהו יתפלא כשנשמע בהמשך על "חקירות מחדר ההלבשה", לאור מיעוט הדקות?

    להגיב
  4. יובב (פורסם: 20-6-2017 בשעה 04:56)

    חריקות כמובן

    להגיב
    • גל ד (פורסם: 20-6-2017 בשעה 07:39)

      הלוואי וזה היה כ"כ מובן.

      להגיב
    • אופיר מ (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:53)

      אהבתי יותר את החקירות

      להגיב
  5. Gilad (פורסם: 20-6-2017 בשעה 05:52)

    לא שמעתי את הראיון, האם משתמע שהוא באמת אוהד ביתר או שזו חנופה שגרתית לאוהדים?

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 06:13)

      …Take a wild guess

      להגיב
      • S&M (פורסם: 20-6-2017 בשעה 06:37)

        חחחחחחח

        להגיב
        • ניינר / ווריור (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:24)

          הוא העריץ את אוחנה כילד. חבל…

          להגיב
          • Gilad (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:16)

            אני הערצתי את פסח גרופר, היום אני לא מצביע ליכוד

            להגיב
            • Amir A (פורסם: 20-6-2017 בשעה 12:17)

              פסח גרופר… יש כבר תחנת רכבת בעתלית?

            • גילעד (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:08)

              האמת שיש.

    • ישרון (פורסם: 20-6-2017 בשעה 09:19)

      ברור שיש פה התחנפות לאוהדים אבל מה שכן הוא תרם לבית"ר ב2012 אז יכול להיות שיש לו איזה סנטימנטים למועדון.

      להגיב
    • ירושלמי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 16:43)

      עוד כילד בנוער היה מסתובב עם צמיד של בית"ר על היד.
      שום חנופה ושום נעליים.

      להגיב
  6. חלפס (פורסם: 20-6-2017 בשעה 06:11)

    "אוהד כדורגל בעולם שמכיר עוד שחקן ישראלי, הוא כנראה די חסר חיים". משפט לחיים

    להגיב
    • מיקו גוטליב אהלן סבבה (פורסם: 20-6-2017 בשעה 06:43)

      פגשתי פעם באיזה ג'ונגל גרמני שהכיר את ראובן עובד, אבל מהמנג'ר.

      להגיב
      • אמיר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:15)

        ענק. נתנו לו חמישה כוכבים?

        להגיב
      • איברה (פורסם: 20-6-2017 בשעה 09:17)

        היה שווה לפתוח הבוקר את הבלוג בשביל הידיעה הזו. תמיד ידעתי שהוא גדול כדורגלני ישראל

        להגיב
      • אורי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:04)

        ניר ברקוביץ' היה אגדה במנג'ר

        להגיב
    • ק. (פורסם: 20-6-2017 בשעה 06:55)

      משפט גדול, אבל הייתי מסייג "שמכיר שחקן ישראלי שמשחק מחוץ למדינה שלו", כי את אלמוג כהן ונאתכו למשל מכירים בגרמניה ורוסיה, ובטח גם חלק מהליגיונרים בבלגיה

      להגיב
      • אמיר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:16)

        ובסין מכירים את זהבי אז תכלס הוא יותר מפורסם מברקוביץ' בניון ורביבו ביחד

        להגיב
    • פרלה (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:20)

      אתמול מישהו הראה לי צילום שצילם במונית ברומא בה מתנוסס דגלון של מכבי חיפה.
      נהג המונית המקומי (יהודי) אמר שהוא מוטרף על הקבוצה.

      להגיב
      • מאיר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:36)

        בקמפוס רומא של אורי אמיתי יש סרטון של גלדיאטור ליד הקולוסאום שאומר: "יהודה המכבי, מכבי חיפה"
        כנראה משהו בעיר הזאת גורם להם להיות קשורים למכבי חיפה איכשהו..

        להגיב
      • D! פה ועכשיו (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:36)

        נהג מונית טורקי שאסף אותנו פעם בלונדון שמע שאנחנו מישראל ולא סתם את הפה על כפ"ס. היה מהמר חזק בליגה הלאומית בארץ. ידע הרבה

        להגיב
      • איתן (פורסם: 21-6-2017 בשעה 00:04)

        וואו זה בהחלט מראה על חוסר חיים, אך יותר זה מראה שלגרמני היתה יותר תשוקה למנג'ר מאשר שלעובד לכדורגל.
        בטח הבאלנס של עובד היה 1 מתןך 20.

        להגיב
    • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 20-6-2017 בשעה 16:47)

      למה, למה להגיד ככה, האם אוהדי כדורגל באזרבייג'ן לא מכירים את עידן ווייצמן?☺

      להגיב
      • איציק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 16:52)

        שם ממתינים מתי יגיע עידן ויצמן יער.

        להגיב
  7. S&M (פורסם: 20-6-2017 בשעה 06:40)

    רק אוהדי כדורגל הם אינפנטיליים ונאיביים מספיק, כדי להאמין ולדון בהצהרות הציניות של שחקני כדורגל על "אהדה" שלהם לקבוצה.
    וזה, בסך הכל, די עצוב.

    להגיב
    • dmc (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:36)

      וגם די מחייב שחקנים להגיד את זה ולהמשיך את המעגל הטיפשי הזה

      להגיב
  8. אמיתי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 06:51)

    דווקא לפי העדויות שיש בידי נוצרו לו קשרים עם האוהדים בארץ
    שנוא בחיפה מאיים על אוהדים במכבי אני בטוח גם שאוהדי באר שבע מתגעגעים אליו.
    תמיד בלב

    להגיב
  9. אחד העם (פורסם: 20-6-2017 בשעה 07:05)

    הניחו לו.
    ישחק את שנת הפרידה שלו בנוכחות קהל.
    מגיע לו.
    באשר למכבי, עשתה את הדבר הנכון.
    בסוף העונה הזו יושלם המהפך, לאחר הפרידה הצפויה מיצחקי וטב"ח.
    ייני, שיהיה בן 31, יהפוך ל"זקן השומרים".

    להגיב
    • ישי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:42)

      החברים כאן לא גולשים בוואן, אז הם צריכים איכשהו לשפוך את הגועל שלהם בדרך שנראית להם נורא אינטלקטואלית

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:52)

        תודה רבה על הפסיכואנאליזה זיגמונד

        להגיב
    • צביקה (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:42)

      +1.
      לא השחקן האהוב עליי אבל חלאס עזבו אותו לנפשו.

      להגיב
    • עודד (פורסם: 23-6-2017 בשעה 09:21)

      קהל? בטדי?

      להגיב
  10. איציק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 07:08)

    ויש לו גם דמות להערצה "אוחנה." מילא כילד בדימונה, אבל בגיל 37 ועדיין הוא הדמות…

    להגיב
  11. גיא זהר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 07:13)

    יוסי בניון אהד בילדותו את בית"ר, על זה אין ויכוח. יוסי בניון הצהיר לפני החזרה לארץ שחיפה היא הבית שלו, בית שעל העזיבה שלו הצהיר מיד לאחר שזכה איתה בגביע אחרי כמעט 20 שנה. אם, תיאורטית, אלונה הייתה מציעה לו (הציעה לפני שנתיים – סירב) להגיע לב"ש היינו שומעים מכיוונו הצהרות בדבר סגירת מעגל. אולי תמיד היתה לו סוג של פינה חמה בלב לבית"ר, לא יותר מאשר לשלושת אלו שציינת לקבוצות הילדות שלהן. מעבר לזה, הכל חרטא. בשנים האחרונות בניון האדם שאף פעם לא היה טלית שכולה תכלת (ויעידו על זה דודו חפר ואלי כהן השריף) מאפיל על בניון השחקן המופלא, וזה חבל.

    להגיב
    • חובב (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:20)

      אהד את ביתר
      גדל בבאר שבע
      הבית זה חיפה
      גר בתל אביב
      עבר פעם בנתניה

      להגיב
  12. holden (פורסם: 20-6-2017 בשעה 07:38)

    בין שתי ערים היה רומן מופלא של צ'ארלס דיקנס,
    דימונה -דרום הארץ—-מושב רגבה– בגליל המערבי בצפון הארץ,
    באחד מהמקומות גדל ילד כשרוני, ברבות השנים אותו הילד התפתח ונהיה שחקן שחקן, אותו ילד עבר לשחק בארצות מעבר לים, חתם על חוזים מפליגים,
    הילד חזר לישראל בדמדומי הקריירה שלו, משם התחילו בחישות בחדר ההלבשה ומלחמות על כבוד.
    רגע,
    זה הילד מדימונה או הילד מרגבה?
    אולי חוץ מזה ששני הילדים שיחקו במכבי חיפה יש עוד כמה קווים משיקים בהתנהלות שלהם

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:36)

      לחלוטין לא. בניון נכנס לפינות לא רצויות עם אוהדים אבל כשחקן בקבוצה תמיד היה שקט ותרם ושתק. בחוץ לארץ

      להגיב
      • עודד (פורסם: 23-6-2017 בשעה 09:23)

        שאל את אלי כהן. מסכים שבכללי הוא היה הרבה פחות פרובלמטי מברקוביץ' בתוך הקבוצה.

        להגיב
  13. no propaganda (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:05)

    למה אתה מניח שלבניון אין קשר כזה עם ליברפול?

    להגיב
  14. ניינר / ווריור (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:07)

    סססססאמק עד שחזרה לי האהבה לביתר, בגלל המאוס הזה אני שוב ארצה שתפסיד. צעד מפגר של אוחנה להביא לקבוצה סוס מת, סרטן בחדר ההלבשה ושחקן סופר מאוס בכללי. סססססאמק כבר אמרתי?

    להגיב
    • איציק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:14)

      למה חזרה לך האהבה לבית"ר?

      להגיב
      • ניינר / ווריור (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:24)

        סך הכל, טביב מעמיד קבוצות סימפטיות שקל לי להתחבר אליהן והן גם משחקות יפה. הייתי אוהד שרוף אז טבעי שאחבב את הקבוצה הזו שבאה במקום התועבה של ארקדי.

        להגיב
        • D! פה ועכשיו (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:41)

          לא הייתי בחדר ההלבשה. אני כן חושב שמקצועית, על מהגרש, יש לו מה לתרום בכל מועדון בארץ.

          להגיב
  15. yaron (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:13)

    זה בסדר, בתמורה חזר אלינו אצילי שתמיד אהד את מכבי :-)

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:33)

      מינקות

      להגיב
    • עמית (פורסם: 20-6-2017 בשעה 09:48)

      שניהם גם הצהירו שהשכר לא היווה שיקול בחתימה :)

      להגיב
    • אורן השני (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:15)

      דווקא זה באמת נכון.

      להגיב
      • yaron (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:58)

        יכול להיות, אבל ממש לא רלוונטי.

        להגיב
        • אורן השני (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:59)

          למה לא? ייתכן וזה תרם לכך שהעדיף את הקבוצה שסיימה שנייה על פני שמתמודדת על עלייה לליגת האלופות.

          יכול להיות שזה לא רלוונטי (אני לא בדקתי מה היו ההבדלים בהצעות מבחינה כספית וכו), ויכול להיות שכן.

          להגיב
          • yaron (פורסם: 20-6-2017 בשעה 18:13)

            אני מאמין שההצעות היו שונות ובכלל לא בטוח שב"ש התכוונו לשלם מיליון.
            אני בטוח שבתור מישהו שגדל במכבי יש לו פינה חמה בלב ואולי הוא אפילו אוהד אבל אם ב"ש היו מציעים יותר ואפילו אותו דבר לא בטוח שהיה חותם במכבי וזה טבעי לגמרי.

            להגיב
            • אורן השני (פורסם: 20-6-2017 בשעה 18:26)

              ברור לי שההצעה היא החלק המכריע, רק שאולי אהדה היא רלוונטית בצורה של שובר שיוויון.

  16. אריאל שתיל (פורסם: 20-6-2017 בשעה 08:15)

    לגיטימי אבל לא הכרחי (להחליף אהדה לקבוצה)

    להגיב
  17. קורא (פורסם: 20-6-2017 בשעה 09:25)

    חבל על ההצהרה הזו, אני זוכר שהוא אמר בכל מיני מקומות שהוא אהד את מכבי חיפה וגם זה נראה לי מיותר, כי בתחושה שלי באר שבע היתה המקום שהוא באמת אהד. זה נראה פופוליסטי ועצוב.

    להגיב
  18. טל המנצ'סטרי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 09:52)

    בניון הוא קודם כל מקצוען, ברגע שהפך להיות כזה בגיל צעיר האהדה שלו כילד נפסקת (בעוד שזו שלנו נמשכת ומתעצמת)
    אני לא מבין את העליהום התקשורתי או הציניות לגבי מה שאמר, הרי אף אחד לא באמת משווה אותו לאוהדי בית"ר שנמצאים שם כל החיים או אוהדים כמו כל אחד מאיתנו ואף אחד לא באמת חושב שרגע לאחר שירד מכר הדשא באנפילד, הדבר הראשון שבניון בדק בחדר ההלבשה זה מה עשו בית"ר.

    בניון רכש לעצמו מספר "אוייבים" בתקשורת בשנים האחרונות ובטח ביציעי מכבי חיפה, הוא כבר לא ה"מאמי" הלאומי שהיה קודם שיצא ובזמן ששיחק באירופה, ככה זה במדינת הגמדים למרות שחייב לציין, הוא רחוק מלהיות תמים.

    דבר אחד ועיקרי אני כן יכול להגיד עליו, יש לו רעב לשחק כדורגל כאילו היה עדיין ילד, והוא עדיין השחקן הישראלי הכי חכם וטוב כיום בליגה.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:06)

      אז אתה אומר שהצהרת נאמנות מופיעה לו בחוזה (המקצועני)?
      יש פה שני עניינים
      ההצהרה שהוא אוהד ביתר. דבר שכל כדורגלן שני בימינו עושה רק שבהתחשב בהיסטוריה של בניון זה קצת מגוחך.
      שנית שנראה שהוא לא התחבר עם אף קבוצה בה עבר בקריירה שלו. בארץ. באירופה ובספרד. זה קצת עצוב.
      לזכותו ייאמר שגם לאנפילד הוא לא ככ התחבר

      להגיב
      • טל המנצ'סטרי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:16)

        הצהרת נאמנות בחוזה המקצועני, מה זה, יש דבר כזה?

        בניון כנער העיד על עצמו כי הוא אוהד את בית"ר, יש כתבות המעידות על כך, אבל שם זה נגמר כי ברגע שהוא הפך להיות מקצוען, הוא לא אוהד כמוני או כמוך, הוא פשוט מקצוען.
        היום הוא חוזר לשחק בקבוצה שאחריה עקב ורצה בהצלחתה כשהיה ילד, אחלה, לא מבין למה זה בכלל כזה אישייו.
        לא, הוא לא התחבר לאף קבוצה שעבר בה בקריירה, אולי אם לא היה חוזר לשחק בישראל ובמכבי חיפה אז היה נשאר טעם טוב כפי שהיה לאחר שעזב אותם לאירופה, אבל ככה זה אצל רוב המקצוענים, יכולים אולי לזכור לטובה מועדון אחד יותר מאשר מועדון שני, אבל זו לא אהדה.

        בניון אולי לא התחבר או נקשר לאנפילד או אפטון פארק, אבל לא מעט אוהדים משם, הם דווקא זוכרים אותו לטובה, בגלל הביצועים על הדשא, לא מעניין אותם את מי אהד או מעיד שאוהד.

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:36)

          ברור שאין..אז אם אתה מקצוען אתה לא נכנס למשחק הזה של אהדה ונאמנות. לא היו חסרים דברים להגיד כ״מקצוען״

          להגיב
          • טל המנצ'סטרי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:39)

            אבל מה הוא כבר אמר? שתמיד אהד בית"ר? אז אמר…בזה להתעסק?

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:00)

              אני מעולם לא אהבתי אותו (או שנאתי) ככדורגלן אבל יש לדברים האלו היסטוריה וקונטקסט. זה אמירה שהיא כמו סדק שדרכו אפשר לראות מעבר לתדמית ה״מקצוענית״ מי הבנאדם. וואלה לא נראה שיש שם משו יותר מפוליטיקאי קטן. גדולה של ספורטאים היא גם בדברים האלו

            • ארז (פורסם: 20-6-2017 בשעה 12:53)

              טל,
              לתחושתי זאת אמירה שאצל מישהו עם תדמית יחסית נקייה מפוליטיקה ובחישות הייתה מתקבלת אחרת.
              יש שחקנים (הרוב) שכשינשקו סמל יעוררו תחושת גיחוך, כמוהו. ויש מעטים שתאמין לתשוקה ולמחויבות שלהם.
              עם הסחף השלילי בתדמית שלו, אמירה כזאת היא לחם למבקרים שלו, בייחוד על רקע הטעם הרע שהשאיר בחיפה שעליה הצהיר בעבר כבית.

              מעבר לזה, מסכים שההתעסקות מוגזמת ומיותרת.
              לא טרחתי לקרוא ולו כתבה אחת על החתימה שלו בבית"ר או "מאחורי הקלעים".
              בדומה לשרף, ברקוביץ' ואחרים, אנשים שהשלבים המאוחרים בקריירה/חיים שלהם פוגמים בטעם מהשלבים המקצועיים המוצלחים.

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:51)

              ארז,

              כתבתי בהודעה הראשונה שלי, בניון לא תמים, כל עניין סוכנות השחקנים דרך אח שלו ועם דודו אוואט בזמן ששיחק במכבי חיפה, אין לזה מקום.
              הוא מעולם לא היה חכם מדי, פעם פשוט סלחו לו (תקשורת,קהל) כי היה צעיר או בשיא כוחו (למשל, כסירב להיות מוחלף ע"י אלי כהן)
              והריבים שלו מול קהל (גם אם קומץ מפגרים) בחיפה או ההודעה שלו על עזיבה של מכבי חיפה דקה לאחר שהם זכו בגביע ולקחת את כל הפוקוס, מיותר וחבל, גם בשבילו.

            • ארז (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:14)

              סבבה טל.
              שמע, יותר חשוב: משחקים כדורגל כל יום שני. 500 מ' מהבית שלך.
              אם אתה בעניין תגיד לי ואעדכן אותך.

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:32)

              ארז,

              תודה, קצת עמוס בזמן הקרוב, אחרי ספטמבר יכול להתאים בהחלט, אעדכן, שוב תודה!

            • ארז (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:34)

              סגור.

      • matipool (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:53)

        הוא דווקא כן התחבר לאנפילד ותמיד מציין את אהבתו למועדון ואת החיבור שלו אליו.
        הוא עזב בגלל בניטז ששידר לו שהוא כבר לו בתוכניות שלו.

        להגיב
        • טל המנצ'סטרי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:59)

          הוא יצא לא בסדר כשלכלך על בניטז רק לאחר שזה עזב את ליברפול, היה מיותר ולא מכובד.

          להגיב
        • אמיתי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:27)

          "ותמיד מציין את אהבתו למועדון ואת החיבור שלו אליו."
          #פחות_אמין_מביבי

          להגיב
          • Matipool (פורסם: 20-6-2017 בשעה 16:02)

            בניון או אני?

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 18:09)

              אתה הוא והקבוצה שך..בסוף סלאח יגיע למרות ההודעה שהוצאתם. אנפילד = בלפור

            • matipool (פורסם: 21-6-2017 בשעה 11:26)

              איזו הודעה?
              הסוכן שלו אישר רשמית מקודם שסלאח טס אחה"צ לאנגליה ויגיע מחר למדיקל במלווד.

            • אמיתי (פורסם: 21-6-2017 בשעה 14:37)

              מיי באד. התבלבלתי עם הבלם ההוא ואן דייק משו. לא מחזיק מהסלאח הזה כך או כך.

  19. צור שפי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:04)

    אז מה אם הוא אמר שתמיד אהד את a וגם תמיד את b וש-c היתה לו בית וכנ"ל d. אי אפשר לפרגן לקצת פלורליזם?

    להגיב
  20. בן (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:07)

    לסיכום, אפשר כבר לומר שלאחר ששוב יאכזב בגמר הגביע הקרוב עם בית"ר, העכברוש עם השיניים שוב יחפש לו מחילה חדשה

    להגיב
    • BRT (פורסם: 20-6-2017 בשעה 19:25)

      זה פשוט לא מתאים

      להגיב
  21. נתן גרופר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:22)

    פסח גרופר היה בליברלים

    להגיב
    • איציק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:55)

      פסח גרופר היה עוצר רכבות

      להגיב
      • בן (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:52)

        ומה יגיד אורי גרופר?

        להגיב
  22. איתמר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:30)

    לא בלתי סביר שהוא אכן אומר אמת בדבר אהדתו לבית״ר.
    בניון יליד 1980 והמחצית השניה של שנות השמונים היתה תקופה מוצלחת מאוד לבית״ר – אליפות ראשונה ושלושה גביעי מדינה.
    זה גם היה עידן חדש בכדורגל הישראלי שבו המשחקים שודרו בשידור חי ובניון לבטח לא היה הילד היחיד שהוקסם מאוחנה.
    אני משער שבבאר שבע אפשר היה למצוא באותן שנים (שחונות מבחינת הקבוצה המקומית) אוהדי כדורגל רבים שבית״ר היתה הקבוצה האהודה השניה שלהם (והיו לכך גם הקשרים פוליטיים חברתיים).

    להגיב
  23. גדי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:53)

    עבדתי ברדיו דרום ב1996 בדיוק כאשר בניון סומן לכוכב הבא בכדורגל הישראלי. הוא אמר שהחלום שלו לשחק בבית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. אני חושב שבמקרה הזה שופטים אותו לחומרה. האמירה שלו אוטנטית.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:00)

      זה שבגיל 16 הוא אהד את בית"ר, בסדר; זה שבגיל 16 הוא העריץ את אוחנה, גם מתקבל על הדעת. אבל להמשיך את השטות הזו בגיל 37. באמת, תתבגר.

      להגיב
      • גדי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:28)

        הוא תמיד יהיה ה"ילד". אבל לא של כולנו.

        להגיב
        • גדי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:30)

          ואגב הוא עזב את באר שבע בטעם רע כמו כל מי שהיה בתקופת אלי זינו. זינו החזיק באחוזים מכרטיס השחקן שלו ולפי השמועות נאלץ לסחור בזה בכדי לחסל חובות אישיים.

          להגיב
        • ארז (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:44)

          :)
          גם אלאור עזריה אוהד בית"ר.
          ילדים מאוהבים שכמותם.

          להגיב
          • גדי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:18)

            אבל אלאור הוא כן הילד של כולנו

            להגיב
            • צור שפי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 15:24)

              לא ילד. לא של כולנו.

            • צור שפי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 15:27)

              במחשבה שניה, כן של כולנו במשמעות שהוא משרת בצה"ל עבור כולנו. אבל לא ילד אלא אדם מבוגר ואחראי למעשיו.

  24. ניתאי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 10:54)

    מאמין שלבניון היה בעבר חיבור טוב למכבי. הייתה פעם שהוא אמר ש"בש זה המקום בו גדלתי אבל מכבי חיפה זה הבית". השנתיים שלו פה הרסו גם את זה.

    להגיב
  25. austaldo (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:33)

    דייגו פורלאן אמר שבכל מקום שהוא שיחק הוא אהב את הקבוצה ואת האוהדים ושהוא תמיד שיחק בכל הלב. אבל רק שני סמלים הוא ינשק – את הסמל של פניארול (הקבוצה שבה הוא גדל) ושל ניבחרת אורוגוואי. אני חושב שזו כל התורה על רגל אחת.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 11:43)

      אתה ממליץ לבניון לנשק את דגל אורוגווי?

      להגיב
      • dk (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:03)

        יותר בכיוון של לעבור לפניארול לסיים את הקריירה בכבוד

        להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:09)

      אכן גבר אמיתי ועם לא מעט שכל.

      להגיב
  26. ג'נובי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 12:50)

    יש לי חלום אישי, בתור דרומי שמחבב את בניון בלי קשר לקבוצה שהוא משחק בה, שייתן שנת פרישה בדימונה.
    הכסף יהיה חרא אבל הוא לא צריך אותו. המתקנים עלובים. אבל בחייאת איזה מחזה זה יהיה. כל העיר תבוא לכל משחק לראות את הדימונאי הכי מפורסם והכי נגיש חוזר לעיירה לסיבוב אחרון של קסם.

    להגיב
    • holden (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:02)

      אחלה חלום,
      חתימה של בניון בעונת 2018-2019 תביא למכירה של 1000 מינויים בדימונה,
      בין המינויים יוגרלו אטרקציות להגברת המכירה:
      למינוי הראשון יובטח עגלת מצרכים עמוסה בכל טוב מקניון פרץ סנטר,
      למינוי האלף בתנאי שהוא רווק יובטח חתונה נוצצת בהיכלי זינו,
      ושבו בנים לגבולם

      להגיב
      • ג'נובי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:08)

        ותוך חודשיים 300 איש מתוך האלף מקללים אותו כי הוא אוכל בטורטיה ולא בשווארמה בעיר. אותם אנשים יודעים מי הם.
        #פנטזיות_שפל

        להגיב
  27. יוסי מזרחי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:08)

    התעוררתי לבוקר אביבי, ובמסגרת ההפתעות ,ראיתי שבנאיון מגיע לבית"ר ,שאותה אהד והעריץ כל ימיו.
    דמיינתי אז לעצמי שבכל נקודת זמן, הדבר הראשון שבירר אחרי שהמשחק של הקבוצה התורנית של כל נקודת זמן הסתיים, הדבר הראשון שהוא שאל, היה מה קורה עם בבת עיניו מירושליים . מה אגיד לכם, סופסוף הוא ישחק עם המנורה על החזה, ומה יותר נכון ומרגש מלסיים את הקרירה היפה שלו, בקבוצה שתמיד אהד?
    נכון שהם מביאים אותו כגימיק, ונכון שההתנהלות של בית"ר היא אחיזת עיניים ומצג שווא של רצון להשגים אבל כל אלה אינם דבר, ואין בהם כלום אלא סגירת המעגל (שלא נפתח מעולם).
    בעוונותי, ראיתי את בית"ר בשיאה המקצועי האמיתי עם ילדים שגדלו והיו לביתרי"ם אמיתיים, בנקודות שהשיא נקנה בכספי אוליגארך תמהוני, וגם בימים הקשים, שבהם ,לפחות ידעתי שמי שמשחק אצלנו, משחק עבור הקבוצה והקהל ולא סתם כך, כי לא ידע מתי לפרוש ומאיפה , אבל, תמיד זכר שהוא אוהד ביתר משחר נעוריו.
    למות או לכבוש את ההר, יודפת, מסדה, בית"ר.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 19:52)

      "בנאיון" זו טעות כתיב, נכון?

      להגיב
      • יוסי מזרחי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 20:04)

        נכון

        להגיב
  28. גלעד בלום (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:26)

    תמיד חיבבתי את בניון השחקן, כשרון נדיר, לא סתם מחתימות אותך קבוצות כמו ליברפול, ארסנל וצ׳לסי! ולא בגלל הפיזיות שלו החתימו אותו אלא בגלל הכשרון. לא מבין למה הסתכסך עם הקהל החיפאי, לא מעורה, בקבוצות ששיחק בחו״ל הוא דווקא אהוד. יש בו קצת קטנוניות וילדותיות, הוא נעלב מהר , האפיזודה במכבי חסרת משמעות, בשביל מקום שני לא הביאו אותו, מצד שני לא היה גרוע בכלל ואף הבקיע פה ושם גולים משמעותיים.

    אצלי זה הפוך מניינר, אני מתעב את בית״ר ואת מה שהיא מייצגת, רוצה שהיא תפסיד כל משחק( בייחוד מול סכנין ) אבל עכשיו אני אתחיל לסמפט אותה בגלל בניון.

    שחקן קלאסי לביתר

    להגיב
    • איציק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:31)

      בבית"ר, סוף סוף הוא יוכל לבנות מורשת.

      להגיב
    • צור שפי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:57)

      אתה בחור טוב עם נשמה גדולה גלעד. גם אם גדעון טיש, משה סיני, שבתאי לוי ושאר צדיקים היו משחקים בבית"ר זה לא היה גורם לי לסמפט אותם.

      להגיב
      • ארז (פורסם: 20-6-2017 בשעה 14:15)

        סיני הצליח לקלקל כמעט כמו שתרם.
        יש לו פינה אצלי אבל צדיק הוא לא.

        להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 13:59)

      שנאמר על צדיקים , לא מדובשך ולא מעוקצך.

      להגיב
  29. בלייק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 16:49)

    עד היום לא ממש הבנתי מה היה החטא של בניון שהודיע על עזיבה אחרי גמר הגביע ולמה זה הוציא כל כך הרבה אוהדי חיפה משלוותם או שמחתם בזכייה?
    הבנתי חלק מהטענות שהועלו על התמקדות בבודדים שקיללו לעומת עשרות אלפים שעודדו, בחישות של סוכן מתוך חדר ההלבשה, ועימותים על מעמד וכוח עם רוני לוי.
    אלברמן הודיע יום או יומיים אחרי גמר גביע, ועוד כזה שהפסיד והאוהדים גם ככה עם הראש למטה, שהוא עובר למכבי חיפה. לא חטף על זה אפילו בדל של בוז. כל ההבדל הוא שמכבי חיפה זכו בגביע ומכבי ת"א לא? אחרי הפסד בגמר זה יותר לגטימי? למה?

    להגיב
    • holden (פורסם: 20-6-2017 בשעה 17:03)

      אני אגיד לך למה:
      כי אחרי הרבה שנים של אכזבות הקהל החיפאי היה זקוק להישג כלשהוא,
      זה היה ערב מיוחד עבור האוהדים ומן הסתם עבור יעקב שחר,
      כל הזרקורים הופנו סוף סוף לאימפריה מפעם שהנה הצליחה לעלות לרגע מהמצולות,
      הבעיה שעל החרטום ניצב יוסי בניון שהיה חייב שאלומת האור תתמקד רק בו, אך ורק בהצהרה שלו,
      זה היה אקט ילדותי שתוזמן על ידי יוסי ללא מחשבה תחילה

      להגיב
      • בלייק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 17:15)

        אבל ההודעה שלו או הריאיון שלו לא ביטלו את ההישג של המועדון. עדיין היה גביע (שהוא תרם להשגתו), עדיין היה אפשר לחגוג. אפשר היה לשלב את זה עם איזו הודעת פרידה ומחיאות כפיים נימוסיות ולחזור לחגוג, לא? אני לא חושב שבניון היה על החרטום באותה עונה בחיפה, ולא בניון גרם לאלומת האור להתמקד רק בו אלא תגובת הקהל.
        הייתי מבין את הכעס אם הוא היה אומר את זה לפני הגמר וגורם לסערה במועדון או בקהל רגע לפני משימה חשובה (נניח כמו שקרה בב"ש להבדיל אחרי ההודעה על סיום דרכו של אלישע לוי והחתימה של בכר כמה שבועות לפני גמר הגביע), אבל הוא לא עשה את זה. חיכה שהעונה תסתיים והודיע. אז אפשר היה לעשות את זה יותר "נכון"" אבל מכאן ועד הוקעתו על המהלך זה דרך שעדיין לא מובנת לי.

        להגיב
        • holden (פורסם: 20-6-2017 בשעה 17:20)

          זה היה תיזמון מחורבן שכוון דווקא על ידי יוסי בניון,
          נכון שהיה הישג, נכון שהיה גביע, אז אדרבא במקום להנות מההישג מה היה דחוף לך דקה לאחר המשחק לבשר שאתה עובר למכבי תל אביב?
          לא יכל להמתין יומיים?

          אדם אלמוני שוכב עם מישהי, הסקס אחלה ,שני הפרטנרים מרוצים, נשענים לאחור מדליקים סיגריה,
          האישה מביטה בעשן המסתלסל ואומרת לגבר:
          "חמודי, קבעתי עם השכן מקומה אחרונה למחר בערב"
          תסכים איתי שהאמירה שלה הרגה משהו מהקסם:)

          להגיב
          • בלייק (פורסם: 20-6-2017 בשעה 17:37)

            היה לו דחוף, לא יודע למה. אולי הרגיש מיצוי ורצה כבר להכריז שהוא בדרך החוצה או בחוץ.
            למה הקהל לא נהנה מההישג והיה דחוף לו להתרכז ולהעצים את העזיבה של בניון והפגיעה שלו בהם כביכול?

            בדוגמה שלמטה משהו מהקסם נעלם, אבל מכבי חיפה היא לא יוסי בניון והיא זו שזכתה בגביע, ומכבי חיפה לא עזבה לתל אביב אלא בניון. בנוסף, במקרה במשל שנתת גם אם האשה היתה מחכה יומיים ומודיעה את זה לבעל משהו מהקסם היה מתפוגג.

            להגיב
            • shadow (פורסם: 20-6-2017 בשעה 20:22)

              אנשים בדרך כלל לא אוהבים משביתי שמחות

    • עומרי (ירוק) (פורסם: 21-6-2017 בשעה 09:14)

      זה היה עניין של תזמון, בלייק. אם היה מודיע יפה על עזיבה אחרי יומיים לא חושב שהיה בלאגן כזה. אבל הוא העדיף לקלקל את החגיגה דקה וחצי אחרי ההנפה, להפנות את הזרקורים אליו, ללכלך על הקבוצה, וגם להודיע (בקריצה אבל בכל זאת) שהוא עוזב ליריבה המושבעת. זה היה ילדותי ומגעיל

      להגיב
    • צביקה (פורסם: 21-6-2017 בשעה 11:25)

      ישנם אוהדים שיותר משהם אוהבים את קבוצתם הם שונאים קבוצות אחרות, ולכן איך אפשר לשמוח כשהגיבור שלך עובר ליריבה השנואה, הרי הגביע הוא ממש לא המטרה.

      להגיב
      • בלייק (פורסם: 21-6-2017 בשעה 12:42)

        אני מבין את מה שכולם כתבו כאן, ועדיין זה לא לגמרי ברור לי.
        בניון ניסה להשבית את השמחה? אל תתנו לו. לא מגיעה לו פרידה מכובדת בגלל תזמון ההודעה? יכול להיות. עד שזה ישכיח את האהבה הגדולה שהיתה כלפיו ויהפוך אותו לשנוא נפשם? קצת מוגזם. אי אפשר לשלוט שמעשים של אחרים, אפשר לשלוט ברגשות שלך כלפי המעשים. ולהרוס חגיגות גביע אחרי שנים שחונות בגלל שבניון הודיע שהוא עוזב מיד אחרי המשחק זה לא מובן לי.

        להגיב
        • בן (פורסם: 21-6-2017 בשעה 21:11)

          כותבים פה אוהדים שכנראה לא בילו הרבה באבי רן שנה שעברה…
          שום דבר, אבל שום דבר, לא ענין את העכברוש מדימונה חוץ מהוא עצמו. לא כשהרוב המוחלט של הקהל עודד אותו, לא שהקבוצה בקנטים, לא כלום. הלך ושיחק עם הביצים אחרי כל משחק. עשה פוזות על הצפוני כאילו הוא לא כולה שחיף מסריח, תבע אוהדים על פוסטים בפייסבוק. אז אם זה עדין לא ברור למישהו במדינה- יוסי בניון הוא ילד זין מסריח עם שפם בר מצווה ואינטיליגנציה רגשית של ילד זין עם שפם בר מצווה.
          יזכר תמיד כעברוש שקיפל את הזנב ועבר למחילה בת"א שניה אחרי הגמר. וטוב שכך.

          להגיב
          • בלייק (פורסם: 22-6-2017 בשעה 12:56)

            לא הייתי שם פעם אחת (אני אוהד של מכבי ת"א).
            התיחסתי לרוב הדברים שכתבת, שלגביהם הבנתי למה הקהל, גם החיובי, כעס על בניון או התאכזב מההתנהגות שלו.
            רק הנקודה של הודעת העזיבה לא היתה ברורה לי. היא גם היתה סוג של קו פרשת המים. כלומר, עד אז הקהל החיובי לא ממש קילל את בניון או שרק לו בוז או התיחס אליו כמו שהתיחס אחרי הודעת העזיבה. אולי קש ששבר את גב הגמל, אולי נאמנות די "רגילה" של אוהדים שתומכים בשחקנים שלובשים את חולצת המועדון (לי למשל היו לא מעט דיסוננסים עם טב"ח לאורך השנים שלו במכבי, אבל כל עוד הוא לבש צהוב רציתי בהצלחתו. אני די שמח שהוא עוזב לצ'כיה, אבל אם זה יתפוצץ והוא יישאר במכבי אני כמובן ארצה שיצליח).
            האקט עצמו לא נראה לי כל כך נורא, גם אם יכל היה לתזמן קצת יותר טוב, אם היה עומד בפני עצמו ללא היסטורית ההתנהגות שלו.
            אבל זה רק אני שנמצא מבחוץ ולא מחובר רגשית למועדון. בגלל זה שאלתי כאן אוהדי מכבי חיפה את דעתם.

            להגיב
          • בלייק (פורסם: 22-6-2017 בשעה 12:58)

            לא רוצה לנתח אותך, אני הרי לא מכיר אותך, אבל השפה שהשתמשת בה מעידה על משהו… כעס? תחושת נבגדות?

            להגיב
          • בלייק (פורסם: 22-6-2017 בשעה 13:02)

            בהקשר דומה…. אפשר לראות את יחס הקהל של חיפה לאלירן עטר.
            אוהדי חיפה, וגם הפועל כמובן, תמיד טענו לזכותם לשיר לו "שודד זקנות" כי הוא עבריין מורשע וחופש הביטוי וכו. מהרגע שחתם בחיפה לא שמעתי אוהדי חיפה שבשם חופש הביטוי ובשם משפחות הקורבנות קוראים לו שודד זקנות.
            עוד יותר "מפתיע" הוא שגם אוהדי הפועל הפסיקו עם השיר הזה כשהוא לבש ירוק.
            נדמה לי שהיחידים שעדיין שרים לו את השיר המגעיל הזה הם אוהדי בני יהודה, שם כנראה מרגישים נבגדים על ידו או משהו כזה.
            מעניין יהיה לראות מה יקרה אם עטר יחזור למכבי ת"א. להערכתי, השיר יחזור מהר מאוד ליציעים בסמי עופר ואולי אפילו בבלומפילד, אם יושלמו העבודות מתישהו (נסתפק בזה שהם יתחילו כרגע) ואם הפועל תחזור לליגת העל לפני שעטר יפרוש מכדורגל.

            להגיב
            • בן (פורסם: 22-6-2017 בשעה 17:09)

              ערבתת פה קצת.
              ברור לי שלא היית ביציעים בחיפה, כי אז היה לך יותר מובן. בגדול- בניון לא בא טוב בעין של שני ארגונים שיושבים בצפוני (לא הקופים) די מהר אחרי שהוא חזר אלינו. רוב העונה הראשונה 98% מהקהל עודד אותו או לפחות לא שרק או קילל אותו. ועדין הוא בחר להתעסק במיעוט שמקלל. בעונה השנייה זה נמשך וחלק גדול מהצפוני כבר ראה את הבעיתיות בהתנהלות שלו- הסוכנות שחקנים שלו, התנועות שעשה אחרי משחקים לכייון הצפוני ובמשחקי חוץ, התחושה שכל מה שמענין את בניון- זה בניון. תוסיף לכל זה את המצב המקצועי של הקבוצה.
              ואז הגיע גמר גביע. ארבעה ימים בלבד אחרי איזה משחק שולי בליגה. מנצחים את היריבה מת"א ולוקחים גביע אחרי 18 שנה והדביל הזה עדין עם הזיעה של המשחק יושב להתראיין על כמה חרא לו בחיים.
              אז כן, הוא בחר תזמון מאוד מאוד רע להודיע שהוא עובר ליריבה השנואה. והוא ידע שיום אחרי הזה החגיגות בחיפה, ושאפילו מהאוטובוס הוא לא ירד מפחד ובושה, ושכל מה שיזכרו לו מאותו רגע זה לא את ילד הפלא שהביא אליפות פעם אלא את זה שתכלס הוא חרא של בנאדם עם 0 טאקט ו-0 כבוד לאוהדים שלו.
              בסופו של דבר, מה שראו 2% מהקהל בתחילת הדרך שלו במועדון, התברר רק אחרי שנתיים לכל הקהל שלנו.

  30. ניר (פורסם: 20-6-2017 בשעה 16:56)

    בניון אהד את בית"ר בצעירותו, כפי שנאמר לפני, האמירה שלו אותנטית.

    כל עוד שחקן נותן 100 אחוז בקבוצה שהוא משחק בה זה לא סותר את זה שתישאר לו פינה חמה בלב לקבוצה שאהד בנעוריו.

    אני לא מבין את הציפייה שמרגע ששחקן הפך למקצוען הוא צריך לעשות DELETE על כל אהדותיו עד אז.

    יש לא מעט ביקורת שניתן להעביר על בניון, אבל דווקא במקרה זה בו בשלו התנאים ובניון חתם בבית"ר, אני לא רואה שום פסול באמירה שלו ויש לי הרגשה שבניון ייתן עונה יפה בבית"ר הן מקצועית והן חברתית.

    להגיב
  31. southport (פורסם: 20-6-2017 בשעה 17:21)

    פאק דורפן באמת שהרסת לי את היום עם סולסשייר. יש דברים שעדיף פשוט לא לדעת.

    https://www.youtube.com/watch?v=VC41Y-zsXU8

    להגיב
  32. Handsome Dick Manitoba (פורסם: 20-6-2017 בשעה 18:58)

    לא סובל את בית"ר אבל קטע שהתגובות הציניות-בשקל פה למעלה הן מאותם אנשים שמיללים שאין קלאסה ותרבות ספורט אמיתית בארץ. סטיבן איי סמית' הוא עזי דן לידכם.

    להגיב
  33. יוסי מזרחי (פורסם: 20-6-2017 בשעה 20:10)

    חמודי, אני לא התלוננתי אף פעם שאין בארץ קלאס ותרבות ספורט. ידעתי את זה כל הזמן.
    מצד שני, מותר לי (כדוגמא) להיות קצת ספקני באשר לאהבה המאוחרת הזו.
    אתה רוצה לשחק (גם) בביתר, יפה. לא דיברתי על כסף ולא על תועלת מקצועית.
    הביקורת הבסיסית היא על הקבוצה ודרכי ההתנהלות של.
    בניון? מענין את סבתא שלי.

    להגיב
  34. דוד (פורסם: 20-6-2017 בשעה 21:19)

    פוסט חשוב.
    כאוהד בית"ר נגעה לליבי האהבה הגדולה שנשארה בליבו של שמעון גרשון למועדון האם, הפועל תל-אביב. גם אם בשיח ה"אוהדי", גרשון נשאר בוגד עבור אוהדי הפועל, ולא מספיק נאמן עבור אוהדי בית"ר.
    רק כשאתה מתבגר אתה מבין שבשביל השחקנים יש יותר מאשר הסמל. זה אנשים, חברים והחוויות הכי גדולות בקריירה. ודברים כאלה לא הולכים לשום מקום וזה לא משתנה בגלל הנהלה כזו או אחרת.
    בעיניי זה לא מוריד מאומה מהנאמנות לסמל, אלא רק הופך אותה לאמיצה יותר. מי ש"מוחק" את עברו הוא בסך הכל שכיר חרב.

    להגיב
  35. גלעד בלום (פורסם: 20-6-2017 בשעה 23:17)

    זה הכל שטויות, השאלה האם יש לו עדיין קסם ברגליים לתת 8-10 גולים בעונה ועוד 7-8 אסיסטים, הוא רוצה ויכול לשחק אז למה שיפרוש, בדימונה כולם אוהדי ביתר, הוא אוהב את המשחק, אוחנה הבטיח לו שיפתור את בעית הגזענות, הוא ייצא במסע לשיפור התדמית הביתרית, אני בעד, אולי מתישהו יהיה אפשר ללכת לטדי בלי לחטוף מכות וגם ערבי ישחק (אלאק).

    להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 21-6-2017 בשעה 09:26)

      תמימות היא לא רק תכונה, בסוף היא הופכת למקצוע.
      אני מאושר לשמוע, שאוחנה הבטיח לו לפתור את בעית הגזענות.
      על שאר הדברים נניח לך ונגיד שאשליות הן ענין מהנה, עד ש…

      להגיב
      • גלעד בלום (פורסם: 21-6-2017 בשעה 23:42)

        יוסי, לא קלטת את הציניות שבדברי, ראה מה כתבתי בתגובה הראשונה על דעתי על בית״ר (ועל אוחנה לא ארחיב שלא להעליב) לגבי בניון אסכם- לא ממש מענין אותי את מי הוא אהד, אני אוהד אותו כי הוא שחקן ישראלי ששווה לראות אפילו בגילו המתקדם וכשברור שהוא מעבר לשיאו, אין הרבה כאלה, גם כשהיה במכבי שמחתי קצת כשהבקיע. בכל מקרה זה רכש מעניין.

        להגיב
  36. איתן (פורסם: 21-6-2017 בשעה 00:12)

    אוהד שמועד… בסוף הכסף מדבר…ביתר זה מרכז הבראה לכדורגלנים-שכטר שחקן שבחיפה העדיפו חלוץ זר שהוא מחלטר גם כפיקולו,כיום הוא הגיע לנבחרת….נכון שהיום אולי זה לא הישג גדול
    אך בניון בגילו וביכולת הוא כמו סוסיתא…תזרוק אותו בכביש הערבה גם הבדואים לא ייקחו אותו

    להגיב
  37. אסף the kop (פורסם: 21-6-2017 בשעה 06:03)

    שהוא אומר שכבר מילדות הוא אהד את בית"ר, אולי הוא בכלל מתכוון אלינו, בית"ר ת"א ?

    להגיב
    • איציק (פורסם: 21-6-2017 בשעה 07:08)

      משום מה יש לי הרגשה שאתה היחיד שצודק פה.

      להגיב
      • צביקה (פורסם: 21-6-2017 בשעה 11:30)

        אם אסף היחיד שצודק ==> אתה טועה.
        אתה טועה ==> ההרגשה שלך לא נכונה.
        סתירה.
        מסקנה: אני משועמם.

        להגיב
        • איציק (פורסם: 21-6-2017 בשעה 12:51)

          אתה משועמם!!!

          להגיב
        • יריב (פורסם: 21-6-2017 בשעה 15:24)

          אתה צריך לזכור שכאשר איציק כתב זאת, ההודעה שלו עוד לא היתה כאן (במשמעות המכוונת של המילה, שמתייחסת למקום אליו ההודעה תגיע).

          להגיב
  38. רומן (פורסם: 21-6-2017 בשעה 17:01)

    בלי ציניות, כל הכבוד לבניון.
    אם שנה שעבר לכלכתי עליו שהוא הלך לכסף הצהוב, אז השנה הוא מוכיח לי שהוא פשוט אוהב את המשחק הזה.
    בארץ שלנו אוהבים לצעוק "תפרוש, תפרוש" ולהוסיף "יא אפס יא עגלה", אז בניון לא מפחד ולא מנסה לשמר את המורשת שלו ולא אכפת לו שיראו אותו עכשיו ככה איך שהוא, הוא הולך לבית"ר כי הוא אוהב כדורגל וכי הוא רוצה לשחק מול הקהל של בית"ר ואני מאמין לו לגמרי, כי זה לא הכסף, 180 אלף דולר לעונה זה לא שכר ששווה בשבילו לבניון להתאמץ ולעבור לירושלים, הוא פשוט אוהב לשחק.
    מאחל לו בהצלחה מכל הלב, אותי הוא ריגש עם המהלך הזה :-).
    מציע לכולם להכנס ליוטיוב ולהזכר במהלכים הגדולים של בניון בליוורפול ובווסטהאם, מגיע לו
    בכל זאת השחקן הישראלי השני בטיבו בהיסטוריה..

    להגיב
    • איציק (פורסם: 21-6-2017 בשעה 18:47)

      הבעיה לא שהוא ממשיך לשחק, שיהנה (גם לפדרר ונדאל המליצו לפרוש, ו…), הבעיה עם המעבר לקבוצה של בית"ר והסיפורים שאוחנה הבטיח לטפל בקהל, בית"ר זו הקבוצה האהודה, אחי אוחנה ההשראה שלי (או איזה בולשיט אחר). עזוב אותי מזה. כל שחקן שמוכן לבוא לבית"ר מתוך בחירה ולא מתוך אילוץ מגעיל אותי.
      לגבי השחקן הישראלי הטוב בכול הזמנים זה כמו של טופ 20 ב-NBA יש לפחות 50 שחקנים גם פה במקום הראשון יש (רשימה חלקית): אלי אוחנה, ערן זהבי, עודד מכנס, אוירון, רביבו, אבי כהן ז"ל, אבי רן ז"ל (למרות שלא שיחק מספיק), מוטלה שפיגלר, ובטח יהיו כאלו שיזכרו בעוד כמה. ויש כאלו שיומרו שזה שבמקום השני הוא בכלל במקום הראשון.

      להגיב
      • יואב (פורסם: 21-6-2017 בשעה 18:50)

        ראיתי מה עשית כאן((((((:

        להגיב
        • היסטוריה לעניים (פורסם: 21-6-2017 בשעה 19:22)

          יש כמוני שחושבים שבניון לא ב11 ….
          מה שכן, הוא שם לפני זהבי

          להגיב
      • רומן (פורסם: 21-6-2017 בשעה 22:57)

        איציק, משהו בין חמוד לפאטת, יותר לכיוון הפאטת אבל

        להגיב
        • איציק (פורסם: 22-6-2017 בשעה 08:44)

          נראה לי שאתה מצאת לך דרך די טיפשית להתחמק מדיון. אבל זה בסדר. ידין לא ברור לי למה אתה מתרגש ממעבר של שחקן ללא בעיות כלכליות (לדבריו) לקבוצה בזויה כמו בית"ר. וכמובן שהדיון לשחקן הטוב ביותר פתןח בגדול, ולכן שחקן מספר 2 חסר משמעות (אם תראה בתגובות, יש החושבים שהוא לא ב 11). אז תמשיך עם התגובות העלובות במקום לעניין.

          להגיב
          • רומן (פורסם: 22-6-2017 בשעה 08:57)

            איציק, אני לא מנהל דיונים על כדורגל עם אנשים שלא רואים כדורגל, ועל פוליטיקה בשקל יש לי מספיק חברים בעבודה שאפשר להתקשקש.
            בכל מקרה הדיון די פאטתי ליצור דיון, אם תרצה אוכל להעביר לך שיעור איך עושים את זה נכון.

            להגיב
            • איציק (פורסם: 22-6-2017 בשעה 09:05)

              הבנתי, שוב יצאת טמבל, די רגיל אצלך.
              ללמד אותי אתה בטח לא מסוגל, ואומר יותר, אתה לא מסוגל ללמד אף אחד, שום דבר.

            • רומן (פורסם: 22-6-2017 בשעה 09:54)

              למשל אותך אני יכול ללמד קצת על חוש הומור (או לפחות לנסות).
              מתמטיקה כבר ניסיתי, לא ממש הבנת.

  39. היסטוריה לעניים (פורסם: 21-6-2017 בשעה 19:30)

    אני לא יכול לשבץ אותו שוער. ב4-3-3
    שפיגל-שפיגלר- ברקוביץ-אוחנה-רביבו אצלי לפניו. עכשיו זה בעיה אם להוציא את הכשרון הכי גדול שהיה פה (בנין) או לא. אני בוחר שלא אבל לגיטימי שכן. וזה כשסיני, מלמיליאן וזהבי (שלושת גדולי הליגה הישראלית) מזמן על הספסל.

    להגיב
    • יואב (פורסם: 21-6-2017 בשעה 20:31)

      ומכנס. גם מגדולי הליגה

      להגיב
      • היסטוריה לעניים (פורסם: 21-6-2017 בשעה 22:08)

        בטוח ששכחתי עוד ממה שראיתי. מכנס בדיון

        להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 22-6-2017 בשעה 07:36)

        חיים בר

        להגיב
    • יריב (פורסם: 22-6-2017 בשעה 16:13)

      ברור שאתה לא יכול לשבץ אותו שוער, זו כנראה העמדה היחידה שאין לגביה מחלוקת.

      להגיב
  40. בן (פורסם: 21-6-2017 בשעה 21:13)

    כותבים פה אוהדים שכנראה לא בילו הרבה באבי רן שנה שעברה…
    שום דבר, אבל שום דבר, לא ענין את העכברוש מדימונה חוץ מהוא עצמו. לא כשהרוב המוחלט של הקהל עודד אותו, לא שהקבוצה בקנטים, לא כלום. הלך ושיחק עם הביצים אחרי כל משחק. עשה פוזות על הצפוני כאילו הוא לא כולה שחיף מסריח, תבע אוהדים על פוסטים בפייסבוק. אז אם זה עדין לא ברור למישהו במדינה- יוסי בניון הוא ילד זין מסריח עם שפם בר מצווה ואינטיליגנציה רגשית של ילד זין עם שפם בר מצווה.
    יזכר תמיד כעברוש שקיפל את הזנב ועבר למחילה בת"א שניה אחרי הגמר. וטוב שכך.

    להגיב
    • שי (פורסם: 21-6-2017 בשעה 23:32)

      ואיזה מקסימים האוהדים…

      להגיב
    • מאיר המהיר (פורסם: 22-6-2017 בשעה 15:21)

      בסה״כ בעבר הביא להם אליפויות ושליטה מוחלטת בליגה ועכשיו הציל אותם מהתבזות בפלייאוף התחתון עם שער בדקות הסיום, והביא להם את גביע המדינה. זה כלום ושום דבר.

      התזמון! איך הוא מעז! העכברוש מדימונה! התזמון! גוועלד!

      אוהדים מהזן הנחות ביותר. לא פלא שהקבוצה הזו היא בית קברות אחד גדול.

      להגיב
      • עודד (פורסם: 23-6-2017 בשעה 09:31)

        הוא הביא? חחח

        להגיב
  41. בן (פורסם: 22-6-2017 בשעה 11:37)

    נכון? בול מה שחשבתי…
    ממוצע 20,000 משחקי בית ו 3600 משחקי חוץ. וזה בעונה של מקום 6

    להגיב
    • Ollie Williams (פורסם: 22-6-2017 בשעה 12:46)

      מי ייתן ותדעו עוד אינספור "נצחונות אלטרנטיביים" שכאלה

      להגיב
      • בן (פורסם: 22-6-2017 בשעה 16:56)

        "ניצחונות אלטרנטיביים"… בלי להכיר אותך ברור לי שאתה אוהד צהוב מת"א. את הזחיחות והיהירות שלכם אפשר להריח עד לכרמל. מה אנחנו כאוהדים יכולים לעשות? רק להגיע למגרש ולתמוך בקבוצה. את זה אנחנו עושים את זה כבר שנים הכי טוב במדינה. בעוד שאתם עם בעלים ששופך כסף בלי היגיון, בוכים שאתם צריכים לנסוע כל הדרך עד לנתניה. קהל הצלחות עלוב.

        להגיב
  42. קרציאלי בן (פורסם: 24-6-2017 בשעה 14:15)

    לא הבנת כלום.
    בניון אמר מה שאמר בשביל להתחנף לקהל.

    להגיב

מה דעתך?