מבקיעם של שערים עוצרי נשימה רבים ויותר

ווין רוני עוזב את יונייטד

roon

השאלה אם ווין רוני עומד בקומה העליונה של גלריות אגדות יונייטד – פרגוסון מנה פעם את גיגס, סקולס, רונאלדו וקנטונה בעידן שלו – תעורר בוודאי דיונים. אישית אני מקבל את ההפרדה בין גיבורים לחסרי התחליף.

אבל מקומו של רוני בהיסטוריה של יונייטד יתקבע כי מי שצפה בו לא ישכח את המראה. הוא הרבה מעבר למלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים. זו גלריית שערים מסעירה, עם שערים מכל הסוגים, וירטואוזיות, עוצמה, מהירות מחשבה, חוצפה.

שום משחק קונסולה לא יכול לשחזר זאת.

מבקיעם של שערים עוצרי נשימה רבים.

*

ויותר.

אני אבחר שני בישולים שממחישים לחלוטין מה רוני היה בשיאו.

הראשון מדגים שילוב בלתי רגיל בין וירטואוזיות לחוסר אנוכיות. ילד רץ ממחצית המגרש. משכיב חצי קבוצה, ואז מוכן להסתפק בבישול.

והשני לרונאלדו בחצי גמר האלופות. קבוצה שהגיעה לשיאים של תאום ומהירות.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

192 תגובות ל “מבקיעם של שערים עוצרי נשימה רבים ויותר”

  1. יואב דובינסקי (פורסם: 8-7-2017 בשעה 19:44)

    לצערי לא מדובר בפלופ.

    להגיב
  2. ניינר / ווריור (פורסם: 8-7-2017 בשעה 19:46)

    שמח שהוא חוזר הביתה לטופיז

    להגיב
  3. ניינר / ווריור (פורסם: 8-7-2017 בשעה 19:48)

    וכרגיל רונלדו רץ לחגוג ולא מתייחס בכלל למי שמסר לו את הבישול הנפלא

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 8-7-2017 בשעה 19:53)

      ניינר- אלו היו רגעינו הנפלאים ביותר. אושר צרוף – שער נפלא, עוד תואר, עוד גביע או עוד גמר אירופאי – ואוייבנו אפורי פנים, מכורכמים וכל שנותר להם הוא למלמל ״למה רונאלדו לא מחבק אותו?״

      להגיב
      • ניינר / ווריור (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:04)

        מפרגן לכם ושמח בשימחתכם, אבל עדיין זה מגעיל ונרקיסיסטי. ואת רוני אני באמת אוהב

        להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:11)

      לקחת לי את התגובה

      להגיב
      • יוסי מזרחי (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:17)

        תגובתכם האנושית נרשמה.
        תנחומנו למתייסרים.

        להגיב
      • אביאל (פורסם: 9-7-2017 בשעה 22:40)

        בני – אז היית מוותר עליו בליברפול אה ? לפעמים זה מצחיק, כי אנשים שוכחים שמה שחשוב בכדורגל הוא להבקיע את השערים ולא לרוץ להודות לאנשים אחרים. אגב, אף שחקן (ששיחק איתו) לא אמר מילה רעה על רואלדו אף פעם ושיחקו איתו כמה מהפיות הגדולים של המשחק.

        להגיב
    • אופיר מ (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:34)

      באמת שאפשר להתייחס לתגובה בלי לראות בה ביקורת על ההוויה של של היונייטד משום מה, ובאמת ששחקן שרץ לחגוג בכיוון השני בלי להודות למבשל צורם בעין (בטח בקונטקסט של רונאלדו. אחד שמוריד חולצה בשער הרביעי 4-1 בדקה ה120 בגמר ליגת האלופות בפנדל כדי לתפוס את הכותרות של העיתון של מחר)

      להגיב
      • דורפן (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:14)

        את הכותרות, את הגביע, את האליפות והאלופות בשתי קבוצות שונות, את הבלון דאור בשתי קבוצות שונות – כנראה שנימוסים פולניים אינם חלק מהחבילה. ואגב, כאדם מחוץ למגרש הוא עושה המון. בעיקר באי מוצאו

        להגיב
    • קירקגור (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:57)

      לצערי כאוהד יונייטד, זה הפריע לי רבות בזמנו ומנע ממני לעתים להנות לחלוטין מרגעים נפלאים.
      הרגע הזה אגב לא נהניתי ממנו כי באותו יום נפרדה ממני מישהי שהיינו ביחד 8 שנים. הייתי בפאב בלונדון ולא יכולתי אפילו לחייך למראה כל אוהדי ארסנל השבורים. אבל איך אומרים… שני אפטרים ותיק תק אני מקמבן איזה מישהי…
      יש מצב שהיום הייתי מתפשר על חוסר הנימוס של רונאלדו.

      להגיב
      • גילי פלג (פורסם: 9-7-2017 בשעה 08:39)

        רק על הציטוט הפנתיאוני מהחמישייה יסולח לך על הכל)))

        להגיב
    • DeVito (פורסם: 9-7-2017 בשעה 23:01)

      בתור אחד שמעריך את ההישגים של יונייטד וניטרלי לחלוטין אומר שהגול הזה כולו רונאלדו.

      להגיב
  4. D! פה ועכשיו (פורסם: 8-7-2017 בשעה 19:57)

    חה! 50 שערים. מסי מבקיע אותם בעונה. אולי אפילו עד ינואר.

    השקעתי עכשיו 8 דקות בשחקן שעוזב את יונייטד. זה מה שיש לי לומר עליו.

    להגיב
    • ק. (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:47)

      האמת שאחרי צפייה (מצטרף לווידוי שלך…), המשפט הראשון שלך די נכון, לפחות למקומות 15-50.
      דרך אגב הסתננו ל-50 גולים מיונייטד (באמת יפים) כמה מאברטון ומהנבחרת.
      הגול של ואן ניסטלרוי שער ענק.
      הבעיה של רוני שכבר 7 עונות לא נתן עונה מלאה טובה.

      להגיב
    • BRT (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:24)

      זה רק ה50 הכי טובים שלו
      אל תתבלבל

      להגיב
  5. אמיתי (פורסם: 8-7-2017 בשעה 19:59)

    שחקן שפשוט אהבתי את הגישה שלו למשחק. מתאגרף כדורגל. וגם ג׳ינג׳י שביונייטד זה סימן לגדולה

    להגיב
  6. היסטוריה לעניים (פורסם: 8-7-2017 בשעה 19:59)

    האם הוא גדול השחקנים שנולדו בליברפול?
    אולי לא רמת אגדה כמו אלו שפרגסון מנה אבל לפחות תואר ניחומים.
    אני חושב שאם הוא היה עובר בזמן אמת לריאל או ברסה הוא היה משדרג את מעמדו בהיסטוריה הבריטית.

    להגיב
    • D! פה ועכשיו (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:02)

      לא.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:03)

        +10

        להגיב
        • היסטוריה לעניים (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:07)

          הוא מח הכדורגל האנגלי הכי גדול שראיתי. יותר מסקולס לדעתי (אחר, הגדרה יותר טובה). הגיע לו עוד כמה שנים עם מוחות כדורגל גדולים אחרי שרונלדו עזב וסקולס התבגר.

          להגיב
    • Ljos (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:06)

      אולי גדול השחקנים שנולדו בליברפול ושיחקו בקבוצה הנכונה.

      להגיב
      • D! פה ועכשיו (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:09)

        רק אם נולדת באמצע שנות התשעים וצפונה, וגם אז לא בטוח.

        להגיב
        • היסטוריה לעניים (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:18)

          שים לב . נולד לא דבר אחר. זה לא דלגליש או קיגן או אחרים- הם נולדו בערים אחרות. תן שם אחד שנולד שם גדול יותר

          להגיב
          • D! פה ועכשיו (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:47)

            שם לב. לכן אמרתי אולי. ולכן הוספתי לא בטוח (כי זה בכל זאת פוסט פרידה משחקן, מגיע לו הכבוד)

            להגיב
          • Matipool (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:48)

            זה בינו לבין סטיבי.
            אתם תגידו שזה הוא ואנחנו נתעקש ונגיד שזה סטיבי. חבל על הויכוח.

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:09)

              על זה אמרו חזל: פחחחח

            • D! פה ועכשיו (פורסם: 9-7-2017 בשעה 16:09)

              בדיוק. חבל.

              ותכלס גם לא צריך.

            • צביקה (פורסם: 9-7-2017 בשעה 22:50)

              סטיבי חד משמעית, רוני בנבחרת תרם במקרה הטוב כמו אנדי קארול, כאשר האחרון עוד יכול לגבור עליו.

            • איציק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 22:55)

              אתה רואה צביקה, כשאתה רוצה, אתה יכול להיות מאד הגיוני. תמשיך להתמקד בכדורגל.

            • יואב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 23:07)

              צביקה,
              איך יגבור? ישבור את שיא הכיבושים?
              חחח מה קשה להבין את את מה שרואים?

            • צביקה (פורסם: 9-7-2017 בשעה 23:29)

              שלא יובן לא נכון רוני שחקן גדול, אבל סטיבי אפילו יותר, לפחות ממה שאני ראיתי.
              ובנבחרת התכוונתי כמובן לטורנירים בין לאומיים.

  7. rubi (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:08)

    ואם כבר בבישולים עסקינן…. אחד הגולים הגדולים:
    https://www.youtube.com/watch?v=SHkEngoWgoU

    להגיב
    • Amir A (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:14)

      החגיגה של ואן פרסי לעומת של רונאלדו. צודק ניינר, אין מה לעשות.

      להגיב
    • אייב (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:15)

      ואן פרסי רץ לחגוג אליפות במקום לרוץ לחבק את מי שבישל לו את השער הנפלא. נרקסיסט דוחה.

      להגיב
      • ניינר / ווריור (פורסם: 9-7-2017 בשעה 00:08)

        זה קלאס! וגם המוכתה של רוני מאד מרשימה

        להגיב
    • גלעד בלום (פורסם: 9-7-2017 בשעה 13:45)

      רובי אחלה גול אבל באופסייד

      להגיב
  8. אסף the kop (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:17)

    נולד סקאוזר.
    ימות סקאוזר.
    מה שבאמצע פחות חשוב :-)

    להגיב
    • מתן (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:46)

      נולד אנטי ליברפול
      המשיך אנטי ליברפול
      ימות אנטי ליברפול
      הכל חשוב באותה מידה

      להגיב
      • אסף the kop (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:52)

        ועדיין…
        סקאוזר !

        להגיב
  9. אריאל גרייזס (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:24)

    לא מבין את אברטון, באמת שלא. בונים שם פרויקט יפה ואז מחרבים אותו. את לוקאקו הם מוכרים, חלוץ שתפור עליהם בול, בטח עוד מעט ימכרו את בארקלי ועכשיו הם לוקחים את החוזה העצום של רוני של שחקן שהכי רחוק מהדרך שבה הם אוהבים לשחק, של מתפרצות. אין לו כבר את המהירות לזה.
    לא שאכפת לי אבל אני באמת לא מבין את ההגיון שלהם. סתם נכנעו לנוסטלגיה

    להגיב
    • dmc (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:35)

      מה קבוצה כמו אברטון יכולה לעשות עם זה? לכלוא אותו ולשחרר רק למשחקים?

      להגיב
    • אריק (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:46)

      צעד טיפשי. הכל קרקס תקשורתי

      להגיב
    • D! פה ועכשיו (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:50)

      את החוזה יונייטד תשלם.

      תשמע, הוא מקצוען, אם הוא לא הולך לפתוח בכל המשחקים, הוא יוסיף להם נופך של הצלחה שאין להם וחסר.

      להגיב
    • יותם (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:09)

      רוני אולי לא יכול לרוץ, אבל הוא בהחלט יכול להריץ

      להגיב
    • אביאל (פורסם: 9-7-2017 בשעה 22:41)

      יכניס להם הרבה כסף.

      להגיב
  10. עידו (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:42)

    למרות הכל עצוב לי שהוא הולך מתאים לו לעשות "בניון" :)
    הטופ השנה: הגול נגד התורכים (בהפסד) והחופשית בליגה (נגד ?), הבישול למאטה באירופה והבישול לראשפורד בליגה

    להגיב
  11. Zork (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:43)

    רוני הוא המנהיג של "דור המדבר" של יונייטד. הוא לא הכוכב שזכה באלופות, אבל הוא המנהיג שזכה באליפויות שהגיעו אחריי לכת רונאלדו והתעקש על מקומה של יוניייטד במועדון הקבוצות הגדולות. התעקש בתארים, והתעקש בניצחונות וגולים וירטואזים כמו המספרת בדרבי מול סיטי. לא פלא שהיא קרסה ביחד עם הירידה הדרסטית ביכולתו.

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:01)

      הלוואי עלינו כזה דור מדבר..

      להגיב
  12. רוני (פורסם: 8-7-2017 בשעה 20:53)

    שחקן ענק, אולי האנגלי היחיד בדורו שמסוגל לעבור בכדרור שחקן שעומד מולו ולעשות משהו מקורי? (וולקוט לא נחשב בעיני כי זה מצליח לו רק לעיתים רחוקות)

    להגיב
    • ניצן פלד (פורסם: 9-7-2017 בשעה 02:35)

      האנגלי הבכיר כן. יש לא מעט אחרים שיכולים, אבל לא הרבה מעבר לזה

      להגיב
  13. יואב (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:04)

    מוח כדורגל ענק, סנסציוני לפרקים, קבוצתי להדהים, ויכול היה להביא את הגול בכל דרך. הוא ורונאלדו זאת היתה שירה של שני בחורים צעירים שנהנים ממה שהם עושים ומקבלים את הבמה המושלמת מהגדול מכולם.
    אגדה אמיתית. הייה שלום וואזה…

    להגיב
    • Yonatan (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:23)

      הוא לא מת…
      סה״כ עבר פחות מ100 ק״מ ומקום ליגה אחד.

      להגיב
      • יואב (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:26)

        צודק. בהצלחה וואזה

        להגיב
  14. AdamB (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:19)

    תמיד כיף להיזכר איזה מדהים היה ואן-ניסטלרוי בתחילת העשור הקודם.

    להגיב
  15. Danny - Long Island (פורסם: 8-7-2017 בשעה 21:49)

    כבוד גדול לשחקן שנתן המון ליונייטד. בהצלחה….

    להגיב
  16. דיזידין (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:07)

    לא אוהד יונייטד, חולה על רוני.
    הוא השחקן האנגלי הכי טוב שאני ראיתי.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:26)

      גאררד ולאמפרד וגיגס ובייל לא רואים אותו ממטר.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:27)

        מצאת חבורת עיוורים?

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:52)

          מה זה הבדיחות קרש האלה חלש ציפיתי ליותר

          להגיב
          • יואב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:54)

            ראשית, רק סקולסי.
            שנית, רק סקולסי.

            להגיב
          • איציק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 18:05)

            איך אתה משווה. לא באותו תפקיד. וכמה שאני לא מתלהב מכדורגל, רוני בגדולתו סלב את יונייטד (לא לבד) לרגעים קסומים ווינר גדול.

            להגיב
      • שושו (פורסם: 12-7-2017 בשעה 08:57)

        המממ בייל לא אנגלי :(

        להגיב
  17. southport (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:30)

    וואוו רוני איזה שחקן גדול הוא היה!
    איפה הוא שיחק בשנים האחרונות :-)

    להגיב
  18. דורון (אחר) (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:38)

    מת על רוני. מגדולי שחקני יונייטד, לבטח הטוב בעשור האחרון ואגדת אולד טראפורד אמיתית. תמיד (עד השנתיים האחרונות) היה מרגש לראות אותו על המגרש.
    שמח שבחר לא לבזות את עצמו בקצה הספסל של יונייטד, שמח עוד יותר שחזר לכור מחצבתו. מקווה שיצליח להראות ניצוצות גדולה באברטון.

    להגיב
  19. אריק (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:44)

    אני לא יודע למה צריך תמיד את ההשוואות כשמסכמים קריירה של שחקן.
    הקריירה של רוני ביונייטד היתה נהדרת, משובחת מסעירה ורוויית שיאים.
    הויכוח שמתעורר סביבו לא רק פה, דווקא בעיקר באנגליה – אם הוא אגדת יונייטד או לא, פשוט מלמד שאנשים שכחו להנות ולהעריך את מה שמולם ומחפשים קונטקס היסטורי ועוד סיבות שונות ומשונות כדי לסבול.
    זה מפגר.
    הלוואי ויצליח באברטון. שחקן ענק.

    להגיב
    • אבו צ'יצ'ריטה (פורסם: 8-7-2017 בשעה 23:00)

      כל מלה

      להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 9-7-2017 בשעה 07:57)

      +1

      להגיב
    • סימנטוב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 08:12)

      +1

      להגיב
  20. ליבר (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:46)

    חסר לי בוידיאו קל הגולים את השער שלו השנה בבעיטה חופשית שגם הביא נקודה בדקה ה 94 וגם השווה אותו לסר בובי בראש טבלת הכובשים.
    בבישולים חסר הבישול המדהים לואן פרסי.
    שחקן גדול שישאר לנצח בהיסטוריה של המועדון. מקווה שישתחל לסגל של אנגליה למונדיאל.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:55)

      חסרים שערי נגיחה. וכשהיה באברטון ההשתלת שיער תפסה יותר טוב. מעניין איך ילך עם זה עכשיו

      להגיב
  21. אבו צ'יצ'ריטה (פורסם: 8-7-2017 בשעה 22:58)

    ואתם יודעים מה, חסר לי בקליפ הזה הגול המאתיים חמישים שלו ביונייטד. דרדלה חצי מקרית ממטר וחצי.
    שחקן היסטורי.
    כמובן שזה צריך לקרות, אבל זה ממש עצוב. שיני הזמן

    להגיב
  22. אבו צ'יצ'ריטה (פורסם: 8-7-2017 בשעה 23:00)

    בעצם זה היה המאתיים חמישים ואחת, עוד יותר טוב

    להגיב
  23. יותם (פורסם: 8-7-2017 בשעה 23:39)

    מילות פרידה.
    1. כמי שנולד מעט אחרי הופעות הבכורה של תינוקות פרגי, רוני היה "השחקן שלי" – זה שאני מלווה מההתחלה לגדולה ולתארים במדי יונייטד. (אולי בגלל זה זיהיתי באיחור את הירידה ביכולת).
    2. אחד הדברים שקנו אותי בהתחלה היה שמדובר בשחקן עם מלא כישרון, אבל כזה שלא בא על חשבון תשוקה, נחישות ופייטריות. תמיד היו שם בעלי יכולת אישית גבוהה ומלהיבה יותר, אבל כמה מהם אחרי איבוד כדור דופקים ספרינט חזרה כדי לחלץ בגליץ' מסוכן? כמה מהם קבוצתיים כמו רוני? אגב, לדעתי חלק מה"דעיכה" היחסית מוקדמת נובעת (מלבד גנטיקה) מזה שאף פעם לא וויתר על כדור (ויעידו זלאטן וכריסטיאנו השמורים היטב).
    3. אבל לדבר רק על היותו פייטר זה באמת עוול. היו ל-ואזה חוכמת וראיית המשחק מעולות, שאפשרו לפרגי ולבאים אחריו לסמוך עליו גם בעמדות הקישור השונות. הוא עצמו העיד שאחד משני העמיתים הטובים ביותר שהיו לו הוא סקולס, וההשפעה נראתה עם השנים. היו לו בעיטה, סיומת, מהירות, כוח-מתפרץ. הוא היה צלע מכובדת באחת מחוליות ההתקפה המשובחות שהיו ליונייטד (עם טבז ורונאלדו).
    4. לפרקים הוא אולי היה הסייד-קיק הטוב בעולם (רונאלדו, ואן-פרסי). אבל סייד-קיק שהולך לפרוש בתור מלך השערים בכל הזמנים של יונייטד, ולעקוף במספר הבישולים דמויות כמו לאמפארד.

    פחות מעניין אותי המיקום ההיסטורי המדוייק. מבחינתי מדובר באחד משחקני יונייטד הגדולים, שהיה שותף מרכזי במספר "גלגולים" של הקבוצה והצליח עם כולם לזכות בתארים. עצוב, אבל מאחל לו בהצלחה!

    להגיב
  24. דנידין (פורסם: 9-7-2017 בשעה 01:09)

    Wazza ענק, אני כבר מתגעגע. ב espn דרום אמריקה היו קוראים לו el javali יעני חזיר הבר, שחקן עם תשוקה חייתית. השנים עם רונאלדו, טבס והוא היו הטובות ביותר שאני זוכר.

    להגיב
  25. jhkj (פורסם: 9-7-2017 בשעה 01:33)

    שחקן עם פוטנציאל ענק שהלך ושקע לבינוניות ככל שהמערכת המושלמת סביבו נעלמה, כשאנגלים ואוהדי יונייטד חלמו שהוא באותה ליגה של מסי, רונאלדו הוא גדל להיות שחקן לא יציב, בעיית על המגרש ומחוצה לו, ובמיוחד שחקן עם שלא מצטיין ברגעים הגדולים, הסמל של אנגליה של התירוצים והלעוף ברבע במקרה הטוב והסמל של יונייטד המדרדרת של אחרי פרגי. מאז שרונאלדו עזב הייתה לו רק עונה אחת בה הוא והמועדון זכו להיות בטופ העולמי ובה המכשול היחיד שנתקלו עד הגמר היה צלסי וגם היא לא הייתה הקבוצה של מוריניו או של גרנט דאז אלא קבוצה בדרך לסערת מאמנים שתלא נגמרה גם אחרי שהם זכו בליגת האלופות. יונייטד היו צריכים לוותר עליו כמה שנים קודם, שחקן גדול, סמל אבל בעיקר אכזבה.

    להגיב
    • עומרי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:46)

      פשוט החל להתדרדר פיזית מוקדם, בסביבות גיל 27. הוא לא הגיע למערכת מושלמת, ב-2002-1006 יונייטד הייתה קבוצה לא יציבה.

      להגיב
    • טל המנצ'סטרי (פורסם: 10-7-2017 בשעה 07:32)

      jhkj

      שקע לבינוניות כשהמערכת המושלמת סביבו נעלמה? קודם כל הוא היה כינור ראשון באותה מערכת, דבר שני בשנים הראשונות שלו, כשהמערכת היתה רחוקה מלהיות מושלמת, הוא זה שסחב את כולם על הגב שלו, בגיל 19-20.
      בעונות האחרונות כשדעך, אכן המערכת לא היתה שם מספיק חזקה בכדי לעזור גם לו.

      שחקן שלא מצטיין במשחקים גדולים?
      להביא לך רשימה של גמרים, חצאי גמר ומשחקי עונה שבהם הוא כבש/בישל או שזה יהרוס לך את האג'נדה שבנית?

      הגמר נגד צ'לסי היה נגד צ'לסי שנבנתה בצלמו של מוריניו, חזקה ואיכותית ביותר ואגב, זה היה ביחד עם רונאלדו, לא לאחר שהוא עזב.
      יונייטד הגיעה לגמר אירופאי נוסף עם רוני וללא רונאלדו ב 2011.

      עם נבחרת אנגליה הוא נכשל כמו כולם, אבל להוציא את היורו ב 2004, טורניר מצויין שלו אישית ושל הנבחרת, לכל שאר הטורנירים הוא הגיע פצוע או נפצע תוך כדי, לא בטוח שזה היה עוזר לנבחרת אם היה נשאר או מגיע כשיר אבל זה לבטח לא הוסיף.

      להגיב
      • jhkj (פורסם: 10-7-2017 בשעה 10:45)

        מדבר על הרבע גמר ב-2011 מול צלסי שבשאר השלבים בדרך לגמר פגשה את מרסי ושאלקה, אותה שאלקה מהתיקו אפס מול הפועל. כפי שאמרתי האתגר האמיתי היחידי שהם פגשו בדרך לגמר היה צ'לסי. דיברתי על זה שחוץ מהעונה הזו יונייטד לא הייתה בטופ העולמי בלי רונאלדו, כולם ציפו שרוני יקח אותם לשם וזה לא קרה כמו שכולם ציפו שרוני יוביל את נבחרת כמו שהוא הוביל אותם במוקדמות אבל כשהגיע למונדיאל הוא לא מצא את הרשת. לא אמרתי שהוא שחקן פח, אמרתי שכל פעם שהוא נקרא להוביל ולהיות כינור ראשון הוא אכזב. הוא עדיין שחקן גדול, אבל תגיד לי אתה בכנות אם כשרונאלדו הלך אתה ציפית שכככה תראה יונייטד? האם ציפית שבלי פרגי ורונאלדו לא תגיעו בכלל לליגת האלופות? כולם האמינו שרוני יהיה מהטופ עשר העולמי והוא לא מימש את ההבטחה. הציפיות ממנו היו בערך כמו הציפיות שהיו ממסי בתקופת רייקארד או ניימאר כשרק הגיע לברצלונה והוא לא התעלה לרמה הזו אף פעם. הוא הפך לסמל דור התירוצים האנגלי ודור הדשדוש של יונייטד, בתור מי שהיה אמור להוביל את שניהם מאשים גם אותו (אך לא רק).

        להגיב
        • טל המנצ'סטרי (פורסם: 10-7-2017 בשעה 10:58)

          אחרי רונאלדו יונייטד זכתה בעוד 2 אליפויות בליגה.

          זה לא רק רונאלדו שעזב, זה גם טבז וכשהניסיון עם באברטוב לא הצליח יתר על המידה.
          זה גארי נוויל שפרש לאחר מכן, זה סקולס שפרש (וחזר) ושוב פרש.
          זה ריו ווידיץ' שירדו משיאם, בטח אברה.
          זה צעירים שלא היו מספיק יציבים.
          זה פרגוסון שמשום מה בחר לא לחזק את מרכז השדה והמשיך לתת אמון באנדרסון, למשל.

          זה לא טניס, אי אפשר להפיל הכל על שחקן אחד בהקשר של הירידה לאחר רונאלדו, וכמובן, יש את השנים לאחר פרגוסון, עדיין לא התאוששנו מזה, קבוצה וכמועדון.

          רוני זכה בכל תואר קבוצתי שישנו, באירופה ובאנגליה.
          רוני מלך השערים של יונייטד בכל הזמנים.
          אז הוא לא הפך להיות רונאלדו או מסי, וגם לא פלה (הלבן) סו וואט?
          מדובר בשחקן שעשה קריירה אדירה במדי יונייטד במשך 13 שנה, לא חושב שיכולתי לבקש טוב יותר ממה שהעניק כשהגיע אלינו בגיל 19, יש שם הכל.

          להגיב
          • jhkj (פורסם: 10-7-2017 בשעה 23:44)

            א, לא אמרתי שהוא גרוע, אמרתי שהוא לעולם לא הגיע לרמה שציפו ממנו ושהוא לא לקח פיקוד.
            ב. אליפות אנגליה בשנים 2012-2016 לא אומרות הרבה לאור הרמה של הקבוצות הבכירות בשנים האלה, חוץ מריצה בלתי הגיונית של צ'לסי אף קבוצה לא דגדגה את אריות היבשת האמיתיות. ומעבר לכך כמה מהישגים של רוני נובעים מיכולות ועמה נובעים באמת מאיכות. אם רונאלדו היה נשאר הוא לא היה מלך השערים? אם ואן ניסטלרוי לא היה נשאר שם יותר מכמה עונות? כנל שיאי פריימרליג. כמה שחקנים היו מספיק זמן בפריימרליג כדי לשבור את השיאים של רוני בטופ? רונאלדו עזב לספרד, בקאהם, סוארס, הנרי וכן הלאה, אם שחקן היה גדול מרוני הוא לא היה נשאר לאנגלית, שלא לדבר על זה שגם אם יש חלוצים גדולים שמגיעים לאנגלית הם לא התחילו את הקריירה באנגלית כדי לצבור נתונים כמו אגוארו למשל. בגדול מה שאני אומר הוא זה שרוני היה ראש לשועלים, ולא יכל לשחק בשום שלב בהרכב של ברסה או ריאל למשל

            להגיב
            • jhkj (פורסם: 10-7-2017 בשעה 23:45)

              כמה מהישגים של רוני נובעים מיכולות וכמה מהמשכיות*

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 11-7-2017 בשעה 06:40)

              אם רוני היה שחקן גדול אז הוא לא היה נשאר לאנגליות?
              אמממ, סקולס, גיגס…

              בשום שלב הוא לא יכול היה לשחק בהרכב של ריאל מדריד?
              אמממ, כמו איוון קאמפו, למשל?

            • jhkj (פורסם: 11-7-2017 בשעה 11:50)

              רוני היה משחק במקומו על המשבצת שלו? להגיד גריזמן יותר טוב מאומטיטי זה סבבה , אבל הוא לא יכול להיכנס במקומו להרכב.

            • jhkj (פורסם: 11-7-2017 בשעה 11:55)

              חוץ מזה סקולס וגיגס, התחילו בתקופה אחרת מרוני, לא מאיימים על שיא הכיבושים וגם הם ברוב שנות המשחק שלהם לא שחקני הרכב בברסה או ריאל. ועובדה שהם גם באמת פחות טובים מהשחקנים שכן הלכו לספרד כמו אלו שציינתי.

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 11-7-2017 בשעה 12:18)

              רוני ועד לפני 4 שנים היה יכול לשחק גם בריאל מדריד, גם בברצלונה, לדעתי.
              מה העובדה הזו שאתה מדבר עליה בהקשר של סקולס וגיגס שהיו פחות טובים מהשחקנים שהלכו לספרד?

              לשחק בברצלונה או ריאל מדריד, הקבוצות הללו או הליגה בספרד זה לא חזות הכל.

            • jhkj (פורסם: 11-7-2017 בשעה 14:18)

              קודם כל על מי השחקן שהיית מחליף ברוני?
              דבר שני יש הבדל ברמה בין שחקנים שיכולים לפתוח בכל קבוצ בעולם לבן אילו שלא, השתמשתי בריאל וברסה כי לאורך השנים הם הקבוצות היחידות שלא היו להם כל מיני חריגים בעמדות התקפיות ושמרו על רמה גבוהה.
              וחוץ מזה לא רואה עולם בו גיגס בליגה של רונאלדו, סוארס הנרי ובקהאם, גיגס מעולם לא היה דומיננטי ומשפיע כמוהם ובטח שלא היה מועמד להיות כדורגלן השנה בעולם כמוהם.

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 11-7-2017 בשעה 15:01)

              זה לא עניין של להחליף את רוני עם מישהו, היו להם שחקני התקפה נהדרים לאורך השנים, אבל רוני וכשלאורך שנים רבות גם כן היה מהטובים באירופה בתפקיד שלו (ואולי הכי מגוון, כי הוא היה מעבר לרק חלוץ שכובש שערים על הדשא) יכול היה להיכנס גם לקבוצה של ריאל מדריד או ברצלונה.
              להזכיר לך, בשנים הטובות יותר של יונייטד באירופה עם רוני, ריאל מדריד לא ממש היתה פקטור.
              האם רוני לא יכול היה לשחק במקום הנרי בברצלונה?

              גיגס בשיאו הקיצוני הטוב באירופה, בגיל מבוגר יותר הוכיח גם שהיה לו הרבה מעבר לרק ריצה וכדרור מהיר, הרבה מאוד.
              את סקולס משום מה בחרת הפעם לא להזכיר…

              מועמד לכדורגלן השנה בעולם? את מי זה מעניין? ממתי זה קובע או מעיד על משהו?
              בעונת הטרבל של יונייטד ב 99 רק בקהאם היה ברשימה של הטופ 3 בבלון או איזה פרס שקרי אחר, כן, מצאו רק שם אחד מהקבוצה הכי טובה באירופה בעונה עונה והוא אפילו לא היה מקום ראשון.

            • jhkj (פורסם: 11-7-2017 בשעה 20:09)

              גם בשנים שריאל לא הייתה פקטור רוני לא היה נכנס בהרכב, לא במקום רונאלדו ולא במקום ראול או ואן ניסטלרוי וגם לאחר הגעת רונאלדו. הנרי שיחק בברסה כנף שמאל בשנים שרוני התחיל להידרדר וגם בשיאו רוני לא היה מקבל מקום בכנף שמאל. גם כחלוץ הנרי של ברצלונה לא נופל מויין רוני עד שעבר לארצות הברית. רוני משחק חלוץ או קשר קדמי והוא לא היה בטופ שלוש בעמדות האלו באירופה באף שנה בחייו.
              לא הזכרתי את סקולס כי גיגס טוב מסקולס וגדול ממנו, אבל מתי בשיאו? ב-2009 השנה היחידה שהוא לקח תואר אישי וגם אז לא מוטל בספק שרונאלדו היה קיצוני טוב ממנו. שלא תבין לא נכון אוהב את גיגס, ומחבב את היונייטד ההיא. אבל באיזה שנה גיגס היה מהטובים בעולם? מתי סקולס, וגיגס נתנו עונות שקולות לעונות של סוארס רונאלדו, הנרי וכן הלאה? מתי גיגס סקולס או רוני השפיעו ככה על טבלת הפריימרליג כולה?

            • אמיתי (פורסם: 12-7-2017 בשעה 10:06)

              אני סולד מהויכוחים ההיפוטטים האלה אבל הטיעון שסקולס(!)גיגס(!!) או רוני לא היו מוצאים מקום בהרכב ריאל או בארסה כשבקהאם שנחשב מבחינת כדורגל פרופר פחות משמעותי שיחק בריאל.. לא רציני.
              מה משמעות הניק אגב?

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 12-7-2017 בשעה 10:19)

              למה בשנים שריאל מדריד לא היתה פקטור לרוני לא היה שם מקום בהרכב? כי הוא לא כבש נגד כל הגנה שהיא, גרמנית, איטלקית או ספרדית? כי הוא לא כבש ובישל נון סטופ בפרמייר ליג?
              הנרי שיחק בכנף בברצלונה בשעה שרוני זכה בגביע אירופה לאלופות והגיע לגמר נוסף.
              להנרי ורוני יש מספר זהה כמעט של שערים בפרמייר ליג, אגב.
              רוני ב 2010 היה בשורה של רונאלדו ומסי, שיחק כ 9 ביונייטד, עונת השיא שלו מבחינת כיבושים ולא רק.
              אני לא יודע איך אפשר להגיד סקולס טוב מגיגס (או להיפך) כשהם בכלל לא באותו תפקיד…
              מתי גיגס וסקולס נתנו עונות שקולות לעונות של סוארז ורונאלדו? רגע, אם הם לא כבשו מספר זהה של שערים אז כל שאר העבודה, השפעה ויכולת, זו לא נחשבת?
              סקולס היה השחקן הכי משפיע ביונייטד, גם בלא מעט שנים של רונאלדו, סקולס לא נפל לרגע ממנהלי המשחק של ברצלונה, גם ברצלונה בשיאה.

            • jhkj (פורסם: 12-7-2017 בשעה 15:46)

              הניק הוא טעות שהפכה להרגל. והשפעה אני מדבר האם יש שחקן מהשלוש שתרם לקבוצה כמו שרונאלדו או סוארס תורמים? סוארס העלה במו רגליו את ליברפול למקום השני וכמעט לראשון. על רונאלדו אין צורך להרחיב. וכפי שאמרתי והסכמת לא מדבר על כל אחד מהשחקנים בהשוואה לשחקנים אחרים בעמדותיהם. רוני לא סוארס, זלאטן , ויייה , ראול, ואן ניסטלרוי, אטו או רונאלדו הברזילאי, גיגס הוא לא פיגו, רונאלדו, רונאלדיניו או מסי וסקולס הוא לא אינייסטה, צ'אבי או זידאן, אף אחד מהם לא באותו מדף היסטורי או איכותי של אלו. שלושתם שחקנים טובים. על גיגס וסקולס גם אמרתי שרוב ולא כל בניגוד לרוני וכן היו שנים בהם היו נכנסים להרכב. העניין הוא וזה מה שציינתי מהתחלה הוא שמרוני ציפו להיות ברמה של כל אלו וחוסר יציבות מנע ממנו. כמוכן אמרתי אמרתי על רוני שלא היו לא הרבה מתחרים על השיאים שקבע, כי רוב מי שיכל לנפץ אותם לא היה בפריימר ליג כל כך הרבה זמן, בין אם זה כי התחיל מאוחר או עזב מוקדם. היחידים שאני חושב שיכלו לעשות זאת בהנחה שהם צריכים להיות מהזמן המודרני הם ואן פרסי ואולי דרוגבה, שניים שלא התחילו בליגה האנגלית כאשר דרוגבה גם הרבה לנדוד ובנוגע לבישולים פאברגס עקף אותו למרות ששיחק תקופה בברצלונה.

              דרך אגב אני אמרתי כבר בתגובות במקומות אחרים שאני חושב שהחתמת בקהאם הייתה טעות של ריאל, ושהיה טוב לא היית נשארת עם מקאללה

            • jhkj (פורסם: 12-7-2017 בשעה 15:56)

              דרך אגב רוני לא היה בשורה של מסי ורונאלדו בשום שלב בקריירה, בטח ובטח שלא ב-2010 כשרוני היה מלך השערים של אירופה, כדי לשים את את רוני באותה שורה של מסי צריך להיות לא אובייקטיבי בעליל. רוני לא היה אפילו באותה שורה של דויד וייה, דייגו מיליטו וווסלי סניידר ב-2010.

            • אמיתי (פורסם: 12-7-2017 בשעה 16:10)

              רוני לא היה יכול להשתלב במקום קאקה, גוטי או בנזמה הצעיר?
              צאבי ואינייסטה מספרים שהם למדו מסקולס..כנראה עלו עליו אבל עדיין זה מדף ליד באותו ארון.
              מסכים ששיא הכיבושים הוא דיי חסר משמעות כשלעצמו. מצד שני רוני לא תמיד שיחק חלוץ..

            • jhkj (פורסם: 12-7-2017 בשעה 17:27)

              מסי למד מהרבה שחקנים והם עדיין לא יושבים על אותו מדף כמוהו בספרי ההיסטוריה. לא מקטין מסקולס או גיגס אלא אומר שצריך לקחת בפרופורציה. בנוגע לרוני, במקום קאקה ממש לא, קאקה עולה על רוני בכמה מידות, היה השחקן האנושי הכי טוב בעולם ומה שקרה לו מאז באשמת ריאל בעיקר. גוטי קשר חמישים חמישים , לא תופס לרוני את המקום, וגם אל תמעיט בערכו של גוטי שחקן באמת מצוין. בנוגע לבנזמה הצעיר, בנזמה הצעיר לא היה זה שפתח, היגואין היה זה שפתח, היגואין גם כרגע וגם דאז הרבה יותר יציב מרוני. מלך השערים של ריאל, תפוקה של עשרים שערים, לוזר שאני אנתור לו טינה לנצח אבל היה טוב בכל מקום שהיה בו, אלא אם כן זה גמר הקופה או המונדיאל אני הולך איתו במקום רוני. אם זה גמר קופה או מונדיאל אני מעדיף להיכנס בעצמי במקום שניהם, חלק מהסיבה גם שאני לא שותף להערצה העיוורת לרוני. דרך אגב לעומתם בנזמה כן ווינר נכלל בטבלת הכיבושים של ליגת האלופות במקום גבוה, שחקן מאוד לינקרי.
              רוני נהיה קשר קדמי ואחורה הרבה אחרי שיאו. בשיאו שיחק כחלוץ או מאחורי החלוץ ואלו האנשים שאני משווה אליו

            • אמיתי (פורסם: 12-7-2017 בשעה 17:43)

              גוטי שחקן שמאד אהבתי. קאקה בריאל פחות. בנזמה שיחק אז לא מעט. זה בסופו של דבר סובייקטיבי. בלי לפתוח תיבת פנדורה גם חשוב לזכור מול מי ובאיזה ליגה רוני שיחק..

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 12-7-2017 בשעה 18:00)

              לא נגיע להסכמה

              אתה מבטל (מאוד) את רוני בעוד שהעובדות בשטח מספרות סיפור אחר.
              המספרים של רוני כחלוץ ובהתחשב בעובדה שלא היה רק חלוץ או כמו שאר החלוצים, כולל אלה שציינת, הם אדירים.
              אני לא יודע עד כמה אתה מעורה בענייני יונייטד אבל רוני לא פעם ולא פעמיים היה זה שהשאיר את יונייטד עם הראש מעל למים (בטח בשנים הראשונות) ותמיד היה כינור ראשי בהצלחה הגדולה של הקבוצה.
              גם כשכבר היה בירידה, למשל באליפות האחרונה של יונייטד, העיד על כך אריק סטיל מאמן השוערים של יונייטד דאז, בחלק האחרון של אותה עונה כשואן פרסי בעונת שיא התעייף, כשהיה צריך מישהו שיסחוב את כולם עד הסוף, זה שוב פעם היה רוני.

              סקולס ממנהלי המשחק הטובים ביותר שהיו באירופה, הוא היה המנצח על כל המקהלה של יונייטד, לא רואה בזה משהו שהוא פחות מאשר מה שסוארז עשה או אחרים.
              לגבי גיגס, זו תופעת טבע, 20 שנה של יכולת, חוכמה וריגושים, בליגה הכי קצבית, פיזית ותובענית, עולם אחר לעומת לא מעט הנחות שיש לשחקנים של ריאל מדריד וברצלונה בספרד.

              כל טוב.

            • דורפן (פורסם: 12-7-2017 בשעה 18:51)

              אם צ׳אבי עלה גבולית על סקולס כעושה משחק – למרות שתמיד קל להיות עושה משחק אחד מ-2-3. סקולס הבקיע בקריירה יותר מצ׳אבי ואיניאסטה ביחד וזה בלי פנדלים או כדורי עונשין. וזו הסיבה גם שזידאן כינה אותו, אולי בהצטנעות, הקשר הטוב בעולם. אני מסכים שזידאן קצת טעה בערך הוא עצמו.

            • jhkj (פורסם: 12-7-2017 בשעה 19:37)

              לא מעורב כמוכם ביונייטד אבל מאוד חיבבתי את יונייטד ההיא ובטוב וברע הסתכלתי מה קורה עם רוני, יונייטד,ואנגליה, הראשונים מחסד נעורים והשלישים משנאה עזה. ייתכן ולא נסכים אך בכל זאת נהנית לדון אתכם. לא חושב שרוני סקולס או גיגס לא שחקנים טובים מאוד , אבל לא מסכים אתכם בסדר גודל. לדורפן שים לב שהטיעון שלך יכול ללכת באותה מידה לכיוון ההפוך, אינייסטה וצאבי הבקיעו פחות שערים גם כי שיחקו לצד מסי, ניימאר, סוארס, זלאטן, אטו, וייה וכו' שהשתלטו על נתחים מרכזיים מהכיבושים. יתר על כן כמו שאמרתי, לא תופס יותר מדי מרקורד שערים בפריימרליג. כמוכן אם צריך לבחור את הקשר הגדול בכך הזמנים הייתי הולך עם קרויף אבל זה דיון לפעם אחרת. לאמיתי כפי שאמרתי, הם גם לא שיחקו מול הסוארסים והרונאלדוים, בעוד שסקולס וגיגס אפשר לטעון שהפריימר ליג הייתה חיה אחרת, רוני חי בליגה אנגלית ברמה מאוד נמוכה יחסית, ליגה שלא הצליחה באירופה, סלחו לי שאני לא מאמין לאתוס הערב הגשום בסטוק, אבל הליגה האנגלית בזמנו של רוני מאז שנאלץ להיות כינור ראשון הייתה ליגה ברמה נמוכה יחסית שכמעט לא הצליחה לייצר אריות יבשת, בעוד שספרד השתלטו כמעט באופן קבוע על שני הטורנירים האירופים הגדולים. יתר על כן נבחרת אנגליה וליגת האלופות הוכחה די טובה שמה שמצליח בשנים האחרונות בפריימר ליג לא מצליח בהכרח באירופה, וזה לא מעיד לטובתה של הפריימרליג. אם כי אני חייב לציין כי השנה היה שיפור משמעותי. ולטל שחקנים גדולים, אבל אנחנו חלוקים על הגדרתנו בהצלחה, לדעתי יונייטד לא הצליחה מאז 2011 למעט סוג של הצלחה בשנה החולפת, ועד לשנה זו רוני לא היה כינור ראשון. גיגס גדול בהיסטוריה כי היה יציב במשך שנים אך אינו ג'רי רייס של הכדורגל והיו מי שטובים ממנו ולא לעונות בודדות (אם שאפשר לטעון זאת גם על מגטרון). התייחסתי לרוני גם כעושה משחק, אני יודע שהוא שיחק מאחורי החלוץ וכאמור התייחסתי אליו בהתאם. כדי להסביר לך את ההבדל בין סוארס לסקולס והשאר אתן לך את התרגיל המחשבתי הבא, באיזה מקום אותה יונייטד הייתה מסיימת בלי סקולס ואולי אפילו אחרי הבאת מחליף. ליברפול ירדה ארבע מקומות, סקולס לא היה עושה הבדל משמעותי מבחינת הישגי הקבוצה. אם אתה רוצה אתה יכול לעשות עוד תרגיל מחשבתי ולהחליף ביניהם, לדעתי יונייטד הייתה לוקחת עוד אליפות וליברפול עדיין לא הייתה לוקחת את האליפות מצ'לסי.

              בכל אופן מעריך מאוד את גיגס וסקולס, רוני פחות בגלל עניינים שמחוץ למגרש, אבל כנראה שנסכים שלא להסכים, תודה ונהניתי להתדיין אתכם

            • אמיתי (פורסם: 12-7-2017 בשעה 21:22)

              הכל טוב ויפה אבל
              למען הפרוטוקול ההסטוריה והאמת והצדק צריך להגיד לציין ולהזכיר-
              לא סוארז דאג שליברפול תסיים שנייה. הוא היה רק פיון. כוחות גדולים מזה עשו יד אחת לשם כך. אותו אחד שלו אלפי שמות, אותה ישות אליה צביקה נושא תפילה ואיציק כופר בה. האחד שהוא הכל. המשיב אליפות לאולדטראפורד על מקום בצ׳מפמפיונס המחזיר חיוך ללחיו הסמוקות של הסר אחרי עונות שחונות. משפיל הסקאוזרים ומחליק הג׳אררדים. בחוכמתו האינסופית ידע שלא ישכילו לשתות מהבאר וישתנקו. עשה עמנו חסד גדול ולקח לכל יושבי אנפילד- אין תקומה לרשע ותקווה לרשעות. רשעים לא יעלזו אלא ילכו לבד לעולם כקבוצת בת של בארסה. אמן
              *אגב סוארז במובנים מסויימים עשה מעשה דוראנט בזמנו. לא סימן לגדולה

          • jhkj (פורסם: 13-7-2017 בשעה 00:51)

            מעשה דוראנט? בניגוד לאוקלהומה, ליברפול לא מתחרה עם ברצלונה בשום פרמטר גם עם סוארס. חוץ מזה, הדבר היחיד שכתוב מלמעלה הוא האכזבה הקבועה שהאדון ונגר מפזר עלינו באהבה.

            להגיב
            • יואב (פורסם: 13-7-2017 בשעה 02:12)

              לעניות דעתי, וייה בכלל לא באיזור חיוג של רוני. גם לא מיליטו. אם היו נרכשים על ידי יונייטד, הייתי מאוכזב קצת.

            • אמיתי (פורסם: 13-7-2017 בשעה 04:05)

              במקום להיות האלפא דוג הוא הלך לשחק באותה קבוצה עם שניים מחמשת השחקנים הטובים בעולם. וונגר זה מעשה ידי אדם. הקדוש ברוך הוא רחמן

            • jhkj (פורסם: 13-7-2017 בשעה 09:41)

              ב-2010 אבל הם נתנו עונה יותר טובה, מיליטו היה הגורם המרכזי בלקיחת ליגת האלופות שאינו מוריניו, וייה העלה שלב אחרי שלב את ספרד במונדיאל והיה מצוין בליגה במדי ולנסיה. לא מבין את העילה בלהיות אלפא דוג, ספורטאי צריך לשאוף כמה שיותר גבוה, וברצלונה זה הכי גבוה, במקום להיות ראש לשואלים הוא בחר להיות אריה, ואפילו לא זנב לאריות אלא גם אחד הבכירים שבהם, זה שפרגי אמר שהוא היה לוקח את ליגת האלופות עם זידאן ועשרה בולי עץ לא אומר שכל שחקן גדול צריך לשחק עם בולי עץ סביבו. בנוגע לונגר, ונגר נתן ונגר לקח יהי שם הונגר מבורך.

            • יואב (פורסם: 13-7-2017 בשעה 16:07)

              ועדיין, לא באיזור חיוג שלו. מה זאת שנה אחת מתוך התקופה הארוכה שרוני נמצא בטופ של המשחק שלו?

            • jhkj (פורסם: 13-7-2017 בשעה 16:57)

              מסכים, הגבתי לטענה שב-2010 הוא היה באותה שורה עם רונאלדו ומסי, והצגתי שלא רק שזה אינו נכון בעליל, אלא הוספתי שמות של אנשים שנתנו עונה טובה ממנו, ביניהם האנשים שציינת. בכל אופן בנוגע לדויד וייה חושב שרוני גדול יותר ולא טוב יותר, כפי שציינתי בשיאו לא מחליף את וייה ברוני בשיאו.

            • יואב (פורסם: 13-7-2017 בשעה 17:29)

              אוקיי. לגיטימי. זה גם עניין של טעם. מה אוהבים בשחקן.

            • אמיתי (פורסם: 13-7-2017 בשעה 18:43)

              יואב. מדובר במאמין של וונגר. אלה זה כמו האוונגליסטים. הכי פאנטים :-)

            • jhkj (פורסם: 13-7-2017 בשעה 21:07)

              מסכים, גם חושב שכל אחד היה במערכת שמתאימה לו, אם היית מחליף מקומות שניהם היו מצליחים פחות. בנוגע לאמיתי, אני ממש לא מאמין בונגר, אני מאמין בכך שיש קשר הדוק בין הבחירה שלי בקבוצות ליצר הרס עצמי, אני גם לא כועס על ונגר כי הוא סיפק לי גם רגעים יפים, אז אני מחכה בסבלנות שיעזוב ומקווה לישועה, עד אז נמשיך לזכות בגביעים ומי ייתן ונחזור לקבל בראש מבאיירן בקרוב

            • יואב (פורסם: 14-7-2017 בשעה 16:08)

              אני מאד מעריך ומכבד את ונגר.
              לא שוכחים לאמן… בטח לא הטובים שבהם.

            • jhkj (פורסם: 14-7-2017 בשעה 23:47)

              מעריך ומחבב, אבל אני חושב שהגאווה שלו גרמה לו להפסיק להתאים את עצמו לעולם מסביב, אם כי כך גם נשמרת הנאיביות והאופי ההתקפי של ארסנל שאני כל כך אוהב

  26. אופיר (פורסם: 9-7-2017 בשעה 02:28)

    אין קבוצה גדולה שלא מצטערת היום שלא שמה עליו את היד לפני יונייטד. קיבל משכורות קצת מנופחות מדי, קצת מוקדם מדי, ויתכן שבגלל זה יונייטד קצת נתקעה איתו בשנים האחרונות, או שזה חשף אותו יותר לביקורת. יכולנו רק לפנטז על כזה שחקן בארסנל.

    כך או כך, אגדת יונייטד, וקצת כאב לקרוא בכל מיני מקומות את הכינויים שהדביקו לו כל אותם ה-"אוהדים" שכנראה הסתפחו בשנות הפוטבול מנג'ר של המועדון (מאז פרישת פרגי), שבהן מה שחשוב זה איזה צעצוע חדש קונים מחר.

    להגיב
  27. יוסי מזרחי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 06:25)

    המשפט הבנאלי "יש טובים ממנו אבל אין כמוהו" נכתב עבור רוני.
    הוא שיחק עם הטובים ביותר שלא פעם האפילו עליו, אבל מה שהוא נתן, אי אפשר היה לקבל משום אחד אחר.
    מה שגרם לתהליך השקיעה שלו הן שתי עובדות. האחת ,שהגוף הזדקן יותר מהר מהגיל המספרי ושחקן כמותו שהיה בטופ , כבר בגיל 17 ,הוא בגיל אמיתי של 35-6 כבר היום, המאמץ והאינטנסיביות מגישים עכשיו את החשבון.
    ההסבר השני, הוא דעיכה יחסית של יונייטד, בשש השנים האחרונות עוד מסוף תקופת סיר אלכס(והאליפות האחרונה) דעיכה שהוא היה חלק ממנה ומראשוני הניזוקים באופן אישי/מקצועי.
    מקצועית יש בו בשיאו, רמת חשיבה של כדורגל, באיזור הרמה של סקולס, (השחקן האנגלי הטוב מכולם לדעתי הלא אובייקטיבית), יכולת פיזיות שעשו צחוק מהגנות שלמות, שתי רגליים ומשחק ראש מהטובים שראיתי. אלה ,יחד עם אופי של ילד שכונות, וחיי מקצוע בסביבת סיר אלכס עשו מרוני את מה שהיה ואת מה שהוא.
    אני עצוב על עזיבתו את יונייטד, ואני שמח עבורו כדי לא להתבזות בקצה הספסל . הרבה מאוהדי הקבוצה שלנו, ירוצו לראות מה עשה רוני מיד אחרי שהמשחק שלנו יסתיים.
    אני מקוה שהקבוצה תדע להפרד ממנו כמו שצריך, זה יהיה יותר לכבודנו מאשר לכבודו. מגיע לו, אחרי הכל מדובר בווין רוני.

    להגיב
  28. שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 07:12)

    רוני היה אוברייטד כל הקריירה ובשנים האחרונות זכה להרבה חסד נעורים. ולנושא אחר אתם קולטים את החוזה החדש של גיימס הארדן ביוסטון??? 228 מיליון דולר ל4 שנים, 57 מיליון דולר לעונה!! כנראה במחירים של היום זה מה שהוא שווה. לא יאמן.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 07:27)

      רוני אוברייטד אה? בטח יחסית להארדן ווסטברוק שלקחו הרבה יותר תארים ממנו. תארים אישיים אולי. גם לא בטוח..

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 09:01)

        אולי זכרוני מטעני אבל לא חושב שבשום שלב בקריירה הוא היה טופ 10 בעולם באותו זמן ובטח שלא טופ 5. אז כן בניגוד לציפיות שהיו ממנו שהוא בא בן 16 לדעתי לא עמד בהם. אוברייטד. זה לא אומר שהוא לא היה שחקן מעולה.

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 09:39)

          אנחנו כנראה חלוקים גם על פירוש הביטוי אוברטייד וגם על התרומה של רוני לתארים הרבים שלקח ביונייטד.

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:15)

            הוא היה אחלה שחקן לא אמרתי אחרת. וגס ולחץ חברתי שכנעו אותי יאללה אזרום אתכם. למפארד וגאררד ריגשו אותי הרבה יותר וגם גיגס אגב אני מבין שאתה אוהד יונייטד שתדע יונייטד ארסנל וריאל השנואות עליי (:

            להגיב
            • איציק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:23)

              שמעון, עזוב, הכל קטן, אבו זקן קיבל את החוזה הגדול בהיסטוריית ה-NBA וכדורגל זה מה שמעניין אותך?

            • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:29)

              איציק איבדת מחדותך כבר כתבתי על זה ממזמן. נראה לי אם ראסל נשאר באוק בחוזה חדש הוא מקבל יותר ((: אגב החוזה של הזקן הוא הכי גדול בתולדות הספורט או שאני טועה? באיזה ענף מישהו היה לו חוזה כזה בלי חסויות?ולא אני לא מדבר על ה300 מיליון של המתאגרף הנוכל

            • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:34)

              אגב איציק אתה רואה את ניצני הפלופיות של לונזו בול? לא מסוגל לעבור קונוס באחד על אחד והקליעה שאמורה להיות חזקה אצלו שוברת את הקרשים. מה שכן הצאנינג טאטום הזה של בוסטון נראה שחקן פולץ בטח יגמור את העונה במשחקים הקרובים כדי שהתהליך ימשך

            • אמיתי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:38)

              הכל טוב שמעון.. לא חייבים להסכים ואפשר ורצוי לשנוא. בשביל זה יש ספורט

            • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:56)

              אמיתי היום שונא אותם פחות כי הם לא טובים כמו פעם אבל אוי איך שנאתי אותם בסוף שנות ה90 עם הקבוצה האגדית שהייתה להם מול יובה בחצי שהם חזרו מ2 0 כצעט שברתי את הטלוויזיה גם כי הפסדתי בהתערבות עם חבר. באותו זמן רוב הכיתה שלי היו אוהדי יונייטד. ומול באיירן אני בכלל לא רוצה לדבר על זה….הקבוצה שלך לפחות במצב יותר טוב מהקבוצה שלי מה שנהיה ממילאן תכף אנחנו מול ביתר בשלב הבא של האינטרטוטו ועל פילי וי אר סטיל טרסט דה פרוסס

            • איציק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 18:10)

              תקשיב, מי שנותן לאבו זקן כזה חוזה הוא דפקט. יש המון טובים ממנו כמו לברון, קרי, דוראנט, הגבה. אתה מבין שאבו זקן עכשיו הרף לאינפלציה. אם הוא קיבל אז אחרים יכולים יותר או קרוב אליו. הבלון יתפוצץ בשלב כלשהו, למרות הסכם השידור הענק שיש.
              הרי ברור שאבו זקן לא שווה חצי חוזה של קרי, אבל הטמטום שולט.

            • שמעון (פורסם: 10-7-2017 בשעה 05:13)

              איציק אם גארו הולידיי שווה 26 מיליון לעונה וטים הארדווי גוניור 15 מיליון לעונה גיימס הארדן שווה 80 מיליון לעונה. זה המחירים של היום. מה שפעם היה 5 מיליון דולר היום הפך ל15 ה26 הפך ל40. הארדן הוא שחקן טופ 7 במקרה הגרוע אז במחירי היום הוא כן שווה את הסכום הזה הוא פרנצייז פלייר וסופרסטאר. אז נכון קרי דיוויס לברון דוראנט ראסל ואם תרצה גם קאווי כנראה יותר טובים אז מה? יוסטון לא יכולה להחתים אף אחד מהם אז היא מחתימה את השחקן הכי טוב שהיא יכולה כי אם לא היא אז כל קבוצה בליגה תיקח אותו. הוא לפחות ישאיר אותה בצמרת ידברו עליהם ויהיו הכנסות וימכור מרצנדייז. זוכרים שאמרתי לכם שהארדן עשה בשכל שעזב את אוק על מנת למקסם את עצמו כספית ומקצועית אז הנה בתור שחקן 3 באוק ששותף לאליפויות הוא לא היה עושה רבע מהכסף שהוא ירוויח בקריירה ומחוזי פרסום וסטטוס. יוסטון צריכה להעיף את מורי ואת הסגנון משחק שלה אני חושב שהארדן הוא כן שחקן שיכול להביא אליפויות אבל צריך מאמן מסויים סגנון מסויים וצוות טוב מסביב אבל זה אף פעם לא יקרה ובינינו ה3 השנים הקרובות האליפות גם ככה סגורה אצל גולדן אז עדיף למקסם רווחים.

            • איציק (פורסם: 10-7-2017 בשעה 07:03)

              שמעון, לא הבנת כלום, הטענה לא לאבו זקן. הוא צודק שהוא ממקסם רווחים. הטענה שלי שכל אינפלציית המחירים שהקבוצות משלמות היא הזויה ולבסוף תתפוצץ, אבל הוא צודק, כל עוד יש אינפלציה, הוא צריך לנסות להיות כמה שיותר על הגלגל ללא קשר אם הוא טופ 5 או מקום 50. הוא יודע שאליפות הוא לא ייקח כי הוא לא ברמה מספקת, אז לפחות לעשות כסף.

            • שמעון (פורסם: 10-7-2017 בשעה 16:32)

              איציק אני יודע שהטענה זה לבעלי הבית אבל אם ההכנסות עולות השכר עולה. אני דווקא לא חושב שזה ירד ההכנסות רק גדלות וגדלות. זה מחירי השוק היום מה תעשה תגביל שחקנים טופ 5 בעולם ל20 מיליון עקרונית?אז אף אחד לא יחתום אצלך. אם קאווי עכשיו יבקש 40 מיליון הוא הרי יקבל אותם הרי מה הספרס יעיפו אותו? מדובר בדרג 1 של השחקנים בליגה זה השביעייה הזאת. שווי שוק נקבע עפי תנאי שוק אם יוסטון לא תשלם לו אז קבוצה אחרת תשלם לו ולמי יוסטון ישלמו את זה ל4 נגרים במקומו שיביאו? הרי שחקן בקליבר שלו לא יגיע בפחות מזה כמו שאמרת. זה מהלך מתבקש עפי תנאי השוק החדשים שנוצרו. לגבי אליפויות כולם יכולים לנוח ב3 שנים הקרובות חוץ מקרי ודוראנט אלא אם כן אחד מהם יפצע בפלייאוף או שיתאגדו 3 סופרסטארים אחרים ואז יתנו פייט.

            • שמעון (פורסם: 10-7-2017 בשעה 16:36)

              אגב איציק גם על בייל אמרו לא שווה 100 מיליון מאז כל נגר כמעט עובר בסכומים קרובים לזה. מה נעשה זה היצע וביקוש. פוגבה עבר ב140 מיליון עם כמה תנאים שצריך לעמוד בהם וזהנעניין של זמן עד שגם זה ישבר. מחירי היום השתנו. בעבר נגר היה מקבל 5 מיליון היום נגר שווה 15 מיליון. רק כספי נשאר עם שכר מינימום.

        • חז (פורסם: 9-7-2017 בשעה 10:33)

          באמת אתה אומר את זה? אין לי כח להיכנס להשוואות אבל אני סתם זורק את עונות 09-10 ו-10-11. טופ 5 (09-10 בטוח).

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:23)

            סתם ככה בשליפה בלי יותר מידי לחשוב מסי רונלדו פירלו זלאטן צאבי סטיבי גי היו יותר טובים ממנו ואם ממש אתאמץ אוציא אותו גם מחוץ לעשירייה באותה שנה. בקיצור אף פעם לא היה טופ 5 וטופ 10 נגיד ואזרום איתך רק עונה 1.

            להגיב
            • חז (פורסם: 9-7-2017 בשעה 23:44)

              עזוב נו, כתבת ג׳רארד, הבנתי את הלך הרוח.
              רק אומר שאפילו ידיעות אחרונות (עיתון ישראלי. לא צריך להזכיר את איזו שתי קבוצות העיתונות הישראלית מיינסטרים מאדירה באופן בלעדי מאז 2009) עשו כתבה ב2010 עליו ועל מסי ראש בראש לשחקן הטוב בעולם לאותה שנה.

        • Guss (פורסם: 9-7-2017 בשעה 16:27)

          שמעון, אוברייטד?
          שחקן שהוא מקום שני בטבלת כובשי השערים בפרמיירליג אי פעם בזמן שהוא גם מקום שני במבשלי השערים אי פעם? אני מכיר רק 2 שחקני כדורגל שאוחזים בנתון כל כך מרשים – מסי ורונאלדו בספרד (מסי מקום 1 בכיבושים ובישולים, רונאלדו מקום 2 בשניהם). אתה יודע כמה נדיר זה שחקן שיודע גם להבקיע בכמויות מטורפות וגם לבשל? לא יכול להיות אוברייטד שחקן ששולט שליטה אבסולוטית בשני הכושרים. בפרמיירליג רק הנרי ולאמפארד מצליחים להתקרב לנתון הזה של להיות מהעילית של הכובשים והמבשלים ביחד. שירר וקול, שהיו כובשים גדולים, לא בישלו בכמות משמעותית. גיגס, פברגאס, וג'רארד – מבשלים בחסד, לא כבשו את הכמויות של רוני. גם פר דקה, רוני מרשים.
          אתה מוזמן לקרוא את מה שכתבתי לפני שנה, סה"כ לפני 11 חודשים, עם נתונים מדויקים על גדולתו של רוני.
          http://debuzzer.com/buzz/72357/

          להגיב
          • Guss (פורסם: 9-7-2017 בשעה 16:41)

            אוקיי. בשנה מאז שזה נכתב, פברגאס עבר את רוני בטבלת המבשלים, מה שהופך אותו שני בכובשים ושלישי במבשלים. עדיין נתון מטורף. עדיין מוזר לשמוע שקוראים לו אוברייטד

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:12)

              טוב שכנעת נו.. אני פשוט לא זוכר רגעים גדולים ממנו לא יודע אותי לא ריגש אבל מה אגיד שכנעת. הוא לא אוברייטד.

            • בבא (פורסם: 10-7-2017 בשעה 13:45)

              רק לשם הדיוק, רוני ניצב כעת במקום השני בטבלת כובשי הפרמייר ליג ובמקום הרביעי בטבלת המבשלים.
              אני מסכים אתך שזה נתון מדהים ויוצא דופן, אבל כדאי להתבונן בנתון אחר, שמשקף לא פחות את גודל התרומה של רוני למועדון:
              מספר השערים בפרמייר ליג ביונייטד: 183.
              מספר הבישולים בפרמייר ליג ביונייטד: 93.
              סך השערים של יונייטד בפרמייר ליג: 1856.

              לאחר חישוב מספר השערים אותם יצר רוני מכלל שערי המועדון בפרמייר ליג מתקבל שהוא היה מעורב ב-14.9% מהם.
              כלומר, קצת יותר משביעית שערי הקבוצה הם מתוצרתו של ויין רוני.

    • יובב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 10:31)

      אתה טועה. ה228 זה ל6 שנים. הוא חתום לשנתיים הבאות ב59 מיליון וחתם הארכת חוזה לעוד 4 שנים ב169 מליון שיתן לו 42 לשנה. זה המון אבל רחוק מ57.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:16)

        סבבה לא התעמקתי בכתבה קראתי כותרתצ228 ל4 שנים זהו. אם זה ל6 שנים מישהו טעה בכותרת.

        להגיב
    • רומן (פורסם: 9-7-2017 בשעה 12:29)

      ובראד פיט חתם על חוזה של 200 מיליון לסרט, מה זה קשור? מדברם פה על ספורט

      להגיב
  29. אלון 66 (פורסם: 9-7-2017 בשעה 07:30)

    עצוב.
    הוא אחרון הבכירים שנשארו מרוח יונייטד שעוצבה עם פרגוסון, קין וסקולס ובעזיבתו הושלם המהפך למועדון ללא מאפיין.

    להגיב
  30. גל (פורסם: 9-7-2017 בשעה 07:34)

    אגדה.
    אין ולא היה טוב ממנו בלסחוט את יונייטד כדי לקבל עוד כסף.

    להגיב
    • אהד (פורסם: 10-7-2017 בשעה 17:21)

      +100

      להגיב
  31. טל המנצ'סטרי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 08:43)

    ויין רוני, "זה לא בדיוק געגוע, סתם נעים להיזכר"…

    רבים נוהגים לראות בשנים 2007 – 2011 את שנות השיא של רוני ביונייטד, אבל אני חושב שזה התחיל עוד קודם.
    בשנים האחרונות הגנתי עליו לא מעט גם לאחר שהחל לרדת משיאו כי תמיד זכרתי לו חסד נעורים.
    ב 2 העונות של 2005 ו 2006 הקבוצה לא היתה במצב טוב, בעיקר לא בעונה הראשונה של רוני.
    רוד ואן ניסטלרוי כבר היה עם מחשבות עזיבה וביקש מפרגי לעזוב ערב גמר הגביע נגד ארסנל.
    רוי קין היה מעבר לשיאו וחשב שהוא יודע טוב יותר מקרלוס קירוש ואלכס פרגוסון איך לנהל את הקבוצה.
    פול סקולס היה עם בעיית עיניים שהשאירה אותו לא מעט מחוץ למגרשים, ראיין גיגס ירד בכושרו.
    רונאלדו היה בוסר לגמרי, שחקן מתסכל שלא ידע מתי לשחרר כדור וצלל ללא הפסקה.
    בשער לא עמד מישהו מספיק יציב וטוב, וכמובן, הגלייזרים השתלטו על המועדון.
    היחיד שהחזיק אותנו עם הראש מעל למים באותה תקופה היה רוני, אומנם בגיל 19, 20 אבל היחיד כמעט שאפשר היה להתגאות בכדורגל שמציג.

    אפשר לחלק את הקריירה של רוני ל 2.
    החלק הראשון, תקופה ההשור הזועם שהיה, ובעצם למה צריך את רוברט דה נירו השחקן, רוני היה חיה כמו מייק טייסון בשיאו.
    באמת חיית פרא, מתקל ומכסח, רב עם שופטים ושחקנים, צורח, מקלל, פרצוף אדום מעצבים אבל גם כדורגלן גדול, הכדורגלן הצעיר הטוב באירופה באותה תקופה.
    בחלק השני רוני כבר הפך להיות מתון ומחושב הרבה יותר, כבר לא רב עם כל העולם, פחות משחק על האינסטינקט אלא הפך להיות כדורגלן שקודם חושב עם הראש.
    חלק רואים בשינוי הזה משהו שלילי, שעצר ממנו להגיע לגבהים של "פלא הלבן", אולי, אבל אני חושב שבשינוי הזה רוני הפך להיות שחקן שלם הרבה יותר וזה היה לטובת הקבוצה בשנים שבהן היינו הטובים באירופה, בוודאי הטובים באנגליה.
    רוני ואולי בגלל האופי שלו, היה הכוכב הכי לא כוכב בקבוצה הזו.
    רונאלדו בשאיפה שלו להפוך ולהיות השחקן הכי טוב בעולם לקח פיקוד ראשי, גיגס וסקולס חזרו לעצמם, הקבוצה החדשה שפרגי בנה עברה את השלב ההתחלתי הקשה, ורוני היה שם עבור כולם.
    צריך לסגור מגן על הקו, אז לא משנה שרוני על תקן חלוץ, הוא שם בשביל לעזור.
    צריך לחלץ כדור ממרכז הרחבה, אז לא משנה שכמה שניות קודם לכן רוני היה בהתקפה, הוא מיד ירד לעזור לבלמים.
    פרגי צריך היה שישחק כקיצוני, רוני עשה זאת גם כן וזה בזכות אינטליגנצית המשחק הגבוהה שלו, יכול היה לשחק בכל עמדה ולקבל ציון גבוה.

    ואז הגיע המשבר הראשון.
    רוני קיבל את העצה הכי גרועה ששחקן יכול לקבל מסוכן וביקש לעזוב, כנראה בשביל לקבל חוזה משופר יותר.
    היה צריך להיות חכם יותר רוני, אבל אולי הוא לא חכם מספיק מחוץ למגרש או שאולי סתם היה תמים.
    השבר הזה שאגב, פרגי ורוני סגרו תוך מספר ימים, נשאר פתוח אצל לא מעט אוהדים.
    מבחינתי זה לא היה שונה מרגעי משבר שבהם ג'ורג' בסט זלזל במאט באזבי ובמועדון כולו, או דניס לאו שגם הוא ידע להתנצל לאחר מכן, זה בטח לא גרוע כמו גיבורים תוצרת בית סטייל נורמן וויטסייד או פול מגראת' שלהם עד היום מחליקים על שהפכו את הקבוצה בזמנים שלהם לקבוצת השתיינים הכי טובה באנגליה.
    אנדי מיטן, עיתונאי ואוהד כתב לפני מספר חודשים שלדעתו הסיבה שלרוני חלק מעולם לא סלחו זו העובדה שהוא סקאוזר, אומנם מהצד הכחול של ליברפול אבל אלה לא פחות גרועים…

    ויין רוני היה לשחקן הראשון והיחיד שפרגי השאיר את הדלת פתוחה גם לאחר שזה חצה את הקו האדום, ורוני אכן חזר והמשיך להיות השחקן הכי טוב וחשוב של יונייטד גם לאחר העזיבה של רונאלדו.
    פרגי, כמו תמיד ידע טוב יותר מכולם וחזה ראשון לפני כולם גם את הדעיכה המתקרבת של רוני.
    זה החל בטיפטופים של להשאיר אותו על הספסל במשחקים חשובים כמו נגד ריאל מדריד, זה הפך להיות לחתול שחור שעבר בינהם בעונה האחרונה של פרגי כמנג'ר.
    פרגי ידע מדוע מדובר תחילת הסוף של רוני הגדול, זה לא בגלל קשקושים של איזה בירה פה ושם, או סיגריות שאוהב לעשן, גם לא שתמיד בוחר פיש אנד צ'יפס שמנוני מדי פעם.
    זה בגלל שבמשך שנים רבות רוני שיחק כאילו אין מחר, בלי מחשבה של לשמור כוחות, לחלק כוחות, כל משחק היה כמו גמר גביע שבו היה רץ מ 16 ל 16, וכשעושים זאת לאורך תקופה ארוכה בכדורגל הכי קצבי, פיזי ותובעני כמו הכדורגל האנגלי, מגיע רגע שהגוף מתחיל לבגוד.
    אולי בגלל מבנה הגוף של רוני, כמו כלב בולדוג הוא אפילו הצליח למשוך כמה שנים יותר ממה שאחרים היו יכולים ברמה הזו לו היו משחקים בסגנון וקצב המשחקים של רוני, לא רק בזמן עונה אלא בין לבין בחודי הקיץ, טורנירים עם אנגליה (אליהם תמיד הגיע פצוע, חוץ מ 2004) כלומר אפס מנוחה מגיל 16 ועד כמעט סוף ה 30.

    ועדיין, גם בעונות האחרונות למרות הדעיכה המקצועית, אי אפשר שלא היה לראות את שכל הכדורגל שלו בא לידי ביטוי, גם היכולת ברגליים.
    אני חושב שזה היה יכול להיות ולהיראות טוב יותר גם מבחינתו לו הקבוצה עצמה היתה טובה יותר, רוני נפגע לא פחות ואולי יותר מכולם מזה שלא היה סוס מוביל אחר לצידו, במקומו למשל בשנים של ואן חאל.
    אני נזכר בעונה השנייה עם ההולנדי המעופף כשבחר כי רוני יהיה מספר 9 המרכזי של הקבוצה, רוני על כל הירידה ביכולת עדיין תמיד ידע להבקיע שערים, את התנועה החכמה בתוך וסביב הרחבה לא שוכחים לעשות גם אם הברכיים כבר עושות בעיות, אבל איזה חלוץ 9 יכול היה להצליח באמת כשהקבוצה משחקת אחורה וכשאת מספר ההזדמנויות באמת שהגענו אליהם בזמן משחקים ניתן היה לספור על אצבעות של יד אחת? וגם זה בקושי…

    חבל שהסיומת של רוני ביונייטד לא היתה קונצנזוס שמכבד את השחקן מצד כל האוהדים, אבל הוא כמו תמיד ענה בסופו של דבר בצורה הכי מושלמת על המגרש.
    הפך להיות מלך השערים בכל הזמנים של המועדון ודווקא בעונה האחרונה שבה המעמד המקצועי שלו התדרדר לסוף הספסל, הוא הראה את האופי הנהדר שלו פעם נוספת.
    היה שם לטובת הקבוצה וגם אם זה על חשבונו.
    הדריך את הצעירים, שמר על חדר הלבשה חיובי, עודד מהספסל ואם מוריניו היה קורא לו לשחק וגם אם מדובר בכמה דקות גארבג' טיים, רוני היה עושה זאת בלי שום פוזות ופרצופים של נעלב, קודם הקבוצה, זה המוטו שלפיו פעל עד השריקה האחרונה.
    בעוד 30 שנה ויותר, כשהילדים ונכדים של כולנו יסתכלו ברגעי עבר של הקבוצה ביו-טיוב (או מה שימציאו עד אז) ויסתכלו על אולי התקופה המקצועית הכי מוצלחת בתולדות המועדון, רוני יככב שם בשורה הראשונה.
    אז אף אחד לא יחשוב על חוזה כזה או אחר שביקש לעצמו, גם לא על איזה חתול שחור רגעי שעבר בינו לבין המנג'ר.

    אני לא צריך לחכות את 30 השנה הללו, אני מוקיר תודה עד אין סוף על שהיתה לי את הזכות לראות את אחד השחקנים הכי גדולים של יונייטד משחקת פעמים רבות על הדשא.
    הדור הותיק יכול להגיד שהם ראו את בובי צ'רלטון, אנחנו יכולים להגיד שראינו את וואזה.
    מה נאחל לו?
    שימשיך להבקיע במדי אברטון ושהם ירדו ליגה, בכל זאת, סקאוזרים, לא?

    להגיב
    • ארז (פורסם: 9-7-2017 בשעה 08:54)

      וואו… ענק.
      תודה טל.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 09:38)

        +1

        להגיב
      • טל המנצ'סטרי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 11:34)

        צ'יירס מייט.

        להגיב
    • איתמר (פורסם: 9-7-2017 בשעה 11:04)

      אני דווקא סבור שהביות וההרגעה של רוני, מהלך מחושב של פרגוסון, פגעו בו כי הגדולה שלו כנער וכשחקן צעיר נבעה מתוך הפראיות והיצריות והתחושה שהוא יכול לעשות הכל על המגרש.
      יתכן שהוא היה מבקיע פחות שערים ביונייטד ובנבחרת (וגם מורחק הרבה יותר) אבל הוא היה נותר בזיכרון כשחקן הרבה יותר מרגש ומעורר השראה.
      בסך הכל היה די עצוב לראות אותו דועך בעונות האחרונות ומקבל הנחה גדולה ממאמניו בקבוצה ובנבחרת שפעמים רבות העדיפו אותו על פני שחקנים טובים ממנו (גם כדי לסיים את סאגת שבירת שיאי ההבקעות).

      להגיב
    • יואב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 13:14)

      תודה טל

      להגיב
    • Guss (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:48)

      נהדר +1000

      להגיב
    • עומרי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:51)

      יפה

      להגיב
    • גאזה (פורסם: 9-7-2017 בשעה 16:27)

      נהדר

      להגיב
    • סימנטוב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 18:14)

      +1

      להגיב
    • Danny - Long Island (פורסם: 9-7-2017 בשעה 20:08)

      יפה כתבת, כבוד גדול ללוחם ולמלך השערים שלנו, על שנים נפלאות ותארים

      להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 20:09)

      מושלם(כרגיל)

      להגיב
    • ליאב (פורסם: 10-7-2017 בשעה 07:44)

      כל מילה שכתבת!

      להגיב
  32. רומן (פורסם: 9-7-2017 בשעה 08:49)

    בשיאו היה הטוב בעולם.

    להגיב
    • ק. (פורסם: 9-7-2017 בשעה 09:33)

      באיזו שנה זה היה בדיוק?
      (ואני נפל למלכודת, למרות שאני מסכים עם התגובה של אריק לגבי חוסר הצורך בהשוואות)

      להגיב
      • רומן (פורסם: 9-7-2017 בשעה 10:03)

        2010

        להגיב
        • ק. (פורסם: 9-7-2017 בשעה 11:42)

          נתן 3/4 עונה גדולה (הטובה המלאה האחרונה שלו). לא חושב שהיה הטוב בעולם באותה שנה, שאגב הסתיימה ללא תארים.
          רובן, סניידר, צ'אבי ומסי נתנו עונה לא פחות טובה. אני אמנע מלכתוב מי מביניהם היה הטוב בעולם באותה תקופה (על אף שלא הגיע לו את כדור הזהב שזכה בו )

          להגיב
          • רומן (פורסם: 9-7-2017 בשעה 12:21)

            עזוב, אל תהרוס

            להגיב
            • ק. (פורסם: 9-7-2017 בשעה 14:06)

              קיבלתי :)

  33. רומן (פורסם: 9-7-2017 בשעה 08:55)

    השחקן שלעולם לא ספר לעצמו גולים, פועל פשוט עם טאץ' זהב ברגליים.
    שחקן של קבוצה, שחקן לאהוב, שחקן להעריץ.

    להגיב
    • Wazza (פורסם: 9-7-2017 בשעה 09:20)

      מדוייק

      להגיב
      • יואב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 14:20)

        מעולה רומן

        להגיב
  34. יואב מקטמון (פורסם: 9-7-2017 בשעה 09:34)

    The Natural
    כשרון טבעי נדיר, לא במקרה שיחק עם הגדולים כבר בגיל 16.
    אחד הגדולים במועדון שידע לא מעט גדולים.

    להגיב
  35. ניק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 09:55)

    למרות שחיכיתי לרגע הזה כבר כמה שנים, אני לא מרגיש איזשהיא הקלה או שמחה. מצד שני גם לא טיפת עצב. אפס רגש.
    אז פשוט אודה לרוני על כל התרומה שלו לקבוצה ועל הרבה זכרונות שכן הביאו להרבה סוגי רגשות (חיובים ושליליים) במהלך הקריירה שלו.

    להגיב
  36. נובלס כחול (פורסם: 9-7-2017 בשעה 12:56)

    אמנם לא גול של ניצחון, אבל גול שסימן את רוני בכלל מבחינתי. השער נגד בארסה בגמר 2011 אמנם נגמר 3-1 .
    אבל באותה עונה, יונייטד הייתה צריכה גיבור, רונאלדו עזב וסקולס בדרך לפרישה. רוני צועד קדימה וביחד עם עונה פנטסטית שלו ושל נאני מצעידים את יונייטד לאליפות שמעיפה את ליברפול מהכס.
    ועוד יותר לתת פייט לאחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה, בשער שכולו רוני.
    שמן/רזה, עם קרחת או בלי,חלוץ/קשר/מגן ובאיזשהו שלב שוער אפילו ,רונאלדו/ואן פרסי/סקולס/גיגס/פוגבה/קלברלי/פאלקאו/צ'יצ'ריטו/ברבטוב/ואן ניסטלרוי. היית יכול לסמוך עליו לעלות ולהלחם.
    הלוואי עלינו עוד אחד כזה.

    https://youtu.be/grri9lv-1rQ?t=1m13s

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 9-7-2017 בשעה 13:43)

      הייתה צריכה גיבור וזה היה גיגס… עונת אירופה המדהימה ביותר שלו

      להגיב
    • ניק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 18:40)

      מצטער העונה הזאת ממש לא עליו.. באירופה זה היה גיגס ובליגה ברבטוב

      להגיב
  37. גור אילני (פורסם: 9-7-2017 בשעה 14:46)

    שחקן טוב מדי לליגה האנגלית. שמח לראות אותו באברטון למרות שעלול להפריע שם לפרויקט להתעדכן לגירסה החדשה.

    להגיב
  38. אריק האחר (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:15)

    קורא ורואה הכול על יונייטד
    אוהב את הקבוצה קרוב לחמישים שנה!!!
    רוני מהגדולים והטובים לאורך כל התקופה .
    הלוואי שיהיה לנו עוד רוני.
    שיצליח באברטון.
    תודה לו על הכול .

    להגיב
  39. Amir A (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:15)

    צפיתי בכל 8 הדקות ו-50 השערים בעין של מישהו שאינו אוהד ואינו שונא. איך נגיד את זה, בתום 8 הדקות היו שם מעט שערים שרציתי לחזור ולצפות בהם שוב (מספר 24 עם הדהירה מה-16 של היונייטד, 14 עם העצירה בחזה, 7 עם אינסטינקטים של חתול וגמישות של נערת גומי סינית, 5 בשביל השליטה בכדור). ברור שמדובר בשחקן ענק, וברור שיקפצו עלי בתור מישהו שלא מבין מה שהוא רואה (מה שנכון) אבל מה שחסר לי זו אסתטיקה, ואולי זה מה שמבדיל בין אלו שבמדרגה העליונה והשאר. הוא מזכיר לי את לברון, שלא משנה מה הוא יעשה לא תהיה לו האסתטיקה במשחק שהיתה לג'ורדן. יותר כמו D-9 שעובר דרך קירות.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:30)

      אסתטיקה זה עניין סובייקטיבי טיפה. אבל אין ספק שלצפות בהיילייטס ללא קונטקסט מוציא את העוקץ מהספקטקולריות של מהלכים ומשחקים. אני הגדרתי את רוני כדורגלן מתאגרף. לא רקדן בלט (פדרר)

      להגיב
  40. אבי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:43)

    השער האהוב עלי הוא מס' 24 בקליפ: שער "דהרת הפילים" מול ארסנל, בעונה שאחרי רונאלדו. הוא תמיד מלהיב אותי מחדש, ומה שיפה בו היא בעיקר הריצה. לא יודע להסביר, אבל זה רוני של אותה עונה בשבילי.

    להגיב
  41. יואב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:48)

    סעמק, זה לגמרי יום עצוב.
    מי נשאר לי לאהוב?

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 15:54)

      ראשפורד בשביל התחלה. יש לו לב ענק. ובסוף לוקאקו גם ימצא מקום

      להגיב
    • טל המנצ'סטרי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:30)

      ראשפורד, בהחלט. הריגוש שהוא גרם לי בכמה מבצעים בעונה וחצי מאז עלה לקבוצה הראשונה, דווקא אלה שלא הסתיימו בשער אבל רמזו על האומץ ויכולת, טעם של פעם.
      גם מחוץ למגרש הוא הכי לא שייך לדור של ציוצים בטוויטר, תמונות באינסטגרם וכל שאר הפוזות מול המצלמה 24/7 כמו פוגבה ושכאלה. נגיעות קלות אבל רחוק מלהיות פוזטיסט גמור, הוא מתרכז בעיקר בכדורגל.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:40)

        אכב פוזות ראיתם את הסירטון של פוגבה ולוקאקו?
        יש שם חיבור מצויין. כבר התחלה טובה

        להגיב
        • צביקה (פורסם: 10-7-2017 בשעה 14:11)

          רק צריך לצרף אליהם את באקיויקו ב-200 מיליון ויהיה מושלם.

          להגיב
      • יואב (פורסם: 9-7-2017 בשעה 17:51)

        כפרה על ראשפורד. איילה קלילה. מאמין בו מאד מאד. סנסציוני לגילו.
        אבל נראה שרוני הוא השחקן האנגלי המסורתי האחרון פלוס כישרון על. לא יהיו כאלה יותר.

        להגיב
        • טל המנצ'סטרי (פורסם: 9-7-2017 בשעה 18:23)

          יואב,

          מישהו כתב עליו לפני מספר שבועות באנגליה, אני חושב בגארדיאן, רוני הוא שריד אחרון לשחקני הרחוב.

          להגיב
        • אריק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 18:54)

          ולנסיה. שלא יגמר לעולם

          להגיב
        • אריק (פורסם: 9-7-2017 בשעה 18:56)

          אבל בהקשר למה שרובנו כתב על בזבי ואדוארדס לא רואה את מוריניו מופיע בביתם של הורים לילד מיוחד בגיל 17.
          חייבים להחזיר את סקולס וגיגס למערכת אולי משם זה יבוא.

          להגיב
    • matipool (פורסם: 10-7-2017 בשעה 08:08)

      יואב – בעיה שגם אני נתקלתי בה לאחר פרישתו של סטיבי אצלנו (הוא וקראגר היו אצלי מעל כולם בדור האחרון).
      תמיד הייתה לי חולשה לבריטים ולמקומיים ובעונת סוארז התחלתי להתאהב בפלאנגן שמאז נפצע ודעך.
      הבשורה היא שבסוף אין ואקום וחלל ריק ומוצאים את השחקנים החדשים לאהוב ולהתחבר.
      היום מעל כולם אצלי זה קוטיניו ואחריו מאנה והנדרסון.

      להגיב
  42. ניר (פורסם: 9-7-2017 בשעה 16:19)

    המספרת של רוני היא אחד מהשערים הכי יפים שראיתי ביונייטד, אולי מגיע רק אחרי השערים בגמר המופלא ב-99 ולסלאלום של גיגס.

    אני חושש מאוד ממה שצופן העתיד לראשפורד, שעם הכוונה נכונה יכול להפוך לרוני, אבל נפל על מוריניו, ועשוי לגמור בתור שחקן אגף בינוני. עצוב.

    להגיב
  43. אביאל (פורסם: 9-7-2017 בשעה 22:47)

    ברור שהמגדולים של יונייטד ובהחלט מהמדף העליון, רעדתי ממנו בדיוק כמו שרעדתי מגיגס, מסקולס ומרונאלדו (וגם קצת מקנטונה אבל היית קצת יותר קטן), זה המדד, אוהדי הקבוצות האחרות ומה שהם הרגישו שהכדור היה אצלו ברגל, אין טעם להסתכל על 2-3 העונות האחרונות, מספיק להסתכל על הסטטיסטקות מלך שערי יונייטד ומלך שערי נבחרת אנגליה כדי להבין (טוב וגם הוידאו עוזר).

    להגיב
  44. איתי (פורסם: 10-7-2017 בשעה 00:03)

    מבחינתי – השחקן שהכי נהניתי לראותו בעיניים, באצטדיון. יש דברים שהמצלמה לא רואה כי היא מתרכזת בכדור. אלו רגעים שמדהים לראות בהם את התנועה שלו, את ההבנה והתחושה לאיך תתפתח התקפה ומאיפה. או היכן להתמקם בהגנה. גאון, פשוט גאון. אגב אחד המשחקים היה עם הבישול ההוא לואן פרסי על חצי מגרש, בטאצ׳ קליל בסך הכול. רוני הוא מהגדולים והגיבורים ששיחקו ביונייטד ולא היה לאף אחד ספק אילולא הסיפור עם השכר המנופח שהוא מקבל.

    עזבו, רק על המספרת נגד סיטי הוא מקבל מקום בהיכל התהילה שלנו. נתגעגע וכמו שאומרים – שנשים לאברטון רביעייה ושיתפור לנו שלישייה. בהצלחה!

    להגיב
    • טל המנצ'סטרי (פורסם: 10-7-2017 בשעה 20:57)

      איתי,

      לגמרי, התנועה של רוני ללא כדור זו שירה, כמה חוכמה.
      הבישול ההוא לואן פרסי, סקולס היה גאה בכזה בישול, גם בקס.

      להגיב
  45. ליאב (פורסם: 10-7-2017 בשעה 07:39)

    הסיפור של רוני פשוט בעיניי כי שמרתי לו חסד נעורים גם ב-4 העונות האחרונות. רוני היה נער פלא וגופו נשחק מוקדם מדי. בהחלט ייתכן שאם רונאלדו היה נשאר ביונייטד, אולי היה מצליח להשפיע על רוני מבחינת כל הקשור לתחזוק הגוף כספורטאי.

    רוני היה מדהים בעיניי כי למרות שהלאורך מרבית השנים ביונייטד הוא היה כוכב על, השחקן האנגלי הטוב ביותר (טוב לגבי זה, לא כל כך חוכמה), הוא מעולם לא ראה בעיה או התעמת בשל היותו (במקרים רבים) כינור שני לשחקן גדול אחר. זו בעיניי, הגדולה שלו. היכולת שלו לשים את הקבוצה לפניו ולרצות לנצח. הדבר הכי חשוב לו היה הרצון העז להיות על הדשא וזה משהו שבעידן הכסף הגדול, הרבה שחקנים רואים אותו כמשני.

    אגב, עזבו אתכם ממחויבות רומנטית למועדון. רוני סקאוזר כחול ותמיד יהיה כזה. ברור שאהב את יונייטד כי מי שונא את המקום בו הוא נמצא 13 שנה. שחקן ענק, השחקן הגדול ביותר של יונייטד מאז עזיבתו של רונאלדו ואנחנו מדברים על 8 שנים.

    להגיב
  46. עידן (המנצ'סטרי) (פורסם: 10-7-2017 בשעה 17:38)

    אם דמיקליס וואן חאל לא היו מפרקים לו את עקב אכילס בצמד המפגשים מול באיירן ב2009-2010, הוא היה נזכר בהיסטוריה, כמי שהוביל את יונייטד להישג חסר תקדים של 5 אליפויות רצופות ו4 גמר ליגת האלופות ברצף (כזכור באיירן של ואן חאל טיילה בקלות לגמר מול אינטר). וחלק מכל זה קורה אחרי לכת רונאלדו כמובן. ועוד בלי שהובא לו מחליף.

    מי שזוכר: רוני היה השחקן שעליו נבנתה הגבוצה, 30+ שערים באותה עונה, וכשנפצע נפצר ממנו לשחק מול צ'לסי, במשחק העונה בו הם ניצחו 2-1 ועקפו אותנו בטבלה עד לזכייתם באליפות וכך גם במשחק הגומלין מול באיירן, ניצחון 3-2 שכולו הפסד, רוני שפתח על אף פציעתו הוחלף אחרי שדמיקליס פירק לו את הקרסול, בברבאטוב שלא עשה דבר.

    אם בעונה של אברם גרנט בצ'לסי, טרי לא מפספס פנדל בגשם, והם משכילים להחליף את מוריניו בתחילת העונה ולא באמצע (בדיוק במשחק בו ניצחנו אותם 2-0 בקלות), אני לא בטוח אם היו זוכרים את רונאלדו כמו היום.

    לסיכום: לרונאלדו היה את רוני, ולמרבית הזמן גם את טבז. לרוני לא היה לא רונאלדו, לא טבז, ובטח שלא מחליף ראוי לכל אחד מהם

    להגיב
    • יואב (פורסם: 10-7-2017 בשעה 19:37)

      עידן,
      רונאלדו לא במשוואה הזאת לדעתי.
      ורוני ענק בפני עצמו ולא נזקק להשוואה.
      מסכים עם רוח הדברים.

      להגיב
    • טל המנצ'סטרי (פורסם: 10-7-2017 בשעה 20:56)

      הפסדנו את הדו קרב הזה לבאיירן במשחק הראשון. עשינו להם בית ספר ולא השכלנו לכבוש את השני. הטעות של אברה בסיום, מיותר, כל-כך מיותר.

      להגיב
      • עידן (המנצ'סטרי) (פורסם: 11-7-2017 בשעה 04:07)

        הו כן..וזה אחרי השטות שעשה לנו גם מול מילאן עם המספרת בסן סירו
        4 שנים ללא פרגוסון גורמים להצטער פעמיים על אותם רגעים שפספנו איתו כשעכשיו הם נראים כמו חלום רטוב.
        עדיין היינו בכמה רמות מעל באיירן באותה עונה, בטח במשחק בו רוני שיחק באליאנז. אני זוכר את ברבאטוב משחק מחציות שלמות מול באיירן וצלסי ופשוט לא נוגע בכדור, אין שום יכולת להתקיף, שיחקנו אז בלי רוני כמו שהקבוצה שיחקה העונה (לצערי גם נכחתי באותו משחק מול צ'לסי)

        להגיב

מה דעתך?