קניית נמניה מאטיץ׳

תתלבש, אתה משחק היום

nemanja-matic

במסע רכש טוב יש דימיון ויש הימורים ויש ציפיות. לינדולף למשל זה הימור על שחקן שאתה יודע שיהיה שכר לימוד אבל אתה מקווה ש-12 שנים מהיום תקיים דיון אם הוא מגדולי בלמי מנצ׳סטר יונייטד.  ולוקאקו הוא שחקן שיהיה עליו הרבה מאד לחץ כי הוא צריך לשים את הכדור בתוך ה 2.44×7.32.

מאטיץ׳ לעומת זאת זה ״תתלבש, אתה משחק היום, קצת מאחרי הררה״. זה אפילו לא ״פרגמטיזם״ זה פשוט תוספת כוח אדם נחוצה. מכיר את המאמן, מכיר את הליגה, רגיל לרמת הלחץ. ויונייטד כרגע היא לא מועדון שיכול לסחוב יותר מדי שחקנים, מבריקים ככל שיהיו, שהם מבחינת הלא ידוע. אז מאטיץ׳.

ברוח הדברים שכתבתי לפני כמה ימים מקווה שיונייטד סיימה כאן. קיוויתי ליותר התקפה במסע הרכש הזה אבל קניית מאטיץ׳ היא העברת פוגבה קדימה ואפשר בהזדמנות זו לקנות גם את הנריק מחטריאן ואנטוני מרשיאל. בהגנה הניחו לי עם דיבורי מגן שמאלי. ההגנה הייתה טובה עוד לפני קניית מאטיץ׳ ולמנג׳ר יש כמה מועמדים לשחק מגן שמאלי בזמן ששאר העמדות ההגנתיות מאויישות בשחקנים טובים מאד. זה לא שהוא איזה מוח התקפי יצירתי שלא מבין בהגנה.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

127 תגובות ל “קניית נמניה מאטיץ׳”

  1. אריאל גרייזס (פורסם: 1-8-2017 בשעה 06:40)

    עד כמה שכואב לי להגיד את זה – רכש מדויק מאוד של יונייטד הקיץ. חיזקו בדיוק את הנקודות הבעייתיות שלהם וגם לא נכנסו לסאגות כמו פוגבה שנה שעברה או ליברפול והבאלגנים בכל חזית אפשרית בערך השנה

    להגיב
  2. ליבר (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:03)

    אכן רכישה מדויקת.
    מה שלי מאוד חסר בסגל זה חלוץ שלישי שיוכל להכריע משחקים בזמן קצר. איפה שחקן כמו ציצאריטו או סולשיאר? שחקן שאתה קונה בכסף קטן, שישמח להגיע לשחק 20 דקות במשחק נגד קבוצת תחתית מסתגרת.
    אולי יש מישהו בנוער ששווה לתת לו צאנס.

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:05)

      בתסריט המוזר השחקן הזה, העונה, הוא זלטן איברהימוביץ

      להגיב
      • ליבר (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:09)

        זה בדיוק מה שחשבתי בעצמי.
        משום מה פחות נראה לי שזלטאן עם אופי להגיד תודה ולהקיז דם בשביל 20 דקות נגד ברייטון.

        להגיב
      • צור שפי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:27)

        אכן, זלאטן כשלום תקווה (שהביא דאבל כזכור).

        להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:09)

      לא כסף קטן בדיוק, אבל מה רע במרסיאל?

      להגיב
      • ליבר (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:12)

        שכחתי לציין שכדאי שהשחקן הזה יהיה חיית רחבה עם חוש לכיבושים.
        מרסיאל שחקן נפלא אבל הוא צריך יותר מדי דקות והזדמנויות כדי לכבוש שער.
        חלוץ שכבש הרבה שערים בליגה דרג ג׳ זה הכיוון שצריך לדעתי.
        ערן זהבי למשל זו אופציה טובה פשוט מאוד יקרה.

        להגיב
        • dmc (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:57)

          אולי די עם ערן זהבי?

          להגיב
    • יותם (פורסם: 1-8-2017 בשעה 11:29)

      גם אני הייתי שמח לאיזה שועל רחבות על הספסל. כבר שנים מפנטז על ג'רמיין דפו בתפקיד הזה, אבל נראה שגם בגיל 40 הוא ימצא חולצת הרכב בליגה הראשונה.

      להגיב
  3. no propaganda (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:13)

    ההחלטה שך צ'לסי למכור טת מאטיץ ליונייטד תמוהה. גם אם מוכנים למכור, למה למכור דווקא ליריבה היחידה שבאמת צריכה שחקן כזה.

    השנה נוכל לראות אם הררה באמת מסוגל לשחק את תפקיד המנוע.

    להגיב
    • קירקגור (פורסם: 1-8-2017 בשעה 17:30)

      רק מחזירים טובה על קאנטה מלסטר

      להגיב
  4. טל המנצ'סטרי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:45)

    רכישה שמזכירה כאלו שפרגי היה עושה.
    לא הכוכב הגדול, יש טובים ממנו, אבל, הוא מכיר ומנוסה בליגה, לא פחות חשוב, הוא מכיר את מוריניו, את הקפריזות ודרישות שלו.
    הוא עושה קפיצת מדרגה, מצ'לסי למועדון כמו יונייטד וזה לדעתי יעניק לו רעב מחודש לאחר שהוא מיצה את צ'לסי (והם אותו).

    אין לנו שחקן כמוהו בקבוצה כרגע והוא בהחלט משדרג את מרכז הקישור שלנו, כמובן שאמור לשחרר את פוגבה והררה יותר קדימה.

    הוא לא ילד, 29, שזה אומר שמדובר כבר בבחור שקול ויציב, לא כל הדפאיי למינהם שבגיל צעיר מדי הפכו להיות למולטי מיליונרים שבעים שעסוקים יותר בלעשות קעקועים בכל פיסת עור אפשרית ולהצטלם לאינסטגרם כאילו היו ראפרים מניו-יורק במקום לחפש ולחשוב איך להשתפר ככדורגלנים.

    אין מושלם, הוא קצת איטי, משחק מסירות לפעמים פזיז או לא מדוייק, ייקח לו אולי גם זמן להתאקלם ביונייטד ועדיין, בסיטואציה שנוצרה, כשמועדונים מסביב מחפשים רק לדחוק אותנו לקיר, כשאין יותר מדי שחקנים פנויים ששווים באמת, מאטיץ' הוא חבילה ששווה היה להקיע בה 35 עד 40 מיליון פאונד.

    להגיב
    • שמעון כסאח (פורסם: 1-8-2017 בשעה 09:52)

      איטי? מתאים בדיוק ליונייטד שחס וחלילה לא ישחקו מהר.

      להגיב
    • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 10:19)

      טל – לא הבנתי איפה קפיצת המדרגה הגדולה ? מזוכה בשתי באליפויות בשלוש העונות האחרונות ? זאת קפיצה מדרגה להגיע ליונייטד של השנים האחרונות ? אני בספק.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 10:27)

        למועדון הגדול באנגליה
        מכל מקום להגיע ליונייטד זו קפיצת מדרגה אם לא שלוש

        להגיב
        • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 10:30)

          אמיתי – לפי התיאוריה שלך, לא ברור למה כוכבים אחרים חושבים לחתום בצ׳לסי, סיטי, ארסנל, טוטנהאם או ליברפול, הם כולם אמורים לנהור ליונייטד. צ׳לסי של השנים האחרונות היא קבוצה הרבה יותר טובה וגם יותר מצליחה מיונייטד, לכן לא ברור לי השדרוג הגדול, בשלוש דרגות כהגדרתך.

          להגיב
          • אמיתי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 10:34)

            באוטובוסים נוהרים..
            לא כולם יודעים מה טוב אבל אביאל מסורת וגדולה לא קונים ביום וגם לא בעשור.
            זה במשקפת רואים לא במיקרוסקופ

            להגיב
            • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 12:04)

              אמיתי – כבר יותר מעשור, טוב אם תמשיכו עם המסורת והמסורת והמסורת תהפכו לליברפול.

            • אמיתי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 12:26)

              לא מודאג אביאל..להגיע לרמות האלו של לוזריות גם הכסף של טינדר לא יעזור לנו..
              ומי שאין לו מסורת נוטה לזלזל בה

            • צביקה (פורסם: 2-8-2017 בשעה 12:30)

              אביאל
              גם המעבר של מאטה בזמנו זו הייתה קפיצת מדרגה… משחקן ספסל לכוכב של הקבוצה (היו שדיברו בזמנו על מספר 7).
              מאטיץ' שחקן גדול אחד מהקשרים האחוריים הטובים באנגליה, פשוט בקבוצה שבה משחק קאנטה, אין לו יותר מדי מה להוסיף.

            • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 13:51)

              אמיתי – אני חושב שהקטע עם המסורת כבר לא עובד, בערך כמו שהטענה שאין פלסטינים לא עובדת, תזכור את הציטוט של מוריניו בהקשר, בכל זאת הוא המאמן שלכם עכשיו.

            • אמיתי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 14:10)

              תרענן את זיכרוני..
              חוץ ממכן אין אף קבוצה ללא מסורת שזכתה בצ׳מפיונס. ותזכר בטור של דורפן על הזכייה של פורטוגל. ובתור מסורתי (סוג של לא?) תזכר בכל התגובות שלך בפרשת השבוע. מסורת

            • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 20:11)

              אמיתי – אנחנו בונים (בעמל רב) את המסורת של המועדון שלנו, אתה מוזמן לראות את מספר התארים, את מספר האוהדים הבינלאומי ואת המיקום ברשתות החברתיות, יחסית למועדון בלי מסורת נראה שבכל זאת יש לנו משהו.

          • יואב (פורסם: 2-8-2017 בשעה 14:11)

            אביאל, ואלה עשור? כי העשור הזה ספרתי 5 אליפויות ושני גביעים אירופאים. אכן עשור מביש.

            להגיב
            • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 20:12)

              יואב – תקרא שוב, דיברתי על העשור האחרון של צ׳לסי, לא של יונייטד, אגב מספרים.

            • יואב (פורסם: 2-8-2017 בשעה 22:16)

              ועניתי לך ברור! עדיין יותר הישגים ממכם. אני לא מדבר על שאר הדברים שם אתם לא ממש נמצאים.

            • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 22:55)

              יואב – ענית למה ? מי השוואה בין צ׳לסי ליונייטד היסטורית ? אמיתי כתב שמסורת לא קונים בעשור, אמרתי לו שאברמוביץ׳ יותר מעשור, זהו.

      • טל המנצ'סטרי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 14:17)

        אביאל,

        יש לך ספק לגבי איזה מועדון הוא גדול יותר?
        כושר/הצלחה של קבוצה, אלו הם דברים של רגע,ואתה יודע, בעונה שעברה יונייטד זכתה בגביע, צ'לסי לא זכתה בכלום.
        בעונה האחרונה צ'לסי זכתה באליפות, יונייטד ב 2 גביעים וזאת בתקופה שנחשבת מאוד מאוד ירודה של יונייטד.

        האולד טראפורד יהיה מלא בכל מצב, לגבי הברידג' ב 4 שנים של כדורגל רע ולא יותר מדי תארים, אני לא בטוח, כי יש גבול למה שכסף יכול לקנות (ראה מנצ'סטר סיטי)

        להגיב
        • יוסי מזרחי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 14:59)

          ואללה טל ויואב, מה אתם נופלים על אביאל?
          האיש טעה ולא צריך לעשות מזה סיפור.
          תנו לטעות שלו לעבור עם המיים מתחת לגשר.
          דווקא עליו ,אחד הנחמדים אתם יורדים??

          להגיב
          • אמיתי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 15:16)

            בהחלט מתחת לגשר..

            להגיב
        • צביקה (פורסם: 2-8-2017 בשעה 15:13)

          אז תגיד שמאטיץ' עבר ליונייטד בשביל לזכות בג.הליגה ובל.האירופית.
          יש שיקראו לזה שדרוג, הרוב לא.

          להגיב
          • טל המנצ'סטרי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 15:40)

            צביקה,

            השדרוג בא לידי ביטוי בזה שהוא עובר לשחק באחד המועדונים הכי גדולים בעולם, ולא במועדון שהוא אפילו לא הגדול בלונדון, זה הכל.

            להגיב
            • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 20:22)

              טל – מה ההגדרות שלך לגדולה ? קבוצות שלא לוקחות עשרים שנה אליפות כמו ליברפול ? או 13 שנים כמו ארסנל ? לא מעוניין להתחלף איתם היום.

              אגב, ההוכחה היותר הגיונית לגבי שדרוג, היא העובדה שאתם קונים את השחקנים שלנו כי אנחנו רוצים למכור, אם באקיוקו לא היה מגיע לא חושב שמאטיץ׳ היה ממהר לעזוב, בדיוק כמו עם מאטה.

        • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 20:18)

          טל – ראשית לא כתבתי שצ׳לסי מועדון גדול מיונייטד, רק לא קישרתי בין ההיסטוריה של המועדון לקפיצת מדרגה, גם לאברטון וסנדרלנד יש יותר אליפויות מצ׳לסי, אז אם מאטיץ׳ היה עובר לשם זאת קפיצת מדרגה ? מעניין אם נניח לפני שעקפתם את ליברפול, האם היינצה שרץ בזמנו לעבור לליברפול ונניח שהיה עובר, היית אומר קפיצת מדרגה ? כנראה שלא. אגב, אני מוכן לחתום שתקחו כל שנה את הליגה האירופית ואת גביע הליגה תמורת אליפות לצ׳לסי, מניח שלא תסכים.

          הגשר היה מלא גם לפני אברמוביץ׳, בכל זאת, לונדון ולא כזה איצטדיון גדול, תחסוך את ההשוואות למי יש יותר גדול.

          להגיב
          • טל המנצ'סטרי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 21:49)

            אביאל,

            סדרי עולם לא משתנים בגלל מספר תארים, ליברפול ממלאת 100,000 מקומות במשחק אימון באוסטרליה גם לאחר 27 שנה בלי אליפות, אין מה לעשות, יש סדרי עולם שלא משתנים וצ'לסי לא מועדון במשקל כבד כמו ליברפול ובטח יונייטד והיא גם לא תהפוך לכזו, בדיוק שלא משנה מה, מילאן תישאר אחת מהגדולות, אולי הגדולה מכולן באיטליה.

            אתם כרגע או לפי העונה שעברה קבוצה טובה יותר, אנחנו מועדון גדול יותר.
            לא מתרשם או חושב שמעבר של מאטיץ' אלינו מסמן איזה משהו מיוחד, קאנטונה עבר מלידס אלינו, אז?
            יש סיטואציות, יש דינמיקה שמשתנה, מאטיץ' מיצה את צ'לסי, צ'לסי מיצתה אותו וחכה, בוא נראה איך באקיוקו ישתלב.

            הגשר לא היה מלא לפני אברמוביץ וההיסטוריה של צ'לסי לא החלה בימים של הפרמייר ליג ולפני הגעתו של הרוסי, תבדוק ממוצעים של קהל בברידג' לאורך השנים, היו לא מעט פעמים שהמספרים היו מביכים.

            להגיב
            • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 22:05)

              טל – לא ענית, האם מעבר של מאטיץ׳ היה לסנדרלנד זאת קפיצת מדרגה ?

              לי אין בעיה לא להיות במדרגה של ליברפול או ארסנל ולזכות בתארים.

              הבנתי, צ׳לסי מעולם לא תיהיה, עכשיו אתה נביא.

              מאטיץ׳ לא מיצה את צ׳לסי, בדיוק כמו המעבר של מאטה, הוא הלך אליכם כי לנו אין כבר מה לעשות איתו וגם בגלל שבתכלס אנחנו מועדון הרבה יותר פייר לשחקנים, יונייטד על גודולתה ובטחונה העצמי הגדול לא תמכור ליריבה, אנחנו מכרנו כבר שלושה שחקנים מצוינים ליריבות והנה אנחנו בחיים, אם כבר למדוד מי גדול במעשים ולא בדיבורים, בלי באקיוקו צ׳לסי לא מוכרת את מאטיץ׳, זו עובדה דיי ברורה.

              הגשר היה מלא כמעט לחלוטין בשלוש העונות שקדמו לאברמוביץ׳ וצ׳לסי הגיעה גם לחצי גמר האלופות עונה קודם, אז תחסוך, כמו שאמרתי פה ההיסטוריה של צ׳לסי נבנת בעשור האחרון, זה בטח עדיף מאשר להתפאר בעבר ולחיות בכשלון בסגנון ליברפול או ארסנל.

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 22:39)

              אביאל,

              מעבר לסנדרלנד, לא, אז?
              לא נביא, אבל יש חוקים בטבע.

              מאטה, לדעתי המכירה שלו (עונה קודם לכן שחקן העונה, לא?) עלתה לכם בתואר אליפות באותה עונה, אוי כמה הייתם חסרים את הרגל מסיימת/מבשלת שלו בחצי השני.

              למה ההיסטוריה של צ'לסי נבנית רק מהעשור האחרון, כי ככה זה נוח לך? וכל מה שהיה לפני הולך לפח? לא חשוב? לא מעיד על משהו?

            • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 23:08)

              טל – אז התיאוריה שלך נופלת, לפי התיאוריה שלך כל מעבר של שחקן לקבוצה מעוטרת יותר מאשר צ׳לסי הוא שדרוג, קצת לוגיקה ועקביות בטענות.

              חוקים בטבע ? מאוהד יונייטד ? שכחתם כמה היה המרחק שלכם מליברפול ?

              בקשר למאטה, לא יודע מה זה חשוב, שאל את מוריניו, כי אני בתור אוהד צ׳לסי באמת לא הבנתי איך מישהו שחתום (כמובן עם עוד כמה) על גביע האלופות שלנו עוזב וזו בכלל לא הנקודה כאן, הנקודה היא שאנחנו מוכרים לכם אתה מה שאנחנו לא צריכים, מאטיץ׳ לא מיצה את צ׳לסי, בלי באקיוקו הוא היה נשאר ואם היה רוצה לעזוב צ׳לסי בטח לא היתה נותנת לו לעזוב ליונייטד (היה בכלל דיבור בשלוש העונות האחרונות על זה שמאטיץ׳ רוצה לעזוב את צ׳לסי ? לא). נוצרה הסיטואציה, כמו אצל מאטה, שבאותה עונה היו לנו הרבה קשרים התקפיים (האזרד, דה ברוינה, אוסקר, ווילאן, שורלה) ולכן מוריניו מכר אותו, ואותו דבר עם צ׳ך וקורטואה, הלכנו לקראת שחקנים שלנו, אני חושב שזו התנהגות מעל ומעבר למועדון כדורגל, אחד שבטוח בעצמו.

              למה ההיסטוריה של צ׳לסי נבנית רק מהעשור האחרון ? אולי תשאל את אלה שכתבו את זה למעלה, זו טענה שדיי נפוצה בקרב אוהדי יונייטד, מבחינת אוהדי צ׳לסי ההיסטוריה של המועדון התחילה ב1905, כל שאר הטענות לא מחזיקות מים, הן ילדותיות ומעידות בעיקר על חוסר עומק והעדר הבנה. כאילו יש איזה תוקף מוסרי לזה שלמועדון אחד יש היסטוריה ולאחר לא, זה מראה בעיקר על בורות עמוקה בכל הנוגע לספורט, לפי התפיסה הזו רק מועדונים שיש להם היסטוריה נחשבים ללגטימיים וזו טיפשות נוסח ימי הביניים (זו בדיוק הדרך בה האריסטוקרטיה דיברה אל פשוטי העם).

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 23:15)

              אביאל,

              אתה מפספס, אני לא מדבר על קבוצה מעוטרת יותר.
              לנוטינגהאם פורסט יש 2 גביע אירופה, אבל מדובר במועדון קטן.
              יש קבוצה ואיכות שלה היא זמנית, יש מועדונים שגם אם עוברים שנים ללא הצלחה על הדשא, הם עדיין מוקדי עניין, קהל ושחקנים.

              כשהיינו רחוקים שנות אור מקצועית מליברפול או לפחות כשהם זכו בכל דבר שזז ואנחנו לא, ממוצע האוהדים באולד טראפורד עדיין היה הכי גבוה באנגליה, אתה מבין, כוחות טבע…גם הכסף של רומן לא יכול לשנות את זה.

              אז מה אם מכרתם לנו את מאטה? לידס האלופה מכרה לנו את קאנטונה שהביא להם את האליפות, יש סיטואציות ומציאות נקודתית שגרמה לזה, לא בגלל שפתאום מאטה לא היה מספיק טוב עבור צ'לסי.

              ההיסטוריה של צ'לסי החלה ב 1905 ומדובר במועדון בסדר גודל בינוני, מה הבעיה שלך להשלים עם זה?
              כרגע אתם הקבוצה הטובה באנגליה, עונה קודם לכן הייתם האלופה הכי ביזיונית שאני זוכר שאמורה היתה לשמור על התואר, זהו.

            • צביקה (פורסם: 2-8-2017 בשעה 23:36)

              טל
              אתה באמת חושב ששחקנים באים לקבוצה בגלל מספר האוהדים שלה?
              לדעתי גם אם מאטיץ' בא ליונייטד מבחירה (דהיינו לא נזרק מצ'לסי) הוא עשה זאת אך ורק בגלל מוריניו, אם ואן חאל או מויס היו שם, אין לי ספק שהוא היה בוחר בקבוצה אחרת.
              אבל אם זה עושה לך טוב להרגיש שיונייטד היא עדיין הקבוצה הכי נחשקת שיהיה לך לבריאות, מי אני שאנסה להפריע לך.

            • יואב (פורסם: 3-8-2017 בשעה 00:11)

              צביקה,
              ברור. בהנחה והכסף הוא אותו כסף והשאיפות לתארים זהות, מה אתה חושב שעושה את ההבדל? הפרופיל של המועדון הנערץ והעשיר בעולם. במחי חתימה אחת- הם בפלאנטה אחרת של תקשורת, מעמד, עניין. וכן, יונייטד עבדה קשה מעל מאה כדי להיות במקום שהיא בו. אין בזה בושה. כמות המלל על מאטיץ בצלסי או על מאטיץ ביונייטד- וול, זה לא דומה בכלל.

            • יואב (פורסם: 3-8-2017 בשעה 00:13)

              תכלס זה ויכוח מיותר. שכל אחד יאהב את חלקת האדמה שלו. אלה העוגנים התרבותיים הנוספים שיש לאדם. רק גאווה צריכה להיות לאוהד באשר הוא.

            • צביקה (פורסם: 3-8-2017 בשעה 01:16)

              ++ יואב.

            • אביאל (פורסם: 3-8-2017 בשעה 10:39)

              טל – הטענה שלך לא מבוססת, לפי הטענה שלך איך נייאמר עובר לפ.ס.ז. מברצלונה ? איזה יתרון יש שם לעומת ברצלונה ? לא ראיתי שחקנים עומדים בתור ליונייטד, היום הכסף מדבר ויונייטד היא לא היחידה עם היכולות, מה גם שבשנים האחרונות היא בעיקר פוגעת בשלושה דברים שהאוהדים שלה היו גאים בהם, חילופי מאמנים, דרך משחק והוצאה של כספים.

              מאטה בדיוק בא ליונייטד בגלל שלא היה לו מקום בצ׳לסי, אם זה היה תלוי בו היא היה נשאר, כנ״ל לגבי מאטיץ׳ וגם לצ׳ך, אין על זה בכלל ויכוח. קאנטונה זה מקרה אחר ולא דומה.

              לי ממש אין בעיה להשלים עם מה שצ׳לסי, רק שלהגיד קפיצת מדרגה זו קצת בדיחה, כי כמו שטענתי, מאטיץ׳ הולך אליכם כי אין לו מקום אצלנו ולא משום סיבה, רונאלדו עזה את יונייטד כי הוא רצה ללכת לקבוצה גדולה יותר וזה לא אותו מקרה. אני מניח שהוא מן הסתם יעדיף ללכת ליונייטד מאשר לקבוצה אחרת בגלל הגודל של המועדון, בגלל מוריניו, בשביל לא לעזוב את המדינה (למרות שלעבור מלונדון למנצ׳סטר זה גם סוג של מעבר תרבותי-חברתי) וגם בגלל שיונייטד הציעה עליו הכי הרבה כסף.

            • טל המנצ'סטרי (פורסם: 3-8-2017 בשעה 11:26)

              אביאל,

              כסף, סכומים מטורפים, זו הסיבה שנייאמר עובר לפ.ס.ז.

              מאיזו שנה אתה רוצה שאני אתחיל לספר על כוח המשיכה של יונייטד? בעשור האחרון או קודם לכן?
              כלומר, ממארק יוז כשבאיירן מינכן רצו שיישאר שם לאחר שהצליח מקצועית אבל בחר לחזור ליונייטד הרעה של שנות ה 80', או ואן פרסי לפני כמה עונות שאמר לא ליובנטוס ולמנצ'סטר סיטי (הציעו לו יותר כסף) ובחר ביונייטד?

              בוודאי שיונייטד היא לא היחידה עם יכולות, אבל יש לה הרבה יותר מה להציע מהרבה אחרות, כולל צ'לסי בסופו של דבר.
              עובדה, גם בעונות רעות (יחסית) שחקנים עדיין רוצים להגיע, גריזמן, אחד השמות הכי חמים בשוק האירופאי כבר היה סגור וזה נפל רק בגלל הערעור הכושל של אתלטיקו מדריד לגבי העונש שלהם.

              אני רחוק מלהיות מבסוט מההתנהלות המקצועית וניהולית של יונייטד מאז שפרגי עזב, אבל מה זה קשור לדיון?
              אגב, את הכסף שלנו (יונייטד) אנחנו מייצרים, תמיד עשינו זאת, לא צריכים שוגר דדי מרוסיה או מדינות המפרץ.

              מאטה הגיע ליונייטד כי המנג'ר ויתר עליו, לא כי לא היה מספיק טוב, אם היה שם מנג'ר אחר דאז אולי היה בוחר להמשיך ולהשתמש בו.
              כתבתי לך אתמול, לדעתי זו היתה טעות שעלתה לכם בתואר אליפות באותה עונה, גם מנג'רים טועים…
              כתבת אתמול שאם באקיוקו לא מגיע אז מאטיץ' נשאר, כלומר מקצועית הוא עדיין מספיק טוב, אבל המנג'ר בחר לשנות ולהביא אחד אחר, לא בגלל שמאטיץ' כבר לא עומד באיזה סטנדרט, איך זה יצליח עם באקיוקו? נחיה ונראה.

              רונאלדו עזב את יונייטד בכדי להגשים את החלום הגדול שלו ולאחר שמיצה את עצמו מקצועית, זכה בכל תואר אפשרי עם יונייטד.

              אני חושב שבמצב נתון שבו יונייטד וצ'לסי שתיהן חזקות ובריאות פחות או יותר מקצועית, ומציעות לשחקן מסויים את אותם התנאים, שרוב השחקנים יבחרו ביונייטד כי אין מה לעשות, מועדון גדול ומפואר יותר, אהוד יותר, איצטדיון מפואר יותר, עניין ופרסום מסביב גדול הרבה יותר.

              היום אין שום הבדל גדול באמת מבחינת מה שהעיר מנצ'סטר מציעה לעומת לונדון (בתוספת יותר גשם)
              ועובדה שלעיר מנצ'סטר, כולל הצד הקטן שמעבר לכביש, מגיעים ים שחקנים מעל העולם בשנים האחרונות, זו כבר לא העיר התעשייתית האפורה מפעם.

  5. אמיתי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 07:51)

    שכנעתם אותי. לא התלהבתי ככ ממנו..
    שחקן של מוריניו ללא ספק אבל פחות טוב טכנית. לדעתי ישתלב בקלות שזה היתרון הכי גדול. עכשיו פוגבה והררה יהיו יותר פנויים לבנות התקפות ואולי אפילו להבקיע קצת..

    להגיב
  6. יואב מקטמון (פורסם: 1-8-2017 בשעה 08:22)

    מגן שמאלי נחוץ לא כדי להגן אלא כדי לעזור להתקפה.
    שואו – פצוע לצערי, בלינד – איטי מדי, דרמיאן – אין לו שמאל…
    יותר מדי התקפות נתקעות כי חסר שחקן ש"ירחיב" את המגרש מצד שמאל, ואז מרסיאל או מחטיריאן או רשפורד הולכים למרכז וכל העסק נתקע.
    הייתי שמח לראות את דמי מיטשל משחק שם, אולי הוא יכול לתת את מה שחסר.

    להגיב
    • גלגלון (פורסם: 2-8-2017 בשעה 06:21)

      מסכים ב-100 אחוז.
      אין לנו מגן שבאמת מאיים באגפים ופותח משחק.בשל כך מתפתים לשחק מהמרכז או לשחק משחק הגבהות שזה הנורא מכל.
      גם וולנסיה,טוב ככל שהיה,כבר אינו צעיר ולעבור שחקן אף פעם לא היה מסוגל,שלא לדבר על רגל שמאל מעץ.
      ראו ערך מרסלו.

      להגיב
  7. יוסי מזרחי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 08:26)

    הוא לא מושלם, הוא איטי, כבר בגין 29, יש אופציות טובות יותר ועוד ועוד. כל אחד ודעתו כל אחד ותפיסתו, פחדיו ותקוותיו.
    העמדה הכי מרכזית בכל מערך בכדורגל המודרני, על כל מערכיו ושיטות המשחק היא העמדה הכי מוזנחת אצלנו, מאז פרישת רוי קין.
    מרכיב מרכזי ,הרבה יותר מהדימוי המקובל בשרשרת ההצלחות בעידן סיר אלכס, היה אותו אירי ,חולה רוח על פי כמה מדדים, אבל זה שמסביבו ולידו פרחו כוכבים אמיתיים וכאלה שגדלו למעמד כוכב. תקרית המנהרה עם ווירה היתה רק דוגמית. המהפך מול יובה בדרך לברצלונה היה כולו סביב הדמות ההיא שעשתה הכל מעמדת קישור הגנתי (כך קראו לזה אז) והיא זו שאיפשרה לילדים מסביב להראות לעולם מי זו יונייטד מודל 99,אחת מהרבה דוגמאות.
    למה כל ההקדמה הזו? מפני שבדרך לא מובנת לי, זו העמדה שהיתה הכי מופקרת ,לא מוזנחת, מופקרת. היו נסיונות כמו וורון, ולחילופין ניסויי סרק כמו דראן גיבסון כמשל,אבל אף פעם לא ניסינו להביא את צאבי אלונסו או מודריץ או כאלה.
    לכן, כשמגיע מאטיץ, זה חידוש וריענון ברמה של סנסציה על רקע ההתנהלות בשנים האחרונות. לדעתי, זו ההעברה הכי חשובה שלאחר עידן סיר אלכס. זה סוג של רכישת שחקן שמשנה את פני הקבוצה כולה. מאטיץ בהרכב, זה פוגבה למעלה בתהליך הצדקת מחירו הדמיוני ומעמדו ככוכב על . מאטיץ בהרכב זה הגנה ראשונית על צמד הבלמים יהיו מי שיהיו, אלה שיסגרו ימינה ושמאלה על מגן שעלה לסייע בהתקפה ושידעו שמישהו עוזר להם. הרכישה הזו, היא ששמה אותנו כמועמדים מובילים לאליפות, ממש שובר שוויון.
    הדבר המצער היחיד שאני מוצא כאן היא העובדה שהוא מגיע אלינו בערך שש שנים אחרי המועד האופטימלי.לא נורא, נחיה עם המחדל ההוא ועכשיו יש לנו קבוצה בדמות המאמן, מאמן שיודע מה הוא רוצה ויש לו מה שצריך וכל מה שנשאר זה כמאמרו של דורפן, זה "תתלבש,אתה משחק היום…"

    להגיב
    • יואב מקטמון (פורסם: 1-8-2017 בשעה 08:34)

      ככה להתעלם מקאריק? לא יפה…
      נכון, הכריזמה לא נוטפת ממנו, ואצן גדול הוא אף פעם לא היה, אבל הוא חיפה על מרבית החסרונות שלו בעזרת החומר האפור שנמצא בין האזניים.
      שים לב לשינוי הגדול שהתחולל בקבוצה אחרי שהוא הגיע – אחרי שלוש שנים קשות מאד, אחרי הפרישה של קין, פתאום רצף אליפויות מחודש, וגם הצלחה יפה מאד באירופה.
      נכון, הרבה מאד קשור להבשלה ולהתפתחות של רוני ורונאלדו, אבל בלעדי קאריק זה היה הרבה יותר קשה, וכמעט בלתי אפשרי.

      להגיב
      • אדם (פורסם: 1-8-2017 בשעה 09:19)

        ושניכם שוכחים את פלטשר. בכמה עונות הוא היה אחד הקשרים ההגנתיים הטובים בעולם מבחינת סגירה וקריאת משחק. במיוחד בעונה של הגמר השני מול ברצלונה כאשר הוא נפצע לקראת סוף העונה. עד היום אני תוהה איך המשחק ההוא היה נראה אם פלטשר היה משחק

        להגיב
      • Zork (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:24)

        פלטשר היה יותר מקשר הגנתי מחונן, בשיא הקריירה (לפני שהמחלה אילצה אותו לפרוש) הוא היה גם קשר יוצר מחונן מאוד. אגב, גם ג'י סונג פארק תפקד ביונייטד בתפקיד קשר 'דינמו' כזה שמשתק את שחקני היריב. ראו מה עשה למשל לפירלו בליגת האלופות מול מילאן.
        בכלל, האגדה האורבנית לגביי היעדרם של קשרים, בה נרקמות שנות המדבר לאחר לכתו של קין ביחד עם השנים בהם התגובה הפופולרית פה בבלוג הייתה "סניידר. להביא!" לא עושה כבוד לדור הקשרים-נגרים-לוחמים שסחבו את יונייטד לאליפויות באנגליה ובאירופה. ונתנו לרוני טבז ורונלדו לפרוח.

        להגיב
    • דורפן (פורסם: 1-8-2017 בשעה 11:55)

      יוסי – אני חושב שהדבר העיקרי בדבריך – שחקן שמתאים למאמן. פרגוסון לא כל כך האמין בשחקני קישור שהם הגנה בלבד, ורוי קין לא היה הגנה בלבד. מודריץ בהחלט התאים לפרופיל של יונייטד, אבל בעמדה הסקולסית. אבל בימים ההם – אם היו לנו פתרונות פנימיים לא רצנו לפתרונות מבחוץ.

      להגיב
    • איתמר (פורסם: 1-8-2017 בשעה 14:36)

      אני נזכר בשני נסיונות נוספים.
      אלן סמית׳ (החלוץ).
      אריק דג׳מבה דג׳מבה.
      משום מה פרגוסון ראה בשניהם מועמדים ראויים לתפוס את מקומו של קין.

      להגיב
  8. יוסי מזרחי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 09:04)

    יואב, נכון לגבי קאריק.
    אני לא מפחית מערכו, ההיפך הוא הנכון אבל החור במרכז ההגנתי שלנו לא קיבל פתרון יעודי.
    קאריק היה למחליפו של סקולס עם מכלול התכונות שהזכרת, אבל גרזן (כמו שאוהבים לכתוב כאן) הוא לא היה ולכן…..

    להגיב
  9. אריק (פורסם: 1-8-2017 בשעה 09:20)

    מוריניו זה מוריניו. שונא סיכונים. הולך על האופציות היותר בטוחות. במצבו אני מאוד אוהב את זה. כשיהיה סגל חזק מספיק יהיה אפשר להמר קצת. כל מי שמוטרד מהמגן השמאלי, יש עוד קיץ ב2018 … יותר מדי רכש זה לא טוב. פרגי אמר שניסה להביא בין 2 ל4 בכל קיץ. ראינו איך זה עובד לון חאל ופפ להביא מלא שחקנים. הקבוצה מתחילה להראות חזקה, אני עדיין רוצה לראות חיזוק התקפי נוסף לכנפיים אבל אל אם לא, אז לא. ושיתחיל כבר.

    להגיב
    • אסף the kop (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:50)

      הולך להיות תענוג

      להגיב
      • אריק (פורסם: 1-8-2017 בשעה 20:40)

        העיקר שיהיה גשם לעזאזל

        להגיב
        • אסף the kop (פורסם: 1-8-2017 בשעה 21:04)

          תעשה מה שיואב עשה

          להגיב
          • אריק (פורסם: 1-8-2017 בשעה 21:22)

            שבועיים של גשם אירי נשמע כמו גן עדן.
            אירי אחד שטיילתי איתו היה אומר שבאירלנד יורד גשם פעמיים בשבוע.
            הראשון נמשך 3 ימים והשני 4.

            להגיב
            • BRT (פורסם: 2-8-2017 בשעה 10:46)

              גדול !

            • אסף THE KOP (פורסם: 2-8-2017 בשעה 13:09)

              אמרתי לו שבפעם הבאה צריך ליסוע לצפון סקוטלנד, אבל בינואר…

            • יואב (פורסם: 2-8-2017 בשעה 13:14)

              אריק,
              ((((((((((:

  10. Ljos (פורסם: 1-8-2017 בשעה 09:21)

    אין דבר מאכזב יותר מאשר רכישת שחקן שהוא החתמה של מאמן שלא צריך להיות כאן בכלל.

    להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:46)

      ומה צריך ללמוד מהאמירה הזו?

      להגיב
  11. עידן. (פורסם: 1-8-2017 בשעה 09:41)

    מפליא אותי שאוהדי יוניטד לא רואים צורך בחיזוק נוסף של קשר/חלוץ התקפי יצירתי (סטייל גריזמן עליו דיברו כל העונה שעברה). הרי הבעיה שלכם בשנה האחרונה הייתה בעיקר בהתקפה.

    לוקאקו נניח ישווה את התרומה של זלאטן ופוגבה ישחק יותר קדימה, זה מה שישנה את התמונה משנה שעברה? אני בכל אופן לא רואה את השינוי המיוחל שאתם מצפים לו.

    נשאל ככה, האם לדעתכם מערך התקפי של הררה, פוגבה, ראשפורד לוקאקו ומאטה (נניח) הוא מספיק טוב לקבוצה בעלת שאיפות לאליפות באנגליה ולטופ של אירופה?

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 09:47)

      הבעיות בהתקפה לא צריכות להפתר עי רכש. אלא עי המנגר. לא חסרים שחקנים בעמדות האלו

      להגיב
      • עידן. (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:00)

        כמו מי? לרשימה ההתקפית שכתבתי אפשר להוסיף את מחטריאן, לינגארד ומרסיאל. האם שם מסתתר הפיתרון לבעיית ההתקפה ולמחסור ביצרתיות של יוניטד?

        בכל מקרה, כמו שאמרת, כולם היו שם בשנה שעברה עם מוריניו. מה בעונה שעברה (ובקרירה של האיש) שכנע אותך שיש לו את היכולת למצוא את הפתרונות באמצעות השחקנים האלו?

        להגיב
        • עידן. (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:06)

          שיהיה ברור אגב, גם אם בעיני חסר לכם עדיין שחקן אחד, עדיין מסע הרכש שלכם הוא טוב מאוד. בטח אם משווים אותו לרכש המזעזע של ליברפול, שמורכב כרגע משחקן אחד (סאלח) ומאוד ייתכן גם מאיבוד השחקן הכי טוב שלה לברצלונה (שוב).

          להגיב
          • יוסי מזרחי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:51)

            עידן, לא לצרכי ויכוח.
            אני חושב שעכשיו עם סגירת העמדה הזו, ועם מה שהיה לנו בקבוצה בשנה שעברה יש למוריניו כלים ללכת על כל התארים כולל באירופה.
            זו לא הצהרה לשם הצהרה אלא כי אני מאמין שיש לו מבחר שחקנים מגוון ואופציות רבות הן במערכי משחק והן בשחקנים מתאימים למלא את המערכים האלה, ועכשיו הוא צריך להפוך את האמצעים ליחידה משומנת וקטלנית.
            ניקח את כל התארים? לא, אבל נתמודד מעמדת כח וחלק מהמטרות יושגו.

            להגיב
          • איאן ראש (פורסם: 2-8-2017 בשעה 21:40)

            עידן, רכש מזעזע? סליחה אבל שיחררנו את לוקאס. הקיץ הזה מעולה עבורנו.

            להגיב
        • אמיתי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:09)

          אני לא משוכנע אבל מאמין בקטנה..
          קבוצות של מוריניו וקבוצות בכלל משחקות טוב יותר בייחוד התקפית אחרי שהשתפשפו קצת. תיאום לוקח זמן
          היו יותר מידי שחקנים שלא שיחקו ברמה גבוהה או אחידה. אני בטוח שמרסיאל ייתן עונה טובה יותר למשל. לא שזה קשה
          יונייטד לא שיחקה טוב התקפית עונה שעברה אבל כן הגיע להרבה מצבים. הסטטיסטיקה תתיישר
          מעבר לזה שרכש יכול גם לגרום לבעיות וגם הוא לא מבטיח שומדבר
          יותר מהכל נצטרך משחק התקפי יותר מהיר ומדוייק מה שאומר תירגול ועבודת אימון ושמוריניו ירגיש בטוח לשחרר את הרסן. זה יקרה מתישהו העונה ואז נראה יותר טוב
          לא חושב שאנחנו פייבוריטים או משהו אבל מאמין שנרוץ טוב יותר בליגה

          להגיב
    • אבי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:25)

      מרסיאל ישתפר וראשפורד (אולי) יתגלה ככוכב או כמעט כוכב – ויחד עם לוקאקו ופוגבה יותר למעלה זו קבוצה התקפית סבירה פלוס במונחים של מוריניו (ובמונחים של קבוצת הגנה כל כך טובה כפי שהיתה יונייטד בשנתיים האחרונות, והיא עוד צפויה להשתפר בכך השנה).

      להגיב
    • אריק האדום (פורסם: 1-8-2017 בשעה 12:31)

      יונייטד החמיצה המון. הרכש שהגיע מדוייק.
      לוקאקו הרבה יותר נמרץ קבוצתי ורעב מזלאטן. אז גם אם יכסה את הבור של השבדי הענק יאפשר עוד דברים בנוסף.
      לינדלוף אמור להיות ביחד עם באיי צמד אימתני לפני דה-חאה.
      ומאטיץ אמור להיות החוליה החסרה/חזקה בקישור.
      כל השאר יפיקו מעצמם עוד 30% במספרים ואנחנו רצים השנה.
      מלא תוצאות תיקו שיהפכו לנצחונות לטעמי. גם אם קטנים.
      השנה אנחנו מועמדים.
      הרבה שחקנים גם מקבלים גיבוי אם הרכש כולל רק 3 שחקנים.
      פסיכולוגית מוריניו קנה את הנאמנות של חדר ההלבשה.
      הם ילחמו בשבילו.
      שנת גלורי גלורי לפנינו.
      צ'לסי נשארהsame same
      סיטי הרבה יותר מיד רכש
      ארסנל החתימה את וונגר לעוד שנה.
      ליברפול נחלשת.
      טוטנאהם גם עושה רושם שתשאר same same

      להגיב
      • אמוץ כהן-פז (פורסם: 1-8-2017 בשעה 12:39)

        די מסכים.
        כמשוגע על זלטאן, אני חושב שהוא הכביד על הצעירים ושעם לוקאקו שיתן את אותה תפוקה ופלוס 20-30 אחוז מהאחרים… סביר שנהנה השנה.

        להגיב
      • נועם (פורסם: 2-8-2017 בשעה 17:32)

        צ׳לסי התחזקה עם מוראטה ובאקיוקו, סיטי התחזקה במלא שחקנים והם כבר היו מוכשרים, ליברפול צירפה את סאלח שהוא מעולה, מגן שמאלי ועוד חלוץ צעיר ולא איבדה אף שחקן חוץ מלוקאס. לא מבין את התגובה שלך.
        יונייטד עם רכישות אפורות שמתאימות למוריניו. לדעתי יונייטד כרגיל בשנים האחרונות שופכת כסף אבל בלי לחשוב קדימה. מאוד מתאים למוריניו.

        להגיב
        • טל המנצ'סטרי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 18:32)

          נועם

          אנחנו אף פעם לא יודעים איך יהיה עם שחקני רכש ובמיוחד כאלה שמגיעים לאנגליה בפעם הראשונה.
          ציינת את סאלח, הוא למשל בקדנציה הראשונה שלו באנגליה, בצ'לסי, היה כישלון גמור.

          לוקאקו ומאטיץ', גם אם לא הטובים ביותר בסביבה, להם יש את היתרון של להכיר את הליגה, להוכיח את עצמם בליגה, וזה יתרון שאין כרגע לשחקני הרכש האחרים שציינת, יש לזה משקל.

          להגיב
      • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 20:25)

        אריק – אתה חותם על זה שלוקקאו כובש יותר מזלאטן העונה ? הבנאדם לא יודע לעבור קונוס ואין לו טאץ ראשון בכדור, התכונות הכי חשובות לחלוץ במיוחד כאשר הקבוצות שהולכות לשחק נגדה ישחקו צפוף ומאורגן.

        להגיב
  12. ניינר / ווריור (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:17)

    45 מיליון על שחקן אפור בן 29
    הטירוף הזה יקרוס ברעש גדול בקרוב

    להגיב
  13. שלמה (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:33)

    רכישה תמוהה בעיני, צ׳לסי רוכשת את באקיוקו בן ה22 אשר נתן עונה גדולה בצ׳מפיונס ליג,
    ובליגה הצרפתית, ואילו יונייטד רוכשת את מאטיץ׳ בן ה29 כמעט באותו הסכום ,
    האחד מתבגר ובדעיכה איטית, והשני צעיר תוסס, ובעלייה,
    כל כך מתאים למוריניו קודם ההווה, העתיד אשאיר למאמן הבא,
    אני מקווה שהרכש לא הסתיים ויצורף עוד שחקן התקפי חייבים גולים,
    ראשפורד שמבחינתי עדיין סימן שאלה, ולוקאקו זקוקים לתוספת כח.

    להגיב
    • ניק (פורסם: 1-8-2017 בשעה 10:44)

      בוא לא נהפוך את בקיוקו למקללה החדש רק על סמך 4-5 משחקים טובים בליגת האלופות.
      מאטיץ מתבגר? גיל 29 זה גיל מושלם לקשר אחורי, זה רגע לפני השיא (שחקנים כמו פירלו וצאבי למשל הגיעו לשיאם אחרי גיל 30). הוא לקח חלק משמעותי ב2 מתוך 3 האליפויות האחרונות בליגה, לי קשה לקרוא לזה דעיכה.

      להגיב
      • עירן (פורסם: 1-8-2017 בשעה 11:33)

        ובוא גם נצפה שוב במשחקים בליגת האלופות ותראה לי באמת כמה באקיוקו היה גדול. לא חושב שזה כמו שאתה מתאר.

        להגיב
        • עירן (פורסם: 1-8-2017 בשעה 11:34)

          הכוונה לשלמה, כמובן.

          להגיב
          • אריק (פורסם: 1-8-2017 בשעה 13:03)

            הוא כנראה היה ממש טוב במשחקים שלא שודרו.

            להגיב
    • Lord Anthony (פורסם: 1-8-2017 בשעה 12:00)

      התכוונת, יונייטד רכשה שחקן שכבר הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות באנגליה ובאירופה, וצ'לסי באותו הסכום קנו שחקן שכיכב רק בליגה הצרפתית ונתן עונה טובה אחת באירופה.

      להגיב
      • אריק האדום (פורסם: 1-8-2017 בשעה 12:34)

        אותו כסף על:
        שחקן מוכח
        או
        פוטנציאל לשחקן מוכח או פלופ

        להגיב
        • שלמה (פורסם: 1-8-2017 בשעה 12:57)

          נחייה, ונראה,
          נדמה לי שבקאיוקו היה בעדיפות ראשונה של מוריניו, כאשר תקופה ארוכה
          קושר ליונייטד.

          להגיב
          • Gerogie Best (פורסם: 1-8-2017 בשעה 13:56)

            באיזה קלות היום מכתירים מלכים שראו אותם משחקים אולי 3-4 משחקים ופוסלים שחקנים מוכחים עם קבלות?
            מאטיץ' אולי לא השחקן הטוב בעולם, אבל הוא קש"א ברמה מאוד גבוהה, מנוסה, חכם, סוג של מנייה בטוחה.
            באקיוקו, זה לא שהייתי מתנגד לראות אותו ביונייטד אבל הוא עדיין בוסר ומאוד מאוד נוטה להיפצע (צפוי להחמיץ את פתיחת העונה כמדומני).

            להגיב
          • ניק (פורסם: 1-8-2017 בשעה 16:28)

            לפי הפרסומים העדיפות הראשונה הייתה אריק דייר דווקא

            להגיב
    • צביקה (פורסם: 1-8-2017 בשעה 16:43)

      לא מסכים, לדעתי מאטיץ' עדיף על בקאיוקו.
      א"כ אני סומך על קונטה שהוא יודע מה הוא עושה, הרי ב-5 שנים האחרונות הוא פגע ברכש קצת יותר ממוריניו.

      להגיב
  14. אריאל גרייזס (פורסם: 1-8-2017 בשעה 13:26)

    מה אומרים על הספונסר החדש של יונייטד? סוויפ ימינה להחלפת מאמן?

    להגיב
    • יואב מקטמון (פורסם: 1-8-2017 בשעה 13:35)

      מכיוון שזה על השרוול, זה יכול לעבוד מצוין לחילופים במשחק. טפיחה קטנה על הזרוע ויש חילוף…
      מה שנקרא, צועדים עם רוח הזמן

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 1-8-2017 בשעה 14:01)

        :-)

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 14:07)

          סופסופ ספונסר שאפשר להזדהות איתו..קבוצה של פלאיירס אנחנו

          להגיב
    • אריק האדום (פורסם: 1-8-2017 בשעה 14:17)

      מלא בדיחות גסות בהקשר של זה והאליפות האחרונה שלכם…

      להגיב
      • אמוץ כהן-פז (פורסם: 1-8-2017 בשעה 14:31)

        הסברים להדיותות?

        להגיב
        • אריק האדום (פורסם: 1-8-2017 בשעה 14:44)

          הוא שאל מה אומרים. אז יש לי הרבה מה לומר. זה פשוט לא ראוי (:

          להגיב
          • אמוץ כהן-פז (פורסם: 1-8-2017 בשעה 14:50)

            הופס, התכוונתי מי הספונסור, כדי להבין את הבדיחות…

            להגיב
            • אסף the kop (פורסם: 1-8-2017 בשעה 15:10)

              tinder

            • אמוץ כהן-פז (פורסם: 1-8-2017 בשעה 15:30)

              תודה.
              אכן, ׳פותח את הרחבה׳ לליצנים.

          • אסף the kop (פורסם: 1-8-2017 בשעה 15:10)

            אז ספר לנו אחת… שנצחק קצת

            להגיב
  15. רומן (פורסם: 1-8-2017 בשעה 14:33)

    השאלה אם זה יהיה מאטיץ' של שנה שעברה או של לפני שנתיים..

    להגיב
  16. Danny - Long Island (פורסם: 1-8-2017 בשעה 15:08)

    מה שחשוב זה שיש לנו שיר מוכן בשבילו….

    להגיב
  17. בני תבורי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 15:37)

    מחצלעינצךךחתךץך..תתח תתתתןןםללךךףפםםןםםלל
    זו תגובתה של רוני נכדתי בת השנה וחודשיים אותה הקלידה במו אצבעה. תוכלו ללמוד ממנה.

    להגיב
    • אריק (פורסם: 1-8-2017 בשעה 16:09)

      היא שוגה!

      להגיב
    • באבא ימים (פורסם: 1-8-2017 בשעה 18:32)

      איך יצאה לך אוהדת יונייטד?

      להגיב
  18. Shutzi (פורסם: 1-8-2017 בשעה 16:56)

    בעיקר לאוהדי צ'לסי פה, כמה רע היה מאטיץ בעונה שלאחר האליפות עם מוריניו? והאם אפשר להסביר את ההבדל בין שתי העונות רק מתוקף העונה החלשה של כל הקבוצה?

    להגיב
    • ק. (פורסם: 1-8-2017 בשעה 20:49)

      זה העניין. לא ברור איך מועדון משחרר שחקן שנתן עונה מעולה לפני 3 שנים, נפילה (יחד עם כל הקבוצה) לפני שנתיים ועונה לא רעה בכלל (זו פחות או יותר הייתה הרוח בבלוג הכחול פה), ועוד לפני עונה שנוסף בה מפעל משמעותי. בעידן של היום, 3 קשרים טובים שמתוכם 2 תמיד משחקים (קאנטה מאטיץ' ובקאיוקו) נשמע די אלמנטרי..

      להגיב
    • אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 10:25)

      בעונת המקום העשירי הוא היה פשוט גרוע, יותר מזה אין מה להוסיף.
      בעונה שעברה הוא היה גם בפשטות, סבבה, לא התבלט יותר מדי, בכל מקרה צ׳לסי מכרה אותו בעיקר כי היא משחקת במערך של 2 קשרים ולכן הם צריכים להיות שלמים יותר, מאטיץ שחקן מעולה בגובה, בחילוצי כדורים ובלשים גוף, להניע כדור הוא פשוט לא יודע, כן לפעמים יוצא לו לעבור שחקנים אבל זה תמיד בסוג של גמלוניות, באקיוקו, על הנייר אמור לספק גם את המהירות והנעת הכדור המהירה שהיא קריטית למערך של צ׳לסי.

      להגיב
  19. דוד (פורסם: 1-8-2017 בשעה 17:20)

    אני מחכה בקוצר רוח לראות קבוצה של מוריניו שמשחקת כמו קבוצה ב"דרייבינג סיט". כי בעונה הזו אין הרבה תירוצים, אין חולשות בסגל, ויש עוצמה נפלאה בקישור.
    השאלה היא, האם מוריניו בנוי לכך?
    אתה מנצח עם הסטייל שלך, ואם אתה בונה בעצמך את הקבוצה שהכי תתאים לך- אין לך תירוצים.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 17:34)

      מוריניו גם אלוף בתירוצים. מלך בקיצור

      להגיב
  20. קירקגור (פורסם: 1-8-2017 בשעה 18:05)

    האי פעם נראה עוד 4-4-2?

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 18:26)

      אאלט אף קבוצה גדולה בימינו לא ממש משחקת 442. הבעיה היא לא במערך כמו בהוראות של המנגר וביכולת של שחקנים טו פוט דה בול אין דה שער

      להגיב
      • שי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 21:04)

        אתלטיקו מדריד משחקת 4-4-2.

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 21:49)

          אתלטיקו קבוצה מאד הגנתית ככה שהיא בטח לא מה שהחברה פה רוצים. והיא לא בדיוק משחקת עם שני חלוצים. הנקודה שעזרת לי להראות היא שלא התבנית חשובה אלא האוריינטציה. יונייטד יותר מידי הגנתית וחסרה יצירתיות בהתקפה. עוד חלוץ זה לא האישיו

          להגיב
    • רומן (פורסם: 1-8-2017 בשעה 20:41)

      מצטרף לשאלה..
      אני כבר שנים מתגעגע ל 4-4-2 קלאסי.
      אך יונייטד של 99, מי יתן ונראה עוד פעם משהו דומה

      להגיב
      • קירקגור (פורסם: 2-8-2017 בשעה 00:02)

        בימינו במהרה אמן

        להגיב
    • JM (פורסם: 1-8-2017 בשעה 22:17)

      4-4-2 מאוד פגיע כאשר משחקים אותו בצורה הקלאסית.
      אתלטיקו/לסטר/קבוצות של אריגו סאקי משחקות והיו משחקות 4-4-2 נסוג – כאשר 2 החלוצים משחקים כמו קשרים וסוגרים את השטח של קו ההגנה השני.
      ה 4-4-2 הישן אומר שיש לך שחקן פחות באמצע ואז אתה חשוף – במיוחד אם הקבוצה היריבה משחקת עם 3 קשרי אמצע – ראה ריאל מדריד אתלטיקו בחצי הגמר – היתרון המספרי של היהלום של ריאל הרג את אתלטיקו במרכז המגרש.

      להגיב
      • שלום (פורסם: 2-8-2017 בשעה 00:02)

        שטויות

        להגיב
    • שמואל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 11:31)

      מונאקו

      להגיב
  21. איתי (פורסם: 1-8-2017 בשעה 23:05)

    כל עוד הוא לא נפצע, זה החתמה של win-win. יונייטד מקבלת שחקן שאין לה כרגע, שאמור להיות + על היכולת הנוכחית גם אם ישחק בינוני (לעזאזל, רק על זה שפלאייני יישב בספסל יונייטד תרוויח) וצ׳לסי מקבלת סכום יפה על שחקן שהיא לא בנתה עליו לעונה.

    מבחינת תפקוד יונייטד חייבת לעשות חריש מקצועי בעמדת המגינים. לא לרכוש ולא לאלתר – ל-ש-פ-ר. זו העמדה הכי חשובה לדעתי היום בכדורגל. מגן שתוקף הוא תמיד אופציית מסירה כשמסתבכים. אם הוא גם יודע להרים טוב או לאיים בבעיטה, אז יש לך ביד לג׳נדרי (של הארת׳סטון, לא קלאש רויאל). נראה לי שהפער הגדול בעמדה ספציפית בין הטופ 6 באירופה לשאר הקבוצות הוא בדיוק המגן. זה למה דני אלבס ממשיך להיות מבוקש כאילו הוא איזה מדען אטום מצפון קוריאה. זה למה סיטי שמו הון על ווקר, מנדי ודנילו.
    כאילו, אני מת על ולנסיה, אבל הוא חייב להביא קצת יותר מספרים העונה. ובצד שמאל – ללכת עם מישהו מהאפשרויות שיש לנו ובעיקר לתת לו גב וחופש לעלות (מבחינתי פוסו מנסה בעדיפות, גם אם אינו שמאלי).

    הפחד הגדול שלי לעונה הוא לראות את ראשפורד מתאדה בכנף כמו שואן חאל תפר שם את מרסיאל. מקווה שמוריניו מאמין בו.

    להגיב
    • שלום (פורסם: 2-8-2017 בשעה 00:03)

      כן אה איך ואן חאל זיין את מרסיאל וגרם לו לתת את העונה הטובה בקריירה

      להגיב
      • איתי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 06:34)

        ואז החליט לשנות לו תפקוד משום מה…

        להגיב
      • טל המנצ'סטרי (פורסם: 2-8-2017 בשעה 10:25)

        שלום,
        מרסיאל הגיע ליונייטד על תקן חלוץ מבחינת ואן חאל, השחקן עצמו הפתיע מאוד בעונה הראשונה שלו מהאגף אבל זה היה בעיקר על בסיס של הכישרון של השחקן, לא משהו שואן חאל הנחיל לו.
        הכדורגל היה בנוי על הברקות אישיות, של מרסיאל או כל אחד אחר, אם כבר אז ההוראות של לא לצאת מהמשבצות, של כדורגל מתוכנת והגנתי, זו היתה המורשת של ואן חאל.

        איתי,
        ואן חאל ניסה לשחק איתו פעמים מועטות מאגף ימין ועמדת החלוץ.
        מצד ימין זה היה כישלון גמור אבל הוא (ואן חאל) לא התעקש יותר מדי פעמים לנסות אותו מהצד הזה.
        מעמדת החלוץ זה גם משהו שמוריניו ניסה בכמה משחקים בסוף העונה שעברה וזה בהחלט משהו שאפשר לנסות, למרסיאל יש מספר תכונות שמאפשרות לו לשחק גם מהעמדה המרכזית באמצע.
        יש שם המון עבודה לעשות, אבל הבסיס קיים ואם חושבים לנסות זאת (מהירות, כוח פריצה, בעיטה טובה, כדרור טוב)

        להגיב
  22. אמוץ כהן-פז (פורסם: 2-8-2017 בשעה 09:40)

    סרג׳ אורייה… ראש חולה למיטה בריאה.

    להגיב
  23. אביאל (פורסם: 2-8-2017 בשעה 10:27)

    שחקן מעולה, לא ברור לי מה עובר שם בראשים של ההנהלה שמוכרת כבר שחקן שלישי ליריבה, בטח אחד שיכול לעשות את ההבדל, באמת שטות מדרגה ראשונה.

    להגיב
  24. Zork (פורסם: 3-8-2017 בשעה 22:37)

    יש משהו כל כך עלוב בדיון פה של יונייטד מול צ'לסי. גם לצ'לסי וגם ליונייטד יש היסטוריה מפוארת בתרבות הכדורגל הבריטי. זה נכון שלצ'לסי היו פחות תארים, ושהיא בוודאי לא הייתה המותג הגלובאלי שהיא כיום, אבל גם יונייטד לא הייתה אותו מותג לפני שנות התשעים המאוחרות. ולמעשה, כל אוהד יונייטד אמיתי שמעריך את הכדורגל הבריטי 'אולד סקול' יודע שהיא בחיים לא הייתה זוכה ב-11 אליפויות בפחות מ-20 שנה לפני עידן הפריימרליג. לפחות בעידן פרגוסון, יונייטד התנהלה לאורך זמן באופן שמחבר בין האתוס הישן של המועדון, לבין המהות היותר ויותר מודרנית שלו. בטח בעידן שאחריי לכתו, אין בינה לבין מועדונים עשירים אחרים הבדל גדול.

    דור השחקנים שצומח ומככב היום נולד בשלהי שנות התשעים. התחילו לצפות ולאהוב כדורגל אחריי אמצע שנות האלפיים. צ'לסי עבורם טבעית כמו יונייטד, בקרוב יגיע גם הדור שעבורו פ.ס.ז' תהייה. תתרגלו.

    להגיב

מה דעתך?