ההפסד המובן מאליו לריאל

פיזיות וכרגע זהו

uefa-super-cup

ברור שריאל מדריד יותר טובה. אין מה להתעסק עם זה. טוב, נתעסק עם זה: יונייטד תחזור להיות בליגה של ריאל לא כשתקנה שחקן זה או אחר אלא שלמועדון יהיה חזון מעבר לקנייתו של שחקן זה או אחר. אפילו פרישיץ׳.

במשחקו הראשון כלא-השחקן-היקר-בעולם-ואפילו-לא-חצי – פוגבה היה די מזעזע. לא יודע איך לפרש את העובדה שמאטה, מרשיאל וראשפורד לא פתחו. אבל מחטריאן לא הדהים מאחרי החלוץ.

טוב שלוקאקו הבקיע. חדשות טובות.

ריאל חתכה כמה פעמים את מרכז הגנת יונייטד, אבל לא צריך להתרגש מכך. ראשית, כאמור, זו ריאל. ושנית, זו לא באמת הגנת יונייטד הצפויה. יש לי תחושה כשבאיי יחזור לינדלוף לא יהיה כל כך אוטומטי בהרכב הראשון שזה בסדר. טוב שסמולינג יציב בפניו איזה רף.

ועכשיו לנקודה החשובה. התכנית של מוריניו לא מלבבת אבל ברורה. יהיה די סיוט להתמודד עם הפיזיות של יונייטד. ואתם יודעים מה? אני פתאום קצת יותר רואה את זלטן חוזר להרכב כזה כשיבריא. ככל שהמשחק התקדם לריאל מדריד (כמובן לא ממש חדה) הפך לא נעים המשחק הזה. אז אני רואה את יונייטד הפיזית מוצאת יריבים סחוטים בחלקים האחרונים של משחקים.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

93 תגובות ל “ההפסד המובן מאליו לריאל”

  1. יוסי מהאבטיחים (פורסם: 8-8-2017 בשעה 23:51)

    אשריך,דורפן. תמיד מוצא איזו נקודת אור להיאחז בה.
    בשלב מסויים גם המאמינים בני המאמינים יצטרכו להודות שפוגבה הוא סממן מובהק לפאניקה ששררה ביונייטד בשנה שעברה, ושהגיע זמנו לפרוע שטרות מול איזה אריה או שניים.

    להגיב
    • ערן ה3 (פורסם: 9-8-2017 בשעה 18:55)

      או שיבוא היום והליגה האנגלית תיפול לו כמו אסימון והכל יתחבר.
      אני עדיין מאמין, לגבי אבא אני לא משוכנע אבל נראה לי שכן.
      פוגבה עוד יתן בראש

      *אוהד אברטון לא יונייטד

      להגיב
  2. אמיתי (פורסם: 8-8-2017 בשעה 23:51)

    ליתר דיוק הקישור של ריאל בספירה אחרת..
    הקבלת החלטות של פוגבה דורשת התערבות מהמאמן שלו. תמיד לוקח את ההחלטה הפחות טובה.
    אני חושב שליונייטד חזון די ברור אבל זה לא בדיוק מה שתיארת. רוב הקבוצות בעולם הן לא ריאל ולכן
    ראשפורד ומארסיאל יעלו בהרכב ופלאייני לא יהיה חילוף קבוע דקה 60.
    מאטיץ ולוקאקו נתנו סיפתח לא רע לדעתי. היה איזה דיבור על האם מאטיץ בועט וכמה זה אפקטיבי. אז הוא בעט.
    מיקי לדעתי יכול לשחק רק מאחורי החלוץ, לא באגף. ראשפורד לא צריך לבעוט בעיטות חופשיות וקרנות.
    נראה לי שמול ריאל הרכב של 3 בלמים זו לא התשובה

    להגיב
    • אלי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 07:27)

      בעיטה ממש לא טובה של מאטיץ', הגול בזכות טעות של השוער.

      להגיב
      • יאיר אלון (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:04)

        אלי כשבועטים מאפשרים לשוער לטעות
        אשתקד מלבד פוגבה אף שחקן קישור לא בעט מחוץ לרחבה (וגם לא ממש שחקני ההתקפה האמת) ולכן בעיטה של מאטיץ שמולידה שער היא בשורה נהדרת

        להגיב
      • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:50)

        לא בעיטה טובה, מצד שני הסתירו לנאבס, מצד שלישי מה שיאיר כתב

        להגיב
    • יאיר אלון (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:02)

      כי בעונה שעברה פלאיני לא נכנס הרבה פעמים כחילוף ומרסיאל יובש על הספסל?

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:49)

        בהחלט. עונה שעברה הייתה עונת הבונקר העונה זו עונת הבליץ׳

        להגיב
        • איאן ראש (פורסם: 9-8-2017 בשעה 12:31)

          :)

          להגיב
  3. טל המנצ'סטרי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 00:09)

    יהיה סיוט להתמודד עם הפיזיות של יונייטד?
    על איזו יונייטד אנחנו בדיוק מדברים? סטוק סיטי יונייטד? בולטון יונייטד? ווימבלדון ז"ל יונייטד?

    בשביל שנמצא יריבים סחוטים בחלקים האחרונים של משחקים לא צריך להביא את פוגבה ב 100 מיליון פאונד או את לוקאקו ב 75 מיליון פאונד, אפשר לבדוק אם טוני קסקרינו חושב על לעשות איזה קאמבק.

    להגיב
    • no propaganda (פורסם: 9-8-2017 בשעה 07:54)

      לצ'לסי הייתה תקופה שהיא הייתה מאוד פיזית עם דרוגבה, באלאק ואסיין והם היו קבוצה נהדרת אז. אי אפשר לאמר שכל מה שהוא פיזי הוא אוטומטית סטוק או וימבלדון. מצד שני לוקאקו זה לגמרי סטוק ופוגבה כמו שאמיתי כתב למעלה הוא אמנם פוטנציאל אבל קבלת ההחלטות שלו נוראית ונראה שיקח לו עוד כמה שנים (אם בכלל) לשפר את העניין

      להגיב
      • טל המנצ'סטרי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:20)

        no propaganda

        אני לא אומר שכל מה שהוא פיזי הוא אוטמטית סטוק או ווימבלדון, אבל סגנון משחק של כדורים ארוכים על עבר 2 שחקני חוד גבוהים (כשפלאייני הוא אחד מהם, כן) זה בדיוק הכדורגל המיושן של סטוק תחת פיוליס או ווימבלדון תחת ג'ו קינייר.
        צ'לסי היתה פיזית עם דרוגבה בחוד, באלאק ואסיין בקישור, אבל האם בצ'לסי דאז דילגו על מרכז הקישור הזה או שבאלאק ואסיין שלטו בו וקבעו עבור צ'לסי עצמה וכנגד היריבות את הקצב וסגנון של המשחק?

        פוגבה, גם הוא אתמול, הוא שחקן של היילייטס לקליפים ביו טיוב, אפשר היה להכניס לשם 2, 3 פעולות שמעידות על הכישרון, אבל במשחק לאורך 90 דקות, גם כשמאטיץ' הגיע בכדי לשחרר אותו קדימה, קיבלנו פוגבה אובד עצות וכל-כך לא חכם.

        להגיב
        • no propaganda (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:14)

          מסכים לגמרי לגבי פוגבה, אני טוען את זה כבר מאז שהוא היה ביובה. שחקן של היילייטס זו הגדרה מדוייקת

          להגיב
          • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:31)

            פוגבה צריך לעבור תהליך דומה לרונלדו, להבדיל אלף אלפי הבדלות, השאלה מי יהיה זה שיספר לו את זה שצריך להתבגר

            להגיב
            • no propaganda (פורסם: 9-8-2017 בשעה 10:48)

              לא חושב שרונאלדו הוא מקרה בוחן נכון. נראה לי יותר דומה למקרה רובן

            • אביאל (פורסם: 9-8-2017 בשעה 10:50)

              אמיתי – האמת שמה שבאמת מפליא זה כל הריקודים, התנועות וכו׳ של פוגבה (בשיתוף לוקקאו ולינגארד) תחת מוריניו, זה נראה שהשתחרר לו שם משהו בנושא, דברים שלא היו פעם.

            • איאן ראש (פורסם: 9-8-2017 בשעה 12:29)

              צ'לסי של אז לא היתה רק פיזיות. לאמפרד ובאלאק אלו 2 מוחות כדורגל וגם דרוגבה ידע לשחק יופי על הרצפה.

  4. דוד (פורסם: 9-8-2017 בשעה 00:13)

    האופטימיות שלך לא מובנת לי.
    נכון שריאל היתה "אמורה" לשלוט, אבל יונייטד לא היתה קיימת כלל על המגרש וזה כבר מביך ולא אמור לקרות לה נגד שום קבוצה. אפילו בגמרים נגד בארסה הגדולה, יונייטד נראתה הרבה יותר טוב מאיך ששיחקה היום.

    להגיב
  5. יואב (פורסם: 9-8-2017 בשעה 00:15)

    האם אתה טוען שחסר ביונייטד תהליך(חזון בלה בלה בלה)?
    מוזר. אני כמעט משוכנע שלעגת לכאלה אצל אחרים.

    להגיב
    • היסטוריה לעניים (פורסם: 9-8-2017 בשעה 05:51)

      איך שאני מבין את זה-
      חזון זה בגזרת איך הקבוצה צריכה לשחק ולהראות במגרש.
      לכן אגב גזרת החזון היתה חלשה מאד במכבי תל אביב- ככה זה שמחליפים מאמנים כמו גרביים.

      תהליך – זאת באמת הגדרה נלעגת ומבוזבזת (לא רק בכדורגל) שגיל שלי כמו גם גזרת דמויות כמו ארז ויגודמן אוהבים להשתמש.

      להגיב
      • היסטוריה לעניים (פורסם: 9-8-2017 בשעה 05:57)

        ואגב שיהיה חזון בכדורגל הישראלי 2017 זה נראה לי משימה בלתי אפשרית לטווח ארוך.
        זאת הקללה הזאת שאתה לא מאד ברמות הגבוהות ולא יכול לקנות באמת סט איכותי של שחקנים אינטיליגנטים ומנגד אתה גם לא גרוע ויש אלמנט מיקצוענות לשחקנים הבינוניים.
        אז יש הבלחות פה ושם אבל ליצור תמונה ברורה ורציפה של משחק לא יקרה.

        להגיב
      • יואב (פורסם: 9-8-2017 בשעה 13:48)

        לא מסכים איתך. חזון זה לא רק מאמן שמולחם למועדון מאה שנה.
        ברצלונה וריאל הן דוגמאות טובות לכך.
        והכדורגל בישראל כל כך נחות, שאין מנוס מלהכיל עליו תהליכים ושומו שמיים- גם לדבר עליהם ולהזכיר אותם.
        ומכבי ספציפית, עדיין בחיתולים של זה. בכל זאת היא חיה במציאות מסויימת.

        להגיב
  6. Omer (פורסם: 9-8-2017 בשעה 01:57)

    גם אם תצליחו ברמת התוצאות, אתם הולכים לסבול מהדרך.

    הרבה כוח ומהירות, 0 יצירתיות מהקישור, שחקן אגף אחד בכל הסגל (ולנסיה הנהדר) שראוי לקבוצת טופ. מהצד השני יש סופר שוער, הגנה טובה ו4 טנקים בקישור ובהתקפה (2 מהם גם מאוד מיומנים).

    בקיצור, נראה לי שיונייטד הולכת להגביה הרבה השנה. תהנו!

    להגיב
  7. דנידין (פורסם: 9-8-2017 בשעה 04:36)

    היה רק שחקן אחד שלנו שהיה מוצא את מקומו ב 11 של ריאל- דוד דה חאה. נראנו נורא ואיום לא ראיתי אפילו שבב מהאופטימיות שלך. בשידור שראיתי הם חזרו כמה פעמים על הנקודה שEPL מאנ יונייטד לא יפגשו יריבות כל כך איכותיות….

    להגיב
    • אריק (פורסם: 9-8-2017 בשעה 07:30)

      שששששש אולי הם לא שמו לב

      להגיב
  8. אריאל גרייזס (פורסם: 9-8-2017 בשעה 06:20)

    די מדהים שעם כל הרכש, בסוף התוכנית של מוריניו לשעת חירום לא השתנתה – נעיף כדורים לראש של פאליני

    להגיב
    • אריק (פורסם: 9-8-2017 בשעה 07:31)

      עשית מנוי העונה?

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:10)

        קללללל

        להגיב
  9. ניק (פורסם: 9-8-2017 בשעה 06:50)

    מחצית ראשונה: החדשות הרעות זה שנראנו כמו אוסאסונה. החדשות הטובות זה שלא נפגוש קבוצות כמו ריאל בליגה.
    מחצית שנייה: הכניסה של ראשפורד עזרה לנו לחזור וקצת להניע כדור. סהכ מחצית טובה וממנה צריך לבנות. פוגבה היה אכן זוועה גם מיקי אכזב אותי מאוד. מאטיץ היה טוב ופלאייני המושמץ היה טוב אפילו יותר כשנכנס.
    לגבי לוקאקו – היכולת שלו הייתה סבירה למשחק בכורה, הבעיה שלי עם 2 מהלכים שקשורים לשכל ולא ליכולת שבהם זה היה קצת מביך – במחצית הראשונה כשההרה חילץ כדור ולוקאקו שהיה בנבדל רץ לכדור במקום להשאיר אותו להררה. והוצאת החוץ שלו לקראת סוף המשחק שעברה ליריבה.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:55)

      אה. זה עודף מוטיבציה.. הוא היה בסדר גמור גם עם הכדור וגם בלעדיו וצעק לפעמים על שחקנים בקטע טוב. יש לו כדורגל והוא יכול לשחק על הקרקע. אני אהבתי

      להגיב
  10. עידו (פורסם: 9-8-2017 בשעה 07:13)

    מה נסגר עם מצבים נייחים??? הכרה וראשפורד היו פשוט קטסטרופה. אבל משחק חשוב שנבין את המעמד שלנו מול אחרות ולמה לא היה חילוף שלישי? מחטריאן לא היה שם כל המחצית השניה

    להגיב
    • אלי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 07:32)

      לפי דעתי לא היה חילוף שלישי כי לא היה ברור כמה זמן פלאיני היה יכול להמשיך לשחק.
      תפרו לו את המצח תוך כדי המשחק!

      להגיב
  11. טרנטה (פורסם: 9-8-2017 בשעה 07:35)

    לא שאהבתי את יונייטד לפניו עם מוריניו אני כבר ממש מתעב אותם. הוא מסמליו של הכדורגל הציני והדוחה. לא משנה כמה כסף נותנים לו או איזה קבוצת פאר הוא מנהיג – תמיד זה ייראה אותו דבר. פיזיות מוגזמת על סף האלימות וזהו. אז כשהוא היה שם לתקוע לברצלונה אצבע בעין שמחתם. עכשיו אתם תקועים איתו. יש סיכוי יותר מסביר שתזכו באליפות (בכל זאת ריאל הטובה בעולם כיום בפער עצום) אבל זה יהיה מחזה לא יפה.
    תבלו.

    להגיב
  12. יוסי מזרחי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:30)

    מי שציפה לנצח (אולי בהליכה,) כנראה התאכזב.
    ריאל טובה מיונייטד לפחות בדרגת איכות שלמה. כמעט בכל עמדה, השחקן של ריאל טוב יותר מזה שלנו.
    ריאל, מעבר לזה, היא קבוצה שרצה שנתיים שלוש בהרכב הזה, היא מגובשת ועם פילוסופיה ברורה, כשאצלנו מחפשים זהות.
    לכן, מה שענין אותי אתמול, היו כמה שאלות, כמו מה השיטה שלנו, איך שחקנים משתלבים וכאלה שטויות שיכולות לתת לי הערכה על כמות הסבל שצפויה לי השנה. בסך הכל ראיתי מה שחשבתי, והיו פרקים בתחילת המשחק ולקראת הסוף, שהבהירו לי שיש יסודות טובים ואפשר לשחק אם רוצים כך, עם מגמה חיובית.
    הבנתי גם ש"אייקונים" שלנו, לא היו מוצאים מקום בספסל של ריאל, ודוגמא מעליבה מספיק, זו "ההשואה" בין איסקו,לבין מיקיטיריאן.
    זה הזכיר לי את בית"ר בשיאה מול הפועל ירושליים בשיא עליבותה, וסליחה ממי שנפגע מההשואה, זה פשוט מה שהרגשתי.
    שוב קיבלנו הסבר למה לא חסרים לנו שחקנים ושמות אלא שיטה וזהות. וזה מה לעשות לא קונים בכסף וגם לתדהמתי, לא כל מאמן יכול להקנות.
    חוץ מזה היה הכל בסדר.

    להגיב
  13. יותם (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:38)

    גם אני בוחר להתעלם מבעיות ההגנה בתקווה שהן זמניות.
    מבחינת סגנון – בהחלט מדכא, במיוחד בחלק ההתקפי. כדורגל שבלוני ובלי רעיונות.
    אני מפחד שהניסוי של פוגבה ב-10 לא יעבוד, כי למען האמת זו הבשורה הטקטית היחידה של הקיץ הזה. בליגה הייתי מנסה דווקא לתת לו לפתוח עם מאטיץ' כשלפניהם שלישיה קדמית (מרסיאל, מחטיריאן ומאטה/ראשפורד) ולוקאקו. חייבים עוד שחקני התקפה יצירתיים על המגרש.

    להגיב
  14. אמיר המקורי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:39)

    בוקר טוב חברים,אין חדש תחת השמש,קראתי כאן בפוסט הקודם שלאחר רכישת מאטיץ כמה תגובות אופטימיות על גבול ההזויות,מגיבים שבדרך כלל אני מעריך את תגובתם השקולה יצאו מפרופורציות,יונייטד שווה אליפות זה מה שחלקם כתבו!
    שנים רבות אני רואה כדורגל,כמספר השנים אני רואה את היונייטד,ארשה לעצמי לומר שאלו היו חלומות באספמייה,וזה ממש לא קשור למדריד,בעיקר זה קשור ליונייטד "ולמיוחד" שכבר מזמן כולם יודעים שהוא לא,פשוט עוד מנג'ר טוב שמסתובב בשוק ומחליף קבוצות ולא מחדש כבר שנים.
    גם העונה הרכש לא יביא שינוי גדול,לוקאקו ייתן את הגולים שלו,המספרים יהיו דומים למספרים של זלאטן,לינדלוף הוא שחקן בוסרי,הוא עוד יראה את הגב של הרבה חלוצים עד שהוא יהפוך לבלם גדול אם בכלל,מהתרשמות של מספר משחקים אעז לומר שיש לו לא מעט ליקויים שכבר עלו לנו בשערים..
    האנטי קליימקס הוא נמנייה מאטיץ,לתחושתי הוא יהיה ה MVP של היונייטד העונה,ולמה אנטי קליימקס,משום העובדה הפשוטה שאחת היריבות הגדולות שלנו משחררת שחקן כזה ואפילו לא מזילה דימעה על לכתו ולנו הוא עומד להיות נכנס גדול לפחות לשנה שנתיים.
    למרות הנאמר אני לא אוהב את מדיניות הרכש הזאת,זו ראייה לטווח קצר,אם הקבוצה הייתה בנוייה נכון היו רוכשים "סייח צעיר" ל 6-7 שנים טובות.
    לטעמי הבעיה העיקרית של היונייטד הוא היעדר יצירתיות,ראינו אתמול מה ההבדל בין קבוצה שיודעת להניע כדור ולייצר מצבים לבין קבוצה שחיה על משחק שבלוני וקשוח שניזון מטעויות אפשריות של היריב,אין לנו איסקו,אין לנו אפילו דויד סילבה ודומיו,הררה / מאטיץ / פוגבה לא יוכלו לעולם לעשות את הפעולות של הקוסמים היצירתיים,מאוד קיוויתי לראות ביונייטד שחקנים כדוגמת ברנרדו סילבה / מנדי / לאמר, לצערי מבטיו של המיוחד לא עברו את קו התעלה וחבל.
    אני רואה עונה בינונית פלוס נוספת,מאבק על מקום שלישי רביעי מול התרנגולים והמרסיסייד,באלופות אנו נסיים את הדרך בשלב הבתים או מקסימום נקבל בעיטה בתחת בשמינית.

    להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:44)

      אמיר,
      אני חושב שאתה מגזים ואתה ממעיט במה שיונייטד תיתן בליגה.
      שם אין ריאל ואין קרוב לריאל. במסגרת הליגה יש לנו מה לתת ואני ,אחד מאלה שלאחר החתמת מאטיץ אמרתי שהולכים לאליפות, אני לא חוזר בי. מה שראינו אתמול זו לא הפריימיר ליג.

      להגיב
      • אמיר המקורי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 10:38)

        יוסי,
        ציינתי שאין קשר למדריד,אני פשוט לא אוהב את מה שאני רואה ברמת המשחק הסגנון והשיטה,לא נעים לי בעין,לא נעים לי בראש ובלב!
        גם אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי,הלוואי שאוכל "לאכול את הכובע" בסוף העונה ולומר טעיתי,לצערי זה לא יקרה.
        עד היום בכל שנותיי העיניים לא שיקרו לי,מה שראיתי זה גם מה שהשתקף פחות או יותר בטבלה לטוב ולרע בעיקר לטוב(מישהו אמר פרגוסון).
        נתראה כאן לסיכומים במאי 2018 או שעוד לפני (:

        להגיב
  15. ק. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 08:56)

    לא ברור על מה הפליאה (בתגובות). מוריניו לא ייזום ויהיה זהיר מול קבוצה טובה (ואני לא מדבר על הלבל של ריאל, אלא מול כל האחרות בטופ 6 באנגליה), כל עוד הוא לא בפיגור. לא רואה את זה הולך להשתנות.
    מהסגל הזה אפשר להפיק יופי של כדורגל, תלוי בקופסת הפיקוד (אי אפשר להגיד, למשל, שלטוטנהאם סגל מוכשר יותר התקפית)

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:11)

      לא מסכים. אני די משוכנע שהעונה זה יהיה אחרת והיה לנו איזה משחק מול צ׳לסי שנה שעברה..
      ולפרוטוקול אני לא חושב שיובה שיחקה יותר פתוח מאיתנו בגמר מול ריאל. זה לא צחוק הקישור שלהם, מודריץ׳ מוצא את קרוס גם מתוך חדר בריחה וקרוס לא מאבד כדורים כמעט אף פעם ועוד יש להם את הטנק קאסימרו בעתודה. הם כופים עלייך את המשחק שלהם

      להגיב
      • ק. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:35)

        דעתי היא בלי קשר למשחק אתמול (ראיתי רק תקציר). אין לי ויכוח איתך על הקישור של ריאל.
        אם הדוגמה שלך היא על משחק שהאליפות של צ'לסי בכיס, ועוד משחק טקטי מבריק של מוריניו, אבל בהחלט לא יוזם, אז מצבכם לא משהו בעניין הזה.
        מוכן להתערב איתך (תשנה את הניק לאיציק צודק אם אני מנצח) שלפחות 80% מהמשחקים מול קבוצות טופ 5 ובצ'מפיונס (מול קבוצות צמרת), מוריניו ישחק זהיר ויסתפק בתיקו (גם אם תנצחו בסוף), אלא אם חייב נצחון להעפיל לשלב הבא בצ'מפיונס

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:41)

          קודם כל אני מתערב בכייפ.. יהיה קשה קצת לקבוע דבר כמו יוזמה..
          אבל הגזמת לגמרי- להחליף לאיציק צודק את הניק זה כמו לבקש ממנו להניח תפילין. והאמת גם ממני

          להגיב
          • ק. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 11:14)

            גם ממני.
            יוזמה ודומיננטיות ניתן לקבוע בעיקר במראה עיניים – לראות אם הקבוצה יותר מנסה להבקיע או יותר מנסה לא לספוג,
            אבל בנתונים יבשים זה בערך שילוב של פוזשן עם יתרון ביצירת מצבים

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 11:31)

              מוכן להתערב.. מראה עיניים זו ההגדרה לסובייקטיבי. גם פוזשן זה מדד לא אמין ליוזמה.
              אבל אפשר לנסות להיות כנים או למנות שופט מוסכם על שנינו..

            • ק. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 12:37)

              בוא נסכם ככה: נחשב רק משחק ששנינו מסכימים מי הייתה הקבוצה הדומיננטית/יוזמת יותר במצב שאינו יונייטד בפיגור.
              משחק שקול ששתי הקבוצות מנסות לנצח במידה דומה (במצב שאינו יונייטד בפיגור)- נקודה לטובתך
              *ובלי קשר, כי סיכמנו על מראה עיניים, רשמתי פוזשן בשילוב עם יתרון במצבים, אחרת זה לא מדד משמעותי או שמהווה אינדיקציה.

            • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 14:09)

              יאללה הולך. נדבר לפני מה ומי נחשבת קבוצה בכירה. ותחשוב על ניק פחות פוגעני בשבילי בכל זאת איציק צ. ד. ק. זה קו אדום

            • ק. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 14:16)

              סבבה.
              מבחינתי – בכירה = מי שסיימה באנגליה 1-5 + נחליט מתוך הבית שתוגרלו אליו בצ'מפיונס. אפשר לסגור את ההתערבות אחרי שלב הבתים וסיבוב 1 באנגליה

            • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 15:07)

              מה זאת אומרת לסגור את ההתערבות אחרי סיבוב אחד?
              אפשר להגדיר את השיטי צ׳לסקי טוטנאהם ארסנל ואמפריית הרשע כבכירות באנגליה?

            • ק. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 16:09)

              מספיק בכירות כדי שמוריניו יתגונן.
              אם אתה רוצה אפשר לאורך כל העונה, אז אולי גם יהיה את הבונקר המסורתי בנוקאאוט של הצ'מפיונס

            • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 16:21)

              פשוט רשמת 80%.. ניתן לזה את כל העונה. שייצא נכון סטטיסטית.
              ומוריניו עושה בונקרים בנוקאאוט גם מול לא-בכירות..

      • אלי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:42)

        אבל כשקרוס סופסוף מאבד כדור אז לוקאקו מכניס את עצמו לנבדל בלי סיבה.

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:46)

          מתפרצות זה הרבה תיאום..ומי שהרס אותם אתמול היו לרוב פוגבה ומיקי. לא מודאג מלוקאקו

          להגיב
  16. שי ס. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:04)

    לדעתי בחלומות שלו מוריניו רואה לנגד עיניו את צ'לסי של השנתיים הראשנות שלו שפירקה את הליגה האנגלית בפיזיות וכדורגל שלפרקים היה נהדר.
    עם התסריט הזה יש כמה בעיות, ראשית נראה שמוריניו איבד משהו בעצמו בקדנציה בריאל והוא כבר ממש לא אותו מאמן.
    שנית לא נראה שלוקאקו ופוגבה מסוגלים לתת את מה שנתנו לאמפרד ודורגבה.
    מה שכן ניתן לצאת מעודדים מהמשחק הזה זה מרקוס רשפורד שיכול להיות הרבה יותר טוב מרובן של צ'לסי ההיא. הילד הזה פשוט ענק, מהרגה שהוא נכנס הוא שינה את כל מאזן הכוחות במגרש, קארבחל (המגן הימני הטוב בעולם) התחיל לשקשק ולעשות טעיות של טירון, ומה שהכי מרשים ברשפורד זה שהוא תמיד בattack mode, לא משנה מה קורה הוא רק חושב על לתקוף תשער. באמת שלא ברור לי איך הוא לא השם הראשון שנרשם על הלוח לכל משחק ומשם ממשיכים…

    להגיב
    • אלי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:43)

      זאת בדיוק הסיבה שראשפורד הוא לא השם הראשון.
      מוריניו מחפש שחקנים שעושים הגנה גם כשאתם בהתקפה.

      להגיב
  17. אבו צ'יצ'ריטה (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:16)

    אני חושב שהמשחק היה מצויין בהיבט אחד חשוב – כמות המזל שהיתה לנו היתה מדוייקת להפליא. קצת פחות מזל וזה נגמר בתבוסה שמפרקת את המוראל ומעיפה את הלחץ לרמות שיא. טיפה יותר מזל והיינו משווים ועוד עלולים לחשוב בטעות שאנחנו קרובים לרמה של ריאל באיזה אופן

    להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 12:14)

      אין כמו לוגיקה צרופה….

      להגיב
  18. שלמה (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:26)

    בחיי לא הבנתי את הטור של דורפן,
    כל אחד, ודעתו,
    מוריניו שייך לעבר, זידאן הוא העתיד,
    אין זה קשור לחומר השחקנים אלא לפילוסופיה,
    ותפיסת עולם של כל אחד,
    מה אני יכול לצפות מאדם אהאבל, ודביל אשר
    מעלה נגר בשם לינגארד, לפני מרסיאל, וראשפורד
    בחייאת ראבאק לינגרד בריאל מקסימום היה אוסף
    כדורים, או מצורף לקבוצת הבת של ריאל קסטיליה
    כשחקן מחליף,
    הטיפול במרסיאל מזכיר את הטיפול שלו
    בדה בריינה האיש אינו אוהב שחקנים טכנים, ומבריקים,
    סמולינג מתאים לליגת העל שלנו, אולי לווסט ברומיץ׳
    יונייטד חסרה מס׳ 6 אמיתי, מאטי׳ץ משחק על המשבצת
    של הררה, חסר שחקן כנף צד ימין,
    אין לי ציפיות מהפורטוגזי,
    מה שהיה, יהיה.

    להגיב
    • no propaganda (פורסם: 9-8-2017 בשעה 11:17)

      איך הטיפול במרסיאל שונה מהטיפול של זידאן בחאמס?

      להגיב
      • ארז (פורסם: 9-8-2017 בשעה 11:41)

        שונה, כי לריאל יש חלופות ברמה גבוהה (כמה וכמה), וליונייטד אין יותר מדי חלופות.
        בנוסף, כנראה שחברתית היו לא מעט בעיות עם חאמס. לא שמעתי על בעיות דומות עם מרסיאל, אבל אולי אני לא יודע מספיק.

        להגיב
  19. קודי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:43)

    הדבר שהכי עצוב לי זה לראות מה עשתה ריאל עם זידאן לעומת מה עשתה יונייטד עם גיגס

    להגיב
  20. z (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:55)

    זה בסהכ היה משחק אימון קדם עונה מבחינת מוריניו זו הסיבה ללינגארד ודרמיאן בהרכב, הכל בסדר, טודו בום

    להגיב
    • ניק (פורסם: 9-8-2017 בשעה 11:32)

      אתה ממש לא מכיר את מוריניו אם זה מה שאתה חושב.
      למוריניו תואר זה מהות הכל והוא בחיים לא יוותר על תואר, קטן ככל שיהיה (תראה את הריקורד שלו בגביע הליגה, המפעל הכי פחות חשוב באנגליה).
      דבר שני לינגארד ודרמיאן זה הכי שחקנים שלו – באים לעבוד קשה בלי פוזות כוכבים (אהם**פוגבה**אהם), מאמין שלינגארד יפתח מול רוב הקבוצות הגדולות.

      להגיב
  21. אייב (פורסם: 9-8-2017 בשעה 09:58)

    20 הדקות מהדקה העשירית עד להפסקת השתייה היו מאוד מביכות. מילא ריאל שולטת, אבל השחקנים שלנו פשוט לא ידעו מה לעשות עם עצמם.
    דווקא בעשר הדקות הראשונות היו כמה חילופי מסירות על שטח קטן, בין מקטריאן, לוקאקו, פוגבה ולינגארד. כשריאל העלתה הילוך, פשוט ויתרנו על העניין לחלוטין וחבל.

    אנחנו ממשיכים להחמיץ ברשלנות כמו בעונה שעברה. ריאל הייתה טובה יותר, אך מבחינת מצבים הסטטיסטיקה הייתה דיי דומה. מסירות בין קרוס, מודריץ' וראמוס לא מנצחות משחקים. ראשפורד מול שוער ולוקאקו מול שער חשוף אלו שני שערים בטוחים שהפסדנו. תכנית המשחק של מוריניו מול קבוצות גדולות תעבוד רק אם ננצל את המצבים שלנו, כפי שהיה במשחק ההוא מול צ'לסי בעונה שעברה.

    להגיב
  22. ניר (פורסם: 9-8-2017 בשעה 10:15)

    אני מתבעס לא בגלל התוצאה אלא בגלל שיש תחושה שמוריניו הוא מוריניו ולא משנה לאיזו קבוצה הוא מגיע, הסגנון שלו הוא שקובע. קיוויתי שהוא יבין את האתוס של יונייטד וינסה לשחק כדורגל שמתאים לאתוס הזה, והתאכזבתי לגלות שבסופו של דבר החולצה לא משנה לו, מה שמשנה זו שיטת מוריניו. וזה חבל, כי סגל השחקנים כרגע יכול לשחק כדורגל פרגוסוני עם שני חלוצים מוצלחים (לוקאקו וראשפורד) ושני קיצונים חזקים (מרשיאל וואלנסיה).

    בכלל, מדכא לראות את היונייטד כרגע, אין כמעט חיבור רגשי שלי לקבוצה הזו, אסופת שחקנים שמרגישים ברובם כמו שכירי חרב שהיום לובשים חולצה של יונייטד ומחר ילבשו חולצה אחרת. מה נותר מהאתוס של הקבוצה הזו? ראשפורד ואולי סמולינג וואלנסיה.

    להגיב
  23. עדי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 10:30)

    מת על כל המסקנות הנחרצות האלה שמתבססות על משחק חצי ידידות מול הקבוצה הטובה בעולם כיום ולפני שהעונה בכלל התחילה!

    להגיב
  24. איתמר (פורסם: 9-8-2017 בשעה 10:35)

    פעם, הייתי צופה בהתלהבות בכל משחק של יונייטד ואפילו היו אלה משחקי הכנה לעונה ברחבי העולם או משחקי ראווה לכבוד שחקן כזה או אחר.
    אמש העדפתי לצפות באתלטיקה.
    עד כדי כך יונייטד של השנים האחרונות הפסיקה לרגש ולעניין אותי.

    להגיב
  25. Adam (פורסם: 9-8-2017 בשעה 11:14)

    אני קורא את הטענות על המשחק הזהיר של מוריניו ומתפלא. פרגוסון לא היה מעמיד הרכבים ציניים בליגת האלופות? פארק ג'י סונג היה השחקן הראשון בהרכב במשחקים מהסוג הזה.. בנוסף, די להסתכל במשחק האחרון של יונייטד מול ריאל בברנבאו כששיבץ את פיל ג'ונס ווולבק בקישור מעובה כדי לסרס את ההתקפה של ריאל.
    יש מאמן אחד שעולה לי בראש שהיה משחק את המשחק "הרגיל" של קבוצתו גם בנחיתות איכותית גדולה. קוראים לו ארסן וונגר. וראינו מה קורה לארסנל בכל שנה באלופות.

    להגיב
  26. כשיונייטד נראים ככה קשה לשנוא אותם, וזה לא כיף (פורסם: 9-8-2017 בשעה 11:33)

    יש לי כל כך הרבה שאלות שכנראה אין להן תשובה בעקבות המשחק הזה, אבל אפשר לסכם את כולן ב-'איך יכול להיות שבסגל כ"כ מדהים, בסופו של דבר פלאיני הוא נקודת האור?'. הרבה שנים חשבתי שמוריניו הוא מאמן גדול, אולי אפילו הכי גדול אחרי פרגוסון, אבל נראה שהבנאדם איבד את זה סופית, ולוקח איתו גם את הקריירה של מרשיאל לקבר.
    כמו כן, עצוב לראות שבקבוצה עם ממוצע גובה של שני קילומטר, אין אף אחד שיודע להרים כדור נורמלי. המצבים החופשיים של ראשפורד גרמו להארי קיין של היורו להיראות כמו ז'וניניו. באופן כללי, ההבדלים בין "הכישרון המבטיח" של ראשפורד לכישרונות המבטיחים באמת שאפשר לראות בריאל היה בולט מאוד.

    להגיב
  27. גאזה (פורסם: 9-8-2017 בשעה 11:47)

    מוריניו פשוט מבזבז את מרסיאל ורשפורד, אין לזה מילה אחרת. אם בשנה שעברה עוד היה הגיון לשים אותם באגף (זלאטן באנקר באמצע) אז הרכישה של לוקאקו דנה אותם לעוד כמה עונות (לפחות) של משחק בתפקיד שפחות מתאים להם. אין לי דבר נגד לוקאקו- חלוץ רחבה מצוין בהחלט. אבל כשיש לך שני כשרונות צעירים שמתים להתפוצץ כבר, שניהם מהירים, שניהם טכניים ושניהם בעלי פוטניאל אדיר לכל הדעות (גם אם עדיין לא ממומש) זה פשע לתקוע אותם ככה. בתסריט האופטימי הם הולכים לחלוק העונה את הדקות שלוקאקו לא ישחק בחוד+את העמדה בכנף שמאל וזהו. הייתי רוצה לראות את מוריניו מוותר על לוקאקו כאופציה ראשונה (לא יקרה) ונותן לילדים את העמדה בשפיץ. שניהם גם מתורגלים יחסית לעמדה בכנף, מה שיכול לאפשר שלישיה קדמית בסגנון רונאלדו-טבז-רוני, כלומר שלושה שחקני התקפה ורסטילים שמחליפים עמדות במהלך המשחק. זה הימור (גם לוקאקו הימור, מאחר והוא מכתיב סגנון משחק מאוד מסוים) אבל עם אפ סייד עצום.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 9-8-2017 בשעה 16:09)

      מסכים איתך אבל לא קנו שחקן ב75 מיליון יורו להושיב אותו על הספסל.

      להגיב
      • omer (פורסם: 9-8-2017 בשעה 23:16)

        את אותו הדבר אפשר להגיד גם על מרסיאל

        להגיב
  28. אמיר המקורי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 12:23)

    ומעבר לכל מה שציינתי בתגובה 14, פעם בבלוג הזה היו קוטלים את הבלאנקוס ומדיניות הרכש שלהם,כמדומני שזה היה כמה שנים לפני פרישת הסר,ומאז ראו פלא,הבלאנקוס כבר לא רכשו שחקן בסכום מפלצתי מאז גארת בייל(ותקנו אותי באם טעיתי),מאז בשקט ובעיקביות מגיעים שחקנים מדהימים הן מהליגה הספרדית או קאסמירו כזה(היכן הם מצאו אותו)בסכומים שניתן לקרוא להם שפויים,רכישות שהפכו את ריאל לקבוצה עם הסגל העמוק והכישרוני ביותר באירופה(ובעולם),כשמביטים היטב ניתן לראות גם את ההצערה הבולטת ואת דור העתיד שיישמור על ההגמונייה גם בשנים הבאות.
    ומנגד,היונייטד,הפכה להיות ריאל של פעם זו שכולם לא סבלו,זוללת שחקני רכש ובסכומים שמציבים אותה ללא ספק בשלישיית מצרת הבזבזניות.

    להגיב
    • ק. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 12:47)

      את קאסימרו מצאו איפה שמוצאים ופורצים הרבה מאד שחקני טופ – בפורטו (סתם דוגמאות – חאמס רודריגז, פלקאו, האלק, ברהימי, אלכס סנדרו, דנילו, ג'קסון מרטינז, דקו, ליסנדרו לופז…)

      להגיב
    • ק. (פורסם: 9-8-2017 בשעה 12:49)

      טעות שלי, אחרי בדיקה- הוא רק הושאל לפורטו לשנה אחרי שכבר שיחק בריאל מדריד ב', אבל שם בל אופן פרץ

      להגיב
      • נבות (פורסם: 9-8-2017 בשעה 13:33)

        לפני ההשאלה לפורטו שיחק גם כמה משחקים בקבוצה הראשונה של ריאל. באותו זמן לא היה לו מקום ליותר זו. לריאל הוא הגיע מברזיל

        להגיב
  29. Guss (פורסם: 9-8-2017 בשעה 13:12)

    מצד אחד – אני פחות מייחס חשיבות למשחק הזה. להפסיד 2-1 לריאל הנוכחית זה לא כזה רע, היא קרעה שנה שעברה את באיירן, אתלטיקו ויובנטוס בתוצאות גבוהות הרבה יותר (כמובן שצריך לזכור שהם יותר חלודים מאיתנו, גם להם זה לא המשחק הכי חשוב, וכמובן כריסטיאנו…). אבל כתבתי במקום אחר שלא יפריע לי גם אם נחטוף רביעיה.
    מה שאני רוצה לראות השנה ממוריניו זה פשוט שלפחות שני שחקנים צעירים (או בגיל בשל) ימצו סופסוף את הפוטנציאל שלהם. נניח, כמו שוולנסיה ממצה את הפוטנציאל שלו ואף מעבר לכך (או דה חאה). כבר שנים אנחנו רואים "ניצוצות", ו"כמה פעולות יפות", ובמקרה הטוב "כמה משחקים טובים" משחקנים כמו מרסיאל, מיקי, ראשפורד, פוגבה, ואפילו הררה (ואפשר למנות אחרים). חלאס. הגיע הזמן שאחד או שניים מהם יעשה סופסוף את הקפיצה המיוחלת, יתקדם ברמתו, ויראה עונה יציבה בכושר טוב עם הישגים טובים. אין לי טענות, למשל, לפלאיני וגם לא למאמנים שמשתמשים בו – הוא ממצה את מקסימום הפוטנציאל שלו, לפחות ניתן לו את זה. גם אם המקסימום הזה הוא בינוני לעיתים, הוא באמת עושה את המיטב שלו, וקשה לראות מישהו שיאמר "לפלאיני יש עוד איך להתקדם ולהשתפר". אז עם כל הכבוד למסירה פה והברקה שם של פוגבה, ולמשחק הנהדר של הררה מול צ'לסי שנה שעברה, ולהתעוררות של ראשפורד לקראת סוף העונה – מתי הם יתחילו לתת רצף של משחקים טובים?
    זה התפקיד העיקרי של מוריניו – די עם התהליך, הניצוצות, והפוטנציאל. שהשחקנים יתקדמו. יש פה קבוצה של שחקנים שאמורים להיות וורלד קלאס, או לכל הפחות חצי דרגה מתחת לוורלד קלאס, אבל למעשה הם משחקים ברמה של ליגה בלגית. די, לא מקובל.

    להגיב
  30. דוד (פורסם: 9-8-2017 בשעה 15:36)

    מחשבה שחלפה לי בראש אחרי שראיתי את התקציר: יונייטד צריכה לנסות לרכוש את לוקאס ואסקז. שחקן כנף עם טכניקה, טאץ' ויצירתיות שבקושי מקבל דקות בריאל, ושבסגל של מוריניו אין מישהו כמוהו.
    גם התג מחיר לא מי יודע מה. 40 מיליון יורו כנראה יספיקו.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 9-8-2017 בשעה 15:46)

      מרסיאל?

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 9-8-2017 בשעה 16:07)

        מורינו הורג את הצעירים שהיו אמורים לפרוץ שנה כזאת על הספסל והופ הלך ההייפ.

        להגיב
      • דוד (פורסם: 9-8-2017 בשעה 17:08)

        מרסיאל הוא הבטחה, כבר יותר מדי זמן. לוקאס זה כסף (זהב) מזומן.

        להגיב
  31. שמעון (פורסם: 9-8-2017 בשעה 16:06)

    לא יודע מאיפה האופטימיות לרגע חשבתי אני רואה משחק בין ריאל מדריד להפועל תא. יונייטד הייתה קטסטרופה פשוט בזיון. כרגע נראה שמוריניו איבד קצת מההילה שלו והוא כישלון די חרוץ בשנה שהוא נמצא ביונייטד. לא ציפיתי שיונייטד תחת מוריניו תהיה ככ חלשה ותהיה ככ עלובה. בעצם אלו פערי הרמות בין ריאל ובארסה לאנגליות האמת. ה2 1 ככ משקר. אגב לא רואה את יונייטד לוקחת אליפות השנה אפילו לא קרוב. לוקאקו זה לא זלאטן. אתה מדבר על פיזיות? איזה פיזיות קודם שימסרו כדור.

    להגיב
    • רומן (פורסם: 9-8-2017 בשעה 18:01)

      ראית את המשחק?
      ראשפורד מחמיץ אחד על אחד שכל הפינה פתוחה בשבילו, לוקקו מחמיץ מ 7 מטר, פלאיני עשה שמות ברחבה, ריאל היתה יותר טובה, אבל תיסחף עם ההגזמות

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 9-8-2017 בשעה 19:16)

        ראיתי ראיתי מרוב שהם היו גרועים וריאל הובילו 2-0 הם הורידו הילוך ותו לא. יונייטד נראו חושך מצרים ולפעמים גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר. התוצאה ממש משקרת. ראית המשקופים וההחמצה של בנזמה שהיה עושה 5-0 לפני שיונייטד בכלל הגיעו לשער?

        להגיב
        • רומן (פורסם: 9-8-2017 בשעה 20:34)

          אל תשכח שזה סהכ משחק אימון, וסהכ ריאל קבוצה יותר טובה, אבל במרץ-אפריל זה יכול להראות אחרת לגמרי.

          להגיב
          • omer (פורסם: 9-8-2017 בשעה 23:09)

            אם נשחק נגדכם במרץ/אפריל אז גם אני אתחיל להאמין לתיאוריות הקונספירציה על ההגרלות הקלות של ריאל באלופות.

            להגיב
            • רומן (פורסם: 10-8-2017 בשעה 10:39)

              מה זה נגדנו? אני משחק עם החברים בדשא תבוא גם :-)

  32. רומן (פורסם: 9-8-2017 בשעה 17:59)

    ממש לא שותף לתחושות התבוסתניות פה.
    מרגע כניסתו של פלאיני יונייטד נראיתה לכל הפחות שווה לריאל. ראשפורד ורומלו בהחמצות ענקיות , עם קצת ריכוז זה היה יכול להגמר אחרת.
    אל תשכחו שריאל רצה כבר שנים עם הסגל הזה, יונייטד עשו כמה שינויים גדולים, ויחד עם זאת נראה די ברור שהולכת להיות קבוצה מאוד מאוד חזקה(תרתי משמע).
    מוריניו בנה קבוצה שלא תהיה נתונה למצבי רוח אלא תבוא לעבוד ולרמוס, מה שכן לא ברור לי מה יהיה עם ראשפורד, לא נראה שמוריניו הולך לשחק 4-4-2, ובאגף הוא קצת אנמי וזה חבל כי הוא שחקן נהדר.
    אני עדיין מאמין שבייל יגיע בחודש הקרוב אגב

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 9-8-2017 בשעה 19:18)

      בייל לא הולך לשום מקום. הוא שחקן טופ 5 עולמי והשחקן השני הכי טוב של ריאל. במשחקים שהוא משחק הסטטיסטיקה שלו כמעט כמו של רונלדו. הבעיה שהיה לו המון פציעות בריאל וזה רק חוסר מזל. אני על בייל לא הייתי מוותר בשום מצב ואני חושב שגם ריאל לא יוותרו עליו העונה. ובייל אני לוקח בכל מצב לפני ניימר.

      להגיב
      • רומן (פורסם: 9-8-2017 בשעה 20:33)

        אני אגב חושב שכשבייל בריא הוא השחקן ההכי טוב בעולם. אבל אני בונה על זה שא.זידאן לא חושב ככה ב.סגנוו מהיר וחזק של מוריניו יותר מתאים לו ג.בייל בריטי, מה יש לו לעשות בספרד?

        להגיב
        • דוד (פורסם: 9-8-2017 בשעה 20:52)

          הגעה של בייל זה באמת גיים צ'יינג'ר. אבל ריאל לא יכולה בשלב כל כך מאוחר של החלון למצוא לו מחליף, היא פשוט לא תעשה זאת.

          להגיב
          • רומן (פורסם: 9-8-2017 בשעה 21:15)

            אני חושב שבייל קצת כאב ראש לזידאן, אני חושב שזידאן מעדיף את איסקו למערך שלו, ולספסל את בייל זה סוג של פשע, ככה שאני חושב(אני משחק פה בלהיות שגיא כהן ולהמציא דברים) שזידאן די ישמח אם יונייטד תשים הצעה רצינית על בייל

            להגיב
        • dk (פורסם: 10-8-2017 בשעה 08:27)

          אני לא בטוח מה סעיף השחרור של בייל ואבל אם במקרה של אמבפה מדברים על 180 מיליון וניימאר עלה 222 כמה ישלמו עליו?

          להגיב
          • Omer (פורסם: 10-8-2017 בשעה 10:03)

            הסעיף של בייל: חצי מיליארד אירו

            להגיב

מה דעתך?