הניצחון על ווסט-האם

עיצרו את הליגה! חלקו את המדליות!

האמת שלא ראינו אף כדורגלן פותר את הבעיות שלו משנה שעברה. הייתה שם האנמיות של מחטריאן. היה שם ההספק הלא גבוה של מאטה. היה פיזור הדעת של פוגבה לפרקים וראשפורד נפלא אבל רחוק באגף.

אבל איזה הבדל! אבל שני שחקני רכש שהם כדבר הקלישאה ״מה שהרופא רשם״.

גם זלטן הבקיע בשנה שעברה אבל אצל לוקאקו לפחות היום אתה לא מרגיש שהוא כופה משהו על הקבוצה. נותן לדברים לזרום. אה… כמעט שכחתי. הוא מבקיע גולים. תתפלאו כמה מגן שמאלי הופך פחות חשוב כשיש גולים. ונמניה מאטיץ׳. כוכב המשחק שלי. לא נעים להגיד – אבל בשנה שעברה הרגשתי לא פעם קאריק והררה בסדר אבל הם שניים שעושים עבודה של אחד. מאטיץ׳ הוא אחד. ֿ

סדרו את החיים לכולם השניים האלו. במקום שהמשחק יבליט חולשות – הוא הבליט יכולות.
ג׳ונס היה בטוח בעצמו, בלינד שיחק בגישה התקפית. ומרשיאל לא נכנס כדי להציל את המולדת אלא כדי לצבור בטחון.

עיצרו את הליגה! חלקו את המדליות!

וזה נכתב לפני המשחק

Old

בתחילה הרכש של מנצ׳סטר יונייטד בקיץ הזה קצת עצבן אותי. הקבוצה המשעממת בליגה, הפרש שערים 29-54, שש תוצאות אפס אפס ומה אנחנו מקבלים? רוכשים חלוץ אחד כתחליף לזה שאבד (איברהימוביץ׳) ומוסיפים  בלם וקשר דפנסיבי. למרות שאין לי בעיה עם זהות הרכש עצמו: לוקאקו ומאטיץ׳ הם שחקנים מוכחים בליגה הזו ממש ולינדלוף קצת יותר פרוייקט.

אבל כשאני חושב על זה – יופי!

כי הדבר שמנצ׳סטר יונייטד באמת צריכה הוא מנג׳ר מהדמות שהיא רגילה אליו. מנג׳ר יציב בתפקידו למספר רב של שנים. שהקבוצה מגיבה אליו. שתופס שחקן ומסדר לו את המשחק ומוסיף לו משהו. שמאמין בשחקנים שלו. ומה שאני רוצה מג׳וזה מוריניו העונה הוא לראות מה הוא עושה עם מחטריאן, מה הוא עם עושה עם מרשיאל, מה הוא עושה עם פוגבה ומה הוא עושה עם מאטה. האם הוא שם סוף למגמה ההרסנית לפיה שחקנים נכשלים במנצ׳סטר יונייטד. זה ייתן לנו אינדיקציה שהוא ראוי לכסא.

כי העניין הוא כזה. אחרי ששלושה מנג׳רים אספו כדורגלנים בהרבה כסף נוצר פתאום ביונייטד פוטנציאל לקבוצה מעולה. אין שום בעיה בסגל הזה.

למה אני אומר כך? אחרי עונה שהייתה התגלמות הבינוניות?

תחשבו פוגבה-מרשיאל-לוקאקו-ראשפורד כיהלום התקפי שהוא הבסיס של הקבוצה. כשבהרכב הבסיסי הררה מאחריהם כשוטר תנועה ומאטיץ׳ כאיש נקיון.

ומפה אתה יכול לעבוד: אתה יכול להזריק את מאטה או מחטריאן או אפילו אנדרס פריירה לקצת ברק. ומאחרי מאטיץ לינדולף-באיי יכולים להיות קו בלמים מאד נוח עם הכדור. עם ואלנסיה במגן הימני שהוא כבר ההצלחה הגדולה של מוריניו. והכאילו בעיה במגן השמאלי היא  בסך הכל בין מגינים בינלאומיים של אנגליה, איטליה, הולנד וארגנטינה. זה לא ייפול על המגן השמאלי.

ואז יש לך את פלאיני, לינגארד, סמולינג וג׳ונס לייעוד האמיתי שלהם: עומק. ודרך אגב, דה חיאה בסוף נשאר. בונוס עצום.

אה. ובאמצע העונה תקבל את זלטן כמחליף על ל-20 דקות אחרונות.

אני לא אומר את כל זה כתסריט אופטימי. אני מציב את העובדות: עבודת אימון טובה ויש כאן בובה של קבוצה. צעירה, קשוחה, מהירה. המנג׳ר שלפני זה שלפני הקודם היה מטייל לאליפות עם סגל כזה. לא כתבתי את כל זה כדי להגיד שאם יונייטד תכשל מוריניו נכשל. אני בכל מקרה מאילו ששוללים את המשוואה כשלון=פיטורים. אני בעד שאנשים יתקנו.

כי אתם יודעים משהו? גם מנג׳רים הם בני אדם. יש להם תקופות קשות. מוריניו עבר את השנתיים הקשות בקריירה שלו – שנתיים ברציפות שהוא מקום אחרון בין שש הקבוצות הגדולות. ועם כדורגל איום. אבל זה בדיוק המבחן. מנצ׳סטר יונייטד צריכה לחזור למדיניות של מנג׳ר לשנים ארוכות. מנג׳ר לשנים ארוכות זה לא מי שלא טועה. לא מי שלא נכשל. לא מי שלאירופה אין תשובה לכל דבר שהוא עושה. זה מי שמתגבר, לומד, משתנה וחוזר לעצמו.

להתגבר, לחשב מסלול מחדש. זה המבחן של מוריניו.

*

 ויש גם ווסט-האם היום עם צ׳יצ׳ריטו שחוזר לאיצטדיון בו נסק מאלמוניות במקסיקו. ההצלחה של צ׳יצ׳ריטו היא בדיוק הפער הכואב בין שנות פרגוסון לשנים האחרונות. כשצ׳יצ׳ריטו הגיע חולצת יונייטד גרמה לשחקנים לעוף. תקופה בה כשחקן תרמת ליונייטד את הדברים שאתה טוב בהם ואת הדברים שאתה לא יודע לעשות עשתה עבורך הקבוצה. בשנים האחרונות החולצה היא משקולת. שחקנים נשפטים על החסרונות שלהם. כי לקבוצה אין ערך מוסף.

להחזיר את הקסם שבחולצה. זה המבחן של מוריניו.

 *

וזו הסיבה לאופטימיות. לא בגלל הסיכויים שהם בכל מקרה לא גבוהים. אלא שאני מאמין שנגלה אם מוריניו הוא האיש. כן או לא, זה צעד מרכזי בתיקון המועדון.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

139 תגובות ל “הניצחון על ווסט-האם”

  1. עצמות עצלות (פורסם: 13-8-2017 בשעה 05:32)

    אתה באמת מאמין שיונייטד תחזור למנג׳ר אחד במשך שנים ארוכות? זה מרגיש קצת כמו עצימת עיניים לכל מה שקורה בכל שאר אירופה.

    להגיב
    • יאיר אלון (פורסם: 13-8-2017 בשעה 06:06)

      לעצימת עיניים שכזו התרגלנו במשך יותר משני עשורים

      להגיב
  2. dmc (פורסם: 13-8-2017 בשעה 05:47)

    יונייטד, סיטי, ליברפול, צ'לסי, טוטנהאם מחזיקות מנג'רים אדירים והלוואי שיישארו כמה שנים ביחד ויתחרו על הטופ. ונגר זה כבר סיפור אחר

    להגיב
  3. Amir A (פורסם: 13-8-2017 בשעה 06:27)

    פוסט נפלא. תמצית אוהד הספורט המכור, זה שברגע פתיחת העונה/שריקת הפתיחה לכל משחק שוכח הכל ומאמין באמת ובתמים שהפעם זה יהיה אחרת. כבר כשקראתי את המשפט "אבל כשאני חושב על זה – יופי!" היה לי ברור שמדובר בפוסט שכולו נסיון הכחשה ורמיה עצמית אבל לא ציפיתי להתעלות אדירה כמו זו שהגיעה אחרי כמה פסקאות: "אז יש לך את פלאיני, לינגארד, סמולינג וג׳ונס לייעוד האמיתי…" הייתי צריך לשפשף את העיניים כדי לוודא שבאמת כתוב שם פלאיני. אחרי הכל:
    http://debuzzer.com/dorfan/75754/

    (הכל ברוח טובה, דורפן. הייתי אפילו מאחל לכם בהצלחה העונה, אבל מה לעשות שבשנות ה-70 היה לי פוסטר של ליברפול הגדולה מעל המיטה, עם חתימות של השחקנים. אז נאחל לכם שתסיימו במקום השני)

    להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:35)

      יתכן שנסיים שניים, אם נהיה באמת טובים.
      הבעיה שלך אמיר, היא שהקבוצה שלך לא יכולה להיות ראשונה גם בליגה של קבוצה אחת.
      החיים המרים האלה…..

      להגיב
      • Amir A (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:54)

        בשביל ההגינות כלפי האוהדים האמיתיים כאן של ליברפול אני חייב להודות שמאז שטרי מקדרמוט (האיש והשפם) ושות' פרשו מהמשחק אני כבר לא עוקב אחרי הקבוצה חוץ מפה ושם.

        להגיב
  4. יותם (פורסם: 13-8-2017 בשעה 07:18)

    מסכים מאוד. אני הצבתי שני יעדים דומים לעונה :
    1. להיות רלוונטי בחודש מרץ (ללא תלות בצורה וביופי של הכדורגל).
    2. ששניים מבין מרסיאל/מחטיריאן/ראשפורד ייתנו עונה שתשאיר טעם של עוד (לא יודע לכמת.. אולי דו-ספרתי בליגה?).

    שתי משימות של מאמן.

    להגיב
  5. אריק (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:11)

    לי הספיקה הכותרת. התגעגענו וטוב להפגש כאן שוב.
    אחזור על מה שכתבתי אצל טל – עשו מיונייטד קבוצת מרכז טבלה – היא לא. עשו מהיריבות 4 פעמים ריאל מדריד, הן ממש לא. לכולם חולשות משמעותיות.
    לא מתעקש על כדורגל צבעוני. את האליפות הראשונה של פרגי אחרי הפוגה ושנתיים רצופות של מוריניו בצ'לסי, יונייטד לקחה בטחינה איטית ונחושה שלאט לאט השיבה את הבטחון והקבוצה גדלה במהלך העונה. כזאת עונה אני רוצה ודווקא היו סימנים מול ריאל. נחישות תביא את יונייטד רחוק. ההגרלה בהחלט מאפשרת לקוות ל15 מ15. מצידי ששלושה מהם יהיו 1-0. קדימה למלאכה!

    להגיב
    • ארז (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:27)

      אריק, שאיפותיך הענוות ביחס למחזורים הראשונים מעוררת הערכה והשראה. הסתפקות במועט לא מוערכת דיה בימינו.

      להגיב
      • ארז (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:27)

        מעוררות

        להגיב
  6. אלעדוס (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:13)

    מוריניו צריך לגלות פרגמטיות אדירה כדי להגשים את הציפיות האלה.
    מצד שני – מוריניו.
    אם הכל יתחבר בהתחלה אולי באמת הבחור יחזיר קצת בטחון ונראה את מה שמיוחל בפוסט הזה. הלוואי.

    להגיב
  7. ניינר / ווריור (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:20)

    אין שום דבר נגד יונייטד אבל כשלון של מוריניו ישמח אותי מאד. אני משוכנע שפג תוקפו ונראה זאת השנה.

    להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:36)

      אמר מי שקלופ (!) הוא תקוותו….

      להגיב
      • ניינר / ווריור (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:51)

        קלופ? הו דה פאק איז קלופ? אין פוצ' וי טראסט!!!

        להגיב
        • יוסי מזרחי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:11)

          סליחה ניינר, בלהט הדברים איבדתי את הכוון.
          סליחה על מה שיכול להתפרש כעלבון (אתה יודע ההם מהעיר ההיא…)
          פוצי? בעיה אבל פתירה מבחינתנו, אני מאמין.

          להגיב
          • matipool (פורסם: 13-8-2017 בשעה 10:52)

            באת קרבי היום, הא יוסי?
            הייתי רוצה לראות אם פג תוקפו של מוריניו לא אחרי רכש של מעל מאתיים חמישים מיליון פאונד בשנתיים (לא כולל רכש גדול בשנתיים שקדמו לו) אלא בתנאים קשים יותר.

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 11:17)

              כן הוא יחתום באיכסל עם רונלדו רק כדי להוכיח לך שיש לו את זה עדיין.
              הייתי רוצה (ממש. אבל ממש לא) לראות את המנגר שלכם מצליח ביותר ממקום אחד לפני 5 שנים

            • matipool (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:07)

              גם אתה די חם, הא? חששות לקראת משחק הפתיחה?
              לקחת את זה קיצוני מדי. אפשר גם עם ווסטהאם / סוטון / פאלאס וכאלה. גם אברטון יכול להיות מעניין מאד אבל בלי רונאלדו!

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:11)

              I'm cool like a cucumber

            • יוסי מזרחי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:16)

              מתי, חלק מזה בא כדי להפיג את המתח….
              בכל מקרה כמו שהרבה אמרו כאן נגמרו התרוצים.

    • רומן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:35)

      רשמתי

      להגיב
  8. אלון 66 (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:30)

    אופטימיות זה חשוב אבל ריאלית מה יש למנג'ר הזה לתת שיתאים לרוח יונייטד ?

    הוא לאט לאט מחסל את הצעירים, פוסו מנסה ווארלה כבר לא עימנו ופריירה אם ישאר, יראה חולצה בליגה אולי ל-20 דקות העונה.
    אחרי הצעירים הוא יחסל כנראה את מרסיאל בדקות המשחק ובהצבות הזויות בעיקר למשימות הגנה.
    לדעתי יש סיכוי סביר שהוא יעצור גם את ההתפתחות של ראשפורד כשיעדיף את פלאיני (פלאיני ?) או לינגארד שיותר תורמים הגנתית.
    נסיון להיות קבוצה התקפית הוא חיסל שנה שעברה כשלעולם רק מגן אחד עובר את החצי ו-1-0 במשחק זאת הצלחה.

    עוד נזכה בתארים איתו ואולי במקרה גם באליפות, אבל לשבת ולראות 90 דקות כדורגל של נבחרת יוון ?
    לא רציתי אותו לפני – לא רוצה אותו עכשיו – לא ארצה אותו בעתיד.

    נ.ב.
    נאמנים פצעי אוהב.

    להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:37)

      רברים מהלב אלון, אבל יש לי הרגשה שתרצה לקחת אותם חזרה, ואני מאחל לשנינו שתהיה לך סיבה טובה לעשות כך.

      להגיב
      • אלון 66 (פורסם: 13-8-2017 בשעה 13:43)

        אמן ואמן יוסי.

        להגיב
    • רומן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:37)

      השטויות על כדורגל הגנתי של מוריניו חייבות להפסק מתישהו.
      סתם לדוגמא ריאל מדריד של מוריניו בעונתו השניה היתה התקפית הקבוצה ההכי גדולה שראיתי.

      להגיב
      • שי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 15:28)

        אבל זו לא סתם דוגמה – בריאל ציפו ממוריניו בפירוש לשחק התקפי. וכמובן היו לו את הכלים לזה. אז הוא שיחק התקפי. לא נראה שביונייטד יש ממנו דרישה כזאת.
        מוריניו לפני הכל אוהב שליטה. בד"כ הדרך הכי קצרה לשם עוברת בהגנה.

        להגיב
        • ק. (פורסם: 13-8-2017 בשעה 23:17)

          וגם שם הוא עף בחצי גמר הצמפיונס 3 פעמים על פחדנות

          להגיב
      • שי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 15:28)

        שליטה לא במובן של פוזשן, במובן של הכתבת התנהלות המשחק.

        להגיב
  9. כחול (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:32)

    זו גם ההזדמנות האחרונה למוריניו להתחרות ברמות הכי גבוהות. אם הוא ייכשל השנה גם פסז׳ לא ייקחו אותו והוא יאלץ לאמן נבחרות כמו אנגליה.
    לא רואה אותו נכשל. הליגה רשומה על שמו העונה, ככה זה עונה שנייה. הבעייה היחידה היא פפ שאם דברים יתחברו גם לו – יהיה מאד צמוד.

    להגיב
    • רומן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:30)

      צפיתי בסיטי אתמול.
      מאוד חששתי לפני המשחק, המשחק הרגיע אותי.
      סיטי יותר מדי תלויה בדויד סילבה וקון אגוארו, נראה שאין להם יותר מדי פתרונות התקפיים חוץ מ2 שחקני העל האלה.
      סיטי היא לא המכונה שפפ היה רוצה לראות.

      להגיב
      • dmc (פורסם: 13-8-2017 בשעה 11:27)

        דה ברויינה גבריאל חזוס סאנה סטרלינג וברנארדו סילבה הם לא פתרונות התקפיים?

        להגיב
        • רומן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:40)

          יכול להיות על הנייר, דה ברוינה שחקן ענק.
          אבל אתמול כל היצירתיות הגיעה מדה סילבה, סיטי שיחקה מאוד אנמי נגד קבוצה חלשה להחריד.
          חששתי מאוד לראות מכונה של פפ סטייל באירן שוטפת את הדשא, במקום זה ראיתי קבוצה מאוד חזקה פיסית, אבל חסרה את השטף המפחיד שכ"כ מאפיין את הקבוצות של פפ.
          בקיצור סיטי לא מפחידה אותי יותר מדי.
          אני מחליף את ההימור הפסימי שלי מ1.סיט 2. יונייטד ל1.יונייטד, 2.ארסנל

          להגיב
  10. יוסי מזרחי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 08:38)

    מצטרף לכל מילה שרונן כתב.
    זו שאלת השאלות: מוריניו.

    להגיב
  11. אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:00)

    טור מצויין. בהחלט היה חסר לי גם הטור וגם כדורגל ויונייטד.
    דבר אחד שאני רוצה להוסיף. לא הכל תלוי במוריניו. זה לגמרי בגבולות הסביר לצפות משחקנים לשחק טוב גם אם הם לא בדיוק בעמדה שלהם או עולים כמחליפים. הרבה תגובות פה ובכלל על איך מוריניו הורס שחקנים, אז מה עם שחקנים שבונים את עצמם? מארסיאל פוגבה וגם מיקי יכולים לבטא את הכישרון העצום שלהם ללא קשר למוריניו. הגיע הזמן.

    להגיב
    • Ljos (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:10)

      קשה במערכת לחוצה, ללא גיבוי, ללא עזרה ולפעמים אפילו כשפועלים ישירות נגדך.
      במערכת כזו רק מעטים יצליחו להתעלות מהביוב.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:19)

        המערכת לא כזו רקובה ולא ביוב ולא אשפה. ויש שחקנים שידעו לקחת אחריות ולהעלות את הרמה גם שנה שעברה. ואלנסיה. הררה. באיי. ואיכשהו זלאטן גם הצליח לשמור על הסטטיסטיקה שלו. לא הכל זה כמה חיבוקים קיבלת מהמנגר והאם אתה משחק בול במשבצת מהנוער או שלא פתחת. אלה מקצוענים שמרוויחים מיליונים. מותר להם להצדיק את זה בלי קשר למוריניו

        להגיב
        • Ljos (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:26)

          המערכת לא רקובה, רק מאוד בעייתית.
          זה – "תקופה בה כשחקן תרמת ליונייטד את הדברים שאתה טוב בהם ואת הדברים שאתה לא יודע לעשות עשתה עבורך הקבוצה. בשנים האחרונות החולצה היא משקולת. שחקנים נשפטים על החסרונות שלהם. כי לקבוצה אין ערך מוסף." זה לא חיבוקים או לשחק בול במשבצת מהנוער. זה הרבה מעבר, ואין שום רמז למשהו כזה ביונייטד, או שיכול להיות משהו כזה.
          אתה טוען שאין שום קשר בין יכולת לסביבה שמסביב?

          להגיב
          • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:37)

            יש קשר
            אבל
            הסביבה היא לא כזו בעייתית כמו שאתה טוען. האווירה החברתית נראית סופר בריאה לדוגמא. ושוב.
            אי אפשר להתחבא מאחורי תירוצים כאלו כל הזמן. אין סיבה שפוגבה לא ישחק פשוט ויעשה הגנה כמו שצריך. אין הצדקה למרסיאל לבעוט לשמיים ולעשות דריבלים בלי עבודה טאקטית ולוק שואו יכול וצריך לתת יותר ממשחק שניים טובים בעונה. שחקנים עם אופי וכישרון יכולים להתעלות על נסיבות. שיהיו מקצוענים ולא פרימדונות ושימצו את הפוטנציאל שלהם ויפסיקו להיות הבטחה.
            וואללה כתבתי ממזמן שהרבה מזה תלוי במוריניו. אבל לא * רק * בו

            להגיב
            • Ljos (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:53)

              אם מרסיאל צריך להוכיח את עצמו ב-20 דקות, בעמדה לא מתאימה, כשהוא מתעסק בעיקר בהגנה ויש לו שתי נגיעות במשחק לעשות זאת – הוא יעשה טעויות.
              אם פוגבה לא שחקן הגנה טוב, אבל כל הזמן דוחפים אותו לשם, תוך כדי שבהתקפה מסתמכים רק עליו לעשות קסמים – יהיו בעיות.
              שוב, רק מעטים מאוד יכולים להתעלות על נסיבות, והשחקנים האלו הם בדרך כלל המטורפים עם סכינים בין השיניים (סווארזים למיניהם). אני רוצה סביבה שנותנת לכולם את הנסיבות להצליח. גם לפרימדונות יש מה לתרום, ובסביבה תומכת, הפרימדונות לא יראו לך כמו פרימדונות. בסביבה של היום כריסטיאנו רונאלדו היה גומר כמו דפאיי.
              מסכים שזה לא תלוי רק במוריניו. אבל הוא נמצא בעמדה הכי חשובה כאן.

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 10:03)

              רונאלדו הוא דוגמא מצויינת..גם בבני איכסל מליגה ב מרכז הוא היה מצליח.
              גם מרסיאל וגם פוגבה קיבלו המון הזדמנויות וכן ממקצוען מצופה להכנס לעשות הגנה 20
              דקות אם זה מה שהקבוצה צריכה. אולי פה טמון הכשל – הם שחקנים בקבוצה ולא הקבוצה
              משרתת אותם. שלא יהיו שחקני טינדר אלא שחקני כדורגל

            • Ljos (פורסם: 13-8-2017 בשעה 10:20)

              לא מאמין בפוטנציאל דטרמניסטי. גם לא של כריסטיאנו רונאלדו.
              אמרתי שלא מצופה מהם לעשות הגנה? אמרתי שאל תצפה אחר כך שהם יהיו בשיאם בשתי הנגיעות שלהם בהתקפה.
              זה ביחד. קבוצה למען השחקנים ושחקנים למען הקבוצה. משתפים פעולה כדי להוציא יותר אחד מהשני. לשחק על היתרונות ולהחביא את החסרונות. בינתיים עושים בדיוק הפוך ומתלוננים שהם לא מצליחים. לפחות עוד לא ניסינו את רומרו בהתקפה והתלוננו שהוא לא מבקיע מספיק.

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 10:29)

              זה לא עניין של פוטנציאל כמו עניין של אופי.
              מרסיאל קיבל הזדמנויות גם בהרכב ראשון וגם בול על המשבצת שלו- קיצוני. הראה ניצוצות לצד
              הרבה החלטות לא טובות ותיסכול.
              אבל זה לא עניין של רק שחקן זה או אחר זה עניין עקרוני. לא הכל זה הנסיבות והסביבה. גם בחיים.
              ובשבילי לפחות עונה שעברה לא הייתה כישלון ולא היו לי המון תלונות. ואני עוד בטינדר..

            • Ljos (פורסם: 13-8-2017 בשעה 10:59)

              נראה לי שאם כריסטיאנו היה מגיע לבני איכסל, הוא היום היה מקסימום מככב במדורי הרכילות והכלכלה של סין.
              נסיבות וסביבה זה הרבה מאוד. כמו המחקר שאומר שעוני מוריד את רמת המשכל.
              לפחות בצד החיובי, דרישות הרכש של מוריניו תמיד נראו כמו פרופיל בטינדר. "אני מחפש שחקן נאמן, נחמד ומכבד. ושיהיה גבוה, חזק וקשוח". אם רק זה היה עוזר להם להבקיע גם במציאות.

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 11:08)

              אין ספק שסביבה היא גורם משפיע על הרבה תחומים בחיים..לא תמיד מכריע.
              אתה לא ממועדון המעריצים של זוזה בפורטו. בסדר. אני אוהד יונייטד וכרגע הוא המנגר. אני בעדו.
              נסה ו(אולי) תהנה

            • Ljos (פורסם: 13-8-2017 בשעה 15:27)

              לא של ז'וזה בפורטו. ולא של ז'וזה בצ'לסי. ולא של ז'וזה באינטר. ולא של ז'וזה בריאל. בכלל לא של ז'וזה.
              אלא אם כן הוא ישתנה לחלוטין מהיסוד, להיות בעדו אומר בעיניי ועבורי לא להיות בעד מנצ'סטר.
              (לא אומר שאחרים שבעדו הם נגד יונייטד. רק תחושה סובייקטיבית עבורי ומחייבת רק אותי)

  12. טל המנצ'סטרי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:09)

    דרך לפני תוצאה, כי דרך נכונה תביא בסופו של דבר לתוצאות טובות יותר.
    תעוזה לפני חשש, כי מדובר ביונייטד ומה שמתאים למקומות אחרים לא מתאים באולד טראפורד.
    לרצות לכבוש יותר שערים ופחות לחשוב על איך לא לספוג, כי אין דבר יותר גרוע בכדורגל מאשר שעמום (ערך ואן חאל עם טופ 4 בעונה הראשונה שלו או גביע בעונה השנייה שלו).
    זה תלוי במוריניו להביא את האני מאמין שלו (יש לו 100 אחוז גיבוי ביד הקשה שנוקט מול פרימדונות סטייל שואו, למשל) אבל גם לדעת להתאים את הכל למה שיונייטד תמיד מייצגת וזה הרבה יותר מכן או לא זכייה באליפות או מיקום בטבלה.

    להגיב
    • אסף THE KOP (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:19)

      לגבי הסעיף השלישי שלך – אם כך, תחליפו את מוריניו.

      להגיב
  13. שלו (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:26)

    אני לא מחסידי מוריניו.
    אבל, בקריירה שלו הוא ידע איך להוציא משחקנים, לקדם שחקנים.
    ואם זה מה שיעשה השנה, ברוך יהיה.
    הצלחה מבחינתי היא שמןיו תחזור להיות מןיו,
    זה אומר ש"זה אף פעם לא נגמר עד שזה נגמר".
    ככה יגיעו גם ההישגים, לסר לקח שש שנים לזכות באליפות אבל יותר חשוב להפוך את מןיו למפלצת. לז'וזה זה יקח קצת פחות אני תקווה.

    להגיב
  14. ניק (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:32)

    אני קצת סקפטי לגבי הרעיון של תיקון המועדון דרך (כן\לא) מוריניו.
    אם יתברר שמוריניו הוא לא האחד הזה, אנחנו נמשיך להחליף מאמנים, כמו כל קבוצה אחרת באירופה.
    זה לא שהמחליף שלו יקבל שנות בניה חדשות (בניה שלא מלווה בתארים), הימים האלה נגמרו.

    להגיב
  15. southport (פורסם: 13-8-2017 בשעה 09:41)

    מורינו לא צריך לקחת אליפות השנה הוא צריך להיות במירוץ האליפות עד הסוף.
    הוא לא צריך שהקבוצה תשחק כל משחק התקפי וגאוני הוא צריך שהיא תשחק כמו קבוצה גדולה שלאורך ה90 דקות אין ספק שהם יצאו עם ה3 נקודות (גם אם לפעמים זה לא קורה)
    הוא לא צריך לפגוע בול ברכש ולקדם את כל הצעירים הוא צריך להראות שיש לו סגל חזק ויציב שמתקדם לאורך העונה.

    מי שמצפה ליותר אז כנראה שהוא לא היה מרוצה גם מפרגי…

    להגיב
  16. אייב (פורסם: 13-8-2017 בשעה 10:06)

    הסגל שלנו מוכשר מאוד, עם שחקנים שגם מבינים את המשחק וגם מעולים טכנית – מאטה, מקטריאן, מרסיאל, לוקאקו, ראשפורד ופוגבה שטוב לצערנו בעיקר בפן הטכני.
    עם זאת, לא בטוח שהכדורגל שמוריניו יבחר לשחק יתאים דווקא לכישורים האלו. לוקאקו, פוגבה, פלאייני ומאטיץ' שחקנים גבוהים וחזקים מאוד, ולנסיה, הררה, לינגארד וראשפורד נלחמים על המגרש בכל רגע, ויכול להיות שמה שנראה הוא כדורגל קשוח עם הרבה הגבהות.
    אני צופה עונה בה משחקים נגד מנצ'סטר יונייטד יתסכלו כל קבוצת פרמייר ליג. מוריניו ישתמש בפיזיות האדירה שיש לנו בסגל כדי להרוס את הכדורגל של היריבות, ואם יהיה לנו מזל, לבנות כדורגל משלנו מהצד השני.
    לדעתי לא יהיה לנו הרבה מזל, ולרוב הכדורגל יתסכל גם אותנו. מקווה שאתבדה כי הסגל שווה הרבה יותר מבושידו-כדורעף.

    דבר אחד שאני כן זוקף לזכות מוריניו, ומתחבר לדברים שלעיל, הוא הלכידות שהחזיר לקבוצה. השחקנים משדרים אחדות גם על המגרש וגם מחוצה לו, ואומרים בכל הזדמנות שהם רוצים להילחם על תארים וחושבים שביכולתם לעשות זאת. לא ראינו את זה ב-4 העונות האחרונות, וזו כבר התחלה שמזכירה במשהו את מנצ'סטר יונייטד.

    להגיב
  17. איתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 10:07)

    אף פעם לא הייתי מחסידי מוריניו, אבל אני חושב יש שינו לבין יונייטד התאמה לא רעה בכלל. מאמן עם אגו שמגיע למקום שצריך מנג'ר שהוא גדול מהשחקנים. ולזכותו של מוריניו ייאמר שהוא מבין לאן הוא הגיע – באופן יחסי הוא הרבה יותר "ממלכתי", וזה נראה שהוא נמצא במקום שנכון עבורו. בהקשר זה – אני חייב לומר שההתנהלות שלו מול רוני הייתה מאוד אלגנטית – הוא הבין שהוא לא מתאים לו מבחינה מקצועית אבל התייחס אליו בכבוד הראוי לו, וזה לא כל כך טריוויאלי.

    אני חושב שמוריניו מבין משפט שפרגי אמר פעם: "Attack wins you games, defence wins you titles". קודם כל צריך לבנות בסיס טוב לקבוצה – עמוד שדרה חזק כדי שאף קבוצה לא תוכל to bully יונייטד. הברק והקסם מגיעים אחר כך.

    כמה תקווה וסיבות לאופטימיות:
    לינדלוף יילך וישתפר – אם יש מישהו שיכול להפוך בלם למעולה זה מוריניו.
    מרשיאל יהיה יותר יציב השנה – צריך לזכור שהוא עבר שנה מאוד קשה בחייו הפרטיים שנה שעברה.
    מחטיריאן גם ישתפר – גם השנה הראשונה שלו בגרמניה הייתה מאוד קשה. לוקח זמן להתרגל לליגה הזו.
    בסיס יציב – אחד היתרונות של ריאל בשבוע שעבר הייתה העובדה שהקבוצה הזו כבר מכירה אחד את השני מעולה.

    להגיב
  18. שלמה (פורסם: 13-8-2017 בשעה 11:36)

    גיליתי, הוא אינו האיש הנכון,
    עבר זמנו, בטל קורבנו,
    חסר שחקן כנף ימין ברמה גבוהה, מאטה, ומחטיריאן
    אינם כאלה, מרסיאל מקרה אבוד מוריניו אינו מאמין בו
    לכן הוא רוצה את פרישיץ,
    יונייטד לא החתימה קשר אחורי מס׳ 6,
    מאטיץ׳ אינו כזה, פאביניו היה מעולה עבורנו,
    אך המשא ומתן עם מונקו לא צלח,
    לכן להערכתי יונייטד תיאבק העונה על מקומות 3, 4
    בהצלחה היום,
    שוב 0:0 היום אני אשקול מנוחה ארוכה לעונה הקרובה.

    להגיב
  19. yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:20)

    מקום 2-4 לא יכול להיות "התגלמות הבינוניות"…
    בליגה כל כך שיוויונית כרטיס לליגת האלופות זה הרף ועמדתם בו.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:24)

      סיימנו 6 והתוצאות מול הגדולות היו פחות מבינוניות..והכדורגל בהרבה חלקים היה גם הוא בינוני.
      זה יונייטד. רף אחר.
      ואגב. בלי להיות קטנוני.. אז הצעת גם את שרלה בהתערבות לא?

      להגיב
      • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:27)

        אני לא טוען שהיתה עונה גדולה רק שקשה לי לקרא לזה התגלמות הבינוניות.
        מקום 6 השנה כן יענה להגדרה הזאת.
        כן, זרקתי את שרה כבונוס :-)

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:34)

          נווווו…יש המלצה של הפרליטות לא??
          אז או שיש לי בעיה בראייה או ש..

          להגיב
          • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:35)

            יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא…

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:38)

              אתה סתם דוחה את הקץ..עדיף לגמור עם זה בתחילת העונה וגם שתהיה הפרדה
              עם אביאל. איתו זה יקרה בכריסמס בטח

            • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 13:39)

              רק מזכיר שההתערבות היא על הגשת כתב אישום. לא המלצות, לא שימועים, הגשת כתב אישום.

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 13:58)

              שלב ההכחשה..:-)

            • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 14:34)

              לא הבנתי איך בדיוק יעזור לך שאשנה את הניק לפני שבאמת צדקת…
              בנוסף, אם אעשה את זה, איציק ישנה ניק ל"ירון משקר" :-)

            • אביאל (פורסם: 13-8-2017 בשעה 16:15)

              אמיתי – עד לאיזה תאריך סיכמנו בסוף ?

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 16:26)

              אביאל. שנתיים או בחירות לא?
              אבל אין לי בעיה שנחליט מה שתגיד

            • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 16:59)

              אמיתי, לא יודע מה סיכמת עם אביאל אבל בינינו זה עד יום הבחירות.00:01 ביום של הבחירות ואין כתבי אישום – ניצחתי.

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 17:00)

              מקובל ירון

            • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 17:01)

              אני מקבל את הסמארטפון אביאל מחשב.

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 17:12)

              אם וכאשר.. לחודשיים. ידוע

            • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 17:17)

              סיכמנו לחודש

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 17:49)

              בגלל שאני אחד ואתם שניים אז סיכמנו שאתם חודש ואני אחליף לחודשיים. לא הגיוני והוגן?.. וואלה באמצע משחק קשה לחשוב..

            • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 18:29)

              אם סיכמת עם אביאל אז בכיף.
              אני מבחינתי הייתי לארג', חודש בנייד יספק אותי.
              אני התחייבתי בתמורה לחודש גם בנייד וגם במחשב והוספתי את שרה כבונוס :-)

            • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 18:32)

              אחלה. אבל זה שהוספת את שרה רק מוסיף לסיכון שלך ככה שחודשיים עוד יותר מתבקש..

            • yaron (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:06)

              ברור שזה מוסיף לסיכון וזאת היתה המטרה…
              חודש בנייד יספק בהחלט אבל לך תדע, אולי לא תרצה לשנות בחזרה ;-)

  20. אופיר.מ (פורסם: 13-8-2017 בשעה 13:01)

    בתור הווינגמן הספורטיבי של אוהד יונייטד מושבע יוצא לי לראות את רוב המשחקים של יונייטד בשנים האחרונות, ומול מדריד דווקא כאשר פלאיני נכנס המשחק הלך יותר ויותר ליונייטד. יחד איתו יונייטד פיזית וחזקה בהרבה והמשחק הזה מתאים יותר לסגל הקיים… ראשפורד לא מתאים לאגף למרות המהירות שלו. מאבד הרבה כדורים והולך הרבה עם הראש בקיר.

    להגיב
    • רומן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 13:47)

      לגמרי

      להגיב
  21. יואב בורוביץ' (פורסם: 13-8-2017 בשעה 13:54)

    דורפן, אתה מציג תמונה כאילו כל הצלחה של היונייטד תהיה מקורה בעבודה נהדרת של מוריניו, וזה לא בהכרח כך. אני חוזה שיונייטד תקח אליפות (הימור, לא יותר, אך כזה שמבוסס על איכות שחקנים) ואני לא מחזיק ממוריניו כאחד המאמנים הטובים כיום בפרמייר ליג. כלומר, אפשר לזכות באליפות גם בלי מוריניו גדול.

    להגיב
    • JM (פורסם: 13-8-2017 בשעה 22:11)

      מוריניו 13-14 בדירוג המאמנים בליגה אנגלית.

      להגיב
      • יוסי מזרחי (פורסם: 16-8-2017 בשעה 06:28)

        JM
        13 ועוד 14?
        לא רע, נכון??

        להגיב
    • דורפן (פורסם: 16-8-2017 בשעה 10:19)

      חלילה – את חלק מהשחקנים רוכשים על פי המלצות שלי. רק מדי פעם מוריניו זורק מילה.

      להגיב
  22. אבי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 14:14)

    מסגור קולע של העונה, עם השאלה הנכונה.
    גם אני מקווה שמוריניו יתגלה כאיש הנכון. לא בטוח, אבל מקווה. לא בטוח, אבל בשביל זה יש טלוויזיה, וכמה חודשים.

    פתיחת עונה חזקה של רונן – נקווה שיידע לשמור כוחות, ולא יתעייף מהמשחקים באירופה!

    להגיב
  23. שי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 15:22)

    בינתיים התפנה שחקן שמת לשחק ביונייטד. הוא 1.95, ועושה 100 מטר בפחות מעשר שניות. כרגע עם פציעה קלה בהמסטרינג. לא אוהב לעשות הגנה. כנראה ישחק אפילו בחינם.
    לא תיקחו? לפחות לגביע הליגה?

    להגיב
    • אבי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 15:59)

      …ויש לו אויר לשתי התקפות ;)

      להגיב
      • אורי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:25)

        סופר סאב

        להגיב
    • גל ד (פורסם: 15-8-2017 בשעה 10:20)

      תחשוב על המרצ'נדייזינג.

      להגיב
  24. dorigil (פורסם: 13-8-2017 בשעה 16:53)

    לינק לסטרימינג?

    להגיב
  25. דוד (פורסם: 13-8-2017 בשעה 16:57)

    טכניקה, תרגול של תיאום בהתקפה ובהגנה, אלו דברים שהולכים, נבנים ונרכשים במהלך החצי הראשון של העונה.
    הקשיחות הפיזית האדירה שהפגינו שחקני יונייטד במשחק מול ריאל (למרות שחסרון של צורת משחק התקפית ממש זעק), זה משהו שלא נרכש אף פעם.
    אז כן, יש סיבה לאופטימיות, כי הסגל כשרוני מספיק מבחינה התקפית. אני חושב שנראה סוג של 'צ'לסי הגדולה' אבל משופרת.

    להגיב
  26. אדם (פורסם: 13-8-2017 בשעה 17:36)

    מאטיץ' מספר אחד על הדשא, רק שימשיך ככה.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 17:50)

      וואו לגמרי. ממשחק למשחק אני אוהב אותו יותר. החולצה בדרך

      להגיב
      • מתן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:16)

        לא אחליף בשום מחיר את חולצת #31 שלי מלפני שנתיים

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 20:58)

          שוויני?

          להגיב
          • מתן (פורסם: 16-8-2017 בשעה 00:26)

            כן

            להגיב
  27. טרנטה (פורסם: 13-8-2017 בשעה 17:51)

    אליפות קלה ומכוערת

    להגיב
  28. אריק (פורסם: 13-8-2017 בשעה 18:59)

    זה היה נחמד מאוד.

    להגיב
  29. Danny - Long Island (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:04)

    Great display of football

    להגיב
  30. מתן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:13)

    תנו לרשפורד לפתוח כל משחק ולא אכפת לי מהשאר. אני מאוהב

    להגיב
  31. יואב (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:16)

    ראשפורד לבלבלב…

    להגיב
  32. יוסי מזרחי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:19)

    לא להסיק מסקנות.
    התחלה יפה, יש מבנה של קבוצה, יש רעב ותוקפנות, יש למה לצפות.
    אני הייתי רוצה להעלות לדיון את שאלת העמדה של ראשפורד היום, (לא בעוד שלוש שנים) כאשר לדעתי, טוב לו יותר כשהוא בא מהצד. אולי יתן פחות גולים אבל יבנה הרבה מאוד ויהיה ציר מרכזי של על החלק למעלה.

    להגיב
    • סימנטוב (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:24)

      שכחתי את התחושה הזאת שהנשימה נעצרת

      להגיב
    • אסף the kop (פורסם: 13-8-2017 בשעה 20:11)

      עד שימכר לריאל/ברצלונה/באיירן/פ.ס.ז'…

      להגיב
      • southport (פורסם: 13-8-2017 בשעה 21:48)

        ראשפורד יליד העיר ואוהד יונייטד קשה לי לראות אותו עוזב

        להגיב
        • אסף the kop (פורסם: 14-8-2017 בשעה 19:36)

          הכל שאלה של ג'ובות

          להגיב
          • אמיתי (פורסם: 14-8-2017 בשעה 21:01)

            תקרא אצל חבר שך גרייזס שטוען שכבר לא..

            להגיב
            • אסף the kop (פורסם: 14-8-2017 בשעה 21:25)

              גרייזס חבר שלי ?
              הוא יודע מזה ?

            • יואב (פורסם: 14-8-2017 בשעה 21:30)

              קופ,
              זה גם כסף אבל גם הלאטיניות.
              לספרדיות הגדולות- קל יותר לפתות את רונאלדו וקוטיניו מאשר את לאמפרד או גיגסי.

            • אסף the kop (פורסם: 14-8-2017 בשעה 21:33)

              זה נכון
              אבל כשהם רצו הם לקחו את בייל ואואן

            • אמיתי (פורסם: 14-8-2017 בשעה 21:38)

              בשבילי אתם הblm והkkk- יעני לשיטתך אותו דבר..(-:

  33. אביאל (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:21)

    אחרי המשחק של מאטיץ היום, אני בעיקר חושב שהאידיוט שמכר אותו ליונייטד צריך להיות אדם טיפש מאוד וגם להפסיק כל קשר שלו לצ׳לסי.

    להגיב
    • דורפן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:30)

      מי זה? אמנלו?

      להגיב
      • אביאל (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:40)

        ממה שקראתי (זה שמועה) Marina Granovskaia אחראית על המהלך, אמנלו דווקא מתנהל כמן שצריך בשנים האחרונות.

        להגיב
        • כחול (פורסם: 13-8-2017 בשעה 23:00)

          מי שזה לא היה (אלא אם זה אמנלו שאיתנו כבר שנים), אין ספק שהוא צריך לאבד את העבודה שלו. ועכשיו אנחנו עולים בלי קשר אמצע מול ספרס – כזה טמטום עוד לא היה לנו.

          להגיב
          • אביאל (פורסם: 14-8-2017 בשעה 09:20)

            כחול – יותר מזה, מילא מאטיץ׳ אבל מה הלחץ למכור את צ׳אלובה בחמש מיליון ? בכל פעם שהוא שיחק בעונה הקודמת הוא היה טוב מאוד, התנהלות כזו גרועה. גם אפשר להחזיר את ואן חינקל אבל לא ברור למה לא עושים את זה.

            להגיב
            • כחול (פורסם: 14-8-2017 בשעה 09:50)

              כל מילה. זו פשוט קומדיה של טעויות. וכל כך לא מגיע לקונטה מעטפת כזו…

        • רונן דורפן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 23:34)

          מי זו?

          להגיב
          • כחול (פורסם: 13-8-2017 בשעה 23:58)

            יד ימינו של אברמוביץ' במועדון, עבדה איתו בחברת הנפט. היום היא דירקטור בBOARD. מהאתר: "She joined the board of Chelsea FC plc and the Football Club Board in June 2013 and is mainly responsible for player transactions."
            ככה שהיא ככל הנראה אחראית על השטות הזאת. ממה שאני זוכר אמנלו יותר אחראי על המאקרו, כלומר גם על העברות אבל גם על עוד הרבה דברים אחרים (המתחם, הנוער, סוללות המושאלים, סקואטינג וכו')

            להגיב
            • רונן דורפן (פורסם: 14-8-2017 בשעה 18:21)

              אישה ראויה!

  34. Selby (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:33)

    אני אופטימי. מאמין שנשיג מקום רביעי בזכות הפרש שערים.

    להגיב
  35. חזי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:44)

    "המנג׳ר שלפני זה שלפני הקודם היה מטייל לאליפות עם סגל כזה" – בכלל לא בטוח. בכלל.

    להגיב
    • יואב (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:46)

      לא מטייל. סוגר את זה במרץ בערך.

      להגיב
      • יוסי מזרחי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 19:50)

        הוא היה פוסע לאיטו, אחר צהריים שטוף שמש (או גשם), עם חיוך על לחיו האדמומיות.

        להגיב
  36. יותם (פורסם: 13-8-2017 בשעה 20:42)

    איזה משחק ! לפעמים פשוט כל החוליות מתפקדות וכל השחקנים טובים. איזה כיף.
    הבשורה הטקטית שלי מהיום – פוגבה ליד מאטיץ' וזהו. לתת לכישרונות מקדימה לשחק ולהראות מה הם יודעים. והם יודעים.

    להגיב
    • יותם (פורסם: 13-8-2017 בשעה 20:42)

      כן ומאטיץ' איש המשחק גם שלי כמובן

      להגיב
  37. אבי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 21:26)

    לא נעים לי מהררה, אבל הנוכחות של מאטיץ' מאפשרת לוותר עליו בהרבה משחקים עבור שחקן התקפי

    להגיב
  38. רומן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 22:11)

    יאו איזה משחק.. צמרמורת!!
    זאת מנצ'סטר יונייטד!!
    נשאר רק לשים את לוק שואו במקום בלינד ובכלל טרפת.

    להגיב
    • אריק (פורסם: 14-8-2017 בשעה 07:11)

      חשבתי שלא נרדמת אתמול מהקיפוח של ברסה. אבל הכל בראש של היריבים

      להגיב
      • דוד (פורסם: 14-8-2017 בשעה 07:38)

        האמת שהמשחק אתמול מראה שיונייטד לא היתה כ"כ גרועה מול ריאל- קבוצה שב-10 שחקנים, גם בלי רונאלדו משפילה את 12 שחקני ברצלונה בקאמפ נואו.
        אז להפסיד להם 2-1 זה סבבה לגמרי.

        להגיב
      • רומן (פורסם: 14-8-2017 בשעה 09:28)

        לא ראיתי את הקלאסיקו, הייתי בההי מהמשחק של יונייטד, ספרינטים בבית :-)

        להגיב
        • אריק (פורסם: 14-8-2017 בשעה 09:44)

          גם אני לא, ראיתי אתלטיקה, אבל תראה תקציר משעשע,
          איך היה לגדול בANA? ההמנון שלהם די מעצבן אבל שמעתי שהם תרמו רבות במלחמת העולם ה-2?

          להגיב
          • רומן (פורסם: 14-8-2017 בשעה 10:00)

            נו באמת אריק,
            יום ככ יפה היום, היה משחק אדיר אתמול, היום משחקי הכס, לא תגרור אותי לזה :-)

            להגיב
            • אריק (פורסם: 14-8-2017 בשעה 10:01)

              ;)

          • רומן (פורסם: 14-8-2017 בשעה 10:40)

            אגב אני לא חושב ש ANA זכו במדלית זהב, ככה שלא יכלת לשמוע את ההמנון שלהם :-)

            להגיב
            • אריק (פורסם: 14-8-2017 בשעה 10:44)

              היתה קופצת נהדרת לגובה שזכתה והגיבה כמו מארסיאל אחרי גול. היא היא לקחה ובטח היו עוד

            • matipool (פורסם: 14-8-2017 בשעה 11:56)

              זהב אחד וחמש כסף.

  39. טל המנצ'סטרי (פורסם: 14-8-2017 בשעה 08:41)

    שבוע הבא נוסעים למשחק חוץ מול סוונסי, תחת מוייס לפני 4 שנים פתחנו את העונה בסוונסי, כבשנו 4 חתיכות והכדורגל היה ללקק את האצבעות…אז שמחים על הניצחון אתמול, יש עוד הרבה עבודה ובעיקר יהיו עוד לא מעט קשיים, הרבה יותר מאשר ווסטהאם הציבה אמש.

    שלושה שחקנים מרכזיים היו אתמול מבחינתי:

    לוקאקו הגיב נהדר ללחץ שהיה לו על הגב, חלוץ עם תג מחיר עצום, משחק ליגה ראשון, עוד לפני השערים שכבש התנועה והנגיעות שלו היו מלאות ביטחון והשערים מנעו אפשרות של התקשורת להתחיל איזו ספירה שלילית לאחור.

    מאטיץ', סוף סוף מישהו באמצע שגם עושה הגנה, גם מניע כדור לכל טווח, מישהו שמניע את העסק, מזיז עניינים, גורם לאחרים לזוז ולהניע וככה גם משפיע התקפית.
    כמה חיפשנו את שובר השיוויון הזה בלא מעט שחקנים, אבל יש מי שמגיע עם פוזות ונופל מהר, ויש מי שמגיע לעבודה בכדי לעבוד ומאטיץ' אתמול לא רק הדפיס כרטיס.

    ג'ונס, במחצית הראשונה היו לו כמה תיקולים 50/50 של בלם אנגלי קלאסי, נכנס עם כל הגוף והלב ולקח את הכדור ראשון.
    במחצית השנייה היו 2 כדורי גובה שהגיעו אליו, את שניהם הוא הוריד כמו גדול בשקט נפשי על החזה, משם לרגל ומסירה קצרה הלאה, בלי צורך להרחיק והעיקר להרחיק, בלי פאניקה.
    כשהוא מפוקס ובעיקר בריא, הוא פשוט בלם טוב, גם אם משחק הרגל שלו לעולם לא יהיה מושלם.

    להגיב
    • ארז (פורסם: 14-8-2017 בשעה 09:00)

      טל,
      זה אכן עוד מוקדם, למרות שנראה לא רע בכלל אתמול.
      עם ובלי קשר, אני מחכה למחזור 10 פלוס מינוס לפני שאני שואל אותך על הרושם המצטבר מלוקאקו, בתקווה שיפריך את מלוא החששות שלך מההחתמה שלו.

      להגיב
      • טל המנצ'סטרי (פורסם: 14-8-2017 בשעה 09:21)

        ארז,

        אני לא חושב שזה עניין של עשרה מחזורים יותר או פחות, אלא כשיגיעו המבחנים הקשים לאורך העונה, במשחקים מאתרגים יותר מול יריבות והגנות איכותיות יותר.
        לוקאקו וכתבתי את זה גם קודם לכן, את השערים שלו הוא יכבוש, כמו אתמול, אבל אם שמת לב, הגול הראשון היה ממתפרצת, השני היה מכדור נייח, ובין לבין ממשחק עומד יותר, התקשנו לייצר מצבים באמת (להוציא את הכדור הנהדר של פוגבה למאטה) ובמצבים כאלה נצטרך תנועה ומשחק נגיעות חד, קצר ומהיר יותר בכדי לחדור פנימה, שם יהיה המבחן של לוקאקו לראות את כל הארסנל שלו.

        אגב, יהיו כאלה ואולי בצדק שיגידו שאין צורך שלוקאקו יהיה החלוץ השלם יותר, שאת השערים שכבש אתמול, זה מה שהיה חסר לנו והוא שם בכדי למלא את החסר הנקודתי הזה, האם זה יספיק בעבור הקבוצה כולה לעונה טובה באמת? תארים? זו השאלה.

        להגיב
        • אייב (פורסם: 14-8-2017 בשעה 10:07)

          מתפרצות הן כלי כל כך משמעותי שהיה חסר בעונה שעברה. האפשרות שלוקאקו פותח למשחק מתפרצות עשויה להתברר כמשמעותית מאוד, גם נגד הקבוצות הקטנות שכבר הפסיקו לפחד מהגדולות, ובייחוד מול הטופ 6, מולן מוריניו אוהב להתבנקר.

          להגיב
          • טל המנצ'סטרי (פורסם: 14-8-2017 בשעה 10:20)

            מתפרצות כן, הכדורים הארוכים לעברו לא וזה משהו שנצטרך להפסיק לעשות (אתמול לא ראינו) במיוחד נגד הטובות יותר כי זה לא באמת מרתיע.

            להגיב
  40. איאן ראש (פורסם: 14-8-2017 בשעה 19:31)

    מזל טוב על הפתיחה הטובה. בקשר לפוסט של לפני, "עם ואלנסיה במגן הימני שהוא כבר ההצלחה הגדולה של מוריניו". הקרדיט של ואלנסיה כמגן הוא למוריניו?

    להגיב
    • טל המנצ'סטרי (פורסם: 15-8-2017 בשעה 11:26)

      לא, ולנסיה היה מגן מדי פעם עוד בימי פרגי והפך להיות מגן מהטובים בסביבה גם תחת ואן חאל.

      להגיב

ספר לנו מה דעתך על Amir A

ביטול