ישראל והעתיד

בניכוי אנדורה וליכטנשטיין זה הפסד בית שביעי ברציפות של ישראל

סיקרתי פעמיים את נבחרת ישראל בעידן אלישע לוי שאני מעריך שנגמר היום. השני היה בניצחון חוץ מאד לא מוצדק בסקופיה – מקדוניה הייתה טובה מאיתנו והחמיצה פנדל בזמן פציעות. מקדוניה כנראה גם הייתה טובה מאלבניה בבית הזה. זה לא קשור.

המשחק הראשון היה משחקו הראשון של לוי. הפסד במשחק ידידות חסר משמעות לסרביה 1-3 בנובי סאד. התקשורת הישראלית סברה שהתוצאה לא הייתה קשה כל כך בלי לשים לב שהסרבים פתחו עם שבעה שחקנים עם חמש הופעות בינלאומיות או פחות וארבעה מהם היו בני 23 ומטה. והם היום במונדיאל.

שאלתי אז את אלישע לוי אם לנוכח ההגרלה שכללה את איטליה וספרד הוא חושב בטווח של שתי קדנציות והצערה גדולה של הנבחרת. הוא היה כנה ואמר שלא. שהוא לא מוותר על אף קמפיין.

לא רוצה לגנות תשובה כזו של מאמן כי עקרונית זו מנטליות נכונה בספורט. אבל לכן אמור להיות מנהל מקצועי בהתאחדות. אולי סמלי שהשחקן האחרון שאלישע לוי שלח למגרש כמאמן הנבחרת הוא יוסי בניון.

*

Fun fact –

בניכוי אנדורה וליכטנשטיין – הפסד בית שביעי ברציפות של ישראל.

סיכום עונה כחולה
נו האדל

93 Comments

אולג נדודה 9 באוקטובר 2017

אז אתה קורא ליוסי לתפקיד בהתאחדות? או שאתה טוען שלא הייתה סמכות בעלת היררכיה במקום לוי…לא ברור כלכך הפוסט

לא לגמרי הבנתי את תפקיד המנהל המקצועי בנבחרת?
הוא זה שאמור להחליף את ועדת האיתור?
הוא זה שמכתיב אילו שחקנים יעלו מהנוער לבוגרים?
מכתיב הרכב\שיטת משחק?

כמו הטוטל פוטבול ההולנדי
טיקיטאקה הבארסאי

דורפן 10 באוקטובר 2017

צריך מישהו שיגיד לאלישע לוי שהתפקיד שלו הוא להכין את מוקדמות 2020 ולא לתת דין וחשבון על תוצאות.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

רונן אני חולק עליך.
מדוע ארז אדלשטיין כן היה צריך דין על התוצאות ועשה את זה בקושי אבל כמו גבר,ואילו מאמן הכדורגל לא.

מרבית השחקנים התראיינו לתקשורת אז מדוע המאמן לא?
לכאורה עיני הוא הבוס של אלישע,אך זה לא בדיוק נכון…שכרו של עיני וגם של אלישע נגזרים מכספי מיסים,מה שאומר שאני אתה ושאר ה9 מיליון אזרחי ישראל הבוסים של אלישע.

כשאין תוצאות אין דרך,ואין אמונה של הקהל ,השחקנים והתקשורת שאלישע הוא האיש הנכון והאוטוריטה אז כבר הגענו למצב האין ברירה וצריך לחפש כתובת אחרת.

ייתכן ואם היינו מציגים כדורגל טוב יותר מול ליכטנשטיין וניצחון 5-0 יחד עם התוצאה של היום, אולי עוד היה לאלישע סיכוי לעוד קמפיין…אך אפילו חבל ההצלה של ליכטנשטיין לא הספיק.שליכטנשטיין הינה מדינה בכמות תושבים של קרית אונו -בשביל פרופורציה

צור שפי 10 באוקטובר 2017

גם 10-0 מול ליכטנשטיין לא היה משנה את גורל הקמפיין. הוא נחרץ בהפסדי הבית מול אלבניה ומקדוניה עם תבליני הבעיות המשמעתיות.

היסטוריון של ספורט 11 באוקטובר 2017

עיני לא מקבל שכר בתפקידו כיו"ר .
כל יו"ר אגב לא מקבל שכר.

yaron 10 באוקטובר 2017

1+
זאת לא החלטה של אלישע (או כל מאמן).
החלטה על מאמן לשתי קדנציות והתרכזות "בקמפיין הבא" בתוספת צמצום הליגה ל-12 תוך "ויתור" על ארבעה מחזורים לטובת הנבחרת ופגרה נורמאלית לשחקנים (חצי מהם מגיעים למשחקים שחוטים) הן שתי ההחלטות הבסיסיות שצריך לקחת בשביל שבכלל יהיה סיכוי להתקדמות.

Ollie Williams 11 באוקטובר 2017

מה הקטע עם ליגת 12 שכולם עפים עליה?
עד מתי זכרון של יומיים?
בליגת 12 למלכי השערים היו בלחץ 14 גולים, 1-0 ו 1-1 היו התוצאות הנפוצות ביותר, הרמה הייתה זוועתית עוד יותר מהיום.
לא ברור לי מה הערגה הזאת

אלמוג 13 באוקטובר 2017

בול. ליגת 12 קבוצות היתה התקופה אולי הכי משמימה ונוראית
בכדורגל שלנו. התחתית של התחתית. הגדלת הליגה עשתה רק טוב.

Tal 9 באוקטובר 2017

שחקנים כמו מנור סולומון ודיע סבע הם העתיד של הנבחרת. זה שהם חולקים בינהם הופעה אחת מהספסל עד כה זה הביזיון הכי גדול של אלישע.

משחקי הכבוד וההשעיות הוא השני.

שאול 9 באוקטובר 2017

עד שלא תתקבל החלטה רוחבית שתקבע יעד כלשהו בעוד נניח 12 שנה שתכלול חריש עמוק באשר לתרבות הספורט ומתקני האימונים בקרב הילדים, הכל שולי.

גם קונטה, מוריניו וכשפפ מנהל מקצועי לא יכולים להוציא כלום מישראל במצב הנוכחי.

וודר 10 באוקטובר 2017

מסכים עם כל מילה….וזה בעצם מסכם את כל תרבות הספורט בישראל.
לא משנה כמה כסף ישקיעו ברכש וצוותים לקבוצות הבוגרים.
הכל מתחיל מלמטה. עד שלא נעשה שינוי תפיסה בעניין בזה וכל הכסף והמשאבים ילכו לאקדמיות ופיתוח הילדים והנוער לא ישתנה פה כלום

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

באשדוד יש אקדמיה די מפוארתכבר מספר שנים, היחיד שיצא משם זה מיכאל אוחנה שבנתיים הוא לא הלהיט של הליגה ולא שחקן מוביל בבש.
איפה שאר השחקנים שהיו צריכים לצאת משם ולפרוח?

no propaganda 10 באוקטובר 2017

ניר ביטון

איציק 10 באוקטובר 2017

אני רק רוצה לציין שהקמפיין הזה של הנבחרת לא היה כישלון. בספורט מקצועני אין מושג כזה כישלון. יש לי אנשי מקצוע שיעידו על כך באופן פומבי ובשמם המלא.

איציק 10 באוקטובר 2017

צריך גם לקחת בחשבון שזה הבית היחיד שבו היה צריך להתמודד גם מול אירופה וגם מול ספרד. תוסיפו לזה שבמשחק האחרון התמודדנו מול השחקנים הטובים ביותר (כמעט) של שתי נבחרות, זו הספרדית וזו הקטלונית. לאור הנסיבות, התוצאות סבירות.

Ljos 10 באוקטובר 2017

אבל לא היינו טובים יותר משישית יוגוסלביה.

איציק 10 באוקטובר 2017

הורס שמחות אתה. אף פעם לא שמעת את המושג "מעידה חד פעמית"? קורה.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

על כל משחק נגיד מעידה חד פעמית?
זה כמו להגיע לחנות גלידה ולהגיד למוכר אני רוצה טעימה חד פעמית מכל אחד מתוך 30 הטעמים שיש לכם כאן.
ואז יום למחרת להתחפש לאדם אחר(מאמן נבחרת אחר)
ולהגיד אבל לזה הקודם נתתם אז למה לי לא מגיע?

צריך להחתים מאמן נוער בחוזה יפה או למצוא איזה נגלסמן\שון דייש שיוכל לתת לנו את האקס פקטור שמכל לימון נעשה לימונדה

איציק 10 באוקטובר 2017

כל משחק הוא בפני עצמו. ספרד ואיטליה לא בליגה שלנו. עם ליכטנשטיין התמודדנו בכבוד. בשאר היו הפתעות לטובה והיו נפילות. כך שכן, אלו נפילות חד פעמיות.

Ljos 10 באוקטובר 2017

אני די בטוח שכל משחק לחוד היה יותר מנפילה אחת.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

ההפתעה היחידה היתה מול אלבניה בחוץ.חוץ מהמשחק הזה אין שום נק' אור.
נבחרת שיש לה שאיפות וכבוד צריכה מינימום לעשותתיקו מול איטליה וספרד בבית. להפסיד לספרד ואיטליה בחוץ ולקחת את כל שאר הנקודות זה היה משאיר אותנו עם 20 נק' וסיכוי כלשהוא-זה התסריט האופטימי
התסריט המציאותי היה 4 הפסדים 2 לאיטליה 2 לספרד ותיקו עם אלבניה בחוץ- 16 נק' בערך כמו הקמפיינים הקודמים כמדומני…
*נראה לי שניצחון בבית על מקדוניה עוד היה משאיר לאלישע את התפקיד ככה היינו מסיימים שלישי עם 15

אז כמו שדורפן אמר לפי היכולת על הדשא יכל להיות יותר גרוע התוצאות במשחקים האחרים

כשאני רואה את נבחרת איסלנד עולה ממקום ראשון בבית,והעיפה את אוקראינה וטורקיה זה די דומה לסיפור סינדרלה של לסטר…קבוצה שהשחקן הכי טוב שלה משחק באברטון וכל שאר השחקנים לא מקבוצות גדולות עם מאמן איסלנדי שהתחיל בקבוצות איסלנדיותקטנות ,עבר להיות עוזר מאמן הנבחרת, ומאז שהוא מאמן ראשי נבחרת מ2013 יש לו 65 אחוז הצלחה…וואו
ממש צריך כתבה של מה עובד אצלם שאצלנו לא עובד

איציק 10 באוקטובר 2017

אתם בכול הדיונים האלו שוכחוים שאנחנו נבחרת אסיאתית שנאלצת לשחק מול הכח האירופי וזה ממש לא פשוט. ספרד, איטליה משמעותית חזקות מאיתנו. אלבניה חזקה מאיתנו במובהק ובכול זאת ניצחנו בחוץ. התעלות יוצאת מגדר הרגיל שהוציאה מאיתנו המון משאבים, במיוחד נפשים, ולא פוסל שזה פגע בהמשך. מקדוניה ברמה שלנו, ואת ליכטנשטיין מיגרנו. לא מבין מה התלונות. הרי לא קיבלנו גירלטר.

BRT 10 באוקטובר 2017

חחחחח
איציק
אתה מפיל גיבורים (;

dk 10 באוקטובר 2017

אומנם מפיל גיבורים אבל תוך כדי שהוא מעלה לכולנו חיוך על השפתיים.
רוצה לאמן את הנבחרת?

איציק 10 באוקטובר 2017

אתה רוצה לומר, שאם לא נגיע לכלום לפחות שיהיו צחוקים :-)
נדמה לי שעל ברקוביץ' אמרו את זה. תודה שאתה שם אותי איתו באותה סירה. הולכים לקרקעית.

פרפר נחמד 10 באוקטובר 2017

המאמן הגרוע ביותר שאי פעם אימן את ישראל

יחד עם זאת ישראל לא תתקרב להתקדם כל עוד הידע התיאורטי ברמת המאמן נשאר בגדר חובבני, ואלישע לוי ודומיו הוא חובבני ולא מעודכן וכן רמת הידע בנושא אימון גופני שהוא מתחת לכל ביקורת.
הרמה האתלטית של השחקנים הישראליים היא הירודה ביותר באירופה

תוסיפו לזה את הקומבינות והפוליטיקות הידועות ומקום רביעי ייחשב בעתיד כהישג

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

אכן מסכים,המאמנים יותר עסוקים במה יגידו או יכתבו עליהם,והעיתונאים מכיוון שגם אלה ברמה נמוכה ביותר משתמשים בהכפשות פרובוקציה ואלימות מילולית לצורך רייטינג- ראה ערך יציע העיתונות,או חדשות הספורט שאלה לדעתי פועלי זבל בחליפה.
למי שיש גישה תראו ניתוח טקטי של ערוצים כמו סקיי ביביסי-מצ' אופ דה דיי
אנ בי סי
טי אס אן, הבדלים שמיים וארץ לעומת העילגות של הפרשן שהוא גם מאמן נערים,מבלי להזכיר שמות.
כמו שגם שניתן לבצע תוכנית דיבורים\ויכוחים בספורט ללא רפש-לכאורה יש הדבייט בביביסי.

אולי יש לנו מה ללמוד מהמצרים.מאמן ארגנטיני, שוער בן 44
רמאדן סובחי,מוחמד אל נני ומוחמד סאלח הם כן יהיו במונדיאל אחרי 60 שנה

במצבנו גם מבית אסיה לא היינו עולים

דורפן 10 באוקטובר 2017

המקום הרביעי כבר עכשיו לא משקף. היינו בבית חלש ביותר בדרגים 3-5 ולולא מזל עצום בסקופיה ואלבניה היינו מסיימים במקום החמישי.

מתן גילור 10 באוקטובר 2017

חלש ביותר בדרג 5? (לא מסכים גם לגבי 3, אבל מילא)
בוא נבחן מי בדרג 5:
בלארוס – 5 נק'. רק 1 נק' מול לוכסמבורג!
לטביה – 4 נק' (אולי ינצחו את אנדורה וזה יהיה 7). לקחו נק' רק מול איי פארו ואנדורה.
אזרבייג'ן – פחות או יותר ברמה של מקדוניה. נניח שיותר טובה.
מולדובה – 2 נק' (רק מול דרג 6).
ארמניה – 7 נק' (4 מהן מול דרג 6).
ליטא – 6 נק'. ניצחון בודד ורק על דרג 6.
מקדוניה – 11 נק' (לקחה נק' מול כולן זולת ספרד).
קפריסין – 10 נק'. פחות או יותר אותה הרמה.
פינלנד – 9 נק'. פחות או יותר אותה הרמה.

למעשה, קיבלנו את אחת משלוש הטובות ביותר בדרג 5, אם לא הטובה שבהן.

דורפן 10 באוקטובר 2017

הצירוף של 3-5 הוא הכי חלש… אין לאף אחד מושג כמה באמת היה נגמר ליטא – מקדוניה

מתן גילור 10 באוקטובר 2017

אני חושב שתמונת המצב הזו ההיכרות שלנו עם הנבחרות לאורך השנים מראות שישראל עדיין עדיפה על הדרג החמישי. בסופו של דבר באופן עקבי אנחנו מסיימים 3-4 (יותר לכיוון של 4 לאחרונה). גם בשני הקמפיינים האחרונים סיימנו מעל 2 מהיותר טובות שיש לדרג 5 להציע.
אפשר להגיד שאנחנו בירידה ושזה יסתיים בדרג החמישי, אבל בינתיים אנחנו שייכים לדרג הרביעי לא רק מבחינת הניקוד, אלא גם מבחינת האיכות.
אם איי פארו הוגרלו בהגרלה האחרונה בדרג הרביעי, קל וחמר שלישראל יש קייס לדרג הזה.

איציק 10 באוקטובר 2017

למה שיסתיים בדרג חמישי, מה עם השישי?
תהייה אופטימי.

Ljos 10 באוקטובר 2017

למה לא? אם אנחנו הליגה השישית בטיבה באירופה, אנחנו בהחלט יכולים להיות הנבחרת בדרג השישי בטיבה באירופה.

הפטיש 10 באוקטובר 2017

המאמן היחידי , דובר עברית, שיודע כיצד מתנהל כדורגל עולמי, כיצד מאמנים נבחרת ומה צריך לעשות, הינו אברהם גרנט. בימיו היה מתח גם במחזור 10, למרות שהיה סיכוי נמוך. מאז הוא רק השתפר. אולי גם יום אחד יבינו שומריו כמה הוא היה טוב.

אלעד כ 10 באוקטובר 2017

גרנט עשה קמפיין בלי הפסדים ושחטו אותו…

yaron 10 באוקטובר 2017

כי היינו "חייבים" לעלות…

גיל 10 באוקטובר 2017

שחטו אותו כי גם במשחק האחרון בשוויץ, שהיינו חייבים ניצחון בשביל לעלות להצלבה. תיקו לא מספיק לכלום חוץ מאשר לסלוגן "קמפיין בלי הפסד", הוא עדיין עלה עם 4 בלמים ועוד 6 שחקני הגנה.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

גרנט מאמן מוערך בעולם, תמיד היה חסר לו הסנט בשביל להשלים לדולר- אולי לא צריך לתת לו לנהל קבוצה\נבחרת בגמר טורניר.
הוא לא יירצה לאקטב את ההרפס הזה שנקרא נבחרת ישראל,יהיו לו מספיק הצעות גם כמאמן וגם כמנהל טכני,חוץ מ
זה שיש לו קשרים בצינורות הגבוהים.
אכן גרנט כיום המאמן הישראלי הכי בכיר

איציק 10 באוקטובר 2017

הוא ישראלי?
נדמה לי שהוא ויתר על האזרחות כדי לשלם פחות מיסים.

אלעד כ 10 באוקטובר 2017

אז עכשיו אנחנו כאן. אגב, 2 הנבחרות שעלו מהבית ולא הצליחו לנצח את ישראל ב-4 מפגשים, הגיעו לחצי גמר המונדיאל.

משה ו 11 באוקטובר 2017

לא מדויק.
צרפת הגיעה עד לגמר, והפסידה את הגביע בפנדלים.
שוויץ הודחה בשמינית הגמר (מבלי שספגה שער בטורניר כולו).

james 10 באוקטובר 2017

תמיד בתקשורת היו מדברים על ההגנות החלשות אבל למעשה הבעיה הכי גדולה זה חוסר יכולת בהתקפה. הכל איטי. לוקח עוד שנייה לשחרר כדור קדימה וההגנה מתסדרת.
ישראל שמה 3 שערים ב180 דקות ללוקסמבורג. מזעזע.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

בנבחרת יש יותר פחד לא לספוג מאשר רצון או אומץ להבקיע, וראינו את זה גם כשהיינו יותר ממחצית מול 10 שחקני איטליה במשחק בית.

קשה מאוד לעשות שער עם שחקן וחצי ברחבה.
במיוחד שאין לנו את הממזריות האיטלקית של שחקנים שיודעים לתת כדור עומק וחלוצים מספיק טובים שמספיק להם 1-2 מצבים כדי לסגור משחק ואז שאר הקבוצה כבר יורדת לבונקר-שזה בעצם כל התורה האיטלקית על רגל אחת

למי שראה את משחקי גרמניה לאחרונה שימו לב שכששחקן נמצא באגף לקראת קרוס תמיד יש שחקן שיעשה לו חפיפה באגף ותמיד יהיה חלוץ ברחבה והצטרפות של 3 שחקנים לרחבה, מה שעדיין משאיר 3 בהגנה וקשר אחורי מאחורה גם במקרה של אובדן כדור,וגם ללחוץ על ההגנה ולקבל ריבאונד

כיום לא חייבים לשחק ממש עם 3 חלוצי 11 או 9
שחקנים חכמים מספיק כדי לקרוא את המצב ולהתאים את התפקוד שלהם לפי המצב- שזה הטוטאל פוטבול

James 10 באוקטובר 2017

קודם כל החשש ברור.איבוד כדור ומתפרצת והאיטיות של ההגנה תעלה בשער. זה מובן.
הבעיה כמו שכתבת שגם שיש חצי מצב, הוא רבע מצב. חלוץ טוב הופך את זה למצב.
המצב היחיד שאתה רואה הבלחות זה אחד על אחד על הרבה שטח כמו טל בן חיים עם מהירות טובה. בצפיפות מול הגנה מסודרת אין כלום. אין כדור חכם. רק בעיטה לשמיים.
ברור שאין הצטרפות של מגנים כי אין כושר. כולם איטיים.

אריאל גרייזס 10 באוקטובר 2017

זה לא רק כושר זה גם שהליגה הישראלית כל כך איטית של שחקנים בה אין שום צורך לחשוב מהר. זה אולי הדבר שמייצג הכי הרבה בעיניי שחקנים ברמה הגבוהה – ביצוע פעולות מהר. אין לך זמן לחשוב לאן למסור את הכדור כי תוך שניה מתנפלים עליך שחקנים. השחקן הישראלי פשוט איטי לא רק במהירות שלו אלא גם בביצוע הפעולות. זה בדיוק מה שקורה כשאין לך שחקנים ברמות הגבוהות של אירופה

אלכס דוקורסקי 10 באוקטובר 2017

מסכים, אריאל. זה אחד הדברים הבולטים ביותר במשחקי הנבחרת והליגה, האיטיות ביציאה למתפרצות והעיכוב בביצוע עקיפות של המגנים כדי לפתוח אפשרויות מסירה.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

וגם עצם זה שהמגן יוכל לתת קרוס ראוי בנגיעה אחת.
ששחקן התקפה כמו עטר או בן חיים יעשו מהלכים ודריבלים 30-40 מטר משער היריבה ולא מהשער שלנו.
ושאשכרה ייתפתח אצלנו שחקן שהוא קשר 50-50 ראוי,נאתכו,קאבהא וכהן לא תרמו כלל לסיכון שער היריב…אין שחקן כמו ברקוביץ שיודע לתת מסירת עומק ולהעמיד שחקן מול שוער.
במסירות אחורה ולרוחב אנחנו אלופי העולם

איציק 10 באוקטובר 2017

נאתכו עושה את זה במוסקבה. צריך פשוט להעמיד אותו בתפקיד הנכון ושיהיו שחקנים ראויים (ולא רעויים) שאליהם אפשר למסור. שני התנאים שלא מתקיימים אצלנו.

ניר 11 באוקטובר 2017

אני לא מסכים עם מה שכתבתם בכלל. בעמדת החלוץ, יש לנו כרגע חלוץ פרמייר ליג לגיטימי שפשוט לא מנוצל. מתי היה בישראל חלוץ לגיטימי באחת מהליגות הגדולות?

בעמדת המגן השמאלי, יש לנו מגן בונדליגה לגיטימי עם כושר פיזי מעולה, שלא מנוצל.

בקישור, יש לנו לפחות שחקן אחד שמסוגל להעביר מסירות עומק, אם לא שניים.

יש בעיות, אבל הבעיה הכי גדולה היא חוסר הניצול של המשאבים שיש לנבחרת.

אריק 10 באוקטובר 2017

רונן. אתה מתעקש לבחון את העניין מכיוון מקצועי.
ההפסד לא היה האירוע שמסמל את הכדורגל הישראלי הכי טוב אתמול, אלא המקרה של טביב.
המאמן היה אולי מקדם צעירים אם היו חתומים בקבוצות אחרות. או אצל סוכנים אחרים אולי היה היה נאמר לו לעשות כן. לאו דווקא על ידי יועץ מקצועי…

שלו 10 באוקטובר 2017

אולי כדאי להתחיל להתכונן ל 2026…
מי שבין גיל 14-21 רלוונטי,
יש מספיק זמן לעיצוב האופי ולפיתוח יכולות.
8 שנים זה פרויקט שמצד אחד מספיק ארוך לראות השפעה ומצד שני אפשר ממש להשתמש באנשי מקצוע שנמצאים עכשיו ויהיו גם אז רלוונטים.

MOBY 10 באוקטובר 2017

כשיש לך שחקן שיש לו יתרון קרוב למובהק מול ההגנות במאבקי גובה, מאמן טוב היה מנצל יתרון זה.
יותר קל לנצל את היירון השני (שהוא פחות ברור) אפקט הפורסט גאמפ או "זהבי כבר יעשה משהו".
דוקא משחק שינצל את שני היתרונות היה יכול לייצר משהו תכליתי. לא יפה, תכליתי.

ניק 10 באוקטובר 2017

1. בניכוי אנדורה וליכטנשטיין – הפסד בית שביעי ברציפות של ישראל – לאן התדרדנו? הייתה תקופה שהנבחרת לא הפסידה בבית כמעט עשור (עד המשחק מול קרואטיה אם אני זוכר נכון).
2. אלישע מאמן נורא – בעוונותי הייתי רואה כדורגל ישראלי ואוהד של מכבי חיפה, שנאתי כל רגע שהוא אימן אצלנו, כולל אגב בעונת הקיזוז שחיפה התחילה אותה עם איזה 10 מ10 או משהוא כזה…
ומה הכי עצוב? שמכל האוחנות והקלינגרים הוא הכי טוב!!
3. חשבתי על זה כבר לפני כמה שנים ואני עדיין חושב שזה אקטואלי – צריכים לשלוח משלחת יפה לברוקלין ולגייס כמה גרושים מהיהודים הנחמדים שגרים שם ולממן בזה מאמן זר נורמלי. אם הידינק הלך לאמן במקומות כמו קוריאה וטורקיה הוא היה בא גם לישראל בשביל הסכום הנכון.

James 10 באוקטובר 2017

מה אתה ב1949? לשנרר כסף?

אסף the kop 10 באוקטובר 2017

אני ממליץ לבטל את הליגות עד גיל הנוער ושהמשחקים בין הקבוצות עד גילאי הילדים יהיו כאלה שלתוצאה שלהם אין כל משמעות.
דבר שני, תהיה מגבלה על כמות המשחקים שההורים יוכלו לצפות בהם בעונה (היה עדיף רדיוס להורים אבל אנחנו לא בצפון קוריאה). הורה אלים יורחק לצמיתות מהמגרש.
אחרי זה נראה איך מתקדמים.

נ.ב.
לגבי תופעת איסלנד – מבלי לזלזל בהשגים הנפלאים של הנבחרת הצנועה הזאת, ההצלחה שלהם מלמדת יותר מכל על פשיטת הרגל של כדורגל הנבחרות.
שהקבוצות הגדולות הן אלו שמנקזות אליהן את כל הכישרון העולמי (מדובר בסה"כ באיזה 10-15 קבוצות מקסימום בכל העולם), הכדורגל של הנבחרות הופך לפחות אטרקטיבי.

אסף the kop 10 באוקטובר 2017

עד גילאי הנערים, לא הילדים

DS 10 באוקטובר 2017

ואיך אתה מציע להרחיק הורה אלים? הרי זאת אחת התופעות הכי נוראיות שיש בארץ. מי שאלים (בדר״כ) מקבל את מה שהוא רוצה. מדינת כל עברייניה.

איציק 10 באוקטובר 2017

למה להרחיק, הם תבנית נוף מולדתנו.

MOBY 10 באוקטובר 2017

אפשר להפוך אותם לשר החינוך והספורט א……

איציק 10 באוקטובר 2017

הם כבר שם

Wazza 10 באוקטובר 2017

הסבלניים מבינינו יכלו לחזות במפגש פסגה בין הדס גרינברג לאלישע לוי בסיום המשחק, פשוט מביך

ניק 10 באוקטובר 2017

אפשר גם להוסיף מילה על הראיון המגעיל של הדס גרינברג עם אלישע בסוף המשחק.
כמו הנבחרת גם העיתונאים שומרים על רמה אפסית של מקצוענות.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

לדעתי היא שאלה שאלות לגיטימיות,ודווקא ערוץ 1 ופרשניה היו די סלחניים וסבלניים כלפי לוי.
יכלו לשאול אותו כבר מול אלבניה שאלות קשות,ומול מקדוניה אם לאור התוצאות הוא מתפטר,אבל היו ג'נטלמנים וחיכו לסוף הקמפיין ושאלו אותו איך הוא מסכם את הקמפיין.

לכל אחד יש את התפקיד שלו ולעיתונאית תפקידה לשאול שאלות ולנסות לקבל תשובות גם אם אלה לא קלות.
ולא איזה תשובת נער מתבגר שמתעצבן סוגר את הדלת של החדר ולא מוכן לצאת.

בפוסט אחר אפילו רשמתי ראיון אלטרנטיבי מה הוא היה צריך לענות ביום חג ובסיום הקמפייןץכי עוד פעם,זה כדורגל ולא ועדת חקירה למלחמת ששת הימים

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

דרך אגב לוי גם סירב להתייחס לסיכום הקמפיין במסיבת העיתונאים לאחר המשחק והיה מוכן לדבר רק לגבי המשחק מול ספרד ווט דה פאק…מה זה המצאת שיטה חדשה?
אז מתיי יהיה לך נוח לדבר על זה בספר אוטוביוגרפיה שתוציא? לאחר המוות?
איזה ליצן

ניק 10 באוקטובר 2017

אולג, לגיטימי לשאול שאלות קשות. לא לגיטימי לשבת לשאול את אותה שאלה 5 פעמים, באגרסיביות, ולאחר שהמרואין ענה בצורה הכי ברורה שהוא לא יענה על זה.

אני בכלל לא מסכים עם הקטע שמאמנים מחויבים להתראיין אחרי משחקים (בכל המסגרות), סתם מציצת רייטינג בתקווה לקבל איזשהיא תגובה "לא במקום" ממאמן שבדיוק סיים משחק.
עכשיו אני האחרון שיגן על אלישע אבל זכותו לדבר על מה שהוא רוצה, כאילו שאם הוא היה מסכם הייתה עולה פה איזה תובנה של וואלה איך לא חשבתי על זה.

אמיתי 10 באוקטובר 2017

בלי קשר לאתמול לדעתי מאמנים ובטח לאומיים (משרה ציבורית) צריכים להיות מחוייבים להתראיין. ככה זה ברורב ענפי הספורט ברוב הליגות המקצועניות. לקהל מגיע יחס אחרי הכל לא?

yaron 10 באוקטובר 2017

הוא התראיין. הסכים לדבר על המשחק אבל סרב לסכם את הקמפיין. לגיטימי.

איציק 10 באוקטובר 2017

אתה צודק, רק בהרבה מקרים זו מסיבת עיתונאים מסודרת (וכשלא, חבל), ושם היא יכלה לשאול את השאלה, לקבל את תשובתו ועוברים למרואיין הבא ולא להמשיך עם הסגה המגעילה שהיא עשתה. אני חושב שהשאלה הראשונה הייתה לגיטימית. מה שהיא עשתה בהמשך היה מגעיל ובטח לא מקצועי, אבל היא זכתה בנקודות זכות מרמי וויץ וזה חשוב הרבה יותר.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

איציק.
אני מדבר לאחר הראיון בערוץ 1 .כנהוג יש מסיבת עיתונאים לאחר המשחק, לאחר שהמאמן שתה קצת מים שטף פנים,התייעץ עם הדובר והיחצ"ן ולבסוף נרגע, שם כתב אחר שאל אותו לגבי סיכום הקמפיין,וגם אז הוא לא היה מוכן להתייחס…אז אם ככה מה הטעם במסיבת העיתונאים אם המרואיין מעוניין רק להעביר את המסרים שבא לו…במדינה מתוקנת זה נקרא פרופגנדה…נראה לי שהוא למד את זה מביבי ששנים רבות אינו מתראיין לערוץ ישראלי שאינו ערוץ הבית 20.
לא ברור לי מה עוזר ללוי האחזות בקרנות המזבח…שאם יבצעו רפורמה אז ייתנו לו קמפיין נוסף?

אמיתי 10 באוקטובר 2017

לא צפיתי בפיאסקו אתמול. בגלל זה ציינתי "בלי קשר לאתמול" אלא בקשר למה שניק כתב..
מרגיש ביאס רציני כלפיי מצד מגיבים מובילים פה באתר. מתכנן לכרוע ברך במשחק הבא של הנבחרת. די לאפלייה של אמיתי

איציק 10 באוקטובר 2017

אולג,
במסיבת העיתונאים כבר הייתי בערוץ אחר אז לא ידעתי כלל אבל מה שהיה עם הכתבת היה מביש. אני גם חושב שזה בסדר שהוא רוצה לעשות מסיבת עיתונאים נפרדת לסיכום הקמפיין ובו לשטוח את כישלונו (ודאי שלא במילים אלו), וכאן לדבר רק על המשחק. היה לנו ראיון סיכום קמפין הזוי אחד בכדורסל. מעדיף שייקח כמה ימים ויעשה סיכום מסודר ומביש בנפרד.

אורן השני 10 באוקטובר 2017

למה, כדי שיכין את הנאום מראש? הסברים אמיתיים אתה לא תמצא שם

איציק 10 באוקטובר 2017

למה ציפית שמתישו יהיו הסברים אמתיים? ועוד בקדנציה של עיני.

yaron 10 באוקטובר 2017

אז איך אתה בכל זאת מסכם את הקמפיין?
תת רמה…

ברלה 10 באוקטובר 2017

ראיון דוחה ועוד קיבלה שבחים מרמי וויץ

איציק 10 באוקטובר 2017

אנחנו יכולים לרדת על הנבחרת, על השחקנים, המאמנים, יו"ר ההתאחדות, התשתיות הפיזיות והאנושיות. רק צריך לזכור שהם רובם גדלו לתוך זה ולא מכירים מציאות אחרת בארץ (כן, הם כנראה רואים מה קורה בחוץ לארץ אבל זה לא אותו הדבר). הביצה שמנהלת והמתנהלת כאן לא מאפשרת להצמיח משהו אחר, ומישהו עם יכולות לא יכול לקבל את התפקיד, ויותר מכך, למה שירצה לקבל את התפקיד. הוא הרי יצטרך להתמודד מול אותם הבוחשים שישימו לו רגלים בכל מקום ובכול זמן.
אם לתת תגובה אחת רצינית (לא שהשאר לא היו כאלו מצידי), אז אין מצב שמשו ישתנה או יכול להשתנות. לדעתי המדינה צריכה פשוט להפסיק לתקצב את הכדורגל. אפס השקעה. זה יגרום לאחד מהשלושה:
1. הכדורגל יצמח מעצמו, יכנסו עוד אנשים ראויים שירימו את הקבוצות בליגת העל ולא יהיו מוכנים להתנהל מול המנהלת והאיגוד הנוכחי ויגרמו למהפכה מבפנים. יזרקו את העינים, ודומיהם. ידרשו מנהל תקין, יעמידו בראשם איזה סטרן או סילבר והכדורגל יתרומם בכוחות עצמו.
2. הכל יכרוס ולתוך התהום הזו המדינה תוכל לחזור בתנאים שלה, ואולי תצמיח משהו חיובי (מי יודע, אולי עד אז יהיה שר ספורט ראוי).
3. הכדורגל יתבחבש ברמתו העלובה, ואז זה מה שמגיע לכולנו, אז לפחות ללא כסף ציבורי, בלי ציפיות ובלי אכזבות.
מה לעשות, כשיש יותר מידי עשב, צריך הרבה ראונדאפ, להמתין שהכל ימות, ואז להתחיל להצמיח מחדש באופן מבוקר ומקצועי.

אולג נדודה 10 באוקטובר 2017

3. whtas dead may never die…on this dead land nothing will prosper

גל ד 10 באוקטובר 2017

איציק, זו נאיביות לחשוב שזו בעיה רק של הכדורגל. בכדורגל פשוט יש הכי הרבה כסף, אז גם הכי הרבה אינטרסנטים.

הבעיה האמיתית היא לא הפרזיטים, הבעיה היא רגולטור שלא מבצע את תפקידו. המערכת החיסונית של הלווייתן דפוקה.

והיא דפוקה, ונדמה לי שכבר דיברנו על זה, בגלל שהאנשים שאמורים לייצג את האינטרס הציבורי – הנבחרים שלנו – לא באמת מייצגים את האינטרסים שלנו.

איציק 10 באוקטובר 2017

זה ברור, אבל דיברנו על כדורגל. אני לא חושב ששרת הספורט (אם יש לנו דבר כזה) צריכה לדאוג לספורט העממי, לספורט בבתי-הספר, לחוגים ולרגולציה. כל השאר שיצמח לבד, ואם הפופולריות הכי גדולה לכדורמים ופינג פונג (טניס שולחן, לאלו שהגיעו במקרה לאתר וקראו את כל התגובות כדי להגיע עד כאן), אז שזה מה שיהיה. נראה לי שעדיין כדורגל יזכה בנתח נכבד. צריך בהמשך להשקיע במידה במה שצומח ולא לאלץ צמיחה, זה לא יעבוד בספורט תחרותי לאורך זמן במדינת רגב, עיני ומה שמסביבם.

Gil - Zimbabwe 10 באוקטובר 2017

קללת אובארוב נימשכת…

ניק 10 באוקטובר 2017

אין להתאחדות תקציב למאמן נורמלי, אז שישיגו תרומות.
אפשר לתת לכל התורמים כרטיס מנוי ליציע הכבוד מתנה לקמפיין שאחרי :)

ניק 10 באוקטובר 2017

זאת תגובה לתגובה 11 שבטעות הגיעה לפה

רוני שטנאי 10 באוקטובר 2017

65 +- ק"מ מאיזור מגוריי לטדי. יצאתי בשש וחצי בהסעה מאורגנת ישירה (אוטובוס פאנזון למי שמכיר) והגעתי בתשע לאצטדיון. מבחוץ קצת בלגן וטורים בלי הכוונה מסודרת עם אוהדים שמנסים להכנס עם הדפסה כנראה כפולה של כרטיסים ומעכבים את כל אלו שמאחור,. אבל בסדר הגענו לראות עוד חלק מהאימון , וגם הילדים ראו עוד לפני שריקת הפתיחה שבשירותים אין נייר טואלט, אבל מה יש הרבה מים וטינופת על הרצפה ..

כבר באימון קפץ "אוהד" למגרש כדי לחבק את איסקו – הכל בסדר איסקו עשה רושם התרגש מאוד והמחבק עלה בחזרה ליציע כאילו כלום. כדורים שנבעטו באימון ליציע לא הוחזרו כי אוהדים שילמו כסף וכנראה חשבו שמדובר בכדורי בייסבול או משהו בסגנון- רק לאחר שמאבטחים עלו ליציע חזרו חלק מהכדורים למגרש.

על הכדורגל אין לי כל כך מה לאמר, משחק די משעמם עם מעט אירועים – ההיילייט היה הנגיחות בין ראמוס ונאצ'ו, דריבל מרשים של איסקו , הצלה של הרוש, שער , גול מנבדל וזהו כמעט.
לקראת הסיום ובסיום פרצו עוד כמה "אוהדים" למגרש כדי לחבק \להצטלם לסלפי\להתקרב לכוכבי ספרד, הם כמובן כבר שוחררו לביתם, מעניין מה יהיה העונש שיוטל על החביבים הללו.
בסיום דוחק ביציאות כי יש צוואר בקבוק שלא מאפשר תנועה שוטפת לפינוי של כמה אלפים, הגעה הבייתה בסביבות 02:00. – חוויה.

רומן 10 באוקטובר 2017

קבלו חידה: מי הנבחרת האירופית היחידה שנמצאת מתחת לישראל בדירוג של פיפא וגם יותר גדולה מישראל מבחינת אוכלוסיה

מתן גילור 10 באוקטובר 2017

קזחסטן.

רומן 11 באוקטובר 2017

האמת אני חשבתי שיש רק את אזייברדג'אן אבל אתה צודק, גם קזחסטאן

רומן 10 באוקטובר 2017

האמת, סהכ יצא לנו דור חלש להחריד, ברור שאפשר לדבר על חריש עמוק ותכניות רחוקות טווח, אבל לפני 20 שנה היה לנו דור שהיה שווה מונדיאל וכל פעם היה חסר את הגרוש ללירה.
מבחינת מה צריך לעשות, אז אמרתי כבר אלף פעם, צריך לבנות עוד איזה 200 מגרשי כדורגל בארץ זמינים לציבור, אני לא ככ מכיר את המרכז(יודע שיש כל מני מגרשים סינטטיים שמחולקים ל 4) אבל אצלנו בשביל לשחק אתה צריך להיות או קיבוצניק או לנסוע לשחק בקיבוץ( ואז אתה כבר זקן למשחק לכיף). זו הסיבה האחת והיחידה לחוסר כדורגל בארץ, היא גם נורא הגיונית אין מגרשים –> אין כדורגל.. אני מניח שרובכם הסתובבתם פעם באירופה, מגרש כדורגל וכנסיה זה הבסיס בכל כפר, אצלנו זה בית כנסת וביג:-).

אסף the kop 11 באוקטובר 2017

אלוהים ישמור
אין דבר גרוע יותר מליסוע לקיבוץ. פשוט אין.

דני 11 באוקטובר 2017

טור דבילי של בלוגר שהשתן עלה לו לראש.
"טור".
כולה פסקה וקצת. תשקיע קצת יותר דורפן

גלגלון 12 באוקטובר 2017

לפני 10-12 שנה לבלגיה לא הייתה נבחרת.
הביאו מישהו שכנראה מבין עניין ועשה עבודה.
מה הבעייה להביא את אותו האיש ולתת לא סמכויות מקיפות ומשרה לעשר שנים.
כשרון יש כאן,המנטליות ורמת איתור נקייה ואמיתית של אותם הכשרונות-לא.

איציק 12 באוקטובר 2017

זו בדיוק הבעיה "לתת לא סמכויות מקיפות ומשרה לעשר שנים."

יוסי מהאבטיחים 12 באוקטובר 2017

חושב שאותו גאון שהזניקאת בלגיה קדימה קיבל עזרה מהעובדה שגדלו לו בערוגה הזאר, דה ברוינה, לוקאקו, נאיינגולן, פלאיני ועוד כמה שחקנים שכל אחד מהם מחזיק קריירה שבקלות היתה נחשבת לטובה בהיסטוריה של מדינת ישראל.

רומן 12 באוקטובר 2017

לבלגיה יש מסורת ארוכה של כדורגל ברמות הגבוהות ביותר… להגיד שלפני 12 שנים לא היה להם כלום זה קצת הטעיה, זה אולי נכון עובדתית, אבל זה משפט שלא מספר את התמונה הכוללת.
ב86 הם הדיחו במונדיאל את הנבחרת שהיתה אמורה לזכות בו

Comments closed