התיקו בליברפול

הבלוג לא המום

אני בברלין. סגריר אבל נאה. ברחוב בדרך לפאב בקוייצברג. חבורת מתופפים תופפה על פחים ממוחזרים עם קני במבוק. גרפיטי שמאלני על כל קיר. אה, ומוריניו שיחק עשרים דקות ואז עשה בונקר.

הדבר לא הדהים אותי, לסתי לא נשמטה. לא נפלתי מהכסא.

נ.ב. בלט דויד דה חיאה.

וזה נכתב לפני המשחק:

אין פוגבה ואין פלאיני ואני אומר יהיה בסדר. הייתה סיבה לכך שפוגבה נראה משופר ופלאיני נראה טוב מאד העונה. הסיבה הייתה מאטיץ׳. אז הוא יגרום גם לאנדר הררה לשחק טוב היום. אני קצת יותר מודאג מטוני ואלנסיה והנסיעה הארוכה שעשה. וגם מאשלי יאנג כי המהירות ההתקפית של קיפוח גדולה. הוא לא יכול להיות 2 מזוייף. הוא צריך להיות 2 אמיתי.

שאלת ההרכב הגדולה בעיני היא מאטה. על פניו נראה שזה לא משחק בו מנג׳ר כמו מוריניו מעלה את מחטריאן ומאטה ביחד. זה רך מדי. ולמרות אולי העדפה שקיימת כרגע למחטריאן למאטה יש שני עניינים שמשחקים לזכותו. יש לו היסטוריה טובה מול ליברפול, כולל צמד ענק באנפילד לפני שלוש שנים. והוא לא היה חלק ממחול הנבחרות המגוחך עכשיו אלא היה במנצ׳סטר ואולי חשב על המשחק. ויש לי גם תחושה שג׳סי לינגארד משחק. בעיקר כי פלאיני חסר.

לגבי לוקאקו וראשפורד שיתפתחו בהתקפה הדברים פשוטים מאד. הם רוצים להיות אגדות במנצ׳סטר יונייטד. שיבקיעו וינצחו את האוייב הישן בחורבה הרעועה בה הוא מארח את משחקיו.

למשל:

לידס יונייטד. דרכים צדדיות. הפסד מחורבן לרדינג.
דגל לבן

97 Comments

אריק 14 באוקטובר 2017

רק מיקי לדעתי ושלושה בלמים

אריק 14 באוקטובר 2017

בול. שלושה בלמים.

אמיתי 14 באוקטובר 2017

מצידי שדה חאה יבקיע..
הנקודה הקריטית היא בשמירה על הכדור בחצי שלנו ויום טוב של באיי וגונס ללא שטויות.
זה רק הסיבוב הראשון אבל הם מתנדנדים. הוק שמאלי של מרסיאל דקה 73 ושעון החול יתהפך על הקיבוצניק הגרמני

ק. 14 באוקטובר 2017

הלו, מזל שהגענו לאוקטובר לכבוד משחק ראשון בהתערבות… דווקא יש לך סיכוי לעלות ליתרון, למרות שהצבע האפור מרמז על ההיפך

אמיתי 14 באוקטובר 2017

אין לי מושג על מה אתה מדבר

ק. 14 באוקטובר 2017

לפי המחצית הראשונה אני מצדיק את ההכחשה שלך

אמיתי 14 באוקטובר 2017

ימאי סקוטי מבוגר (ואגדי) לימד אותי פעם שמאדם טובע כדאי להתרחק. לתת לו להגיע לאפיסת כוחות ואז אפשר לטפל בו.
ורענן את זיכרוני. איך קובעים ומה סגרנו 50% מהמשחקים?
נ.ב. ליברפול זה מהגדולות?

ק. 14 באוקטובר 2017

1-6 של שנה שעברה ויריבות מהטופ בצמפיונס. יוזמה ודומיננטיות במצב שאינו יונייטד בפיגור. נקודה זה שיש הסכמה בינינו על מי יזם יותר וניסה להיות יותר דומיננטי.
כאן לא נראה לי שיהיה ויכוח. אולי אבל תצא עם הנקודות. ליברפול גם בשנה שעברה התקשתה מול קבוצות קטנות שמסתגרות

אמיתי 14 באוקטובר 2017

כמו שזה נראה אתה תיקח את המשחק הזה אבל זו לא הופעה של קבוצה של מוריניו שבאה לסגור. זו קבוצה במערך והרכב מוזר שלא נוסה קודם.
לשם שינוי קלופ מבריק טאקטית ומוריניו איבד את הפנקס.
ליברפול מתקשה השנה גם מול הגדולות

ק. 14 באוקטובר 2017

1:0 קל לי. אני חוזר לאיפה שהתחיל הדיון שהוביל להתערבות. מוריניו מול קבוצות טובות משחק זהיר ושמרני (כאן זה כבר היה בונקר קיצוני מהממוצע) משהו שבין על תיקו או על עקיצה מקרית אם יתאפשר. תעבור על כל ההדחות שלו מהצ'מפיונס מאז אינטר (וגם שם… ), נענש בדיוק על זה, ועל כל משחקי הצמרת.

אמיתי 14 באוקטובר 2017

אחד לך. מסכים
ברור לך שלי (ולמוריניו) לא אכפת להפסיד בהתערבות אבל לקחת אליפות

ק. 14 באוקטובר 2017

ברור. רק פפ והחבר'ה יכולים לעמוד בדרככם.
עוד 8 0:0 במשחקים מול שאר ה-5 (פעם אחת נצחון קל על ארסנל), רביעיות מול כל השאר וזה שלכם

שי ס. 14 באוקטובר 2017

השער של סקולס בשמאל- ואווו!!!

אמיר המקורי 14 באוקטובר 2017

רונן,מסכים איתך בנושא המגינים, למרסיסייד יש מהירות קטלנית בשני האגפים, ולנסיה יכול להסתדר אם אינו מותש,לגביי יאנג איני רואה כיצד הוא עוצר את המצרי..
לטעמי המשחק יוכרע בחוליית הקישור, לינגארד זו בעיה, אי אפשר לקבל ממנו שערים..

socrtes 14 באוקטובר 2017

מישהו יכול לפנק בלינק?

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

אסור להעלות לינקים,תוריד אייססטרים,תרשום את שם המשחק בגוגל תצמצם את האופציות למה שנרשם ב24 השעות האחרונות ויש לך לינק…למי שגם אוהב את החפירות של השדרים הישראלים,השמועה אומרת שקיים גם ערוץ של צ'רלטון.
צריך רק לדעת איך לחפש
בהצלחה

שי פרנסיסקו 14 באוקטובר 2017

סוקר סטרימס באתר רד-יט

אורי 14 באוקטובר 2017

זה

Socrtes 14 באוקטובר 2017

תודה

wazza 14 באוקטובר 2017

De Gea, Valencia, Jones, Smalling, Darmian, Herrera, Matic, Young, Mkhitaryan, Martial and Lukaku.

Liverpool: Mignolet, Gomez, Matip, Lovren, Moreno, Can, Wijnaldum, Henderson, Coutinho, Salah, Firmino.

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

מעניין שמוריניו לא ניסה את שיטת 3 הבלמים שאחד מהם מגן שבטרנד כרגע,והוא הולך על 4231.
לקלופ אופציות די מוגבלות, אין לו מגן ימני טבעי שיודע לתקוף,אין לו את מאנה וללאנה,ואין לו חלוץ 9 טבעי- סטארידג' לא בכושר טוב.קוטיניו פחות בא לידי ביטוי משמאל לכן אני מאמין שיהיה לואלנסיה מרחב לנוע קדימה…לשעתי הררה גם שחקן מספיק טוב,דרמיאן צריך לעצור את המצרי שבכושר טוב.

לדעתי לא נראה משחקן מלהיב,יותר נראה מלחמה במרכז המגרש ויונייטד יינצחו ב1-0 קטן.
מבחן ראשון למנצ'סטר מול קבוצה מהבכירות, אם קלופ מפסיד הוא כבר פותח פער מהמנצ'סטריות שיהיה קשה לסגור לאור היכולת שלהן.
צריך להיות מענייו

ברק רום 14 באוקטובר 2017

מאיפה הבאת את הפוסט הזה? אין מטה, לינגארד וראשפורד בהרכב…
מרשיאל, לוקאקו- יאנג בכלל עולה קיצוני שמאלי

יאיר אלון 14 באוקטובר 2017

4-5-1 כך זה נראה ב3דק' הראשונות

יאיר אלון 14 באוקטובר 2017

דרמיאן לא בלם אלא מגן שמאלי
יאנג לא ווינג בק שמאל אלא קיצוני ימני
מחטריאן משחק באמצע מתחת ללוקאקו כמו משחקי פתיחת העונה
מרסיאל בעמדה הטבעית שלו

משחק הזדמנות עבור הררה
לראות את טאוזנבה על הספסל ולשאול למה היינו צרים את לינדולף

יאיר אלון 14 באוקטובר 2017

יותר מ-20 דק' שסלאח זוכה לחופש מלא, גם מהמאמן שלו שלא מגביל אותו לקו ימין של ההתקפה וגם מבחינת יונייטד שמתקשה מאוד לסגור אותו לצערנו

הררה מראה למה הביאו את מאטיץ' בקיץ ולמה פלאיני הועדף על פניו
הופעה אנמית ולא מספיק טובה

מחטריאן מבחינת מספרים עדיף על מאטה ואולי מסוגל יותר להפתיע באיזו הברקה אבל כמו בכל המשחקים הקודמים גם הפעם הוא בגדר נעלם דקות רבות, לא מצליח להשפיע על המשחק ובטח שלא להכתיב קצב
אולי למרות שליטה של ליברפול יונייטד תצליח להפתיע במתפרצת

ההצבה הדי מפתיעה של יאנג בימין נועדה כנראה כדי לעזור לולנסיה בעבודה על קוטיניו
עד כה בזכותם או בעזרת הברזילאי כך או כך אינו משפיע על המשחק

מרסיאל כנראה מעביר את הזמן עד לכניסה של רשפורד :)

שחר ע. 14 באוקטובר 2017

לינדולף על הספסל.

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

לקראת מחצית. עליונות של ליברפול עם מספר כדורים ששורקים ליד השער של דה חאה וכמה עצירות.

ליברפול צריכה להמשיך במה שעושה.
ובמנצסטר נראה לי צריך לרענן עם בלינד במקום הררה וראשפורד במקום מחטיריאן או במקום מרשיאל.
או יכול להיות שמוריניו יחנה את האוטובוס וישחק על תיקו

יוסי מזרחי 14 באוקטובר 2017

הסיבה שקוטיניו חלש יחסית היא שהררה נמצא לידו.

אמיתי 14 באוקטובר 2017

הררה משחק עם תסכול ושומר גם על השופט והכדור יותר מידי

אבו צ'יצ'ריטה 14 באוקטובר 2017

חסר לי הגול של סולשיאר בגביע, הפרומו לגמר ליגת האליפות

יאיר אלון 14 באוקטובר 2017

מקווה שלינגארד יכנס במקום יאנג

אני באמת לא חושב שמרסיאל צריך לשחק כדרך קבע באף ימין (נגיד כחלק מפתרון שיאפשר לו לשחק יחד עם רשפורד ולוקאקו) אבל האם צריכות לקחת 60 דק' כדי שיעבור פעם ראשונה ימינה? הרי לא הולך היום בשמאל בוא נשנה קצת..

ברור שתיקו טוב למוריניו ושהוא בונה על מתפרצות כי זה עבד לנו טוב עד כה
אבל נגד הגנה כ"כ מחוררת כמו זו של ליברפול ציפיתי שנגיע לקצת יותר..

שחר ע. 14 באוקטובר 2017

מרכז השדה שלנו לא קיים

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

לינגארד במקום מחטיריאן במרכז המגרש ולא מאטה?
מאוד מוזר…לינגארד שחקן אגף בדרך כלל.
אבל לפחות ראשפורד נכנס… אולי הוא מתכנן לשים את מאטה במקום יאנג ולהסיט את לי.נגרד לימין.

השער של ליברפול מורגש באוויר

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

מה עם קלופ רבע שעה נשארה למה לא להכניס את מילנר במקום מורנו, ארנולד במקום גומז וסטרידג במקום ויינלדום.

אידיוט צמברלין גם ליכלך על ונגר כאשר קיבל הרכב, בינתיים אצל קלופ הוא מחמם ספסל

יאיר אלון 14 באוקטובר 2017

דקה 90
התוצאה 0-0 מכובד
התגובה פחחחח

איי מוריניו מוריניו… מה ביקשנו לראות קצת כדורגל

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

ניזכרתי למה אני שונא את מוריניו. פשוט החנה את האוטובוס ברחבה.
לקבוצה כמו יונייטד זה המשחק הכי חלש העונה, עם הציפיות והתקציב של יונייטד.זה לא מספיק , למזלה גם יש לה את דה חאה. בואו נראה מה תעשה הסיטי מול סטוק שהצליחה להוציא נקודות מיונייטד

יוסי מזרחי 14 באוקטובר 2017

קח שלוש פור.
לפחות שלוש.

יוסי מזרחי 14 באוקטובר 2017

השעה שבע ושלוש עשרה דקות, איפה אתה אולג ידדי? גם עם שלוש פור היית מפסיד. מזלך שלא התערבנו…..

קירקגור 14 באוקטובר 2017

פאק דאט שייט

איתמר 14 באוקטובר 2017

רוב הקבוצות ששיחקו נגד ליברפול העונה בליגה ובאירופה, חלקן נחותות ממנה, חשפו את ההגנה הרעועה שלה.
רק מוריניו חשב שאין צורך לעשות זאת.
בא לגנוב אפס אפס והצליח לו.

יוסי מזרחי 14 באוקטובר 2017

אולי ניקח אליפות. יש סיכוי סביר, אבל אם זה יקרה, חלקנו יגיע לשם, דרך חדר מיון ואולמות צינטורי לב.
מותר לשחק נסוג אבל מה שמוריניו הביא אותנו היום, זה מבייש. לא הגענו למשחק, ולא חיפשנו לנצח. הוא מאושר בנקודה אולי, ויונייטד צריכה להסתיר את הפנים החיוורות.

יגידו שהמערך היה נכון, אבל אני לא רואה את מיקי משחק יותר מחצי שעה כמו היום, אצל מאמן אחר, ולתת לו שבעים דקות על המגרש, בלי יכולת פיזית שנדרשה היום, זה לא פשע, זה טימטום.

Yair 14 באוקטובר 2017

אני איתך לגבי רוב מה שנכתב, אבל זאת הדרך של מוריניו, וכולם יודעים את זה אז אין סיבה להיות מופתע.
הוא לא מאמין בקבוצה שלו שתוציא נקודות באנפילד בצרה אחרת (שזאת בעיה שלו באיזה שהוא מקום כי הוא בנה את הקבוצה האת…), אז הוא סגר והוציא את מה שרצה.
אם יביא אליפות לא אכפת לי לעבור גם בכל חדר וחזר באיכילוב

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

ההרכב כרגע לא מספיק לאליפות,צריך לקרות מספר ניסים כמו מכת פציעות לסיטי, ראשפורד בכושר שיא ולוקאקו שלא ייפצע.
עם יכולת כזאת מפחיד לחשוב מה יקרה מול ספרס,צלסי ובדרבי.
מישהו אמר זלאטן וה 20 שערים שלו שנה שעברה?
פוגבה זה לא דה בראיינה, מרשיאל זה לא ז'סוס י,יאנג זה לא דויד סילבה …אולי לוקאקו מתקרב לאגוארו.
וראשפורד פחות או יותר ברמה של סאנה

אמיתי 14 באוקטובר 2017

לפי מה שהבנתי בכדורגל יש גם הגנות לא?

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

אצל פרגוסון דגל לבן על משחק כזה לא היה קורה, בטח לא עבור האוהדים שקנו כרטיס או פיי פר ויו.

לגבי הגנות שוער ומרכז הגנה יונייטד עדיפה,במגינים סיטי עדיפה…אך צריך לזכור שבשיטה של סיטי וההחזקת כדור .שחקני ההגנה בקושי זוכרים מתיי ממש סיכנו אותם,וכשקומפאני ייכנס לכושר המצב יהיה עוד יותר טוב.
אחרי שנת התאקלמות גוארדיולה צפוי להפגיז,גם הקטארים לא מצפים ממנו לפחות

אמיתי 14 באוקטובר 2017

נו באמת..גם פרגי ירד אחורה כשהיה צריך. יש טבלה. אנחנו מובילים אותה. זה לא טורניר.
שיטי נראית מצויין אבל זו ליגה ארוכה. בוא נחכה עם הסיכומים

אמיתי 14 באוקטובר 2017

בינתיים זו שחיטה לא כשרה של סטוק. אבל זה במנצ׳סטר ביום שימשי(!)

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

אכן כן סיטי דאגו לסגור משחק כבר בדקה ה18
והנה כבר השלישי בפנים.
ככה יפה ככה פשוט.
טיקי טאקה באנגליה מי היה מאמין

מוחמד 14 באוקטובר 2017

אני אוהד את יונייטד ורואה כל משחק שלה כבר קרוב ל20 שנה.
אין לי מושג איפה הייתה בשנים האחרונות של פרגי. השנים שבהן ״התבגר״ (סליחה סר) והבין שלתקוף בלי שכל זה לו זה.
אני כותב (כופר) את זה בפעם הראשונה ואני מקווה שאני טועה, אבל גם הסר הבין שאם משחקים את עונת הטרבל 10 פעמים, לא בטוח שנשחזר את ההישג פעמיים. זו הייתה עונה מהממת, בעיקר בגלל ההיפקרות ההגנתית.
כל זה בלי להזכיר את תקופת ה 1-0 שאפיינה את רוב השנים האחרונות שלו.
וכמו כל מאמין אדוק, המאמן הכי טוב אי פעם ובהתאם השיטה הכי טובה.

איתמר 14 באוקטובר 2017

פפ מגיע לכל משחק במטרה לנצח.
מוריניו מגיע למשחקי החוץ נגד הגדולות במטרה להוציא נקודה.
לא נראה לי שהמתכון של ניצחונות על הבינוניות והקטנות ותיקו נגד הגדולות יספיק לאליפות העונה.

אריק 14 באוקטובר 2017

אני לא אוהב את פפ, אבל אי אפשר להתווכח עם הטענה הזאת. לפחות תמיד בא לשחק.

אמיתי 14 באוקטובר 2017

ייתכן שהשנה לא. שנה שעברה די הצליח לצלסקי

יותם 14 באוקטובר 2017

במקרה הטוב רצף טעויות טקטיות, במקרה הרע היעדר יכולת.
אפשר, ולפעמים צריך, לשחק בשיטת "בונקר ומתפרצות", אבל אי אפשר ככה לבטל את החלק השני. בטח לא יונייטד ובטח לא מולם. משחק די מביך.

אסף שלום 14 באוקטובר 2017

האמת אם הייתי אוהד יונייטד הייתי מתבייש. משחק של פחדנים

אמיר המקורי 14 באוקטובר 2017

ועל זה נאמר עונש של שבת,שיקום אוהד יונייטד אחד מבין והגון ויאמר שעם גישה שכזו אפשר לקחת אליפות

Danny - Long Island 14 באוקטובר 2017

הבעייה של יונייטד הייתה ועדיין , מרכז שדה לא ברמה מספקת

ניר 14 באוקטובר 2017

משחק מוריניו קלאסי. בנוסחה שלו מנצחים את הקטנות, מוציאים תיקו בחוץ מול הגדולות ובבית מנצחים אותן. אין שום הפתעה.

משה 14 באוקטובר 2017

ראיתי כמעט עשרים משחקים של ליברפול מתחילת העונה (כולל הכנה וידידות). זה בקלות המשחק בו ההגנה שלנו חשה הכי בנוח ובקושי עמדה בסיכון. בפעם היחידה בה יונייטד ניסתה להיכנס בבור בין שני הבלמים לוקאקו הגיע לאחד על אחד מול מיניולה. אפשר לקרוא למוריניו טקטיקן אבל הוא אפילו לא ניסה לתקוף את ליברפול בנקודות החלשות שלה : מרכז הגנה וקישור וכדורים נייחים. אני לא רואה את יונייטד מתמודדת עם סיטי (ואפילו עם טוטנהאם) בכזו יכולת למרות ההגנה והשוער המטורף הזה (איזו עצירה עם הרגל, יא אלוהים).
על האימפוטנטיות שלנו אני אכתוב כשבני או אריאל יעלו פוסט.

בני תבורי 14 באוקטובר 2017

אני כותב ואתה לגמרי צודק

Matipool 14 באוקטובר 2017

לגמרי.
פתאום נראה שיש לנו הגנה לא רעה בכלל. ציון 7 לכולם.

יוסי מזרחי 14 באוקטובר 2017

מתי, זה לא שאתם טובים, אל תתבלבל, זה אנחנו שהיינו זבל…

Matipool 14 באוקטובר 2017

ברור, יוסי. זה נכתב בציניות.

סער 14 באוקטובר 2017

לפחות שרוג'ה צבי מוריניו רוזן היה מכניס את שלום רוקבן .
עלוב מאוד, מבזה את המורשת של יונייטד. אבל ביהוד ישמחו. מה גם שאהרון פליאיני ויזן פצוע..

שחר ע. 14 באוקטובר 2017

בינתיים סיטי בגול לאחר מהלך קבוצתי מושלם

ran 14 באוקטובר 2017

זו הסיבה מדוע יש לבטל מתן נקודה לקבוצות על תוצאה של 0-0,
אלא עבור תיקו עם שערים בלבד.

כח הגברה 14 באוקטובר 2017

אני בעד פנדלים בתום 90 דקות של 0-0. מי שמנצחת מקבלת נקודה, המפסידה לא מקבלת נקודה.
קצת עניין לצופים, וקצת עונש לשחקנים ולמאמנים.
אני יודע שבתאוריה השיטה הזו מעודדת שכל משחק יגיע ל 1-1 בדקה השנייה, אבל בפועל אני לא חושב שזה יקרה (איזה אינטרס יש לקבוצה שהבקיעה בדקה הראשונה לאפשר ליריבה להבקיע בדקה השנייה?).

Danny - Long Island 14 באוקטובר 2017

אין שום בעייה בשיטה; יש בעייה לקבוצה שמחזיקה בכדור ולא יכולה לגבור על הגנה טובה…

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

עזוב גם ככה ישנם משחקים של 90 דקות סבל עכשיו גם פנדלים? מה תעשה לא תחשיב את השערים בפנדלים? כי זה ישפיע על טבלת מלך השערים…גם ככה הטלויזיה לא תסכים כי כל משחק יהיה יותר משעתיים.
ברעיון הזה שלך קבוצות תחתית יכולות להסכים על תיקו 4 שעדיין נותן נקודות ומשפיע על יחס שערים נגד ירידה ובקיצור מקדם שחיתות

כח הגברה 14 באוקטובר 2017

למי אכפת מטבלת מלך השערים?
לצורך העניין, השערים בפנדלים לא יחשבו, לא בהפרש השערים של הקבוצות, ולא במאזן של הכובשים.
כן, קבוצות יכולות לסכם על 1-1 בדקה השלישית. בפועל, אני לא חושב שזה יקרה. זה הסכם שקשה לאכוף (אני מוביל 0-1, למה בעצם שאתן לך להשוות?). היתה אפילו דוגמא מעשית למצב כזה במונדיאל 2010, שאין לי כח לשחזר כרגע… נדמה לי בבית של איטליה, סלובקיה, ניו זילנד ופרגוואי. 2 נבחרות שהיו מרוויחות מתיקו רב שערים ( לא בהכרח מרוויחות ממש, אבל משפרות את מצבן לעומת חלק מהתוצאות האפשריות במשחק המקביל), אבל המשחק נגמר 0-0. נדמה לי ניו זילנד-פרגוואי. אני מכיר גם את הדוגמא הנגדית של שבדיה-דנמרק ביורו 2004. לא כל משחק הוא בין שבדיה לדנמרק…

כח הגברה 14 באוקטובר 2017

ולגבי הסבל – שהשחקנים והמאמנים יסבלו קצת… האוהדים לפחות יראו קצת אקשן, קצת כדורים ברשת…

אולג נדודה 15 באוקטובר 2017

הייתי מבטל את המשחק החוזר בגביע האנגלי על תיקו ועושה פנדלים, או במשחקי פלייאוף ללא הכרעת שערי חוץ, עדיין אני חושב שבמשחקי ליגה זה סתם מעיק…
חוץ מזה שקבוצות קטנות כדי להישאר בליגה לפעמים משחקות על תיקו אפס מול הגדולות, תאורטית וסטטיסטית בפנדלים יהיה יתרון בדרך כלל לקבוצות העשירות שמחזיקות בבועטים טובים יותר ובעיקר שוערים שיוכלו לעצור בעיטות…כמו למשל שיאן גינס דייגו אלבס

אבי 14 באוקטובר 2017

קיוויתי שישתנה, אבל העקרב והנהר והצפרדע, וכל הסיפור…

Gil - Zimbabwe 14 באוקטובר 2017

משחק איום ונורא של יונייטד. לא הצלחנו להחזיק בכדור בכלל.
אבל אם נוציא תיקו בחוץ נגד הגדולות וננצח אותן בבבית נהיה אלופים. ואין כמו מוריניו למשימות כאלה
המבחן הראשון בעוד שבועיים – טוטנהאם.
ליברפול (זו הפעם הראשונה שאני רואה אותה השנה משחק מלא) – אם לא ניצחה יונייטד כזאת….

ברק רום 14 באוקטובר 2017

המועדון עובד אצל מוריניו

אבדן הדרך שחוותה מנ. יונייטד בשנים האחרונות יצרה מצב חדש: המועדון עובד אצל המנג׳ר החדש. מוריניו קובע את הכללים וההנהלה חוששת להכתיב חזון ודרך. שנים של תסכול והחמצה גרמו לבעלים להחתים מאמן שמפורסם ביכולת שלו להכפיף את המועדון והסגל לצרכיו ומחשבותיו.
יצאנו לליברפול אחרי פתיחת עונה מעולה: שערים, נצחונות, מבצעי כדורגל מרתקים, מהירות ושטף שהבליטו את ראשפורד ומרשיאל.
אבל מוריניו? לא יכול לשנות את אופיו. לא מסוגל לנתק את האגו העצום שלו מהמצב החדש.
הוא מלך בלהרוס משחקים גדולים, אבל יונייטד צריכה אותם. יונייטד חייבת לנצח בליבפול, בלונדון כדי להשיב את החדווה ואת כוח ההרתעה.
המנג׳ר רשם שוב ניצחון טקטי על קלופ והתקשה, במסיבת העיתונאים, לעצור את החיוך כשדיבר ממש שטויות: ״באנו בלי ספסל (ראשפורד, לינגראד, מטה, בלינד..), ליברפול חזקה ומהירה מאיתנו כשאנו ללא פוגבה ופלאיני…, הם ליברפול, לא תקפו מספיק ולא שינו כלום במערך כדי לנצח!!!״
בשביל הפורטוגלי נועדו המשחקים האלה כדי לתסכל את היריב ולהוכיח שהוא מסוגל לכפות את התוצאה מההתחלה.
אז הוא ניצח טקטית (למרות שביננו, אם לא דה חאה, היינו חוטפים גול או שניים)
אבל אנחנו, כולנו הפסדנו. הפסדנו הזדמנות ענקית לראות מה באמת אנו שווים במשחק ראשון בליגה מול יריבת צמרת. הפסדנו את ראשפורד ומרשיאל (חמש דקות במשחק הספיקו כדי להבין אילו הוראות קיבל כשהוצב 30 מטרים מדה חאה). שפת הגוף שלהם דיברה בעד עצמה, כשהבינו שעליהם להילחם כמגינים שמאליים ולזכות בכדור 80 מטרים מהשער של היריבה , כשרק לוקאקו ממתין כסיוע בין שלושה-ארבעה מתנגדים.
למעט הקוסם הספרדי המעופף, איש לא הצטיין! למה? בגלל השיטה! כולם זורקים לפח את היצירתיות, חדוות המשחק, הנעורים התוססים והרצון לנצח! כולם משרתים את המנג׳ר שרוצה להוכיח שהוא מעל המשחק!
אבל זה לא מתאים למי שאוהב את יונייטד. זה גרם לנו לסבול, לרצות שייגמר- לרצות שמשחק שחיכינו לו בהתלהבות שבועיים, יסתיים במחצית.
זה אבסורד. זה מצריך תגובה של ההנהלה. צריך להסביר למנג׳ר שהמשחק הוא עבור הקהל, לא עבור המאבקים האישיים שלו מול מנג׳רים אחרים. מותר להפסיד לצ׳לסי, ארסנל, טוטנהם וסיטי. זה חלק מהמסלול שיבנה אותנו בשנים הקרובות כקבוצת על ביבשת- ויש לנו כל הכלים כדי להיות שם! זה עצוב, מאכזב ופאתטי לשמוח אחרי תצוגה שלילית שמאפיינת קבוצה מבוהלת, קטנה , שלא מאמינה בכוחה לתת הצגות כדורגל בבית ובחוץ. לא הבאנו אותו כדי לפוצץ את ק.פאלאס, אלא כדי לתת לנו לדמוע מאושר אחרי שלישיה באנפילד!
זה הזמן לעשות תיקון, רק שלא ניראה ככה חמש/שש פעמים בעונה במשחקי החוץ מול הגדולות. לא מגיע לנו

יותם 14 באוקטובר 2017

מבלי להיכנס למי עובד אצל מי, עם כל השאר אני מסכים מאוד.

אולג נדודה 14 באוקטובר 2017

מוריניו בנה לעצמו מוניטין והמניירות הגיעו יחד עם זה, לפחות זה לאממלווה בעקיצות זדוניות כמו ספורטיביות כמו בצ'לסי או ריאל ששם המנטליות שלו הייתה, העולם נגדנו.
מלבד זה כשמסתכלים על מה שהוא בנה מבינים שגם באליפויות של למפארד ודרוגבה ושחקנים שהגיעו בסכומי שיא,מוריניו בבסיסו הוא מאמן פחדן, מחושב והגנתי…האלטרנטיבות הפנויות כרגע הן לואיס אנריקה ואנצ'לוטי…ומי שרוצה כדורגל התקפי יש את מאוריציו סארי, אם צ'לסי לא תחליף איטלקי באיטלקי.

Matipool 14 באוקטובר 2017

כאוהד הקבוצה שמנגד, אני חושב שפיל ג'ונס היה טוב וגם אשלי יאנג במחצית הראשונה.

אבי 14 באוקטובר 2017

ברק, בגדול אתה די צודק, אין מה להגיד. גישה מאכזבת.

אני רק לא חושב שיש עניין של קרב אגו בין מוריניו לבין המאמנים ממול – זה הכל בין מוריניו לבין עצמו. ככה הוא מגיב למצבי דחק, כמו קיפוד. הוא הסביר יפה במסיבת העיתונאים (לדבר הוא יודע) את המצוקה במרכז השדה מול השלושה של ליברפול. מטבעו של המוריניו במצבים כאלה להתכדר ולהבליט את הקוצים… אחרים היו מנסים להפתיע בהתקפה

שלמה 14 באוקטובר 2017

אין לי ציפיות ממוריניו, היה צפוי, עלוב בא להוציא
נקודה בדיוק כמו בעונה שעברה,
גארדיולה גדול עליו הן בתפיסת העולם, והן בכדורגל
ההתקפי, סיטי מגיעה לכל מגרש במטרה לנצח,
לכפות את סגנון משחקה על היריבה, ומצליחה
מוריניו הוא אנדרדוג בבסיסו לכן כך אנו ניראים,
תודה לאל שישלנו כוכב על, יש את רונאלדו, מסי,
ניימאר, ולנו יש את דה חאה אשר הביא את כל
הנקודות באנפילד ב3 השנים האחרונות.

גלגלון 15 באוקטובר 2017

מיצית נפלא את הדיון.

יותם 14 באוקטובר 2017

חוץ מזה שמישהו צריך להגיד למתמטיקאי מוריניו שמי שבונה על הנקודות רק מול הקטנות והבינוניות, צפויה לו אכזבה..

עדי 14 באוקטובר 2017

משחק איום ונורא של יונייטד וסיטי נראית מפחיד ובכל זאת, אליפויות לוקחים מפברואר עד מאי ולא באוקטובר, אז נא להירגע

טל המנצ'סטרי 14 באוקטובר 2017

מוריניו, הוא לבטח מרוצה.

מחוץ לפאב התבדחנו שלפעמים יש הרגשה שמוריניו מעדיף תיקו 0 שמתסכל את היריבה וגורם לעיתונאים לאחר המשחק לחפש אותו מאשר לנצח איזה 2-0…

אגב, בטוח שמוריניו פורטוגלי ולא איטלקי?

מחכה כבר ליום שבו נראה את מרסיאל וראשפורד על הדשא ביחד, לא האחד במקום השני (או שניהם בעמדות קיצון)

זו היתה ליברפול נוחה, הכי נוחה מזה שנים שאני זוכר, מאכזב ומתסתכל שלא בחרנו לשאול ולו שאלה אחת.

התוצאה עצמה, נקודה באנפילד, נקודה טובה.

Danny - Long Island 14 באוקטובר 2017

שאלנו שאלה; את הקישור שלנו, שלא מסוגל ליצור כלום (כמעט) עבור החלוצים

טל המנצ'סטרי 14 באוקטובר 2017

זה הקישור אבל לא רק, זו גישה של קבוצה שלמה וזה לא מתחיל רק מהרגע שהשחקנים עולים על כר הדשא.

אני לא מדבר על פרופר הוראות, אני לא בטוח שמוריניו נותן לשחקנים את ההרגשה הנוחה לבוא לידי ביטוי באופן חופשי יותר כשהם או הקבוצה נמצאים עם הכדור.

Danny - Long Island 14 באוקטובר 2017

לא נראה לי שהיו לנו כלים ליצור התקפות דרך הקישור, גם מיקי היה חושך היום, לא מסוגלים ליצור כלום, זאת לא הוראה של המאמן, זה פשוט חוסר יכולת, לעומת זאת, יש לנו הגנה מצויינת ו David De God בשער, שם רואים יכולת….

אריק 14 באוקטובר 2017

ליברפול היתה חלשה בעיני בשליש האחרון היה מקום לנסות הרבה יותר.
מוריניו כמו שרונן לא הפתיע. רק ביטס. קלופ הפתיע לרעה. ליברפול היו בבית והיו צריכים את הנקודות הרבה יותר.
משחק מביך בעיקר של יונייטד כמובן אבל לא רק.
למה להוציא את שחקן ההתקפה היחיד שעשה משהו החילוף מהבית הזה מבאס ממש.

אריק 14 באוקטובר 2017

אמר.
ביטס.

אמיתי 14 באוקטובר 2017

לא מסכים שזו הליברפול הכי חלשה של השנים האחרונות או יחסית לליגה. נראה מה צ׳לסקי טוטנהאם וארסנל יוציאו שם. זו קבוצה מסוכנת עם שיטת משחק בעייתית לנו

אייב 14 באוקטובר 2017

יכלנו לצאת מאנפילד עם תוצאה היסטורית. ההגנה של ליברפול עלובה בצורה קיצונית, וההתקפה שלנו הקטלנית ביותר מאז 2008.
5-3-2 בלי לחייב את מאטיץ' והררה לחפות ברחבה על סמולינג וג'ונס, עם מרסיאל ולוקאקו קרובים אחד לשני, והיינו יכולים להוציא 4-0 כמו מול אברטון. לא מובן ממה מוריניו כל כך פחד. חבל.

רומן 14 באוקטובר 2017

מוריניו עושה טועות לדעתי, בזמן שסיטי רומסת הוא משחק זהיר, יונייטד בכושר נהדר, היה אפשר לא לשחק עם שני מגנים ימניים ושני קשרים אחוריים.

נובלס כחול 15 באוקטובר 2017

מוריניו דואג להשאיר את קלופ בג'וב כדי שימשיך למכור את האשליה שהוא "בונה" קבוצה שמסווה את העובדה שהיו לו כבר 4 חלונות העברות וליברפול עדיין עם אותו הדרעק (אתמול רק 3 שחקנים מה11 היו שחקנים שפלופ קנה).
קלופ שנתיים בתפקיד, 0 תארים, אין סוף גניבת דעת ותירוצים, והסקאווסרז באטרף חושבים שהם משתפרים.
הלוואי שישאר כך לעד ושישאר 0-0 באנפילד איתנו כמה שירצה.

לגבי יונייטד. מוריניו אמר שמאטיץ' היה מותש במחצית השנייה, מחיטריאן כנראה גם כן. באיי נפצע בנבחרת וכל רשת נקייה כשסמולינג במרכז ההגנה אצלך זו מצווה.
תכלס, אחרי פגרת נבחרות וכשיש את בנפיקה בעוד יומיים, אני חותם על תיקו באנפילד ושנסגור את ההעפלה מהבית בליגת האלופות כמה שיותר מוקדם כדי להתמקד בליגה בחורף.

אביעד 15 באוקטובר 2017

אני יכול להבין למה נקודה באנפילד זה בסדר מראש. אני יכול להבין למה לשחק הגנתי.
אבל שיחקנו הגנתי לא חכם.
היינו צריכים לשחק עם 3 בלמים ושני ווינג באקים שנוטים להיות יותר מגינים, 2 קשרי אמצע ואז שני שחקנים חופשיים מאחורי לוקאקו.
במערך כזה, היה לנו גיבוי מול האגפים המהירים של ליברפול (מגן ובלם על כל צד) וגם יותר אנשים באמצע להניע כדור כשהוא אצלנו – 5 אנשי אמצע ומספיק מטרות קרובות.
לחלופין יכלנו לשחק בדיוק באותו מערך, אבל להורות למרסיאל ויאנג ללכת יותר לאמצע, קרוב ללוקאקו וללחוץ יותר על ההגנה.
בכל אחת מהדרכים היינו מפחיתים קלות את העוצמה ההגנתית – וגם זה באמצעות מתן חופש פעולה מעט גדול יותר לאלברטו מורנו וג'ו גומז (לא הסכנה הכי גדולה שניתן לדמיין) ובמקביל מאלצים את ליברפול לסגת יותר לאחור ומגדילים את הסיכוי לנצל את הרכות ההגנתית שלהם.
הבחירה הטקטית של מוריניו יצרה מרחקים עצומים בין השחקנים שלנו, מה שלא נתן לנו ממש יכולת להניע כדור או לעקוץ במתפרצות.
ברגע שזה קרה, נוצר לחץ יותר קבוע על ההגנה וזה דווקא דבר שעשוי להביא לטעויות.
זה מאכזב, כי מוריניו אמור להיות טקטיקן בחסד ולא סתם מאמן הגנה פשטני, וזה מאכזב לאור נקודת הפתיחה.

Comments closed