שלוש הערות על פרשת ווין רוני והבחורה שהזדיינה איתו בעד כסף

1. האמת היא שחיכיתי למשהו מהסוג הזה לגבי ווין רוני ופרשת הזיונים שלו עם הזונה. לא בכליון עיניים ולא באופן ודאי, אבל זה לא הפתיע אותי. מהרגע שירד על אוהדי נבחרת אנגליה במונדיאל – אותו ציבור פתטי שגר במקומות כמו אסקס או ססקס או ווסקס או מידלסקס או גודסקס – היה ברור שהוא מסומן. הדבר היחיד שהם אוהבים יותר מנבחרת אנגליה במקומות האלו הוא לקרוא על סקס.

בסך הכל רוני נפל למלכודת בה היו גם בקהאם וטרי וגאזה ורבים אחרים לפניו. התאהב במעמד הגיבור הלאומי של הנבחרת. אבל אז מסתיים המונדיאל ואם אי אפשר למכור עיתונים עם הסיפור "כך ניצחנו את ספרד בחצי הגמר" מוכרים אותם בדרך אחרת.

לכן פרגוסון מזהיר אותם מהנבחרת. אבל לא כולם חכמים כל כך.

*

2. אין ספק שכושרו הטוב והמנהיגות שתפס לאחר מכירת רונאלדו נובעים מאיזה שקט נפשי ואני לא שולל שהגברת הזו – ואולי עוד עשרים אחרות – קשורות לכך. מי מכם שסבר שכושרו הטוב נובע מהיותו "איש משפחה למופת" צריך לתקן את העניין ברישומיו. האמת שחשבתי לערוך מחקר בשאלה האם אנשי משפחה למופת הם שחקנים טובים יותר משחקנים אחרים. אבל למחקר דרושים נחקרים.

הירידה שלו ברמה בחודשים האחרונים נובעת מפציעה שנגרמה כתוצאה מתיקול קשה של דניאל ואן בוייטן.

*

3. קראתי בעיון את הכתבה בניו אוף דה וורלד ופתאום התחוור לי מה עלוב כל כך בעיתונות הספורט הצהובה של ישראל. בכתבה צויין שרוני שכב עם הגברת ובחורה נוספת ביחד. שהיא נתנה לו שירותים מענגים שאינם סקס ממש במשרד המסעדה של ריו פרדיננד. מעניין!

מכן הלכתי למדור הרכילות של וואן המכונה גליצ'ים. בגלל שאנחנו עיתונות מפרגנת הנה הלינק. ומה הידיעות שאני קורה שם? חיים רביבו עשה מסיבה לאשתו. עמית בן שושן התחתן. אייל גולסה ראה את גמר כוכב נולד. בשקט בשקט כתוב בצד שאיזה שחקן נשוי נתן למישהי נשיקה.

סילחו לי מאד. זה לא מדור רכילות. זה זבל פרובינציאלי. סיפורים ברמת בטאון העובדים של כל חברת הייטק גדולה  ("חיים עשה אירוע לאשתו", "עמית התחתן. מזל טוב", "תמונות ממסיבת הפורים המוצלחת"). בגלל זה אני שונא כל כך את העיתונות הצהובה בישראל. אין מה לקרוא שם.

*

ועכשיו. כשסוף סוף יש זיונים בדה-באזר פשוט תלחצו על הlike מתחת לטקסט!


82 תגובות ל - “שלוש הערות על פרשת ווין רוני והבחורה שהזדיינה איתו בעד כסף”

  1. בליקי 06. ספט', 2010 ב - 12:38 #

    ביום שיהיה כאן מישהו שיחשוף את כל הסודות רונן, הכל יתחיל מחדש מאפס, בדרך להווה ועתיד טוב יותר. מהמיקרו של הספורט ועד המאקרו שאין לי בו מושג.

  2. דורפן 06. ספט', 2010 ב - 12:40 #

    בליקי – אמן!

  3. נינו 06. ספט', 2010 ב - 13:00 #

    בואו נתחיל מזה שלמישהו – כולל כל הערוצים והעיתונים הגדולים שיתעסקו עם זה אז – יהיה אומץ להגיד בדיוק מי השחקנים שהשתתפו בפרשת נערות הליווי, בבוגרת ובצעירה.
    אני לגמרי מסכים עם בליקי – פעם אחת שהכל יתפוצץ ונתחיל מאפס.
    עם כמה שהבריטים החרמנים מאוסים, לפחות שם הם עוד מתכוונים לזה שהם רוצים שהשחקנים יהיו סוג של דמות ציבורית. ופה? בלאגן שאף אחד לא שומע עליו, אלא רק משמועות.
    מישהו מדמיין מה הסאן או הדיילי מייל היו עושים מהשמועה על רביבו ואשת העבריין? (שאין לי מושג אם היא נכונה, ולאף אחד לא יהיה כל עוד התחקיר העיתונאי מסתכם בסרט מטעם שאופירה עשתה עליו)

    • מוסקו 06. ספט', 2010 ב - 13:39 #

      נדמה לי שאת השמות בפרשת הנבחרת הצעירה כבר פרסמו. בפרשת הבוגרת השמועות הזדוניות דיברו על רביבו, אבוקסיס, נדמה לי פליקס חלפון ועוד שניים שאני לא זוכר. אישית אני לא מאמין לאף מילה! הכל שמועות!

      • מישהו 06. ספט', 2010 ב - 14:37 #

        ודוד אמסלם

    • גיא זהר 06. ספט', 2010 ב - 16:13 #

      נינו, ההבדל שאצל האנגלים הזונות מוכנות לדבר ואז יש מילה מול מילה והעיתונים מוכנים לקחת את הצ'אנס. חוץ מזה, נכון פחדנים כאן

      • moby 07. ספט', 2010 ב - 8:55 #

        כשהעיתונות תשלם לזונות לדבר יותר מאשר השחקן כדי שישתקו תקבלו סיפורים. כלכלה נטו.

  4. יורם אהרוני 06. ספט', 2010 ב - 13:06 #

    כאשר בוחנים הישגים של גברים, במיוחד בענפי ספורט אישיים, חייבים לבדוק אם השנויים בכושר קשורים בבת הזוג. לא יודע אייך זה אצל נשים. לפני הרבה שנים התאמן אצלי בחור צעיר שבשנה מסוימת עשה קפיצה גדולה בהישגיו ואפילו זומן לנבחרת הלאומית. זה לא שעשיתי איזשהו שינוי דרסטי בתכנית האימונים שלו או שהוא לקח איזשהם תוספים לא חוקיים. כלל וכלל לא. הוא פשט נפרד באותה עונה מחברתו הישראלית והחליף אותה במתנדבת סקנדינבית. בתום אותה עונה הם יצאו לטיול משותף של שלושה חודשים באירופה ממנו הוא חזר לבד. בעונה הבאה הוא היה רחוק מיכולתו בעונה הקודמת ובסיומה פרש.

  5. דורפן 06. ספט', 2010 ב - 13:08 #

    אהרוני – לדעתי עלית על תגלית מדעית חשובה. סקנדינביות משפרות ביצועי ספורטאים. ראה הירידה בכושרו של טייגר וודס לאחר שהפסיק להשתמש במתנדבת הסקנדינבית.

    • moby 07. ספט', 2010 ב - 8:56 #

      איך ויתרנו על שירותי האדון נילסן. היה יכול להקפיץ אותנו כמה רמות בעזרת אינגה עוזרת המאמן.

  6. פראליה 06. ספט', 2010 ב - 13:16 #

    לא מבין למה בכל כתבה אתם כ"כ קוראים לכולם לעשות לחיצות וכאלה, אני אוהב אתכם בלי השטויות האלה (ויש לי גם משנה סדורה נגד פייסבוק) אז איך אני יכול לממש את אהבתי אליכם בלי ללחוץ במקומות שבהם אני לא מרגיש נעים ונח?

    • דורפן 06. ספט', 2010 ב - 13:19 #

      פראליה – כי אנחנו זקוקים לזה כדי לקדם את האתר ולהגדיל את מספר הקוראים ופייסבוק הוא מכשיר מאד יעיל לכך. אבל אם יש לך בעיה אם זה אז אל תלחץ!

  7. פראליה 06. ספט', 2010 ב - 13:33 #

    זה ברור אבל תזכור שכשתבוא הכמות תלך האיכות

    • דורפן 06. ספט', 2010 ב - 13:54 #

      איזה איכות? אתה לא רואה שכתוב הזדיינה בכותרת?

      • אריה 06. ספט', 2010 ב - 14:01 #

        :-)

      • יוסי 06. ספט', 2010 ב - 15:48 #

        נכון.

  8. עומרי טנקמן 06. ספט', 2010 ב - 13:55 #

    פראליה – לא מסכים. לדעתי, מראש הכמות לא תבוא (או לא בכמויות אדירות יותר נכון.. :) )
    אם תעשה פילוח של חובבי הספורט בארץ, רובם המוחלט כנראה יעדיפו את הזבל של ONE מאשר לקרוא כתבות עומק ומחשבות מקוריות (אני לא חושב ששם המשחק נסגר כי הבעלים נהיה מיליארדר..).
    גם אם תפנה ל – 100% מאלו שמגדירים עצמם חובבי ספורט הסיכוי שמתוך השלם הזה יהיה חלק משמעותי שייכנס לאתר הוא די נמוך.

    אנקדוטה קטנה – פעם שאלתי את מודי בר און למה לדעתו אין ספרות ספורט בארץ, בניגוד לארה"ב ואנגליה שם ספרים העוסקים הספורט הם רבי מכר
    הוא ענה לי:
    1. ספרות מייצגת תרבות. בארץ יש רבי מכר על צבא
    2. מה לעשות, רוב חובבי הספורט בארץ לא קוראים ספרים..

    • דורפן 06. ספט', 2010 ב - 14:06 #

      אני מסכים בהחלט שלא צפויות כמויות אדירות. אנחנו רק רוצים להשיג את אילו שכן היו מעניינים אותם החומרים שלנו. חברי הפייסבוק של אלו שכבר נמצאים נראים כמו ציבור טוב לפנות אליו…

    • פראליה 06. ספט', 2010 ב - 14:28 #

      עומרי, נגעת בנקודה כואבת, לי אישית חסר מאד "שם המשחק".
      דורפן, יש מצב לעשות חוזה עם סיימון קופר?

      • עומרי טנקמן 06. ספט', 2010 ב - 15:16 #

        דורפן, תחשוב על פטנציאל ההתפשטות הגלובלי.. :) גלקטיקוס 3.0
        עוד נראה חולצות של לוינטל ביפן ואלפי נערות צורחות כשדורפן מגיע לשם

        • תומר חרוב 06. ספט', 2010 ב - 15:33 #

          עומרי, הייתי בסינמטק כששאלת את השאלה הזו:)

        • איתן בקרמן 06. ספט', 2010 ב - 16:11 #

          ואלפי נערים צורחים כשלוינטל מגיע

          • לוינטל 07. ספט', 2010 ב - 0:29 #

            אפשר להעביר את זה לתאילנד?

          • moby 07. ספט', 2010 ב - 8:59 #

            לוינטל אלפי נערים צורחים יש כבר בתילנד כשאתה מגיע.

      • יואל 06. ספט', 2010 ב - 17:01 #

        שם המשחק… אח, ימים טובים.
        היה לי מנוי ואחרי הפסקה של שנה רציתי לחדש אותו. מה אני מגלה? שהוא נסגר! באמת חבל, היה מגזין מעולה.

    • ישי 06. ספט', 2010 ב - 20:05 #

      אין ספרות ספורט בארץ כי אין ספורט בארץ.

      מה שמזכיר לי: בארה"ב יש שופט מבית המשפט העליון שסיפר שהוא קורא רק את מדור הספורט – כי יתר העיתון מלא בצרות ובבעיות ואילו מדור הספורט מלא בהישגים.
      אז בארץ זה לא עובד. גם מדור הספורט מלא בבעיות ובצרות

  9. אבי 06. ספט', 2010 ב - 14:32 #

    רונן, בסוף תצליח לגרור את כולנו לסלידה מנבחרת אנגליה!
    אני סומך על פרגוסון שיידע לסוכך על השחקנים מפני ההיסטריה סביב הנבחרת. זה פעל עם בקהאם.

    האהדה האנגלית ברמת הנבחרת ממש נלעגת, ונשאלת השאלה למה.

    • שלו, רומא (עכשיו בארץ) 06. ספט', 2010 ב - 15:48 #

      פרגי מחכה למקרים כאלה כדי להוציא מהבחורים שלו את המיטב…
      ואנגליה עדיין מתקשרת אצלי לאימפריה ולא למשהו חיובי, וזה רק משעשע לראות וולשים סקוטים ואירים מעמידים ליגה נהדרת ונבחרת אנגלית ריקה מתוכן.

  10. רועי שהגיע אחר-כך 06. ספט', 2010 ב - 14:55 #

    עשיתי "לייק", אבל אני לא ממש מבין את ההתלהבות מזיונים בדה-באזר. כלומר, אני מבין את ההתלהבות, אני לא מבין את הניסיון להציג את זה כמשהו ראשוני. הבלוג הזה עבר לדה-באזר יחד עם חמישה(!) פוסטים בקטגוריית "האדם המזיין". מכיוון שאני טוקבקיסט חוקר, הלכתי, בדקתי ומצאתי שהכותרת שניתנה לקטגוריה הזו אינה סתמית, והפוסטים שאוגדו תחתיה עוסקים בזיוניהם של ווילט צ'מברליין, טייגר וודס, גארינצ'ה וגו'ן פרופומיו. אז למה שאעשה לייק דווקא לזיונים של רוני? ולמה הפוסט הזה לא נכלל בקטגוריית "האדם המזיין"?

    • בלינדר 06. ספט', 2010 ב - 15:08 #

      כי וויין רוני קוף?

      • גודזילה 06. ספט', 2010 ב - 15:19 #

        הזכרת לי סיפור של ז'וז'ו אבוטבול -
        גרוזיני אחד נענה למודעה בעיתון: "5000 דולר תמורת יחסי מין עם קוף לצורך ניסוי מדעי".
        הגרוזיני אמר: "בסדר אבל בשני תנאים – שאשתי לא תדע, ושתתנו לי מספיק זמן לגייס את הכסף".

        • בלינדר 06. ספט', 2010 ב - 16:09 #

          ד"א, נולדתי בטיביליסי. שמע, אין שם הרבה קופים אז זה נחשב לאקזוטי. חמורים מצד שני יש די ויותר.

          • בלינדר 06. ספט', 2010 ב - 16:49 #

            *די והותר

          • גודזילה 07. ספט', 2010 ב - 11:35 #

            הסיפור הצליח מעל למשואר…

      • איתן בקרמן 06. ספט', 2010 ב - 16:12 #

        חחח

  11. דחילו ורחימו 06. ספט', 2010 ב - 15:31 #

    תודה על הפוסט בקטגוריה האהובה עלי. אוסיין בולט התראיין ללפני שבועיים לגארדיאן וביקר את התקשורת האנגלית שלוחצת על השחקנים להתחתן מוקדם, ואז מתפלאת שהם בוגדים בנשים שלהם. הוא אפילו התייחס לווין רוני, ואמר שאין סיכוי שבן אדם בן 22 מוכן לנישואין. מעניין אם הוא ידע משהו או סתם יש לו אינטואיציה.

    • תושב חוזר 07. ספט', 2010 ב - 13:05 #

      לא צריך אינטואיציה מפותחת מדי כדי לנחש את הענין הזה

  12. תומר חרוב 06. ספט', 2010 ב - 15:43 #

    1.אם אני הייתי פרגי, הייתי מוטרד מדבר אחר בהקשר הזה, הסכום שרוני שילם. בתור פועל מספנות סוציאליסט ומורד הייתי מורה לרוני לחזור לאלתר להשתמש בשירותיהן של הסבתות הסקאוזריות שזקוקות לכסף הרבה יותר מנערת האליטה הזו שגובה 1200 פאונד עבור אימוני האקסטרה של רוני.
    2.אולי אם אופירה תעבור לדה באזר, חרב התאגידים לא תונף על צווארה ויהיה לה את החופש האומנותי לכתוב על כל זיון וזיון שקורה בבראנז'ה המקומית.
    3. גוף עשר פנים סטיב שלכטר.

    • דניאל 06. ספט', 2010 ב - 16:58 #

      3. בול במקום! ענק.

  13. שלו, רומא (עכשיו בארץ) 06. ספט', 2010 ב - 15:53 #

    הדבר הכי מפתיע באירוע שאותי זה לא מפתיע…
    מי באמת חשב / חושב שרוני יהיה נאמן לאשתו,
    אני ארחיב את השאלה מי באמת חושב ששחקן כדורגל יהיה נאמן לאישתו.
    חוץ מאלה ש one מראיינת ומגנה אליהן.
    מצחיק שכדורגלנים משלמים כסף והרבה למה שהם יכולים לקבל בחינם.

    • אבי ש 06. ספט', 2010 ב - 15:59 #

      הם משלמים בשביל הדיסקרטיות. כנראה שרוני הקמצן לא שילם מספיק.

    • YB 08. ספט', 2010 ב - 1:53 #

      צ'ארלי שין אמר פעם משפט גדול (כאשר רואיין לפלייבוי ונשאל מדוע הוא, שיכול לזיין כל בחורה יפהפיה שירצה, נתפס עם זונות כל הזמן). הוא השיב: "אני לא משלם בשביל הסקס. אלא בשביל שהיא תלך כשאני גומר".

  14. יורם אהרוני 06. ספט', 2010 ב - 15:56 #

    לפני מספר שנים הייתה תחרות לבחירת המנון לנבחרת ישראל בכדורגל. זו הייתה הצעתי שמשום מה לא נתקבלה:
    לי כל גול זונת צמרת
    מין בבית פה תתקוף
    עם הביצים לתוך מסגרת
    שים פצצה מתחת למשקוף

    מסירה לרוחב שטות היא
    מה רבים הפיספוסים
    לי הרמה טובה אקוטית
    אל תשאיר אותנו חשופים

    (כמובן לפי מנגינת "רותי" – 'לי כל גל נושא מזכרת'

  15. אבי 06. ספט', 2010 ב - 16:49 #

    אני ממחזר תגובה מהפוסט על נתכו, שמתאימה יותר לפה. מה לעזזאל הקטע של האנגלים האלה?:

    בעקבות המשחק מול בולגריה אתמול (רוני היה טוב!), והבוז הצורם שספגו שם פליטי המונדיאל, חיפשתי הסבר להתייחסות ההיסטרית לנבחרת באנגליה, מצד אומה של אוהדים לדוגמא ברמת הקבוצות. אומה שהיתה ידועה פעם בריסון ובאנדרסטייטמנט ובקור רוח; אומה שפעם שלטה בימים בלי להניד עפעף (או להניע את השפה העליונה).

    אנחנו מזרח תיכונים, וההיסטריה אצלנו לא זקוקה להסבר – רואים אותה לא רק בכדורגל; אבל הם? הבריטים?! המצחיקים בסקיי (ולא רק שם) סיפרו לפני המונדיאל איך מכל מאמני העבר של אנגליה, קפאלו דומה רק לאלף ראמזי, ועכשיו, על אותן התנהגויות ממש, הוא סופג לעג.

    הם מגיבים לאי-עליה לחצי גמר מונדיאל כמו שאצלנו מגיבים למקום רביעי במוקדמות: קריאה למינוי מאמן זר, קריאה למינוי מאמן מקומי, קריאה לפיטורי מאמן וכו' יש למישהו הסברים?

    • דורפן 06. ספט', 2010 ב - 17:03 #

      בדיוק מה שאתה רואה. עיתונות צהובה מתוסכלת משנים של כשלון של הכדורגל הלונדוני (עיר שעדיין לא זכתה בגביע האלופות)

      • אבי 06. ספט', 2010 ב - 17:07 #

        זה כל כך לא "בריטי"

        • דורפן 06. ספט', 2010 ב - 17:13 #

          כתבתי על כך לפני כמה שנים – אם זה מעניין אותך:
          http://debuzzer.com/dorfan/441

          • אבי 06. ספט', 2010 ב - 17:44 #

            תודה. מעניין מאד. זווית ההסתכלות מאירת עיניים על השחקן האנגלי, ואני נוטה להסכים.
            אני תהיתי יותר על ההתנהגות האוהד האנגלי. על חוסר הפרופורציות. אין לי שום רעיון פרט לציפיות לא ריאליות שמבוססות על דימוי עצמי מוטעה.

            אגב, פוסטים ישנים (וטובים!) מופיעים ללא צין שנה, מה שיכול לבלבל. הגולש החכם יכול ללמוד "מה היתה השנה" ע"פ תאריך התגובות.

  16. טל המנצ'סטרי(בישראל) 06. ספט', 2010 ב - 16:56 #

    קודם כל ומעל לכל צריך לזכור שעדיין מדובר בפרסום של צהובון וכשאת הידיעה מספקת זונה.
    לא בדיוק עיתון ודמות אמינים במיוחד.

    רוני בימים אלה מצוי בתביעה כפולה אם אני לא טועה כנגד פרסומים קודמים של הסאן לגביו,
    אני לא פוסל שזו פעולת נקם מסויימת ומה זה משנה אם בסופו של דבר יתברר שלא היה דבר,הנזק התדמיתי שלו שוב נפגע והם את שלהם השיגו כמו גם הגדלה במכירות בימים האחרונים.
    מקסימום ישלמו דמי נזיקין ולא בפעם הראשונה.

    אם העניין נכון אז בסופו של דבר זה בעיה שלו ושל אשתו בלבד.
    אם העניין נכון הוא נכנס לרשימה מכובדת וארוכה של כוכבים באנגליה ולאורך כל ההיסטוריה שנתפסו עם המכנסיים למטה.

    אישית אני לא מאמין לסיפור,מדובר בזונה בת 21,
    לרוני כמו שאנחנו למדים מהעבר יש פטיש לסבתות,עדיפות לגיל 55 ומעלה ואם אפשר במבטא ליברפולי.

  17. גיל 06. ספט', 2010 ב - 18:05 #

    כל פעם שואלים למה הוא עשה את זה כשיש לו אישה וכו', וכל כך הרבה מה לסכן מבחינת המעמד שלו. מה שלא מבינים הוא שהמעמד של אנשים כמוהו זה רק כלי להשגת זיונים ולא המטרה בפני עצמה. זו הסיבה שכמעט כל גבר במעמדו בין אם זה כדורגלן, פוליטיקאי, זמר וכו' יזיין הרבה. כולם רוצים אבל הם גם יכולים.

  18. יואב 06. ספט', 2010 ב - 18:57 #

    שום דבר לא יתחיל מאפס ולא משנה מה יגלו.
    זאת דרכו של עולם, כך היה, כך יהיה.
    רוניייייייייייייייייייי…..

  19. דורון (אחר) 06. ספט', 2010 ב - 19:04 #

    אין לי מה להוסיף לעניין שבו מדובר לאורך רוב הפוסט, אבל בתור "מחבב" של דה-באזר בפייסבוק יש לי מה להוסיף בנושא של סוף הפוסט.
    אתם חייבים לשפר את ניהול העמוד שלכם – משום מה אני לא מקבל את העדכונים שלכם לעמוד שלי, כך שבעצם אין בכלל טעם "לחבב" את העמוד… בתור מי שנאלץ מטעם עבודתו לנהל כמה עמודים, אני חושב שאני יכול לעזור לכם בעניין הזה. צרו איתי קשר במייל אם בא לכם.

  20. איתן לוי 06. ספט', 2010 ב - 20:08 #

    זונה כפולה גם הזדיינה בשביל כסף וגם אחרי זה בגדה בחסיון ומכרה את הסיפור.שרמוטה בת שרמוטים נקווה שזה לא יפגע ביכולת על המגרש של ווין

    • שלו 06. ספט', 2010 ב - 21:26 #

      על זה נאמר באחד העם אחד ״זה חיסיון בין קוסמטיקאית ללקוח״

  21. הופ 06. ספט', 2010 ב - 20:27 #

    לגבי השאלה כמה חיי משפחה תורמים ליכולת, אני לא יודע לגבי רוני אבל מהצד השני יש את הדוגמה המקומית של שלומי ארבייטמן, שאחרי שהתחתן הפסיק לבלות והקדיש את הזמן לאימונים. התוצאה – מלכות השערים באותה עונה (נכון, זה לא ממש מחקר אבל נדמה לי ששום מחקר אמיתי לא יוכל לברר את הסוגיה הזו).
    ולגבי one – לפני כשנה הפסקתי להיכנס, ומלבד מעידות נדירות לא חזרתי לשם. אני יכול להעיד שזה לא פגע כהוא זה בהבנה שלי את המתרחש בעולם הספורט, ויש לי יסוד סביר להניח שזה אף שיפר אותה.

  22. שקטימאן 06. ספט', 2010 ב - 20:37 #

    יוסי בניון הוא שחקן יותר טוב מאלה שמשחקים איתו בנבחרת קיקיונית מסויימת והוא איש משפחה למופת. אפשר לעשות עליו מחקר איכותני

    והבעיה באתר הספורט וואן היא שבכל ידיעה כזו על הבכיר שנצפה מנשנש ג'ינג'ית הם מבטיחים פרטים בקרוב – והפרטים לא מגיעים!!!11 (כן, זאת הבעיה שלהם…)

  23. בליקי 06. ספט', 2010 ב - 21:03 #

    אם בתרבות ספורט עסקינן, אז כרגע (22:00) התחיל בערוץ MGM – הסרט האגדי HOOSIERS. לכל מי שלא ראה, ולכל מי שראה יותר. כנראה סרט הספורט הטוב בהיסטוריה.

    • גיל 06. ספט', 2010 ב - 21:15 #

      לדעתי זה סרט הספורט הכי אוברייטד בהיסטוריהץ

      • אריאל 06. ספט', 2010 ב - 21:56 #

        תועבה! שיקוץ! להוציא את גיל מקהל השם!

        • גיל 06. ספט', 2010 ב - 22:43 #

          מה כל כך מיוחד בו? הוא אולי היה הראשון, אבל כשצופים בו בדיעבד הוא נראה כל כך שבלוני וסטראוטיפי.

          • בליקי 06. ספט', 2010 ב - 22:57 #

            אולי אתה ציני מדי גיל. זה סרט מלפני 24 שנים, ברור שבמשקפיים של 2010 הוא ארכאי, ואת האמת לא צפיתי בו הרבה שנים ועכשיו אני רואה שאפילו סצינות הכדורסל בו די רדודות, אבל הוא עדיין חביב לצפייה, לעיתים מרגש, ומאגד בתוכו כל כך הרבה חלומות ילדות, בעיקר חלומות ילדות של מבוגרים, ובכך סוד קסמו. העובדה שמדובר בסיפור חצי-אמיתי רק עושה את זה יפה יותר. סרט על כדורסל במדינת אינדיאנה בשנות ה-50, יש יותר סרט ספורט מזה?

          • גיל 07. ספט', 2010 ב - 1:04 #

            אני בכלל לא ציני, לדעתי זה סרט די גרוע בסך הכל. יש סרטים שמעבירים בך רטט ולא חשוב כמה פעמים תצפה בהם או כמה זמן עבר מאז יציאת הסרט. שדה החלומות הוא סרט קסום כזה וגם השור הזועם למשל. אין בו איזה שהוא סיפור יוצא דופן שלא ראינו כבר. אולי הוא היה ראשון על הבד אבל סיפורים כאלו יש למכביר.

  24. gיא 06. ספט', 2010 ב - 23:19 #

    רוני.. היה זה רק עניין של זמן.

    נקודה למחשבה בענייני פייסבוק – אפקטיבי הרבה יותר לתת אפשרות ללייק ברמת כתבה הספציפית ולא האתר כולו, דבר שהוא חד פעמי במהותו.
    כך אפשר – לכל המעוניין כמובן, כמוני למשל – ללייקק יותר מפעם אחת, והלינק יהיה יותר ספציפי, דוגמת" שלוש הערות על פרשת ווין רוני והבחורה שהזדיינה איתו בעד כסף Guy Likes "
    ולא " תופעת דורפן 3.0 Guy Likes"

    אני יודע על מה אני הייתי לוחץ…

  25. שמשון 06. ספט', 2010 ב - 23:45 #

    איזי שירצקי מאיים לפתוח את הפה על התנהלות הכדורגל בישראל:
    http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/153/771.html

    אבי לוזון אומר בתגובה ששירצקי מטיל רפש בכדורגל הישראלי:
    http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/154/052.html?hp=3&cat=629

  26. קורא 06. ספט', 2010 ב - 23:51 #

    בסופו של דבר אנחנו אומה קטנה ופוריטנית. אין לי ספק שבארץ יש סיפורים מעניינים לא פחות מבאנגליה, אבל משום מה מדורי הרכילות פה עלובים, ולא רק רכילות הספורט. הרי גם ברכילות הרגילה תמיד מצנזרים שמות של אנשים שבוגדים בבנות זוגם. אני אפילו זוכר איזה עימות אחד במכבי חיפה בין מרקו בלבול לתום אלמדון על רקע זה שבת הזוג של אלמדון בגדה בו עם בלבול, וזה כמובן מעולם לא הופיע בשום מקום.

    • תומר חרוב 07. ספט', 2010 ב - 0:02 #

      גרמת לי להבין למה איןרכילות אמיתית בארץ. לא משנה איך תצבע את זה, מרקו בלבול ותום אלמדון זה לא סקסי…

    • אביעד 07. ספט', 2010 ב - 9:37 #

      בולשיט. מי שלובש את הסרט כרגע אחרי נוויל וגיגס הוא פרדיננד. לו חסרים סיפורים?

  27. קורא אדוק 07. ספט', 2010 ב - 3:00 #

    עוד כדורגלן שירדה לי ההערכה ממנו כמעט לחלוטין

  28. גלעד בלום 07. ספט', 2010 ב - 4:49 #

    לא מבין ואף פעם לא הבנתי למה צריך לעניין מישהו את מי מזיין וויין רוני,אברם גרנט(הפי אנדינג) או ג'ון טרי.בעולם נורמלי,עד לפני 30 שנה בערך היה קשר שתיקה והעיתונאים הגנו על צנעת הפרט כי מדובר במשפחות עם ילדים,זה לא מצב פשוט.

    בגלל שרוני מכניס גולים ,עושה כסף ושהוא מפורסם אז זה רלבנטי למישהו מה הוא עושה בחייו הפרטיים?

    אז יבואו ויגידו חופש הציבור לדעת,מוסר וכו',עיזבו אותי במנוחה,זה מביך,זה מביש ועדיף לא להוסיף מילה,טעה,טעינו,טועים(הטעות היא שהוא נתפס,לא המעשה),קובי התגבר,אפילו טייגר התגבר,בעוד כמה שנים כבר ישירו לו ביציעים שירי הלל על ביצועיו במיטה.מה באמת?גברים הולכים לזונות?ועוד נשואים?ועוד כדורגלנים מפורסמים?

    שאלה-באחוזים,כמה שחקני כדורגל בליגת הפרמיירשיפ בילו עם זונה לפחות פעם אחת?או שבילו במסאז' פארלור עם הפי אנדינג?לדעתי מעל 90,אז למה זה מעניין?עכשיו כל פעם שנראה את רוני נדמיין אותו מזיין זונה כשאשתו יושבת בבית בחודש התשיעי וכורעת ללדת,מה זה טוב?ומה,עכשיו הוא יפסיק לזיין זונות?

    • גיל 07. ספט', 2010 ב - 5:13 #

      בעיניי הבעייה היא הצביעות של העיתונאים. כמה עיתונאים עושים בדיוק אותו הדבר רק שהם לא מעניינים אף אחד?

    • שלו 07. ספט', 2010 ב - 8:02 #

      זה שמעורבות משפחות וילדים צריך לעניין את ווין רוני ושות׳ לא את התקשורת והציבור שההתעסקות שלהם היא תוצר לוואי.
      זה שזה לא מעניין מעבר לרמה הריכולית והפיקנטריה זה נכון עד שזה פוגע בציבור הצופים.
      אם הנבחרת מובסת מול דנמרק 0 – 5 כי היא גרוע אני רוצה להיות בטוח ( כגוהד ) שהם עשו 100% ולא שהכוכב של הנבחרת שכב עם משהיא לילה לפני ובגלל זה הספרינט היחידי שעשה היה לרגל של שחקן כדי לקבל אדום. אם הוא שכב אם אשתו או לא זאת רכילות. שזה מעיין נקמה קטנה

    • שלו 07. ספט', 2010 ב - 8:04 #

      זה שמעורבות משפחות וילדים צריך לעניין את ווין רוני ושות׳ לא את התקשורת והציבור שההתעסקות שלהם היא תוצר לוואי.
      זה שזה לא מעניין מעבר לרמה הריכולית והפיקנטריה זה נכון עד שזה פוגע בציבור הצופים.
      אם הנבחרת מובסת מול דנמרק 0 – 5 כי היא גרוע אני רוצה להיות בטוח ( כגוהד ) שהם עשו 100% ולא שהכוכב של הנבחרת שכב עם משהיא לילה לפני ובגלל זה הספרינט היחידי שעשה היה לרגל של שחקן כדי לקבל אדום. אם הוא שכב אם אשתו או לא זאת רכילות. וגם סוג של נקמה.

      • דורפן 07. ספט', 2010 ב - 11:40 #

        אני חצוי בזה. עקרונית מי שמתפרנס כל כך יפה מעיסוק לא חשוב כמו כדורגל צריך להבין שזה בין היתר משום שהוא אייטם ציבורי. לעתים זה חוצה גבולות. זה חוצה גבולות לדעתי דווקא לא במקרה כמו של רוני או גרנט. זה חוצה גבולות דווקא במצבים בו הדמויות נשארות חסויות. כמו פרשת נערות הלווי או ידיעות על אורגיות במסיבת חג המולד של יונייטד.
        מה יוצא מפרשת נערות הלווי? שהשחקנים שהיו נאמנים לבנות זוגם נפגעים וזה לא הוגן. לכן דווקא ההגינות הבסיסית היא לחשוף שמות של שחקנים – אם כבר נוגעים בפרשות כאלו.  

  29. moby 07. ספט', 2010 ב - 9:11 #

    עיתנות הישראלית (הספורט ובכלל) כגלל חוסר בתקציבים.
    אם העיתנות היתה משלמת יפה למקורות שונים (ומבטיחה להם את עתידם) אז א', או ב' או ג' היו מופיעות על השער בלבוש חוה ומספרות את סיפורן.
    אח"כ היו מתפתחות הפרשיות. נערות הליווי ראשון טורס או כל דבר אחר.
    הצהובונים הם המנוף להתחלת גלגול הסלע במדרון.
    זה לא קשור רק לספורט.
    העיתונות הישראלית היא משרד פירסום של קמפיינים פוליטיים ואישיים.

  30. YB 07. ספט', 2010 ב - 15:11 #

    כל מילה אמת.
    אין לי בעיה עם זיוני הזונות של רוני וזה בכלל לא ענייננו. אבל ברור שעיתונות צהובה תפרסם כי כך זה בעולמנו המרושע- אתה מפורסם, שלם את המחיר.
    אבל פשע גדול מזה הוא ההתייחסות המועטת לתצוגת המופת של רוני נגד בולגריה, כאשר מסר 4 מסירות יפהפיות לשערים. המסירות היו ברמת א. ברקוביץ' לכל הפחות. אז נכון שהיה לרוני מונדיאל גרוע אך כך גם להרבה מאד כוכבים אחרים. בכלל, היה מונדיאל גרוע מאד מבחינת כדורגל. ברור כבר שלטורניר כמעט אין שום חשיבות מבחינת אינדיקציה מקצועית. סך הכל טורניר ראווה.

    • טל 08. ספט', 2010 ב - 17:03 #

      אין התייחסות לתצוגה של רוני מול בולגריה, מאותה סיבה שאין התייחסות לתצוגה של עמרי קנדה מול אשקלון. זה פשוט לא חשוב ונעשה מול יריבה עלובה. על הבמה החשובה מכל ברגע שהיה אמור להגדיר את הקריירה שלו, רוני פישל בגדול. למזלו, כנראה שעוד תהיה לו עוד הזדמנות לתקן.

      לטעון שמונדיאל אין חשיבות מקצועית זה בערך כמו לטעון שלסדרת גמר בNBA אין חשיבות גדולה מלשבעה משחקים בעונה רגילה.

  31. דורפן 07. ספט', 2010 ב - 15:17 #

    YB – נראה שהפכת בזמנך הפרטי לסוכן של חברת נייקי ותאגידים אחרים בעלי עניין בספורט. "הכוכבים שמובילים את הקמפיינים שלנו לא הצטיינו. אז כנראה שהטורניר לא היה טוב". למעשה התברר דבר אחר: ליונל מסי, ווין רוני וכריסטיאנו רונאלדו הם שחקני כדורגל ענקיים כאשר הם נתמכים בקבוצת כדורגל מאומנת היטב ששזורה בשחקנים ברמה בינלאומית גבוהה. בלי זה הם קצת פחות מבריקים.

  32. YB 08. ספט', 2010 ב - 1:41 #

    לצערי יש מעט מאד כדורגלנים בעולם שמשחקים יפה באופן די עקבי. וויין רוני הוא אחד ממתי מעט. העובדה שלמרבית הכדורגלנים שמשתייכים לקב' הכל כך קטנה ואקסקלוסיבית הזו היה מונדיאל מחורבן היא מבחינתי לפחות הוכחה לכך שהמונדיאל היה מחורבן (מבחינת כדורגל יפה). עכשיו תביט בשתי הנבחרות שעלו לגמר המונדיאל- האם הן שיחקו יפה במונדיאל? לא ממש (וודאי לא הולנד, שהייתה די גרועה). מי כן שיחקה יפה? גרמניה, קצת ברזיל, קצת ארגנטינה, טיפה ארה"ב, קשה לי לחשוב על עוד נבחרות.
    מסקנה: לא מונדיאל מחורבן אלא מונדיאל אולטרה-מחורבן.

  33. YB 08. ספט', 2010 ב - 1:49 #

    YB- עוד הבהרה. אני מחפש יופי בכדורגל. ואז אני מחפש איכות. אבל יופי קודם. למרות שאיכות גבוהה בהרבה מאד מקרים, כמעט תמיד, משמעותה סוג של יופי. דרוגבה לדוגמא הוא בעיני יפה כי הוא אחד הטובים בעולם. למפארד הרבה פחות יפה למרות שהוא כדורגלן מצוין.
    אבל כשאני מדבר על יופי אני חושב קודם כל על וויין רוני, ולידו על פרננדו טורס, ואז פאטו ומסי (למרות שאני שונא לראות כדורגל ספרדי בגלל חולשת היריבות והקהל האנמי).
    כמובן שיש גם את רובן, אבל הוא דוגמא לחולשת הכדורגל באופן כללי. הרי איך יכול להיות שוואן טריק פוני כמוהו (דריבל) יהיה כל כך טוב פתאום לאחר שבמשך זמן רב מאד נחשב לאכזבה?
    כלומר, רמת הכדורגל בעולם, גם הגבוהה שבה, אינה מספיק גבוהה.
    כמובן גם שהמשחק במשבר חריף וצריך לעבור שורה של רפורמות כדי להיות יפה ומהנה יותר.
    אך כשאני צופה בוויין רוני אני שוכח מכל הדברים הללו ורק נסחף וטובע ביופיו הטהור של הגאון. לכן אם לווין רוני לא היה מונדיאל מוצלח אז הבעיה היא מבחינתי במונדיאל ובמשחק הכדורגל.
    העובדה שגם לרונאלדו, מסי ועוד רבים וטובים לא היה מונדיאל טוב רק מחזקת את הטענה. (העובדה שפאטו בכלל לא זומן מבחינתי הייתה צריכה לגרור סוג של חרם על נבחרת ברזיל על ידי אנשי התקשורת). אבל התקשורת כמו מרבית חובבי הכדורגל מורכבת מאנשים טפשים ולא מספיק אמיצים. לכן הם מקבלים את הסדרים הקיימים ולעתים קרובות אפילו מברכים על כך.
    אני לא אחד מאותם האנשים הללו. סליחה.
    אני גם טוען שבארצות הברית של אמריקה, אומת הספורט הכבירה בעולם, היו מצליחים לשפר את הכדורגל עשרות מונים. לא מבחינת תרבות של קהל אוהדים אלא בעיקר מבחינת חוקים, אטרקטיביות ויופי.

    • טל 08. ספט', 2010 ב - 17:12 #

      לא הבנתי. אם רמת הכדורגל לא מספיק גבוהה ולראיה- וואן טריק פוני מוגבל כמו רובן יכול להצליח בה, למה רוני (וכוכבים אחרים) נכשלו? הרי זה כל כך פשוט!

      וחייבים לציין שהטענה שהכישלון של רוני הוא למעשה כישלון של המונדיאל הכדורגל בכלל, הוא סוג של משפט גדול (לא מהסיבות הנכונות, אבל עדיין).
      בדבר אחד אני מסכים: חלק גדול מהתקשורת הספורט מורכב מאנשים טיפשים. אני מניח שיש לנו ויכוח מי נכלל באותה קבוצת רוב.

      אגב, חיים ברעם התקשר וביקש בחזרה את סגנון הכתיבה והחשיבה שלו. תודה.

הפניות

  1. Tweets that mention שלוש הערות על פרשת ווין רוני והבחורה שהזדיינה איתו בעד כסף | תופעת דורפן 3.0 -- Topsy.com - 10. ספט', 2010

    [...] This post was mentioned on Twitter by lior gimel, debuzzer.com. debuzzer.com said: http://debuzzer.com/dorfan/8420 סוף סוף יש גם זיונים בדה-באזר. שזו בדיוק הסיבה לא לקרוא את וואן. http://fb.me/wXoTWrFn [...]

השאירו תגובה