עוד חזיר

אסירים. ממש ככה

לחזיר הזה יש קבוצת פוטבול מקצוענית ביוסטון. השחקנים שלו מסכנים את בריאותם – לא את הברכיים והגב, את מערכת העצבים המרכזית – כדי שהוא יתפרנס. הוא מחליט שהכי טוב זה לכנות אותם ״אסירים״. לא ניתן לאסירים לנהל את הכלא הוא אמר. (כן, כן, עוד אחד מאבירי המלחמה בפוליטקלי קורקט).

אבל היי… הדגל פגוע וההמנון בוכה.

לידס. דרכים צדדיות. מציאות נושכת
ההבדל בין פיקח לחכם

135 Comments

אוהד 28 באוקטובר 2017

מה הסבירות שהקומישינר גודל יעשה לו מעשה אדם סילבר – סטרלינג ויאלץ אותו למכור?

ניינר/ווריור 28 באוקטובר 2017

אפס. הוא בעלים סופר חזק עם פרנצ'ייז מאד שווה ושאר החזירים יגנו עליו

אסף the kop 28 באוקטובר 2017

הביטוי שלו דבילי, אין ספק, אבל שאתה כותב שהשחקנים מסכנים את בריאותם על מנת שהוא יתפרנס, זה די מתכתב עם האמירה שלו, הלא כן דורפן ?

בפועל, הוא בעל ממון והם ספורטאים מחפשי תהילה.
מי שמסכן את הבריאות שלהם אלה קודם כל השחקנים עצמם ובמידה לא פחותה מי שאחראי על חוקת הספורט הזה הלא ברור הזה.

נ.ב.
למזלכם קיין לא ישחק היום.

ניינר/ווריור 28 באוקטובר 2017

בינתיים השחקנים שלו מתפוצצים עליו ולא יושבים בשקט. זה הופך לסיפור מאד גדול וזה הדבר האחרון שהליגה צריכה כרגע עם כל שאר השיט. הזבל הזה ישלם ובגדול, אבל כרגע אני הרבה יותר מוטרד מהחסרון של קיין היום.

איציק 28 באוקטובר 2017

מה החזיר אשם שאתה משווה את מנהל (או בעל) הכלא אליו?

ayalon 28 באוקטובר 2017

רק מציין שהשחקנים שלו מסכנים את בריאותם כדי להתפרנס בעצמם. והוא דביל.

הממזר של סטוקטון 28 באוקטובר 2017

גם לכנות בעלים "חזיר", ולרמוז על "עוד" חזירים, זה לא הכי PC. גם אם הכוונות מאוד טובות. ה PC לא קיים, אין חיה כזו.

כשעיתונאים, אוהדים, שחקנים ומי לא, מכנים את הספורטאים המקצועניים "הגלדיאטורים של זמננו", זה לא כל כך שונה. פשוט התרגלנו.

אם שחקנים מוכנים להתפגר בשבילו ובשבילנו הצופים עוד לפני גיל 40, אז מזווית מסויימת הם במעמד עוד יותר נחות מאסירים.

בפועל, רק הוא בינו לבין עצמו יודע למה הוא התכוון.

בהחלט אבל חסרה פה "קצת" אינטליגנציה רגשית, והתמצאות במרחב.

מיקו g 28 באוקטובר 2017

אחד המאפיינים של הpc זה שאי אפשר יותר להשתמש במטאפורות. משתלם לצד השני תמיד להוריד את האינטילגנציה בשביל לסחוט עוד קצת מיץ היעלבות.

איתמר 28 באוקטובר 2017

נדמה לי שבהקשר של מטאפורות לא מוצלחות (תלוי כמובן למה התכוון המשורר) היהודים עומדים בראש התור של המתקרבנים והנעלבים.

שמעון 28 באוקטובר 2017

איתמר הגזמת… המוסלמים הרבה הרבה בראש התור. אחרי זה השחורים ואז היהודים אולי.

רן הנרגן 28 באוקטובר 2017

דריאמונד גרין על הנושא הנדון:

https://www.youtube.com/watch?v=X2GZLVeFq0s

וגם על החיבוק עם בראדלי ביל

שמעון 28 באוקטובר 2017

דריימונד גרין בדיוק תואם את הפרופיל הנ"ל.

יוסי מהאבטיחים 28 באוקטובר 2017

הדימוי אומלל, הסאבטקסט נכון.
בעלים בארגון פרטי יכולים להחליט על code of conduct בארגון שלהם.
מועסקים באותו ארגון יכולים לקום וללכת. הם לא מסכנים שומדבר בשביל הבעלים שלהם אלא רק עבור עצמם, כמו שצריך.
מוטב היה לו אמר "כספרים לא ינהלו את הבנק", וטוב שדיאנדרה הופקינס הבהיר לו מה הוא חושב על זה, אבל הקביעה שדיאנדרה ושאר החבר'ה באים כל יום לעבודה כשבמחשבותיהם עליה או נפילה של ערך הפרנצ'ייז ולא החוזה הבא היא מוטעית.

דורפן 28 באוקטובר 2017

ממש מעשה שטן. הדימוי הלא נכון קפץ לו לתוך הקורנפלקס בבוקר. בלי שום קשר לעולם הרוחני אליו הוא משתייך.

הדימוי לא אומלל. הדימוי בן זונה

יוסי מהאבטיחים 28 באוקטובר 2017

מה זה בכלל שייך?
הדימוי בן זונה, וזה נכון. אף אחד לא מתנער מזה. הנסיון להציג את השחקנים ככאלו שמקריבים את גופם למענו של הקלגס , אלטרואיסטים שכמותם, הוא משעשע.

דורון (אחר) 28 באוקטובר 2017

כמה מיתממים יש פה בתגובות שקופצים להגן על אידיוט עשיר שבכלל לא צריך את עזרתם…
אין פה עניין של PC, העניין הוא שלא רק שהביטוי שבו הוא השתמש הוא אידיוטי, הוא גם מאוד טעון גזעית, ומוסיף שמן למדורה שגם ככה מסרבת לדעוך.
האסירים היום הם במידה רבה המקבילים של העבדים מפעם – לא רק מפני שרובם הגדול שחורים (ותכף יגידו לי שמה לעשות, יש הרבה יותר שחורים פושעים – אז זהו שלא. זה פרופיילינג וגזענות ממוסדת של מערכת אכיפת החוק והמשפט. או.ג'יי סימפסון הוא כמובן היוצא מן הכלל שמעיד על הכלל – בכל כך הרבה מובנים), אלא מפני שהמערכת הכלכלית האמריקאית במידה רבה מתבססת על עבודות דחק שאסירים מבצעים כחלק מהענישה וללא תמורה, ובנוסף לאסירים ואסירים משוחררים מסויימים אין זכות בחירה במדינות מסויימות (נחשו באיזה איזור לרוב).
ממליץ לכולם לראות את הסרט המעולה – The 13th כדי ללמוד עוד קצת על הנושא.

יוסי מהאבטיחים 28 באוקטובר 2017

נו, החלטת כבר שהמגיבים מגנים על העשיר ולאו דווקא מביעים את דעתם.
החלטת גם מה יגיבו לך, שזה פשוט לא נכון וכבר סגרת מעגל שני של ויכוח עם עצמך.

עכשיו נסה להתעלות, להפסיק להתייחס להשוואה (שכולם אומרים שהיא ממש לא חכמה), ולהתייחס לתוכן הדברים.

דורון (אחר) 28 באוקטובר 2017

מודה שנכנסתי ללופ של תגובות משוערות, לצערי מנסיון של תגובות קודמות – אבל זה לא היה חכם לכתוב אותן מראש…
התייחסתי לתוכן הדברים. אולי זה נבלע בתגובה הארוכה שלי – ההשוואה לאסירים היא מטומטמת. במקרה הטוב היא מבטאת חוסר רגישות קיצוני לרגשות של העובדים שלו, ובמקרה הרע – פשוט גזענית. בכל מקרה – היא ראויה לכל גינוי ואני לא מבין איך אפשר לגבות אותו.

יוסי מהאבטיחים 28 באוקטובר 2017

דורון, כפי שכבר כתבתי- הגינויים לביטוי שנעשה בו שימוש הם מקיר לקיר. כולם מסכימים שזו התבטאות אומללה. גזען או סתם אידיוט, זה תחליט אתה.
אני התייחסתי לכוונה עצמה, שלעיתים מובלעת בבליל ההתקפה על ה"איך נאמר" ולא על ה"מה נאמר".
לא הגנתי עליו ולא על דרך ההתבטאות, אלא על כוונת דבריו. יש הבדל.

שמעון 28 באוקטובר 2017

איך אפשר לגבות אותו? תתפלא איזה כוח יש לבנג'ימן פרנקלין גם אחרי יותר מ-200 שנה…

אסף the kop 28 באוקטובר 2017

עכשיו גם המילה 'אסיר' היא גזענות.
אין גבול לשגעון הנאורות.

דורון (אחר) 28 באוקטובר 2017

קונטקסט, אסף, קונטקסט

אסף the kop 28 באוקטובר 2017

ג'יהאד דורון, ג'יהאד

קירקגור 28 באוקטובר 2017

ראן פורסט, ראן.

אסף the kop 28 באוקטובר 2017

Go buddy go

יוני 28 באוקטובר 2017

ראן לולה ראן
הייתי חייב

אדם בן דוד 28 באוקטובר 2017

סע בן צור, סע

איציק 28 באוקטובר 2017

Run Rabbit Run
נמשיך להתדרדר

שמעון 28 באוקטובר 2017

אם כבר ראן ראן אז הייתי חייב…

https://www.youtube.com/watch?v=oOUqVuNzkA8

שמעון 28 באוקטובר 2017

על הדרך מצאתי את זה.. אחד המצחיקים…

https://www.youtube.com/watch?v=9uvJzr0zZvk

איציק 28 באוקטובר 2017

שמעון, במיוחד בשבילך קצת גיטרות חשמליות. לא קשור לריצה, יש קצת סולו, אולי תעריך: https://www.youtube.com/watch?v=SHxwrRn-MzU

שמעון 28 באוקטובר 2017

איציק- לא רע בכלל..

איציק 28 באוקטובר 2017

תקשיב איך הם עושים את הטוקטה ופוגה של בך. מעולה.

הממזר של סטוקטון 28 באוקטובר 2017

נדמה לי שכולנו הבנו את הקונוטציות השליליות.

אתה סותר את עצמך. מצד אחד "אין פה עניין של PC" ומצד שני "מאוד טעון גזעית"

אין כמעט שום הבדל בין השוואה של ספורטאים לאסירים , לבין ההשוואה הנפוצה, המקובלת, והתקינה כביכול ל "גלדיאטורים" שגם הם היו אסירים/עבדים המבצעים את חלקם לרוב כחלק מענישה וללא תמורה או זכויות יתר. מתישהו מישהו יתלונן גם על ההשוואה הזו, ואז נמצא את עצמנו עם פוסט נוסף עם בערך אותן תגובות. אין לזה סוף. PC לא יתקיים אף פעם, כי אף מילה או ביטוי לא מספיק חזק/ה להגדיר ולהכיל בתוכה עולמות/מגדרים/צורות חיים/פילוסופיות/וכ"ו שלמות. בקצב היעלבות של הדור הנוכחי, כדי לפנות למישהו בעתיד, תצטרך להקריא משהו בעובי כרך "א עד ו" של ויקיפדיה.

איציק 28 באוקטובר 2017

לא מסכים. כשאומרים אסיר, תמיד הקונוטציה לישיבה של פושע בחדרון מסריח ללא חופש ולרוב ללא תיקווה. תמיד המחשבה על ענישה וחוסר חופש שאתה נאלץ להישמע להוראות של כל אחד שבתפקיד. לגלדיאטור לעומת זאת יש הילה (גם אם לא מוצדקת) של לוחם מסוקס שנלחם בכול כוחו ביריב אחר, שגם הוא לוחם ללא חט. ההבנה של העובדה שהגלדיאטור הוא גם נטול חופש לרוב לא נמצאת בסטראוטיפ. תוסיף לכך שגלדיאטור לא נחשב לפושע ויש לך הבדל מהותי ביותר. לכן, כשאומרים גלדיאטור מתכונים ללוחם חזק ומיומן שנלחם מול אחד שדומה לו. כשאומרים אסיר, מתכוונים לפושע די חסר אונים שיושב בתא סגור ללא זכויות.

הממזר של סטוקטון 28 באוקטובר 2017

על פי ויקיפדיה "הגלדיאטורים היו עבדים שנידונו לכך כעונש על פשעים מסוימים" ככה שהוא כן נחשב לפושע, וההבדל המהותי שלך מתבטל.

גם לאסירים יש הילה מסוימת (מרד, הליכה נגד הזרם, וכ"ו)

כשאומרים גלדיאטורים בהחלט חד מהדברים הראשונים שעולים מן הפן הספורטיבי, זה הלוחם השרירי והמיומן, אבל בסאבטקסט אפשר לחוש גם בדברים השליליים (למשל בפוטבול – הקרבת החיים/בריאות לשעשוע ההמונים והשליט) זה בקונוטציה שלי לפחות, ואני מניח שאצל גם אחרים. זה העניין עם קונוטציות כאלו, הן סובייקטיביות עם רמת קישור מסויימת לארכיטיפים אוניברסליים.

איציק 28 באוקטובר 2017

מה קרה, תגובה פבלובית כי מישהו לא הסכים איתך. אני מבין, כל אחד פונה ישירות לויקיפדיה בזמן שיחה. תקרא שוב את התגובה. לא דיברתי על מי היו הגלדיאטורים אלה מה הקונוטציה הראשונית. יש המון מיקרים בהם יש הבדל גדול בין קונוטציה לאמת. זה בכלל לא משנה. אז אתה יכול לנשום עמוק ולהירגע. אף אחד לא בא לומר מי הם הגלדיאטורים אלה את מה הם מיצגים בציבור הרחב שלו מחובר עם ויקיפדיה לווריד.

הממזר של סטוקטון 28 באוקטובר 2017

"איציק – תכניס את זה לתיק !" סמיילי

שבת שלום גם לך. (זה החלק הפבלובי של התגובה)

הפניה לויקי היתה רק על מנת לודא, תכלס זה נראה לי פרט טריוויה שידוע גם לעיתונאים שאוהבים להשתמש במילה "גלדיאטורים", המחשבה שבמילה נעשה שימוש רק בפן הספורטיבי מעקר מתוכו הרבה משמעויות שבגללן ההשוואה הזו לספורטאים כל כך תופסת (כמו הדוגמאות שציינתי "הקרבת חיים/שעשועים", "עריצות/עבדות")
וזה לא כל כך משנה אם זה בקונוטציה "הראשונה" או השניה (אין טעם לפחות להתווכח איתי על מה הקונוטציה שלי המילה הזו גורמת…) כי בכל מקרה הנק' העיקרית היא שהמילה "גלאדיאטורים" לא עומדת במבחן ה PC, וזו הנק' העיקרית שלי (אני נעלבתי…)

איציק 28 באוקטובר 2017

במבחן ה-PC שום דבר לא עומד פרט לאלו שמאד דואגים ל-PC שלהם מגדירים אותו כ-PC. אתה תיכשל במבחן ה-PC שלהם, הם כנראה בשלך ואין לזה סוף. שילך ה-PC לקיבינימט (מקווה שזה היה PC).
PC זו אחת הרעות החולות של החברה שלנו. זה החליף את הערכים ואת תרבות הדיון. במקום שהכל יהיה ענייני ומכובד הכל צריך להיות PC ורדוד.
ואם אחרי כל זה, אתה חושב שהקונוטציה של "אסיר" ושל "גלדיאטור" זהה, יש כאן בעיה בתאום ציפיות.

הממזר של סטוקטון 28 באוקטובר 2017

נו זו בדיוק הנק' שלי… שזה מאוד סובייקטיבי, ותלוי המון משתנים (סביבה, צייטגייסט, מודעות, שפה, וכ"ו)
כל מילה, בהנתן תנאים מסויימים, ומיינד מסויים יכולה להתפרש כעלבון. גם "גלדיאטורים". אולי לא היום, אבל מחר יום חדש.

אני לא חושב שהיא זהה, אני חושב שאם אתה מנטרל את הפן הספורטיבי שהוא בהחלט חלק חשוב בקונוטציה (ואם השורה השולית והכל כך לא ה "אישיו" מבחינתי, שכתבתי – "אין כמעט שום הבדל בין השוואה של ספורטאים לאסירים, לבין ההשוואה הנפוצה, המקובלת, והתקינה כביכול ל "גלדיאטורים"", היא זו שמציקה לך, אז הנה.. תרשה לי לתקן ולסייג..) אז נשארנו עם הרבה מאוד חפיפה. אבל שוב, זה לא האישיו מבחינתי, והקונוטציה שלך , היא לא הקונוטציה שלי, וזה מה שמביא לפסקה הראשונה שכתבת בתגובה האחרונה.

דורון (אחר) 28 באוקטובר 2017

הכוונה שלי היתה שאין עניין של עודף PC.
פוליטיקלי קורקט הוא כלי חושב להבנה והבעת אמפתיה. כמובן שכמו הרבה דברים טובים גם הכלי הזה יוצא מפרופורציה ומגיע למחוזות מגוכחים, אבל כאן זה לא המקרה.

איציק 28 באוקטובר 2017

ברגע שיש PC, יש עודף PC. PC לא צריך להתקיים בכלל כי הוא מחליף דרך ארץ וערכים, וזה הדבר הכי שלילי בו. תהייה גם רוח, שפל וכל מה שתרצה, רק תשתמש בלקסיקון PC.

yaron 28 באוקטובר 2017

אני לא חושב ש-pc רלוונטי במקרה הזה בצורה הקלאסית שלו. נראה לי שהרוב יסכימו שזאת היתה אמירה גזענית ומטומטמת.
הבעיה היא שהרעיון שהוא רצה להעביר כן שווה דיון ואת זה ה-pc חונק במקרה הזה. אם הוא היה אומר שהשחקנים לא יקבעו לליגה זה כן שווה דיון?

איציק 28 באוקטובר 2017

האמירה היתה מטומטמת אך בטח לא גזענית. יש גם לבנים שמשחקים וזה כולל אותם.

שמעון 28 באוקטובר 2017

נו באמת התחלת עם זה? עם רגשי הנחיתות של השחורים?
יודע כמה שחורים גזענים יש בארה"ב? לא פחות מלבנים.
השחורים הכי גזענים זה המוסלמים, אלו השייכים לאומת האיסלאם של פראחן שהם בדיוק כמו הניאו נאצים.
די להתקרבן, יש יותר שחורים בכלא כי הם פושעים יותר, עניים יותר, ועם רגשי נחיתות של הגטו.
הרבה מהסלבס השחורים גם משתייכים למחנה הזה.
אם שחקני הפוטבול מרגישים אסירים הם יכולים לצאת מהכלא בקלות, השאלה לאיפה ילכו? ניחוש שלי.. הרבה מהם יגמרו בכלא האמיתי.

כל זה לא סותר את העובדה שגם יש גזענים לבנים למרות שלדעתי הלבן הספציפי הזה אינו גזען…

איציק 28 באוקטובר 2017

ושום מילה על ידידך השחורים מאוק'…

שמעון 28 באוקטובר 2017

נראים לא טוב אבל זה היה ברור קשיי לימוד בינתיים, מאמין שימריאו בהמשך. מה שאני בטוח לגביו שמלו ודיאנדרה קיין בעלי אותו אייקיו.

מה תגיד על לונזו בול התותח? 6 נק באחוזי קוטג' דל שומן כל משחק, מה יהיה עם קו הנעליים שלו?

איציק 28 באוקטובר 2017

לא עוקב אחריו, מנוט בול היה הרבה יותר מעניין.
כל הפסטיבל סביבו, במיוחד של אבא שלו מעצבן אותי והתנתקתי ממנו לחלוטין. כשיהיה שווה יותר מסימונס נדבר.

שמעון 28 באוקטובר 2017

לא יקרה בחיים, סימונס יהיה תותח בניגוד לפח הזה.

בינתיים מסתמן שהקרב על רוקי העונה יהיה בין סימונס טייטום וסמית גוניור.

מנוט בול.. איזה נשכחות אגב וויזארדס עשו במכנסיים היום..

Trailblazer 28 באוקטובר 2017

עם במנוט בול ז"ל עסקינן, אומרים שבנו יבדל"א הוא פוטנציאל לא רע.

shadow 28 באוקטובר 2017

עשו גם מכנסיים אתמול מול אותו פח בהארכה.
הוא כן חייב לשפר את הקליעה וההגנה אבל הוא מוסר הרבה אסיסטים ולוקח ריבאונדים. עוד מוקדם לשפוט.

איציק. אבא שלו עושה הרבה רוח רק למי שמוכן להקשיב.
אני לדוגמא לא שמעתי כלום על אבא שלו מעבר למה שאנשים אומרים על אבא שלו.

איציק 28 באוקטובר 2017

צל, אני לא מקשיב אבל זה זולג. גם האולטימטום שהוא שם לליגה שהוא רק בליקרס כאילו הוא קרים, מג'יק או מיקל. מאד רציתי שהליקרס לא יבחרו בו ואז נראה אותו גיבור גדול, אל הליקרס התרפסו לפניו הרבה לפני הדראפט. הוא לא אחד ששווה את זה להערכתי. שחקן טוב, אבל לא עד כדי כך.

shadow 28 באוקטובר 2017

אציק אני מתפלא עלייך. אז אמר, ומי ציטט.
לא קורא את השטויות שכותבים עליו בדיוק כמו שלא קורא את השטויות שהיו כותבים על אבא של בוזגלו.

הקומבינות שמסדרים מאחורי הקלעים לא תלויות באבא שלו. הוא שם כי מג'יק לקח עליו חסות

איציק 28 באוקטובר 2017

צל, גם אני לא נכנס לכתבות אלו ולא פותח ראיונות איתו אבל כעובדה גם אני וגם אתה יודעים משהו למרות זאת. כלומר זלג. אם אני רואה תוכנית ויש על זה איטם, אני לא סוגר טלוויזיה בגלל איטם אחד, והופ זלג.
לגבי הקומבינות, מסכים לחלוטין, רק מצר שלא לימדו את הפרחח והאולטימטום שלו.

shadow 28 באוקטובר 2017

מה אשם הילד?

איציק 28 באוקטובר 2017

ההצהרה שלא ישחק בשום מקום פרט לליקרס היתה שלו. אם זה היה אביו אז באמת לא צריך להתייחס, אבל אותו צריך ללמד קצת ענווה.

שמעון 28 באוקטובר 2017

מה זה משנה בשנה הבאה שיהיה את לברון ג'ורג' ואולי קאזינס הוא יתן מקסימום אסיסטים במקרה הטוב ויעלם במקרה הרע, שחקן גדול הוא לא יתפתח להיות.

יוני 28 באוקטובר 2017

בא האדם הלבן לאפריקה, השיט מיליוני שחורים ליבשת רחוקה ודן אותם לדורות של עבדות בפרך, חיים סוג ב׳ והפרדה גזעית.
ואתה היום, לא הרבה זמן אחרי סיום העבדות וחוקי ההפרדה, אומר שאחת הסיבות להיותם ״פופולריים״ בבתי הכלא זה רגשי נחיתות מהגטו. והיותם עניים.
אני עדיין מנסה להבין אם זו בדיחה צינית, או דעה צלולה.

Trailblazer 28 באוקטובר 2017

*אם

שמעון 28 באוקטובר 2017

אח שלו עבר איזה כמה שנים אתה יודע…הגיע הזמן להתגבר על זה. מיליונים נרצחו בשואה ולא רק יהודים אבל הם המשיכו ולא בוכים אני לוזר כי עברתי שואה. לשחור מברונקס היום אין שום קשר לעבדות.. עצלנות נטו

דורון (אחר) 28 באוקטובר 2017

אלוהים אדירים, מאיפה להתחיל…?
כמות הפעמים בה השתמשת במילה "גזען" להטיותיה, נמוכה רק במעט מכמות ההכללות הפשטניות שעשית.
תגובה שמלמדת עליך יותר מאשר על מצב הגזענות בארה"ב

דורון (אחר) 28 באוקטובר 2017

התגובה לשמעון, כמובן

shadow 28 באוקטובר 2017

ליוני ודורון

ttps://youtu.be/phPXTWJhnYM

מומלץ להקשיב לאדם שחור עם נסיון ונתונים.

לארי אלדר מתארח אצל דייב רובין

yaron 28 באוקטובר 2017

אתה טועה שמעון, יש יותר שחורים בכלא מכיוון שיש מדיניות של מאות שנים שעבירות צווארון לבן פחות חמורות.
למה לגנוב רכב חמור יותר מלהלבין/להעלים 100 מיליון דולר?
בבנק לאומי כל הצמרת ניהלה מערך פלילי שסייע למשקיעים להעלים מס בסכומי עתק, מישהו מהם יישב בכלא?
כמה בנקאים/אנשי עסקים נכנסים בארה"ב לכלא?

אמיתי 28 באוקטובר 2017

או לקבל סיגרים ותכשיטים במאות אלפי שקלים. #חבר_עם_פסיכולוגית_ילדים

yaron 28 באוקטובר 2017

עבירות שוחד של הצווארון הלבן בהחלט נשפטות בסטנדרט שונה לגמרי מעבירות פריצה/גניבה.
אם יתברר שהיה שוחד (אם) אין ספק שהעונש יהיה קל יחסית.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

העניין הוא שעל העובדות אין כמעט חולק. אתה בוחר להקל על נתניהו ועושה עוול דומה. ראיון מעניין עם קרמניצר בדה מרקר על העניין הזה
https://www.themarker.com/hrtz/MAGAZINE-1.4549034

yaron 28 באוקטובר 2017

אני חושב שיש חולק אבל זאת לא הנקודה, אם יישפט ויורשע העונש יהיה קל. וזה נכון ברוב מקרי הצווארון הלבן.
אשת שופט החזיקה חשבון סודי בשוויץ והעלימה מאות אלפי דולרים או כמה מיליונים. הם זוג נשוי ומנהלים את כל הכספים והרכוש שלהם במשותף…
העונש? הוא פורש משיפוט והיא משלמת כופר.
במה זה שונה מגנב שנכנס לדירה וגונב תכשיטים?

אמיתי 28 באוקטובר 2017

אין חולק. הרי קו ההגנה שלהם הוא שזה פינאטס. הם לא טוענים להד״מ.. אבל אם תיתפס גונב חולצה מחנות יוגש נגדך כתב אישום תוך חודש.

yaron 28 באוקטובר 2017

אין חולק שקיבל מתנות, יש חולק שלקח שוחד.
קו ההגנה שלהם הוא שהוא קיבל מתנות ושזה חוקי, לא שלקח שוחד ממש ממש קטן.
מה זה משנה (לשיטתך) מה אני חושב אם ברור לך שיועמד לדין ויורשע?
בכל מקרה, לא זאת הנקודה.

shadow 28 באוקטובר 2017

ירון כל זה לא מסביר למה שחור יעדיף לגנוב רכב במקום צוורון לבן.
כלומר בהינתן החוקים/נורמות שידועים לכולם הוא עדיין בחור בזה

shadow 28 באוקטובר 2017

בחור=בוחר

NoOne 28 באוקטובר 2017

רוב השחורים לא מנהלי חברות או שולטים בארגונים גדולים שיש להם את האפשרות לבצע עבירות של העלמות כספים.

איך בדיוק לשחור עני מווסט וירג'יניה תהיה אפשרות להעלים כספים שאין לו גישה אליהם?

shadow 28 באוקטובר 2017

ממליץ גם לך להיכנס ללינק ששמתי למעלה.
ממליץ גם לראות את הראין במלואו
וגם ממליץ לראות את הראיון השני שלומעם דייב רובין ולשמועמגם את מה שיש לרובין להגיד.

shadow 28 באוקטובר 2017

השחורים במוזיקה, בהוליווד ובספורט לא יוצאים מסקנדלים באמצעות כסף בדיוק כמו לבנים?

אם אתה עני אתה נדפק בלי קשר לצבע העור שלך.

שמעון 28 באוקטובר 2017

ירון צאוורון לבן לא קשור לשחורים ולא לעדות או מין. צאוורון לבן זה אנשי םעשירים ומקושרים והם מקבלים פחות עונשים כי הם מקומבנים.ראה רות דוד ופישר וכו'.

אנשים שמעלימים 100מיליון מקושרים לחברה הנכונים בסנאט ויוצאים מזה, אין קשר לצבע עור.

למשל או ג'י היה שחור "צאוורון לבן" ולכן יצא זכאי, ברור שאם זה היה כושי מהברונקס שסוחר סמים ולא יכול ממן עו"ד על הוא היה נצלה על הכיסא החשמלי.

איציק 28 באוקטובר 2017

בארץ, גיא לוזון זה צווארון לבן?

שמעון 28 באוקטובר 2017

גיא לוזון הוא חתיכת צאוורון לבן, זה ההגדרה במילון.

איציק 28 באוקטובר 2017

אבל הוא עובד מאד קשה בשטח… לא במשרד ממוזג.

shadow 28 באוקטובר 2017

שיהיה קצת פחות בשטח וקצת יותר במגרש

הממזר של סטוקטון 28 באוקטובר 2017

על פי ויקיפדיה "הגלדיאטורים היו עבדים שנידונו לכך כעונש על פשעים מסוימים" ככה שהוא כן נחשב לפושע, וההבדל המהותי שלך מתבטל.

גם לאסירים יש הילה מסוימת (מרד, הליכה נגד הזרם, וכ"ו)

כשאומרים גלדיאטורים בהחלט חד מהדברים הראשונים שעולים מן הפן הספורטיבי, זה הלוחם השרירי והמיומן, אבל בסאבטקסט אפשר לחוש גם בדברים השליליים (למשל בפוטבול – הקרבת החיים/בריאות לשעשוע ההמונים והשליט) זה בקונוטציה שלי לפחות, ואני מניח שאצל גם אחרים. זה העניין עם קונוטציות כאלו, הן סובייקטיביות עם רמת קישור מסויימת לארכיטיפים אוניברסליים.

שמעון 28 באוקטובר 2017

הגלדיאטורים היחידים נמצאים באוקטגון. השאר סתם חרטא

Amir A 28 באוקטובר 2017

במקרה הזה לדעתי עושים מזבוב פיל. ואם היה אומר ש"לא יתכן שיקומו המלפפונים ויכו את הגנן" היו רצים לצעוק שיש לו סטריאוטיפים על שחורים כאילו לכולם יש איבר גדול?
רצה לומר שלא יתכן שהליגה שאותה הוא מנהל תמצא את עצמה בלימבו פוליטי בגלל המועסקים ויצאה לו התבטאות לא מוצלחת. להתמקד עכשיו בעולמו הפנימי (למרות שכן, הוא תומך טראמפ), השקפותיו והיכן הוא היה עומד בזמן מלחמת האזרחים בארה"ב במאה ה-19 זה קצת לפספס את הדיון האמיתי, יחסי עובד-מעביד. עכשיו במקום שאנשים יקבעו את דעתם על בסיס דיון אמיתי ומהותי בשאלה עצמה הם יעשו את זה על בסיס תמונה של איש עסקים לבן מזדקן ואמירה אומללה. מסוג הדברים שהופכים את הדיונים המהותיים בחברה לשטחיים וזולים.
אמר, יכל לומר בצורה מוצלחת יותר, הלאה.

אביאל 28 באוקטובר 2017

אמיר – העניין היותר חשוב כאן הוא הדה לגטימציה שעושים לכל מי שתרם או הצביע לטראמפ כאילו הוא השטן בכבודו ובעצמו, זה עניין שחשוב קצת יותר לדבר עליו, מכיוון שהוא מעקר את הדמוקרטיה עצמה.

איציק 28 באוקטובר 2017

והוא לא השטן בעצמו?

עומרי (ירוק) 29 באוקטובר 2017

אולי חלאס עם הנהי? כמו שזה דמוקרטי לעילא לבחור את ההזוי הזה לנשיאות או לתרום לו, כך זה דמוקרטי לעילא להגיד בפה מלא שמדובר בליצן אדיוט ומסוכן וכן – גם שזה היה טפשי מאד (מאד) מצד כל אחד שבחר בו. כל דבר זה "דה לגיטימציה"?

BRT 29 באוקטובר 2017

לא נורא זה עובר,
רק חס וחלילה שמישהו ירשום הודעה
כמו שלך על המשיח חוסיין אובמה.
כל הפלורליסטים הליברלים
הם סותמי הפיות/דמוקרטים מטעם
כשזה לא מתאים להם

רני 29 באוקטובר 2017

אתה רק מוכיח מה שהוא כתב בתגובה האידיוטית הזו. לא מסוגל לענות לעניין וישר תוקף איזה גוף בלתי נראה של "ליברלים" כאילו זה קשור למשהו. משום מה אתה ואביאל מתחמקים מלענות לעניין ומנסים לשנות את הנושא למשהו שבכלל לא קשור ולקבוע לאחרים לא רק מה יותר חשוב לכאורה אלא גם מה הם חושבים.

BRT 29 באוקטובר 2017

נכון מאוד !
כי לקרוא לו/להם "חזיר שתרם לחזיר"
זה פשוט שיא האינטלגציה
וטענה מוכחת במיטבה.
אם לא הבנת למה אין טעם להתווכח?
איזה עניין יש פה מלבד שנאה תהומית
ודה לגיטימצייה למי שאינו מהמחנה הנכון

רני 29 באוקטובר 2017

אף אחד לא קרא לו חזיר שתרם לחזיר. אתה כזה הזוי שאתה ממציא דברים. רונן קרא לו חזיר ונימק למה הוא קרא לו ככה. אז מה יש לנו? תגובה שניה שאתה מגיב באופן תלוש ולא קשור לאיזה כותב דמיוני שהמצאת, וכהרגלך מיחס לאנשים מניעים ושיכות לאיזה מחנה דימיוני. אם זו לא טיפשות אז כנראה שאין טיפשות בעולם.

BRT 29 באוקטובר 2017

אז תבדוק מה דורפן רשם במדיה אחרת
והמושג "עוד חזיר" לבדו אמור להסביר לך כבר
(במדיה אחרת הוא הרגיש חופשי יותר)
אז קח את מילותיך חזרה
אני לא ממציא כלום
חבל שאתה לא לומד לקרוא

רני 29 באוקטובר 2017

אין לי מושג על איזו מדיה אחרת אתה מדבר.בטמטום שלך אתה מבקש ממני להגיב על דברים שלא ראיתי? אתה פשוט אידיוט. אם ראית משהו במקום אחר תגיב לו שם, אם לו תגיב על מה שנכתב כאן.

חוץ מזה אתה בכוונה מתעלם מהעיקר. רונן כותב בבלוג פרטי את דעתו על האיש שאין לו שום קשר אליו ומנמק גם למה. זה לא קרוב למה שבעלים של קבוצת ספורט אומר על השחקנים שלו. אז אולי יכנס לך קצת שכל ותבין את ההבדל בין השניים.

BRT 29 באוקטובר 2017

יש לך את זה ביותר מתלהם ואווילי,
אנא שפוך את חמתך על הכופרים
שאינם מבינים את רוממות דעותיך

אסף the kop 29 באוקטובר 2017

מה יהיה רני ?
אתה דגנרט או סתם סתום בלחץ ?
כל השרשור, לרבות התגובות של אריאל ו brt, נוגע ספציפית למה ש amir a כתב.
תשתדל לעקוב אחרי הדברים במקום לעשות מעצמך אידיוט.

רני 29 באוקטובר 2017

עוד אחד שלא יודע לקרוא? הוא דיבר על האמירה חזיר שאמיר לא הזכיר בכלל.

אביאל 29 באוקטובר 2017

עומרי – מה כתבתי ומה ענית, דיברתי על הדה לגטימציה שעושים למצביעי טראמפ, זה גם הוכח אמפירית יפה מאוד, כל הדה לגטימציה שהתקשורת עשתה למצביעי טראמפ, עד כדי כך שהם ענו בסקרים שהם מצביעים לקלינטון כדי להימנע ממבוכה. מי כן הצליח לנבא נכון את הסקרים ? מי ששאל את את הנסקרים למי השכן שלהם הצביע, שזה אגב טריק ידוע לגרום לאנשים להגיד את האמת.

אגב, תעשה ניסוי נחמד, שב בבית קפה במרכז תל אביב עם חבר, תגיד לו לשאול אותך למי היית מצביע היום, תדבר בקול ותגיד נתניהו, תראה בדיוק למה אני מתכוון, העניין אצלנו, בתרבות שלנו, שאין בעיה לאנשים למשוך תשומת לב או לחטוף אש לכן אין פה בעיה אקוטית, בתרבות האמריקאית, כזו שהתקשורת הפכה כל מצביע טראמפ לחזיר, מטרידן מינית, גזען, נאצי ושאר הברכות יש בעיה, בעיה חמורה מאוד, שהיא חמורה לדמוקרטיה ולחופש הביטוי הרבה יותר מזה שבנון יש ליד טראמפ.

אגב, ההתעלמות של התקשורת בישראל מאיך שהעניין הרוסי התהפך וכעת, בעקבות החשיפה של הוושינגטון פוסט (לא עיתון שעמד לצד טראמפ אי פעם) נראה שהדמוקרטים (מה שגם נכון היסטורית) פעל לטובת הרוסים ובעיקר הפיץ שקרים בכמויות כדי לנצח בבחירות, אבל שקט, זה לא מסתדר עם האג׳נדה שטראמפ זה נתניהו ושניהם ביחד הם השטן וסגנו.

BRT 29 באוקטובר 2017

אביאל
אתה "אידיוט" ללא תקנה
איך אתה מביא עובדות לדיון
זה מעקר את היכולת להסביר לנבערים
מה נכון לחשוב (:

עומרי (ירוק) 31 באוקטובר 2017

אביאל ידידי (סליחה על האיחור) – סלח לי אבל זו התממות/סילוף. אתה משווה את ביבי לטראמפ כנראה כי נוח לך ללכת למקום הזה, אבל בוא – אני מחזיר אותך מבית קפה תל אביבי (גם ככה אני לא באזור) לארה"ב. על ביבי אפשר להגיד הרבה דברים – על הדעות שלו, על ההתנהלות, על המסרים, על הטענות לשחיתות. אנחנו חלוקים בנוגע אליו וזה בסדר, אבל לא האישיו. להשוות המקרה הזה לטראמפ זה פשוט לא נכון. אני בדעותיי לא תומך בעמדות רפובליקניות בדי הרבה תחומים אבל זה לא מעניין אותי – האיש ליצן. הזוי. פוגעני. לטעמי גם מסוכן. האיש עצמו – אישית, לא בגלל שהוא רפובליקני.
ובגלל זה – כן, אני לא מבין את מי שהצביע לו. במיוחד לא נשים האמת. אם זה "דה לגיטימציה" אז יאללה, תגיד שאני עושה את זה.

BRT – את דף המסרים המופרך והתלוש שלך (מי הזכיר את אובמה לעזאזל???) תשאיר לאחרים, עם אביאל יש לי דיון גם כשאנחנו ממש לא מסכימים. אם אתה רוצה להיות חבר של טראמפ תכתוב לו אימייל או משהו – אבל אל תהיה רהוט מידי, הוא לא יבין.

אביאל 31 באוקטובר 2017

עומרי – על בסיס מה אתה קובע את הדברים האלה ? על זה שיש איזה הקלטה מגעילה שלו. רבים וטובים מדברים ככה בשיחות אישיות. כמו שכתבתי למעלה, הנושא רחב יותר, אנשים ראו מה הם קיבלו מאובמה והדמוקרטיים, הם ראו שהם הלבנים כחולי הצאוורון מהמדינות הקטנות בארה״ב (שהם מצביעים דמוקרטיים מסורתיים) נדחקו עוד יותר לשוליים בשביל לינדה סרסור ודומיה, היחיד שדיבר אליהם ופנה אליהם הוא דווקא איש העסקים הניו יורקי, אותו אחד שתמיד היה להם דמות לזנב בה את החוליים האמריקאיים, הוא פנה אליהם, זה רק מראה כמה אנשים הם מורכבים, עמוקים ושונים זה מזה, לכן לתהות לגבי מידת הבריאות הנפשית, הבהמיות, הטמטום ויתר הביטויים של 48% מהמצביעים זה דה לגיטמציה לשמה, בחברות מודרניות-מערביות אין כמויות כאלה של חולי נפש או מטומטמים אחרת הן פשוט לא היו מדינות מודרניות.

בנוגע לנתניהו, זאת בדיוק הנקודה, במשך עשורים היתה דה לגטימציה לימין (מצחיק שמצביעי שמאל מעלים את בגין על הנס אחרי שלל הכינויים שבן גוריון והתקשורת הדביקו לו), למזלנו (לדעתי) התרבות שלנו פתוחה הרבה יותר, לא מעודדת סתימת פיות ומעוררת דיון (שני יהודים, שלוש דעות) ולכן אין לאנשים בעיה לדבר פוליטית גם במקומות שיש בהם אחידות מחשבתית.

BRT 31 באוקטובר 2017

מה יש עומרי
כואב לך שאני מזכיר מה שלא נח לך
או שאסור לרשום משהו שלא בא לך עליו.
העובדות הן שאובמה היה אסון מהלך בעיניי רבים וטובים
ואילו טראמפ הוא ברכה ,
זה שאתה ושכמותך אינכם רואים זאת זה בעיה שלכם ולא שלי,
צורת הדיבור שלך עליו ועל כל מי שתומך בו מעידה עליך יותר מאשר אצטרך להסביר את עמדתי.

עומרי (ירוק) 31 באוקטובר 2017

בי.אר.טי – חחח תודה על הדאגה, כרגע לא כואב לי כלום, אבל אתה יודע אני לא כזה צעיר אז בטח יכאב.
אתה בעיקר משעשע אותי. לא כתבתי מילה על אובמה. אם אתה חושב שטראמפ הוא "ברכה" אז – 1. תהיה בריא, אין לי מה לנסות לשכנע אותך, אני חושב שהדעה שלך הזויה וזו זכותי לחשוב ככה כמו שזכותך לחשוב שהוא ברכה – מה קרה, כואב לך כשאומרים לך מה שלא נוח לך?
2. שיהיה לך בהצלחה לראות במו עיניך כמה ברכה האיש יביא לישראל (אני מניח שזה מה שמעניין אותך. בשביל ארה"ב הוא אסון).

עומרי (ירוק) 31 באוקטובר 2017

אביאל – שוב, עזוב את נתניהו בצד – זה דיון אחר ולדעתי לא קשור. לנתניהו יש כישורים ואני לא חושב שיש ספק לגבי העובדה שהוא יכול לעשות את התפקיד שלו (גם אם חושבים שהוא עושה את זה גרוע). אני לא מכיר את טראמפ אישית, אבל ממה שנחשפתי אליו (די הרבה – הרי אתה לא יכול להכיר כל אחד אישית, נכון?) לחשוב שהאיש מתאים להיות נשיא ארה"ב שקול ללחשוב שלוזון מתאים להיות מאמן מכבי חיפה. ואולי אפילו פחות.
לא עשיתי דה לגיטימציה לבוחרים – לבקר בחירה של אנשים זה לגיטימי כמו שלבחור (ואפילו מישהו הזוי יותר מטראמפ) זה לגיטימי. לאדם עצמו אני עושה דה-לגיטימציה כי אני באמת חושב שהוא לא ראוי. מה הקלטה? תקשיב לאיך שהוא מדבר. תראה איך הוא ניהל את הקמפיין. תראה התבטאויות שלו. העובדה שהוא נשיא ארה"ב היא בדיחה בעיניי, נקודה. זו דעתי ואני חושב שאני זכאי לה.

אני גם לא נכנס לסיבות לבחירות שלו – אני חושב שזה ממש לא רק אובמה (אתה שוכח שהוא נבחר די בקלות אחרי 4 שנים), הסיבות מורכבות.
אני גם חושב שאם נעזוב את ארה"ב בצד ונסתכל על זה רק מזווית ישראלית, המחשבה שהוא יהיה התקווה הגדולה של ישראל היא בעיניי מופרכת. נחיה ונראה כמו שאומרים.

אביאל 31 באוקטובר 2017

עמרי – אני לא דיברתי על ביקורת, אני דיברתי על דה לגטימציה וגם הדגמתי למה אני מתכוון, בטח באחוזי בחירה כאלה, זו הנקודה, שאנשים שהצביעו לו מפחדים או מתביישים להגיד שהם הצביעו לו, זו פגיעה ישירה במהות הדמוקרטיה הרבה יותר ממלחמות כנופיות, מחגורת החלודה או מחיסולים ע״י מזלטי״ם, זו הנקודה המרכזית שלי, לא אם טראמפ טוב או לא לאמריקה. בינתיים הכלכלה צומחת יפה, טראמפ קצת מחזיר את עמוד השדרה לציבילזציה המערבית (הנאום ההיסטורי בפולין) והוא מטפל בצפון קוריאה הרבה יותר טוב מקלינטון, בוש ואובמה ביחד.

יוסי 31 באוקטובר 2017

אביאל, אתה מתבלבל. אנשים מתביישים לומר שהם הצביעו לטראמפ כי הם לא רוצים לחשוף את הסיבות האמיתיות להצבעה אליו, למשל גזענות או מיזוגניה. לא חושב שלמישהו יש או היתה בעיה עם מצביעים שמנמקים את הבחירה שלהם. תראה מה קרה עם הנוצרים האוונגליסטים שתמכו בו בצורה המונית למרות שהוא סותר כל ערך שלהם.

BRT 31 באוקטובר 2017

עומרי
הרטוריקה שלך לא ממש מובנת להדיוטות כמוני,
כי אתה משתמש בחזרה על דבריי
כשאתה בכל רגע טוען שמה שאני רושם לא ראוי,
מבולבלים גם אנחנו.
אם לא הבנת,ובטוח שלא,
לי בא להזכיר את אובמה
כי צורת ההתבטאות שלך ושל מי שחושב כמוך
בטוחים שמותר לחבוט בטראמפ כי הוא כזה גרוע לדעתכם,
ואילו בעיניי רבים כמוני
אובמה הוא ההזוי והלא נורמלי שנבחר לנשיאות,
עם הדעות הפוליטיקליקורקט המאוסה שלו
(או הפושעת שלו לדעתי כלפיי המוסלמים)
ועוד ועוד…
לא נראה לי שאתה מסוגל להכיל כזאת מחשבה,
אז תמשיך לזלזל ,ובינתיים השיירה עוברת.
ולדעתי טראמפ הוא גם ברכה לאמריקה
(עיין ערך התגובה של אביאל)
ולא רק לישראל

אביאל 31 באוקטובר 2017

יוסי – המילים שלך הם המחשה לדה לגטימציה לבוחרי טראמפ, אם אתה חושב ש48% מהמצביעים הם גזעניים (כלפי מי אגב, קלינטון ?) או שונאי נשים אז כל הדיון על ארה״ב מיותר, מעניין גם איך כל הגזעניים ממדינות שהצביעו לאובמה ובמשך עשורים שלמים לדמוקרטיים פתאום הפכו לכאלה.

יוסי 1 בנובמבר 2017

איפה כתבתי שזה כל ה48%? מצד שני, להכחיש שחלק גדול מהם כן גזעני וכן מיזוגני זו הכחשה של המציאות כי יש מחקרים שמראים את זה בבירור. וזה שמישהו הצביע למועמד שחור לא הופך אותו בהכרח ללא גזעני, להפך, זה רק מנקה לא את המצפון כדי להיות עוד יותר גזעני אחר כך.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

אתה מיתמם. בחירת המילים משקפת את הדעה עצמה על יחסי עובד מעביד של הסוהר. מה שניקרא אינף סייד

Amir A 28 באוקטובר 2017

היא משקפת גישה של "הליגה שייכת לי והשחקנים הם רק שכירים שעוברים בה ולא צריכה להיות להם מילה בדרך שבה היא מתנהלת". עכשיו בוא ונדון בשאלה האם זה צריך להיות כך, כן או לא. האם ל-NBA צריכה להיות היכולת לחייב שחקנים לקוד לבוש מסויים? האם לקומישינר צריכה להיות היכולת להעניש שחקנים בלי due process? אלו השאלות המעניינות ולא מה קורה בתוך ראשו של בוב מקניר.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

אבל הדיון הוא לא תיאורטי ביני לבינך. זה בין הבעלים שרואה בשחקנים אסירים לשחקנים. ובאמירה הזאת הוא אומר אין דיון..
כתבת שאין מה לעשות דיון על כדורגל ישראלי בגלל שאין בו את הרצון והיכולת להשתפר ולקבל ביקורת. אז עם אדם כזה יש מקום לדיון?

איציק 28 באוקטובר 2017

על הכדורגל הישראלי, בטח שלא.

Amir A 28 באוקטובר 2017

אמיתי, מדובר על משא ומתן בנוגע לעסק. ברור שיש דיון. הוא יכול לומר "שחקן שיכרע ברך יפוטר" ולהסתכן בכך ששחקנים יברחו מהמוצר שלו והוא ישאר עם כלום. השחקנים יכולים לומר שהם יכרעו ברך ולא מעניין אותם מה הוא אומר ולהסתכן בכך שיפוטרו. בסופו של דבר בגלל שהסיפור כולו סובב סביב כסף ימצאו דרך להתפשר. לא מדובר כאן על איזה פנאט דתי.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

ברור שצריך להיות דיון..
אבל אי אפשר לקיים דיון עם אדם כזה. ראית פעם אסירים מקיימים דיון עם הנהלת בית הסוהר? זה הדיון שאתה רוצה?
האמירה הזאת לא לגיטימית לא רק בגלל הדימוי שבו הוא השתמש אלא בגלל המחשבה שעומדת מאחוריה

זינק 28 באוקטובר 2017

מסכים לחלוטין.
אם אני מסתכל רק על האמרה בפני עצמה (ומכיוון שאיני מכיר את האיש ופועלו, אין לי הטיה), אומנם בחירת מילים גרועה אבל לבטח לא איזו דרמה קורעת.
הלכו רחוק מדיי עם ה PC במקרה הזה.

Amir A 28 באוקטובר 2017

אביאל, הבן שלי סיפר לי שמעט לפני הבחירות הוא נתקל באנשים שדרשו לבטל את אובמהקר, ובאותה נשימה אמרו שצריך לשמור על ה- ACA, למרות שמדובר בדיוק באותו הדבר. הנה דוגמא לכך (אם כי אני לא יכול לערוב לאמינות של העמוד הזה, אני פשוט לא מכיר אותו. https://www.elitedaily.com/social-news/trump-supporter-schooled-facebook-obamacare-affordable-care-act/1746982).
רוצה לומר, הדה לגטימציה שעושים היא לא לטראמפ או למצביעיו, הדה לגטימציה שעושים היא לכל מי שלא בצד שלך, ולא משנה אם הוא אומר דברי טעם או לא. בקיצורו של דבר "לך תדחוף את הג'ק שלך, אתה יודע איפה" (לזקנים שמכירים את הבדיחה הזו).

Amir A 28 באוקטובר 2017

זו תגובה לאביאל כאן למעלה.

אביאל 29 באוקטובר 2017

אמיר – זו תוצאה ישירה ומובהקת של פוליטיקת הזהויות שהובילה את הקמפיין האחרון, זה התחיל בשמאל הקיצוני בארה״ב והשתלט לחלוטין על המפלגה הדמוקרטית, זה גם מה שבסופו של דבר גרם לטראמפ לעלות כתהליך ראקציוני, כמו שפרשן פוליטי בכיר (ברח לי השם) אמר, הלבנים הצביעו כמו מיעוט, זה קלף שנשלף כדי להמליך את אובמה ולהפוך אותו לחסין מכל ביקורת מהותית (אם כבר הזכרת את רפורמת הבריאות, תראה את הסרט של HBO על איך אובמה התנהג לרפובליקנים שהיה בטוח שהולך להיות לו רוב בבתים לאורך הקדנציה והוא הגורם מספר 1 לעליית מסיבת התה מהסיבה הזאת). היום האמריקאים משלמים את המחיר ובמזומן על פוליטייקת הזהויות, זו תפיסה שמקורה במרקסיסטים שעם התרסקות ברה״מ פנו לאפיקים אחרים, בה העולם כולו סובייקטיבי ורלטיביסטי ואין שום אמת, ככה חוזרים לשבט שלך, שמוגדר על ידי צבע, מין או דת והורסים כל חלקה טובה בחופש ובדמוקרטיה.

קרציאלי בן 28 באוקטובר 2017

אין לי התנגדות שאדם יקרא לי " אסיר" וישלם לי מליונים.

NoOne 28 באוקטובר 2017

כמה מילים וכמה שטויות על אמירה שנאמרה כל כך הרבה פעמים עד ידי כל כך הרבה אנשים.
the inmates are running the asylum
זה ביטוי מאד שגרתי בתחום הספורט המקצועני האמריקאי שנאמר מדי שנה בעיקר ב NBA ו ב NFL על ידי פרשנים ומאמנים(שחורים או לבנים) שהכוונה היא שהשחקנים מנהלים את הקבוצה והמאמן והפרונט אופיס איבדו שליטה וזה מדרדר את הקבוצה .
שנה שעברה כל עיתוני ניו יורק אמרו שזה בדיוק מה שקרה לניו יורק ג'טס (בצדק) כאשר שחקנים שחורים ולבנים(ריבאס,פיצפטריק,מנגולד,דקר,ברנדון מרשאל,שלדון ריצ'רדסון) עשו מה שהם רוצים בחדר ההלבשה ועל המגרש ושמו זין על המאמן השחור,ה GM הלבן והבעלים שגריר ארה"ב בבריטניה.
בתגובה בסיום העונה כולם נחתכו או נשלחו לקבוצות אחרות כדי לנקות את הדאמפסטר פייר של שנה שעברה.

עוד מקרה של PC מגוחך וכל מיני אנשים שרק מחפשים סיבה להתלונן ולבכות על משהו.

Amir A 28 באוקטובר 2017

בדיוק.
ועכשיו תגיד, מה קורה עם הסיקסרס?

NoOne 28 באוקטובר 2017

שום דבר לא צפוי.
פתיחת עונה עם לוח משחקים קשה מול קבוצות מובילות בפלייאוף של שנה שעברה(וושינגטון,בוסטון,טורונטו,יוסטון)
ופרט למשחק נגד טורונטו(אמביד לא שיחק) הם שיחקו די טוב ובאותה רמה כמו הקבוצות האלה אבל יש להם קצת חוסר נסיון כי הם מאד צעירים(והמאמן שלהם לא בנוי למשחקים צמודים)
לוח המשחקים יתייצב ואפילו יהפך לקל בפברואר ומרץ.
אמביד וסימונס נראים מצוין רוב הזמן וזה הדבר העיקרי.
שני סופרסטארס בגילאי 21-22 שרק ישתפרו.

שמעון 28 באוקטובר 2017

רק שאמביד ישאר בריא, פר דקה הוא מפלצת, הבעיה שהוא לא יכול לשחק אינטנסיבי כרגע ויש לי הרגשה רעה מאד לגביו שהוא לא סיים עם הפציעות שלו, הלוואי ואתבדה.

סימונס יהיה אדיר בשנים הבאות, צריך לשפר קליעה.

NoOne 28 באוקטובר 2017

אמביד יהיה בסדא ואם לא זה לא.
הוא בריא הוא צריך לשחק והוא בעצמו אומר את זה , הוא גם אומר אחרי המשחק נגד יוסטןן שהוא לא עשוי מזכוכית ושאנשים צריכים להירגע.
פציעת המיניסקוס שלו בשנה שעברה הייתה פציעה קלה ולא רצינית..
מה שחשוב שאין לו שום בעיות כבר שנה וחצי ברגל שבה הוא עבר שני ניתוחים .

סימונס כמו כל שחקן צעיר צריך לשפר את המשחק שלו(קליעה מבחוץ,סיום מתחת לסל,משחק "עצל" לפעמים) אבל הוא התחיל מצוין ואין שום סיבה שזה לא יקרה כי הוא סימונס הוא אישיות בסגנון קובי בריאנט לגבי מוסר העובדה שלו והשעות שהוא משקיע באימונים.

אלון 28 באוקטובר 2017

אם היה אומר את זה בעלים של קבוצת הוקי בזמן השביתה אז לא היו מזכירים את זה. בשביל שחקנים שחוטפים תאקלים משחקנים של 300 פאונד ומהירות של רכבת הם די רגישים ונעלבים השחקני פוטבול האלה.

BRT 29 באוקטובר 2017

לרשום "שהחזיר הזה תרם לחזיר "
במדיה אחרת,
מזכיר לי תהליכים בשנות ה30 של גרמניה הנאצית…..
איך אני אוהב להיות ליברל מתחסד (;

תומרג 29 באוקטובר 2017

זה מזכיר לי את הסערה שהתחוללה בארץ כשרפול אמר שאם יקומו עוד 100 ישובים בין ירושלים לשכם יתרוצצו הערבים כמו ג'וקים מסוממים בבקבוק. זו הייתה שעתם הגדולה של חברי הכנסת הערבים "אתה משווה אותנו לג'וקים" מיהרו לזעוק בכל מדיום תוך שהווריד ההוא בצוואר מאיים להתפוצץ. "דה הומנזיציה!", "גזענות!", "הסתה לרצח עם!". אלו היו רק חלק מהטענות שהפנו כלפיו הטיבים והטוּבּים דאז.

כאז כן עתה, אולי מדובר בגזען, אולי בשובניסט אבל האמירה עצמה לוקה לכל היותר בחוסר רגישות, קרוב יותר למטפורה גרועה.
התנועה לשמירה על טוהר השפה לא באמת תתרום ליחסים טובים יותר בין אנשים טובים יותר. תקשורת טובה ונקיה לא תיבנה על בסיס אנשים שצריכים להיזהר בלשונם ולא על ידי שמירה על "נכונות" צורת הביטוי. זה לא באמת עוזר, סתם עוד ביטוי של טהרנות שהלכה צעד אחד רחוק מדי. אולי לא בדיוק נשות הטאליבאן בבית שמש (או במוסול לטובת הגולשים הרגישים) אבל איפושהו בכיוון.

ולחובבי הדיסקליימרים למיניהם – אני חושב שרפול היה גזען לא חכם במיוחד והאיש הלא נכון לתפקיד. אני חושב שטראמפ הוא גזען ושובניסט ושבחירתו מסמנת רוח רעה שנושבת בחברה האמריקאית. משזה נאמר אני חושב גם שקנאות לטוהר הביטוי היא גם פתרון גרוע וגם יותר קנאות לטוהר מאשר גישה הומנית של ממש.

אסף the kop 29 באוקטובר 2017

מה לנאורות ולהומניות ?

אנונימי 29 באוקטובר 2017

אתה מטומטם.

כמה כיף לאפשר תקשורת נקיה וטובה בלי שום מחסומים.

אנונימי 29 באוקטובר 2017

התגובה לתומרג.

תומרג 29 באוקטובר 2017

תגובה נכונה בעיקרה אם כי לוקה באווילות מה (מכוונת אני מקווה)
קל מדי יהיה לקחת את הדיון לקצוות הלא-רלוונטיים ואין לך בעולמנו דבר גמיש יותר מגבולות ההיעלבות (נדמה לי שעופרי אילני כתב משהו במוסף הארץ על הדבקות היתירה שלנו בעמדה הקורבנית).

למקרה הרלוונטי הזה, הבעיה עם התגובה שאיתה ביקשת להדגים את הנקודה היא לא בחוסר הנחמדות שבה (ואולי גם לא עם חוסר הנכונות שלה) אלא בחוסר התרומה שלה לכל דיון שלא יהיה. בהיותה כזו היא לא באמת תקשורת וליתר דיוק לא תקשורת מעבר לעלבון פשוט.
אם היית מציג טענה מנומקתשלפיה מה שכתבתי הוא מטומטם, היה יכול להתפתח סביב זה דיון בהנחה שלא הייתי נעלב.
ככה? נובמת.

מעיין אוהד מכבי 30 באוקטובר 2017

יותר מדי רגישות וחוסר רגישות. בעיה טיפוסית באמריקה.

רגישות היתר (גישת ה-PC נמצאת בשיאה ולכן אין פלא שאנחנו רואים הקצנה בכיוון ההפוך) פוגעת ומשבשת כל אפשרות לשיח ענייני. אנשים מתרכזים בלהיפגע או לא לפגוע במקום בדיון שמתמקד בעיקר.

היעדר רגישות פוגעת גם כן אבל לטעמי לפחות מציפה דברים על פני השטח ומאפשרת לראות מי אידיוט.

ה-PC באמריקה (לפחות בערים הגדולות) הוא נוראי, מרדד ומסוכן בעיניי הרבה יותר מהתבטאויות דוחות ופסולות.
במהלך הבחירות האחרונות, זה היה בגדר חטא (לפחות באזור ניו יורק) להגיד משהו חיובי על טראמפ או שלילי על הילארי. PC גורם לדיכוי של השיח ושל מחשבות וביחד לזה שהרבה מתומכי ה-PC ממהרים לזעוק פאשיזם זה די מפתיע שהם לא רואים ש-PC הוא אחד מאמצעי הדיכוי המחשבתי הכי גדולים שיש.

Comments closed