הניצחון על טוטנהאם. משחק מצויין, יחסית

למה המשחק הזה חשוב?

אני חושב שההרכב הנוכחי של יונייטד – בלי פוגבה וזלטן – נתן היום את מה שיש בו. שזו הגנה מעולה והתקפה אפורה ולא יצירתית עם כמה שחקנים מעניינים.

השחקנים חפרו. יאנג הנהדר וואלנסיה ניצחו את האגפים שלהם. לוקאקו רדף אחרי ההזדמנויות הבודדות שהוא יכול לקוות במשחק כזה. והאחרים לחמו – הררה, מאטיץ׳, סמולינג ושבחים מיוחדים מפיל ג׳ונס שנראה אדם גמור כשירד מהמגרש פצוע שבוע שעבר והיום נתן הופעה גדולה. גם אם זו הייתה טוטנהאם נטולת ההארי-קיין.

ומרשיאל לקח את הצ׳אנס שלו. אני לא חושב שיונייטד תקח אליפות השנה, אבל היא תהיה מעורבת במשחקים גדולים ותהיה תחרותית בהם. אז הרבה מאד מהעונה הזו יהיה תלוי בדיוק ברגעים כאלו.

ניצחון שהוא לא בשורה. כל הבעיות המערכתיות קיימות. אבל ברזולוציה של שבת-לשבת משחק מצויין, יחסית.

וזה נכתב לפני המשחק:
המשחק הזה הוא אחד החשובים בקדנציה של מוריניו עד עכשיו. לא בגלל שהוא יכריע משהו. אם לא יהיה משבר במנצ׳סטר סיטי היא תהיה האלופה ואם לא יהיה משבר במנצסטר יונייטד היא תסיים בין ארבע הראשונות ואולי אפילו שניה. אלא בהסתכלות ארוכת הטווח.

המשחק בליברפול שעמד בניגוד כל כך חד לגישה שנקטו נגדה טוטנהאם ומנצ׳סטר סיטי העלה שוב את הטענות האם האיש הזה מעוניין במורשת המשחק של מנצ׳סטר יונייטד. האם הוא תופס את גדולתה של יונייטד רק ברשימת תארים. האם הוא השתנה בשני העניינים המרכזיים. סגנון המשחק והסיכוי להחזיק מועדון לתקופה ארוכה.

אני חושב שנקבל היום תשובה לא לכמה מוריניו יצליח אלא למה הסיכוי שלו להפוך למנג׳ר יונייטד אמיתי. ואיכשהו כל זה עמד בניגוד למנג׳ר שמכהן עכשיו בטוטנהאם. שכל מה שהוא עושה והדרך בה הוא משחק מזכירים הרבה יותר את דמותה של יונייטד מלפנים.

בינתיים אין הארי קיין ויש שלושה בלמים, אבל כאן דווקא אהיה סנגור. הבעיה באנפילד לא הייתה הרכב או מערך. היא הייתה הגישה של השחקנים. זה יכול להשתנות גם במערך הזה.

לידס. דרכים צדדיות. מציאות נושכת
שבוע טוב

115 Comments

ניק 28 באוקטובר 2017

אני חושב שחשוב לחזור להיות יונייטד זוללת התארים מאשר יונייטד הכיפית והמהנת (שגם זה כמובן קצת מתבסס על זכרון קצר של אנשים ששוכחים שגם בימי פרגי היו משחקים משעממים א\ו זהירים).
כרגע יונייטד במצב שביר מבחינה מקצועית (לא מדבר על השנה, אלא על התקופה שאחרי פרגי).
אני חושב שחשוב קודם להחזיר אותה לתלם המקצועי הנכון, וגם אם זה אומר רק להתמודד על התואר העונה זה גם בסדר אחרי מה שהיה בשנים האחרונות שהיינו מחוץ למירוץ כבר בשלב הזה.
אחרי זה נתלונן על זה כשאלופים אנחנו צריכים להיות יותר אמיצים…

יואב 28 באוקטובר 2017

ניק,
זה לא עובד ככה לדעתי. קבוצה אלופה היא קבוצה אמיצה. הדרך שאתה עושה ב38 מחזורים כדי לזכות? מגדיר אותך ככזאת.

אריק 28 באוקטובר 2017

זה יותר מזה. ביונייטד לדעתי, בגלל כל הלחץ מסביב, זה פשוט לא יילך הגנתי. אבל מקווה לטעות.

ק. 28 באוקטובר 2017

ניק מסכים עם הניתוח שלך אבל לא עם המסקנה. קבוצה שרוצה להתמודד על תארים לא יכולה לשחק על תיקו מראש בלי לבדוק אפילו אופציות לנצחון מול קבוצת צמרת אחרת (שכרגע היא יותר קרובה למרכז הטבלה)

אמיתי 28 באוקטובר 2017

לא רואה אותנו משחקים מהר בלי פוגבה..
מצד שני לא רואה מצב שהציניות מול ליברפול תחזור. איפשהו באמצע.
הרכב ומערך משפיעים על הגישה של השחקנים בסופו של דבר.אני מסכים שגם מהם מצופה לשחק כמו יונייטד

שמעון 28 באוקטובר 2017

מהמר על תיקו 1

יוסי מהאבטיחים 28 באוקטובר 2017

"האם האיש הזה מעוניין במורשת המשחק של מנצ׳סטר יונייטד".
התשובה הקצרה היא לא.
התשובה הארוכה היא, ובכן, לאאאאאאאא.

למה שהמורשת של יונייטד פתאום תהיה חשובה לו. המורשת של ריאל היתה חשובה?
האיש אופורטוניסט, ואין שום סיבה לשפוט אותו בסטנדרטיים פרגוסוניים כי הוא לא, וגם מעולם לא התיימר להיות.

no propaganda 28 באוקטובר 2017

באיזה מובן הוא אופורטוניסט? הוא מאמן מהטופ של המקצוע, טוב שלא עשית ממנו אברהם גרנט

כחול 28 באוקטובר 2017

במובן שזה סגנון הכדורגל שלו (וברוך השם ראיתי ממנו הרבה).
קודם כל וחפני הכל לעשות כמה שפחות טעויות. ואחר כך, לנסות לגרום ליריב לטעות.
זה, בעיני לפחות, כדורגל אופורטוניסטי.
זה לא אומר שהוא לא מהטופ – זה אופרטוניזם משובח, שתמיד נעשה עם שחקנים נהדרים. ולכן לפעמים זה גם נראה טוב.

no propaganda 28 באוקטובר 2017

לדעתי אנחנו חלוקים על מה זה אופורטוניזם :)

כחול 28 באוקטובר 2017

בעיני אופורטוניזם בכדורגל זה לבנות על זה שהיריב יטעה יותר ממך, כשה״איך״ זה קורה הוא משני. לחכות לרגע המתאים להכות.
על הקצה השני יש טהרנות פפ סטייל – לא משנה מה היריב עושה, אנחנו נשחק ״ככה״. לכפות על היריב את להתמודד איתך ולשחק את הכדורגל שלך כמו שאתה רואה אותו – דבר ראשון. אחר כך ננסה להדוק כמה טעויות זה יוצר ונתקן אותן.
קונטה למשל, יותר קרוב למוריניו, אבל לא עד כדי כך קיצוני. יש לו צורה של כדורגל שהוא רוצה לשחק, אבל בניגוד לפפ, הוא הרבה יותר גמיש/פרקטי איתו.

חמציץ 28 באוקטובר 2017

+1

יוסי מהאבטיחים 28 באוקטובר 2017

מנצל הזדמנויות רגעיות, לא נאמן לדרך קבועה אלא רק לזו שתביא לו הישג רגעי.
טקטיקן, לאו דווקא אסטרטג.
שום דבר מזה לא רע, אגב. פשוט לא "המורשת של יונייטד".

no propaganda 28 באוקטובר 2017

אני לא רואה את מוריניו כמנצל הזדמנויות רגעיות. יש לו הרבה מאפיינים ספציפיים. שאר הדברים שכתבת לא מתכתבים אצלי עם אופורטוניזם.
אופורטוניזם זה גרנט או גיא לוזון שאין להם מושג בכדורגל אבל הם מתעקשים שהם מבינים

יוסי מהאבטיחים 28 באוקטובר 2017

לא מכניס את גיא לוזון למשוואה.
גרנט מבין כדורגל, אין שאלה בכלל. מהמאמנים המצליחים בקנדציה בארץ, והשנה שלו בצ'לסי יכולה לבוא לכל מאמן אחר מהארץ רק בחלומות.
קשרים, פורטסמות, ווסטהאם, הכל נכון. כדורגל הוא עדיין יודע.
אופורטוניזם זה לא פרוטקציות, אופורטוניזם הוא ניצול הזדמנויות רק כי הן שם, בלי להתייחס לדרך שהתווית בהתחלה.
זה רשום על מוריניו בטאבו.
חוזר ואומר, זה סידר לו קריירה פסיכית ומקום של כבוד ב HOF של הכדורגל.
כל שאמרתי הוא שדורפן הוא נאיבי גדול כשזה מגיע ליונייטד, וכך גם הציפיה שלו להכניס את מוריניו לתבנית של "רוח היונייטד".

אדם 28 באוקטובר 2017

איזה מורשת יש לריאל מלבד זכיה בתארים בכל דרך אפשרית? דווקא לגמרי עמד במורשת שלה

אביאל 28 באוקטובר 2017

אדם – לשחק התקפי, גם אם זה אומר להפסיד. הוא עשה את זה אגב, עם הרבה שערים אבל מה שהתקבע אלה הבונקרים מול ברצלונה, עם זה לאוהדים הותיקים של ריאל היתה בעיה, למרות שבאופן כללי אהבו ועדיין אוהבים את מוריניו במדריד.

ק. 28 באוקטובר 2017

זה לא רק הבונקרים מול בארסה, זאת השנרנות בכל משחק עם קבוצה שוות כוחות, מה שמנע ממנו 3 פעמים לעבור את חצי גמר הצ'מפיונס.
וגם בעונת האליפות שריאל שברה שיא כיבושים (שכבר נשבר) זאת הייתה קבוצת מתפרצות מרהיבה שהענישה כל מי שניסה לתקוף מולה

חגאי 28 באוקטובר 2017

השיא לא נשבר. 121 שערים. אתה מוזמן ללכת לבדוק.
https://en.wikipedia.org/wiki/Football_records_in_Spain#Team_records

חזי 28 באוקטובר 2017

לפחות חצי גמר אחד היה חוסר מזל משווע בו נדרשו לשחק בתוך 7 ימים 3 משחקים שני חצאי גמר מול באיירן של היינקס ומשחק מול ברצלונה של פפ (אם זכרוני לא בגד בי…)

אדם 28 באוקטובר 2017

לא זוכר מתי ראיתי מערך 3-5-2. בינתיים זה ממש תקוע באמצע.

Danny - Long Island 28 באוקטובר 2017

הגנה; עם כדורים ארוכים להתקפה, כנראה שמוריניו לא מאמין בקישור שלו. לא רואה סיבה לשחק ככה….

דורון (אחר) 28 באוקטובר 2017

בינתיים זה המשחק הכי גרוע של פיל ג'ונס שראיתי אי פעם, ובקצב שהמשחק מתפתח ( דקה 30), אלא חדשות רעות מאוד. עם קיין כבר היינו חוטפים שני גולים

אמיתי 28 באוקטובר 2017

אתה לא רואה את המשחק הנכון כנראה. חצי הזדמנות לא הייתה להם

Yair 28 באוקטובר 2017

המסקנה המתבקשת היא שזו הפעם הראשונה שאתה רואה את פיל ג׳ונס משחק

Yair 28 באוקטובר 2017

איפה הבחור הנחמד שאחרי כל פעם שניצחנו 4-0 חיפש במה תורם פול פוגבה?

מלך הקוק 28 באוקטובר 2017

איפה מיקיטארייאן שמסתבר שבלי פוגבה לא מצליח להעביר פס אחד

אדם 28 באוקטובר 2017

זו בדיוק הבעיה של המערך הזה כרגע, המסירות של הקישור פשוט גרועות וזה מעקר לחלוטין את שני החלוצים. מחיטריאן ממש לא במשחק ולא אופתע לראות את מאטה שם בקרוב.

Yair 28 באוקטובר 2017

נע על המגרש בחוסר יציבות, מה זה קשור למה ששאלתי?

צור שפי 28 באוקטובר 2017

מחצית. בטלוויזיה מראים אוהד יונייטד מפהק ביציע. הזדהיתי. הארי, אייכה?

אריק 28 באוקטובר 2017

בול דורפן!
התשובה כבר ניתנה לדעתי.

אדם 28 באוקטובר 2017

איזה חילוף מדכא

חמציץ 28 באוקטובר 2017

פאקינג מוריניו

אורי 28 באוקטובר 2017

איזה?
זה שניצח את המשחק?

אמיתי 28 באוקטובר 2017

מתכוון למיקי בעד ג׳סי. חילוף מתבקש גם הוא

אדם 28 באוקטובר 2017

חילוף מתבקש? תולי איך מגדירים מתבקש. ברגע שהחילוף הזה בוצע הדרך היחידה להגיע לשער הייתה בכדור ארוך סתמי. נשארת עם שלישיה קידמית שמחכה לכדור ושני קשרים באמצע שלא מסוגלים לתת אותו. מגוחך לשפוט את החילוף הזה לפי התוצאה כי הוא הקטין את הסיכוי של הקבוצה להגיע לשער.

Yair 28 באוקטובר 2017

מאה אחוז, אל תתן למציאות לבלבל אותך

אדם 28 באוקטובר 2017

איזו מציאות? החילוף של לינגארד לא הביא לניצחון. מיקי היה צריך לצאת אבל לינגארד במקומו זה סירוס מוחלט של ההתקפה במערך הזה.

Yair 28 באוקטובר 2017

יונייטד הגיעה להזדמנויות, וניצחה בסופו של דבר, זאת המציאות.
אין דרך אחרת למדוד סיכוי לנצחון חוץ בחילוף מהאם ניצחנו או לא, תתפלפל עד מחרתיים

אדם 28 באוקטובר 2017

יונייטד הגיעה להזדמנויות? ממש בקושי וגם הן לא קשורות לחלוטין לצורת משחק. לדוגמה הנגיחה של לוקאקו לעמוד הייתה טעות של דמבלה, הרמה לרחבה כשיש שם דחקן וחצי של יונייטד מול חמישה של טוטנהאם וגם השחקן שנמצא עומד סטטי. המהלך של הגול כנראה היה מצליח גם אם מיקי היה יוצא ואף אחד לא נכנס במקומו. מצטער, לא הצלחתי למצוא איך החילוף השפיע על המשחק.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

בלי קשר לתוצאה מיקי היה פחות מחלש. לינגארד הוא הרבה יותר אנרגטי ונתן משחק מצויין בגביע. אבל בסוף הטאקטיקה הזו הוכיחה את עצמה. טוטנהאם זה לא חמוצים ובלי פוגבה המסירות והמהירות במרכז השדה קשה מולם. נדמה שמה שמוריניו לא יעשה יש כאלה שימשיכו להזכיר שהוא לא פפ.

חמציץ 28 באוקטובר 2017

מיקי היה צריך לצאת ונרסיאל היה צריך להכנס, עד כאן הכל בסדר. אבל למה לא מרסיאל במקום מיקי? בסוף זה עבד איכשהו אבל תן לי לנחש שאם ראשפורד היה מקבל את הכדור ההוא בסוף ודוהר לבד מול השער זה היה נגמר ב-2-0.

חמציץ 28 באוקטובר 2017

התכנית של מוריניו מתממשת באופן מושלם: נשחק סופר זהיר, נהיה פחות טובים מהיריבה ונסתמך על כדורים ארוכים ותנומה קלה של אחד הבלמים (חתיכת פראייר הדאייר הזה).

Yair N 28 באוקטובר 2017

I hope you are happy.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

אין לי טענות לגישה של השחקנים ושל המנג׳ר. וכן אני שמח..
ק. נראה לי שבלי קשר לתוצאה המשחק הזה הולך אליי לא?

ק. 28 באוקטובר 2017

ראיתי רק את התקציר שדורפן שם פה, אז אתן לך להחליט.
מהתקציר היה לי רושם שרב המשחק בעיקר נמנעתם מלספוג ורק לקראת הגול היו איזה 10-15 שעה של יוזמה.
חשבתי לחלק את הנקודות, אבל אתן לך את הקרדיט להחליט כי ראית הכל

אמיתי 28 באוקטובר 2017

אה.. לא מקבל. צריך אז שמישהו יכריע בינינו אם לא ראית את המשחק. לדעתי 180 מעלות ממה שהיה מול לירפול. 20 דקות ראשונות אכלנו אותם ואחכ זה די התאזן..אבל יוזמה ורצון לנצח היו וגם החילופים מראים זאת

ק. 28 באוקטובר 2017

אם לא ראיתי, קח את זה בעיה שלי …
עכשיו אני מבין שהכנסתי את עצמי להתחייבות לראות 90 דקות של מוריניו…
1:1.
בשביל מוריניו גם 20 דקות של יוזמה ורצון לנצח זה הרבה

אמיתי 28 באוקטובר 2017

נעשה לך חינוך מחדש.. לא היה משחק רע באופן כללי. הנקודה היא שניסינו (בלי הרבה תיחכום אמנם) לנצח. לא היה חילוף הגנתי לשם השגת תיקו אחא לינגארד שנכנס קדימה בשביל משחק מעבר. האוטובוס נשאר במוסך

ק. 28 באוקטובר 2017

אתה אומר מונית שירות זה לכיוונך…
נראה לי אתה מטה את ההתערבות לבונקר כבד או לא אבל בסדר…

אמיתי 28 באוקטובר 2017

יש פה אנשים שרק רוצים להתפנק על גט טאקסי ואני אומר תחבורה ציבורית גם בשבת..
יוזמה זה לא רק בול פוזשן. מוריניו ניסה לנצח. בהתחשב במה שיש לו ומי עומד מולו הוא עשה עבודה די טובה. לא שיחק על תיקו. שוב אשמח שתקבל ממישהו פה סקאנד אופיניון. שלא תשים לי כוכבית

ק. 28 באוקטובר 2017

אין כוכבית, שחררתי. אם יש פוזשן משמעותי לרעתך, אז שתהיה יותר מסוכן, לחץ ויציאה מהירה, כאלה…

רומן 28 באוקטובר 2017

וווואה זאת כבר הצהרת אליפות!
על הראש של הפוזאיסטים המתנשאים עם הכדורגל "המושלם".
פוטאצ'ינו זה בכלל שם של פסטה.

אביאל 28 באוקטובר 2017

לא ייאמן, טוטנהאם תמיד תעדיף פס יפה מאשר לנסות לחדור לרחבה או לבעוט.

טל המנצ'סטרי 28 באוקטובר 2017

החיסרון של קיין שיחק תפקיד מרכזי.
פוטצ'ינו כן ניסה לשנות, הכניס חלוץ מטרה, יורנטה, אבל המומנטום במחצית השנייה של יונייטד בלבד.

אביאל 28 באוקטובר 2017

טל – זה יותר עמוק מזה, הם תמיד ימסרו לרוחב, עם עדיפות לאיזה צ׳יפ יפה, במיוחד אריקסן, זה דיי מה שמונע מהם לרוץ עד הסוף לתואר בשתי העונות האחרונות לדעתי.

טל המנצ'סטרי 28 באוקטובר 2017

בגלל זה החיסרון של קיין היה גדול ביותר, אני חושב שהוא החלוץ שמחפש הכי הרבה פעמים את המסגרת בזמן משחק, הוא ממלא את החסר הזה במשחק שלהם.

אביאל 29 באוקטובר 2017

טל – ברור שיש חסרון, אבל בכל זאת. קיין בהחלט חלוץ ענק, מסדר לעצמו את רוב המצבים וזה היתרון הכי גדול שלו.

צור שפי 28 באוקטובר 2017

רומן, זה מה שקורה ששופטים משהו במבחן התוצאה בלבד. זו הצהרת אליפות? זו קבוצה אפורה למדי שניצחה במקרה מכדור שוער בגלל הפקרות בהגנה.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

לא ככ מבין על מה אתה מלין. זה לא שטוטנהאם קירקסו אותנו ודה חאה הביא את משחק חייו. תיקו היה יותר משקף אבל מבחינת מצבים ליד השער העניינים די מאוזנים. בסוף לפחות לפי תקנון הפריימרליג מבחן התוצאה קובע

יואב 28 באוקטובר 2017

מבחינת מצבים- יתרון מובהק ליונייטד. היא היתה היחידה שהיתה קרובה להכריע את זה. והכריעה.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

אני עדין עם אוהדי טוטנהאם. יש להם בשונה מהסקאוזרים עוד תקווה

Matipool 28 באוקטובר 2017

לכלכת.
מה יש לנו אם לא התקווה? השמיים הזהובים שמחכים לנו בסוף הסערה?
טוטנהאם לא תזכה באליפות העונה וגם לא בתארים אחרים. בעונה הבאה קיין כבר לא יהיה שם והם ימשיכו לשחק יפה ולא לזכות בתארים כי יצטרכו להמשיך למכור כוכבים בשביל האצטדיון החדש.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

ויקומו הדרדרים על הבצלים

צור שפי 28 באוקטובר 2017

אמיתי, אני מלין על חוסר הפרופורציה של רומן ואתה יכול להוסיף גם את של יואב, יתרון ״מובהק״? אולי כדאי לספור שוב. יונייטד נהנו ממתנה בהגנה ואם הם היו טיפה חדים הם היו יכולים לנצל עוד אחת או שתיים אבל למעט מאשר בדקות הראשונות הם לא ממש סיכנו יצירתית את השער. לוריס עבד הרבה יותר קשה ב-1-4 נגד ליברפול בשבוע שעבר מאשר היום.

אדם 29 באוקטובר 2017

יואב, אולי פיספסת אבל רק מזל מנע מדלה עלי להעלות אותם ליתרון 1-0 שממנו לא היינו חוזרים.

אמיתי 28 באוקטובר 2017

צור מסכים שזו לא הצהרת אליפות. אמירה הזויה..
גם טוטנהאם לא הזכירו את אייאקס של קרוייף וקיבלו הזדמנויות כתוצאה מטעויות. צריך לדעת לנצל גם את אלו בייחוד במשחק כזה. ואנחנו עשינו זאת ולא בפעם הראשונה העונה

צור שפי 28 באוקטובר 2017

מסכים שטוטנהאם לא הבריקו וגם עם מה שכתבת קודם – שתיקו היה משקף יותר (אבל אין סיבה לטוטנהאם להרגיש קיפוח מהתוצאה).

אמיתי 28 באוקטובר 2017

הגענו לעמק השווה..שבוע טוב ובהצלחה נגד השכנים הרעשניים שלנו ושלכם

יואב 28 באוקטובר 2017

צור,
לא היתה פה שום הצהרת כוונות כמובן. אבל הרגשתי שיונייטד(שהיא קבוצת התקפה פחות טובה וזורמת מהתרנגולים) הצליחה יותר בתוכנית המשחק שלה.

צור שפי 28 באוקטובר 2017

על זה אין ויכוח.

רומן 28 באוקטובר 2017

זה נצחון על מתחרה ישירה.
בלי השחקן ההכי טוב והמחליף המצוין שלו

Matipool 29 באוקטובר 2017

אצל המתנגד לא שיחק השחקן ההכי הכי הכי טוב שלו. שחקן שיש מאמנים ופרשנים שקוראים לקבוצה על שמו. שחקן שבשבוע שעבר עשה אוניברסיטה להגנה של ליברפול וחבל שלא שיחק היום.

רומן 29 באוקטובר 2017

חוסר בחלוץ הרבה פחות משמעותי מחוסר בקשר אמצע.
לדעתי.

ברקוביץ 28 באוקטובר 2017

גם קרית שמונה בהצהרת כוונות רציניות!!!

קירקגור 28 באוקטובר 2017

אמת דיברת דורפן.

כל הבעיות עדיין שם, אבל עדיין, אולי חלקן זה עניין של מומנטום שיכול להשתנות שוב, כפי שבתחילת העונה והרביעיות היו בטוחים שמדובר ביונייטד אימתנית עם מהירות רצחנית.

זה ממשיך להרגיש לי כאילו מוריניו פשוט שינה סטייט אוף מיינד עם הפציעה של פוגבה, ועברנו למודוס מסתגר, לא רק טקטית, אלא גם הצהרתית. מעין איבוד בטחון בעליונות.

עופר גבאי 28 באוקטובר 2017

אחרי הפציעה של פלאייני… פלאייני פשוט החליף את פוגבה ואז כשהוא נפצע אז הוא הפסיק לבנות על הנעת כדור.

קירקגור 28 באוקטובר 2017

כן, יתכן.

שחר ע. 28 באוקטובר 2017

למה מרסיאל וראשפורד לא משחקים בייחד?

חמציץ 28 באוקטובר 2017

כי מוריניו

Danny - Long Island 28 באוקטובר 2017

מוריניו מתנגד לכך; טוען שאז אין לו חילוף התקפי משמעותי, כשצריך אנרגיה בהתקפה

איתמר 28 באוקטובר 2017

עם שלישיה התקפית ראשפורד, לוקאקו ומרסיאל אפשר לגמור את רוב המשחקים מוקדם ולייתר את הצורך בחילוף התקפי משמעותי.
מצער שמוריניו נמנע מכך.
אני לא אתפלא אם לקראת פתיחת החלון בינואר יתחיל דיבור על מרסיאל שאיננו שבע רצון ממעמדו כמחליף.
הרבה קבוצות בכירות ישמחו לרכוש אותו.
בגילם הצעיר ובכשרונם הניכר, מרסיאל וראשפורד חייבים לשחק ביחד בכל משחק ולא להחליף זה את זה.

אלעדוס 28 באוקטובר 2017

כי אז הקשר השלישי לא סוגר מספיק.
מוריניו לא סומך מספיק על מרסיאל בהגנה והקשר השלישי שלנו אחרי שני האחוריים צריך לעזור להם.

יוסי מזרחי 29 באוקטובר 2017

אחרי משחק הגביע שאשר שניהם פתחו, ראינו בבירור ששניהם פוחים בצד שמאל ופחות בימין, ובהנחה שלוקקו משחק כמרכזי, יש סוג של בזבוז כאשר שניהם על המגרש.
הכל בכפוף לשיטה ולסגל, ולצורך במרכז שדה חזק ולא דליל,של שניים, ובעיקר כי אין לנו מספר שמונה אמיתי ,גם ביצירתיות וגם בסיוע להגנה. האפשרות הכי רחוקה היא אולי שפוגבה ישחק מתחת ללוקקו ,יחד עם הררה ופלאיני מאחור, אבל שוב,יש שניים מתחת לחלוץ ואין צד ימין.זו דילמה שמביאה גם לי עצבים ותסכול כמו למרבית החברים כאן אבל זו דילמה אמיתית. אולי יש פתרון שאני לא רואה, אבל זה מה שיש

אמיר המקורי 28 באוקטובר 2017

ניצחון של עבודה קשה ונחישות עם כמעט אפס יצירתיות,העבודה הקשה מנעה מדה חאה את הצורך אפילו בהצלה בודדת,הנחישות התבטאה בכדור הנגיחה של לוקאקו לשער של מרסיאל.
הצרפתי לא יישאר ביונייטד בשנה הבאה,אולי הכישרון הגדול ביותר במועדון רואה הרכב פעם בכמה משחקים.

טל המנצ'סטרי 28 באוקטובר 2017

אם מוריניו ימשיך לשחק את מרסיאל בשיטת הנדנדה, פעם הוא בהרכב ופעם ראשפורד, אני גם כן צופה המון עבודה וכותרות מצד הסוכן של מרסיאל ולא רק, שחקנים ברמה שלו (לפחות פוטנציאל) רוצים לפתוח במשחקי הגדולים של העונה.

אסף the kop 28 באוקטובר 2017

נ.ב.

הימורים מישהו כמה חוטפת האין הגנה של ליברפול היום ?
אני אומר שניים.

שחר ע. 28 באוקטובר 2017

אפס שערים

אבי 28 באוקטובר 2017

זה אכן המירב לו ניתן היה לצפות היום, וצריך להיות מרוצים.
מותר גם לתחזק את התקווה שמשהו ימריא בהמשך, עם חזרת כל החסרים….

עם הפציעה לפני שבוע, כולם קפצו ישר לכל הבדיחות על השבריריות של ג'ונס, ואני שמח שחזר מיד. רק שימשיך לשחק קבוע, ונקבל שחקן גדול. הוא שחקן יונייטד, וזו לא רק ההקרבה: יש קשרים שהנטיה הטבעית שלהם היא למסור הצידה או אחורה, וג'ונס הוא בלם שהאינסטינקט שלו הוא לחפש קודם את המסירה קדימה, ופה ושם באות גם דהרות חסרות חן עם הכדור :-)

אמיתי 28 באוקטובר 2017

למרות שהן לרוב לא אפקטיביות מת על הדהרות של גונסי.
+1

אבישי 29 באוקטובר 2017

ג׳ונס שיחק לא רע בכלל בתור קשר אחורי בעונה הראשונה שלו בקבוצה. זה היה במהלך הרצף הכי יפה לעין של יונייטד מזה שנים. שהסתיים בתבוסה ביתית בדרבי.

ניינר / ווריור 28 באוקטובר 2017

אמנם ניצחתם אבל נראה לי שקיבלת תשובה ברורה לשאלה שלך

ברק רום 28 באוקטובר 2017

יאנג הכי טוב במגרש! אסור לנו לשתף את מיקי בהרכב! כל דקה שלו זה בזבוז

טל המנצ'סטרי 28 באוקטובר 2017

ניצחון של לב ורוח שהיו חסרים בשבועיים האחרונים.

טוטנהאם קבוצה טובה יותר, גם אם הפסידו. המחצית הראשונה היתה מאוד מרשימה מצידם וכשאנחנו שיחקנו כדורגל מאוד לא חכם ומיושן.
נכון שלטוטנהאם היה יתרון טאקטי במרכז השדה בדמות עוד משחק שבו מיקי לא השפיע, בטח לא עזר לכל השאר הגנתית ועדיין זה לא יכול להיות תירוץ לבדו לכדורגל כל-כך מבולגן שהתבסס על להעיף כדורים אבודים אל עבר לוקאקו וראשפורד.

המחצית השנייה היתה אופרה אחרת, הגישה החיובית, מלחמתית נמשכה וגם שינוי טאקטי, בין היתר ראשפורד ששיחק יותר לאגף והיה אופציה מסירה שמרווחת את המשחק.

אחרי שבועיים מאוד מדכאים (אנפילד והאדרספילד) קצת חמצן ועם יותר מצב רוח לקראת צ'לסי בשבוע הבא.

קרציאלי הבן 28 באוקטובר 2017

משחק שלפני תחילתו היה 'אחד החשובים בקדנציה של מוריניו' ודן בסוגיה הפילוסופית 'הסיכוי שלו להפוך למנג'ר יונייטד אמיתי'.
אחרי המשחק אפילו כותב הבלוג לא הצליח לקשור את השטויות למציאות.

צור שפי 28 באוקטובר 2017

טוטנהאם איכזבו אותי. מילא שהחיסרון של קיין פגע בהתקפה, זה היה צפוי אבל המתנות שהיא חילקה בהגנה, לזה אין תירוץ, כולל בעמידה השגויה בגול. עם טיפה ריכוז יונייטד האנמית גם עד מחרתיים לא מבקיעה. ״התקפה״ שנבנתה על ידי דה חאה – פרימיטיבי, לא יצירתי, אבל מספיק כדי לנצח. באסה.

Matipool 28 באוקטובר 2017

הגול על דאייר.

יוסי מזרחי 29 באוקטובר 2017

וגם השמונה שהוא מנע מלספוג מתחית העונה…..

טל המנצ'סטרי 28 באוקטובר 2017

מי שחייב לקבל קצת שיחה ואיזון זה עלי.
כישרון גדול ביותר אבל צולל ומתעסק בלא מעט שטויות בזמן משחק,.
ערס אנגלי, לא יגמור כמו ווילשר.

ניינר / ווריור 28 באוקטובר 2017

לגמרי. התחיל רע מאד את העונה ולא מתאפס על עצמו

Matipool 28 באוקטובר 2017

פוטצ׳ינו יצא על הח׳ברה שהוא מסתובב איתם.
ממש חבל.

Matipool 28 באוקטובר 2017

נ.ב ניינר – 25 שנים לאוטומטיק. איך הזמן טס גם כשלא תמיד נהנים..

ניינר / ווריור 28 באוקטובר 2017

לא נתפס

יאיר אלון 29 באוקטובר 2017

לא פתח הכי חזק אבל הוא טוב מווילשייר בשיאו שבעתיים

אולג נדודה 28 באוקטובר 2017

על מוריניו אפשר להגיד את כל הקלישאות שנאמרו בעבר על נבחרת גרמניה האפורה של שנות ה90 …
כדורגל משחקים 90 דקות משעממות ובסוף מוריניו מנצח

פרקש 29 באוקטובר 2017

המורשת של יונייטד?? חברים זה לא ריאל מדריד יונייטד לקחו הרבה אליפויות עם סגלים אפורים ומשעממים כולל האליפות האחרונה של פרגי.
מסכים שהיו לפרגוסון עונות עם כדורגל מלהיב אבל זה ממש לא איזה דרך. פרגוסון ידע טוב מאוד לנצח אחד אפס מגעיל ועשה את זה המון

ק. 29 באוקטובר 2017

+1
מצד שני הוא גם ידע לשים 3 שערים כשספג שניים

פרקש 29 באוקטובר 2017

אין לי אף מילה רעה לומר על פרגוסון בנוגע ליכולות שלו לאמן ולנצח משחקים למי שיש לא ראה דקה מהשנים שלו ביונייטד.
רק לדבר על המורשת של יונייטד כאילו זאת ריאל מדריד שהאוהדים שלה שורקים בוז אם היא לא משחקת התקפי כמו שמישהו כתב בהתחלה זה פשוט זיכרון קצר. יונייטד של פרגוסון הייתה קודם כל ווינרית והמטרה שלה הייתה לנצח משחקים אם זה הלך עם כדורגל יפה מצוין אם לא גם מצוין. את פרגוסון עניין קצת מאוד כדורגל אסטתי

matipool 29 באוקטובר 2017

*אוף טופיק*
דורפן – מה דעתך על ההצלחות האדירות של נבחרות אנגליה הצעירות בשנה האחרונה? מעיד על איזו מגמה של שינוי חיובי בניהול הכדורגל באנגליה או אירועים מקריים המבוססים על דור טוב של שחקנים? יש סיכוי לנבחרת אנגליה לעשות משהו עוד כמה שנים או שהח'ברה האלו לא יגיעו ברובם להיות שחקני הרכב בפרמיירליג בגלל הזרים?
פיטר קראוץ' בחוש הומר בריטי נהדר: "הילדים האלה הורסים לנו את המסורת".

רומן 29 באוקטובר 2017

האמת מדהימים..
ראיתי גם מול ברזיל מחצית וגם מול ספרד(את המחצית הטובה:-))
אנגליה פשוט רמסה אותם עם כדורגל מלהיב, יש את המספר 7 הזה שלא זוכר את שמו, פשוט תותח וגם החלוץ ברוסטר נדמה לי, חוש רחבה משובח ביותר.
זה היה כמו בוגרים נגד ילדים

matipool 29 באוקטובר 2017

ראיין ברוסטר מליברפול. מלך השערים עם 8 שערים כולל פעמיים שלושער ברבע גמר ובחצי גמר (מול ארה"ב וברזיל) בק טו בק ושער קריטי בגמר אחרי שספרד כבר הובילה 2:0.
צ'לסי וסיטי עם ארבעה ושלושה שחקנים בהרכב בהתאמה.

גלעד בלום 29 באוקטובר 2017

ברור שעם קיין זה היה שונה אבל בלי קשר טוטנהאם לא בנויה לשלושה ארבעה מפעלים, אין לנו עומק בספסל , כשמתחילים להתרוצץ בין אירופה, גביע הליגה והליגה עצמה אז רואים נפילה, בניגוד לסיוע שיכולה להעמיד הרכב שני ושלישי שעדיין דורסים.

זה לא סוד שהעונה ההגנה לא הרמטית כמו בשנתיים האחרונות, כל משחק יש 2-3 טעויות פאטאליות של חוסר תיאום/ריכוז, מוריניו היה שם לאסוף את הנקודות עם חילוף שפגע בול, למרות כמה מקטרגים לדעתי מוריניו ניהל משחק טוב, ספרס ״עומדים״ יותר טוב וזורמים טקטית אבל יונייטד היו יותר מסוכנים וניטרלו את היתרונות שלנו יותר טוב מרוב הקבוצות ששיחקנו מולן השנה, הייתי חותם על אפס אפס בדקה השבעים וזה אומר הכל, מוריניו קבלן נקודות והעונה הוא בקצב טוב אבל היריבה מעבר לכביש קצת יותר טובה, גם בצבירת נקודות וגם ביכולת, אבל כולה נובמבר , זה יכול להשתנות ויש זלטן בינואר וגם פוגבה יחזור, תשמחו , ניצחתם משחק חשוב מאד

גלעד בלום 29 באוקטובר 2017

סיוע-סיטי

אביעד 29 באוקטובר 2017

טוטנהאם לא באה לנצח אתמול. יונייטד כן.
בהיעדרו של קיין, טוטנהאם בחרה לשחק עם סון כביכול במקומו, אבל בפועל, דלה ואריקסן שיחקו מאוד קרוב למרכז הקישור וסון שיחק קצת מעליהם. ככה הם יצרו אשליה אופטית של שליטה. בפועל הם בעיקר הניעו כדור עד טווח 30-40 מ' מהשער ונעצרו. הם לא נעצרו כי יונייטד הגנה בנחישות ומנעה מהם להתקדם. הם נעצרו כי לא היה מישהו למסור לו מקדימה. גם כשיורנטה נכנס במקום סון, המיקום של עלי ואריקסן לא השתנה. בעיקר באיזור עיגול האמצע.
זה לא מקרי ששני חצאי המצבים של טוטנהאם באו רק כשדלה נכנס לעומק. אולי הם היו מייצרים עוד כאלה אם היו מנסים. אבל הם לא ניסו. אחרי שמרסיאל הבקיע, הם התחילו ללחוץ יותר למעלה ולשלוח אנשים לעומק, אבל אז הם כבר התמודדו עם קבוצה שמגינה עם הרבה אנשים ובתוך הרבה צפיפות.
אם מוריניו עולה לשחק ככה, היו שוחטים אותו שהוא עושה לנו רגרסיה לימי ואן חאל.
בפועל מוריניו עשה לפוצ'טינו שח-מט בחצי השני וניצח את המשחק. הגול היה אמנם מכדור ארוך סתמי וטעות בהגנה, אבל יונייטד ייצרה לחץ מתמיד על ההגנה כל החצי השני וחיכתה לטעות הזאת.
הכניסה של לינגארד הייתה נכונה. כי היה כאן שינוי מערך. מערך ל 3-4-3 וניסיון למתוח את ההגנה של טוטנהאם לרוחב. מרסיאל וראשפורד הם לא קיצוניים ונכנסים הרבה לאמצע אז מרסיאל במקום מיקי לא היה מאפשר את ה"מתיחה" הזאת. בנוסף, לינגארד גם מסייע טוב להגנה והכניסה שלו אפשרה לולנסיה לעלות המון למעלה ולפעמים לא לחזור.
מרסיאל במקום ראשפורד כבר היה בנוהל – לשלוח שחקן טרי, מהיר ומסוכן ללחוץ על הגנה עייפה. וזה עבד.

אמיתי 29 באוקטובר 2017

נכון. מאד

Comments closed