הניצחון על ארסנל

בהחלט קלאסיקה יונייטדית

קודם כל. בדיוק מה שביקשנו.

רק להדגיש, יונייטד לא שיחקה  טוב מארסנל והופעתו של האלוהי בחולצה מספר 1 הייתה לא פחות מפסיכית. אבל האומץ היה שם. החדות הייתה שם. חושי קרב היו שם. זה לא היה התקפי אבל זה היה אמיץ. בהחלט קלאסיקה יונייטדית.

*

בכל זאת טקטיקה. אמר לפי פעם הונגרי מהדורות הישנים, גיורגי שפשי ששידר את נבחרת הפלא, את התובנה הכי נכונה ששמעתי על כדורגל: ״אם שני המגינים שלך טובים. כל שיטה נראית טוב״. ולכן 2-5-3.

שלושת אנשי המשחק בשדה – לינגארד, יאנג, ואלנסיה – הם לא שחקנים שמנצ׳סטר יונייטד קנתה בשנים האחרונות. אני לא אומר את זה כדי לגמד את שחקני הרכש או הקבוצה של עכשיו. אני אומר זאת כי כך פועל מועדון. אם האיש הוא איש טוב – אז קבוצה מוצאת  לו תפקיד. זה נכון לואלנסיה ויאנג שעברו תפקיד. זה נכון ללינגארד שמצא את מקומו.

*

תהיה אכזבה מפוגבה אבל קצת הגינות. בסך הכל כרטיס אדום שני שלו בשמונה שנות כדורגל בוגרים. בלהט המשחק. לפני כן נתן משחק התקפי נהדר ושוב טעה קצת בהגנה. ואני יותר ויותר משתכנע שמקומו – אחרי שיחזור – באזור קדמי יותר במגרש.

ומה נעשה בלעדיו? זכרו את אשר אמר ההונגרי.

ולפני המשחק:

נעשה את זה פשוט. במציאות בשטח מוריניו מצא שיטה לדפוק קבוצות נחותות מאד בחומר השחקנים תוך כדי הבקעת הרבה שערים. זה, באמיתי, השיפור העונה. הוא עושה את זה עם אחת הקבוצות היקרות בהיסטוריה של העולם. הוא עצמו הוציא 300 מליון אירו על בניית הסגל הזה.

מול קבוצות עם סגלים באזור החיוג של יונייטד, גם אם חלשות יותר, הוא שיחק לפעמים סביר בבית אבל בחוץ שיחק בצורה שהייתה מביכה עבור מנצ׳סטר יונייטד. מלווה בתרצנות עוד יותר מביכה. מלווה בקבלה עוד יותר מביכה של הגישה הזו על ידי חלק מהאוהדים. מגובה בשטויות במיץ עגבניות על עידנים קודמים. כן. פארק פתח במשחקים גדולים לא פעם. לא פעם היה חלק משלישיות בחוץ על קבוצות גדולות.

למשל:

כמובן שאסור להשוות. באותו יום עמדו לרשותו של פרגי שחקנים כמו פארק, פלטשר, רפאל, אבנס ו-ווס בראון.

אפילו ואן חאל שבכללי עשה נזק עצום  כן ניצח 4 מ-4 מול ליברפול. הוא ניצח בסיטי ובליברפול בעונה השניה שלו, ובצ׳לסי ספג שוויון בדקה 90. הוא היה מנג׳ר פחות טוב אפילו הוא לא היה פחדן כזה.

והבעיה היא כזו: אחד הדברים שאני הכי חושש מהם הוא שמוריניו יוכיח שאפשר להצליח ככה. להשחיל רביעיות לסוונסי ולהיות פחדן לנוכח כל אתגר אמיתי. כי אז הוא ירצה את הבנקאים שמנהלים את הקבוצה. והכל יהיה מבחינתם בסדר. הכסף ייכנס ויונייטד תרתק כמו טפסים להחזר מסים.

אני רוצה שמוריניו יישאר שנים במנצ׳סטר יונייטד. והצעד הראשון לכך הוא להשתחרר מהפחדנות המביכה שלו. והבקשה שלי פשוטה: 3-5-2, 4-3-3, 4-4-1-1 הכל שטויות.

תפסיק להיות פחדן, מוריניו. זה מביך ומאוס.

במגרש עם קואץ' קיי
אשקלון-נתניה (סיום)

136 Comments

ארז 2 בדצמבר 2017

כה לחי.

יותם 2 בדצמבר 2017

כל מילה בסלע.

נמאס כבר ממשחקי החוץ מול הגדולות במתכונת מוריניו. הגיע הזמן לשחק התקפה וליונייטד יש אחלה סגל שבעולם.

נ.ב. עזוב פארק.. ג'וני אוונס בלם!

מומין 2 בדצמבר 2017

המאזן החיובי המושלם של סיטי נגד שאר הגדולות (טוטנהאם, ארסנל, ליוורפול וצ'לסי) זה הסיכוי היחיד שלנו לראות היום קבוצה שרוצה לנצח. לא כי מוריניו רוצה להיות אמיץ, אלא כי אין לו ברירה. כתבת שאתה מפחד שמוריניו יוכיח שאפשר להיות פחדנים ולהצליח – השנה, בגלל סיטי, זה לא יקרה. הפחדנות יכולה להוביל למקסימום מקום שני (וכנראה שגם זה לא). סיטי הולכת לנצח מחר את ווסטהאם. תיקו או הפסד מול ארסנל והפער בינינו לבינם יהיה 10/11. אפשר לומר הרבה דברים, אבל אי-אפשר לקרוא לזה הצלחה. לכן, חייבים לנצח. כדי לנצח חייבים להעז. אם מוריניו מבין זאת, אז מבחינתי שיישאר ביונייטד שנים רבות. אם לא – שיפנה את מקומו.

טל המנצ'סטרי 2 בדצמבר 2017

רוצים לנצח אבל גם תוך להתרגש, על אמת ולא רק בגלל ששערים הובקעו.
רוצים לנצח ושבלילה כשמניחים את הראש על הכרית ושנוכל להתחיל לחלום בגדול בזכות מה שרואים על הדשא.
רוצים לנצח ולהתחיל להרגיש בטוחים שזה אמיתי ולא מקרי.
רוצים לנצח ולדעת שבשבוע הבא הולכים לקרוע את סיטי, בלי פחד.

יאיר אלון 2 בדצמבר 2017

רוצים לפנטז על משחק ענק מול סיטי
ולא לתהות 'נבוא לשחק או לסגור 0-0?"

טל המנצ'סטרי 2 בדצמבר 2017

בדיוק!

יאיר אלון 2 בדצמבר 2017

https://www.youtube.com/watch?v=ZDKK11idEAc מצטער שלא מצאתי תקציר מתומצת יותר

את הפוקוס שלי לא הייתי שם על העימות בין קינו לויירה וגם לא על האופי לחזור מפיגור (ועוד שער כזה מתסכל סמוך להפסקה) אלא על שני השערים שהובקעו על ידי קשר מרכז שדה ממש מתוך הרחבה.
גם מאטיץ' אינו רוי קין, והוא לא, הייתי מצפה שמדי פעם נראה אותו באזור הרחבה ואם אין לו את האינסטינקט אז המנג'ר צריך לדרוש.

בנוסף הגיע הזמן לתת הוראות שיאפשרו לשחקנים המובילים לזרוח במשחקים הגדולים. אם הסר היה מכריח את הקפטן להיות דבוק לקו האמצע לא היינו זוכים לקבל ממנו 40% משערי הליגה באותה עונה דווקא נגד הטוענת לכתר.

בוידאו הנפלא שצירפת רונן רואים קבוצה עם שמות באמת לא גדולים שמשחקת כדורגל נפלא. לא האמנתי כמה מהר האוהדים שלנו ישכחו שזה אפשרי.
כדי להזכיר להם את זה, עם או בלי שמות מפוצצים המנג'ר חייב חייב חייב להבין שהוא במנצ'סטר יונייטד ולא בקבוצת נובורישים לונדונית.

wazza 2 בדצמבר 2017

זה אולי אפשרי אבל אתה כנראה צריך שני תנאים שיתקיימו
1. למנג'ר קוראים אלכס פרגוסון
2. למנג'ר לא קוראים מוריניו

אלעדוס 2 בדצמבר 2017

הוא לא פחדן…..
הוא פרגמטי, הוא זהיר, הוא ריאליסט, הוא אופורטוניסט
או כל המצאה אחרת שימכרו לנו.

כל מילה.

איתמר 2 בדצמבר 2017

אני לא חושב שמוריניו פחדן.
תפיסת העולם שלו (ננצח את הבינוניות והחלשות בבית ובחוץ, נסיים בתיקו מול הגדולות בחוץ וננצח אותן בבית) היא סבירה ובעלת היתכנות לזכיה באליפות למעט בעונות שבהן מופיעות קבוצות על כמו סיטי.
בלא מעט מהעונות האחרונות מוריניו היה יכול לזכות באליפות תוך מימוש תפיסת העולם שלו.
הוא לבטח יודע שרק שש נקודות בשני המשחקים הקרובים ישאירו לו סיכוי להיות רלוונטי במאבק האליפות גם בתחילת 2018.
האם הוא יתגבר על ייצרו?
ובסוף אלה תמיד השחקנים שמנצחים או מפסידים.

דורפן 2 בדצמבר 2017

כלומר או שהוא גאון או שהשחקנים נכשלו?

no propaganda 2 בדצמבר 2017

לא כל כך ברור ליאיך המילה גאון קשורה, המילה צודק נשמעת יותר מתאימה

אמיתי 2 בדצמבר 2017

הוא לא גאון אבל הדרך שלו הצליחה בלא מעט מקרים גם אם לא הייתה אסתטית או מסעירה תמיד וגם אם היו לו יתרונות אחרים.
אבל תמיד כשהצליח היו לו שחקנים גדולים. כרגע ביונייטד (בשונה מהקבוצה מהתקציר) יש לו שחקנים שעלו הרבה כסף. בכל זאת הבדל.
אני מסכים שבחלק מהמשחקים זה היה מביך אבל בחלק אחר התוצאה הייתה חשובה מהדרך כי זו בסופו של דבר קבוצה חדשה שבאה אחרי שנים רעות יחסית. אי אפשר להטיף לתרבות ניהול אחרת ואז לקבוע שהדרך נכונה או לא לפי שניים שלושה משחקים. פרופורציות זה לא רק מכון קוסמטיקה. מצבנו לא כזה עגום חוץ מהעובדה שסיטי לא מוכנה להפסיד

אריאל גרייזס 2 בדצמבר 2017

אני לא בטוח שהוא מסוגל. כמו העקרב במשל הידוע, זה פשוט האופי שלו. גם השנה, הוא בטח מסתכל למעלה ואומר – אין לי סיכוי להשיג את הסיטי, עדיף לי להמשיך את משחק הזהירות הזה וככה אני מסיים שני-שלישי בטוח ועם הזדמנות לשנה הבאה.

אמיתי 2 בדצמבר 2017

ועוד על מוריניו אומרים שהוא ציני..

עידו 2 בדצמבר 2017

אני חושב שאסור לשחק תוך מבט על קבוצות אחרות.כי זה ישנה אותך וזה לא טוב.אם היינו מובילים בעשר את הליגה או בפיגור עשר אסור שזה ישנה.כי הקבוצה צריכה להשתפר ביחס לעצמה לא מול אחרות מה יקרה אם נעיז נפסיד את שני המשחקים וסיטי תתמוטט בכריסמס?

Dr.van nostrand 2 בדצמבר 2017

"אנחנו מסתכלים רק על עצמנו"- ברור.
באופן מתמטי סוונסי ופאלאס עוד במאבק האליפות…
איזה מתח. הכל יכול לקרות.

רומן 2 בדצמבר 2017

תסמונת ליברמן ושלמה שרף… כולם חכמים גדולים מהספה לדבר על התקפה, אני משוכנע דורפן שאם היית היום מאמן מאניו שמגיע לארסנל היית עולה בהרכב עוד יותר מתבנקר מההכי בונקר של מוריניו.

אבי 2 בדצמבר 2017

צריך להשמיע לו בלופ נאומים של פרנקלין רוזוולט

אבי 2 בדצמבר 2017

או שירים של רבי נחמן :-)

southport 2 בדצמבר 2017

JM: פאק יו דורפן :-)

אדום עתיק 2 בדצמבר 2017

ביקשת. קיבלת.

אבי 2 בדצמבר 2017

פתחו עם אומץ
טעם של פעם

ויקטור אופיסדיפו 2 בדצמבר 2017

למי קראת פחדן?!

דורון (אחר) 2 בדצמבר 2017

לינגרד הוא אגדת יונייטד בהתהוות

דורון (אחר) 2 בדצמבר 2017

מהסוג של סולשיאר לדוגמא, לא גיגס או אדוארדס

אמיתי 2 בדצמבר 2017

מהסוג של גי סונד פארק

דורון (אחר) 2 בדצמבר 2017

לגמרי קונה

יוסי מזרחי 2 בדצמבר 2017

מהסוג הנכון.

בליקי 2 בדצמבר 2017

מוריניו הוא קורא נאמן של הבלוג!

אביאל 2 בדצמבר 2017

סיכום מחצית: 2-2 היה משקף הרבה יותר. דווקא מוריניו בא והוכיח לך דורפן שכל התזה ההתקפית לא תופסת, הלחץ על הבלמים (מאפיין מובהק של מוריניו) הביאהשני גולים.

אביאל 2 בדצמבר 2017

ושאלה למגיבים למעלה, איפה יונייטד אמיצה ? שני מצבים שבושלו על ידע ארסנל זה אומץ ?!

southport 2 בדצמבר 2017

בכך שהיא מאפשרת לארסנל כל כך הרבה מצבים בלי להגן או להחזיק בכדור באופן ציני

אביאל 2 בדצמבר 2017

תרשה לי לגחך, ארסנל במחצית הזאת היתה כמה רמות למעלה מיונייטד, לצערם של אוהדיה היא פשוט קבוצה בלי אופי.

יוסי מזרחי 2 בדצמבר 2017

לא רק האוהדים שלה עצובים…..

אדום עתיק 2 בדצמבר 2017

תשובה. הגולים באו מלחץ של יונייטד על ההגנה. לחץ שהגיע מכמות גדולה של שחקנים שנשארו בחצי של ארסנל. לקרוא לזה בישול של ארסנל זה פשטני (לדעתי).
כל זה לא בא לבטל את המחצית הכי טובה של ארסנל העונה (עד עכשיו).

אביאל 2 בדצמבר 2017

אדום – כמו שכתבתי, לחץ למעלה זה מוריניו ולא מוריניו האמיץ.

Danny - Long Island 2 בדצמבר 2017

האוטובוס בחנייה…. למה?

שחר ע. 2 בדצמבר 2017

הגולים הגיעו כתוצאה מלחץ של החלוצים על ההגנה.
דה חאה עם 8 עצירות?
גול של ארסנל מהמשחק מתהפך
גול שלנו מהמשחק גמור
ההגנה שלנו מאוד לא מסודרת . דרך אגב לאן נעלם באיי?

אבי 2 בדצמבר 2017

דה חאה השוער הטוב בעולם. על ההתקפה והפחדנות כבר דובר מספיק, אפילו גדולה של ההגנה בכללה אין פה. תודה לפקס של ריאל. בלעדיו אנחנו מקומות 5-6

אבי 2 בדצמבר 2017

כבר יש פה אבי אחד

אבי 2 בדצמבר 2017

יש גם אבי 2

אבי 2 3 בדצמבר 2017

נכון :)
אבי החדש השלישי, אנא מצא כינוי אשר יבדיל בין ים האבים.

רומן 2 בדצמבר 2017

משחק פשוט מטורררף

southport 2 בדצמבר 2017

i think i choose the wrong game to quit smoking

אורי 2 בדצמבר 2017

דר. פול עשה את המשחק היום
מר פוגבה דפק את הדרבי

יוסי מזרחי 2 בדצמבר 2017

יש לי הרגשה שתצטרך לבקש סליחה על החלק השני.

Danny - Long Island 2 בדצמבר 2017

מוריניו הוכיח את משנתו?

אולג נדודה 2 בדצמבר 2017

אין למוריניו מה לפחד,למרות שהוא ניצח את המשחק עם מתפרצות,דה חאה מציל לו 2-3 שערים בטוחים כל משחק שכל שוער אחר סופג.
עם שוער כזה אפשר לשחק בהרכב גם עם זלאטן,לוקקו,מרשיאל,ראשפורד ,לינגרד ומחטיריאן

רומן 2 בדצמבר 2017

משחק מטורף, פוגבה פשוט וורלד קלאס ++, לדעתי הוא לא התכוון בתאקל הזה לפגוע, מקווה שלא יקבל 3 משחקים. יהיה קשה מאוד בלעדיו בדרבי. קצת עצוב לראות את לוקקו, אני מאוד אוהב אותו ורוצה שיצליח אבל הוא פשוט לא שייך לרמות הגבוהות של הכדורגל

יאיר אלון 2 בדצמבר 2017

די ודאי שיקבל 3 משחקים בחוץ לא?

אביאל 2 בדצמבר 2017

כן.

Yair 2 בדצמבר 2017

למה זה ודאי? אדום ישיר הוא כבר לא הרחקה אוטומטית ל-3 משחקים

Yair 2 בדצמבר 2017

אחרי בדיקה זריזה, הכל עניין של איך יגדירו את העבירה, לא רואה מישהו מצליח להעביר את זה כ״פרופשנל פאול״ (משחק אחד) אז כנראה 3 על עבירה מסוכנת, נקווה שלט יוסיפו עוד על הכפיים או הצבע בשיער

אלעדוס 2 בדצמבר 2017

הוא בוודאות לא התכוון לפגוע.
לקח את הכדור והרגל ירדה על בלרין. אבל זה כנראה לא יעזזור

יאיר אלון 2 בדצמבר 2017

אפשר לדבר אחרי המשחק הזה רבות על משחק ההתקפה, ההגנה, המאמן והשחקנים
את כל אלו צריך להשאיר למחר

היום צריך לא להגיד אלא לצעוק- משחק מרכזי ראוי לשמו

אביאל 2 בדצמבר 2017

ללא ספק, הכי מרתק ואנרגטי, ארסנל מסיימת עם שלושים ומשהו בעיטות לשער מול ההגנה הטובה בליגה.

איתי 2 בדצמבר 2017

כשאלוהים מחליט לשחק שוער…

Danny - Long Island 2 בדצמבר 2017

David De God

Adam 2 בדצמבר 2017

אחת התגובות המדוייקות. אפשר גם Dios de Gea .

ניק 2 בדצמבר 2017

1. אחד המשחקים הכי הזויים שראיתי בחיים שלי.
עד הדקה ה30 יונייטד במשחק מעולה, עם לחץ ואומץ כמו שביקשנו ממנו. בדקות 30-70 יונייטד לא הייתה קיימת וההגנה נתנה אולי את תצוגת ההגנה הכי חלשה של קבוצה של מוריניו מהאז ה5 נגד ברסה. מהדקה ה70 נעלנו את השער וחזרנו להיות קבוצת הגנה מעולה.
2. אחרי חצי שעה מעולה יונייטד הלכה והתבנקרה. אמנם מוריניו באמת ניסה היום לשנות קצת את צורת המשחק הרגילה שלו בחוץ נגד הטופ 6 אבל 2-0 מהיר בשבילו זה כמו לשים בקבוק וודקה לאכוהוליסט בגמילה ולנעול אותם בחדר לשבוע…
3. חבל על פוגבה, היה במשחק טוב ואני חושב שהפאול היה כחלק מהמשחק ולא משהוא מכוון, אפילו שהתוצאה הייתה קצת כואבת.. מאוד יחסר לנו נגד סיטי.
4. דה חאה – אחת מתצוגות השוערות הכי גדולות בהיסטוריה של הליגה הזאת!!! אין מילים

אייב 2 בדצמבר 2017

לא חושב שיהיה כעס על פוגבה. ייתכן והאדום מוצדק, אבל לא היו לו הרבה ברירות. ניסה לעצור כדי לא לוותר לחלוטין על הכדור, ולמרבה הצער וחוסר המזל, עצר על הרגל של ביירין.
ההרחקה פשוט בתיזמון הכי נוראי שיכול להיות. פוגבה הוא החוליה החשובה ביותר ביציאה שלנו למתפרצות, כי הוא משתלט על כדורים במצבים בהם כל אחד אחר היה מרחיק, מנער מעליו מגנים ודוהר קדימה. היום שיחקנו בלי קישור, אז מה יהיה מול סיטי. אני צופה הרחקות חסרות תוחלת ולוקאקו מאוד מתוסכל.

אמיתי 2 בדצמבר 2017

בקשר להרחקה- מוצדקת אבל ללא כוונה פשוט ביירין פשוט נפל לפני ונמרח לפניו.
פוגבה בונה את המתפרצות אבל ההצטרפות והתנועה של ךינגארד פותחות את ההגנות.

אריק 2 בדצמבר 2017

שוער היסטורי ומשחק מרגש.

אביאל 2 בדצמבר 2017

דורפן – הייתי בטוח שאומץ זה התקפי, אם זה לא, כדברייך, אז איך אתה בכלל מגדיר אומץ בכדורגל ?

קירקגור 3 בדצמבר 2017

עזוב אביאל, אל תהיה מהחמוצים

אביאל 3 בדצמבר 2017

קירקגור – נו כרגיל, שאין מה להגיד מדברים שטויות, ראה אבי גבאי.

יוסי מזרחי 3 בדצמבר 2017

יש הגיון בדברים שלך אביאל.
אומץ מתקשר עם התקפיות בהקשר שלנו אבל מה שרונן התכוון לו להבנתי, הוא לציין את משדחק ההקרבה ואת הלחימה, בלי לוותר מראש (אוטובוס ברחבה) על נסיונות.
שלוש מתוכן הצליחו עם עוד שלוש שכמעט הצליחו,כל זה למעט דקות הסיום שבהן היינו עם שחקן פחות מה שמעצים את מה שהתכוון הכותב להדגיש.במילים אחרות יונייטד היתה חלק מהמשחק המצויין הזה כשהיא היתה תכליתית וארסנל נשארה עם זרי הדפנה.

אביאל 3 בדצמבר 2017

יוסי – בתור אוהד צ׳לסי (ומוריניו) עברתי כמה משחקי הקרבה בחיים, בעיקר מול ברצלונה בשיא שלה, זה סממן שמוריניו נתן לצ׳לסי (גם לאינטר, פחות לריאל) ולכן לא ראיתי במשחק הזה משהו יוצא דופן במי זה מוריניו ומה הוא עשה שונה הפעם, לכן ההגדרה כאן לאומץ לא תופס כי זה מוריניו כמהות מול הקבוצות הגדולות, ככה היתה האליפות האחרונה שהוא זכה עם צ׳לסי.
עוד נקודה, תחליף את דה חאה בכמעט כל שוער בעולם ויונייטד כנראה מפסידה היום לא חושב שאז היו מעריכים את האומץ וההקרבה המתאורת, בדיוק להפך, לא לחינם אומרים שבתי הקברות מלאים באנשים אמיצים, מוריניו אף פעם לא היה אמיץ במיוחד, הוא יתר לחלוטין את האלמנט הזה כדי להביא תארים בצורה מתוכננת מאוד והפרויקט שלו באינטר הוא הסממן הכי גדול של הגישה הזאת.

יוסי מזרחי 3 בדצמבר 2017

אביאל יש כמה דברים שלא קשורים למוריניו. מה שדורפן התכוון להבנתי הוא ביחס למה שנתנו השחקנים על המגרש.
אני מסכים שעם כל שוער אחר היינו כנראה מפסידים אתמול, אבל אתה מבין שאנחנו לא מבקשים סליחה על שהשוער הטוב בעולם משחק אצלנו.
מוריניו אמיץ או לא, זה לא לענין בהקשר לאתמול ולא לזה התכוון המשורר. מוריניו הוא ציניקן ולפעמים זה מצליח לו.

קירקגור 3 בדצמבר 2017

הסתכלתי בתקציר, לא ראיתי שגבאי שיחק

יוסי מזרחי 3 בדצמבר 2017

אל תתחיל…..

קירקגור 3 בדצמבר 2017

נשבע לך! אפילו לא היה בסגל.

יוסי מזרחי 4 בדצמבר 2017

הצרה שלו היא שהו לא יהיה בסגל הקובע אחרי בחירות 2019 או לפני, מתי שיתקיימו.

קירקגור 4 בדצמבר 2017

יש מצב שאולי ביג-סאם-ביטן לא יחזור, אז התפנה מקום…

רומן 2 בדצמבר 2017

דורפן, אם פוגבה הוא לא איש המשחק שלך, אז משהו לא בסדר עם הבנת הכדורגל שלך.

ניק 2 בדצמבר 2017

לא רומן, אם דה חאה הוא לא איש המשחק שלך אתה צריך לראות כדורמים במקום

צור שפי 2 בדצמבר 2017

ניק, רומן התייחס רק לדמויות בשר ודם על המגרש. דה חאה, כמו שכתבו כאן אחרים, הוא קטגוריה אחרת.

רומן 3 בדצמבר 2017

ניק,דורפן דיבר על שחקני שדה

איתמר 2 בדצמבר 2017

אני מציע חוק חדש : המרת כרטיס אדום בפנדל וכדור מהצד.
אני עדיין מתלבט מי יהיה המאמן שיקבל את זכות הבחירה.

אריק האחר 2 בדצמבר 2017

רומן
איש המשחק הוא דויד דה חאה
אם הוא היה חלוץ זה היה משחק של 6-8 גולים בהשוואה.
הוא נתן משחק מושלם
אם גם את הגול מול שני שחקני התקפה הוא היה לוקח
זאת הייתה תצוגת השוערות הגדולה ביותר בהיסטוריה !!
לא זכור לי בשנים האחרונות כזאת הצגת שוער.

רומן 3 בדצמבר 2017

דורפן דיבר על שחקני שדה

יניב 2 בדצמבר 2017

מאטיץ' עם משחק הגנה מדהים!

מתן 2 בדצמבר 2017

ראיתי את המחצית הראשונה ואת עשר הדקות האחרונות.
קשה להגיד ששלטנו במשחק, אבל היום לפחות סוף סוף ראינו את יונייטד משחקת בצורה פתוחה והתקפית במשחק חוץ מול יריבה קשה, וגם אם זה גרם להמון דפיקות לב (צריך לבדוק אם התופעה ששמה דה חאה היא אנושית), זה היה מהנה וככה קבוצה גדולה צריכה לשחק.
לינגארד פורח וכיף לראות שמילד כשרוני שעושה בעיקר שטויות הוא הופך לשחקן הרכב לגיטימי בקבוצה.
ההרחקה של פוגבה משמעה משחק לא מהנה בעליל בשבוע הבא ורק אלוהים (aka דה חאה) יכול לעזור לנו לצאת משם עם חיוך

צור שפי 2 בדצמבר 2017

הייתי בקלדרון במשחק הבכורה של דה חאה בליגה נגד סרגוסה בתחילת אוקטובר 2009 וזה משהו שאוכל לספר עליו לנכדות (שלוש בינתיים) ולנכדים (בתכנון…). לא קורה הרבה להיות ליד ערש לידתה של אגדה.

אריק האחר 3 בדצמבר 2017

כמה שווה היום דה חאה במחירים המטורפים
של הכדורגל ?

Matipool 3 בדצמבר 2017

משום מה, סביב שוערים לא זורקים סכומים מטורפים כמו שחקני שדה.
לא ברור. אמר כבר פעם מישהו ששוער זה חצי קבוצה ומה שדה חאה נותן לכם, שווה כמה שחקני שדה.
בוא נגיד כך: אם ליברפול הייתה מוכנה לשלם על ואן דייק 70 מיליון פאונד שזה טירוף ללא ספק, הייתי שמח שתוסיף עוד 30 מיליון בשביל דה חאה שהוא השוער הטוב בעולם (הפער הולך וגדל) ומביא הרבה נקודות לקבוצה שלו.

D! פה ועכשיו 3 בדצמבר 2017

בתכלס, מאחר ויש אולי שלושה ארבעה שוערים בלבל הזה, או שקרובים אליו, ומאחר והקריירה שלהם ארוכה כמו קללה טובה ועסיסית – במחירים של היום גם 150 לא נשמע הרבה.

יוסי מזרחי 3 בדצמבר 2017

אתה מתכוון למאה וחמישים טון זהב או פלוטוניום?

דוד 3 בדצמבר 2017

דויד דה חאה הוא השוער הספרדי הכי טוב שראיתי בימי חיי.

אביאל 3 בדצמבר 2017

כבר עקף את קסיאס ?

דוד 3 בדצמבר 2017

הבנת למה התכוונתי..
לדעתי עקף.

דוד 3 בדצמבר 2017

כאוהד ריאל אני חייב להוסיף הסבר: לסן איקר היה תפקיד של "מציל" בתוך הים הסוער והכאוטי שנקרא הגנת ריאל מדריד. הצלותיו היו אקרובטיות וסוחפות יותר (זוכרים איך כיסה בתוך שנייה אחת את 7 המטרים שמפרידים בין הקורה הימנית לשמאלית, במשחק נגד סביליה ב-2009?).
דה חאה לעומתו מעניק יותר רוגע וביטחון לבלמים שלו, ורוב ההצלות שלו הם בטווח יותר קטן, עם אינסטינקטים נדירים באחד על אחד כאשר מרווח הטעות גדול יותר.

גלעד בלום 3 בדצמבר 2017

כצופה כדורגל נייטרלי אין משחק יותר מהנה מזה שבו ארסנל סופגת בבית שני שערים מהירים, כיף של משחק, פתחו מבערים, בליץ לא נורמלי שלא נראה כמותו, למען האמת מהלכי כדורגל עוצרי נשימה של ארסנל כולל הגול שלהם , חבל עבורם שנתקלו בדוד המלך, כמעט שמונים אחוזי פוזשן, מליון התקפות, בעיטות ומה לא , יונייטד עקצו כמו גדולים ומה שמעניין שאחרי ההרחקה ועם ג׳ירו ווולבק( לכאורה הרכב התקפי ) לא היו יותר הזדמנויות, לזכותו של מוריניו ייאמר שהקבוצות שלו ממושמעות הגנתית. באוסול- וונגר צריך להתבייש שהקבוצה שלו הפסידה במט סנדלרים, שתי חטיפות שמובילות לגול תוך 11 דקות? שם נגמר( כי יש דה חיאה)

איאן ראש 3 בדצמבר 2017

נייטרלי? אתה אוהד טוטנהאם לא? :)

טל המנצ'סטרי 3 בדצמבר 2017

1. דה חאה, המצחיק הוא שהוא החל לא טוב את המשחק, נשאר תקוע על הקו בכמה כדורי גובה שיצרו בלאגן ברחבה, ואז הוא פשוט החל לעצור כל מה שנזרק אליו, מכל מרחק.
ההצלה הכפולה שלו, יד ורגל, מהגדולות שראיתי.
אשכרה שוער שניצח אתמול כמעט לבדו 11 שחקנים וגם את הסטטיסטיקה, בכל יום אחר המספרים היבשים היו מתורגמים לכמה שערים של ארסנל.

2. לינגארד, הוא לא כישרוני כמו כמה וכמה עגלי זהב ושכירי חרב שהגיעו אלינו בשנים האחרונות או מקושרים אלינו נון סטופ, אבל אם מישהו רצה לדעת מה הערך המוסף של שחקן בית, אז אתמול הוא ראה ועוד לפני 2 השערים שכבש.
עונה וחצי ולא פעם אחת ראיתי את מיקיטריאן, שחקן העונה בגרמניה לפני שנתיים, רץ ולוחץ ללא הפסקה ומכל הלב את החלק האחורי של ארסנל או משתמש בשכל הכדורגל שלו ומעמיד את עצמו הגנתית, בצורה ממושמעת לאחר מכן כשארסנל תקפה.

הוא יכול לתסכל לפעמים לינגארד, אבל מעדיף בכל יום את ה"בינוני" שהוא על פני שקרנים למינהם, כולל אחד בצד השני אתמול, אוזיל.

לינגארד משחק כמו אוהד, והוא אוהד יונייטד על אמת מבטן ולידה.

בפעם הבאה אלה שרוצים להביא בכל מחיר כגלי זהב מבחוץ כי חייבים "וורלד קלאסים" שיעצרו ויזכרו שפרגי עם לינגארדים למינהם הפך את יונייטד לטובה באנגליה ומהטובות באירופה לאורך שנים, ויש לנו עוד כאלה בקבוצת המילואים/אקדמיה, וכישרוניים אפילו יותר.

רק שיהיה חזון מלמעלה של לרצות לקדם זאת נכון, שיעבירו את המסר גם למוריניו, לא טופ 4 בכל מחיר אלא בניית קבוצה יציבה לשנים קדימה.

3. דה חאה, סמולינג, לינגארד, ולנסיה, יאנג, 4 שנים אחרי וגם מוריניו עדיין נהנה מהפירות שפרגי הוריש אחריו.
איי פרגי פרגי, ועוד אמרו שהשארת קבוצה גמורה, לא חשבת על היום שאחרי…

4. פוגבה יהיה חסר בדרבי, אבל מקבל באהבה את האדום שלו אתמול, כשמשחקים כדורגל במהירות של 100 ק"מ אי אפשר להיות תמיד מחושבים ואני בטח מעדיף זאת על פני זהירות יתר או לא לנסות.
היה לו משחק מצויין אתמול לפוגבה, ומה לעזעזל קוסלייני חשב לעצמו שם ברחבה, שהוא יכול לעקוף את פוגבה ולקחת לו כדור? טעות של בלם טירון.

אמיתי 3 בדצמבר 2017

לא בקנטרנות אבל מילה על מוריניו? אולי אפילו מילה טובה חו״ש?

טל המנצ'סטרי 3 בדצמבר 2017

אמיתי

תוכנית העבודה שלו ללחוץ בתחילת המשחק את ארסנל כמה שיותר גבוה היתה מצויינת והתוצאה אני מניח הפתיעה גם אותו.
לא חושב שהוא ציפה ל 2-0 תוך 11 דקות.

החילוף של הררה וגם אם הגיע מעט באיחור, גמר את המשחק, לאחריו ארסנל כבר לא חצתה בקלות את מרכז המגרש אל עבר ה 16 שלנו.

אמיתי 3 בדצמבר 2017

אני חושב שבאמת לא הייתה פה בשורה חדשה מבחינת מוריניו. הוא עדיין מחושב וטוב שכך.
אפשר ורצוי לפרגן לשחקנים אחרי משחק טוב וניצחון אבל צריך גם לקבל שהפסדים הם לא רק אשמת המנג׳ר כמו עוד דברים שקורים במגרש.
#רק_אומר

טל המנצ'סטרי 3 בדצמבר 2017

אמיתי

אני לא נוהג להאשים בודדים, שחקנים או מנג'ר בהפסדים.

התצוגה אתמול היתה גם בזכות האני מאמין של מוריניו, לנצל את החולשות של היריב וללכת עם קו משחק ברור שמתאים לתפיסת העולם שלו או מה שמכוון עם יונייטד הנוכחית.
לחץ מקדימה כשהיריב עם הכדור בחלק המגרש שלהם או להסתגר/לצופף יותר מאחור כשהם מגיעים לחלק המגרש שלנו והדגש העיקרי הוא ניסיון חטיפה ויציאה להתקפות מתפרצות.
אנחנו קבוצת התקפות מתפרצות נהדרת, רוב השערים שלנו העונה הגיעו בדיוק מאותן חטיפות כדורים למעלה כמו אתמול סביב ה 16 של ארסנל או באזור 30 מטר מהשער שלנו.

עד כמה זה ייקח אותנו הכי רחוק שיש? עד כמה זה לא מגוון מספיק? לדעתי לא מעט.
ניצחנו אתמול אבל זה גם יכול היה להיגמר רע, ולכן שמח מאוד על הניצחון, עוד יותר שמח על הריגוש, אבל יודע שבכדי שנהיה קבוצה יציבה וטובה יותר, נצטרך לראות תוכניות עבודה וקבוצה מאומנת אחרת גם כן.

טל המנצ'סטרי 3 בדצמבר 2017

לדעתי לא מספיק, ולא לא מעט.

אמיתי 3 בדצמבר 2017

זה היה יותר בגדול להרבה מגיבים פה לא רק אלייך ולרוח הפוסט לפני המשחק..
אני חושב שהרזומה של מוריניו מוכיח שזו שיטה שיכולה ללכת רחוק אבל מה לעשות שהעונה יש קבוצה שמשחקת מדהים. לדעתי אנחנו בקצב טוב משל צ׳לסי דאשתקד. בקשר לריגוש הכי פשוט להגיד שניצחונות זה הדבר הכי מרגש. או שזה סובייקטיבי.
אני בסופו של דבר בלי קשר למשחק של אתמול מבסוט שמוריניו המנגר שלנו. רוב הזמן. יש חדווה ואחדות בכדורגל שלנו וגם קשיחות. ואני מסכים עם מה שכתבת בקשר להתקפה שלנו שבוע שעבר וגם כתבתי דברים דומים בעבר אבל יש שלושת רבעי כוס מלאה. צריך להנות ממנה

אביאל 3 בדצמבר 2017

אמיתי – שתי נקודות פחות מצ׳לסי של העונה שעברה אם אני לא טועה אבל סיטי באמת שוברת הכל, נחזיק ידיים לווסטהאם היום.

בקשר ללחץ של מוריניו, לא היה כמו הלחץ של ריאל במשחקי הקלאסיקו בדקות הראשונות, ריאל של מוריניו היתה טורפת את המגרש, בייחוד דה מריה, זה סממן מובהק של מוריניו, גם באליפות האחרונה שלו עם צ׳לסי הוא היה עושה את זה עם קוסטה, וויליאן והאזרד (האזרד בעיקר התעצבן מזה).

אמיתי 3 בדצמבר 2017

אביאל. זה מה שאני אומר בסופו של דבר. מוריניו לא באמת שינה כלום ומצד שני הוא גם לא איזה פחדן. הוא מאמין בלגרום ליריב לטעות ולנצל את זה ופחות לטעות בעצמו. בכדורגל מעל 50% מהשערים מגיעים מטעויות. יש הגיון בגישה השמרנית-מוריניואית.
בתחילת העונה כתבתי שאנחנו לא פייבוריטים לאליפות. אבל שנהיה במאבק. החלק השני פחות קורה כרגע ועל ווסטהאם אני לא סומך בעניין הזה

אביאל 3 בדצמבר 2017

אמיתי – בדיוק, לכן לא הבנתי את התזה של דורפן לגבי אומץ, אני הייתי בטוח שהוא רוצה שיונייטד ישחקו התקפי ולא משנה מה, הם לא שיחקו ככה, הם דיי שיחקו כמו שמוריניו אוהב לשחק נגד הגדולות. מה שכן היה שונה זה התגובה של ארסנל, ללא ספק המשחק הכי טוב שלהם העונה התקפית, לזה מוריניו לא ציפה, אבל דה חאה וגם קצת המזל היו שם, סיבות שמוריניו מאוד אוהב לקבל.

אמיתי 3 בדצמבר 2017

in david moyes we trust

אמיתי 3 בדצמבר 2017

צריך מדד חדש למשחקים כאלה. מספר כדורי שוער. לווסטהאם כבר יש איזה עשר בעשרים דקות

אמיתי 3 בדצמבר 2017

פטישים!!

matipool 3 בדצמבר 2017

ההצלה הכפולה של דה חאה, זרקה אותי ישר ללילה ההוא באיסטנבול כשדודק עשה אותו דבר לשבצ'נקו, שניות לסיום ההארכה.
רואים את ההצלה המדהימה הזו בדקה 07:50.
https://www.youtube.com/watch?v=dreVZ-qAYnY

אמיתי 3 בדצמבר 2017

לא מרפים אתם.. (-:

יוסי מזרחי 3 בדצמבר 2017

אני לא רוצה לפגוע במתי, חלק מתפארים בעברם (המפואר,צריך לציין) ואנחנו מקווים וצופים פני עתיד…..

אמיתי 3 בדצמבר 2017

אמנם תינוק שנישבה אך בחור חביב וסימפטי שכמו רוב אוהדי קבוצתו מתמחה בהיסטוריה. זאת המסורת שלהם

יוסי מזרחי 3 בדצמבר 2017

אכן כך.

matipool 4 בדצמבר 2017

בוקר טוב לכם,
מעדכן כי גם אנחנו מקווים וצופים לעתיד ותמיד מאמינים שהעונה הבאה היא העונה שלנו. השקעה בהגנה בחלון ההעברות הקרוב ובקיץ ושמירת הכוח ההתקפי שלנו + קייטה שכבר הוחתם ויש למה לצפות למרות שיש בעיה קטנה עם המפלצת שבנו פפ והכסף הגדול בסיטי.
דרך אגב – תמיד העדפתי היסטוריה, ספרות וגאוגרפיה על מתמטיקה, כימיה, פיזיקה וכל השיט הזה.

יוסי מזרחי 4 בדצמבר 2017

בוקר טוב גם לך ,אחינו הצעיר.
מזמן גיליתי שיש לך נפש רוחנית ולא טכנית-מעשית.
זה בסדר, צריך מכל הסוגים.
מכאן שלא קשה להבין (שוב, כמו כל הפעמים שאמרנו "שוב") את התכנון שלך לשנה הבאה עם קייטה והגנה טובה. זה בסדר שאתם מתקדמים ומתחזקים, רק שהיריבות מתחזקות טוב יותר, אבל תמיד תהיה לכם "השנה הבאה".
תקווה זה ענין יפה וחיוני. אני למשל לא מסתכל בתקוה על השנה הבאה,אלא על הצלחה כבר השנה, אפילו שהשכנים נראים כרגע בלתי מנוצחים. זה בערך ההבדל בין רוח הקבוצה שבחרת, לבין זו שלי.
והכי חשוב, עזוב אותך מהסטוריה מתימטיקה פיזיקה וספרות. בחורות,ים וכדורגל, זה העתיד…..

אמיתי 4 בדצמבר 2017

יוסי. יש להם הכל חוץ מהווה הם לא צריכים ים בחורות וכדורגל

איאן ראש 3 בדצמבר 2017

מבין מה על מה אתה מדבר בקשר לשחקני בית או שחקני נשמה אבל אתמול אני ראיתי את אוזיל דומיננטי ובמשחק מעולה, הופתעתי שמוריניו איפשר לו כזה חופש. ניצחתם למרות משחק טוב של אוזיל (כבר רבות דובר על הדה חאה).

אבו צ'יצ'ריטה 3 בדצמבר 2017

אני רואה פה הרבה מגיבים שמלינים על חוסר אומץ, ובאותה נשימה מדברים על לינגארד כאחד שעשה (ועושה) שטויות. הרי זה בדיוק הענין – לינגארד הוא שחקן בלי פחד לטעות.לא רק לעצור ולמסור לרוחב או אחורה. זה יונייטד

ק. 3 בדצמבר 2017

אמיתי, נשארים על 2:0 בהתערבות? 30 דקות נסיון לדומיננטיות (לחץ, יציאה וכו'), 60 דקות ברחבה, לפי התגובות והתקציר

אמיתי 3 בדצמבר 2017

אה?.. אתה רציני? תקרא מה בעל הבית כתב לפני ואחרי.. אנשים מזלזלים בארסנל אבל הם משחקים טוב בחודש האחרון ו20 דקות בעשרה שחקנים. תהיה הוגן

ק. 3 בדצמבר 2017

מי דיבר על ארסנל? דיברנו על יוזמה או נסיון ליוזמה בשוויון או יתרון. "זה לא היה התקפי אבל זה היה אמיץ", זה מה שכתב בעל הבית.
הכי הרבה הצלות לשוער במשחק בודד בפרמייר ליג.
שוב, תחליט אתה אם שעת האוטובוס מזכה אותך בנקודה

אמיתי 3 בדצמבר 2017

זה לא שעה וזה יתרון של שני שערים בחוץ מול ארסנל..זה לא דומה למה שהיה מול ליברפול. יוזמה זה לא רק לתקוף אלא גם לתקוף את חולשת היריב. נראה לי צריך בורר פה- רגע של מחלוקת

אמיתי 3 בדצמבר 2017

ואני מודה שעד עכשיו היית יותר מהוגן

ק. 3 בדצמבר 2017

שמע, ראיתי רק תקציר, המסקנות הן מ100+ תגובות שבממוצע אמורות לייצג מה שקרה.
לגבי היוזמה, בדיוק בגלל זה החשבתי ליוזמה את מה שתיארו פה ל30 דקות ראשונות, לחץ ויציאה מהירה.
בגלל שלא ראיתי, מוזמן למנות כבורר מי שתבחר מהשועלים הותיקים פה

אמיתי 3 בדצמבר 2017

אשמח שאביאל שהוא נייטרלי ומנוסה במוריניו ישפוט

ק. 3 בדצמבר 2017

אוהד יונייטד יותר נייטראלי פה מאוהד מוריניו…

אמיתי 3 בדצמבר 2017

יאללה. מי שבא ברוך הבא..
* פנייה למגיבים פה לגשר ביני לבין האדון הנכבד ק.
האם יונייטד יזמה במשחק אתמול מול ארסנל או התבנקרה כמנהג הקבוצות של מוריניו?
תודה מראש שתבוא עליכם הברכה

יואב 3 בדצמבר 2017

מסכים לגמרי עם רונן ואיתך אמיתי. זאת היתה קלאסיקה יונייטדית.

ק. 4 בדצמבר 2017

יואב בהחלט עונה להגדרה של שועל ותיק והוגן. יאללה צימצמת ל-2:1.
ותזכור, אל תיקח את זה להתבנקרה או לא, אפשר להיות פאסיבי גם בלי להתבנקר

אמיתי 4 בדצמבר 2017

תודה יואב! אני חייב לך (;
בהחלט בורר ראוי לכל הדעות..
ק. לא מבקיעים שלישייה כשמשחקים פאסיבי ואין טעם רק לתקוף במשחק כזה חשוב כשאתה ביתרון שני שערים. כל קבוצה (כמעט) נסוגה קצת באופן טיבעי

ק. 4 בדצמבר 2017

כל מקרה לגופו. ה2:0 של צלסי במשחק ההחלקה באנפילד היה האמא דל הפאסיביות והבונקרים ולשחק רק כדי לא להפסיד

אמיתי 4 בדצמבר 2017

מקובל. לגמרי. אבל כשצד אחד לא צופה במשחק.. תתעודד אנחנו בלי פוגבה בדרבי. נראה לי שאיתו התוצאה בינינו הייתה הפוכה

ק. 4 בדצמבר 2017

אה, זה אוהדי ליברפול אלה שמתרצים מראש…
יש רב קו לדרבי?

אמיתי 4 בדצמבר 2017

לא מתרץ מראש. אלא בדיעבד. ושלא תבין לא נכון- לי אין בעיה עם האוטובוס כל הזמן. תלוי קונטקסט. המטרת על של כדורגל היא לנצח. גם פפ טוען ככה. השאלה היא רק באילו אמצעים זה הכי יעיל. וזאת כבר שאלה אחרת

יואב 4 בדצמבר 2017

תודה חברים.

southport 3 בדצמבר 2017

you cant be serious !

אני מתחיל להבין למה שנאו את יונייטד כל השנים, זה ממש מתסכל איך שהם חוזרים מפיגור כל פעם גולים בדקות האחרונות ..

Comments closed