דוראנט 2.0

המשחק הראשון של הקדם עונה

ישנה גישה, קוראים לה ״הגישה המחוברת למציאות״, שמתייחסת לכל מה שקורה בNBA כרעש רקע לפני סדרה בלתי נמנעת בין שתי הקבוצות הללו בגמר. ואם זה היה משחק הכנה ראשון, הוא היה חסר. הלחץ במשחקים הללו הוא על האוברדוג מקליפורניה – והוא היה פחות הפעם. כי ללא קרי הפסד מתקבל יותר בהבנה. לא ראינו גם את המץ׳ אפ בין קרי לאייזאה תומאס שאני סבור שעוד יכול להיות הפתעה נעימה עבור קליבלנדכי קרי שונא לשמור על אנשים קטנים.

מה כן ראינו? את תהליך החניכה של דווין ווייד וג׳יי קראודר לתוך היריבות הזו. לפחות במקרה של ווייד אני מרגיש שהוא יכול להיות תשובה מסויימת לאיגודאלהעם מנהיגות מהספסל.

קליבלנד קלעה חמש שלשות יותר אבל הפסידה בגלל פיגור 31-46 באחוזי קליעה. וזה קרה כי היא נתקלה בנשק העיקרי אותו מפתחים הווריורס כרגע. ספיציאליסטי הגנתי, משנה זריקות, מטריה אווירית בנוסף לשמירה אישית מכריעה על לברון ג׳יימס. שמו קווין דוראנט ואני כבר כמה שבועות אומר לאנשים שצריך יהיה להתחשב בו בבחירת שחקן ההגנה של העונה

אני אגיד עליו דבר שנשמע אבסורדי. בגלל מנהיגות וניהול משחק ואלמנטים אחרים עדיין הייתי אומר שלברון השחקן הטוב בעולם. עדיין ייתכן שהווריורס נראים יותר טוב בלי דוראנט מאשר בלי קרי. מבחינה זו כדורסל הוא משחק מורכב יותר מיכולתו של שחקן בודד. אבל דוראנט הכי טוב בהגנה והכי טוב בהתקפה.

היימי פרלו
האיוולת שבגנטיקה

102 Comments

אסף 26 בדצמבר 2017

הסקורר הכי טוב, אבל לא הכי טוב בהתקפה כי עדיין לברון או הארדן ימקסמו את יכולת צבירת הנקודות של הקבוצה שלהם יותר מדוראנט.
לא הכי טוב בהגנה כי עדיין קוואי וגרין מביאים שילוב שלם יותר של שמירה אישית על 4-5 עמדות יחד עם עזרה להגנה הקבוצתית.
אבל בהחלט שחקן לא רע.

דורפן 26 בדצמבר 2017

שתי התכונות שאתה מתייחס אליהן אמנם חשובות אבל לא רלוונטיות. את מקסום ההתקפה עושה קרי. אין שום צורך לשמור על 4-5 עמדות כשיש לך את תומפסון, איגודאלה וגרין. בכל מה שמבקשים ממנו – כלומר במשחק האמיתי כפי שהוא מתפתח – הוא הכי טוב.

אסף 26 בדצמבר 2017

מה שאתה אומר זה שהוא השחקן המושלם להצטרף לקבוצה שהיתה כבר כמעט מושלמת בלעדיו?
אם כן אז אני בהחלט מסכים.
לטוב ולרע, זה תיאור נוקב למצב הקריירה העדכני ותחילת בניית הזיכרון ההיסטורי של דוראנט.

דורפן 26 בדצמבר 2017

כן – כתבתי שהוא לא הטוב ביותר. אבל כדור אצלו אלו הנקודות הכי קלות בעולם. וסל כשהוא בסביבה הפך לסל הכי קשה בעולם. הם כרגע עם 8.7 חסימות למשחק. הקבוצה במקום השני עם 5.7. אני מדמה את זה לצה״ל – קרי הוא הטקטיקה, ותורת הלחימה, ומורשת הקרב והיחידות המובחרות. ודוראנט זה חיל האוויר ופצצות האטום.

שמעון 26 בדצמבר 2017

הפוך דורפן. חיל האוויר זה קרי הוא קולע מאותם טווחים של הטילים. דוראנט זה היחידת קומנדו

איציק 26 בדצמבר 2017

אם אני לא טועה, קאר הוא טייס קרב שמקבל 200 החלטות בשנייה.

דורפן 26 בדצמבר 2017

מה שטוב שבניגוד לבלאט הוא שומר אותן לעצמו, נותן לשחקנים לשחק ובאותה הזדמנות שומר על הג׳וב שלו

אביאל 26 בדצמבר 2017

הזכרון ההיסטורי כבר נקבע, לא חושב ששום דבר ישנה אותו.

Tal 26 בדצמבר 2017

ועדיין -שוב קיבל טכנית. מבחינה מנטלית הוא פשוט לא שם עדיין. ניראה שההתעללות המנטאלית שראסל העביר אותו השאירה אצלו צלקת שגורמת לו להפגין קשיחות ומצ'ואיזם מוגזמים ומיותרים רק כדי להוכיח שהוא לא קאפקייק. לדעתי יותר מפרס השחקן ההגנתי של העונה הוא פשוט צריך חיבוק חם וכמה מילות עידוד

דורפן 26 בדצמבר 2017

נכון – אבל הוא בקבוצה שלא צריכה ממנו חוסן מנטלי. כל חסרונותיו חסרי משמעות שם

אסף 26 בדצמבר 2017

למען ההגינות, הוא היה צריך להיות מורחק על טכנית שניה ברבע הראשון.
באופן כללי, צריך להיזהר עם הדברים האלה – כבר חשבנו שהווריורס יכולים להכיל את האמוציונליות של גרין וזה לא בדיוק הסתדר בגמר הקודם.

איציק 26 בדצמבר 2017

למען ההגינות, אתה צודק, אבל ב-NBA מטומטמים כשמנסים לסרס לגמרי את האמוציות במשחק. חוק ההיגיון הפעם פעל בצורה נכונה. אם היו מרחיקים מישהו על קצת טראש ונגיעה עם הכדור בחזה של קלדרון (אפילו לא דחיפה), זו הייתה בושה.

קשקשן בקומקום 26 בדצמבר 2017

לא צריכה חוסן מנטלי?
ה- כוכבשל הקבוצה עד שהוא הגיע, ונגיד זאת בעדינות – לא העלה עד כה את רמתו בפלייאוף, ה all around של הקבוצה הראה יכולות מרשימות בלעשות הכל עד שהוא מצליח להיות מורחק כשהעניינים צמודים בפלייאוף, והוא – שיש לו קוף ענק על הגב וסימני שאלה על חוסן מנטלי עוד מימי OKC.

האויב הכי גדול של ג"ס זה הראש של ג"ס – ביום שזה יגיע לסיום צמוד כשהכסף על השולחן – לא בטוח שהייתי שם עליהם את הכסף. מה שכן עם הכשרון שיש להם אין שום סיבה שזה יגיע לסיום צמוד ברמת הסדרה

דורפן 26 בדצמבר 2017

1. אבל זה מה שכתבתי. יש להם מספיק חוסן מנטלי עבור רמת הכשרון שלהם.

2. לקרי זה נכון לגמר. הוא נתן גמרים אזוריים מאד טובים וגם משחקים בלתי נשכחים לפני שהקבוצה הזו בכלל החלה להבריק

קשקשן בקומקום 26 בדצמבר 2017

עד פציעה ראשונה, עד משבר ראשון – חוסן מנטלי תמיד צריך…

גל ד 26 בדצמבר 2017

די, נו. פסיכואנליזה על סמך מספר העבירות הטכניות שהוא ספג זה עוד יותר ממבו ג'מבו מפסיכואנליזה רגילה.

אתם מתעסקים פה בקקי במקום בכדורסל.

דן ברקאי 26 בדצמבר 2017

הווריוורס מובילים את הליגה בבלוקים למשחק (8.7) כשהבאה בתור סן אנטוניו רק עם 5.7. זו ההגדרה של הגנה מתואמת וקפיצית לא פחות.

דורפן 26 בדצמבר 2017

סן אנטוניו היא קבוצה זהה ביכולתה הקבוצתית לגולדן סטייט. רק שהיא פחות טובה ממנה ב-9 מ-10 שחקנים (אם קוואי בריא)

אסף 26 בדצמבר 2017

מעניין לנסות ולהיזכר בקבוצות עם כישרון הגנתי אישי יותר טוב משל הווריורס. עוד לפני הטקטיקה והקבוצתיות, לפני שסטיב קר נכנס לתמונה: גרין ודוראנט, קליי ואיגי – אלה 4 שומרים ברמה של חמישיית הגנה ראשונה או שניה בשלב מסוים בקריירה.
ההתקפה שלהם היא מעצבת וממצה את רוח הזמן מבחינת שינויי חוקים, טכנולוגיה ופילוסופיות משחק. ההגנה על זמנית – היתה קטלנית באותה מידה גם לפני 10 או 30 שנים.

omer 26 בדצמבר 2017

ג'ורדן, רודמן, פיפן, הארפר.
ראשיד ובן וואלאס, פרינס ואחד הגארדים מהחמישייה הכי מאוזנת אי פעם.

מעבר לנ"ל, קשה לי לחשוב על שלישייה הגנתית חזקה יותר ב25 שנה האחרונות מהשלישייה שציינת (דוראנט, גרין, איגי).

באשר לקליי תומפסון. הוא לא קרוב לרמה של 3 האחרים. לא קרוב לטופ 10 בהגנה אישית אצל הגארדים בליגה. אפילו לא הגארד ההגנתי הכי טוב בקבוה (מקאו). עם זאת, אין ספק שהוא מהיותר מתאמצים בצד ההגנתי.

אבי (נורטון) 26 בדצמבר 2017

מקו אפילו לא קרוב להיות טוב ממנו.
אני כן מסכים שקליי הוא שחקן הגנה טוב פחות מאשר שלושת הגדולים, אבל אני כן חושב שהוא אחד מעשרת הגארדים השומרים הטובים בליגה.
אבל בכל מקרה, גם אם הוא רק אחד מ 15 הגארדים השומרים הטובים בליגה, הוא בטח יודע לקלוע יותר טוב מה-14 האחרים, כך שזה יותר ממתקזז

שמעון 26 בדצמבר 2017

קליי שחקן הגנה יותר טוב מדוראנט גרין ואיגי. דוראנט ואיגי בעיקר מביאים עזרה ואם דוראנט ישמור כל לילה על השחקנים שקליי שומר הוא ירד דרסטית בהתקפה

פרקש 26 בדצמבר 2017

שמע כנראה לא ראית את הפלייאוף שנה שעברה.
קליי היה השומר האישי הכי טוב בקבוצה ושיתק את קיירי לחלקים מאוד גדולים של הסדרה.
בעיני הוא שומר יותר טוב מאיגי בשלב זה של הקריירה שלו. להשוות אותו לדוראנט וגרין זה קצת כמו להשוות את ההגנה של ג'ורדן לשל אודיו אז זה פחות רלוונטי

פרקש 26 בדצמבר 2017

ההגנה של ג'ורדן לשל רודמן*

שמעון 26 בדצמבר 2017

קליי הרבה יותר מאיגי בהגנה. הוא שחקן ההגנה האישית הכי טוב של גולדן. דריימונד טוב בעזרה והוא לא שומר של סופרסטארים ברמה של קליי. כל פעם שהוא נאלץ לשמור על סופרסטאר הוא חוטף בראש אנתוני דיוויס ואמביד מתעללים בו על בסיס קבוע

שמעון 26 בדצמבר 2017

איך זלזול בקליי מדהים. קליי הוא מהשומרים הכי טובים בליגה ואנדרייטד גדול. הוא כל לילה שומר על הסופרסטארים של הסופרסטארים ועושה עליהםנעבודה נהדרת וחוץ מזה תוקע 20 נק בהתקפה. מאקו מה אתה רציני? מקסימום יכול לבוא לשחק במכבי תא.

איציק 26 בדצמבר 2017

כנראה שאתה אוהב היי-ליטס אם אתה אומר את זה. קליי רוצח שקט בהגנה. אין לא חטיפו מדהימות, אין לו גגות מהדהדים, הוא פשוט נועל את השחקן שלו. הוא שחקן אישית מעולה, ולא הגנה של עזרה כמו גרין שפחות טוב ממנו בהרבה בשמירה של אחד על אחד. תן לקליי פרוייקט וראה את זה נעול.

שמעון 26 בדצמבר 2017

מה אתה מעתיק?? :)

איציק 26 בדצמבר 2017

ואפילו אז אני מקורי ;)

דן ברקאי 26 בדצמבר 2017

רונן,

סן אנטוניו זהה לגולדן סטייט (יותר נכון הפוך, גולדן סטייט זהה לסן אנטוניו) בפן ההגנתי בלבד. בכל הנוגע להתקפה השיטה שונה. בטח כשקוואי נמצא בשטח, בטח כשסגנון המשחק לשחק עם צמד נפילים כשני סנטרים הקולעים מכל מקום במגרש קסמה לפופ.

אגב, בפן ההגנתי דני גרין כנראה חלש רק מגרין או דוראנט. הוא טוב יותר משמעותית מכל שאר שחקני הווריוורס.

איציק 26 בדצמבר 2017

הוא גם פחות טוב מקליי.

פרילי 26 בדצמבר 2017

הוא מדהים, אתה לא יוצא עליו אתה חוטף צ'אקה, אתה כן יוצא אליו אז אתה חוטף דאנק תוך שתי שניות.

פרילי 26 בדצמבר 2017

*אליו

שמעון 26 בדצמבר 2017

דוראנט הוא בדיוק אותו השחקן שהיה באוק. פשוט הקבוצה מסביב טובה יותר. החיים קלים שיש איתך בחמישייה את 2 הקלעים הכי טובים בליגה יחד איתך ואי אפשר להביא עליך דאבל אפים וכלום וההגנות של הקבוצות צריכות לשמור על קו החצי. ראסל ווסטברוק טיפה חזר ליכולת של שנה שעברה עם אחוזי שדה נורמלים ואוק טיפה עושים רצף. עדיין זה לא זה וסביר להניח שזה לא יבשיל להדחההשל גולדן בפלייאוף אבל הם ניצחו העונה את כל הגדולות. הפוטנציאל קיים והם הקבוצה היחידה שיש לה סיכוי של אחוז אחד לנצח את גולדן בסידרה. השאר לא רלוונטים. ועדיין אני מהמר 16 0 לגולדן בפלליאוף אליפות בסוויפ.

איציק 26 בדצמבר 2017

עזוב, אתה מדבר על קבוצה לא רלוונטית. הם בהחלט יכולים לדגדג את הליקרס, אבל לא הרבה מעבר.

שמעון 26 בדצמבר 2017

לקוות לא עולה כסף!! אני גם מקווה גם שכרמלו יועבר בטרייד תמורת אנתוני דיוויס, אל תפריע לי

איציק 26 בדצמבר 2017

או ווסטברוק תמורת הארדן. היום היה להם זמן איכות משותף ;)

שמעון 26 בדצמבר 2017

אני אוהב את המשחקים של ראסל מול האקסים, כולם שם תמיד במוטיבציית שיא של פלייאוף.

shadow 26 בדצמבר 2017

אתה מבטל את יוסטון מוקדם מדי.

איציק 26 בדצמבר 2017

בסדר, נבטל אותם עוד כמה ימים.
בתקופה האחרונה הם מבטלים את עצמם.

shadow 26 בדצמבר 2017

כריס פול פצוע. בלעדיו ברור שאין להם מה למכור.

איציק 26 בדצמבר 2017

הוא היה פצוע תקופה ארוכה מפתיחת העונה ויוסטון תפקדו. עכשיו זה סוג של משבר. נראה איך יתמודדו. ברור שפל מוסיף הרבה אבל זה לא רק הוא. ל-GS חצי קבוצה הייתה מושבתת ולא היה משבר, רק כמה גליצ'ים.

shadow 27 בדצמבר 2017

המאזן שלהם איתו טוב משמעותית מאשר בלעדיו. נראה לי הפסידו רק משחק אחד איתו

איציק 27 בדצמבר 2017

לא הספיקו להפסיד יותר, פשוט נפצע שוב.
עדיין, תוריד את ההפסדים האחרונים ותראה שהסטטיסטיקה גם בלעדיו מצוינת. לכן אני טוען שההפסדים האחרונים זו לא רק הפציעה של פול אלה גם סיבות נוספות.

פצפוץ חמוץ 26 בדצמבר 2017

לא מסכים.
דוראנט הוא שחקן הרבה יותר שלם מאשר כשיחק באוק.
הוא סוף סוף למד לנצל את הגובה שלו להגנה, וראיית המשחק שלו השתפרה בהרבה.
אבל הכי חושב הוא נהיה שחקן קלאץ. שהמשחק און דה ליין, דוראנט קובר עוד שלשה.

7even 26 בדצמבר 2017

האופי שלו נהיה מעצבן, לא כי הוא נהיה אגרסיבי…אלא כי הוא נהיה אגרסיבי wannabe
פשוט רואים עליו שכל הטראשטוק וכל האגרסיביות מצוצה מהאצבע.
מנסה להיות מה שהוא לא וזה נראה ככ פייק.

בלי קרי (או בלי הקבוצה הטוב בעולם גם בלעדיו), דוראנט יילך לאיבוד בסדרה של הטוב מ 7. זה די שקוף.
ייתכן שאפילו בגמר המערב.

במקה הזה הוא כנראה עובר לקליבלנד/לספרס מיד בסיומה

שמעון 26 בדצמבר 2017

בבדיוק. תוציא את קרי ואני חושב שאוק ויוסטון נותנים להם בראש

7even 26 בדצמבר 2017

לגמרי

אורן השני 26 בדצמבר 2017

"תוציא את קרי" וואלה יופי… אז תכניס שחקנים אחרים בשווי 40 מיליון לעונה במקומו ואז נדבר

איציק 26 בדצמבר 2017

אני מסכים עם רוב הפוסט, אבל המשחק אתמול הוא לא אינדיקציה לכלום (חושב שהטיימינג של הפוסט היה צריך להיות לפני המשחק ולא אחריו).
המשחק היה על הפנים וחוץ מקליי ולאב אף אחד לא התעלה לרמה סבירה בהתקפה. גם ההגנות נהנו מקבלת החלטות גרועות בהתקפה יותר מאשר הכריחו את ההתקפות לטעות. השופטים היו גרועים מהשחקנים, ובכלל זה התעלה רק בקצת מהמשחק בטרנר, שהיה גרוע להחריד.

דורפן 26 בדצמבר 2017

אתה לא קורא ישראל היום. הכל נכתב על ההגנה של דוראנט…. על ההתקפה חבל לבזבז נייר. זה ברור

איציק 26 בדצמבר 2017

לא קורא ישראל היום, אבל איכשהו הכתבות שלך מגיעות ל-NRG. לכן קראתי, ולכן חבל שגם פה לא פרסמת מראש.

רן הנרגן 26 בדצמבר 2017

כפי שכתבו דורנט הוא לא הטוב יותר לא בהגנה ולא בהתקפה אבל הממוצע שלו בשני התחומים הוא הגבוה ביותר כרגע בליגה.

גורדן בל שיחק בגנה מצויינת. ג"ס נתנו לו לשמור על לברון אחד על אחד והוא הוריד לו את ממוצע ההצלחות.

מקאו שומר מצויין אבל קלי גם קולע ובהעדר קרי קל להגנות להתמקד בו כי הגארד השני של ג"ס לא מהווה איום על הסל.

ניק יאנג הוא אכזבה גדולה והחתמה תמוהה. הוא לא מצליח להוסיף ערך בהתקפה ובהגנה למרות המאמץ הוא חור תמידי.

היכולת בהתקפה של איגואדלה ירדה משמעותית. הוא איבד את הקליעה מרחוק וחושש להכנס לטבעת. עדין הפלוס מינוס שלו היה הגבוהה ביותר.

NoOne 26 בדצמבר 2017

אי אפשר לאבד מה שאף פעם לא היה לך.
דריבל דריבל פייד אוואי איגודלה

רותם 26 בדצמבר 2017

ואן גנדי נתן את ההופעה הכי טובה אמש.
איש המשחק מבחינתי

אלון3131 26 בדצמבר 2017

כמו שכתבו לפניי. דוראנט הוא השחקן הטוב בעולם(וגם זה רק כי הוא בשיאו ולברון כבר מתקרב לקשישות) בתנאי מעבדה. הוא היה השחקן האהוב עליי בליגה באוקלהומה ומאז שהצטרף לגולדן ובעיקר השנה הוא משחק מדהים כמובן אבל הוא ניהיה ילדה בכיינית בדיוק כמו דריימונד גרין. התלונות שלו לשופטים מביכות. אין לו רבע מהקלאס(על המגרש חברים. על המגרש) שיש ללברון.

מבחינת כדורסל, עדיין יש לברון וכל השאר. מבחינת יכולת אישית דוראנט לא רחוק מאחור אבל כבר למדנו שיכולת אישית זה לא הכל.

איציק 26 בדצמבר 2017

אתה צוחק כשאתה כותב לברון לא בשיאו. בדקת את הביצועים שלו השנה?

אלון3131 26 בדצמבר 2017

הוא מדהים וחסר תקדים בגיל הזה לבן אנוש. אבל בתור מי שעוקב אחרי הקריירה של לברון, השיא שלו היה ב2013, האחוזים שלו היו בשמיים בכל התחומים והסיבה היחידה שהוא קלע "רק" 27 נקודות למשחק ולא 30+ זה כי היה לו את וויד שעוד היה יחסית בשיאו.

אין ספק שלברון השנה הוא גרסת הקליבלנד הטובה ביותר שלו אי פעם.

הנקודה שלי הייתה שדוראנט אכן לא שנות אור מאחוריי לברון ביכולת שלו, אבל גם זה צריך לקחת בערבון מוגבל כי דוראנט עכשיו בשיא הקריירה לעומת לברון שמקבל הנחת גיל 33.

איציק 26 בדצמבר 2017

אתה מדבר על נקודות, ואני על אפקטיביות. מתי הוא קלע כך מ-3? כמה טריפל דאבלים היו לו באותו ש/לב ב-2013? מתי הוא שיחק בנינוחות יחסית כמו השנה (דבר המאפשר לו לשפר ביצועים)?
את הדבר שאמרת על לברון מודל 2013 אפשר לומר גם על דוראנט. אם לא היה לו את סטף ואת קלי הוא היה יושב על הרבה יותר מה 30 נק' למשחק. הוא פשוט לא צריך.

אלון3131 26 בדצמבר 2017

לא בהכרח נקודות.

השורה הסטטיסטית של 2013(על פני עונה שלמה, לא חצי) היא כמעט זהה לחלוטין בכל קטגוריה חוץ מ2 אסיסטים פחות מהשנה.

שוב, לברון מדהים השנה בצורה יוצאת דופן ולדעתי עם כל הכבוד להארדן הוא הMVP השנה.

השנה אין לו את הלוקסוס להיות ניחוח ולכן המספרים למעלה בקטגוריית הנקודות והאסיסטים קצת, ב2013 הוא אכן היה נינוח.

קיצר זה ויכוח מיותר, השנה הוא 11 מתוך 10 וב2013 לדעתי הוא היה 11.4 מתוך 10.

איציק 26 בדצמבר 2017

אני לא מתווכח, פשוט אומר שאם אתה משווה בין דוראנט של היום ללברון של היום אז אתה משווה עם לברון שנמצא פחות או יותר בתפקוד שיא. לפי הנתונים שאתה מביא נראה שאני ממש לא רחוק מהאמת.

shadow 26 בדצמבר 2017

אני הכי אוהב את הקלאס של לברון כשהוא עושה פלופים (על המגרש חברים. על המגרש)

אלון3131 27 בדצמבר 2017

הוא כזה פלופר שהוא הולך לקו 5.6 פעמים במשחק. היחס הגרוע בליגה ביחס למספר חדירות לסל.

shadow 27 בדצמבר 2017

העונה אתה מתכוון. כנראה שהשופטים עלו עליו.

דוד 26 בדצמבר 2017

דוראנט יכול לנצח את לברון באחד על אחד רק בעזרת השופטים, כפי שקרה אתמול.

איציק 26 בדצמבר 2017

נו די עם השטויות. השופטים באמת היו על הפנים. השופטים באמת לא שרקו שריקה מכריעה לטובת לברון. מזה לעשות תאוריה בפחות מגרוש זה אפילו לא מצחיק. ראינו איך דוראנט שמר על לברון בפלאי-אוף שנה שעברה.
אני לא טוען שדוראנט ינצח (אולי לא), אבל הטענה שלך מגוחכת לחלוטין.

דוד 26 בדצמבר 2017

ראינו איך דוראנט שמר על לברון בפלייאוף שנה שעברה.

איציק 26 בדצמבר 2017

וגם ראינו מה קרה כשלברון ניסה (דגש על המילה ניסה) לשמור על דוראנט.

דוד 26 בדצמבר 2017

אז מה קיבלנו?
2 שחקנים שלא יכולים לשמור אחד על השני, אבל אחד מהם גובר על השני בכל פרמטר.

איציק 26 בדצמבר 2017

כן, דוראנט משיג נקודות בקלות רבה יותר, חוסם טוב יותר, זורק עונשין טוב יותר, משנה זריקות טוב יותר… אני מבין שהתכוונת אליו.
נ.ב.: אני לא חושב שדוראנט טוב יותר, אני רק חושב שאתה מגזים באופן קיצוני. המרחק בינהם די זניח, וכל אחד מתאים לסוג אחר של קבוצה.

דוד 26 בדצמבר 2017

זה כבר יותר טוב…
דעתי גם נוטה לכך (כשמדברים על איכויות כדורסלניות), ועדיין, דוראנט לא נמצא אצלי בטופ 3 של כל הזמנים וגם לא בטופ 10, ולברון כבר שם כמה שנים טובות. ולא נראה לי שדעתי דעת מיעוט.
אגב הפער בין איכות הקבוצות שלהם הוא עדיין גדול. כשהמצב היה הפוך (עם דוראנט באוקלהומה ולברון במיאמי) המצ'אפ היה הרבה יותר מביך, לטובת לברון.
אני יודע שזה לא תמיד הוגן לדבר על כושר של שחקן כפונקציה של הקבוצה שמסביבו, כי תמיד אפשר להגיד על שחקן גדול שהוא זה שיוצר את הקבוצה שמסביבו. אבל דוראנט הרוויח את זה כי הוא בוודאות לא יצר בג"ס שום דבר.

דורפן 26 בדצמבר 2017

דוד. אבל זה בדיוק מה שכתבתי. שחקנים לא משחקים בקבוצות תאורטיות. הם משחקים בקבוצות שלהם. בסיטואציה שנוצרה דוראנט הכי טוב משני צידי המגרש. לקבוצה דמיונית בדרפט דמיוני לא הייתי לוקח אותו ראשון. הייתי לוקח את לברון ואז מתלבט בין קרי לקוואי.

איציק 26 בדצמבר 2017

דוד, אין ויכוח שמקומו של לברון גבוה מאד ברשימה, לא בטוח שבשלישיה אבל גבוה. אין ספק שמקומו של דוראנט נמוך בהרבה כרגע. סביר מאד להניח שגם בסוף הקריירה מקומו של לברון יהיה גבוה יותר. מה לעשות שהדיון הוא על נקודת זמן זו כששניהם פחות או יותר בשיא שלהם. אז כרגע, הם פחות או יותר שווים ויתכן שהביצועים של דוראנט אף טובים יותר. זה לא סיכום קריירה, זה תיאור מצב נוכחי.

גל ד 26 בדצמבר 2017

אני די בטוח גם שמקגרגור מנצח את מייוות'ר בסנוקר 90% מהזמן, אז מה?

איציק 26 בדצמבר 2017

למה ללכת לסנוקר, שילכו ל-MMA, גם שם הוא טוחן אותו.

שמעון 27 בדצמבר 2017

מיוותר יברח מהזירה בMMA

גל ד 27 בדצמבר 2017

אמת. וזה יעיד על האיכות של מקרגור כלוחם MMA באותה מידה שמשחק אחד על אחד יעיד על האיכות של לברון ודוראנט כשחקני כדורסל.

איציק 27 בדצמבר 2017

וזה גם יעשה צדק עם מגרגור.

גל ד 27 בדצמבר 2017

אתה חושב שמקגרגור סובל מחוסר צדק? קרבות הMMA שלו כנגד לוחמי MMA מעידים על האיכות שלו כלוחם MMA, קרב האיגרוף שלו כנגד מייוות'ר מעיד על האיכות שלו כמתאגרף (וכאיש עסקים.)

איציק 27 בדצמבר 2017

בטח שחוסר צדק. תראה כשמתאגרף ושחמטאי לא מסכימים מי טוב יותר, יש את הספורט שאחרי סיבוב אגרוף, יושבים לשחק שחמט, ושוב סיבוב אגרוף, ושוב שחמט, וכך הלאה. אצל מגרגור נגד מיוות'ר זה לא היה כך, סיבוב אגרוף, סבוב MMA. חבל, יכל להיות כייף.

גיל שלי 26 בדצמבר 2017

שנה שעברה המשחק של כריסטמס היה בקליבלנד, המשחק נגמר בפאול על דוראנט שלא נשרק, וקליבלנד חטפו את הכדור. אחרי המשחק דוראנט אמר שזה המשחק ואין מה לבוא בטענות לשופטים. אז גם בזה הסטייל שלו יותר טוב משל לברון

אלון3131 26 בדצמבר 2017

להגיד על דוראנט שיש לו סטייל מול השופטים בעונה שהוא עם 10 טכניות ו3 הרחקות ומתבכיין בערך על כל דבר שקשור עליו זה קצת לא מחובר.

אלון3131 26 בדצמבר 2017

חוץ מזה שזה פחות או יותר מה שלברון אמר, שלדעתו היה שם פאול, אבל מה יש לעשות זה המשחק.

יוסי מהאבטיחים 26 בדצמבר 2017

ודוראנט במקום להיות עם קלאס קישקש בכעס משהו על עכברי הטוויטר שצריכים לסתום (ובטח גם רץ לכתוב את זה מאיזה חשבון פייק) .
שחקן שחקן, קלאס זה ממנו והלאה.

אלעדכ 26 בדצמבר 2017

אין ספק שדוראנט הוא הכוכב המושלם להוסיף לתלכיד המושלם מלכתחילה של גולדן סטייט.
לברון כנראה יותר טוב, אפילו הארדן יכול להיות שחקן התקפה שלם יותר, אבל אם הם היו באים במקומו, הם רק היו פוגעים במרקם הקבוצתי שהתפתח שם.
דוראנט התאים כמו כפפה ליד.

איציק 26 בדצמבר 2017

הייתי אומר שהארדן שחקן התקפה שלם יותר בשני צידי המגרש, והרבה יותר שלם דווקא בחצי ההגנתי של המגרש ;)

אורן השני 26 בדצמבר 2017

איציק אתה רואה משחקים או סרטונים? עדיין תקוע עם הסטיגמות? הארדן השנה שומר יותר על מוביל הכדור ושומר ממוצע, לא טוב ולא כזה גרוע.

איציק 26 בדצמבר 2017

אני מסכים שיחסית לעצמו הוא השתפר, ועדיין רואים אצלו יותר מידי הבלחות של עזרה להתקפה גם בהגנה. מה שכן, כדורים חוזרים הוא לוקח, אבל עשה זאת גם בשנה שעברה.

אורן השני 26 בדצמבר 2017

ואני מסכים שההגנה הקבוצתית שלו חלשה. אומר זאת כך יונית, נדע בוודאות אם השיפור רציני רק בפלייאוף (מאמין שהפעם הרוקטס יסתדרו עם כל קבוצה שאינה ג"ס) אבל בינתיים כולם מעבירים את הזמן. בכל זאת אני מתרשם מאוד מהם ומהארדן שדורסים לא מעט יריבות למרות הלו"ז הקל יחסית עד עכשיו ומשחקים מאוד חכם וקבוצתי לדעתי, גם בהגנה.

שמעון 26 בדצמבר 2017

יוסטון העונה נראה לי באמת טובים בניגוד לשנים עברים שהיו סתם. אבל לצערי לא רואה אותם מאתגרים את גולדן כמו שהסאנס של דאנטוני איתגרו את הספרס. לא ראיתי יותר מידי משחקים שלהם אז אני מתבסס על תחושת בטן ועל האיש והזקן.

אייב 26 בדצמבר 2017

מעתה ואילך כל הפוסטים מלווים בתמונות ממשחק הוידאו הרלוונטי?

S&M 26 בדצמבר 2017

דוראנט לעולם לא יקבל כבוד, כמה גדול שיהיה. הוא כוכב עם כוכבית יותר גדולה מהראש הקטן שלו.
ולהגיד ששלושת השומרים הטובים שלהם הם דוראנט, איגודלה וגרין, זה מצחיק. כי הכי טוב זה תומפסון, והמתמטיקה לא מסתדרת לי.

דורפן 26 בדצמבר 2017

דוראנט הוא מכונת כדורסל. התוכנה זה גולדן סטייט.

אסף 27 בדצמבר 2017

אגב, ההנחה שדוראנט סקורר טוב מלברון – לא בטוח שהיא תקפה.
השנה לברון קולע יותר נקודות מדוראנט, באחוזים יותר טובים משלוש והרבה יותר טובים מהשדה.
בניגוד לדוראנט שיכול לבחור לעצמו זריקות בוטיק – אף עזרה לא תבוא מהשומרים של קרי או קליי – לברון הוא האיום ההתקפי העיקרי של הקאבס, בפער גדול.

בכלל, היעילות ההתקפית של לברון השנה היא מגוחכת.
רשימת השחקנים בהיסטוריה עם עונה של 56% מהשדה ו 40% מהשלוש (על מספר לא זניח של קליעות – לפחות 2 למשחק) קצרה מאוד:
לברון ג'יימס, עונת 17-18.
זהו.

שמעון 27 בדצמבר 2017

דוראנט סקורר ב-10 דרגות מעל לברון. לברון פשוט חודר הרבה יותר טוב ממנו ויש לו פוסטאפ הרבה יותר טוב ממנו ויותר חזק ממנו ולכן הוא עושה את רוב הנקודות שלו קרוב לטבעת.
מבחינת קליעה דוראנט 10 דרגות מעליו וקולע מכל טווח, הוא וקרי זה משהו פסיכוטי.

יוסי מהאבטיחים 29 בדצמבר 2017

אתה כנראה לא מבין את ההבדל בין קלע לסקורר.
קליעה מרחוק היא דרך אחת לייצר סקור.
דוראנט שוטר יותר טוב, אחלה.
בכל פרמטר אחר לברון עולה עליו.

איציק 29 בדצמבר 2017

אני מסכים עם ההגדרה שלך על ההבדל בין קלע לסקורר. אני ממש לא מסכים שלברון עולה על לברון בכול פרמטר אחר כסקורר. העליה מכדרור מחצי מרחק של דוראנט טובה בהרבה, ואפילו המשחק עם הגב לסל. בחדירה שניהם שווים. באיסוף נקודות פיזיות כגון חפירה או פינוי שטח בכח לברון עולה על דוראנט בגדול. סך הכל אני חושב שהם סקוררים ברמה די שווה עם יתרונות וחסרונות לכל אחד.

יוסי מהאבטיחים 30 בדצמבר 2017

בחדירה שניהם שווים? באמת? במשחק פוסט אפ שניהם שווים? נו, בחיאת איציק, זה שרק שנינו עוד בפוסט הזה לא מזכה אותך באפשרות הטרלה חינם משל "עץ נופל ביער"…
לברון חודר טוב יותר, משחק פוסט אפ טוב יותר (גם קליעה ובייחוד ניהול משחק מהפוסט), נע יותר טוב בלי הכדור.
קליעה אוף דה דריבל, יש מה להשוות. מוכן לתת את זה לדוראנט.
סט שוט, נוקאאוט לדוראנט.

איציק 30 בדצמבר 2017

ניהול משחק אינו נחשב לאחד מסט היכולות של סקורר. אני מוכן לקבל זאת בהשוואה בין רמות השחקנים כמכלול אך לא בדיון על סקורר.
לגבי הפוסט אפ זו שאלה מענינת רק שניהם לפעמים מקבלים את הכדור עם הגב לסל רחוק יותר מעמדת הפוסט אפ, כ-4 מטר מהסל ומשם עושים הטעיה סיבוב וקליעה. דוראנט עושה זאת טוב בהרבה (אני לא מכיר עוד שחקנים חוץ משניהם שעושים "פוסט אפ" יחסית רחוק) בפוסט אפ הקונבנציאונאלי, כמו שכתבתי, שם הרבה פעמים זה משחק כח שדורש קצת חפירה ופינוי מקום ולברון טוב יותר. כניסה לסל אני לא מסכים איתך, לדוראנט זה ברמה מאד גבוהה. הוא עושה זאת פחות עוצמתי אך לא פחות יעיל. אולי אפשר לדון מי מפעיל את הכלי הזה יותר, ואולי אכן לברון משתמש בזה יותר, אך כשדוראנט מחליט שזה מתאים לו הוא עושה זאת ברמה מאד גבוהה.
אבל תשאל את עצמך את השאלה הבאה, את צריך עכשיו סל, מי תעדיף שישיג אותו, דוראנט או לברון (עזוב את אופציית המסירה)? אני לא יודע במי הייתי בוחר, אולי זה גם תלוי בהרכב שמולי. ממש לא בטוח שלברון היה הבחירה שלי. אומר יותר, שאם אני גם בונה תרגיל לשחרור שחקן, אז הייתי מעדיף לשחרר את דוראנט לקליעה או החלטה להוריד כדור לרצפה מאשר לברון.

יוסי מהאבטיחים 30 בדצמבר 2017

יש מספר שחקנים גבוהים שעושים פוסטאפ רחוק.
שניהם עושים את זה טוב, אבל זו קליעה שרשומה בטאבו על נוביצקי.
שאלה טובה למי אתן את הכדור. בוא נגיד שאם יש לי את אחד מהם בקבוצה, הסתדרתי.
ב NBA לא בונים זריקה לכדור אחרון. זה אירופאי מדי עבורם. בדר"כ זה אופן לכוכב שלך. במצב כזה אני הולך ללברון, בעיקר כי אני מאמין יותר בחדירה שלו. כמו שאמרתי, דוראנט זה לא אופציה רכה כשלעצמה… החסרון היחיד שלו זה חוסר המודעות העצמית לזקנקן המדובלל הזה שלו. פשוט נורא.

איציק 30 בדצמבר 2017

נו באמת, הזקן של לברון נורא בהרה. אולי עם יותר מודעות, אבל מודעות על הפנים. אם זה הקריטריון, אז רק הארדן.

איש המלבורו 29 בדצמבר 2017

בעיין שמירה אישית מכריעה על לברון ג'יימס – קשקוש בלבוש, אפילו הליגה הודתה שמדובר בערימה של עבירות, מה שכל תינוק ראה בטלוויזיה.

Comments closed