לברון במהותו

הכל בדברו והכל עבורו

השעות האחרונות ממחישות את לברון. לא רואה בעיניים. שום דבר הוא לא מעבר ללברון עצמו. המושג קבוצה בספורט? הלכאורה חברות אישית עם ווייד? הסבלנות? הרצון לעשות את הדרך הארוכה ואולי לצאת ביחד, כקבוצה, ממשבר? לא. כל אלו אלו לברון. מה שאתם רואים עכשיו, זה לברון, גדול שחקני תקופתנו. הקבוצה לא באה לו בטוב. לא משרתת אותו. שכולם יעופו לו מהעיניים. ואפשר להבין מכאן גם את היחס שלו לתפקיד המאמן ותפקיד הקבוצה. התכניות של כולם בטלות ומבוטלות. כי הם לא לברון.

סטיבן איי סמית׳, איש הטוק-שואו של ESPN, אולי לא כוס התה של כל אוהד ספורט כל הזמן אמר דבר נכון לפני כמה ימים. דווקא בהקשר של שמועות מעבר של לברון. ״אני (כלומר הוא) מעריך גדול של לברון. אבל היי – האיש הזה לא מוכן לשחק בלי שהוא עמוס בקלפים״. וזהו לברון. לא רואה רק את הקלע הפנוי אלא גם את היריב הפנוי.

זו הסיבה שלברון אהוב כל כך על רבים. בעיני רבים זוהי ״ווינריות אולטמטיבית״ בעיני רבים זה בכלל חטא לנסות להצליח עם קבוצה פחות טובה. זהו דור שחקני פנטזי. דור שהתאהב בעובדה שהיום יודעים את המשכורות המדוייקות של שחקנים. וכל שחקן הוא תרכובת של נתונים סטטיסטיים ומשכורת. שמאפשרים לאוהדים האלו לקבוע דבר חשוב. לא אם השחקן טוב או רע, אלא דבר הרבה יותר חשוב: האם השחקן שווה את הכסף!

*

הפודקאסט הוקלט דווקא לפני כמה ימים

חידון מספר 592. עד האולסטאר
בייסליין-מסכמים אחרי הנצחון של לברון

147 Comments

רוני 8 בפברואר 2018

זו הליגה, לא הוא. הסלטיקס הביאו את אלן וגארנט כדי לזכות באליפות, הלייקרס הביאו את גאסול. לברון התאכזב מקליבלנד בפעם הראשונה ועבר למיאמי עם בוש ווייד. ומאז כל הקבוצות מצרפות כוכב לכוכב כדי להגיע לאליפות. לכוכבים אכפת רק מאליפות כי זה מה שנספר בסוף לפי האוהדים והתקשורת. כשדריימונד גרין מתקשר לדוראנט כדי לגייס אותו לקבוצה אחרי שהם הפסידו בגמר זה מהותו של גרין? כולם רוצים לשחק כשהם עמוסים בקלפים.

אלון3131 8 בפברואר 2018

בדיוק. קל להתמקד על לברון כי הוא א. אוהב שמתמקדמין עליו
ב. מעורב מאוד בהחלטות.

אבל ככה הליגה עובדת היום. Take it or leave it. רוצים רומנטיקה לכו לליגה הגרמנית השנייה.

אביאל 9 בפברואר 2018

רוני – היי היי, הבוסטון זה קלאסיקה להם מותר, אתה לא יודע איך זה עובד ?

עירן 8 בפברואר 2018

מסכים. אבל קובי אלטמן עשה שם עבודה נהדרת בשירות לברון.

7even 9 בפברואר 2018

פרייסלס!

ב"פ 8 בפברואר 2018

הסיבה שלברון אהוד זה בגלל שהוא שחקן מאוד מאוד טוב. אני חושב שהנסיון לנתח את ההיינטיקע דור דרך זה, זה ציור מטרה אחרי יריית החץ. יחסית לשחקן כל כך טוב, יש לו הרבה יותר הייטרים מהרגיל. חלק גדול מזה זה ההתנהלות שלו

קירקגור 8 בפברואר 2018

וואו, גירדו את הקבוצה לחלוטין… אני לא מבין את המהלך גם מבלי לשפוט את מה שעומד מאחוריו – מה בכלל הסיכוי שזה יתחבר עד הפלייאוף? איך זה נותן לקליבלנד יתרון? (אני שואל באמת, כהדיוט)

אלון3131 8 בפברואר 2018

הבן אדם היה 7שנים בקליבלנד עם אילגאסוקס ודלונטה ווסט כמספרי 2.
אחרי 7 שנים הבין שאחרים לא יסדרו לו את הקלפים

אלעד כ 8 בפברואר 2018

אנחנו בטוחים שהמהלכים האלו זה לברון? קשה לי להאמין שהוא היה נפטר מוויד. נראה קצת כאילו גילברט מבין שהוא גם ככה הולך בקיץ ולא רוצה להיתקע כמו בפעם שעברה שלברון ברח לו.
בנוסף – חוץ מהמעבר למיאמי והחבירה לוויד ובוש, מתי היה סביב לברון אוסף של שחקנים טובים ביחס ליריבות?

Srtest - ארטסט 8 בפברואר 2018

מה?

פיני 8 בפברואר 2018

אחרי שדוראנט עבר לגולדן סטייט והתברר שהוא כותב טוקבקים בטוויטר מחשבון פיקטיבי, כל ביקורת על לברון נראית קטנונית

shadow 9 בפברואר 2018

אחת התגובות המצחיקות פה

שמעון 9 בפברואר 2018

דוראנט הוא זין מהסוג של לברון, הלוואי יקבל מראסל בראש בפלייאוף. חבל שאוק לא יכולים לצרף לסגל הזה את רדיק, ברדלי וקראודר, איתם לדעתי ראסל מביא אליפות.

שמעון 8 בפברואר 2018

גילברט השחיל את לברון והרבה זמן חיכה לנקום בו והשנה שהוא ידע שהוא עוזב זה סוף סוף קרה. לברון לא יוצא מהמזרח השנה

שמעון 8 בפברואר 2018

אתה אמיתי דורפן? זה הכל מהלכים שך גילברט אף אחד כבר לא שם זין על לברון בקאבס כי ידעו כבר מתחילת העונה שהוא עוזב גילברט וקיירי הבינו את זה והשחילו אותו לכל הרוחות.

מה שגילברט עשה לו היום זה הסנדק.

דורפן 8 בפברואר 2018

לא מאמין.

dmc 8 בפברואר 2018

זה לחלוטין עבור העונה האחרונה של לברון. אם הוא עוזב בקיץ הם נשארים עם שישה שחקנים שיקבלו 90 מיליון לשנתיים הבאות, כשהטוב ביניהם זה קווין לאב. אין סיכוי שהם יתקעו את עצמם ככה רק כדי "להשחיל את לברון"

שמעון 8 בפברואר 2018

אנשים עשירים לא סולחים ולא שוכחים, כתבי את זה לפני כמה ימים בהופס, הרבה לפני המשבר הגדול.
גם כתבתי שם שכל הקבוצה תועבר בטרייד בקיץ הקרוב, לא האמנתי שגילברט יעשה את זה כבר היום.

אף אחד כבר לא סופר את לברון שם, גילברט משפיל אותו ואם לא היה לו סעיף שמונע טרייד גילברט היה שולח אותו לקקטוסים של אריזונה.

"אז שלברון לא משחק עם 2 כוכבים ככזה נראה גם במזרח? סתם. אבל הנקמה מושלמת. דן גילברט משפיל אותו עד אפר. הוא יודע שלברון עוזב אז נחשו מה הוא לא יעשה כלום. גם לא יפטר את לו בשבילו. זה הדווקא שלו ושל קיירי הנקמה בקינג שבעונתו האחרונה הוא יושפל. הם מכרו אותו כמו שהוא היה מוכר אותם. אל תזלזלו ביצר נקמה אצל אנשים עשירים גילברט לא סלח ולא שכח. הוא לא יביא עוד נגר בעלויות מטורפות. מי שבונה על דיאנדרה שכחו מזה גילברט לא יחרוג עוד יותר הוא יודע שהסיכוי מול גולדן גם ככה קלוש. אבל לברון זה לברון ואם כולם יהיו בריאים הזיטונים שלי עדיין עליו לצאת מהמזרח ולא משנה מאיזה מקום הוא יגיע לפלייאוף. אבל האמת עושה רושם שלברון סיים הקבוצה שלו כבר לא מסוגחת מול קבוצות מהטופ של הליגה זה נגמר בתבוסות מול כולם. אם מישהו חושב שלברון ידאר בקאבס הוא בהזיות כבר אני אומר את זה מזמן כי הוא לא מכחיש ושהוא לא מכחיש זה ידוע מה התשובה וכולם כבר גם יודעים את זה. לברון בסיום העונה כבר יהיה בקבוצה אחרת. הימור שלי זה יהיה הלייקרס עם פול גורג ואולי גם עם כריס פול. הלייקרס יחרגומויעיפו את כל הרוקים שלהם"

http://www.hoops.co.il/?p=115718

זה ברור זה הוראה מלמעלה של הבוס אחרת לו היה פוטר מזמן. סה גם למה גיוויד גריפין פוטר הוא ידע מה יהיה ולא רצה להיות חלק מהכישרון ועלה יותר מהמנגר הנוכחי שמציית לבעלים שקובע הכל מלמעלה. לו לא יפוטר גם אם לא יגיעו לפלייאוף.

זה היה ברור שגילברט וקיירי ידעו מה יקרה ולכן מכרו את הקינג שנה לפני שהוא היה מוכר. הנקמה מושלמת. גילברט מבסוט מכל רגע לדעתי. ולא לו לא יפוטר ולא יהיה שום טרייד לחזק את הקינג גילברט לא יתן לזה לקרות. השחקנים בקאבס כבר גמורים גם בלי לעשות דווקא ללברון הם כבר כמה שנים יחד וזקנים. וויד גמור מזמן. טריסטן חזר לגודלו הטבעי שאין בלאט מאמן. לאב מעולם לא העריץ את לברון. גי אר הוא גי אר שלשות פה ושם וזהו. קראודר אחלה שחקן שבמערכת שם לא הצליח להשתלב כי לברון מאמן לא משהו. לגבי הניקס כבר אז נדהמתי שנגר העל נואה חתם שם על חוזה כזה. תמיד היה פחמגם בבולס פשוט אצל מאמן הגנה כמו תיבודו הוא נראה זהב כמו טריסטן אצל בלאט.
http://www.hoops.co.il/?p=115838

בדיוק. גילברט לצערו לא יכול להעביר את לברון אחרת הוא נשלח לאריזונה למדבריות עם הקקטוסים. טרייד אחר שלברון יסכים אליו זה יהיה רק לקבוצה טובה שתחזק את לברון וגילברט זין שיסכים או שלברון גם ככה כבר יודע שהוא בלייקרס ואולי יעשה לקאבס גסטה שיקבלו גם שחקני לייקרס צעירים אבל זה לא יקרה כי הוא שונא את גילברט ולהיפך. גילברט עדיין רוצה הכנסות ממה שאפשר העונה אז הוא ישאר עם לברון. במצב הזה לברון מפסיד הרבה יותר מגילברט ולברון דרך עליו ככ הרבה פעמים זה ההנאה הקטנה של גריפין.

לברון עוד מעט יפצע ויגמור את העונה. זה הדרך היחידה שלא לא לפגוע במורשת ולהשחיל את גילברט אבל גילברט אולי ישמח כי הוא יצליח לחלץ בחירת דראפט גבוהה

לברון החל בשביתה איטלקית למי שלא הבין. עוד משחק שניים הווא גם פתאום יפצע ויגמור את העונה. הוא מצא שיטה להציל את המורשת וההדחה ולהשחיל את גילברט. הוא ישחק אותה פצוע עם פציעה מסתורית. חכו ותראו.

אח מאיזה סרט לברון וגילברט מייצרים לנו… אני עם הפופקורן, הסרט של השנה. גילברט במצב שהוא לא יכול להפסיד, אם לברון מביים פציעה הוא מקבל בחירת דראפט טובה.
אם לא לברון יושפל כמעט כל משחק והמורשת שלו תיפגע, אם יתאמץ הוא יודח בפלייאוף ע"י קיירי כי גילברט לא יביא לו שום שחקן ושום פיטורים של טיי לו לא יהיו. טיי לו יפוטר אחרי שלברון יעזוב את הקאבס ולא דקה לפני.

גילברט חוץ מכסף לא מפסיד כלום, ללברון זה כואב יותר ולגילברט? כואב אבל פחות…

http://www.hoops.co.il/?p=116101

שמעון 8 בפברואר 2018

אנשים עשירים לא סולחים ולא שוכחים, כתבי את זה לפני כמה ימים בהופס, הרבה לפני המשבר הגדול.
גם כתבתי שם שכל הקבוצה תועבר בטרייד בקיץ הקרוב, לא האמנתי שגילברט יעשה את זה כבר היום.

אף אחד כבר לא סופר את לברון שם, גילברט משפיל אותו ואם לא היה לו סעיף שמונע טרייד גילברט היה שולח אותו לקקטוסים של אריזונה.

"אז שלברון לא משחק עם 2 כוכבים ככזה נראה גם במזרח? סתם. אבל הנקמה מושלמת. דן גילברט משפיל אותו עד אפר. הוא יודע שלברון עוזב אז נחשו מה הוא לא יעשה כלום. גם לא יפטר את לו בשבילו. זה הדווקא שלו ושל קיירי הנקמה בקינג שבעונתו האחרונה הוא יושפל. הם מכרו אותו כמו שהוא היה מוכר אותם. אל תזלזלו ביצר נקמה אצל אנשים עשירים גילברט לא סלח ולא שכח. הוא לא יביא עוד נגר בעלויות מטורפות. מי שבונה על דיאנדרה שכחו מזה גילברט לא יחרוג עוד יותר הוא יודע שהסיכוי מול גולדן גם ככה קלוש. אבל לברון זה לברון ואם כולם יהיו בריאים הזיטונים שלי עדיין עליו לצאת מהמזרח ולא משנה מאיזה מקום הוא יגיע לפלייאוף. אבל האמת עושה רושם שלברון סיים הקבוצה שלו כבר לא מסוגחת מול קבוצות מהטופ של הליגה זה נגמר בתבוסות מול כולם. אם מישהו חושב שלברון ידאר בקאבס הוא בהזיות כבר אני אומר את זה מזמן כי הוא לא מכחיש ושהוא לא מכחיש זה ידוע מה התשובה וכולם כבר גם יודעים את זה. לברון בסיום העונה כבר יהיה בקבוצה אחרת. הימור שלי זה יהיה הלייקרס עם פול גורג ואולי גם עם כריס פול. הלייקרס יחרגומויעיפו את כל הרוקים שלהם"

זה ברור זה הוראה מלמעלה של הבוס אחרת לו היה פוטר מזמן. סה גם למה גיוויד גריפין פוטר הוא ידע מה יהיה ולא רצה להיות חלק מהכישרון ועלה יותר מהמנגר הנוכחי שמציית לבעלים שקובע הכל מלמעלה. לו לא יפוטר גם אם לא יגיעו לפלייאוף.

זה היה ברור שגילברט וקיירי ידעו מה יקרה ולכן מכרו את הקינג שנה לפני שהוא היה מוכר. הנקמה מושלמת. גילברט מבסוט מכל רגע לדעתי. ולא לו לא יפוטר ולא יהיה שום טרייד לחזק את הקינג גילברט לא יתן לזה לקרות. השחקנים בקאבס כבר גמורים גם בלי לעשות דווקא ללברון הם כבר כמה שנים יחד וזקנים. וויד גמור מזמן. טריסטן חזר לגודלו הטבעי שאין בלאט מאמן. לאב מעולם לא העריץ את לברון. גי אר הוא גי אר שלשות פה ושם וזהו. קראודר אחלה שחקן שבמערכת שם לא הצליח להשתלב כי לברון מאמן לא משהו. לגבי הניקס כבר אז נדהמתי שנגר העל נואה חתם שם על חוזה כזה. תמיד היה פחמגם בבולס פשוט אצל מאמן הגנה כמו תיבודו הוא נראה זהב כמו טריסטן אצל בלאט.

בדיוק. גילברט לצערו לא יכול להעביר את לברון אחרת הוא נשלח לאריזונה למדבריות עם הקקטוסים. טרייד אחר שלברון יסכים אליו זה יהיה רק לקבוצה טובה שתחזק את לברון וגילברט זין שיסכים או שלברון גם ככה כבר יודע שהוא בלייקרס ואולי יעשה לקאבס גסטה שיקבלו גם שחקני לייקרס צעירים אבל זה לא יקרה כי הוא שונא את גילברט ולהיפך. גילברט עדיין רוצה הכנסות ממה שאפשר העונה אז הוא ישאר עם לברון. במצב הזה לברון מפסיד הרבה יותר מגילברט ולברון דרך עליו ככ הרבה פעמים זה ההנאה הקטנה של גריפין.

לברון עוד מעט יפצע ויגמור את העונה. זה הדרך היחידה שלא לא לפגוע במורשת ולהשחיל את גילברט אבל גילברט אולי ישמח כי הוא יצליח לחלץ בחירת דראפט גבוהה

לברון החל בשביתה איטלקית למי שלא הבין. עוד משחק שניים הווא גם פתאום יפצע ויגמור את העונה. הוא מצא שיטה להציל את המורשת וההדחה ולהשחיל את גילברט. הוא ישחק אותה פצוע עם פציעה מסתורית. חכו ותראו.

אח מאיזה סרט לברון וגילברט מייצרים לנו… אני עם הפופקורן, הסרט של השנה. גילברט במצב שהוא לא יכול להפסיד, אם לברון מביים פציעה הוא מקבל בחירת דראפט טובה.
אם לא לברון יושפל כמעט כל משחק והמורשת שלו תיפגע, אם יתאמץ הוא יודח בפלייאוף ע"י קיירי כי גילברט לא יביא לו שום שחקן ושום פיטורים של טיי לו לא יהיו. טיי לו יפוטר אחרי שלברון יעזוב את הקאבס ולא דקה לפני.

גילברט חוץ מכסף לא מפסיד כלום, ללברון זה כואב יותר ולגילברט? כואב אבל פחות…

שמעון 8 בפברואר 2018

הכל נכתב בהופס כולל הטרייד של היום לפני כמה ימים.

דורפן-תאמין, לברון גמר וגילברט חיכה הרבה שנים לרגע הזה. אז הפסיד כסף לא קרה כלום. ולברון לא יצא מהמזרח, הוא לא יעבור לא את בוסטון ולא את מילווקי עם הסגל הזה.

רונן דורפן 9 בפברואר 2018

אם זה היה נכון הקאבס היו מנסים לפנות מקום תחת התקרה. לא להעמיס אותה בחוזים של קלרקסון ונאנס.

שמעון 9 בפברואר 2018

קלקרסון ונאנס זה לעונה הבאה ומקסימום יטרידו אותם למקום אחר, צלפנות תקרה? לפנות למי? מי יחתום שם חוץ משחקים כמו קלקרסון?
אתה באמת מאמין שלברון מאחורי זה?? לברון הוא סמרטוט היום בקאבס, גילברט לא סופר אותו ומחליט הכל במועדון,

Cavs general manager Koby Altman is trying hard to shed the contracts of Tristan Thompson (two years, $36 million remaining) and J.R. Smith ($14.7 million next season, team option worth $15.6 million in 2019-20 with $3.8 million guaranteed), two players who were re-signed in large part because of LeBron’s omnipresent influence.

https://www.theathletic.com//232558/2018/02/06/as-tensions-mount-the-distance-between-lebron-james-and-the-cavaliers-is-growing/?redirected=1

"Whereas Griffin would consult with James and keep him informed of major roster decisions, that is no longer happening," Lloyd wrote. "James doesn't trust this front office, and there is no communication now between management and star player."

"The word is out that Dan is running things," a rival executive told Berger. "Frankly, that's where he's happiest and the role he's most comfortable in."

James won't waive his no-trade clause before Thursday's deadline and reportedly intends to "see [the] year through in Cleveland," according to Yahoo Sports' Shams Charania.

לברון הוא פרסונה נון גרטה בקאבס רק סעיף הנו טרייד מונע מגילברט להעיף אותו לכל הרוחות.

לסרט הזה עוד יהיה המשך העונה תהנה ותראה

שמעון 9 בפברואר 2018

אתה גם חושב סתם לא מפטרים את לו? זה לעשות דווקא ללברון איך שהוא יעזוב לו יעוף משם.

dmc 9 בפברואר 2018

מה שאתה מתאר זה הנהלה שיוצאת מגדרה כדי לפגוע בלברון, על חשבון הרס מוחלט של הקבוצה תוך כדי תשלום משכורות גבוה בעתיד. איזה בעלים יעשה דבר כזה לשם נקמנות בלבד?

שמעון 9 בפברואר 2018

איזה תשלום משכורות גבוה? קלקרסון ונאנס וכל מי שהגיע בפברואר הבא כבר לא יהיו בקאבס, הם רק תחנת מעבר. מה אתה חושב?

דונאדוני 8 בפברואר 2018

נראה לי שפספסת…
כל מה שקורה עכשיו בכלל לא קשור בלברון.
הבינו בקליבלנד שהוא עוזב, ולכן כבר לא מתחשבים בדעתו. הוא ישאר עד סוף השנה, והם בינתיים מתכננים את היום שאחרי.
הביאו את קלארקסון ונאנס, שהם צעירים, ואולי יהיו טובים בעתיד, יש להם בחירת דראפט, הביאו את רודני הוד שיש לו פוטנציאל… ואולי יעשו עוד.
קליבלנד מתכוננת ליום שאחרי – הכוונה היא להיות קבוצה לגיטימית בליגה ולא לחזור לימי הטאנקינג הנוראיים מהעבר הדי קרוב. עלתה פה כתבה בימים האחרונים שגם להיות קבוצה לגיטימית ולא קונדידטורית זה סבבה, וזה מה שקליבלנד מקווים להשיג.
הפעם אני חושב שלברון לגמרי לא קשור לזה והוא אפילו לא ידע מכל זה.

בלי קשר, הסיבה היחידה שאני אוהב את לברון היא שהוא שחקן אדיר בקנה מידה היסטורי שנדיר מאד לראות. כל קבוצה שהוא לוקח הולכת רחוק, אז גם ברמה הקבוצתית הוא הצלחה מבחינתי. אתה די מכליל פה עם הקביעות שלך לגבי מי אוהד לברון ומי לא.

דורפן 8 בפברואר 2018

לא חושב שלברון איבד איזשהו שחקן נחוץ. הם חיזקו לו את הקבוצה. זה שהוא יעזוב בקיץ (אני בכלל לא בטוח) – לא אומר דשהוא לא רצה להפטר מכל הלא מתפקדים עכשיו

שמעון 8 בפברואר 2018

איזה חיזקו? הביאו לו נגרים ילדים שלא מסוגלים לעשות סל. לברון יושפל עד עפר. אני לא אופתע אם בסוף העונה או בקרוב בלאט חוזר לאמן שם, זה יהיה סגירת מעגל (הוא גם ככה מקבל את הכסף של החוזה על העונה הבאה)
מנסים לזרוק גם את גי אר ולאב (את לאב לא יביאו בחינם).

Srtest - ארטסט 8 בפברואר 2018

בוא נגיד שאם היית אומר לי שאפשר להשתין אין אף אחד פה הייתי מתאפק.

ניינר / ווריור 8 בפברואר 2018

אני חושב כמוך שעשו ללברון כיפה אדומה. הולכים על העתיד בלי לברון וחבורת הפנסיונרים שהיו נתקעים איתם אחרי שלברון יברח. צעד חכם של הקאבס שממזער מעט את הנזקים מהטרייד על קיירי

שמעון 9 בפברואר 2018

זה הסנדק. גילברט היה באמצע בר מצווה :)

ניינר / ווריור 8 בפברואר 2018

היום הזה חוזר ומדגיש את הטרייד הגאוני של איינג' שתפר את הקאבס מכל הכיוונים. חיזק את הסלטיקס, החליש את הקאבס והביא שחקן על תמורת אוסף של עגלות

dmc 8 בפברואר 2018

השמטת בחירת דראפט של ברוקלין שהייתה העיקר עבור קליבלנד

ניינר / ווריור 8 בפברואר 2018

הם שמרו על הבחירה של ברוקלין, העבירו את הבחירה שלהם

dmc 8 בפברואר 2018

כתבת שאיינג' "הביא שחקן על תמורת אוסף של עגלות" אבל לא ציינת את הבחירה

shadow 9 בפברואר 2018

גם אתה לא מציין את ההבחנה המגוחכת שלך בתחילת העונה. כל אחד ומה שבא לו לציין.

שמעון 8 בפברואר 2018

איינג לא קשור לזה בכלל. גילברט לא נרדם כמו 2010 והבין שלברון הולך, גם קיירי הבין ולכן ביקש את הטרייד, לברון לא קלט שחשפו את המהלך שלו וקיבל זין. הוא רצה להשאיר את גילברט עם הזין ביד ועם עוד חוזה נוראי של דיאנדרה גורדן.
לברון החזיק את גילברט עם הקולר ואת דיויד גריפין ובמשך שנה וחצי עשה הכל כדי לפטר את בלאט וסירב לקרוא לו קואץ סתם כי בלאט לא בא לו טוב בעין.
היום הקארמה הכתה גילברט יודע שזה נגמר אז הוא יזיין את לברון כמה שיוכל עוד בהמשך.

לברון יש לו אופציה לביים פציעה שאני מאמין שזה מה שיקרה כי הוא לא ישא השפלה כזאת והדחה עי קיירי, המורשת שלו חשובה.

kirma der faux 8 בפברואר 2018

בעיקר כואב לי על אייזיאה בכל הסיפור הזה. מאוד מקווה שהוא ימצא שוב מאמן שמצליח לקבל ממנו את ההתקפה המופלאה שהוא מסוגל לתת, ולהחביא אותו מספיק טוב בהגנה.

בינתיים טריויה מעניינת בהתהוות:
במידה והסלטיקס והקאבס נפגשים שוב פלייאוף, רק תשעה שחקנים בשתי הקבוצות ביחד ישחקו את שתי הסדרות עם אותה קבוצה. אני מניח שזה יהווה שיא כלשהו…

שמעון 8 בפברואר 2018

איזייה קיבל זין איך הוא אמר לאיינג תכינו את משאיות הברינקס חחח הוא יקבל שכר נמוך, אין לו ביקוש יותר מידי והוא מזדקן ואחרי פציעה. המזל לא שיחק לו מה שנקרא.

shadow 9 בפברואר 2018

על מה כואב לך? על שחקן שהימר על עצמו ונכשל?
כנראה לא סיפרו לו את המשל על הדג אז עכשיו חותכים אותו בצלחת

שמעון 9 בפברואר 2018

הוא עשה שטות שפלט את המשאיות ברינקס אבל איינג היה מזיין אותו גם ככה, הוא נפל על חוסר מזל, סיים חוזה לא בזמן אחרת היה מקבל מקסימום מקבוצות אחרות.
אפשר לומר שלברון דפק אותו פעמיים גרם לו לבוא לקאבס ואז העלים אותו לחלוטין, שריץ פול ישלם לאיזייה את משאיות הברינקס :)

איציק 9 בפברואר 2018

כשהיה פוסט על המעבר של IT לקליבלנד כתבתי ש-IT לא יהיה רכז אלה מה שלברון ירצה שיהיה. כיון שפרט לרכז הוא לא יכול להיות שום דבר אחר, אז כנראה יהיה מחמם ספסל, מביא מגבות וכדורים. ירדו עלי חזק באותן תגובות. אז הרי התוצאה. אצל לברון זה My way or noway. אין אפשרות אחרת.

שמעון 9 בפברואר 2018

תומאס הוא שחקן שחייב כדור ביד וסקורר עם כדור ביד, ליד לברון שחקן כזה לא יכול לפרוח, לברון צריך קלעים סביבו לא רכזים שחקנים כמו רדיק, קורבר, סי גי מקולום, שחקנים עם תנועה שיכולים לעשות מהלכים פה ושם ועם קליעה.
הרכז בקליבלנד זה לברון באמת, זה שהוא מוגדר סמול פורוורד זה כי תמיד יש איזה גמד שמעביר כדור מחצי לחצי ונחשב רכז.

גם ראסל כזה (זה לאו דווקא דבר רע), הוא אפקטיבי שהכדור אצלו וגם הוא צריך שחקנים שהם תותחים אבל לא צריכים תמיד את הכדור כמו גורג, כמו דוראנט כמו רדיק.

shadow 9 בפברואר 2018

לברון משקיע בהגנה על כוכב היריבה?
הלו זה 2018 לא 2013.

לברון לא מסוגל לשמור על צב. כמות הפוסטרים שהוא קיבל השנה יכולה בעיקר לעזור לחשבון הבנק שלו. הוא לא שומר כבר שלוש שנים.
ג'יימס הארדן נראה כמו הכפפה ליד לברון של העונה.

shadow 9 בפברואר 2018

זו היתה תגובה לארון השני לא ברור למה זה מופיע פה

shadow 9 בפברואר 2018

קוזמה אינגרם רנדל ובול זה אחלה בסיס.
לליקרס יש מקום לשני מקסימום אז בטוח יהיו כוכבים בתור.

מתפלל שווסטברוק יגיע אולי עם קליי טומפסון יכול להיות מעניין.

shadow 9 בפברואר 2018

שוב תגובה לאורן מלמטה. שיגע אותי השירשור הזה היום

אורן השני 9 בפברואר 2018

ומה היה קיירי? עציץ?

שמעון 9 בפברואר 2018

קיירי למד והסתגל וקיירי ב-10 רמות שחקן יותר טוב מתומאס. לתומאס לא היה זמן, היה כאוס בקבוצה. איציק צודק

איציק 9 בפברואר 2018

כיוון שלא רצה להיות עציץ, ברח.

אורן השני 9 בפברואר 2018

בכוונה לא התייחסתי לתומאס ששיחק רק 15 משחקים באמצע העונה אחרי פציעה. גם מצאתי לאיציק דוגמה נגדית וגם הוא מתבסס לדעתי על מדגם קטן בסיטואציה מוזרה ולא מייצגת.

אורן השני 9 בפברואר 2018

לדעתי לברון צריך גארד סקורר שעושה נקודות לבד בדקות שהוא משקיע יותר בהגנה על כוכב היריבה, במיוחד בפלייאוף. עשיתם ממנו ראסל וזה לא מדויק.

איציק 9 בפברואר 2018

אתה שוב מוכיח את הטענות שלנו "לדעתי לברון צריך גארד סקורר שעושה נקודות לבד בדקות שהוא משקיע יותר בהגנה על כוכב היריבה…" הוא צריך יס מן, עציץ שעושה מה שלברון מחליט בשבילו מה לעשות. מתי לעמוד בצד ולא להפריע, מתי לכדרר ומתי… קיירי לא מוכן להיות כזה; תומס לא מסוגל לבצע את כל הרצונות של לברון.

אורן השני 9 בפברואר 2018

איציק, אתה מציג ספקולציות שלך כעובדות, בכיף.

shadow, האובייקטיביות שלך מורגשת בכל תגובה. אתה מת שלברון יבוא ללייקרס, לפחות ככה הם יעשו פלייאוף פעם אחת, אחרת תישארו בתחתית עם הקרקס של לבאר.

גילוי נאות, אני לא סובל את איך שלברון מתנהג אבל הוא שחקן כדורסל ענק, כל הדיבורים על מה השחקנים סביבו רוצים הם ספקולציות, תביאו לי ראיון אחד רציני שמישהו מתלונן עליו.

shadow 9 בפברואר 2018

אורן כולם יודעים את דעתי על לברון. אוי ואבוי ללייקרס אם הוא יבוא. יש שם אחלה קבוצה ואפילו אם הם מביאים את פול ג'ורג' לבד הם עושים פליאוף וממקום גבוה.

לגבי מה שרשמת על לברון תרשה לי להגיד לך, תביא לי ראיון אחד רציני של מישהו שמתלונן על קים ג'ונג און או פוטין.

איציק 9 בפברואר 2018

הספקולציה שלי לא יותר ספקולציות משלך (גם בכייף :-)) רק ששלי נתמכות בתצפיות, ועל מה שלך?

אורן השני 9 בפברואר 2018

shadow, לא נימקת מה הצרה הגדולה בהגעתו אז אין לי איך להתייחס.

לגבי המשפט האחרון – אם ככה אף אחד לא הוכיח שום דבר, לא ברור לי למה אתם בטוחים שאתם צודקים. מילא הייתה איזו הדלפה מחדר ההלבשה, שחקן ממורמר בעילום שם (ולא מישהו שנזכר היום במה שקרה במיאמי), משהו. להגיד סתם שהוא דיקטטור והמאמן וקובע הכל וכו' זה לא רציני.

אורן השני 9 בפברואר 2018

איציק, מה התצפיות? 15 משחקים של אייזיה תומאס שלא התאים וחזר מפציעה באמצע העונה? או הפי 10 של קיירי?

אני לא טענתי שום דבר, רק מראה לך שלסובב כל דבר שקורה כדי לתמוך בטענה שלך לא מוכיח אותה.

איציק 9 בפברואר 2018

אורן, התצפיות הם לא על IT אלה על ההתנהגות של לברון במשך שנים רבות. מתוך תצפיות אלו נתתי ניבוי על מה שיקרה עם IT לפני שהוא שיחק דקה אחת עם לברון. אני מסכים שבסופו של דבר יצא לו לשחק פחות ממה שאפילו אני צפיתי, אבל כעובדה, הניתוח שלי דאז היה די מדויק.

אורן השני 9 בפברואר 2018

סבבה, תאמין לי שאני מרוצה מהמצב. מכאן ועד להאשים את לברון בכל רע הדרך ארוכה.

איציק 9 בפברואר 2018

הוא ממש לא אשם בכול דבר רע והוא שחקן אדיר, אבל יש לו פגם חמור, ללא קשר לתכונות הטובות שיש לו.

shadow 9 בפברואר 2018

אורן אתה גורם לי להרגיש שלא ראית אף משחק בשנים האחרונות. לברון הוא סוס מת. השיא שלו מאחוריו וכל שנה שתעבור הוא רק ירד עוד.

סגנון המשחק שלו ככל שיתבגר יהפוך לנטל הרבה יותר ממה שהוא כבר היום.

שנה הבאה הוא כבר בן 34. תסביר לי אתה למה קבוצה בבניה עם שחקנים צעירים מבטיחים צריכה למקור את העתיד שלה בשביל שחקן בן 34 שגם בשיאו הוא קבלן הפסידים בגמרים.

לייקרס נמצאת במערב ובמערב יקצצו את לברון עד דק. זה לא המזרח פח ששם הוא יכול לשחק אותה "מלך".

shadow 9 בפברואר 2018

למכור*

אורן השני 9 בפברואר 2018

סוס מת זה הגזמה. ללייקרס אין צעירים כאלה מבטיחים וגם לא סבלנות, ואיך כ"כ הרבה כוכבים שעומדים בתור להגיע, בטח שלא ברמה של לברון.

איציק 9 בפברואר 2018

האמת היא, לונזו בול, אבא שלו, IT ולברון יכול להיות מאד מעניין, ריאליטי עם פיצוץ ידוע מראש. אני בעד.

Kirma der faux 9 בפברואר 2018

כואב לי על שחקן שנתן עונת שיא מדהימה, הוביל קבוצה חסרת כישרון יחסית לגמר מזרח, ואז נפצע ונשלח בטרייד, ועכשיו התדרדר לסוג של פאנץ' ליין. התאהבתי בבחור קשות שנה שעברה ואני ממש מתבאס בשבילו. ממש לא בקטע הכלכלי.
מצד שני לעבור בפבואר מקליבלנד לאל. איי זה לא הדבר הכי נורא שיכול לקרות לבן אדם.

שמעון 9 בפברואר 2018

בבוסטון יש מאמן שכל נגר שם נראה זהב כמו סמארט ורוזייר וכל אלו, שים אותם בפיניקס ותראה איך נעלמים מהמפה.
יש מאמן שיודע להוציא מהשחקנים מקסימום ולחבר אותם.

לברון הוא מאמן חלש, הוא לא טקטיקן ולכן איזייה תומאס לא יכל להשתלב במערכת שלו, אפילו אני לא חשבתי שיהיה כ"כ גרוע אבל הוא חזר מפציעה והתחילו להיערם הפסדים, זה גם חוסר מזל, לא בטוח שזה אשמת איזייה בכלל (לא מדבר על השמועות לגבי האופי וחדר ההלבשה אלא מקצועית), לצפות ששחקן שחזר מפציעה יתאקלם תוך חודש במערכת קורסת זה לא הגיוני.
נפל עליו חוסר מזל ותו לא, זה החיים, שחקנים כמו אוון טרנר מקבלים 17 מיליון וגארו הולידיי מקבל 25 מיליון ותומאס ולו וויליאמס מקבלים 6 ו-8 מיליון, צריך פיס בחיים ולסיים חוזה בזמן.
השנה הבאה הולכת להיות עם צמצום קטלני במשכורות וכרגע העידן שבו נגר מקבל 15-20 מיליון דולר לעונה נגמר.

shadow 9 בפברואר 2018

שחקן כמו איזיה לא מתאים לכמעט אף קבוצה. בטח לא כסו עם שאיפות.
מה לעשות שבגובה שלו הוא חור בהגנה ובאמת שזה כמעט בלתי אפשרי להחביא אותו.
העונה הקודמת שלו בבוסטון זה פוקס מארץ הפוקסים. הוא יכול לפרוח בקבוצות כמו סקרמנטו שאין באמת על מה לשחק. הוא יכול לעשות את זה אולי גם בלייקרס אם הוא לא גמור מהפציעה ואולי גם מנטלית. הבעיה שלליקרס זה לא יעזור להיות טובים יותר. לדעתי קלארקסון טוב ממנו בהרבה

איציק 9 בפברואר 2018

דווקא עם הגובה שלו מאד קל להחביא אותו, רק שזה לא פותר את בעיות ההגנה ;)

shadow 9 בפברואר 2018

חחחח. תכלס עם הגובה שלו הכי קל להחביא אותו בספסל או בחוף המערבי.

Kirma der faux 9 בפברואר 2018

הענין הוא שאיזיאה היה כבר בתוך השיטה הנדירה הזאת שעובדת בשבילו, והוא שם את העבודה ואת הגוף והיה קרוב למלכות הסלים, והרבה בזכותו הגיעה בקיץ תגבורת התקפית, אבל הוא נפצע ובוסטון (בצדק מבחינתה) זנחה אותו, וזה מבאס.
בקטע הכלכלי יכולת ההזדהות שלי עם צערו של מי שמרויח שישה מיליון דולר בשנה די מוגבלת בלי קשר לשכר שמקבלים שחקנים פחות מוצלחים ממנו.

אסף 8 בפברואר 2018

7 שנים לברון העביר בקליבלנד, 4 מתוכן הפך את הקבוצה לקונטנדרית בלי אולסטאר סביבו. אין שחקן קרוב לרמתו, היום או פעם, שהיה מוכן ומסוגל לעבור שנים כאלה.
אבל הזיכרון קצר ועכשיו ״שום דבר מעבר ללברון עצמו”.
אגב, אפשר לחשוב את מי הביאו לו היום. ג׳ורג׳ פאקינג היל.

איציק 8 בפברואר 2018

אם אני צריך להמר, אז זה בלאט שסידר הכל מאחורי הקלעים כך שהכל ייפול על לברון. גאוני.

אמיתי 8 בפברואר 2018

עזר בהכנת הכתבה- איציק (;

איציק 8 בפברואר 2018

דורפן זה השם הספרותי שלי ;)

צביקה פחחות 9 בפברואר 2018

אמיתי הרגת :)

דוד 8 בפברואר 2018

לברון איש חסר כבוד וביזנס-מן ענק
צריך להבין- לקליבלנד לא היה שום מוצא מהמצב. אפשר לסובב את זה איך שרוצים, אפשר להאשים את לברון, אפשר להאשים את אייזיאה שלא חזר מהפציעה- וגם בזה להאשים את לברון, אפשר להלין על הגנה איומה ומפורקת וחוסר תיאום בהתקפה, ושוב להאשים את לברון והכל נכון. אבל אותו זה לא מעניין, הוא רוצה אליפות השנה ואם זה אומר לזרוק הכל ולקנות חדש אז לזרוק הכל זה יהיה. brand new, נראה מה הוא יעשה עם קבוצה חדשה מהניילונים.
מה שבטוח, אם אני אוהד קליבלנד אני די מרוצה.

Srtest - ארטסט 8 בפברואר 2018

קודם כל הפונקציה של "שווה את הכסף" רחוקה ממימוש בתנאי שוק ואהדה שהם מוכתבים מלכתחילה ונוטים נגד הפשטות של, נניח, עושה את העבודה.

עכשיו חוצמזה, סטיבן איי סמית'? חבל רונן, חבל. ספיקינג אוף פלופ.

Lord Anthony 8 בפברואר 2018

הטריידים האלו זה הכל חוץ מלברון, זרקו את כל השחקנים המנוסים תמורת לא ממש ברור מה.
זה יהיה אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלו אם לברון יצליח לקחת את הקבוצה הזאת לגמר השנה.

שמעון 8 בפברואר 2018

הוא לא יקח כלום לגמר, הוא יביים פציעה שתגמור לו את העונה חכה תראה. אני אופתע אם הוא יסכים להשתתף בפלייאוף.

אחד שחושב את עצמו 8 בפברואר 2018

מודה שהתבלבלתי לרגע וכתבת על מסי.
בכל מקרה, פוסט מדויק ולדעתי נכון מאוד גם לגבי המקבילה של לברון בכדורגל.

אחד שחושב את עצמו 8 בפברואר 2018

מודה שהתבלבלתי לרגע וחשבתי שכתבת על מסי.
בכל מקרה, פוסט מדויק ולדעתי נכון מאוד גם לגבי המקבילה של לברון בכדורגל.

אביעד 8 בפברואר 2018

קליבלנד פוסט הטרייד דדליין היא קבוצה יותר מאוזנת ופחות טובה.
מגינה יותר טוב ומתקיפה פחות טוב. התלות בלברון בהתקפה היא עצומה. זו חבורה שלא מייצרת לעצמה מצב זריקה.
קליבלנד תיראה טוב יותר בקיץ וזו כנראה מטרת הטריידים. להתכונן ליום שאחרי לברון…

Srtest - ארטסט 9 בפברואר 2018

מתי ראית לאחרונה את רודני הוד? לייצר מצב זריקה לעצמו ולהיות אתלט זה פחות או יותר מה שהוא עושה.

Lord Anthony 9 בפברואר 2018

קליבלנד של לפני הטרייד היתה קבוצת הגנה נוראית, עכשיו במקרה הטוב היא תהייה קבוצת הגנה גרועה.
מצד שני מלהיות קבוצת התקפה טובה יש סיכוי שהם יהפכו להיות קבוצת התקפה בינונית.
אכן בנו שם קבוצה מאוזנת יותר – בינונית גם בהגנה וגם בהתקפה.

דוד 9 בפברואר 2018

מה שבטוח- ממוצע הגיל של החמישיה ירדה עכשיו באיזה 8 שנים. זה דבר ענק שכבר העונה יהיו לו השלכות.

שמעון 9 בפברואר 2018

זה שהיא צעירה וסקסית לא אומר שהיא טובה במיטה כמו שחקנית פורנו מנוסה.

איציק 9 בפברואר 2018

אני מבין שיש לך הרבה ניסיון עם שחקנית פורנו מנוסה ואתה ממליץ ;)

שמעון 9 בפברואר 2018

חח האמת יש שגרתי באוסטרליה לפני 10 שנים יצאתי עם אחת כזאת (:

AdamB 9 בפברואר 2018

המזרח עכשיו פתוח כמו שלא היה הרבה זמן. בוסטון טורונטו קליבלנד ולדעתי גם וושינגטון ומיאמי בתמונה. כשמילווקי יכולה להדיח כל אחת מהן בסיבובים מוקדמים.

שמעון 9 בפברואר 2018

טורנטו זה פחים, פיקציה לאורי לא שחקן.

בוסטון או מילווקי תיקח את המזרח. דטרויט תגיע לפלייאוף אינדי או מיאמי ישארו בחוץ.

פרפר נחמד 9 בפברואר 2018

חח מה נסגר???

זה הפוסט הכי לא בכיוון שלך דורפן מאז שאני זוכר.
המון אי דיוקים וראיית מציאות מדומה.

לברון לא היה אחראי על כלום בחלון ההעברות האחרון ואף אחד לא שאל אותו. אם כבר איפה שאפשר הלכו נגדו.

הבלאגן בקליבלנד נוצר אך ורק בגלל לברון כי רק בגללו לא יכלו לבצע טריידים על נכסים ושילמו חוזים בלתי סחירים מלכתחילה. הקבוצה היתה מוחזקת כבת ערובה כחלק ממסע הנרקסיסטיות של הוד מעלותו.

והוא ממש לא אהוב על ידי רוב השחקנים ואפילו די ההיפך.

אריאל גרייזס 9 בפברואר 2018

אני חושב שהדבר שהכי מייצג את לברון קרה ערב לפני, עם בלוק קריטי ואז סל ניצחון בשניה האחרונה של הארכה, אבל זה אני

דן דן 9 בפברואר 2018

מסכים. לצערו, אני לא חושב שהוא יכול לעשות את זה לאורך 4 סדרות של 7 משחקים למשך 40+ דקות ואין לו יותר שחקן כמו קיירי שיכול לקחת את עול הובלת המשחק/קליעה/תשומת לב ההגנה שתאפשר לו לנוח בזמן המשחקים ולא להיקלע לפיגור גדול

אריאל גרייזס 9 בפברואר 2018

כנראה שאתה צודק אם כי היריבות במזרח באמת לא מספיקות טובות כרגע. אם היה לו מאמן טוב הייתי בכל זאת מאמין בו, כרגע פחות

איציק 9 בפברואר 2018

איך זה בדיוק מייצג אותו?

shadow 9 בפברואר 2018

זה מייצג אותו כמו שהשמש מייצגת את הלילה.

שמעון 9 בפברואר 2018

לברון מייצג את משחקי הכס ובית הקלפים יחד

דן דן 9 בפברואר 2018

ההוכחה שהטריידים נעשו מאחוריי גבו או לפחות לא בשיתופו של לברון: הם לא ויתרו על הבחירה של ברוקלין כדי להשיג את דיאנדרה ג׳ורדן, משהו שאולי היה הופך אותם למתחרים לגיטימיים מול מנצחת המערב…,

גילברט עשה בשכל, הביא שחקנים צעירים, נפטר מכל מיני חוזים ושחקנים שעבר זמנם ועדיין שמר את בחירת הדראפט של ברוקלין ככה שאפילו אם לברון עוזב לא תשאר אדמה חרוכה.

מבלים מאוד חכמים, ללברון אין קשר אליהם

דן דן 9 בפברואר 2018

מבלים = מהלכים

James 9 בפברואר 2018

הקאבס התחזקו קצת. שמרו על הבחירה של הנטס. מהלך טוב. ווייד ורוז גמורים. תומאס שחקן בליגה הסינית עונה הבאה. קראודר היחיד ששווה משהו וגם זה לא המון.

7even 9 בפברואר 2018

םא היו מצליחים להיפטר גם מ JR וגם מ TT בכלל היו משחקים אותה.
הם עשו חריש…אבל משני השחקנים שתוקעים אותם בתקרה אם לא נפטרו.

סהר 9 בפברואר 2018

שניהם חברים של לברון. ההיסטוריה כבר הוכיחה שדורפן צודק במסקנות שלו. אז גם לדעתי זהו טרייד טוב לקליבלנד והכל בהסכמת או יוזמת חברון.

NoOne 9 בפברואר 2018

זה הכל מתוכנן שלברון בא לפילי בקיץ.
למה אתם חושבים קולאנג'לו לא עשה טרייד כשהם צריכים נועשות שחקני ספסל שמוסגלים לקלוע , הוא שומר את הקאפ ספייס בשביל לברון.

NoOne 9 בפברואר 2018

נואשות

דורפן 9 בפברואר 2018

פילי במצב מצויין להחתים אותו באמת וזה הגיוני מבחינתו. הצעירים עוד על חוזים מקוריים. הם לא יתעצבנו מהמעמד שלהם כי הוא יעזוב לפני שיהיו בני 25

שמעון 9 בפברואר 2018

פילי זה הקבוצה הכי טובה במזרח אם לברון חותם אצלנו והוא שוב מקבל כרטיס חופשי ל9חות 3 שנים בגמר. אבל בן סימונס יאכל אותה מבחינה אישית. אבל הוא לא יחתום בפילי. הוא ופול גורג בלייקרס עם סיכוי קלוש לקליפרס. מה שבטוח זה יהיה באל איי

shadow 9 בפברואר 2018

הבאת לברון נחשב כחלק מהפרוסס או כחלק מגניבת הדעת?

שמעון 9 בפברואר 2018

לברון לא יתקרב לפילי, הוא יהיה באחת מהקבוצות של אל איי, זה העתיד שלו להיכנס לתעשיית הקולנוע ואחרי זה לרוץ לנשיאות..

shadow 9 בפברואר 2018

השמועות אומרות שהוא רוצה להיכנס שותף בליקרס מה שמעלה את סף החרדה שלי.

הוא בחיים לא יכול להיות נשיא מהסיבה הפשוטה שאין לו ביצים.

shohat 9 בפברואר 2018

המהלך מיועד לשפר הקבוצה השנה, כשקיבלו את היל והוד בלי לוותר על שום דבר חשוב. אם היו רוצים לבנות לעתיד לא היו מעמיסים את החוזה של קלרקסון ומוותרים על בחירת דראפט אלא מפנים cap space ומצמצמים התחייבויות, זה בדיוק מה שהלייקרס עשו.
הטרייד צריך להיבחן ביחס לאלטרנטיבות. סך הכל נראה שעשו המיטב כדי לנסות לחזור לתחרותיות, למעט השימוש בבחירת הדראפט מברוקלין (בצדק, מה גם שאחרי שהבחירה של קליבלנד נשלחה ללייקרס, הם מנועים מלעשות טרייד על הבחירה של ברוקלין).
לדעתי לברון היה מעורב בכל ההחלטות.

רומן 9 בפברואר 2018

רוצה להזכיר לכולם בהזדמנות זאת את מה שאמרתי כשהוא דחף את דיוויד בלאט בזמנו.
"בלאט חייב להגיד לו את המשפט הבא: אתה אצלי סיימת, קח את הדברים שלך ועוף לי מהעיניים. אם בלאט לא יגיד לו את זה קריירת האימון שלו תיגמר.
נו ואיפה בלאט עכשיו?

גים שוורץ המלך 9 בפברואר 2018

באמת איפה בלאט? כבר לא מאמן בקבוצה הראשונה שנות דור מקליבלנד שזכתה באליפות.

סהר 9 בפברואר 2018

נו באמת. היה אומר את זה ללברון והיה מפוטר תוך שעה. חוץ מפופןביץ אף מאמן לא יותר גדול מהסופרסטאר שלו . ככה זה וככה יהיה. למה מסי לא קובע עם מי הוא רוצה לשחק ואיך? וזה בסדר גמור.

רומן 9 בפברואר 2018

יש מצבים בחיים שאתה חייב להגיב ישר, אינסטנט.
כל הקשקושים הניאו ליבלרים והדיבור האמריקאי הלא ברור, לא ישנו את העובדה שאנחנו יונקים.
אם מישהו נותן לאשתך פליק בתוסיק, אתה חייב ישר לתת לו אגרוף לפנים, בלי לחשוב, אחרת אתה מאבד את הזכות שלך בעולם הזה. כנל מאמן שהכוכב שלו מתגרה בו, חייב להעיף אותו ישר, בלי להתבלבל בכלל. זה אינסטנט קול. בלאט לא עשה את זה, והוא איבד את הליגיטטמציה שלו כמאמן. אמרתי את זה אז ותראה מה קרה.. אם היה מעיף את הפרחח המגודל הזה, יש מצב שהיה מפוטר, אבל היה שומר על הכבוד שלו, חודש חודשיים והיום חוטפים אותו קבוצות מצוינות. במקום זה הוא מאמן באיזה קבוצה איזוטרית בטורקיה.. תקרא לזה קארמה תקרא לזה איך שבא לך, לפעמים בחיים פשוט אין לך ברירה ויש רק דרך אחת נכונה להגיב

אריק 9 בפברואר 2018

בניגוד לסיינט קרי שמוכן לשחק עם מלא סופרסטארים ביחד. צדיק!

איציק 9 בפברואר 2018

נכון, לברון לעומתו מסדר פרנסה וחוזי עתק לחברים שלו. צדיק!

אמיתי 9 בפברואר 2018

תראה איזה עולם- אפילו באולסטאר נתנו לו לבחור את הקבוצה שלו

איציק 9 בפברואר 2018

ועכשיו מחליפים לא את כולה. טריידים אחד אחרי השני ;)

בני תבורי 9 בפברואר 2018

בדיוק אריק, הקדוש קרי לא צריך לדאוג לכלום, הכל מסתדר מסביבו.

איציק 9 בפברואר 2018

בגלל זה הוא קדוש :-)

דורפן 9 בפברואר 2018

אבל למה זה קורה בני? למה שחקנים לא מבקשים לברוח משם?

אריק 9 בפברואר 2018

נראה לי שכולם ממציאים לעצמם סיפורים כדי שיוכלו להמשיך לצפות בכדורסל ברמה הרגשית ומחפשים גוד גיי ובד גיי.
כל הכוכבים היום מחפשים קבוצות על כי אין להם סיכוי אחרת.
הליגה הזאת חולה מאוד עם קבוצה בכלל יכולה להחליף חצי סגל באמצע העונה. איך בכלל נוצרת הזדהות שם עם כל הפריש מ

אריק 9 בפברואר 2018

כל הפריש מיש הזה?

בני תבורי 9 בפברואר 2018

זה כבר לא מוצא חן בעיני להסכים אתך מאוד, תרגיע.

איציק 9 בפברואר 2018

בני, הרבה יותר פשוט, אל תסכים ;)

איציק 9 בפברואר 2018

תשאל את יניב פרנקו. שנה שעברה הפועל תל-אביב החליפה לא חצי סגל, אלה שני סגלים כנראה. האם הזדהות האוהדים עם הקבוצה נחלשה? להערכתי לא. היה מירמור ודרישות לשינוים בניהול אף לא ירידה בהזדהות. שים לב גם מי שינו חצי קבוצה? בגדול, קליבלנד. השאר עשו טריידים יותר צנועים אם בכלל, GS ו-SA כדוגמה. עכשיו תעשה 1+1.

דאג קולינס 9 בפברואר 2018

פריי = גמור כשחקן
שמפרט = גמור
אייזאה = לא מתאים
וויד = גמור
רוז = גמור
ד ג׳ורדן לא משהו להתלהב.
קלרקסון, היל, נאנס ו הוד טובים בהרבה. מסקנה דורפן צודק. המיטב שיכלו לעשות למען לברון.

איציק 9 בפברואר 2018

כל זה בטל בשישים. השאלה היא לא האם זה הכי טוב שיכלו לעשות למען הוד מלכותו, אלה האם זה נעשה בהנחייתו/אישורו או ללא ידיעתו. אם לא קבלו את ברכתו זה חמור מאד ללא קשר לתוצאה שהתקבלה.

נועם 9 בפברואר 2018

לא בטוח מי היה אחראי למהלכים האחרונים של הקאבס, האם זה לברון או גילברט. אבל אין ספק, ואפשר לשמוע את זה כמעט בכל התבטאות של לברון עצמו, שהוא לא רואה את עצמו כחלק מהקבוצה. הוא מעל הקבוצה. הוא אפילו לא המנהיג של הקבוצה. הוא לא מוביל את הקבוצה לזכיה בתארים, אלא הקבוצה היא הפלטפורמה שאמורה להביא אותו לזכיה בהם, ותו לא. כלי עבודה, שיש לו אפס חשיבות כשלעצמו.
זה נכון בקליבלנד של היום וזה היה נכון גם במיאמי.

שמעון 9 בפברואר 2018

לברון היה מלך היום הוא כבר לא. התמונה הזאת שדורפן שם הכי לא קשורה למציאות. אני מאד מקווה שלברון לא יביים פציעה ויתמודד בפלייאוף זה יהיה מצחיק איך הוא הולך לרדות בכל הצעירים האלו ולהמשיך להציף ספינים.

shadow 9 בפברואר 2018

אני לא יודע על מה רוב האנשים מדברים פה אבל קליבלנד התחזקה משמעותית. זה כנראה לא יספיק לה כי הכוכב שלה זה עדיין לברון. אלוף ההפסדים בגמרים.

שוב ניתן לראות איך אף כוכב לא מסכים לבוא לשחק עם לברון מה שאמור לרמוז לכמה עיוורים פה על העובדה שרוב השחקנים פשוט לא סובלים אותו ולא מעוניינים להעביר דקה לידו אפילו עבור האופציה להפסיד איתו בגמר.

אז מה היה לנו? את המגיבים 7even ו- dmc שצחקו כשאמרתי שאייזיה פח וקיירי לא רואה אותו ממטר אבל מופיעים פה לא מעט וממשיכים לקשקש ללא בושה. במקרה של 7even כנראה שאין כבר מה להתפלא אחרי מופע האיימים שלו פה באחד הפוסטים.

כנראה שהמגיבים אלון ואלעד כבר לא יגמלו מהבכי על מר גורלו של לברון ועל מר גורלה של הליגה. עצוב בעיקר בשבילם.

שמעון לפחות תן קרדיט על ההימור/קביעה ;)

הסיוטים שאני מקבל עכשיו על לברון בלייקרס רק התחזקו. אני מקווה שזה לא יתממש. זה יגמור את הקבוצה לשנים.

שמעון 9 בפברואר 2018

נותן נותן, אמרת מהתחלה שלברון לא יצא מהמזרח, אחרי הטרייד הזה הוא בטוח לא יצא מהמזרח.

אגב אם היוורד לא חוזר אני לא בטוח שבוסטון זאת שתהיה בגמר אם כי הם בעלי הסיכוי הכי טוב והסגל הכי טוב במזרח. הם לא קבוצה עוצמתית, בהרבה משחקים העונה הם נקלעו לפיגורים מטורפים ובחלקם יצאו, זה לא יקרה בפלייאוף. קורה להם המון שהם נקלעים לפיגורים ענקיים, אני לא רואה אצלהם עוצמה.

מילווקי יכולה לקחת את המזרח העונה, יש לי תחושת בטן שבלדסו יתן חתיכת פלייאוף, זה רק תחושת בטן.

לברון עדיין זה לברון ויש לו סיכוי של של סביבות ה-40% לקחת את המזרח גם עם הסגל הזה שדומה לסגל 2007 שלו.

מה שאני לא מסכים איתך זה שהקאבס התחזקו, הוא קיבל נגרים ובתולים שיאכלו קש בפלייאוף, היל סתם אוברייטד.
רודני הוד יעלם ליד לברון יותר ממה שאיזייה נעלם לידו.
לארי נאנס סתם נגר שיודע להטביע.
לאב לא סובל אותו ויועבר בסוף העונה, אני מוכן לשים כסף עם מי שמעוניין.
טריסטן גם יעוף אם מישהו יהיה מוכן לקחת את החוזה שלו.

טריסטן וגי אר לא עברו אתמול כי לא נמצאו קבוצות שמוכנות לקחת את החוזה הזה אחרת הם מזמן היו בחוץ.
גי אר מידי פעם קולע שלשות, קורבר שחקן גמור.

עוד דבר שאני בטוח שאתה הולך שנה הבאה לקנות חולצה עם המספר 23, המהלך היחיד שיכול למנוע הגעה של לברון לליקרס זה אם גורג ישאר באוק ובשביל זה אוק צריכה לקחת אליפות או לגרור את גולדן סטייט לגיים 7 מה שאני מאד מקווה שיקרה אבל לא מאמין לרגע שיקרה.

shadow 9 בפברואר 2018

שכחת את קלארקסון שהוא אחלה החתמה.
והכי חשוב אחרי שהם שלחו את אייזיה ההגנה שלהם תתחזק משמעותית ורק זה לבד יכול להספיק להם.

הבעיה הכי גדולה שלהם היא שאין להם באמת מאמן מאז שפיטרו את בלאט. הפוקס שהיה להם עם ההרחקה של גרין גרם להם לחשוב שיש להם מושג אבל האמת היא שאין להם.

ברלה 9 בפברואר 2018

קרי מקבל את דורנט – דמוקרטיזציה של כדורסל
לברון מקבל את רודני הוד – עמוס בקלפים
Wtf?

אני עם שמעון בסיפור הזה.. ההנהלה מתכוננת ליום שאחרי לברון, אחרת היו משתמשים בבחירה כדי להביא חיזוק רציני. ככה צריך לשפוט את הטריידים ולדעתי אלו מהלכים לא רעים

שמעון 9 בפברואר 2018

לברון גמר, האליפות הבאה שהוא יראה זה אם הוא יצטרף לקבוצה חזקה שהוא מספר 2 או 3 שם, העידן שלו תם, זה ניכר כבר העונה במשחק ההגנה שלו שנעלמה לחלוטין וגם בהתקפה הוא כבר לא כזה גדול והוא רק ילך וידעך הוא בן 33, רק האגו ישאר. זה למה הוא קיבל את רודני הוד, הוד ב-2019 כבר ילבש מדים אחרים.

גילברט היום שולט בכל מהלך שנעשה בקאבס, אם יצא לו מכל זה גמר הרוויח כסף, אם לא אז הוא זיין את לברון, הוא מרוויח מכל הכיוונים.

shadow 9 בפברואר 2018

קרי קיבל את דוראנט כי הוא שחקן שכיף לשחק איתו.
ליד לברון אף אחד לא באמת רוצה לבוא לשחק. כימהוא לא באמת נותן לשחק. הוא גומר לשחקנים קריירות. קיירי היה חכם וברח בזמן.

לברון אם היה עם טיפה יותר שכל וטיפה פחות אגו היה צריך לנשק לקיירי את הרגליים על האליפות שהביא לו ולא לתת לו ללכת לשום מקום. איתו היה לו סיכוי לעוד אליפות אבל לברון הוא העונש של עצמו.

רוני 9 בפברואר 2018

חלאס עם השטויות של האחווה וההרמוניה. קרי קיבל את דוראנט כי היה ברור שזה יביא להם אליפות. קיירי החליט שהוא רוצה קבוצה משלו ועזב, בדיוק ההפך מדוראנט השפן.
איזה כוכב בדיוק היה פנוי כדי להביא ליד לברון עכשיו? אף אחד, אז הביאו מה שיש כי המצב היה גרוע בקליבלנד. מה כל הדרמה והרומנטיקה? משחקים כדי לזכות באליפות, לא כל השחקנים משתלבים טוב ביחד וחלקם עוזבים. בגולדן סטייט האימון והשיטה יותר טובים מבקליבלנד.
איפה האשמה של לברון בכל הסיפור? הוא לא צדיק גדול אבל גם לא רשע מוחלט, כוכב כדורסל עם אגו כמו ג׳ורדן/מג׳יק/דוראנט וכו׳.

ברלה 9 בפברואר 2018

קרי קיבל את דורנט כי הפסיד אליפות עם קבוצת 73 נצחונות ויתרון 2 משחקים בגמר. לא חושב שלברון בן אדם קל אבל זה לא מחנה צופים, זאת קריירה מקצוענית ושחקנים רוצים להתחרות על אליפות. עובדה שווייד ובוש הרגישו מספיק בנוח לשחק עם לברון. ובכלל למי הוא אי פעם גמר קריירה?
קיירי באמת בן אדם חכם בדרכו והוא הבין מה שכולם הבינו, שזאת שירת הברבור של קליבלנד ומכאן הקבוצה הזאת הולכת רק לרדת. אז הוא עשה מעשה והחליט לקחת את הגורל שלו בידיו, ובמקום שאיזה ג'נרל מנג'ר יזרוק אותו לאיזה חור בתמורה לבחירת דראפט וכמה חוזים נגמרים הוא עשה צעד ודרש טרייד. כל הכבוד לו. אם איינג' יכול לזרוק את אייזיאה אחרי הפלייאוף האחרון, אז אני לחלוטין בעד ששחקנים ינצלו את הכח שלהם בשביל להשיג מה שטוב להם בלי קשקושים על נאמנות וסמל. במובן מסוים לברון עשה את זה כל הקריירה ולכן הכי הגיוני שיילך ללייקרס. הוא ישתלב טוב עם רוח המועדון – רעש, צילצולים, מגלומניה, נפיחות עצמית ולא מעט הישגים

NoOne 10 בפברואר 2018

שמעון , אני מקווה שראית את הבית ספר שאמביד עשה לאהובך אנתוני דיוויס.
עשה ממנו צחוק 16 נקודות ברבע הראשון ו 20 הפרש .
משחק גמור .

שמעון 10 בפברואר 2018

ראיתי ראיתי עזוב אין לנא שחקנים לא כוחות. אני בכל יום לוקח את דיוויס על אמביד.

שמעון 10 בפברואר 2018

נו וואן תגיד אתה יכול להרחיב על הסיפור ההזוי של פולץ?? מה זה הדבר הזה יש לו איסה פציעה שאיש לא ידע שהוא סוחב מהקולגים או מה או שהוא בשנת חופש לשינו זריקה??

שמעון 10 בפברואר 2018

ונראה מי לא נותן לגיימס הארדן את האמויפי העונה. יש מקומות שקוראים לו גיימס הארד און (:

ינון יבור 10 בפברואר 2018

חברים

אנחנו עדיין מדברים (בפלייאוף) על קליבלנד עם לברון וקווין לאב, שני אולסטארים טופ 10. מול מי הם הולכים להתמודד? בוסטון וטורונטו שמוציאות מעצמן 120% בעונה הרגילה וחוזרות לגודלן הטבעי בפלייאוף? מילווקי או המכשפים הלא יציבים? פילי שעדיין בתהליך?
לברון מגיע השנה לעוד גמר – ושם – בין אם זה לפני או אחרי הטרייד – הוא מפסיד.
לכן בהקשר של העונה הנוכחית זו סערה בכוס תה. בקשר לעתיד – מסכים שהסימנים מלמדים את מה שאמרו כבר מזמן הפט שופ בויז:
"Go west, life is peaceful there"

שמעון 10 בפברואר 2018

באיזה עולם קווין לאב טופ 10????? הסגל שלו השני בטיבו במזרח אחרי בוסטון ושוב זה לברון כנראה בשנה שנתיים אחרונות בשיא שנותר לו וכן יש לו סיכוי טוב לקחת את המזרח אבל השחקנים שם עייפים מנטלית ואלו שהגיעו חסרי ניסיון שישלשלו לדעתי אבל זו לא תהיה הפתעה אם יקח את המזרח. ברור שמול גולדן זה יגמר גם ככה וגם ככה בסוויפ וגם מול יוסטון ואוק

יוסי מהאבטיחים 10 בפברואר 2018

המהלכים האלו מוסכמים על שני הצדדים- לברון וקליבלנד שניהם היו צריכים להשיל שומן ולהצעיר את הקבוצה, כי מתברר שחצי אייזאה ושמינית ווייד לא מספיקים.
אז ניקו את רוב האורוות, קליבלנד יצאו הבאד גייז כלפי ווייד במקום לברון ובתמורה שמרו על הקלף האמיתי- הבחירה של ברוקלין בדראפט עמוק.

זה יספיק כדי לתת ללברון עוד הגעה לגמר, ואחר כך שני הצדדים יסיימו את ענייניהם.

לא לברון הבוחש בכל, ולא כיפה אדומה. שני צדדים עושים ביזנס בשקט.

גדי 11 בפברואר 2018

טרייד ענק ויציאה ממילכוד 22, כל הכבוד לאלטמן ולבעלים שהכניסו אנרגיה ושמרו על הבחירה כדי לפתות את לברון בקיץ.. עוד אחד משוק הבאיאאוט ויש אליפות

Comments closed