יוסטון גולדן סטייט. אפס-אחת

לא מאמץ ראוי

אני חושב שאנשים יתפתו לסכם עכשיו את הסדרה. ההיסטוריה המודרנית של יוסטון וההיסטוריה המודרנית של הווריורס החשידו מאד שהווריורס יבואו למשחק הזה ויעשו בערך את מה שעשו. ולכאורה זה קרה בלי יום שלשות טוב במיוחד של הווריורס ולכאורה ביום סביר לגמרי של יוסטון ששיחקה עם הרבה אנרגיה. והארדן היה בהחלט הארדן.

אני תמיד מסתכל אם יש מקום לשיפור – מחוץ לאחוזי קליעה – או אנומליה סטטיסטית אצל המנצחים.  והווריורס בכל זאת העמידו נתון אחד שיתקשו לשחזר: רק שלושה איבודים – במצטבר – לדוראנט, קארי ותומפסון במשחק בו הם יכלו לקחת 60 מ-80 מהזריקות של קבוצתם. כלומר יוסטון לא שיבשה כלום. כמעט כל זריקה נגדה הייתה של פירסט-באלוט-הול-אוף-פיים. אז מבחינתי זה לא היה ״מאמץ ראוי של הרוקטס״.

0-1 פילי. חשיבות הנסיון
בייסליין- מה יוסטון צריכה לעשות כדי להתמודד עם גולדן סטייט

165 Comments

אלעד כץ 15 במאי 2018

השאלה אם הם בכלל יכולים.
לפני הפלייאוף חשבתי שגולדן סטייט לא יצליחו לחזור לקצב ולשטף המשחק האופייני להם, ולכן שיוסטון יהיו פייבוריטים. ראיתי רק את המחצית השנייה וזו הייתה קליניקה התקפית.

עובר אורח 15 במאי 2018

דווקא לא ראיתי אותו דבר. ג"ס השיגו הרבה נקודות מבידודים ומהכשרון של דוראנט. לא ראיתי את הנעת הכדור שלהם במיטבה

Maldini 15 במאי 2018

יתפתו לסכם את הסדרה? יותר בכיוון של לסכם את ה-NBA עד 2021 במינימום

הליגה מתה קלינית והמשחק הלילה היה הווייק אפ קול השנתי לכל החיים בסרט שכל עונה מנסים לשקר לעצמם במהלך העונה הרגילה הכי לא רלוונטית ותחרותית בספורט האמריקאי עם כל מיני טורנטויות ואטלנטות ויוסטוניות

אלון3131 15 במאי 2018

מה שמבאס אצל גולדן מעבר לעובדה שהם כל כך יותר טובים מכולם שאין כמעט משחקים צמודים איתם. או שהיריבה לא עומדת בעומס כמו היום או במקרים נדירים שגולדן מפסידה בדרך כלל זה בoff night.

גולדן ב5, אולי 6. כל החברה פה ששיקרו לעצמם על עונה נפלאה בnba ימשיכו לשקר

dmc 15 במאי 2018

אסור לחשוב שהייתה עונה נפלאה למרות שהם בטוח יקחו?

BRT 15 במאי 2018

אם האלופה ידועה מראש,
הליגה לא מעניינת וזה לא משנה איפה.
בתור אוהד מכבי,המצב הזה מוכר,
המהלך של דוראנט הרג את הליגה,
אם יוסטון לא יהפכו את עורם,
או לה ברון יצליח לשכפל את עצמו
כל הקטע של ליגה תחרותית וכייפית אבד עליו הכלח

dmc 15 במאי 2018

אז אותי הליגה מעניינת מאוד. יותר משנים בהן לא ידענו מי תגיע לגמר. וגם נשברים שיאי רייטינג בפלייאוף

shadow 15 במאי 2018

שוב הבכי הזה? אחד הפליאופים המעניינים.
אם אתה כזה נביא אתה כנראה יכול לעשות הרבה כסף מזה.

אסף 15 במאי 2018

אותי הכי מבאס שאנשים כותבים גולדן.
מוזר כמעט כמו אלה שקוראים לצ'ילי פפרז "רד הוט".

איציק 15 במאי 2018

גם אני כותב גולדן, כי באנגלית זה לפעמים מזוהה כספאם ולהוסיף סטייט ווריארס זה ארוך מידי. תוחזר האנגלית לאלתר.

yaron 15 במאי 2018

זה בסדר לכתוב בעברית אבל תכתוב ווריירס, אפילו גולדן סטייט הולך, אבל גולדן?
גולדן זה כמו לקרא לניקס – ניו.

אמיתי 15 במאי 2018

ניקרבוקרס

ניצן פלד 15 במאי 2018

מצטרף לכל מי שמתרעם על תרבות ה"גולדן".
חמור בהרבה אפילו מ"אוקלהומה" (שכמובן, זו הסטייט ולא העיר)

איציק 15 במאי 2018

התרעמותך נרשמה ונשלחה לארכיון.

איציק 15 במאי 2018

גולדן – 5 אותיות
ווריירס – 7 אותיות
וני-יורק זו עיר, גולדן סטייטס זה לא עיראלה חלק משם הקבוצה, הם שייכים לסא-פרנסיסקו על המים.

ניצן פלד 15 במאי 2018

הם בעצם מאוקלנד (ויעברו לאולם בסן פרנסיסקו בעונה הבאה, אם אינני טועה)

איציק 15 במאי 2018

זכרתי שליהפך, אבל אני נוטה לחשוב שאתה צודק.

yaron 15 במאי 2018

במקור הם מסן פרנסיסקו ונקראו סן פרניסקו ווריירס. כשעברו לאוקלנד לא רצו לשנות לאוקלנד אז בחרו גולדן סטייט שזה דיי יוצא דופן.

S&M 15 במאי 2018

התקווה שלי היא שבוסטון יעלו. האינטנסיביות שלהם בהגנה זה הפתרון האפשרי היחיד לגולדן סטייט.

BRT 15 במאי 2018

אם קיירי היה משחק אולי,
אין להם מה למכור בסדרה מולם,
רק ללהברון משוכפל יהיה צאנס (;

7even 15 במאי 2018

סוויפ קל.
אולי 1-4 על ניצחון ביתי של הסלטיקס ב-3 הארכות עם סל אחרי הבאזר שאושר בטעות.

yaron 15 במאי 2018

אולי :-)

איציק 15 במאי 2018

לא ראיתי את המשחק אבל אם בסטטיסטיקה חריגה מדובר, אז 18 נקודות בלבד לקרי זה לא חריג? יש מספיק משחקים שבהם דוראנט, קרי ולקי מגרדים את ה-30 וחלקם 30+. כשזה יקרה יוסטון תהייה בצרה. עד אז יש לה עוד 4 לניצחון.

אמיתי 15 במאי 2018

העניין הוא לא הסטטיסטיקה אלא המשמעות שלה- יוסטון משחקים ״נקי״ מידי. קרי יודע לשחרר ולתת לאחרים.

איציק 15 במאי 2018

שוב, בלי לראות את המשחק אלה על סמך ההיסטוריה, גם גולדן משחקת נקי, אפילו מבריק, וזה לא לרעתה. נקי יכול להיות ממש סבבה.
ולגבי העניין הוא לא הסטטיסטיקה, זה נכון, ובדיוק בגלל זה הבאתי את הסטטיסטיקה שלי כדי להראות שתמיד אפשר למצוא משהו. בסופו של דבר השאלה היא במכלול. עליו כמובן לא אוכל לומר דבר. מקווה בערב לראות את המשחק וליהנות מהתוצאה הסופית שלו.

אמיתי 15 במאי 2018

ראיתי חלקית. כדי לנצח את גולדן צריך להתלכלך. * אין משמעות הדבר לשחק מלוכלך

איציק 15 במאי 2018

פרט, נמק, הסבר.

אמיתי 15 במאי 2018

תתאמץ. תחשוב. תבין

איציק 15 במאי 2018

את השלב הזה כבר עברתי, לא עבד

אמיתי 15 במאי 2018

רמז. ראה שירשור אחד למטה את הפיסקה האחרונה של המגיב נתן

איציק 15 במאי 2018

זה לנקרא להתלכלך… מילא היית מספר על מעשי רד'י מילר לג'ון סטארקס, אבל מה שנתן כותב זה קפצונים.

איציק 15 במאי 2018

זה לא נקרא להתלכלך…

אמיתי 15 במאי 2018

הכל יחסי בחיים. זאת ליגת דיסנילנד לעומת פעם

איציק 15 במאי 2018

דיסנילנד זה טוב.

איציק 15 במאי 2018

טוב, ראיתי את המשחק. הסטטיסטיקה פחות רלוונטית. מה שיותר רלוונטי לדעתי זה:
1. משחק אינדיבידואלי מול משחק קבוצתי אשר מאפשר לאינדיבידואל להתבלט. הקבוצתי ניצח.
2. הבעיה הכי גדולה של הלוחמים זה סטף קרי. הוא לא נע עם הכדור ולא מזיז רגלים עם הכדור כמו פעם. הוא הרבה פחות מחזיק בכדור וגם נע פחות בלי כדור. נראה שהוא עדיין מוגבל ומתקשה לשבור קרסוליים למגן היריב או לפחות להשתחרר לקליעה (הוא עדיין מצליח להגעה לפעמים לצעד וחצי). יש משחקים שזה הולך לא אך עדיין מאד לא יציב. זה בונוס גדול ליוסטון. אם ישתחרר, הלך עליהם.
3. יוסטון חייבת לראות איך היא מצליחה לעשות את הפיק אנד רול. בלי זה היא מתקשה לא רק לחדור אלה גם לשחרר קלעים שלא יכולים להשתחרר לבד. בינתיים הלוחמים שוברים את זה לא רע. עם הסלים של הארדן הם יכולים לחיות וגם עם ההרמות להנחתה לקפלה כל עוד השאר די מנוטרלים.
4. נראה מה דאנטוני יכין בהתקפה כדי לפתור את בעיית פיק אנדד רול. קשה להאמין שהוא יכין משהו בהגנה.
5. המורשת של דוראנט היא, כייף לי לשחק עם חברה שבא להם לשחק איתי ועל הדרך לזכות בכמה טבעות. לא מחפש מורשת מחפש ליהנות.

קלבדוס 15 במאי 2018

4 שנים הליגה מתה. פרט לאנומליה של לברון בסדרת חייו + קיירי בתצוגת FMVP משל עצמו + הרחקת גרין למשחק + שביקה היסטורית של קארי בגיים 7. all of the above, ועדיין בהפרש פוזשן.

ואז הגיע דוראנט לוודא הריגה.

נתן ג. 15 במאי 2018

הליגה לא מתה 4 שנים. ג"ס הייתה קבוצה אנושית עד לפני שנתיים שבנס עברה את הפרויקט של או קיי סי. דוראנט במהלך שמנוגד לכל רוח ספורטיבית עשה את כל הנזק.
הבעיה שהפעם אין את פופ שימציא את הנוגדן לוירוס, ולברון בסדרת החלטות ניהוליות רעות חיסל את האלטרנטיבה ממזרח.
אפשר עד מחר להתווכח שסם פרסטי עשה את ההחלטה הלא נכונה כשוויתר הארדן ולא על ווסטברוק, אבל להארדן אין טיפת רעל וטירוף בדם, או יכולת מנטלית להיכנס לראש של היריבה ולהשתלט על סדרה כזאת. ראסל לפחות עשה את זה עד גיים 5 בסדרה ההיא לפני שנתיים.

קלבדוס 15 במאי 2018

בזמן אמת ההחלטה הנכונה היתה להשאיר את הארדן, ולחלופין לוותר עליו ולהישאר עם ראסל. זו חוכמה בדיעבד.
מסכים איתך ש-KD הרג גם את האופוזיציה היחידה במערב. ועוד אחרי שהוא עצמו שבק (עם ראסל) במשחק ההכרעה בבית. פרסטי עוד הלך והביא להם את סבוניס ואולדיפו לעונה הבאה על איבקה (עוד החלטה גאונית)…. רק לגלות ש-KD בחר בדרך הכי קלה לטבעות אליפות. והרג את הליגה.

BRT 15 במאי 2018

צודק לגמריי
+1

תומרג 15 במאי 2018

נזק? איזה נזק?
אני לא אוהד של הווריורס אבל בעוונותי נהנה מאוד לראות אותם גם אם די ברור שיקחו אליפות.
מסתבר שלא רק אני אגב, הליגה ממשיכה לשבור שיאי רייטינג ככה שכנראה הנהי הזה לא משותף לכל חובבי ה NBA.

משתגע מכל אלה שבעיניהם הסיטואציה היחידה לראות בה משחק זה אם אי אפשר להעריך מי ינצח. על זה יש לי להגיד שני דברים:
1) אל תראו חדשות היום, כולם יודעים שזה נגמר בתחזית מזג האוויר
2) ממליץ מאוד על המשחק בין כרכור לטירת הכרמל (ליגה ב) הרמה אולי לא משהו אבל אין בנאדם אחד בעולם שמוכן להמר על איך זה ייגמר.

נתן ג. 15 במאי 2018

אין בעיה שדוראנט עזב את אוקייסי, לגמרי מובן.
בשביל ג"ס לקבל את דוראנט בלי לוותר על אף אחד ?? נו בריינר.
אבל למה דוראנט בחר לבנות את המורשת שלו בקבוצה שכרגע ניצחה אותו 4-3 בסדרה אפית, קבוצה היסטורית בלעדיו, עם אלפא מייל מובהק וצוות משלים מושלם, שסביר להניח הייתה לוקחת אליפות גם בלעדיו ? נשגב מבינתי.
כנראה שהפחד שהוא יסיים קריירה בלי אליפות, והספקות שלו לגבי היכולות שלו להוביל קבוצה כאלפא מייל לאליפות השתלטו עליו.
זה לא כוחות, וזה ניצול של הבניית קבוצה המושלמת של ג"ס עם שימוש ציני בתקרת שכר, וחוסר ספורטיביות מוחלט כלפי שאר הקבוצות.

תומרג 15 במאי 2018

דוראנט דיבר פעם על המורשת שלו?
מה זה מורשת בכלל?
עוד מונח שאוהדין ממציאים כדי לצבוע את המשחק בצבעים רומנטיים

איציק 15 במאי 2018

מורשת זה אחד מהשנים, או שזה נוצר באופן ספונטני, או שהשחקן מדבר על זה את עצמו לדעת. אני מכיר רק שחקן אחד שדיבר את עצמו לדעת בנושא זה. כל מי שמשליך זאת על שחקנים אחרים עושה זאת על דעת עצמו.

shadow 15 במאי 2018

+100

אלעדכ 15 במאי 2018

היתרון העיקרי בדומיננטיות של ג"ס עכשיו היא שאני רגוע – לסיקסרס יש כ-3/4 שנים שבהן גם ככה אין מצב לאליפות.
אז שיפסידו כמה שאפשר לכל הבוסטוניות של הליגה ויצברו ניסיון וקשיחות.

7even 15 במאי 2018

הסיקסרס יעשו כל מה שהם יכולים לכדי לזכות במזרח שנה הבאה…
בדרך הזו שהם יישכחו שאין להם סיכוי של ממש לתואר ב 5-6 שנים הקרובות.

איציק 15 במאי 2018

להביא טישו?

7even 15 במאי 2018

קלינקס בלבד. השאר עושה אדום באף.

BRT 15 במאי 2018

המהלך הכי אנטי תחרותי
אי פעם היה של דוראנט,
רק בגלל שגולדן היא הבייבי של כתבי הספורט,
לא ירדו עליהם על המהלך הזה

קלבדוס 15 במאי 2018

אתה צודק. כולם בלי יוצא מהכלל. ואפילו החיתוך של כספי אהוב המדינה לא עזר.

אין מה לעשות, השינאה ללברון והחשש שמא ייקח עוד אליפויות (וחלילה יאפיל על אתה יודע מי), מנצח כל שיקול אחר. תראה שהיחס ישתנה אם בוסטון תתחיל לעשות קולות של קונטנדרית אמיתית.

רן 15 במאי 2018

לא מעודד את המהלך של kd אבל ללא ספק לברון היה מורה טוב בנושא. לה ברון לא רק הלך לקבוצה שהכוכב שלה כהר הביא אליפות, אלא דאג להביא איתו עוד כוכב כדי ליצור מפלצת.
בנוסף בניגוד ללברון לא שמעתי את kd מעולם משווה את.עצמו לטובים באמת, לברון טען שהוא השחקן הטוב בנ.ב.א והמהלך שעשה הפך אותו לשחקן טוב אבל שלא מסוגל לבד

BRT 15 במאי 2018

שכחת כנראה שזה בא בתגובה למהלך של בוסטון,
מה עוד שאוניל לא היה במיאמי
והוא היה הכוכב היותר גדול שבגללו הגיעה האליפות

רן 15 במאי 2018

יש לך זיכרון קצר מאוד עד כדי מוטה.
המצטיין באותה עונה היה וויד. ובכל מקרה אם אתה משווה את לברון לגארנט פירס או אלן. אז אנחנו מסכימים לגמרי. אני ציפיתי מקונטנדר לא ליותר

BRT 15 במאי 2018

יש הרבה מצטייני עונה
אבל אליפות לוקחים עם מי שמשנה קבוצות
לאלופות
ושאקיל הוא המטבע שחסר לאליפות בקבוצה כמו מיאמי

BRT 15 במאי 2018

גם ג'ורדן היה צריך
תמיד עוד 2 כוכבים איתו כדי לקחת אליפות
הבעיה שדוראנט
היה צריך 3

איציק 15 במאי 2018

דוראנט לא היה צריך 3, זה מה שהיה בקבוצה, מה יסלק אותו. חמוד אתה.

BRT 15 במאי 2018

נו באמת,ממש החכמת אותי.
וגם אתה חמוד במיוחד השיער הגולש

איציק 15 במאי 2018

לפי התגובות שלך אני באמת מאמין שהחכמת. עכשיו תפנים.

אביאל 15 במאי 2018

רן – ההבדל הגדול בין לברון לדורנאט הוא שלברון הלך בסופו של דבר לקבוצה גרועה (מיאמי) ודוראנט הגיע לקבוצה שנכנסה להיסטוריה עוד לפני שהוא הגיע אליה, זה ההבדל המשמעותי.

איציק 15 במאי 2018

ההבדל הוא שלברון לא הלך לקבוצה גרועה אלה הלך למקום אחרי שקימבן שם קבוצה עם שלושה אול-סטארים ולפחות שנים מהם HOF, ופלוס צוות מסייע סביר. הוא תמיד מקמבן את ההגעה שלו, גם בחזרה לקליבלנד היה לו ברור מי יעוף ומי לא ואת מי הוא רוצה להביא. אז הוא לא הגיע לקבוצה גרועה אלה לקבוצה שהייתה אמורה לזכות לא ב-3, לא ב-4 ולא ב-5 אליפויות לאה בשושלת, ובקושי יצר לשלשת.

פרקש 15 במאי 2018

לדעתי כל הכתבים לא יורדים עליהם כי פשוט קשה לשנוא אותם כן גם ואולי במיוחד אחרי שדוראנט עבר. מתי ראינו אוסף שחקנים כל כך טובים עם כל כך קצת אגו (אף פעם)
הם פשוט משחקים יפה עד כאב ועוד עושים את זה ביעילות לא אנושית.. הם המודל המושלם לקבוצת כדורסל וקשה לרדת על קבוצה כזאת. מה שהיה היום הוא ההוכחה הסופית שבליגה הזאת עם הכישרון שיש בה פשוט בלתי אפשרי להרכיב קבוצה שתהיה טובה מהם פשוט בלתי אפשרי. לדעתי התקווה היחידה היא בוסטון בריאה לגמרי וגם אז קשה לראות את זה קורה

אביאל 15 במאי 2018

שחקן שזורק מגן שיניים על שופט זה חסר אגו ? הבעיה הכי גדולה בגולדן סטייט הוא שהם מזכירים במידה מה אתה ברצלונה של גווראדיולה, הם מרגישים שהם מעבר למשחק, שהם המציאו את המשחק ושהם איזה סוג של קדושים והם לא, לא בהתנהגות שלהם כלפי הביקור בבית הלבן, לא באינסוף הפוזות של קריי או גרין על המגרש וכו׳, אם לברון היה עושה עשירית מזה כולם היו משתוללים.

כמו שכתבתי, הדבר הכי משמעותי היתה זריקת מגן השיניים, במשחק בלי חשיבות, בוא רק נחשוב מה לברון היה עובר ואיך כל דיון עליו היה מעלה את הסוגיה הזאת.

BRT 15 במאי 2018

פלוס מיליון !

shadow 15 במאי 2018

אביאל אתה עושה עבודה לא רעה בתור דמגוג ספורט חשבתי שההתמחות שלך היא בדמגוגיה של פוליטיקה.
טוב שאתה לא ממציא טיעונים מהראש ואז תוקף אותם. רגע, אמממ… זה בדיוק מה שעשית.

לברון דרך אגב עושה הרבה יותר מעשירית מזה ובמשך כל הקריירה. אם זה בפלופים, אם זה בזריקת המגנזיום באויר לפני תחילת המשחקים או בקפיצות על שולחן המזכירות אחרי ניצחונות, היחס למאמנים, הדרך שבה הוא מתראיין ומתבטא ויש צורך בכלל להזכיר את ההחלטה?!
הוא חוטף על זה ובצדק.

אביאל 16 במאי 2018

צל – אתה כמובן צדיק הדור, זה שטוען שלברון הוא לא באמת שחקן אבל אני הדמגוג.

לא אמרתי שלברון לא כזה, הוא כזה בהחלט אבל חלק גדול מהשחקנים של גולדן סטייט הם כאלה גם כן וגם הראתי למה.

shadow 16 במאי 2018

איפה אמרתי שלברון לא באמת שחקן?
אני אומר שהוא אחלה שחקן, רק לא טוב כמו שעושים ממנו ובטח שלא עז.
כרגע בדיוק הוכחת את הטענה שלי.

נ.ב

טוען גם שהוא אחד הלוזרים הגדולים ולא סובל את האישיות שלו אבל אין קשר למה שאמרת.

פרקש 15 במאי 2018

שמע תהרוג אותי איך קשור לזריקת מגן שיניים לאגו בתור שחקן כדורסל. לא דיברתי על אגו של הבנאדם כבנאדם בטוח לדוראנט ובטח לגרין יש אגו בשמיים ואולי גם לקרי הרי הוא זרק מגן שיניים על הרצפה באמת מלא מעצמו..
ראית אותם פעם משחקים ביחד? זה בלי אגו

אביאל 16 במאי 2018

פרקש – אתה בוחן אגו כמו שמודדים בגן חובה ?! לזרוק מגן שיניים על שופט זו פעולה שרק שחקן עם בטחון עצמי מופרז יעשה, אגב, אתה מוזמן לראות את שלל הסרטונים בהם סטיב קאר לא מפסיק לספר לקארי כמה הוא מתפעל מהבטחון שלו.

לא דיברתי על צורת המשחק שלהם, דיברתי על ההתנהגות שלהם על המגרש, אגו ועוד איך אגו, אגב זה בסדר גמור, רק שזה קצת פתטי שמציגים אותם כל״ו הצדיקים.

פרקש 17 במאי 2018

מי מציג אותם כצדיקים? אמרתי שהכדורסל שלהם הוא יפה ונטול אגו ואתה פתטי שאתה מתעכב על איזה זריקת מגן שיניים כאילו זהאת נקודת מפנה בקריירה.
את מי זה מעניין? קרי הוא שחקן שזכה פעמיים ברציפות בmvp ואחרי הפעמיים האלה הלך והתאמץ להביא שחקן שגם הוא ידע שהוא יותר טוב ממנו כדי שהקבוצה תהיה יותר טובה. אפשר להגיד על זה הרבה דברים לא טובים שעם רובם אני מסכים אבל אי אפשר להגיד שמה שהניע אותו היה האגו. אבל בעצם מה אני מבלבל את השכל הוא זרק מגן שיניים על הרצפה

shohat 15 במאי 2018

"Those who find beautiful meanings in beautiful things are the cultivated. For these there is hope."

אוסקר ווילד

א.ב 15 במאי 2018

עוד עונה מטופשת של 82 משחקים שאפשר לזרוק לפח ושל פלייאוף חסר תוחלת… לפחות ראיתנו כמה הטבעות טובות העונה.. מסופק עם גולדן סטייט יפסידו משחק בדרך לאליפות

shadow 15 במאי 2018

תראה את חצי הכוס המלאה. לפחות יש לך על מה להתלונן.

נ.ב

תגיד את האמת, כמה משחקים באמת ראית העונה?

א.ב 15 במאי 2018

משתדל לראות משחק בשבוע
ואת הפלייאוף כמובן.

shadow 15 במאי 2018

מעולה אז אני לא מבין על מה התלונה. ראית בערך 30-40 מתוך 1200 פלוס. זה לא שבאמת היית מושקע בליגה.
מילא היית עוקב צמוד עוד הייתי מבין.

DS 15 במאי 2018

הפער בין הקבוצות הוא לפעמים לא כלכך גדול. אני חושב שיוסטון בנחיתות חמורה בעמדת המאמן. יוסטון מתגלה כקבוצת עונה סדירה מצוינת. היא חייבת להעלות את רמת ההגנה שלה כדי שיהיה לה סיכוי.
יש לי הרגשה שמה שקורה בבוסטון לעומת זאת זה אולי ההתחלה של קבוצה היסטורית שתסתכל לגולדן סטייט בלבן של העיניים. יחד עם חזרה של קיירי והייוורד + כמות הבחירות דראפט שיש לה שנה הבאה היא יכולה לעשות טרייד ולהביא אולי את קוואי שיהפוך אותם לשווים בין שווים עם גולדן סטייט, אם לא יותר. בוסטון וסטיבנס תפורים על קוואי.

איציק 15 במאי 2018

לא מאמין בשיפור הגנה ביוסטון. באיזה קבוצה של דאנטוני ראית הגנה. בקבוצות שלו יש תמיד התקפה פוריה ולעיתים מהנה ואפילו מאד. הגנה אני לא זוכר. מעט מאד קבוצות לקחו אליפות ללא הגנה. חשבתי שאולי ליוסטון יש סיכוי עם ההתקפה שלה וכמה שחקנים שמנסים לנשוך מיוזמתם. אולי טעיתי… יש עוד כמה משחקים לסוף המבדק.

shadow 15 במאי 2018

דאנטוני זה בלוף. לא סתם קוראים לו פרינגלס.

אורבו 15 במאי 2018

לא מבין מה העניין הזה של להפיל את האחריות להנאה שלכם מהליגה על שחקן אחד שפשוט קיבל החלטה שמתאימה לו, ורק לו, בלי לעשות חשבון למוניטין היסטורי או להצלחה של הליגה. הבן אדם רצה לעבור קבוצה, לא זכותו?

BRT 15 במאי 2018

זכותו בהחלט,
אבל ביקורת מותר למתוח על כך שזה הופך אותו
לשחקן הכי פחות תחרותי מאי פעם,
במקום לייצר מהקבוצה שלו שושלת,
התגנב לקבוצה שהתחרתה מולו ראש בראש
כדי לקחת אליפות בקלות ,זאת לא תחרות זה יותר כמו לעשות ציפ במשחק מחשב
ולא בזכות מאמץ מצידו

אורבו 15 במאי 2018

אני לא חושב שאפשר להגיד על כל ספורטאי ברמות האלה שלא מתאמץ. דבר שני, כמה זמן הוא אמור לנסות? נתן לא מעט שנים טובות במקום אחד, הלך לנסות במקום אחר. בעיניי זה מסתכם בזה. אז הוא לא תחרותי-חולני מהזן הג'ורדני-בראיינטי. כמה כאלה כבר יש? הוא משיג את המטרות שלו וכנראה שלא בוער לו להיות הטוב בהיסטוריה

תומרג 15 במאי 2018

תחרותיות זה אובר רייטד

אני מנחש שכל אחד מאיתנו, היה נצמד לעבודתו הקיימת מתוך חזון ונחישות להפוך אותה לטובה ביותר, גם אם ג'וב חלומותיו היה מוגש לו על מצע עלי בייבי.

אמיתי 15 במאי 2018

זה לא מדוייק. הרבה אנשים נשארים בעבודה בגלל האתגר. הנאמנות וגאוות היחידה. וגם בגלל הכסף שאני מנחש שהיה לא פחות טוב. השוואה לא מוצלחת לטעמי.
מעבר לעניין הזה ספורט זה לא בדיוק עסקים. מצפים מספורטאים להיות ובכן ספורטיווים.
אגב בעסקים. באמריקה. הקונסלידציה הורסת ענפים שלמים לצרכנים שם. ולא רק בגלל שאין תחרות

נתי 15 במאי 2018

לא מבין מה העניין הזה של להכריח אותי להעריך אותו ואת הבחירה שלו. האם זו זכותו? זכותו. הזכות הזו, הרסה לי את ההנאה מהליגה לכמה שנים (מעוקב אדוק הפכתי השנה
לאוהד פוטבול…) ובעיניי במהותה אינה ספורטיבית. זכותי.

אורבו 15 במאי 2018

לא מכריח אותך להעריך אותו, אבל להגיד שהוא "הרס" ענף שלם זה נראה לי מוגזם (לא טוען שאתה אמרת, אבל זו רוח הדברים בתגובות). חוץ מזה, אם זה מה שגרם לך להיות אוהד פוטבול, בעיניי זה רווח נקי שלך :)

7even 15 במאי 2018

תודה קווין דוראנט על הרס הליגה.
לא נשכח לא נסלח.
הצ'יקן הכי גדול בהיסטוריה.

הייתי מעביר את כל קבוצות הליגה לתאנקינג לאות מחאה.

shadow 15 במאי 2018

דרמתי משהו. האם אתה שוקל להפעיל את אותה הלוגיקה על התגובות שלך עד שמיאמי ינצחו עוד משחק בפליאוף, פרימו?

7even 15 במאי 2018

בזריקות מחוץ לצבע של בן סימונס תנוחם…

shadow 15 במאי 2018

פרימו, אתה מודע לזה שאני לא אוהד פילי? אם אתה מתכוון להטריל לפחות שזה יהיה עם משהו שמזיז לי את הביצה.

עסק שחור 15 במאי 2018

זריקות מחוץ לצבע של לונזו זה גרוע באותה מידה :-)

shadow 15 במאי 2018

זריקות של לונזו נקודה :)
נראה לי שיש לו את הזריקה הכי מכוערת שראיתי בחיי.

טרנטולה 15 במאי 2018

אתה קשקשן . KD לא חייב כלום לא לך ולא לאף אחד אחר . הוא היה ב-OKC עד גיל 28 , עונות לא מעטות . הקבוצה לא ידעה להשאיר שלד מתאים סביבו , והוא הלך למקום שכיף לו לשחק שם, ואפילו ויתר על כסף .

BRT 15 במאי 2018

ממש לא ידעה…
רק היו במרחק ניצחון במשחק ביתי על "הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה" בסדרה
הבעיה "שמישהו" לא הצליח אשכרה לבצע את זה.
אז הוא הצטרף אליה,פששש ממש תחרותי

יוסי 15 במאי 2018

+++ 1000.

7even 15 במאי 2018

ואחת

yaron 15 במאי 2018

"בואי נגזים גאולה"
1.עם כל הכבוד לווריורס הוא לא הצטרף לקובי ושאק / ג'ורדן ופיפן. קבוצה מצויינת כן, קבוצת על לא…
2. האם okc היו בקטע של לבנות קבוצה לאליפות אחרי שויתרו על הארדן? לא בטוח… להישאר כדי שאולי אולי תנצח את gs ואז אולי אולי את לברון?

אביאל 15 במאי 2018

ירון – בקשר ל1, אמנם לא הזוגות שציינת, למרות שיש כמה אנשים בעלי זכרון קצר מאוד שכבר אמרו שקארי גדול מברייאנט, אבל הוא הגיע לקבוצה ששברה את הנצחונות בעונה ושעונה לפני כן זכתה באליפות.

אדם 15 במאי 2018

בסוף החוזה של קליי ודוראנט החגיגה הזו תגמר. זה בסוף העונה הבאה לא?

shadow 15 במאי 2018

אני רק שאלה. האם אפשר לכתוב פוסטים על "הגדולה" של לברון גם אחרי משחקים שהם לא נגד טורונטו?

בעצם שתי שאלות. איך היו נראים שחקנים כרוזייר, ביינס, הורפורד, סמארט ומוריס ליד "משפר" השחקנים? אני מעריך שהיו מפנקים אותם בסופרלטיבים. והכי חשוב? הם נתנו לו בראש בלי שאצלם בקבוצה ישחק "השחקן של הדור".

משה 15 במאי 2018

1+
איך התגובות שטוענות שדוראנט הרס את הליגה מסתדרות עם התשבוחות לאבי השיטה לברון ?

7even 15 במאי 2018

בוא נחשוב
מיאמי לפני לברון – קבוצת סיבוב ראשון שנתיים ברצף. לא יותר.
גולדן סטייט לפני דוראנט – קבוצה הסיטורית במרחק פוזשן אחד מאליפות שניה ברצף

הקאבס לפני עזיבת לברון – אוסף נגרים לא ברור….שלא מגיע לפיינל פור היורוליג ללא לברון
התאנדר לפני עזיבת לברון – מרחק משחק אחד מלהגיע לגמר הליגה וכנראה לזכות.

לסיכום: לעזוב קבוצה גדולה רק כדי לעבור לקבוצה היסטורית **לא שווה** מעבר מקבוצה די זניחה בליגה לקבוצה שנבנית מחדש כמעט לחלוטין.

צ'יקן!

טרנטולה 15 במאי 2018

להגיד שמיאמי לא קבוצה לפני לברון אלה שטויות . כבר היה לה את ווייד , ואפילו לקחה אליפות . ומה ההבדל אם מדובר בקבוצת כוכבים לפני שאתה מגיע , או שאתה מביא אותם איתך ( כריס בוש ) ?
אבי השיטה הוא לברון , ולא משנה כמה שתנסה להתחמק מזה.

BRT 15 במאי 2018

תגיד מתי לקחה אליפות?
ב2006 3 שנים אחרי(מעניין ששאקיל פרש אחרי )
ב2009 איפה היא היתה?

7even 15 במאי 2018

ערוץ ההיסטוריה זה לא הצד החזק של הבחור כנראה.

משה 15 במאי 2018

זה ממש לא קשור מה עשתה הקבוצה בעונה לפני כן.
אם לברון הולך לשארלוט וסוחב איתו את ווסטברוק ואת יאניס אתה גם תתחשב במאזן שלהם ?
הוא הקים ביוזמתו (ויוזמת ווייד) קבוצת כוכבים שמטרתה אליפויות רצופות והרג אפשרות לתחרות בצד שגם ככה חסרים בו כוכבים.

יוסי 15 במאי 2018

אני לא חושב שהוא הרג את התחרות (למרות שחשבו שהוא יעשה את זה). והראייה, הוא הפסיד שני גמרים למרות הפייבוריטיות. אפשר לומר שהקבוצות שלו שם לא היו טובות כמו גולדן סטייט הנוכחית.

משה 15 במאי 2018

הוא לא הרג את התחרות אבל הוא בהחלט ניסה.

7even 15 במאי 2018

התאנדר לפני עזיבת דוראנט*

אמיתי 15 במאי 2018

לברון מגיע ל7 גמרים רצופים- המזרח חלש
לברון מתקשה להגיע לגמר שמיני- הוא לא סחורה
תן לי לנחש. אתה מזל מאזניים

איציק 15 במאי 2018

אין סתירה בין שתי הטענות שלך.

מתן גילור 15 במאי 2018

אני ספרתי 3.

איציק 15 במאי 2018

השלישי זו לא טענה, סתם ניחוש.

אמיתי 15 במאי 2018

לא עניין של ניגודים. של הוגנות

איציק 15 במאי 2018

הוגנות אף פעם לא הפריעה לך, למה פתאום עכשיו?

אמיתי 15 במאי 2018

לא מפריע. אני רק אוהב אסטרולוגיה

איציק 15 במאי 2018

חבר של מרים בנימיני…

אמיתי 15 במאי 2018

קולגה

איציק 15 במאי 2018

שותף להונאה

shadow 15 במאי 2018

אמיתי התגובה הופנתה אלי?

אמיתי 15 במאי 2018

אתה לא מאזניים??
כן. אלייך. אפשר לשנוא. זה טוב בספורט. רק צריך הגיון בשיגעון. כנראה לא נגיע לעמק השווה

shadow 16 במאי 2018

אני דגים, בגלל זה לא הייתי סגור שאתה מדבר עליי.
למה או או כשאפשר גם וגם

ניצן פלד 15 במאי 2018

דאדו, לא יודע מה ההודעה שלך קשורה לפה, אבל כדורבנות!

ניינר / ווריור 15 במאי 2018

יוסטון ודאנטוני במיוחד שידרו כזו תבוסתנות שלא אתפלא אם זה ייגמר בסוויפ

רודג'רס אארון 15 במאי 2018

כמות השטויות והבורות שכותבים פה פשוט מסחררת.
קבוצות על היו מהיום הראשון בליגה.
מקארים ועד דר גיי ועד לגארנט ואלן לברון ובוש
כרמלו וגורג וכריס פול .
גולדן סטייט נבנו מהדראפט.טריידים גאונים. עע מונטה אליס. והרבה מזל.
סה יצר סיטואציה שנסקורר הגדול בהיסטוריה ביקש לעבור אליהם.
תפסיקו להתבכיין ותהנו מהגדולה.
הכותב אוהד ניקס שמקווה ש קליי וקוואי ייכנסו להזיות ויבואו לניו יורק.

איציק 15 במאי 2018

כרמלו מוחא על ההשוואה.

אייב 15 במאי 2018

מוחא או מוחה?

איציק 15 במאי 2018

אני מניח שגם וגם (אבל הכוונה הייתה מוחה).

יוסי 15 במאי 2018

חלק מהקבוצות שהזכרת היו לפני תקרת השכר ומה שמשותף להן זה שהיו להם יריבויות ראויות והן לא היו כזו חריגה סטטיסטית לזמנן (אולי הקבוצות של ביל ראסל כן עונות להגדרה הזו, אני לא יכול לשפוט). מה שהיום נראה זה שהתחרות נשברה ונדרש רק צירוף מקרים יוצא דופן לשבור את ההגמוניה. משהו כמו עונת הדובדבנים של הגליל.

Lord Anthony 15 במאי 2018

זה הסימן היכר של קבוצה גדולה, גם הלייקרס של שאק וקובי נראו ככה בזמנו.
אבל בסוף כל הקבוצות הגדולות מתפרקות וזה יקרה גם לג"ס.

קלבדוס 15 במאי 2018

"תיהנו מהגדולה", זה אותו טיעון על בארסה וריאל שהרסו את הליגה הספרדית. תיהנו ממסי ורונאלדו וכל יתר הגלקטיקוס.

רק יחי ההבדל. אפילו שם יש דואופול ולא מונופול.
ויש ליגת האלופות, עם צ'אנס לא רע לקבוצות אחרות להדיח את המפלצות. ולא סדרה של 7 משחקים. תחשבו על ריאל וליברפול ב-7 משחקים. לא כוחות.
ויש טורנירים אחרים באירופה שגורמים לקבוצות יותר נחותות להתאמץ עבור הדירוג.
ויש ירידת ליגה ומאבק נגד ירידת ליגה, ולא טנקינג בזוי עבור הדראפט.

זה אין ב-NBA וזה למה הוא נהיה מזעזע. ליגת היילייטס. דוראנט לא אשם, הוא סתם שחקן מדהים וחלש אופי. השיטה רקובה. ה-NBA לא מעניין והפליאוף שלו, גולת הכותרת של השנה, ממש מבאס.

תומרג 15 במאי 2018

ההבדל הוא שבכדורגל האירופי אין מנגנון דוגמת תקרת שכר ודראפט שמקשה על בניית שושלות רבות שנים.
ברצלונה וריאל יכולות ברמת התיאוריה להחזיק במעמד העל שלהן כל כמה שרק יבוא להן. גולדן סטייט תישאר קבוצה כזו עוד שלוש, אולי ארבע שנים ואז נתחיל לקטר על איך בוסטון הורסת את הליגה כשהיא מרכזת אצלה את כל השחקנים הטובים (וסביר להניח שהרייטינג ימשיך לעלות)

shadow 15 במאי 2018

הגזמת לא בטוח שמעבר לעוד שנה

זינק 15 במאי 2018

איזה יופי משחק אחד מוחק אלפי טורים ותגובות שנכתבו לפניו.
איפשהו לקראת סוף הסיבוב הראשון, היה אפשר לקרוא במרבית הטורים והתגובות על השחיקה של ג״ס ועל כל שהשנה הם יתקשו מאוד לשחזר אליפות.
הרי מילים נשפכו על יוסטון והכדורסל המדהים שהיא משחקת ובעיקר מחמאות על ההגנה….
האקדמיה לחביתה

MOBY 15 במאי 2018

בשנים האחרונות למיטב זכרוני הגרוע ההפרשים במשחקים הולכים וגדלים.
אין משחקים צמודים יש הפרש דו ספרתי.
סיכומים ניתן להתחיל לעשות אחרי 3-0 ואלי 3-1 (סטטיסטית).
לפני זה בואו נראה את משחקים מספרי 2 לפני שנסכם…."בו,בו,בו"

שחר 15 במאי 2018

כיף לראות את המערב, פלייאוף טוב. יוסטון לא מספיק מנוסים וקשוחים כדי לקחת, לפחות ממה שנראה בינתיים. גולדן תענוג, כיף לראות.
בשנה הבאה לברון מתכנן קבוצת כוכבים עם קוואי ויש גם את בוסטון שיתחזקו, אז יהיה מעניין. עונה אחת או שתיים יחסית צפויות, לא נורא. גם הניצחון של ברסה על מנצ'סטר 3-1 היה צפוי, ועדיין היה כיף לראות קבוצת על בפעולה.
לגבי דוראנט, למה לו לסבול עם ראסל באוק' ולדפוק את הראש בקיר, סיכוי לאליפות שם היה קטן מאד, יותר טוב ממה שעשו בגמר האזורי לא בטוח שהיו עושים, וברוב העונות היו להם פצועים. אז הלך להרגיש טוב בקבוצה אחרת ולהביא את המשחק לגבהים חדשים, הוא אחראי לתחרותיות בליגה? אמור להשאר ולסבול עוד כמה שנים כדי שלנו יהיה יותר מעניין?
שנה הבאה נראה את בוסטון וקבוצת לברון החדשה, יהיה גם תחרותי

אבי 15 במאי 2018

אילו דוראנט היה עובר לכל קבוצה פרט לגולדן סטייט וקליבלנד, הוא לא היה מקבל כזאת ביקורת.
צודק אולי מי שאומר שהתחרותיות בליגה היא לא באחריותו, אלא באחריות אדם סילבר. אבל גם מבחינה אנוכית, המהלך שלו היה מוזר: כמה סיפוק כבר יש לך מלקחת אליפות בקבוצה שלקחה אותה גם בלעדיך?

שחר 15 במאי 2018

נראה לי שהוא פשוט נהנה לשחק שם ולא רצה להכנס להסטוריה כעוד אחד שהיה טוב ולא לקח אליפות, גם שאפו שהלך מול כל הביקורת (ושנאת אוהדי אוק') שברור שעמדו להגיע ולמרות זאת עבר ונשאר מפוקס
ברור שיש כבוד למי שנשאר בקבוצה ונלחם עד הסוף, כמו נניח פול פירס או הארדן, אבל לא צריך להרוג את מי שפשוט רצה להיות חלק מההסטוריה, לקחת אליפות ולהנות על הדרך.
מישהו דיבר על זהבי נגיד שעבר מהפועל למכבי(דרך איטליה) כשהיה ברור שמכבי לוקחים אליפות? אמרו לו "למה לא חזרת להפועל להלחם שם עד הסוף"?

שחר 15 במאי 2018

הארדן הכוונה שרצה לבנות אלופה סביבו

יואב 15 במאי 2018

דראנט היה רחוק משחק אחד טוב שלו מהדחה של הקבוצה ההיסטורית וכנראה גם ניצחון בגמר. לא הייתי קורה לזה סיכוי קטן. אולי אם היה משחק קצת יותר טוב אז היה זוכה באליפות? אבל אני מבין אותו. הרבה יותר קל לשחק בסבבה בקבוצת על שלא ממש צריכה אותו. למה להתאמץ כשאפשר לזכות באליפות בקלות?

שחר 15 במאי 2018

אחרי שזה לא הצליח, הסיכוי לשחזר את זה (או לייצר עונה בלי פציעות) באוק' לא היה נראה גבוה, אבל בסדר, הכל הערכות

yaron 15 במאי 2018

הקבוצה שהוא עבר אליה היתה הראשונה בהיסטוריה לאבד יתרון 1-3 בגמר. ושנה לפני כן לקחה בשיניים אליפות מקליבלנד פצועה.
לא צריכה אותו?
אף אחד גם לא ידע שלברון מתכוון לחרב את קליבלנד, רבים חשבו שהוא דווקא יהפוך אותה למיאמי.

יוסי 15 במאי 2018

אי אפשר לומר שהיא הייתה צריכה אותו. היא הייתה צריכה לעשות קצת התאמות, ובתכלס, זה היה בעיקר בגלל שקרי לא היה כשיר ב100% וההרחקה של גרין. ברור שכל קבוצה תשתפר עם דוראנט אבל זה לא צורך, זה מותרות. בכל מקרה, אני מאוד עצוב ממה שקרה לקרי. משחקן היסטורי הוא הפך לאיזה שחקן משלים שיכול לנוח משחקים שלמים כי לא צריך אותו.

yaron 15 במאי 2018

כגודל הציפיות גודל הכריות :-)
בשביל לבנות שושלת הם היו צריכים יותר מקצת התאמות.
בנוסף, אם לא היו לוקחים אותו היה יכול לסיים בסן אנטוניו, בוסטון, יוסטון, קליבלנד…

שחר 15 במאי 2018

חשוב לזכור גם שבאנביאיי הכל זמני והולך מהר תוך כמה עונות. זה לא כמו בליגה הספרדית שריאל וברסה שולטות 50 שנה עם הפסקות קצרות, או באיירן בגרמניה ומצב די דומה בשאר הליגות עם 1-4 קבוצות קבועות, כולל בארץ.
באנביאיי, עוד שנה שנתיים החוזים של דוראנט וקליי וגרין נפתחים, אחרי שקרי קיבל סופרמקס, וגם ככה קשה להשאיר קבוצה כזו עם כל הכימיה הקבוצתית לאורך הרבה זמן. גם הלייקרס עם שאק החזיקו 3 שנים ועוד סדרת גמר עד שהסתיים, והם שלטו בליגה יותר בקלות. בואו נהנה ממה שיש – כדורסל עילאי

שמעון 15 במאי 2018

יאללה מה אתם בוכים. אז גולדן יעשו פו וואה פו וואה פו וואה פו וואה אולי. אפשר לחשוב מייקל לא שלט עשור וקובי ושאק לא לקחו 3. לברון לפילי ודוראנט יחזור לקבל בראש ולמקומו הטבעי. בעיה של כוכבים אחרים שלא מתחברים יחד לקבוצה שתעמיד מולם תחרות. ראסל ודיוויס החליטו לחתום על חוזי מקס במרום להתחבר יחדיו למשל אז מה אתם בוכים. יאללה לברון בוא לפילי

funfun 15 במאי 2018

המגיבים הכי בכיינים שאפשר התקבצו להם לפוסט הארוך הזה של דורפן.
יאללה מה קרה? דוראנט המציא כאן משהו?
לא
עד אתמול כולם היללו את יוסטון ?
כן
נגמרה הסדרה?
לא
בתור אחד שאוהד את האגמים כבר 30 שנה אני לא זוכר דיבורים כאלו בתקופות הדומיננטיות של שיקגו וגם לא של שאקובי שאיימו לפרק את הליגה לנצח!
תהנו כי יש כאן קבוצה נדירה ברמות עללללל וזה יימשך גג עוד עונה וקצת…

יוסי 15 במאי 2018

האם אי אפשר לבקר מישהו בלי להקרא בכיין? לפי ההגיון שלך, אם קאווי לנארד מצטרף לווריורס אז זה טוב כי נראה קבוצה עוד יותר טובה.

אני לא חושב שקרה מצב שבו MVP עבר לקבוצה כל כך חזקה אחרי אליפות ובעונה היסטורית ולכן הביקורת. הביקורת היא לא על גולדן סטייט אלא עליו אישית. אני חושב שרוב האנשים היו מעריכים את גולדן סטייט הרבה יותר על אליפויות בלעדיו כי הוא פשוט שבר את השוק.

funfun 15 במאי 2018

מצטער אם נפגעת יוסי – התכוונתי לרוח התגובות כאן והנהי והבכי שיוצא כאן
מהלך אמיץ של דוראנט – מסופקני
ייחודי – ברור שלא
שבר את הליגה – הכל זמני
אם קליי תומפסון חי בסבבה עם זה אז אני זורם :-)

Maldini 15 במאי 2018

על איזה עוד "שנה וחצי גג" אתם מדברים?

קליי כבר במגעים להארכת חוזה ודוראנט הודיע שבסוף העונה הוא עושה opt out רק כדי…להאריך עוד יותר.

לייקוב יכול להמשיך לזרוק חוזי סופר MAX על כל הרביעייה, לשלם מיסים ועדיין להמשיך להרוויח מאות מיליונים בזכות המעבר לאולם החדש בסן פרנסיסקו והמותג הגלובאלי שרק הולך ומתעצם מדי יום

זה לא דני גילברט ששורף פיירול של 250M$ בשנה על יצורים כמו טריסטן קרדשיאן, אימאן שאמפרט ו-JR SNIFF רק כי הם קליינטים של החבר'ה של לברון

דורפן 15 במאי 2018

הסופר-סופרסטארים היחידים שלא הצטרפו או צירפו אחרים- לארי בירד ומייקל ג׳ורדן

יוסי 15 במאי 2018

אולי, אבל ברמה כזו של שובר שיוויון? אפילו קארים שהצטרף ללייקרס לא הפך אותם לבלתי מנוצחים.

אמיתי 15 במאי 2018

קארים הצטרף ללייקרס לפני שהם היו לייקרס ולפני מג׳יק שנבחר (ראשון?) בדראפט

no propaganda 15 במאי 2018

נוביצקי?

אלון3131 15 במאי 2018

נראה לי דורפן דיבר על שחקני טופ 15. נוביצקי לא רחוק משם אבל לא שם.
אם כבר טים דאנקן שייך לרשימה הזאת

דור 15 במאי 2018

נוביצקי בטופ 15 בלי להתבלבל בכלל, לקח אליפות לבד (אלא אם מחשיבים את ג'ייסון קיד בשלהי הקריירה) מול קבוצה שיכולה להיות טופ 10-15 בהיסטוריה, אין עוד שחקן אחד שלקח אליפות בצורה כל כך מרשימה ב30 שנה האחרונות ורק על העונה הזאת (שלא נדבר על כלל התרומה שלו לליגה והעובדה שבזכותו כמעט רבע משחקני הNBA הם לא אמריקאים)

שחר 15 במאי 2018

כל הדיבורים על המיאוס והגועל מההחלטה של דוראנט לא ברורים לי עד הסוף. הרי נניח ודוראנט מחליט להישאר ולנסות להביא אליפות לת'אנדר – אפשר להניח שגולדן סטייט פשוט היו מביאים מישהו אחר, אולי טיפה פחות איכותי ממנו – משהו בסגנון של אנתוני דיוויס, פול ג'ורג', קאזינס, כריס פול או אל הורפורד. אין ספק שדוראנט טוב מכולם, אך אני לא חושב שהיינו רואים ליגה שונה לו היה מגיע אליהם שחקן ברמה הזאת שאיננו דוראנט. למעשה – נראה לי שאל הורפורד או אנתוני דיוויס אפילו היו תורמים שם יותר.

אז יצא שדוראנט הגיע, זה באמת אומר עליו הרבה. אבל התחרותיות בליגה הייתה גם ככה נפגעת. אני מניח שגם הוא הבין את זה ולא רצה להיות בצד המפסיד.

יוסי 15 במאי 2018

למה זה ברור שהם היו מביאים מישהו אחר? וגם אם כן, הם הקבוצה האחרונה שצריכה חיזוק. הם כאלו שבריריים שבלי שליטה אבסולוטית בליגה וחיסול התחרותיות הם לא יכולים לשחק? זה כנראה אומר משהו על הדר הנוכחי שבורח מתחרות ורוצה שהכל יבוא לו בקלות.

shadow 15 במאי 2018

ככה זה עובד בליגה. אם יש לך מקום לסופרסטאר בתקרת השכר אתה בדרך כלל מביא סופרסטאר או שאם יש ג'י.אם גרוע הוא מחתים שחקנים בחוזים מופרכים כמו כרמלו, מרבורי, ראשרד לואיס, אלן יוסטון, צ'נדלר פרסונס, מייק קונלי, ג'רו הולדיי ועוד רבים וטובים

שחר 15 במאי 2018

יש שני שחר, רק מציין

shadow 15 במאי 2018

רוב הבכיינים פה הם אוהדי לברון מבואסים כי גולדן בעצם צועקת שהמלך עירום.

אביאל 16 במאי 2018

עוד הוכחה לברצלונזציה שעוברת על אוהדי גולדן סטייט, למה לא להסתפק בהצלחה שלהם ? למה צריך לחנך את כולם ? בדיוק כמו הפתטיות של אוהדי ברצלונה שחושבים שברצלונה המציאה את המשחק.

shadow 16 במאי 2018

אני לא אוהד גולדן סטייט אז אתה יכול להפסיק עם הדמגוגיה שלך, למרות שיכול להיות שיש לזה קהל. עליי בכל אופן זה לא עובד.

אגב, לא נראה לי שממש הבנת את מה שרשמתי.
גולדן זה רק אמצעי כי הם במקרה פה אבל אתה יכול גם להסתפק בנובצקי. שם לא רק צעקו "שהמלך" עירום אלא גם השתינו עליו מהמקפצה.

AdamB 15 במאי 2018

בלי קשר להיסטוריה הבעייתית של פול והארדן בפלייאוף.
יוסטון לא בנויה למאצ' אפ מול גולדן סטייט. לא מבחינת הסגל, ולא מבחינת שיטת משחק.

המפתח הוא הכשרון בעמדות 3-4, פלוס פריקים אתלטיים.
יחד עם יכולת קבוצתית לתת פוש הגנתי בנקודות מסויימות במהלך המשחק.

בוסטון ופילדלפיה של שנה הבאה אמורות לתת מענה כזה.

צחי 15 במאי 2018

ובעניין אחר לגמרי, או שלא.
הסופר טום וולף ("הצוות המובחר") נפטר בגיל 88 בניו-יורק.
אם ספרינגסטיין הוא הזמר הכמעט מרשמי של דה-באזר, טום וולף ראוי להיות הסופר שהכי השפיע בסגנון הכתיבה שלו על חלק גדול מהכותבים באתר, גם על אלה שלא קראו מימיהם שורה אחת שלו. אישיות הכותב (והמגיב) כחלק בלתי נפרד (ולעיתים חשוב יותר) מהטקסט, כתיבה אישית ואסוציאטיבית. יהי זכרו וזה

תומרג 17 במאי 2018

אני חושב שמי שראה את המשחק הבוקר קיבל פרופורציות על הליגה שאפשר לסגור אותה לחמש שנים

פרקש 17 במאי 2018

אני לא מסכים עם כל מה שנאמר פה על לסגור את הליגה אבל -והלוואי שאני טועה- המשחק היום רוצה הראה כמה ליוסטון אין מה למכור בסדרה הזאת. שום סיכוי לעוד יום כזה מושלם של גורדון אריזה וטאקר. שום סיכוי ליון כזה חלש גם מקליי וגם מסטף. גם קליבלנד קרעו אותם משחק אחד בגמר שנה שעברה

Comments closed