התהליך

לברון ג׳׳ימס

הנה לכם מילה שחוזרת על עצמה שוב ושוב בספורט קבוצתי: התהליך.

בסיום המשחק הראשון או השני כתבתי שלברון מוצא את עצמו כמו הרבה פעמים בקריירה – בלי ממש קבוצה. זה היה המצב. זה קרה, תקציר הפרקים הקודמים, בעקבות טרייד בין הקבוצות ששיחקו היום ערב העונה והתקלקל לשתיהן. לבוסטון בגלל פציעות ולקליבלנד מסיבות אחרות.

ואז בחמישה משחקים לברון בנה קבוצה. מה שנראה כמעט כמו תהליך אמיתי ויסודי. השתלת הבטחון של חבריו ביכולתו האינסופית, שיקום ההרתעה בבית, משחק ההגנה, הכנסה מדוייקת של חלקם למשחק ההתקפה. ברבע האחרון היום הם כבר היו הקבוצה עם הנסיון לשחק בקור רוח את הדקות האחרונות.

מספרים אישיים מפלצתיים גורמים לי להתפעל עד נקודה מסויימת. אנחנו רואים שוב ושוב בשנה האחרונה שלא פעם הם מבטאים בעיות. המהירות בה ״נבנתה״ הקבוצה שסיימה את המשחק היום היא עוצרת נשימה.

עוד צעד קדימה - טל סיוון
פלייאוף בנקודות

112 Comments

דונאדוני 28 במאי 2018

מעניין איך הפעם יצליחו להקטין את ההישג העצום הזה.
עדיין מתלבט אם זה הישג גדול יותר מהאליפות ב-2016. פחות הילה, אבל לא בטוח שפחות קשה.

דורפן 28 במאי 2018

ענית בעצמך – פחות הילה. אחרי שנים כשדברים מתקבעים – השלב בתחרות ורמת היריבות עושים את גודל ההישג. אבל כמובן שבסדרה הזאת הוא יכול היה לנצח רק את הסדרה הזאת.

matipool 28 במאי 2018

דונאדוני – לפני הסדרה מול הסלטיקס ללא קיירי והיוורד, חשבת שזה יהיה הישג עצום אם לברון וקליבלנד יעברו אותם? הרי כל המומחים הימרו שבוסטון תנצח מקסימום במשחק אחד. מישהו נתן לאינדיאנה סיכוי נגד קליבלנד? שחקן מדהים של פעם בדור אבל להגיד שזה הישג עצום?

אמיתי 28 במאי 2018

מתי. זה הישג בהתחשב ברמת היריבה והצוות המסייע. בסוף שופטים לפי המשחקים עצמן ולא לפי הפרשנויות לפני הפלייאוף. בעולם שפוי כן?

דונאדוני 28 במאי 2018

בתחילת העונה לא חשבתי שיוסטון היא מועמדת רצינית לאליפות.
חשבתי שלקליבלנד יש יותר סיכוי (עם אייזאה אומנם).
אז אם עכשיו קליבלנד יפסידו ליוסטון זה כישלון? ואם יוסטון יפסידו לקליבלנד זה לא?
חבל שמפגש כזה לא יתקיים בכל אופן.

בכל אופן, אני לא עוסק בנבואות של לפני כי בדרך כלל הן לא תופסות.
מה שראיתי בעיניים איך הוא הכי לבד בעולם לוקח את הקבוצה שלו על הגב.
בוסטון מאזן 9-0 בבית מול לברון ואסופת כורי פחם… משחק 48 דקות (!!) ומציג משחק הירואי כבר איזה 938 פעם ברצף.
מה אפשר לבקש יותר?

ניצן פלד 28 במאי 2018

לפני הסדרה כולם אמרו קליבלנד ב-4,5,6
אחרי הסדרה, אותה קליבלנד סוחטת ב-7 מול חבורת ילדודעס – אנשים אומרים שזה הישג כמו אליפות על קבוצה היסטורית

רמת ההזייה אליה אנשים מוכנים להגיע ברי-סטראקצ'ר של המציאות כדי להצדיק איזה נראטיב הוא הורסת מצחוק

matipool 28 במאי 2018

ניצן – כל מילה.
דונאדוני – יש קצת הבדל בין לפני תחילת העונה ללפני שבוע וחצי.
אמיתי – הישג כן. בטח לא הישג עצום ותודה על הברכה מאתמול. אתה רואה מה אני עושה ביום הולדת?

אמיתי 28 במאי 2018

מגן על המורשת? צריך אולי להוציא את גורדן מהדיון ופשוט לראות משחקים. זו חיית כדורסל שיש לה הכל. לא מבין את הצורך למצוא פגמים ולנסות להקטין- זה לא טוב לכיס המרה (-:

פרסלני 28 במאי 2018

בוא נאמר את הדברים כהוויתם. זוהי עד לרגע זה, הופעת הפלייאוף הגדולה ביותר. לא אולי, לא בטיח. שאר השוואות עם ה״אחר״ יגיעו בהמשך.

NoOne 28 במאי 2018

השחקן הכי טוב בהיסטוריה(לא מדבר על שנות השבעים ומטה , לא ראיתי) והפער ממשיך לגדול
לא צריך להתמקד במשחק אחד או עונה אחת , מה שהוא עשה ב 15 השנים האחרונות זה בלתי יאמן , כל פעם שאתה חושב שזהו הוא הגיע למקס , הוא איכשהוא מעביר הילוך ולוקח את המשחק שלו עוד יותר קדימה.

שחקן עצום על המגרש , אישיות מרשימה ורול מודל מחוץ למגרש(למי שהדברים האלה חשובים לו) , אף אחד לא מתקרב אליו

איציק 28 במאי 2018

הזלתי דמעה

עומרי 28 במאי 2018

ניצחון על טייטום שלפני 6 שנים הצטלם עם לברון כנער בר מצווה ושאר החבורה האובראצ'יברית של בוסטון לא אמור לגרום לך לצאת בהצהרות כאלו.

לברון נכנס לבור ויצא ממנו. ולא בפעם הראשונה.

אין חיה ששחקן עם 3 אליפויות גדול יותר משחקן עם 6 (ו-6 אמוויפי של הגמר)

רוצה להיות הגדול בהיסטוריה? Collect dem rings.

רומן 28 במאי 2018

קיבל פטיש בראש מתאוס פפאלוקאס.
לא נשכח את רגע השיא הזה.

דוד 28 במאי 2018

השחקן הגדול בכל הזמנים.

אריק 28 במאי 2018

הרקורד של לברון בפלייאוף הזה לא אנושי וגם הרקורד שלו במשחקי הדחה.
סקנד טו נאן

שמעון 28 במאי 2018

חברים להירגע זה בוסטון בלי 2 כוכביה. אינדיאנה וטורנטו מא להירגע. הוא לא קרוב למייקל בכלל. אבל הוא המלך במזרח וכמו שהבטיח הביא 8 אליפויות רצוף במזרח. אם הוא בא לפילי הוא ימלוך במזרח עד הפרישה.

NoOne 28 במאי 2018

אתה חושב שווסטברוק 7 מ 32 מהשדה אבל תמשיך לזרוק הוא סופרסטאר , ואתה באמת מצפה שנתייחס ברצינות

שמעון 28 במאי 2018

לקובי בריאנט שחקן קצת יותר גדול מלברון היו גם ימים כאלה הכל בסדר. חבל שלראס אין מאמן נורמלי ושחקנים נורמלים סביבו אחרת היה נותן לכולם בראש. במזרח הוא היה כל שנה בגמר כמו לברון.

שכחת שהמלך שלך הפסיד 3 סדרות כפייבוריט? מול פאקן דוויט האוורד הוא הפסיד חחח.

ועוד 2 גמרים מול דאלאס והספרס? וניצח סידרה אחת כפייבוירט מול גולדן.

בני תבורי 28 במאי 2018

כלומר כשבוסטון ניצחו שלושה משחקים בסדרה זה היה למרות היעדר כוכביה?

דורפן 28 במאי 2018

בוסטון שיחקה ללא שני האנשים שסומנו ככוכביה ערב העונה. אבל כמובן שהחיים דינמיים. גורדון הייוורד נפצע במה שהיה משחק הקריירה הראשון של ג׳ייסון טאטום. שעכשיו נראה כמי שיהיה סטאר עצום. בוסטון השכיחה את חסרונו של קיירי אירווינג עד הדקות האחרונות היום – שבהן הנסיון שלו כנראה היה קריטי. קצת אירוני – פציעה אחת של קיירי שדדה מלברון סיכוי ואחרת נתנה לו סיכוי

שמעון 28 במאי 2018

למרות חולשת הצוות המסייע ולמרות היעדרות כוכביה כן. שורה תחתונה זה אינדיאנה טורנטו ובוסטון נטולת 2 כוכביה. נחמד יפה אבל הוא היה מלכתחילה הפייבוריט לקחת את המזרח. גם נגד פילי הוא היה נגרר לגיים 7, אין לי ספק בזה וזה היה ההימור של לפני הפלייאוף לברון בגמר אחרי נצחון בגיים 7 בפילי.

AdamB 28 במאי 2018

חבל שדווקא השנה קליבלנד יקבלו גולדן סטייט פגיעה. ועדיין זה ייגמר ב5 משחקים לוורייירס.
עבודה נכונה יותר בטרייד דד ליין הייתה מביאה לקליבלנד סיכוי לאליפות.

מבחינת ההישג המדהים – בעשור הנוכחי 4 קבוצות נצחו את לברון בפלייאוף-
דאלאס, סאן אנטוניו גולדן סטייט של 2015 וגולדן סטייט של 2017. זה הסטנדרט, ואף קבוצה במזרח לא מצליחה לבנות כזה כמעט עשור. כך אחד שיחליט למה

אמיתי 28 במאי 2018

מפלצת
יש משהו מעבר ליכולת כדורסל או ספורט נטו בחזרה מפיגור. התעלות מנטלית מאד מסויימת. לברון (כמעט) תמיד חוזר

שמעון 28 במאי 2018

מייקל הרבה הרבה מעליו.

קובי גם מעליו. אם יביא עוד אליפות אז יהפוך לסגנו של מייקל. שיחק עם סופרסטאר+אולסטאר תמיד לצידו (וויד ובוש וקיירי ולאב). קובי לקח 2 אליפויות רק עם אולסטאר (פאו גאסול). ב2 האליפויות האחרונות לא היה לו סופרסטאר בקבוצה. שלא נדבר על 5 אליפויות, משחק הגנה וכו.

אלעדכ 28 במאי 2018

קובי לא בדיון בכלל.
היו לו כמה שנים של הזדמנות לעשות משהו דומה, והלייקרס היו צריכים להביא בחינם את גאסול כדי לחלץ אותו מתחתית המערב

אלון3131 28 במאי 2018

לא רק שהוא לא בדיון, אין אלמנט אחד קבוצתי או אישי שהוא מתעלה על לברון ג'יימס מלבד קליעות עונשין.
קובי בראיינט שחקן אגדי, באזור הטופ 10 בכל הזמנים, אבל הוא בסדר גודל פחות גדול מלברון.

איציק 28 במאי 2018

אני מאמין שלקובי יש פרמטר אישי אחד גדול יותר אפילו מזה של לברון, האגו.
בכול השאר הוא נופל ממנו.

Jhkj 30 במאי 2018

מסכים בצער רב שלברון גדול מקובי, אבל להגיד שלא טוב ממנו באף פרמטר? קובי קלעי יותר טוב, ויותר טוב ממנו בלשים את הכדור בסל, ויחסית למשחק שזה המטרה בו, זה אומר די הרבה. אם לקובי הייתה את ההגנה של מייקל ולא רק את ההתקפה, הוא אולי היה גדול יותר מאלוהים עצמו.

DS 28 במאי 2018

מרחם על אנשים כמוך.
יום אחד תתעורר ותבין מה ראית בזמן אמת ולא קלטת. פשוט להישען אחורה ולהנות משחקן שעושה במגרש ככל העולה על רוחו. בלי לחשוב איך מייקל או קובי היו עושים את זה. מאוד פשוט להשתמש בכלי מדידה שיאדירו את השחקן שאתה רוצה להאדיר ויקטינו את מי שאתה רוצה להקטין.
דורפן, אני לא בטוח שלברון ״בנה״ קבוצה היום כמו שיש לו יכולת מדהימה לסחוף אחריו את הקבוצה, לטוב וגם לרע. היום הוא היה כלכך ״נעול״ שזה פשוט הרים את כולם בקבוצה, אבל יש גם את המשחקים שהוא כאילו זורק ומוותר מראש ואז זה גם סוחף את כולם, רק למטה. לבנות קבוצה זה יותר לגרום לה לתפקד גם כשהוא לא משחק, ואני לא בטוח שהם שם כרגע.

עובר אורח 28 במאי 2018

מי אמר שזה יקרה? הנה, הזמן עבר ואנשים. עדיין שונאים יפה מאוד את קובי. אל תפקפק ביכולת לתחזק שנאה…

אלון3131 28 במאי 2018

קודם כל בוסטון, המשחק היה בידיים שלהם אבל הורפורד נעלם וכולם חוץ מהילדים טיטום לא פגעו. סחטיין על עונה מדהימה עם מאמן מדהים.

לגבי לברון אין הרבה מה להגיד, שכל מי שחשוב לו להתעסק בזה שגורדן יותר גדול(ואני גם חושב ככה) ימשיך להתעסק ביכולות הניהול שלו, או יכולת טיפוח המאמנים שלו או יצירת מערכות יחסים עם שחקנים אחרים.
אני בוחר לראות כדורסל ולראות שחקן שהוא בקלות השחקן הטוב ביותר מאז מייקל ג'ורדן וכנראה השני סהיסטוריה במרחק לא כל כך גדול כבר מהראשון.

no propaganda 28 במאי 2018

הנצחון הזה שוב מוכיח שכדורסל ברמות הגבוהות הוא לא משחק כל כך קבוצתי. ברגע שלקבוצה אחת יש סופרסטאר זה כמעט לא משנה כמה קבוצתית ומשחקת יפה הקבוצה השניה. אחת הסיבות היא כמובן הסדרות שמבטלות את יכולת החשיבה של המאמן(כי יש גבול כמה טריקים אפשר לשלוף)

שלי 28 במאי 2018

כן, הספרס למשל ניצחו את לברון לא בגלל יכולת קבוצתית, גם גולדן סטייט למשל, השנים האחרונות מוכיחות לנו את ההיפך, זה שבוסטון בכלל היתה תחרותית בהרכב הנוכחי שלה, גם

no propaganda 28 במאי 2018

בפורמט החדש תגובה לתגובה מהנייד לא עובדת!

לגולדן סטייט יש היו 2-3, סופרסטארים, זו אחת מדוגמאות הנגד הגרועות. גם לספרס (שאני מסכים שהם יוצאים מן הכלל שמוכיחים את הכלל) היו סופרסטארים.
בכדורגל למשל קבוצה כמו אתלטיקו עברה את בארסה ובאיירן כשבסיר להניח שכמעט אף שחקן של אתלטיקו בזמן הההתמודדות לא יכול היה לשחק בבהרכב הפותח של שתי אלה.

אמיתי 28 במאי 2018

אתלטיקו היא היא היוצא מן הכלל שמעיד על הכלל. אגב בדיוק חשבתי על זה- תרומה של שער פלוס למשחק (כמו רונלדו ומסי בעונות מסויימות) שווה ל40 נקודות למשחק. בכדורגל הסופרסטארים יותר משמעותיים

no propaganda 28 במאי 2018

דוגמאות מהשנה:
סביליה מול יונייטד השנה
ליברפול מול סיטי
רומא מול בארסה

אמיתי 28 במאי 2018

עזוב שלרעים יש את השחקן שנתן כנראה את העונה הטובה ביותר- הם זכו במשהו?
מי שלוקח תארים הוא לרוב מי שיש לו הכי הרבה שחקנים גדולים בכושר. בשני הענפים

no propaganda 28 במאי 2018

זה טיעון אחר, בגלל זה גם לברון לא יזכה השנה.
מה שאני טוען זה שבכדורסל אם אתה מקבל סופרסטאר כמו לברון אתה תמיד תעבור את הקבוצה בלי הסופרסטאר שמאומנת אדיר וזה מראה על חוסר קבוצתיות של המשחק. בכדורגל, זה לא ככה.

אמיתי 28 במאי 2018

זה לא מדוייק. יש מקרים לכאן ולכאן. בשניהם. יוטה לא עברו את ראסל?
בגלל החשיבות של שערים בכדורגל מי שמבקיע אותם יותר משמעותי מבכדורסל. וכמובן העובדה שכדורגל בנוי הרבה יותר על מקריות וטעויות. כדורסל הרבה יותר מתוכנן ומנוהל

Jhkj 30 במאי 2018

שמע גודין, אובלק וגריזמן פותחים בכל קבוצה בעולם, אולי אובלק לא ביונייטד כיום אבל זהו בערך, המיוחד באתלטיקו שמתקשר למסר שאתה מעביר הוא שיהיה אשר יהיה, הכוכב הכי גדול של אתלטיקו מדריד הוא עדיין סימאונה.

שלי 28 במאי 2018

לברון למד המון דווקא מהסדרה הראשונה נגד גולדן סטייט, אז שבק חיים בכל רבע רביעי כי נגמר לו הכח לסחוב לבד את הקבוצה, השנה הוא יודע לסחוב לבד 48 דקות בלי למות, מעניין עם הידע שלו היום איך היתה נגמרת הסדרה ב2015

מתן גילור 28 במאי 2018

"אז שבק חיים בכל רבע רביעי" גיל, זה לא נכון. לא איכותית (סובייקטיבי) ולא מספרית (אובייקטיבי).

גיל שלי 28 במאי 2018

נכון מהבחינה שבכל משחק גולדן סטייט יצרו את הפער ברבע האחרון וללברון לא נשאר מספיק כח להגיב, זה ממש לא ביקורת על לברון, הפוך

GuyF 28 במאי 2018

You come at the king, better not miss

אמיתיי 28 במאי 2018

“If you got soft eyes, you can see the whole thing. If you got hard eyes — you staring at the same tree missing the forest.”

קלבדוס 28 במאי 2018

ראיתי את מייקל כילד, השתאיתי, הצללית שלו באוויר זו ההגדרה של שחקן כדורסל. גם אין שום אפשרות להתחרות עם מאזן הווינריות שלו בגמרים. אני רק לא הולך להגן על איזה כבוד של "מורשת" ועל שחקן שפרש לפני 20 שנה והפך לבעלים חמוץ וכושל ואיש בלי טיפת שאר-רוח, ועל משחקים שנראים היום, סליחה, בסלואו-מושן. בזמן שבזמן הזה, זמן אמת של עשור בערך, אני רואה מול העיניים את שחקן הכדורסל הכי גדול שאי פעם ראיתי, וזה אפילו לא קרוב. האיש שנתן את התצוגה הכי גדולה (הסדרה מול גולדן סטייט, עם שליטה בכל 5 הפרמטרים על פני כל השחקנים בשתי הקבוצות, בפינאלס), סיפור הספורט הכי גדול בעולם כבר לא זוכר איזו עונה, והסיבה שאנחנו רואים NBA. פשוט זה. רק לקוות שנשאר לו עוד קצת במחסנית, ואולי יצטרף לקבוצה יותר רצינית עבור עוד כמה טבעות.

פרילי 28 במאי 2018

עברתי לאתר של מנחם לס שהאתר פה ירד, הוא רשם שלברון ויתר לגמרי על משחק 5 ושיחק בכאילו כדי לנוח לקראת משחק 7 שבו לבוסטון ירעדו הידיים, הוא צדק לגמרי.
אני הייתי בטוח שלברון עובר בכל שלב של הסדרה אבל זו לא חוכמה גדולה להמר על שחקן כזה.

MOBY 28 במאי 2018

ויכוח די אינפנטילי של אנשים ילדותיים.
מה אכפת לי הדירוג ברשימות למגרה של דורפן.
בורכנו לראות שחקן תחרותי כמו מייקל.
ולראות שחקן כדורסל אינדבידואל מושלם כמו לברון (כשנכניס נתונים פיסיים לשחקן הכדורסל המושלם, מכונת ההדפסה התלת מיימדית תייצר לנו את לברון ג'יימס) – מה שהוא עשה השנה לפנתאון.
נגרים ושואבי מים הגיעו לגמר הנבא, קבוצה שאם תשים בה כל כוכב בן זמננו (קוואי, דוראנט, קרי,קיירי, או כל שם אחר) בספק אם היא מגיעה לפלייאוף ובודאי שהיא לא עוברת את הסיבוב הראשון.
לא אוהב את לברון, השתגעתי בשנים הקודמות שנחנק בזמן אמת והיה צריך את וויד לידו כדי להגיע לנחלה.
הסדרה מול בוסטון הייתה לא אנושית (והדגישה את העובדה שיש לבוסטון וואחד קבוצה אבל "לוס גרנדה אוחוס" כרגע במחסור).
זה נראה כמו בשכונה, שמגיע שחקן-על ומנסה להכניס את החברה למשחק, מסדר להם קרש סל, שלשה חופשית, אליי-הופ.
רק שזה בגמר המזרח בליגה בהם מרוכזים מיטב הכדורסלנים בעולם.
רק בבקשה שהלילה יהיה משחק צמוד ולא 40 הפרש למישהו.

shadow 28 במאי 2018

מ. ש. ל

אביאל 28 במאי 2018

כל מילה.

אולי עדיף 40 הפרש, אני צריך קצת שעות שינה.

פיל ג'קסון 28 במאי 2018

אתה באמת לא חושב שאם קוואי, דוראנט או קיירי הם לא מגיעים לגמר המזרח לפחות? אני מסכים איתך שהוא האינדיבואליסט הכי גדול בהיסטוריה, אבל זה לא המטרה של המשחק. המטרה היא לזכות באליפויות ובזה יחסית לשחקן ברמתו הוא נכשל. האמריקאים טובים בכל מיני סטטיסטקות אז הגעה ל8 גמרים רצוף זה השג עצום, אבל לא העיקר. העיקר זה לזכות באליפות. העובדה שהוא לא מצליח לבנות קבוצות טובות ועקביות לאורך שנים ונאלץ להתבסס על אילתורים ויכולת אישית גבוהה שמגיעות לגמר אבל לא לוקחות אליפויות היא לגנותו. כל המעברים שלו בין קבוצות והטריידים באמצע עונה לא עוזרים לו בזה אבל יש לו חלק גדול באשמה

shohat 28 במאי 2018

If you come at the king, you best not miss.
And tonight, the Celtics did a lot of missin

נהניתי השנה מבוסטון כמו ששנים לא נהניתי מקבוצת ספורט.
אני לא יודע מה יהיה בהמשך, דברים משתנים, וכל "משחק המונופול" באן.בי.איי לא בדיוק מעורר השראה (גם כשדני איינג' מנצח בו).
אבל ה-Run של הקבוצה המיוחדת הזאת היה יוצא מן הכלל והחזיר הרבה מהכיף.

shadow 28 במאי 2018

עצם התשבוחות ללברון על שניצח קבוצת ילדים שמה את הגדולה שלו באור מגוחך. שחקן שעצם ההגעה שלו כל שנה לגמר המזרח וההבנה שהוא לא מתמודד כמעט אף פעם על אליפות אומרת הרבה. בחיים לא היה כוכב כל כך גדול שעשו לו הנחות כאלה עצומות. זה נהיה כבר כמעט סטנדרט שלברון לא באמת משחק על אליפות כי אין לו צוות מסייע שזה פשוט שקר. גם כשהיה במיאמי עם קבוצה של סטארים והבטיח ים אליפויות ולא הצליח להביא אפילו תריפיט. הוא בהחלט אשף סטטיסטיקה שכולה נשאבת מסגנון המשחק שלו. אני לא אומר שהוא לא שחקן גדול ושהוא לא עושה דברים מדהימים אבל באמת שאנשים פשוט עושים לו הנחות והעיקר שיהיה את מי להאדיר. אז הוא ימשיך לעשות סטטיסטיקות ואחרים ימשיכו לקחת אליפויות. בסוף העונה הוא שוב יעוף לו לקבוצת כוכבים אחרת לנסות את מזלו ואם יכשל תמיד ישלפו את הטיעון הישן שאין לו עם מי לשחק.
בהצלחה בביתו החדש ושחס וחלילה לא יגיע לליקרס

shadow 28 במאי 2018

נ.ב

אם אני לא טועה הוא הכוכב היחידי שיצר אהדה אליו שלא קשורה בקבוצה בה הוא משחק. אנשים הרי לא באמת אוהדים את קליבלנד או מיאמי כקבוצות ומי שהתחיל לאהוד אותם בגלל לברון עבר עם האהדה שלו ביחד איתו לקבוצות אליהם עבר. יש כמה פרייארים שנתקעו עם מיאמי וקליבלנד בגללו שזה גם משהו

א.ב 28 במאי 2018

כן כי כולם אהדו את גולדן סטייט בימיו של מונטה אליס…

קיבוצניק 28 במאי 2018

רונן בניגוד אליך שמשנה דעתו שבע פעם כל פלייאוף יש את לס שיודע מראש מה יקרה. עברתי להופס

עובר אורח 28 במאי 2018

לס לא משנה את דעתו כל שבע דקות… אתה גדול

אורן השני 28 במאי 2018

אז עכשיו גם דורפן ולס בתחרות? מקווה שזה לא תחילתו של ויכוח שלא מוסיף כבוד לאף אחד, רק אומר שזהו לס שמשנה את דעתו כל לילה (וזה בסדר גמור).

איציק 28 במאי 2018

תקרא בבקשה אצל ההוא מי תיקח אליפות, באיזה תוצאה, מי יהיו הכוכבים הראשיים של הסדרה, ורוץ להמר. ההוא יעשה אותך מיליונר ומריר כמוהו. בהצלחה.

שחר 28 במאי 2018

קליבלנד בלי קוין לאב יותר טובים. ההגנה משתפרת מאד, ראו את זה בשני המשחקים, וזה גם מכניס את שחקני המשנה למשחק. לברון נותן פלייאוף אדיר, שיחק 100 משחקים ובכולם, ודאי בפלייאוף סחט עצמו לגמרי. בגמר קליבלנד יצטרכו הרואיות כדי לקחת למישהו (גולדן?) משחק או שניים. עדיין השג אדיר.
בשנה הבאה הוא בפילי? יאבק על אליפויות עוד 5 עונות.
דירוג כל הזמנים שלי:
1) ביל ראסל
מיד אחריו, לברון, מייקל, מג'יק, קובי, שאק, קארים, בירד, וגם דר' ג'יי כולל ה אב"א, צ'מברליין, דאנקן

רוג'רס אהרון 28 במאי 2018

אחד ממשחקי הכדורסל הרעים שהיו בגמר אזורי בעשורים האחרונים.
בוסטון צריכה לצאת מעודדת.
קליבלנד פשוט אסופת שחקנים רנדומלית שבמקרה פגשה 2 קבוצות סבירות אינדיאנה ובוסטון שגררו אותה ל 7 משחקים [ טורנטו זה לא קבוצה]
בושה שככה נראה המזרח .
ניהול משחק טעון שיפור של סטיבנס, איחר בחילופים לא גיוון מספיק שומרים על לברון ,לא דאג לעייף אותו בהגנה.
ואחד גייסון טאטום. כל ביצה מלמיליאן.
טרייד זריז על רוזיר בראון ובחירות דראפט בשביל דייויס ו\או קוואי ויש לנו אלופה חדשה בשנה הבאה.

א.ב 28 במאי 2018

והמערב כזה חזק…
חוץ מגולדן סטייט ויוסטון כל שאר הקבוצות פח.
אגב אם תבדוק אז לאינדיאנה יש את אחד המאזנים הטובים בליגה בחצי השני של העונה.

איציק 28 במאי 2018

המזרח פח, במערב רק שתי קבוצות פח נקי, נעבור ליורוליג, או הליגה שחזרה משביתה.

יואב בורוביץ' 28 במאי 2018

כל מילה דורפן. לברון, בעזרת טיי לו, ממש בנו קבוצה. מרשימה אפילו (למרות שדי נטולת כשרון).

משה 28 במאי 2018

קל לשכוח שלפני הסדרה מעטים הימרו שבוסטון בכלל תגיע למשחק מספר 7.

matipool 28 במאי 2018

משחק 7? המומחים שלקחו סיכון הימרו על 4:1 לקליבלנד. האחרים הימרו על 4:0.

שמעון 28 במאי 2018

קובי בריאנט- 7 גמרים במערב!! 5 טבעות אליפות!!

אם קובי היה משחק במזרח היה לו אני מניח כ-12 גמרים לפחות.

קובי שיחק עם סופרסטאר (שאק) לחוד ולקח 3 אליפויות. שיחק עם אולסטאר לחוד (גאסול) ולקח 2 אליפויות.

לברון היה צריך לידו תמיד סופרסטאר+אולסטאר יחד (וויד ובוש+קיירי ולאב) כדי לקחת את המזרח או לזכות באליפות. לברון שיחק במזרח המגוחך ולכן יש לו 9 גמרים. אם לברון היה במערב ספק אם היה לו 3-4 גמרים בלחץ.

קובי היה שחקן הגנה בכמה רמות על לברון, קלעי טוב יותר ושלא נדבר על ההנאה מהמשחק.

איך קובי אמר לו פעם שהמטיר עליו LEBRON REMEMBER WHO IS YOUR DADDY

אלון3131 28 במאי 2018

להשוות אליפויות עם שאקיל של תחילת שנות ה2000 לכל אחד אחר זה פשוט בדיחה. קובי היה שחקן נפלא כבר אז אבל שאקיל של 2000 ו2001 היה לתקופה ההיא השחקן הכי טוב בליגה בפער עצום ונתן אולי את העונה הכי דומיננטית של שחקן כלשהו מאז ווילט צ'מברליין.

אבל עזוב כל המדדים האלה לא משנה כלום, כל מי שמשתמש בזוג עיניים שלו כמעט יכול לראות שקובי מדרגה מתחת ללברון. לא סתם זה הקונצנזוס היום.

שמעון 28 במאי 2018

אלון אתה שבוי בנרטיב לך תראה משחקים ואת הסטטיסטיקה. שאק היה הסופרסטאר הבלעדי בשנת 2000.

משנת 2001 קובי לקח את המושכות, שאק פשוט דרס את פחוני המזרח בפיינלס אז זוכרים לו את הMVP.

בגמרים האמיתיים במערב קובי היה הקלעי המוביל של הלייקרס, אל תרמה את עצמך.

פלייאוף 2001

חצי גמר המערב מול הקינגס

קובי 35.0 נק
שאק 33.3 נק

גמר המערב מול הספרס

קובי 33.3 נק
שאק 27.0 נק

פלייאוף 2002

חצי גמר המערב מול הספרס

קובי 26.2 נק
שאק 21.4 נק

גמר המערב מול הקינגס
קובי 27.1
שאק 30.3

פלייאוף 2003-הודחו בחצי הגמר

סיבוב 1 מול מיני

קובי 31.8 נק
שאק 28.7

סיבוב 2 מול הספרס
קובי 32.3 נק
שאק 25.3

פלייאוף 2004
סיוב 1 מול יוסטון
קובי 24.4 נק
שאק 16.2 נק

סיבוב 2 מול הספרס

קובי 26.3 נק
שאק 22.5

גמר המערב מול מיני

קובי 24.3 נק
שאק 20.7 נק

אז מה למדנו? שקובי היה מעל שאק או במקרה הגרוע שווה לו. שאק שלט רק בשנת 2000.
שאק פשוט התעלל הגמרים מול קבוצות המזרח העלובות וקיבל את התהילה על הפיינלס MVP, לא מעבר.

איציק 28 במאי 2018

מי שמבזה את האתר הנ"ל בטענה שווסטברוק הוא סופרסטאר, לא יכול לבוא ולטעון שיש לו קייס לטעון דבר מה הקשור בהבנת כדורסל. אותן הטענות גם תקפות לגבי מה שאתה כותב על קובי. מצטער שמעון, אבל הטענות שלך הזויות. שחקן עם אחוזי קליעה זוועתיים שפשוט זרק המון (מדובר במיוחד כשהכסף על השולחן), יכולת קבלת החלטות גרועה. שחקן אינדיוידואליסט מעולה, אך שחקן קבוצתי לא משהו. במקרה הטוב בסוף העשירייה השנייה בזכות הכישרון האישי, בפועל כנראה נמוך יותר.

אביאל 28 במאי 2018

שמעון – אל תתייחס לשונאי ברייאנט כאן, כבר כתבו כאן שהוא לא בטופ 10 ושסטף קארי גדול ממנו לדוגמא, אני מעדיף להתייחס לדברים של אחד, מג׳יק ג׳ונסון שמו, שאמר שקובי ברייאנט הוא שחקן הלייקרס הגדול בכל הזמנים, זה בהחלט מספיק כדי לקבע את מקומו.

איציק 28 במאי 2018

מג'יק גם אמר כמה דברים הזוים על לונזו בול… אז אמר. יש לי הרבה הערכה למג'יק אך צריך לקרוא ולבקר את מה שהוא כותב (או להקשיב ולבקר את מה שהוא אומר), כמו שהית עושה לכל אחד אחר (אלה אם אתה לא מבקר את דבריו של אף אחד). הוא יכול לטעות, והוא יכול להטעות מתוקף תפקידו. הרי ברור שקובי לא קרוב אפילו למג'יק עצמו, לקארים, שאקיל או וורתי, וכנראה גם לא לסמל של ה-NBA, אבל הוא היה שחקן חשוב בהיסטוריה של הליקרס ובגללו הליקרס הפסידו כמה אליפויות, וכך צריך לראות את קובי.

אביאל 28 במאי 2018

איציק – לא הבנתי כלום מהתגובה, הנקודה שלי היא ברורה מאוד, שאוטוריטה כמו מגי׳ק ג׳ונסון אומר את הדברים האלה, לי זה מספיק. כל המלל הלא ברור שכתבת לא בדיוק סותר את הטענה הזאת, מה גם שאתה מבקר מצד אחד את ההישענות על מג׳יק ומיד לאחר מכן חוטא באותו חטא כאשר אתה קובע דברים בשליפה, בלי ביסוס כמובן ועל דעתך בלבד, שזה לדעתי אפילו חטא גדול יותר, מילא אני, מגבה את הראייה של במג׳יק ג׳ונסון, אתה מחליט בשרירותיות על דעתך האישית בלבד ובלי שום נימוק.

איציק 28 במאי 2018

קודם כל, אתה מחליט שדעתו של מג'יק טובה משלי. לא ברור לי על סמך מה. שחקן גדול ממני הוא היה, אבל הוא בעל עניין ואני לא. זה שאני מתוך מחשבה חופשית לא מסקים עם פרופ' ליבוביץ', ביבי או רגב זה בסדר? הרי אני כלום ושום דבר גם בייחס אליהם. אתה מביע דעה על המון נושאים בניגוד למה שאנשים "גדולים" אומרים (למשל אני ;)) הבאתי לדוגמא את מה שמג'יק אמר בנוגע ללונזו בול, שהוא שחקן ענק. האם באמת נראה לך שבול כזה? אז כפי שהוא דיבר שטויות לגבי בול, לדעתי הוא דיבר שטויות גם לגבי קובי. יתכן מסיבות הקשורות לתפקידו ויתכן סתם מחוסר הבנה.

שלי 28 במאי 2018

אוטוריטת כדורסל ברמה של מג'יק בחר בקוואמי בראון לפני פאו גאסול, אחר כך במורמוני בשם מוריסון, אז אמר, שויין

שמעון 28 במאי 2018

אני יודע ששונאים אותו כמו ששונאים את לברון ווסטברוק והארדן ואוהבים את המאמי קרי ודוראנט. אם אין לך הייטרים אתה לא טוב מספיק, זה המוטו שלי תמיד.

מחזיק היום אצבעות ללורד אוף דה דנס שיתן איזה 10 סטפבקים על הראש של דוראנט+10 פלופים ויהיה סיכוי טוב לטילים. למרות שאני חש בלואו אאוט של קרי היום לצערי.

איציק 28 במאי 2018

הכל טוב, רק רצוי להבין לפני שכותבים. לשים את ווסטברוק, קובי ולברון באותה רשימה זה לחרבן על לברון ממקפצה. לא מחבב אותו ולא חושב שמשחקו אסטטי, אך הוא שחקן על והם בכלל לא בקנה מידה שלו. ווסטברוק הרבה יותר אסטטי משניהם אבל הוא לא במאה של כל הזמנים ולא בעשר של ההווה, דחילק…

שמעון 28 במאי 2018

לברון כרגע מספר 3 אחרי מייקל וקובי (אחרי 1980, לפני לא ראיתי אז לא מעניין אותי). עוד אליפות ואולי יעבור את הממבה עד אז הממבה מוסר דש למלך המזרח.

יואב בורוביץ' 28 במאי 2018

לפי ההגיון הזה גם הורי וקר מוסרים ד"ש למלך המזרח.

שמעון 28 במאי 2018

שהורי וקר יגיעו לממוצעים של קובי אז הם גם ימסרו דש כנראה. שורה תחתונה לברון יהיה 3 מ9 מול המערב.
9 אליפויות מזרח שזה כמו הליגה הצרפתית כאשר 7 שנים הוא עם סופרסטאר+אולסטאר איתנו וב-8 שנים מתוך ה-9 פייבוריט מוחלט כולל העונה.

קובי עשה את מה שלברון עשה במערב, בליגה הספרדית. ובסדרות שקבעו באמת הפלא ופלא הממוצע שלו מעל שאקיל הגדול (הנרטיב של מספר 2 :)) בגלל שהגמרים היו נגד קבוצות הפח של המזרח נטס ופילי קובי לא היה צריך להזיע ונתן לאיש הגדול לנהל את ההצגה וזוכרים לשאק את ה-MVP של הפיינלס. בגמרים האמיתיים מול הספרס, הקינגס, קובי היה הקלע המוביל בסידרה. למעשה משנת 2001 קובי היה הקלע המוביל בפלייאוף של הלייקרס ברוב הסדרות ובחשובות שבהם.

ניינר / ווריור 28 במאי 2018

אני מתייחס בספקנות רבה לכל מה שאתה טוען שמעון מאז שהכתרת את סלאש כגיטריסט מס 1 בכל הזמנים

פיל ג'קסון 28 במאי 2018

מה בדיוק עוצר נשימה בתהליך אינסטנט כזה? שהוא ניצח קבוצה בלי שני הכוכבים הגדולים שלה במשחק שביעי? אז נכון, לברון ענק, עצום, אבל איזה בדיוק תהליך היה כאן כשג'ף גרין שבכלל לא שיחק כמעט עד למשחק השישי הוא הכוכב המשני? הכל נראה די אקראי ופשוט הקבוצה הפחות גרועה ניצחה כי יש לה שחקן אדיר. לשתי הקבוצות ביחד היה במשחק הזה 16 מ74 לשלוש. מעבר לאחוזים המחרידים, עצם העובדה שזורקים כמו כזו בלתי הגיונית של שלשות לא מעידה על משחק איכותי. זה אגב נכון גם לסדרה השנייה, אם כי בעצמה פחותה. היינו מצפים שבשלב הזה נקבל קבוצות מגובשות שעושות פה ושם התאמות, אבל לא שעושות אוברהול על כל המשחק הקבוצתי. היחיד שבפלייאוף שקרובה לזה היא בוסטון והיא פשוט מוגבלת בכשרון שלה עד שיחזרו הפצועים. אז אנשים ימשיכו לספר כמה לברון, קארי, דוראנט והארדן כוכבי על, אבל למעט אולי לברון שהוא הכי עקבי, אנחנו מקבלים במקרה הטוב סטרצ'ים של משחק טוב מכולם, והרבה נפילות ובטח לא שום משחק קבוצתי ראוי לציון.

Gil - Zimbabwe 28 במאי 2018

אוף – טופיק: אם כל הכבוד ללברון ג'יימס הגיבור של יום ראשון לעיני הרבה הרבה יותר צופים גם במיגרש וגם בטלויזיה הוא האוסטרלי שיין ווטסון. בגמר ה – IPL בקריקט. תוך פחות משעתיים הוא הוביל את הקבוצה שלו לניצחון.
צבר 117 נקודות ב – 54 כדורים!!! זה היה אחד מאותם רגעים מדהימים שקורים בספורט שכל חובב ספורט מחכה לו.

איציק 28 במאי 2018

אם כבר, זה פרום (בתקווה שהכל נקי). האופן בו הוא לקח את הקטע ה-19 ושבר את כולם, זה משהו שמעטים מאד עשו. פשוט לא יאמן.

Gil - Zimbabwe 28 במאי 2018

הבעיה שגם על הקריקט כבר אי אפשר להגיד שהכל נקי אחרי מה שהאוסטרלים עשו בטסט האחרון שלהם נגד דרא"פ.

קיבוצניק 28 במאי 2018

גיל, בנאדם שמתגאה שהוא גר אצל הצורר מזימבאבואה לא מפיע אותי בכלל שמתעניין בספורט המשעמם הזה שנקרא קריקט. מה אתה בן 80 בלי חברים? יושב ורואה קריקט?

א.ב 28 במאי 2018

פרום היה מדהים,
אחת התצוגות הכי מרשימות בספורט…

DS 28 במאי 2018

חוץ מלברון יש לבוסטון עדיפות בכל עמדה וכך זה גם היה לפני תחילת הסידרה לאור מה שראינו בשתי הסדרות של בוסטון. חוץ משנאה כלפי לברון בגלל אי אילו סיבות אני לא מבין איך אפשר להגיד שהם היו פייבוריטים ברמה של סוויפ או 4:1 כדי לגמד את ההופעה שלו. זה שבוסטון היו מנצחים כנראה אם הייוורד וקיירי היו משחקים אבל גם בלעדיהם הם יותר טובים מקליבלנד הנוכחית ונפלו בגלל הלחץ והמעמד של משחק 7.

דיזידין 28 במאי 2018

צודק.
מי היו הפייבוריטים זו שאלה אמפירית בכלל.
כל מה שצריך לבדוק זה את סוכנויות ההימורים – והן נתנו את הסיכוי לבוסטון

אורן השני 28 במאי 2018

אז אתה לא מבין את משמעות הליין של סוכנויות ההימורים.

אריאל 28 במאי 2018

לברון שחקן ענק עם קייס טוב למספר 2 אבל לא עף כמו מייקל לא קולע כמו קרי או רג'י לא שואו כמו מג'יק לא חכם כמו לארי לא וירטואוז כמו אייברסון או קובי. מה שכן הוא מקבץ של כל האיכויות האלו בדרגה אחת פחות יש כח יש מהירות יש קליעה יש חדירה יש הגנה מה שעושה אותו כנראה השחקן הכי שלם שהיה וגם הכי מתאים לבניית קבוצה מאפס כי הוא כל כך ורסיטילי. אני ממש לא הייטר שלו אבל לצפות בו מפלס את דרכו לסל אובר אנד אובר עם חינניות של מכונת חפירה זה יעיל מאוד אבל משעמם רצח. וכאוהד זה לא פחות חשוב.

שלי 28 במאי 2018

לגבי הלא חכם כמו לארי, וואלה לא בטוח, אישית לא ראיתי שחקן יותר חכם מלברון, אולי היו ויש חכמים כמוהו, אבל לא ראיתי חכמים ממנו

איציק 28 במאי 2018

אתה צריך לבדוק את עצמך שנית אם אתה חושב שהוא לא פחות חכם מלארי. הוא אכן טוב מאד, אבל אין ספק שאופן קבלת ההחלטות של לארי יותר טובים, אפילו מתי ואיך להוריד את הגרזן על הקבוצה היריבה.

שלי 28 במאי 2018

איציק, אני מדבר על חכמת משחק בלבד, אז תמיד יש ספק, אני למשל ראיתי המון משחקים של לארי, לא ראיתי שהוא שהמשחק שלו יותר חכם מזה של לברון, לא אמרתי שפחות חכם, אבל לא ראיתי שיותר חכם

איציק 28 במאי 2018

על זה דיברתי, יותר חכם. המיוחד בכול הנוגע של החלטה מתי ואיך לשבור קבוצה. חטיפה, עצירה לשלשה, מסירה או כל דבר אחר. היה לו חוש תזמון וחכמה יוצאות מגדר הרגיל. לא ראיתי את זה אצל לברון. יש לו ראית משחק נדירה, יש לו יכולות משחק נדירה, אך אין לו את האקסטרה שהיתה לבירד שחיפה על חוסר אתלטיות שלברון לא ניזקק לה. נראה לי שלברון לא סובל מחוסר אתלטיות.

דונאדוני 28 במאי 2018

ללברון IQ כדורסל ואינטלגנציית משחק מהגדולות שראה המשחק, ואפילו הכי גדולה לדעתי.
הבנאדם מחלק אסיסטים שבירד יכול רק לחלום עליהם.
אי אפשר להביא עליו דאבל טים כי ברור שהוא ימצא את השחקן הפנוי ברגע הנכון.
בוא נראה את לארי משחק 48 דקות עם usage כמו לברון ומקבל החלטות כמוהו.
אבל הבנתי איך עובדת הנוסחא כדי להקטין את לברון:
לוקחים את החוזקה של כל שחקן בהיסטוריה ומשווים ללברון.
הוא לא ווינר כמו מייקל, לא מקבל החלטות כמו לארי, לא קילר כמו קובי, לא נמוך כמו אייזאה ולא גבוה כמו שאקיל.
עושים מיקס של כל שחקני תבל בהיסטוריה ומשווים ללברון, ואז מראים כמה הוא לא גדול באמת.
אני מרחם על מי שמכווץ ולא מבין שהוא צופה בדבר הכי גדול שקרה לכדורסל בהיסטוריה.

איציק 28 במאי 2018

דונאדוני, אני מבין אותך, אתה לוקח כל שחקן ואומר במה לברון טוב ממנו וכך מגיע שהוא הטוב מכולם. להגיד שבו נשווה את בירד על 48 דקות זה לא רציני ולא נכון. מזל שאתה לא משווה מספר שנות פעילות. השאלה הייתה לגבי וחכמת משחק ועל זה נענה. הטענה שבירד לא יכל למסור את מה שלברון מסר לא נכון עובדתית. גם על בירד לא היה כדאי לבצע דאבל אפ, מה שכן, בגלל עדיפות פיזית יש דברים שלברון יכול לממש מה שבירד לא יכל. עכשיו בו נומאר כך, לברון פחות טוב מג'ורדן כמכלול, נקודה. יש דברים שהוא יותר טוב ויש שפחות, אבל במבט על הוא לא שם, ולא מסוגל להיות שם. לגבי קובי, לא מבין איפה הדיון, קובי לא בסביבה בכלל, יש בין לברון לקובי תהום פעורה בכמה שלברון טוב יותר. עד לפני שנתיים חשבתי שהיסטורית בירד טוב יותר, אני חושב שיש מקום לחשוב שנית על זה, למרות שבחכמת משחק בירד עולה עליו. לדעתי מה שעשה את ההבדל בשנתיים הללו מבחינתי זה לא מספר הטבעות (הרי לא לקח כלום שנה שעברה והשנה עוד לא יודעים, נקווה שלא), אלה היכולת שלו לקחת החלטות נכונות ברגעי האמת והיכולת להשתלט על המשחק ברגעים אלו. הוא לא שובק, לא מותר ולא מאבד את הראש. מפתיע אבל זה מאד השתפר אצלו בגיל מאד מתקדם. מה שעשה בחצי העונה האחרונה יותר ממרשים. ואחרי כל זאת, מותר לומר שיש כאלו שעושים דברים טוב ממנו. לגבי איזיה אני לא יכול להגיב כי לא פרטת על איזה מהם כתבת, לגבי שאקיל אתה צודק.

אריאל 28 במאי 2018

לא הבנת אותי דונדוני. אני חוזר ואומר לא מקטין אותו הוא ענק אין ספק לא כל דבר זה גרופיס והייטרים. כל מה שאני אומר זה שהוא לא מצליח לעניין אותי לפחות כמו אחרים.

דיזידין 28 במאי 2018

האמת, אתה צודק. בחיים לא הימרתי.
אבל חיפשתי בגוגל מי היה הפייבוריט לפי סוכנויות ההימורים – והתשובה היתה בוסטון.
אשמח אם תסביר לי איפה טעיתי.

אורן השני 28 במאי 2018

שהליין לא אומר מי הפייבוריט, אלא הערכה למספר שיגרום לרווח המקסימלי. בכל מקרה באתרי הספורט כמעט כל ה"מומחים" הימרו על קליבלנד לפני הסדרה.

דיזידין 28 במאי 2018

תודה, אך עדיין לא הבנתי. מי הייתה הפייבוריטית לפי סוכנויות ההימורים?
אצל נייט סילבר, למשל, סיכויי הניצחון של בוסטון בבית היו בערך 70 אחוז, ובקליבלנד בערך 45 אחוז.

אביאל 28 במאי 2018

אורן – אתה צודק לגבי הגישה של סוכנויות ההימורים למקסום הרווח, אבל זה דיי ברור שזה נשען גם על פייבורטיות, הרי אם קליבלנד פייבוריטית מובהקת כמו הטענה של חלק מהמגיבים כאן, אין שום סיבה לסוכניות ההימורים לשים את בוסטון כפייבורטית, הרי הם יפסידו כסף.

אורן השני 28 במאי 2018

דיזידין – אולי אתה מדבר רק על משחק 7?
בכל מקרה אין לי תשובה, אני התרשמתי שהקאבס היו פייבוריטים לפני הסדרה. בהערה צדדית, המודל של סילבר מושפע מדי מהעונה הרגילה, ממה שראיתי מבחינתו טורונטו הייתה הקבוצה הכי חזקה בליגה וג"ס לא בטופ 3 או 5.

אביאל – נכון, לכן זה לא נשמע לי הגיוני שבוסטון היו הפייבוריטים בוגאס לפני הסדרה, אולי רק לפני משחק 7 אחרי שניצחו את כל משחקי הבית שלהם בפלייאוף.

היסטוריון של ספורט 28 במאי 2018

קצת שפיות .
בצד הערכה מדהים מה ששחקן כזה עושה בגילו המופלג ואיך שחקן אחד עושה את ההבדל במזרח כבר 8 שנים עם 21/21 בסדרות פליאוף.
בצד הפרופורציה .
המזרח הוא בדיחה מהלכת …אחת בכל מקרה צריכה לקחת והוא לקח קוראים לכך ברירת מחדל.
עדיין מאזנו בגמרים שלילי 3/7 בדרך ל 3/8 .
מישהו באמת חושב שהוא ככה היה מטייל במערב ?
פעם ראיתי קריקטורה מגניבה לפני הרבה שנים .
ראו שם שולף נופל שדוד מתבוסס בדמו.
אומר האחד לחברו אתה יודע זה היה השולף הטוב במערב .
שואל אותו חברו כן ? אז מה קרה לו ????????
החבר ….הגיע מישהו מהמזרח ……….
לברון אותו דבר רק הפוך.

אביאל 28 במאי 2018

היסטוריון – ההיגיון אומר שגם היתה ללברון קבוצה חזקה יותר במערב, תשים אותו בכל אחת מהקבוצות הגדולות במערב והיא הופכת במיידי לאחת הפייבורטיות הגדולות.

איציק 28 במאי 2018

לא בטוח כלל וכלל.
אם הוא היה מגיע ל-GS, ראשית היה צריך לפזר את הקבוצה כי יש תקרה ואחרים לא היו מוותרים כל כך הרבה כדי להיות שוליות של לברון. גם קואץ' קר סביר להניח לא היה נשאר. הוא אוהב לאמן קבוצה ולא לעשות מה ששחקן אחד קובע לו. גם ב-SA זו בעיה אבל אולי לפופ הוא ירכוש יותר כבוד כמו שעשה לריילי. יוטה אולי יכלה להתאים לו ושם אולי אכן היה הופך למועמד רציני לאליפות, אבל גם ראש בראש עם GS או יוסטון לא פשוט כלל.

אביאל 28 במאי 2018

איציק – אתה מגיע מנקודת הנחה שהוא מתנהג באותו מקום כמו שהוא מתנהג בקליבלנד ואחרי זה אתה סותר את עצמך עם הדוגמא של פט ריילי. אתה גם קובע שסטיב קאר לא היה לוקח את לברון, שזו כמובן תגובה שלא מבוססת על כלום, במיוחד שהוא קיבל לא מזמן את דוראנט, שחקן עם אופי לא פשוט בפני עצמו (אמנם לעומת חבריו לשעבר ווסטברוק והארדן הוא מוצג כמלאך, אבל דיי ברור שהוא הוריד את הראש מאז שהוא בגולדן סטייט, כולנו זוכרים את מהללי הטויטר שלו).

איציק 28 במאי 2018

אביאל, יש טעות אחת עקרונית בניתוח שלך, אני לא סותר דבר וחצי דבר. אני לא טענתי שקר לא היה לוקח, טענתי שהוא לא היה נשאר. כנראה כמעט אף אחד לא יכול להגיד ללברון "לא" כשהוא רוצה לבוא, אך הוא רשאי ללכת. נראה לי שזה מה שהיה קורה. ריילי היה GM ולא מאמן, ולריילי היה (ועדיין יש) ביגלה גדול מעל הראש והוא ראה ללברון בלבן. בגלל זה אני טוען שרק ריילי ופופ יכולים. לכל השאר זו בעיה. להשוות בין האופי של לברון לזה של דוראנט זה לא רציני לא קי אחד קל מהשני, אלה כי הוא שונה לחלוטין. דוראנט משתלב במשחק קבוצתי ונותן לאחרים לנהל משחק, לברון מנהל את המשחק ולא משתלב. סוג אחר של שחקנים. גם ווסטברוק (להבדיל אלף הבדלות) לא משתלב במשחק קבוצתי אלה מנהל אותו, וכך היה אייברסון. זה לא הולך טוב עם איך ש-GS משחקת.

אלון3131 28 במאי 2018

אף פעם לא הבנתי את הטענה הזאת, אם הלייקרס של שנות ה80 היו במזרח הם היו מגיעים לגמר רק איזה פעמיים שלוש כנראה ולא 7 פעמים ב10 שנים, אז מה?

איציק 28 במאי 2018

יש כאלו שבטעות טוענים שלברון מס' 1 בכול הזמנים, ויש כאלו שלא טועים. אבל זה ממש לא משנה, כשרואים מה הוא עשה עד עכשיו בפלאיי אוף הזה, זה לא פחות ממדהים, ותעזבו אותי ממזרח חלש. אם נוציא את לברון מקליבלנד ונשים עוד שחקנים מהרמה שיש בקבוצה חוץ ממנו, לא בטוח שהם עולים לפלאיי אוף המזרח החלש, ובטח לא עוברים סיבוב. באמת אחת ההצגות הגדולות של שחקן עד עכשיו, ואת זה אומר מישהו שלא נהנה לראות את לברון מבחינה אסטטית ועם הרבה הסגות לגביו במשך כל הקריירה, כולל בעונה זו. כשהוא מרים את הגביע של אלופי המזרח, כולו עייף וכואב, אני מבין, זה הישג אדיר שלו. מעניין אותי מה כל השאר כל כך גאים בהישג. התרומה שלהם זניחה לרוב, הם יושבים על גבו של ענק וצועקים גם אנחנו כאלו. אז לאב נתן פלאיי אוף לא רע בכלל (חבל שנפצע), קורבר לפרקים, וכל השאר פעם מתעוררים וחמש פעמים לא (אולי גרין ער קצת יותר). במקומם הייתי מתבייש קצת ונותן ללברון לאפסן את זה אצלו לצמיתות.

S&M 28 במאי 2018

הבעיה של לברון היא שהוא ענק, מפלצתי, חזק, לא שביר. הוא לא רק ניראה סופרמן, הוא באמת סופרמן. שחקן נתלה עליו עם שתי ידיים על הכתפיים, ועוד אחד מרביץ מצד שני, וזה ניראה כמו פיל עם נמלה.

לכן הוא אף פעם לא יהיה גדול כמו ג'ורדן, שניראה יותר אנושי. ובכלל, ג'ורדן לקח המון אליפויות, ולא הפסיד גמר, אז הוא הכי גדול.

גם פלה יותר גדול ממרדונה. גם הוא ניצח יותר גמרים. מרדונה לא רואה את פלה ממטר.

DS 28 במאי 2018

טוב שהזכרת את המהלך הזה, זה היה מדהים לראות. אחד מאותם מהלכים שמגדירים את לברון.

Comments closed