המשכנעים

צריך לעשות הרבה מאד כדי לעורר את השד הפוליטי מרבצו

עולם הספורט הנוכחי רחוק שנות אור מחרמות ונידויים של פעם. זוהי בעיקר מורשתו של סמרנש. הוא התקבע על נקודה מאד ברורה. אם אין איזשהי בעייתיות בתוך הספורט עצמו – נגיד אפלייה גזעית – לא מעניין אותו מה עושות הממשלות. הוועדים האולימפים והתאחדויות הכדורגל הם אוטונומיות שלא נתפשות כאחראיות למעשי ממשלותיהן. יהיו אשר יהיו. הפניה של נתניהו לנשיא ארגנטינה היא כמעט סימבולית לאי הבנת המצב הזה. 

באופן אירוני החרם היחיד כרגע בספורט הוא של ספורטאים מקצוענים אמריקאים על הנשיא שלהם ולהיפך. והספורטאי היחיד שאינו משחק מסיבות פוליטיות הוא שחקן פוטבול בארצות הברית. אבל בזירה הבינלאומית הפוליטיקה כמעט מתה. ראינו את זה למשל בנסיון הכושל להדיח את ישראל מפיפ״א. לא החזיק מים. 

לכן למשל אפשר לנצל את הספורט לענייני תדמית. בעיקר אם מוכרים תדמית נכונה. כשנסיכויות במפרץ עורכות אירוע בינלאומי הן לא מכריזות ״אנחנו עושים זאת כדי להדגיש את זכותנו להפלות נשים״. סין לא מודיעה ״האולימפיאדה הזו נועדה להאדיר את השלטון החד-מפלגתי שלנו״. מספרים איזה בולשיט על שלום ואחווה בצד האירוע. אבל בעיקר שותקים ונותנים לתמונות אוהדים/נופים/משהו יפה אחר לדבר.

צריך לעשות הרבה מאד כדי לעורר את השד הפוליטי מרבצו. צריך ממש לעצבן. צריך ממש לשכנע שאתה הולך לנצל את האירוע למטרה לא ראויה. במיוחד כשזה אירוע לא מעניין במיוחד כמו משחק ידידות/הכנה בעיר בה כבר ממילא נערך אפילו גמר אירופי.

קשה. אבל ישראל שכנעה.

*

ושרה ברייטמן היא מסי של המיוזיקלס:

עולים לרשת-סנסציה -מרקו צ'קינאטו מדיח את נובאק דיוקוביץ'
מדריך לאוהד מכבי למונדיאל

224 Comments

רן מפעם 6 ביוני 2018

ישראל? אתה מתכוון מירי רגב,שרת התרבות מירי רגב בשבילנו. גם אם ההבדלים מטשטשים והגבולות מתפיידים לאטם עדיין יש הבדל בן הוד פרחיותה הוולגרית למדינת ישראל.
כולי תקווה שקהל המצביעים שלה יתעורר ויבחין בנזק היא גורמת לכולנו.

איציק 6 ביוני 2018

סליחה, אבל אני מוחא על התואר "שרת התרבות." היא שרת התרבות והספורט!!! וגם האירוביזיון יהיה בירושלים.

NoOne 6 ביוני 2018

קיפרניק לא משחק פוטבול כי הוא לא רוצה לשחק פוטבול , אם הוא היה רוצה לשחק פוטבול הוא היה מתעסק בפוטבול ולא בדברים אחרים , אין לו את היכולת המקצועית או המנטלית להיות ק"ב בליגה.
הוא יכול לנסות בקנדה

בלי קשר לזה כל מדינה כולל מדינת ישראל יכולה לבחור איפה היא רוצה לארח תחרות ספורט.
מי שלא רוצה שלא יבוא

שי 6 ביוני 2018

קצת מזכיר את פועלה כדוברת צה"ל בזמן מלחמת לבנון השנייה – הרצון להציג תמונת ניצחון הפך להיות כל האסטרטגיה ובסוף יצר תחושת מפלה (למרות שבדיעבד התוצאות הרבה פחות גרועות ממה שנראה בזמן אמת).
מקווה שגם כמו אחרי המלחמה ההיא, היא והפטרון השחצן שלה ימצאו את הדרך החוצה.

שי 6 ביוני 2018

ואגב, ממש ממש קשה לא לשמוח לאיד אחרי כל השתלשלות העניינים… זה כאילו אפריים קישון כתב מערכון לחמישייה הקאמרית.

דוד 6 ביוני 2018

מה עשתה מירי רגב? אני לא מעודכן כל כך.

ק 6 ביוני 2018

הוציאה 3 מיליון שח מתקציב המדינה וכספי משלם המיסים, כדי להעביר את המשחק לירושלים ולכסות את הוצאות האבטחה וההפקה, כשעידן עופר בתכנית המקורית היה מוכן לשלם את זה כשהמשחק היה מתוכנן לסמי עופר בחיפה. אם הייתי חבר מרכז ליכוד, הייתי נותן לה את הכל שלי אם היא משחגה סלפי עם מסי…

דוד 6 ביוני 2018

תודה. אתה יודע, כל עניין קיומו של "משרד התרבות והספורט" כבר מתחיל לעלות לי על העצבים. אני צריך לשלם כסף על הצגה או משחק כדורגל שאיזה פוליטיקאי החליט שעם ישראל חייב לראות. צאו לי מהחיים ואצפה או לא אצפה במה שבא לי. ושאת הנבחרת יממנו ספונסרים.

אביאל 6 ביוני 2018

ועל סמך מה אתה קובע שהמעבר לירושלים הוא זה ששינה ? הקמפיין של הBDS התחיל הרבה לפני שהחליטו איזה המשחק.
ומה זה משנה מי נותן את הכסף בהקשר ? אם עידן עופר (פתאום כסף פרטי זה סבבה לאירועים לאומיים ? איפה כל אלה שיצאו נגד המימון הפרטי של הג׳ירו ?) אתה חושב שלBDS אכפת אם אייל עופר או ממשלת ישראל משלמת ?

ק 6 ביוני 2018

אביאל, תיארתי את מה שקרה והוא בזוי בפני עצמו גם אם המשחק היה מתקיים.
אין לי בעיה עם המימון והיוזמה הפרטיים, גם של הג'ירו, אחרת אף אחד מהם לא היה בארץ.
וכאוהד ארגנטינה (מהסיבוב שם ב2005) אני בעיקר בעד הכנות אופטימליות למונדיאל

אביאל 6 ביוני 2018

ק – לא ענית לשאלה, על סמך מה אתה קובע שהמשחק בוטל בגלל מירי רגב ? הארגנטינאים אמרו בעצמם שהם לא רוצים לקחת סיכון שיפגעו בהם, זאת הסיבה.

ק. 6 ביוני 2018

לא קבעתי את זה. תקרא שוב.
כתבתי מה שעשתה שזה בזיון גם אם התגובה הייתה נכתבת שלשום

אביאל 6 ביוני 2018

ק – זה פשוט מאוד, דורפן האשים את רגב, שאלו מה רגב עשתה (בהקשר) ואתה ענית – כלומר טענת שהם לא הגיעו לכאן בגלל מירי רגב.

ק. 6 ביוני 2018

שאל מה רגב עשתה ועניתי, לא שאל "איך רגב מנעה מהמשחק להתקיים". לא התייחסתי לטענה של דורפן, רק לפעולה של רגב.

Amir A 6 ביוני 2018

אם כבר אז היום מירי רגב רק חיזקה את מעמדה.

matipool 6 ביוני 2018

לא אצל אוהדי מסי, ארגנטינה וברצלונה שזה די הרבה אנשים. שתעוף לנו מהחיים כבר אמן.

יוסי מזרחי 6 ביוני 2018

אתה צודר אמיר, בקרב הקהל שלה היא חיזקה את מעמדה אבל בקהל הרחב חלקו הוא מה שקרוי מצביע צף היא בתהליך של דהירה לאי לגיטימציה.

BRT 6 ביוני 2018

כרגיל אצל השמאל
היהודים אשמים
לא החראות שמנסים להחרים אותנו,
נו שויין
תמשיכו לחשוב כך
ולהתנהג בצורה כזו גלותית
ככה לא תשכנעו אף 1 בצדקת דרככם

יואב 6 ביוני 2018

אז ספר לנו מה הציפיות שלך מהשמאל.

שי 6 ביוני 2018

ב.ר.ט , על איזה חארות אתה מדבר? נבחרת ארגנטינה מראש לא רצתה לנסוע לישראל והעדיפה להישאר בספרד עד לנסיעה לרוסיה. זאת ההתאחדות המושחתת שלהם שהעדיפה לקבל כסף. אחרי שמירי ניסתה להפוך את המשחק לחלק מפסטיבל ירושלים, הם החליטו שלא כדאי להם להיכנס לבלאגן הזה – יש להם מונדיאל על הראש, וזה כנראה הצ'אנס האחרון של מסי

תבורי 6 ביוני 2018

לא מנסים לשכנע, פשוט נהנים לראות אותך סובל

BRT 6 ביוני 2018

חחחחח
הצחקתני סובל חחחח
פשוט כל םעם מחדש אתם נופלים לבורות השנאה לעמכם ולמורשתכם ולאומיותכם,
במקום להיות גאים במדינה שלכם
אתם רק ממשיכים להתבייש במי שאתם
זה רק מוכיח כמה אתם גלותיים וחדלי אישים.
במקום לתקוף את טרור ההחרמות אתם בעדו פשוט שנאה עצמית בגדולתה,תמשיכו להיות תורמי הקולות הגדולים ביותר למחנה הלאומי

matipool 6 ביוני 2018

כרגיל אצל הימין ממשיכים להשתבלל, לצעוק שכולם אנטישמיים ולא לראות את הדבשת של עצמם או להסתכל במראה.

BRT 6 ביוני 2018

נכון מאוד ,תמשיכו ככה בבועה למצוא הצדקות לשנאת יהודים זה תמיד היה הצד החזק שלכם. הכל מתחיל מזה שהאוייבים שלך רוצים לפגוע בנו ,ואתם מאישים את עצמכם ,כרגיל היאהוד אשמים

ביגי שמאל 6 ביוני 2018

אנחנו לא מאשימים את עצמנו. אנחנו מאשימים אותך (ושכמותך)

יואב 6 ביוני 2018

רונן, נאה דורש נאה מקיים. מה זאת הפלטפורמה הזאת? נתתי ימיי חסד. אתם רוצים שזה יגסוס בשקט?

אופיר 6 ביוני 2018

באמת מדכא. מודה שתדירות הביקורים שלי פחתה משמעותית מאז ה-roll out האחרון.

דורפן 6 ביוני 2018

אתם אנשים קטנים חושבים על האתר שלכם. מתכנת ראשון – בן משפחה שלו נורה. מתכנת שני – אמא במצב אנוש בבית חולים. מחר מתכנת שלישי. הכל אמיתי בחיי.

שי 6 ביוני 2018

מאיפה אתה לוקח אותם, מההפגנות בעזה?

Amir A 6 ביוני 2018

אם אני המתכנת השלישי אני בורח ממכם כמו ממגיפה.

איציק 6 ביוני 2018

בדיוק מה שחשבתי!!!

D! פה ועכשיו 6 ביוני 2018

רק בריאות למתכנתים.

ולכם.

אי אפשר לעשות רול-בק לגירסה הקודמת?

יוסי מזרחי 6 ביוני 2018

אחריך באש ובמיים….

אמיתי 6 ביוני 2018

אם זה יגרום לישראלי אחד להפסיק לאהוד בארסה- דיינו

ק. 6 ביוני 2018

לגמרי אמיתי. זה אחלה סינון, גם ל"אוהדי" ארגנטינה

אמיתי 6 ביוני 2018

לאלה אין תקנה ואין מקום בעולם הבא או הנוכחי

ק. 6 ביוני 2018

לאיזה "אלה" התכוונת? הטרמפיסטים/אוהדי בארסה או ארגנטינה? כי אני נמנה על 2 מ-3 וחבל לי…

אמיתי 6 ביוני 2018

התכוונתי לתומכי מדינת החסות של הנאצים. אוהדי בארסה בכלל לא נופלים לקטגוריית אוהדי כדורגל. סוג של נובורישיות מגונה

ק. 6 ביוני 2018

פה כבר אין לי מה להגיד, בתור נובוריש מגונה שתומך במתן חסות לנאצים, בלי קשר לכדורגל כמובן..:)

אמיתי 6 ביוני 2018

((-:

ברק 6 ביוני 2018

תבדוק גם את הקשר בין האמריקאים לנאצים. זה גם יגרום לך לשנוא כל דבר שקשור בארה"ב? מה עם האימפריה הבריטית ששחטה חצי עולם? אתה מחרים גם את הפרמיירליג?

אמיתי 6 ביוני 2018

ברק. אני מתלוצץ..שונא ארגנטינאים ממניעים אישיים לגמרי. וממזמן. הייתי אומר שנאה ממבט ראשון. רומנטית

אביאל 6 ביוני 2018

ברק – שכתוב היסטוריה כזה לא ראינו הרבה זמן, להזכירך האמריקאים (יחד עם ברה״מ) הכריעו את הנאצים, לא שאני מצדיק את הגיוס של מדענים נצאים לתוכנית הטילים האמריקאית אבל זה קצת פחות חמור מול מתן מקלט לקציני SS ולראשי המשטר שהיו אחראים על רצח של מיליוני חפים מפשע, בכל זאת. בקשר לתיאוריה השנייה שלך, לפיה הבריטים שחטו חצי עולם, אפשר לבוא בתלונות לקולוניאליזם הבריטי (בעיקר בחלק המאוחר שלו) אבל הוא הביא איתו כמה דברים כמו חיסונים, טכנולוגיה ועוד. כאמור נעשה בו גם הרבה עוול וניצול אבל מכאן ועד לשחיטה האמת רחוקה מאוד.

איציק אלפסי 6 ביוני 2018

כל מילה

7even 6 ביוני 2018

בחיים לא היה דבר יותר גועלי בספורט(העולמי!) מאשר ההתבטאויות של לברון נגד נשיא ארה"ב

דרך מעולה להסיט מאנשים את העובדה שאתה בדרך להפסד רביעי מחמש סדרות הגמר האחרונות בהן שיחקת.

איך זה תמיד שהאנשים שכביכול בעד ליברליות…דמוקרטיה…פתיחות…מגוון דעות וכו וכו…
תמיד הם אלה שמפריע להם כשמישהו שחושב או עושה או מתבטא אחרת מהם.
(או שניצח אותם בבחירות דמוקרטיות)

רק לראות מה קורה בעולם ולתהות מה עשה ההזוי הקודם בתפקיד במשך 8 שנים

נשבע שאני לא צוחק אבל אם היו שמים שם חתול במקומו(אפשר גם חילזון) במשך 8 שנים הןא היה עושה משמעותית פחות נזק ממה שהבחור עשה במשך הכהונה שלו שם מ 2008. חתול. זה היה מספיק. אפשר גם חילזון.

בועז 6 ביוני 2018

באמת מדהים שאנשים שהם בעד ליברליות, פתיחות וחופש דיבור, משתמשים בליברליות שלהם, פתיחות וחופש דיבור כדי להביע דיעה בנושאים שחשובים להם, בעוד שהאנשים שכל הזמן מצביעים על כך שיש אנשים שהם בעד דמורטיה, ליברליות וחופש דיבור, מנסים למנוע את זה מהם. אכן עולם משונה.

צור שפי 6 ביוני 2018

זה אספקט חדשני שטרם נדון במכלול חסרונותיו של לברוולדמורט. וברצינות – שחקנים מהווריורס שכנראה לא צריכים להסתיר את כשלונותיהם הצטרפו אליו ותמכו בו. למה כל כך קשה לך להודות בזה שהאיש הזזה שנבחר באופן דמוקרטי הוא גזען מחורבן?

באבא ימים 7 ביוני 2018

נוכל. גס רוח, אופורטוניסט, ציניקן, אגומאניאק, פופוליסט, מכוןן למכנה המשותף הנמוך, חסר ערכים ואיש שלא היית קונה ממנו מכונית משומשת. הייתי מקבל כל אחת מן הטענות הללו.

גזען? על סמך מה?

דובינסקי 6 ביוני 2018

ישראל "סובלת" מהחרמות של איראנים (וספורטאים ממדינות ערב/מוסלמיות אחרות) שפורשים, כולל במשחקים אולימפיים ובגמר אולימפי לנוער. מדינות ערב שמארחות עושות כל מיני טריקים כדי שישראלים לא יתחרו, יתחרו בלי דגל או מערימים קשיים כדי שמראש האיגודים יוותרו על התחרות. זה לא מוסקבה 1980, אבל החרמות קיימות. כישלון דיפלומטי עצום של ישראל, אבל זו גם די חרפה מבחינת ארגנטינה. אבל בגדול, אתם אשמים. כל מה שהיה צריך לעשות זה לחזור לשחק באצטדיון רמת גן.

D! פה ועכשיו 6 ביוני 2018

עד רמת גן, דובינסקי. יש גבול. או אין גבול. תלווי בצד הפוליטי שלך. אבל עד לרמת גן

dk 6 ביוני 2018

אולי היה צריך להתחייב בחוזה שדור מיכה ישחק לפחות 60 דקות :)

צור שפי 6 ביוני 2018

דובינסקי, איצטדיון רמת גן שווה בגימטריא ל-BDS. אל תבדוק את זה, המצאתי את זה כי זה פשוט חייב להיות נכון. בקיצור, המקום הכי פסול חיתון שאני מכיר. להפציץ מהאוויר ולבנות מחדש.

Doug Pederson rules 6 ביוני 2018

קרעת אותי!

יעקב נקש 7 ביוני 2018
שמול 6 ביוני 2018

בכל מקרה רק 5 אנשים הצליחו לקנות כרטיס

אריאל שתיל 6 ביוני 2018

1. האתר קריא יותר, מנגנון התגובות קריא פחות. יש מקום לשיפור.
2. אחלה ניתוח.
3. זה כשלון נטו של רגב, היא נחשפה פה.
4. אנחנו יוצאים גרוע יותר מגאבון, כן?
https://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3664975,00.html

איציק 6 ביוני 2018

מי שמנסה לעשות זאת בשביל סלפי עם מסי בטדי, מקבל בובות מסי מלאות בדם ברחובות. לא חושב שיש פה צודקים בסיפור, אבל מטומטמת אחת בטוח יש. ולמרות זאת Amir A כנראה צודק ושתלך המדינה קיבינימט.

אלעדכ 6 ביוני 2018

לפי מה שהבנתי, הארגנטינאים מראש לא רצו לבוא, וגם ברור למה. זה משחק שלא תורם להם שום ערך ספורטיבי, חמישה ימים לפני המונדיאל. בכלל, כשינתחו את כישלון ארגנטינה במונדיאל, אולי ידברו על משחקי ההכנה שלהם מול האיטי וכדומה. זה כבר מזמן לא קשור לספורט אלא למסעות יח"צ.

אם לא היה כל הפסטיבל סביב זה, הם פשוט היו באים, נותנים את ה 5% שלהם ונוסעים.
ברגע שיש פסטיבל דברים נוטים להתדרדר. תשאלו את אלאור אזריה שלא היה מעביר יום אחד בכלא בלי כל הפוליטיקאים והמשפטנים שקפצו לעשות עליו סיבוב.

איציק 6 ביוני 2018

עכשיו מספרים שאולי בלחץ על אבא של מסי הנבחרת הארגנטינית בכול זאת תבוא. קשה לי להאמין, אבל לך תדע בבית משוגעים זה. בכול אופן, הנזק התדמיתי שמירי רגב גרמה זה חלומו הרטוב של רוג'ר ווטרס. הוא בחיים לא היה מצליח ככה.

אלעד כץ 6 ביוני 2018

סליחה, אמנם מירי רגב מצטיינת בשפיכת דלק על גפרורים, אבל במקרה הזה אי אפשר להאשים אותה בהצתה. ההפגנות והלחצים וההתנגדויות לקיום המשחק בישראל החלו עוד לפני שהוחלט על מעבר לירושלים. בסופו של דבר היתה פה כניעה לטרור החרמות וזה דבר שאינו מתקבל על הדעת.

matipool 6 ביוני 2018

אתה טועה לדעתי. אם היו התנגדויות למשחק בחיפה, הן היו מינוריות מאד. הבלאגן התחיל במעבר לירושלים. הכל על הראש של הצווחנית עם רגשי הנחיתות.

אלעד כץ 6 ביוני 2018

מתי, אני האחרון שיצדיק את הפעולות הלעומתיות של גברת רגב, ונסיונה לגזור קופון פוליטי מכל אירוע שקורה או שלא קורה במדינה.
עם זאת, חשוב לזכור שאנו כאן במדינה נמצאים תחת טרור הסברתי והחרמתי שאינו הגון ואינו נאה דורש נאה מקיים.
ובזאת לא ניתן להאשים את גב׳ ירושלים על שמלתי.

כח הגברה 6 ביוני 2018

מעניין אותי אם יש שם עצם או שם תואר בעברית שאי אפשר להוסיף את המילה "טרור" לפניו.
"טרור כדורי השוקולד" עוד יהיה לנו?
"טרור הפרפרים"?
"טרור דובוני אכפת לי"?
ואיך עוד לא קראנו לביטול המשחק "טרור הכדורגל"?

אלעד כץ 6 ביוני 2018

"טרור כח הגברה" נשמע לי מתאים ביותר

כח הגברה 6 ביוני 2018

תן לי לחשוב על זה. אני צריך לגדל זקן? לתרגל פרצופים מאיימים? להניח דובוני אכפת לי במקומות הומי אדם? אולי הבנים שלי יקשיבו לי יותר בתור טרוריסט. אולי אפילו יסדרו את החדר.

AdamB 6 ביוני 2018

חבל שהתקשורת מלבה פה התנהגות דו קוטבית. אני כבר מדמיין את הכותרות שלושה שבועות מהיום שארגנטינה תודו ברבע גמר

רטקסס 6 ביוני 2018

הפסד בקרב לישראל.
קארמה רעה לארגנטינאים. הפסידו כמה מיליוני אוהדים למונדיאל….

פבריציו רבאנלי 6 ביוני 2018

מניין הביטחון שיש קשר בין הביטול ובין הקומבינות של הוד מעלתה מירי רגב? כלומר המפגינים הפרו-פלסטינים היו מגיעים בכל מקרה לאימוני נבחרת ארגנטינה כדי למחות ולנפנף בחולצות עם דם, בין אם המשחק היה בחיפה, בירושלים, או בספורטק דימונה. ולנבחרת ארגנטינה בכל מקרה לא הייתה סיבה אמיתית להטריח עצמם בטיסות ומלונות ולבוא לפה ערב המונדיאל, למשחק נגד נבחרת עלובה כמו שלנו, ומבחינה מקצועית בוודאי הייתה להם סיבה לבטל. אולי הבושה הלאומית שמכהנת כשרת התרבות והספורט באמת לא אשמה הפעם?

שמעון 6 ביוני 2018

הארגנטינאים אף פעם לא היו חובבי יהודים גדולים. הכל בסדר לא קרה כלום.

ירושלים היא בירת ישראל ושם צריכים להתקיים המשחקים בצדק. לא רוצים שלא יבואו.

הם ממצאים עכשיו איומי טרור ושטויות אבל די ברור לאיזה צד נוטה כל שחקן בנבחרת הזאת.

יהיה משמח הדחה בשלב הבתים.

matipool 6 ביוני 2018

כמה שטויות, שמעון. עד לפני כמה שנים כל המשחקים נערכו ברמת גן. האירוע הזה הוא יוזמה ספציפית של מפיק שמראש תוכננה להיות בחיפה עם שיתוף פעולה והשקעה כספית של משפחת עופר. למה משחק ידידות לא רשמי ביוזמה פרטית "צריך" להתקיים רק בירושלים? נבחרות בכל העולם (בעיקר ממדינות גדולות גאוגרפית) מקיימות משחקי ידידות ולפעמים גם משחקים רשמיים בערים שונות במדינה שלהן. זה דבר חיובי שמקרב ומנגיש את הנבחרת לאוהדים ברחבי אותן מדינות גדולות.

yaron 6 ביוני 2018

שלא לדבר על משחקים אולימפיים…
הבעיה היא לא איפה מתקיים המשחק, הבעיה היא שעשו ממנו אירוע סופר פוליטי.
אם היו עושים את אותו דבר עם הג'ירו גם הוא (או לפחות החלק בירושלים) היה מבוטל.

ברק 6 ביוני 2018

מתי, אתה מבטל את דף המסרים שחולק לעדת המעריצים, למה לבאס ככה?

כח הגברה 6 ביוני 2018

נבחרת ישראל בכדורגל ארחה את משחקיה הרשמיים במשך עשרות שנים ברמת גן, ושום דבר לא נגרע מזקיפות הקומה הלאומית. גם כיום, לא כל המשחקים הרשמיים משוחקים בירושלים (בקמפיין האחרון שניים שוחקו בירושלים ושלושה בחיפה). היורובאסקט התארח ביד אליהו (למרות שהאולם בירושלים לא רע). פה אפילו לא מדובר במשחק רשמי, אלא ביוזמה עסקית פרטית.
מאז שטראמפ הודיע על המעבר של השגרירות האמריקאית לירושלים, יש יציאה מוחלטת מפרופורציות בנושא (כלומר, ליבוי רגשות לאומיים כדי לגזור קופונים פוליטיים).

ניק 6 ביוני 2018

"קשה. אבל ישראל שכנעה."
טוב אנחנו צריכים להיות טובים באיזשהוא ספורט לא?
למרות שזה עדיין זניח לעומת "אהדת ברצלונה וריאל" שם אנחנו אלופי העולם.

matipool 6 ביוני 2018

כל מילה, דורפן. חיכיתי לפוסט הזה והוא בהחלט תואם את הציפיות הגבוהות ממך. חבל רק על הילדים התמימים מעוטף עזה וממקומות אחרים שהצליחו לקבל כרטיסים והיו במרחק נגיעה מלראות את האליל שלהם. להם זה ממש לא משנה שזה משחק ידידות שמסרבל את החיים של מאמן ושחקני ארגנטינה. קיבלו שיעור כואב בגיל צעיר מדי על פוליטיקה, שתן שעולה לראש ומשחקי כח.

אלכס דוקורסקי 6 ביוני 2018

מדויק

BRT 6 ביוני 2018

כרגיל הלקאה עצמית זה הפתרון שלכם

כח הגברה 6 ביוני 2018

אני מסכים חלקית.
הסיבה המרכזית, בעיניי, שהפוליטיקה נכנסה לתמונה היא שמראש זה לא היה אירוע ספורט. מבחינה מקצועית ספורטיבית, המשחק הזה הוא נזק להכנות של ארגנטינה למונדיאל. המאמן והשחקנים לא ממש רצו בקיומו. זה היה אירוע משיקולים עסקיים בלבד מצד ההתאחדות הארגנטינית. גם ההתאחדות הישראלית תומרנה ו"נמחצה" בין יזם עסקי לבין הפוליטיקאים. קולה בכלל לא נשמע, באופן טבעי, כשלהתאחדות אין יושב ראש (הפוליטיקאי שהיה בתפקיד השתעמם, אין מחליף באופק), לנבחרת אין מאמן (וגם אין אחד באופק) ואין שום מטרות ספורטיביות קרובות. לכן, זה היה מראש משחק למטרות סלפי וגזירת קופונים (כלכליים, תדמיתיים). וכשזה המצב, קל להכניס פוליטיקה, מכל הכיוונים, וקל גם לגרום לביטול המשחק.
כל מה שמעבר – ההיסטריה סביב משחק חסר משמעות ספורטיבית, הגועל נפש סביב חלוקת הכרטיסים, הספסרות, ההידחפות של מירי רגב בנימוקים לאומיים שקריים, ההפקרות בכספי ציבור וכו' – כל אלו נועדו רק כדי להפוך את המשל על החיים שלנו כאן לחד ומייאש יותר.

matipool 6 ביוני 2018

בול בפוני.

יוסי מזרחי 6 ביוני 2018

כל מילה שכתב כאן רונן היא מילה בסלע. מעבר לכך, המחלה הזו של "המחנה הלאומי" שכוחו בעיקר בדיבורים, שרגב ואדונה מצליחים לתחזק ולתדלק ביעילות מרשימה מבחינתם, מביאה שוב ושוב נזקים.
עכשיו, שילכו ארגנטינה ומסי לעזזאל. הם לא הסיפור. ירושליים כסמל חשובה בלי כל השוואה ובבחירה ירושליים בלי משחק או חיפה נניח עם משחק הבחירה שלי ברורה.
רק שאילו היה לחלאה הזו שלבושתנו ממונה על תרבות וספורט,קצת שכל לא היינו מגיעים למצב הלא נעים הזה.
מאחר ואני הייתי חלק מ"המחנה הלאומי" שהיא מתיימרת לייצג, אני יודע שסופה יבוא מידי אלה שנשארו שם,והם אלה שיבואו איתה חשבון, כדרך עשיית שפטים … ובעוזריהם.

רומן ואן גוך 6 ביוני 2018

תכתוב כבר על המונדיאל בבקשה!
עוד 8 ימים זה מתחיל וכולם פה שותקים!!!!

matipool 6 ביוני 2018

ברזיל / גרמניה / צרפת. משלוש יוצאת אחת.

משה 6 ביוני 2018

אני מחליף את גרמניה בספרד, לב חלה במחלה של מאמנים מצליחים ודבק בשחקנים שמזמן לא מספקים סחורה כמו אוזיל, רויס וגומז.
בספרד יש דילמה בין לראות את אינייסטה זוכה בתואר גדול אחרון ללראות חלאה כמו ראמוס חוגג שוב.

ק. 6 ביוני 2018

כל מילה על יוגי לב – איך לא זימן את לירוי סאנה? אולי שחקו הקישור/התקפה הגרמני הטוב ביותר השנה

רומן ואן גוך 6 ביוני 2018

גרמניה לא שם בעיניי.
צרפת הכי חזקה, אבל ברזיל חזרה להיות ברזיל של הז'וגו בוניטו' שזה נהדר.
ספרד אימפוטנטים, ראיתי את המשחק מול שוויץ, 90 דקות של שליטה ובסוף 1-1.
ומה עם אנגליה? אולי הפעם?!

matipool 6 ביוני 2018

כאוהד אנגליה מזה למעלה מ-30 שנה, המלצתי לך היא להגיע בלי ציפיות בכלל ולהיות מופתע לטובה ושמח במקרה והיא תתקדם לשלבי הנוקאאוט הגבוהים. לא חושב שיש לה את האיכות להתמודד מול הנבחרות הטובות באמת.
לגבי גרמניה – גם אני רציתי לסייג. פחות בגלל סאנה שבנבחרת הוא רחוק מאד ביכולתו ממה שהוא מראה בסיטי אלא בגלל העובדה שאין להם סקורר והם מסתמכים על מולר. הרבה מאד תלוי בורנר.

ניינר / ווריור 6 ביוני 2018

אמש היה אחד הערבים הקסומים בתולדות הספורט הישראלי. שמח שזה התפוצץ לפשיסטית המטורפת שתמכור את כולנו בשביל סלפי עם מסי בפרצוף. תודה לך ארגנטינה!

BRT 6 ביוני 2018

תמשיכו עוד בבקשה,כל הושעה כזו מראה כמה אתם חיים בבועה

ממן 6 ביוני 2018

אני חצוי מאוד.
מצד אחד הקרקס של רגב מביך, מצד שני אם זו עיר הבירה שלנו אז זו עיר הבירה שלנו.

yaron 6 ביוני 2018

אבל ממתי עיר הבירה קשורה לעניין?
ריו בירת ברזיל? סידני בירת אוסטרליה?
ארחו שם אולימפיאדות לא משחקי ידידות מול ארגנטינה.
אין לי שום בעיה שיארחו גם בירושלים אבל הפכו את זה לאירוע פוליטי, כל מי שמגיע לירושלים מייד מתוייג כ"מכיר בירושלים בבירת ישראל"…
זה יקרה גם באירוויזיון, לא בגלל שיתקיים בירושלים, בגלל שיהפכו אותו לפוליטי.

ממן 6 ביוני 2018

ירון, אתה צודק ולכן כתבתי שאני חצוי. לארגנטינאים לא צריכה להיות בעיה להגיע לי-ם אבל אנחנו לא צריכים לנסות לגרוף הון פוליטי על חשבונם בצורה כלכך גסה.

דורפן 6 ביוני 2018

מאיפה הגיעה התובנה שמדינה מארחת משחקים רק בעיר הבירה שלה? רוב המדינות לא עושות כך. אם היינו קובעים מראש ירושלים – ברור שזו זכותנו. אבל קבענו בחיפה ואז מיוזמתנו אמרנו שמסיבות פוליטיות אנחנו מעבירים. 100% בישלנו את זה.

ממן 6 ביוני 2018

דורפן, היכן נכתבה תובנה כזו על ידי? כמו שכתבתי – אם המשחק נקבע מראש לעיר בירה וההתנהלות נכונה, לא צריכה להיות בעיה לשחק שם. אם מעבירים את הספורט פוליטיזציה, לא צריך להתפלא שהעולם סוער (גם אם לא באשמתנו).
בקיצור, מורכבות המצב לא מאפשרת להאשים את מירי רגב בלבד, כמו שלא מאפשרת להאשים את הארגנטינאים בלבד ובטח לא להתעלם מהאלימות הערבית.
את התגובה שממצה את המורכבות הזו ועוד בצורה הכי נכונה כתב צור פה למטה.

רטקסס 6 ביוני 2018

העניין הוא שמעבר של משחק מעיר לעיר לא אמור להיות פוליטי.
אם אולימפיאדת סידני הייתה עוברת לקנברה אף אחד לא היה פוצה פה.
ומעבר ממשחק בחיפה למשחק בירושלים לא אמור להיות אישו. זו עיר וזו עיר. זו עיר וזו עיר בירה.
אם הפוליטיקאים טענו אותו במשמעות פוליטית – זו טעות.
לטעון שביטול המשחק הוא בגלל המעבר – טעות כפולה:
א. הסכמה סמויה לכך שאסור לנו לארח משחקים בירושלים
ב. חוסר הבנה לכך שהמחאה היא כנגד כל מדינת ישראל, קבלה של מדינת ישראל וקיום מדינה בישראל, ולא רק כנגד ירושלים.

אני, אגב, עדיין לא שמעתי סיבה רשמית מההתאחדות הארגנטינאית לביטול..

אביאל 6 ביוני 2018

הפוסט והתגובות חושפות דבר אחד פשוט והוא הגזענות של השמאל, הרי לא תיהיה שום מילה על זה שארגנטינה ביטלה בגלל שהפלסטינים (כולל יו״ר ההתאחדות לכדורגל שלהם) איימו ברצח ובמוות לארגנטינה, כמובן ששום מילה לא תיהיה בהקשר הזה, הרי הם ערבים, מה כבר אפשר לצפות מהם ?! הטענה לפוליטיות היא שטות ממדרגה ראשונה, היה כיבוש גם ב86 ומלחה כבושה כמו שחיפה כבושה, הכל בגלל איומים ואלימות של הפלסטינים, אבל שום מילה לא תיהיה על זה.

קירקגור 6 ביוני 2018

לא הבנתי באיזה תפקיד הגזענות שיחקה

ממן 6 ביוני 2018

מה שאביאל אומר במידה לא מבוטלת של אמת, היא שבתגובה הכמעט פבלובית של השמאל המאשימה את ישראל / הימין הישראלי בכל הרוע בעולם טמונה גזענות סמויה, כי אם אתה לא מאשים אדם על כך שהוא פרא (ולאיים לשרוף את מסי או החולצות שלו או כל מה שעשה רג'וב – להזכירך, מנהיג פלסטיני, זה בהחלט הגדרה טובה לפרא) אז אתה בעצם מקבל את הקביעה שהוא כזה לא מתוך בחירה או אידאולוגיה אלא כעניין ביולוגי.

קירקגור 6 ביוני 2018

לא, זה מהלך לוגי מאוד רעוע וגם מאוד מצחיק שבו מונחת האקסיומה ערבי=פרא=ג׳יבריל רג׳וב (= מנהיג)
ועצם זה שהשמאל לא בוחר להתייחס לזה כשבא לו לשמוח לאיד למירי רגב אינה מעידה על התעלמותו מהאקסיומה שלא ניתן להפריכה שכל הערבים הם ג׳יבריל רג׳וב וכל ג׳יבריל רג׳וב הוא פרא (וכל פרא הוא יו״ר התאחדות + מנהיג).

קירקגור 6 ביוני 2018

או שהשמאל (כל כולו) יכול פשוט לבחור באופציה ב = ערבי הוא אלים מתוך בחירה ומתוך אידאולוגיה. ואז בעצם אין ביולוגיה כאן, לא?

ממן 6 ביוני 2018

בכנות, הנטיה שלך לחרטט עם פילוסופיה לא מרשימה אותי. לג'יבריל רג'וב היה גב פוליטי רחב מהרחוב שלו ומהרחוב הערבי למהלך הזה, היו איומים רבים בעולם הערבי על ארגנטינה, אף אחד לא התייחס לזה אלא רק למירי רגב, נקודה.

וכדי שהשמאל יבחר באופציה ב' הוא צריך להצהיר עליה, אם הוא מתעלם ממנה הוא לא יכול לבחור בה, זה באמת די פשוט 'קירקגור'.

קירקגור 6 ביוני 2018

מעריך את הכנות. אתה יכול לקרוא לי רועי אם זה עוזר לזה להיות פחות מתנשא.
החרטטנות הייתה לוגית, לא פילוסופית, והיא באה בשביל רק לנסות להבין את מה שהגדרת כ״מידה לא מבוטלת של אמת״.

שוב – בשביל לשמוח לאיד למירי רגב לא חייבים להניח שערבי הוא אלים באופן ביולוגי או אידאולוגי. וגם לא חייבים להצהיר על זה. אבל ברמה הלוגית אתה שוב טועה לדעתי, אבל נראה לי שבמסגרת מערכת התגובות הנוכחית נהנינו מספיק. לקינוח אני מוכן להתפשר ולהצהיר – אני מאמין שכל ערבי אלים עושה זאת מבחירה ומאידאולוגיה ולא מביולוגיה.

ממן 6 ביוני 2018

רועי,
מעבר לעניין הספציפי הזה, כמו שכתבתי – כשהשמאל בוחר להאשים במעשי טרור / גזענות ערבים אותנו, את הימין, את ישראל וכו' – יש פה בעיה מובנית, ואני מקבל את הטענה שלך – אולי השמאל מניח שיש כאן החלטה אידאולוגית של ערבים ולא בעיה גזעית, והמשמעות : השמאל בוחר בנראטיב הערבי ומצדיק אותו. גם זו בעיה לא פשוטה.

קירקגור 6 ביוני 2018

זו עדיין בעיה בעינייך שלך. לא אובייקטיבית. אבל לפחות גזענות ירדה מהשולחן…

תשמע, יש יותר רבדים למציאות, גם בשמאל. וזה מטעה להגיד שכאילו ישנה תגובה פבלובית לכל אירוע ואוטומטית הימין מואשם. זה כמו שאני אגיד לך שהימין אוטומטית מתקרבן בכל אירוע שמאשימים אותו – זה קורה, גם, אבל בטח לא כל מה שקורה. וכששולחים מעזה עפיפונים להבעיר שדות בדרום, ואני רואה בזה התפתחות שיש לה גם אשמה מהצד הישראלי, ומההנהגה הישראלית בפרט, זו נראית לי כמו עמדה לגיטימית מורכבת ולא כזו שיש בה בעיה אינרנטית. ואגב, אני במקצועי כמוזיקאי שמופיע באירופה ובא בחיכוך עם הדברים הללו לפעמים באופן ישיר ולפעמים באופן עקיף (פסטיבלים שלא יקחו אותך כי ישראל יוצר להם בלאגן), וגם אם אני לא תומך בבי.די.אס, אני מבין את זה, ורואה איך לעתים באופן אירוני דווקא פעולות המנע הנפלאות של ישראל הפכו את זה מיתוש טורדני לשד.

ועדיין עומד על זכותו של מי מהשמאל לשמוח לאיד למירי רגב. כי אין לזה קשר לאיומי אלימות. כי התנהלותה כוחנית ושחצנית, כי בדיוק כמו כל סיפור הבי.די.אס: זה גדל רק כי הם חיפשו כותרות ולהגדיל הון פוליטי, ולהרחיק ביקורות מסוג 50 מיליון שקלים של חגיגות העצמאות שאין להם שום דין וחשבון. ועכשיו התפוצץ לה בפנים וגם מזה תנסה להרוויח וכך תגדיל את הבלאגן עוד יותר.

איציק 6 ביוני 2018

אני לא שמאל, ואני לא מאשים את עם ישראל או מדינת ישראל בבלגן, אלה את הטמטום והרצון הבלתי מרוסן לסלפי עם מסי בירושלים של צרת התרבות והספורט. זה שהערבים התנהגו כמו שהתנהגו זה היה צפוי, ולאור ההתנהגות של הצרה זה הפך לחמור שבעתיים. את הארגנטינים אני מבין (אולי גם מצדיק). הם צריכים את המשחק כמו גלגל חמישי, ועוד מאיימים על המשפחות שלהם. למה להכניס ראש חולה למיטה בריאה?

אמיתי 6 ביוני 2018

לא מכיר את הביוי גלגל חמישי- זה מהמקורות??

איציק 6 ביוני 2018

זה מה"מיתולוגיה" הרוסית: https://phraseologiya.academic.ru/894/%D0%BF%D1%8F%D1%82%D0%BE%D0%B5_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BE כלומר משהו מיותר ומפריע, שעדיף לו לא היה.

ממן 6 ביוני 2018

הכי נכון לגבי הארגנטינים – הם מלכתחילה לא צריכים את כאב הראש הזה ולדעתי עוד יסבלו ממנו מנטלית, סה"כ שחקני כדורגל שעמדו עם חולצות מגואלות בדם על גדרות מחנה האימון שלהם.
אבל להגיד שהערבים התנהגו כמו שהתנהגו זה צפוי – זה נכון אבל עדיין בעייתי, כי זה שההתנהגות שלהם צפוייה לא אומר שצריך לקבל אותה כגזירת גורל, להתעלם ממנה, להכיל אותה וכו'.

איציק 6 ביוני 2018

ממש לא צריך לקבל ואסור לקבל, כל זה לא אומר שמה שעשתה הצרה זה לא טמטום. עדיין יתכן שהם התנהגו גועלי והיא בטמטום. אין כל סתירה.

אביאל 6 ביוני 2018

פשוט מאוד, הסוגיה הפכה לפוליטית שהפלסטינים התחילו להתנגד.
הגזענות פשוטה גם כן, ארגנטינה לפי ההודעה הרשמית שלה לא הגיעה בגלל האיומים של הפלסטינים עליה, זה שלוקחים את זה בחשבון כגורם העיקרי לאי ההגעה היא גזענות, שכן המצב לפיו איומים ברצח של פלסטינים הם מצב נתון שלא דורש אפילו אזכור מראה ש״מהם״ אין בכלל ציפיה אחרת, שכן איום ברצח הוא עניין ״טבעי״ כל כך אצלהם שהוא לא שווה אזכור, זו גזענות לשמה, לא לצפות מהם מה שאתה מצפה מעצמך ומכל אחד אחר. אגב, זה טבוע עמוק מאוד בשמאל הישראלי, ראה את ארגוני הנשים שלא פוצות את פיהן על תופעת הרצח במשפחה (ושלל הדוגמאות שקיבלנו) או את העובדה שיושב בכנסת ישראל אדם שחי חיי פוליגימיה, שום מילה. ואיפה ארגוני הקהילה הגאה ? לצווח בכפר סבא הם יודעים מצוין, שום מילה על הוצאות להורג של הומואים, התעללות ונידוי בחברה הפלסטינית ואני יכול המשיך שבוע אם תרצה.

תומאס 6 ביוני 2018

אביאל, מבלי להתייחס לשאר דברים, אתה טועה מאוד, מתוך בורות, היתממות או רשעות, לגבי אותם נושאים עליהן אתה טוען שלא מדברים. ארגוני הנשים עובדים קשה בנושא הרצח במשפחה, שמעתי הרבה ביקורת של אנשים לגבי הנציגים של המגזר הערבי בכנסת(כולל עניין הפוליגמיה), וארגוני הלהט"בים מדברים ה-מ-ו-ן על היחס לקהילה הגאה בכל מקום.
אבל אתה לא שומע, אז כנראה שזה לא קיים.

בנוסף, כאחד שחי בזמנו בעוטף עזה, הייתי עד לאילו ארגונים באו לעזור למפונים. אילו ארגונים דאגו למגורים, אוכל, וכל מה שצריך לאותם אלו שנזנחו ע"י המדינה, שניצלה וזרקה. 100% ארגוני שמאל, רובם נתמכים של הקרן לישראל החדשה. הם גם אלו שאתגרו את המדינה וצעקו כדי למצוא פתרון הומני למפונים, ולא לזרוק אותם באוהלים בצומת יד-מרדכי. אבל כנראה שאם ביבי ושופריו אומרים את המילה "שמאלנים", כולם חייבים להתייצב.

אביאל 6 ביוני 2018

תומאס – בוא בבקשה תתחיל לתת כאן לינקים למאבקים האלה, הפגנות, כותרות וכו׳, מצעד השרמוטות קיבל בערך פי 5000 והוא חשוב הרבה הרבה פחות מאשר מקרים מחרידים של רצח במשפחה, שתי אחיות העלו וידאו עם חברתן היהודיה שהן רוקדות ויומיים אחרי אח שלהם נשלח לחסל אותם בהוראת המשפחה.
בוא ספר לי על ההפגנות של ארגוני הקהילה על המתרחש כמה קילומטרים מביתם, תראה לי הפגנה, צעדה או מה שזה לא יהיה,

כן כן, עדאללה, בצלם וכו׳ הלכו לעזור למגורשי גוש קטיף, טובי לב שכמותם.

ודיי עם האד הומינם, אני לא שופר של נתניהו ויש לי מחשבה חופשית ועצמאית, הטענות הללו מראות את הפנים האמיתיות של אנשים כמוך, אצלך כמובן הכל חופש, יפה, אסתטי ומושלם, טענות של אחרים הם שופר של נתניהו בלי שום מחשבה עצמאית, כולנו שם בימין שטופי מוח, בינתיים אנחנו רואים היטב ששטיפת מוח של השמאל רצחה הרבה יותר אנשים בהיסטוריה.

אמיתי 6 ביוני 2018

אביאל. פעם אחרונה שבדקתי אנחנו ישראלים- משלמים מיסים למדינת ישראל ובוחרים לכנסת. נשמע הגיוני לבקר את אלה שיש לך בחירה עליהם והם מייצגים אותך. משאיר לפלסטינאיים לעסוק בביקורת טרור

אביאל 6 ביוני 2018

אמיתי – מישהו אמר לך לא לבקר ? זה רק מצחיק, פתטי וגזעני להתעלם מהעובדה שארגנטינה לא הגיעה לכאן בגלל שאיימו עליה ברצח, יכול מאוד להיות שהפוליטיקאים שיחקו תפקיד (אגב, איפה ומתי הם לא משחקים תפקיד ?) אבל הסיבה העיקרית לאי ההגעה היא האלימו הפלסטינית.

אמיתי 6 ביוני 2018

לא ככ מסכים אבל לי כאזרח ישראלי אין שליטה על הbds והפלסטינאיים. אתם כהרגלכם בימין מאשימים את כל העולם ואשתו חוץ מההנהגה שלכם (שלנו). מזכיר לי את הטענות שלכם לצד השני. אולי. רק אולי הגיע הזמן גם לביקורת עצמית. משום מה הג׳ירו לא בוטל

זינק 6 ביוני 2018

אמיתי, למען ההוגנות חשוב לציין שסביב הג׳ירו הייתה לא פחות פוליטיזציה מאשר הייתה המשחק הזה (מזכיר לך את סיפור יערך בירושלים או ירושלים המערבית). ערימות של פוליטיקאים הסתובבו שם בכל נקודה.
נראה לי שפשוט לפלסטינאים וארגוני החרם פשוט יותר סקסי לטפס על סיפור מסי (מה לעשות, שיקולי רייטינג מסתבר שיש גם לרג׳וב).

רן מפעם 6 ביוני 2018

בוא נניח לרגע שאתה לא מטריל. מה הקשר לשמאל? טדי קולק בנה את ירושלים, הכפיל ושילש את העיר בלי לדבר בתקשורת, צילומי סלפי ועיר הנצח. אם היו סותמים את הפה ולא הופכים את זה לקרנבל פוליטי אולי בכל זאת האירוע היה מתקיים ולא הופך לפייסקו מביך.

אביאל 6 ביוני 2018

רן – תקרא למעלה, ההתעלמות מהאלימות הפלסטינית היא גזענות לשמה, הסברתי למעלה.
ולהמשך הדיון, להתחיל בטענה כאילו אני מטריל זה לא רעיון טוב שאתה בא לשאול שאלות ומצפה לתשובות שכן חטאת באותו חטא שאתה מאשים את האחר, הטרלה.

אדם 6 ביוני 2018

זה שתצעק גזענות לא הופך את זה לגזענות. הטענה שלך הופכת כל דיעה לגזענית כי כל דיעה לא מתייחסת לכל הפנים האפשריות. גם לחשוב שהאיומים זו הסיבה האמיתית זה רק בשביל טיעון הגזענות המשעמם שלך כי הרי ברור שהארגנטינאים רק חיפשו משהו קטן בכדי לא להגיע לכאן והם קיבלו את זה. בגדול אני לא יודע למה אני עונה לך כי אתה תצעק שגם אני גזען.

אמיתי 6 ביוני 2018

ועוד אביאל אם זכור לי נכון התלונן על זילות השימוש במילה גזענות

אביאל 6 ביוני 2018

אמיתי – אתה צריך לעבוד על הלוגיקה שלך. בהחלט יש זילות של המושג, שמלבישים על כל עניין פעוט תורת גזע סדורה, אבל הצגתי כאן בהחלט מדוע מדובר בגזענות, אי הציפיה מהערבי לא להיות אלים היא גזענית – ״גִּזְעָנוּת היא עמדה שלפיה בקרב בני אדם מתקיים קשר הכרחי בין מוצאם לבין תכונות אופי מסוימות״, זה בדיוק זה, איך בדיון ובפוסט הזה לא התייחסו לפיל שבחדר, זה שהוזכר בהודעה הרשמית – אלימות ! איך ? פשוט מאוד, מבינים שזה עניין מובנה אצל הערבים וזו בדיוק ההגדרה שהבאתי לגזענות.

אמיתי 6 ביוני 2018

אביאל. יש לך לפחות שלוש הנחות שלא מחזיקות מים או שלושה אנשי קש שבנית ובהם אתה נלחם אבל הדבר שהכי לא ברור לי הוא איך בפוסט על ספורט ישראלי ופוליטיקה ישראלית שפונה לישראלים והערבים לא מוזכרים בו יש גזענות. איך אי התייחסות היא יחס גזעני? (ולא. זה חא דומה לסקרים ללא ערבים כמו בעיתון הבית)..

אביאל 6 ביוני 2018

אמיתי ופרופגנדה – בפעם השביעית כאן, הסיבה המרכזית והרשמית היא שארגנטינה לא הגיעה בגלל איומים, לא בגלל פוליטיקיה פנים ישראלית, לטענה של דורפן ושלכם אין שום הוכחה מציאותית, לעומת זאת הטענה הרשמית של ארגנטינה היא אי הגעה בגלל אלימות מצד הפלסטינים, זה שבפוסט בעניין הזה מובאת טענה שאין לה הוכחה ולא מוזכרת מילה אחת על הפלסטינים, שאיימו ברצח והציגו מול שחקני ארגנטינה באימון בספרד חולצות נבחרת מלאות בדם זו גזענות וגזענות לשמה, להתעלמות מפיל כזה גדול בחדר זו גזענות.

אמיתי 6 ביוני 2018

אביאל. אני לא מסכים עם ההנחה שלך- לא לדבר על משהו=גזענות. אתה מתעלם ממה שכן כתוב בפוסט ותוקף את מה שלא מופיע בו. זה ויכוח סרק. וזה זילות המושג גזענות..
אם היה נכתב שהמשחק בוטל בעקבות איומי הbds והערבים אז זה לא גזענות? הגיון מוזר

אביאל 6 ביוני 2018

אמיתי – תקרא שוב, אם המשתנה המרכזי הוא איום באלימות ולא מזכירים את זה בהקשר של ערבים זה בהחלט גזענות, תענה לי על מה שכתבתי למעלה:

לצורך העניין, אם ארגנטינה היתה מבטלת את ההגעה בשל כך שארגון אנטי נוצרי יהודי היה מאיים לשחוט את הקתולים, צאצאי המגרשים מספרד, עובדי הכוכבים והמזלות שרוצים לבוא לחלל את אדמת הקודש היהודית ועוד להגיע לכותל המערב ולגעת באבנים הקדושות, שאלה היו מגיעים לאימון של הנבחרת ומציירים על החולצות של נבחרת ארגנטניה מגן דוד טבול בדם ושנבחרת ארגנטינה היתה מודיעה שהיא לא מגיעה בשל הפחד מאלימות ומאיומים שהיא קיבלה – גם אז לא היית מזכיר את זה ? תרשה לי להניח שמירי רגב לא היתה עולה כאן לדיון.

מה היית אומר אז.

אמיתי 6 ביוני 2018

אביאל. לא מת על כל התרחישים ההפותטיים האלו. אבל לפי ההגיון שלך וועדת אגרנט הייתה צריכה להורות לנאצר להתפטר

no propaganda 6 ביוני 2018

זה כמו לאמר שלשים אבטחה כי אתה מפחד מפיגוע זה גזענות. יש ציפיה להתנהגות מסויימת של אנשים/גופים מסויימים, הציפייה הזו מבוססת על המציאות ואין שום קשר לגזענות.
הbds חארות, ראג'וב טרוריסט, זה לא באמת משנה את העובדה שמירי רגב הכפילה בשש בש בזמן הכי לא נכון שיש. דרך אגב אני ממש מתפלא על ביבי שנתן לה לעשות את השטות הזו.

אביאל 6 ביוני 2018

לצורך העניין, אם ארגנטינה היתה מבטלת את ההגעה בשל כך שארגון אנטי נוצרי יהודי היה מאיים לשחוט את הקתולים, צאצאי המגרשים מספרד, עובדי הכוכבים והמזלות שרוצים לבוא לחלל את אדמת הקודש היהודית ועוד להגיע לכותל המערב ולגעת באבנים הקדושות, שאלה היו מגיעים לאימון של הנבחרת ומציירים על החולצות של נבחרת ארגנטניה מגן דוד טבול בדם ושנבחרת ארגנטינה היתה מודיעה שהיא לא מגיעה בשל הפחד מאלימות ומאיומים שהיא קיבלה – גם אז לא היית מזכיר את זה ? תרשה לי להניח שמירי רגב לא היתה עולה כאן לדיון.

no propaganda 6 ביוני 2018

אם היה מצב סביר שארגון כזה היה עושה את זה אז ללא כל ספק. אתה מנסה לשחק פה משחק בעייתי אתה עונה על מה שכתבתי לגבי טענת הגזענות כאילו זה מה שאמרתי על רגב. יש כאן שתי טענות, אחת שלחשוב שארגוני טרור ופלסטינים רעים אחרים יעשו את מה שהם עשו זה לא גזענות זו מציאות, אז להתייחס למי שמבין שזו המציאות כגזען זו התממות. הטענה השניה היא שמירי רגב עשתה נזק גדול לישראל בזה שהעלתה את הקופה שעליה משוחק המשחק הפוליטי שזו טעות משמעותית ומפתיע אותי שאף אחד לא עצר אותה

no propaganda 6 ביוני 2018

והנה נתניהו כבר מתנער ממנה אבל היא ממשיכה לבזות אותנו ולפגוע באמינות של המדינה

אביאל 6 ביוני 2018

אדם – תראה איזה נחמד, אתה תוהה למה אתה מגיב לי ומגיב בכל זאת, מה מעיד יוצר עליך מאשר הדברים שאתה בעצמך כותב ? הטענה שלי היא שמתעלמים באופן קבוע מהסיבה המרכזית (אלימות) זו גזענות, אף אחד בנבחרת ארגנטינה לא יודע מי זאת מירי רגב או יודע בכלל חצי דבר על הפוליטיקה הפנימית בישראל, מי שטוען אתה זה הוא פשוט טיפש. אם אתה רואה באיומים פיזיים מפורשים ובהפגנות עם דם על החולצות של נבחרת ארגנטינה (ע״י פעילי BDS) בכל העיתונים כסיבה קטנה אז אתה גם לוקה בחוסר הבנה של המציאות, תמשיך לספר לעצמך שהכל באשמת רגב, ההתנגדות למשחק הגיעה עוד שהוא היה אמור להיות משוחק בחיפה, תראה באתר של הBDS.

אדם 6 ביוני 2018

תגובה כל כך ארוכה בלי שום התייחסות לתוכן הדברים שלי, מאוד מרשים מצידך, לך לפוליטיקה. יתר על כן, אתה כמובן תוקף אותי על דברים שבכלל לא כתבתי (כי אני לרגע לא טענתי שזה בגלל פוליטיקה או מירי רגב, רק רצון של הארגנטינאים שלא יהיה משחק). נו שוין, זו הרטוריקה שרוב אנשי הארץ משתמשים בה.

אביאל 6 ביוני 2018

אדם – אם הארגנטינאים כל כך להוטים לבטל את המשחק למה הם קבעו אותו מראש ? למה הם לא יכלו לתרץ לפני שבועיים שלוח הזמנים שלהם עמוס ? למה הם מודיעים בהודעה הרשמית שלהם שהם לא מגיעים בגלל איומים ?

אדם 6 ביוני 2018

המאמן שלהם חזר ואמר שהמשחק הזה תקוע לו כמו עצם בגרון. בסופו של דבר הקיום שלו מלכתחילה זה בזכות שתי התאחדויות עלובות (ומושחתות?). אני מנחש, וזה רק ניחוש, שבשביל לבטל את המשחק השחקנים (כנראה לא כולם) והנבחרת היו צריכים תירוץ טוב בשביל לדרוש לבטל את העסקה הזו, והם קיבלו אותו. בסוף אנחנו לא באמת יודעים והדבר היחידי שבטוח זה שהפיכת נבחרת ישראל לכלי פוליטי היא מהלך פסול, בלי קשר למשחק הזה בכלל ועל כן אני שמח שפניה של מירי רגב הולבנו. האלימות של רג'וב (ספציפית הוא) היא פשוט דבר רגיל וצפוי ולפחות לפי מה שהוא אמר זה בגלל עניין ירושלים. לומר לך שאני מאמין לו, אז לא אני לא, אבל לומר שזה גזענות לטעון שזה היה צפוי זה מרחיק לכת.

קירקגור 6 ביוני 2018

אגב, סרחי רוברטו התחתן שבוע שעבר בחוות רונית (באמת). יכול להיות שפשוט לא היה נוח לחלק מהמוזמנים להגיע פעמיים לישראל, ואני מבין אותם כי זו חת׳כת נסיעה.

איזי 6 ביוני 2018

אני מסרב להתרגש, לדעתי היה סכסוך בין ההתאחדות כדורגל הארגנטינאית לשחקנים לגבי המשחק מלכתחילה, שהשחקנים לא רצו את המשחק הזה. אז הם משתמשים בכך בתור תירוץ להוריד את כולם מהעץ.

אייב 6 ביוני 2018

מה היה קורה אם ישראל הייתה רומזת לארגנטינאים "תראו מה קרה למדען מלזי לא מזמן… ואל תשכחו שכבר הבאנו את אייכמן מהמדינה שלכם כך שאנחנו כבר מכירים את השטח… בקיצור, תגיעו, חבל"?

צור שפי 6 ביוני 2018

השנקל שלי: הביטול נורא מעצבן, כאשר שונאי ישראל חוגגים אני לא יכול לשמוח לאידה של מירי רגב. בפוסט שפרסמתי כאן כבר הבעתי הסתייגות מאופן ההתנהלות שלה. אני מודה שלא חשבתי שזה יגיע לאן שזה הגיע, יש גם סבירות בכלל לא נמוכה שהיינו חווים ביטול גם אם לא היתה מתערבת בכלל והמשחק היה נשאר בחיפה. אי אפשר לדעת. גם אי אפשר לדעת אם המניע לביטול היו האיומים הברוטליים מצד הפלסטינים ועוזריהם או שזה היה רק הקש על גבם של שחקנים מותשים שעונה מפרכת מאחוריהם ומונדיאל לפניהם ושבכל מקרה היו צריכים את הגיחה הזו ללבנט כמו חור בראש. כך או כך, הפוליטיזציה שהמשחק עבר בגלל רגב מעצים את הנצחון התודעתי של ה-BDS וזה לא רק מעצבן כאמור אלא גם עלול להקפיץ אותם להישגים נוספים בעתיד.

אור 6 ביוני 2018

מדויק.
כרגיל, כמעט כל אחד לוקח את זה לצד שלו ועוד כשרוב הדברים מאחורי הקלעים כלל לא ברורים. ברשותך אעתיק משהו דומה שכתבתי:

מה שמעניין ודי נדיר בסיפור הזה הוא שזה הכי רחוק מהשחור ולבן שיש בדרך כלל בדיונים כאלו. יש כל כך הרבה סיבות להיות בעד או נגד הביטול, האם לשמוח או להתבאס? למה ביטלו – האם לחצים פוליטיים או בעיקר תזמון גרוע עם בלאגן ואי-נוחות, האם מראש היה ראוי להעביר את המשחק לירושלים ובאיזה מחיר, את מי יותר להאשים ולשנוא, אם אלה אויבינו או פוליטיקאינו או הארגינטנאים.

BRT 6 ביוני 2018

נצטט את זמרי קולע בול לטימטום של הפוסט פה
"ארגון שמטרתו להשמיד את מדינת ישראל מצליח להשפיע על נבחרת כדורגל לבטל משחק בעיר הבירה של העם היהודי מזה אלפי שנים כי אותם יהודים מעזים להגן על עצמם מפני חבורה של רוצחים ברברים ואנשים פה מאשימים את מירי רגב. יהודים כבר אמרנו."

צור שפי 6 ביוני 2018

ועוד דבר קטן: למיטב הבנתי זומנו למשחק שמונה שחקנים ערבים-ישראלים שלפחות חמישה מהם היו אמורים לפתוח בהרכב. חראם.

Yair N 6 ביוני 2018

Dat video <3 <3 <3

Yair N 6 ביוני 2018

?Was the first time Argentina played the last match before the Mundial in Israel was 1986
Some one has to tell them that they are pissing god off and bringing bad luck on themselves, I mean come on, if there is a time to be supersticious is a couple of days before de mundial ffs.

ניק 6 ביוני 2018

אוף טופיק קטן, מה אומר על הרכישה של פרד?

Amir A 6 ביוני 2018

בספרי ההיסטוריה בעוד 500 שנה, תחת הערך "מדינת ישראל", המקרה הזה יתואר כ: "החרם על מדינת ישראל תפס תאוצה כאשר נבחרת הכדורגל של ארגנטינה סירבה להגיע למשחק בירושלים".
הסיפור הגדול כאן הוא ההפיכה של החרם על ישראל למשהו לגיטימי. לא משנה אם מירי רגב אשמה או אם ג'יבריל רג'וב אשם, אם אתם מימין או משמאל, אם אתם אוהדי בארסה או ריאל, או אם מדכא אתכם לחשוב על העובדה שרוג'ר ווטרס הוא נגן בס כמו שאני רקדן בבלט בולשוי.
בשנות ה-70, בזמן אמרברגו הנפט (למי שזוכר, היו צריכים להדביק על כל מכונית בישראל מדבקה עם שם של יום אחד בשבוע שבו אסור היה על הרכב הזה לסוע), המנוף לחרם היה כח הנפט, דבר ממשי. היום המנוף הוא רעיון פוליטי, שזה דבר הרבה יותר מסוכן. אני לא מצליח להבין איך מדינת/ממשלת ישראל משאירה את המגרש הזה לפלשתינאים. להם יש את נראטיב הקורבן. לא צריך הרבה יצירתיות כדי להצליח בקרב הזה כשאתה בעמדת הקורבן. ומה ישראל עושה? במקום להפוך את הסיפור הזה למטרה אסטרטגית של המדינה, שולחים לאו"ם את דני דנון מתוך שיקולים פוליטיים. שום ראיה ארוכת טווח. את טמינת הראש בחול אפשר לסכם הכי טוב בציטוט המשפט של נתניהו: "ממשיכים הלאה חבר'ה". חבל רק שהוא לא הוסיף "אל תדאגו, יהיה בסדר".

קירקגור 6 ביוני 2018

תשמע בפריזמה הזאת יהיו לך הרבה בעיות… תראה איזה עמוד קטן יש בויקיפדיה למלחמת מאה השנים השניה.

אביאל 6 ביוני 2018

אמיר – התגובה שלך רק מעידה על חוסר הידע שלך בנושא, הBDS נחלש מאוד בשנים האחרונות, מכל הבחינות ישראל חזקה הרבה יותר בזירה הבינלאומית, יש פה שיאי הופעות ואירועים בינלאומיים בשנים האחרונות, אמנים שלא חלמנו שיגיעו באים ומגיעים שוב ושוב. שלא נדבר על הקרב על התודעה, שנשיא צרפת בנאום הבינלאומי הראשון שלו אומר שאנטי ישראליות היא אנטישמיות זה הפסד ענק לתנועת החרם, שהחוקים של האיחוד האירופי מתרסקים בזה אחר זה גם כן (וכל מי שראה סקרים בנוגע לבחירות הבאות של הפרלמנט האירופי רואה בדיוק מי הולך לעלות יודע בדיוק לאיזה כיווןן חיובי אנחנו הולכים).
שנשיא ארה״ב עושה כאן את הביקור הראשון שלו בתפקיד במדינה מערבית, ביקורים היסטוריים עם הודו, אפריקה ודרום אמריקה (שיא נציגויות היסטורי) שישראל היא המדינה היחידה שמוחרגת מדוקרטרינת ההשקעות הסיניות שפניה פנימה (לתוך סין) וראש המדינה שנפגש הכי הרבה פעמים עם פוטין הוא ישראלי ובכן, דיבורי החרם והצונאמי המדיני מתפוגגים, לעוד פרטים קח פרויקט וקרא את על הטורים של ורטר ועמיתיו בארץ, אלה שהודו (לשם שינוי) שהתחזיות שלהם התרסקו.
ובתור אמריקאי שנראה שמתעניין בישראל, הייתי מופתע שאתה לא יודע שלמעלה מחצי מהמדינות בארה״ב כבר העבירו חוקי אנטי BDS ושיש הצעת חוק שעובדים עליה בשנתיים האחרונות לפיה מדינה או חברה שיחרימו את ישראל לא יוכלו לעשות עסקים עם חברות אמריקאיות.
אז נבואות הזעם נגד ישראל התרסקו בזו אחר זו.

Amir A 6 ביוני 2018

אביאל, סין משקיע באפריקה כמו משוגעת…..
תראה, אתה מציג את כל הטיעונים שלך כהצלחה. אני מסתכל עליהם ושואל את עצמי איך בכלל הגענו למצב שהדיון בשאלת החרם על ישראל הוא לגיטימי (וכל מה שהצגת אכן מצביע על כך. לגיטימי שדנים בחוקים בנושא, וכולי וכולי).
אולי אתה צודק ומדובר בסך הכל במכה קטנה בכנף שתעלם בעוד שנתיים שלוש. אולי לא. בכל מקרה, אתה מרגיש שישראל עושה את מה שצריך אל מול התופעה הזו?

אביאל 6 ביוני 2018

אמיר – הטיעונים שלי הם הצלחה גדולה, מדובר במדינה עם שמונה מיליון תושבים שתקועה במזרח התיכון, למה שכל האנשים, המנהיגים הללו בכלל יטרחו להגיע למקום כזה ? לקיים איתנו קשרים ? יש ערים שלא שמעת את שמען מעולם בסין שיש בהם יותר תושבים.

את התהייה לגבי הדיון לגבי לגטימיות של חרם אתה מוזמן להפנות לארגוני השמאל הקיצוני, אלה שמקבלים כסף מארגונים בינלאומיים במימון ממשלות זרות ובתמורה מספקות להן עדויות וסיפורים (שיורדים לעומק הפרטים מתגלים גם כמות השקרים), בפעם האחרונה שבדקתי אין פעילי ימין קיצוני שיוצאים מהמדינה וקוראים להחרים את ישראל, אלה שייכים רק לצד אחד של המפה.

Amir A 6 ביוני 2018

אביאל, אולי הטיעונים שלך מצביעים על הצלחה ואולי לא. אני מקווה שכן.
לגבי הקריאות לחרם על ישראל, אם אתה לוקח כמה הזויים כמו ניב גורדון ומשליך את פעילותם על כל השמאל אז בבקשה, אל תלין בפעם הבאה שמישהו יאמר שהימין רצח את רבין.
לבסוף, לגבי הטענה שלך שאין נציגים מהימין הקוראים להחרים את המדינה, התשובה היא שאתה כן שומע את זה. רק שבמקום להחרים את ישראל המטרה היא להחרים למשל את ספריו של דוד גרוסמן, להחרים את רונה קינן, להחרים יוצרי קולנוע, עמותות שמאל ועוד. ובסופו של יום אלו הם חלק מהפסיפס שמרכיב את מדינת ישראל. גם אלו מהשמאל וגם אלו מהימין הקוראים להחרמה (בין אם של המדינה כולה מבחוץ ובין אם של מרכיבים בהוויה הישראלית מבפנים) גורמים נזק לדבר הזה הנקרא מדינת ישראל.

איציק 6 ביוני 2018

אביאל, אתה צודק במא אחוז, ה-DBS באמת נחלש, והרבה בגלל הפעילות של ממשלת ישראל, וטוב שכח. לכן באה השאלה, אם המאבק בהם מבורך, אם המאבק בהם נושא פרי, למה היתה צריכה רגב לדחוף מקל לגלגלי המאבק?

אורן השני 6 ביוני 2018

איציק, איך הגעת למסקנה הזו?

איציק 6 ביוני 2018

לאיזו מהם? הראשונה זו עובדה, והשנייה גם עובדה.

אורן השני 6 ביוני 2018

השנייה.

איציק 6 ביוני 2018

כפי שכתבתי, זו עובדה. הרעש שהיא עושה של רק ירושלים כדי להרגיז (כאשר ברור שהיו בישראל משחקים בינלאומיים מחוץ לבירה) ולמרות שהארגנטינים היו נגד זה (הם היו נגד המשחק בכלל ונגד ירושלים בפרט) ליבה את היצרים. לאחר-מכן, כל הסיפור של מימון ותמיכה של משרד התרבות והספורט, והשמועות (הכנראה מבוססות) על מטרתה להצטלם עם מסי בירושלים, כלומר להפוך משחק ספורט שהוא אמור להיות אקט א-פוליטי למשהו הכי פוליטי שיש, ליבו את היצרים. אם היו משאירים את זה בגדר משחק ידידות בין ישראל לארגנטינה באיצטדיון על שם מזהם של משהו, אז לא שהחלאות לא היו נגדינו, אך הרעש הציבורי והפוליטיזציה של האירוע לבטח הבעיר תבערה גדולה יותר. אני לא מדבר מי צודק או לא (לדעתי זכותנו לארח בירושלים, ולא נכון שתעשה הון פוליטי על זה באופן שהיא עושה), אני מדבר על חכם. וההתנהגות שלה הרעשנית, המוחצנת והטיפשית בטח לא עוזרת.

אורן השני 6 ביוני 2018

תראה, אני לא חובב רגב יותר ממך אבל שום דבר ממה שרשמת לא "דוחף מקל בגלגלי המאבק" ב-BDS. אמנם היא לא מתנהלת בחכמה כפי שרשמת והאינטרסים שלה ברורים אבל אוי לנו אם נתנהל בצורה שלא מרגיזה את מבקשי רעתנו. נשמע שבמקום להעאבק ב-BDS אתה רוצה לא לתת להם סיבות למחות, זה לא עובד ככה.

איציק 6 ביוני 2018

נשאר חלוקים. הם לא יוהאבו אותנו, אבל העובדה שהיא הפכה את המשחק לפוליטי נתן הרבה חומר בערה להם, וחבל. הייתי מעדיף להשאיר זאת בתחום הספורט.

אביאל 6 ביוני 2018

איציק – העובדה שאתה חושב שמעבר של המשחק לעיר הבירה שלנו, הסיבה שכולנו נמצאים כאן דרך אגב, כותבים בכתב הזה ומנהלים את הדיון בשפה הזו היא עניין בעייתי, זה כבר הנצחון הגדול של האנטישמים של פעם ושל האנטישמים של ימנו (BDS). חוסר ההבנה של רבים כאן במדינה והחשש שלהם ממימוש הריבונות שלנו (כמו כל מדינה מתוקנת, שזכותה לקבוע היכן לערוך אירועי ספורט) היא עדות גדולה לכך שהגלות עדיין בתוכנו – איך אמר אינשטיין: ״זוהי חולשה יהודית להשקיע כל הזמן מאמצים נלהבים בשמירה על מצב-הרוח הטוב של הגויים״, 80 שנה ושואה וכלום לא השתנה.

איציק 6 ביוני 2018

אביאל, אל תכניס לי מילים לפה. היכן כתבתי שזה בעייתי המעבר עצמו? הבעיתי זה ההפיכה של המשחק לכלי פוליטי ולכן גם המעבר הוא פוליטי. היו משחקים בינלאומיים בירושלים גם כדורגל וגם כדורסל ואולי בעוד ענפים, אבל לכולם היה ברור שזה עניין ספורטיבי. באה הצרה והפכה את הכל לפוליטי, כמו מה יציגו בתאטראות, מהי מוזיקה איכותי, והיכן ישחקו כדורגל. אז אל תטיף לי מה בעיה ומה לא. במקום זה צריך לזרוק את הצרה הזו לכל הרוחות ושכל אחד יגיע לירושלים, חיפה, ומידי פעם אפילו לבאר-שבע.

קירקגור 6 ביוני 2018

אביאל, אין ספק שביקור מונדי היה היסטורי משני צדי הקו. אבל מסקרנות ולא כעקיצה – איזה אמן לא חלמת שיגיע ומגיע שוב ושוב?

משה 6 ביוני 2018

גם אני תהיתי לגבי שיא ההופעות שמתבטא בקיץ של אנריקה איגלסיאס ורינגו. אם זה הטופ של המוסיקה עדיף שיחרימו אותנו.

אביאל 6 ביוני 2018

ניק קייב לדוגמא ובעזרת השם קניה ווסט :)

אמיתי 6 ביוני 2018

מכל הדברים המקוממים שכתבת- זה הכי מקומם..איזה טיפוס הזוי זה קנייה ווסט

אורן השני 6 ביוני 2018

וגם לא אמן רלוונטי כבר זמן מה

קירקגור 6 ביוני 2018

ניק קייב – קודם כל תשובה טובה הרמה האמנותית גרידא :) אבל היה פה לא מעט במשך עשורים. לא היה על מה לחלום ומה לשנות.

קניה ווסט – זה טיעון שקשה לי להתמודד איתו יותר מהטיעון שלך על גזענות סמויה…

אגב, ז׳ילברטו ז׳יל למשל ביטל עכשיו, וזאת אחרי שהופיע פה פעמים רבות + בהופעה לפני שלוש שנים עם קייטנו ולוסו הופעל עליהם לחץ רב והם הודיעו שהם לא תומכים בבי.די.אס, ומעדיפים להופיע ולחוות את הקונפליקט ונסעו בעצמם לשטחים לפני ההופעה. והיום שניהם אמנם לא תומכי בי.די.אס, אבל כן משכו ידיהם מלהופיע כאן שוב. דעת הקהל באמריקה הלא-צפונית היא מאוד קשה בהיבטי הסכסוך.

אורן השני 6 ביוני 2018

דווקא כל הזמרים הלטיניים הצעירים (רגאטון) מגיעים בהמוניהם ללא ביטולים.

קירקגור 6 ביוני 2018

כן, עולם הפופ באמת פחות מושפע מדעת קהל, אבל הרה פעמים אלו אמנים לטיניים שכבר מבוססים בארה״ב, הן מבחינת מגורים והן מבחינת קהל, ואז יש יותר לגיטמציה להתעלם. אמנים כמו ולוסו וז׳יל (שהם ברמת דילן/ביטלס/בואי/יאנג ויותר מבחינה תרבותית בברזיל) הרבה יותר נתונים ללחץ.

שחר 6 ביוני 2018

מסכים עם דורפן.
האמת שהכל היה צפוי מראש, מה שמעניין פוליטיקאים זה פרסום ולגזור קופון אישי ולהיות בכותרות. ברור שהמוכשרים בניהם שיודעים איך לעבוד עם המדיה ירכבו בכל הכח על כל הזדמנות. אם הבחירות היו היום אז השרה היתה טופ 5 בליכוד שהיה מקבל 30-35 מנדטים. את מקבלי ההחלטות לא מעניין אם ארגנטינה תבוא או לא, או כדורגל בכלל, אלא איך הם צוברים כח בכל דרך בזכות כל דבר מזדמן שקורה ונשארים חזק בתודעה, לא משנה באיזה הקשר. בדרך כלל זה מביא להצלחה, לא רק בארץ.

מוטי 6 ביוני 2018

לא אכנס לוויכוח הפוליטי האוטומטי משני הצדדים הפוליטיים.
רק אבקש לערער על הקביעה שהחרם היחידי הקיים הוא בספורט האמריקאי.
האם התרגלנו לחרם של ספורטאים ממדינות ערב על ספורטאים ישראליים או שמדובר בעצימת עיניים מצערת?

MOBY 6 ביוני 2018

נשארתי עם פנמה לאהוד במונדיאל, לכל השאר יש חוב גדול מאוד לעם היהודי (וזה עוד בלי האיטלקים).

אורן השני 6 ביוני 2018

חחח, מה עשו לנו האוסטרלים?

MOBY 7 ביוני 2018

באמת? פרנק ארוק, וה"ככה לא בונים חומה"
שברו את ליבי, זה כבר ממממממש אישי

אבו צ'יצ'ריטה 6 ביוני 2018

הכל נכון ואמת ויציב, אבל לכתוב את זה בלי להתייחס לפחות לטענות על איומים על משפחות השחקנים משמיט מרכיב מאד מהותי. בלי לגרוע מהתנהלות הרשויות שלנו והשרה הנכבדה במרכזן, שגורמת לפיל בחנות חרסינה להיראות אלגנטי כברישניקוב בשעתו, יכול להיות שהסיפור כאן אינו כניעה ללחץ פוליטי אלא לאיומי טרור ישן וטוב

אסף the kop 6 ביוני 2018

אהה… זאת בכלל אשמת היאהוד שארגנטינה החליטה שלא להגיע לפה.
אז הנה אופציה אלטרנטיבית: שחקני הסגל חטפו איומים על חייהם ואזהרות שיהיו נגדם פיגועים, השתפנו וקיבלו רגליים קרות. רוצה לומר, גם בחיפה ואפילו בבירת ה"נאורות" העולמית, תל-אביב, המשחק הזה לא היה מתקיים.
בתור אוהד ארגנטינה, אני יכול רק להודות שהם יצאו נמושות (ועוד הוכחה למה מסי בחיים לא יהיו דייגו).
לא נורא, בשורה התחתונה, כמה ילדים ילכו לישון הלילה מאוכזבים, רבים אחרים ייחלו לכשלונה של ארגנטינה במונדיאל, ישראל תמשיך להיות כלכלה מפותחת החברה ב oecd והפלסטינאיים ימשיכו לטבוע בחרא של עצמם.
נקסט.

צור שפי 6 ביוני 2018

אסף, אני מגיב אליך אבל השאלה שתכף אשאל מופנית גם לאחרים שהגיבו ברוח דומה. לפני שאגיע אליה אחלוק עליך בעניין אחד – הארגנטינאים לא יצאו נמושות, הם חטפו איומים קשים ולי לפחות ברור שאם הייתי בנעליהם (מאוחר מדי עבורי) הייתי נוהג כמותם. זה כמו שלא דחוף לי כישראלי לנסוע היום לסיני או לטורקיה, מסוכן שם.
ועכשיו השאלה – האם אין לך אף מילה של ביקורת על ההתנהלות של שרת התרבות?

אסף the kop 6 ביוני 2018

צור

זה פשוט.
מי שנכנע לטרור אין לו תוחלת. לא שמחר בבוקר יקרה משהו לארגנטינה, אבל על כניעה לטרור משלמים.
בפעם הבאה מישהו אחר יאיים עליהם ועל המשפחות שלהם.
לגבי רגב – על אף הוולגריות שלה, היא לא הגורם לביטול המשחק הזה. הוא לא היה מתקיים בשום מקום אחר בישראל.
בשורה התחתונה, אזרחי ארגנטינה וגם הפלסטינאיים היו מתים לחיות ברמת החיים של הישראלי הממוצע. זה מה שקובע בסופו של דבר.

Gil - Zimbabwe 6 ביוני 2018

צור, למרות שלא איכפת לי שזה ידבק אליה אסף צודק. ברגע שהתחילו האיומים על השחקנים מארגנטינה לא היה שום סיכוי שהמשחק הזה יתקיים.

צור שפי 6 ביוני 2018

גיל, אלוהים והשטן (אני לא מאמין בשניהם) נמצאים בפרטים. לא עשיתי גאנט של התפתחות האירועים אבל הרושם הברור שלי הוא שפעילות BDS הקוראת להחרים את המשחק החלה די סמוך למועד פרסום קיומו כבר לפני הרבה זמן. ככה החלאות עובדים כמעט מול כל ארוע משמעותי בישראל. לעומת זאת, האיומים הברוטליים של פגיעה בשחקנים ובבני משפחותיהם, הכתמת חולצות נבחרת ארגנטינה בדם וכו' – כל אלה דברים מהשבוע האחרון אחרי ההודעה על העברת המשחק לירושלים. אתה יכול לטעון שסביר להניח שהזבל הזה היה מגיע גם אם המשחק היה נשאר בחיפה, הנחה לגיטימית כמו שגם ההנחה ההפוכה לגיטימית, לעולם לא נדע. אני רק רוצה להזכיר שבעבר הקרוב התקיימו משחקים בינ"ל גם בסמי עופר וגם בטדי בלי שום ציוץ. צריך לפחות לקחת בחשבון שהפוליטיזציה הברורה של מיקום המשחק תרמה לתוצאה הפעם.

צור שפי 6 ביוני 2018

קשה לי עם ההגדרה שלך "כניעה לטרור". זה לא שהיא משוללת יסוד לחלוטין אבל אם בכלל, מה שהארגנטינאים עשו נמצא במידרג הכי נמוך של ההגדרה הזו. זה לא דומה לשחרור אלף אסירים עבור גלעד שליט אחד ועסקות דומות שהכרנו. ככה שאם אנחנו נכנעים לטרור הרבה פעמים ביג טיים מה לנו להלין על כך שהארגנטינאים מפחדים?
אני גם מעדיף לשים סימן שאלה על הקביעה שלך שהמשחק לא בוטל בגלל ההתנהלות של רגב. כמו שכתבתי קודם, קשה לדעת מה היה קורה אם המשחק היה נשאר בתוך סמי עופר ומחוץ לפוליטיקה. אתה נחרץ מדי.

אביאל 6 ביוני 2018

צור – בקשר להשתלשלות האירועים, יש דפוס דיי קבוע עם הBDS, מתחילים בכל מיני מכתבים רגועים ונחמדים, אחרי זה עוברים לרטוריקה אלימה ובסוף גם לפעולות מחאה עם אלמנטים של איום ואלימות פיזית, עם ציר זמן שמתגבר לכיוון המשחק, היו גם כמה פעילים שרואיינו בזמנו והם טענו שביטול של אירוע בדקה ה90 עוזר להם הרבה יותר (מבחינת האפקט הציבורי) מאשר ביטול מראש שיכולים למצוא לו שלל תירוצים.

אביאל 6 ביוני 2018

צור – שים לב אני מצרף כתבה מתוך האתר של BDS (לינק בתגובה הבאה), מה15 במאי, אין שם שום מילה על ירושלים, מדברים על ישראל באופן כללי, מה גם שממה שראיתי ההחלטה לשחק בירושלים נקבעה ב21 במאי.

צור שפי 6 ביוני 2018

אתה לא מדייק אביאל, זה לא דפוס פעולה קבוע, לא תמיד יש איומים באלימות, לפעמים מסתפקים בקללות ושפה מלוכלכת.

אביאל 6 ביוני 2018

https://bdsmovement.net/ nothingfriendly

אביאל 6 ביוני 2018

צור – תשים לב, אמרתי שזה דפוס הפעולה, לא שבכל פעם זה מתקיים, אלא שככה זה עובד אצל הBDS, ככל שהפרופיל התקשורתי גבוה יותר ככה הם מתקדמים עם הדפוס.

איציק 6 ביוני 2018

אסף, מה שכתבת לגבי ארגנטינה נכון ברמה הלאומית. ברגע שהתחילו האיומים, ממשלת ארגנטינה הייתה צריכה לעמוד על רגליה האחוריות ולדרוש את קיום המשחק; אפילו ניתוק יחסים עם הרשות בגלל ההתנהגות של ראג'וב וחבר מרעיו (אם יש להם יחסים איתם) ועוד כל מיני צעדים. הם לא עשו וזה היה צפוי, וגם חבל. ברמה האישית אין לבוא בטענות לאף שחקן שאיימו על משפחתו ונבהל. אני היתי נבהל לא פחות מהם וכאן היתה צריכה להימדד המנהיגות של השלטון. זה הצד הארגנטיני. השאלה היא, האם להתנהגות השרה רגב היה צד בליבוי הלהבות בהתנהגות שלה? לדעתי כן, וכנראה לדעתך לא.

אביאל 6 ביוני 2018

צור – בתור אדם עם ידע היסטורי, שכחת להכניס למשוואה של ארגנטינה-יהודים-טרור את שני הפיגועים, בבניין השגרירות ובבניין הקהילה היהודית, את הטיוח ההיסטורי ואת הטיוח של הטיוח (חיסול ניסמן).
ואסף בהחלט צודק, מי שנכנע לטרור פעם אחת, זה לתמיד, ראה את השתיקה באיטליה כלפי ארגוני הטרור מהשמאל הקיצוני (הבריגדות האדומות) שהושמד רק שחצה גבולות. ראה את עצימת העיניים האירופית לאורך השנים ואת המחיר שהם משלמים בשנים האחרונות וראה איך חוסיין חיסל בירדן את הטרור הפלסטיני הפנימי.
כל זה אגב לא אומר שארגנטינה לא עשתה את הבחירה הנכונה לטווח הקצר, מה הם צריכים את הלחץ הזה לפני מונדיאל שגם ככה מלחיץ אותם יותר מהנבחרת הממוצעת, אבל חשוב לשמוע גם מדוע הם לא מגיעים ולהסביר שהם לא הגיעו לכאן לא בגלל מירי רגב אלא בגלל פיגועים, היום זה ארגנטינה מחר יונייטד, באיירן או ברצלונה לא יגיעו לכאן בגלל איומים שקל מאוד לייצר אותם.

צור שפי 6 ביוני 2018

אביאל, אני מתקשה להבין את הרלבנטיות של המטען ההיסטורי הנ"ל לדיון. כל נבחרת משמעותית שהיתה מגיעה אלינו בנסיבות דומות היתה חוטפת איומים כאלה ולדעתי רובן, אם לא כולן (חוץ אולי מגרמניה, מטעמים מובנים) היו מתקפלות כמו הארגנטינאים. באשר לכניעה לטרור, בהמשך למה שכתבתי לאסף, כדאי שנצניע לכת וניטול קורה מבין עינינו. למרות הרהב והשחץ נכנענו לטרור יותר מפעם אחת.

איציק 6 ביוני 2018

גם נבחרת רוסיה לא היתה מבטלת אם היתה מחליטה להגיע. גם אצלה מסיבות מובנות.

צור שפי 6 ביוני 2018

איציק, כתבתי נבחרת משמעותית חחחח (סליחה רומן).

איציק 6 ביוני 2018

1+ :-) :-) :-) ואם תעצבן את פוטין אתה תגרום לכל הנבחרות המשמעתיות להפוך ללא רלוונטיות

אורן השני 6 ביוני 2018

האלילים של רומן הם שבצ'נקו ואוקראינה, לא הרוסים.

אביאל 6 ביוני 2018

צור – ציינת את גרמניה, אז ציינתי את ההיסטוריה של פיגועים איסלמיים נגד יהודים וישראלים על אדמת ארגנטינה, ברור שזה צריך להילקח בחשבון, כי יש כאן עניין היסטורי. בקשר לכניעה לטרור, תרשה לי לחלוק עליך, גם אם הפסדנו פה ושם קרבות טקטיים מול הטרור (כמו בכל מלחמה אגב, גם במלחמה המוצלחת ביותר שלנו איבדנו 600 אנשים) אין מדינה שנלחמה ונלחמת יותר בטרור מאשר ישראל, בפער גדול.

צור שפי 6 ביוני 2018

1. אני עדיין לא מבין למה פיגועי טרור בארגנטינה לפני יותר מרבע מאה רלבנטייים לאפיזודה הזו. אולי הבעיה אצלי.
2. אנחנו נלחמים בטרור וכמו שהראיתי אנחנו מדי פעם גם נכנעים לו (להרוגים במלחמה אין קשר לטרור) אז אני מציע שנרד מצמרת עץ העליונות המוסרית כביכול ונבין ללבם של הארגנטינאים בלי להיות כל כך שיפוטיים.

צור שפי 6 ביוני 2018

ולמה, אם אני כותב תגובה בפסקאות ממוספרות, היא אחר כך מופיעה בפיסקה אחת? אם יש מתכנת שחייו וחיי משפחתו אינם בסכנה – יופע מייד.

איציק 6 ביוני 2018

צור, בעיות המתכנת מתחילות עם ההגעה ולא לפניה. לכן עצם ההגעה הוא גורם הבעיה.

אסף the kop 6 ביוני 2018

צור
אסביר את עצמי שוב.
בניגוד לפסטיבל נגד מירי רגב, אני מאשים בביטול את אלה שאשכרה ביטלו אותו- נבחרת ארגנטינה.

בסופו של יום, מי שמרוצה מביטול המשחק הם הפלסטינאיים, תומכי ה bds ולא מעט אנשי שמאל ישראליים.

מהפרשה הזאת ביבי ייצא עם עוד כמה מנדטים לטובת הימין. מצחיק.

צור שפי 6 ביוני 2018

אסף, נישאר מן הסתם חלוקים: מבחינתי האחריות לביטול (פחות או יותר, באחוזים, לפי תחושה) נחלקת כך:
70 אחוז – איומי פלסטינים/BDS.
20 אחוז – מירי רגב.
10 אחוז – נבחרת ארגנטינה.

אסף the kop 6 ביוני 2018

אם כך צור, איפה זה בא לידי ביטוי בפוסט של דורפן ?
זאת הסיבה שהגבתי מלכתחילה.
היאהוד לא צריכים להתנצל על עצם קיומם.

צור שפי 6 ביוני 2018

על זה שאנחנו לא צריכים להתנצל ממש אין לנו ויכוח. לא הגבתי ישירות לפוסט, שאלתי אם יש לך או לאנשים שהגיבו באופן דומה לך ביקורת על הדרך שבה טיפלה בזה מירי רגב.

אביאל 6 ביוני 2018

צור 1.עניין היסטורי בהתנהלות בין שתי המדינות. 2. ציינתי את ההרוגים להראות שבכל מלחמה מפסידים בקרבות ברמה הטקטית, לא קשור לטרור אלא לעקרון שיש תמיד הפסדים במלחמה. 3.לא עניין מוסרי, לא מעניינת אותי ארגנטינה ולא האמונות התפלות שלהן שאם הם יגיעו לכאן הם יזכו כמו ב86, זה דיון כללי על כניסה לטרור ועל יחסים בין שתי מדינות, אפשר לנהל אותו גם מבלי לבוא בדרישות לצד השני, הם, כמו כל מי שנכנע לטרור האיסלמי שהוא הנאציזם והצורר של העולם ימצא את עצמו היטב בצד הלא נכון של ההיסטוריה וזו בעיקר בעיה שלהם, כי לא נראה שהטרור האיסלמי הולך להיעלם והוא מחפש לא רק את בני הקופים היהודים אלא גם את החזירים הנוצרים.

אני_רק_אומר 6 ביוני 2018

מישהו יודע האם יש לארגנטינה ביד משמעותי באויר? האם הם מנסים לארח אוליפיאדה / מונדיאל / אליפות העולם בהחלקה על שוקולד? אם כן, אז הם צריכים גם את הקולות של המדינות הערביות.

איציק 6 ביוני 2018

מסי הודיע שלמרות ביטול המשחק, אם עדיין ישלמו לו כמו שהבטיחו הוא מוכן ללחוץ ת'יד לצרה ואף ישקול בחיוב לעשות איתה סלפי. הצרה הודיע שזה בהחלט מספק אותה. במשרד התרבות מנסים לארגן דחוף טיסה לברצלונה.

צור שפי 6 ביוני 2018

ועוד לא דיברנו על הדילמה שנוצרה עכשיו: בעד מי להיות ב-16 ביוני, ארגנטינה שהבריזה לנו או איסלנד שרוצה להחרים את האירוויזיון?

איציק 6 ביוני 2018

תיקו עם פציעות?

אמיתי 6 ביוני 2018

הדבר הכי גרוע שיצא מהביטול זה שכולם שכחו מהשחיתות עם הכרטיסים והקומבינות שעשו במשרד התרבות. זה ביזיון

פרסלני 6 ביוני 2018

צור, אני מודה שאני מתקשה להבין איפה אתה עומד ולא בפעם הראשונה. אני מבין היטב את נציגי הימין כאן ולשיטתם, גישת רגב היא הגיונית (ונעזוב את עניין גזירת הקופנים שלה שהוא אולי לא לעניני טעם). אם אתה לא מאמין בחלוקת ירושלים כחלק מרכזי (בודאי לא הבלעדי) לפיתרון- אז זוהי הגישה היחידה ההגיונית.
אבל אם אתה במרכז או בשמאל שמאמין שהדרך להסדר מדיני עוברת דרך חלוקת ירושלים (ובלי פקה פקה זה מה שלפחות קיבלת מאולמרט, ברק וליבני וכל מישהו שצייץ בכיוון הזה), אז איך אתה לא מבין מאיפה בא הboost הזה שהוא הרבה יותר מסתם ה bds ושבאמת כמו שאביאל אומר הם בדעיכה.

מי שלא מאמין בהסדר מדיני מבין את זה. אבל מי שמנסה לקרוא לעצמו מרכז או שמאל ומחפש פיתרון מדיני לא יכול להשלות, לא את עצמו ולא העם. בלי הסדרת נושא ירושלים זה אפילו לא דיון תיאורטי על הסדר. אפשר להתחיל אז לדבר על מי מנהל את שאר ענייני המדינה בצורה טובה ולשים את החתירה להסדר בבוידם.

פרסלני 6 ביוני 2018

לאניני טעם

צור שפי 6 ביוני 2018

פרסלני, לא מיקדת את השאלה (מה בדיוק לא ברור) אבל אנסה לענות קצר: אני בעד הרעיון של מדינה פלסטינית לצד ישראל כשהגבולות מתבססים על קווי 67, חילופי שטחים מסויימים והפיכת ירושלים לבירת שתי המדינות כולל פשרה ביחס לעיר העתיקה.
זו העמדה העקרונית ונדמה לי שנסכים להגדירה שמאל. מה שאולי מבלבל אותך הוא הסירוב שלי לראות מהלכים מסויימים כחותרים תחת הפתרון הזה, למשל העברת שגרירות ארה״ב (ומדינות נוספות) למערב ירושלים. אני גם לא בטוח שהעמדה העקרונית שלי ישימה, לאו דווקא בגלל מעשי ממשלת ישראל (שאינני מחסידיה) אלא בגלל הבעייתיות של הפרטנר הפלסטיני. במלים אחרות, אני לא גוזר מעמדתי העקרונית שישראל היא האשם תמיד. אני גם לא מתבייש בכך שהמוטיבציה שלי היא ציונית.
מקווה שעכשיו זה יותר ברור.

איציק 6 ביוני 2018

מאד מצחיקה אותי תחושת העליונות המזויפת של אלו שטוענים שיש כאלו שמבינים שצריך לחלק את ירושלים ויש את אלו שלא רוצים הסדר מדיני (או שלום). מי שמך בכלל לומר מה הם רוצים או לא? הם חושבים שחלוקת ירושלים תרחיק הסדר מדיני. רבים מהם רוצים שלום לא פחות ממך, אך סולם הערכים שלהם שונה והבנתם הפרגמטית לא מתלכדת עם שלך. אתה תקבע האם הם רוצים הסדר מדיני או לא? תטען שללא חלוקת ירושלים לא יהיה הסדר מדיני, בסדר, יש בסיס לדיון, אבל לטעון בביטחון את הדבר ההזוי שמי שלא רוצה את חלוקת ירושלים הוא נגד הסדר זו גסות רוח ורגש עליונות שבבסיסו כלום ושום דבר. מציע לך בפעם הבאה לבחור את מילותיך טוב בהרבה. דחוף יש צורך בשיפור. רק כדי שתבין אתן דוגמא (שאני מאד נגדה אבל היא בעלת זכות קיום). יש כאלו שבעד מדינה דו-לאומית מהים ועד לירדן. בגישה זו אין צורך בחלוקת ירושלים ויש הסדר מדיני. יש אנשי ימין שרוצים זאת מסיבותיהם אך יש גם אנשי שמאל שמוכנים לכך מסיבות אחרות לחלוטין. אתה לא יכול לומר שאלו שתומכים בגישה זו לא מעוניינים בהסדר מדיני. הוא פשוט שונה מההסדר שאתה רוצה, זה הכל.

פרסלני 6 ביוני 2018

איציק- לא הבנתי אותך. אפילו לא נתתי ציונים מי צודק ואם צריך לחתור. לידיעתך, כשאני טוען ל"עליונות" בדעות אני לא הולך סחור סחור (אימוגי של חיוך). אני מצטער שאתה מחפש את מה שנראה לי כשולי. לא במקרה אפילו לא השתמשתי במילה שלום כאיזה טוב אולטימטיבי ואפילו לא חרצתי שחתירה להסכם היא אידיאל שחייבים להמשיך לחתור עליו. ברור לי למשל שנתניהו לא חותר לזה ואם אתה מסכים/לא מסכים איתו , יש לו נימוקים מצויינים לכך.

מעבר לזה אתה לדעתי סתם מתפלפל. מי שחותר למדינה דו לאומית משמאל או סיפוח מימין זה בודאי לא חתירה להסכם. זה מהלך של דמוגרפיה (שמאל) או החלטה חד צדדית (ימין) .

אבל שוב, יש מישהו מהמנהיגים בשני העשורים האחרונים שחתרו להסכם וכן היו מוכנים לויתור (נקרא להם שמאל מרכז) שלא דגל בזה? מהקיבוצניק ברק לשני יוצאי הימין האידיאולוגי (ליבני ואולמרט) שהתמרכזו. אז למה להשלות?

צור- שוב, הימין כנה לחלוטין. בנט בסיורים שלו בעיר, מירי רגב הם מאד ברורים. תוסיף לזה את השגרירות, את מה שברקת עושה ואתה לא מבין שזה קו ברור ומובהק?אני מצטער, אתה לא פוליטיקאי (אפרופו למי לוקח ומי מביא מנדט בתגובות) לכן אין מבחינתי שום אלמנט רציני במשפט שלך על הפיכת העיר לבירה משותפת.

איציק 6 ביוני 2018

שים לב "או שלום" נמצא בסוגרים כי לא היה לי ברור אם גם לזה כיוונת. אבל זו להיתפס לשולי. בלי סוגרים ציטטתי אותך "הסדר מדיני." אתה נתת שתי אופציות או מוכן לחלוקת ירושלים או חוסר מוכנות להסדר מדיני. אלו לא ניגודים. זו אמירה חסרת כל בסיס. אתה יכול לטעון שזה פתרון לא מעשי ולהביא טיעונים שיתמכו בדעתך. יבואו אלו שיגידו ההפך ויטענו את שלהם. מה שלא תוכל להוכיח זה שהם לא מוכנים להסדר מדיני. גם הטענה שאלו שבעד מדינה דו לאומית הם נגד הסדר היא חסרת כל בסיס. אתה כנראה מגדיר לעצמך שהסדר מדיני זה משהו שמתאים להשקפתך, אך זה מצג שאוו.

צור שפי 6 ביוני 2018

מצטער פרסלני, עובדתית אתה
כותב בעברית אבל למרות שאני שולט בשפה מה שכתבת לא מתחבר אצלי לשום דבר קוהרנטי.

אסף the kop 7 ביוני 2018

הוא האורקל מדה באזר.
הכל כתב חידות ואמירות מהורהרות.
כל מילה היא בעלת משמעות קוסמית.

פרסלני 6 ביוני 2018

ועוד דבר. מאד אהבתי את הממים של השגרירות הישראלית לנציג האירני אבל אני חושב שצריך לאמץ אותם לעוד נושאים. למשל יש אובססיה פה כל הזמן להגיד על כל דבר שזה "עוד מנדט או שניים לביבי". חוץ מזה שחזרה על משפטים כל הזמן היא שיעמום אחד גדול, יש בה משהו שמעיד על הדובר. אני דיי בטוח שרוב הכותבים פה הם אנשים פרטיים. הם כותבים את דעתם. לא צריך בכלל לענין אותם שיקולים כאילו פרקטים של מי יצביע לימין ומי לשמאל. בכנות, הסכוי לשכנע במדיה חברתית שואף לאפס.
מי שקובע למי הוא יצביע על סמך טון שיחה או פוסט שמאלני או ימני ולא על סמך מבחן התוצאה או אידיאולוגיה שמוצעת, בסך הכל מעיד על חוסר הרצון שלו להתעמק במצב. זה נכון לימין ולשמאל כאחד.

אמיתי 6 ביוני 2018

ואוסיף- מי שחושב שה״עם״ משנה את דעתו כתוצאה מאיזה ראיון עם זמר הוא זה שמזלזל בעם.
לפי הטוקבקים פה לביבי כבר יש 5677 מנדטים. חבל שגם תיקים 1000-5000

אסף the kop 6 ביוני 2018

היה חסר לנו באמת פרסילנוס, האורקל המעמיק מדה-באזר.

פרסלני 6 ביוני 2018

אהה שכחתי ממך. אחי, בחייאת יש לך למכור לי כרטיס למשחק.

אסף the kop 6 ביוני 2018

עלק שכחת…
מתייחס למה שכתבתי על המנדטים לביבי…
לץ

פרסלני 6 ביוני 2018

התנצלות שלי. לא שמתי לב הפעם לב למה שכתבת. הפעם התייחסתי לשני שכתב את זה לפנייך. מודה שעש עתה לא מצאתי איפה כתבת את זה (באמת המתכנת צריך לעמוד למשפט) אבל זה נשמע הגיוני. עד עתה מקוריות לא היתה גולת הכותרת שלך.

אסף the kop 6 ביוני 2018

תמשיך להתפתל ולעקוב אחרי התגובות שלי כמו איזה מכור.
עוד אורקל דה-לה-שמעטא.

Amir A 6 ביוני 2018

בהשאלה על הציטוט שהביאו כאן מפרגוסון שאמר שדניס וייז יכל להתחיל קטטה בחדר ריק, נראה לי שאתה יכול להתחיל ריב בחדר ריק… )-:

אסף the kop 6 ביוני 2018

מילא אני, אבל למה גם אתה רואה בפרסלני כלום ?

אורי 6 ביוני 2018

סקר:

אתה יושב בים ופתאום רואה את אחמד טיבי טובע, ויש לך שתי אפשרויות – להציל אותו או להזמין כריך.
מה תבחר? פסטרמה או טונה?

צור שפי 7 ביוני 2018

מצחיק, למרות שיש כמה פוליטיקאים/ות שכרגע יותר רלבנטיים להתלבטות הזו.

רותם 7 ביוני 2018

היא מעצבנת יותר מדריימונד גרין

Comments closed