ספרד – איראן. איפה החלוציות?

ספרד צריכה לעבוד עם אסטון וילה

אני לא חושב שספרד יכולה להחביא את הכדור כמו ב-2010 ו-2012 ולעבור את שלבי הנוקאאוט עם ניצחונות על האפס בלי לאבד את הכדור. ראשית, גם אז הם נזקקו למזל גדול – הפנדל המוחמץ של פרגוואי וההחמצה של רובן. וביורו נזקקו לפנדלים. כל ניצחון של 0-1 מחייב מזל. אבל יותר מזה, אז היה אחד צ׳אבי בשורות. ממליץ לכם לספור את מספר התארים הבינלאומיים של ספרד וברצלונה מאז שהוא לא קיים.

זה מביא אותנו לבעיית החלוצים התמוהה בכדורגל הספרדי. עם שחקנים מושלמים בכל עמדה כמעט הם מתבססים על מתאזרח וקשה לראות מה יש אחריו? רודרדיגו, דויד סילבה ולוקאס ווסקס הם לא באמת חלוצים. אספס מסלטה ויגו הוא החלוץ הטבעי היחידי הנוסף. 1.76 כולו. הכדורגל הספרדי הוא חלוצי בהרבה תחומים אבל לא בחלוצים כרגע. אשים תמונה של ראול לכארמה טובה לעתיד.

מוזרה לי הבחירה הזו. מוזרה לי הדלות הזו. אם הייתי מתמנה יועץ מיוחד להתאחדות הספרדית הייתי חותם הסכם שיתוף פעולה במסגרתו ספרד תשלח ילדים בגובה 1.85 לאקדמיה של קריסטל פאלאס או אסטון וילה.

עד שיעשו את זה – את מה שעשתה איראן יכולות לעשות נבחרות עם חומר טוב בהרבה. הייתי מסמן משחקים פוטנציאלים מול קרואטיה או אורוגוואי בהתראת הפתעה.

סעודיה-אורגוואי. מה עושים עם אסיה?
פרמיירה מונדיאל -סוארז,רונאלדו,קוסטה מנצחים לבד

68 Comments

פרסלני 20 ביוני 2018

הכל נכון. ועדיין, אם היה מאמן, הם עוד 5-10% יותר טובים ו5-10% יותר קשים לקרואטיות והאורגואיות של העולם.

קירקגור 20 ביוני 2018

אף מילה על הסלטה המרהיבה בהוצאת החוץ האיראנית האחרונה?

מתן 20 ביוני 2018

ספרד יודעת להתמסר יפה מאוד, מעניין אם בשמינית הגמר הם גם יתחילו לבעוט לשער. איראן אחלה נבחרת וקירוש עושה עבודה נפלאה עם שחקנים שעל הנייר היו אמורים לקבל בראש בבית הזה.

אמיתי 20 ביוני 2018

קוסטה מצד אחד הכי לא שייך למשחק הספרדי ומצד שני הכי משלים אותו. 99 אחוז מהזמן הוא בלי כדור (ומעצבן בלמים). אבל באחוז האחד הזה..

ניינר / ווריור 20 ביוני 2018

אכזבה מרה. הפרסים היו שווים גול. מחזיק אצבעות להפתעה מול פורטוגל

Jhkj 20 ביוני 2018

אירוני שאתה אומר שהיא צריכה שחקן כמו ריאל על נבחרת שהתחילה להצליח ברגע שהעיפה את ראול. בכל מקרה על תקן דויד וייה של הטורניר הזה מהווה דייגו ג=קוסטה שעושה מה שצריך כדי להשיג את הגול

shadow 21 ביוני 2018

בדיוק מה שעבר לי בראש

שי 20 ביוני 2018

יש את מוראטה – לא בסגל, כבש 11 שערים בפרמייר ליג במקום ה-15+ שקיוו לראות ממנו – אבל עדיין חלוץ ספרדי ברמות הגבוהות. חסה גם נראה כמו סקורר רציני כשעלה לבוגרים. פאקו אלקסר עדיין צעיר, אם ישחק בקבוצה שמתאימה לו ויהיה ב-11 אולי יהיה במונדיאל הבא.

ק. 20 ביוני 2018

מוראטה לגמרי חלוץ מחליף ראוי

שי 20 ביוני 2018

גם לדעתי. אבל בחצי שנה האחרונה הוא לא היה on top of his game. זה חבל, כשהוא טוב נדמה שהוא מסוגל לעשות הכל.

matipool 21 ביוני 2018

נתן פתיחת עונה מעולה ואח"כ איבד את זה לגמרי. נראה שיש שם כרגע בעיה קשה של ביטחון עצמי.

holden 20 ביוני 2018

לפני איזה ארבע שנים הסתובבתי בנחלת -בנימין, ישבתי עם מיץ וגלגל באיזה ספסך וחי אדוני ראיתי שלט:חנות בדים נוריאל או גמליאל ונזכרתי בעזריאל, בכל אופן הסוחרי בדים עשו את המוות לספרד,
ספרד אלופת המיזמוזים כמעט חטפה וואחד ז
חבל שלא הייתי עד לדיל בין פורטוגל לאיראנים, נמאס מהכדורגל השבלוני של ספרד,
למה בחרו דווקא בסילבה כבועט החופשיות? לא ראיתי הברקה ממנו היום בקטע הזה

ליאור 20 ביוני 2018

שמתי את התגובה שלך בגוגל טרנסלייט וזה מה שיצא:
"Four years ago, I wandered around Nahalat Binyamin, sat with juice and a wheel on some threshold and lived. Sir, I saw a sign: a fabric store Nuriel or Gamliel and I remembered Azriel, but the cloth merchants did the death to Spain,
Spain The champion of the Mizmuzim was almost kidnapped and one
It's too bad I was not witness to the deal between Portugal and the Iranians, tired of the Spanish football,
Why did they choose Silva as the freedom fighter? I did not see a spark from him today in this passage"

השתפרו הגוגל האלה הא :)

ובלי קשר לתגובה מעל: במחצית השניה נהניתי מאד מהאירנים והיכולת האישית והקבוצתית שלהם

אמיתי 20 ביוני 2018

אבל תרגום למזמוזים עדיין אין..

ליאור 20 ביוני 2018

לא נוגעים בקלאסיקה

holden 20 ביוני 2018

צחוק צחוק האירנים שיחקו כמו פלוגות המחץ של ארגון " ההגנה" צופפו יפה, הביכו את הספרדים, היו קרובים לחולל נס,
מה יגידו מחר גמליאל ועזריאל?
או שסתם ישתו פאלודה, או יסעדו את רעבונם עם גונדי וחורשה, אבל נראה לי שיש סיכוי לא רע בכלל שהם בעיקר יעשו את המוות לפורטוגל,
חבל שהם לא הצליחו להפתיע הערב, רק שלא הואשם בסיוע חתרני למדינת אוייב בעלמא
משחק כמעט מושלם של האיראנים, צחקתי לתרגום של גוגל טרנסלייט

ליאור 20 ביוני 2018

שמח שלקחת את בצחוק:) התרשמתי מהם. שיחקו כנבחרת ולא כאסופה של שחקנים

shadow 21 ביוני 2018

ומה עם זה שבועט חופשיות הפך ללוחם חופש? שמאלני משהו הגוגל הזה.

גלעד בלום 20 ביוני 2018

היחיד שעונה פיזית להגדרה של חלוץ ספרדי עם פיזיות וגובה חוץ מקוסובו זה סולדדו אבל הוא בקושי שיחק בספרס העונה וכששיחק היה חיוור, בטורניר כזה כן אפשר להסתיר את הכדור לדעתי, הם מחזיקים בכדור הכי טוב מכולם ושווים גול אחד לפחות, הפועל לקחה דאבל בזמנו מ1-0 כתוצאה מושלמת, זה אפשרי כשדה חיאה מפוקס, וכן גם מזל

כספרי 21 ביוני 2018

סולדדו??? הוא עוד משחק?

red sox 20 ביוני 2018

להשאיר את מוראטה בבית ולהתלונן שאין עוד חלוץ מלבד המתאזרח, זה כמו לזרוק את נאינגולן מהנבחרת ולהתלונן שצריך לבחור בין ויטסל לפלאיני.

ק. 20 ביוני 2018

איראן סגרו חזק מאוד והם קשים מאוד להכרעה. איאפשר לזלזל בזה. דווקא הפעמים היחידות שהם באמת התמזמזו ולא דחפו קדימה וחיפשו פרצות (גם אם במסירות קצרות), זה קרה ב16 שלהם וסביב האמצע, ואלו הפעמים היחידות שמצאו יותר שטחים בחצי של איראן.
הזכיר לי את המשחק של איראן מול ארגנטינה במונדיאל הקודם (הפסד רשמי אחרון שלהם היה במונדיאל הזה), אז ארגנטינה לא מצאו פרצות ורומרו הציל מתפרצות, עד שדקה ה93 ההוא סובב מחוץ לרחבה.

אמיתי 20 ביוני 2018

שני דברים
עוד לא קבענו פרסים..תנסה להיות ספורטיווי פה.
עוד לא ממש התחלנו. זה סתם נזרק לאוויר.
מ ע כ ש י ו

ק. 20 ביוני 2018

רשמתי לך בשני פוסטים שונים. 1:0 לך על ה1:0 של יוון האיברית.
הניקוד על כל תחזית שונה שעולה לקראת משחק.
תקבע פרס

אמיתי 21 ביוני 2018

אוקי אוקי. אחד לי..
משחק היום- הגיבור שלך מוציא תיקו ומטה מול האקס יוגוסלבים.
עונש- לעשות לייק (+1) לכל התגובות של מגיב מסויים. סתם זורק- למשל רומן…
או
שינוי הניק- למשל לggmu

ק. 21 ביוני 2018

לגבי היום, אני גם מהמר על תיקו…
+1 לרומן על כל תגובה זה קצת קיצוני ויידרש הסבר נלווה.
Ggmu לחודש מסוף הטורניר, אתה משנה ל"סטיבי ג'י המלך"

אמיתי 21 ביוני 2018

הולך. אז אני מוכן לקחת הכרעה היום לא משנה של מי ואתה עם התיקו. אוקי?

ק. 21 ביוני 2018

תבחר של מי

אמיתי 21 ביוני 2018

אני לוקח ניצחון של רחנטינה ושל קרואטיה. אתה את היתר (;
פייר לא?

ק. 21 ביוני 2018

לא… שיש פייבוריטית הגיוני שצד אחד ייקח 2 מ3 תוצאות אפשריות. שהכל פתוח, זה לא סביר…

אמיתי 21 ביוני 2018

אני לוקח ניצחון של שתיהן ואתה תיקו של שתיהן. הוגן

אמיתי 21 ביוני 2018

וברצינות. גול או בישול של מסי בלי קשר לתוצאה וניצחת. הוגן?

ק. 21 ביוני 2018

מעולם לא הימרתי בווינר, וזה סוג ההימור שהצעת.
מחילה, אבל לא לוקח (למרות שיבקיע:)). תבחר צד או שנדלג למשחק אחר

אמיתי 21 ביוני 2018

גם לא ממלא ווינר. רק מתערב עם חברים..
טוב. לקחתי את מודריץ׳ ושות. על הקסקס.

ק. 21 ביוני 2018

סגור (יש אישור ל"פרס"?)

אמיתי 21 ביוני 2018

כן. סגור. אעשה גוגל על השחקן שרשמת. גדל באסטון וילה?

ק. 21 ביוני 2018

התבלבלת עם סטן קולימור

אמיתי 21 ביוני 2018

טובבב

סימנטוב 20 ביוני 2018

משחק סטטי ומשמעמם, מסירה לשחקן הקרוב שרץ במקביל לשחקן עם הכדור. כדורגל שמניע את הכדור הצידה ומזכיר רגבי ואפילו היה לנו סקראם ליד השער.

גלעד בלום 20 ביוני 2018

סי מטוס אתה צודק אבל הסגנון הזה מביא תארים, גם לספרד וגם לברסה, בליגה ארוכה זה עובד כי התיאוריה של הטיקי טאקה היא לכבוש ראשון ואז הכל נפתח, הבעיה מתחילה כשהם לא כובשים ראשונים, נגד פורטוגל הם הגיבו לא רע בכלל ואם יצליחו להבקיע ראשונים עד סוף הטורניר אז שאר הנבחרות בצרות ( וגם הצופים האובייקטיביים ושונאי הסגנון הזה ), מדובר בבונקר התקפי, פפ הגדיר את זה במתמטיקה פשוטה- כשהכדור אצלך היריב לא יכול להבקיע, למרות ההחמצות לכאורה של איראן ( תכלס בעיקר הנגיחה אחרי שפירב קיבל בין הרגליים ) ספרד די שלטו, היכולת לנצח 1-0 בקלות היא אמנות ( דורפן אומר שמזל הכרחי ) , ה2-0 אם יבוא יבוא בצורה אורגנית אבל הדי אן איי הספרדי אומר ״ קיל דה פאקינג גיים ״ אחרי גול יתרון, זה סיכון לרוב הקבוצות אבל כשיש אינייסטה, סילבה, בוסקטס וכו אז זו טקטיקה הגיונית שמבוססת על אחוזים, כל שניים שלושה טורנירים סגנון כזה יזכה, ועברו כמה שנים מאז הזכיה האחרונה, לא?

אלון 20 ביוני 2018

מוזמנים להתמחות חינם באסטון וילה, משכורת לא מקבלים שם.

טימבר מרק 20 ביוני 2018

בשביל ההגנות של אירן ומרוקו יכלו לזמן גם את דיוויד וייה. הוא רואה הגנות ברמה הזאת כמעט כל שבוע.

דני בן אלי 20 ביוני 2018

זו עדין הקבוצה הטובה בטורניר
עם מבחר עצום כזה של קשרים הטובים בעולם
אין צורך בחלוץ ,וגם לא היה בעבר צורך
איראן מתגוננת מצוין ועדיין נכנעה

שי 21 ביוני 2018

5 שערים של דויד וייה במונדיאל 2010 (מקום ראשון משותף) אומרים אחרת.
4 שערים של דויד וייה ביורו 2008 (מקום ראשון בלעדי) אומרים אחרת.
3 שערים של פרננדו טורס ביורו 2012 (מקום ראשון משותף, הוכתר למלך השערים בשובר שוויון של בישולים) אומרים אחרת.

נראה שלפחות בעבר, לפחות בנושא הספציפי של זכייה בתארים חשובים בידי נבחרת ספרד, היה צורך בחלוץ אחד בהרכב.

דני בן אלי 21 ביוני 2018

זה לא יותר קשור להעדרות של צ׳אבי??

שי 21 ביוני 2018

אבל גם כשצ'אבי היה עדיין היו צריכים חלוץ. קל וחומר שבלעדיו.

אדם 21 ביוני 2018

עם כל ההילולות לפורטוגל בהחלט קיים סיכוי שהם לא עוברים את שלב הבתים.
הבעיה המרכזית של ספרד היא אינייסטה. הוא ואיסקו משחקים בדיוק את אותו התפקיד ותוקעים בגלל זה את העומק בהתקפה. מכיוון שאי אפשר להוציא את אינייסטה ונכון להיום איסקו יותר טוב ממנו הם בפלונטר. אם שחקן אגף היה משחק במקום אינייסטה וסילבה היה משחק שחקן חופשי מתחת לחלוץ אני חושב שהם היו הרבה יותר מסוכנים לשער.

shadow 21 ביוני 2018

איך לא עוברים? אתה רואה אותם מפסידים לאירן?

אדם 21 ביוני 2018

עם 1-0 קטן? כן, יכול לקרות

Srtest - ארטסט 21 ביוני 2018

איראן כיאה לנבחרת מהמזרח התיכון מומחית לבונקר אטומי. הרבה יותר קל לשחק הגנה כל המשחק מאשר לשחק את המשחק ולשחק במטרה להבקיע מול הגנה כזו ואנחנו רואים שבמהלך כל הטורניר נקודת החולשה היא ביצוע תחת לחץ ברחבות.

מעניין שאנשים שעוסקים בטקטיקה וכדורגל לא מדברים על כך שאולי מרוב עיסוק ב-9 מדומה הוא באמת נהיה מדומה… וספרד חסרה את המחץ הלא מדומה. אה שכחתי, אתם מהליגה האנגלית שחלשה יותר בדברים כאלה, או בהעדרם.

איפה שספרד אכזבה אותי היא בתחושת הדחיפות של המשחק שלה. טענו שם שחיסרון המאמן יאחד ויטריף אותם. אז אמרו. עוד אחת מקלישאות הכדורגל וספרד כדאי שתזהר מהקלישאה של בארסה (של עצמה) בשלבים הגבוהים. בשביל לעשות גולדן-סטייט הם צריכים נפילה של יריבה במאני-טיים ושאיסקו יהיה סטף. לא הייתי מהמר על העניין.

miranda veracruz de la hoya cardinal 21 ביוני 2018

הנבחרות מאסיה וצפון אפריקה לא מסוגלות לשים גול. אם הן לא מקבלות פנדל\גול עצמי הסיכוי שהן יבקיעו דל ביותר.
אם אני לא טועה אוסטרליה+אסיה+צפון אפריקה הבקיעו עד כה במשותף שער שדה אחד בלבד (של יפן) שלא מפנדל\עצמי.
הן אולי מעולות טקטית ופיזית בלסגור מאחור ולתסכל התקפות. אבל לשים גול קשה להן.
גם מרכז אירופה (מכסיקו, קוסטה ריקה, פנמה) לא להיטים.

ק. 21 ביוני 2018

זה נכון, אבל כל הטורניר יש מעט מאוד שערי שדה, המון פנדלים, שערים עצמיים וממצבים נייחים, וכל הנבחרות, כן חלוץ לא חלוץ, מאוד מתקשות מול צפיפות (כי זה קשה!).
שקביצה אחת (כמעט בכל משחק יש אחת כזאת) בתוך ה30 מ', קשה לעשות משחק מרחבה לרחבה…

miranda veracruz de la hoya cardinal 21 ביוני 2018

האירופאיות ודרום אמריקאיות כובשות לרוב (מעט אבל לרוב :-) )

אסיה וצפון אפריקה זה בצורת. שממה.

ק. 21 ביוני 2018

זה כי מרוקו לא קיבלה אתמול פנדל של 100%…(גם פאול וגם יד של שחקן אחר באותו מהלך)

miranda veracruz de la hoya cardinal 21 ביוני 2018

הוא שאמרתי – הן צריכות פנדלים ועצמיים.

אלעדכ 21 ביוני 2018

איפה רונאלדו בשאלת רונאלדו – מסי, אם איראן מעיפה את פורטוגל?
חבר שואל

ק. 21 ביוני 2018

אל תדאג, הבונקר הפורטוגלי יוציא תיקו וישאיר אותו מלך

עצמות עצלות 21 ביוני 2018

ככל הנראה באותו המקום אם ארגנטינה לא עולה משלב הבתים.

D! פה ועכשיו 21 ביוני 2018

אה. דורפן כבר ענה על זה לפני מספר ימים ספורים בפוסט מופתי אחר

אלעדכ 21 ביוני 2018

כן, זאת שאלה שלגמרי מתכתבת עם הפוסט ההוא

shohat 21 ביוני 2018

בני תבורי הוציא פעם חוץ כמו השחקן האיראני, והכדור נהיה אחד הירחים של אוראנוס.

ניר 21 ביוני 2018

אבל כמה נבחרות יש עם מבחר חלוצים יותר גדול? בסוף זה עניין של דור, אנחנו מנסים לבנות מתודולוגיה לפיתוח של ארבעה שחקנים בדור אחד, שזה מצב אידאלי, ארבעה חלוצים ברמת וורלד קלאס. בסוף אפשר לעבוד בצורה מסודרת וטובה ושעדיין יהיה דור לא מספיק מוכשר בשביל זה, או אפשר לעבוד בצורה פרטאצ'ית ולגדל מוחמד סלאח. הניסיון שלנו לרציונליזציה ולאתיקת עבודה לא תמיד מייצר מציאות, לפעמים המציאות לא מתיישרת.

no propaganda 21 ביוני 2018

מבקש זכויות יוצרים על טיעון האין צ'אבי אין תארים :)
קשה לי לראות את ספרד זוכה, הם נראים לי נבחרת נחמדה מדי. מצד שני ה1:0 המשעמם זו הדרך שהם זכו בפעם הקודמת אז אולי אני טועה

סמיר 21 ביוני 2018

לא רוצה לעשות אידאליזציה לכדוריד הספרדי מסביב לרחבה בלי פאסיבי. אבל צרפת לא ריתקו, ברזיל לא הרשימו, וגרמניה הפסידו וכך גם קולומביה, לארגנטינה הסיבוב הראשון פגע בכבוד ממש. וקוסטה ריקה שהפסידה, שטוב, בסדר.

כלומר שש משמונת האחרונות של המונדיאל הקודם. והולנד לא כאן. ככה שנדמה שפשוט קשה לנצח משחקים במונדיאל. גם נגד ״קטנות״. התחושה שכל משחק הוא נוקאאוט והפסד זו צרה פלוס במינימום ותיקו מסבך במינימום.

עד עכשיו הנבחרות הגדולות והשחקנים , גם הגדולים, שלהם, נראים כמו המשחק הראשון שלהם בקבוצה חדשה. לא יודעים את המיקום, התנועה והאיכויות של עצמם ושל השחקנים האחרים מול היריב. כמובן לא קרוב ברמת התיאום בקבוצות. שמשם לדעתי, הרבה מכוחם מגיע, כשהם יודעים איך לתעל את זה לכיוון הכנעת היריב. במקרה של שחקנים במועדונים הגדולים, בעיקר היריב הנחות מהליגה.

בגלל זה הרבה גולים במצבים נייחים, עצמיים או ספקטקולרים. זה לא מזכיר את הגולים המתודיים של המועדונים.

אבל זה לא פחות טוב או יפה. או כמו שרונן אמר מותח ותחרותי. למעשה רמת הקושי של להלחם מול נבחרת ממושמעת עם מוטיבציה פסיכית גם עם נבחרת טובה היא גבוהה יותר. השחקן הבודד צריך להכריע בפעולה יחידנית או בשילוב עם עוד שחקן(הגבהה-נגיחה). במצב לחץ נבחרתי עצום. זה מעיד על גדולה אמיתית כשזה מגיע משחקני על. או על גיבורים לאומיים, סטייל בראיין רואיז.

לכן נראה לי שקשה להבקיע ושיהיה קשה להבקיע עוד אחד אם ישוו או כדי להרוג את המשחק.

במובן הזה, ספרד אמנם משחקת המתודי והמתואם ביותר, אבל הגולים הם של סימאונה. דייגו קוסטה בקרב יווני רומי במתפרצת יחידנית, קוסטה בדחיקה מכדור חופשי, המגן בטיל מקרי, וקוסטה שוב בשער של חלוץ איטלקי.

המאמן מריאל, השיטה ברצלונה, המפתח לארון הגביעים באתלטיקו

עובר אורח 21 ביוני 2018

תכלס הנבחרת הכי מרשימה עד עכשיו, במובן של לחבר שני משחקים עם יכולת טובה, היא רוסיה…

בליקי 21 ביוני 2018

אני כל כך נהנה מהסיכומים הכה מדויקים שלך אחרי כל משחק במונדיאל הזה דורפן. תענוג לקרוא

dk 21 ביוני 2018

אני תמיד שר כפארפרזה לדג נחש – שבע הוא המספר של ראול גונזאלס בלאנקו שהוא בלי שום ספק גיבור ילדותי :)
איפה ישנם עוד חלוצים כמוהו בימינו…

היסטוריון של ספורט 22 ביוני 2018

לא כל כך מסכים עם הפוסט .
ספרד 08-12 זכתה ב3 תארים יורו ,מונדיאל,יורו .
סה"כ 10 משחקי נוקאאוט כולל 3 הארכות שזה למעשה 11 משחקי נוקאאוט .
אם תרצו 990 דקות .
ספרד ספגה 0 שערים בכל משחקי הנוקאאוט הללו וכבשה 14 ….שזה שער כל 71 דקות.
פעמיים נזדקקה לדו קרב מהנקודה ועלתה.
לכן למרות שהיו אז שמות כמו וייה וטורס תכלס לא היייתה התקפה בוודאי שנכון הדבר ב 2012 ( למרות שטורס הוכתר למלך השערים בגלל צמד מאוחר בשלב הבתים ).
שם הם פתחו עם ססק כחלוץ.

נקודה שנייה שאני מסתייג היא צ'אבי .
צאבי מהאוהבים עליי בכל הזמנים היה באמת נהדר ב 08 .
אך ב 10 למרות שנבחר ל11 של הטורניר הוא שיחק בהילוך שני ביחס לברצלונה (היה פצועה לאחר עונה מתישה בה האליפות הוכרעה במחזור הסיום וגם היה חצי גמא אלופות ).
גם ב 12 הוא לא היה פקטור.
ועדיין אני מסכים מאד עם תרומתו הייחודית לשיטה בברצלונה ובספרד.

Comments closed