ארגנטינה-קרואטיה. מופע בכיינות קולקטיבית

בכיינות באיצטלה מגוחכת של קשיחות ותשוקה

זה היה מביך. לא טעות השוער. לא הפסד לנבחרת קרואטיה שיש לה במשך השנים כמה גולגלות על הקיר והיא אחת הנבחרות הטובות באירופה בשנים האחרונות. אלא הדרמה. הבכי והנהי. הפרצופים המיואשים ב0-1. האוהדים הבוכים ביציעים בנבחרת שאגב יש לה עדיין סיכוי סטטיסטי סביר לחלוטין להמשיך. הגיבור הישן לופת את ראשו. הגיבור הנוכחי מביט בייאוש. במגרש שחקנים שבעולם הקבוצות שלהם לעולם לא אבוד להם. קורות חיים מלאי רמונטנדות ואליפויות של זמן פציעות והוכחות שאסור להספיד. אבל היי, זה 0-1 לקרואטיה. הו האימה! 0-2 לקרואטיה. העולם חרב. והכל במין איצטלה מגוחכת של קשיחות ותשוקה.

אנגליה עם בנדנות אני אומר (ובלי חוש הומור).

*

והיה על המגרש גם מספר 10 שזהר למרחקים. לוקה מודריץ הוא לא פליימייקר. הוא שחקן פלייסטיישן. הוא לא מוצא אנשים במגרש, הוא גורם להם להיות איפה שהם צריכים. הוא לא תופס רק את השטח. הוא תופס את הרגע. הרגע להניע, הרגע ללחוץ, הרגע להרוג.

צרפת-פרו. מה הכוונות של צרפת?
בדרכי המונדיאל. יום בקלינינגרד

תגובות

  • אריק האדום

    מודריץ? ככה זה שאתה משחק לי השחקן הכי רעב בעולם. זה מדבק!!

    הגב
  • רותם

    הצמד מודריץ ראקטיץ יכול לעשות הכל ביום נתון לכל קבוצה.
    צ'אבי- אינייסטה של קרואטיה.

    הגב
    • דני בן אלי

      בסלע!!

      הגב
    • אלי - לא אוהד כ"ס

      שני טבחים אלגנטים ואינטיליגנטים

      הגב
  • רטקסס

    הדרמה באמת נראתה מוגזמת, אבל אולי אפשר ללמוד מזה על הלחץ שהם נתונים בו. במיוחד סמפאולי.

    הגב
  • אמיתי

    איפשהו בירושלים, אולי ביציע המזרחי בטדי, יושבת מירי רגב, מדליקה סיגר, וצוחקת..

    הגב
  • ניק

    הגול של מודריץ זה 2 טיפות הכדור לגול שהוא שם נגד היונייטד בשמינית בעונה האחרונה של פרגי.

    הגב
    • צור שפי

      ברגע שראיתי שיש לו מרווח בעיטה צעקתי גול, מה שבדרך כלל נחשב כמתכון בטוח לנחס ומשתייך למצוות אל תעשה. רואים שלוקה לא יהודי.

      הגב
    • wazza

      בדיוק מה שחשבתי!

      הגב
  • צור שפי

    אתמול כתבתי תסריט בשלוש מערכות: מערכה ראשונה - קרואטיה מנצחת את ארגנטינה. צ׳ק. מערכה שניה - איסלנד מנצחת את ניגריה. ושלישית, כמו בשחמט - קרואטיה ואיסלנד מסכימות על תיקו. מירי ואני.

    ואנגליה (אפרופו ההשוואה) כמה שאני לא מחזיק מהם אני לא זוכר שאי פעם הם היו כל כך נמוכים מנטלית כמו מה שראינו הערב. היה קשה לי להחליט אם אני יותר שמח לאידו של סמפאולי או חושש לבריאותו.

    הגב
    • טירזיאס

      ואם זה יקרה זה תהיה לי אפס אמפתיה כלפיהם. ככה זה כש 78' ו86'...

      הגב
    • איאן ראש

      אמיתי, גם לי היה נראה שסמפאולי מקבל התקף. היתה איזו תמונה שלו שהוא מחזיק בגגון הספסל אבל יד אחת לא מתפקדת.

      הגב
  • AdamB

    כל מילה על ארגנטינה.

    הגב
  • שי

    מסי נראה כאילו הוא התחיל את המשחק הזה בפיגור ארבע אפס. או ליתר דיוק ארבעה שערים מול החמצת פנדל.
    ארגנטינה נראתה כאילו היא יודעת שזה עומד לבוא, ועדיין לא היו לה תשובות. והשופט ריחם עליה עם הכרטיסים.
    ראקיטיץ', מהצד השני, חטף בעיטה והחליט להחזיר עם גול. איזה הבדל.

    הגב
  • גילעד

    חוסר המאמץ בשער השלישי היה פשוט נורא. אני עלול להיחשד בקלישאות, אבל הם נראים שבורים וזה פשוט עצוב כשיש להם סיכוי תאורטי ראוי

    הגב
  • אורי

    יגנבו 0-1 מול ניגריה ויזחלו לגמר. כמו 2014. אלא אם בובת הוודו של מסי שמירי רגב מחזיקה צמוד צמוד תעבוד שעות נוספות

    הגב
  • Jhkj

    אם איסלנד מנצחת מחר ארגנטינה בחוץ, אם איסלנד מוציא תיקו אנחנו צריכים לסמוך על זה שקרואטיה, שהבטיחה מקום ראשון בבית, לא להפסיד לנבחרת שסיימה לפניה בבית המוקדם בהרכב שני. זה ממש לא סיכוי סביר, ועלייה של ארגנטינה מאוד לא סבירה. חבורת אוהדים שיש בהם תשוקה מספקת כדי לנסוע עד לרוסיה כל הדרך, שכדורגל הוא דת בשבילם עצובה כי הנבחרת שלהם לא עולה שלב, זה לא להתבייכן. להתבייכן שההנהלה תוקעת לכם את מוריניו ובגלל זה אתם רק מקום שני לעומת זו כן בכיינות למשל. בכל מקרה מעדיף בכיינים על מרירים בכל יום

    הגב
    • ברלה

      האוהדים יכולים לבכות כמה שהם רוצים אבל כשהמאמן והשחקנים מפגינים ייאוש כשהמשחק עדיין רץ זה פשוט נראה עלוב

      הגב
    • דורפן

      בוכים בסוף. לא ב-0-1.

      הגב
    • דוד

      Jhkj
      טעות בידך. אם איסלנד מנצחת היא עם 4 נקודות ועם קרב ישיר על ראשות הבית במחזור הבא מול קרואטיה. הפסד של איסלנד לקרואטיה החזקה ממנה, וניצחון 3-0 של ארגנטינה על ניגריה כאשר לניגריה אין בכלל על מה לשחק, ומסי בשלב הבא.
      הבעיה: קרואטיה לא תתאמץ כי היא לא צריכה לנצח את איסלנד כדי להבטיח מקום ראשון, אלא אם כן זו תגיע אחרי ניצחון רב שערים על ניגריה (תרחיש שכמעט יחסל את הסיכוי של ארגנטינה בכל מקרה). מה שיקרה זה שאיסלנד תתקוף קצת, קרואטיה לא תעשה כלום, המשחק יסתיים בתיקו ושתיהן בשלב הבא.

      הגב
      • דורפן

        אם איסלנד תנצח מחר היא תתאמץ מול קרואטיה - כי ההבדל בין צרפת לדנמרק/אוסטרליה הוא גדול

        הגב
        • jhkj

          שתי הנחות שגויות אתם עושים, שאיסלנד וקרואטיה לא יבואו קודם לשחק על תיקו ואם יצא עוד זה נהדר, איסלנד יודעת לא לשחק פתוח כי הפרש שערים קריטי לה, וגם כי זה לא הסגנון שלה, בטח לא מול קבוצות גדולות. ההנחה השנייה היא שארגנטינה בטוח מנצחת את ניגריה ועוד בהפרש מספיק, ארגנטינה שהמאמן האידיוט שלה סביר יותר שיעלה עם ארמאני וגוזמן חלוצים מאשר שיעלה עם הרכב הגיוני. הנבחרת נראיתה חושך, התצוגה מביכה, ואכן זה שכמה אוהדים בכו באחד אפס הם מפגרים, אבל לבכות אחרי השפלה כשאתה על סף הדחה ונסעתה כל הרבה בשביל להגיע לשם. קביל בעיניי, להגיד עליהם שהם בכיינים זה משהו שצריך לבוא עם אנטי חזק מהבית כדי להגיד

          הגב
          • דוד

            אתה מדבר על הכושר של ארגנטינה, כשאתה מודה כי בתרחיש סביר לחלוטין היא תלויה אך ורק בעצמה. אי אפשר לקרוא לזה "אין לה סיכוי".
            האם לנצח 3-0 קבוצה שאיבדה עניין, ו"מסורת" מכובדת של כדורגל וכבוד לאומי מעולם לא היה, זה כל כך בלתי סביר? אני מניח שמיליונים בניגריה יעדיפו, באין העפלה, לפחות לראות את מסי ממשיך במונדיאל. וכמה נבחרות הכדורגל האפריקאיות "ווינריות" שלא יודעות להפסיד, כולנו מכירים היטב (אני מקווה שהערתי לא תיתפס כגזענית. הכוונה ברורה).

            הגב
            • Jhkj

              א, אני חושב שלקבוצה של סמפאולי יש מעט מאוד סיכויים לנצח שלוש אפס
              ב, זה שתרחיש אפשרי לא אומר שהוא סביר
              ג, הכי סביר בעיניי תיקו איסלנד קרואטיה אחרי שאיסלנד מנצחת מחר, נותן לתרחיש שכזה, פלוס התרחיש שאיסלנד מנצחת את קרואטיה, לפחות חמישים אחוז, מה שאומר שרוב הסיכוים שארגנטינה בחוץ.

  • קלבדוס

    קבוצה בה משחקים החלוצים מסי, אגוארו, היגוואין, דיבאלה (שמישהו יחשב כמה הבקיעו רק השנה ביחד), עם לוקסוס להשאיר את איקרדי בחוץ, ולא מבקיעה שער אחד בשני המשחקים שלה - זה קודם כל על המאמן, השיטה, מערכת.
    ה-6-1 במשחק האימון היחיד בעצם מול ספרד לא היה מקרי מסתבר. קריסה טוטאלית, מהשטויות של קבאז'רו ועד העצבים ההרוסים של סמאפולי על הקו, מזמן לא ראיתי מאמן שמשדר כזו פאניקה מהרגע הראשון. יכול להיות שמארגנטינה נחסכה השפלה עוד יותר גדולה בשלב הנוקאאוט מול נבחרת יותר חזקה.

    הגב
    • Jhkj

      מסכים במאה אחוז, אשם גם באיך שנראית ההתקפה וגם באיך שנראית ההגנה

      הגב
    • שי

      לגמרי נחסכה השפלה. אין זכר להגנה של 2014

      הגב
    • Matipool

      במאקרו אתה צודק. במיקרו - בכל זאת היה שער של אגוארו נגד איסלנד.

      הגב
    • dk

      תסלח לי שאני קטנוני אבל קון כבש נגד איסלנד (כל השאר סופר נכון).

      הגב
      • קלבדוס

        הם היו כ"כ גרועים היום שהגול נמחק, גם מהזכרון שלי :)

        הגב
    • אחד העם

      רק המאמן? פתרון קל
      כמה מאמנים עברו שם בשמונה השנים האחרונות?
      וכמה הצלחות הביאו?
      ואיך תפקד המאמן הזה לפני שהגיע לנבחרת ארגנטינה?
      מתחיל להשמע קצת מכבי חיפה...

      הגב
      • Jhkj

        כמה הצלחות? שלושה גמרים,כמה מאמנים בשמונה השנים האחרונות? 4, אבל מאז מראדונה סאבילה היה המאמן רצוף עד אחרי המונדיאל ככה שזה רק בארבע השנים האחרונות. והבעיה היא שמחליפים מאמנים שמצליחים, אם סאבילה לא היה מתפטר, ארגנטינה הייתה זוכה עכשיו במונדיאל

        הגב
  • איציק

    אומנם ראיתי רק את המחצית השנייה (אין לי מושג מה היה בראשונה) אבל כואב על מסי. נתן משחק לפנתאון ועדיין יצא מופסד בנקודות.

    הגב
    • צור שפי

      איזה משחק? איזה פנתיאון?

      הגב
      • dk

        לפנתיאון של כריסטיאנו :)

        הגב
      • אמיתי צדק (a.k.a yaron)

        Hall of shame

        הגב
      • איציק

        צור, לא ציפיתי ממך לשאלה זו, אבל אולי זה בגלל שלא ראיתי את המחצית הראשונה :-)

        הגב
        • צור שפי

          ובשניה הוא עשה משהו? לא עשה כלום.

          הגב
          • איציק

            קצת ציניות בחיים לא תזיק...
            הוא עשה... במכנסיים.

            הגב
            • צור שפי

              אופס...

    • טירזיאס

      מסי שיחק בכלל?

      הגב
  • פרסלני

    לפרו, למרוקו מגיע דיון מקיף על המונדיאל. ולמה הם הולכות הביתה. לאוסף הליצנים בכחול לבן שלא הצליחו לחבר מסירות כמו שצריך ממש לא. אני אפילו לא אוהד שלהם ונעלבתי מהרמה ומהביצוע. במשפחות שמנסות לשמור על שפיות במונדיאל, לקבל רצף זמן לראות משחקים זה לא טריביאלי. וארכנטינה היום בגדה בנו מבחינת הרצון.

    הגב
  • טירזיאס

    שמח שטעיתי.
    ראקיטיץ' היה נהדר והוא אחד מהקשרים הטובים בעולם. קרמריץ' היה גם טוב מאוד, גם ברוזוביץ'.
    אבל מודריץ'- רמה מעל כולם. כל פעולה היא הנכונה ביותר ומבוצעת מושלם. משחרר לחץ או מתחיל התקפה, הכל בנגיעה אחת.
    השער שלו, כאילו חיכה שמי מחבריו יכנס לרחבה לקבל כדור, כשזה לא קרה החליט שהוא עושה לבד. ועשה.

    הגב
    • ק.

      מודריץ' הקשר הטוב בעולם כבר שנתיים שלוש (קרוס מאוד קרוב). היום לטעמי הוא היה מדהים אבל מספר 1 היה רקאטיץ', בכל מקום.
      גם מוציא בגליץ' מושלם את הכדור מהרגל של מסי חצי מטר מהקורה, ומיד אחר כך לוחץ על קבאז'רו. בנוסף לכל הפעלת האגפים והתרומה ההתקפית (איזה כדור עונשין!).

      הגב
      • טירזיאס

        רקיטיץ' הרוויח כל סופרלטיב היום אין ספק. אבל מודריץ' היה היום משהו מיוחד. שים לב איך הוא יודע בנגיעה לשחרר פלונטרים במרכז, לשחרר לחץ, להעביר כדור מדוד לצד השני של המגרש. תמיד הפעולה הנכונה- גם כשאנחנו הצופים לא רואים אותה, וגם כשהיא נראית מעבר ליכולותיו.
        מילה טובה גם לרביץ' שנתן עונה מעולה בפרנקפורט (בדרכו לבאיירן?), והטכניקה שלו בשער הראשון ראויה לציון (לצד הפשלה האיומה של קבאז'רו).

        הגב
  • holden

    את זה כתבתי בסביבות עשר בבוקר היום:
    "מבחינתי שווארמה מוראד זו נבחרת קרואטיה, מלהיבה, נמרצת, מפתיעה וחדשנית."
    קרואטיה נבחרת תוססת כמו בקבוק קינלי,
    סיכוי סטטיסטי סביר?
    וואלק דורפן אתה לא כלכלן גדול הא?
    סיכוי סביר בת.. שלי,
    נצחון איסלנדי מחר והסיפור גמור,

    אוי השמחה לאיד איזה תענוג,
    ככ כעסתי על ארחנטינה ,לא שלא באו לירושלים, הכעס על זה שמשכו ילדים צעירים וביטלו בדקה ה-99 את המסע לישראל,
    לא אהבתי הזחיחות של מסי אף פעם, מעדיף הרברבנות של כרישטיאנו,
    באחוזים סטטיסטים אני מעריך יש לארגנטינה סיכוי של מע"מ-יעני 17%

    זה לא גמור לארגנטינה אבל זה בהחלט בדרך לשם,
    דז'ה וו לקרואטיה הנפלאה של 98,
    אחפש איזה כוסית סליבוביצ'ה לכבוד השער הכי יפה עד כה בטורניר של מודרי'ץ

    הגב
    • Matipool

      עולם הדימויים שלך מדליק. חושב שהשער של אריקסן היום היה מרשים יותר וגם השער של נאצ׳ו נותן פייט רציני.

      הגב
      • holden

        זה היה מבחינתי שער מושלם, בעיטה מאוד מדויקת, סחיבה הצידה של ההגנה,שער קלאסי של שחקן מול הגנה,
        הוא ממש חיפש לפני הבעיטה את החור שדרכו ישכין את הכדור ברשת במנוחה, הטעיה לימין, משיכה שמאלה, הנפה של הרגל ובום טראח הכדור בשער,

        זה שער הטורניר עד כה גם מבחינת החשיבות,
        עם 1-0 לארגנטינה היה באמת סיכוי סביר, השער השני וכמובן השלישי כמעט קובר סופית את סיכוי ארגנטינה,
        פשוט שער מרהיב, מהלך אישי של גאון כדורגל, הריצה שלו לאחר השער עם נפנופי הידיים הזכירהלי קשר חיפאי אחרלאחר חד משעריו בנבחרת ישראל(אייל ברקובי'ץ)

        הגב
        • דור

          שער נהדר אם כי שער של שוער.. לוקה יכול היה לבעוט רק למקום אחד ושוער, הדריבל לקח כמה שניות, שוער מרוכז גונב טיפה שמאלה והודף

          הגב
    • דורפן

      סכוי סביר לגמרי - אם איסלנד לא מנצחת יותר. אם היא מנצחת אפילו 1 מ-2 ארגנטינה הסתבכה עם הפרש שערים בנוסף לצרות. בכל מקרה היא לא מודחת מחר

      הגב
      • holden

        דורפן, בוא נתפשר על סיכוי פושר,
        יש יותר מדי אם ואם ואם,
        הבעיה של ארגנטינה שבמחזור האחרון בבית קרואטיה בצדק לא תתאבד על המגרש,
        סיכוי סביר זה 35 אחוז מינוס פלוס, לארגנטינה על פי החיזוי שלי יש חצי מזה כ 17 אחוז לעלות

        הגב
    • סימנטוב

      אהבתי!

      הגב
  • איתמר

    מסי יכול היה לשבת עכשיו בבית ולשמוע את הפרשנים מדברים בערגה על מה היה יכול לקרות אם מסי היה משחק במונדיאל.
    ארגנטינה חייבת לעלות למשחק נגד ניגריה ללא מסי והוא צריך להיות זה שיקבל את ההחלטה. זה יהיה צעד אמיץ וראוי להערכה.

    הגב
    • קלבדוס

      ארגנטינה לא היתה מתקרבת למונדיאל בלי מסי. להזכירך, הוא חזר אחרי פרישה.
      במוקדמות הטורניר בדרום אמריקה:
      מאזן בלי מסי:
      8 משחקים, 7 נקודות. 3 הפסדים 4 תיקו 1 נצחון. יחס שערים 10-6
      מאזן עם מסי:
      10 משחקים, 21 נקודות, הפסד אחד, 3 תיקו, 6 נצחונות. יחס שערים 6-13. מתוכם 7 של מסי, והשלישיה במשחק ההעפלה.
      זאת אומרת המעט שהושג, בזכותו. זה מה שהוא שווה והם שווים במסגרת הזו. העפלה על הקשקש ממקום 4. לא יותר.

      הגב
      • dk

        בגמילה בהתחלה תמיד קשה אבל לאורך זמן זה הדבר הנכון לעשות...

        הגב
        • jhkj

          פורטוגל סיימה במקום השלישי בשני הבתים הקודמים שלה בטורנירים גדול, ארגנטינה סיימה ראשון והגיעה לגמר בשלושת האחרונים. גם אז לא אמרנו שפורטוגל צריכה להעלות בלי רונאלדו, המצב לא שונה כאן

          הגב
          • dk

            קודם כל חשוב להדגיש שלא אכפת לי מנבחרת פורטוגל בכלל ומכריסטיאנו בפרט.
            מסי מחרב את נבחרת ארגנטינה, מונע מאיקרדי ודיבאלה לשחק ומשתק את השחקנים שסביבו.

            having said that הכוונה שלי הייתה שחוסר ההצלחה במוקדמות של ארגנטינה ללא מסי לא נבע מהחיסרון שלו אלא מתסמיני הגמילה.

            הגב
            • Jhkj

              לא אומר את זה לשם מי יותר גדול, אומר את זה ברמה של מטורניר אחד לא ניתן להסיק כלום, השתמשתי בדוגמא של רונאלדו כדי להסביר למה צריך את מסיי

            • dk

              מסי משחק בנבחרת כבר כמה שנים טובות, זה ממש לא מטורניר אחד.

            • jhkj

              ואגיע איתה לשלושה גמרים

  • אסף רביץ

    ניצחה הנבחרת שיש לה יתרון ב-8-9 עמדות, מאומנת הרבה יותר טוב ועם זהות הרבה יותר מגובשת. לפעמים זה פשוט.

    הגב
    • Matipool

      וואלה (תרתי משמע..(-:) צודק.

      הגב
  • קירקגור

    ויני, וידי, ומלא ויצ׳ים!

    הגב
    • Amir A

      הא! קבל את כתר תגובת היום!

      הגב
      • dk

        +מלא!

        הגב
      • קירקגור

        יההה! אני מקדיש את הפרס ללוברן :)

        הגב
        • אבו צ'יצ'ריטה

          נתת בויץ

          הגב
    • D! פה ועכשיו

      לפנתאון התגובות של דה-באזר!

      הגב
  • דני בן אלי

    מתברר שמי שנכנע לטרור
    לא יכול להיות גיבור במונדיאל

    הגב
    • איש הפח

      מתברר שמי שתמיד חזק מול הטרור בכלל לא עולה למונדיאל.

      הגב
      • dk

        ומי שתומך בטרור מארח את המונדיאל... עולם מעוות

        הגב
        • דורפן

          המונדיאל כבר נערך בדיקטטורות לא פחות גרועות ולא פעם אחת

          הגב
          • dk

            א' זה די מחזק את טענת העולם המעוות.
            ב' יש הבדל (אוממם לא מבחינת טוב ורע) בין דיקטטורה לטרור.
            ג' לשמוח לאידה של ארגנטינה בגלל שהבריזה לישראל זה קטנוני ובכייני לכל הפחות (כדי לאזן).

            הגב
            • דורפן

              אני מדבר על דיקטטורה עם מחנות ריכוז בזמן המשחקים

            • dk

              זו נבלה וזו טרפה. משהו פסול שעושים פעם אחת לא אמור להכשיר פעמים נוספות.
              מעבר לבעייתיות שב''זכייה'' של אותן דיקטטורות מארחות.

  • דוד

    הנה כמה תרחישים אופציונליים:
    1. איסלנד מנצחת את ניגריה 1-0, סביר לחלוטין.
    2. קרואטיה מנצחת את איסלנד. עדיין נשמע לי סביר.
    3. ארגנטינה מנצחת את ניגריה 3-0. האמת? לא נשמע כזה הזוי. אבל:
    4. מסי וחבריו לא עושים במכנסיים. אמממ... לא סביר.

    הגב
  • רן הנרגן

    האם קרואטיה תזכה באליפות?

    נכון לעכשו הם המועמדים שלי

    הגב
    • קלבדוס

      חכה, שיחקו עד עכשיו נגד נבחרות מהדרג השלישי בלבד.

      הגב
      • איש הפח

        אאוץ'

        הגב
  • אריק

    מודריץ היה השחקן הכי טוב על המגרש בארבעה גמרים של אלופות, אם אני לא טועה.
    שחן היסטורי שלא מוערך תמיד מספיק.

    הגב
    • דני בן אלי

      נכון מאוד
      הוא סלע בריאל מדריד

      הגב
    • ק.

      די מריה/גודין, מודריץ'/קראסקו, קרוס, מודריץ'/ראמוס/בייל.
      בכל אופן, הקשר הטוב בעולם (טופ 3 גג), בלון ד'אור בהפרש של 2017 לדעתי.

      הגב
      • no propaganda

        אני זועק בלון דאור למודאיץ כבר כמה שנים :), אולי בסוף זה יגיע דרך הנבחרת

        הגב
        • ק.

          2014 גודין, 2015 הגיע למסי, 2016 לא הגיע לו (סוארס נתן עונה יותר טובה ממי שזכה), נשארנו רק עם 2017...

          הגב
          • no propaganda

            לדעתי 14 היה צריך ללכת לשוויני או להאם. 16 ו17 מודריץ

            הגב
            • ק.

              16 הייתה שנה חלשה של ריאל. עוד עונה בלי תואר מקומי וזכיה מאוד אקראית ולא מרשימה בצ'מפיונס, בלי שום נצחון מרשים (את היריבה היחידה הראויה הם ניצחו בפנדלים בגמר).
              2014 מה שגודין עשה זה שערי קלאץ' כולל במונדיאל, אליפות היסטורית מול מפלצות (המנהיג והכי טוב בחוליה הכי טובה) ושניות מזכיה באלופות. שווייני ולהאם 2,3, ניגפו מול ריאל באלופות.
              דרך אגב, קצת חוזר בי - השנה עד כה הקשר הכי טוב (גם בנקודות) זה דה בריינה (למודריץ' הייתה ירידה בחצי הראשון של העונה, ראינו איך ריאל נראתה שחזר לעצמו), אבל המונדיאל יכול להטות לכאן או לכאן (11)

            • Jhkj

              הייתי מוסיף לכל הרשימות שלכם את מרסלו המצוין

      • אריק

        בשלושת אחרונים היה טוב לדעתי בפור מהאחרים. לפני חמש שנים אני לא זוכר, באמת גודין היה נהדר.

        הגב
        • ק.

          הוא וקרוס כבר נהיים צ'אבינייסטה ככה שקשה להפריד... ב2016 ריאל לא שיחקה משהו בכלל בגמר, היה טוב אבל לא יותר מזה

          הגב
  • holden

    מסי לקה בסינדרום ירושלים מבלי לבקר בה.
    מי שלא סופר את ירושלים בירת ישראל הנמחית יכול ללכת לאלף עזעזל, הגדול מכולם היה נוכח ביציע , הטוען לכתר התהלך ולמזלו לא נעצר בעוון שוטטות

    הגב
    • קירקגור

      יצא לך לא טוב האוטו-קורקט

      הגב
      • holden

        אשכרה, בכל מקרה כמובן הבירה הנצחית שלנו לנצח נצחים, זה חייב להיות מוסכם על כולנו

        הגב
        • גל

          אתה בטוח שאתה סכור על מה אומרת המילה ״נצח״?

          הגב
          • holden

            אלא אם כן יש פירוש נוסף,
            שמע,
            אנו עם קטן יחסית ולמוד סבל, עם כל החארא שיש פה ויש ברוך השם עדיין ישראל זו המדינה שלי לטוב ולרע,
            ירושלים היא הבירה שלי,
            כל מי שמזלזל בה וסונט בה הוא האוייב,
            מבחינתי ירושלים היא הבירה הנצחית, לא תל אביב , לא חיפה ולא פתח תקווה,
            לנצח מהבחינה של לתמיד, לעולמי עולמים,
            אורשלים של טדי קולק ז"ל עיר מופלאה ומורכבת,
            וכאמור צריך להיות אטום בכדי לא לשמוח לאידם של הארגנטינאים,

            הם יכלו מלכתחילה לא לאשר את הביקור בארץ הקודש, בחוצפתם העדיפו למשוך ולמשוך את ההחלטה עד אין קץ,

            כמו לקבוע דייט חגיגי במסעדה ממושלנת עם גברת נאה ,להזמין מקומות חצי שנה לפני ואז ברגע האמת להגיד לה:
            "וואלה מאמי, מצטער, אני כבר לא רעב, אכלתי מנה פלאפל"

            הגב
            • גל

              הכל נחמד אבל בגלל זה שאלתי אם אתה סגור על המשמעות של נצח. כאילו גם כשהשמש תיהפך לענק אדום וכדור בארץ יושמד? קצת מאכזב כל הנצח נצחים הזה ממישהו שקורא לעצמו הולדן אבל שיהיה. אגב לא סובל את ארגנטינה אבל חושב שצדקו כשלא הגיעו לפה.

  • סער

    לא חושב שבתקופה הזו אפשר למנות מאמן נבחרת שלא צבר קילומטראג' אימון באירופה. עם כמות כישרון שכזו ארגנטינה לא יכולה להראות כמו שהיא ניראת. קרואטיה תגיע לחצי.

    הגב
    • חמציץ

      איזה כשרון יש לארגנטינה? חוץ מחלוצים אין שם שחקן אחד שהיה נכנס להרכב של שום נבחרת מדרג ב'.

      הגב
  • רני

    הכי מפליא שזה מפליא אותנו. והרי למעשה במרבית העמדות לקרואטיה יש יתרון על ארגנטינה ולארגנטינה יש אמנם מקבץ חלוצים מרשים אבל לצד זה שממון ושום כלום ביתר העמדות.
    הבעיה של ארגנטינה היא שלפני שלושים וקצת שנים היא התמכרה לרומנטיקה של שחקן על אחד יכול להביא גביע לבד. בכדורגל של היום זה בלתי אפשרי (בלי קשר מסי לא היה מתאים לזה גם פעם) ולקבוצה הטובה והמאומנת יותר יש יתרון. בקיצור, מראדונה אשם.

    הגב
    • אורי

      רונאלדו הביא יורו לבד (כן, למרות שנפצע בגמר - בלעדיו זו נבחרת ישראל)

      הגב
      • jhkj

        מה רונאלדו עשה ביורו, הם ניצחו רק משחק אחד בתשעים דקות וסיימו מקום שלישי בבתים, אם ארגנטינה מנצחת את ניגריה הם עשו בדיוק אותו דבר.

        הגב
      • ק.

        אורי, אם כבר אונאלדו הברזילאי מונדיאל (למרות שריבאלדו ורונאלדיניו היו אדירים לא פחות).
        רונאלדו היה אולי, אולי החמישי בחשיבותו בנבחרת ההגנתית הבינונית שזכה, אם לא מחלקים בונוסים על מנהיגות

        הגב
      • דונאדוני

        "רונאלדו הביא יורו לבד"
        *פורטוגל מנצחת בגמר ללא רונאלדו*
        #כשאמא_ואבא_בני_דודים

        הגב
  • ויכסלפיש

    מדהים שרק 5 שחקנים בהרכב הארגנטינאי שיחקו בעונה החולפת בליגות הבכירות באירופה טופ 5 - מסי אגוארו קוואז'רו אוטמנדי ומרקדו, לעומת 10 קרואטים (וידה בטורקיה)

    הגב
    • דוד

      בהחלט נתון מעניין!

      הגב
    • Matipool

      קוואז׳רו (קבאז׳רו?) לא ממש שיחק.. שוער מחליף ששיחק רק בגביע הליגה ובגביע האנגלי לא כולל הגמר.

      הגב
    • דוד

      הנתון הזה גם מוכיח שעיקר העניין הוא המקצועי. הרי ארגנטינה תמיד הייתה נבחרת דרמטית מדי. זו פשוט הנבחרת הכי חלשה שהייתה להם בעידן הכדורגל המודרני. הבית המוקדם הדרום-אמריקאי מוכיח את זה. כל הכישרון התרכז מקדימה עם חמישה משחקני ההתקפה הטובים בעולם. קישור והגנה של נבחרת בינונית ומטה. חוסר היכולת הוא זה שמוביל לחוסר אמונה, אם כי בהחלט הייתה פה הפרזה ובכיינות

      הגב
      • ויכסלפיש

        איכות השחקנים לא הופכת בהכרח נבחרת לחלשה, אם יש תיאום טוב בין פועלים שחורים לכוכבים, אבל במקרה הזה הפער בסגל מורגש היטב

        הגב
    • jhkj

      אם סמפאולי לא היה עושה שטויות והיה עולה עם די מאריה, דיבאלה, באנגה ופאזיו במקום טאיגיסלפו, סלביו, פרס ומזה, זה תשע, אתה יכול להחליף גם את ביליה במסצראנו אם אתה ממש רוצה שזה יהיה עשר

      הגב
      • no propaganda

        1+

        הגב
      • דוד

        אני מניח שהוא טעה בחלק מהציוותים אבל בסופו של דבר הוא רוצה להצליח יותר מכולם והסיבה שלא העלה את אותם אלה (אולי חוץ מדיבאלה) היא שהם פשוט לא מספיק טובים. לכן האפשרות התאורטית שהעלית לא מעלה או מורידה דבר

        הגב
        • no propaganda

          אן די מריה לא מספיק טוב ומזה(איפה חפרו אותו בכלל?) כן. שטות מוחלטת, די מריה היה משחק גם בקרואטיה

          הגב
          • jhkj

            די מאריה גם בקופה וגם במונדיאל הקודם היה השובר שיוויון, השחקן שבאמת הרים את הרמה כשהרביצו למסי, וכל פעם שהוא נפצע הנבחרת התחילה להתקשות, לשחק בלעדיו זה פשוט טעות, אפילו שהוא לא אותו די מאריה של 2014

            הגב
  • דני בן אלי

    שאלת תאורטית
    מי מנצח במשחק של ארגנטינה בלי מסי
    מול פורטוגל ללא רונאלדו ?

    הגב
    • שחר

      תיקו 0

      הגב
    • shadow

      ארגנטינה בקלות גם בעשרה שחקנים

      הגב
      • דונאדוני

        פורטוגל ניצחה את צרפת, המארחת, הפייבוריטית לזכייה, בגמר היורו, בלי רונאלדו.
        אני מניח שארגנטינה בלי מסי הייתה נותנת לאותה צרפת 4-0.

        הגב
  • שחר

    עדיף לארגנטינה לא לעלות ממקום שני ולהמנע ממשחק עם צרפת, שתחורר להם את ההגנה.
    יש מצב שגרמניה מחרתיים תהיה במצב דומה להם, גם אם תשחק קצת יותר טוב ותוציא תיקו.
    מסתבר שניגריה לא כל כך חלשה, נראה מה עוד יעשו.

    מסתמן צד מאד חזק בהגרלה מהשמינית, מול צד מאד נוח. נדמה לי שספרד אם אני לא טועה תהיה בצד הנוח.
    נראה סביר מאד שקרואטיה/אנגליה/בלגיה אחת תהיה בחצי הגמר, אולי אפילו בגמר

    הגב
  • מיכאל

    אתה צודק לגמרי. ומילא אם אלה היו האוהדים. מילא אם אלה היו השדרים. או השחקנים הפחות בכירים. אבל מסי. וחמור מכך - המאמן. באחת אפס הוא נראה כמו שמעון מזרחי של השנים האחרונות - כמי שחרב עליו עולמו, משרה ביטחון כמו תליין עם ידיים רועדות. איזה הבדל שמיים וארץ בין מסי לרונאלדו. האחרון הוא שנוא נפשי, אבל הוא נותן עבודה, הוא מעודד את השחקנים שלו, הוא לא מאבד תקווה, דוחף. מנהיג, נדמה לי שקוראים לזה. השני... הוא כמו מי שגילה בעצמו לפני ארבע שנים גן של אהדה לגולדן סטייט. הוא שם בהצלחות, אבל כשקשה... כמה מאכזב. תיקו עם נבחרת של מדינה של 300,00 איש, הפסד 3-0 למדינה של 4 מיליון. אבוי. בניגריה יש 190 מיליון.

    הגב
  • טל המנצ'סטרי

    הבעיטה עם הכדור של אוטמנדי בקרוב ובכוונה על שחקן קרואטיה ששכב על הדשא, זה נבחרת ארגנטינה בשבילי לאורך השנים. מטונפים, רמאים, לא יודעים להפסיד בכבוד ומרוויחים ביושר את כל השמחה לאיד.

    הגב
    • Matipool

      יאפ. איך זה לא אדום?
      78׳ עם פרו והאיומים, 86׳ עם מראדונה והיד, אח״כ הסיפורים עם הסמים של מראדונה וקאניג׳ה, 98׳ עם סימאונה ובקהאם וזה רק בשליפה מהזיכרון כשאני עייף. היה גם איזה סיפור עם המים בבקבוקים של ברזיל ב-90׳ שאני לא סגור עליו.

      הגב
      • dk

        היו לארגנטינאים בקבוקים מסומנים שהם נתנו לברזילאים לשתות מהם, מראדונה הודה.

        הגב
    • Srtest - ארטסט

      יש כאלה שמרמים ויש כאלה ששולטים במוסדות ויש כאלה שעושים את שניהם וכותבים את החוקים וקוראים להם בריטים ומערכת החוק שלנו היא ירושה שלהם.

      הגב
    • ארז

      בול טל.
      בדיוק בגלל זה ב86 וב90 הייתי בעד גרמניה בגמר. ואני דור שלישי...

      הגב
    • באבא ימים

      אני מסכים עם טל. ימות המשיח.

      הגב
      • איציק

        לאן נעלמת מאז אין צביקה?
        יש כאן תחליף ראוי לצביקה "אמיתי," אבל זה כנראה לא מדבר אליך.

        הגב
  • אריק האחר

    אחרי הגול הראשון היה נדמה שהקרואטים מסתגרים ומזמנים לחץ
    המוזר שבכול התקפה שלהם היה חסר מעט רצון לתת את הגול הנוסף
    ואז בא השחקן של המשחק וגמר את הכול
    הגול השלישי היה פשוט גול של שכונה
    כל אחד מהמתקיפים יכל לשים את הכדור ברשת
    שנים רבות לא ראיתי במונדיאל חוסר אונים מוחלט של כזאת הגנה בגול הזה .
    קראוטיה יכלה להביס גם בהפרש של חמש בקלות ( כולל המצבים בחצי הראשון )
    מסי היה נראה כמי שעושה בכלל טובה לעולם שהוא על המגרש
    שפת גוף נוראית לא מדבר לא מדרבן ולא מנהיג וכלום מבחינת כדורגל , לא נכנס למי יותר טוב או מי יותר מוכשר
    אבל רונאלדו בא לעבוד מסי בא כי לא נעים לא לבוא למונדיאל .

    הגב
  • גאזה

    ״אנגליה עם בנדנות״
    בדיוק מה שחשבתי לעצמי, ואז נזכרתי שהאנגלים נגד טוניסיה נלחמו עד הסוף. משחק מבחיל של ארגנטינה

    הגב
    • צור שפי

      בדיוק. היתה תגובה שלי אמש שכנראה אחרי שכתבתי אותה לא לחצתי על סנד. בחיים שלי לא חשבתי שאצא להגנת נבחרת אנגליה אבל זה (הבנדנות) היה משפט מעליב. אפילו בתקופות הכי איומות שלה לא ראיתי את אנגליה בכזה שפל מנטלי כמו שהארגנטינאים הראו אתמול.

      הגב
  • Lord Anthony

    זה לא מודריץ' שהיה כל כך טוב אלא ארגנטינה שגרמה לה להיראות כוכב על.
    קופר העלה סטטיסטיקה שמודריץ' זכה בכל העימותים באוויר, ואם מודריץ' על כל ה 172 סנטימטרים שלו לא מפסיד אף עימות באויר זה אומר משהו על היריבה שלו.

    הגב
    • dk

      זה בעיקר אומר על הנחישות שלו.
      חוק ראשון בכדורסל בסגירה לריבאונד זה שמי שרוצה לקחת את הכדור לוקח אותו בסוף.

      הגב
      • Lord Anthony

        על הנחישות שלו, ועל האפטיות של השחקנים שמולו.

        הגב
  • רומן

    מודריץ' כבש בדיוק (!!) כזה שער מול היונייטד.

    הגב
  • S&M

    סמפאולי ניראה צ'חצ'ח. לא פלא שנבחרת משופעת שמות משחקת כל כך לא אינטליגנטי.

    הגב
    • Matipool

      זה יותר הלחץ והעצבים שהוא משדר. הגזים קצת עם הקעקועים..

      הגב
  • רומן

    שמעון איפה אתה? אתה פה? הכל בסדר? אתה חי? הבטחת שלא תברח....
    חחחחחחחחחחחחחחחח
    אני הימרתי 2-0 קרואטיה, אפילו אני לא האמנתי עד כמה ארגנטינה של מסי עלובה.
    לא נורא, עוד חודש מתחילה הלה ליגה ואפשר תמיד לתקוע שביעיה לאלמריה/סייסטה/רמונטדה/כל בדיחה ספרדית אחרת.
    יאללה שמעון, לך לישון.
    ילד

    הגב
    • Matipool

      רומן - מה ששלך, שלך.

      הגב
      • ק.

        עדיין, אחרי משחק כזה לכתוב תגובה שלמה בלי המילים 'גמד' 'במכנסיים' , לא לעניין

        הגב
    • אחד העם

      ארגנטינה של השנים האחרונות זה הכי מכבי חיפה שיש
      "הפוסל, במומו פוסל"

      הגב
    • איציק

      עכשיו נזכרת?
      שמעון הוזה כל הזמן.
      היה צריך לשים את ראסל ליד מסי והכל היה מסתדר אצלו.

      הגב
  • יואב

    להיות אלמוני כל כך? זה ממש מוזר. אפילו לא אחד על אחד, מעורבות, ניסיון להציל את המשחק... מה זה? הוא אחרי דאבל מפואר עם הברצלונה הכי " חלשה" שהוא שיחק בה. הוא נראה כמו מישאלוב ביום לא טוב של מישאלוב.
    לא מבין.

    הגב
    • רומן

      הוא סמרטוט, הוא לא שחקן. הוא one trick poney.
      גמד שלא יודע לנגוח, לא יודע לבעוט מרחוק, לא יודע לבעוט מהאוויר, כל מה שיש לו זה דריבל על שטח קטן. הוא חלק ממכונה משומנת בברסה, מחוץ לברסה הוא כלום, הוא לא סטארטר בשום קבוצה באירופה.
      איפה הוא ואיפה פרישיץ', רביץ', מודריץ', ראיקטיץ', זה ליגה אחרת. זה שחקנים שלא רואים אותו ממטר.

      הגב
      • דוד

        רומן, התגובה נכונה- תחת הסייג "בנבחרת".
        הרבה שחקני מועדון ענקיים יורדים ברמתם כשזה מגיע למשחקי הנבחרת. מסי לא יורד ברמתו, הוא פשוט נעלם לחלוטין.
        מצפים שיהיה מראדונה, פלה... במצבים כאלה הוא אפילו לא דייגו קוסטה.
        במדי ברצלונה מסי אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה.
        והאמת? אני חושב שהגיע הזמן שנפסיק לטרוח על מציאת הגדרות חדשות בשביל להסביר ולקטלג את החידה הזו. אין מה לעשות. המציאות מכילה סתירות והיא לא תמיד מאפשרת הגדרה אונארית. בל נשכח כי בסופו של דבר ההגדרות נוצרות אך ורק בתודעה שלנו ותקפות רק עבורה.

        הגב
      • רותם

        תגיד
        הוא נטש אותך בילדות או משהו כזה?
        כמה שנאה לאדם אחד..

        הגב
      • ניינר / ווריור

        רק מזל שמסי לא אמריקקי אחרת רומן היה בכלל גומר עליו

        הגב
        • רומן

          אויש סתום. אני רק מנסה לתקן שקר ועוולה כאילו מסי שחקן ענק.
          הוא לא. הוכחתי את זה .
          מש"ל, כל הטיעונים שלי אליו במשך השנים התבררו כנכונים. מלך בארסה ו one trick pone.y.

          הגב
          • ניינר / ווריור

            כמה שאתה אידיוט. תוצר אופייני לחינוך סובייטי

            הגב
            • רומן

              אידיוט מי שעשה את אמא שלך ולא חשב על התוצאות חתיכת צואה רכה.
              אל תגיב לי יותר.

            • אביאל

              אמר מי שמדגים היטב בתגובתיו את התוצר של החינוך הסובייטי הישראלי.

      • ק.

        רומן, שאל את ואן דר סאר אם הוא זוכר את גמרי ליגת האליפות על המשחק ראש והבעיטה מרחוק של מסי

        הגב
    • טירזיאס

      היה גרוע בדיוק (לא פחות ולא יותר) משאר השחקנים בארגנטינה.

      הגב
      • טירזיאס

        *כמו שאר

        הגב
        • jhkj

          אני לא מסכים, מסי לא נגע בכדור, השחקנים האחרים עשו טעויות עם הכדור, זה תוצר של זה שקרואטיה סגרה את מסי ואת המסירה לו בשניים שלושה שחקנים בכל רגע, ושל העובדה שיש מאמן דביל שמרכיב שחקנים דבילים שלא יכולים אפילו לנצל את העובדה ששומרים עליהם אישית בניגוד לפאבון, די מאריה או דיבאלה

          הגב
          • no propaganda

            אני הייתי אומר שזה תוצר שמסי לא זז, שחקן שמשחק קשר חייב לזוז הרבה

            הגב
            • Jhkj

              א הוא לא קשר,
              ב הוא זז המון כשצריף, לדוגמא במשחק הראשון הוא כל הזמן בא שמאלה וימינה לשחק פאסים עם מסה ודי מאריה, אבל הם ככל הנראה בגלל הוראות המאמן נשארו בצד, וזה תקע את המשחק,
              ג הוא עשה המון תנועה בלי כדור, בגלל זה הוא מקבל גם לא מעט כדורים אחרי ההגנה, אבל כשיש כמה מגנים, מי שצריך לנצל את התנועה של מסי זה שחקני ההתקפה האחרים ולמעט אגוארו זה לא קורה

  • קירקגור

    אגב המשקולת המנטלית הזו קיימת באותה מידה אצל ברזיל, וגם אצל פרו ואורוגוואי היו ניצנים שלה.

    הגב
  • אבו צ'יצ'ריטה

    יותר מכל, לראות את מסצ'ראנו בגול השלישי היה בלתי נתפס. מסתכל על הקוון, רץ שני צעדים, עוצר, מסתכל, רץ עוד צעד. מסצ'ראנו, כן?

    הגב
  • ליאור

    מודריץ' מאד פול סקולסי

    הגב
  • דיזידין

    כמה שאני שונא את ארגנטינה, ככה נשבר לי הלב הערב.

    הגב
  • ק.

    פוסט מדויק. חוסר אונים ואיבוד עשתונות בפיגור של גול. ועוד אחרי שעד הגול היה בגדול שקול וקרואטיה לא היו עדיפים. אחרי זה רק השתוללו, למרות שהיו ניצנים של אלימות גם לפני (גם רביץ' ומנדג'וקיץ' לא פראיירים בנושא...).
    35 אחרונות היו חד צדדיות וקרואטיה שלטו בנעדה בכל דקה, עם ובלי הכדור.
    סמפאולי עשה כל כך הרבה טעויות שאין טעם להתחיל....
    אני אוהד ארגנטינה אבל מתאים לי שהקרואטים ילכו רחוק. חסר להם גולר משלים למנדג'וקיץ מקדימה כדי לפרק ממש מהתחלה

    הגב
    • אמיתי

      בתחושה מגיע לי ניקוד כפול פה...

      הגב
      • ק.

        קבל כפול בתחושה ("אני לוקח אם יש הכרעה") ואחת על ההימור בפועל ("על הקשקש"). 2:0

        הגב
        • אמיתי

          חחח
          האמת היה דיי מאוזן עד השער. וקרואטיה כמעט חטפה גול מטופש משלה

          הגב
  • היסטוריון של ספורט

    שאלה /חידה .
    האם הייתה נבחרת שלא הייתה תלויה בעצמה ובסוף זכתה בגביע .
    במונדיאל ?
    ביורו /טורניר יבשתי אחר ?
    או קבוצה שכזו בצ'מפיון ?
    אני מכיר רק את דנמרק 92 אבל לא לכך התכוונתי אלא תוך כדי טורניר .
    לי לא זכור נתון שכזה אפילו לא לעלייה לגמר .

    הגב
    • אוהד

      לא סגור על זה אבל:
      ליברפול 2005
      ספרד 2010

      הגב
      • היסטוריון של ספורט

        ליברפול 2005 הייתה תלויה בעצמה פיגרה 1-0 והייתה חייבת 1-3 מול אולימפיקוס אבל תלויה בעצמה.
        ספרד 10 הפסידה משחק ראשון אך ניצחה שני והייתה תלויה בעצמה בשלישי .

        הגב
  • z

    נו באמת

    הגב
  • shadow

    טוב אז אני אכתוב שוב למרות שזה היה כבר ברור מקודם. איפה מסי ואיפה רונאלדו שמיים וארץ. בנבחרת מסי הוא בדיוק כמו לברון הבעיה ולא הפיתרון. כמו שרשמו פה למעלה, בלי מסי הנבחרת הזו נראית הרבה יותר טוב. הרי הוא גם מינה את המאמן החלש הזה.

    הגב
    • miranda veracruz de la hoya cardinal

      ראה למעלה מה עשתה ארגנטינה במוקדמות עם מסי ובלעדיו. (קלבדוס)

      הגב
      • shadow

        בעתיד מסי לא יהיה בנבחרת ואתה תראה את השיפור. סטטיסטיקות מהעבר כאשר כל הנבחרת בנויה עליו הן לא רלוונטיות.

        הגב
        • Jhkj

          אתה גם מוזמן לראות מה פורטוגל עשתה עם ובלי רונאלדו ביורו

          הגב
  • אסף the kop

    שבחי ירושלים את אדוני
    הללי אלוהיך ציון.
    כי חיזק בריחי שערייך
    ברך בנייך בקרבך.
    הללי, הללי אלוהייך ציון.

    הגב
    • Srtest - ארטסט

      אם אלוהים קיים בגלל גולים בכדורגל בטורניר שמתקיים ברוסיה אז הגיוני שאנשים כמוך הם מאמיניו. להלן יהדות הטרולים.

      הגב
      • אסף the kop

        מטומטם
        אתה לא תזהה ציניות גם אם היא תכה עם אפך בנבוט

        אתה זוכר שאני אוהד ארגנטינה, כן ?

        הגב
        • אלכס(אחר)

          אגב נבוט, אסף, אתה יודע שלאוסטרלים יש שחקן בשם נבוט (:

          הגב
  • איציק

    סוף סוף נמצאה הקבוצה איתה נבחרת ישראל יכלה להתמודד באופן שווה, והיא הבריזה.
    ד"ש מבקטוס (או קאריוס).

    הגב
  • אלעד כץ

    מסי: It won't be easy, you'll think it strange
    When I try to explain how I feel
    That I still need your love after all that I've done

    פאלרמו: I had to let it happen, I had to change
    Couldn't stay all my life down at heel

    ורון: So I chose freedom, running around trying everything new
    But nothing impressed me at all
    I never expected it to

    מאראדונה: Don't cry for me, Argentina
    The truth is, I never left you
    All through my wild days, my mad existence
    I kept my promise
    Don't keep your distance

    מסי: And as for fortune, and as for fame
    I never invited them in
    Though it seemed to the world they were all I desired
    They are illusions, they're not the solutions they promised to be
    The answer was here all the time
    I love you, and hope you love me
    Don't cry for me, Argentina

    מארדונה: Don't cry for me, Argentina
    The truth is, I never left you
    All through my wild days, my mad existence
    I kept my promise
    Don't keep your distance

    סמפאולי, ביילסה, פקרמן, סבז'ה:
    Have I said too much?
    There's nothing more I can think of to say to you
    But all you have to do is look at me to know
    That every word is true

    הגב
  • רומן

    שמעוווון? שומע??? הלכת לאיבוד ביער? אני דואג תשמע קול..
    ואיפה ממן וסבר וכל עדת המעריצים? אתם חיים, אתם איתנו?

    הגב
    • ק.

      מברוק רומן, יום חגך... חיכית לזה מאכילת הכובע במפגשים מול צ'לסי

      הגב
      • Srtest - ארטסט

        יום חגו הוא יום השמחה לאיד היום זה מסי מחר מישהו אחר שלא גורם לו להרגיש טוב יותר עם עצמו.

        הגב
        • רומן

          אהה גם אתה פה.. בוקר טוב, נהיית פסיכולוג? מה קשקשת שלשום על מסי, ספרד? תזכיר לי.

          הגב
        • ק.

          ארטסט, מדובר בעקיצות ברמת הספורט, לא צריך לקחת קשה מדי...
          גם אם אני חושב שרומן טועה לגבי מסי ב99 מהתגובות/ניתוחים, אין מה להגיד, פה לפחות התחזיות שלו פגעו, בלי קשר לפרשנות. שיהנה. לגיטימי בעיני...

          הגב
  • נרי

    מסי היה התיקווה של ארגנטינה לארגנטינה אחרת, נטולת שחיתות, זכה, טהורה, אלוהית. ובכן מסי הוא כזה, אבל בבארסה. כשגריר. אבל בבית שלו? הוא לא הסמל, הוא לא הדגל, הוא לא האות. ארגנטינה היא סאמפולי, ואף מסי לא יוכל להסתיר את זה.

    הגב
  • איציק

    ואחרי הכל, התעלות אחת של 1-0 על ניגריה והם יכולים לרוץ כל הדרך עד לגביע. הזוי... ומסי פתאום מלך העולם - במינימום גורין...

    הגב
    • אלכס(אחר)

      איציק, במקרה הנוכחי אכן תידרש התעלות, כי הניגרים פשוט יותר טובים...והם צריכים רק תיקו (אלא אם כן איסלנד תפתיע את קרואטיה ב', שכנראה תעלה למשחק הזה).

      הגב
      • איציק

        ארגנטינה כבר הראתה שכשצריך, היא מסוגלת להתעלות ולהשיג מה שצריך. זכור ה-6-0 ב-1978.

        הגב
  • מאשקה

    אהבתי מאוד את הניצחון של קרואטיה על ארגנטינה.
    לא בגלל אהדתי לחלוצת התשבץ אדום לבן, או לעם הקוראטי.
    בגלל השחצנות האין סופית של נבחרת ארגנטינה כל השנים.
    מסי שכח מה זה להיות ארגנטינאי, מגיל 11 הוא בספרד.
    חי שם, הקים משפחה שם, משחק שם.
    כמו שאומרים: יאללה הביתה ארגנטינה.

    הגב
    • אסף the kop

      שחצנות כמו של קיבוצניקים... כמעט...

      הגב
    • Srtest - ארטסט

      אין יותר פוזה מהאוהדת הותיקה של הפועל ירושלים הכל-ישראלית ה״אלטרנטיבית להגמוניה״. איך אורי אלון אמר לך? הביתה!

      הגב
  • וודר

    כשאני קורא תגובות של אנשים כאן בכל מיני טורים, אני תמיד שואל את עצמי כמה מהם באמת התנסו בספורט מקצועני ויש להם מושג על מה הם מדברים. עד כמה יש להם מושג כמה זה קשה להיות חלק מקבוצה ולא משנה כמה אתה טוב לפעמים זה לא מספיק. כמה למשל המאמן אן השיטה יכולים לחרב או למקסם את הפוטנציאל שקיים בקבוצה שלך.
    זה נהדר טוב ומעניין שבדיון יש לכל אחד שעה. אבל שלא יתערבבו עובדות יחד עם הרצון לחכות למישהו בפינה ברגעי השפל שלו כדי לנסות לטשטש מעט את העובדות.
    ארגנטינה נבחרת חלשה, מאוד חלשה. היא היתה ככה בשלב המוקדמות וגם ההכנה שלה היתה מבזה. ופה אני מדבר על עובדות לא דעות. אין שום סיבה שבעולם לחשוב שפתאום יהיה נס ונראה ממנה משהו אחר המונדיאל עצמו.
    אסופה של שחקנים שאין שום חיבור וקשר בינהם. וכן משחק בשורותיה גם מסי אחד.
    עכשיו אני כבר אביע דעה, שכל אחד יכניס במקום מסי איזה שחקן שהוא רק רוצה מכל שנה אפשרית. האם נראה לכם לארגנטינה תראה אחרת? בחיים לא היא פשוט לא טובה מספיק ההגנה מביכה עד ניסיונית. כל התקפה של היריב זה חצי גול. למשל איסלנד ממצב וחצי עשו את השיוויון הם לא היו צריכים יותר מזה. הקישור? הקישור שעליו כל קבוצה שרוצה לזכות בגביע כזה חייבת קישור איכותי עם קשר אמצע שמחזיק את המשחק ואת המעברים בין ההגנה וההתקפה לא קיים בכלל בארגנטינה.מה כן התקפה יש . זה נרטיב שכולם מספרים לעצמם . ובכן עד למשחק מול איסלנד שימו לב 19 חודשים!!! דה מאריה מבישול של מסי. אז מסתבר שההתקפה הזו לא כל כך טובה כמו שחושבים. יותר מזה אני חושב שבעולם ללא מסי אגוורו דה מאריה והיגוואין היו חוטפים המון מהתקשורת והאוהדים אבל קל להסתתר או להעלם בצילו של מסי שיחטוף בשביל כולם.
    מסי הוא הרבה דברים ולטעמי הוא מעט מהם הוא הטוב ביותר שהיה כשהוא מבצע אותם. אבל דבר אחד הוא בטוח לא. הוא לא מסוג האנשים שמבטא רגש לכאן או לכאן הוא מופנם סגור כמעט ולא מדבר תוך כדי משחק זה האיש. שאנשים מאשימים אותו באדישות או שהוא לא מנסה לקחת משחקים עליו, זה שקר לא פחות. לא כולם מתנהגים את מה שהם מרגישים גם אינייסטה לא כזה ולא זידאן כשחקן ולא רונאלדו הברזילאי ולא סקולס. ויש עוד ים דוגמאות לאנשים "שקטים" אבל שחקנים ענקיים וגם ידעו לנצח משחקים. מי שחושב שמסי או כל שחקן יכול לקחת את הכדור לעבור 11 ולתת גול כמו בשכונה, כנראה שיחק ספורט רק בשכונה ואין לו מושג וחצי מה זה להיות חלק מקבוצה ושלא הכל תלוי רק בך גם אם אתה נורא רוצה. או שסתם אנשים פשוט שונאים אותך ומחפשים רק את הסיבה לתת לך בראש...ואז כבר לא משנה אם זו עובדה או דעה, השנאה לבד אחלה חומר בערה

    הגב
    • וודר

      נכתב מהטלפון וחלק מדברים קצת התעוותו כמו ...הגנה ביזיונית...או הכוונה ש19 חודשים ששום שחקן שהוא לא מסי כבש בשרות הנבחרת המשחק שהוא לא רשמי...דרך אגב לקון לקחו 24 חודשיים עד שהוא על בטובו לכבוש.

      הגב
      • איציק

        גם מהנייד אתה מצליח לא רע בהעתק-הדבק.

        הגב
        • Srtest - ארטסט

          מי שעושה תמיד את אותו השטיק לא צריך את הפונקציה הזו בכלל.

          הגב
      • Matipool

        אני בכלל לא מצליח להגיב מהנייד מאז השינוי באתר. אם אני מתחיל לכתוב משהו, מופיעה לי נקודה וזהו.
        בהתחלה זה היה רק בתגובה לתגובה ועכשיו זה גם בתגובה לפוסט.

        הגב
        • איציק

          מוזר, אני מצליח להגיב, וזה השתפר כמו במחשב.
          אולי זה קשור לנייד שלך, בטח יש לך איזה אי-פון...

          הגב
          • Matipool

            לא אייפון. סמסונג ברמה בינונית. מבאס לאללה שאי אפשר להגיב ממנו.

            הגב
            • איציק

              מוזר, אצלי סמסונג דינוזאור ועובד בסדר, יחסית למצב במחשב, שגם הוא לא משהו.

  • דונאדוני

    בלי להתייחס למאמן, סגל וכל זה...
    השחקן הטוב בעולם עם טורניר גרוע.
    חבל, אבל זו האמת.
    לא צריך לנסות להקטין את ההיסטוריה שלו, פשוט טורניר גרוע.
    לא צריך להגיע למסקנות מרחיקות לכת כמו שרבים אוהבים לעשות.
    לרוב הוא מעולה, הפעם לא. קורה.

    הגב
    • Srtest - ארטסט

      ארגנטינה בלי מסי זו נבחרת שלישראל יש נגדה צ'אנס. אז אתה יכול להגיד טורניר גרוע כמה שאתה רוצה. קונסיסטנטיות זה שם המשחק ובשביל לזכות באליפות צריך אותה והיא דורשת משהו קצת יותר רציני מלשחק הגנה ולחפש לגנוב גול ולזכות ככה בטורניר נוקאאוט. תשאל את פפ, קלופ ומוריניו ובעיקר את אלה שנהנים ממנו. קונסיסטנטיות אדירה היא זו שמאיצה בטרולים להאחז בקצה טירופים ולחפש את הפלופ. את המשחק האחד. מה לעשות שלמשחק האחד קוראים גביע ולקונסיסטנטיות קוראים קריירה וכשמסתכלים על מסי אומרים אין לו גביע כשמסתכלים על ארגנטינה לא אומרים שאין לה קריירה. עוד נקודת דמיון בין ארגנטינה נטולת מסי לישראל היא הקריירה של עסקני ההתאחדות והקשרים שלהם עם פוליטיקאים ודתות כאלה ואחרות.

      הגב
      • רומן

        ריגשת ממש, כמה מסכנות..
        ובוא תקשיב לאמת הערומה, מסי דריבליסט בחסד על שטח קטן, הכי גדול שהיה. הוא לא יודע לנגוח, לא יודע לבעוט מרחוק, לא יודע לבעוט מהאוויר, הוא מאוד מוגבל טכנית. הוא גם לא ממש מהיר אז קיצוני הוא לא. נוצרה סיטואציה שברסה נתפרה בדיוק בשבילו, והם משחקים את המשחק הזה שמבליט את הדריבל שלו על שטח קטן, בעזרת 10 גאוני כדורגל לידו.
        הוא הדריבליסט ההכי טוב שראיתי ו?
        כדורגל זה משחק מאוד מורכב, יש בו המון אספקטים ומסי פשוט לא מספיק טוב בהרבה מהם, אז כשהוא משחק בכל קבוצה אחרת הוא פשוט מתגלה כשחקן בינוני, אני טוען את זה שנים, לא כי יש לי משהו אישי נגדו, אלא כי זה פשוט לא פייר שמדביקים לו כתרים שלא מגיעים לו.
        זלאטאן שחקן התקפה הרבה הרבה יותר שלם ממנו, ואם הוא היה משחק אתמול בארגנטינה במקום מסי( שהוא בשיא) זה היה נגמר אחרת לגמרי.

        הגב
        • דונאדוני

          רומן...
          בגמר אלופות אחד הוא כבש עם הראש.
          בגמר אלופות אחר הוא כבש מרחוק.
          בועט גרוע מרחוק? יש לו המון שערים מחוץ לרחבה. לדעתי השנה הוא מלך הבעיטות החופשיות.
          אם זאלטן שחקן יותר שלם ממנו, למה זלאטן לא עשה כלום עם שבדיה ולא עשה כלום בליגת אלופות? למה בברסה הוא היה חלש פחד?
          ובעיקר, למה אתה כל כך נחרץ כל הזמן ומנסה להקטין שחקן שהוא מלך השערים בברסה, מלך השערים בארגנטינה, ושני במלך השערים באלופות? הגיע לגמר הקופה מספר פעמים, הגיע לגמר המונדיאל... אי אפשר פשוט לומר שהוא שחקן ענק עם טורניר גרוע? למה צריך לחכות לטורניר גרוע בגיל 30 אחרי קריירה אדירה ולומר "הבלוף התגלה"? זאת לא נשמעת לי פרשנות רצינית.

          הגב
        • דונאדוני

          ועוד משהו... לפי התגובות שלך פה אתה אנגלופיל רציני.
          האם כל השחקנים של נבחרת אנגליה הם בלופים?
          למפארד? ג'רארד? פרדיננד? רוני? בקהאם? טרי?
          האם כישלונם בנבחרת (שהייתה נבחרת אדירה בתקופה מסוימת) אומרת שהם בלופים שטובים רק נגד קריסטל פאלאס?
          אם אתה טוען אחרת, אז זה די צבוע מצידך.
          אם אתה מסתכל על ההרכב של ארגנטינה אתמול, אתה באמת יכול לומר לי שהיא טובה מקרואטיה?

          הגב
          • רומן

            לעולם לא אני ולאף אחד אחר לא טען שרוני/למפארד/בקהאם/סקולס ../ הם השחקנים הטובים בעולם (בטח ובטח שלא בהיסטוריה). על מסי אתם טוענים שכן, אז בואו תוכיחו..
            אחד הטיעונים המגוחכים ששמעתי בחיים שלי אגב.

            הגב
        • וודר

          אם הולך לעובדות ולא לשנאה נטו. אז תגלה כמה שטויות אתה מדבר.
          בוא נתחיל במה מסי לא....הוא לא נוגח טוב, הוא ממש מהיר, וגם פנדליסט הוא טוב לא מעולה. אבל זהו בכל שאר הפרמטרים במשחק הוא הכי טוב.
          הוא דריבליסט בחסד, כובש מכל עמדה במגרש ראית משחק מעולה מוסר ומנהל משחק טוב יותר מכל שחקן שכיום משחק.
          והכל מגובה בסטיסטיקות ולא דעות. לך תראה כמה בישולים ומסירות מפתח יש לו לעומת כל שחקן פעיל היום ואז תדבר. עכשיו מבחינת הכי טוב בהיסטוריה זה כבר עניין של טעם וכל אחד עם מה שהעין שלו אוהבת אז אני לא נכנס לזה.
          אבל כמו שאתה לא רוצה לכתורלו כתרים שהם לא לו, ככה אל תעוות את המציאות ואל תקח ממנו מה שהוא הרוויח ביושר.

          הגב
          • איציק

            אני לא אכנס לכל הניתוחים, רק שני דברים:
            1. הוא מאד זריז אך לא מאד מהיר. אלו יכולות שונות. הוא לא איטי, אבל גם לא מאד מהיר.
            2. התייחסת רק להתקפה. בהגנה נראה שאפילו בהמלצה הוא לא משתתף. לא בטוח שצריך לצפות ממנו ליכולות אלו, רק כשכותבים ש"בכל שאר הפרמטרים במשחק הוא הכי טוב." צריך לזכור שיש במגרש שני צדדים, ויש שחקני התקפה שעוזרים בהגנה כמו שיש מגנים תוקפים. הוא לא שייך לאלו.

            הגב
            • דונאדוני

              שכחת שגם כשוער הוא לא טוב.
              עוד אספקט במשחק שהוא חלש בו.
              זה לא כדורסל, מסי/רונאלדו/מראדונה/פלה/ערן זהבי לא עושים הגנה.

            • Jhkj

              מאז די סטפנו אין שחקן שגם התוקף וגם המגן הטוב בעולם

            • איציק

              וואלה איך דחפת את זהבי עאילו הוא דוגמא למשהו.
              גם את השוער דחפת כמו את זהבי, אמהמה, משום שחקן שדה לא מצפים לעמוד בשער אבל כן מצפים לעזור להגנה, וכשצריך אתה רואה את רונאלדו מנסה לעזור בהגנה. לא מצפים מהל להיות הכי טובים בהגנה, אבל לעכב את הכדור בהגנת היריב, כן.
              וכן, בכדוריד היו מורידים אותו לספסל כשהקבוצה מתגוננת... חכמה מאד האנלוגיה שלך.

            • דונאדוני

              זהבי היה בציניות, מקווה שתבין.
              ורונאלדו לדעתי עושה הגנה רק מול ברסה כשהם 11 מאחורי הכדור.
              מסי גם משחק למעלה באמצע, ולא בקו. רונאלדו לפעמים צריך לסגור מגן שמצטרף.
              מסי לא רודף אחרי בלם שמצטרף כי זה משהו שבכדורגל לא ממש עושים.

            • איציק

              עד כמה שאני יודע, אסור להיות ציני לגבי זהבי.

        • Srtest - ארטסט

          רגע-רגע מה אמרת? אני לא שומע אני עדיין בהלם מהקלילות שבה פפ טאטא את הליגה הזו שטענת שמסי לא הוכיח את עצמו בה. כל מה שנותר לך הוא לאחוז בטורניר הגביע העולמי ברוסיה שבו הנבחרות היחידות שמרגשות הן הקטנות כמו יפן, סנגל, מקסיקו ואיסלנד ששונות מאוד מכל מה שאתה מייצג גם אם אתה מדבר הרבה על כדורגל ואיזה נוסטלגיה של עמים שמתבססת על כוח, מהירות ועוצמה וכל מיני אידיאלים של אנשים כמוך.

          הגב
          • רומן

            יאללה תנוח, תלמד גם לאכול את כובע כשצריך.
            לא עניין אותי לדבר עם אנשים שלא יודעים להפסיד בכבוד.
            ביי

            הגב
          • רומן

            ולא הבנתי מה קשור פה פפ? כאילו אני מנסה להבין ולא מצליח. מה בקטע כאילו שפם ספרדי והוא בא לאנגליה ורמס את הליגה ? אז אתה כאילו יורד עליי? חח
            חצי ליגה אנגלית זה ספרדים, והרי זה הגיוני, ספרדים מצוינים בכדורגל והם רוצים לשחק בליגה הטובה בעולם. וסיטי הציגה כדורגל מדהים(שלא דומה בשום צורה לטיקי טקה של ברסה) .
            מה כל זה קשור? תתייחס לעובדות המלך שלך מסי הושפל עי הקרואטים בדיוק, אבל בדיוק כמו שחזיתי, עכשיו תתייחס לזה.

            הגב
            • Jhkj

              רומן היקר,
              כמו שאתה אומר שהפסד ארגנטינה מעיד כי מסי לא שחקן, ניתן באותה מידה להגיד כי הדחת פורטוגל במונדיאל הקודם בבתים כי רונאלדו לא שחקן, כי נאבאס המדהים לא שחקן בגלל שהפסיד היום וכן הלאה וכן הלאה. זה שצדקת בתוצאה לא אומר שצדקת בנסיבות, גם אני אדם שללא ספק מחזיק ממסי אמרתי שנוציא תיקו מול איסלנד, ולא חשבתי שננצח את קרואטיה, לא בגלל מסי אלא בגלל סמפאולי. מבחן התוצאה המתבטא במה שקרה על המגרש מראה, סמפאולי לא נערך לאפשרות בכלל שמסי ייסגר הרמטית על ידי שני שחקנים לפחות בכל שלב, העלה רק שחקן אחד שיכול לנצל את המרחב שזה יוצר (אגוארו) ואז החליף אותו בטיפשותו. על כן לוח התוצאות הוא הכי חשוב בסופו של דבר, אבל הוא ממש לא מספר את כל הסיפור.

              חוץ מזה בעוד אתה מנסה לזרוע מלח על הפצעים, אודיע לך שמה ששנוא עליך על תעשה לחבריך, ואני א ארקוד על דמך כאשר אנגליה לא תזכה בז'יל רימה, אבל לא יכול לערוב לאחרים

            • Jhkj

              לא*

      • דונאדוני

        כל מה שאמרת לא סתר את מה שאמרתי.
        אני מסכים איתך לגמרי לגבי כל מה שכתבת.
        אבל, עדיין מסי בטורניר לא טוב בלי קשר לכל הגורמים מסביבו שלגמרי אשמים מאד במצב.
        אמרתי שמסי נתן טורניר לא טוב, לא אמרתי שהוא לא השחקן הכי טוב בהיסטוריה או שמסביבו יש נבחרת טובה.
        לעומת רומן (שהגיב מעליי) שבא להטריל אני משתדל לדבר לעניין ולא לבוא להציק ולצאת בהכרזות מטומטמות.

        הגב
  • דונאדוני

    פעם אחרונה שהסתכלתי היו 189 תגובות.
    עכשיו יש 192 תגובות.
    איך אני אמור למצוא את 3 התגובות החדשות?
    אתם חייבים לתקן את זה שיהיה אפשר לעקוב... בקצב הזה אתם תאבדו כותבים וקוראים כי לא כיף להתנהל ככה באתר בלוגים שהתגובות הן החלק המרכזי בו.
    בבקשה, מתחנן, תתקנו את זה!

    הגב
  • אביאל

    Srtest - ארטסט - נבחרת עם החלוצים\קשרים התקפיים הראשיים של אלופת אנגליה (סיטי), איטליה (יובנטוס), צרפת (פ.ס.ז.) וספרד (ברצלונה) היא נבחרת שלא מתמודדת עם ישראל ? מי בדיוק יעצור את אגוארו, היגווין, דיבאלה, דה מריה ומסי ? טל בן חיים או רמי גרשון ? החוד הקטלני בעולם, אני אישית בכל ללא מאשים את מסי כאן, הכל זה המאמן, מאמן שבקושי מעלה את ארגנטינה מהבית הדרום אמריקאי הקליל היה צריך לעוף מזמן, אבל במחשבה שנייה אני כן מאשים את מסי, כי הוא זה שמינה את שני המאמנים האחרונים והם זכו לחסות שלו גם שנכשלו לחלוטין. להעדיף שחקנים זניחים מניוקאסל, ספורטינג ליסבון ואינדפנדיינטה על פני כוכבים שזחו בכל תואר אפשרי, מחזיקים במלכויות שערים, עם עבר מפואר ועתיד מבטיח זו בדיחה ובדיחה גדולה.

    הגב
    • Srtest - ארטסט

      תשמע אני לא יודע מי יתמודד אם אגוארו אני יודע מי התמודדו עם זהבי וזה נראה פחות או יותר אותו דבר. אם אתה לא חושב שישראל מסוגלת לעשות איסלנד אז גם אני. הקטע שיש מצב שלעשות איראן יספיק לה מול נבחרת שלא נראה שמסוגלת לעשות ספרד מול איראן בלי מסי.

      הגב
      • אביאל

        הלוואי שהיינו משחקים כמו איראן במונדיאל הזה, לא חושב שיש לנו סיכוי, גם אם יש יכולות, המנטליות קורסת פעם אחר פעם.

        הגב
  • קלבדוס

    ארגנטנה עם עוד צ'אנס מסתבר. צריכה "רק" ניצחון על ניגריה, ובמקרה של נצחון איסלנדי מקביל על קרואטיה (סביר, קרואטיה תעלה עם המחליפים) - בהפרש שער אחד יותר מנצחון הוויקינגים.

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *