צרפת-בלגיה. ארבעת פרשי האפוקליפסה

הרננדז-אומטיטי-וראן-פבארד

הסיכוי הבלגי במשחק היה בצד העמוק של בריכת הכשרון. שהכוכבים יביאו את זה הביתה. אבל כששתי הקבוצות מצליחות פחות או יותר לנטרל את כוכבי היריבה. ולרוב הכוכבים הייתה חצי הזדמנות שלא נוצלה – נכנס למשוואה העומק הצרפתי ונכנסה למשוואה ההגנה הצרפתית. למשחק אולי נכנסו הרבה שחקני כדורגל גדולים אבל אני מרגיש שיצאה ממנו מיתולוגיה.

הרננדז-אומטיטי-וראן-פבארד – המבוגר בהם רק בן 25 – עשויים להיות הבסיס לנבחרת דומיננטית מאד להרבה שנים. להיות שובר שוויון דומה לצ׳אבי-איניאסטה. הם הביאו את ארצם למצב שהיא פייבוריטית ברורה בגמר גביע העולם. הם ארבעת פרשי האפוקליפסה – מלחמה, רעב, מגפה ומוות – אם מותר לגנוב דימוי מלפני הרבה מאד שנים שהדביק גרייטלנד רייס להתקפת נוטרה-דאם.

מה שעושה באמת את מגיני צרפת לטובים ביותר, בניגוד למנופפי ידיים ראוותנים, קפטנים מיתולוגים עם בנדנות, בלמים-מבקיעים ושאר דמויות קאלט, היא שבעיקר הם טובים בהגנה. מונעים מהמתנגד לעשות יותר מדי. ושם הם ניצחו את המשחק הזה. שער אחד לא אמור להספיק מול בלגיה –  אבל את לוקאקו הם חנקו לחלוטין, את דה ברויינה הם הקטינו מאד ואת הזארד הם הכילו. הם חונקים בשקט. הם גולדן סטייט.

ואחרי זה הם תרמו את שלושת השערים הקריטיים ביותר של שלבי הנוקאאוט. 

מי יודע – אולי ישכנעו יום אחד את מאמנם לתקוף יותר בחופשיות?

ספרים רבותי ספרים
עולים לרשת -סקירת רבעי הגמר בגברים-אורח:דוד גור

141 Comments

צור שפי 10 ביולי 2018

סוג של כדורגל שחמט במבטא איטלקי, לחובבי הז׳אנר בלבד, כולם יסכימו שיעיל, יש כאלה שיוסיפו, אבל מגעיל. אני לא נגד, במינונים סבירים. ושאלה – דמבלה?

פרסלני 10 ביולי 2018

מה מגעיל? המסירה של אמבפה? הנגיעות המשחררות של גריזמן? הבגרות של פוגבה?
מבוגרים מול ילדים. זה מה שזה היה. צפוי מבחינתי.

Srtest - ארטסט 10 ביולי 2018

המסירה של אמבפה!

אלון3131 10 ביולי 2018

לגמרי דמבלה. בזבוז הקצאה במגרש שמשחקים עליו אינסוף כשרונות

Yair 10 ביולי 2018

מזל שלפעמים יש לך שגיאות הקלדה, כדי שיהיה מה להגיב חוץ מ״צודק לגמרי״, ו״תודה״

התכוונת לפבאר(ד) ולא פקארד

ניק 10 ביולי 2018

בהחלט, אומטיטי את וראן אלה צמד בלמים מושלם. מגנים מדהימים. כל כך מנוגדים לצמד המקביל שלהם בנבחרת\קבוצות פיקה את ראמוס.

זה נראה שאני מחפש אותו בכוח אבל אני לא – לוקאקו מראה כמה שהוא לא קשור למעמד הזה. משחק עצוב שלו, עם אולי 10 נגיעות ו0 פעולות משפיעות. כן לא נתנו לו הרבה כדורים, כן הוא שיחק נגד צמד ענק אבל מחלוץ גדול מצפים ליצור יש מעין. הוא פשוט היה בהלם כל פעם שהכדור התקרב אליו.

משה 10 ביולי 2018

אתה לא, הוא ניפח מספרים נגד פנמה וטוניסיה.

אריק 10 ביולי 2018

מאוד מוגבל ומאוד מגביל.

אמיתי 10 ביולי 2018

זה היופי במונדיאל- כל יום זה חג של עדת הייטרים אחרת. פעם מסי פעם רונאלדו..
בוא נראה
ז׳ירו- מעט בעיטות לשער ועם שער אחד?
קיין- הכל כמעט מפנדלים. לא נוגע בכדור הרבה.
מנדוקיץ׳- בכלל לא בפורמה.
אז איזה חלוץ *כן* שייך לרמות האלה? ז׳זוס? היגוואין?
לוקאקו נתן טורניר מצויין. היום נוטרל. קורה

ניק 10 ביולי 2018

קשקשני, אפשר לבקר שחקנים גם בלי לשנוא אותם.
לוקאקו כבש 3 שערים נגד נבחרות מהחלשות במונדיאל במצב שהקבוצה שלו הובילה.
עשה 2 פעולות טובות נגד יפן
עשה פעולה טובה אחת נגד ברזיל
עשה 0 פעולות נגד צרפת
קורה.

אמיתי 11 ביולי 2018

״לא קשור למעמד״ זה לא ביקורת. זה הייטריות.
חוזר ושואל- לאיזה חלוץ אחר שהגיע למעמד הזה היה טורניר טוב יותר? לז׳ירו היה משחק טוב יותר?
ובאופן כללי מספר הנגיעות של חלוץ בכדור אינו מדד לכלום. שערים כן. ללוקאקו לא היה משחק טוב אבל כמו שכתבת (והחבר ק התעלם) הוא לא קיבל הרבה כדורים ושיחק מול הגנה מעולה.
שוב. זה נהיה ריטואל במונדיאל לרדת על שחקן מסויים אחרי משחק אחד לא טוב ולעשות ממנו דוגמא לכל הקריירה של אותו שחקן כשכמובן שאר המשחקים שוחקו מול נבחרות חלשות/היה לו מזל/״עשה רק 2 פעולות טובות״. זה ילדותי ולא רציני.

ניק 11 ביולי 2018

אמיתי,
ברור שלגירו היה משחק טוב יותר, תראה לכמה מצבים הוא הגיע וכמה פעולות טובות עשה.
המשחק והטורניר הזה הם בדיוק הדוגמא לשחקן הזה – מבקיע לא מעט מול קבוצות קטנות, בד"כ כשהקבוצה כבר ביתרון אבל מול קבוצות רציניות לא רואים אותו . ככה היה כל העונה במנצסטר וככה בדיוק גם במונדיאל.
ולא קשור למעמד זה ביקורת של אוהד מתוסכל שיודע שהוא נתקע עם השחקן הזה לכמה שנים בקבוצה שלו. פשוט מאוד.

אמיתי 11 ביולי 2018

תצפה במשחק מול ברזיל שוב. לז׳ירו לא היה משחק הרבה יותר טוב. היה לו קישור שעבד טוב יותר. חלוץ של 20 שערי פריימרליג בעונה זה דבר נדיר.
הבעיה עם ״הביקורת״ הזאת היא הדיכוטומיה- משחק לא טוב=לא ראוי למעמד. זה לא רק אתה ולא רק בקשר ללוקאקו

no propaganda 11 ביולי 2018

16 ולא 20, 5 שחקנים הבקיעו יותר. מכל השחקנים שבכלל היה להם פוטנציאל להבקיע את הכמות הזאת רק מוראטה הבקיע פחות ממנו. הוא החלוץ הפותח של קבוצה שסיימה שניה, 16 זה לא כל כך הרבה.

אמיתי 11 ביולי 2018

כשהוא באברטון- זה לא חוכמה. כשהוא ביונייטד כל אחד היה מבקיע כמוהו.
יונייטד בעונה דלה מאד התקפית ובכל זאת נתן אימפקט. לאיזה חלוץ היה מונדיאל מוצלח יותר?
קצת קל לשכוח ששחקני התקפה וחלוצים בעיקר תלויים מאד בשאר הקבוצה. בשונה מבלמים למשל. ועם כל זה לוקאקו תורם לא רק שערים ולא רק על המגרש. אבל הוא לא לרמות האלו.. עשו לי טובה. אותו הגוספל בשינויים קטנים נכתב על מסי. רונאלדו ואם התוצאה הייתה הפוכה אז על ז׳ירו. אפשר קצת פרופורציות

ק. 10 ביולי 2018

אמיתי, הוא צודק לגמרי. היה לו טורניר לא רע, אבל היום הוא היה חושך מצרים, 0 פעולות חיוביות עם הכדור ברמת הפאס רוחב (חוץ מדאבל פאס עם הזאר), אם היה בפוקוס היה מנצל כדורי זהב שדה בריינה חילק לו

משה 11 ביולי 2018

אני לא שונא אותו, אני חושב שהוא נהנה מההגרלה בהתחלת הטורניר וגם את זה צריך לדעת לנצל.

no propaganda 11 ביולי 2018

נראה לי נדבקת באופנה החדשה, אפ מישהו חושב ששחקן הוא פחות טוב מהמקובל או ממה שאתה חושב אז הוא ישר הייטר. לט משנה איזה נתונים הוא מביא כדי לבסס את הטענה שלו

אמיתי 11 ביולי 2018

עשיתי חיסון. אבל זו לא ביקורת מגובה בכלום. זה משחק אחד ונתון סטטיסטי אחד. יש פה עוד אוהדי יונייטד שלא משתגעים על לוקאקו. זה בסדר גמור. יש להם קייס מסויים. אבל לא שייך לרמות האלה? אחרי שנתקל בהגנת ברזל כזאת? אצלי זה הייטריות

no propaganda 11 ביולי 2018

לא יודע מי שייך או לא שייך לאיזה רמות.
לגיטימי לגמרי לחשוב שלוקאקו הוא לא טופ קלאס, אין לו יותר מדי קבלות לתת. בגדול, הנצחון של בלגיה על ברזיל זאת אולי הפעם הראשונה בקריירה שלו שקבוצה שבה הוא שיחק עשתה משהו אפילו קצת מעבר למצופה ממנה.
בכללי המספרים שלו בפרמייר ליג נחמדים אבל לא משהו ליפול ממנו כחלוץ. הייתה לו עונה אחת עם 25 שערים שזה בהחלט מכובד בשאר הזמן הוא סביב ה17 שזה לא יותר מנחמד, 16 ביונייטד בשביל חלוץ 9 זה חלש. יש לו בעיה בעצירת כדור ברמה הטכנית ובצורה הזויה הוא לא מצליח להתגבר בכח שלו על הגנות(איך לכל הרוחות הוא לא הבקיע נגד יפן? הרס לי את הימור מלך השערים הכי באנקר בהיסטוריה)

אמיתי 11 ביולי 2018

יש לי הרגשה שאפשר לספור על אצבעות יד גידמת אחת את מי שלדעתך טופקלאס..(;
יש איזה מרחב בין לא שייך לטופ קלאס. לוקאקו שם

אמיתי 11 ביולי 2018

ו
הימרת עליו כמלך השערים..
אבל שנייה- זה היה באנקר.
אני אפילו לא מבולבל.

no propaganda 11 ביולי 2018

זה היה כי הם שיחקו מול פנמה וטוניסיה וציפתה להם שמינים מול קבוצה חלשה יחסית, לא כי הוא שחקן גדול. יש הבדל בין שיחקן גדול לשחקן שיודע להבקיע הכי הרבה שערים לפנמה, גם שם טעיתי מסתבר שקיין הצליח להשחיל שם 6 אבל זה מעבר לסיפור.

בוא נגיד ככה, הוא לא שחקן טופ 50 בעולם כרגע וייתכן שגם לא טופ 100. הוא לא טופ 20 ואולי אפילו 30 בפרמייר ליג. בין החלוצים הוא לא טופ 10 עולמי ולא בטוח שטופ 5 בפרמייר ליג. שוב לא שייך זה ביטוי שאני בכלל לא מבין, גיוורש היה שיך? והוא אלוף עולם.

אמיתי 11 ביולי 2018

לא ברור לפי מה קבעת את הדירוג שלך. לפי שערים הוא לגמרי טופ 5 באנגלית. לפי מה ששולם עליו הוא לגמרי טופ 20 בעולם. אבל זה ברור- רק לבלגיה הייתה הגרלה קלה. רק הם פגשו את פנמה טוניסחה ודומותיהן. הכל הגרלה ומזל

no propaganda 11 ביולי 2018

המחיר זה בדיחה ולא מעניין אף אחד. עוד מעט תתחיל לאמר שהסינים קבו כל מיני שלקנים בסכומים מופרחים וזה אומר משהו על השחקנים.

שערים זה מדד שרלווניטי רק להשוואת חלוצים או לפחות רק שם הוא אמור להיות דומיננטי. יש 5 שחקנים שכבשו יותר ממנו העונה בפרמייר ליג.
לפני שנכנס לפרטים, איפה לדעתך טעיתי במספרים?

no propaganda 11 ביולי 2018

ולא לא רק לבלגיה, גם לאנגליה. אין אף קבוצה רצינית אחרת ששיחקה מול פנמה. דרך אגב זה לא הגרלה קלה(בניגוד נניח לארגנטינה ב2014) אלא שלב בתים קליל

אמיתי 11 ביולי 2018

המחיר הוא לא בדיחה. הוא אינדיקציה. לא יחידה אבל בעלת משמעות.
עוד נבחרות שיחקו מול נבחרות חלשות כגון פנמה. ערב הסעודית למשל.
לוקאקו הוא בוודאי טופ 5 באנגלית אבל עזוב. זו לא הפואנטה..
יש ביקורת ויש זילזול. אני משתדל לא לזלזל בשחקנים כמו לוקאקו. כאלו שמגיבים מעמיקים מהמרים עליהם למלכות השערים. חלוצים עם מזל בהגרלות

יואב 11 ביולי 2018

אם לוקאקו לא בטופ 50 במקצוע שלו (לא שאני מבין ומדבר במושגים האלה בכלל) , אז כנראה שהכדורגל נכבש על ידי חייזרים(:

no propaganda 11 ביולי 2018

העניים עם ההגרלה הוא לא שולי, הימרתי פעם על לואיס אדריאנו למלך השערים של ליגת האלופות בגלל שהיו לשאחטאר שני משחקים מול באטה שהייתה בתקופה נוראית, כמו שאתה מבין, לא הייתי עושה את זה בשום קונסטלציה אחרת(לואיס אדריאנו חלוץ ממש נוראי)

ומבחינת חלוצים בפרמיירליג:
אגוארו
סאלאח
אלכסיס
פירמינו
החמישי לא כל כך ברור אבל לא בטוח שלוקאקו טוב מוארדי, אובאמיאנג, לקאזט, סאנה וז'סוס ולטעמי אפילו לא בטוח שהוא טוב מז'ירו

אמיתי 11 ביולי 2018

לוידע אם אנחנו סגורים על ההגדרות של חלוץ..פירמינו אלכסיס וסאנה לא ככ שם. לוקאקו טוב מוארדי ובמונדיאל הזה גם מזסוס. ומזירו. שוב. זה לא העניין. מבין שאתה אוהב דירוגים. לא חושב שהם חשובים. לי לפחות. איכשהו לוקאקו פותח בכל קבוצה שהוא משחק בה ולרוב גם כובש הכי הרבה. מאמנים מהללים אותו. קבוצות משלמות עליו מיליונים. אבל לפי מדד המגיבים בדה באזר הוא לא לרמה ולא בטופ 100 5 או מה שזה לא יהיה..צר לי. אם מרטינז ומוריניו חושבים שהוא לרמה (וגם כל מי שמשחק איתו..) אז אני לוקח את דעתם על זו שלך. בכל הכבוד המתבקש

no propaganda 11 ביולי 2018

אם המקצוע הוא כדורגלן אז ללא כל ספק שהוא לא בטופ 50, challenge accepted:
הנה חמישים מחוץ לפרמייר ליג.

נאבאס
קארבחאל
ראמוס
ואראן
קרוס
מודריץ
מרסלו
קזמירו

טר שטגן
ראקיטיץ
בוסקטס
סוארז
קוטיניו
אלבה
אומטיטי

נויר
הומלס
ריברי
לבנדובסקי
חאמז
בואטנג
מולר
אלאבה
קימיך

קייליני
פיאניץ
חדירה
רונאלדו
היגואין
דיבאלה
דאגלאס קוסטה
מטוידי
מנדזוקיץ

טיאגו סילה
וראטי
קאבאני
ניימאר
די מאריה
מונייר
מבפה
דני אלבס
בופון

גודין
דייגו קוסטה
גריזמן
חימנז
אובלאק
למאר

אליסון
נאינגולן

ברור שאתה יכול להתווכח פה ושם אבל כל פעם שאתה עושה את זה פשוט תכניס שחקן מהפרמיירליג במקום, תוכל למצוא שם הרבה מתאימים, כולל לא מעט מהיונייטד.

אמיתי 11 ביולי 2018

מניח שהתגובה ליואב..הוא רשם במקצוע שלו- חלוץ.
מתחיל להתבהר לי שנכנסת לשירשור הזה רק כדי להוריד אבק מכל הרשימות האלו. שלא תקבל אלרגיה

no propaganda 11 ביולי 2018

אמיתי,
לוקאקו שיחק עונה בודדת בקבוצה גדולה בכל הקריירה שלו. זה שהוא הראה מספרים די יפים באברטון ואף אחד לא לקח אותו, די מראה מה חשבו עליו. לקחו אותו כשהוא שם 25 שערים שזה נתון מאוד יפה אממה, הוא חזר ל16 גולים בעונה.
ולמרטינז לפחות בבלגיה אין ברירה, אברטון היא לא קבוצה שיכולה להתמודד על הטופ של החלוצים.

no propaganda 11 ביולי 2018

הרשימה היא סתמית לגמרי, בלי לדרג או אפילו לחשוב.
בתור חלוץ לעולם לא טענתי שהוא לא טופ 50, אז או שיואב לא הבין אותי או שהוא התכוון לכדורגלן

no propaganda 11 ביולי 2018

ואם אלכסיס ופירמינו לא חלוצים אז מי כן? אתה מנסה לעשות פה gerrymandering

אמיתי 11 ביולי 2018

רגע- המחיר לא חשוב אבל אם קנו אותך ומתי כן חשוב? זה הכל חלק מאותו הדבר..
צלסי, ואני מניח שלא רק הם, ניסו לקנות אותו. יונייטד הציעו יותר או שהוא העדיף אותנו. ומתברר שהוא טוב יותר מהחלופה (מוראטה).
אגב לפי ההגיון שלך קיין גם צריך להכין חמוצים. טוטנהאם הרי לא מתחרה בבאיירן ולאנגליה אין ברירה.
זה דיון עקר- ידע רב (כמו שיש לך ללא ספק) לא תמיד מעיד על הבנה (שלדעתי במקרה הזה אתה מתעקש לא להבין..).
אז אסיים בהצעה פשוטה- מתערב שלוקאקו מבקיע בעונה הבאה יותר ממחצית מהשמות שציינת כטובים או שווים לו. למרות שיונייטד לא הוגרלו עם פנמה. מקבל?

אמיתי 11 ביולי 2018

אלכסיס ופירימינו לא חלוצים. הם קיצוניים. אלכסיס קשר תוקף נניח.

יואב 11 ביולי 2018

התכוונתי לשחקן כדורגל. שבוודאי כולל בתוכו את תפקיד החלוץ. עברתי על הרשימה בריפרוף(ונכתבה בריפרוף כדבריך). לגמרי לא מסכים איתה. וגם לא עם האלטרנטיבות העתידיות כי אני יודע מה רומלו שווה. הוא סטארטר בקבוצת על. הוא רק בן 25 והוא(לדעתי) הולך לשבור עוד שיאים ולהשתפר. חלק מהרשימה כאן, לא הייתי מביא ליונייטד מילואים. גם בגלל גילם שהוא פקטור חשוב וגם כי עתידם כבר עבר.
אלכסיס(ומולר) הם כמה מהם. מולר לדעתי מהווה היום נטל על קבוצותיו. וגם בשיאו הוא לא קרוב לגדולי חלוצי גרמניה. בחירה תמוהה שלך. ואת אלכסיס שמת כחלוץ. כדאי שמישה יעדכן אותו בזה.
לדעתי, מאד הקצנת.

Matipool 11 ביולי 2018

אמיתי – פירמינו הוא החלוץ של ליברפול. השפיץ שבמרכז השלישייה הקדמית.
סלאח הוא קיצוני, מה שגורם למספרים שלו להיראות עוד יותר מדהימים.

אמיתי 11 ביולי 2018

מתי. אתם משחקים בלי חלוץ. פירמינו הוא קיצוני. תראה את מי הוא החליף בנבחרת ובאיזו עמדה הוא משחק.
כל הזמן כתבתם שהוא צריך לפתוח על חשבון וויליאן או ניימר. לא על חשבון זסוס

no propaganda 11 ביולי 2018

יואב,
אני לא טוען שרכישת לוקאקו לא טובה או שהוא לא יכול להשתפר. אני מדבר על העונה האחרונה.
ברור שיונייטד שאין טעם להביא את ריברי ליונייטד, לא ברור אם הוא בכלל יכול לשחק עוד עונה.

כתבתי למטה, שיש עוד לא מעט שחקנים מהפרמיירליג שאפשר להכניס במקום מי שאתה לא מסכים לגביו. ספציפית לגבי מולר שהוא בכושר נוראי כרגע אפשר לטעון שהוא יחזור לעצמו העונה(דומה לטענה שלוקאקו ישתפר), בכל זאת הבן אדם היה בטופ של הכדורגל במשך כמעט עשור אבל אני מקבל את הטענה שהוא לא באמת טוב כרגע.

יואב 11 ביולי 2018

נו פרופגנדה,
כן, זה טריקי קצת כי אצל לוקאקו עדיין לא ניתן לסכם. אבל יחסית לגילו, הוא הספיק לא מעט. הוא באור הזרקורים מגיל מאד צעיר והטבע חנן אותו בכמה יתרונות. נראה לאן זה ילך מכאן. אבל גם נזכור- הוא אחד מהגורמים המרכזיים להעפת ברזיל. וזאת ממש נקודת מפתח בהיסטוריה של הכדורגל הבלגי. משהו שהם יזכרו ביחד עם הכבוד לקבל צמד ממראדונה בחצי הגמר ב86.

no propaganda 11 ביולי 2018

כן הוא האמת נתן משחק טוב, אף על פי שאם אני צריך להמר אז יזכרו בעיקר את דה ברויינה ואת קורטואה. מצד שני גצה ייזכר לעולם בגרמניה והיו לו יותר שנים בקנה ותראה איך זה נראה.
אם לוקאקו היה מנצל את הייתרונות שלו, הדיבור היה אחר לגמרי. כרגע הוא לא הצליח לנגוח לשער מול יפנים מטר שבעים, לי אישית קשה להתעלם מזה. מקווה בשביל אוהדי יונייטד שהוא ימצה את הפוטנציאל אבל כרגע אני לא בטוח שזה יקרה

Matipool 11 ביולי 2018

אמיתי – תבדוק טוב בפוסטים על ברזיל. רובנו דיברנו על פירמינו במקום ז'סוס קודם כל ואם המאמן מתעקש על ז'סוס אז במקום וויליאן או ניימאר.
גם מבחינת כיבוש שערים, פירמינו באותו איזור של לוקאקו. אם אני לא טועה – כבש כמעט 30 שערים העונה בכל המסגרות מתוכם עשרה בליגת האלופות.

יואב 11 ביולי 2018

נגיחה אחת היתה קצת שלומיאלית אבל את השניה לקח נהדר השוער. ומעורבות יפייפיה בשער הניצחון. המון בגרות וחוסר אגו. נראה לאן זה ילך.

אמיתי 11 ביולי 2018

מתי. תסלח לי על העצלנות..בסופו של דבר הוא החליף קיצוני ושיחק קיצוני. עונה אחת היא לא מדגם מספק. לוקאקו כבר עונה שלישית באזורים האלו. פירמינו הוא לא חלוץ

no propaganda 11 ביולי 2018

אמיתי, לא הבנתי את מי אתה כולל ברשימה להתערבות. פירמינו למשל לא יכבוש יותר מלוקאקו אבל הוא עדיין שחקן טוב ממנו כי יש דברים חוץ משערים.

פתאום הבנתי שלא כללתי את קיין ברשימה, שזה מוריד את לוקאקו עוד שלב.

אני מוכן לקחת התערבות שיהיו לפחות 3 שחקנים שיכבשו יותר מלוקאקו בפרמיירליג בעונה הבאה.

אמיתי 11 ביולי 2018

אם פירמינו חלוץ וטוב מלוקאקו אז אפשר לצפות שיכבוש יותר לא?
אני מוכן להתערב שיהיה בחמישייה. נראה לי הוגן יותר ולא הבדל גדול.

no propaganda 11 ביולי 2018

בוא נעשה את זה אחרת, אני אומר מתחת ל20 שערים.
פשוט 5 שחקנים מעליו יותר מדי מסוכן כי זה בגדול 1 לקבוצה ואם מישהו יפצע, זה הלך.

no propaganda 11 ביולי 2018

לגבי פירמינו הוא שחקן ספציפי, אז זה לא ממש תופס לגביו.

אמיתי 11 ביולי 2018

מעל 20 זה טופ 3 בדכ..נתפשר על 18?

no propaganda 11 ביולי 2018

18 עושה את ההתערבות הזאת לא מוטית לטובתי :)
אני אקח אותה בשביל בספורט

אמיתי 11 ביולי 2018

סגור.."בשביל הספורט"..כאילו בשביל מה עוד?

no propaganda 11 ביולי 2018

הכוונה היא שאם נניח היינו מתערבים כמה שערים הבקיע לוקאקו בליגה העונה והייתי בטוח שזה 16 ואתה היית אומר 15, אז זה לא ממש בשביל הספורט כי אני יודע בודאות שאני צודק.
פה יש 50\50 לגיטימי אז זה בשביל הספורט

אלון3131 10 ביולי 2018

בסוף לצערי ככה לוקחים מונדיאל. יעילות על סף המרגיזה.
איטליה והגנת הברזל ב06
ספרד לקישור המחץ
גרמניה והיעילות הגרמנית.

נורא רציתי שבלגיה יכבשו. צרפת יותר טובים אבל אין בהם שום דבר מרגש.

אוהד 11 ביולי 2018

זה כמעט במדויק מה שרציתי לרשום

דורון (אחר) 11 ביולי 2018

שום דבר מרגש בצרפת? אני לא זוכר מתי לאחרונה התרגשתי מכדורגל כמו שאמבפה מרגש אותי.
הם יעים וחכמים, אבל גם מרגשים.

גיללתר 11 ביולי 2018

מקווה שאתה מתרגש מהכדורגל שהוא משחק ולא מהניסיונות העלובים לחקות את ה״מנטור״ מפאריס

Srtest - ארטסט 11 ביולי 2018

תאר לך אם הוא גם היה מבשל!

אסף 10 ביולי 2018

דורפן קלעת בומבה בפוסט הקודם מלפני המשחק:
מרצדס. 2018.
עכשיו חייבים את Q שיסדר איזה טריק על האסטון מרטין 64 (אם וכאשר…)

אריק 10 ביולי 2018

וארן בלם מושלם כל הארבעה האחרים נהדרים ויש להם המןן עומק צעיר בכל מחלקה.
גמר שלישי בשישה מונדיאלים.
הם הצמרת.

ניק 10 ביולי 2018

פלוס 2 גמרי יורו ב5 טורנירים. יש כשרון

שחר 10 ביולי 2018

בלגיה נתנה בטורניר את מה שיש לה והגיעה רחוק ובצד החזק. צרפת יכולה להעלות עוד הילוך בקלות, נראה בגמר או אחר כך

Gil - Zimbabwe 10 ביולי 2018

משחק משעמם. מזל שניגמר ב – 90 דקות.

D! במזרח העצוב והלא ידידותי 11 ביולי 2018

תכלס. זה היה הכי חשוב. אם כי כמה שרציתי שבלגיה יבקיעו

Matipool 11 ביולי 2018

ת'כלס לגמרי.
מניח שזה מה שמרגישים הצופים הנייטראלים במשחקים של אנגליה.

אמוץ כהן-פז 10 ביולי 2018

אססריקס גבר על טין-טין!
עשינו, הפרנסאווים, את שלנו.
עכשיו תורכם, האנגלים, להגיע למפגש כי מול קרואטיה זו לא תהיה מלחמת עולם אלא סתם ׳גמר המונדיאל׳.

רומן 10 ביולי 2018

העקב של מבפה מרגעי הקסם של המונדיאל.
כמה חבל שברזיל לא היתה במשחק הזה.
אהה ופוגבה היה פשוט מושלם.

פרסלני 10 ביולי 2018

כל מלה רומן

Gil - Zimbabwe 10 ביולי 2018

פוגבה היה מצויין, אבל עדיין אני חושב שהוא חייב לבוא יותר לבקש את הכדור. יש דקות שהוא פשוט נעלם.
אין ספק שהוא היה מספר 1 בצרפת.
ז'ירו בעיה, הנרי היה עושה בונבונירות מהמצבים שלו.

יוני (המקורי, מפעם) 10 ביולי 2018

וילטורד היה מסיים עם צמד. טרזגה עם שלושער.

Wazza 11 ביולי 2018

גיבארש עם 4

גלעד 11 ביולי 2018

פונטיין עם 17

כח הגברה 11 ביולי 2018

נפסלת. הבא בסדרה הוא דוגארי עם 5.

אמיתי 10 ביולי 2018

מאד צמוד זה היה. כמעט פט. גיבורי הפוסט של הפרי גיים ניטרלו אחד את השני. אבל פוגבה כנראה כן הוסיף איזה אלמנט ביונייטד. הדבר המאוס הזה. טאקטיקה. מעניין שהמאמנים של שניהם משתמשים בהם די דומה למוריניו. פוגבה אפילו משחק אחורה יותר אצל חובבי הבגאטים. אולי קצת יותר מידי שינויים בבלגיה- היה עדיף מארטנס על דמבלה. אולי איזה נגיחה שתיים יותר למסגרת. אבל בהחלט ניתן לומר שההגנה הצרפתית העלתה הילוך. גם בהגנה.
סטטיסטיקת כדורגל שליקטתי לבד: לאוהדי כדורגל ישראליים עם דגל הלאום סיכוי גבוהה למצוא כרטיסים טובים. וביתר שאת בנוקאאוט

יואב 10 ביולי 2018

כל הזמן הרגיש לי שבלגיה מוכשרת יותר ומסוגלת ליותר אבל מתקשה להעביר הילוך. קרדיט גדול לצרפת.
לי אישית קצת חבל.

יואב 10 ביולי 2018

ואם משבחים ובצדק את ההגנה הצרפתית אז גם לוריס במונדיאל נהדר.

פרסלני 10 ביולי 2018

ובכלל תחשוב. רעיון האימה שבלם של ארסנל יקדם מישהו לגמר המונדיאל הוא הזוי וכמעט קרם עור וגידים גם למונדיאל הזה. מזל של צרפת שנוצרה הרביעיה האחורית הנוכחית.

משה 10 ביולי 2018

העדפתי את בלגיה אבל ההרגשה הייתה שצרפת מתחה אותם מעבר למה שיש לתת. במשחק כזה מורגש מאוד פער האיכות בין קורטואה, דה בריינה והזארד לשאר הבלגים לעומת האיכות בכל עמדה אצל הצרפתים.

miranda veracruz de la hoya cardinal 10 ביולי 2018

משחק מצ'עמם

אבנר 10 ביולי 2018

חלוץ אחר במקום ז'רו היה גומר את המשחק עם צמד לפחות. חבל על בלגיה אבל בסופו של דבר הצרפתים הכי מאוזנים בכל עמדה. דמבלה לא היה קשור למשחק ולוקאקו היה צריך לשחק עם הגב לשער ולנצל את הזריזות של הבלגים. בדבל פס לתוך הרחבה.

שחר 10 ביולי 2018

יש היום מחסור בחלוצי על. גם צרפת, גם בלגיה, גם גרמניה, במובן מסוים גם ברזיל וספרד, היו נהנות מאיזה קבאני או נגיד סאנה הסנגלי או אם תרצו סלאח בריא

זינק 10 ביולי 2018

קצת חבל שזה מה שיצא במגרש כל כך מפוצץ כשרון.
לי זה פחות עשה את זה.
אם כבר הגענו לפה, לפחות שהאנגלים יעלו וינשכו את הצרפתים. שלפחות יהיה מה לספר לנכדים.

טל המנצ'סטרי 10 ביולי 2018

בגזרת שחקני יונייטד:
פוגבה במשחק הכי בוגר שאני ראיתי ממנו וזה שווה יותר מיכולת שהיתה טובה ככל שהמשחק התקדם.
לוקאקו לא קיבל כדורים מהקישור או מהצדדים, להוציא כדור עומק בגובה מדה ברויינה לקראת הסיום, שהוא היה חייב היה לקרוא טוב יותר ולגעת בכדור.
יחד עם זה, הוא די הרגיש בנוח (שזה לא טוב) להישאר תקוע (או להתחבא) בין צמד הבלמים של צרפת ובמקום לנסות ולצאת לצדדים, לרדת יותר אחורה, למשוך אותם איתו, לבלבל את ההגנה הצרפתית, לפתוח איזה בור באמצע שאחרים יכולים לנצל, ובקיצור אפס כמעט של תנועה נכונה ללא כדור.
פלאייני, מסוג המשחקים שאתה אומר, הוא לא לרמה הזו. כשבלגיה היתה צריכה עוד איזה אקסטרה שונה הוא לא השחקן לנפק את זה וזו בעיה וכשתפס מקום מרכזי היום על הדשא, אם כקשר (לא הבריק) אם כשחקן שהצטרף בעיקר אל תוך הרחבה ביחד עם לוקאקו.

כתבתי לפני המשחק שלדעתי צרפת תנצח בנקודות, חשבתי שבלגיה תשלם יותר ביוקר על הגנה פחות טובה, אם צרפת יותר מרוכזת, בטח בסיום, זה נגמר עם עוד כדור אחד לפחות ברשת.

NoOne 10 ביולי 2018

מספר 19 של בלגיה , שחקן איום ונורא
כל מה שהוא עשה במשחק זה לאבד כדורים באמצע המגרש ולעשות פאולים ליד הרחבה.

איך נותנים לשחקן כזה לראות מגרש ברמות כאלה

אני אורן השני 10 ביולי 2018

איך התבאסתי בשביל דה בריינה, כל נגיעה שלו בכדור פשוט חוויה.

ק. 10 ביולי 2018

+המון.
הבן אדם גאון כדורגל, כל נגיעה הוא קורא את המגרש כולו רגע לפני ושם את הכדור בדיוק איפה שצריך בנגיעה אחת. חבל שהיה רמה לפחות מעל כל שחקני ההתקפה שלידו, שהיו צריכים לעשות יותר מכל כדורי הזהב שפים אותם

ק. 10 ביולי 2018

שפיטם אותם… קבלת החלטות וביצוע ברמה כמעט מושלמת

דיזידין 10 ביולי 2018

ככה זה בכדורגל, לפעמים הקבוצה הטובה יותר מנצחת

דוד 10 ביולי 2018

אפשר באופן כללי לדבר על מותו של החלוץ שאיננו גם כוכב כמו סלאח או מבפה.
זוכרים שפעם החלוץ היה מסיים מול שער? ראול, דרוגבה.
לא קיים היום. חוץ מקיין אחד אולי.

ניינר / ווריור 10 ביולי 2018

המזל של ארבעת פרשי האפוקליפסה הוא שקוסלייני נפצע

אורן השני 10 ביולי 2018

זה הזוי שהוא היה אמור לפתוח בהרכב של נבחרת כזו.

holden 10 ביולי 2018

allez les Bleus
דידייה דה- צ'אמפ אולי יהיה צ'מפיון,

הסכם ורסאי אמנם נחתם לפני בדיוק 99 שנים, צרפת מילאה את חלקה בהסכם, בעצם גם גרמניה שהודחה(לצערי) מהטורניר,
כעת נשאר גם לאנגליה למלא את חלקה בהסכם.

הלוואי שיהיה גמר קלאסי בין צרפת לאנגליה,
הימרתי ערב הטורניר על גמר של צרפת גרמניה, אוכל לבלוע את הצפרע ,העיקר שלפחות נחזה בקרב בין המדינות משני צידי התעלה.

דורפן, למרות חיבתך וקירבתך לגבול הקרואטי תן לנו להנות מקרב קלאסי,
היה לנו כבר קרואטיה נגד צרפת, אמנם זה היה בחצי גמר אבל עדיין.

לא מתגלגל טוב על הלשון גמר גביע העולם-קרואטיה-צרפת,
לעומת —אנגליה צרפת,
למרות התנופה הצרפתית ולמרות שהיא במומנטום אני מעריך שאם האנגלים עוברים את קרואטיה הם זוכים בגביע,
לא יודע איך אפילו, בפנדלים, בשער עצמי, ירחיקו את פוגבה וגריזמן ביחד,
אולי האנגלים יבואו קטנים ויצאו גדולים,

המשחק הערב היה טקטי ועם הרבה כשרון על הדשא שמומש בחלקו,
לרגעים זה הזכיר לי סצנה מסרט של אינגמר ברגמן: "החותם השביעי"
איזה אביר משחק שחמט עם מלאך המוות בסצנה בלתי נשכחת,
פה האביר היה רוח הקרב הצרפתית,ההקרבה, הנחישות בהגנה וכל מה שמסביב,

בלגיה עשתה את שלה בנצחון היפה על ברזיל,
גם קרואטיה הגיעה להישג נכבד מול ארגנטינה,
יאללה אנגליה כעת תורך לתת עוד ממך.

סער 10 ביולי 2018

דה ברונייה היה היום קטסטרופה. זה כל הסיפור. וזה לא בגלל משחק ההגנה של צרפת, פשוט היה לו יום רע.
בלעדיו לבלגיה אין סיכוי.
במחצית הראשונה כל ההתקפות המסוכנות של בלגיה הגיעו מהצד של פבארד.

שי 10 ביולי 2018

אתה מתכוון מהצד של הזאר(ד).
הוא היה נפלא, חבל שזה לא הספיק.

ק. 10 ביולי 2018

תראה שידור חוזר. כמעט כל נגיעה שלו זהב, וזה שהוא מוקף בדאבל טים, טריפל טים, even פורט'ל טים

טירזיאס 10 ביולי 2018

הצרפתים עשו לו את המוות, כל הזמן סגרו לו קווי מסירה ו/או שלחו 2 לשבת לו על הצוואר.

משה 11 ביולי 2018

במחצית הראשונה הוא איבד מספר כדורים בצורה לא אחראית בחצי המגרש שלו. אני מאוד מעריך אותו אבל היום הוא היה בינוני מאוד.

ק. 11 ביולי 2018

ועדיין חילק 5-6 כדורים שעברו דרך 3 שחקנים לתוך הרחבה, שאו פגעו בבול עץ או שהבול לא השלים את התנועה לכדור. זה לצד הוצאת הרבה התקפות מהחצי שלו בשלרור לחץ בנגיעה חכמה, נכון שאיבד בשני נסיונות דריבל לא מוצלחים בחצי.

אדם בן דוד 10 ביולי 2018

ההגנה הנהדרת של צרפת היא תוצאה של השחקן הכי טוב בפריימר ליג בשלוש שנים האחרונות.
הבנאדם שברור שהיה החלק הכי חשוב באליפות של לסטר כמו גם בשל צ'לסי.
הכל מתחיל בזה שקאנטה סוגר את האמצע כמו קשר אחורי ובנוסף גם מחסל את הכוכב של היריבה וכבונס גם סוגר חורים בהגנה.

לא יאמן כי יסופר הבחור הזה. זה מקאללה על ספידים.

ק. 10 ביולי 2018

הוצאת לי את המילים מהמקלדת- 6 המופלאים – הרביעייה וקאנטה שמכסה שטחים של שניים, שגם הוא להרבה שנים. להוסיף על זה שהמשימות העיקריות של שאר הקישור זה בעיקר להגן… כל פעם שפלאיני נשלח להיות תורן חסר תועלת ברחבה פוגבה הלך אליו וקאנטה שמר קו שני של בן אדם אחד מאחורי השךישייה הקדמית …

חז 10 ביולי 2018

קל לשחק הגנה טובה כשקאנטה שומר עליך מלמעלה. הבחור מדהים.

ויכסלפיש 10 ביולי 2018

לא ברורה לי הקביעה שקוסיילני היה משחק לולא נפצע למרות שיש צמד של ריאל וברצלונה במרכז ההגנה. עם זאת, הוא אכן שחקן הרכב קבוע שם. לדעתי ז'ירו פתטי אבל בגלל התקרית בנזמה לא זמין לנבחתר וכנראה שאין לו מחליף. בניגוד לגיבארש 1998 כאן יש מקדימה את אמפבה וגריזמן.

יואב בורוביץ' 11 ביולי 2018

ג'ירו אכן מאכזב (לא כבש כלל כל המונדיאל) וגם ברור שהוא כבד מדי, אבל לא יודע אם אני לא פותח איתו אם אני דשאן. הבן אדם הוא עדיין חלוץ שכבש שערים רבים כל הקריירה. יש לו נוכחות רצינית בגובה וברוחב ובכוח, והוא גם משחק עם כל הלב. כלומר, גם כשהוא לא כובש והוא כבד ולא הכי טכני, הוא עדיין תורם לא מעט דברים.

שי 10 ביולי 2018

אמבפה הגעיל אותי בסוף עם בזבוז הזמן – בעיקר כשברח עם הכדור אחרי שהשופט שרק. רבאק אתה בן 19, תחשוב התקפה!

ק. 10 ביולי 2018

שנה ליד ניימאר כנראה עושה את שלה… ממש הוריד לי ממנו אחרי כמה רגעים קסומים במשחק, עם ההצגות המוגזמות וההתגרות בבלגים ב10 דקות האחרונות

S&M 11 ביולי 2018

הכניסה של הבלגי בו הייתה במקום. אם כבר קיבל צהוב, חבל שלא תקע לו סטירה.
מבפה של הדקות האחרונות היה החריג במשחק נקי מהתחזויות, פרובוקציות או בכלל משחק לא ספורטיבי שיש מהצד הדרום אמריקאי בד"כ. מבחינה זו, היה משחק תענוג.

אלכס דוקורסקי 11 ביולי 2018

מסכים עם s&m. בכלל, לפעמים כשצופה בכל מני התחזויות, חושב שטוב היה אילו היו חוטפים באמת ואז היתה לפחות התאמה כלשהי בין תחושתם לגלגולים ולנפילות על הדשא.

D! במזרח העצוב והלא ידידותי 11 ביולי 2018

נו באמת… חצי גמר …. 1-0… למה שיחשוב התקפה… הוא חושב ניצחון. ובצדק. התקפה קודם הוא ניסה ללכת קדימה ולא השיג בזה כלום. זה אולי קצת ציני אבל שימח אותי (ורציתי שבלגיה ינצחו), שהוא הבין שהוא צריך לסגור את המשחק

שי 11 ביולי 2018

אפשר לסגור את המשחק בצורה נקייה יותר. לברוח עם הכדור כאילו לא שמעת את השופט שורק, שנייה אחרי שעצרת, זו הגזמה. שיתעכב קצת ליד הכדור ושיישאר ללחוץ על הבלמים. הייתי כל כך מרוצה כשדה בריינה חסם לו את הדרך לדגל הקרן…

ק. 11 ביולי 2018

זה ונפילות תיאטרליות ממגע שבמחצית הראשונה לא הזיז לו את קצה האצבע

D! במזרח העצוב והלא ידידותי 11 ביולי 2018

בתור צופה, בתור מי שבעד הקבוצה שמנגד, לא הטריד אותי לשנייה. ברור שמשולשים בדקה התשעים וחמש יותר נאים לעין.

טירזיאס 10 ביולי 2018

משחק זהיר ומחושב של 2 הקבוצות כיאה לנוקאאוט במונדיאל בין יריבות די שקולות. מי שציפה למשהו אחר כנראה עוד לא הבין את הקטע. ועם זאת הרמה הייתה טובה מאוד יחסית לכדורגל נבחרות ואפילו היה מותח לפרקים.
דור הזהב של בלגיה- מרגיש זול להגיד את זה בדיעבד אבל מילא- טיפל'ה אוברייטד. יש להם כמה עמדות במגרש שמאויישות בשחקנים מדהימים, מצד שני יש להם לא מעט חורים בעמדות אחרות וקריטיות, למשל הספסל. כלומר חצי גמר זה בהחלט הישג וזה לא היה טורניר רע מבחינתם, יכולים לחזור לבריסל עם ראש מורם.
דשאן, כיאה לקשר ההגנתי האגדי שהוא, מרוצה מאוד מהתוצאה, בודאי הרבה יותר מאשר נניח מול ארגנטינה שם ההגנה שלו עשתה קרקס.

ק. 10 ביולי 2018

המשפט האחרון של הפוסט פרייסלס. מרגיש שצרפת, אם רק תרצה/ תבין את זה, יכולה לדרוס כמעט כל נבחרת, במקום זה הם היום וכל הטורניר מאוד מינימאליסטים, מתמקדים בהגנה ובלתקוף ולכבוש רק אם באמת צריך. ההגנה מופלאה ואם תוצאות לא מתווכחים וכו' אבל מרגיש שהנבחרת השמרנית הזאת מוציאה ממש מעט מהפוטנציאל ההתקפי שלה

S&M 11 ביולי 2018

הצרפתים הצליחו לנטרל את דה ברוינה. זו הבעיה כשיש לך פליימייקר. הם לא איפשרו לו בכלל משחק מעבר.
כנראה זה מה שצפוי גם לקרואטיה ומודריץ. מקווה שלא.

יואב בורוביץ' 11 ביולי 2018

לא אוהב את ההחלטה של דשאן לא ללחוץ בכלל. בנוגע למגינים, הרננדז די מוצא חן בעיני אבל פבארד כבר אוברייטד למרות שהיא לא רע. הבלמים אכן מעולים.

גלעד בלום 11 ביולי 2018

זה היה כמו משחק שש בש שמתבצרים ומשחקים זהיר ומחקים לשש שש שייתן יתרון, כשיש לך בלמים שגם עושים שאט אאוט וגם מבקיעים אז זה ייגמר בנצחון רגיל, בשביל מה ללכת על מארס?

התצוגה היום הזכירה לי במעט את התצוגה בחצי הגמר ב-98, הייתי במגרש וראיתי את צרפת מחסלת את איטליה 0-0 בדרך לאליפות עולם, עם דסאיי, דה שאמפ ולורן בלאן באמצע זה נראה שאי אפשר להבקיע מולם עוד 1000 דקות, בהתקפה הם לוקחים את מה שנותנים ואכן היו לא מעט מצבים אבל שמרנות כזאת זה ממש לא מתאים לצרפת, תצפו לגמר משעמם

no propaganda 11 ביולי 2018

כן ב98 הייתה לצרפת הגנה אפילו יותר טובה, בנוסף לדסאי ובלאן היה את טורם וליזרזו

גמרים הם הרבה פעמים משעממים

Doug Pederson rules 11 ביולי 2018

למיטב זכרוני צרפת ניצחה בחצי הגמר את קרואטיה 2-1 מצמד של טוראם

ק. 11 ביולי 2018

ברבע. 0:0 ופנדלים

רומן 11 ביולי 2018

זה היה ב רבע גמר.
בחצי הם חזרו מפיגור 1-0 לקרואטיה.

no propaganda 11 ביולי 2018

אני מאוד נהניתי מהמשחק, המון הזדמנויות במחצית הראשונה, במחצית השניה צרפת הלכה אחורה ועם סיומת קצת יותר מפוקסת היו מסיימים עם שלישיה שהייתה נראית קלילה.

קאנטה שוב הראה שהוא רמה מעל כולם. דה ברויינה ניסה אבל סגרו אותו יפה, איפה שהוא הצליח זה נראה טוב, הבעיה שהוא הוורלד קלאס האמיתי היחיד בבלגיה. האזאר שחקן מעולה אבל יש לו בעית סיומת שרואים גם בצ'לסי.
המסירה של קאנטה פשוט קלאסה.
פוגבה במשחק הכי טוב שלו בקריירה, פרץ קדימה כמו קאקה ב2007, קצת חבל עליו שהצרפתים לא ניצלו את זה.

היום משחק יותר קשה לחיזוי, מצד אחד אנגליה נראית פבוריטית, מצד שני לקרואטיה יש את מודריץ וראקיטיץ ולא ברור אם הקישור של אנגליה יצליח להתמודד. לדעתי אנגליה יכולה לתת פייט יותר טוב לצרפת בגמר, אולי אפילו להפסיד בפנדלים

Matipool 11 ביולי 2018

אם הזאר וקורטואה לא וורלד קלאס, אז יש רק בודדים שכן.
פעם כתבתי כאן באחת התגובות שוורלד קלאס בכדורגל זה להיות בין עשרת הטובים בעולם בתפקיד שלך (בלמים = 20) ואני חושב שזה סביר מאד בהתייחס לכמות שחקני הכדורגל המקצועניים בעולם.
גם אלדרווילד היה שם לפני הפציעה ויחזור לשם.

דב שמיר 11 ביולי 2018

לדעתי ההרכב שסיים את המשחק בבלגיה היה צריך לפתוח, לבלגיה יש מספיק כישרון ל2 שערים לפחות במשחק.

מאמן פחדן.

איתן 11 ביולי 2018

ואם לא ההצלה של לוריס בחצי הראשון היה הכל יכול להיות אחרת

no propaganda 11 ביולי 2018

כי לוריס לא משחק בנבחרת צרפת. אם הצרפתים היו עולים עם נבחרת עד גיל 17, הבלגים בכלל היו קורעים אותם

Doug Pederson rules 11 ביולי 2018

פעם אחרונה שבדקתי השוער נחשב לחלק מהקבוצה
אולי שינו את זה ולא הודיעו לאף אחד…

טרנטה 11 ביולי 2018

הצרפתים עוד לא באמת התאמצו. בפעם היחידה שהם יצאו מאזור הנוחות שלהם (יתרון של ארגנטינה) הם העבירו הילוך ונתנו דקות מחשמלות (נכון שנגד יריבה מעפנה).
העוצמה שלהם כפי שכתבו מתחילה במרכז המגרש עם פוגבה שנראה שחקן לא רע כשהוא לא תחת מוריניו, מטוידי, קאנטה וקאנטה. עם קישור כזה וכששני הבלמים שלך מהירים וגבוהים כמו וראן ואומטיטי זה כיף להיות דשאן. נשאר רק לתהות מה היה קורה אם ברזיל לא היתה מתאבדת טקטית נגד בלגיה. מה היינו רואים אתמול? אני מעריך שלא משהו שונה בהרבה בלי קשר לזהות המנצחת.
מה צפוי בגמר? More of the same.
לצרפתים כיף לשבת מאחור ולצאת במהירות עם אמבפה. נראה לי שיעדיפו את קרואטיה על אנגליה אבל זה לא ממש משנה.

no propaganda 11 ביולי 2018

מדויק מאוד

ניק 11 ביולי 2018

"כשהוא לא תחת מוריניו" – ידידי, הכדורגל של צרפת זה בדיוק הכדורגל של מוריניו בימיו הגדולים. הגנה רצחנית ויציאה למתפרצות.
פוגבה שחקן לא רע כשהוא לא תחת פוגבה. זה הכל במנטליות שלו. כשהוא מתאבד על המגרש ומפוקס הוא מעולה, אבל מה לעשות שזה קורה 3 פעמים בעונה.

Srtest - ארטסט 11 ביולי 2018

"נגד יריב מעפנה" שהבקיעה 3 שערים להגנה הצרפתית הזו ושמתוכם 2 בושלו על ידי ההוא שלא נתן עקבים ברחבה אלא סתם בישל גולים. התכוונת…

טרנטה 11 ביולי 2018

יריבה מעפנה ברמה הטקטית שנותנת ליריב להתפרץ עליה כשהיא ביתרון. וההוא שהזכרת הוא השחקן האהוב עלי בעולם היום אבל מה לעשות הוא משחק בנבחרת מעפנה.

בליקי 11 ביולי 2018

ניתוח מדויק ומעולה רונן, כך בדיוק חשבתי אתמול, איזו נבחרת מפחידה זו יכולה להיות עם יותר גריזמן ופחות ג'ירו, עם פוגבה לא היה כזה שחקן חסר ____(השלם את המילה) ועם מבאפה יתבגר קצת. תור הזהב של צרפת יכול בהחלט להימשך 6-8 שנים עכשיו

בליקי 11 ביולי 2018

סליחה על כל העם והאם. לא הייתי בטוח מה רציתי לכתוב

Fluttershy 11 ביולי 2018

The leading horse is white;
The second horse is red;
The third one is a black;
The last one is a green.

https://www.youtube.com/watch?v=3KCbqhJt16k

אסף כלשהו 11 ביולי 2018

לא ראיתי שכתבו את זה כאן אז אני אכתוב- צרפת הגיעה לגמר בכל שלושת המונדיאלים האחרונים שנערכו באירופה (כולל הנוכחי). אימפריה.

זה היה משחק נוקאאוט קלאסי, של שתי קבוצות על שעסוקות בלנטרל אחת את השנייה. הצרפתים היו טובים בזה יותר, מה שאומר שהם נבחרת טובה יותר ועלו (לצערי) בצדק.

holden 11 ביולי 2018

בינתיים לאלו שרוצים להעביר את הזמן עד הערב יש סרט תיעודי שמסקר את חצי הגמר הקודם של אנגליה,
זה היה ברביעי ליולי בטורינו לפני 28 שנים.

החבורה של בובי רובסון הגיעה עד להארכה והפסידה בפנדלים,
באותו בוקר של ה-4 ליולי השדרן של ה bbc פתח את המהדורה ובירך את ארצות הברית של אמריקה לרגל יום העצמאות,
מיד אחר כך אמר:
היום הגדול ביותר של הכדורגל האנגלי מזה 24 שנים.

זה המשחק שבו גאסקווין קיבל כרטיס צהוב והבין שלא יופיע בגמר אם נבחרתו תעפיל,
קלוז אפ של הפנים של גאזה הראה עד כמה הוא המום ומאוכזב שהוא קולט שאולי יפספס את המשחק הגדול של הקריירה שלו,
גארי ליניקר שעמד לצידו ניסה לנחמו,
לא רק זה אלא שליניקר סימן בתנועת יד לספסל האנגלי שהוא חושש שגאזה עלול לצאת מאיזון נפשי ומנטלי ואולי כדאי להחליפו.

הסוף ידוע ואנגליה לא העפילה לגמר.
אולי הערב זה יקרה , למרות שאין את הכוכבים של פעם בנבחרת האנגלית,
אולי יבואו קטנים יצאו גדולים:

https://www.youtube.com/watch?v=A0ltHY8-gfs

רומן 11 ביולי 2018

It's coming home!!

דוד 11 ביולי 2018

השוער האנגלי חטף גול מטומטם ואחר כך כשל בפנדלים. כמו ג'יימס מול רונאלדיניו ב2002. כמו ג'יימס מול מולר ב2010.
וזה למה האנגלים הולכים לזכות הפעם.

Matipool 11 ביולי 2018

זה היה דיוויד סימן ב-2002.
זה שראש הממשלה הבריטי דאז אמר עליו שיש לו את הידיים הבטוחות בעולם.

ליאור 11 ביולי 2018

אז מסתבר שאנגליה אכן הולכת לפגוש שוב את בלגיה, וגם הפעם זה יהיה במשחק שלא מעניין אף אחד.

Comments closed