מה יונייטד צריכה לעשות בשוק ההעברות?

כלום

הדבר הכי טוב שיכול לקרות ליונייטד עכשיו הוא שתסתיים עונת הרכש בלי שום שחקן נוסף. לעשות כלום. ואפילו טוב יותר: להודיע שעושים כלום ואז לעשות כלום.

למה?

יש שני תסריטים כרגע: האחד הוא שמוריניו מסיים את תפקידו ביונייטד במהלך העונה הנוכחית. והשני הוא שמוריניו מייצב את השורות. 

בתסריט שמוריניו עוזב, עדיף שלא יקנה עוד שחקנים. אני חושב שזה די ברור. 

*

אבל מה לגבי התסריט שהוא נשאר?

בתסריט בו מוריניו נשאר, אם מנצ׳סטר סיטי תתמיד ביכולתה, יונייטד לא תזכה באליפות. ואם יונייטד לא תזכה באליפות אז עדיף לה לטפל במאגר שלם של שחקנים שהם כרגע הבטחה לא ממומשת. ראשפורד כמובן. אבל גם טואנזבה, פוסו-מנסה, דיאגו ואלוט שנקנה, לוק שואו, אנדרס פריירה וגם הצעירים צ׳ונג וגומז. 

מספר השחקנים שיצאו מהאקדמיה של מנצ׳סטר יונייטד, מעולם לא קיבלו רבע הזדמנות, והפכו לשחקנים סבירים הוא די גדול. קראתי סטטיסטיקה שיוצאי האקדמיה שלה שיחקו בעונה שעברה 32000 דקות – שזה 10000 דקות יותר מכל אקדמיה אחרת. קל מאד לטעון ששחקנים כמו דרינקווטר או ג׳ושוע קינג הם בינוניות. גם גארי נוויל, אושיי, צ׳יצ׳ריטו והרבה אחרים היו בינוניות. אתה לעולם לא יכול לשפוט שחקן שבונה את הקריירה בלסטר או בבורנמות׳ לעומת שחקן שבונה אותה במנצ׳סטר יונייטד.

התסריט הזה טוב גם למוריניו עצמו. הלחץ עליו יהיה קטן יותר וההזדמנות דווקא גדולה. שילוב של כמה צעירים ייתן לו הרבה יותר קרדיט בין אוהדי יונייטד מאשר מקום שני פיקטיבי. הוא יוכל אז לשחק בצדק את הקלף של ״במנצ׳סטר יונייטד נותנים למנג׳רים לעבוד״. הוא יוכל לבקש לבטוח בתהליך. תהליך בו קונים את מחטריאן ומוכרים אותו בעבור אלכסיס הוא חסר צורה. תהליך בו פוסו מנסה חוזר מפאלאס והוא שחקן הרכב, בו ראשפורד משתפר, בו פוגבה מתקדם יעורר הרבה אופטימיות. כי נתון אחד אסור לשכוח: יונייטד היא קבוצה צעירה. תשמור ביחד כמה שנים את לוקאקו, לינגארד, ראשפורד, פרד, באיי, פוגסה, מנסה- אולי טואנזבה,  אולי מרשיאל למרות שזה נראה בלתי סביר, ותהיה לך קבוצה. על קבוצה כזו אפשר יהיה כמובן להלביש סופרסטאר יקר. 

יש לתסריט הזה עוד כמה אלמנטים חיוביים.

אחד שהוא שצריך לשדר לשוק שיונייטד לא נואשת. שהיא לא אמצעי הסחיטה של שחקנים. שהיא לא סידור פרישה. 

שני הוא שזאת שנת מבחן לצוות אימון שעבר התרעננות. נראה למה הוא מסוגל. עד היום היה קשה לשפוט את עבודת המנג׳רים. ואן חאל קיבל רכש שמוייס לא יכול היה לחלום עליו. מוריניו כנראה רכש טוב יותר מואן חאל, אבל כבר הספיק לערבב את הקלפים מעונת הרכש הראשונה. די עם זה. לא, לא עונה פיננסית – עונת עבודה.

ונותרנו עם השאלה האקוטית – איך ירגיש כותב שורות אלו אם לא יהיה רכש בכלל? כרגע רמת ההתרגשות שלי אפס. אם ביום הפתיחה פוסו מנסה וראשפורד יהיו בהרכב ופריירה וגומז יהיו על הספסל – התחושה תהיה הרבה יותר טובה.

*

נותר לטפל בתסריט של רכש אפשרי שיכניס את יונייטד למירוץ האליפות?

אז תקנו את מסי, או שאל תקנו בכלל. 

מסתבר שג'ורדי תפס עצמו כHR
טביב ואוחנה מרסקים ביחד את בית"ר

67 Comments

ניינר/ווריור 1 באוגוסט 2018

איפה מרסיאל בכל הסיפור הזה? יאללה שיבוא כבר לספרס

דורפן 1 באוגוסט 2018

הוא כנראה כבר לא בסיפור הזה. הוא לא יעבור לטוטנהאם כי מוריניו לא יכול להרשות לעצמו הצלחה של מרשיאל במקום אחר.

ניינר / ווריור 1 באוגוסט 2018

באסה. נראה כאילו ז'וזה מתעקש לחסל לו את הקריירה

אוהד יונייטד 2 באוגוסט 2018

שישאיר ביונייטד. בעוד כשנה שנתיים הוא יכול להיות בכל טוב בליגה.

אוהב אדום 2 באוגוסט 2018

מרסיאל מוכחד עלמידי מומחה ליחצ ומאמן שולי: מוריניו. במשך עונה שלמה הוא לא אימן את החחק הקידמי. הוא קונההגאונים ושולח אותם לתקוע גולים. כלום, שום דבר, נאדה בהתקפה. אם לוקאקו, ראשפורד, מרסיאל, ולינגארד לא יכולים להתחרות במספר הגולים של השכנה מעבר לכביש (וגם פחותות ממנה), זה אומר משהו על המאמן. שילך הבייתה לפני שכל המורשת תתפרק לנו לכמה שנים טובות. ברור שבכדימלצאת.מהבוץ שלו, הוא עוד ינסה לקנות את מסי, רונלדו ואמבפה. ומנצ'סטר לא מזיזה לו ….

חיים שיינבליט 3 באוגוסט 2018

להעיף את מורניו ולהביא את זינאדין זידאן שיחזיר את יונייטד ליושנה לנצח ולזכות בכמה שיותר תארים ולביא את פודולסקי לצד לוקאקו
למכור את פלאיני ואת פוגבה בכמה שיותר כסף כדי רכישות שזידאן יחליט שצריכים במקרה והוא יבוא לאמן

Gil - Zimbabwe 1 באוגוסט 2018

רונן, איך אתה רוצה שיראה ההרכב הראשון?

דורפן 1 באוגוסט 2018

דייב – שואו (עם יאנג שם בכל רגע- באיי-(תחרות בין כל הבלמים בסגל)-מנסה (בהדרגה על חשבון ואלנסיה). מאטיץ, פרד, פוגבה – ואז שלושה מ-4 או 5 ברוטציה – ראשפורד, לינגארד, לוקאקו, אלכסיס ואם מרשיאל גם הוא

אופיר 1 באוגוסט 2018

ראיתי את שואו נגד מילאן. הוא נראה צל של שחקן כדורגל. גם בלי קשר לרמה שמצופה ממנו ביונייטד

אוהד יונייטד 2 באוגוסט 2018

שואו לא מנוסה. הוא לא מקבל דקות. לפי דעתי כדאי למכור אותו כדאי לא להרוס לו את הקריירה, אלה להציל אותה

יותם 1 באוגוסט 2018

זה ממש לא רע. כשאתה מלביש על זה את מאטה, הררה, פריירה וצעירים זה שלד סביר בהחלט.
דווקא ההגנה מטרידה אותי, שיביאו כבר תואמי וידיץ' ואברה.

אוהד יונייטד 2 באוגוסט 2018

צריך להביא מישהו כמו וראן שיערה לך קצת את ההגנה ואז יהיה לך הגנה חזקה. ולנסיה/ דאלוט, באיי, וראן (למשל) ולוק שואו. אבל קונים אולי את מגוואייר או אלדרווילד או מינה אז אין מה לדאוג.

אוהב אדום 2 באוגוסט 2018

בעיקר צריך מאמן. השחקנים רובם נפלאים וחלקם בינוניים. זו היתה צריכה להיות ה תחרות לסיטי.

יואב 1 באוגוסט 2018

לגמרי מסכים. שום רכש הוא לא תחליף לעבודת אימון יסודית ורצינית שלעניות דעתי, לא נעשית טוב כרגע. יש ביונייטד הרבה יותר כישרון מהנגלה לעין. תאיר עליו מוריניו והוא יזהר.

yaron 1 באוגוסט 2018

ההנחה שאם לא עושים כלום הכל נשאר אותו דבר או משתפר, מסוכנת.
אם אתה בטוח במקום השני (או לצורך העניין ברביעי) אז התוכנית הזאת יכולה להיות מוצלחת.

אריק האדום 1 באוגוסט 2018

אם רכש אז שמעתי שיש סקוטי שמתאושש מפציעה… מצבו לא רע.

רומן 1 באוגוסט 2018

יונייטד חייבת חלוץ וורלד קלאס.

ניינר / ווריור 1 באוגוסט 2018

יש להם אחד שעלה כמו חלוץ וורלד קלאס

רומן 1 באוגוסט 2018

אז צריך למכור אותו במחיר וורלד קלאס ולקנות מישהו שיודע להשתלט על כדור בנגיעה.

ניק 1 באוגוסט 2018

רק אנחנו פריירים לשלם על הבלוק הזה מחיר וורלד קלאס.
ובכל מקרה זה לא משנה, כל עוד מוריניו במערכת הבלוק זאת העמדת שדה הכי בטוחה בקבוצה.

ניינר / ווריור 1 באוגוסט 2018

רומן, מי ישלם על העגל הזה חצי ממה שיונייטד שפכו עליו? ואיזה חלוץ וורלד קלאס יש על המדף?

רומן 1 באוגוסט 2018

הייתי מתאבד על מאוריטו איקארדי. זה לא בעיה למכור את הבול עץ ב 40-50 מיליון.

אוהד 2 באוגוסט 2018

אפילו שניים

אמיתי 1 באוגוסט 2018

בגדול מסכים. זה יהיה אפילו חתרני..
אבל כבר נעשה רכש. לא נוצץ אבל מסקרן.
ויש לפעמים מציאות- לאו דווקא במחיר אלא משו בסגנון ואן פרסי.
השורה התחתונה היא אחת וגם לא חדשה:
הבעיה שלנו היא לא ברכש.
חשבתי שיהיו גם כמה שיחרורים. כרגע נראה שמאטה דרמיאן ואולי אפילו מארסיאל נשארים

ניק 1 באוגוסט 2018

רונן,
אני מאוד מתפלה ממך, אתה כותב כאילו אתה לא מכיר את המאמן שלנו. באיזה מציאות אתה רואה אותו נותן לשחקנים צעירים לשחק? הוא לא עשה את זה בגביע הליגה, הוא לא עשה את זה כשהמקום השני הובטח והוא אפילו לא עושה את זה במשחקי ידידות. הוא לא רוצה לבנות ולפתח אלא רק לקנות בלי קשר לכלום.
2 דוגמאות לכמה הוא רחוק מלתת צאנס לצעירים:
1- הציטוט שלו אחרי המשחק נגד ליברפול השבוע שזה לא הסגל שלו ושהוא בכלל לא רצה להיות בארה"ב.
2- במקום לתת לפריירה להיות שוער שני עד שרומרו יחלים הוא הולך וקונה שוער בן מאה ממעמקי הליגות האנגליות.

כמו שאני רואה את המצב כרגע התסריט הראלי מבחינתי זה מקום 8 במחזור ה12 והביתה מוריניו.

7even 1 באוגוסט 2018

שזה גם התסריט האופטימי?
ולמה לחכות עד מחזור 12?
אם אחרי מחזור 5 הוא במקום 8 זה ייגמר בבית.

ניק 1 באוגוסט 2018

מצידי הוא יכול ללכת הביתה היום אבל השפנים בהנהלה לא יפטרו אותו כל כך מהר

matipool 2 באוגוסט 2018

ע"פ סוכנויות ההימורים נכון לתחילת השבוע, הוא המועמד המוביל להיות המפוטר הראשון מבין המאמנים בליגה.
מניח שיש לזה קשר ישיר להתבטאויות ולשפת הגוף שלו במהלך מסע המשחקים בארה"ב.

7even 2 באוגוסט 2018

אולי הוא ממש רוצה כבר ללכת…

איש 1 באוגוסט 2018

הרכש היחיד שחסר זה לקנות את מה שנשאר מהחוזה של מוריניו ולשחרר אותו הביתה. להביא את גיגס ולתת לו לעבוד (באט כבר בצעירה, סקולס יכול להיות עוזר) ולהתאזר בסבלנות. או לחלופין את קנטונה, יש לו את האופי הנכון והביצים בגודל הנכון.
יש גם איזה פורטוגלי אחד שהתפנה באיראן, אבל הרקורד שלו כמאמן ראשי בקבוצות לא מדהים

כספרי 1 באוגוסט 2018

לצערי הבעיה שלנו, אוהדי היוניטד היא החיים בפנטסיה, בלה לה לנד, המציאות היא אפורה כשק וכנראה שנחונות לנו עוד כמה שנים שחונות וחסרות מעוף. עד שיבוא איזה סקוטי נרגן ויחזיר אותנו לעולם האמת

היסטוריון של ספורט 1 באוגוסט 2018

בגדול מסכים איתך.
ליונייטד יש צוות בכלל לא רע שעושה רושם שמה שהוא צריך זה מאמן …

פוגבה חוזר לעונה כאלוף עולם וכאחד הפקטורים הראשיים בתואר של צרפת.
שחקנים ברמה עולמית יש מספיק
דה חאה (למרות גביע העולם המחפיר שאולי דווקא לטובתה של היוניטד ככה הוא נשאר).
אשלי יאנג שעשה גביע העולם מעולה .
וכמובן שחקנים כאלכסיס או צעירים מוכשרים כרשפורד ומרסיאל .
אין ספק שמדובר בסגל טוב מאד ואין ספק שהסגל הזה לא ממוצה .
כפי שמוריניו נכשל עם דה ברנייה ולוקקו בסיבוב הראשון הוא כנראה נכשל כאן עם פוגבה ועוד כמה.

אני בדעה לתת למוריניו את כל השנה (אלא אם כן תהיה קטסטרופה ).
ובסוף השנה הוא יצטרך להראות גרף שיפור משמעותי שיתבטא גם בתארים וגם בכדורגל איכותי (קשה להאמין ) בשביל להישאר.
לא בטוח שזה יחזיק עד אז.

אריק 1 באוגוסט 2018

מה יונייטד צריכה לעשות? זה די ברור לא?

D! פה ועכשיו 1 באוגוסט 2018

מעונה לעונה אתם נשמעים יותר כמו כל האימפריות הנופלות

יוסי מזרחי 1 באוגוסט 2018

רכש הוא צד אחד של תהליך חילופי דורות. אולי לא צריך לקנות, שזאת שאלה פתוחה אבל ודאי שצריך לשחרר ולו רק כדי לפנות דקות פוטנציאליות לצעירים.
אני לא פוסל רכש נוסף כי אני לא בטוח שמי שישנו ירצה להמשיך ראה מרסיאל ואולי גם פוגבה.
להשאר יום לפני סגירת השוק עם שני אלה פחות ובלי מחליפים שהיום עדיין ניתן להביא זו לא תכנית עבודה אבל אז אני שואל, מתי עבדנו מסודר לפי תכנית לטווח בינוני או ארוך?

יואב בורוביץ' 1 באוגוסט 2018

מסכים. אין צורך ברכש. יונייטד כבר הרבה שנים לא מפסיקה לרכוש ולרכוש ולא יוצא מזה כמעט כלום. יש מספיק חומר שאפשר לעבוד איתו. אז שמוריניו יעבוד ויפסיק להתבכיין (בעיקר על רכש).

אריאל גרייזס 1 באוגוסט 2018

בהתחשב בזה שיונייטד סיימה מקום שני שנה שעברה ושהסיטי כנראה לא תיתן עוד עונה משוגעת כזאת, הרי שמבחינת כח אדם היא אמורה להיות מסוגלת להתמודד על אליפות. מה שהיא צריכה זה שהמאמן שלה יתחיל לעשות את העבודה שלו. הבעיה עם מוריניו של השנתיים האחרונות זה לא שהסגנון שבו הקבוצה שלו משחקת הוא גרוע – זה שאין לה סגנון בכלל. שחקנים מסתובבים במגרש בלי מטרה ברורה. מחזיקים בכדור ומדי פעם בועטים למעלה. ומה שמדהים זה שזה הספיק למקום שני, אז רק לחשוב מה הכשרון האדיר הזה מסוגל לעשות אם מישהו ממש יכוון אותם.
האם מוריניו מסוגל לזה? לא מרגיש ככה. צריך להעריך את העובדה שהאיש לא מסוגל להיות יותר משלוש שנים במקום בלי להשניא את עצמו. ואז הוא שובר את השיאים של עצמו ותוך שנתיים בסיס אוהדים שלם שונא אותו. זה לא צ'לסי שהיו רעבים לתארים והיו מסוגלים לסבול הכל בשביל זה. זה אפילו לא ריאל מדריד שראו את בארסה משתלטת על הליגה יהיו מוכנים לעשות הכל כדי להדיח אותה. אוהדי יונייטד ראו תארים והם מבינים בכדורגל. מוריניו לא יכול לערבב אותם כמו כל השאר.
אם הייתי צריך להמר, חוסר הרכש בקיץ הזה נובע מהסיבה הפשוטה שהבעלים מעריך שזאת העונה האחרונה שלו ואין טעם לבזבז כסף על מאמן צולע.
כמובן, ניצחון או שניים יפים בתחילת השנה והכל משתנה.

ארז 2 באוגוסט 2018

ראינו בתחילת העונה שעברה שגם יותר מניצחון או שניים לא באמת משנים.

יואב 2 באוגוסט 2018

אריאל,
ביג לייק. תגובה מדוייקת. קשה לעבוד עלינו.

דודיק 2 באוגוסט 2018

רונן, מסכים אתך במאה אחוז. בששים ושתיים שנותי כאוהד יונייטד, לרבות בתקופת הירידה לליגה השניה, מעולם לא חשתי שאט נפש כלפי התנהלות המנג'ר התורן והנהלת המועדון, עד למקרא תגובותיו של מוריניו במהלך המסע לארה"ב. אם הוא עדיין מסוגל להשתנות ולנפץ את המיתוס של קללת השנה השלישית שלו, שייכבד ויעשה זאת עם הסגל הקיים. ואם לא, הרי רכש נוסף יהיה בזבוז ותו-לאו.

סימנטוב 2 באוגוסט 2018

הייתי במחשבה שצריך להתחזק, שכנעת אותי יש עם מה לעבוד ועדיף שנתחיל לעבוד כמו שצריך עם ראייה לטווח קצת יותר ארוך. העניין לעכשיו הוא איך ההנהלה מתנהלת מולו. אם הייתה תוכנית ומוריניו קיבל הבטחות ועכשיו נסוגים אז שיהיו גלויים איתו שהסגל מספיק טוב לעכשיו אחרת אנחנו בלופ וחבל כי הסוף ידוע מראש.

ניר 2 באוגוסט 2018

זו העונה הראשונה בעשרים השנה האחרונות שאני לא מרגיש רצון עז לצפות במשחק הפתיחה של היונייטד. למעשה, לא חידשתי את המנוי שלי לצ׳רלטון. יכול להיות שאם הכדורגל יהיה מהנה אצטרף בהמשך העונה, אבל הגישה של מוריניו בעונה שעברה והאווירה החמוצה שהוא ייצר עם האמירות אחרי התבוסה לליברפול הוציאו לי את החשק.

טל המנצ'סטרי 2 באוגוסט 2018

אני לא חושב שהדברים צריכים להיות קיצוניים, לא בהקשר של רכש שמגיע/יגיע, לא בהקשר של הצהרות.
גם הצהרה כי אנחנו בעונת בנייה לא תוריד מהלחצים שיש על מוריניו כי יהיו לחצים אחרים, תמיד יש לחצים וטוב שיש, יש כאלה שזה מפקס אותם ועוזר להם להצליח יותר.

אחד הדברים שאני מצטער אליהם זה שהכישלון של מוייס, ואן חאל וגם מוריניו מבחינת הכדורגל שהצגנו איתם (גם החוסר בזכייה בתארים הגדולים או התמודדות עליהם) מקושר כל הזמן לרכש.

כן, מוייס נדפק מוודוורד בעונה הראשונה וכשלא קיבל רכש חוץ מפלאייני בקיץ ומאטה בינואר, אבל היו שם טעויות נוספות או חוסר יכולת לעשות טוב יותר עם הקיים.
כן, ואן חאל קיבל הרבה יותר עזרה מבחינת רכש וגם החל את הקדנציה ביונייטד מעמדה סופר נוחה, המקום בו סיימנו עם מוייס (מקום שביעי) אבל הפילוסופיה ואופי שלו הרסו לו ולנו יותר מהכל.
כן, מוריניו קיבל גם לא מעט מבחינת רכש וגם קיבל את הקבוצה החזקה יותר לעומת מוייס וואן חאל וגם הוא החל ממקום נוח, המקום שבו ואן חאל סיים (מקום שישי) אבל האני מאמין שלו פלוס יחסי מנג'ר שחקן מונעים מאיתנו להיות במקום אחר לאחר שנתיים של עבודה.

לא רכש כן או לא היו פותרים את הבעיות או יפתרו אותן כעת.

פחות מעשרה ימים לתחילת העונה ואין התרגשות כי אין שום סימן כי אנחנו ננסה להציג כדורגל, סנגון וגישה שונים לעומת השנתיים הקודמות.
אין שום התרגשות כי במשך שלושה שבועות פלוס מאז שיצאנו לעונה הזו וכבר הספקנו לקרוא אין סופר כותרות על ריבים של המנג'ר עם ההנהלה, עם שחקנים, בכיינות מבישה על מי חסר ומה לא בסדר ובמקום להסתכל על הקיים ולנסות להפיק ממנו את המיטב ובמיוחד את ההכרה כי צריך לשנות ושינוי זה לא רק רכישה של מגן, בלם או קיצוני.
זה מעייף, זה מדכא.

ברגע שננסה לפתור את הבעיה סביב מי מביאים או מה אומרים בהקשר של רכש, שום דבר לא ישתנה.

לא צריכים להכריח את מוריניו, לא לעקם לו את היד מסביב לגב בכדי שהוא ישלב את מנסה, טאנוזבה וראשפורד בעמדה המתאימה לו יותר, זה צריך לבוא ממנו כי חושב ורוצה לעשות אחרת.
אם לא כך יהיו פני הדברים אז הוא (אנחנו) נמשיך להתעסק בתירוץ הזה של איכות הסגל וכאילו הוא לא מספיק טוב לעומת היריבות שלנו או בכלל, כמצדיק את הכדורגל המשעמם ומייאש שראינו ושצריכים להיות סופר אופטימיים או על סף עיוורון לחשוב שנראה משהו שונה באמת בעונה הזו.

ארז 2 באוגוסט 2018

אין אצלי שום התרגשות, שום כיף, שום ציפיה.
עם אותו סגל בדיוק אבל עם מנג'ר שמשדר רעב והתלהבות הייתי במקום אחר לגמרי.

matipool 2 באוגוסט 2018

איזה באסה בשבילך.
אצלי לעומת זאת, מתחילים הדגדוגים הנעימים מהמחשבה על זה שאוטוטו זה מגיע עם הרבה ציפיות ותקווה להמשיך לראות את הכדורגל ההתקפי והשמח עם שיפורים בהגנה ובשער שיביאו גם תואר.
דאגתי כבר לרשום ביומן המשותף בעבודה שאני יוצא ב-12/08 בשעה 14:30 לקראת משחק הפתיחה שלנו ב-15:30.

אמיתי 2 באוגוסט 2018

רבאק יותר מדכא פה מוועידת מפלגה של המחנה הציוני.. הגזמתם לגמרי- מוריניו לא יעלה את עצמו בהרכב. יהיו אלכסיס ראשפורד לוקקו באיי ומאטיץ. ויהיה יותר טוב מעונה שעברה. לא נהיה בשר תותחים!

טל המנצ'סטרי 2 באוגוסט 2018

אמיתי,

מילא זה היה רק פה, אבל ההרגשה היא אותה ההרגשה ובאחוזים גבוהים מאוד באלף ואחת מקומות אחרים שבהם אוהדי יונייטד באים לידי ביטוי, מישראל, אנגליה ושאר העולם.
אז או שכולם צריכים להתחיל לקחת פרוזאק, או שהם רואים כתובת שאי אפשר שלא לראות אותה, שרשומה על הקיר.

אמיתי 2 באוגוסט 2018

כולם צריכים לקחת פרוזאק. ולנשום עמוק. גם דורפן וגם אתה מגזימים- המצב לא כזה גרוע. לא חסר לנו המון כדי לרדוף אחרי הרעים. ככל שהסגל יותר יציב הסיכוי להישגים וכדורגל טוב עולה. לא שמעתי בכי כזה כשמוייס וואן חאל אימנו- והם היו הרבה פחות טובים למועדון

טל המנצ'סטרי 2 באוגוסט 2018

אמיתי,

אני לא רק שלא חושב שחסר לנו הרבה בכדי לרדוף אחרי הרעים, אני חושב שהסגל הקיים מספיק טוב והיה צריך לעשות זאת עוד קודם!
זה לא הסגל הבעיה אלא איך שמאמנים אותו, למה שמכוונים אותו מבחינת גישה וסגנון ועל זה לא אחראים האוהדים אלא המנג'ר.

אתה טועה, הביקורת כלפי מוייס היתה ארסית ברמות וגם ואן חאל החל מתחילת העונה השנייה שלו סבל מיד קשה ובצדק, אוהדי יונייטד לא מטומטמים, כשרואים בלוף אז לא עוצמים עיניים ואומרים אמן, לא מקדשים אף אחד אלא את טובת הקבוצה ושמירה על זהות, והכדורגל של ואן חאל וגם זה של מוריניו, לא קרובים בכלל לזה.

מוריניו קיבל סגל טוב והוסיף עליו עוד עשרה שחקנים וחלקם שמות גדולים בסכומי עתק ואחרי שנתיים של עבודה אנחנו נכנסים לעונה שלישית כשלא יודעים בכלל לשים את האצבע על משהו ולהגיד, זאת מנצ'סטר יונייטד.
במקום זאת קיבלנו בימים האחרונים התעסקות נוספת בסאגת אגו ומשחקי כוח דרך התקשורת, מוריניו מול מרסיאל…ואנחנו מגזימים?
הגיע הזמן שגם אתה תפסיק לעצום עיניים.

אמיתי 2 באוגוסט 2018

לא טוען שהכל טוב אבל אתה גם מגזים אם אתה חושב שהסגל של עונה שעברה לוקח אליפות מהשיטי- עשו עונה היסטורית.
כמו שלהתחונן על שיפוט זה חסר קלאס (והגיון) ככה גם להתלונן על מה שמוריניו אומר בתקשורת. לא מייחס לזה חשיבות. שידבר(ו) על המגרש. שניהם.
אגב מארסיאל- אותם רינונים היו עם דפאי. איפה הוא משחק עונה הבאה בריאל או בבאיירן?

טל המנצ'סטרי 2 באוגוסט 2018

ביקשתי אליפות?
אני מבקש לראות קודם כדורגל אחר, טוב יותר, מהנה יותר, איכותי יותר, התקפי יותר, אפשר להתחיל שם?

ואגב, לא עשינו כלום בכדי לנסות ולהפעיל לחץ על סיטי בעונה שעברה, כלום, גורנישט ולחץ יכול היה לדחוק אותם לקיר, לגרום להם לגמגם, לאבד יותר נקודות ומשם גם אם היו ממשיכים לזכות באליפות, זה בטח לא היה בנוחות ובפער שהיה להם, אבל קידשנו את המקום השני בכל מחיר וסגנון.

אמיתי 2 באוגוסט 2018

וואלה לא תמיד זה אפשרי. לפעמים זה לא בא בכלל. לפעמים קצת. יש איזו אלופת עולם שדיי התקמצנה על משחק יפה. זה דיון יותר רחב אבל אני לא אידיאליסט בחיים ובכדורגל (שזה אותו הדבר לא?). אבל הכי גרוע שההרגשה היא שכרגע אתם מקדשים דבר אחד- שינאה למוריניו

טל המנצ'סטרי 2 באוגוסט 2018

אמיתי,
אלופת העולם שיחקה בטורניר קצר של שבעה משחקים, לא חייבים לשחק בו כדורגל מעולם אחר בכדי לזכות בו, מה לעשות ואנחנו אוהדי קבוצה שמשחקת בעונה של עשרה חודשים…

אני מקדש את האהבה ליונייטד, לא אוהד מנג'ר ולא מקדש אנשים בודדים אל מול המועדון/קבוצה.
אתה כרגע מקדש בעיוורון לא מובן את מוריניו וכשלא מסוגל אפילו להגיד דבר פשוט, כן, לראות את הקבוצה משחקת כדורגל אחר זו לא דרישה מוגזמת, עד כדי כך תשכב על המזבח עבורו.

אמיתי 2 באוגוסט 2018

קודם כל- תקרא את התגובה שלי למעלה. אני מודע לאחריות ולאשמה של מוריניו במצב. אבל. זו לא רק אשמתו והמצב לא כזה נורא.
שנית. לא חסרות אלופות ליגות שלא שיחקו יפה. זה איננו מאסט.
אני באמת ובתמים לא חושב שהיה יוצא לנו כמועדון טוב מפיטורי מוריניו. זה קאפריזי. אגב לא רואה מצב שהוא לא מסיים את העונה

ק. 3 באוגוסט 2018

אמיתי, סליחה שאני מתערב פה, אבל "לנסות לאתגר את סיטי" שטל הזכיר, גם בלי קשר לסגנון יפה או התקפי (שאם הייתי אוהד שלכם הייתי מסכים גם עם זה) זה לקחת יותר הימורים וללכת על נצחונות בכל מחיר, לא להסתפק בתיקו בשום משחק, לא מול גדולות (ע"ע ההתערבות שלנו שאם זה היה משחק היינו אומרים שהתוצאה לא משקפת והיה יכול להגמר בעשירייה) ובטח שלא מול הקטנות בחוץ. המקום השני הפיקטיבי שרונן ציין זה הרבה יכולת אלוהית של דה חאה ש"עיוות" בתוצאה את מה שהיה במגרש (ברור שהוא חלק מהקבוצה וכו')
ועל זה הוא לא נלחם ולא יילחם, העיקר שיהיו מספיק שחקנים מאחורי הכדור, לא לחץ ולא כלום

אמיתי 3 באוגוסט 2018

ק.
יונייטד שיחקה גרוע ולפעמים מביש עונה שעברה. היו גם הבלחות אבל בגדול זה היה מחורבן. לא טענתי אחרת. אבל גם לא שיחקנו קאטסטרופלי. בטח לא כל העונה. הנקודה שלי היא שגם עם מוריניו (ובלי רכש) אפשר לאתגר את השיטי. אני דיי בטוח שלפחות את זה נעשה השנה. אני כן חושב שיש תקווה ויש ממה להתרגש. קשה להתווכח עם רגשות אבל הם לא ראציונליים. ואתן דוגמא-
פוגבה במונדיאל.
אם היה משחק קדימה מבקרי מוריניו היו תופסים את הזווית הזאת.
אם היה מפשל אז גם זה היה נופל על מוריניו ש״הרס״ אותו.
ואם הוא משחק קצת מאחורה ומביא מונדיאל משובח אז כמובן שנישמע על למה מוריניו לא מצליח להוציא ממנו את אותו הדבר ביונייטד. אין לזה הגיון. לא הכל בידי המנגר. ויש עונות שפשוט דברים לא מסתדרים בהם. את העונה הקודמת פתחנו (גם פוגבה) לא רע בכלל. בכריסמס זה קרס. לא רק באשמת מוריניו. בהחלט באחריותו.
עזוב שטויות- מצטרף להתערבות שלי עם פרופגנדה? לוקקו אנדר 18..

אריק 3 באוגוסט 2018

יש את העניין הזה של לנסות לשחק כדורגל ושאחרים יש את הראש איך לעצור אותך, ולא לנסות למנוע מאחרים לשחק, וכל זה עם שחקנים במיליארדים.
כשיונייטד תחזור להיות כזאת. תחזור ההתרגשות. כרגע מי שלא עסוק בלספור אליפויות (קשה להאמין שנראה כזאת) אלא רוצה לראות את יונייטד דומיננטית והתקפית עם אמון בצעירים (שזה יונייטד בעצם) לא בדיוק מתרגש לעונה שבה קבוצה של מוריניו לבושה במדי יונייטד מתחילה עוד עונת קיטורים. למי אכפת אם מוריניו יזכה באליפות?
רוצים שיונייטד תזכה.

אריק 3 באוגוסט 2018

ישברו.

טל המנצ'סטרי 2 באוגוסט 2018

הוא המפקד ורוח המפקד היא זו שאחראית יותר מכל על כל השאר, שחקנים ואוהדים.
ולא מדובר רק בכדורגל עצמו, כולנו הגענו רעבים לעונה החדשה לאחר גביע העולם ומה קיבלנו במסיבות העיתונאים שלו במשך שבועיים ראשונים? בין היתר בכי על כמה הסגל, הצעירים שנסעו לארה"ב לא מספיק טוב, שאין לו עם מי לשחק וכל השאר, אחלה רוח…

לפטר מנג'ר לאחר שנתיים של עבודה זה לא בריא ולא מבטיח שום דבר, מצד שני להמשיך עם מנג'ר שבמשך שנתיים לא הצליח להפיק הרבה יותר מחומר טוב של שחקנים, מנג'ר שתפיסת העולם שלו מתבססת כל הזמן על להביא שחקנים חדשים וכשלא מצליח למקסם או לקדם מספיק בקבוצה הנוכחית (גם בקיץ הזה הוא חותר לזה, חמישה שחקנים חדשים הוא ביקש) זה לא מה שמנצ'סטר יונייטד צריכה.

הסבלנות כלפיו, כלפי התוצאות וצורת משחק שלנו העונה תהיה מינמלית, אם לא יהיה שינוי פתאומי לטובה, אז לא, הוא לא יסיים את העונה.

אייב 2 באוגוסט 2018

יונייטד עברה את הנקודה בה היא יכולה להצהיר שהיא לא עושה כלום מבחירה, כשמוריניו הודיע במסיבת עיתונאים שהוא ביקש חמישה שחקנים וקיבל רק שניים.
המאמן לא מאמין בסגל, ולא משנה אם אנחנו חושבים שהסגל ראוי לאליפות. אם הנהלת יונייטד תצהיר שלא עושים כלום כי מרוצים מהסגל, היא תצהיר בכך בהכרח שהיא איננה מרוצה ממוריניו.

טל המנצ'סטרי 2 באוגוסט 2018

אייב,

2 שחקנים הגיעו בהעברות מהירות וחלקות עוד לפני גביע העולם, אפשר אולי לחשוב שהיו אלה עסקאות "קלות" לביצוע.
בכל הנוגע למסובכים יותר, וודוורד לא ממש מצטיין ואני חושב שזה יותר בעיה שם מאשר חוסר רצון לספק למוריניו עוד רכש וכשיש גם את העניין של תקציב או גישה כלכלית חדשה וידענו עליה, גם מוריניו.
רוצה חדשים? תמכור קודם אחרים.

דונאדוני 2 באוגוסט 2018

יונייטד בבעיה קשה.
הם פשוט לא ברמה כדי לקחת תארים חשובים.
לא יודע מי אשם בזה, אבל זה המצב.
אם יסיימו מעל מקום 3 השנה אני אהיה מאד מופתע.
גם סגל שחקנים לא מספיק איכותי, וגם מאמן שלא מתאים למועדון הזה.

ניר 2 באוגוסט 2018

למה אתה חושב שסגל השחקנים לא מספיק?

בוא נעבור עמדה אחרי עמדה: שוער – אין ספק שבטופ העולמי. חלוץ? מספיק טוב בהחלט. בקישור, יש את ראשפולד, מרסיאל, סנצ'ז ושחקן אחורי שהובא מצ'לסי. הגנה, יש די והותר.

פרגוסון לקח אליפויות עם סגלים הרבה פחות מוכשרים, מדובר במחדל אימוני מדרגה ראשונה. קח את המאמן של ליברפול ואני מבטיח לך שהמאבק היה הרבה יותר צמוד.

דונאדוני 2 באוגוסט 2018

שוער – רמה עולמית.
מגנים – לא ברמה מספקת.
בלמים – באיי וסמולינג? לא בטוח שמספיק.
קישור מרכזי – פוגבה טוב נניח (למרות שאני בספק שהוא יכול להיות המנהיג של האמצע), מאטיץ' סביר, מי השלישי? הררה? לא מספיק טוב. אם זה פרד אז זה סימן שאלה.
התקפה – מרסיאל לא ברמה לדעתי, לוקאקו חלוץ טוב אבל לא אחד מ-5/10 שחקני ההתקפה הטובים בעולם, סאנצ'ז מעולה אבל לא הציג יכולת מעולה ביונייטד, וראשפורד אני לא בטוח שברמה, צריך לחכות ולראות.
ומה עם הספסל? ספסל חלש מאד.

כדי לזכות בתארים צריך הרכב וורלד קלאס וספסל ברמה גבוהה. ליונייטד אין את זה.
תשווה אותם לברסה, ריאל, סיטי, ליברפול, באיירן, יובנטוס… זה הבנצ'מארק שלך, לא ארסנל.

פרגוסון? אז בגלל שפרגוסון זכה אז זה דוגמא עכשיו? היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל.

אמיתי 2 באוגוסט 2018

ליברפול בפירוש נופלת מאיתנו בסגל ובאוהדים- הגיעה לגמר צ׳מפיונס. כל האלופות מלבד השיטי של השנים האחרונות נופלות מאיתנו בסגל כשלפחות באחת מהן גם יש את אותו מאמן. אתה טועה- ואגב איזה סגל נוצץ יש לבאיירן? או יובה? הבדלים לא גדולים

דונאדוני 2 באוגוסט 2018

ואני בעיקר חושב שמוריניו לא מתאים למועדון. עם מאמן אחר אולי היה סיכוי יותר טוב.

ניר 2 באוגוסט 2018

זה בדיוק מה שאני חושב. הסגל של יונייטד לא כזה רחוק משל הסיטי ומאמן מוצלח היה מוציא יותר. יש גם אנומליות הפוכות, למשל, העונה הכושלת של צ׳לסי עם סגל שהיה שווה הרבה יותר.

Comments closed