מי אכל את הזאבים?

כן, יש כוח רצון לרוץ לאליפות. הכדורגל בינתיים מחכה

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

(אני לא סגור מה השפה. אבל אולי המבקיע מבין אותה)

על פי שאומרים דווקא לא המשחק בסיטי הוא מה שגרם להרכב המאד מוחלש הזה אלא וירוס. וההרכב שפתח במשחק, בעיקר בחלק ההתקפי לא שווה הרבה יותר ממספר המצבים שהושגו. ו-וולבס גם הייתה לא בלתי ראויה לשוויון. וכך הגענו לדקות הסיום אם השאלה האם זו הקבוצה עם כוח הרצון להלחם על התואר.

שער ניצחון זה עניין של מזל. יכול היה גם לא להיות מובקע. אבל המאמץ ברבע השעה האחרונה היה למופת. משחק הקרבה נהדר.

ולגבי פארק. בשנים שלו ביונייטד הוא בדרך כלל סוס עבודה. יש לו את הרגעים שלו – כמו שער בחצי גמר האלופות – אבל זה בעיקר הקילומטרז' שלו. ובמונדיאל בנבחרת הקוריאנית ראיתי שחקן שגם עושה לא מעט עם השכל. בחירת הפינה לבעיטה המנצחת הייתה רגע כזה.

*

תמונת היום היא של אואן הארגריבס יורד מהמגרש בדקה הששית אחרי שלא שיחק שנתיים. אני קצת בספק אם נראה אותו משחק שוב. עצם העובדה שירד כל כך מוקדם מהמגרש, בעליל לא כשיר, ממחישה את המאמצים העצומים שעשה בכדי לחזור לכדורגל. חבל שלא יצא לנו לראות יותר מדי מהרוח הזו שלו כשחקן.

24
חורבן של ציוויליזציה

79 Comments

danny 6 בנובמבר 2010

So the spirit in the last 20 min did create the final results. Bebe has the stuff, speed and pace but he needs a lot of work on his touch, passing, etc. Again little creativity from the midfield, but enough to get the 3 point today. Tomorrow: I am with Steve G all the way

שרון רזניק 6 בנובמבר 2010

נקווה שסטיבי לא ימסור לדידי(ה)…

danny 6 בנובמבר 2010

Lets Hope for a good pass by Stevie

אבי 6 בנובמבר 2010

ראו את מקאדה משתעל על הספסל לפני שהוכנס.

איזה קור רוח של פארק! – הוא הוא שייט לאט לאט שמאלה מול יער הרגליים, ובעט רק כשמצא חרך מתאים. היה הכי טוב גם לאורך המשחק; חייבים לאהוב אותו.

רועי שהגיע אחר-כך 6 בנובמבר 2010

שאלתי בפוסט הקודם, ואשאל שוב פה: מה פשר הפרח שהוצמד לדש מעילו של פרגוסון? בשבוע שעבר הוא גם נכח (הן על פרגוסון והן על רדנאפ), וגם מול בורסאספור הוא הופיע.
ואני לא ראיתי פה משחק הקרבה של יונייטד. זו היתה תצוגה מבישה של קבוצה שלא מצליחה לחבר שלוש מסירות. היו שני שחקנים שנתנו משחק טוב (פארק ואברה), עוד שלושה ששיחקו סביר (ואן דר סאר, צי'צ'ריטו ואושיי) וכל השאר שיחקו נורא. בבה, וידיץ' ופלטשר היו פשוט נוראיים.

גיל 6 בנובמבר 2010

זה בא לציין את הממוריאל דיי הבריטי.

זיגי (היחיד) 6 בנובמבר 2010

לקראת יום הזכרון להרוגי המלחמות (בעיקר העולם הראשונה) שחל ב-11 לנובמבר

בני תבורי 6 בנובמבר 2010

רועי,
עניתי לך בפוסט הקודם…

עזי 6 בנובמבר 2010

גם אני…..

שרון רזניק 6 בנובמבר 2010

פארק בכושר הכי טוב בקבוצה כבר מספר שבועות! נהדר!
ככה צריך לקחת נקודות, לא לאבד אותן, עד שהפצועים חוזרים.
הארגריבס, פשוט טרגדיה,מסכן.אולי בכל זאת?…

דורפן 6 בנובמבר 2010

רועי – זה כל שנה בערך בתקופה הזו של השנה. רואים את זה לא מעט בבריטניה – זה משהו שקשור בהנצחת חללי המלחמות.

רועי שהגיע אחר-כך 6 בנובמבר 2010

גיל ורונן – תודה. זה מסביר גם למה הפרשן (הבריטי) באולפן שבו צפיתי ענד את הפרח אבל המנחה (האמריקאי) סתם הגיע בטריינינג.

זיגפריד ששון 6 בנובמבר 2010

זה סימבול של פרח הפופי, הנפוץ בחבל פיקרדי בצרפת, ובאזורי הקרבות העיקרים של הבריטים, סום, איפר. צבעו האדום הפכו לסמל כיוון שהינו מזכיר דם. הפרח מוזכר שוב ושוב בשירה של התקופה.

א.א. 6 בנובמבר 2010

ואכן, שם המשתמש מתאים לנושא

אמיר 6 בנובמבר 2010

הנה מה שחושבים האוהדים בטראפורד ובבית לעומת מה שאלכס חושב…

1.שההרכב השני של היונייטד שאמור להיות מספיק טוב מול הנמושות הוא לא!
2.שוסלי בראון וגון אושה כבר לא מתאימים לרמות להן היונייטד רוצה להיות שייכת.
3.שאוברטן,בבה ומאקדה אין את הנתונים להיות שחקנים מובילים ביונייטד.
4.שלא קונים שחקן(בבה)בשבעה מליון פאונד בלי לראות אותו משחק,לא יודע היכן הוא גדל אבל הטכניקה שלו מתאימה לליגת העל בישראל.
5.שרצון והקרבה זה חומר חשוב אבל אליפות לוקחים עם כישרון שהיום אינו נמצא בשפע כמו בעבר הלא רחוק.

danny 6 בנובמבר 2010

And still 2 points from the top! go figure

אבי 6 בנובמבר 2010

דבר בשם עצמך!

אביעד 6 בנובמבר 2010

מה מאקדה עשה שהיה כ"כ רע?

Z 6 בנובמבר 2010

SIR Alex for you.

גל 7 בנובמבר 2010

בקר טוב,
אמיר צודק אלף אחוז.ואוסיף,לחשוב שפארק כיוון את בעיטתו האחרונה זה מגוחך,אמנם נתן את כל כולועל המגרש כהרגלו,אבל טכניקה וכשרון -נאדה,היה עניין של מזל גדול והקבוצה ניראית רע וכאב לנו מאד.

גיל 6 בנובמבר 2010

אפשר לתרץ את ההרכב בוירוס, אבל מנצ'סטר שיחקה רע מאוד בחלקים גדולים מדי של המשחק. כמו תמיד הם מתחילים ממש להתאמץ רק אחרי שער שיוויון. בבה הזה מנסה לבעוט מכל מצב והכי גרוע זה שקבוצה כמו וולבס לא מפחדת לשחק עם שלושה חלוצים באולד טראפורד! ולמרות הכל, כרגע 2 נקודות ממקום ראשון עם משחק עודף, לך תבין.

דורפן 6 בנובמבר 2010

אמיר – אתה יודע, ג'רי ווסט סיפר לא מזמן שלקח את ולאדה דיבאץ' בדראפט בלי לראות אותו. בדיוק אותו דבר – על סמך המלצות של אנשים שסמך עליהם. פרגוסון קנה את בבה בסכום קטן על סמך המלצות של אנשים בפורטוגל. בינתיים הממליצים הללו הביאו לקבוצה את רונאלדו ונאני.
אז אולי אנשים כמו ווסט ופרגוסון מבינים משהו באיתור כשרון?

ואולי במקום להיות תקוע בעמדת מטיף המוסר (למרות שאני מבין שאתה מדבר בשם כל הקהל באולד טראפורד ורוב הקהל בבית) של "מה הוא קונה שחקן בלי לראות אותו" תראה את התמונה הגדולה. כן, לקרלוש קירוש – אדם שגם גידל שחקנים כמו פיגו ורוי קושטה, בנה את הכדורגל בארצות הברית, בנה את קבוצת האליפות האירופית האחרונה של יונייטד – יש מילה אצל פרגוסון. אסון גדול.

טל 6 בנובמבר 2010

אתה צודק בהכל, מלבד בדבר אחד: זה לא סכום קטן. בעיקר אם לוקחים בחשבון שתקציב הרכישות של יונייטד הוא כנראה מוגבל. לשם הפורפורציה, זה אותו סכום שעלה ואן דר וארט לטוטנהאם. יותר מכך, הסכום שבו נקנו בבה וסמולינג גדול מהסכום שעלה אוזיל (שהוא בן באותו גיל בערך) לריאל.

Mr. Kate 6 בנובמבר 2010

אבל יש מחיר שיונייטד רוכשת בו שחקנים ויש מחיר שטוטנהאם רוכשת בו שחקנים. בנוגע לאוזיל, השם של ריאל היה חתום לו על המצח, זה שברמן לא ביקשו מספיק זאת כבר בעייה שלהם…

אמיר 6 בנובמבר 2010

רונן – אני ראיתי את הנגיעה הראשונה של רונאלדו באותו משחק ידידות לחנוכת האיצטדיון החדש של ספורטינג,כן בלייב לפני 8 שנים באותו ערב שהוא בגיל 17 "פירפר" את גון אושה ושאר מגיני היונייטד!
באותו הלילה שחקני היוניטד בעצמם באו לסר בבקשה לשלוף את הפנקס.
לקירוש יש הרבה קבלות אבל מה לעשות שאחרי 40 שנה בהן אני רואה את הכדור העגול אני לא מצליח להתרשם שלהומלס(כן או לא..?)אין את האכות הזאת.
גם למאמנים הגדולים ביותר יש "נפילות" עם שחקנים,לא כל מי שאתה חושב שהוא הכריסטיאנו הבא הופך לאחד כזה.
כן אני לא מדבר בשם 76,000 אוהדים אבל אני מסתובב בין מספיק אוהדי יונייטד שחושבים כמוני שהסגל הנוכחי אינו מספיק טוב.
זכותנו לחשוב…………….

דורפן 6 בנובמבר 2010

אמיר – אבל לא לכולם יש ראיה כמו שלך. יש כאלו שמתייעצים בקירוש. כל אותם הבינוניים שלפעמים יש להם נפילות.
ואתה מצביע על אספקט נוסף של בינוניות. בקבוצת כדורגל נורמלית כל ה-11 צריכים להיות ברמה של כריסטיאנו רונאלדו (וגם אז הם צריכים לשאוף להשתפר כל שבוע). אסור לרכוש שחקנים שלא יגיעו לרמה הזו.

אמיר 6 בנובמבר 2010

רונן – בקבוצת כדורגל כמו היונייטד צריך להיות 1 כריסטיאנו,לצערנו לאחר מה שחווינו עם "החמור" אין לנו גם את האחד!
מעבר לכך יש את הדרג השני שמתחת לפנומן היחיד ומתחתם את הדרג השלישי,ככה היונייטד היתה בנויה בשני העשורים האחרונים.
לעניות דעתי כל אלו שהזכרתי כולל כמה שלא היו היום בכלל בסגל(גיבסון לדוגמא)לא מתאימים להיות בדרג השלישי.

אביעד 6 בנובמבר 2010

מה שמעניין זה שבאותו ערב בו מנצ'סטר שיחקה נגד ספורטינג, רונאלדו כבר היה שחקן של היונייטד. הסיפור ששחקני היונייטד ביקשו לרכוש אותו הוא נכון, אבל לפני היורו האחרון נשיא ספורטינג חשף שערב לפני אותו משחק הוא אכל ארוחת ערב עם פרגוסון ובארוחה הזאת כבר סוכמה ההעברה של רונאלדו.
ואגב רונאלדו – אין בעיה לשבח את פרגוסון על שכביכול קנה שחקן ע"פ בקשת שחקניו, אבל אין בעיה לקטול אותו כי קנה בעצת אותם סקאוטים שחקן שלא ראה בעצמו לפני כן…

אמיר 6 בנובמבר 2010

אביעד – רצוי שתדייק ותשמור על העובדות כפי שהן ולא תסובב אותן לכיוון שנוח לך,אחריי רונאלדו עקבו כבר כשנה לפני.
התצוגה שלו באותו ערב קסום היתה מול עיניו של הסר!
הסר בעצמו הודה בראיון לפני כחודש וחצי שמעולם לא ראה את בבה נותן פס אחד!

אביעד 6 בנובמבר 2010

אז מה? היית בסדר גמור עם הרכישה של רונאלדו כשחשבת שזה קרה בגלל שהשחקנים ביקשו אבל זה לא בסדר שבבה נרכש בלי שהמנג'ר ראה אותו?
בכל מקרה, הטענה הבסיסית שלי היא פשוטה ביותר: זה לא משנה כמה פעמים פרגוסון ראה את בבה, זה לא משנה כמה הוא שילם עליו. מה שמשנה זה האם הוא יצדיק את האמון של פרגוסון בממליצים עליו ואת הסכום ששולם עליו. אני חושב שזה די הגיוני שתשובות לשאלה הזאת נחפש אחרי פרק זמן מעט ארוך יותר מ-5 משחקים ו-3 חודשים.
אם אתה מתעקש לנהל דיון על כדאיות הרכישה שלו כבר עכשיו, אז אני יכול בהחלט לטעון שקיצוני שמבקיע בממוצע שער כל 100 דקות בערך, הוא שחקן ששווה 8 מליון פאונד.

אביעד 6 בנובמבר 2010

משחק גרוע, נכון.
אבל התמונה הכללית לא תזיק. רוב הגולים העונה באו מהמשולש סקולס-ברבאטוב-נאני ורק אחד מהם (סקולס) שיחק למשך רבע שעה. בנוסף אליהם מבט בסגל בתחילת העונה היה מניב עוד 3 כשרונות התקפיים שחסרו היום (גיגס, רוני, ולנסיה), הוירוס הוריד בנוסף גם את אנדרסון וגיבסון לאור המשחק ביום שלישי והדרבי ביום רביעי נדרשה גם רוטציה של שחקנים נוספים (קאריק, רפאל). אז מה שראינו היום היה הרכב טלאים שנראה ככה ובכ"ז רצה מספיק בשביל לנצח. הקבוצה ניצחה למרות שחסרה 9 שחקנים שכולם (למעט אולי גיבסון) הם שחקני הרכב בפוטנציה.
כואב הלב על הארגריבס, אבל אני מאמין שהוא עוד יחזור. הוא כנראה עשה תנועה לא טובה ומתח שריר.
אגב, לפני שבועיים שלושה הרופא שניתח אותו בארה"ב, ד"ר סטדמן, הצהיר שהארגו כשיר וישחק בגביע הליגה מול וולבס. יכול להיות שהד"ר הטוב ידע משהו שאנחנו לא ופשוט התבלבל במפעל?

תומר ש 6 בנובמבר 2010

בבה ניפק כמה מההרמות הגרועות שראיתי בחיי…

אמיר 6 בנובמבר 2010

תומר – נדמה לי שרק אני ואתה ראינו זאת!

דורפן 6 בנובמבר 2010

אין ספק – היה צריך לרכוש שחקן שמיד יוצר מצבי הבקעה בכל התקפה.

אמיר 6 בנובמבר 2010

לא רק שידייק בהרמה אחת מתוך ארבע!

אדם 6 בנובמבר 2010

בסך הכל מדובר בשחקן עם ניסיון של 5 הופעות ברמות האלה, אולי תתנו לבחור צ'אנס ?
עד לפני שנה הייתי מתנדב לשחות מישראל עד אנגליה בשביל להעיף את נאני מיונייטד והיום הוא בכלל לא דומה לשחקן שהיה.
גם לשחקן הומלס שעלה 7 מיליון ליש"ט מותר לשחק גרוע, אני אתנצל בשמו שהוא לא יכל להבקיע משחק שלישי ברציפות שהוא משחק…

דורפן 6 בנובמבר 2010

טל – ראשית לא יודעים את תנאי התשלום. שנית – ואן דר וארט מגיע עם חוזה חתום שנחתם בריאל – כלומר הוא לא פחות ממאה אלף פאונד בשבוע ולהרבה זמן. אז הסכומים שמדווחים רחוקים מלהוות איזשהי תמונה.
חוץ מזה – גם על שחקנים כמו מאנושו או טוסיץ', שלא נשארו ביונייטד, היא הרוויחה. אז האסון הכי גדול הוא ששחקן שלא מרוויח הרבה יימכר בסכום לא רחוק ממה שנקנה.

פרגוסון אמר שהוא רצה את אוזיל. הסכום היה נמוך. השחקן בחר בריאל. אין שום דבר מעבר לסיפור הזה. שום דבר לא פוספס כאן. לכולם היה ברור שהוא ענק – והוא הלך לריאל.

אביעד 6 בנובמבר 2010

אני לא כ"כ מבין למה יש פה סוג כלשהו של דיון בנוגע לבבה. אמנם היה לו משחק גרוע, אבל אנחנו מדברים כאן בסופו של יום על שחקן בן 21 שלא מדבר אנגלית שהניסיון המקצועני שלו לפני העונה היה רק בליגה שלישית בפורטוגל. נראה לי די הגיוני לא לשפוט אותו או את ההחלטה לרכוש אותו פחות מ-3 חודשים אחרי שהוחתם…

דורפן 6 בנובמבר 2010

אביעד – אתה חלק מההדרדות הכללית של המערכת. אתה לא רואה שהוא הבקיע רק פעמיים בשלושה משחקים? האוהדים האמיתיים רואים את זה. ואתה לא.

גיל 6 בנובמבר 2010

זו הבעייה כשרואים יותר מדי משחקים, נוטים לאנליזות יתר. לדעתי, כל מי שמתלונן איך מנצ'סטר נראית צריך להתחיל בדיאטת כדורגל. לראות משחק אחד ואז לדלג על 4.

אמיר 6 בנובמבר 2010

רונן – זו לא פעם ראשונה שאני נחשף להתבטאות הזאת שלך,יש גם כאלה שאוהדים את יונייטד יותר שנים ממך אבל חושבים אחרת ממך.
זה לא הופך אותך לאוהד יותר טוב!

דורפן 6 בנובמבר 2010

זה לא עושה אוהדים לפחות טובים. להיפך – הם יותר טובים. כי הם נאמנים לקבוצה שבהחלט לא מתנהגת בצורה שהם רוצים. לא רצה לקנות את ווסלי סניידר, ואן דר וארט ואוזיל. לא מביאה שחקן בעל שיעור קומה לכל תפקיד. לא זוכה כל שנה באליפות. ועדיין הם נאמנים. הם בהחלט אוהדים טובים יותר!

אמיר 6 בנובמבר 2010

אתה ראית אותי מזכיר כאן את השמות אוזיל או ואן דה וארט..?אף אחד לא ביקש אליפות כל שנה,אני הספקתי לרדת עם היונייטד ליגה ולחכות 26 שנה לאליפות אז אל תתנשא עליי ותטיף לי על נאמנויות!

דורפן 6 בנובמבר 2010

אמיר – זה לא נאמנויות. זו היסטריה מגוחכת. שחקן, שדווקא במקרה הבקיע בשני משחקיו הקודמים, הרים ארבע הגבהות לא טובות. שומו שמיים! יוחזר לכולם הכסף בצרוף רבית והצמדה.
אז המנג'ר – שבין עשרת הקיצונים הטובים בהיסטוריה המודרנית דווקא יש לו שלושה ואולי נאני יהיה הרביעי – "החתים אותו בלי לראות אותו". נעשתה פה פעולה לא מקצועית של הזנחה. אפשר לקבל את הרושם שיש פה איזה מאמן יושב בבתי קפה או מחלטר בפרשנויות רדיו.
העובדה האמיתית היא שאין לו שום אפשרות לעקוב אחרי עשרות השחקנים המעולים שמציעים לו. ואם יש לו מקור בדוק מאד אם אחוזי הצלחה גבוהים – כמו קירוש – אז זה הגיוני מאד לקנות שחקן על פי המלצה שלו.

מה עוד – שלמרות בעיית הוירוס בקבוצה – איש לא שם אותו בהרכב הראשון בפרמייר ליג עדיין. בסך הכל הרגריבס נפצע ויש מצוקת קיצונים אז הוא שיחק. אז על כך כל הנהי?

תומר ש 6 בנובמבר 2010

רונן, מתוך סקרנות, אני מניח שהתכוונת לגיגס רואנלדו, אבל מי השלישי?

דורפן 6 בנובמבר 2010

בקהאם

גיל 6 בנובמבר 2010

אגב, מנצ'סטר היחידים בליגה בלי הפסד עדיין שזה די מעניין אחרי ששומעים את כל הבכיות על כמה רע.

MarkoMarin 6 בנובמבר 2010

משחק כדורגל חלש של יונייטד ,אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה..
פארק נראה בסוף דרכו והוא כמו סקולס וגיגס נותן עכשיו כמה משחקים טובים וזהו..
לגבי המחליפים- הקבוצה ששיחקה היום היא קבוצת המשנה של יונייטד , זה המשחק השני שאני רואה את אוברטן משחק והוא טוב! צריך לזכור שגם נאני התחיל ואחרי שהשמיצו אותו הוא הפך למושיע הגדול של יונייטד כיום.. אוברטן נמצא בדרך הנכונה לכסות את העמדה של ואלנסיה ורונאלדו מלפניו.
יש לו שליטה מצויינת בכדור הגבהות איכותיות וראיית משחק יפה ,הבעיה היחידה היא הכימיה של השחקנים שעדיין לא התחברו.
צ'יצ'אריטו מבחינתי כבר כוכב ביונייטד וגם כן מאקיידה.
לגבי ההגנה , אני לא רואה אותה מתחזקת כשבראון הוא אחד החוליות שלה ,לכן הגיע הזמן לדחוף לעמדות את התאומים.

יונייטד נמצאת על סף בניית קבוצה חדשה , וכל השחקנים ששיחקו היום יהיו בעוד כמה שנים הסקולס -גיגס-בקהאם-רונאלדו-רוני החדשים..
קצת סבלנות ,הולכת להיות למנצ'סטר עוד קבוצה אגדית בקרוב.

שלו 6 בנובמבר 2010

הדבר היחידי שצועק מהמשחק של בבה, זה שהוא לא כל כך מבין משחק קבוצתי. פארק יותר ממוכיח ששחקן עם ראש יכול ללמוד ולהתקדם, אני מאמין שיקח לו זמן והרבה תיסכול אבל הוא ילמד מתי למסור ומתי לבעוט, גם נאני היה במצוקה הזאת בתחילת דרכו. אני חייב להגיד שדווקא בראון ואושה מוכיחים לי את החוסן של היונייטד, הם לא הגדולים ביותר בעמדה שלהם, הם כבר לא בכושר טוב הרבה זמן, והם תמיד שם. כי הם הם היונייטד, קצת פרופורציות משחק ליגה נגד הזאבים, יבוא יום שתשתלם העובדה ששחקני יונייטד שיחקו פחות, יש מחזורי חג המולד, יש את סוף העונה. אז יצטרכו את כל הסגל.
ובינואר מגיע לחפיפה (כמו שכתבתי כבר מספר פעמים) בופון.

שלו 6 בנובמבר 2010

אה ואני דווקא נהנתי מאוד מהמשחק.

בני 6 בנובמבר 2010

בכושרו הנוכחי ולאור היכולת שהציג העונה במדי הפועל בליגה ובאירופה וכן במדי הנבחרת אין ברירה אלא לקבוע שאיתי שכטר הוא חלוץ טוב יותר ושחקן טוב יותר מהחלוצים המחליפים של יונייטד בבה,מאקדה ואואן.
חבל שאין לו ממליץ מסוגו של קירוש.
יונייטד היתה רוכשת בכסף קטן שחקן סגל מצוין.

דורפן 6 בנובמבר 2010

בני – המדהים לא שפרגוסון לא רואה את זה. הוא הרי זקן וסנילי. יבשת שלמה צופה בשכטר ונותרת אדישה.

MarkoMarin 6 בנובמבר 2010

אני מסכים איתכם לגמרי , לא רק ששכטר צריך לעמוד בחוד של יונייטד גם גוטמן צריך להיות היורש של פרגסון.. הרי בשנה שעברה הוא לקח תארים יותר מפרגסון עם קבוצה יותר חלשה!

danny 6 בנובמבר 2010

Is this the new comedy club

דורפן 6 בנובמבר 2010

אמיר- עצם זה שהוא הודה מעיד שהוא לא מייחס לעניין משמעות. ואחרי צ'יצ'ריטו עקב מישהו שנשלח למקסיקו. קונים שחקנים על פי המלצות בעולמנו. וכן – ידעו על כריסטיאנו שנה קודם- קירוש ידע. אני לא חושב שצריכה להיות רבע בעיה לפעול על פי המלצות של קירוש.

חוץ מזה לפחות מבחינת מאמץ בבה התאמץ יותר מאוברטן. הוא לא נראה לי כל כך קיצוני וגם כשהגיע אמרו שהוא חלוץ. אבל בינתיים הוא שם גולים וגם היום כמעט הבקיע ודווקא הייתה לו פעולה התקפית אחת שאוברטן חירב כשלא מסר להרננדז.

להגביה הוא לא יודע. זה מוזר אבל כאילו הוא יותר מדי חזק ברגליים והכדור עף לו רחוק תמיד.

danny 6 בנובמבר 2010

Can you give him some time? I sure hope so

טל המנצ'סטרי(בישראל) 6 בנובמבר 2010

גארי נוויל בתחילת דרכו היה מגביה איום ונורא,
פיטר שמייכל לקח אותו אחרי האימונים בכדי שזה יאמן אותו,
ירוץ על הקו ויגביה לו כדורים בכדי שיוכל להתאמן על יציאות לגובה.
שמייכל התאמן,נוויל הפך להיות לאורך שנים אחד המגביהים הטובים ביונייטד.
יש לבבה מבנה גוף חזק,הוא מהיר,כוח פריצה כמו של ולנסיה,טכניקה לא רעה וגם לא מעט ליקויים,אבל,
לא פחות חשוב ואפילו יותר,הוא צעיר,בלי ניסיון,נזרק למים העמוקים היום ובגלל סגל פצוע וחולה,כל הגבהה היתה בלי רגש ועדיין,לא הפסיק לבוא ולבקש את הכדור ולנסות שוב ושוב,
עם זה אני יותר משקט ללכת למלחמה.
כי את עניין ההגבהות ועוד ניתן לשפר באימונים,את האופי הדרוש קשה הרבה יותר למצוא ולו יש את זה.
ביום רביעי במשחק החוץ בטורקיה הוא נתן פריצה מסחררת על הקו והוציא כדור רוחב נהדר לבארבטוב שלא ניצל זאת,
באותו היום היה אחד אחר,במשחק אחר,גארת' בייל שעשה כמה פריצות דומות והוציא כמה כדורי רוחב כאלה ומהם ידעו לעשות שערים,
גם את בייל קטלו לא פעם ולא פעמיים עד לא מזמן.
סבלנות זו לא מילה גסה וזה גם יכול לא להצליח,אבל אם לא מנסים,לא מהמרים,לא נותנים סיכוי,אי אפשר לדעת.

ארז (דא יונג) 6 בנובמבר 2010

כן, זו בהחלט שפת האם של מבקיע הגול (לפי השפה בה כתובים השמות)

הופ 6 בנובמבר 2010

תמיד כשאני רואה את פארק אני חושב על בניון. גם מבחינת הסיפור – כוכב ענק בארצו ושחקן טוב בפרמייר ליג. שניהם לפעמים מחליפים ולפעמים פותחים בהרכב. שניהם עובדים כל הזמן כי הם הפנימו שלא יוכלו להצליח על סמך הכישרון בלבד (בניגוד לברקוביץ' למשל). שניהם נותנים משחק מצוין אחת בכמה זמן, בד"כ נגד קבוצות חלשות. ולעיתים רחוקות הם מכניסים איזה שער קריטי במפעלים האירופיים.
את שניהם האוהדים מחבבים אבל הם בין הראשונים לספוג אש אם הקבוצה לא מצליחה (בגלל שהם זרים?). מיד אחר כך סביר שהם יתנו משחק טוב כדי להזכיר מה בכל זאת יש להם ברגליים.
חוץ מזה אני חושב שיש להם בערך אותו סגנון משחק (פארק רץ יותר – יש לו מן הסתם כושר טוב יותר, יוסי מעט יותר טוב מבחינת הדריבל).
השער של פארק היום אפילו הזכיר לי שער ספציפי של יוסי. הסיפור אחר (כאן זה מפגש צמרת חשוב, מול היריבה הגדולה, לקראת סוף הליגה) אבל המצב במשחק זהה לגמרי:
http://www.youtube.com/watch?v=r4SZJjXf0ho

דורפן 6 בנובמבר 2010

הופ – פארק הבקיע בחצי גמר הצ'מפיונס (גם בניון), הבקיע בשלושה מונדיאלים (מעטים עשו את זה בהיסטוריה)-. הוא גם היה בחצי גמר הצ'מפיונס עם איינדהובן, כשחקן מאד מרכזי.

שי 6 בנובמבר 2010

רונן, אתה לא מבין את המוטיבציה לראות שחקן ירוק מכניס כדור לרשת 48 שעות לפני…
חוצמזה שאני משוכנע שגם בניון יכול להבקיע בשלושה מונדיאלים, הבעיה רק שהוא לא מגיע אליהם

דורפן 6 בנובמבר 2010

אני משוכנע שאם היינו מגיעים לטורניר – בניון היה משחק מעולה בו ומבקיע. מאזן השערים שלו בנבחרת הוא לא פחות מנס. אין לו גוף, היריבה יודעת שרק הוא מסוכן ומתרכזת בו, והוא תמיד מוצא דרך להבקיע

הופ 6 בנובמבר 2010

מקבל. אבל זה לא עניין ההישגים או שהם באותה רמה. לא יודע, משהו באמביציה שלהם, ברעב שלהם למשחק, באיך שהם תמיד צריכים להוכיח את עצמם מחדש, משהו שם מרגיש לי מאוד דומה.

נינו 6 בנובמבר 2010

הארגריבס שחקן גמור. ממש. ככה נראה שחקן שגם אם הוא רוצה, הגוף שלו כבר לא יכול. לא סבלתי אותו בנבחרת אנגליה וגם לא בבאיירן. בעונה הראשונה ביונייטד הוא הפתיע אותי לטובה, בעיקר בהבנה הטקטית וביכולת החיפוי (למשל בגמר מול צ'לסי, כשכל הזמן סגר ימינה את האגף). אבל שחקן שמשחק 6 דקות בשנתיים (מאז ספטמבר 2008 שיחק דקה אחת כמחליף בסוף העונה שעברה ו-5 היום) הוא בדרך להיות שחקן עבר. עצוב עליו, כי רואים שהוא רוצה. עצוב גם על הקבוצה ששילמה עליו לפחות 17 מיליון פאונד לפי ההערכות, ומשלמת לו 70,000 פאונד לשבוע (הבנתי שהביטחו כיסה חלק מתקופת הפציעות אך לא את כולה). אם הוא יצליח איכשהו לתרום זו תהיה הפתעה עצומה ממש, כמו לחזור מהמתים – אחרי ניתוחים קשים בשתי הרלגיים וים של פציעות נללות (בגב, בירך וכו')

נינו 6 בנובמבר 2010

*בשתי הרגליים וים של פציעות נלוות (בגב, בירך וכו')

יואב 6 בנובמבר 2010

Park, Park, Wherever You May Be,
וכמו שאבי כתב-חייבים לאהוב אותו.
לפארק היה מונדיאל מצויין.אין לו שום בעיה עם אחריות,מאני טיים, מוסר עבודה.

גמל (סתם גמל) 6 בנובמבר 2010

רונן- מתי נקבל את תוצאות ההצבעה של הבלון ד'בלוג

דורפן 6 בנובמבר 2010

ההצבעה נסגרת עוד ארבעה ימים

קורא 6 בנובמבר 2010

אני לא מאשים את בבה, הוא שחקן רחבה שהוצב באגף, והוא לא יודע להרים. זה לא התפקוד שלו וכשהוא יחזור למקומו, עם חזרתם של הפצועים, הכל יהיה בסדר.

אביעד 6 בנובמבר 2010

אני דווקא חושב שקיצוני זה התפקיד שמייעדים לו ביונייטד…

יספר אולסן 6 בנובמבר 2010

אירוניה נהדרת. בדיוק ביום שבו רונן כותב על חד פעמיותו של פרגוסון – טקסט יפהפה בפני עצמו – באים הספקנים ששוב מבקרים ומנסים לתקן את התנהלותו. דווקא היום התגלמה רוחו של פרגוסון עם תרומה אדירה של פארק ואושיי, שני "שחקנים של מאמן" בלי טיפת גלאם, והשיפור בכושרו של אברה שהתרחש עם הצבתו בכנף שמאל לפני שבועיים ונמשך מאז. והכי חשוב – האופי חוזר.

אביאל 7 בנובמבר 2010

יספר אולסן – יונייטד, להזכירך שיחקה נגד וולבס בבית, היתה תצוגה מבישה של יונייטד, ברור שזה בריא בכדורגל לראות את חצי הכוס המלאה, אבל זה כבר מוגזם, תחתוך את הגול והיה כאן בלאגן גדול, אז אפשר להיות אופטימיים אבל לא צריך להגזים.

יספר אולסן 7 בנובמבר 2010

טל ורונן ענו יותר טוב, אבל אני אנסה לתת לך עוד סיבה מדוע אני מרוצה. לפני שלושה שבועות יונייטד שיחקה לפרקים כדורגל נהדר מול ווסט ברומיץ' ויצאה עם נקודה בלבד. זה קרה לה עוד כמה פעמים העונה. כולם, כולל פרגוסון, דיברו על היעדר קילר אינסטינקט וכושר ההרתעה. אז הנה, ניצחון שלישי רצוף בליגה ושישי או שביעי בכלל, כולל גולים בדקות המכריעות, זמן הקסם של יונייטד, וחזרה לאופי שלא מוותר, גם כשהשחקן המרכזי בקושי שיחק העונה, כל הסגל עם שפעת ועל המגרש נמצאים מחליפים ושחקנים אפורים. ואני אחזור על עוד קליאה – הליגה האנגלית השנה תחרותית וקשה יותר מבשנים קודמות. גם אם צ'לסי וארסנל נותנות פה ושם הצגות, שום דבר אינו צפוי וכל קבוצה יכולה לתת פייט לכל קבוצה. וולבס אתמול נלחמו ושיחקו מול הרכב טלאים וירדו מנוצחים בזכות הווינריות שחזרה. בשבילי, לפחות לבינתיים, זה מספיק.

שודד 7 בנובמבר 2010

רונן, תודה על הלינק… איזה גול!

jo 7 בנובמבר 2010

about bebe- he just cant decide if he wants to kick or pass once he gets that well be more than fine

טל המנצ'סטרי 7 בנובמבר 2010

אביאל,

מה היה מביש בתצוגה של יונייטד?
מותר לשחק חלש אתה יודע,בטח כשהקבוצה סובלת ממכת פציעות ומחלה של שחקני מפתח מה שגרם לחוסר איזון(אושיי בקישור לצד פלטצר) בקבוצה וכשחלק מהשחקנים ששיחקו,במיוחד בחלק ההתקפי הם עדיין בוסר ובקושי שיחקו האחד עם השני ובכלל,אוברטן שהוא קיצוני שיחק בעמדה אחרת והרננדז פתאום כחלוץ בודד.
אז זה הלך קשה ולא נאה לעין,
אבל מביש?הם לא רצו,התאמצו?ירדו לגלי'צים?וניצחנו בסופו של דבר מ 2 שערים של כדורגל מצויין?
אגב,וולבס ניצחה שבוע שעבר את מנצ'סטר סיטי,לפני כן הוציאה את המיץ לצ'לסי בברידג' ותוצאת תיקו שם לא היתה מקפחת אף קבוצה וגם בגביע הליגה נגד יונייטד ידעה לבוא לשחק כדורגל וכדורגל טוב וכמעט להפתיע,
אז אומנם וולבס אבל לא השם משחק תפקיד את היכולת וגם אתמול הם שיחקו כדורגל טוב והגנו בצורה מעולה.

דורפן 7 בנובמבר 2010

אביאל – זה נכון. העובדות הן כאלו. קבוצה מלאה חולים. שניים שיחקו עם שפעת. הארגריבס נפצע והתאמצו. וזו ליגה אנגלית המשחק הוא תמיד מאמץ פיזי.

דודו 7 בנובמבר 2010

הארגריבס גמור. כנראה קרע את הרצועות בברך. כואב לי עליו מאחר ואני לא מאחל לאף שחקן להיפצע, גם כאלו שאני לא אוהב.
ללא קשר, תמיד חשבתי שהוא מאוד מאוד אובר-רייטד.

יוסי מזרחי 7 בנובמבר 2010

אחרי סערת הרוחות:
את בבה נוכל למדוד ולכמת, לקראת סוף העונה ובעונה הבאה. הוא עדיין לא בשל ואפשר להבין את זה, וכנראה לא היה משחק בקצב הזה, אלמלא הפציעות,המחלות ונסיון העריקה.
להזכירכם, ארסנל ניצחה את וולבס בשבוע שעבר בדקות הסיום, במשחק ביתי עם הרכב מלא-זה שהיא נעזרת בו העונה-,ואנחנו,במשחק לא טוב, עם הרכב טלאים כך שצריך לראות בזמן הזה ובתנאים שנוצרו, תוצאה טובה וזהו.
את דעתי על פארק הבעתי מספר פעמים, אבל אני רוצה לחזור על הצדדים הטובים שהיו כלולים בה: מחויבות מלאה, השקעה מירבית ואלה באו היום על שכרם.

Comments closed