נימפו-סקורר. פסיכו-גולר

אני מתאמץ להמציא דימויים חדשים

אפשר לפרק את רונאלדו לכל עניין לחוד – המיקום, הניתור, הכושר המטורף. למעשה אני די בטוח שהקבוצה הטקטית ביותר באירופה עשתה זאת. אבל בסופו של דבר אתם רואים את השחקן הרעב ביותר בעידן בו כל הכדורגל בטלוויזיה. בגיל 34 רוב גדולי המשחק מקרינים מאישיותם, תורמים מנסיונם. והוא, כמעט באינפנטיליות, נותר חזיר לשערים גדולים. 

נימפו-סקורר. פסיכו-גולר. השפה שלנו צריכה שמות תואר חדשים.  

תינוקות באזבי -57- הפסד ליגה ראשון לסולשיאר
ההיבריס, הלוזר, הווינר

98 Comments

קלבדוס 13 במרץ 2019

איך כתבו בילקוט הכזבים?

"'שמע, עופר זה רץ – דבר כזה עוד לא ראיתי. הרגליים שלו כמעט לא נוגעות באדמה. יש לו שוונג עצום ונשימה אדירה. בקושי השגתי אותו".

אז מסי.

dk 13 במרץ 2019

לא תמיד צריך להשוות… שניהם גדולים, כל אחד בתכונותיו שלו, ההשוואה בניהם בעיקר מקטינה את המשווים.

אסף כלשהו 13 במרץ 2019

אם בפוסט שעוסק ברונלדו בלבד ואין בו בדל השוואה למסי או אפילו הצהרה שכ"ר הוא הטוב בעולם אתה בוחר לפרסם תגובה שעוסקת במסי זה אומר שאתה קצת מריר ובעיקר זה מראה שאתה בעצמך לא בטוח שמסי באמת טוב יותר…

חז 13 במרץ 2019

הוא שחקן הקלאץ' הכי גדול שידע המשחק. היכולת שלו לקחת קבוצה על הגב היא הזויה.

פיש אנד צ'יפס 13 במרץ 2019

אכן כן ללא ספק מסי הטוב ביותר בהיסטוריה של המשחק

רומן 13 במרץ 2019

תחזור אליי כשמסי יהיה מסוגל לתת את הגולים שכרישטיאנו נתן היום

Jhkj 13 במרץ 2019

כלומר בגמר ליגת האלופות 2009 מול רונאלדו?

אבי 13 במרץ 2019

נו, ו-? מסי מסוגל לתת המון גולים שרונאלדו לא מסוגל.

מסי הוא שחקן גדול יותר וטוב יותר בכל קנה מידה וזה לא ייאמן שזה בכלל דיון. יכולת שיא יותר גבוהה, המשכיות יותר שנים, תרומה לקבוצה מסביבו, מה שתרצה. וזה בסדר גמור, בד"כ אכן לא זוכרים את מספר 2 אבל את רונאלדו יזכרו גם יזכרו.

מבחינת כדורגל כבר לפחות איזה ארבע שנים הוא לא שחקן כזה טוב אבל מוציא תפוקה וגולים מכריעים בכמויות שזה לא להאמין. אתה רואה שחקנים קורסים תחת הציפיות של תג המחיר שמצמידים עליהם, ועליו יש 0 השפעה. ניגש לבעוט את הפנדל הזה כאילו זה משחק בשכונה עם החברים.

קלבדוס 13 במרץ 2019

אתה צודק, אין שום דיון.
ההגדרה לטרוליזם היא עצם העלאת השאלה המעליבה, "רונאלדו או מסי".
רק לך תשכנע את הקואליציה, שמורכבת עכשיו מאוהדי מנצ'סטר יונייטד + ריאל מדריד + יובנטוס. חתיכת צבא.

אמיתי 13 במרץ 2019

תגיד. איך חשבת על סלוגן הבחירות המבריק "זה ביבי או טיבי"?

גיללתר 13 במרץ 2019

"ההגדרה לטרוליזם היא עצם העלאת השאלה המעליבה" – אמר הבחור הראשון שהגיב לפוסט על רונאלדו עם משהו על מסי

יעקב נקש 13 במרץ 2019

אין דיון כי זה בלוג על רונאלדו, אתה הופך את זה לדיון ברמה של one… לא מבין את הסיבה לדחוף פה את מסי, לא היה פסיק של השוואה בפוסט…

גיא 13 במרץ 2019

אני גם חושב שמסי טוב יותר, אבל זה בהחלט שווה דיון.

לכתוב שאתה לא מאמין שזה בכלל דיון זה סתם זלזול ברונאלדו. גם אם מסי טוב יותר, הוא ורונאלדו לגמרי באותה ספירה, ודיון לגביהם הוא לגיטימי לגמרי.

חז 13 במרץ 2019

איך עוד פעם נכנס הדיון המשעמם הזה?
כולה אמרתי שהוא שחקן הקלאץ' הכי גדול שהיה.

מספיק לדחוף את מסי לכל מקום.

אני לא יודע להכריע בשאלה הזו וממש גם לא לחוץ לי לעשות את זה.

ק. 13 במרץ 2019

רומן, מסכים איתך שאין למסי סיכוי עם ה-1.69 וללא ניתור על לנגוח על חואנפראן. ישר חשבתי על זה שרונאלדו כבש

Jhkj 13 במרץ 2019

לא חושב שזה עניין לסחוב על הגב, שאר הקבוצה הייתה מצוינת, ומה שעשה במשחק ברובו הוא להבקיע אבל להבקיע זה חשוב והוא עושה את זה כל כך טוב ועם ווינריות בטונות. בית ספר לחלוצי מטרה

פיש אנד צ'יפס 13 במרץ 2019

אתלטיקו החזירה לעצמה את רוח הלוזריות מעידן לפני סימאונה,הסטטיסטיקה שלהם במשחק הזה הייתה מביכה, בעיטה אחת למסגרת ללא קרנות,בקושי קיבלו צהובים,אולי הם באו שאננים,אחרת אין הסבר לתצוגה כזאת,שהם שניים לכל כדור. לא יודע מה יותר מביך,ההפסד ליובנטוס, או 7-0 של סיטי על שאלקה.
מצד שני גם הגלגולים של קייליני כאילו הוא נפגע אחרי שהוא מתקל שחקן,גם כן מביך

צור שפי 13 במרץ 2019

צודק, כאוהד אתלטיקו זה היה ערב קשה. הרכות המנטלית של מוראטה הדביקה את כל הקבוצה. נצחון הכי מוצדק שבעולם של יובה.

טל המנצ'סטרי 13 במרץ 2019

אריה, אריה, הוא לא יגמור אף פעם.

רובי פאולר 13 במרץ 2019

נו מה…
ענק, הרגת אותי :-)

ארז 13 במרץ 2019

גדול טל.
רונאלדו שבר לבן שלי את הלב. המסכן תכנן לשבור תכנית חיסכון משפחתית כדי לראות גמר צ'מפיונס ביתי השנה. ממש מירר בבכי, אבל לפני שאיבד את זה הסכים איתי שהקבוצה שלו פשוט לא הופיעה. היה ברור ואמרתי לו לפני המשחק שאם לא יבקיעו לא יעלו.
ליד אמא שלו אסור לקלל, אבל אצל אבא יש עמימות. אז הוא חילק אתמול "בן זונה" על ימין ועל שמאל, בעיקר לקוראה וחואנפראן. לא יודע אם הוא שם לב אבל רק רונאלדו זכה ל"בן של זונה". שזה אומר שיש לו הבנה עמוקה של המשחק :)

יואב 13 במרץ 2019

גאון המינימליזם. רק פעולות מכריעות. לא כופה כלום- המשחק בא אליו. דריבלים זה לחלשים(:

ק. 13 במרץ 2019

מינימליזם שבא עם המון תנועה בלי כדור וחוש מיקום נדיר. בשני הפרמטרים האלה הוא הטוב בהיסטוריה ממה שראיתי (לא ראיתי את גרד מילר), ואני לא חושב שהוא הטוב בדורו

אמיתי 13 במרץ 2019

תודה על ההבהרה בסוף. לרגע חששתי

ק. 13 במרץ 2019

שמח שהפגתי את החשש שלך (שאני עושה קמפיין שלם לעליונותו).
זאת באמת דעתי, גם מה שכתבתי בהתחלה

אמיתי 13 במרץ 2019

חששתי למעמדך בצבא האמת של מסי. מבין שהקידום בדרך. עלה והצלח וויסקה משו

ק. 13 במרץ 2019

whatever

Jhkj 13 במרץ 2019

מבחינת מיקום אני בהחלט מסכים, מבחינת תנועה בלי כדור זה דווקא משהו שלא תמיד איפיין את רונאלדו לדעתי, כשבצעירותו הוא היה עם הדכור הרבה יותר ברגליים שלו

ניינר / ווריור 13 במרץ 2019

ההופעה או אי ההופעה של אתלטי היא עלבון למשחק ולמפעל. טוב שעפו ועל הדרך קיבלו שיעור בוינריות. רק לראות מה קרה לריאל אחרי העזיבה של רונלדו מדגישה עוד יותר באיזה פנומן מדובר

אבו צ'יצ'ריטה 13 במרץ 2019

שנאמר – אין מלים

רומן 13 במרץ 2019

א.רגע יש באמת מישהו שהיה לו ספק שכרישטיאנו הולך לתת 3 גולים היום?
ב. אני אומר את זה כבר הרבה זמן, אלגרי זה הטקטיקן הגדול ביותר שאני זוכר, פשוט גאון

Matipool 13 במרץ 2019

א. אני. אגב – אם לא הטמטום של קוריאה, המשחק הולך להארכה ואז אין שלישייה לרונאלדו (לפחות לא ב-90 דקות).
ב. בגלל שהוא כזה טקטיקן גדול האוהדים של יובה לא סובלים אותו? (מקור קריאה – דור הופמן, ישראל היום, גיליון אתמול).

שלמה 13 במרץ 2019

האם יהיה פעם שחקן ברמתו ביונייטד ?
לא!
יונייטד הנוכחית קטנה על שחקני ענק.

דורפן 13 במרץ 2019

היכולת שלך לחזות את העתיד מדהימה. כל הכבוד

חיים 13 במרץ 2019

שלא לדבר על היכולת שלו לנתח את העבר "החורבן שהמיט פרגוסון".

שלמה 13 במרץ 2019

כוונתי הייתה לעידן הגלייזרים, וודורד,
לאור הניהול הנוכחי אני מטיל ספק,
האם נראה באופק יורש לרונאלדו
כיום בעולם ?
אולי רק אמבפה
זהו שחקן כמו מסי של פעם בדור.

Matipool 13 במרץ 2019

שמעתי שקוטיניו בדרך אליכם.. (-:

שלמה 13 במרץ 2019

קוטיניו משחק על המשבצת
של פוגבה,
זו רק אחת הספקולציות לקיץ.

רמי 13 במרץ 2019

כל המשחק חיפשתי את גריזמן, אני מחבב אותו, לפני כמה חודשים הוא חשב שמגיע לו הבלון דור. כאן רואים את ההבדל בין וורלד קלאס, לשחקן טוב מאוד אבל כנראה לא רעב או שמח במיוחד באטלנטי קו. רונאלדו לדעתי עבר את מסי, אולי אפילו היום במשחק. שחקן זה לא רק טכניקה, דריבל, סאיסטים, ראית משחק, וגולים, זה האופי שלך על המגרש ומחוץ. רונלדו מראה באופן עקבי מי ווינר אמיתי. זה אחד שאפשר לקחת ממנו דוגמא, לומר לבן, רונאלדו כישרוני אש אבל הוא גם מתאמן יותר מכל אחד אחר. גם אהבתי את התנועה שעשה כתשובה לסימאומה. * אוהד שרוף של יונייטד, אבל גם ריאל ויוונטוס.

בנסון "בשורות רעות" 13 במרץ 2019

שילוב מנצח של שאפתנות, אתלטיות, כישרון, עבודה קשה, תחרותיות ג'ורדנית\בראיינטית ועוד שפע תכונות.
עצום.

no propaganda 13 במרץ 2019

בראיינטיות זה בגלל החשד לאונס?

בנסון "בשורות רעות" 13 במרץ 2019

לא.

אמיתי 13 במרץ 2019

אני מציע את שם התואר ארכי-כובש. אבל לדבר על השערים שלו זה האובייס..
במנהרה לפני המחצית השנייה היה אפשר לקבל הצצה למה זה אומר להיות ווינר בקבוצה(!). ומנהיג. עבר אחד אחד והדליק אותם. זה בקטוגריית משפרי ביצועים זה.
איזו הופעה פסיכופטית. ענק

קורא 13 במרץ 2019

צריך לזכור שרונאלדו מראה יכולת כבר בקבוצת על שלישית ברצף, עוד נרודה לזכותו.

רומן 13 במרץ 2019

כל מי שאומר שזה טרוליזם להשוות את רונאלדו למסי, שישאל את עצמו את מי מהם הוא מעדיף על המגרש בדקה 80 כשהקבוצה שלו חייבת גול והחיים שלו תלויים בזה.

דור 13 במרץ 2019

אולי תשחרר? מה מסי עכשיו מה

דני |(כנראה השני) 13 במרץ 2019

מסי קללללל

אורן השני 13 במרץ 2019

באותה מידה אפשר לשאול האם אתה מעדיף להגיע לדקה ה80 ביתרון עם מסי או בשיוויון עם רונאלדו. אתה דמגוג שאין דברים כאלה

רומן 13 במרץ 2019

אפשר לשאול הרבה שאלות, מה התשובה לשאלה שלי?
אני אגיד לך את מי אתה תעדיף, את רונאלדו, כולם יעדיפו את רונאלדו.
את מסי ראינו עשרות פעמים במצבי לחץ עושה אחד מה 2.
א. נעלם.
ב. יורד אחורה לקבל כדורים ולעשות ראש בקיר בתוך חומה של שחקנים.
כרישטיאנו לא כופה, הוא בא לקבל ואז משחרר בנגיעה, בא לקבל שוב עוד נגיעה, ואז הוא חושב (לא יודע אם זה אינסטינקט או מחשבה) אבל הוא נעלם מהפריים, מתכונן, ואז כמו חיית טרף כמו באגירה , הוא פתאום צץ ברחבה עם יציאה מהמקום של ספרינטר ג'מאייקני, ובנגיעה חדה גאונית מדויקת מושלמת שם את הכדור ברשת.
כל גול שלו זה כמו משפט קצר בספר גאוני שנשאר איתך שנים, אומנות המינימלזים, כמו שאמרו לפני.
לא היה גולר כזה בכדורגל, כמו מירו קלוזה או אינזאגי רק בחזקת 100.
ואל תשכח שכשהוא רוצה, הוא יכול ללכת לאגף וללהטת שם, להעביר שחקנים על מהירות, על המקום, מה שבא לך..
אני זוכר אותו כמובן עוד מימי מאניו, שהוא היה לוקח כדור באמצע ועושה דריבלים לא מהעולם הזה, עם הטעיות גוף, שליטה מוחלטת במהירות עם הכדור. אין לי ספק שהוא עדיין יכול, מדי פעם הוא גם דופק גול כזה, זוכר את הגולאסו מול רומא במדי ריאל? אבל הוא לא צריך, כי התפקיד שלו היום זה לתת גולים, שמאל, ימין, ראש, מספרת מסחררת יו ניים איט.
כבודו של מסי במקומו מונח, אבל כשאתה רוצה לנצח משחק אתה לוקח את כרישטיאנו, סליחה על הדמגוגיה

Jhkj 13 במרץ 2019

דוגמה הכי פשוטה לזה שאתה מדב רשטויות, אם מסי לא מופיע ברגע האמת ורונאלדו כן, למה במפגשים פנימיים בין השניים, המשחק הגדול בפלאנטה, מסי מוביל בכל נתון אפשרי?

רומן 13 במרץ 2019

יכול להיות שמסי פשוט שיחק בקבוצה טובה יותר?

Jhkj 13 במרץ 2019

מסי לא רק ניצח יותר, אלא גם כבש יותר, בישל יותר, שם יותר גולים מכריעים, ברגע האמת מסי מופיע ורונאלדו לא, דרך אגב בריאל שיחקו שחקנים באותו זמן ששיחקו יותר טוב מרונאלדו, בייל שם גול כל משחק והופיע לקלאסיקו שנה שעברה, רונאלדו לא היה. דרך אגב, כשמודריץ, קרוס, ראמוס, בייל/די מאריה קאסמירו איסקו, אסנסיו מרסלו, קראבחל וגדולי השוערים אצלך בקבוצה, אם אתה לא מופיע למשחק תבוא רק לעצמך בטענוץ

עירן 15 במרץ 2019

נהדר, רומן. תיאור אדיר

אבי אש תנור 13 במרץ 2019

בדקה ה80 כשאתה חייב גול זה רק ה"הרוצח בעל פני התינוק" שמאמן עכשיו את מנצ'סטר..

אחד 13 במרץ 2019

לא ידעתי שלגווארדיולה יש פני תינוק

ק. 13 במרץ 2019

גולים של תשוקה רעב, תחרותיות ווינריות. גם הגול שנפסל נבע מאותו הדבר.
מופיע להמון משחקים גדולים, כמו גם חלק שלא מופיע בכלל (3 מ4 גמרי צ'מפיונס למשל).
אי הופעה נדירה ולא אופיינית של אתלטיקו . יובה לקחו אותם גם בפרמטר הפיזיות וכדורי ה50-50.
לא צריך להכניס לדיונים אחרים. מספר 2 של דורו בפער

דורפן 13 במרץ 2019

היה בשישה גמרי צ׳מפיונס

ק. 13 במרץ 2019

יודע… התכוונתי האחרונים בריאל שהעניקו לו את כל התהילה וכדורי הזהב.
ביונייטד היה מעולה וכבש ב-2008, וב-2009 הועלם עם כל הקבוצה (לא באשמתו כמובן)

אבי 13 במרץ 2019

היה מצויין בגמר נגד יובה, גם מעבר לגולים

ק. 13 במרץ 2019

זה היחידי מתוך ה-4 בריאל שהיה מצוין. בשאר השלושה חלש מאוד (במקרה הזה לא היה אמצע)

Jhkj 13 במרץ 2019

למי רונאלדו הפסיד בגמר השישי? למסי

אריק האדום 13 במרץ 2019

על הגולים שלו בג'ארבג' טיים… סתם שחקן.
(;

אריק האדום 13 במרץ 2019

על=כל

אורן השני 13 במרץ 2019

אני יודע שזה לא הפוסט וקצת מעייף אחרי שבוע שעבר, אבל איך זה פנדל ששחקן נתקע לעצמו ברגל ונופל?
ואני שואל את זה בתור אוהד יובנטוס

ק. 13 במרץ 2019

הייתה דחיפה עם היד בגב, פנדל מוצדק.
(ולא רק כי הציל אותנו מהארכה…)

אורן השני 13 במרץ 2019

לדעתי מקסימום לטיפה לא מורגשת שקורית 10 פעמים במשחק. הנפילה הייתה מהרגליים שהסתבכו להן

פרילי 13 במרץ 2019

היה פה סוג של מזל ליובה בשילוב עם טיפשות, כמעט באותו הזמן שהוא נתקע לו ברגל מאחור הוא גם דחף אותו, אין פה שאלה בכלל בניגוד לשבוע שעבר.

אורן השני 13 במרץ 2019

המזל הוא שבדיוק ברגע שברנרדסקי נתקע לעצמו ברגליים (רואים את זה בבירור בהילוכים החוזרים) המגן שם עליו את היד ונראה כאילו גרם לו לנפילה שלמעשה היא מהרגליים שהסתבכו לתוקף בלבד.

איתמר 13 במרץ 2019

אם מסי היה יוצא מאזור הנוחות שבו הוא נמצא בברצלונה, האם היינו מקבלים את אותו שחקן על גם בקבוצה אחרת – אנגלית, איטלקית או גרמנית?
לעולם לא נדע (אם כי יתכן שמסי של נבחרת ארגנטינה רומז לנו משהו).
על רונאלדו אנחנו כבר יודעים.

אופיר ממן 13 במרץ 2019

סלח לי אבל זה כל-כך יומרני לטעון את זה על שחקן שהלך ליובה. אני לא מפחית מהשגיו של רונאלדו כן? אבל יש לי הרושם שדווקא הטיעון הזה מפחית.

אורן השני 13 במרץ 2019

אני חושב שדי ברור ששניהם שחקני על בכל קבוצה בה ישחקו, מה ההבדל בין בארסה עם מסי ושאר השחקנים מתחלפים לבין יונייטד, ריאל ויובה? שאצל מסי החולצה תמיד באותו צבע?
גם לא צריך לדחוף את מסי לכל דיון על רונאלדו ולהפך אבל זה כנראה בלתי נשלט.

אוהד המקורי 13 במרץ 2019

וואו.
התגובה הכי מדויקת שקראתי מזה זמן רב

אופיר ממן 13 במרץ 2019

הצגה.
המפעל הזה רשום על שמו.
ואם יש לו מזל עם פנדלים מטופשים (קוריאה) או שנויים במחלוקת, אז המזל הזה לגמרי מגיע לו.

איברה 13 במרץ 2019

בשולי הדברים…
נימפו-סקורר. פסיכו-גולר, הם בשפה אחרת מעברית, ארכי-כובש שהוצע כאן כבר מתכתב עם עברית :)
מעניין שעברית מודרנית חלשה מאוד בסופרלטיבים, ואני חושב את זה לזכותה…

אסף כלשהו 13 במרץ 2019

כובש אלוהי
בעל סיומת המחץ
טועם/מרגיש/מריח/מסניף (עבור הפחות טהרנים) שערים
טורף רחבות
עוכר שוערים
אמן ההכרעות
מוציא לפועל-על
מבקיע רב-מג

Matipool 13 במרץ 2019

מסניף שערים זה אך ורק רובי פאולר.

אסף כלשהו 13 במרץ 2019

חחחח עליו חשבתי תכלס… אבל גם אלוהי זה שלו!
בכלל רובי פאולר לבלבלב אליל נעוריי. זה בכלל היה הניק שלי בפורומים אחרים אבל יש כאן רובי פאולר אחר ומוצלח אז אני משאיר לו את הכבוד

Matipool 13 במרץ 2019

אתה לא יודע כמה הוא מוצלח.. רופא מומחה בתחילת דרכו באחד המקצועות הקשים ביותר שיש לרפואה להציע.
אני גדלתי בין השאר על איאן ראש שבעיני תמיד יהיה ההגדרה במילון ל"גולר".

איאן ראש 14 במרץ 2019

גם אני :)

דני |(כנראה השני) 13 במרץ 2019

רונאלדו זה סתם ילד עם בעיות שלא לוקח ריטלין, פעם היו קוראים לו מופרע היום יש לזה שם קליני osg- obsesive compolsive goller

איברה 13 במרץ 2019

נהדר

ארז 13 במרץ 2019

מעולה.
לגרד מולר קראו "מפציץ האומה" או איזה שם אחר שבגרמנית נשמע טוב/מפחיד יותר.
אני מת שיהיה פעם חלוץ פסיכי בסדר גודל עולמי שייצא מהארון קבל עם ועולם, יהיה אויבם המר ביותר של השוערים וההומופובים ויזכה לכינוי אנולה גיי.

פאןפאן 13 במרץ 2019

הופעה מצמררת שרק מחזקת את המיתוס של האגדה הזו שמככבת מול עיננו כבר עשור שני.
איזה אמביציה פסיכית.
כשהבן ביציע דמע מביצועיו אני נמסתי לחלוטין. אשרינו שזכינו
יאללה ליברפול :-)

חז 13 במרץ 2019

איך עוד פעם נכנס הדיון המשעמם הזה?
כולה אמרתי שהוא שחקן הקלאץ' הכי גדול שהיה.

מספיק לדחוף את מסי לכל מקום.

אני לא יודע להכריע בשאלה הזו וממש גם לא לחוץ לי לעשות את זה.

היסטוריון של ספורט 13 במרץ 2019

פעם לפני כ 6 שנים טענתי כאן שהוא לא שחקן של משחקים גדולים ….
אחת השטויות הגדולות שאי פעם כתבתי .
אולי הגדולה שבהם .

באמת הווינר האולטימטיבי לא רק בספורט אלא בהכל.

דני |(כנראה השני) 13 במרץ 2019

יאללא, נסכם. לכבודך רומן-
רונאלדו הוא הגדול מכולם, הדבר האמיתי, החד ביותר, שחקן על מושלם מהסוג שמעולם לא נראה כאן ובלי ספק גדול שחקני דורו ומועמד רציני לגדול השחקנים מאז ומעולם. אני לא ציני ואני באמת חושב את זה.

(מלבד שני מילים: 'למעט מסי')

אחד 13 במרץ 2019

הנה שם תואר שהצלחתי לחשוב עליו, ישן דווקא:
עבריין מין(לכאורה)

אוהד המקורי 13 במרץ 2019

מסע הכיבושים שלו באירופה בשנים האחרונות באמת מפעים.
ראיתי את המשחק בבר שכונתי עם 2 חברים שפחות מעניין אותם כדורגל.הייתי לגמרי בעד אתלטיקו. 3 פעמים צעקתי וקיללתי. 3 פעמים רונאלדו שם גול.
באמת אחד הגדולים

**ואחרי הכל עדיין אתלטיקו צריכה שער והיא עולה ולכן לא מבין את מופע האימים שהם הציגו כקבוצה (איפה אתלטיקו הלוחמת של לפני ממש קצת זמן?)

מיקי ג' 13 במרץ 2019

רונאלדו שיחק בקבוצות שנמצאות במקום השני (מנצ') והשלישי (ריאל) ברשימת הזוועות ממש גועל נפש המכובדת שלי. גם אותו אף פעם לא אהבתי. אבל אני מסתובב לי בין מכשירי טלווזייה כבר בערך 35 שנה, כך שממקום של מומחה אני יכול לומר – לא היה סקורר כמוהו בזמני. הוא בעיני השחקן השני הגדול ביותר בהיסטוריה המוכרת לי, אחרי מרדונה.

זולה 13 במרץ 2019

נכון להיום לרונאלדו ומסי יש אותו מספר שערים בדיוק בכל הקריירה (597).

שחר התל אביבי 13 במרץ 2019

אני בכלל לא אוהד רונאלדו, ריאל או יובנטוס, אבל זה באמת מדהים.
הבן אדם בקבוצת על שלישית, שיטה חדשה, בן 34, לא כזה אהוד על האוהדים, עם האשמות באונס שיצאו לאור דווקא ברגע שעזב את ריאל מדריד, בפיגור 2-0 מול קבוצת הגנה מהטובות ביבשת…ומבקיע שלושער. מזכיר באופי את מיקי ברקוביץ' אם תרצו.
מדהים איך יצא הבלון מהמועדון של פרז, העיקר שנתנו את הבלון דאור למודריץ', שחקן השנה בעולם

סולי 13 במרץ 2019

אולי עוד משהו שאנחנו צריכים לזקוף לזכותו זה יכולת הבחירה שלו מחוץ למגרש – ואני מתכוון על בחירת הקבוצות שלו והתזמון שלהם. בגילו, ללכת לליגה "קלה" יותר כביכול כאשר המאבק על האליפות לא תלוי בו (יובה לוקחת אליפות באיטליה בלעדיו כבר שנים אחורה…) ושהוא אמור להביא לה את יוקרת ליגת האלופות- המפעל בו הוא מצטיין יותר מכל, שהעיקר בו הוא היכולת של הקבוצות והשחקנים להביא את עצמם לשיא היכולת ברגעים הנכונים ובמשחקים נתונים.
זאת במיוחד לאור הדיונים בימים האחרונים על הבחירה שעשה לברון (לפחות במעמד של רונאלדו בענף שלו..) בבחירת הקבוצה שאליה הלך בקיץ האחרון…

שחר התל אביבי 13 במרץ 2019

השוואה מעניינת,
לברון הוא טיפוס שמחפש אתגרים. היה יכול עשות לעצמו חיים קלים אם היה עובר לפילדלפיה או לקליפרס או לעוד כמה קבוצות שרצו אותו. הלך ללייקרס להתחיל הכל מאפס. נראה מה יצא מזה בשנים הבאות, גמר? אליפות? או לעבור את קארים הקלעי הגדול בהסטוריה

סולי 13 במרץ 2019

דווקא לא בטוח שזאת הייתה הסיבה, או לא הסיבה היחידה והעיקרית – גם לפי מה שהוא אמר בעבר, אגב.
הבחירה שלו בלייקרס נבעה גם משיקולים עסקיים והמקום שאותו הוא רואה בהווה ובעתיד כמרכז חייו בתחומים שונים ולאו דווקא מבחינת המשחק עצמו (בין היתר למשל, הבנים שלו משחקים שם במקומות שלדעתו יכולים לתרום לקריירה העתידית שלהם..).
תיהיה בטוח שללכת לקליפרס לא הייתה החלטה "קלה" בשבילו – כל צעד שלו היו שופטים בצורה כזו או אחרת, השאלה היא מה באמת היה שיקול העיקרי בבחירה שלו והזמן יגיד האם הוא החליט נכון או לא. נכון להיום, אם מסתכלים בנק' הזמן הזו מבחינת כדורסל נטו – זה לא נראה כל כך טוב אבל הזמן יגיד.

יואב 13 במרץ 2019

הרבה יותר ג'ורדני. סט תכונות חדש באמצע קאריירה.

קובי היה גאה 13 במרץ 2019

מה עם-
נימפו-אונס
פסיכו-מטרידו
ארכי-לכאורה
לא-יהיה-כלום-כי-אין-כלום

אליובל 13 במרץ 2019

ראיתי פעם דיון על רונאלדו, שבו מסי לא הוזכר.

דוד 14 במרץ 2019

מצטרף לאתגר הכינויים:
"המסמר"

Comments closed