הלייקרס לא בשלב הבא

החלק של מג׳יק

הליייקרס לא בפלייאוף ובלברון עוד אעסוק. הוא אמר היום ״הפלייאוף לעולם לא מובטח״ והוא צודק. כל הישגי הכדורסל העצומים שהוא רשם לא היו טריוויאלים. אבל הסיפור הזה יהיה חלק מהמורשת שלו. תשכחו מהאפשרות שלא. הקריאות ״ברוך הבא למערב״ יישמעו – אם לא ישתיק אותם. אבל ההשפעה על המורשת כוללת אפשרות של קרש קפיצה לקאמבק הירואי. מדובר אחרי הכל בלברון.

הסיפור שיסופר פחות הוא הסיפור של מג׳יק. לא כל גאון במגרש הוא גאון בניהול – אבל העניין הוא שבעסקים מג׳יק הוא גם סוג של גאון. מה יכול היה מושלם יותר? גאון במגרש ואיש עסקים מעולה ניגש לניהול כדורסל? פרוסת עוגה. 

לא ממש.

הכדורסל עשה קפיצה מקצועית. הדראפט בימי מג׳יק היה פשוט. כל השחקנים הטובים היו אמריקאים והם שיחקו זה כנגד זה ארבע שנים בקולג׳. עכשיו אתה צריך להעריך אותם על פי מידע מוגבל מאד ולהשוות לעולם כולו. הניהול של הלייקרס הוא עצל. הבחירה בלונזו בול היא עצלה. אבא של שחקן כדורסל בינוני מכר לוקש. העובדה שהוא מלוס אנג׳לס היא די סמלית. שדה הראיה של הלייקרס מוגבל. 

הדראפט הפך למדע וגם המסחר רציני יותר. ״אנחנו הלייקרס״ או ״מזג האוויר בקליפורניה״  ״מג׳יק ולברון״ לא מביאים לך עסקאות. בייאושם הם פנו למנהג הנפסד של הטנקינג. 

*

ההימור שלי הוא שלברון יעשה מאמץ עצום, במגרש ובשינוי קווי הפעולה מחוץ למגרש, כדי לרשום עוד פרק כדורסל מפואר על שמו. ושמג׳יק יוותר.

אופציה יחידה
בשבח הענייניות

38 Comments

רותם 23 במרץ 2019

שום דבר לא מפתיע בסיפור של לברון.
הוא קוצר מה שהוא זורע כל הקריירה שלו.
גם קמבאק הירואי כנראה ילווה בהקמת גלקטיקוס בקליפורניה.
זהו עוד פרק ששם חותם על המקום שג'ורדן נמצא בו. במקום בו לברון לא יהיה לעולם.

א.ב 24 במרץ 2019

כל מה אתה מדבר?!
הוא השחקן הכי טוב אי פעם שיחק,
בחיים לא הייתה לו קבוצה שאפילו התקרבה לקבוצות של ג'ורדון.
בוש הרי היה הצל של עצמו במיאמי. שלא לדבר על האליפות עם קליבלנד.
להזכירך שג'ורדון פרש שיקאגו הגיעו לכדי משחק אחד מהגמר. שלברון עזב את קליבלנד / מיאמי הם הגיעו בקושי הגיעו לכדי כדרור אחד מלעבור את החצי…

כספרי 24 במרץ 2019

השחקן הכי טוב שאי-פעם שיחק זה הבוס שלו…

ניינר / ווריור 23 במרץ 2019

בינתיים מג'יק עושה עבודת קודש, למה להפריע לו?

איציק 23 במרץ 2019

אם מג'יק באמת גאון ניהול כדורסל, הוא יקמבן טרייד על לבדון כמו שוואן גנדי הציע. זה קרש שיכול להקפיץ את הליקרס לעתיד מבטיח. עם לברון, מקסימום אפשר לשפר הווה של שנה אחת (עם רכישות בסכומי עתק שהוא ינסה לכפות) תחת הקרבה של העתיד לשנים רבות.

שחר התל אביבי 23 במרץ 2019

הצעה מעניינת, אבל לדעתי טרייד על לברון יקבור את הלייקרס. הם יהיו פחות טובים ממה שהם עכשיו וגם ההייפ ילך ואיתו הסיכוי להביא עוד כוכבים. בקיץ יש הרבה סטארים ללא חוזה, שאפשר להחתים גם בלי טרייד

שחר התל אביבי 23 במרץ 2019

תודה על הפוסט
ההשוואה שעשו פה בין לברון לג'ורדן מעניינת. אם לברון לא היה צריך לשחק מול נבחרת העולם של גולדן סטייט, היו לו כנראה 3 אליפויות בקליבלנד. אם הי לו את פיפן וקוקוץ' הוא היה כנראה מנצח את פורטלנד וסיאטל של שנות ה 90 וגם את אינדיאנה של רג'י מילר והניקס. אבל אי אפשר להשוות באמת, כל אחד בסיטואציה אחרת ושחקן אחר.
אני לא אתפלא אם בקיץ אחד מבין קיירי, קוואי ואולי אפילו דוראנט יגיע ללייקרס, אם יגיעו שניים הם קונטנדרים בכירים

יוחאי שטנצלר 23 במרץ 2019

אבל למה בתור סוג של ג'נרל-מנג'ר שחקן הוא לא הצליח לבנות קבוצה נורמלית וטובה מספיק להיות היסטורית? זה גם עליו

שחר התל אביבי 23 במרץ 2019

שאלה מעניינת אם בלייקרס הוא מנג'ר כמו שהוא היה בקליבלנד. אני מתרשם שבלייקרס יש הרבה מנג'רים בפועל (מג'יק, פלינקה, ג'ני באס) ולברון לא ממש יכול להוביל, מקסימום לתת אינפוטים. מסכים עם התגובה שמתחתי שכל מה שהיה צריך זה להקיף אותו בקלעים ובגבוה סביר או שניים סטייל מגי, והיתה להם קבוצת צמרת, גם אם לא לאליפות.
בקליבלנד הוא בנה קבוצה עם קיירי שהיתה לוקחת כנראה 3 אליפויות אם לא היו נתקלים בגולדן ההסטורית

בוריס גונסון 23 במרץ 2019

אם יגיעו שניים לכל קבוצה בנבא הם קונטדורים בכירים – עם לברון ובלי.
שים שנים כאלו בכל קבוצה שהם לא הניקס והם בדרך לאליפות

שחר התל אביבי 23 במרץ 2019

אני לא יודע אם שניים מהם יהפכו קבוצות לקונטנדרית בכירה בלי לברון. קיירי וקוואי נניח במיאמי, יעברו בסדרה את פילי? את יוסטון? גולדן? לא בטוח.
עם לברון זו קבוצה מטורפת, עם חלוקת עומס סבירה.
מה שמצחיק זה שהדיבור הוא על מעבר של הכוכבים דווקא לניקס. נראה לי יותר סביר שיעברו ללייקרס

פרינס מרסר 24 במרץ 2019

אם לברון היה נולד עשרים שנה מוקדם יותר הוא היה שחקן פחות טוב ממה שאנחנו רואים היום. לברון של היום (טוב, לא ממש היום) הוא שחקן הכדורסל הטוב ביותר שראיתי. זה עניין אבולוציוני. אני יכול רק לדמיין אבל נראה לי שלברון שנולד עשרים שנה קודם לא מנצח פעמיים רצוף את סטוקטון-מלון ולפני זה את בארקלי עם קיי ג'יי ומארלי, סיאטל של פייטון וקאמפ, פוטלנד של דרקסלר ואת הלייקרס קצת אחרי השיא אבל עם מג'יק עדיין בכושר מעולה.
אם ג'ורדן נולד עשרים שנה מאוחר יותר, הוא כנראה היה מנצח 4:2 את דאלאס של נוביצקי.

פרינס מרסר 24 במרץ 2019

שחר, ניסיתי לענות לתגובה הראשונה שלך, זה הגיע לפה…

שחר התל אביבי 24 במרץ 2019

סבבה, כן, קשה לדעת מה היה קורה

כספרי 24 במרץ 2019

גם עם לסבתא שלי היו גלגלים היא לא היתה מונית…
אני מסכים שהויכוחים (או הדיונים…מדובר באנשים תרבותיים) בנושא מי גדול/טוב/מוכשר יותר, הם יותר ממיותרים
ההבדל הגדול (לטעמי) בין לברון לג'ורדן היא בתפיסת הערך העצמי. ג'ורדן ידע שהוא הוא טוב אבל גם הבין שמה שבשבילו חשוב אלו הן טבעות אליפות שיחרטו לנצח על שמו…לכן הוא עבד קשה מאוד כדי לבנות את המורשת הזו…ולכן הוא לא ברח משיקאגו…
לברון ייתכן שחקן כדורסל מוכשר יותר אבל חסר מיקוד (או יותר נכון ממוקד בעצמו עד לרמה שבה הוא לא מסוגל לראות את המציאות המשתנה…)
ומג'יק??? אולי גדול השחקנים בהיסטוריה כנראה שהוא לא מצליח להסתפק בזאת…וחבל

רוני 24 במרץ 2019

לג׳ורדן הייתה קבוצה מצויינת בשיקגו, ומאמן מצויין. ללברון יש צלקת עמוקה מהתקופה הראשונה בקליבלנד בה הוא ביזבז הרבה שנים עם שחקנים גרועים או גמורים והנהלה ומאמן מזעזעים. אחרי זה הוא לקח את העניינים לידיים. לדעתי הוא מאוד מאוד ממוקד, הוא עזב את קליבלנד בשביל האליפויות במיאמי, חזר הביתה כדי לגאול את קליבלנד מבצורת של 53 שנים ללא אליפות ועכשיו עבר ללייקרס כדי לפתח את שאר עסקיו וילדיו ואולי לקחת עוד אליפויות. אם קיירי לא נפצע בסדרה הראשונה מול גולדן סטייט, התוכנית הייתה עובדת בצורה מושלמת והם כנראה היו זוכים בעוד כמה אליפויות.
כשחקן, לדעתי הוא הכי טוב (הבעיה העיקרית היא שהוא מזייף בהגנה כבר כמה שנים), הוא פשוט הצליח פחות.

איציק 24 במרץ 2019

לג'ורדן היה מאמן מצויין. הוא דאג להעיף מאמן שלא האמין בו ונתן צ'אנס למאמן צעיר שהתברר כמצויין.
גם לברון העיף מאמן, ומינה חבר כושל. כשלבורן עמד מול פט ריילי, הוא לא יכל להעיף מאמן וכמה מפתיע, היתה לו קבוצה מאומנת היטב.

גיא זהר 24 במרץ 2019

אותה גולדן סטייט שפעמיים מהארבע שנפגשה עם לברון טאטאה אותו היתה פעמיים בפיגור 3:1 בגמר המערב. לא סתם בכל הקריירה שלו, רק עכשיו לברון הגיע למערב, טיפש הוא לא.

יריב 24 במרץ 2019

זה לא נכון, הם היו בפיגור 3-1 פעם אחת בדיוק, נגד אוקלהומה. הגולדן סטייט שטאטאה את לברון, זו עם דוראנט, היתה בפיגור רק למשחק אחד בשנתיים האלו, 3-2 בגמר המערב נגד יוסטון.

AdamB 23 במרץ 2019

אני בכלל לא בטוח שמג'יק הוא האחראי על סגל ההדקייסס שבנו בקיץ.
ולזכותו ייאמר שקודמו עשה שטויות רציניות יותר.

בוגי 23 במרץ 2019

אני לא באמת יודע אבל הדיבור הוא שהלייקרס כפרנצ'ייז משקיעים מעט מדי ביחס לליגה בסקאוטינג, מאמנים וצוות פיתוח שחקנים. זה מתבלט עוד יותר בהשוואה לסטיב באלמר והקליפרס. אז לבוא מעמדת נחיתות כזאת לקיץ, להחתים את לברון לתוך סגל שחסר בעיקר קליעה והגנה – ואז להביא את מגי, רונדו, סטיבנסון ומייקל ביזלי – זה בדיחה. אפשר לחזור לדראפטים ולטעויות של דנג ומוזגוב וכו' וכו', אבל בסוף הם היו צריכים רק להקיף את לברון בקלעים וסנטר הגנתי אחד. זה הכל

עירן 23 במרץ 2019

רונן, מה הכוונה יוותר ?

דורפן 23 במרץ 2019

יעזוב. אין לו מה להתעסק עם זה. אם אתה זוכר גם אימן תקופה קצרה והחליט שזה לא בשבילו.

אלון 23 במרץ 2019

לפני שנה וחצי הייתי בכנס טכנולוגי ומג'יק היה אחד הנואמים בכנס. הוא סיפר על חשיבות האנליטיקס וכמה הוא מאמין בדאטה. מסתבר שהוא מושקע בחברה ששמה צ'יפ בנעלים שמעביר מידע על התנועה של השחקנים.
ששאלו אותו על כדורסל נטו הוא אמר שהעתיד של הלייקרס ורוד ואמר שלונזו יהיה כוכב. הוא גם אמר שלופז הוא רכש מצויין שישפר את הקבוצה. אחרי שנה הוא החליף את לופז, שפורח במילווקי ומתאים לשחק עם לברון, בשלושה ליצנים.

7even 24 במרץ 2019

לברון מביא איתו לכל קבוצה את כל המטען.
החברים…הסוכנים…האג'נדה…ובעיקר את הרצון להיות המאמן וה GM.
היחיד שעמד מולו ואמר לו – 'אין לפטר את המאמן ואין לעשות מהפרנצ'ייז שלי קרקס' זה פט ריילי. וההצלחה של ההיט היתה בהתאם.

בכל שאר המקומות הוא חירב את הארגון בנסיונות שלו להיות המחליט גם מחוץ לקווים.
בלייקרס זה גם במקרה במערב, אז נסיונות החורבן דרדרו אותו אל מחוץ לפלייאוף על הדרך.
מעניין אם גם בזה הוא יאשים את טראמפ

אלון3131 24 במרץ 2019

לברון מביא איתו הרבה רעש והרבה באלגן זה ידוע ובעייתי במידה(לדעתי זה לפחות מתקזז עם היכולת שלו)

אבל בסוף יש עובדות, שליש עונה ראשון בסגל מלא הלייקרס היו מקום 4-5 עד כריסמס. אחרי זה לברון הפסיד כמעט עוד שליש עונה ובשליש האחרון לא הצליח לחזור לקצב ובנוסף הלייקרס סבלו מפציעות של בול אינגרם ורונדו.

אין ספק שזה יהיה כתם על לברון ובצדק, אבל בלי הפציעה רוב הסיכוי שהלייקרס היו מסיימים 5-7 במערב את העונה.

בכל מקרה לא רואה איך העונה או בכלל התקופה הלייקרס מורידה את מעמדו ההיסטורי. את מה שהוא כבר עשה אי אפשר לקחת. מעט מאוד אנשים חושבים שהוא טוב מגורדן והוא באמת לא. אבל רוב האנשים מדרגים אותו איפשהו בטופ 5 ההיסטורי. זה כבר לא ישתנה לשום כיוון.

7even 24 במרץ 2019

אין שום ספק שההייפ סביב צעירי הלייקרס הוא אך ורק עקב העובדה שהם משחקים בל.א

מדובר בחבורה בינונית ביותר במקרה הטוב.

במזרח, לברון פלוס חבורה בינונית(ע"ע קליבלנד של השנה או של ההיא פוסט לברון ס 2010) מספיק לפחות לחצי גמר קונפרנס.
במערב לא.

דור 24 במרץ 2019

איזה הייפ? הורגים אותם בתקשורת כבר שנתיים. אותו דבר עשו לפניהם לדיאנג'לו ראסל ורנדל שפורחים מחוץ ללייקרס

בנסון "בשורות רעות" 24 במרץ 2019

בשלב בו הלייקרס היו במקום 4, ממפיס ודאלאס היו קבוצות פלייאוף ויוסטון לא.
רוצה לאמר – זה היה מוקדם מדי להסיק מסקנות.

אסף 24 במרץ 2019

מדויק, היה ברור לחלוטין באותו הזמן שגולדן/דנבר/פורטלנד וכנראה גם יוסטון ויוטה יהיו בפלייאוף, שלושת המקומות האחרונים היו פתוחים לחלוטין ואף אחד לא מבטיח שהלייקרס היו מצליחים לעמוד באינטנסיביות של המאבק מול שש שבע קבוצות

shohat 24 במרץ 2019

אובייקטיבית, ה-Lonzo factor (איתו או בלעדיו) לא נראה כסיבה לכך שהלייקרס לא בפלייאוף.

גלעד בלום 24 במרץ 2019

לברון כבר לא כל כך טוב( בייחוד שהוא פצוע חצי עונה ) להפוך קבוצה לוזרית לווינרית בעונה אחת, תוסיף לזה את ההבדל ברמות( הדי עצום מתברר) בין המזרח למערב , ההבדל הוא בעומק, במזרח יש שתיים וחצי קבוצות ראויות להתיחסות ובמערב פי שלוש, זה אומר שכל משחק צריך להביא את האיי גיים ואין הרבה קבוצות זבל

NoOne 24 במרץ 2019

מאזן לייקרס נגד המערב – 21-23
מאזן לייקרס נגד המזרח – 10-18

בנסון "בשורות רעות" 25 במרץ 2019

הוא לא היה פצוע חצי עונה. החסיר דומני 17 משחקים בזמן הפציעה.
הבעיה איתו היא מעבר לפציעה: יש לו מיזמים שונים בהוליווד , הוא עצמו אמר שאין לו יותר מה להוכיח (מישהו מדמיין את רונאלדו ככה?), הגנה הוא עושה בקושי ובפינצטה רק כשמתחשק לו.
וכמובן כל הבחשנות והמנהיגות המפוקפקת שלו.

NoOne 24 במרץ 2019

טנקינג זה מנהג נפסד? תגיד את זה לדאלאס,אטלנטה,פילדלפיה ,אוקלהומה,למי שיקבל את ציון השנה(אולי שיקאגו) ועוד מספיק קבוצות שיש להן סופרסטאר ועתיד וורוד בגלל טנקינג.

ארז 24 במרץ 2019

נפסד ספורטיבית.
ברור שיש בו תועלת, אבל זה מגעיל. אנטי ספורט.

פרינס מרסר 24 במרץ 2019

הטעות היא של הליגה ואני מאמין שיתקנו אותה במוקדם או במאוחר. מבחינת הקבוצות אני לא רואה בזה שום התנהגות פסולה, עושים מה שנכון לעשות כדי להשתפר בהתאם לכללי המשחק.

פרינס מרסר 24 במרץ 2019

הניקס הולכים להראות לך בדיוק כמה נפסד המנהג הזה יכול להיות.

Comments closed