בשבח הענייניות

הרצוג

אנדי הרצוג ספג בתחילת דרכו יחס שאני אכנה אותו כאן באנדרסטייטמנט… בלתי ענייני. אני כותב "בלתי ענייני" כי אין לי חשק לכתוב על איבה לזרים ופרוטקציוניזם ופופוליזם – מכל זה יש לנו מספיק בחיים עצמם. אבל כבר בגביע האומות הוא פקח די הרבה עיניים. שוב אני חיובי וכותב ״פקח עיניים״ ולא כותב ״סתם פיות״. 

מנקודות המוצא הזו הוא יכול היה לגשת למוקדמות היורו עם בטחון גדול. להמשיך לספסל או אפילו לא לזמן את ערן זהבי. הייתה לו כל הלגיטימציה. חלוצים אחרים סיפקו את הסחורה. הם משחקים בליגות הרבה יותר משמעותיות. לזהבי היסטוריה של אכזבות בנבחרת. 

אבל מול הבלתי ענייניות הכללית הרצוג היה ענייני. זה הכדורגל הישראלי. מספר השחקנים הטובים קטן. לא מקריבים אחד כזה כדי לשדר כוח ובטחון. אוספים את המשאבים שיש. עם ענייניות לוקחים נקודות מול נבחרות קצת יותר טובות. 

*

וגם חשבתי שדסה היה מצויין.

הלייקרס לא בשלב הבא
נובחים בירוק (119) -חוגגים את החילוף של ויסמן

182 Comments

אלון3131 24 במרץ 2019

זהבי היה מדהים וניצל בשני המשחקים את בתשומת לב הרבה שמקבל דאבור.

חייב להחמיא גם לנאתכו שהיה ענק היום.

אין פה איזה שאיפה אמיתית לעלות כי בסוף זאת נבחרת עם קישור והתקפה של דרג 3(גבולי) עם הגנה ברמה של דרג 5.
אבל לא הכל צריך להיות מבבחן העלייה. לפעמים סתם מותר להנות מכדורגל.

טרנטה 25 במרץ 2019

תהרוג אותי אבל בחיי שאני לא מבין מה התרומה של נאתכו ומה עשה אותו ענק.

אלון3131 26 במרץ 2019

חיפה הגנתית המון על דסה שתרם להתקפה(בלי להקטין את דסה כמובן). בישל גול לזהבי, חילץ כדורים וסה"כ ניהל ביעילות את מרכז המגרש.

זה לא היה נאתכו בשיאו כמו בתצוגת המופת מול בוסניה(הייתי במגרש וזה היה נראה שיש 4 נאתכו על המגרש בו זמנית), אבל הוא היה מעולה. מקום 4 בדירוג מצטייני המשחק אחרי זהבי הרוש ודסה.

אמיתי 24 במרץ 2019

מילא לשים את זהבי בהרכב אבל דגני? זה כבר תהליך!
תאכלס כל הקרדיט לזהבי- הוא עושה מקבוצות אובראצ׳יבריות כמעט לבדו.
לא חושב שבלונגראן שיטת שלושת הבלמים טובה לנבחרת, כרגע לפחות זה דיי עובד

ילדיסקו 24 במרץ 2019

לשים את דגני בהרכב היתה טעות שאלמלא תצוגת העל חלל של זהבי היתה נזכרת לעד.
דגני ובן הרוש הם שתי הולוגרמות לא ראויות אפילו לנבחרת בינונית מינוס כנבחרת ישראל, אלוהים ישמור.
כמות הטעויות שעשה הצמד הזה הערב היו שוות תבוסה בערב רגיל…אבל זה לא היה ערב רגיל..
זהבי השחקן הכי בן זונה במובן הטהור של הווינריות..
לידו דאבור נראה כמו אחד שמחכה שהכדור יתיישב לו על הרגל לבעיטה (כמו בגול כשהקפיץ למען נוחות, אצל זהבי זה היה בנגיעה פנימה)

אני בכלל חושב שציוות של סבע וזהבי אגב יהיה הרבה יותר מעניין בשפיץ

אמיתי 24 במרץ 2019

נראה לי שהמערך הזה לא ממקסם את היכולות (אלו שיש כן?) של אף שחקן הגנה. מלבד הרוש.
מעניין אם הרצוג יתגמש (יהיה ענייני!) וישנה שם משהו

יואב לוי 25 במרץ 2019

נכון!

matipool 25 במרץ 2019

ראיתי רק את המחצית השנייה ובן הרוש היה מצוין בה. לא פחות.

אמיתי 25 במרץ 2019

דפק בסוף איזה סלאלום בין שלושה שחקנים שאפילו הוא לא האמין שהוא יכול לעשות. אפקט זהבי?

ילדיסקו 25 במרץ 2019

אתה מתבלבל עם השוער הרוש אולי, אני לא חושב שמישהו עם ראיה סבירה ראה משהו חיובי.
בהגנה הוא היה חור ,
התקפית עשה שני מהלכים,
באחד קיבל כדור לריצה, משך איתו קדימה ולצידו רץ מגן. בחיכוך הראשון עם המגן הוא עף לקיבינימט וסלטה באוויר כמו שהוא אוהב וישראל קיבלה לטובתה עבירה, במרחק חסר משמעות.

בשני, הוא כידרר (צויין פה מטה בידי אחד), וכאילו עבר שניים שלושה שחקנים, ותכלס נפל באותו מקום, אחרי הכידרור הזה ידעתי שנגמר עבורו המשחק (למזלו ניכפו על הרצוג חילופים שונים והוא נאלץ להישאר עם עמבה ודגני),
תופעה מוכרת ממספר שנים באגף שמאל של מכבי ולעיתים בלם.

הבנאדם בנוי לתלפיות, כדורגל אין לו , אותו דבר דגני, בנוי כמו שור ואפס מושג בכדורגל.

אומרים באמת שצריך פועלים, חוטבי עצים, שואבי מים לצד הכוכב הראשי.

דגני ובן הרוש צריכים לקוות שזה משחקם האחרון בנבחרת, שיישאר להם זכרון מתוק מהקונצרט של זהבי שלגמרי טישטש את יכולתם הזוועתית.

אמיתי 25 במרץ 2019

הכל נכון. אבל. מה עם ייני? מקבל חסינות?
אם כל ההגנה לא טובה אז זה מעבר לעניין פרסונלי. המערך לא מתאים לנבחרת. זה קצת כמו שקבוצות בפיגור מעלות שלושה חלוצים ולא מגיעות למצבים

ילדיסקו 25 במרץ 2019

צודק, גם ייני נגרר למטה אתמול, אני יותר משייך זאת למירקם ההגנתי השברירי,
בעיקר כשהוא מורכב מ שחקנים המפחדים מהצל של עצמם (עיין ערך בן הרוש ודגני), הם הרי יודעים שהם פח כשהם מסתכלים במראה.

המערך של הרצוג והעיקשות לשמרו היא רעיון לא הכי רע כשישי לך את ה-11 הנכונים ומחליפים ראויים.
אבל היות ושני הווינגבקים אמורים להיות שחקני כנף יחסית מאוד התקפיים, אצל דסה סבבה. הוא כזה. אבל טוואטחה? הוא בדיחה כמעט כמו בן הרוש, ההילה של פרנקפורט משקרת וכולנו יודעים את זה. מה עוד שההילה מהספסל בכלל …

ומי המחליפים שלהם? בן הרוש? דגני ? שלילי בזנט. לא יכול להיות בחיים. פה אני מקווה שהרצוג יתעשת.
עדיף ניסויים על שחקנים חדשים כמו עפרי ארד, יונתן כהן (בתפקיד טוואטחה), פיבן..

עוד שלושה חודשים לבנדובסקי , שור לו פחות מאראנטוביץ שעשה אתמול ככל העולה על רוחו מול הגנת הזכוכית הישראלית..

מקווה שהרצוג ימצא את המרכיבים הנכונים שם עד אז

פאןפאן 25 במרץ 2019

בול בפוני. הם היו מזעזעים וגם ייני נמשך איתם למטה ב2 תצוגות מביכות שגורמות לי לחשוש כאוהד מכבי על הקמפיין האירופאי עונה הבאה
הרצוג חייב לנסות את פיבן ליד ייני – לפחות יש שם הבנה עיוורת ולא תמצא עוד פעם חלוץ לבד על נקודת הפנדל – פשוט הזוי ומביך
פרחים להרוש על מחצית ראשונה אדירה – מגנט לכל כדור
זהבי צריך לקבל כבר יציע על שמו – אם נעלה לטורניר כלשהו חס וחלילה אז אפשר כבר לשנות את שם האצטדיון על שם מזהם העיר לאיצטדיון ערן זהבי – גם ככה הביצה היפה הזו מוזהבת…

ילדיסקו 25 במרץ 2019

יא פאנפאניקו,
לא נסחפת עם האיצטדיון על שמו, רק קצת :-)

מה שכן אם אתמול הייתי יכול לשכתב רק פרט אחד קטן אז הייתי עושה שהמשחק יהיה ב טרנר בבאר שבע,
לשמוע 20 אלף ניחרים בטירוף, זהביייי, זהביייי, זהביייי, יכול היה להיות קטע של החיים (כמובן בתור אוהד מכבי)

Jhkj 25 במרץ 2019

קל לשכוח שגם טהאא נתן גול מול סקוטלנד וייני נתן גול גם מול סקוטלנד וגם מול סלובניה, זה לא שדגני או הרוש היו רעים במיוחד ביחס לשער הבלמים, חושב שגוטליב יכול להוסיף הרבה, גם מחלץ כדורים מצוין וגם סקורר.

פאןפאן 25 במרץ 2019

מה שאתם אומרים בעצם רק מחזק את הגישה של הרצוג – אין בלמים ומגנים טובים אז נשים 5 מהם מאחורה, בשאיפה מי שבכושר הכי טוב, ונקווה לטוב. לא מופרך בכלל
ילדיסקו אחי, ברור שנסחפתי אבל חבל שאני לא יכול להעלות לכאן את הוידאו של הבן שלי אחרי הגולים של המוזהב – אני רוצה להיסחף ככה :-)

אגב לגבי טוואטחה – אנחנו מזמן לא מסכימים על כך – אין מגן שמאלי שמתקרב עם ת.ז. ישראלית שמדגדג אותו (עם כל המגרעות)
עד שסבוריט הגיע הוא היה החלום הרטוב שלי…
מאמן טוב (כמו איביץ' למשל) יכול להוציא ממנו דבש

איציק 24 במרץ 2019

לא בטוח שהכל צריך להיבחן בפריזמה של האם הוא מועיל לנבחרת או לא. ההתנהגות שלו היתה כזו שלא בטוח שמצדיקה את החזרתו גם אם היה רונאלדו או מסי (שכל אחד יבחר לו את הפיבוריט שלו). אני גם לא בטוח שלא היה צריך להחזיר אותו כי לא מספיק מכיר את התהליכים. מה שכן, לא כל כך אהבתי את התגובות שלו בסוף המשחק שהוא ממשיך לסגור חשבונות לגבי עזיבתו וחזרתו (אלה אם דבריו לא הועברו כפי שהם). בכול אופן כל הכבוד להרצוג על האופן שהוא עובד ושוקל דברים, למרות שהוא מרכיב שחקנים שהם מאוד למורת רוחו של אלון מזרחי.

דורפן 24 במרץ 2019

זו דוגמא לאי ענייניות

איציק 24 במרץ 2019

ממש לא, המבט צריך להיות כללי, ולא צר של כאן ועכשיו. אתה רוצה ליצור נבחרת עם מסורת לשנים רבות ולא לנצח את אוסטריה היום ולמות.
הצרפתים לא רוצים לשמוע על בנזמה בנבחרת, ללא קשר לכושר שלו. למרות הביצועים הנפלאים של זהבי, נראה לי שבנזמה עדיין עולה עליו. הצרפתים לא מצטערים שהוא לא הגיע עם הנבחרת למונדיאל. הם הצליחו לא רע למרות חסרונו.
לשרף היתה נבחרת אולי הכי כישרונית שהיתה לישראל, ואנחנו לא הגענו לכלום אולי בגלל מסיבה אחת יותר מידי, אז לומר שהתנהגות היא לא חלק ממקצענות וסט השקולים זה לא ענייני גורם לי לחשוד שהתגובה לא עניינית.

יואב לוי 24 במרץ 2019

ההשוואה שלך לבנזמה לא רצינית עם כל הכבוד. צרפת בוררת 11 משלושה סגלים לגיטימיים. כמה זהבי יש בישראל?

יואב 24 במרץ 2019

יואב לוי,
ביג לייק. ערן זהבי זה שחקן שמשנה לבד דנא של מועדון. ולכן נבחרת ישראל זקוקה לו יותר מכל קבוצה שבה זהבי שיחק בקאריירה שלו כי הדנא שלה זה עולב מתמשך. אז נשאיר את המרצדס בחניה ונמשיך לנסוע עם סובארו. הגיוני סך הכל.

bhr 25 במרץ 2019

אני רק רוצה להעיר שהנבחרת היא בדיוק מרצדס – מרגשת לפרקים אבל רוב הזמן אתה לא מבין למה היא עולה כ"כ הרבה – והלוואי שהיתה לנו סובארו שהיא כמו נבחרת אירופאית מדרג שלישי, לא מבריקה אבל תמיד עובדת ונותנת כל מה שהיא יכולה.

איציק 24 במרץ 2019

אכן לצרפת יש הרבה יותר מבחר, הנקודה היא לא בכמה מבחר יש לך, אלה כמה עקרונות יש לך. צרפת כשויתרה על בנזמה לא ידע שהיא תהיה אלופה וגם לא שקלה את זה. היא ויתרה עליו כי זה היה נכון.
שים לב לתגובה הראשונה שלי. כתבתי שאני לא בטוח שזו טעות להחזיר אותו. אני רק מציין שכושרו של השחקן והתאמתו לשאר השחקנים הוא לא הקריטריון היחיד שצריך לקחת בחשבון.

אביעד טייב 25 במרץ 2019

ההשוואה לבנזמה לא נכונה כי הוא הסתכסך עם השחקנים בחדר ההלבשה.
זהבי, עם כל המגרעות שלו, תמיד מוערך על ידי השחקנים שאיתו.

דורפן 24 במרץ 2019

צרפת היא נבחרת עם משאבים רבים. רבים רבים

איציק 24 במרץ 2019

מסכים, אבל לא שייך. ראה תשובתי ליואב.

יואב לוי 25 במרץ 2019

בעיני מאד שייך , הויתור של צרפת על בנזמה היה לכאורה פוליטי , אבל ללא סיכון מיקצועי אמיתי. רוצה לומר אם היה בנזמה שווה ערך לרונאלדו בפורטוגל , לא היה שום ספק לאף אחד בהתאחדות הצרפתית שהוא מוזמן לנבחרת , גם אם ירק על הדגל.

איציק 25 במרץ 2019

מקווה שאתה טועה.

יואב 24 במרץ 2019

איציק,
גם לגישתך, הצעד הראשון והבסיסי ביותר על מנת לייצר נבחרת עם בסיס לשנים רבות, הוא לא לנסות להצליח? המשכיות של זכרונות טובים? לנסות להצליח משמע לשחק עם הטובים שלך(ולא רק הטובים אלא עם הכי טוב שלך?). תבנה בסיס על מה? ללא זהבי(והרוש) אתה עם 0 נקודות. איזה מין בסיס זה?

איציק 24 במרץ 2019

ודאי שלנסות להצליח, רק לא כל האמצעים כשרים. אני לא רוצה להביא דוגמאות מדסצפלינות אחרות, אז אעצור כאן. ושוב אחזור, אני לא חושב שלא היה צריך להחזיר את זהבי, חסרים לי נתונים, אבל התגובות שלו בסוף המשחק מצביעות שהוא לא לגמרי למד לקח וזו נורה אדומה. החזירו אותו, שישחק, שיבקיע, ולענות על שאלות שיתן לאנשים שיש להם ראש על המותנים.

יואב 24 במרץ 2019

אוקיי. אני חושב שזהבי מאד ריגשי. גם בראיונות וגם במשחק שלו. הוא תמיד משחק מעמדת אנדרדוג(שכבר מזמן לא נכונה). מה שנקרא- הוא כל הזמן רוצה וצריך להוכיח לכולם. לגיטימי שלא כולם מתחברים לזה. עצם החזרתו ולאחר בירור העניין והתנצלות, היא לא אסון גדול בעיני. לא תדמיתית ולא מקצועית. אני חושב שישראל נואשת לתשוקה כזאת. לא רק שהיא לא מצטיינת בכישרון רב, היא גם חסרת כריזמה לגמרי. אבל ממש לגמרי.

דורפן 25 במרץ 2019

איציק – הגישה ״נלמד מצרפת״ דומה באמת לגישה של הרבה מאד אנשים שיודעים (מצויין) כדורגל ממה שהם רואים בברצלונה או בפרמייר ליג. הכדורגל הישראלי, גם אחרי היום, בינוני ואף למטה מכך. ההבדלים בין כל הנבחרות בין המקום ה-50 ל-150 הם קטנים ותלויים בגישה נכונה למשחק. אפשר תמיד להאמין באיזה תהליך קוסמי בו כל הילדים ישחקו באותה שיטה כמו בכדורגל הספרדי ויתנהגו כמו בנבחרת צרפת וובסוף נגיע לרבע גמר המונדיאל. זה אידיאליזם ריק מתוכן.

yaron 25 במרץ 2019

במקום "ללמוד מצרפת" בואו ננסה ללמוד מאוסטריה. כמו שמכבי ת"א מנסה ללמוד מבאזל ולא מ- פ.ס.ז.

לפני תחילת הקמפיין הרצוג אמר שהוא ציפה ליום יומיים של אימון נבחרת אחת לחודש אבל לצערו זה לא התאפשר…
זה הדבר שצריך ללמוד ממישהו – רוצים להתקדם, תשקיעו בכל הכיוונים. להביא צוות זר ולא לתת לו את הכלים להם הוא זקוק יקדם אותנו אולי כמה מקומות באירופה ואולי יכניס אותנו לאיזה פלייאוף אחת לכמה זמן.

איציק 25 במרץ 2019

רונן וירון, אתם המכוון מתעלמים ממה שאני כותב, ונתפסים להבדלי הרמות. ברור לי שלא נהיה צרפת, ותאמינו לי לא נהייה צרפת גם עם זהבי בניון וברקוביץ' בשיא כושרם וצרפת יותרו גם על מבפה וגריזמן בנוסף לבנזמה. הרי לא על זה מדובר. מדובר על דברים ערכיים ולא על יכולת אישית או קבוצתית של שחקן זה או אחר. את זה אני רוצה שנלמד. זהבי לא כל-כך למד… אחרי משחק מצוין הוא ממשיך לסגור חשבון עם עיתונאים שלא כתבו כלום הפעם; עם אלון מזרחי שמפטפט את עצמו לדעת. למה? הוא מוכיח את עצמו במגרש, מה צריך יותר מזה?

גל ד 25 במרץ 2019

אני רק רוצה להיות בטוח שאני יודע על מה אתה מדבר. אתה מדבר על זריקת סרט הקפטן, זה האקט?

כי אם כן אני חולק על התפיסה שלך לחומרת המעשה. אם פיספסתי איזה מקרה שכמו בנזמה גם זהבי ניסה ךסחוט את חבריו לנבחרת אז קבל את התנצלותי.

yaron 25 במרץ 2019

איציק,
לא מתעלמים "במכוון".
זהבי עשה שטות, מעשה לגמרי לא ראוי אבל להפוך את זה לפשע שמצדיק הרחקה לכל החיים?
על זה כל הפוסט – ענייניות!
הלוואי עלינו עוד שחקנים שכל כך רוצים וכל כך לוקחים ללב כמו זהבי.
גם אתמול הוא עשה שטות וקיבל צהוב… אני לא אוהב את זה ומאוד מקווה שלא נצטער על זה, ועדיין, תן לי את התשוקה הזאת מכל הנבחרת.

איציק 25 במרץ 2019

ירון, בדיוק בגלל זה כתבתי שאני לא בטוח שטעו שהחזירו את אותו.
בגלל זה בנזמה היא דוגמא יותר חזקה שמבחינתי אסור להחזיר אותו גם אם הוא היה השחקן הכי טוב בקבוצה והיה ההבדל בין לקחת את המונדיאל לבין להפסיד (האם יש הוכחות שהוא באמת סחט, ואם כן למה לא נשפט, למה עדיין משחק בריאל?).
הנקודה שרציתי להבהיר, שענייני זה לא רק בהכרח לקחת את השחקנים הכי מתאימים מבחינת הנבחרת. יש שיקולים ענייניים אחרים שהם חשובים לא פחות. אולי במקרה זהבי צריך היה להחזיר אותו ולהחתים שיסתום ת'פה, אך בהחלט יש סיטואציות (ולא בהכרח פליליות) בהן לא צריך להחזיר שחקן.
לזה כוונתי שההתייחסות לתגובה שלי לא עניינית. נתפסים למקרה זהבי כמקרה קונקרטי (שאפילו אני לא היתי החלטי לגביו), במקום לדון לעצם הטענה של רונן מול הטענה שלי.

yaron 25 במרץ 2019

איציק,
מקבל את טענתך.
אני הבנתי את הפוסט כהתייחסות עניינית למקרה קונקרטי :-)

השמן 25 במרץ 2019

אתה משווה בין התבטאויות והתנהגות שבעיניך היא לא עניינית לבין חוסר מקצוענות מחריד של לחגוג עם זונות ערב משחק קריטי.
אין ספק שהיה צריך להיענש על פרשת הסרט, בוודאי שקשה לסבול את ההתבטאויות שלו לפעמים. בכל מה שקשור לספורט מקצועני הוא צריך ללמד אותו בוינגייט.
פעם היה לו משחק ראש חלש

איציק 25 במרץ 2019

אני לא משווה, אני מביא זאת כדוגמה, במיוחד לדורפן, שלא הכל צריך להמדד רק ברמה של "שחקן יכול לתרום על המגרש או לא." צורת התייחסות כזו לא עניינית לטעמי. יש דברים שהם מעבר למשחק הנוכחי.

השמן 25 במרץ 2019

אבל זו החוסר ענייניות איציק. האיש לא הפגין גזענות, לא פגע מינית, לא גנב ולא התנהג באלימות.
שחצן, יהיר, חם מזג, אישיות נרקסיסטית, מה שתגיד. העובדה היא שחבריו לקבוצה תמיד תמיד איתו. אין בכלל שאלה מבחינתי. בנזמה תיווך בניסיון סחיטה.

דורפן 25 במרץ 2019

בדיוק. מרחיקים שחקן על בעיות בחדר ההלבשה, על יחס לסרט הקפטן (שבניגוד למה שאנשים חושבים לא כלול בין סמלי המדינה) נותנים קנס וממשיכים הלאה

איציק 25 במרץ 2019

רונן, בגלל זה כתבתי שאני לא בטוח שזו טעות להחזיר אותו אלה שמתי את זה בסימן שאלה. יש לו התנהגות בעייתית. נשאל כך, אם במקום לזרוק סרט קפטן, ולדבר כמו שדיבר (זו לא רק זריקת סרט), הוא לא היה מסרסר אלה שורף את דגל ישראל, היה צריך להחזיר אותו אם היה מתנצל? הא עדיין הוא היה נשאר שחקן עם יכולות.

ארז 25 במרץ 2019

"חוסר ענייניות" לפי אבן שושן – להכיר את התגובות של איציק שנים ובכל זאת לנסות לשכנע אותו שהוא טועה :)

איציק 25 במרץ 2019

ארז,
1+ לתשובה הטיפשית של היום

ארז 25 במרץ 2019

הייתי מחויך כשכתבתי את זה, ובכל זאת – (גם) התגובה הזאת שלך – מ.ש.ל.

איציק 25 במרץ 2019

אם היתה כותב זאת כתגובה ראשונה… אבל זה היה כמו תגובת סיכום.
אתה כנראה גם לא מתייחס לכל מה שכתבתי, אלה לוקח מה שנח לך, חבל.
ד.א.: אני יודע שאמרו על בנזמה שעשה זאת. האם היתה חקירה, האם הואשם בסחיטה, הועמד לדין (זה נה שכתוב בויקי על הנושא – בגלל החשד שהיה מעורב בפרשית סחיטה של מתייה ולבואנה – כולם מתייחסים לזה כעובדה מוגמרת, האם זו באמת עובדה?). אם הוא באמת עשה זאת, מאד מוזר מבחינתי שריאל ממשיכה להעסיק אותו, וכל קבוצה בסדר איתו, האוהדים סבבה איתו. הוא היה צריך לשבת בכלא. משהו לא מסתדר, או שזה רק אצלי.
שלא יובן לא נכון, המעשים שלו (כפי שפורסם), הרבה יותר חמורים מאלו של זהבי, באם נכונים, וזו היתה דוגמא לטיפול הנבחרת.

yaron 25 במרץ 2019

איציק, אתה עונה לעצמך בשם דורפן?
הרי זה בדיוק הטיעון שלו – זריקת סרט הקפטן היא לא שריפת הדגל או סרסור.
זהבי בתור קפטן עשה מעשה לא ראוי אבל העביר מסר לקהל – אתם יכולים לא לעודד, לשרוק בוז ואפילו לא לבוא. אבל לקלל אותנו לא.
אני בטוח שאם יעשו בחירות בנבחרת לתפקיד הקפטן זהבי ייבחר ולא בגלל התצוגה אתמול.

ארז 25 במרץ 2019

אני לא מדבר על העמדה שלך בדיון הזה, שאני לחלוטין מבין ולא פוסל.
בוא נגיד שאילו היית דתי, היו אומרים שאתה אוהב מאוד להתפלפל.

לגבי בנזמה, אתה כנראה קצת תמים.
רונאלדו חשוד באונס.
מסי ואחרים נחשדו בהעלמות מס.
יש כוכבי על מעטים והקבוצות עוצמות עיניים יופי כשהן זקוקות להן.

איציק 25 במרץ 2019

לא, אני מתייחס לפוסט של דורפן להגדרה שלו למה זה ענייני.
הטענה שלי שענייני זה לא רק מי הכי מתאים להיות בהרכב אלה יש שיקולים נוספים לא פחות כבדי משקל. לא פחות ולא יותר. אולי היתי צריך ישר להביא את מקרה בנזמה כדוגמה ללא זהבי בכלל, ואז חוסך את כל הדיון המטורלל הזה.

ארז 25 במרץ 2019

להם כמובן.
לא שיש משהו לא בסדר ב"להן".

איציק 25 במרץ 2019

ארז,
מסי ורונאלדו נחשדים ונחקרים. מה נסגר עם תיק בנזמה (ואני ממש לא חובב את הטיפוס)?
חוץ מזה, אתה שם אותו על אותה מדרגה איתם? אני מניח שיש עוד איזה כמה עשרות שחקנים שמפרידים בין רמתם לרמתו.

ארז 25 במרץ 2019

אתה אומר שמרמה מסוימת של כוכבות העקרונות שעליהם דיברת כבר לא חשובים?…
כן, ריאל עוצמת עיניים כששחקן הרכב שלה עושה דברים שלא ייעשו. זה קרה איתו גם קודם, וזה קורה עם הרבה כוכבים, כל הזמן.

איציק 25 במרץ 2019

לא, אתה אומר זאת.
אני טוען שאסור לעשות זאת.
אני תוהה למה את מסי ורונאלדו חוקרים ואת בנזמה לא. האי אם מה שאומרים נכון זה פלילי לא פחות ממה שאומרים על מסי.
אני טוען שההשוואה בינם לבינו מבחינת כוכבות לא נכונה (מצטט אותך "יש כוכבי על מעטים והקבוצות עוצמות עיניים יופי כשהן זקוקות להן.") כי הוא בכלל לא נמצא בסקלה שלהם.

Guss 25 במרץ 2019

איציק,

ערכים זה דבר סופר-חשוב, גם בקבוצה וגם בנבחרת. אבל מאמן טוב צריך להפעיל שכל ישר.
היה מאמן אחד שהשחקן הכי חשוב שלו נתן בעיטת קונג פו לאוהד והורחק עד סוף העונה. זאת לאחר שערוריות התנהגות נוספות. הערכים הכתיבו להעיף אותו לכל הרוחות. המאמן בחר לגנות את המעשה אבל לחבק את השחקן, וקיבל ממנו עוד אליפות ודאבל (והתנהגות טובה). לעומת זאת, הוא בחר להעיף שחקן אחר שנחשב סמל קבוצה כי חשב שהוא מתעסק יותר מדי עם חיי הזוהר מחוץ למגרש. ערכים הם לא תירוץ לקשיחות מחשבתית, וגם בזה יש להפעיל שכל ישר.

מלבד דאבור, אין להרצוג אף שחקן שמתקרב לזהבי, שהוא גם מוכשר מספיק, גם בשיא כושרו, גם בעל ניסיון ברמות הגבוהות וגם בעל אופי כדי להתמודד בכל טורניר עם לפחות 2 נבחרות טובות בהרבה מישראל, לפעמים 3. כיאל, נאתכו וחמד הם שחקנים מצוינים בסטנדרט ישראלי, אך לא יכולים לסחוב נבחרת להתמודד מול קבוצות טובות ממנה בכמעט כל אספקט. שאר השחקנים נעים בין שחקנים טובים לבינוניים. גם אם משחקים נכון, קבוצתי וחכם, הפערים בין ישראל לקבוצות הדרג השני באירופה גדולים מדי, כנראה גם בינה ובין הדרג השלישי.

יש להרצוג 2 כלים שיכולים להוות אקס פקטור מול כל נבחרת – דאבור וזהבי. סביר שגם הם לא יספיקו, אבל בלעדיהם הסיכוי קטן הרבה יותר. זהבי זרק את הסרט, זהבי בחר שחק בסין, זהבי חושב רק על עצמו, זהבי בעל אפס מודעות עצמית, זהבי מעצבן בטירוף בהתבטאויותיו. ועם כל אלו, זהבי הכלי ההתקפי הטוב ביותר – בפער – שיש בישראל לצד דאבור.

יש לי תחושה שהרצוג לא בא לחנך את עם ישראל על נפלאותיו של הנימוס האירופאי המעודן. למרות שהוא שמח לקדם ערכים, לא הביאו אותו כדי לזכות בפרס הנשיא על אזרחות טובה. הוא בא לקדם את הנבחרת ולנסות להגיע להישגים.

איציק 25 במרץ 2019

Guss,
מאד מסכים עם מה שכתבת ולכן לא היתי החלטי לגבי זהבי. איך לנהוג כלפיו יש יותר מדרך אחת. מצד שני, קלינגר זרק את נימני וזכה באליפות כשנימני היה מלך במכבי. כלומר אין דרך אחת ופתרון יחיד. כמובן שיש מקרים חד משמעיים, אבל לא זה המקרה. כל מה שבאתי לומר שענייניות היא דבר שלא קשור ליכולת על המגרש בלבד ויש שיקולים נוספים שלפעמים חשובים מהתוצאה.
נ.ב.: זריקת הסרט היא דבר אחד. ההתלהמות שלו אחרי המשחק היתה אפילו חמורה יותר.

אבי 25 במרץ 2019

שטויות.
אמבפה גריזמן לאקאזט. חלוצים צרפתיים שמשאירים אבק לבנזמה. ואלה רק מי שעלו לי בשלוף.
לנו אין את המבחר או הכישרון שלהם בשביל לוותר על זהבי.

יואב לוי 25 במרץ 2019

מדוייק!!

Ollie Williams 25 במרץ 2019

איציק,
זהבי עשה מעשה לא יפה ובעיקר הקהל והפרשנים כעסו עליו, הרבה יותר מחבריו לנבחרת אגב.
בנזמה עזר לחברים עבריינים שלו לסחוט 100 אלף יורו משחקן נבחרת אחר בגלל שהם שמו יד על קלטת 'אינטימית' משהו שלו.
עוד לפני הסיטואציה המקצועית שעליה דיברו כבר, זה לא אותו סדר גודל בכלל.

אמוץ כהן-פז 25 במרץ 2019

אולי ויליאמס, נכון אבל…
ב׳עיקרון בנזמה׳ איציק צודק.
בצרפת, כוחות גדולים (קאנטונה, גיי רו ופרשנים רבים) חיכו לדשאן בפינה.
כל מאגר השחקנים הצרפתי לא היה שווה דבר כשדומנאק בחר אחרת מדשאן (ולוראן בלאן לפניו).

פרילי 26 במרץ 2019

זהבי בפריים שלו ליד רונאלדו נראה לי שהוא נותן גולים לא פחות מבנזמה.

רומן 25 במרץ 2019

איציק, עם הסלידה מההתנהגות של זהבי.
אני ממש לא מבין מה הביג דיל של לזרוק את סרט הקפטן?
כאילו סבבה, מעשה לא יפה, אפשר היה לסגור את זה בקנס והעברת הסרט למישהו אחר.
למה זה כזה עניין? מה הוא אנס מישהו?

איציק 25 במרץ 2019

רומן,
זה לא ביג דיל אולי, הראיונות שלו אחרי זה היו לא פחות גרועים, אך לא זה הנושא.
תקרא את השרשור עד לתגובה האחרונה של ירון (בעצם אתה יכול לרדת ממש עד התגובה האחרונה שלי אליו) ותבין את תגובתי. זה לא נוגע באופן ישיר למקרה זה.

בלייק 27 במרץ 2019

מבין את העיקרון שאתה מעביר במילים שלך.
לגבי זהבי – מה הוא אמר בריאיונות שכל כך היה רע? לא שואל כהתרסה… זוכר פה ושם איזה ציטוט, אבל לא ממש. מה היו הדברים הכי קשים שהוא אמר?

איציק 27 במרץ 2019

על כל מיני עכברים שיוצאים מהחורים, ועוד דברים כהנה וכהנה שאני לא מצפה מקפטן לדבר ככה.
וכן, זהבי הוא גבולי. לי מאד לא נח עם ההתנהגות שלו והפה שלו בכלי התקשורת שתמיד חשוב לו לסגור חשבונות בשפה די לובה. אבל אולי זה רק לי מפריע.

יואב 24 במרץ 2019

מדברים הרבה על הליגות הנחשבות יותר שבהם משחקים טובי השחקנים שלנו. זה נכון אבל יש כאן אלמנט אחד שלא נלקח בחשבון: ערן זהבי הוא שחקן שכובש את כל סוגי השערים. את כולם. אין זאנר הבקעה שהוא לא טוב בו. מעולה בו. לא היה כזה שחקן מגוון ומיומן בישראל מעולם. היו גדולים ממנו כמובן. לא מוותרים על מכונה כזאת משוכללת. לא מוותרים על שחקן שכובש מהאוויר, מהיבשה מהים. שעושה סיבוב על הבלם בגול הרביעי משל היה אגוארו. לא מוותרים על ווינריות. סין היא רק עוד הוכחה לגדולתו.

דורפן 25 במרץ 2019

לאוחנה היו כל התכונות של זהבי. ועוד כמה. מה שלא משנה כי אין כרגע אוחנה

matipool 25 במרץ 2019

ככל הזכור לי, לאוחנה לא הייתה רגל ימין (בטח לא ברמה של השער בשמאל שכבש אתמול זהבי) והוא לא כבש בכמויות של זהבי אבל שוב – זה רק מזיכרון וללא בדיקה.

יואב 25 במרץ 2019

שלא ישתמע שזהבי טוב מאוחנה. בוודאי שלא. וכמו שכתבת, אין אוחנה היום.

יואב 25 במרץ 2019

דורפן,
אוחנה אולי הכי קרוב. אוחנה לא יכול היה לשחק בקישור וללא יכולת המסירה של ערן. לשם העניין, ערן גם יהיה מגן ימני סביר.

אדם 25 במרץ 2019

חחח, זהבי מגן ימני זו בדיחה נפלאה.
מה עם רוזנטל?

יואב 25 במרץ 2019

אדם, כאוהד הפועל, אתה וודאי עד לורסיטיליות הלא טרוויאלית של ערן. גם קשר אחורי הוא שיחק אצלכם. כן, גם מגן ימני אם יחפוץ. לא יהיה רע יותר מעידן כהן או איך שקוראים לו….

אדם 25 במרץ 2019

טוב, אני חושב שזה קצת מעליב להשוות מישהו לעידן כהן… אבל אני לא חושב שלזהבי יש מה שצריך בשביל לשחק מגן ולהיות טוב בזה. לא מהירות, לא סגירה, ואני מניח שהיום האגו ימנע ממנו להכיל את האחריות שנדרשת.
הוא גם לא יכול לשחק בלם או קשר אחורי ושחקן רו רק בתפקיד מאוד ספציפי ומותאם.

יואב 25 במרץ 2019

אדם,
לול. זה כמובן היה בהקצנה עניין המגן. זהבי כבר שיחק בכל תפקידי הקישור וההתקפה. לייט בלומר שפתאום הבין שהוא פשוט סקורר מעולה.

dk 25 במרץ 2019

איך בדיוק סין מוכיחה את גדולתו?

יואב 25 במרץ 2019

סין היא עוד הוכחה לגדולתו. לא מוכיחה. זהבי יכבוש גם על הירח וגם באירופה אם יחפוץ בכך. זה תלוי בו.

כספרי 25 במרץ 2019

באיזו אירופה…הירח של צדק?

יואב 25 במרץ 2019

גם שם. שאל בליון, ליסבון, וינה, באזל, פרנקפורט, פלזן ועוד. הם יודעים!

dk 25 במרץ 2019

מה שנקרא Big in japan… לא מדבר על גדולתו אלא על כך שסין לא מוכיחה (או מחזקת) שום דבר לגביו (למעשה מדבר על "גדולתה של סין").

כספרי 25 במרץ 2019

זהבי הוא שחקן גדול של משחקים קטנים (כן, כן אני זוכר את הגול בטדי ואת המספרת בליון) עד שהוא לא יסגור עונה שלמה בליגה אירופאית לגיטמית (גם בלגיה הולך..) חובת ההוכחה עליו (אבל עשה אחלה כסף)

יואב 25 במרץ 2019

Dk,
אבל סין גם לא שוללת. אני לא רואה עוד הרבה כמוהו שם. לתת גולים זה מקצוע. בכל מקום.

dk 25 במרץ 2019

לרגע לא טענתי שסין שוללת, הגבתי למשפט "סין היא רק עוד הוכחה לגדולתו." שלדעתי הוא לא נכון כי הליגה הסינית לא מאתגרת את זהבי (גם בשבירת שיאי כיבושים) ולכן לא מעידה עליו (מעבר לבחירתו בכסף על פני מקצוענות) מקצועית. כמאמר המשוררת: מה ששלו שלו. לא מדבר על גדולתו, מדבר על זה שסין לא מוציאה ממנו את המיטב.

בלייק 27 במרץ 2019

לא מבין איך המספרים שלו בקבוצה בינונית בסין, שעדיפים על חלוצים שקרעו רשתות בליגות גדולות, בגילאים דומים לזה של זהבי (כלומר אני לא מתכוון לטבס, אלא כאלה שממש שיחקו שם), ובקבוצות טובות יוצר בסין?
יש כאן פחות או יותר שתי אפשרויות:
1. הוא כובש שערים לא פחות טוב מהם.
2. הם "מזלזלים" (כן, כולם הגיעו לשם לזלזל והפראיירים הסינים ממשיכים לשלם להם עשרות מיליונים על הזלזול ומבקשים עוד)
בכל מקרה זה מראה משהו עליו שאין לאחרים, כולל ברמות הגבוהות ביותר, או יכולות מקצועיות או יכולות מנטליות.

איתן 24 במרץ 2019

הרוש היה מעולה ועם הרבה מזל. גם ייני מצוין חוץ מזה שהיה חסר לו סנטימטר מזל נגד סלובניה. פרץ לא בכושר שהיה בגביע האומות. ולכל הנבחרת היה הרבה מזל. האוסטרים היו יותר מסוכנים ועם הרבה יותר מצבים. אנחנו הבקענו 4 מתוך 6 בעיטות לשער

משה 24 במרץ 2019

אף אחד בשלישיית הבלמים לא היה מצויין, בטח לא ייני עם שתי טעויות גדולות שהובילו לשער בשני משחקים.
אני מקווה למשחקים הבאים הרצוג יכניס לשם דם חדש (ארד, פיבן, חבשי,…).

yaron 25 במרץ 2019

הרוש זה בלון שיתפוצץ לנו בפרצוף…
אינסטינקטים של חתול לא יחפו לאורך זמן על משחק גובה עלוב עד בלתי קיים. לא באירופה…
זה נכון לגבי כל ההגנה. דגני, טאהא, ובן הרוש הראו אתמול את כל מה שיש להם ומגיעים להם שבחים על המלחמה אבל זה לא מספיק ולא יספיק אם נרצה להמשיך ולהתקדם.
אם יגיעו המשחקים שבהם צריך להוציא נקודת חוץ באוסטריה (לדוגמא) אין לנו את זה.

גיא זהר 25 במרץ 2019

יואב, ברור שזהבי משוכלל מאוחנה, הכדורגל היום שונה לחלוטין וחלוצים רצים היום לפחות כפול ממה שרצו באייטיז ובנייטיז. לגבי יכולת המסירה של אוחנה, מזכיר לך איזה גמר מחזיקות גביע אחד. לאוחנה היה הכל (גם בעיטה בימין): דריבל, טכניקה עילאית, קור רוח, הגנה על הכדור (משחק עם הגב לשער – תכונה שהיום פחות נפוצה – ברדה היה האחרון שהשתמש בה בצעירותו וזהבי עוד לא פיתח), הוא פשוט השתמש מעט בארסנל הזה.

יואב 25 במרץ 2019

אוחנה זה אוחנה. אני טוען שמאז אוחנה, לא היתה מכונה משוכללת כזאת. הכדורגל השתכלל אבל אני לא רואה שחקנים מגוונים כאלה מחכים בתור לנבחרת ישראל. הוא ליגה משלו. הסיבוב אגאורו שהוא עשה אתמול על בלם ברמה גבוהה, דיי מסיים את הדיון לגביי הרמה שהוא יכול לשחק בה.

גיא זהר 25 במרץ 2019

קיבל הצעות, גם מקבוצות פרמיירליג. לא היו מספיק אטרקטיביות מבחינה כספית או מבחינת רמת הקבוצה. לא הייתי מסיק מפעולות נקודתיות לגבי היכולת לשחק בליגת טופ ארבע לאורך זמן. הלוואי שיהיום בגילו יקבל הצעה מ(נניח) פרנקפורט ויתן שנתיים לפנתיאון סאבוניס סטייל בפורטלנד שלא ישאירו אותנו עם תחושת אילו ו…

יואב 25 במרץ 2019

קיבל מאייאקס וניוקאסל. אף אחת לא הציעה 8 למכבי ומשכורתו כמעט ולא שודרגה. ממש לא דיברתי על טופ 4 והרכבת הזאת כבר לא תחזור לתחנה. הוא איבד שנים קריטיות בשביל זה. הלוואי ומה שכתבת, יקרה.

גיא זהר 25 במרץ 2019

בזמנו ברור שזה לא היה רלוונטי (הוא בעצמו אמר שאם ליברפול היתה מציעה לו היה מתפשר משמעותית בעניין השכר). שלושער בנבחרת (או להקפיץ מעל בופון) יכול להביא להתעניינות מחדש של קבוצות מרכז טבלה ומטה ואני מניח שעכשיו השכר פחות רלוונטי מבחינתו. לדעתי הגיל פחות אישיו. השאלה האם זהבי יסכים לצאת מאזור הנוחות (מאמין שכן) ויותר חשוב האם ג'וואנזו' תסכים לשחרר בחינם (אין סיכוי). אם היה שחקן חופשי לדעתי היה סיכוי לא רע בכלל שהיה עושה עוד סיבוב ביבשת הישנה.

כספרי 25 במרץ 2019

מב זה הצעה לא אטרקטיבית מקבוצת פרמייר-ליג? למה מי הוא חושב את עצמו? עם הוא בשנות ה-20 קיבל הצעה מהפרמייר-ליג ולא הלך אז הוא שהוא טיפש או שהוא פחדן או שהוא מבין שהוא לא מתאים לרמה…(ועדיף לעשות ים של כסף בליגה למקומות עבודה)

יואב 25 במרץ 2019

כספרי,
לפני סין הוא קיבל הצעה מניוקאסל ואייאקס. כמעט באותו כסף של מכבי(1.5 מיליון יורו) מאיפה החוצפה הישראלית הזאת להיכנס לו לכיס? עמדת פעם לפני בחירה בין 2 מיליון יורו ל12 מיליון שנתיים? הוא חייב למישהו משהו? למה מי אתה שתבקר פרנסה של בן אדם?

כספרי 25 במרץ 2019

חלילה, שירוויח. לא נכנס לבן אדם לכיס…אבל עם הוא היה רק חושב שהוא ברמה של הפרמייר, הוא היה יכול להרוויח לא פחות ולשחק בליגה אמיתית…הוא כנראה הבין את מה שהמעריצים שלו כאן לא מבינים..

יואב 25 במרץ 2019

כספרי, ההבדל בהצעות היה דרמטי מידי.
הוא לא היה מרוויח באנגליה את מה שהרוויח בסין. לא קרוב.

אלכס 26 במרץ 2019

איך אני אוהב את כל הכינויים האלו. אתה, היום, מקבל שני הצעות עבודה – האחת 10 בחודש, חברה גדולה, מדהימה וחדשנית ביותר בתחום האהוב עליך. ההצעה השנייה היא 100 בחודש מאיזה ארגז בירוקרטיה מעצבן. עד שתהיה מוכן לקחת את ההצעה הראשונה (באמת באמת), תשתדל בבקשה לעדן את השפה.

זה לא קשור לרמה, וזה לא קשור לפחדן. הוא יודע מה הוא שווה (או לפחות חושב), אבל יש שיכולים ה-ר-ב-ה יותר חשובים ממה אוהדים יחשבו על הביטחון העצמי שלך בבחירת מקום העבודה.

צור שפי 24 במרץ 2019

זהבי היה כמובן רמה בפני עצמו היום, היו שחקנים נוספים ששיחקו מעל לרמתם אבל הבעיות הקשות בהגנה שהתגלו נגד סלובניה, חזרו ועלו היום ואם לא הרוש בשני המשחקים היינו נמצאים עכשיו עם אפס נקודות, לא עם ארבע. אין לי מושג אם יש שחקנים טובים מאלה ששיחקו, בכל מקרה הרצוג חייב לעבוד על יותר תיאום שם כי היום (וביום חמישי) התוצאות שיקרו אבל כידוע הסטטיסטיקה טבעה להתיישר.

השמן 24 במרץ 2019

מקבל את מה שאתה אומר על הרצוג, שינוי כל כך מרענן לעומת המאמנים הישראלים הבחשנים
זהבי הוא הסיפור היום, אין שחקן ישראלי שיכול לקחת ככה קבוצה מוגבלת לניצחון נאה כל כך. מדהים אותי שמפקפקים ביכולת שלו עדיין. מזכיר את העליה של מכבי לצ'מפיונס, שחקן אחד שלוקח על הגב קבוצה שלמה

D! פה ועכשיו 24 במרץ 2019

כשהוא בזון הוא בזון.

רומן 24 במרץ 2019

אין מילים, איזה תענוג!! פעם בכמה שנים הנבחרת הזאת פשוט נותנת סיבה לחגוג.
באסה שהייתי דווקא מול סלובניה ולא היום..
זהבי, אין מילים הופעה לפנתיאון

רועי 24 במרץ 2019

טוב שהיה הרוש, הוא הציל אותנו מטעויות גדולות וסתם יכולת גרועה של שחקני ההגנה.
גם ייני הפתיעה לרעה

היסטוריון של ספורט 24 במרץ 2019

אני חושב שהכל מוקדם מדי .
מנסה להיות ענייני לחלוטין
ואומר כך .
לשבחו.
1. שהוא התעקש על הרוש והוכיח שניתן לחשוב אחרת מהמחשבה הישראלית שאומרת כי לא ניתן לזמן שוער שלא משחק (או אפילו שחקן שלא משחק ).
2. גם האופי לזכותו .
זה כבר בא לידי ביטוי בליגת האומות שיצאנו מהפסד פתיחה .
זה המשיך בכך שיצאנו מפיגור פעמיים ולא הפסדנו .
ואפילו הפכנו וזה בהחלט שינוי מרענן.
בצד השני (לא רוצה לומר לחובותו כי צריך לתת לו זמן ).

1. אין הגנה של ממש לנבחרת .
אני אוהד קבוצות מסוימות הן בארץ אין באירופה זמן רב לא חשתי כזה חוסר ביטחון בהגנה של קבוצתי .
אני חושב שהמשחק היום יכול היה להיגמר לגמרי אחרת לא באמת הייתה הגנה (אבל היה שוער).

2. וזה מביא אותי לנקודה השנייה שהאמת הרצוג מראה שינוי חיובי ביותר אבל צריך לבחון זאת לאורך זמן.
ואני מתכוון לתחלופה בנבחרת .
עשיתי מחקר על הקמפיינים האחרונים של נבחרת ישראל .
למשל בפעם הקודמת בקמפיין מוקדמות גביע העולם שיחקו לא פחות מ 38 שחקנים.
הראשון בדקות המשחק היה אז צדק
הרביעי דוידאזה
השישי טיבי
10-11 היו גורש וגם חיים
דגני טהא ופרץ לא שיחקו כלל
דאבור 7 דקות .
ייני וריאל 90 דקות המצטבר.
חלוקת הדקות בטורניר הקודם הייתה קטסטרופלית.
לא פחות מ 4 שערים
8 קשרים אחוריים
התקפיים וחלוצים .
3 שחקנים בלבד שיחקו מעל 60 דקות בקמפיין ההוא.
בשורה התחתונה אני רוצה הרכב קבוע יציב וטוב לאורך זמן מבלי להחליף כל רגע את השחקנים כולם.

ערן (המקורי) 24 במרץ 2019

פוסט מצוין.
לא היה בישראל דבר דומה לזהבי.
שבחים להרצוג על המקצועיות וענייניות.
ולעג רב למבקרים שקטלו את המאמן עוד לפני האימון הראשון (שגיא כהן, מה נשמע?)

כספרי 25 במרץ 2019

שפיגלר לא סופר את זהבי…

בלייק 27 במרץ 2019

אבל הוא בחר בבית אבות בארהב במקום להתחרות ברמות הכי גבוהות. כנראה שהוא ידע משהו שהמעריצים שלו כאן לא מבינים.

רטקסס 24 במרץ 2019

יש להחזיר את מיגל ויטור לכושר ולאזרח אותו
לא רואה פיתרון אחר באופק

יואב לוי 25 במרץ 2019

מעניין, אבל האיש פצוע סידרתי. אולי אני משוחד כאוהד מכבי , אבל לדעתי שיר פיבן וגם עופרי ארד מחיפה , יכולים וצריכים כבר להיות בסגל. ואם כבר מאזרחים אז למה לא את תאמאש? או אפילו את קויאר?

ארז 25 במרץ 2019

לדעתי שניהם בשלהי שלהי… עד שתאזרח אותם תוכל ליהנות מהם רק במשחקי ותיקים :)

פאןפאן 25 במרץ 2019

הסבת אהרון שוינפלד היהודי הצדיק לבלם!
יש לו הכל וממילא גולים הוא לא שם
את ויטור תשמור למשחקי ראווה – גולסה עשוי מפלדה יצוקה לעומתו

טל 12 25 במרץ 2019

לנבחרת ישראל אסור לוותר על כישרון גדול כמו זהבי. אם הוא משחק מספיק דקות בקבוצתו, ומבקיע שערים כמו שהוא יודע, הוא חייב להיות בסגל (לכל הפחות) לדעתי וכמובן בהרכב בהתאם להחלטת מאמן. כל הכבוד להרצוג. וגם לזהבי כמובן.

אחת הבעיות של הנבחרת הזו (וכל נבחרת) היא כושר משחק של שחקנים חשובים. לא תמיד כולם משחקים מספיק בקבוצתם בחו"ל. מבחינה זו זהבי הוא לא רק כישרון גדול, אלא גם כוכב גדול בקבוצתו, משחק הרבה ורוב הזמן בכושר הבקעה טוב.

ran 25 במרץ 2019

הבעיה שהמשחק התרחש בשלב מוקדם מדי במוקדמות, די מזכיר את ה 3-0 על בוסניה עם הנבחרת של גוטמן.
עוד 3 משחקים ואף אחד לא יזכור את המשחק הזה והסגירת חשבונות של זהבי אחרי המשחק תגרום שיחכו לו עם חרבות שלופות.
הנבחרת מורכבת מיותר מדי שחקנים חלשים לרמה הזו והסיכוי לשחזר בהמשך את אתמול נמוך מאד.

ארז 25 במרץ 2019

לצערי מסכים. ואז זה עוד היה משחק שהביא את הנבחרת ל9 מ9 נדמה לי.
אתה יודע, כשהאדמה חרבה כל טיפה היא חגיגה.

כספרי 25 במרץ 2019

לא מתרשם…משחק אחד זה פוקס. מה ההבדל מסלובניה? או כמו שדוביד זצ"ל היה אומר: גם תרנגול עיוור מוצא גרגר…

היסטוריון של ספורט 25 במרץ 2019

זה מזכיר לי שלאחר ההפסד לאלבניה כתבתי בפייס שנבחרת ישראל גרועה משעון מקולקל כי הוא עובד פעמיים ביום ונבחרת ישראל לא עבד כבר 50 שנה.

תומאס 25 במרץ 2019

כאוהד מכבי, שחייב ככ הרבה שעות אושר לזהבי, וכאחד שמאוד מעריך את סט התכונות שלו, שקיימות אצל ספורטאי על, ולמרות התצוגה הזהבית מאתמול, אני חושב שזהבי לא צריך להיות בנבחרת.
והסיבה לא קשורה להתנהגות, התנהלות או שום דבר לא מקצועי אחר. הסיבה היחידה היא שהוא משחק בסין. סחתיין עליו על הכסף והדאגה לנינים שלו, אבל כשאתה משחק מול קונוסים בערב שבת, לא תוכל לשחק מול שחקנים אמיתיים בשבת. וזה נכון גם לסבע, ולכל שחקן ברזילאי שמשחק בסין.

גיללתר 25 במרץ 2019

אז אתה בעצם אומר שאתמול שחקני ההגנה האוסטרים היו…סינים?

AV 25 במרץ 2019

הסר

יואב 25 במרץ 2019

תומאס,
עדיף קונוסים מסין מאשר להיות שחקני אימון. הרי אם ערן היה נשאר בישראל וממשיך לכבוש באיזור ה30, לאף אחד לא היתה בעיה. אז אין בעיה גם עכשיו.
להיות רשום בפרנקפורט/ אולימפיאקוס, ערן יכול היה גם אתמול.

לירן 25 במרץ 2019

אני מת מהטענה הזאת על הקונוסים בסין, אני מסכים לחלוטין שזאת ליגה חלשה ולפעמים רואים שם שערים מאוד מצחיקים אבל אני לא מצליח להבין משהו, קונים שם חלוצים אדירים בהמון כסף , הם גם משחקים נגד אותם "קונוסים", למה זהבי מלך השערים והאחרים לא? מהראש אני זוכר ג'קסון מרטינז, טבס, שחקן של אתלטיקו מדריד שנרכש השנה (סאול אם אני לא טועה), למה זהבי כן והם לא? תחשוב על זה

ארז 25 במרץ 2019

קאראסקו

רומן 25 במרץ 2019

זה קל.
הם פשוט באים לשם לעשות בית ז**נות.

ארז 25 במרץ 2019

רומן,
ז**נות ולא ז*נות – זה לזונות עם אפקטים מיוחדים?

הפטיש 25 במרץ 2019

מה שהיה יותר גרוע מההגנה הישראלית, זה ההגנה האוסטרית.

7even 25 במרץ 2019

בסופו של דבר מדובר בבחור סופר מוכשר שבחר בכסף על פני רמה גבוהה.
הפעם האחרונה שהוא שיחק טוב ברמה שהיא מעל לנמוכה או בינונית היתה בהפועל ת"א. בצ'מפיונס ליג…לפני בערך עשור(!)

לישראל הוא פנומן, זה אין ספק, וגם לסין, שהאלופה שם נלחמת על הירידה בישראל…וכנראה יורדת.

זכותו המלאה לבחור בכסף. זכותנו גם לומר שהוא מעולם לא שיחק ברמה גבוהה מול קבוצות ראויות באופן עקבי. הוא לעולם יהיה פספוס אדיר.
עלה עם מכבי ת"א לליגת האלופות ובעט כמה בעיטות לשער ב 6 משחקים, כשהקבוצה כבר עברה את החצי. שערי שדה לא היו שם
זו הפעם האחרונה בערך שהוא שיחק ברמות הגבוהות. הרמה שלו היתה בהתאם.

כשיראה יכולת לשחק ברמות הגבוהות באופן עקבי מבטיח לשנות את דעתי עליו. אתמול הוא שיחק מעולה.

בנסון "בשורות רעות" 25 במרץ 2019

הוא לא "עלה עם מכבי ת"א לליגת האלופות".
הוא העלה אותה לשם. במו עצמו.

7even 25 במרץ 2019

ומה עשה שם ?
הרי ברמה באלופות היא לא הרמה במוקדמות.
שאל את מכבי חיפה.

מישה 25 במרץ 2019

לא אכפת לי מה הוא לא עשה בליגת האלופות.
הוא העביר את מכבי שני שלבים כולל לעבור את באזל.
בעיניי זה היה קמפיין יוצא דופן ברמה האישית שלו.

יואב 25 במרץ 2019

נתן שלב בתים באירופאית מהסרטים עם מכבי. ערן פנומן. זה בכלל לא מעניין איפה הוא משחק כי הוא ודאבור טובים בסדרי גודל מהשאר, גם אם השאר משחקים בגרמניה ואנגליה. משונה אבל נכון.

AV 25 במרץ 2019

מעצבן אותי שמאשימים את ייני בשער הראשון כשנתאכו הוא זה שלא חזר אחורה עם השחקן,
ייני עם אותו השחקן (המבשל) מתחילת המהלך, נאתכו לא חוזר ועוזב את הכובש.

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

הטעות של ייני בזה שהסיק שיחפו עליו, עדיף היה לו לקחת את הסיכון, להשאיר את השחקן עם הכדור לבד ולסוג לאחור.
אגב לדעתי הטעות בגול היא של טהא, תסתכל בהילוך חוזר, כל אחד מהשחקנים לוקח שחקן או עמדה, טהא איבד מיקום וצילם את המגרש, הוא זה שהיה צריך לקחת את הכובש

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

ייני אתמול היה הנפגע העיקרי מאסון הטבע שנקרא דגני.
במחצית הראשונה השילוב בצד שמאל בין דגני לבן הרוש היה מאוד קשה לצפייה, אני חושב שדגני איבד 5 6 כדורים בחצי שלנו לפני שייני הבין שלצד שמאל הוא לא מוסר יותר.
בכלל ייני אתמול היה עסוק בעיקר בלסתום חורים וזה לא השפיע עליו טוב כל כך.

Gil - Zimbabwe 25 במרץ 2019

דגני עשה אתמול יותר עבירות מהכמות שהוא נגע בכדור שהוא נגע בכדור.
דסה היה אצמול מצויין.
מעניין לדעת כמה ק"מ דור פרץ ונאתכו עשו.

אבו צ'יצ'ריטה 25 במרץ 2019

אני חושב שאתה מפריז מאד באומדן התגובה למינוי של הרצוג – אני חושב שרוב האנשים הבינו שמדובר בבחירה סבירה והגיונית. כל מיני ליצנים כמו ברקו (שסתם מדבר שטויות בשילוב פוזיציה) או אובר מתחכמים כמו שגיא כהן (שבכוונה מדבר שטויות מתוך פוזיצית אני חכם יותר מכולכם) לא באמת מייצגים את התגובה למינוי.
אין ספק שמבנה האישיות של זהבי וסט היכולות שלו מעלים את השאלה מה היה קורה אם לא היה מבלה את הקריירה שלו בליגות חלשות כמו ישראל וסין

איתמר 25 במרץ 2019

זהבי יכול היה לעשות קריירה יפה בקבוצות דרג שני-שלישי באנגליה, ספרד, גרמניה.
הבחירה שלו בכסף הגדול בסין היא לגיטימית אבל כאשר יסכמו את הקריירה שלו הוא יימצא הרחק מבניון, ברקוביץ׳ ורביבו שהיו שותפים, לפעמים גם כיכבו, בחוויית כדורגל ברמה אחרת לחלוטין.

רומן 25 במרץ 2019

הרבה שנים תיעבתי את הבחור, ידעתי כל הזמן שהוא שחקן ענק, אבל קשה היה לאהוב אותו כשהוא שיחק במכבי ת"א.
אז חיפשתי בו כל מני פגמים, כן הוא לא מספיק מהיר בשביל להיות חלוץ מרכזי ברמות הגבוהות.
אבל הוא פשוט שחקן אדיר.
אני קצת מתבאס בשביל הבחור, הכסף חשוב בחיים, אבל את ההרגשה שעשית משהו גדול, יותר חשובה.
ברקו יכול להסתובב(והוא מסתובב) עם הכרס בחוץ וחזה נפוח כי הוא היה אגדה בפרמייר ליג.
עוד 15 שנה זה יחסר מאוד לזהבי שלא משאיר אחריו שום מורשת.
אני באמת מקווה ומאחל לו שיקרה איזה משהו, ובקיץ הוא יחתום לשנתיים באיזה מגה קבוצה אירופאית.
אם פאוליניו נתן עונה גדולה בברסה, גם זהבי יכול, אולי לא בברסה אבל באיזו סביליה או ולנסיה הוא יכול להיות כוכב.

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

זהבי יסיים את הקריירה עם יותר מ150 מליון שח בחשבון בנק לפני שיגיע לגיל 35, אם זה לא גורם לך ללכת עם חזה נפוח אז מה כן?

רומן 25 במרץ 2019

גול מהאוויר באולד טראפורד במדי סטהמפטון..
וקריירה מדהימה בליגה האנגלית.
כסף יש להרבה אנשים, אני באמת לא מבים את ההתעסקות האובססיבית סביב זה.
שום כסף שבעולם לא יחליף לו את הקריירה שהוא פספס.

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

זהבי לא פספס שום קריירה, היה בליגה שרק עוד ישראלי אחד הצליח להגיע אליה, אגדה במכבי, רגעי שיא שעולים (מבחינה אמוציונלית) על גול מהאוויר נגד יונייטד, כובש ללא הפסקה בסין, דווקא אחלה קריירה.
אני חושב שיש מאות אם לא אלפי שחקנים מאוד בינונים וחלשים שהבקיעו נגד יונייטד, לאף אחד מהם אין את הקריירה של ערן.
לגבי ברקו, זיכרון זה דבר מצחיק, היו גם עונות שלמות שברקו ישב ביציע, היו עונות שהוא שיחק בליגה השנייה באנגליה ורוב הזמן לא היה שחקן הרכב קבוע בפריימיר ליג כשכבר שיחק בפריימר ליג.
חוץ מזה שהליגה הסינית טובה יותר לדעתי מהליגה הסקוטית.
הכסף שלו זה חותמת שהוא עשה קריירה של שחקן גדול שממש מעטים מכל הכדורגלנים יצליחו להגיע

רומן 25 במרץ 2019

חיים, בחייך אפילו אתה לא מאמים לעצמך.
לא בא להשוות פה כלום לברקו, כי זה באמת מעליב את האינטלגנציה.
ערן זהבי ישב על הספסל בפאלרמו שנה שלמה וחזר לארץ אחרי זה הוא התפתח להיות שחקן ענק ובמקום לקחת את זה לליגה אמיתית עם תחרות אמיתית ולהחקק בדפי ההיסטוריה הוא בחר להיות איש עסקים.
בחירה ליגיטימית.. לי אישית בתור חובב כדורגל עצוב עליו.
אתה אבל לא יכול למכור פה לוקשים ולהגיד שהוא לא פספס קרייירה, כי הוא כן.

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

מה אני אגיד לך, הלוואי על כל אחד לפספס ככה קריירה

רומן 25 במרץ 2019

חיים מה אתה היית מעדיף להרוויח 100 מיליון שקל בסין ולא לשחק באירופה.
או להרוויח 30 מיליון שקל ולתת 4 שנים בקבוצת צמרת בליגה אנגלית/ספרדית

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

זה לא עניין של העדפה, זה עניין שבסיטואציה שבה התפתחה הקריירה שלו בגיל 30 כנראה שלא הייתי יושב ומחכה שקבוצה בכירה תשלם 4 מיליון עבורי אלא מבין שבגיל 30 כבר לא אגיע לפריימר ליג וגם אם כן בגיל 30 זה כבר הרבה פחות נוצץ, בגיל 30 הקו מחשבה שלך משתנה ואתה מבין שיש דברים יותר חשובים לך בחיים כמו משפחה וילדים ואם יש לך אפשרות לסדר אותם זאת הצלחה אדירה לקריירה ואתה לוקח אותה בשתי ידיים.
קריירה זה הרבה מזל, כמה שחקנים בינוניים/ חלשים ראית בקבוצות גדולות? לוקאס שיחק כמעט עשור בליברפול ולא הייתי מחתים אותו למכבי פ"ת.
לצערו של זהבי הוא נולד במדינה הלא נכונה עם הדרכון הלא נכון בתקופה מאוד גרועה בנבחרת ,בחר בקבוצה הלא נכונה שמחליפה 7 מאמנים בעונה, זה הכלים שנתנו לו והוא הצליח עם זה לא רע בכלל.
יכול להיות שאתה צעיר אז זה נראה נוצץ לשחק באירופה אבל בגיל 30 אתה יותר אדיש לזה.
גם לשחק ולפתח קשרים במדינה שהיא אימפריה עולה זה קו מחשבה חכם ונכון, שוב, בגיל 30.

רומן 25 במרץ 2019

חיים כבר בגיל 27 הוא היה כוכב על פה ויכל אם היה רוצה ללכת לאנגליה לקבוצה קטנה.
זה כנראה לא בער בו, הוא חשב יותר על דברים אחרים.

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

אתה ממציא דברים עכשיו? על סמך מה אתה אומר את זה?
קבוצות לא ממהרות לשלם הרבה כסף על שחקן בן 27, מכבי דרשו כמה מיליונים טובים.
לא ברצלונה ולא צ'לסי רצו אותו, זה לא מרשים אותם ששחקן בן 27 כובש הרבה שערים בישראל, מקסימום קבוצה בינונית בליגה הספרדית שאין סיכוי שיש לה כסף לזה או למשכורת שהייתה לו באותו הזמן.
ואם אני זוכר נכון כשהיה בן 27 זה היה בסוף העונה עם סוזה, הקבוצה היחידה שרצתה אותו זאת באזל שאני מאוד בספק עם אחרי לפחות שנתיים שהוא היה משחק שם (כי בכל זאת השקיעו כסף) היו משלמים עליו עוד יותר כסף ממה שמכבי רצתה והוא היה מגיע לקבוצה באנגליה.
זהבי מעולם לא נחשב פרוספקט, מעולם לא שיחק בנבחרות הצעירות, מעולם לא סומן, התקדם בקריירה לאט לאט ואז המשיך ודחף את עצמו עד קצה גבול היכולת, שיחק פעמיים בצ'מפיונס כשפעם אחת הוביל קבוצה לבד, הפך לאגדה במועדון הכי גדול ומרכזי בישראל ובגיל 29 הצליח לסדר לו ולמשפחה שלו את החיים.
אני לא מצליח להבין איך אפשר להגיד שלזהבי לא הייתה קריירה גדולה, אתה צריך מוח מאוד ילדותי וצר בשביל לחשוב ככה

רומן 25 במרץ 2019

חיים, אין ספק שקבוצה "קטנה" באנגליה היתה יכולה לשים עליו את הכסף.
אתה זוכר באיזה גיל אתלטיקו קנתה את אבי נמני?
חוץ מזה שחוץ מעניין הגיל יש את העניין של מה השחקן. אם זה חלוץ זריז אז הגיל הוא פקטור, אבל זהבי מכל התכונות שלו, מהירות זה לא הכח של, אז הסיכון די נמוך.
אבל עזוב היסטוריה, מה עושים עכשיו?
אתה חושב שעכשיו הוא לא יכול ללכת לאנגליה?

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

אתלטיקו לא קנו את נימני, הוא היה שייך לסוכנות הספרדית שלו (בזמנו היה מותר) והושאל לאתלטיקו בקומבינה ספרדית.
באופן תאורטי יכול להשתלב, אבל באופן מעשי למה שילך לאנגליה? בשביל לספק כל מני אנשים? נראה לי שהוא חי טוב בסין.
הוא לא יגיע לרמות הכי גבוהות אז בשביל מה? בשביל לשחק בקבוצה קטנה ולהגיד ששיחק באנגליה?
עדיף לו לסחוט את המיץ הסיני עד הסוף.
אם בגיל 34 הוא עדיין בכושר של עכשיו, אני חושב שהוא יכול להשתלב טוב בקבוצות תחתית אמצע טבלה באנגליה ולתת שם חצי עונה טובה, חוץ מזה אני לא רואה שום סיטואציה ראלית שבה אני ממליץ לו לעבור לאנגליה

ברקוביץ 25 במרץ 2019

רומן צודק במאה אחוז.

יואב 25 במרץ 2019

רומן,
יש לו מורשת. בהפועל ובמכבי. מורשת אדירה. ואם יהיה משמעותי בנבחרת שתעלה ליורו, זה יגמד את כל מה שכתבת. ברקוביץ היה מחליף את הקאריערה שלו בהישג עם הנבחרת. אל תסכם עדיין כלום. הסיבוב אגוארו שעשה אתמול לבלם ברמה גבוהה, דיי מייתר את עניין הרמה שבה הוא משחק וגם את עניין היציאה מהמקום. לא חסר לו כלום, הוא רק לייט בלומר. זה כל חטאו.

רומן 25 במרץ 2019

זה לגמרי הזכיר את אגוארו אתמול מה שהוא עשה, מדהים שגם אני חשבתי על אגוארו.
השני גולים בראש, וההשתחררות על הבלם, אגוארו קלאסי.
ועדיין יואב, מהיר הוא לא :-) זאת עובדה.
בלי קשר, שחקן מדהים, שברמות הגבוהות היה צריך לשחק בקישור הקדמי, בתפקיד של אריקסן לדוגמא.
אז הנה רעיון.. אריקסן לריאל, זהבי לטוטנהאם :-)

יואב 25 במרץ 2019

נכון רומן. ברמות יותר גבוהות, צריך לרדת קצת אחורה ולנצל את התנועה המעולה שלו ולבוא עם הפנים לשער.

yaron 25 במרץ 2019

הוא מהיר מחשבה, זה נותן לו פור :-)

אדם 25 במרץ 2019

יואב, לצערנו (אוהדי הפועל) המורשת שלו בחולצה האדומה לא קיימת, היא נמחקה (ולא משנה למה ומי צודק). בעצם כל מה שנשאר לו מהקריירה מבחינת מי יזכור אותך זה רק שהוא עשה מלא כסף ושנתיים במכבי. עוד 30 שנה היחידים שידברו עליו זה אוהדי מכבי וגם זה לא בטוח כי מה לעשות, שנתיים (או שלוש?) זה לא הרבה.

ילדיסקו 25 במרץ 2019

זה כי אוהדי הפועל פשוט חולים בראש..לא מסוגלים לשחרר , מנטליות פואד/אוסישקין

גם אוהדי מכבי לנצח יפרגנו לשער האליפות שלו בטדי, עוד חתיכה בהסטוריה מפוארת של ווינר נדיר שהתמזל מזלינו להינות ממנו הכי הרבה בארץ למרות שהיה בכיס של הפועל.

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

חבל על האנרגיות שלך, אוהדי הפועל הם אנשים קטנים שעדיין מתבכיינים על איזה מפרק שמישהו הביא במכבי למישהו בהפועל בפלייאוף כדורסל בשנות ה80 (רק אוהדי הפועל זוכרים את השמות).
זה המהות של אוהד הפועל, בלי זה אין להם הרבה, תבין אותם

אדם 25 במרץ 2019

וואו כמה שאתם משעממים.

יואב 25 במרץ 2019

שלוש וחצי.

יואב 25 במרץ 2019

אדם,
לא יודע מה יהיה עוד שלושים שנה אבל שבירת השיא של אלמליח (עד שישבר שוב) תהדהד. וכל כישלון העפלה לליגת האלופות של מכבי, תהדהד אותו. וגם טדי.

עדי אבני 25 במרץ 2019

כאוהד הפועל, אני לחלוטין לא מסכים איתך.
המורשת שלו בהפועל לתמיד- אליפות בדקה ה92, גול מכריע לעלייה לצ'מפיונז ומספרת בליון.
דרבים גדולים גם בצד האדום.
אמנם כששיחק אצלנו היה כינור רביעי (אחרי ורמוט, שכטר, אניימה ודה סילבה) אבל שום מעבר למכבי לא מוחק את מה שכן עשה.

אדם 26 במרץ 2019

אני מכיר כל כך הרבה אוהדי הפועל שבאמת לא מסוגלים לראות את שער האליפות הזה אז אני לא בטוח כמה שהמעבר הספציפי הזה לא מוחק את מה שהיה. זוכרים אליפות בטדי, בהחלט, אבל לא מדברים על הכובש בכלל.

מאשקה 25 במרץ 2019

או הא' – איך שאוהדי הפועל ת"א אוכלים לעצמם את הלב,
על שלושה גולים נהדרים של ערן זהבי.
כן, וגם חלק גדול מכתבי הספורט שהם אוהדי הפועל תל אביב.
תודה הרצוג, תודה ערן זהבי ומונאס דאבור ( ואריאל הרוש )

ארז 25 במרץ 2019

מאשקה,
בתור אחת שמצדדת בערכים שאת מצדדת ואף מטיפה להם מדי פעם, לא מתאים לך טוקבקיזם.
אני אוהד הפועל, שמחתי ונדהמתי בכל גול יותר.
וחברים אוהדי קבוצות אחרות שמתעבים אותו עד עמקי נשמתם שמו הכל בצד, שמחו ופרגנו לא פחות.

מאשקה 25 במרץ 2019

הלוואי, לא לפי מה שקראתי בתקשורת הכתובה והאינטרנטית.
גם אני שמחת מאוד עם כל גול שלו

ירון 25 במרץ 2019

למה נאתכו לקח לערן את החופשית??

ארז 25 במרץ 2019

לעניות דעתי עניין של סגנון בעיטה וטווח.
לא דין 23 מ' כדין 17 מ'. נדרשה בעיטה רכה עם צלילה.
אם זהבי זז הצדה ביום כזה, כנראה שגם הוא חשב כך…

יואב 25 במרץ 2019

ניר צדוק צייץ על זה :ביבראס בועט חופשית במקום זהבי, לך תצייר במקום פיקאסו((((:

גיא זהר 25 במרץ 2019

עם כל הכבוד לצדוק שאני סאקר שלו, נסחפנו קלות. זהבי בעט חופשית (וכמעט הבקיע) ונאתכו הוא בועט חופשיות מצוין. זה לא שמדובר בבן הרוש שלקח למסי חופשית.

זינק 25 במרץ 2019

אני לא מצליח להבין את הפער, בין משחק ההתקפה למשחק ההגנה שלנו.
בחלק ההתקפי יש ניצוצות גם מעבר לזהבי ובסה״כ הרמה סבירה, לקבוצה שמתיימרת להיות בדרג הביניים.
אבל ההגנה… אוי אברוך.
חוץ מדסה (שגם אצלו החלק ההתקפי מרשים יותר) כל יתר שחקני ההגנה ברמה נמוכה. נמוכה ביום טוב שלהם.
לא מסוגלים לתפקד תחת לחץ של היריבה ועושים כמות טעויות פסיכית במשחק. עם כמות הטעויות אתמול וריכוז יותר גדול מהאוסטרים, אנחנו במינוס ארבע במחצית.
כשהם כבר שומרים צמוד, הם לא מפסיקים לשלוח ידיים ומזמינים שריקות.
באמת לא מובן לי, כי בדרך כלל לנבחרות נחותות הרבה יותר קל לייצר משחק הגנה מהתקפה.

גיא זהר 25 במרץ 2019

עם כל הכבוד לצדוק שאני סאקר שלו, נסחפנו קלות. זהבי בעט חופשית (וכמעט הבקיע) ונאתכו הוא בועט חופשיות מצוין. זה לא שמדובר בבן הרוש שלקח למסי חופשית.

יואב 25 במרץ 2019

יש בזה הומור כמובן. ביום כזה, הכל יכול להיכנס לו…

זיו 25 במרץ 2019

מה שעצוב זה שהיו לזהבי שנים יותר טובות והיו שנים עם יותר כישרון שמאמנים כושלים כמו אלישע (שרואים כמה הוא מוצלח בשנים האחרונות) וגוטמן (אותו כנ"ל) בזבזו בכל מיני זימונים פוליטיים הזויים עם הרכבים מוזרים, שיטות משחק תמוהות ובעיקר בלי יכולת אימון אמיתית.

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

לא יודע כמה זה נכון, הנבחרת פחות או יותר באותה רמת כישרון שהייתה אצל גוטמן ואלישע
הרכב ישראל במשחק חשוב נגד בלגיה מלפני 4 שנים בתקופת גוטמן:
אופיר מרציאנו; אוראל דגני, טל בן חיים, רמי גרשון, עומרי בן הרוש (אליניב ברדה 84); שרן ייני (ליאור רפאלוב 66), ניר ביטון, ביברס נאתכו, ערן זהבי, בן שהר; תומר חמד (טל בן חיים 46)

השמן 25 במרץ 2019

לכל אנשי ה"לא התנסה ברמות הגבוהות", "קריירה מפוספסת", "יהיר ושחצן" וכו', אתם לגמרי מפספסים את האיש, החוויה והתופעה.
יותר מהחדות מול השער,
יותר מהשיפור המתמשך באספקטים שונים של מלאכת הבקעת השערים
יותר מכמויות הגולים המטורפות בליגות מדרג נמוך
זהבי זה "בדש, תן לי עוד כדור אחד" לפני שלושער בעשרה שחקנים בדרבי, זה לדפוק נגיחה מ13 מטר לחיבור מול באזל בדקה ה90, או לתת צמד ברבע שעה מול פלזן כשאף אחד לרגע לא האמין שנעלה.
וכן. זה לדפוק שלושער ובישול בעשרים דקות מארבעה מצבים בערך מול אוסטריה (אני עד עכשיו בהלם שהבעיטה החופשית שלו שתי דקות אחרי השער השלישי לא נכנסה)
כשהוא בזון, הרצון שלו לוקח אותו למחוזות שאף שחקן ישראלי כיום לא מדגדג. לא מבחינת היכולת דווקא, אלא ביכולת לשנות את המשחק לבדו, ולהרים חבורה של מוגבלים לספירות אחרות.
אני בוודאי לא אובייקטיבי כאוהד מכבי, אבל בעיני מי שלא הרגיש אתמול את החשמל שהיה במגרש בכל נגיעה שלו מפסיד. פשוט תופעה

יואב 25 במרץ 2019

כל מילה השמן. במושגים ישראלים הוא גיבור על. חולה נפש על אמת.

רומן 25 במרץ 2019

זה רק מחזק את תחושת הפספוס ממנו

חיים הצהוב 25 במרץ 2019

רומן אני ארשום פה גם את מה שכבר רשמתי לך בתגובה קודמת
זהבי מעולם לא נחשב פרוספקט, מעולם לא שיחק בנבחרות הצעירות, מעולם לא סומן, התקדם בקריירה לאט לאט ואז המשיך ודחף את עצמו עד קצה גבול היכולת, שיחק פעמיים בצ'מפיונס כשפעם אחת הוביל קבוצה לבד, הפך לאגדה במועדון הכי גדול ומרכזי בישראל ובגיל 29 הצליח לסדר לו ולמשפחה שלו את החיים.
בוא תסביר לי איזה תחושת פספוס? ממה? ממישהו שאף אחד לא חשב שיגיע להיות שחקן ליגת העל?

השמן 25 במרץ 2019

רומן, זה לא בשבילו.
הוא לא יכול לעשות את מה שברקוביץ', רביבו ובניון עשו, לעבור מכוכב על בליגה שלנו לשחקן סגל בליגה בכירה.
הוא לא יכול להוריד את הראש ולעבוד קשה, עד שיקבל צ'אנס, לעשות עבודה אפורה באגף. הקבוצה היא שלו. ג'ורדי דיבר על זה (וגם נתן לו את מכבי כשמכר את עטר), גם כשמביאים שחקנים לעזור לו הוא מוציא אותם גרוע. הוא צריך את האש, הוא מייצר אותה כדי להידלק ממנה. רק קבוצות דרג ב' בשבילו. קבוצות דרג ב' שהוא ייקח אותן לגבהים בכח רצונו בלבד

רומן 25 במרץ 2019

בוא בוא…
ברקו הוריד את הראש ועשה עבודה אפורה באגף? אתה מתבלבל פה עם בניון… אם ברקו היה מוריד את הראש הוא
א. לא היה ברקו
ב. אם בכל זאת היה נשאר ברקו הוא היה בריאל או במנצ'סטר.
ג. ברקו לא היה שחקן סגל בשום קבוצה, הוא היה כוכב, לרוב ה כוכב (אולי חוץ מכששיחק עם מאט לה טיסיה האגגגדי)
ברקו לא פחות אופי של כוכב ממנו, אז בוא לא נדבר עליו בהקשר הזה…
לא אמרתי לו ללכת לצ'לסי, לסגור את המגן של היריבה.
שילך שנה הבאה ללידס(אם יעלו ליגה :-)) או לניוקאסל מה רע?!

השמן 25 במרץ 2019

לא מסכים לגבי ברקו. למרות שזה פחות דומה מבניון. ברקו לא רדף אחרי מגנים אבל לא תמיד היה האיש המרכזי. גם אם ניהל את המשחק.
וכן, באופי שלו זהבי לא יעשה ברקו אפילו. לא בראש שלו ללכת ללידס. הוא ראש לשועלים. שם הוא הכי מרגיש בנוח ושם הוא מידי פעם מנצח אריות

פאןפאן 25 במרץ 2019

רומן – אני לא זוכר שחקן שכל כך הערצתי כילד ונער כמו ברקוביץ. ואני לא אוהד חיפה כן?

הוא עשה קריירה מדהימה באי הבריטי וגם לא מעט כסף יחסית לאלו שיצאו לחו"ל בתקופתו

מצד שני זהבי מוחק אותו לאט אבל בטוח מכל טבלה ישראלית אפשרית

כמו שכתבו לך כאן קודם – אם חו"ח המוזהב יביא אותנו לטורניר מתישהו אז בכלל אין על מה לדבר.
מבחינתי אגב – עושה המשחק הגדול ביותר זה עדיין ברקו. ווינר וגולר – אין כמו זהבי והלוואי ויהיה

רומן 25 במרץ 2019

טוב זה פשוט לא יהיה צודק..
כי היורו עכשיו זה 24 קבוצות ובתקופת הקוסם זה היה 16…
מקום שני כבר סיימנו איתו–> בחוקים של היום עלינו…
בלי קשר בלי שזהבי יתן עונה גדולה באנגליה/ ספרד לא יהיה בכלל על מה לדבר בהשוואה ביניהם, זה תפוחים לתפוזים.

אבי 26 במרץ 2019

להיות ישראלי זה להסתכל מלמעלה על הליגה הסינית.
כאילו בואו…
במה הליגה שלנו טובה יותר?
פשוט עם שחושב בנפרד.

בנסון "בשורות רעות" 26 במרץ 2019

הליגה שלנו היא הליגה הספרדית\אנגלית והיא הליגה הכי טובה!

Comments closed