ההפסד בברצלונה. ההבדל הגדול

וציונים כלליים ליונייטד

ההבדל בין יונייטד לברצלונה היה גדול מאד. הוא לבש, אגב, את החולצה מספר 10 של ברצלונה. כמה שזה נראה חד צדדי התחושה שלי שאם מסי לא היה, ברצלונה מתקשה מאד. ואם מסי בתסריט דמיוני משחק ביונייטד – היא עוברת. יותר בקושי משבארסה עברה, אבל עוברת. עד כדי כך ההבדל היה גדול.

מכיוון שמסי כן משחק בשורות פ.צ ברצלונה יונייטד נותרה רק עם גליון הערכה ליונייטד.

כתבתי בדיון פייסבוקי שצריך לקחת דברים בפרופורציות. ריאל מדריד הפסידה 0-3 ו-5-1 לקבוצה הזו העונה. אבל המשחקים מול ברצלונה נתנו לדעתי תשובה לשאלה מאד מרכזית. האם ליונייטד יש כוכבים אמיתייים עם צוות מסייע חלש, או בסיס טוב בלי כוכבות אמיתית למעלה?

לדעתי התשובה היא השניה: דה חיאה, שואו, לינדלוף, מקטומיני, ראשפורד וכנראה מרשיאל (גם אם לא על סמך המשחקים הללו) יכולים להית שחקני הרכב בקבוצה מצויינת. סמולינג ופרד יכולים לתרום לה ברוטציה ועם דאלוט כמובן יש סבלנות ותקווה. 

עבור לינגארד ולוקאקו הרכבת בתחנה. אז נשארנו עם פוגבה.  כמובן שהוא מתאים מבחינת הרמה אבל אם הוא נשאר זה צריך להיות ברוויזיה חכמה וכללית של תפקידו ומעמדו. והשאלה הזו יותר חשובה משלאנשים נדמה – כי ריאל מדריד לא תציע עליו כסף מטורף. ואם ההצעה היא 50-60 מליון זה לא כל כך מפתה למכור. 

וזה נכתב לפני המשחק:

כמה דקות אחרי שריקת הסיום בשבת עבר אולה גונאר סולשיאר ליד היציע בו הייתי. האוהדים שהיו בדרכם החוצה עצרו בכדי לשיר לו. נדמה היה לי שדווקא אחרי ניצחון לא גדול. כשברור שלא קל לו – הייתה תחושה שצריך לתמוך בו יותר. והקבוצה נראית על סף שבירה.

שבירה שאמורה להגיע היום בברצלונה. ברבע השעה האחרונה ביום רביעי באולד טראפורד סיימו הקטלונים לספוג את הלחץ. הם החזיקו בקלות בכדור, היו יכולים להבקיע גם את השני וחזרו הביתה עם התוצאה שהם צריכים. וגם אם יונייטד הרגישה שהיא עמדה בכבוד במבחן לא קל, לברצלונה אין שום סיבה להרגיש דבר מלבד בטחון מוחלט בתוצאות ההתמודדות.

הפתרון הוא לא ההירואיקה והנחישות. אלו מתחייבים מאליהם. מה שיונייטד צריכה הוא שמי שיעשה את מה שלוקאקו עשה בפאריס. איזשהי מכה מוראלית שתזרע ספקות בברצלונה. אגב, גם תיקו מאוחר יחסית במשחק עלול להוות פגיעה מסויימת. כי מבחינה מנטלית היא לא אותה קבוצה גדולה שהייתה. ומשחקי ליגת אלופות בשלבים הללו מגיעים לא פעם למצב המפחיד בו שער לא רק מכריע את המפעל, אלא בעצם את העונה כולה עבור מועדון. במיוחד מועדון, ברצלונה, שדי באופן מדהים הפך את אליפות ספרד לעניין לפרוטוקול.

אבל טכנית היא כן אותה קבוצה שהייתה ולכן הסיכויים די קלושים.

כמובן שזה עשרים שנים אחר כך, באיצטדיון ההוא.

תיקו מול הגמלים העייפים
חצי המלכות

89 Comments

מומין 16 באפריל 2019

!In Mctominay we trust

אמיתי 16 באפריל 2019

הבעיה שלנו איננה האיכות של ברצלונה אלא (חוסר) האיכות שלנו. כקבוצה.
כואב/קשה לכתוב את זה אבל נצטרך הופעה מוריניואית. לפחות בהגנה.
נבוא אופטימיים אין ברירה. אולי מסי יבוא שוב במוד ארגנטינה

טרנטה 16 באפריל 2019

מסי במסגרת ליגת האלופות בקאמפ נואו:
61 משחקים.
62 שערים.
19 בישולים.

אמיתי 16 באפריל 2019

הכוונה בשוב- כמו שבוע שעבר..
נשבע שמרגיש כאילו יש לכם איזו אזעקת מסי במחשב. אם זה לא היה ברור- מפחד ממסי גם בלי להכיר את כל האנליטיקס שלו. שחקן שחקן (;

טל המנצ'סטרי 16 באפריל 2019

20 שנה למשחק ההוא, אולה שהיה מספר 20, הגלייזרים הגיעו במיוחד למשחק, גם פרגי, מריח לי שהם מריחים משהו טוב.
אני מאמין.

רומן 16 באפריל 2019

צריך להתנפל עליהם מהרגע הראשון לא לתת להם לאונן עם הכדור, לחץ גבוה, בליץ, המון פיזיות, כניסות עם הגוף, כשמרוויחים את הכדור להכניס לרומלו בלי יותר מדי פוזות, שיוריד ופוגבה, אגב פוגבה, זה יום ממש טוב להראות שהוא מהטובים בעולם

פטריק קים 16 באפריל 2019

פוגבה מסריח את המגרש.
מקווה שמישהו יקנה את חסר עמוד השדרה.

jhkj 16 באפריל 2019

זה עבד לא רע במשחק הראשון

שלמה 16 באפריל 2019

משחק הליגה הקרוב
יותר חשוב לי,
הדרבי ברביעי וודאי,
המשחק היום לא בראש שלי,
מתנצל.

יעקב 16 באפריל 2019

כמות המזל במשחקים בטורינו ופריז
פלוס המזל במשחקי הבית עם ווטפורד וווסטהאם …יוניטד באוברדאפט שנתיים קדימה.

הלוחש לסוסים 16 באפריל 2019

יש למישהו קישור לשידור אונליין?

שלמה 16 באפריל 2019

זה מאבק בין המועמדת
לזכיה בצ׳מפיונס,
לבין המועמדת לזכיה
בליגה האירופית בעונה הבאה.

אורן 16 באפריל 2019

מנצ'סטר מקבלת בראש + ברצלונה מפרקת + מסי כובש צמד (בינתיים) = רומן on suicide watch
רק שימשיך ככה

רומן 16 באפריל 2019

חחחח, יא מגזים, לא ציפיתי לכלום מהמשחק הזה.
אמרתי מראש שזה לא כוחות, ליגה אחרת.
אני אשקול להתאבד אם יעברו את ליברפול.

ק. 16 באפריל 2019

רומן בבקשה בלי מחשבות אובדניות. תסתפק בלהנות מכדורגל. אם בארסה תעבור את ליברפול, כנראה היא תציג כדורגל ברמה גבוהה…

אילן 16 באפריל 2019

היה נחמד. רבע גמר הישג יפה. רק שלא תהיה התפרקות היסטורית.

שי פרנסיסקו 16 באפריל 2019

https://www.footybite.com/
יש פה לינקים להכל

שי פרנסיסקו 16 באפריל 2019

אופס. היה אמור להיות בתגובה ללוחש לסוסים למעלה

רומן 16 באפריל 2019

נראה לי קצת התלהבתם/נו מסולשיאר מוקדם מדי.
אי אפשר לשחק עם שחקן בלי רגל שמאל בתור מגן שמאלי, זה מכריח אותו ללכת לאמצע ולהסתבך ברגעי לחץ . את זה כל מאמן של ילדים א יודע.
לשחק עם קיצוני רגליים הפוכות לגמרי ברור, אבל מגן פשוט חייב לשחק עם הרגל הנכונה

אילן 16 באפריל 2019

אבל אין אפשרות אחרת. שואו מורחק. אפשר אולי את רוחו, אבל זה לשחק בידיעה שיהיו טעויות/אדום מההתחלה.

שנה הבאה, אני מקווה שיהיו עוד אפשרויות.

יעקב 16 באפריל 2019

יש מגינים ויש אשלי יאנג.
לא משנה שמאל ,ימין אותו פח.
להפך שבוע שעבר בימין 20 הרמות .אפס אחוז דיוק.
נתנו לו אוויר שבוע שעבר.

השבוע עם קצת לחץ וזהו

פטריק קים 16 באפריל 2019

הבנתי.
מוריניו שבנה את הקבוצה מצחיקה הזאת לא אשם.
סולשיאר אשם.
גאון.

ניק 16 באפריל 2019

רומן,
לא זוכר באיזה אגף הוא התחיל את הקריירה אבל הוא משחק באגף שמאל עוד מהימים שהוא הדיח את די מאריה מההרכב.
רק השנה אחרי שולאנסיה יצא מהתוכניות של 2 המאמנים הוא עבר ימינה.

רומן 16 באפריל 2019

ניק, הוא התחיל את הקריירה כקיצוני, וזה לגמרי טבעי שימני ישחק קיצוני באגף שמאל.
זה לא נכון אבל לגבי מגן, מגן חייב לשחק עם הרגל הנכונה.

no propaganda 17 באפריל 2019

פיליפ לאהם עשה את זה מעולה במשך שנים

מר לוי 17 באפריל 2019

רק מציין שגדול המאמנים בגדול המשחקים – באיירן ב99 – עלה עם גיגס בימין ובקהאם משמאל ולקח לו 75-80 דקות להחליף ביניהם. עד כאן הצבת שחקנים במגרש כגושפנקא ליכולות אימון.

לא יודע אם אשמתו של סולשיאר שאין לו מגן ימין עם רגל ימין ומגן שמאל עם רגל שמאל, הרבה יותר סביר שמי שבנה את הקבוצה צריך לתת את הדין, והוא אכן נתן, וטוב שאינו איתנו.
בל נשכח את אשמתו של אשלי יאנג, שחקן מקצוען המתפרנס מכדורגל, שלא מרחיק עם שמאל ליציע ומעדיף לבשל למסי את הראשון.

איתמר 16 באפריל 2019

אם האנשים שמנהלים את המועדון היו ממתינים לסיום העונה כדי לקבל את ההחלטה על זהות המאמן, ספק אם סולשיאר היה מקבל את המינוי הקבוע.
היחס הלא ביקורתי שהוא זוכה לו כעת הן מצד האוהדים והן מצד הפרשנים (חלקם שיחקו איתו) יהיה לו לרועץ בעונה הבאה.
אחרי שהתפוגגה ההתלהבות הראשונית, זה מתחיל להיראות גדול על מידותיו.

רומן 16 באפריל 2019

כן גם לי לא ברור התזמון.
קונטה מחפש עבודה, אלגרי כנראה מסיים ביובה. מוזר..

ניק 16 באפריל 2019

מאוד הגיוני לבקר את סולשר שלקח קבוצה מפורקת לחלוטין והחיה אותה, עד כמה שאפשר לעשות במהלך עונה ואז להציע כמחליף מאמן של קבוצה טובה בכמה רמות, עם שחקן ליגת האלופות הטוב בכל הזמנים ועם הגרלה יותר קלה שמגיע בעצם לאותו השיג.

רומן 17 באפריל 2019

ניק, אבל על סמך מה אתה חושב שלסולשיאר מגיע?
נכון הוא לקח אליפויות בנורווגיה (מכובד מאוד בלי ציניות), אבל נכשל בפרמייר ליג.
אתה יודע, זה לא המקרה של לאמן את ברצלונה שגם תשים שם את גיא לוזון הם לוקחים אליפות, לאמן קבוצה בטופ 6 באנגליה זו כנראה המשרה ההכי מאתגרת בכדורגל העולמי, אני מת על סולשיאר עוד מימיו הגדולים כשחקן, אבל האם זה לא רומנטי/נאיבי מדי בשביל מועדון כמו יונייטד?
הרי מה היה לנו? השחקנים עשו דווקא (שלא לומר מרד) למוריניו, מוריניו פוטר בתזמון "מפתיע" לפני רצף משחים ארוך נגד נמושות הליגה, אז האפקט הכפול הזה של שחקנים שפתאום אחרי תקופת חושך חזרו להציג את היכולת האמיתית שלהם, והיריבות גרמו לאפקט הזה. ועכשיו אתה מרגיש שוני ממה שהיה עם מוריניו (מעבר למילים רומנטיות כמו רוח המועדון וכו).

ניק 17 באפריל 2019

אני חושב שמגיע לו כי הוא שינה את המועדון. זה לא רק התוצאות המעולות שהוא הביא אלא בעיקר השמחה שחזרה לחיים והגישה של הקבוצה.
ראינו שמות גדולים ש"הגיע" להם וראינו מה הם עשו.
בוא נגיד שאין כרגע שום דבר שיכול לגרום לך להגיד שלא מגיע לו. זה שהוא הפסיד כמה משחקים?
אגב, קשה להגיד שהוא נכשל בפרמייר ליג כי הוא הגיע לקבוצה נוראית ולא הצליח איתה. לא חושב שהרבה אחרים היו מצליחים במצב ההוא.
וזה ממש לא נכון שהוא ניצח רק את הנמושות של הליגה. בכל המפעלים הוא גם ניצח בחוץ את טוטנהם,צלסי,ארסנל ופ.ס.ג. ומאז שהוא הגיע הוא צמוד לסיטי וליברפול בנקודות.

רומן 17 באפריל 2019

יאללה, אני בעדו מאוד.
רק לא שותף לאופטימיות :-(

דני - Long Island 16 באפריל 2019

השגיאה של דויד זה לא המאמן
היכולת של מסח זה לא המאמן
5-6 שחקנים שלא מתאימים – זה כן המאמן… אבל לא המאמן הזה שירש שחקנים ברמה מסויימת, רמה שלא מספיקה לצמרת העולמית. אולי נרשה לו להחזיר שחקנים ולקנות לפי הבנתו? ואז אחרי שתי עונות – בכיף נעביר ביקורת או נהלל

פטריק קים 16 באפריל 2019

מגדיאל ופוגבה רוצים Brexit

דני - Long Island 16 באפריל 2019

אנחנו רחוקים מהטופ האירופאי… השחקנים שלנו פשוט פחות מוכשרים

ניק 16 באפריל 2019

סה"כ די דומה למה שהיה בגמר ברומא ב2009. עשר דקות מעולות עם מצבים, גול די מוקדם של ברסה ומשם לא כוחות.
זה שהגענו לרבע ועוד חשבנו על סיכוי להפתעה זה כבר שווה הרבה ביחס למה שהיה לנו רוב העונה.
נלמד, נשתפר ובשאיפה נחזור בעונה הבאה. בשאיפה שזה יקרה בלי פוגבה (pogbad ).

יעקב 16 באפריל 2019

דיילי בלינד היה מחליף של המחליפים של סמולינג.
איך הוא בחצי הגמר.
המארג הקבוצתי של יוניטד חולה בעיקר בגלל שחקנים כמו סנצס.פוגבה ועכשיו מדברים על רשפורד שמקבלים סכומים הזויים אבל היכן השיטה?היכן הקבוצה?
גם אם שנה הבאה יביאו עוד חמישה שחקנים וישלמו להם בוכטות לא יעזור.
מרסיאל מסתובב על המגרש במשחק כזה כאילו לא ברור מה רוצים ממנו.
העיקר יש חוזה חדש של 200 אלף בחודש.
קבוצה חולה בסרטן.
צריך קודם כל לפני הכל לשחרר את כל השחקנים שלא ממש רוצים כמו פוגבה יחד עם סנצס וכל השחקנים שרוצים אבל לא יכולים כמו מאטיץ..יאנג..
גם שחקני הבית הקיימים שרוצים אבל לא יכולים כמו לינגארד ומקטומני אינם יכולים להיות שחקני הרכב.

רומן 16 באפריל 2019

יעקב, דיילי בלינד שיחק מגן היום, במאניו הוא היה מחליף של בלם.
בתור מגן הוא סביר, בתור בלם הוא אפילו יותר גרוע מסמולינג(אני יודע שזה קשה)

חמציץ 17 באפריל 2019

רומן אתה טועה, בלינד שיחק כבלם עד דקה 82 ורק אז עבר לשחק מגן שמאלי כשמגז'ן נכנס. באיאקס הוא משחק בלם באופן קבוע.

ניק 16 באפריל 2019

אם אתה כבר משחרר את כולם אז בוא על הדרך נחליף גם את האיצטדיון, סמל הקבוצה ואת הטבחים.

יעקב 16 באפריל 2019

עזוב..בוא נתחיל רק מפוגבה סנצס ולוקאקו .
ונביא במקומו של פוגבה שלושה קשרים שגם רצים וגם עושים הגנה.

יוסי מזרחי 16 באפריל 2019

אני אומר לכם, מוריניו מפריע לפוגבה לשחק. …….זה בשביל מי שעוד חשב/חלם/קיוה/התפלל שהסמרטוט הזה עוד יעשה משהו אצלנו. בוקר טוב למתעוררים גם אם זה כבר לא כל כך בוקר ובטח לא טוב.עד כאן על מספר שש.
.
מעבר לעלבון הזה, זה הפער בין הקבוצות.
ככה זה כשמשחקים אחד עשר מול עשרה.
זה המקסימום שניתן להשיג העונה במפעל הזה, והכעס היחיד שלי היום היה על יאנג,שלא למד שלא משחקים בחצי שלנו, בכדור שבשליטה מוחלטת שלו לרוחב ואחורה.לא רק אבל גם לא מול ברצלונה.
כאמור,זה מה שיש. דה חאה צריך לשאול את עצמו,האם משיכת החוזה היא לא הסיבה המרכזית לכמה טעויות שלא יכולות לבוא מצד שוער ברמה שלו.

פיש אנד צ'יפס 16 באפריל 2019

הגמד הגאון שהופיע למשחק(מסי) והג'ירפה שהתחבאה לה במרכז המגרש (פוגבה).
סוף סוף נציגה ליהודים בשלבי הגמר-אייאקס

שי 16 באפריל 2019

אולי גם טוטנהאם תצטרף ונבטיח ייצוג בגמר…

ק. 16 באפריל 2019

הייתם מפחידים בשבע דקות הראשונות ובארסה היתה חסרת אונים. אחר כל היה כדורגל ללקק את האצבעות ויצאתם עוד בזול.
אמרנו משחק שעבר שלא סביר שיחזור – ברגע שג'ורדי אלבה משחק מעבר לחצי רב המשחק וסרג'י רוברטו מגן ימני הכדורגל יהיה אחר לגמרי. פערי רמות טכניים כמעט בכל עמדה, למרות יתרון הפיזיות של יונייטד.
תוציאו נקודות מסיטי ואנחנו בסדר

matipool 17 באפריל 2019

צריך נס קטן כדי שיוציאו נקודות מסיטי. חבל שלא שיחקו מולם לפני חודש וחצי / חודשיים בשיא אפקט סולשיאר.
בתקווה שישחקו על השם, הכבוד והיוקרה העירונית וגם על מקום בליגת האלופות. זה הרבה הרבה יותר מלהתבאס מאליפות של ליברפול.

איתמר 16 באפריל 2019

האם מקטומיני היה יכול להיות שחקן הרכב ראשון בליברפול, סיטי, טוטנהאם, ארסנל או צ׳לסי?
מכיוון שהתשובה שלילית (בחלק מהקבוצות הוא אפילו לא היה בסגל) אין סיבה להניח שהוא ראוי להיות שחקן הרכב בקבוצה שיש לה יומרות לחזור ולהיות רלוונטית בהתמודדות על תארים.

אמיתי 16 באפריל 2019

חולק על בעל הבלוג..
מצטער אבל התרגיל המחשבתי עם מסי (ועם ריאל) לא ממש משנה לי כאוהד יונייטד. לא גרמנו להם להזיע. גם לא למסי.
מה שמוביל לעניין השני שלא קיבל התייחסות- המאמן. מבחינתי סולשיאר הרוויח כבר את החוזה לעונה הבאה, אממה הוא לא נותן לנו הרבה סיבות לאופטימיות. הכל לא היה טוב- המערך, ההרכב, החילופים. איך שהקבוצה שיחקה. יש לו אחריות רבה בזה.
מילא. הסיפור היום הוא אייאקס. פשוט לקנא

jhkj 16 באפריל 2019

דה חאה פישל שוב כמו שהוא פישל מול סביליה ובמונדיאל. אני כבר זמן מה מפקפק ביכולת שלו להגיע למשחקים גדולים ואני מתחיל לחשוב שהוא לא באותה מדרגה של יאן אובלק וטר שטגן.

ניר 17 באפריל 2019

בדיוק מה שחשבתי, הגול השני הוא עליו והוא זה ששבר את יונייטד. אחרי הגול הראשון הם המשיכו לשחק ואפשר היה לחשוב. אגב, זה גם בסדר לטעות, גם שמייכל טעה לא מעט אבל החזיר בפרספקטיבה של קריירה.

סימנטוב 16 באפריל 2019

ואם מסי לא באף אחת מהקבוצות? חושש שההבדל הוא מעבר למסי. הם מאומנים ומשחקים בתכלית שנים על גבי שנים ואנחנו בלי כיוון והדרכה (בתקווה שעכשיו נתחיל). אין להם את אינייסטה וצ'אבי ועדיין הם רצים גבוה (כוכבית הליגה שלהם קלה יותר). זה היה קל מדי אפילו במתפרצות שלנו היה להם יתרון מספרי.

ק. 16 באפריל 2019

רונן, מסכים עם הנקודה על השחקן שכבש פעמיים, אבל הבדל משמעותי נוסף הוא המגינים התומכים בהתקפה. לרב הקבוצות ההתקפיות הטובות והדומיננטיות בעשור האחרון היו מגינים מעורבים בהתקפה, וכך גם אלבה ורוברטו שמסתובבים יותר ליד רחבת היריב מאשר בשלהם. ביונייטד כלום (במיוחד ששואו בחוץ).
הדוגמה הקלאסית הייתה בהצלה של דה חאה על סף המחצית, שמסי, אחרי מספר פרפורים של פיל ג'ונס, חילק (עוד) סוכריה לאלבה שכמעט בישל שער נהדר לרוברטו.

שלמה 17 באפריל 2019

קבוצה המפסידה 5 מתוך
7 המשחקים האחרונים
זאת קבוצה בהתפרקות,
מאז החתמת סולשייאר
הקבוצה בדעיכה גדולה,
השאלה איך סולשייאר עוצר
את הסחף,
ליונייטד מצפים 3 משחקי ליגה
קשים ביותר, אני מאד פסימי,
כנראה שצפוי קיץ קשה מאד.

עידן. 17 באפריל 2019

אני חושב שאתה אופטימי מדי עם חלק מהשחקנים- בכלל לא בטוח ששחקנים כמו שואו, לינדלוף, מקטומיני או מרשיאל יכולים כולם להית שחקני הרכב בקבוצה מצויינת. כלומר אולי חלק מהם יכולים כמו שמאטיפ או אפילו מילנר משחקים לפעמים בהרכב של ליברפול, אבל רק כשהם מוקפים בשחקני עילית ותחת מאמן על שהנחיל שיטת משחק ברורה. כרגע לפי השמועות 2 שחקני העל היחידים שלכם (ואני עדיין מחשיב כאן את פוגבה), דווקא נמצאים בדרך החוצה.

אתה מסתכל על הספסל של ברצלונה ורואה שם שחקנים כמו דמבלה, וידאל, אומטיטי, בואטנג, סמדו ומלקום- כאלה שביונייטד היו הכי טובים בקבוצה ומבין את גודל הבעיה. בשביל לחזור לרלוונטיות אמיתית לא יספיק למכור את פוגבה ולעשות נניח 2 רכישות גדולות. צריך לעשות סוג של בניה מחדש.

miranda vera cruz de la hoya cardinal 17 באפריל 2019

…ואז אתה מסתכל על איאקס וחושב שאולי יש סוג אחר של בניה.

יואב 17 באפריל 2019

מאמין שליברפול תיתן קרב ענק לברצלונה. היא לא נופלת ממנה.

ק. 17 באפריל 2019

יואב, בהמשך למיני דיון מלפני שבוע, עכשיו אנחנו מסכימים:). אתמול ראינו את בארסה האמיתית, היותר מייצגת. היא לא מסוגלת לשחק בקמפ נאו בגישה ששיחקה באולד טראפורד.
לליברפול יש מצ'אפ סגנוני טוב מול בארסה (לבארסה יתרון בעמדת השחקן הכי טוב) וזה יוכרע על רמת ביצוע והתאמות קטנות של המאמנים. *בהנחה שאין פאדיחות בפורטו

Matipool 17 באפריל 2019

קודם כל שנעבור את פורטו. יותר מדי דיבורים באוויר על זה שכבר עלינו לחצי גמר.
בניגוד למקובל לחשוב, אני דווקא חושש מזה שהמשחק הראשון בברצלונה. חושש ממצב של סגירת הסיפור במשחק הראשון עם איזו התפוצצות של ברצלונה וקריסה שלנו.

ק. 17 באפריל 2019

בגלל זה שמתי כוכבית.
ידוע כבר מי מארח את המשחק הראשון בחצי?
ההגנה של ליברפול השנה חזקה מדי כדי לקרוס.
תקן אותי אם אני זוכר לא נכון, לא חושב שספגו יותר משני שערים במשחק כלשהו העונה. בארסה כבר חטפה שתי רביעיות בליגה (4:4 ו-3:4), למרות שלמשחקים הגדולים באה יותר מאורגנת (ועם מזל…)

matipool 17 באפריל 2019

לגבי סדר המשחקים – מסתמך על מה שאמר אתמול שגיא כהן.
גם אני לא זוכר משחק שספגנו בו יותר משני שערים העונה אבל עדיין חושש אחרי מה שראיתי אתמול (בניגוד מוחלט לשבוע שעבר).

אסף כלשהו 17 באפריל 2019

חטפנו שלושה מפאלאס ב- 3:4 אבל נראה לי שזהו

טרנטה 17 באפריל 2019

לא מזל. ואלורדה כבר שנה שניה עושה במשחקים גדולים במין 442. אתמול לרגל חולשת היריבה והתוצאה הטובה מהמשחק הראשון הוא הרשה לעצמו לשחק כמעט 433 עם קוטיניו. גם הוא יודע כמונו שמול התקפת הסילונים של ליברפול צריך לחנוק את המרכז ולא לתת לכדור לעבור בקלות לסלאח ומאנה כי בארסה מתקשה בהתקפות המעבר (פיקה, רוברטו ולנגלה לא סילונים, אלבה בהתקפה). אני מעריך שנראה את בארסה מבוקרת ושולטת ועם גמד אחד שיכול בכל רגע נתון לפרק כל הגנה.

jhkj 18 באפריל 2019

זה שטות גמורה, הסיבה שקוטיניו פתח הוא כי ולורדה ידע שיונייטד תשחק מאוד צפוף מאחורה וקוטיניו חולץ פקקים מצוין, עם הדריבל והבעיטות מרחוק,מערך הארבע הקשרים נועד להשתלט על מרכז המגרש והחזקת הכדור וקורה הרבה פעמים כשליריבות יש קישור חזק, אם ברסה תגיע לגמר ותפגוס את אייאקס היא תפתח לדעתי גם עם ארתור וגם עם וידאל כדי להשתלט על מרכז המגרש, ולחנוק את הנעת הכדור שמניעה את איייאקס

אופיר 17 באפריל 2019

פגה השפעת תרופת הפלצבו.

ניק 17 באפריל 2019

אנשים צאו מהדכאון שלכם!
גם בגמרים עם פרגסון אלה היו הפערים בין הקבוצות ושם היו לנו שחקנים היסטוריים כמו רונלדו,גיגס,רוני וריו.
תחשבו על זה שאתמול שיחקנו בלי מגן ימני, עם מגן שמאלי שהוא לא באמת מגן ונמצא בדימדומי הקריירה שלו, עם קשר שעד לפני חודש בכלל לא זכר איך נראה דשא של משחק תחרותי ועוד קשר שלרוב שחקני ברסה יש יותר תארים אירופיים מאשר יש לו הופעות באירופה.
ועדיין אף אחד לא התבזה, ניסו ובאו לשחק.
כן – צריך כמה רכישות וכן – לסולשר יש עוד מה ללמוד.
אבל לא – לא צריך להחליף את כל הקבוצה ובטח שלא צריך לפקפק לשנייה בסולשר.

miranda vera cruz de la hoya cardinal 17 באפריל 2019

אבל אז ברצלונה הייתה קבוצה טובה יותר ממה שהיא היום….

מתן 17 באפריל 2019

השער הראשון היה פשוט שער ענק (ולא, יאנג לא אשם בגול, למרות הטעות שלו. זה פשוט היה מהלך מדהים של מסי), והשני – שגמר את הסיפור – היה טעות שלא קשורה לכדורגל. בשורה התחתונה הפסדנו לקבוצה הרבה יותר טובה, ואני חייב להודות ש-4:0 בסיכום שני המשחקים זה פחות גרוע ממה שציפיתי.
עכשיו צריך להתרכז בליגה, כי זה מה שחשוב.
בהצלחה לבארסה בחצי. מחזיקים להם אצבעות.

טל המנצ'סטרי 17 באפריל 2019

מה יש לנו עם הקטע הזה של כל פעם לתת 10 דקות חלומיות נגד ברצלונה וזהו?
זה קרה לנו בגמר האלופות ב 2009 ו ב 2011 וגם אתמול.

אם ראשפורד היה כובש את ההזדמנות שלו או אם מקטומיניי היה משתלט טוב יותר על הכדור שלו ומסיים ברשת בדקות הראשונות של המשחק, האם זה היה משנה את פני הדברים עד כדי כך?
סביר להניח שלא אבל זה לפחות היה הופך את המשחק למעניין הרבה יותר לפרק זמן ארוך יותר, בטח מעניק לנו קצת יותר סיכוי וגם עושה לנו יותר טוב על הנשמה.

פערי האיכות בין ברצלונה לבינינו ברורים, ראינו זאת גם בשבוע שעבר ואתמול עוד יותר.
זו לא ברצלונה הטובה באירופה שהכרנו קודם לכן אבל עדיין קבוצה חזקה, מסוכנת ועם איזה מסי שכמו רונאלדו פשוט לא נגמר.

זה היה עוד הפסד מרגיז בגלל שהרסנו לעצמנו עוד לפני שברצלונה עשתה משהו משלה אבל אנחנו מכירים את הבעיות שלנו ולא גילינו אתמול משהו חדש, גם לא בנוגע לשחקנים.

אני מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה ולוקח את ההפסד הזה בפרופורציה בגלל 3 סיבות עיקריות.
1. שילמנו שכר לימוד וחלק משחקני הסגל שימשיכו איתנו לשנים הבאות יפיקו ממנו את המיטב.
2. סולשיאר קיבל עוד חומרים לעיין בהם, כאלה שיעזרו לו ולשאר הצוות המקצועי לגבש דעה, לדעת מה ומי נכון ומתאים לאן ומה שהם מכוונים בעונה הבאה ומעבר.
3. הגענו לרבע גמר, יש לנו זיכרונות מלילה חלומי בפריז, הרווחנו תקווה מסויימת לפני המפגש נגד ברצלונה, גם אתמול ובטח תוך כדי 20 הדקות הראשונות.
אני זוכר מצויין שלפני שלושה חודשים וקצת הושפלנו ע"י ליברפול במה שהיה נדמה כסוף העולם, לכן אני אומר תודה שמאז עשינו קפיצה לדברים שאף אחד לא יכול היה לדמיין לעצמו באותו רגע ששאקירי כבש נגדנו דאז באנפילד.
היה לנו חלום להפתיע והוא התנפץ אבל לפחות חזרנו לחלום.

כל קבוצה היתה מתקשה להתאושש מפיגור של 2-0 בשלב מוקדם של המשחק כשזה היה בתוספת לפיגור מהמשחק הראשון.
היו ימים שבהם ידענו לחזור מסיטואציה שכזו אבל אנחנו לא הקבוצה היציבה מקצועית או מנטלית שמסוגלת כרגע וזה בסדר, לא סוף העולם.
היה חשוב לי לראות שהקבוצה לא מתפרקת לגמרי, לראות מי השחקנים מרים את הראש ולא נופל ליאוש ורחמים עצמיים ובסך הכל הכללי אף אחד לא התפרק לגורמים, גם לא הקבוצה כולה.
אולי ברצלונה מצידה גילתה קצת רחמים לקראת חג הפסח אבל לא הרגשתי שהושפלנו.
קבוצות טובות מאיתנו הפסידו גם העונה לברצלונה בקאמפ נואו, 3-0 ויותר.

ציונים.

דה חאה, יש שם ירידה ביכולת בתקופה האחרונה, סופג גולים שלא מתאימים לו לספוג או טעויות מיותרות שלו שהובילו לספיגת שערים.
אני לא יודע אם צריך או נכון לעשות חיבור בין היכולת הפחות טובה שלו בתקופה האחרונה לבין החוזה שעדיין לא נחתם עימו אבל הוא פחות מרוכז והשער השני אתמול היה בדיוק זה, חוסר ריכוז של שנייה וזה עלה לנו ביוקר.

אשלי יאנג, הדבר שהכי מצער אותי זה שדווקא במה שמאוד יכול להיות סוף הקריירה שלו ביונייטד (למרות שיש לו חוזה לעונה הבאה) החודשים האחרונים הם הכל רק לא השחקן היציב שהיה לאורך השנים האחרונות.
הכי קל זה לקלל ולגדף אותו על עוד טעות קריטית ששינתה את פני המשחק אתמול והוא בכושר רע ביותר יאנג כבר תקופה ארוכה, אין ספק בכלל, אבל אני מעדיף לזכור ליאנג "חסד נעורים".
הוא היה אחד השחקנים שהחזיקו את הקבוצה עם הראש מעל למים בתקופות הקשות והרעות תחת ואן חאל ומוריניו.
חבל שאקורד הסיום שלו ביונייטד צורם כל-כך, לא מגיע לו, חבל.

ג'ונס&סמולינג, שניהם ביחד בהרכב די מבטלים את היכולת שלנו להתחיל התקפות מאחור, אבל פעם נוספת שניהם ואתמול בעיקר פיל ג'ונס היו מהיותר יציבים ובסך הכל עשו את עבודתם נאמנה.
לא טעו, חילצו מספר כדורים מסוכנים, לחצו מספר פעמים גבוה, מדי פעם יצאו עם הכדור קדימה.

לינדלוף, תקופה ארוכה שהוא לא שיחק בעמדת המגן הימני וזה הורגש.

מקטומיניי, פחות מורגש או יעיל כמו במשחק הראשון אבל בסך הכל החוליה שתפקדה יחסית בסדר בעמדת מרכז הקישור.

פרד, אני מאוד מתנדנד בניסיון לגביו לגביו דעה.
מצד אחד מדובר ב "100 ימי החסד" ומצד שני אני שואל את עצמי, האם אנחנו צריכים להיות כל-כך סלחניים ומבינים?
לא יודע, משחקן נבחרת ברזיל אני מצפה להיות הרבה יותר נוח ומדויק עם משחק המסירות.
שסולשיאר ישבור את הראש מה עושים איתו.
מצד אחד אפשר לרצות לנסות ולמכור ובמקומו להביא אחר, מצד שני אנחנו צריכים לעשות כמה שינויים במרכז הקישור ולהוסיף עוד שחקן חדש במקומו זה כבר הופך את העניין ללא פשוט בכלל.

פוגבה, הכישרון שלו יכול לגרום לו לתת כדור מצויין כמו זה שנתן לראשפורד בתחילת המשחק.
חוסר האינטליגנציה שלו כשחקן מביאים לעוד עשרות דקות לאחר מכן בזמן המשחק שבהן הוא שוב ושוב מאבד כדורים כי מכדרר יותר מדי בלי שכל וזה היה עוד משחק גדול שבו אין לו שום השפעה על הקבוצה והמשחק.
הוא נראה כל-כך קטן (לא פיזית) לעומת שחקני הקישור של ברצלונה.
אם פוגבה היה בן 21,22 הייתי אומר מילא, שכר לימוד ויש לו עוד זמן ללמוד ולשפר, אבל משחקן בן 26, גיל שבו אתה שחקן די מעוצב וממי שיש מאחוריו מספיק ניסיון אני מצפה לתוצרת והשפעה אחרים לגמרי.
שחקן לוקסוס ואנחנו צריכים מישהו ומשהו אחר בעמדה שלו.

מרסיאל, יש שם תמרור שמאותת בצבע אדום.
העונה הבאה תהיה העונה החמישית שלו ביונייטד, זה כבר יהיה מספיק זמן שלאחריו הוא יהיה חייב לעשות קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת רמה ויציבות.
אי אפשר יהיה להמשיך ולהחליק לו.

לינגארד, לא שווה הרכב וחייב ניעור רציני.

ראשפורד, לפעמים כמה סנטימטרים מפרידים בין צל"ש לטר"ש.
אין לי בעיה עם השפיץ שבחר לתת אבל כדאי שיתחיל לעבוד יותר על רגל שמאל כי המצב אתמול התאים יותר לבעיטה עם השמאל ולא פעם העונה הוא הגיע למצבים טובים שבהם היה חייב לסיים חד יותר עם הרגל הפחות חזקה שלו והוא לא עשה זאת.
אגב, אהבתי מאוד את התגובה של סולשיאר למשקוף של ראשפורד, חיוך מרגיע, הכל בסדר ויהיה בסדר.

המחליפים כולם נכנסו בדקות ובסיטואציה שבה לא יכלו לעשות הרבה מעבר.

עונה קשה עוברת עלינו ואם לא חסר לנו מהבעיות, טראומה ושינויים שהקבוצה עברה תוך כדי תנועה, אנחנו גם נאלצים לראות את 2 הקבוצות השנואות עלינו ביותר עושות חיל בליגה ובליגת האלופות.

הניצחון האדיר של אייאקס על יובנטוס הוא חלק גדול ממה שאנחנו אוהבים לראות בכדורגל, סיפור סינדרלה רומנטי ומצד שני אם מנצ'סטר סיטי תעבור הערב את טוטנהאם היא תהיה פייבוריטית ברורה לעבור גם את אייאקס בדרך לגמר, סיוט של ממש!
ברצלונה שהדיחה אותנו ככל הנראה תפגוש את ליברפול טובה ובפורמה חזקה, אלוהים ישמור אם נאלץ לראות גמר אנגלי בינהם לבין סיטי.

מה אני אגיד לכם, טוב שלפחות יש לנו עדיין על מה לשחק עד לסיום העונה.
יום ראשון, גודיסון פארק, חוזרים למאבק על הטופ 4.

יהיה בסדר.

רומן 17 באפריל 2019

צריכה להיות לך בעיה עם השפיץ שהוא נתן זה מתאים לקטרגל של יום שישי יותר מרבע גמר ליגת האלופות.
אתה טוען שהוא חלוץ וורלד קלאס, חלוץ וורלד קלאס משחרר שם מלאה בשמאל עם קרסול מתוח, זה לא הפעם הראשונה שהוא בורח מהשמאל.

טל המנצ'סטרי 17 באפריל 2019

אני טוען שהוא יכול ומאמין שיתפתח להיות חלוץ מצויין.
הוא רק בן 21, בסך הכל מסיים כרגע שלושה וחצי חודשים ראשונים כאשר ברוב בפעמים שיחק כחלוץ לאחר הפסקה של שנתיים וחצי תחת מוריניו.
בפרק הזמן הקצר הזה כחלוץ תחת סולשיאר כבש מספר שערים של פרופר חלוץ ושערים טובים.
יש לו עוד מה ללמוד וצריך להתפתח, להיות חד יותר, מגוון יותר (לעבוד על הסיומת עם השמאל) ביטחון וקור רוח.
העובדה שסולשיאר בחר בו על פני לוקאקו אומרת מבחינתי לא מעט, הוא יודע דבר אחד או 2 על איך חלוץ מתםתח.
הוא גם אמר לפני מספר שבועות שזה ייקח עוד קצת זמן אבל ראשפורד יהיה חלוץ מצויי.
אני לא חושב שראשפורד יהיה גולסקורר מדופלם אבל בחבילה הגדולה של שערים, בישולים ותרומה למשחק הקבוצתי הוא יהיה נכס אדיר.
עד כה העונה יש לו 13 שערים ו 7 בישולים, זה מאוזן בצורה יפה.
לוקאקו למשל עם 15 שערים אבל רק 3 בישולים, או מרסיאל עם 12 שערים אבל רק 2 בישולים.

יואב 17 באפריל 2019

רומן,
לפעמים, שפיץ היא פעולה הנכונה.

רומן 17 באפריל 2019

כן, זה פעולה מאוד יעילה עד 10 מטר מהשער
במצב כזה מי שבועט שפיץ בימין הוא לא יכול/לא מאמין שהוא יכול לבעוט בשמאל

אמיתי 17 באפריל 2019

אני ממשיך לחשוב שפרד הוכיח בצמד המשחקים שמקומו איתנו בהרכב. אם למרסיאל נתנו חמש שנים לפרד מגיע לפחות רבע לא?
(אגב מרסיאל- תמרור אדום חזק. זה ממש לא זה. קבלת החלטות רעה והעלמות ברוב הדקות. חבל)

טל המנצ'סטרי 17 באפריל 2019

מאוד אהבתי את ההתקדמות של פרד בשבועות האחרונים והוא עדיין תחת 100 ימי החסד אבל משחקים כמו אתמול מערערים לי את הביטחון שהוא יהיה מספיק יציב.
משחקן של 50 מיליון, כזה שבכל זאת שיחק בליגה קשה באירופה ושייך לסגל נבחרת ברזיל אני מצפה ליותר שיווי משקל במסירות ואצלו אתה אף פעם לא יודע אם המסירה תהיה מספיק רכה ונכונה או מסירה קשה, גם כשאין עליו לחץ.
מרסיאל תמרור אדום חזק לגמרי. עונה הבאה עונה שצריכה להגיד לאן הולכים פני הדברים איתו.
אני מחבב ומחזיק מאוד מהכישרון שיש הבחור אבל אי אפשר להמשיך ולהחליק לו או למצוא את האשמים רק באחרים.
מוריניו הפריע ופגע בו, אבל קדימה, זה כבר שלושה וחצי חודשים אחרי והוא לא משחק מספיק חכם וחוכמה זה גם על השחקן שילמד מהניסיון של עצמו.

שלמה 17 באפריל 2019

פרד אינו קשר אחורי,
פרד הוא מס׳ 8 כאשר הוא
רגיל לשחק שמאחוריו 2 קשרים,
פרד הובא על ידי מוריניו להחליף
את פוגבה שמוריניו חשב להיפטר
ממנו בקיץ, אך המונדיאל טרף
את הקלפים,
ראיתי אותו במדי שחאטר דונייצק
בליגת האלופות מדובר בשחקן
אחר לחלוטין,
ראשפורד, ובעיקר. מארסיאל
כרגע הם סימני שאלה,
לדעתי וילפריד זהאה טוב ממרסיאל
הנ״ל סוחב לבדו את קריסטל פאלאס,
לכן איני מתפלא ששמו מקושר ליונייטד.

אמיתי 17 באפריל 2019

עזוב את עניין המחיר. זה לא מדד. פרד הוא כמעט היחידי שיודע למי למסור וחושב קדימה מבחינת בניית ההקתפה ויציאה קדימה. בגדול הבעיה שלו היא קצת פיזיות.
בקשר למסירות- ליונייטד יש בעיה קשה בתנועה ללא כדור. זו הסיבה שאנו קבוצת מסירות ככ גרועה. זה לא שמאטיץ/הררה/ פרד שכחו למסור. השחקנים פשוט לא נעים נכון על המגרש ומי שסובל מזה הכי הרבה הם הקשרים.
אני חושש שאתה ודורפן הגזמתם בהערכה שלכם את מטרסיאל. שוב לצערי

ק. 17 באפריל 2019

גם אני חשבתי על המוטיב החוזר של פתיחה חזקה של יונייטד לעשר דקות ואז הצגה במעמד צד אחד.
לזכותו של דה חאה (ברור גם לו שהגול עליו ולא לעניין) גם כמה הצלות שמנעו תבוסה משפילה יותר, במיוחד מסרג'י רוברטו אחרי מהלך מהפנט של מסי וג'ורדי אלבה.
פיל ג'ונס פייטר ופיזי והכל אבל ראה יותר מדי פעמים את הגב של מסי אתמול – אמנם זה לא משהו נדיר, אבל שחקן מנוסה לא נצמד ומנסה לחטוף פעם אחר פעם בפערי זריזות כאלה

טרנטה 17 באפריל 2019

אם סיטי תצליח לחזור היום ולהעפיל לחצי זה יהיה אירוע נדיר שבו 4 הקבוצות הטובות באירופה נפגשות במעמד חצי הגמר.

no propaganda 17 באפריל 2019

אפשר לדעת מה הקריטריונים?

טרנטה 17 באפריל 2019

מראה עיניים. יש לך מועמדת אחרת?

no propaganda 17 באפריל 2019

יובה

אדם 17 באפריל 2019

במקום מי?

no propaganda 17 באפריל 2019

אייאקס(אני יודע שבמחצי השניה אתמול זה הנראה אחרת) אבל גם שלושת האחרות לאו דווקא טובות ממנה.

אדם 17 באפריל 2019

לפי הכדורגל בשני המשחקים קשה לטעון שיובה קבוצה יותר טובה, בטח לא במשחק נתון. אולי יש להם כדורגל שסטטיסטית מנצח יותר אבל הוא לא בהכרח יותר טוב לצמד משחקים.

no propaganda 17 באפריל 2019

מסכים אבל אפשר לטעון את זה גם על רומא בארסה בשנה שעברה ולא נראה לי שרומא היו בין ה4 הטובות

no propaganda 17 באפריל 2019

האמת שגם פסז' מועמדת טובה
וספציפית לגבי אייאקס(וכן הם היו נהדרים אתמול), לא בטוח שהם עדיפים על באיירן או אתלטיקו

טרנטה 17 באפריל 2019

אתלטיקו בעונה נוראית. באיירן לא יציבים ובאופן כללי הם ב"חילופי דורות". פסז' מועמדת ראויה. וכנ"ל יובה אבל בעיני שתיהן פחות טובות.

no propaganda 17 באפריל 2019

בוא נגיד ככה. אם אחת מ4 הקבוצות האלה(כולל יובה) הייתה עכשיו משחקת מול אייאקס, הכסף שלי היה עליהן

שלמה 17 באפריל 2019

ועוד נתון חשוב מאד,
כולם משחקים טוטאל פוטבול,
כדורגל התקפי,
ובנוסף 3 מתוך ה4 משחקות
כדורגל המושתת על המורשת
של יוהן קרויף.

Comments closed