המפלה באברטון

התוצאה והמשחק היום הם סיבה לדרוש שהשיפור יגיע הרבה יותר מהר

לפני שניגשים לקטילה: שינויים בכדורגל קורים הרבה יותר מהר משחושבים. התוצאה והמשחק היום הם סיבה לדרוש שהשיפור יגיע הרבה יותר מהר.

א. צריך לסגור את הספר על העונה הזו. בשם הספורט צריך לעשות את המקסימום מול סיטי, ואחר כך צריכים לשחק בעיקר צעירים.

ב. אחר כך צריך להוסיף למטרות הרכש של יונייטד קיצוץ דרמטי בתקציב. צריך לתעדף מכירות של שחקנים שמרוויחים יותר מדי, אפילו במחירי הפסד. צריך כמובן לשחרר את מי שלא רוצה. צריך להחתים שחקנים שמוכנים להרוויח סכומים רגילים אבל לא אסטרונומיים. צריך לקנות שחקנים שידעו שהם זולים. כי כרגע הכסף של יונייטד הוא קללה. הוא גורם מרקיב בקבוצה.

העובדה שהסגל הזה הצליח להתרומם לתקופה לכדורגל טוב ולסדרה של ניצחונות לפני חודשייםשלושה, ממחישה שמה שקורה עכשיו היא בעיית אופי קשה מאד. סרטן של תבוסתנות ורחמים עצמיים. שחקנים שנהנו מהמעמד של ״שחקנים במנצ׳סטר יונייטד״ בלי להיות ראויים לכך.

סולשיאר היה שם כשהתקבלו החלטות לפרק קבוצות. הוא יודע את ההבדל בין שחקני מנצ׳סטר יונייטד אמיתיים לשחקנים שנמצאים שם עכשיו. ואין לו זמן ותקופת חסד. על כל טיפת רחמים הוא ישלם.

וזה נכתב לפני המשחק:

השאלה היה מי צריך הכי הרבה את המקום הרביעי?

המועדון צריך את זה כי אחרת יהיה לו פחות כסף, אבל עדיין יש לו הרבה כסף. הלאה. 

האוהדים צריכים את זה אבל החיים שלהם לא ישתנו בלי זה. הם יותר צריכים שיונייטד תתמודד על אליפות אנגליה בשנה הבאה. 

סולשיאר רוצה את זה, אבל זו שאלה מאד טובה אם זה טוב לו. את התפקיד הוא כבר קיבל. העונה האישית שלו היא כבר הצלחה. אם לא יעלה לליגת האלופות ייתכן מאד שהעונה הבאה תהיה קלה יותר עבורו. הוא יוכל לבצע חריש עמוק יותר בקבוצה. אם יחליט לתת-לתעדף את הליגה האירופאית יוכל להשתמש בה לקידום צעירים ולהיות במצב של פחות עומס בליגה. אם תשאלו אותו אני משוכנע שהוא יגיד שהוא רוצה להיות בליגת האלופות. אם תבדקו מה ישרת יותר טוב את העונה הבאה, שצריכה להיות במקביל עונת בניה ועונה מקומית חזקה בהרבה, לא בטוח. 

ולגבי ״האפשרות שלו להשיג שחקנים בלי ליגת אלופות״ אני אומר: הדבר האחרון שהוא צריך זה עוד שחקנים שהגיעו כדי שיונייטד תגדיל אותם. הוא צריך שחקנים שיגדילו את יונייטד.

מי שממש צריכים את המקום הרביעי והצלחה בשלושת המשחקים הקרובים הם שחקנים רבים. בקיץ יונייטד תחתוך בבשר החי ואם לא יעלו לליגת האלופות החיתוך יהיה כואב יותר. לגבי שחקנים רבים אני משער שכבר הוחלט. אבל יש שחקנים שאם עכשיו יתעלו ויקחו את זה בשיניים מצבם יהיה טוב יותר. אני מנפה כרגע שמועות העברות (כמו הררה) או כסף (כמו אלכסיס) – ומתרכז ברצון המערכת להחזיק בהם אני חושב שברשימה נמצאים (לא בסדר מחייב) לוקאקו, אלכסיס, מאטיץ, לינגארד, הררה, פריירה, פרד, יאנג, סמולינג׳, ג׳ונס. 

אני לא אומר שאם יונייטד תעוף הם יעופו. לינגארד למשל לא יעוף. אני חושב שגם פרד לא יעוף. אבל סיום העונה יכול לשנות את מעמדם בזיקה לרשימת הקניות לכל דבר שהוא מסף ההרכב עד מחליף רביעי. אלכסיס ומאטיץ׳ (והררה) לכאורה שייכים לעבר – אבל אני חושב שסולשיאר לא ירצה לרוקן לחלוטין את הקבוצה מוותיקים אז מי מהם שיראה ערך אולי יקבל ערך. 

שלושת משחקי השבוע הם פחות על עתיד סולשיאר ויונייטד. הם מאד על עתיד הרבה מאד מהשחקנים. השחקנים הללו הם לא פוגבה. עלול להיות להם קר בחוץ. הם אמורים להבין את התמונה.  

דברים שדורשים הסבר - פלייאוף NBA (שבוע 1)
ימי פלייאוף

116 Comments

טל המנצ'סטרי 21 באפריל 2019

אפשר לבנות קבוצה גם תוך כדי השתתפות בליגת האלופות, זה בסדר לקבל גם שיעורים סטייל זה נגד ברצלונה בכדי להתקדם ולהתחזק.
זה לא עשה רע לרוני ורונאלדו בזמנו להתמודד באלופות מול מילאן עדיפה.

הליגה האירפואית ומעבר להיותו מפעל פחות נוצץ או כזה שמהווה אתגר של ממש, הוא גם משנה את לוח המשחקים בליגה, יש לזה השפעה מקצועית וזה לגמרי מבאס אותנו האוהדים.
חמישי זה יום של כדורגל רק אם יחזירו את גביע אירופה למחזיקות גביע ליום שלישי ואת האלופות בלבד לרביעי.

אם לא נגיע לאלופות בעונה הבאה, זה במאה אחוז יעזיב את פוגבה, אני לא אבכה על זה אבל זה ישים גם בסימן שאלה גדול את רצונו של דה חאה להישאר.
אני יכול לחיות עם עזיבה של כל אחד.

קל לרצות שג'ונס וסמולינג יעזבו, הם הפכו להיות הסממנים של הבינוניות ביונייטד, אבל מעבר לזה שלא פעם הם עדיין היציבים יותר גם לעומת שחקני רכש שהגיעו לתפוס את מקומם, יש להם חשיבות בכך שזכו להיות תחת יונייטד של פרגוסון, שזו יונייטד שונה לגמרי מזו שהפכה להיות לאחר מכן.

יוסי מזרחי 21 באפריל 2019

אני לא מתאבד שיעי אבל אם התנאי לעזיבה של האדיוט הצרפתי הוא לא לעלות לאלופות זה לא מפחיד אותי.
אני מתחבר לרוח הדברים של דורפן, ולא רוצה שחקנים שבאים כי אנחנו באלופות אלא כאלה שירצו להביא אותנו ואת עצמם לשם.
כמו שכתבת, אני לא מפחד משום עזיבה. גם לא של דהחאה. לא שאני רוצה או אשמח אבל בלי חרב מתנופפת מעל לראש המועדון.
מי שמבטל לחלוטין את סמולינג וגונס, וחושב שיבואו במקומם תואמי או תחליפי פרדיננד ווידיץ חולם בהקיץ. זה לא רק יכולת וכשרון אלא בניה ארוכת טווח ולא למחר בבוקר.
צריך בלם אחד, הכי טוב שיש ואני מעדיף מישהו שיגדל עם הסגל, מין דה ליכט כזה, וסביבו לינדהוף, שני אלה וטוונזבה.
לינדגארד ופרד שחקני רוטציה לגיטימיים,וכל השאר יכולים להמשיך למקום אחר ושיהיה להם בהצלחה. הררה החליט לבד ולכן הוא חריג ביחס כלפיו, אבל שיהיה לו גם דרך צלחה.
אם ההמנהלה והמנגר יעבדו נכון ומתוך קור רוח, הם יוכלו להביא את מי שירצו. בסוף הכסף מדבר ברוב המקרים וכל שאר השיקולים אחר כך.

matipool 21 באפריל 2019

לתרגם לאנגלית ולשלוח לשחקנים לקראת יום רביעי.
מקווה שתעברו את המשחק היום בשלום עם ניצחון ובלי פצועים ושיום מנוחה פחות לעומת סיטי, לא ישפיע על הדרבי.
מלבד מקום בליגת האלופות, אתם צריכים לשחק ביום רביעי גם על ההיסטוריה, העיר והכבוד.
אם לאוליבר אין ביצים לשרוק פנדל מול סיטי כשהוא עומד כמה מ' משם, אולי אתם תדאגו לנו על הדרך.

יואב 21 באפריל 2019

מאטי,
הסר דאגה. אנחנו נעשה את המיטב. אני מאמין שפוגבה לא יתן אסיסט לאגוארו(:

matipool 21 באפריל 2019

אאוץ' (-:

פרסלני 21 באפריל 2019

בהחלט נראה שהסיבה היחידה לרצות ממש ממש שליברפול ייקחו את זה, נובעת מהתקוה שכבר יגמרו התלונות, כל זעקות הקיפוח והתקפי הזכרון הסלקטיבי של אוהדיה. זאת כנראה גם הסיבה העיקרית לרצות בכשלונם. ממש חיים קשים כשצריך ככה לבחור :-)

יואב 21 באפריל 2019

פרסלני,
יפה כתבת. ולא, בוודאי שלא יגמר הזיכרון הסלקטיבי(והתלונות וזעקות הקיפוח).
חתיכת דרך עשתה ליברפול ממחזור הסיום של 95, ועד ל-"סטיבי מוסר לדרוגבה". אני מתפלל שיונייטד לא תעשה את הדרך הזאת…

פרסלני 21 באפריל 2019

כן יואב. יש להם עונה מדהימה. אבל מדהימה גם העונה של סיטי. מי שתיקח אליפות, סחטיין עליה ולא זוכר כמעט מצב של שתי קבוצות על הפלוס 90 נקודות. זה יוצא מן הכלל למי שלא גרד 80 כבר כמה שנים וגם לזה שעשה 100 נקודות בשנה שעברה ,(למרות שבכל מקרה (ובטח עם פפ)) יהיו כאן ההיטרים המקצועיים שיגדירו את המקום השני ככשלון.

אבל לענייננו, כל ההתעסקות עם קבוצות אחרות רק מראה את הלחץ. אתמול ראיתי אם כבר פנדל יותר ברור על סילבה אבל שתי ההחלטות היו סבירות. כל אחד צריך להתעסק עם הקבוצה שלו. בטח למי שהולך עם החמאה מרוחה על הראש.

יואב 21 באפריל 2019

פרסלני,
לגמרי מסכים. עונה עצומה לשתיהן וכישלון זאת ממש מילה שלא שייכת לכאן מלבד ההיטרים הרגילים.

Matipool 21 באפריל 2019

אם ראית פנדל על סילבה, אז לא ראית טוב.
את משיכת היד על אריקסן ראית? התחילה קצת מחוץ לרחבה אבל נמשכה היטב כל הדרך פנימה מס' מטרים עד לבעיטה שלו.
על היד של ווקר אין ויכוח.
עוד 23 או 24 שנים כשתהיו קרובים לאליפות הבאה שלכם, נתייחס בסלחנות ל"זעקות הקיפוח" שלכם.

יואב 21 באפריל 2019

מאטי,
אנחנו סלחנים בני סלחנים.

שלמה 21 באפריל 2019

לא יהיה שום חריש עמוק,
סולשייאר אומר זאת במפורש,
ומוסיף שאף מנג׳ר לא יסכים
ל6 שינויים, מצחיק אותי,
יונייטד זקוקה למינימום 4 שחקנים
מגן ימני, בלם, קשר אחורי,
ושחקן כנף ימין, יש על כך קונצזוס
בקרב הפרשנים, האוהדים, ומומחים למיניהם,
ליוורפול עשתה בתוך חצי שנה חריש עמוק
רכשה את ואן דייק, אליסון השוער
פאביניו, ונאבי קייטה אשר מחזיקים כעת
את הקישור האחורי שלה
ב250 מיליון אירו,
ותראו היכן היא כיום,
בעידן הנוכחי שחקנים טובים עולים
כסף, והרבה כסף,
אין לי דוגמה אחת לקבוצה גדולה
ללא כוכב על, או כמה כאלה,
גם אצל פרגסון היו כוכבי על
פרדיננד היה בלם על אשר היה
היקר בזמנו באנגליה,
ראיין גיגס היה כוכב על,
קין, וסקולס היו מהקשרים
הטובים בעולם, ואן פרסי
היה כוכב, אין היום ליונייטד
באקדמיה (מלבד מייסון גרינווד)
ובסגל שחקנים באיכות הזאת,
לכן לדעתי וזו דעתי בלבד
יונייטד חייבת בלם וורלד קלאס,
מגן ימני טוב (וואן ביסקה ? מקושר למועדון)
קשר אחורי, ושחקן כנף ימין,
אני חושב שגם סולשייאר חושב כך
כפי שמדווח על כך בתקשורת,
בהצלחה היום נגד אברטון.

סימנטוב 21 באפריל 2019

כל פעם שאני רואה את התגובות שלך במחשב בשורות קצרות אני חושב שאתה כותב שירה ומחפש חריזה :)

שלמה 21 באפריל 2019

אני מגיב דרך הסלולר,
אך האתר אצלי מופיע טוב יותר רק לרוחב,
מחשב זה כבר פאסה,
אני טוב בשירה וחריזה,
אך יונייטד כיום מתאימה יותר לשירה
של אבי ביטר, ועופר לוי שירי דיכאון.

holden 21 באפריל 2019

אין על תמיר גל, אם כבר אני ממורמר אז אוהב להקשיב אך ורק לתמיר גל שגרושתו אגב נשואה לבן של פדרמן ממכבי כדורסל,
https://www.youtube.com/watch?v=kRLZGJBhD5Q

D! פה ועכשיו 21 באפריל 2019

עוד כותבים שירה בחריזה?

matipool 21 באפריל 2019

שלמה – זה לא אינסטנט.
קייטה עד לפני שבועיים / שלושה היה אכזבה ענקית ולא מצא את עצמו.
לפאביניו לקח כמעט חצי עונה להתאקלם ולהשתלט על העמדה שלו כשברקע כבר התחילו דיבורים על עזיבה שלו.
אימפקט מיידי ועצום היה רק לואן דייק ואליסון (גם בגלל מה שהיה לנו בעמדות שלהם לפניהם).
אגב – קייטה נרכש שנה לפני שהגיע אלינו.

דורפן 21 באפריל 2019

אם אתה שואל – אריקסון, קיין, דה עלי וסון לא הגיעו בכסף גדול

no propaganda 21 באפריל 2019

סון עלה כ30 מיליון יורו בזמן שזה עוד היה הרבה כסף בכדורגל

ירומיל 21 באפריל 2019

"הרבה כסף" זה יחסי. ליונייטד היו רק באותו חלון שלוש החתמות יקרות יותר, אחת מהן (מרסיאל) בסכום כפול.

אריאל גרייזס 21 באפריל 2019

גישה מעניינת ה"אף אחד לא צריך את זה חוץ מהשחקנים". לא קונה את זה בכלל, זאת רציונליזציה. מועדון בונה על הצלחות, ליברפול של קלופ למשל נבנתה לא מעט על ההצלחה בליגה האירופאית לפני 4 עונות. סולשיאר בטוח צריך את זה – אי הצלחה להעפיל לצ'מפיונס תהפוך את עונה הבאה לעונה עם רצועה קצרה מאוד. האוהדים יאבדו סבלנות, שלא לדבר על הבעלים, מהר הרבה יותר. כן, עם כל השם הגדול של יונייטד, שחקנים לא ירצו לבוא אם הם לא משחקים בליגת האלופות. בטוח יהיו כאלו שיהיה קשה יותר להשאיר.
בקיצור, כולם שם צריכים את הצ'מפיונס, ואני לא אומר את זה רק כי אני חייב שתוציאו נקודות מסיטי ביום רביעי…

דורפן 21 באפריל 2019

לטווח הארוך צריך לחזור לשם. לטווח הקצר סולשיאר השיג את מטרתו לעונה הזו. לאוהדים אין באמת מטרות. שחקנים יכולים למצוא עצמם במקום אחר – שמלבד פוגבה לא יהיה מקום בכיר יותר מיונייטד

ניינר / ווריור 21 באפריל 2019

העיקר שטוטנהאם יסיימו בטופ 4,עבורינו זה עניין קריטי

דורפן 21 באפריל 2019

טעות בידך. עוד עונת ליגת אלופות או לא – לא תעלה ולא תוריד. זכיה בגביע אירופה תשנה אחת ולתמיד את ההיסטוריה של טוטנהאם. אני במקומם הייתי שם הכל על המשחקים הללו

אריאל גרייזס 21 באפריל 2019

במצב הכספי של טוטנהאם אני בכלל לא בטוח שזה נכון. הם מדממים כסף בגלל האיצטדיון והכסף של ליגת האלופות חשוב להם מאוד

פאבריציו רבאנלי 21 באפריל 2019

גרייזס צודק, דניאל לוי לקח הימור מסוכן מאד כשבנה אצטדיון שעלותו קרובה לפי הפרסומים למיליארד דולר. לספרס אין שוגר דדי אוליגרך או גיבוי פיננסי בלתי נדלה של נסיכות נפט. על מנת שהמועדון יוכל להחזיר את החוב העצום בעשור הקרוב, אין לטוטנהאם ברירה אלא להיות אורחת של קבע בליגת האלופות.

ניינר / ווריור 21 באפריל 2019

בדיוק פבריציו. ליגת האלופות היא הכרח עבורינו כדי להמשיך את הפרויקט של פוצ' ולוי, גם מבחינת היוקרה ובעיקר מבחינה פיננסית

אמיתי 21 באפריל 2019

אני מפחד מהתפרקות-סוף-עונה. מקווה שפרד ומקטומניי ימשיכו במרכז ואשמח לחוד של לוקאקו ראשפורד ושני בלמים.
לוידע עד כמה הטופ פור ריאלי בשלב הזה אבל לדעתי לכולם מכל הבחינות עדיף שנעלה. יש לזה משמעות וחשיבות

Matipool 21 באפריל 2019

על רקע השער הרביעי – פחדת בצדק. פפ נשען אחורה על הכורסא במשרד ומשחרר אנחת רווחה.

סימור סקגנטי 21 באפריל 2019

האמת היא שהסיכויים של יונייטד למקום הרביעי לא גדולים, ארסנל עם שתי נקודות מעליהם והפרש שערים עדיף בהרבה. אם נניח שבחמישה משחקים הם מוציאים 10 נקודות (שלושה ניצחונות, תיקו והפסד) אזי יונייטד יצטרכו 13 – זה אומר לנצח את אברטון בחוץ, תיקו מול סיטי ניצחון מול צ'לסי, וכמובן גם מול קרדיף והאדרספילד. אם ארסנל מוציאים 11 נקודות, יונייטד כבר יהיו חייבים לנצח את כל המשחקים עד לסיום העונה כולל נגד הסיטי

רומן 21 באפריל 2019

אני ממש לא מבין את הדיון סביב המקום הרביעי.
מה יונייטד צריכה את ליגת האלופות?כסף? זה בולשיט, טיפה בים יחסית להחזרת הקבוצה לצמרת האנגלית.
הדבר שהכי חשוב לאוהדים של יוניטד (או כל קבוצה אנגלית אחרת חוץ מסיטי)זה אליפות, ליגת האלופות זה מפעל משני בשביל הקבוצות האנגליות (והגרמניות).
שימו לב למי היה כל כך חשוב ליגת האלופות, צ'לסי (אברמוביץ') סיטי (שייחים), אנשים שרוצים "להראות" משהו לעולם.
הכדורגל האנגלי האמיתי לא מרגיש צורך להראות שום דבר לאף אחד, שהעולם יבוא ויראה את הכדורגל כמו שהוא צריך להיות משוחק באנגליה.
הרי החוקים אחרים לגמרי בין היבשת לכדורגל האנגלי, שחקניות כמו בוסקטס ואלבה שיכולות להרשות לעצמן להמרח על הדשא כל פעם שהקצב קצת עולה בשביל להאיט את המשחק, לא היו יכולות לעשות את זה באנגליה.
75% מהעבירות שנשרקות באירופה לא נשרקות באנגליה, מה שמשנה לגמרי את המשחק ונותן יתרון מובהק לקבוצות שמשחקות לפי החוקים האלה יום יום.
בקיצור מקום 4 הוא קללה במקרה של יונייטד, לא ברכה

איתמר 21 באפריל 2019

פרגוסון והרבה מהשחקנים ששיחקו בתקופתו היה שמחים לוותר על 2-3 אליפויות באנגליה לטובת עוד 2-3 זכיות בליגת האלופות.
יונייטד צריכה את ליגת האלופות כי המועדון תופס את עצמו כמי ששייך לחבורת העל של המועדונים, שמבחינתם ליגת האלופות היא האתגר האולטימטיבי.

כספרי 21 באפריל 2019

שיילך הפוגבה…האיש הזה הוא רעל עכברים

אורי 21 באפריל 2019

ממשחק למשחק בלבול נראה פחות מציאה ממה שחשבנו לפני חודשיים :-(

עופר פרוסנר 21 באפריל 2019

באמת חושבים למכור את לוקאקו? הייתי לוקח לארסנל עכשיו.

פטריק קים 21 באפריל 2019

קח נשמה קח.
הוא באמת מתאים לקבוצה בלי שאיפות.
הובלה עלינו.

Yair 21 באפריל 2019

אין שחקן אחד על המגרש בורוד שהייתי משאיר בעונה הבאה על בסיס המשחק הזה

אמיתי 21 באפריל 2019

ואת המאמן?

Yair 21 באפריל 2019

חושב שמגיע לו לפחות הצ’אנס להראות איך זה נראה עם קבוצה שהוא בנה

אמיתי 21 באפריל 2019

לפי המשחק היום זה ייראה עוד יותר גרוע.. ככל שאולה מאמן יותר הקבוצה משחקת פחות טוב. אין שום דבר טוב שנעשה מהבפסל היום- הרכב, המערך המוטיבציה. עזוב התקפה, אין תכנית בהגנה- אין לחץ אין כיסוי אפילו בונקר אין. זה הזנחה טקטית. אם כל השחקנים גרועים הבעיה היא. מי שמאמן אותם.
בצער רב מה שנקרא

יואב 21 באפריל 2019

כן, אה? אתה שהגנת על המפוטר, כל כך מהר יוצא לביקורת. לא לעניין אמיתי וקצת חסר יושרה.

אמיתי 21 באפריל 2019

לא מדוייק יואב. הגנתי על מוריניו אבל לא טענתי שהוא איננו אחראי או אשם. אילו שני דברים שונים.
אנחנו בהווה- כבר בערך חודשיים שהקבוצה שלנו משחקת מחורבן ללא קשר לתוצאות. להגיד שזה אשמת מוריניו, השחקנים ההנהלה או השד יודע מה בלי קשר למנגר זה חוסר יושרה. סולשיאר עשה (ואולי ם יעשה) דבר גדול בתחילת הקדנציה שלו אבל מה לעשות שכרגע הוא לא מצליח להשפיע מקצועית על הקבוצה. לחיוב. מה אני אגיד לך בא סארי לצלסי וישר ראו מה הוא רוצה מהקבוצה שלו (לטובה ולרעה) ואצלנו אין לי מושג מה אנחנו מנסים לעשות..להחזיק בכדור? מתפרצות? לחץ גבוהה? מעבר לעניין הזהות שלא קיים אין תכנית מקצועית, תבנית להישען עליה, טביעת אצבע של מאמן כמאמר הקלישאה.
כתבתי כבר לפני שבוע שסולשיאר הרוויח את העונה הבאה רק שאינני אופטימי לגביו. לא נעשיתי יותר אופטימי אחרי היום

יואב 21 באפריל 2019

ועדיין הגנת. ללא סיבה נראית לעין. למה סולשיאר לא זכאי לאותו יחס ממך? תמוה אם אתה שואל אותי.

אמיתי 21 באפריל 2019

אני סוג של מגן גם על סולשיאר- מאותן סיבות שהגנתי על מוריניו- בגלל ההיסטוריה שלו. אבל אף אחד איננו חסין מביקורת. בטח לא המנגר של יונייטד אחרי תבוסה כזאת. וגם היללתי (כולנו) את אולה אחרי ניצחונות נראה לי הוגן והגיוני לבקר אחרי הפסדים. ההבדל ביננו לבין אברטון-אייקאס-טוטנהאם הוא קודם כל בעמדת המאמן לדעתי. הסגל שלנו הוא אנדראציבר ברמות היסטוריות. יש לזה מגוון סיבות שבראשן עומד מי שמאמן אותם. וזה נכון לרוב העונות מאז הסר

יואב 21 באפריל 2019

אמיתי,
את הנזק האדיר שמוריניו גרם(חוזים מטורפים, החתמות רעות, שיטה מבזה, ביטול המועדון, אני ואפסי עוד) יקח זמן לתקן. אולה קצת מיזער נזקים טבלאית וזה לא מעט לעומת עבודת ההרס הבאמת המרשימה של קודמו. בהינתן זה שאולה רק עבד עם מה שיש, אני חושב שהסבלנות מתבקשת. זה בתמונה הגדולה.
ברזולוציה של היום, אין הנחות לכל מי שהיה שותף. אני בוחר ללכת עם המאמן והשינויים שידרוש. אין לנו באמת את האיכות השחקנית הדרושה.

אמיתי 21 באפריל 2019

יואב.
הראינו כבר שעם כל הנזק של מוריניו אפשר לשחק כדורגל טוב יותר. או לשחק כדורגל..לי לא היה חשוב שנשיג את הכרטיס לצמפיונס. היה ועדיין חשוב לי שנקבל צורה של קבוצה. לפני הכל. אני חושב שזו הייתה מטרה ריאלית. שלא הושגה כפי הנראה. וזה מאכזב דווקא בגלל שז. אולה ודווקא בגלל ההתחלה המעולה. ועדיין אני חושב שאפילו על דרך האלימינציה עדיף שאולה ימשיך אך רצוי עם מנהל מקצועי ועם גרגר מלח.
נ. ב. השירשור התחיל ברזולוציה של היום

יואב 21 באפריל 2019

אבל אתה רואה את הנזק לטווח ארוך. אתה רואה את כל הדד ווד שיש בסגל. את המשכורות המטורפות והכל כדי לחלץ מברייטון תיקו בייתי. זה היה המוריניו שלך. הגוף דחה את העצם הזר הזה ובצדק.
יש המון עבודה ואולה עובד רק עם הבינוניות שהביא קודמו. אז לעיתים משחקים טוב יותר ולעיתים לא. זאת בדיוק המשמעות של בינוניות. וברגע האמת, העסק גדול עליה. על אולה להיות אכזר ונמרץ בהחלטותיו. אין מקום לסלחנות יותר. ולא לסנטימנטליות.

אמיתי 21 באפריל 2019

לא מוריניו שלי. הוא היה המנגר של יונייטד- מישהו (לא אני) מינה אותו. מישהו החתים גם שחקנים. החוט המקשר מאז לכתו של הסר הוא המחסור בניהול מקצועי מחד ובאימון מודרני מאידך. אולה לבד יתקשה למלא את החלק השני אני חושש אבל ללא מנהל מקצועי ומחשבה לטווח רחוק גם אם יצליח זה יהיה נקודתי.
הגוף הזה (יונייטד) צריך הרבה יותר מהשתלה מוצלחת

פטריק קים 21 באפריל 2019

מכירת חיסול מתבקשת.
אם בדה חאה נפלה השלהבת…
השוער שלנו עלה לנו באיזה חמש גולים בשבועיים.
ההגנה בדיחה ולא מצחיקה.
הקישור מורכב מפרימדונה, משחקן קרוב לפרישה ואילו טיבי ברזילאי.
ההתקפה מניחה המתבונן, מחסר טכניקה מינימלית ומרשפורד.
אין לחימה אין רצון ואילו יכולת.
מי שנהנה ממשחק של יונייטד בחודשיים האחרונים שיקום.

שלו 21 באפריל 2019

נשרפו לי העיינים במחצית הזאת.
וראיתי אתמול אינטר-רומא…

איתמר 21 באפריל 2019

אם סולשיאר היה מאמן קבוצת תחתית ומציל אותה מירידה או היה מאמן קבוצת אמצע טבלה ומביא אותה למקומות 7-8 זו היתה נחשבת לעונה אישית מוצלחת מבחינתו.
בסטנדרטים של יונייטד (אם עדיין נותרו סטנדרטים כאלה) המאמן נבחן על פי התוצאות שהוא משיג בחודשים האחרונים של העונה שהם החודשים המכריעים.
לא משנה מה הוא עשה בתחילת העונה (או איך הוא קיבל את הקבוצה) וכמה נצחונות רצופים הוא השיג בינואר פברואר.
מרץ, אפריל ומאי הם החודשים שבהם נבחן מאמן ביונייטד.
עדיין אי אפשר לסכם את העונה במבחן התוצאה אבל במבחן היכולת סולשיאר נכשל.
מבחינת איכות הכדורגל, הדעיכה הדרמטית של יונייטד ניכרת מדי שבוע ודווקא במשחקים נגד קבוצות ששייכות לכאורה לדרג נמוך יותר.
אני אשוב ואכתוב שאם הנהלת יונייטד היתה ממתינה עד לסיום העונה כדי לקבל את ההחלטה מי יאמן את הקבוצה, ספק אם סולשיאר היה מקבל את המינוי.
ההנחות שהוא מקבל כאן ביחס למאמנים שקדמו לו ביונייטד מתמיהות אותי.
מכיוון שסולשיאר קיבל את כל הקרדיט בתקופה של הנצחונות הרצופים והיכולת הטובה, האם הוא לא ראוי להיות הראשון שנושא באחריות להפסדים וליכולת החלשה?
כמאמן, סולשיאר עוד לא עשה דבר בכדורגל על מנת להצדיק את האמון העיוור שהוא זוכה לו.

יואב 21 באפריל 2019

אתה החלטת על מה מאמן נשפט ביונייטד ובאיזה חודשים. על סמך מה? על סמך צפייה בהפועל תל אביב? מגוחך.

איתמר 21 באפריל 2019

אשמח אם תאיר את עיניי מהם הפרמטרים שעל פיהם נבחן מאמן ביונייטד.

יואב 21 באפריל 2019

על התוצאות שלו בין ה24/2 ועד ה15/3. כך מסרו לי המקורות האמינים שלי. נו באמת.
יונייטד עם מוריניו, לא היתה קוראת תיגר בכלל. אז אתה קורא לו נכשל כי כן הצליח לתת לקבוצה שלו סיכוי? זה נראה לך הגיוני? אשמח אם אתה תאיר את עיני מהי הפרספקטיבה שלך ומאיפה אתה שולף אקסיומות כאלה בכזה ביטחון?

יוסי מזרחי 21 באפריל 2019

להגיד נכשל זה לא רציני באופן קיצוני.
הוא מצליח פחות בחלק השני, אבל זה קשור גם לירידה ביכולת של שחקני מפתח, דה חאה, ראשפורד והצרפתי הארור. תוסיף לזה אילוצי סגל ומתן צאנס לשחקנים ותראה איך יורדים ביכולת.
מצד שני אחרי ההפסד היום שעלה שלוש נקודות,צריך לזכור שהפסדנו איתו עוד שניים (לפחות ) שבהם שיחקנו טוב וסביר. זה לא אולה, אלא מה שמסביב,
ומי שהחתים אותו לא החתים קוס,ואני מאמין שגם לא מאחז עיניים.

יוסי מזרחי 21 באפריל 2019

קוסם, קוסם…..

ברקוביץ 21 באפריל 2019

תקשיב ליואב. הוא קובע על סמך צפייה במכבי תל אביב. זה הרבה יותר מקצועי

יואב 21 באפריל 2019

ברקוביץ,
ברור שמכבי יותר מקצועי(לפחות משלמים שם חשבון מים), אבל הכוונה היתה שעל פי הסטנדרט של יונייטד, אולה לא צריך להישפט על טופ 4 או לא. זה כמו שאם היה ממונה כאשר הוא 13 נקודות מהאליפות ( ולא קיבל מנדט לקנות שרוך), יפוטר אם לא זכה בה. אתה מבין את הגיחוך שבטיעון?

ערן (המקורי) 21 באפריל 2019

כסקאוזר, שמחתי כשאברטון הבקיעו את הראשון והשני, שיונייטד יהיו חייבים לקחת נקודות מול סיטי בשביל סיכוי לטופ4.
כאשר אברטון הבקיעו את הרביעי, נראיתם כמו הקבוצה של מוריניו. התפרקות מדהימה. לא מעוררים תקווה ליום רביעי.

Matipool 21 באפריל 2019

גם אם היו מנצחים היום, היו חייבים לקחת נקודות מסיטי בשביל הטופ 4. איחלתי להם ניצחון ובלי פצועים.
כמו שזה נראה כרגע, צריך נס גדול בשביל שיעשו משהו מול סיטי. זו לא רק ההתפרקות היום. הם נראים רע כבר כמה שבועות.
אולי ברנלי?..

רומן 22 באפריל 2019

שים מבטחך בג'אימי ורדי.
אמרתי כבר מזמן שלסטר תהיה היחידה שתיקח להם נקודות.
מאכתוב, ברנדון רוג'רס עם הסגירת מעגל והעובדה שג'אימי הוא קינג, הובילו אותי למסקנה המקצועית הזאת..

יעקב 21 באפריל 2019

טוב סיום עונה מחרידה.
החמור הרס את המוטיבציה כבר בטרום עונה.
כל מאמן שהיה מחליף אותו היה שדרוג.
אבל הבעיות שהחמור יצר מתחילות בשחקנים שהוא ורק הוא הביא:
פוגבה.זלאטן סוף קרירה.מחיטריאן.באיי
לוקאקו.מאטיץ בירידה.לינדלוף.
פרד.דלוט.
השחקנים שהוא קנה היו לצורך השיטה היחידה שהוא מכיר .גבוהים חזקים .
אבל כל מאמן שבא לאחריו צריך לקבוע שיטה ולהביא שחקנים מתאימים.
לוקאקו פוגבה מאטיץ לא מתאימים למשחק לחץ.הכל איטי.
בקיצור מנהל ספורטיבי שעימו יגדירו שיטה ובהתאם בחירת שחקנים.

איתמר 21 באפריל 2019

אם סולשיאר אוהב את המועדון ואת האוהדים ולא רוצה שהמורשת שלו כשחקן תיפגע הוא צריך להיפגש עם וודוורד כבר הלילה ולהגיד לו: תודה על האמון בי אבל התפקיד גדול על מידותי. אני אסיים את העונה כמאמן אבל יונייטד זקוקה למאמן טוב ממני; המועדון הזה שכל כך יקר לי זקוק לניעור אמיתי כדי לשוב לצמרת הכדורגל האנגלי והאירופי.

מי יודע.
אולי הוא אפילו יעשה זאת.

דני - Long Island 21 באפריל 2019

מה מאמן?? כשחקנים בקושי זזים… מוסרים ליריב ובגדול כולנו יודעים שיש חוסר עצום ביכולת של לא מעט שחקנים. הוא היחידי שצריך להשאר

אריק 21 באפריל 2019

תודה מוריניו.
על באיי, דאלוט, פרד, מאטיץ, מחטריאן, סנצס, זלאטן, לוקאקו וגם לינדלוף ופוגבה.
ככה בונים קבוצה!

רומן 22 באפריל 2019

הלו הלו חביבי עד זלאטאן…
הבנאדם דפק 17 גולים עד שנפצע בפברואר, אז בוא בוא, איך שאומרים אצלנו תשתחוה..

אמיתי 21 באפריל 2019

וואלה אין חשק לעודד את קארדיף אין. בקצב הזה המתים המהלכים ינצחו ונכתיר את העונה כגרועה ביותר ב30 השנים האחרונות..לפחות ביבי /:

איתמר 21 באפריל 2019

בסיכום שתי העונות הקודמות יונייטד ספגה בליגה 57 שערים.
העונה היא במאזן ספיגה של 48 שערים (הגרוע ביותר מאז שהיא ספגה 63 שערים בעונת 1978-79).

Gil - Zimbabwe 21 באפריל 2019

יונייטד בחודשיים האחרונים בכושר משחק של טרום עונה, אין קצב, אין תאקלים, חוסר דיוק במסירות ובבעיטות, כדור לא נידבק לרגל, הכל כמו אימון ראשון אחרי פגרה.
חוץ מלוק שואו ומקטומיני כולם נראים רע ומלאי חשיבות עצמית.
אבל….לסיטי לא נפסיד ורק שליברפול לא יקחו אליפות, זה יותר גרוע מסיטי.

איתמר 21 באפריל 2019

הנתונים לא משקרים.
שחקני יונייטד רצו 8 ק״מ פחות משחקני אברטון.
למעשה, ב-15 מתוך 17 המשחקים שסולשיאר ניהל שחקני יונייטד רצו פחות משחקני היריבה (בהתחלה לפחות זה לא השפיע על התוצאות).

Yair 21 באפריל 2019

הנתונים האלה היו גם לפני סולשיאר, הוא התייחס כמה פעמים (כולל היום אחרי המשחק) לזה שהקבוצה לא בכושר גופני מספק. בנושא הזה בוודאות אפשר לשפוט אותו רק אחרי שהיה לו פרי-סיזן מסודר עם הקבוצה

אמיתי 21 באפריל 2019

לדעתי המקדם הטוב ביותר לקמ שקבוצה עושה הוא שיטת המשחק ואחכ מוטיווציה. ההכנה לעונה לא יכולה להיות תירוץ מספק באפריל מה גם שעם כל הכבוד זה לא שלא הייתה הכנה

כספרי 22 באפריל 2019

לסיבה קוראים פוגבה…אבוקסיס היה רץ יותר ממנו

אילן 21 באפריל 2019

מסתבר שיונייטד באמת בטרום עונה

אמיר המקורי 21 באפריל 2019

מילניונרים חסרי אופי,אני בז להם ! אני כותב כאן כבר מספיק שנים שזה סגל בעייתי עם שחקנים שאינם ראויים לחולצת המועדון,כתבתי שאיתם לא נגיע לכלום! כתבתי גם שצריך לפרק וחטפתי,עכשיו גם בעל הבלוג ועוד רבים אחרים מגיעים לתובנה ולכתובת שרשומה על הקיר כבר כמה עונות.כדורגל זה אינו מדע טילים,כשהעין רואה משהו לא טוב אז הוא לא טוב!!!

ניק 21 באפריל 2019

שחקנים יקרים,
לא בשביל העתיד שלכם בקבוצה, כי לרובכם אין כזה.
לא בשביל הסמל של המועדון, כי רובכם לא שמים זין עליו.
אבל אולי בשביל הכבוד העצמי שלכם כבני אדם,
לכו תנצחו את סיטי.

תודה,
אוהד מתוסכל

טרנטה 21 באפריל 2019

קבל טיפ: לא תתמודדו על האליפות בשנה הבאה.

אייב 21 באפריל 2019

לסיטי יש יותר כסף, אבל גם מערכת מקצועית שיודעת לנהל את הסופרסטארים. זה מתחיל עם מנהל מקצועי שמונע מצבים של החתמות לחץ סגנון אלכסיס סאנצ'ז (והאבסורד הוא שגם סיטי רצתה את סאנצ'ז, ובטוח ששם הוא לא היה נראה כל כך גרוע), ונגמר עם המאמן הטוב בעולם. אצלנו – לא רק שמחתימים כל מה שזז, גם לא יודעים לעשות שום דבר עם מה שיש. אין אף דמות במועדון שהשחקנים חוששים ממנה, וגם אין להם אף אחד להעריץ. פעם אמרנו על שחקני סיטי שהם שכירי חרב – היום הם כבר שחקני נשמה ואנחנו תקועים עם 11 בטלנים מיליונרים.

שלמה 21 באפריל 2019

מנכ״ל סיטי אמר רצינו את סאנצ׳ס
אך החלטנו לערער את חדר ההלבשה
ורמת השכר במועדון,
פפ רצה מאד גם את פרד, אך מוריניו הקדים אותו
פרד מתאים יותר לכדורגל של סיטי
המבוסס על הנאת כדור וכדורגל התקפי,
מה קשור פרד לסגנון המשחק של מוריניו,
נראה שמוריניו הביא אותו כדי רק משום
שפפ רצה אותו, אגו.

שלמה 21 באפריל 2019

תיקון: לא לא לערער את חדר ההלבשה,
ורמת השכר במועדון.

שלמה 21 באפריל 2019

קבוצה בפירוק,
קבוצה שמפסידה 6 מ8 משחקיה האחרונים אין להטיל את האשמה אך ורק על השחקנים, אלא על
המערכת כולה, מאמן, והנהלה,
מה הטעם לבוא בטרוניות לשחקנים
מישהו החתים אותם, מישהו ״וודורד״ אישר, כאשר אתה משלם לסאנצ׳ס 23 מיליון יורו לשנה ומערער את מדיניות
השכר במועדון אתה אשם,
רונן מציע למכור שחקנים במחירי הפסד
זה מצחיק את וודורד,
הוא סירב למכור את דרמיאן, הוא החליט
לחדש חוזים לג׳ונס, לסמולינג,
וודוורד מסרב למכור שחקנים בפחות
ממחיר הרכישה שלהם, יש פה בעיה,
אילו ההחלטה על מינוי המאמן היתה
מתקבלת בקיץ ספק אם סולשייאר
היה מקבל את התפקיד,
יש לאפשר לו לבנות קבוצה ולבחון אותו
בעונה הבאה, השאלה האם יאפשרו לו.

פיש אנד צ'יפס 21 באפריל 2019

מטרות לעונה הבאה:וואן ביסאקה,אריקסן,סאנצ'ו.ולהעיף את הג'ירפה הצרפתית

שלמה 21 באפריל 2019

מהפה שלך לאלוהים,
וואן ביסקה 50 מילון פאונד,
אריקסן 100 מיליון פאונד,
סאנצ׳ו 100 מיליון פאונד,
אלו המחירים חביבי,
אתה רואה את יונייטד מוציאה
סכומים כאלה ?

עידן. 21 באפריל 2019

אם אני יונייטד יש לי כמה מטרות לקיץ:
1- לעשות מה שאפשר כדי להשאיר את דה חאה (שוער טופ 5 בעולם זה לא משהו שאפשר לוותר עליו).
2- החתמה של בלם על, יעלה כמה שיעלה. כמו שואן דייק הראה בלם על משפר משמעותית את שאר שחקני ההגנה שלידו
3- לראות מה נושר מריאל וברצלונה שיעשו החתמות גדולות. קרוס כנראה יעזוב את ריאל, אולי גם איסקו. בברצלונה עם ההולנדים שמגיעים, אפשר לנסות להשיג את אומטיטי או וידאל למשל.
4- בשום פנים לא לבזבז כסף על שחקנים אנגליים סטייל הארי מגווייר

שלמה 21 באפריל 2019

מסכים איתך,
אך לפי מה שאני קורא, ושומע באנגליה
סולשייאר רוצה לבנות קבוצה אנגלית,
הוא מעוניין בשחקנים כגון וואן ביסאקה,
הארי מגווייר שאינו מתאים, דקלן רייס,
ג׳יידון סאנצ׳ו, ווילפריד זאהה,
קרוס מתקרב ל30, איסקו מתאים יותר לסיטי,
ולא לסולשייאר הדוגל בכדורגל מהיר,
של מעבר מהגנה להתקפה,
יש לנו כבר שחקן כזה שאוהב את הכדור
קוראים לו פוגבה, איסקו אוהב את הכדור
אפילו יותר ממנו,
אומטיטי פצוע כרוני שיחק העונה 10 משחקים בלבד,
רפאל ואראן רוצה לעזוב, הוא יתאים לנו
איני רואה את יונייטד מחתימה שחקנים
אשר חצו מזמן את ה30 כגון וידאל.

פיש אנד צ'יפס 21 באפריל 2019

בעידן שלנו שיובנטוס משקיעה 100 מיליון על רונאלדו שהוא בן 34,ופסז 220 מיליון על ניימאר,אלה סכומים קטנים עבור יונייטד בעבור שחקנים שיכולים לשרת אותה שנים רבות

אמיר המקורי 21 באפריל 2019

ועוד כמה הערות,תקראו בדיילי מירור מה גארי (לב אדום)נוויל חושב על השחקנים,כפי שרונן ציין,על כל טיפת רחמים של סולשייאר הוא ישלם בעתיד בריבית דריבית וכנראה גם במשרתו,להניף את הגרזן עכשיו ולנכש את כל העשב השוטה,אני מעדיף ללכת במדבר עם ילדיי האקדמייה ועוד רכישות שפויות סטייל הגאונים שמנהלים את אייקס מאשר לראות כדורגל עלוב ומבזה מנת חלקנו 6 שנים.
ואם היה אפשר להניף(אי אפשר)את הגרזן גם על אד וודרוד הייתי מרים כוסית,מהיום בו דרכה כף רגלו במועדון אנו הולכים בכיוון אחד,אחורה!

שלו 21 באפריל 2019

האם יכול להיות שיש שחקנים שמשתלם להם שיונייטד לא תגיע לאלופות?
נגיד, הם רוצים לעבור קבוצה וזה יהיה יותר הגיוני אם יונייטד תכשל להיכנס חארבעת הגדולות ותרצה להיפטר מהם ומהחוזה הגדול שלהם.
אם יונייטד כן תעבור ותשחק בליגת האלופות אז מעבר כזה יחסם עבורם.
רק שואל.

אסף שלום 21 באפריל 2019

אוי לחשוב שעליכם אנחנו סומכים. איפה רוח יונייטד האגדית? מוריניו הרס הכל

גלעד בלום 21 באפריל 2019

עוד יום בהסטוריה של יונייטד …(של פוסט פרגי)
מסתבר שפרגי היה השחקן הכי טוב שלכם, גם לפרגי לקח 7 שנים להביא תואר, למה שלמחליף שלו לא ייתנו כמה שנים?( כבר במאמן הרביעי )

בדיעבד היה עדיף להשאיר את מויס, פיטרתם ושילמתם פיצויים לשלושה מאמנים , בזבזתם מליונים ואתם באותו מקום.

גם אם תביאו שחקנים טובים יותר מהסגל הנוכחי אתם בפיגור רציני כי אין לכם קונספציה, רוח היונייטד נבנתה על שנים של ווינריות, אתם מתחרים מול מכונות משומנות( ליברפול, סיטי, ואפילו ספרס שלי) שרצות שנים עם מאמנים מוכחים ואתם שוב בשלב שעושים רי-בוט למערכת, עם כל ההערכה לאולה בעמדה הזאת כאוהד יונייטד הייתי מרגיש שזו נחיתות משמעותית כשהמתנגדים הם חיות טקטיות מוכחות כקלופ, פוץ ופפ, אפילו צ׳לסי וארסנל במצב יותר טוב בעמדה הזאת אבל שימו לב מה קרה, ספרס ארסנל ויונייטד הפסידו, אנחנו עייפים ואין מכירות משחקים בליגה הזאת, אל תאמרו נואש על טופ 4

יואב 21 באפריל 2019

גלעד,
פרגי היה יתרון עצום שלנו גם כי הביא, זיהה,אימן וטיפח שחקנים נפלאים. אין ביונייטד היום שחקנים נפלאים(מלבד דה חאה).

איתמר 21 באפריל 2019

הגדולה של פרגוסון היתה ביכולתו להפוך שחקנים בינוניים (והיו לא מעטים כאלה בתקופתו) לשחקנים טובים שתורמים תרומה מקצועית חשובה מאוד ושחקנים טובים לשחקנים מצוינים שבחלקם היו שוברי שוויון (לפחות בליגה).
והוא גם הוציא לא מעט כסף והצליח רוב הזמן ברכישות המשמעותיות.
היו לו גם כישלונות מהדהדים בתחום הזה אבל אותם פחות זוכרים.

יואב 21 באפריל 2019

אני בטוח שלכולנו יש כשלונות מהדהדים . ויומיומיים.

כספרי 22 באפריל 2019

מסכים איתך…היו צריכים ללכת עם מויס לפחות עוד עונה

טל המנצ'סטרי 21 באפריל 2019

כמה נקודות לאחר הזוועה שראינו היום.

1. ב 20 לאפריל 2014 הגענו למשחק חוץ בגודיסון פארק.
זה היה המשחק הראשון שלנו לאחר ההפסד והדחה ברבע גמר ליגת האלופות ע"י באיירן מינכן.
הפסדנו 2-0 בתצוגה כדורגל נוראית חסרת רוח וחיים, זה היה המשחק האחרון של דיוויד מוייס כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד.

21 לאפריל 2019, שוב מגיעים למשחק חוץ בגודיסון פארק.
זה המשחק הראשון שלנו לאחר ההפסד והדחה ברבע גמר ליגת האלופות ע"י ברצלונה.
הובסנו 4-0 בתצוגת כדורגל נוראית חסרת רוח וחיים.
מבחינתי זה המשחק "הראשון" של אולה גונאר סולשיאר כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד.

2. ביום רביעי האחרון מנצ'סטר סיטי הודחה בצורה דרמטית מליגת האלופות ע"י טוטנהאם.
אתמול בצהריים הקבוצות נפגשו שוב, זה לא הניצחון של סיטי שסיפר את הסיפור אלא הדרך שבה השחקנים של גווארדיולה עלו למשחק.
למרות הדיכאון מההדחה, למרות המכה המקצועית הם הוכיחו מה הם שווים, לא בגלל שניצחו אלא בגלל הגישה שהפגינו.
אני לא יודע אם סיטי תזכה באליפות, אפשר אולי יהיה לבקר את גווארדיולה על חוסר הצלחה אם לא יעשו זאת אבל דבר אחד בטוח, מנצ'סטר סיטי היא קבוצה בריאה.
הסיבה היחידה שהובסנו ע"י אברטון היא לא בגלל שאין לנו שחקנים טובים מקצועית, לא בגלל מערך או הרכב שחקנים, הובסנו כי אנחנו קבוצה חולה.

יש לנו יותר מדי שחקנים, שחקני רכש שהגיעו בשנים האחרונות שלא משנה מה הם יודעים לעשות עם הכדור, אין להם את האופי והמנטליות להיות שחקנים של מנצ'סטר יונייטד.
אגב, אף אחד מהם הוא לא ירושה מימי פרגוסון.

3. אם למישהו היה ספק מה הקהל של יונייטד חושב על סולשיאר, הקהל שהיה שם ביציעים אז באזור הדקה ה 70 השירים היחידים שבקעו מתוך יציע החוץ היו שירי סולשיאר, גם הם יודעים שהוא לא הבעיה ומקווים שהוא יהיה חלק מהפיתרון.

סיימנו היום את הליגה, אולי לא באופן רשמי אבל כן מעשית, אנחנו לא נסיים בטופ
השינוי החיובי שסולשיאר הצליח להביא לקבוצה בפרק הזמן הקצר היה כדור אספירין שהשפיע ושינה אבל ההשפעה שלו פגה ועכשיו הגיע שלב הניתוח, מספר ניתוחים.

4. לפני המשחק כאשר השחקנים היו במנהרה, המצלמה קלטה את פול פוגבה מתבדח ומריץ צחוקים וחיבוקים עם אחד משחקני אברטון, ממש רגע לפני שיצאו מהפתח ודרכו על כר הדשא.
ג'יימי קארגר שהיה אחד הפרשנים באולפן של סקאיי אמר ללואי סאהה שהוא יודע שמדובר בדור חדש של שחקנים אבל שהוא פשוט לא מבין את זה.

פוגבה הוא לא היחיד אבל כן חלק מהדור הלא ברור הזה של שחקני כדורגל.
אי אפשר, פשוט אי אפשר בדקה אחת של לפני משחק להתבדח עם שחקן יריב ודקה לאחר מכן "לבעוט" בו אם צריך.
תגידו לי שאני מיושן, תגידו שאני נרגן אבל אף אחד לא ישכנע אותי שזו הגישה הנכונה לעלות איתה למשחק כדורגל במדי מנצ'סטר יונייטד.

אם יש משהו שמנחם אותי בעובדה שאנחנו לא נשחק כדורגל של ליגת אלופות בעונה הבאה זו ההבנה שקרוב לוודאי זה גם אומר שפוגבה לא ירצה להישאר בקבוצה.
תחסכו ממני את כל הסיפורים על הכישרון שלו, יש לזה השפעה חיובית מינורית ביותר על הקבוצה במשך עונה ארוכה.
אלכס פרגוסון לא טעה שם כשלא מיהר לתת לו הרכב ראשון בגיל 18 כי הוא לא היה מספיק חכם ועם גישה בעייתית על הדשא.
גם היום זה אותו השחקן שהיה בגיל 18, עם יותר ניסיון מאחוריו ובגיל 26 אבל אותו שחקן לא חכם ועם אותה גישה קלוקלת.

אם פלאייני נחשב לשחקן שמייצג את תקופת מוייס ועל כל הרע שהיה שם אז פוגבה ויותר מכל אחד אחר מייצג את תקופת מוריניו.

5. מייקל קאריק כתב בספר שלו על השיחה הראשונה שהיתה לו עם פרגוסון לאחר שחתם בקבוצה.
פרגי סיפר לו על איך כולם מסתכלים עליך אחרת כשאתה שחקן של מנצ'סטר יונייטד, איך כולם רוצים לנצח אותך, איך כולם רוצים חלק ממך, איך כולם רוצים להעביר עליך ביקורת , איך כולם "רודפים" אחריך.
קאריק בתמימותו או בטיפשותו כפי שהעיד על עצמו ענה לפרגי, כן, בדומה לצ'לסי.
אז מייקל קאריק ההוא זה מאטיץ', שחקן צ'לסי אבל לעולם לא היה ולא יהיה שחקן יונייטד.

6. יותר מדי שחקנים קיבלו חוזה ארוך טווח ובסכומים גבוהים וחבל שאין סעיף שאפשר לבטל להם אותו, מרסיאל בראשם.
לא מעניין אותי שהוא לא מחייך, לא מעניין אותי הבעיות שיש לו מחוץ למגרש (חלקן בגלל טיפשות שלו בלבד, בגידות ושכאלה) לא מעניין אותי כמה מוריניו לא התייחס אליו יפה או לא קידם אותו כהלכה וגם לא מעניין אותי הכישרון שלו.
אם הוא חושב שהעובדה שקיבל חוזה ל 5 שנים זה אומר שישאר ביונייטד במשך 5 השנים הללו עם יכולת וגישה של עושה טובה למישהו אז הוא טועה ובגדול.

7. אני בטוח במאה אחוז שבעוד מספר חודשים נוכל להגיד על התבוסה הזו שהיא היתה ברכה אחת גדולה.
אם סולשיאר היה צריך לקבל חותמת סופית לגבי למי אין את האופי וגישה המתאימים מצד אחד ומצד שני מי מתפרק מקצועית תחת הלחצים ואתגרים אז הוא קיבל את כל התשובות במשחק אחד.

8. כולי תקווה שבארבעת המשחקים הקרובים עד לסיום העונה סולשיאר יעניק כמה שיותר דקות והזדמנויות למספר צעירים סופר סופר כישרוניים ורעבים להוכיח את עצמם כהכנה ראשונית שלהם לעונה הבאה.

סולשיאר דיבר על כי ידרשו מספר חלונות עד שיוכל להשלים את המהפכה שמבקש לעשות וכי זה לא מציאותי בחלון אחד להביא שישה שחקנים.
מאוד יכול להיות שחלק מהסיבה זה שהוא מיישר קו עם מה שההנהלה מוכנה להעניק לו כרגע מבחינה כלכלית.
אבל אם צריך לשנות את המציאות ולא נוכל או שהוא לא יבחר להביא רכבת של שחקנים אז רק שילוב מאסיבי יותר של צעירים יכול להניע את העניינים מחדש בצורה שפויה ובריאה.

גרינווד, צ'ונג, גארנר, טאונזבה, אולי גומז, דאלוט, ראשפורד ומקטומיניי, תתחילו להתחמם, אנחנו מאחוריכם.

איתמר 21 באפריל 2019

אם שילוב של צעירים תהיה הבשורה של סולשיאר לעונה הבאה, הוא לא ישרוד יותר מחודשיים שלושה בליגה שתהיה יותר תחרותית בעונה הבאה לנוכח העולות הצפויות מהצ׳מפיונשיפ.

ובכלל, כדאי לתהות אם מה שנהוג לכנות *הדרך של יונייטד* עדיין רלוונטית בעת הזו כאשר הקבוצות שמולן יונייטד אמורה להתמודד מתחזקות מעונה לעונה ומתעצמות ובראשן עומדים אנשי מקצוע מהדרגה הגבוהה ביותר.

אגב, הטעות של פרגוסון עם פוגבה עלתה למועדון 110 מיליון אירו…

יואב 21 באפריל 2019

איזה טעות? אם זה היה תלוי בפרגי, פוגבה לא היה חוזר. הטעויות הן של אחרים.

טל המנצ'סטרי 21 באפריל 2019

לצעירים אין פחד וההיסטוריה מוכיחה שצעירים בגיל מעולם לא היו בעיה אם ידעו לשחק כדורגל כמו שצריך.
החוכמה היא לשלב אותם ביחד עם מספר שחקנים קיימים ששווים הישארות ביונייטד פלוס מספר שחקני רכש לעמדות ספציפיות אשר דורשות חיזוק.
לא יודע מה קשור הקבוצות הצפויות לעלות מהצ'מפיונשיפ, הפער האיכותי בין הליגה הזו לפרמייר ליג הוא עצום.

פרגי לא טעה עם פוגבה, הוא ראה שם את מה שכולם למדו רק כמה שנים מאוחר יותר, כרגיל….

יוסי מזרחי 22 באפריל 2019

גם אני חשבתי כך וכתבתי דברים חריפים על ההחלטה ההיא של סיר אלכס.
המציאות הראתה שוב שהוא צדק ומה שהוא שכח, כל האחרים עוד לא למדו.
110 מליון שעלתה הבאתו הם על וודוורד.
למען האמת שמחתי כשהוא בא אבל זה היה חלק ב של הטעות הראשונה שלי.

כספרי 22 באפריל 2019

טעות??? פרגי נפטר ממנו…וידע למה

שלו 21 באפריל 2019

מסכים.

אמיתי 21 באפריל 2019

מוריניו היה חותם על על סעיפים 4 ו6
#רק_אומר

שלמה 21 באפריל 2019

הרומנטיקה, והגעגוע לפרגסון, והבניה על הצעירים
אין לה אחיזה במציאות,
פרגסון לא התמודד עם מאמנים כגון גארדיולה,
קלופ, פוצ׳טינו, הוא התמודד מול מאמני הדור הישן
כמו מוריניו, ונגר אשר הלך ודעך, ואנצ׳לוטי,
הכדורגל השתנה, והתקדם,
הקבוצות הגדולות החתימו מאמני על,
מאמנים התקפים אשר רואים בכדורגל בידור,
יונייטד החתימה את מוריניו המיושן, וההגנתי
אשר הכדורגל מבחינתו זו מלחמה,
הקבוצות מתחזקות משנה לשנה, משקיעות ברכש,
בונים אצטדיונים, ועוד,
אחד כותב וקורא פה לבנות על הצעירים,
מקטומיניי לינגארד, טואנזובה, דאלוט, בדיחה,
אלו שחקנים אשר לא היו מגרדים את קצה הספסל
בקבוצות הגדולות,
גארנר, גרינווד, גומז אלו פרוספקט לעתיד,
כולם מקטרים על השחקנים, המאמנים,
אבל הבעיה ביונייטד היא ניהולית,
כולם יודעים זאת מלבד שחקני העבר השפנים
אשר חוששים להעביר ביקורת על וודורד, והגלייזרים,
הם ודאי מצפים לתפקיד כל שהוא במועדון,
פול סקולס רוצה לאמן במועדון, שמייכל אומר
שהוא רוצה להיות דירקטור, קאנטונה
חולם לאמן את הקבוצה,
כולם חותכים את השחקנים, אך הס מלהזכיר
את הפיל בחדר, וודורד.

יואב 22 באפריל 2019

שלמה,
פרגי התמודד מול מאמני העל של הדור שלו(שכחת את ליפי, קאפלו, היצפלד, מוריניו). והיה מתמודד מעולה גם מול מאמני העל של הדור הזה כי פרגי הוא טיימלס.
לצעירים מוכשרים תמיד יש מקום(אייאקס היא רק דוגמא עכשווית) וליונייטד יש את האיצטדיון הגדול ביותר בליגה וזה לא הולך להשתנות בעשורים הקרובים.

no propaganda 22 באפריל 2019

אייאקס היא לא דוגמא, אם יונייטד תשחק ברמה שאייאקס שיחקה במשך העשור האחרון היא עלולה לרדת ליגה

יואב 22 באפריל 2019

אז קלאס 92. ברצלונה של פפ. אייאקס של ואן חאל.
כשזה מתחבר, זה בלתי נשכח. וליונייטד יש דור אדיר שמחכה להזדמנות…

אמיר המקורי 22 באפריל 2019

שתי ההערות,סעיף 2,גם אלו שמשחקים והם מירושת הסר לא עונים לדרישות הסף משחקן הרכב ראשון ביונייטד,עיין ערך סמולינג וגונס.
סעיף 7,מרסיאל,הכול נכון,בשני שליש המחיר שלו אייקס הביאו את נרס מברזיל,שלא לדבר על ההבדל המטורף במשכורת.

רומן 21 באפריל 2019

אז מה בסוף? מוריניו היה כל כך גרוע?
נגמרה ההתלהבות? נגמר רצף ההאדרספילדים?
מת על סולשיאר, אבל מאמן טופ 6 באנגליה זה התפקיד הגדול והמאתגר ביותר בעולם האימון, על סמך מה החליטו שהוא האיש?
אני בכלל לא אתפלא אם יונייטד יעשו פנית פרסה ויביאו איזה תותח סטייל קונטה/אלגרי

כספרי 22 באפריל 2019

לא קונטה ולא אלגרי הם תותחים…בכלל הרעיון שיש דבר כזה "מאמן על" הוא מגוחך.
כל אחד הוא טוב לזמנו ומקומו והדבר שיוניטד צריכה זה סבלנות (ועם אפשר להפטר מפוגבה ווודי)

דני - Long Island 21 באפריל 2019

אז אחרי ההפסד של ארסנל קיבלנו חבל הצלה? נצחון קליל על סיטי ברביעי ואנחנו חזק בתמונה? וואלה כנראה ששתיתי יותר מידי בחג…

צור שפי 21 באפריל 2019

רוח המועדון המיוחדת של מנצ׳סטר יונייטד, לא הקבוצה שלי, ספגה מכה ראשונה כאשר החליטו להעיף את מויס. זה היה מסר ברור שהם הפכו לעוד מועדון בשוק הבשר העכשוויסטי וקצר הנשימה. העונש בא בדמותם של ואן חאל ומוריניו. סולשאר הוא הזדמנות לתקן. צריך רק לחזור לבייסיקס, בעיקר שאין קיצורי דרך.

כספרי 22 באפריל 2019

נכון…ואז באו מינויים ורכישות של שחקנים שהראו מידה גוברת והולכת של פאניקה…

no propaganda 22 באפריל 2019

לא יודע מה ההגדרה של מאמן על אבל קלום למשל די מוכיח את עצמו

matipool 22 באפריל 2019

שאלות ליודעים לקראת יום רביעי:
לוק שואו כשיר / יהיה כשיר (לא שיחק אתמול בגלל צהובים או כשירות)?
מה המצב של הררה? ישחק?

יואב 22 באפריל 2019

שואו לא שיחק בגלל צהובים. קשה לי להאמין שהררה יתלבש בכלל(בדרך לפסז). זה לא כזה משנה. חשוב איך משחקים ולא מי משחק.

miranda vera cruz de la hoya cardinal 23 באפריל 2019

טוב יהיה ליונייטד אם לא יהיו באלופות בשנה הבאה.
עדיף להם להתרכז בליגה ולבנות את הקבוצה במסגרת אחת.
ליגת האלופות תובענית מדי עבור קבוצה שנמצאת בשלב בו יונייטד נמצאת, גם אם מבחינת שאיפות הצלחה באירופה היא משאת נפשו של המועדון מאז שנות ה50.
קודם ללכת, אח"כ לרוץ.

Comments closed