ההפסד בדרבי

שיפור אבל לא כוחות

זה היה יותר טוב מבאברטון, למען האמת הרבה יותר טוב, אבל כמובן  רחוק מאד ממנצ׳סטר סיטי. שהיא קבוצה שהשלד שלה רץ כמה שנים ותוכננה על ידי המנג׳ר שמאמן אותה – שהוא מנג׳ר אדיר. בעיקר התרשמתי בעבודה הטובה של שחקניו בלי הכדור בדקות הטובות של יונייטד – שהיו 35 הראשונות. אגיד דבר כזה. אם לא השחקן ההוא בברצלונה – הם קבוצה טובה בהרבה מאלופת ספרד. 

המצטייניים ביונייטד היו צוות האימון, שנתנו ליונייטד צורה גמישה מספיק כדי לייצר משחק די שקול וכמה הזדמנויות לשער ראשון. ודווקא לנוכח העמידה הנכונה מבחינה טקטית, ודווקא לאור ההופעה המחוייבות שהייתה שינוי של 180 מעלות ממה שראינו באברטון,  אפשר היה לראות את האיכות הנמוכה של שחקנים. 

עם ראשפורד יש המון עבודה, אבל בקבוצה טובה הוא יהיה שחקן גדול. לפוגבה מן הסתם אין בעיית איכות אלא בעיית מנהיגות. זה לא כל כך נורא שהוא לא יכול להיות מנהיג, השאלה אם יקבל מנהיגות של אחרים. אבל מעבר להם בחלק הקדמי שיחקו שחקנים לא מספיק טובים להרכב ראשון של קבוצת צמרת. המאכזב הוא שבמקרה של לינגארד הוא אפילו לא במקום שהוא עצמו היה בשלב מסויים. 

אבל גישה כמו של היום יכולה להביא לסיום עם שלושה ניצחונות. וסגירת הפרק הזה בהיסטוריה של יונייטד. 

וזה נכתב לפני המשחק:

ראשית, הסיפור שליברפול עלולה לקחת אליפות אם יונייטד לא תפסיד היום צריך להיות רק גורם נוסף להופעה מחוייבת מאד של השחקנים. התבוסה לאברטון היא באמת עוד יום בהיסטוריה של מנצ׳סטר יונייטד. היא מנופחת מעבר לפרופורציה כי היא מה שהיא: תבוסה של סגל שעוד לפני כן היה ברור צריך רוויזיה מוחלטת. לא רוצה לחשוב על בזיון מסדר גודל אחר. 

וגם תתפלאו כמה אפילו תיקו יכול לשנות את מצב הרוח. ראשית, כבוד עצמי. ואם ארסנל לא תנצח סיכויי הטופ-4 יהפכו באחת לקיימים. נכון שלא מגיע ליונייטד כלום והכל בזיון מזויין. אבל מצד שני אחרי צ׳לסי יישארו רק האדרספילד וקרדיף. 

מבחינה עניינית יש ליונייטד מעט מאד סיבות לאופטימיות לקראת המשחק היום – אבל הנה אחת – גם אם לא עצומה:

לוק שואו חוזר. אני יודע שהשחקן הזה עבר עליות ומורדות בתקופה שלו ביונייטד, ושהוא לא איזה דני אלבש אנגלי. אבל בעונה הזו, עוד לפני חילופי המנג׳רים, הוא החל להראות שיפור וכרגע הפך את העמדה שלו לכזו שיכולה להיות מוגדרת כמאויישת לקראת העונה הבאה. וזה לא דבר קטן על סף עונת רכש גורלית. 

לגבי הערב, כשמשחקים נגד הפוזשן ומול הרבה מהירות באגפים הופעה טובה שלו הופכת קריטית. כדורגל זה לא פעם שמיכה הגנתית. אם שואו יעשה את העבודה שלו הבלמים יישארו עם שטח קטן יותר לכסות – וכל דבר עוזר. אין לי שום ספק שסיטי תהיה טובה יותר היום אבל ההבדל בין לשחק בנחיתות לבין תבוסה הוא גדול. 

לגבי ההתקפה, אני לא יודע איך סולשיאר מכניס קצת רוח חדשה למפרשים. הוא יכול לשקול את האפשרות של אלכסיס סנצ׳ז. 

נצחון על בני יהודה
אנחנו צופים בשחמטאי

97 Comments

מתן 24 באפריל 2019

רק אל תביאו תיקו. עם כל תוצאה אחרת אני אוכל לחיות (למרות שאחרי המשחק מול אברטון, ובכלל, אחרי החודשיים האחרונים, אני לא רואה תסריט שבו אנחנו מוציאים הערב נקודות).

דורפן 24 באפריל 2019

תיקו עם הפסד של ארסנל בוולבס זה תסריט שאני קונה. ארסנל לא תנצח בלסטר

מתן 24 באפריל 2019

הכל עבד לטובתנו במחזור הקודם ובעטנו בדלי (בוולה די מרשים). אם אנחנו נראים ככה, אולי לפחות עדיף שסיטי לא תאבד את הפסגה.

אריק 24 באפריל 2019

לוק שואו חוזר? זה כל מה שמצאת?
יש לי גם אחד:
אלכסיס חוזר, ויש לו עוד 300,000 פאונד בחשבון! השמרו לכם שם בסיטי!

יואב 24 באפריל 2019

לא סאנצ'ז בשום פנים. צ'ונג, גרנר,גרינווד,גומז מחכים ורעבים להזדמנות להוכיח את עצמם. בהתקפה אפשר וצריך לנסות לחסוך בהוצאות רכש ולראות מה האיכויות שיש תוצרת בית. סאנצז ומרסיאל קיבלו כל כך הרבה הזדמנויות. תנו את סוף השנה לצעירים, אפשר להיות מופתעים רק לטובה.

דורפן 24 באפריל 2019

קודם כל – הם לא זומנו. ושנית סנצ׳ז היה טוב בדרבי של שנה שעברה. סנצ׳ז לא מציאה – אבל אין שום צורך לנקום בו

יואב 24 באפריל 2019

לא ראיתי שהם לא זומנו.
ואין נקמה. הוא כשלון של מי שקנה אותו.יש רק רצון להתקדם הלאה. אני רוצה להאמין שהעתיד של המועדון נמצא בחבורה הזו.

אמיר המקורי 24 באפריל 2019

כבר לאחר שנה סנצ׳ז נכנס בגאון לרשימת(לאחד המקומות הראשונים) הפלופים הגדולים של המועדון.

Danny - Long Island 24 באפריל 2019

לא מכניסים ילדים למשחק כזה; זה פשוט לא פייר כלפיהם

יוסי מזרחי 24 באפריל 2019

נכון.

ניק 24 באפריל 2019

לי יש רק 3 בקשות צנועות וקטנות:
1. לרוץ יותר מהיריבה, או לפחות קרוב לזה.
2. לא לספוג מחוץ לרחבה אחרי 5(!!) גולים ב2 משחקים (לדעתי די חסר תקדים).
3. אם יש כדור חופשי בטווח של מעל 25 מטר או מהצד אז תנסו גם פעם בחיים להגביה (כן ראשפורד אני מדבר אליך)

Matipool 24 באפריל 2019

אם אפשר גם, לא לספוג בדקות הראשונות.
סיטי במשחקים האחרונים כובשת מהר מאד ויחסית נרגעת אח"כ. אם היא לא תכבוש בתחילת המשחק, יש מצב שייכנסו ללחץ ויעשו שטויות.

אמיר המקורי 24 באפריל 2019

מסכים עם ניק, לילד עלה השתן לראש, בועט עונשין מטווחים לא הגיונים משל היה רונאלדו..לפחות אם היה באזור המסגרת…
הכדורים שלו הורגים ציפורים…….

אוהד 24 באפריל 2019

זה מה שקורה שבגיל 19 משווים אותך לבקהאם.
כולה הבקיע שער ופתאום הוא המשיח החדש.
http://www.sportbible.com/football/take-a-bow-watch-rashfords-free-kick-was-eeerily-similar-to-david-beckhams-20170505

יעקב 24 באפריל 2019

לעלות עם ארבע קשרים ושני חלוצים.הצרפתי העצלן מאחורי החלוצים .הוא לא מכסה בעיטות מחוץ לרחבה.יוניטד הקבוצה מולה מתאפשרות מספר הבעיטות הגדול ביותר מחוץ לרחבה.
ובחוד לינגארד שלפחות עושה הגנה ולא בועט מקילומטר ליציע.
ואולי סנצס.

פאןפאן 24 באפריל 2019

לאיזה מצב הגענו שאנחנו רואים היום את הדרבי של המאוסים…
פשענו
חטאנו
בגדנו

התפללנו

קירקגור 24 באפריל 2019

החלקנו

יואב 24 באפריל 2019

ומכרנו

שלמה 24 באפריל 2019

לא מצאתי בסידור תפילה כל שהיא לקראת המשחק,
בכל זאת אשא תפילה לנס היום,
הפערים גדולים מידי ,
מצפה מדה חאה, והוירוס פוגבה להתעלות היום,
מאחר וזה הדרבי האחרון שלהם,
מקווה שהיכל החלומות ישפיע היום.

יוסי מזרחי 24 באפריל 2019

לעלות עם 11 מחויבים גם אם חלקם יודע שלא יהיה כאן בשנה הבאה.
וכדי לעכלחות עם 11 צריך להשאיר את הצרפתי הבזוי בחוץ.

יוסי מזרחי 24 באפריל 2019

לעלות , לעלות….

כספרי 24 באפריל 2019

לפתוח רגליים. בשום מקרה לא ייצא טוב מהמשחק ומהעונה הזו…אז לפחות שהחלאות מאנפילד לא יחייכו

אמיתי 24 באפריל 2019

כאילו שמשהו ממה שהולך לקרות תלוי בנו.. איזה עונש של משחק זה. לוז-לוז א לוט סיטואיישן. אנחנו לגמרי במדבר

טל המנצ'סטרי 24 באפריל 2019

בשעות ויומיים שלאחר התבוסה נגד אברטון קראתי פה ושם הודעות על מוריניו צדק ומוריניו ככה ומוריניו היה עושה אחרת.
אז בואו נעשה קצת סדר, זאת הקבוצה של מוריניו!
6 שחקנים שפתחו בהרכב נגד אברטון היו שחקני רכש שלו, חלקם בכירים ביותר שהגיעו בסכום של למעלה מ 200 מיליון פאונד!
החולי של הקבוצה הזו, לרוץ פחות ולהישבר בקלות, של לעשות פרצופים וברוגז, אלה השתרשו בקבוצה תחת עינו הפקוחה, שרביטו וניהולו של מוריניו!
כאשר סולשיאר דיבר על כושר גופני לקוי של השחקנים זה כושר גופני שלא נבנה כראוי בקיץ תחת אימון ותכנון עונה קדימה של מוריניו!

בשעות ויומיים שלאחר התבוסה נגד אברטון קראתי ציוצים ותגובות של מספר שחקנים על כמה הם מצטערים ומתנצלים על ההופעה שלהם, מסבירים ומבטיחים לעשות אחרת.
מצטער, אני לא קונה את הבולשיט הזה ששחקנים כותבים או אומרים וכשלחלקם יש יחצ"נים שמכתיבים עבורם את המילים המושלמות.
עייפתי מקשקושים של שחקנים במדיה כזו או אחרת, יש מקום אחד שבו צריכים לדבר ולהוכיח, על המגרש.

בכל משחק יש דברים קטנים שאולי לא תופסים את העין אבל יכולים לספר המון על קבוצה, שחקנים ואופי.

נגד אברטון השחקנים שלהם לא רק רצו יותר מטרים או נלחמו, הם גם הענישו אותנו בזכות הנעת כדור ותנועה ללא כדור וכזו שלרגעים סחפה את האוהדים שלהם לקריאות אולה אולה (ולא סולשיאר) משפילות.
ברגעים שכאלה אני מצפה לראות שחקנים מגיבים בצורה כלשהי שתעיד על כך שהם פגועים, אבל אף שחקן של יונייטד לא קיבל ואפילו לא כרטיס צהוב אחד במטרה לנסות ולעצור לרגע את ההשפלה הזו.
היה רק אחד, סוג של צדיק בסדום, סקוט מקטומיניי.

היה רגע במשחק שבו מרסיאל עשה הצגה והתגלגל על הדשא בתוך הרחבה של אברטון והשופט לא קנה את זה.
היחיד שניגש במהירות לשופט למחות בפניו היה מקטומיניי, הוא קיבל צהוב.
כמה שניות לאחר מכן מצלמת הטלוויזיה עשתה קלוז-אפ על הסקוטי הצעיר ואפשר היה לראות את הזעם על הפנים שלו, כולל יריקה עצבנית על הדשא.
למקטומיניי זה כאב, למקטומיניי היה אכפת.

כשמדברים על קבוצות גדולות מהעבר של יונייטד תמיד עולה הקבוצה של הדור של 92' עם גיגס, בקהאם, סקולס, גארי נוויל וניקי באט.
כישרון גדול היה להם אבל הם לא נשענו עליו בלבד, מעבר לעבודת הקודש שנעשתה עימם במחלקת הנוער דאז בראשות אריק האריסון ז"ל, כשהם החלו להתאמן ולשחק עם הקבוצה הראשונה חיכו להם שם דמויות לחיקוי.
בקהאם ושות' סיפרו על איך ראו את אריק קאנטונה, אז הכוכב הכי גדול של יונייטד והכדורגל האנגלי כולו, נשאר לאחר האימונים להתאמן לבדו עם כדור, מתאמן על הדברים הכי קטנים שעושים את ההבדל בזמן משחק.
אריק היה לוקח כדור ובועט אותו הכי גבוה למעלה ואז מוריד את הכדור על השרוך של הנעל, עושה סיבוב מהיר במקום ונותן ספרינט.
הוא היה חוזר על הפעולה הזו עשרות פעמים ויותר לאחר כל אימון בכל ימות השבוע.

כמה דורות לאחר מכן והצעירים היו רואים את כריסטיאנו רונאלדו, אז הכוכב הכי גדול של יונייטד והכדורגל האנגלי כולו נשאר לאחר האימונים להמשיך לבעוט כדורים מול השער, בועט תוך כדי תנועה מכל זווית, בועט כדורים חופשים ועוד.
רונאלדו גם היה מגיע ראשון לפני כל אימון בכדי להתאמן לבדו בחדר הכושר.

ואני חושב על אותו מקטומיניי, על צעירים אחרים כמו ראשפורד, גם מרסיאל, בטח אלה הצעירים יותר, גרינווד, גארנר וצ'ונג ושואל את עצמי, איזה דמות לחיקוי יש להם על הדשא ובחדר ההלבשה של יונייטד היום, פוגבה הסטייליסט?

לפני כמה שנים טובות קירון ריצ'אדסון הפך להיות חלק מהקבוצה הראשונה וזה כלל בתוכו גם משכורת שמנה יותר.
יום אחד הוא הגיע לאימון ונכנס בשערי קרינגטון עם איזו מכונית ספורט יוקרתית, גג פתוח ומוזיקה בפול ווליום.
מבט אחד של רוי קין בחנייה הספיק לו בכדי לסגור את הכל.

עברו עוד כמה שנים ואיזה שחקן הולנדי בשם דפאיי החלק להגיע לאימונים עם רכב מנקר עיניים במיוחד, ויין רוני זרק לו אז עצה, לא זו הדרך.
דפאיי בחר לא הקשיב, לאן הוא הגיע מאז אנחנו יודעים.

אני נזכר בשמחה לאיד שהיתה מצד חלק מאוהדי יונייטד כלפי רוני כאשר מוריניו עשה המון בכדי לגרום לו לרצות ולעזוב, שמחו על ה"גאונות" ההיא של מוריניו, נו, גם כן גאונות.
אחד השערים האחרונים בקריירה של רוני ביונייטד היה במשחק חוץ באירופה, נגד פנרבחצ'ה בטורקיה.
לא מסוג המשחקים שמעוררים יותר מדי עניין בלשון המעטה, שלב הבתים של הליגה האירופאית.
סוג של עצם שתקועה בגרון עבור חלק, אולי גם עבור חלק מהשחקנים.
הפסדנו 2-1 ורוני כבש שער מצמק בבעיטה אדירה בדקה ה 89.
אני זוכר את המשחק הזה לא רק בגלל השער אלא כי ההופעה ההיא דמתה מאוד להופעה האחרונה שלנו נגד אברטון, אנמית, רעה ומבישה. היחיד שנתן שם עבודה במשחק ההוא בטורקיה, היחיד שניסה לשנות, היחיד שהרגישו כי אכפת לו היה רוני.
רוני כבר היה מעבר לשיאו בעונות האחרונות ביונייטד אבל כשמסתכלים על זה היום, בקלות רבה מדי אמרנו שלום לשריד האחרון של דור הנפילים האחרון בקבוצה.
לא רק מקצועית אלא גם מנהיגותי ועם האופי שלעולם לא ויתר ולא משנה כמה הברכיים שלו היו גמורות.
הלוואי והיה לנו היום במגרש האימונים ובחדר ההלבשה דמות לחיקוי כמו רוני, גם אם מדי פעם אהב לשתות איזו בירה וערב יציאה עם קבב עסיסי בסיומו.

לאחר המשחק נגד אברטון הייתי מותש נפשית, לא היה לי ספק שאיבדנו את ההזדמנות לסיים בטופ 4 וזה כבר לא הזיז לי במיוחד.
רק רציתי שהעונה הזו תסתיים בכדי שסולשיאר יוכל להתחיל לעבוד בצורה נקייה לקראת עונה חדשה.
רצה הגורל ולאחר מכן ארסנל הפסידה וגם צ'לסי איבדה 2 נקודות יקרות (ויש לה גם משחק יותר) והנה הסיפור עדיין לא גמור, לפחות עד המשחק הערב.

איזו יונייטד תופיע היום על הדשא, חיה פצועה ומסוכנת או קבוצה שלא תצליח להתרומם מעל הרחמים העצמיים בעקבות ההשפלה מול אברטון?
איזה שחקנים יופיעו היום על הדשא, כאלה עם עוד טיפת כבוד שנלחמים על מקומם בקבוצה בעונה הבאה או כאלה שמנטלית יפלו גם במשוכה הזו?

סיטי קבוצה טובה הרבה יותר ופייבוריטית ברורה לניצחון.
אני אחיה עם הפסד לו לפחות נראה פייט הגון מהצד שלנו.
אנחנו חייבים את זה לעצמנו לא רק בגלל שיקולי טופ 4 אלא גם בכדי להראות לעולם שאנחנו מנצ'סטר יונייטד ולא מעניין אותנו אם ניצחון שלנו יעזור לליברפול במאבק על המקום הראשון.
שלא יהיה ספק, אליפות של הסקאוזרים תכאיב מאוד בקישקע, מאוד מאוד, אבל האינטרס וכבוד של המועדון שלנו גדולים יותר מכל שיקול של מה תעשה, תרוויח או תפסיד קבוצה אחרת.

שלמה 24 באפריל 2019

רוני, ואפילו זלאטאן היו מספיק טובים להיום,
אופי זה מצרך נדיר,
מלבד סולשייאר אין אף אחד במועדון.

Gil - Zimbabwe 24 באפריל 2019

געגועי לאושה פלטצ'ר ווס בראון.
לא סתם הייתה הוראה של בעל הבלוג שלא חשוב מה קורה, לא מבקרים את אושה ופלטצ'ר.

Wazza 24 באפריל 2019

באמת הייתה הוראה כזו??
ענק

Gil - Zimbabwe 25 באפריל 2019

אמיתי לגמרי

ששון 24 באפריל 2019

3 חתיכות לסיטי.

Gil - Zimbabwe 24 באפריל 2019

אפשר להיסתכל אחרת, היום זה היום הכי טוב להיות אוהד יונייטד:
– אם נצח נישמח כי ניצחנו את סיטי.
– אם נפסיד (תוך כדי משחק עם השיניים) נישמח כי המעטנו את סיכויי ליברפול לאליפות.
אני אישית עדיין חושב שליברפול לא יזכו (wishful thinking) ולכן מעדיף את האפשרות הראשונה.

פיש אנד צ'יפס 24 באפריל 2019

צריך להיות משחק מעניין יונייטד רוצה מקום באלופות,סיטי רוצה אליפות…לפי דעתי יונייטד אולי יכולה קצת להציק לסיטי,אך לא יותר מזה.אם יונייטד רוצה בעתיד להתחרות עם הסיטי הם צריכים קישור התקפי שיכול לתת פייט לסאנה,מחרז,סטרלינג,סילבה,דה בריינה-כרגע זה לא כוחות.

איפה מוריניו שיחנה את האוטובוס?

יוסי ברקלי 24 באפריל 2019

המלצה על לינק למשחק?

אמיתי 24 באפריל 2019

sport247.live/

פיש אנד צ'יפס 24 באפריל 2019

footybite

אריק האדום 24 באפריל 2019

סליחה… אני מעדיף להפסיד היום.
מקווה מאוד שליברפול תמשיך לנדוד במדבר.
וגם אם לא… מעדיף שזה לא יהיה בגללנו.
מה גם שלא מגיע לנו טופ 4… אחר כך מוריניו יזקוף את זה לזכותו.
בטח יש לו מענק כזה…

Sp 24 באפריל 2019

לא מבין בשום אופן איך אוהד רואה את הקבוצה שלו ולא רוצה שהיא תנצח. תמיד.
ועוד זה לפני בכלל שאני מתחיל לדבר על כך שיש עוד סיכוי לליגת האלופות.

אורי 24 באפריל 2019

לוק שואו כסיבה לאופטימיות… לברנרדו סילבה

פטריק קים 24 באפריל 2019

לוק שואו בינוני מינוס המתאים לסאותהמפטון.
פרד בעוד איבוד גורלי.
לינגרד מזעזע ברמות.
ודה חאה אוי דה חאה – עדיף רומרו ומהיר.

איתמר 24 באפריל 2019

בעיטה אחת למסגרת נגד אברטון.
בעיטה אחת למסגרת נגד סיטי.
כך מסתיים לו עידן סולשיאר בקול ענות חלושה.
כלומר, צריך להסתיים.

פיש אנד צ'יפס 24 באפריל 2019

אני לא חושב שזה די הוגן לשפוט כך את סולשייאר,הוא מאמן יחסית פחות מנוסה ברמה הבינלאומית,אבל לאחר משבר מוריניו הוא הצליח לייצב את הקבוצה,עם שחקנים שלא הוא הביא בשיטה שהיא לא לגמרי שלא.גם ככה אחרי המשחק נגד ברצלונה יצא האוויר מהמפרשים וכאילו שלא היה עבור מה לשחק.אם לא הריצה של סולשייאר בליגה לא היה בכלל על מה לדבר באלופות,וגם התצוגה מול פסז…מוקדם לשפוט.צריך לתת לו תקציב רכש ולראות איך הוא יכול להצעיד את הקבוצה.זה לא שפוצ'טינו מנדנד לוודוורד יום וליל תחתים אותי,וגם זידאן לא פנוי.מה שכן ברור שהג'רפה הצרפתית לא מספקת את הסחורה במיוחד נגד הגדולות.חוץ מלבעוט פנדלים הוא לא איזה כוכב גדול,ראינו שהוא לא שלט במרכז השדה גם כשפרננדיניו נפצע וגונדוגן היה איש המשחק

רומן 24 באפריל 2019

מדהים אותי שסולשיאר קיבל חוזה לעונה הבאה.
פפ, קלופ, פוצ'טינו, סארי(?), אמרי ו… סולשיאר.. נו במת, על סמך מה?
אלגרי אלגרי אלגרי ומהררררר.

שלמה 24 באפריל 2019

אחרי מוריניו, אלגרי הטקטי וההגנתי ?
רק לא מאמן איטלקי.

רומן 24 באפריל 2019

ואם אלגרי לא רוצה אז נונו סאנטו.
אבל פאק, סולשיאר זה מרגיש כמו עוד עונה לפח זבל, כמה שזה מעצבן כל החרטא הפסאודו רומנטי הזה של לחפור בעבר.
עוד משחק פאטתי תחת ניצוחו. תכנית המשחק היתה בוא נזרוק לראשפורד(אמאל'ה איזה שחקן אובררייטד) ולינגארד ונקווה לטוב.
לא ראיתי את וולבס מתבטלת ככה מול סיטי.
למה פוגבה מתופקד כל כך נמוך, אם הוא היחיד שמסוגל לייצר נגיעה רכה באיזור ה 16.
היתי עולה עם מאטה ולא עם לינגארד אם אתה כבר רותה לשחק ככה, במצב היחיד שהיה ליונייטד במחצית הראשונה שלינגארד דהר עם הכדור הורגש שאין לו מושג מה לעשות ובסוף נתן מסירה שקופה לראשפורד.

יואב 24 באפריל 2019

רומן, כשאתה מתהפך(חח פתאום ראשפורד אוברייטד) אתה יחיד מסוגך. אומנות נשגבת.

רומן 25 באפריל 2019

אני התהפכתי עם ראשפורד? אני אכן משנה את דעתי לפעמים, אבל לא זכור לי שהיללתי את ראשפורד.
תמיד אמרתי שהוא שחקן טוב, אבל עשו אותו פה בבלוג לחלוץ וורלד קלאס. הגזמתם..
שחקן בלי רגל שמאל, בלי סיומת ברחבה, איזה מין חלוץ זה?

כספרי 25 באפריל 2019

שטויות במיץ…סולשיאר הרוויח את הצ'אנס. ואולי עכשיו יהיה אפשר לתקן את כל חטאי ההיסטריה עם המינויים של ון-חאל ומוריניו וההחתמות המטומטמות של פוגבה, דה מריה וסנצ'אז (גם זלאטן היה סוג של גימיק) מאמן תמיד טוב כמו הקבוצה האחרונה שאימן. ולא כל מי שהצליח בקבוצה X יצליח בY…והכי חשוב להעיף את וודי

רומן 25 באפריל 2019

באמת על סמך מה? יש לך מושג איזה כדורגל יונייטד תשחק תחתיו? איזה סוג של מאמן הוא? פוזשן? לחץ גבוה? 4-3-3? 4-3-2-1? הנעת כדור? אגפים? מה אתה יודע עליו? מה הדוקטרינה שלו? על סמך מה הוא מקבל את אחד המועדונים הגדולים בעולם, חוץ מוטיבציה ורומנטיקה?
כהשביאו את מוריניו הביאו אותם על סמך העבר, על סמך כמה וכמה וקבוצות בהן הם יישמו איזושהי שיטה, שניהם נכשלו, אבל לפחות היה לזה בסיס , היתה תכנית.
מה התכנית פה, אתה יודע? אולי יש, אבל אני לא ראיתי שום תכנית עדיין, ואני מודה שלא צפיתי בברונדבי.

ניק 24 באפריל 2019

* מדהים כמה שהמשחק הזה הוא 90% בראש ו10% ברגליים. מנצחונות על גבי נצחונות בתחילת הדרך כולל נס פריז ועד 7 הפסדים מ9 משחקים, עם איזה 5 בעיטות למסגרת ב5 המשחקים האחרונים.
* דה חאה מאזן את כל ההצלות שלו בקריירה אצלנו וכרגע נראה כמו מארק בוסניץ בימיו הגרועים.
* במקום לסגור את הסיפור על (עוד) עונה ארורה, העלק טופ 6, 4 קבוצות מצחיקות, שמוציאות נקודה (!!!) עלובה מתוך 15 אפשריות ועדיין משאירים לנו איזה סיכוי קטן להגיע לאלופות.

דורפן 24 באפריל 2019

עלתה בדעתך סברה קיצונית – שעם הליגה האנגלית עם 4 מ-8 קבוצות בחצי גמר גביעי אירופה – אולי הצמרת לא כולן קבוצות עלובות ומצחיקות ובעצם זו ליגה קשה. סתם…. כולם אפסים בריבוע

ניק 24 באפריל 2019

זה בחצי צחוק חצי תסכול, שלא נותנים לאוהדים לסיים את עבודתם לעונה זו

יואב 24 באפריל 2019

דה חאה רחוק מלאזן את ההצלות שלו. מביך אפילו לקרוא את זה.

שלו 24 באפריל 2019

פוגבה.

שלמה 24 באפריל 2019

איזו עליבות,
יונייטד בהתרסקות טוטאלית, ההפסדים נערמים בחבילות
הקבוצה לא כובשת, לא מאיימת,
התקופה הרעה ביותר בעידן פוסט פרגי,
יונייטד העונה עם נצחון אחד בלבד (נגד טוטנהם
בזכות דה חאה) על קבוצה מהטופ 7
העתיד אפור מאד, עם הניהול הנוכחי הכל אבוד.

ניר 24 באפריל 2019

אי אפשר בלי מילה על דה חאה שכבר מזה זמן נמצא ביכולת לא טובה. הגול הראשון לגמרי שלו.

Matipool 24 באפריל 2019

הגול השני לא פחות. חושב שדווקא יותר.

פרסלני 24 באפריל 2019

גם אני חושב שהשני יותר עליו והגול הראשון היה קשה לעצירה. הייתה לו גם הצלה עילאית מסטרלינג בסוף המחצית הראשונה. בכל מקרה. אחרי המונדיאל והדעיכה שלו שם הוא לא באמת התרומם חזרה. מי יקח אותו עכשיו בסכום גדול?

איתמר 24 באפריל 2019

דה חאה לא התאושש מהמונדיאל.
הוא ההבדל בין עונות של 25-30 שערי חובה בעונה ל-50 ב-35 משחקים.
נתון בלתי נתפס.

דני - Long Island 24 באפריל 2019

אנחנו שנות אור מסיטי – אבל ידענו זאת לפני המשחק… לא מופתע

שלמה 24 באפריל 2019

האם דה חאה, ופוגבה עושים הכל
כדי שלא נסיים בטופ 4 כדי שיהיה להם
קל יותר להשתחרר ?

איתמר 24 באפריל 2019

יונייטד הפסידה שבעה מתשעה המשחקים האחרונים.
בפעם הקודמת שהיה לה מאזן דומה זה קרה בעונת 1962.
יונייטד סיימה את העונה במקום ה-15.
איפסוויץ׳ שאך עלתה לפוטבול ליג לראשונה בתולדותיה זכתה באליפות.
צ׳לסי וקרדיף ירדו לליגת המשנה ובמקומן עלו ליברפול ולייטון אוריינט.

Wazza 24 באפריל 2019

תודה נדב יעקבי

יוסי מזרחי 24 באפריל 2019

שתי שורות:
לא התבזנו למרות הבדלי הרמות. זה לזכות מי שבא ורצה לשחק.
המשך השורה הראשונה, אומר שהחלק הכי משמח אותי במשחק היום היה או היתה שריקת הסיום,מפני שברור היה לי שנשארו רק עוד שלושה משחקים שבהם הצרפתי הבזוי ועלוב הנפש עוד לובש את החולצה של המועדון שלי.

יואב 24 באפריל 2019

לסיטי בהחלט יש קייס לקבוצה הטובה בעולם.

שי 24 באפריל 2019

אם ינצחו את ברנלי במשחק הבא, זה יהיה שלושה חודשים רצופים בלי לאבד אף נקודה בליגה. שלושה חודשים…

Matipool 25 באפריל 2019

אני חושב שאתה צודק יואב (למרות כוכבית שקיימת על הצ׳מפיונס) וזה רק גורם עוד יותר להעריך את מה שקלופ וליברפול עושים העונה. לולא ליברפול, זו הייתה עוד עונת ליגה משעממת עם אלופה שמסיימת עשרים נקודות מעל מקום שני.
אגב – יכול להיות שאת האליפות איבדנו בהתעקשות של קלופ לא להביא מישהו בינואר אחרי ששחרר את קליין (ששיחק מעולה מולכם באנפילד אחרי שנה בערך ללא הרכב) כשבמקביל ארנולד, גומז, מאטיפ ולוברן פצועים.

שלמה 24 באפריל 2019

דה חאה ופוגבה רוצים לעזוב,
ראשפורד מסרב לחתום על חוזה,
דרמיאן יעזוב בקיץ,
מאטה מסיים חוזה ועוזב,
לוקאקו יודע שמתכוונים למוכרו,
מרסיאל ישנם דיווחים שימכר, לסולשייאר נמאס ממנו,
יאנג ולינגארד אינם שייכים לענף,
זאת מנצ׳סטר יונייטד הנוכחית,
מה הפלא.

אמיתי 25 באפריל 2019

ראיתי אותנו מנצחים משחקים בהם היינו עוד פחות טובים מהיום ואת שיטי מפסידים משחקים בהם היו הרבה יותר טובים מהיום אבל קשה להיות חיוביים ביום כזה. הקבוצה במשבר קשה ואין לי מושג אם יש בה את הניהול, אימון וכישרון לצאת מזה. לא פשוט

דני - Long Island 25 באפריל 2019

יש מאמן חדש שזכותו לעצב קבוצה כרצונו… מה הוא יכול לעשות שפרד לא מסוגל למסור לשחקן שלנו ושלוקאקו לא בועט ולא מסוגל לעצור כדור? את הדברים האלה ברמה הזאת, המאמן כבר לא מלמד

holden 25 באפריל 2019

אולה אולה אולה,
מרקו בישראל-סולשיאר במנצ'סטר,
שניהם מתוך המועדון,אולם שניהם לא באמת אלו שיכולים לתת למועדון את הדחיפה האמיתית למעלה,
גם זה וגם זה התחילו בבום ועםהמשחקים שהתקדמו המראה נסדקה,
שניהם קיבלו סגל שלא הם החליטו,
ככל הנראה שניהם ימשיכו לתוך העונה הבאה
מה עם המשוגע מלידס?
יכול לעשות שיגועים בתיאטרון החלומות, הלכו על המוכר והידוע והסולידי וככל הנראה זה כמו פלסטר לחולה כרוני

Gil - Zimbabwe 25 באפריל 2019

הפסדנו בכדורגל ולפחות לא התבזינו כמועדון כמו נגד אברטון.
בעבר הרחוק היו לנו תמיד "טורפי נבלות" ברחבה כמו אנדי קול, סולשיאר, רוד, ברבטוב ככה שידענו שגם אם היריבה תשלוט וכ"ו יהיה מצב אחד ובום. אתמול כל המצבים האלו הגיעו ללינגארד שהאמת אני מעדיף אותו למרות הכושר הגרוע שלו עכשיו על פני חצי הרכב, הוא תמיד יתן את כולו למען המועדון.

אבי 25 באפריל 2019

הוא הרוויח ביושר כמעט כל מילה רעה שנאמרה עליו, אבל בכל זאת: בלהט ההצלחה הראשונית והחולפת של סולשיאר נעשה איזה עוול למוריניו

שלמה 25 באפריל 2019

איזה עוול ?
מי הביא את לינדלוף, באיי, דאלוט, לוקאקו,
פוגבה, סאנצ׳ס, מאטיץ׳, מחטירייאן ?

אבי 25 באפריל 2019

העוול – על הטענה שניתן היה להשיג הרבה יותר עם הסגל הקיים. אחרי חודשיים עם סולשיאר הטענה הזו נשמעה ודאית, עכשיו הרבה פחות

גאנר 25 באפריל 2019

איזה שפת גוף מגעילה של פוגבה. מודה – חיפשתי אותו, אבל עדיין, לא נראה מחוייב רגשית לקבוצה ולמשחק, מנסה להשוויץ בריינג׳ שלו ולא לנסות לשחק כדורגל, לא שומר על כלום, אבל השפת גוף – אפס אופי כמנהיג.

אמיר המקורי 25 באפריל 2019

איני יודע האם לבכות או לצחוק,חלק מהתגובות כולל הפוסט של רונן ממשיכים לעשות הנחות למועדון,לחלק מהשחקנים,לצוות האימון,ואני אומר לכם שזה היה מביך על גבול הביזיון,זה הרגיש ילדים מול גברים,ליונייטד לא היה אחוז אחד של סיכוי לקחת משהו מהמשחק הזה!
אני לא מאמין שמי מכם האמין,גם אם היו משחקים עוד 180 דקות זה הרכב שלא מסוגל לתת שער אולי חוץ ממצב נייח מקרי כזה או אחר.
סולשייאר לא יוצא נקי,אני אוהב אותו אבל,זה היה ניהול משחק גרוע,הרכב חלש,חילופים שנדרשו כבר בתחילת המחצית השניה ולא בוצעו,הפרשנים בממלכה כבר מדברים על נושא המינוי והאם היה נכון להמתין לסיום העונה,אני חושב שהם צודקים כי החיפזון תמיד מהשטן.
לסיכום,זו קבוצה חולה שאין לה עתיד,זה מועדון חולה ורק בגלל האנשים הלא ראויים שמנהלים אותו,לפני 10 שנים הפער בייננו לבין סיטי או אפילו ליברפול היה פער שניתן אולי בעשור,כעת התהפכו היוצרות,הניהול הבזיוני לעומת הניהול הכמעט גאוני בסיטי הביאו לכך שכעת היונייטד זקוקה לעשר שנים עמ לסגור את הפער,ושאף אחד לא ידבר איתי על כסף,ליונייטד יש כסף בדיוק כמו לסיטי אבל היא זורקת אותו לפח!!!
הביזיון כל כך גדול שאתמול ישבו על הספסל 5 שחקנים שהיו מועמדים להיות המובילים,ספרתי כ 250 מליון יורו משתעממים על הספסל,ותודה לגאונים שרכדו אותם,הגאון מויס,הגאון ההולנדי הנפוח מחשיבות,הגאון והשרלטן הפורטוגלי(50 מליון על פרד הפח),ורק אנחנו הקטנים יושבים ובוכים כשהם נחים על הרים של כספי פנסיה שעשו במרמה.
ורחמי חוץ מאלו שעלינו האוהדים,על הסר,יושב ביציע בגיל הנושק ל 80 עם פרצוף עגמומי ולב דואב על מפעל חיים שנהרס תוך 6 שנים.

Matipool 25 באפריל 2019

מה כל כך גאוני בניהול של סיטי? אולי העובדה שהם מצליחים לעבור על כל חוקי הפיירפליי בלי שזה יעלה להם ביוקר?
בעונה הראשונה של פפ, אחרי פתיחה מוצלחת הם נעצרו וספגו לא מעט. הפיתרון היה להביא שוער + 4 שחקני הגנה במחיר ממוצע של 50 מיליון פאונד לשחקן במחירים של לפני שנתיים לסגל שסיים שנתיים לפני כן כאלופים ובעונה העוקבת בצמרת הגבוהה מאד. זו הגאונות הגדולה?

כספרי 25 באפריל 2019

אולי היה עדיף שהיו מפטרים את פרגי לפני הגמר ההוא נגד ברייטון?
ואז לא היה לנו למה להתגעגע ולמה לצפות…היינו סוג של לידס או נוטיגהאם פורסט, מקסימום ניוקאסל. הכל יכול היה להיות פשוט כל כך ואפור…השנים שהיו חלפו. אי אפשר לשפוט אותם בפרמטרים של היום. אימפריות נופלות ולרוב הן לא קמות יותר. צריך לנשום עמוק להסתכל מסביב ולראות שעולם כמנהגו נוהג…החיים הם לרוב סתמיים ואפורים וצריך ללמוד לאהוב את זה..

טל המנצ'סטרי 25 באפריל 2019

התוצאה הסופית הוגנת ולא מפתיעה אף אחד.
מנצ'סטר סיטי קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו וביום בינוני מספיקים לה הברקה אישית של שחקן בודד ועוד אחת קבוצתית בכדי לנצח אותנו באולד טראפורד.
כואב להודות בזה, כאב לראות זאת, כואב גם לכתוב את הדברים אבל זו המציאות.
2 הקבוצות נמצאות בשלב אחר לגמרי האחת מול השנייה וזה בא לידי ביטוי אתמול על הדשא.
סיטי אולי בדרך לאליפות שנייה ברציפות מה שמעיד על גדולתה של הקבוצה (ועוד יכולים לסיים את העונה עם טרבל) ואנחנו רק מתחילים לאסוף את השברים.

סולשיאר לא הפתיע עם המערך (3-5-2) אבל כן עם הרכב השחקנים.
אני לא חושב שהיה אוהד אחד של יונייטד שאמר לעצמו לפני המשחק כשראה את ההרכב, דרמיאן? פריירה?
המחצית הראשונה הוכיחה בפעם המי יודע כי לא תמיד אלו הם השמות אלא איך הדברים באים לידי ביטוי על הדשא וזו היתה מחצית לא רעה בכלל שלנו.
ראינו שם לחץ גבוה של לינגארד וראשפורד על החלק האחורי.
פרד ופריירה התנפלו קדימה גם כן בכל פעם ששחקן של סיטי קיבל את הכדור במרכז השדה והחלק האחורי כולו היה דרוך ומרוכז.
להוציא הזדמנות אחת של סטרלינג בתוך הרחבה עצרנו את סיטי מצד אחד וניסינו לצאת למספר מתפרצות בצד השני ועוד קצת.

סיטי היתה חייבת להיות מרוכזת ונשכנית יותר במחצית השנייה והיו לה את הכלים והניסיון לעשות זאת, האכזבה היתה שאנחנו לא הצלחנו להעביר הילוך גם כן ותכף ניגע בזה.
החילוף שנכפה על גווארדיולה, הפציעה של פרננדיניו שהיה נהדר בחלק ההגנתי של סיטי והכניסה של סאנה ההתקפי שיחק לטובתם בדיוק בהקשר של לצאת קדימה ולהיות עם יותר כלים מסוכנים.
יחד עם זה אי אפשר שלא להרגיש תחושה של תסכול מעוד 2 שערים מיותרים שהגיעו די משום מקום בפרק זמן של 12 דקות.
זו מהלומה גדולה מדי על הקבוצה שלנו בפרק הזמן הזה ובדומה למפגש נגד ברצלונה לפני שבוע.

אני חושב שתוכנית המשחק של סולשיאר היתה נכונה גם אם לא היתה שם הפתעה.
מאוד יכול להיות שהתכנון המוקדם של מספר שבועות השתנה בעקבות התבוסה לאברטון אבל בסך הכל לא שם הפסדנו את המשחק.
סיטי לא דרסה אותנו, לא התגוננו עם איזה "אוטובוס" מאחור, לחצנו את מובילי הכדור שלהם, ניסינו ליזום (שם יש בעיה) הגענו למספר חצאי מצבים שלא ידענו לנצל עד הסוף והגישה היתה הרבה יותר מלחמתית וחיובית.
זו הסיבה שאני מקבל את ההפסד מבלי להיכנס לתהומות של כמה מסכנים אנחנו כי שוב הפסדנו.

ציונים:

דה חאה, אריק אינשטיין היה שר על זה: "אולי זה רק משבר קטן וזה חולף
אולי פשוט אני נהייתי קצת עייף"
העונה הזו בסופו של דבר היא המשך ישיר לקיץ וגביע העולם הפחות מרשים שלו מבחינת ביטחון ונוכחות.
כמובן שהיו לו גם משחקים מצוינים אבל חלק מהעובדה שאנחנו פחות טובים ומפסידים יותר בחודשיים האחרונים זה גם על דה חאה.
זה לא רק השער השני אתמול, גם בשער הראשון אני חושב שיש לו חלק כשלא סגר מספיק טוב את הפינה הקרובה שלו.

יאנג, החזיר לעצמו קצת מהקרדיט. קשה מאוד להתמודד מול סטרלינג (אולי שחקן העונה) אבל בסך הכל יאנג היה מרוכז ולא טעה שם.

הבלמים עשו עבודה מקצועית טובה.
רק בשער השני היה קצר בין סמולינג לדרמיאן כששניהם עשו את התנועה לאותו מקום ומשם לסאנה היה יותר זמן ושטח להשתלט על הכדור ולבעוט פנימה.

דרמיאן הפתיעה לטובה לאחר שלא שיחק תקופה ארוכה ארוכה.
הוא לא שחקן לרמה שאנחנו מכוונים אליה אבל ההופעה שלו אתמול יכולה להעלות סימן שאלה מדוע לא היה ניסיון להשתמש בו בכלל כבלם במשחקים שבהם שיחקנו עם שלושה מאחור?
זה לבטח היה ניסיון עדיף על יאנג כבלם שלישי.

שואו, היה יכול לסגור טוב יותר את הבעיטה של סילבה.

פריירה ופרד הם הסיפור המרכזי אתמול.
הם היו נמרצים, הגנתית הם עשו כמיטב יכולתם וראינו שם חטיפות כדור, מלחמה וגם עבירות טובות שלא עשו את החיים של סיטי לקלים מדי.
הבעיה וכאן בעצם טמון ההבדל הכי גדול בינינו לבין סיטי היתה בחלק ההתקפי היצירתי.
החל מהנעת כדור נוחה ורגועה ובהמשך גם לדעת לתת את המסירה האחרונה בזמן הנכון וכמה שיותר מדויק.

פרד יוצא בצורה טובה עם הכדור קדימה כשהוא צריך לכדרר, אבל נופל לא פעם כשצריך למסור מסירה בנגיעה אחת כשמישהו מגיח ללחוץ אותו מאחור.
זה גם טיפול לא מספיק נקי בכדור אבל גם משהו מנטלי, הוא נלחץ מדי מהר.
הנטייה שלו לא להיות מדויק במסירה האחרונה עלתה לנו ביוקר פעם נוספת אתמול.
גם בבזבוז הזדמנויות שאפשר היה לעשות מהן יותר ובטח באיבוד הכדור שהוביל למתפרצת והשער השני של סיטי שגמר את המשחק.

פריירה, הוא לא שחקן רע אבל אין מה לעשות, ברמות הללו הוא חסר את ה 2 גרוש ללירה.
היו מספר מצבים שיכול וצריך היה לשחרר כדור חד בנגיעה קדימה אבל בכל פעם הוא התמהמה לעוד שניה וחצי ואז נסגר.

פוגבה, לא חלב ובטח לא בשר.
עוד משחק פוגבה טיפוסי, פה ושם מסירות לא רעות אבל בסך הכל חסר השפעה או יכולת לשנות את הקבוצה הזו.
כמובן ששוב היו שם את איבודי הכדור המיותרים בגלל שמחזיק בו מדי זמן במקום לשחרר מהר ונכון.

לינגארד, היה פרווה וזה סוג של שיפור לעומת התקופה הרעה מאוד שלו לאחרונה.
הוא עשה לחץ הגנתי מקדימה אבל כשהכדור הגיע אליו והוא היה מעורב בכמה חצאי מצבים, הוא היה חולמני או לא מרוכז מספיק וזה היה בעוכרינו.

ראשפורד, ששיחק ברמה משביעת רצון אתמול.
תנועה אין סופית בלי כדור, היה די מדוייק בפעולות עם הכדור, בישל מספר הזדמנויות, אם ללינגארד וגם ללוקאקו.
סחט עבירות והיה איום קבוע מול קומפאני שהתקשה להסתדר מול המהירות ותנועה שלו.

החילופים של סולשיאר.
לאחר המשחק קראתי תגובות של הוא שוב פעם איחר בחילופים שלו.
למה הוא לא עשה חילופים כאלה קודם לכן?
צחקתי לעצמי כשקראתי את זה והרי תמיד אלה שלא משחקים לו רק היו נכנסים קודם לבטח הם היו עושים טוב יותר…

לוקאקו נכנס בדקה ה 72, שש דקות בלבד לאחר שספגנו את השער השני.
הוא בקושי בקושי הצליח להשתלט על איזה כדור בדקות שהיה על הדשא וברוב הפעמים הם ברחו לו.
חמש דקות לאחר שנכנס ראשפורד הכין לו כדור מצויין לבעיטה בתוך ה 16, לוקאקו אפילו לא פגע בכדור כמו שצריך.

בדקה ה 83 מרסיאל ואלכסיס נכנסו, אני לא אגע בנקודה האם יכלו להשפיע על המשחק לו היו נכנסים קודם לכן מסיבה אחת קטנה שהרתיחה אותי.

התוצאה 2-0 לסיטי, אנחנו לאחר תבוסה מחפירה לאברטון שהם היו שותפים לה (בטח מרסיאל) ובדרך לפספס את ההזדמנות להיכנס לטופ 4 כאשר לאף אחד מהם אין את הזכות לבוא בטענות, להיפך.
האחד מרוויח 300 אלף פאונד לשבוע ולא החזיר אפילו פני אחד מבחינת תרומה לקבוצה והשני קיבל לפני חודשיים חוזה חדש ל 5 שנים ומאז לא פוגע ממטר.
רגע לפני שלינגארד ודרמיאן הגיעו ללחוץ להם ידיים, צמד החבובות אלכסיס את מרסיאל הריצו ביניהם כמה מילים וצחקו לעצמם.
דברים קטנים שמספרים הכל בפעם המי יודע כמה.

יאללה, צחוקים, נו, מה כבר אפשר לעשות ב 7 דקות פלוס זמן פציעות.
יאללה, צחוקים, נו, גם ככה המשחק אבוד.
יאללה, צחוקים, נו, גם ככה המשכורת נכנסת ביום שישי, כמו שעון שווייצרי.
יאללה, צחוקים, נו, לבטח אחד מאיתנו כבר לא יהיה פה בעונה הבאה.

וככה נראו הדקות שלהם על הדשא, אז עם כאלה נצא למלחמה?
אלו החילופים שכל-כך רציתם לראות וסולשיאר איחר לעשות?

הסיכויים שלנו לסיים במקום הרביעי עדיין קיימים בזכות ההפסד של ארסנל לוולבס.
אלוהים יודע איך אף אחת לא רוצה לקחת את זה ב 2 ידיים מחזור לאחר מחזור.
יום ראשון אנחנו מארחים את צ'לסי, הזדמנות אחרונה בהחלט!

Matipool 25 באפריל 2019

1. סטרלינג בעונה פנומנלית אבל כבר לא יהיה שחקן העונה, לפחות לא של בחירת השחקנים. הקיסר ההולנדי זכה בתואר ואולי יהיה נס קטן וזה לא יהיה התואר היחיד שלו העונה (אגב – איך פאקינג פוגבה נבחר להרכב??? השחקן היחיד שלא מסיטי או ליברפול שבהרכב. נתן חודש וחצי, מקסימום חודשיים טובים והבקיע הרבה פנדלים. מה עם אריקסן, סון, הזאר?).
2. גם אני חושב שהחילוף הכפוי עשה טובה גדולה לסיטי (למרות שפרננדיניו היה אדיר העונה וההפסדים של סיטי קרו כשהוא היה פצוע) ועוד יותר חושש שזה גם ההרכב שיעלה מול ברנלי.
3. כל מילה בנוגע לסיכום המשחק וגיליון הערכת השחקנים.

כספרי 25 באפריל 2019

מנצ'סטר יוניטד היא כמו סבא שלי ב37, בגרמניה. הוא לא הבין שזה כבר לא העולם שלו, הוא לא הבין שהוא שייך לאתמול, הוא חשב שעם היה קולונל בצבא הקיסרי עשרים שנים קודם אז מישהו סופר אותו…ככה זה העולם משתנה ולרוב אין לך מה לעשות עם זה. כשפרגי בחר במויס להיות היורש שלו הוא לא הבין שזה כבר לא רלוונטי, שעידן השושלות כבר תם. שהעובדה שמדובר בסקוטי קשוח ועקשן היא לא רלוונטית. הזמן הזה שיש בו סבלנות ואפשר לטעות וללמוד ויש אורך רוח ונשימה והמנג'ר הוא איזה דמות אב גדולה מין החיים עבר, לא קיים יותר. אוהדי היוניטד (והאוהדים בכלל) צריכים להפנים שלא סופרים אותם, להפך ככול שיש להם יותר יכולות להתבטא ככה הם פחות רלוונטים. אני אולי מבוגר ונוסטלגי (אבל גם די מפוקח) אבל להבנתי אין ליוניטד מה למכור (בבעלות הנוכחית) בצורה שבה הדברים מתנהלים היום בכדורגל. זה לבחור בין התבזויות (שגם פוצי שמוצי או אלגרי שמלגרי לא ימנעו) ואולי איזה גביע מקרי פה ושם או בניית קבוצה לעומק (ללכת נגד המגמה השלטת של תארים כאן ועכשיו) להיות מוכנים לספוג תקופות אפורות אבל לבנות קבוצה ולבחור את הצוות שיעשה זאת וייתווה את הדרך, זה לא חשוב עם סולשיאר ואנשיו או כל אחד אחר אבל באמת מישהו שבא לעבוד לטווח ארוך (ולא להתבכיין במסיבות עיתונאים)
אבל זה כנראה לא יקרה, כי זה העולם של אתמול…

יואב 25 באפריל 2019

כספרי,
קלופ הוא לגמרי דמות האב בליברפול. אין התיישנות על איכות. מה שכן, המבנה הניהולי מקצועי התומך בקלופ, הרבה יותר רציני ממה שיש לנו להציע. כן ליותר האצלת סמכויות אבל גם בטוטנהאם/סיטי/ליברפול זה לגמרי וואן מאן שואו.

שלמה 25 באפריל 2019

את סיטי מנהלים אנשי כדורגל מברצלונה
פראן סוריאנו המנכ״ל, וצ׳יקי בגירסטיין
המנהל המקצועי,
את ליברפול מנהלת PSG האמריקאית
הידועה בתרבות הספורט שלה
כאשר הבעלים ג׳ון. הנרי מצהיר כי אין בכוונתו
להרויח אגורה מהמועדון,
את יונייטד מנהלים חבורת בנקאים
אשר משכה עד כה מיליארד לירה שטרלינג
מקופת המועדון, ומטרתה העליונה להפיק
דיוודנדים לכיסם של הבעלים,
זהו ההבדל.

אמיר המקורי 25 באפריל 2019

מדויק!

אמיתי 25 באפריל 2019

לא חושב יואב. בשיטי יש את צ׳יקי והוא מנהל עם המון נסיון ובטוטנהאם זה לוי. היתרון הכי גדול של המועדונים בספרד על האנגליות הוא שם- מנהל מקצועי. זה תפקיד שכשהוא מאוייש כהלכה יכול לצמצם מרחקים בין קבוצות וליגות. אל תלך רחוק, הקבוצה שלך בארץ היא דוגמא דיי טובה לזה. אני בא ת מקווה שנמצא עוגן להרבה שנים בתפקיד הזה

יואב 25 באפריל 2019

אמיתי, כל זה טוב ויפה אבל קלופ, פפ ופוטצ'ינו עושים הבדל ענק. אף חליפה עוד לא כבשה שער למיטב ידיעתי. כתבתי- המבנה המקצועי ניהולי שם הרבה יותר מדוייק משלנו. אבל אם תוציא את קלופ, לא תקבל קבוצה של אפילו 80 נקודות.

אמיתי 25 באפריל 2019

תאר לך שאחרי הסר ממונה מנהל מקצועי טוב אבל עדיין אנחנו נופלים עם שלושת המאמנים שאנחנו ממנים- ההבדל בנזק ובאיבוד הדרך הוא עצום. מבחינתי באיירן היא דוגמא מצויינת, שחקני עבר בהנהלה ובניהול המקצועי ש"שומרים" על הדרך גם כאשר יש מאמן שפחות מצליח. להבנתי גם בספורט האמריקאי (התחרותי לאין ערוך מהכדורגל) המנגר היא המשרה הלא פחות אם לא יותר חשובה. בייחוד בלונגראן. לא חושב שעם הסגל הקיים פוטציניו עושה הרבה יותר טוב אם בכלל ושפפ וקלופ מגיעים לרמה גבוהה כזאת של כדורגל ללא מדיניות רכש וניהול ברמה ככ גבוהה. ניהול מקצועי הוא הבסיס שעליו בונים

יואב 25 באפריל 2019

אמיתי,
אין תחליף לעבודה סיזיפית ויומיומית על הדשא. כשאתה רואה את סיטי וליברפול, אתה רואה בעיקר קבוצות מובחנות ומאופיינות. מתואמות לגמרי בתוכנית המשחק שלהן. מערך מקצועי מתקדם כן מספק את התנאים והזיהוי של מה שקלפופ ופפ זקוקים לו אבל פילוסופית המשחק בסופו של דבר משוננת ומאומנת חמישה ימים בשבוע, עשרה חודשים בשנה. כמו שכתבתי, אף חליפה עוד לא הרוויחה קרן(:

אמיתי 25 באפריל 2019

מסכים. אימון ופילוסופיה ברורה מאד חשובים. אבל כל המאמנים וכל הרכש (פחות או יותר) שהבאנו נכשל. יש אנדרליין לכל הדברים האלו. לא יכול להיות שכולם יפוטרו או יועברו לקבוצות אחרות אבל מי שאחראי למעלה לא ישלם את המחיר. שוב. לדעתי אין מאמן שהיה מצליח השנה ביונייטד

יואב 25 באפריל 2019

מסכים לגמרי. ניהולית אנחנו מאחור. מה שהספיק והתאים לפרגי וגייל, לא טוב מספיק היום.

אמיתי 25 באפריל 2019

לשנה הבאה בירושלים..חג שמח. בערך

אמיר המקורי 25 באפריל 2019

הדברים נכונים, ואני אוסיף, היחיד שהגיע מאהבת המועדון(ואני כולל גם את השחקנים)הוא סולשיאר, אבל, זה לא יספיק, המועדון חולה, ההנהלה הבכירה והבעלים השחיתו את המועדון, אהבת הכסף באה לפני אהבת המשחק, גם המנגרים והשחקנים שבאים והולכים מבינים, היונייטד זה המקום הנכון לעשות קופה לפנסיה!!

גלעד בלום 25 באפריל 2019

כתבתי לפני כמה שנים, כשפרגי עוד היה מאמן ורצתם לאליפות על אדי הפרגי האחרונים( זאת עם ברבטוב ), שתהיו בצרות כשהסיר יפרוש , ואפילו לא ידעתי עד כמה צדקתי, פרגי הוא הלינדה מקרטני שלכם, ייקח לכם כמה כשלונות מפוארים עד שתבינו שמה שאתם צריכים זה עקרת בית יהודיה מלונג איילנד, שתחזיר אותכם למקורות.

תצוגות הנפל בסוף העונה דווקא יעזרו בקבלת ההחלטות לגבי ניקוי האורוות לעונה הבאה.

לינגארד גם השיאו לא הרשים אותי, רוב הגולים שלו היו גולים של מתלהב ולא משהו שאפשר לבנות עליו, אין לו שום תכונה בולטת ככדורגלן, עושה הכל בינוני.

חוץ מדה חיאה המוכח ומקטומיני שיש לו תג של שחקן בית והוא עוד צעיר, אין ממש עם מי ללכת לעבודה, לוקאקו, סאנצ׳ס, פרד וכל השמות האחרים של מתבגרים או שחקנים שלכאורה בגיל שיא קריירה נראים כמו סוסים מתים שיתפזרו ברנלי/פאלאס/וולבס למיניהם.

לגבי פוגבה הדיעה שלי היא כזאת- הוא עילוי( בפוטנציה), הפעמים היחידות שהוא כן מימש את הפוטנציאל היו ביובה ובנבחרת צרפת, בשני המקרים היה לו שם מאמן שהסביר לו בדיוק איפה לעמוד ומה לעשות, הגדיר לו תפקיד ספציפי, כשנותנים לו את ״המושכות״, הוא מתפזר ולא ממוקד, אין לו תכנת מחשב כמו שהיתה לזידאן, פלאטיני או אפילו מודריץ או אריקסן, הוא ילד שיכול להיות שחקן משלים במכונה משומנת, אפ יהיה מאמן ממוקד אפשר להוציא ממנו הרבה, השאלה אפ סולשקיאר זה הבן אדם, לדעתי אותה לא יסיים את העונה הבאה

יואב 25 באפריל 2019

גלעד,
לא היו אדי דלק אחרונים באליפות האחרונה של פרגי שנלקחה מעשית כבר באיזור ינואר בניצוחו של ואן פרסי ולא בארבטוב.
בקשר לפרגי, זה היה מאד ברור לכל מי שעיניו בראשו שהסתיימה תקופה. פרגי לא ניתן לשיחזור וכל מועדון היה סובל מעזיבה כזאת. לא עזב סתם מאמן על, עזב מוסד.
יש ביונייטד עוד כמה שחקני סגל טובים אבל צריך להביא איכות מיידית להרכב.
אני מאמין באולה. הוא בראן רע עכשיו אבל היה לו גם ראן אדיר שמביא אותו רק מינוס 6 מטוטנהאם הנהדרת. ובלי לרכוש שרוך ועובד עם ירושה בעייתית מכל הבחינות.
נוטה להסכים עם פוגבה וזה כל כך חבל…

אליכ 26 באפריל 2019

יואב
אתה צודק בעניין פרגי. בהשלמה למה שכתבת הייתי אומר שיונייטד שמה את כל הביצים בסל של פרגוסון במשך הרבה שנים (ובצדק) ומה שקרה מאז שפרש ועד עתה אלו פיצוצי משנה או נסיונות התאמה הכרחיים למצב שברור שהיה בלתי נמנע. אבל משבר הניהול הוא לא הסיבה היחידה למצבה של יונייטד. התחרות השתנתה ואם אני לא טועה אז זה ניכר כבר בשלהי תקופת פרגי. אני תוהה מה צריך לפרק אצל ברצלונה כדי שתגיע למצב של יונייטד ולא מוצא. אפילו לא הפרישה של מסי לכשתבוא. גם ריאל נמצאת במעבר בין תקופות ולמרות זאת נראה לי שהם יחזרו לעצמם מהר יותר מהיונייטד.
לגבי פוגבה, היום כבר ברור מה הוא יכול ומה לא. מנהיג מהשורה הראשונה הוא לא. בדרך כלל נפח של שחקן הוא מכפלה של היכולת הספורטיבית והאופי. גם מסי לא מנהיג מהסוג שגלעד הזכיר אבל היכולת שלו הרבה יותר גבוהה ומחפה על זה. לפוגבה סיפרו שהוא אמור להנהיג והוא כנראה מחויב גם לסכום האסטרונומי ששילמו עליו, וכך מתרסק שנה אחר שנה. מנהל שמבין את זה היה מחפש איזה תואם רוי קין (זה לא בשמיים) שישחרר אותו מהעול ואז הוא ימצה את הפוטנציאל שכולם מדברים עליו (בהנחה שגם פוגבה מבין את זה). מעניין שביובנטוס הבינו את זה והגדול מכולם טעה בזה.

יואב 26 באפריל 2019

אליכ,
מה הכוונה שהגדול מכולם טעה? אם הכוונה לפרגי אז זאת היתה החלטה נכונה לא לפרק מסגרת שכר עבור שחקן מהריזרב שגם לא היתה לו סבלנות וגובה בסוכן חמדן ומתסיס. פוגבה חזר ליונייטד(ולפרגי לא היה שום קשר לזה) ולא בגרסה החכמה והבוגרת שהיה אמור להיות. אולי הוא סובל מהבעיות הכלליות של יונייטד אבל בשביל טנגו צריך 2 והגישה שלו ברוב ימות השנה היא מביכה במקרה הטוב. עזוב מנהיגות, בפעולות הגנה והתקפה בסיסיות.
ריאל וברצלונה עובדות באקלים כלכלי אחר לגמרי ובתחרות פחותה משמעותית מקבוצת פרמיירליג רגילה. פרגי לקח שתי אליפויות על הכסף של סיטי וחמש על הכסף של צלסי. הוא סיים נהדר.
אין ביונייטד הזאת מספיק אנשי כדורגל שיתוו תוכנית ויצמדו לה. יש בנקאי שמחפש העברות בלוקבאסטר ואין לו ממש מושג והבנה.

אליכ 26 באפריל 2019

בגדול מכולם כיוונתי למורניו. בכול מקרה אם יביאו לפוגבה את המשלים זה יהיה רווח כפול. אין לך מה לבוא אליו בטענות כי זו בעית ניהול נטו.
אני לא מקבל את התזה הסיבה שברצלונה וריאל שונות בגלל שהן בליגה של מדינה אחרת כי יש מספיק דוגמאות טובות גם הליגה האנגלית.

עמיר 25 באפריל 2019

מי שרוצה לשעת מה חסר ליונייטד שיראה את רוי קין אתמול בדיון פוסט-מץ של סקיי ספורט. הוא היה יותר הרוס מההפסד הזה מכל השחקנים ביחד.

Comments closed