ווסט-האם. סוף עידן (לכמה שחקנים)

גביע הליגה משמש לבחון שחקנים. אז כמה שחקנים נכשלו במבחן פה

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

בעניין אברם גרנט. הדבר שאני הכי מתרשם ממנו הוא ששחקני ווסט-האם החליטו כן להציל את הג'וב של גרנט. יותר מול וויגן בשבת מאשר היום. כי בסך הכל כשההנהלה נתנה לו אולטימטום יכלו לשחק עוד משחק אפטי אחד ולזרוק אותו. כנראה שחדר ההלבשה איתו.

עם ג'ונתן ספקטור יצא לי לשוחח במונדיאל. ראשית, התברר לי שהוא לא יהודי למרות שסבא שלו היה היהודי הראשון לשחק בבוסטון סלטיקס. שאלתי אותו על כך שהיה פעם פרוספקט גדול ביונייטד והאם יש לו תחושה שפרגוסון היה צריך להאמין בו יותר. הוא אמר לי שפרגוסון עדיין מתקשר אליו לפעמים לשאול אותו איך הוא מתקדם עם הקריירה שלו.  אז היום הייתה לו אפשרות להמחיש לפרגוסון שהדברים די בסדר!

גביע הליגה משמש כמובן בכדי לבחון שחקנים. אז בעקבות המשחק היום, ואבדן הגביע הזה בו יונייטד החזיקה כמה שנים, אולי אפשר להכריז על כמה אנשים כמי שנכשלו במבחן ולדלל את השורות. קושאק יעזוב ממילא – כי שוער דני מצטרף. יש לי תחושה שגם מייקל אואן יעזוב בלי קשר לתוצאה. אני מעריך שאם צ'יצ'ריטו הוא חלוץ מספר 3 ומאקדה 4 שפרגוסון יעדיף להחזיר את דיוף או וולבק. ולוח המשחקים של אחרי חג המולד התקצר בשלושה משחקים.

וג'וני אבנס הוא השחקן שעשה השנה את הנסיגה הכי גדולה במנצ'סטר יונייטד.

בתמונה: לא מג'יק ג'ונסון
משחק השבת

60 Comments

שי 30 בנובמבר 2010

תוסיף את אנדרסון לרשימה

דורפן 30 בנובמבר 2010

שי – לאנדרסון יש יותר קרדיט מזה. בשבת למשל הוא היה טוב. וכל עוד לא יגיע שחקן בתפקיד הזה אני לא מאמין שמישהו ישוחרר.

תומר ש 30 בנובמבר 2010

ג'וני אבנס נוראי מתחילת העונה. אשם ישיר בכמות די נכבדת של שערים.
למרות התבוסה, אני מתרשם שאנדרסון עושה מאמצים להוכיח שהוא ראוי להשאר ביונייטד. הוא היה הכי הבולט בשורותינו היום (לא משימה כזו קשה) ושיחק טוב מאוד גם מול בלקבורן.

אריאל 30 בנובמבר 2010

אני חושב שעם כל הביקורת על גרנט (המוצדקת) על המניפולציות התקשורתיות ומסיבות העיתונאים ההזויות, אני לא זוכר חדר הלבשה אחד, למעט זה של צ'לסי (שם הוא הונחת על השחקנים) שלא היה איתו. אחרי הכל, יותר משגרנט הוא מאמן טוב, הוא מה שהאמריקאים קוראים – people person ושחקנים סך הכל אוהבים אותו ומתאמצים בשבילו.
לא שאני מנסה לסנגר עליו או משהו, הוא לא ממש מחביביי, אבל אם רוצים להבין איך הוא בכל זאת הגיע לאן שהגיע, צריך להסתכל לא כל כך על יכולות האימון כמו על היכולת שלו להניע אנשים – בזה קשה להתחרות בו.

דורפן 30 בנובמבר 2010

אריאל – זה מזכיר לי סיפור מצחיק. בקדנציה השניה שלו במכבי ראיינתי את גדי ברומר לידיעות אחרונות. האמת שזה היה ראיון הזוי. ברומר היה בטוח שהוא הצליח במבחן שנערך לו ביונייטד כמה חודשים קודם לכן ושבקרוב פרגוסון קורא לו. אמרתי לו שבינתיים פרגוסון החתים בחור בשם יאפ סתאם והוא אמר לי "סתאם איטי מדי. אפשר לראות את זה".

ואז הוא אמר לי שהוא אהב את המשמעת של קשטן ועכשיו הכל הפך לבדיחה. הסתכלתי בו לוודא שזה לציטוט וברומר התעקש להרחיב ולהרחיב בעניין. והתוצאה הייתה שגרנט זרק אותו לכמה שבועות מההרכב. בצדק כמובן לאור הראיון.

אריאל 30 בנובמבר 2010

אני לא בטוח שהבנתי את הלקח של הסיפור, אבל הוא אכן משעשע. אני זוכר את התקופה ההיא – כולנו היינו בטוחים שברומר עובר ליונייטד. בתקופה ההיא ברומר באמת היה בשיאו והיה אמור להיות בלם העתיד של הנבחרת. חבל על הפציעות, ממש חבל, הוא היה יכול להגיע רחוק

יוסי מזרחי 30 בנובמבר 2010

אני חצוי בענין אנדרסון.
פוטנציאל יש בו אבל הוא כבר לא יפרוץ אצלנו. הוא נמצא זמן ארוך מדי במערכת מכדי לקוות שיצא ממנו משהו, והחצוי הוא עדיין בגלל שהוא מנסה ומתאמץ.
בעיה לא קטנה.
אוונס בנסיגה גדולה אבל הוא טוב בהרבה ממה שרואים כרגע. הוא עוד יחזור לעצמו.
אואן לא ימשיך כנראה ואולי הוא בדרך לשאלקה,אבל הוא לא היה מתמודד אמיתי על מקום בהרכב.
לבבה יש עוד דרך ארוכה וצורך בליטוש יסודי,אבל יש סיכוי לראות ממנו תועלת.
וולבק ללא ספק יחזור בסוף העונה.
בכל מקרה יונייטד לא יכולה להיראות כך. לא בשום מקרה ולא סתם במקרה.
ואולי הסטירה באה בזמן ובמסגרת הנכונים.

קובי 30 בנובמבר 2010

מישהו באמת מאמין שהתצוגה של וסטהאם לא היתה חד פעמית?
מישהו מאמין שגרנט לא ירד ליגה עם אוסף השחקנים מהטובים ביותר שהיו לקבוצה שירדה?
ולגבי יוניטד צריך להוסיף את אושה עם ירידה חדה מאד

מתי 30 בנובמבר 2010

הוא 3 נקודות מהקו האדום, ויש עוד 23 מחזורים לסיום העונה.

צור שפי 1 בדצמבר 2010

אני מוכן להמר כאן שווסטהאם לא תרד אם כי אני לא מוכן להמר שגרנט יישאר אתה עד סוף העונה.

שחר 30 בנובמבר 2010

שחקן נוסף שנמצא בנסיגה הוא פלטשר,שבנתיים לא מצליח לחזור ליכולת של שנה שעברה.
בבה נראה לא מוכן עדיין לרמות האלה.
אוונס-מה קורה לו? כנראה שאיבד את הביטחון.

יואב 30 בנובמבר 2010

אבנס ישחק קצת בריזרב, יעבוד קשה באימונים, לא משהו שאחרים לא עוברים. לא צריך לשחוט אבל גם לא לתת הנחות. פרגי כבר העביר את המסר בחילוף. הרננדז, פאביו ואוברטן חוו עוד חוויה לרפרטואר(משחק חוץ במזג אוויר קשה) וגם מחוויות שליליות לומדים. כמו שכתבת בעבר רונן, אין עונות או משחקים מבוזבזים אצל פרגי. הכל מתועל להתפתחות, לימוד, התקדמות. אנדרסון היה סביר( יחסית כמובן) וצריך לפרגן לפטישים-הם היו מצויינים היום. שאלת אברם לא מטרידה אותי כלל(למרות הפסטיבל הצפוי) כמו ששאלת מאמנים אחרים בקבוצות אחרות לא ממש מעניינת אותי . יונייטד הפסידה במפעל שבו הייתי בוחר להפסיד . השאר, פשוט לא רלוונטי.

שחר 30 בנובמבר 2010

העובדה שפרגיסון מתקשר לשחקנים שעזבו את היונייטד ומתעניין בשלומם,היא פשוט מדהימה,ואולי מראה את האכפתיות שלו מהשחקנים,גם כבני אדם.

תושב חוזר 1 בדצמבר 2010

אכן

יאיר אלון 30 בנובמבר 2010

במקום להתמקד בכמה כשרונות צעירים ולתת להם את הבמה במנצ'סטר יונייטד יש הרבה יותר מדי צעירים שאולי יפרצו, חלקם מקבלים הזדמנויות בקרלינג קאפ, חלקם מדי פעם בליגה מול יריבה חלשה, חלקם מושאלים ובעיקר אף אחד מהם אולי להוציא את נאני (ואולי רפאל וצ'צ'ריטו שבדרך לשם) לא עושה התקדמות אמיתית מעונה לעונה.

ככה שמבחינתי אפשר לשחרר את:
קוז'אק לא שוער לרמה שאנחנו דורשים.
אנדרסון זה לא זה.
אוואנס אחרי שפתח טוב נראה קטסטרופה תקופה ארוכה.
פאביו, הפיל נוויל התורן… יאללה הביתה.
אולי אולי גם מאקדה, אם אחד החלוצים השחורים שלנו יותר טוב גם עליו אפשר לוותר, לא נראה שהוא בהתקדמות מספקת מאז אותו 3-2 מול הוילה.

יוסי מזרחי 1 בדצמבר 2010

יאיר,
החלוצים השחורים נקראים וולבק ו/או דיוף.

יאיר אלון 1 בדצמבר 2010

לא היה פה קטע של גזענות חלילה…
זה היה פשוט קצר יותר במקום לכתוב יותר מדי שמות והטקסט היה נראה יותר כמו רשימת מכולת מאשר טקסט.
נראה לי גם שכולם הבינו על מה דיברתי.

דולבסקי 1 בדצמבר 2010

זה היה שקוף. לבנבן

MarkoMarin 30 בנובמבר 2010

לא יצא לי לראות את המשחק לצערי.. אבל אני מסכים איתך בנוגע למהות גביע הליגה אצל פרגסון. בגביע הליגה פרגסון בודק את הנוער שלו וכך הוא עשה ויעשה תמיד .

קוז'אק אווט , כי הגיע הזמן לשחרר את השוער הזה. אני לא יודע מה העמדה של פרגסון לגבי פאביו אבל הוא נראה כמו חולייה חלשה.

לגבי אוונס אני לא ממהר לשפוט אותו כי כשיונייטד עשתה את שיא הדקות בלא לספוג הוא היה חלק מההגנה ברוב הדקות ביחד עם וידיץ' (פרדיננד היה פצוע). לכן אני לא מאמין שפרג'י ימהר לשחרר את הילד.
אנדרסון הראה משחק מצוין בשבת והיה לו חלק גדול בבניית ההתקפות לשערים וכל עוד אין לפרגסון פליימיקר הוא לא ימכור.

יש מצב שפרגסון סידר בכוונה ניצחון לגרנט? אולי כדי להשאיר אותו בג'וב??

דרור 30 בנובמבר 2010

יונייטד הפסידה במפעל שפעם היה זניח מבחינתה וחזר להיות חשוב בכל פעם שפרגי זיהה שזו האופציה הריאלית לתואר מול מה שהסתמן כשליטה של צ׳לסי.
לא היה צריך את המשחק הערב כדי לדעת שרוב שחקני הספסל של יונייטד הם בינוניים ביותר והכישלון הוא של מי שאסף חבורה סתמית שכזו.

אמיר ענבר 1 בדצמבר 2010

גם רונאלדו, רוני ופיקה היו שותפים בעבר למשחקים מביכים באמת נגד ברטון אלביון או אקסטר בגביע, לצד הרכבי משנה. כמו כל חבורת צעירים – גם זו שחטפה 3-0 מיורק בגביע הליגה ב-95 או 3-0 מווילה כעבור כמה שנים – יש כאלה שיתקדמו ויצליחו ויש כאלה שלא.

אם ההרכב היום היה ההרכב הבכיר, היתה סיבה לדאגה. בפועל מדובר בכמה צעירים פלוס כמה ותיקים שלא ממש נמצאים בכושר והיו זקוקים לדקות המשחק. שחקני הספסל של יונייטד אמורים לספק פיתרונות נקודתיים לבעיות כאלו ואחרות. לא לייצר הרכב מלא.

אנשים שוכחים מהר, אבל זו לא הפעם הראשונה שקיבלנו בראש בגביע הליגה, ורק לפני שלוש שנים הפסדנו בבית לקובנטרי מליגת המשנה.

יואב 1 בדצמבר 2010

" שחקני הספסל של יונייטד אמורים לספק פיתרונות נקודתיים לבעיות כאלו ואחרות. לא לייצר הרכב מלא.

אנשים שוכחים מהר, אבל זו לא הפעם הראשונה שקיבלנו בראש בגביע הליגה, ורק לפני שלוש שנים הפסדנו בבית לקובנטרי מליגת המשנה".

אין נכון מזה…
ואגב, לקחנו דאבל באותה עונת ההפסד הבייתי לקובנטרי.

טל המנצ'סטרי 30 בנובמבר 2010

אוונס וכבר כמה שבועות טובים איבד את המקום שלו כמחליף ראשון לוידיץ וריו לכריס סמולינג שמרשים יותר ויותר(הוא מאוד נוח עם הכדור,חזק פיזית,קר רוח)ובצדק.
אוונס בנסיגה כבר תקופה ארוכה,עוד מסוף העונה שעברה ודיבר לפני כמה ימים על התקופה הרעה שהוא נמצא בה.
שבוע שעבר נגד ריינגרס זה היה נראה קצת יותר טוב אבל הרכות הפיזית והעמידה הגרועה החזירה אותו אחורה.
אני לא רואה אותו מקבל דקות משחק בזמן הקרוב,המבט של פרגי ולאחריו החילוף שלו היו של אכזבה ועצבים,אוונס יצטרך לעבוד קשה מאוד(כדאי גם להרים יותר מקשולות)בכדי להחזיר לעצמו נקודות זכות שהיו לו.

אין לי טענות לאנדרסון היום,הוא היה סביר וסבל ממשחק חלש של פלטצר(נקודתי ביותר לגביו),לא לשכוח שהוא שיחק בשבת,כלומר עם פחות מנוחה מכל השאר ביונייטד ושיחק היטב.

מייקל אואן עדיין פצוע,הניסיון שלו כשיחזור זה משהו שלא כדאי להמעיט בו,לפחות עד סוף העונה אצלנו,אני אופתע ואתאכזב אם לא.

אביאל 30 בנובמבר 2010

באמת משחק טוב של ווסטהאם, הניעו את הכדור בצורה מעולה, אובינה נראה כמו שחקן רציני, כבר כמה משחקים שהוא נותן הופעות טובות, הוא שייך לאינטר לא ?

בקשר ליונייטד, אין מה להיבהל ואני מניח שיש כמה שנבהלו כאן, זה רק גביע הליגה אחרי הכל, למרות ההופעה החלשה.

יאיר אלון – "אחד החלוצים השחורים…" ? ברצינות ? בכל מקרה לא הייתי ממהר לשחרר את מקאדה.

עידן ש. 1 בדצמבר 2010

אני לא חושב שיש מקום לבוא בטענות לאנדרסון, בסה"כ הוא מראה מגמת שיפור, במחצית הראשונה הוא היה טוב. במחצית השנייה ובסיום האחרונה הוא היה פחות אפקטיבי כי ווסטהאם התגוננו הרבה יותר. אנדרסון, בדומה לפארק, הוא שחקן של שטחים פתוחים, התקפות מהירות ומתפרצות. הוא לא השחקן קר הרוח שמניע את הכדור לאט ובטוח. לכן היה אפקטיבי רק כשווסטהאם תקפו עם הרבה שחקנים והמשחק התנהל מצד לצד. חבל לוותר על אנדרסון – למרות שהוא לא ממש מתאים לסגנון המשחק האיטי והבטוח של הנעת כדור, הוא תפור על סגנון המשחק האנגלי, ותמיד אפשר לשלוף אותו מהשרוול במשחקים שמתנהלים בצורה הזו. למשל, משחק מול ארסנל.

אוונס היא למעשה "איש המשחק", וחבל לי בשבילו ובשביל יונייטד. שחקן שנתן עונה ענקית ב2009, המשיך לשמור על יציבות בתחילת 2010 – אבל מאז הפציעה שלו בסביבות המשחק מול פולהאם בקוטג' לא הצליח לחזור לעצמו, ונראה שבעיקר מבחינה פיזית וחוסן גופני. בכל זאת, זו בסה"כ תקופה רעה, ויחסית לבלם הוא עוד צעיר מאוד. אני מאמין בו ואני בטוח שישחזר את יכולותיו, לפחות בעוד פרגוסון מאמן. אני לא חושב שהשאלתו היא אופציה, מכיוון שלאור התפוקה שלו מאמנים בליגה האנגלית לא ישימו את גורל הקבוצה בידיו, הוא לא צפוי לקבל ביטחון בדרך הזו וגם לא בטוח שיקבל את היחס האישי אותו הוא מוכרח לקבל באימוים כדי לחזור למיטבו.

משהו מצחיק שעלה במוחי במזן החילוף של פאביו ברפאל – אם נניח רפאל מורחק לפני משחק חשוב, מה מונע מפרגוסון להלביש אותו בחולצתו של פאביו ולהחזירו להרכב? או לחילופין, כאשר אנחנו בהובלה נוחה במחצית של משחק – יכול פרגוסון להחליפו בפאבו ללא ידיעת השופט, ואם וכאשר ניקלע במשחק לתסבוכת – יוכל פרגוסון להזעיק את רפאל מהספסל חזרה, אחרי שנח מספר לא מבוטל של דקות.

יואב 1 בדצמבר 2010

השאלת אבנס היא לא אופציה גם מכיוון שכבר עבר שתי השאלות לסנדרלנד.הוא כבר בשלב מתקדם יותר בהתפתחות.

אביעד 1 בדצמבר 2010

עידן, אני אשאל אותך שאלה אפילו יותר מתקדמת: מה קורה אם פרגוסון מחליט להעלות בהרכב את רפאל, אבל האחיםמחליטים ביניהם שפאביו זקוק לדקות ולכן הוא זה שישחק?
לפי מה שהבנתי, עד השנה הייתה דרך להבדיל ביניהם לפי טבעת הנישואין – רפאל הגיע לקבוצה כשהוא נשוי. בקיץ האחרון גם פאביו התחתן ולפי האחים גם פרגוסון לא מבדיל ביניהם…

סימנטוב 1 בדצמבר 2010

כשהמשחק היה כבר גמור ענין אותי לראות איך השחקנים הצעירים מתפקדים אנדרסון דווקא כן ניסה פה ושם ונראה שהוא מתפקד לא חושב שצריך לשופט אותו כל כך מהר היתה לו חצי שנה קשה עם פציעה ותאונה הוא צריך הרצה. לא שמשהו היה משהו היום אבל ראיתי פה ושם נסיונות של מאקדה, אוברטן ורפאל, לגבי פאביו הוא צריך עוד דקות וזה ברור אבל בואה-מוטה הוציא אותו מאיזון ואת זה הוא צריך ללמוד.
וולבק מזמן מראה 'ניצוצות של' אבל לשחק ביונייטד ברוטציה זה אחרת מהמצב שהוא נמצא בו עכשיו והוא יודע את זה.

יואב 1 בדצמבר 2010

אמיר,
מסכים.ובאותו משחק מול קובנטרי שיחקו פיקה, אבנס, נאני, אנדרסון, אושה, קושאק, לצד כמה פרוספקטים שלא שרדו(בירדסלי,סימפסון, מרטין, דונג ואיגלס).בראון וקאריק נכנסו כמחליפים.

אבי 1 בדצמבר 2010

1) אוונס חטף שער דומה מעל הראש בשבת, והרס לנו 7-0; התגובות שלו נורא איטיות כרגע; זה משהו ברמה העצבית?

2) אנדרסון היה מעולה בשבת והיה הגילוי החשוב במשחק אחרי ההרמוניה והאהבה בין רוני לברבטוב (נראה כאילו ממש התגעגעו).

3) עזבו את פאביו במנוחה! מסכן, הוא בקושי שיחק; הוא מתמודד מול אברה ולא מול אושיי כמו אחיו. יש הבדל.

4) שמתם לב שאוברטן הופך לאט לאט משחקן אגף לחלוץ?

5) למה השאירו את גיגס 90 דקות בשלג יום אחרי יומולדת 37?! זה עונש על משהו?

בני תבורי 1 בדצמבר 2010

…וכולם ביחד:
"אברם אבינו שותק ומחייך, עשן ממקטרתו עולה –
צריך סבלנות, אם ירצה אלוהים, אפילו מטאטא יורה".
(הולך הכי טוב עם מבטא עיראקי של אריה אליאס הגדול מכולם).

תומר ש 1 בדצמבר 2010

ומילה טובה למארק קלאטנברג על פסילת השער הראשון.
אני לא חושב שיש שופט אחר בליגה עם ביצים מספיק גדולות בשביל לפסול שער אחרי כל כך הרבה זמן.

איש 1 בדצמבר 2010

אנדרסון הגיע לקבוצה יחד עם נאני, שהעטנה סופסוף הופך למה שציפו ממנו. הם הגיעו על אותה משבצת, אנדרסון הועבר לתפקיד שונה מזה ששיחק לפני כן והוא גם עבר פציעה קשה בדרך כך שמגיעים לו עוד כמה ימים של חסד.
אבנס אמר בראיון לא מזמן שהבטחון שלו חוזר. אני מקווה שגם היכולת תחזור בקרוב.
קושאק כבר הבין שהעונה מה שנשאר לו זה לשבת על הספסל בחושך לבד.

שלו 1 בדצמבר 2010

אני הרגשתי אתמול, שהסר שידר כאילו זה הדבר האחרון שמעניין אותו (המשחק) ומה שהוא רוצה זה להעביר אותו בלי פציעות מיותרות.
אני לא חושב שהוא שופט שחקנים עפ"י המשחק הזה בטח לא לפי התנאים שהיו.
מי שהוא חושב לשחרר הוא כבר החליט, לשאר זאת הייתה הזדמנות לרוץ קצת במשחק תחרותי.

אביעד 1 בדצמבר 2010

1. קושצ'אק. למה הוא העלה אותו אתמול? הרי ברור שהוא לא יהיה השוער הראשון הבא שלנו. די ברור שהוא ירצה לעזוב. הוא סוג של "ברווז צולע".
2. ג'וני אוואנס. קיוויתי אחרי המשחק מול הריינג'רס שהביטחון חזר אליו והוא יחזור למסלול ההתקדמות. הדקות הספורות שלו מול בלקבורן ערערו מעט את התקווה הזאת. ההופעה אתמול שברה את התקווה. אחרי השער הרביעי אתמול הוא נראה כמו שחקן גמור, סביר להניח שהוא לא יראה דקות בקרוב. או בכלל.
3. פאביו היה דווקא הסביר מבין 2 המגינים. פרגוסון החליף ביניהם בצדדים בגלל שאוש'ה נראה אבוד, בייחוד בתמיכה בהתקפה.
4. מי שדווקא מאוד אכזב אותי היה מאקדה. מישהו ראה ממנו משהו במחצית השניה?
בסה"כ הפסד מאוד לא נעים, אבל אם כבר קורה אז שיהיה בגביע הליגה.

יואב 1 בדצמבר 2010

אביעד,
שני המצבים שריינג'רס כן יצרה היו על אבנס.

אביעד 1 בדצמבר 2010

אבל רק אחד שבו הוא טעה.

שמשון 1 בדצמבר 2010

דרישת שלום מניקי באט שכבש שער במשחק הבכורה שלו בליגה של הונג קונג:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3992446,00.html

אביאל 1 בדצמבר 2010

שלו – על מה אתה מדבר ? כבר הרבה זמן לא ראיתי את פרגסון עצבני כל כך, והחילוף של אבנס בהחלט לא מעיף אותו מהקבוצה אבל בהחלט מעביר מסר רציני.

שלו 1 בדצמבר 2010

אביאל – לא יודע פשוט הכובע על האוזניים והמעיל, אצלנו היו מקבלים על זה שבת…
הוא נראה לי כאילו מעלה הרכב שלא שיחק אף פעם ביחד, לא שחקן אחד או שניים, יותר מדי שחקנים חלודים או שלא פותחים, כאילו המסר הוא שהמשחק הוא בגדר משחק הרצה ואם יפסידו חסכו לו חצי גמר וגמר, כמו אצלנו בגביע הטוטו.
אני מניח שאף אחד לא אוהב להפסיד, אבל בסופו של יום הוא לא כלכך מצטער.

תושב חוזר 1 בדצמבר 2010

מסכים עם איש בענין אנדרסון, ומפנה את כל אנשי ה"זה לא זה" ו"יאללה הביתה" לדברים שהם כתבו על נאני לפני שנה. הוא בדיוק באותו מקום, שחקן צעיר, נתן עונה טובה מאד ועונה לא טובה, ומצוי על קו פרשת דרכים. הפוטנציאל שם ומי שלא רואה את זה באמת לא מבין כדורגל.אם פרגי יצליח להוציא את הפוטנציאל, לא בטוח, אבל בהחלט יש סיכוי לא רע.
אני זוכר את אנדרסון מעלים את פאברגאס ומצטיין מול חבורת בריוני הקישור של צ'לסי

יוסי מזרחי 1 בדצמבר 2010

הלואי ואתה צודק ואני טועה. הלואי.

x 1 בדצמבר 2010

וזה השחקן שהיה מלך השערים של הליגה הספרדית שנתיים! (ואם אני לא טועה גם של אירופה) + השחקן המצטיין של המונדיאל

http://www.youtube.com/watch?v=6_A6QHdWcXg

בני תבורי 1 בדצמבר 2010

X
אבל הוא מלווה את זה במחווה ביישנית חמודה להפליא, איך אפשר לכעוס עליו בכלל…

Z 1 בדצמבר 2010

ברוסית זה נקרא
pahuizm

שחר 1 בדצמבר 2010

הקליפ הזה רק מראה שיש שחקנים שצריך לתת להם זמן,לפעמים הם צעירים מדי,לחוצים מדי.
גם לאנדרסון וגם לאוונס היו תקופות נהדרות,צריך לקוות שזה יחזור.

איש 1 בדצמבר 2010

מספיק עם כל עריפות הראשים. בסה"כ הפסד בקארלינג קאפ, לא צריך להקים בעקבותו ועדת א-גרנט.

גיל 1 בדצמבר 2010

אולי עוד קצת מוקדם אבל יהיה פוסט לבחירת ספורטאי השנה? כבר הכריזו עליו בSI ואין יותר אירועי ספורט משמעותיים..

גל 2 בדצמבר 2010

בקר טוב,לא נזקקנו למפגש מול ווסטהאם כדי להבין ששידוד מערכות הכרחי ולבטח יתרחש בקיץ.כדי באמת להגיע לרמות הראויות באירופה אנחנו לא יכולים להחזיק שחקנים כמו,אושה,קאריק,אוואן,בבה,דיקסון,נוויל,מאקדה ואפילו פארק אינו ראוי.ברצלונה הראתה לנו איך נעים שחקנים על מגרש הכדורגל ואיך משחקים את המשחק כראוי,שחקן על בכל עמדה,לשם צריך לשאוף וזה אפשרי.

איש 2 בדצמבר 2010

מנואל פינטו
מקסוול, גבי מיליטו, מונייסה, פונטס
טיאגו, בוסקטס, מאסצ'רנו, צ'אבי
ג'פרן, נוליטו

זה, פחות או יותר, ההרכב המקביל הברצלונאי להרכב שעלה מול ווסטהאם.
תמשיך את טיעוניך מכאן

אביעד 2 בדצמבר 2010

מי זה דיקסון? ולמה נוויל, קאריק, פארק ואואן לא ראויים למרות שבכלל לא שיחקו שלשום?

שלו 2 בדצמבר 2010

טוב, לגבי ההצבעה לתערך היום,
אם אני מצביע, ואני לא…
2018 – אנגליה.
2022 – אוסטרליה אבל עדיין בהתלבטות לגבי ארה"ב.

גיל 2 בדצמבר 2010

לדעתי רוסיה לוקחת וארה"ב. אחרי כל הגילויים על פיפא אין לאנגליה סיכוי אבל הלוואי שאתבדה.

אביעד 2 בדצמבר 2010

העולם הזה של פיפ"א הוא פשוט עולם הזוי ודוחה. העיתונות האנגלית חושפת שחיתויות של פיפ"א והתוצאה היא לא חקירה של השחיתויות אלא פגיעה בסיכויים של אנגליה. ה BBC חושף שחיתויות של ג'ק וורנר ובמקום שפיפ"א תשעה אותו מתפקידו עד לבירור העניין, אנגליה נאלצת לשלוח את ראש הממשלה והנסיך וויליאם שיתנצלו בפני וורנר על שכלי תקשורת ממדינתם העז לחשוף שהוא מושחת…

cookie-monster 2 בדצמבר 2010

לדעתי מה שעוד יותר הזוי מסיפור השחיתויות והכספים (בינינו ולצערנו זה כבר לא ממש מםתיע או מדהים) זה רשימת הדרישות ממשלות שנכנסו למכרז, במיוחד ענין המיסים.
הנה סנפשוט מפנורמה http://img230.imageshack.us/img230/9448/snapshotpanorama.jpg

לינק למי שרוצה:
http://hotfile.com/dl/85851980/862143e/FIFAs_Dirty_Secrets_-_Panorama.avi.html

cookie-monster 2 בדצמבר 2010

ולדעתי מה שעוד יותר הזוי מסיפור השחיתויות והכספים (בינינו ולצערנו זה כבר לא ממש מםתיע או מדהים) זה רשימת הדרישות ממשלות שנכנסו למכרז, במיוחד ענין המיסים.
הנה סנפשוט מהתוכנית h ttp://img230.imageshack.us/img230/9448/snapshotpanorama.jpg

לינק לפנורמה למי שרוצה:
http://hotfile.com/dl/85851980/862143e/FIFAs_Dirty_Secrets_-_Panorama.avi.html

דורפן 2 בדצמבר 2010

אני דווקא מאד מאמין בדיקסון. הוא מגלה סימני התפתחות מצויינים. רק מה, יש חשש שעוד משחק עוד שניים טובים שלו הוא ייחטף על ידי ברצלונה בגלל המצב הכספי של הגלזרים ובגלל שמנצ'סטר עיר לא נעימה בחורף, בניגוד לתל אביב למשל. ובגלל שפרגי צעק עליו הוא רוצה לעזוב.

דיקסון הוא שחקן שהתוכנה של הצ'מפיונשיפ מנג'ר יצרה ובעונה 2014-2015 הוא עולה באמצע העונה ומבקיע שלושער נגד ארסנל.

דורפן 2 בדצמבר 2010

גל – הרעיון שלך לעשות מסע רכש בכדי לעצור את ברצלונה (למרות שיונייטד לא משחק עם ברצלונה) הוא מצויין. חשבתי על כמה שחקנים שאפשר לקנות:
קסיאס, מרסלו, פפה, ארבלואה וראמוס, צ'אבי אלונסו, חדירה, אוזיל, בנזמה רונאלדו היגואין.

רמוס 2 בדצמבר 2010

גל התכוון לגיבסון.
הבעיה היא שנמצאים בסגל שחקנים מעבר לשיא כמו קאריק, אושה ונוויל שבימים כתיקונם היו עוברים לאברטון. לפרגי אין כרגע צעירים מספיק טובים להחליפם. מתי נוכל להגיד שנמצאו מחליפים לסקולסי וגיגסי?
לי ברור שכרגע הבעיה שאין קשר התקפי ברמות שלהם, אולי אוברטן.

גל 3 בדצמבר 2010

חברים הציניות מיותרת,אני אוהד של הקבוצה שלנו 45 שנה באדיקות,כל שהתכוונתי הוא שלא נעשתה הכנה ראויה השנה,בעיקר בקישור ההתקפי,שם אנו לוקים במחסור בשחקנים כמו סקולס ואפילו אנדרסון שעליו אני עדיין בונה.אם נחזור וננטרל את ההצגה נגד בלקבורן, נראה שאין ממש מנהיגות במרכז וכל שחקן מנסה להעביר או להגביה במידת המהירות הניתנת לו,בעיקר לוקים בכך קאריק,פארק,גיבסון,אני אחרון אוהדי מסעות הרכש ודי אן. איי של קבוצה לא בונים ביום ולא בונים ברכש.חסרים לנו 2-3 שחקנים כמו ואן דר וארט,סניידר,שווינשטיין,לא בהכרח השמות אלה הרמה והאיכויות של השחקנים הללו.

Comments closed