תשע לב אדום. על עידן מימון וענף הכדוריד

עידן מימון הפך למלך השערים של כל הזמנים בליגת הכדוריד וערוץ הספורט לא שידר את המשחק

עידן מימון (צילום: גבי אללוף, אתר ספורט 5)

עידן מימון, הפנים של הכדוריד הישראלי ב-20 השנים האחרונות והסמל של הפועל ראשון לציון, הפך אתמול בגיל 39 למלך השערים של הליגה הישראלית בכל הזמנים. רצה הגורל והשיא הושג נגד אס"א ת"א, הקבוצה היחידה שאיימה על ההגמוניה של שתי הראשל"ציות מאז פתיחת המילניום ושאת האליפות היחידה שלה השיגה תחת אימונו של קובי מימון, אבא של עידן.

כתבתי בעבר שאני תוצר של מחלקת הנוער של אס"א ת"א. בשנתיים האחרונות אס"א לא מצליחה להיות תחרותית כבעבר אחרי שאוניברסיטת ת"א החליטה להפסיק לממן את הקבוצה, רוב השחקנים עזבו וזרים לא הוחתמו. מי שתופסת את מקומה היא מכבי תל אביב שבשנתיים האחרונות הפכה לקבוצת צמרת בכדוריד הישראלי וגם עברה כמה שלבים באירופה.

על אף אהבתי לאס"א ת"א, אין שום סיבה ששכר לימוד של סטודנטים יממן קבוצת כדוריד או כל קבוצת ספורט בליגה בכירה. תפקידה של אס"א לדאוג לספורט לסטודנטים וזה לא נעשה. עשיתי שני תארים באוניברסיטת ת"א ולמדתי בשלוש אוניברסיטאות שונות בחו"ל. אפשר לנחש לבד איפה הייתי רשום בקבוצות ספורט של האוניברסיטה ועשיתי פעילות ספורטיבית מאורגנת ואיפה הפעילות הספורטיבית המאורגנת הסתכמה פחות או יותר במנוי לבריכה ופה ושם שיעור יוגה. מרכז אס"א, כמו כמעט כל מרכזי הספורט, כבר לא ממלא את ייעודו המקורי.

היופי והבעיה של הכדוריד הישראלי זה שהוא חצי מקצועני. רוב השחקנים בליגה, לרבות שחקני הנבחרת, מתפרנסים במקביל מעבודות נוספות. הניסיון של הוועד האולימפי להפוך את הנבחרת לפרויקט מועדף, מביא עימו מצד אחד השקעה נוספת אבל גם דרישות שהתנגשו עם חוסר היכולת של השחקנים להיעדר מעבודתם הקבועה. סוג של ביצה ותרנגולת.

אני חושב שהכדוריד הישראלי צריך להישאר כזה. אין לו הצדקה או יכולת לכלכל את עצמו כענף מקצועני לכל דבר ובטח שאין הצדקה שעיריות וגופים ציבוריים ישלמו משכורות גבוהות לשחקנים זרים. מה שכן, אני כן חושב שהטוטו ומנהל הספורט צריכים לדאוג שכל אלופת מדינה ומחזיקת גביע יוכלו לשחק באירופה, כלומר לממן נסיעות ואירוח כדי שקבוצות לא יוותרו על ההזדמנות מסיבות כלכליות או ישחקו את שני המשחקים בחוץ כפי שקרה לא פעם בעבר (זה תופס בעיני לגבי כל ענפי הספורט הקבוצתיים האולימפיים, גברים ונשים כמובן). ככה גם שחקנים יקבלו חשיפה בינלאומית ויותר אבישי סמולרים או חן פומרנצים יוכלו לצאת לשחק בליגות בכירות יותר.

רמת הכדוריד בישראל בהתאם. כתבתי בפוסט הקודם על ביקור במשחק ליגה של ברצלונה בכדוריד. משק בקצב מהיר, פיזי ולא אלים, תכליתי ולמרות שהאולם היה בערך רבע מלא, עדיין הגיעו למשחק כ-2,000 צופים ונתנו אווירה מהנה. כשכדוריד במיטבו, זה אחד המשחקים המהנים לצפייה. באולימפיאדת לונדון יצא לי לראות שני משחקים של נבחרת הנשים של נורבגיה וישבתי מהופנט מהקצב, האתלטיות והחן של השחקניות.

הליגה הישראלית לעומת זאת איטית, מלאת תפירות חסרות תכלית לרוחב, נטולת מספיק כישרון ולא פעם שמירה אישית על שחקן תוקעת קבוצה שלמה. ככה שמבחינת רמה וזרימת משחק, אי אפשר להשוות. מצד שני, יש בזה משהו מאוד יפה שהיריבויות ההיסטוריות נמצאות במשולש ראשון לציון-נס ציונה-רחובות ותל אביב נחשבת לפריפריה של הענף.

אפרופו ברצלונה, עידן מימון שבר את שיאו של עקיבא לפלר, ששיחק במדי סגנית אלופת אירופה. מימון גם מלך השערים ושיאן ההופעות בנבחרת ישראל. מימון גדל בהפועל ראשון לציון עימה זכה ב-12 אליפויות לרבות האחרונה ו-11 גביעים וניסה את מזלו בגרמניה החזקה שם שיחק שתי עונות בליגה השניה. אני לא מכיר מספיק את ההיסטוריה של הענף כדי להגיד אם הוא השחקן הכי גדול שהיה כאן, אבל הוא בטח שם בדיון ובוודאות הגדול בדור שלי.

לא להיות שם כשזה קורה

זאת היתה יכולה להיות חגיגה של שישי בצהריים, אבל במקום לשדר את המשחק ההיסטורי ומלא היריבות, ערוץ הספורט המחזיק בזכויות השידור שידר בערוצי ספורט 5 ו-5+ שידורים חוזרים למיניהם ומשחק הכנה בכדורסל בין בייג'ין דאקס לריאל מדריד. אני לא יודע אם זה קשור לזה שהמשחק המוקדם והמרכזי של המחזור בין מכבי ת"א למכבי ראשון לציון שודר בערוץ במהלך השבוע או שמשאבי שישי הוקצו למשחק הנבחרת בפורטוגל. כך או כך, הם לא היו שם כשזה קרה. לא בשידור ישיר לפחות.

חבל, אני דווקא מאוד מעריך את מה שנעשה בערוץ הספורט בכל הקשור לכדוריד. השידורים נעשים בצורה מאוד עניינית שמכבדת את הספורט על ידי אנשי הערוץ. רן מלובני ולפניו רוני בראון וידידי היקר ירון מיכאלי, שאף שיחק כדוריד, תמיד העבירו את השידור בצורה מאוד מהנה לטעמי. גם רון קופמן, שגם הוא שיחק כדוריד, נותן הרבה מאוד כבוד למשחק, משדר בצורה עניינית ואומר דברי טעם. יש גם תכנית אולפן מעניינת שדנה לעומק בענף. אשמח לראות ולשמוע יותר דיונים עניינים שנותנים כבוד לספורט ופחות את הצעקות והגידופים שלצערי הפכו לפנים של ערוץ הספורט.

אלופי העולם בגארבג' טיים
ישראל ופורטוגל. התמונה הגדולה

33 Comments

בני תבורי 12 באוקטובר 2013

כדוריד בלאדי הל!

יואב דובינסקי 12 באוקטובר 2013

בהשראתך ובהשראת עקיבא לפלר!

בני תבורי 12 באוקטובר 2013

איזה ספורט אדיר!

ג'וני 12 באוקטובר 2013

התקשורת בשיתוף פעולה עם הטוטו צריכים יותר להשקיע יותר בכדוריד מאשר בכדורגל.

בכדוריד יש הרבה יותר פוטנציאל להצלחה
הנבחרת שיחקה כבר פעם אחת באליפות אירופה בשבדיה למרות שהענף בארץ חצי מקצועני.
בכדוריד הבינו את מה שבכדורגל לא מבינים וגם לא רוצים להבין שאם רוצים להשקיע ולהתקדם צריך לביא מאמן זר ברמה גבוהה ובנתיים המאמן הסרבי מוכיח את עצמו ומקדם המון שחקנים צעירים.
אם הכדורידנים היו יכולים להתפרנס רק מהכדוריד אין לי ספק שהענף היה תוקע יתד באירופה.

יואב דובינסקי 12 באוקטובר 2013

גם יש לא מעט אנשי כדוריד ממדינות ברה"מ לשעבר שמאוד השפיעו על הענף בארץ. משוערים גדולים כמו זייקמן או דורושנקו האדיר שהיה מדליסט אולימפי עם ברית המועצות ועד מאמנים כמו אולג בוטנקו.

סתמאחד 12 באוקטובר 2013

באולימפיאדות ובאליפויות עולם האיכות במשחקי הכדוריד והכדורעף (גברים ונשים) עולה באופן מובהק על איכות המשחקים בכדורגל ובכדורסל.
כאשר הכדוריד משוחק ברמות הגבוהות ביותר הוא משחק מלהיב ומרתק ומוזר שהענף הזה לא תפס באמריקה למרות שיש בו את כל המרכיבים שהאמריקנים אוהבים בספורט שלהם.
הדרבי של ראשון בכדוריד הוא הדרבי הגדול של הספורט הישראלי מבחינת אמוציות (לעומת שנאה פשוטה ומטומטמת שקיימת בדרבי התל אביבי בכדורגל וכעת שוב בכדורסל) אם מתייחסים רק לצד המקצועי ולתחושות של שחקנים שחוו את הדרבי מקבוצות הילדים,הנערים והנוער.
אי אפשר כמובן להשוות בין הכדוריד הספרדי או הגרמני או הצרפתי לכדוריד הישראלי אבל משחק חמישי בסדרת גמר בין הפועל ראשון למכבי ראשון הוא תמיד חוויית ספורט נדירה במקומותינו.
מי שלא ראה את עידן מימון בשנות השיא שלו יתקשה להבין את גדולתו.

יואב דובינסקי 12 באוקטובר 2013

הכדורגל האולימפי זה בוודאי שעטנז מוזר שלא מזכיר לא רמה אינטנסיבית של נבחרות בוגרים ולא ליכוד של נבחרות צעירות.
דווקא אני מאוד אוהב את הכדורסל האולימפי, זה שיש נבחרת אחת שהיא כמה רמות מעל היתר זה לא אומר שהרמה לא גבוהה.
הכדוריד האולימפי קסום בעיני, נהניתי מכל רגע.
לכדורעף משום מה אני לא מתחבר. הייתי בשני משחקים בלונדון ולא נהניתי שם יותר מאשר בסדרות גמר בין מכבי ת"א למטה אשר. אני לא מצליח להתחבר לא לכדורעף ולא לבייסבול.

סתמאחד 12 באוקטובר 2013

אגב,אם ראשי העיריה בראשון לא היו מבזבזים לאורך השנים הרבה מאוד כסף על קבוצות כדורגל וכדורסל שלא מעניינות אף אחד ולעומת זאת משקיעים את הכסף רק בשתי קבוצות הכדוריד של העיר הם היו יכולים להפוך את הפועל ומכבי לקבוצות מהדרג הבינוני באירופה (עם שחקנים זרים איכותיים) שהיו משתתפות מדי שנה במפעלים האירופיים ובהצלחה.

בני תבורי 12 באוקטובר 2013

סתמאחד,
עד אפרים ויימן ואלי מדואל, הא?

ג'וני 12 באוקטובר 2013

הכדורסל הוא ענף הספורט הכי גדול בראשל"צ למרות שכדוריד פופולרי רק בראשל"צ.
ולכן הגיוני שמשקיעים יותר כסף בכדורסל שהוא למעשה הענף הספורט הפופולרי במדינה .
זה לא יהיה הוגן להשקיע רק בענף אחד בלבד ולכן אין שום קשר בן זה שמשקיעים בכדורסל או בכדורגל לזה שהראשל"ציות בכדוריד לא יכולות להשתתף מדי שנה במפעלים האירופים.
העירייה לא יכולה ולא חייבת להשקיע בכל ענפי הספורט
שהכדוריד יבוא בטענות לטוטו שלא משקיע מספיק בענף.

גילעד 12 באוקטובר 2013

אתה מראשון? אתה יודע מה קורה פה?
לדעתי האישית, יש למכבי והפועל ראשון בכדוריד יחדיו יותר אוהדים ובוודאי יותר ילדים במחלקות הילדים והנוער מאשר מחלקת הכדורסל של מכבי ראשון. אולם הכדורסל בראשון לציון מתמלא פחות או יותר רק כשמכבי תל אביב מגיעה העירה, ולפעמים גם כשהפועל חולון (בגלל הקירבה) או הפועל ירושלים באזור. למכבי ראשון עצמה, בכדורסל, אין אהדה כל כך גדולה בעיר. אז למה שהעירייה תשקיע פחות בכדוריד?

ג'וני 12 באוקטובר 2013

היום מחלקת הנוער של ראשל"צ היא הגדולה בענף הכדורסל בארץ .

תהיה בטוח שבראשל"צ כמו בכל המדינה מכירים את שמות הכדורסלנים הזרים של ראשל"צ יותר מאשר את שמות ההכדורידנים הישראלים של ראשל"צ .

לא אמרתי שהעירייה תשקיע פחות בכדוריד
אלא למה שהיא שתשקיע רק בכדוריד ולא גם בענפים אחרים? הרי זה לא שאנחנו מדינת כדוריד.
חוץ מזה המימון לא צריך לבוא רק מהעירייה
איפה כל הספונסרים ואנשי עסקים? כנראה שהשיווק בכדוריד לא משהו

אסף THE KOP 12 באוקטובר 2013

בתור אחד שגדל בראשון, שמשפחתו גרה שם עד היום, שאחיו שיחק בכל המחלקות של הפועל ראשל"צ עד שהחליט להתגייס לקרבי, אני חייב לציין שאין לך מושג על מה אתה מדבר.

כדוריד הוא הספורט, בה' הידיעה, של ראשון לציון.
זה מקסים בעיני שהספורט הזה הרבה יותר פופולרי ומושך קהל מאשר קבוצת הכדורגל של הפועל ראשון.

מה שכן, אני מסכים שהכדוריד בארץ מפסיד הרבה שחקנים עבור הכדורסל ופשוט חבל. בכדורסל, מעטים הם השחקנים בגובה 1.85-2.00 מ', שיתפתחו בסופו של דבר לשחקנים ברמה, וזאת מחמת גובהם כמובן. בכדוריד הם היו יכולים להפוך לסופרסטארים.

ארז 12 באוקטובר 2013

אסף עלה על ה- נקודה. כמה ילדים גבוהים שיגיעו לגבהים של 1.9 עד 2 מ' מתבזבזים בקצות הספסלים של קבוצות כדורסל נידחות? הרי כל אפרו -אירופי או אפרו-אמריקאי של 1.8 מ' יטביע להם על הראש ( מה לעשות גנטיקה…) בעוד שבכדוריד יוכלו להפיק מהפוטנציאל שלהם הרבה יותר. תחשבו על נער כלשהוא בגובה 1.98 שבכל גיל הנוער שיחק סנטר , והנה בבוגרים הוא מגלה ש הגובה שלו מספיק בקושי לרכז… לעומת זאת בכדוריד יוכל להיות שוער, מקשר או פיבוט… חייבים להקצות סדר עדיפות חדש , רק שזה לא יקרה כי כל הורה חושב שבנו הגבוה יהיה מיקי ברקוביץ ( לוותיקים שבינינו ) או כספי, מה לעשות שהם יוצאים מן הכלל המעידים על הכלל ( אין כמובן כל מקום להשוואה ברמת הכדורסל בין מיקי ברקוביץ גדול ספורטאי ישראל לעומרי כספי..)

עוד אופיר אחד 12 באוקטובר 2013

מאז האולימפיאדה אני מכור לכדוריד נשים, והוא הפך לענף הספורט השני האהוב עליי אחרי כדורגל, כשהוא מחליף את הכדורסל. היתרון הגדול שלו על כדורסל הוא שהמשחק זורם. הוא מופסק רק לעיתים רחוקות, יש שתי מחציות ולא ארבעה רבעים, ויש רק פסק זמן אחד לכל קבוצה בכל מחצית. כדוריד משחקים 60 דקות נטו ובערך 90 דקות ברוטו, כדורסל משחקים כיום 40 דקות נטו ובערך 120 דקות ברוטו, וזה הבדל עצום.

ספורט נשים הוא יותר מדי פעמים רך מדי, בעיקר בישראל, כאילו השחקניות לא מספיק נחושות. זה עוד יתרון של כדוריד נשים: כל המשחק בנוי על אגרסיביות, אז אם מישהי לא משחקת בנחישות, היא לא יכולה לשחק בכלל. נהדר לראות בליגת האלופות משחקים עם אלפי צופים ביציעים ונשים קשוחות על המגרש, שלא מתביישות להיראות בטלוויזיה בלי איפור ולהראות שיופי הוא עניין של אופי ולא של פוטושופ.

ג'וני 12 באוקטובר 2013

כדוריד נשים? יש דבר כזה בארץ?
הוא הרבה אחרי כדורעף ואפילו כדורגל נשים שלא מעניינים אף אחד

כדורסל נשים מס' 1 בארץ ללא תחרות

משה 12 באוקטובר 2013

יש כדוריד נשים, הוא ברמה די נמוכה עם ליגה אחת בלבד שמלאה בנערות צעירות מדי לרמה הזו.
כדורסל נשים זה פיקציה. יש שם 5 ישראליות בכל הליגה, הענף נועד לממן זרות משועממות בהפסקה של ה-WNBA. זה בדיחה שרשויות מקומיות מממנות ספורט כזה.

ג'וני 12 באוקטובר 2013

משה ,
נבחרת נשים בכדורסל היא נבחרת הכדור היחידה במדינה שזוכה לשידורים ועוד בערוץ הממלכתי ומשחקת מדיי פעם באליפויות אירופה אז פיקציה היא ממש לא.
כדורסל נשים יותר פופולרי אפילו מהכדוריד גברים בארץ.
וזרות יש בכל ליגה בעולם.
אם אין לך מה להגיד אז בשביל מה לעשות צחוק מעצמך .
סייג לחכמה שתיקה !

משה 12 באוקטובר 2013

ג'וני,
זה שמשדרים את כדורסל הנשים בערוץ הממלכתי זה פרי עתירה לבג"צ ולא עניין של הציבור, אז כדאי שתבדוק לפני שאתה זורק שטויות. אם קפטנית הנבחרת היא שחקנית עם ממוצע של 5 נקודות בערך בליגת העל בישראל זו אינדיקציה לרמת הישראליות בליגה.
ולגבי לעשות צחוק מעצמי, אתה בטח צוחק, כי זו הרמה להנחתה בכדורעף(נשים או גברים, תבחר לבד) כשזה בא ממך.

אייל הצפון 12 באוקטובר 2013

משחק הכדוריד הומצא בתחילת המאה העשרים ע"י מורה חינוך גופני מדנמרק, מאותה סיבה שהכדורסל הומצא ע"י ג'יימס נייסמית. אי אפשר היה לשחק כדורגל בחורף, וזה גם גורם להמון פציעות. בארצות צפון אירופה (ובעיקר סקנדינביה, כדוריד הוא ענף הספורט הפופולרי ביותר לנשים ואחד משלושת ענפי הכדור הקבוצתיים הפופולאריים בכלל. הסיבה שהכדוריד לא תפס בארה"ב, היא שהוא נכנס לראשונה למשחקים האלימפיים בשנת 1936, כך שהציבור בארה"ב נחשף למשחק רק אחרי מלחמת העולם השנייה, וגם אז הוא היה מזוהה עם השלטון הנאצי.
מלכתחילה התאימו את המשחק לנשים, לכן הכדור בגודל שאישה יכולה להחזיק ביד אחת, השערים מתאימים לגודל הפיזי של נשים, ומותר 3 וחצי צעדים ולא צעד וחצי כמו בכדורסל. (למי שלא הבין עד עכשיו, התגובה הזאת היא לא רצינית, למרות שכל העובדות נכונות). לראות גברים משחקים כדוריד זה כמו לראות נשים משחקות כדורסל. לי זה גורם לחשוב שאילו היו מנמיכים את הסל בחצי מטר, מקטינים קצת את הכדור ומקרינים את הוידאו במהירות גדולה ב-20% לא היה בכלל הבדל.
עם כל הכבוד שיש למשחק ולשחקנים הישראלים, הסיבה שהכדוריד בארץ לא מקצועני היא שאין דרישה. אף אחד לא בא לאדם פרטי או לנושא משרה ציבורית ומכריח אותו להשקיע כספים בכדורגל או בכדורסל ולא בכדוריד או בכדורעף. באירופה הכדוריד לא פחות פופולארי ולא פחות מקצועני מכל ענף ספורט קבוצתי אחר, פרט לכדורגל. אני לא זוכר יותר משלושה ישראלים שיצאו לשחק באירופה, ולמרות זאת אם ננכה מהתמונה את מכבי אלקטרה, ההישגים של הכדוריד באירופה לא פחותים משמעותית מאלו של הכדורגל או הכדורסל.
וחוצמזה, צריך לקבוע שכל דבר שמחייב להופיע באיפור ו/או בגד גוף עם נצנצים הוא לא ספורט.

ויכסלפיש 13 באוקטובר 2013

למיטב ידיעתי זה משחק שהגרמנים המציאו בתגובה לכדורגל האנגלי, הדנים הכניסו את גרסת השביעיב במקום 11 שחקנים בגרמניה

ויכסלפיש 13 באוקטובר 2013

השביעיות

משה 12 באוקטובר 2013

פרשתי ממשחק כדוריד לפני מס' שנים אחרי 20 שנה של משחק פעיל(בהפסקות של צבא, טיול וכד'), המוח רצה להמשיך אבל הגוף לא הצליח לרדוף אחרי ילדים בני 17 או לחסום אותם בהגנה. אני אוהב את המשחק הזה מאוד אבל אני לא רואה שום סיבה שישראל תשקיע בו מעבר להשקעה הקיימת ולצורך העניין גם ההגדרה שלו כפרוייקט לאומי היא תוצאה של שיווק נטו. אין לנו שום יכולת להצליח בו ברמת הנבחרות מעבר להצלחות הספורדיות שאנחנו חווים כל כמה שנים(השתתפות ב-2 אליפויות אירופה). הכדוריד המודרני דורש שחקנים בגבהים של כדורסל ואחרי שנושא הגבוהים הישראלים נדון כל הזמן בהקשר של הכדורסל אפשר להבין שלא יהיו כאלה בכדוריד. אנחנו צריכים להסתפק בשחקן כזה או אחר(פומרנץ, סמולר) שמדי פעם מצליחים באירופה ולא לכוון גבוה מדי. המתכונת של כדוריד חצי מקצועני צריכה להימשך.
לגבי הפופולריות, רוב האולמות בליגת העל בכדוריד(ולעיתים גם בליגות הנמוכות) מושכים לא מעט צופים בכל משחק, גם בפריפריה(מוצקין, אשדוד) וזה נחמד לראות. ולמי שכתב לגבי הפופולריות של הכדוריד מול הכדורסל בראשון לציון אני ממליץ להסתובב בבתי הספר אחר הצהריים, יש סיכוי גדול יותר שתראה ילדים משחקים כדוריד בזמנם הפנוי(ולא כדורסל).
לגבי מיימון, ספורטאי ענק(כאדם הוא קצת פחות), אחד הספורטאים הישראלים הגדולים בדור שלנו בכל ענף ספורט.

יואב דובינסקי 12 באוקטובר 2013

בגדול אני מסכים איתך וכל עוד מבינים שזה הענף וזה הפוטנציאל שלו ולא קופצים מעל הפופיק, זה מאוד יפה בעיני. התחרותיות והרצון לנצח בדרבי של ראשון לא פחות בעיני מהתחרויות בין השחקנים בדרבי של ת"א בכדורגל.
ההשקעה של המדינה והרשויות צריכה להיות בילדים ובמאמני ילדים ונוער. גם אם הטופ של הפרמידה אומר מקצוענות חלקית.

ויכסלפיש 13 באוקטובר 2013

שתי אליפויות אירופה? אני זוכר רק ב-2002

משה 13 באוקטובר 2013

משום מה יש לי בראש השתתפות נוספת בשנות התשעים אך לא מצאתי סימוכין לכך בשום מקום. ייתכן שטעיתי.

D! בארץ הקודש 12 באוקטובר 2013

לצערי אני לא מכיר מספיק את הענף ואת מה שקורה בו. כשכן יצא לי לראות נהניתי.
את מיימון אני מכיר בתור "הפנים" של הענף, השם הכי מפורסם (עד השנים האחרונות כשסמולר ופומרנץ יצאו לגרמניה). אבל מאד מאד לא התרשמתי איתו כשלפני מספר שנים במשחק הגמר (או האחרון בסדרת הגמר) המאמן שלו רצה תרגיל מסויים למהלך המסיים, מיימון קבע שישחקו משהו אחר, המהלך כשל והקבוצה שלו הפסידה.
בעיני, בתור צופה מהצד זה היה מביך מאד לראות.

יואב דובינסקי 12 באוקטובר 2013

אני מבין מה אתה אומר לגבי עידן מימון. אומר לזכותו שהוא ווינר ששונא להפסיד והוא אוהב כדוריד וחי את היריבות העירונית עם מכבי ראשון לציון. לפעמים זה מוציא ממנו צדדים פחות יפים, אבל אני חושב שצריך להעריך את זה.

D! בארץ הקודש 13 באוקטובר 2013

כשזה מצליח מעריכים – כשזה נכשל זה מביך
כשזה שחקן שאתה אוהב מעריצים – כשזה שחקן יריב שאתה שונא – אז מלגלגים

לצערי

עמיר 13 באוקטובר 2013

פניו של הספורט.. וחבל.
עידן מיימון הוא ערס רדוד ואדם קטן.
חבל מאוד שהאדם הזה נחקק בספר ההיסטוריה של הספורט הזה, וכנראה שאף-אחד לא יקח ממנו את ההגמוניה הזו כי שחקנים באמת טובים יוצאים לשחק בחו"ל בהזדמנות הראשונה שיש להם.

יואב דובינסקי 13 באוקטובר 2013

מבחינת האופי ולפחות מה שהוא משדר כלפי חוץ (אני לא מכיר אותו אישית), אני לא מחסידיו. אין ספק שזה שלא היתה לו קריירה ארוכה בחו"ל, אפילו ברמה של סמולר או פומרנץ, שמה סימן שאלה גדול סביב המקום שלו בהיסטוריה של הכדוריד הישראלי. בפרפרזה מסוימת, זה משהו שאפשר להגיד גם על אלון מזרחי.
יחד עם זאת, הוא כן היה שותף לעליית ליגה בגרמניה וזה מכובד ואני גם מעריך את זה שבישראל הוא שיחק כל הקריירה באותה קבוצה.

ששון 14 באוקטובר 2013

כל מילה, כמה שחקן גדול ככה אדם דוחה ומגעיל.

מכופף הבננות 17 באוקטובר 2013

נראה לי שהתגובה הזו הייתה מתאימה גם לאייל ברקוביץ'; מיקי ברקוביץ' ו – להבדיל אלף אלפי הבדלות – מייקל ג'ורדן האחד והיחיד.

כנראה שצריך להיות קצת חרא בשביל להיות ספורטאי גדול (זכור לי שאפילו קראתי על זה פעם משהו, אבל לא מצאתי.

אולי אם יותם הלפרין לדוגמא היה קצת יותר "דוחה ומגעיל", הוא היה מוזכר בנשימה אחת עם גדולי כדורסלינו ולא עם גדולי פספוסנו…

Comments closed