ליבי מלא פחדים

Photo by UK in Israel CC Lisence
Photo by UK in Israel CC Lisence

כבר כמה ימים שאני כותב ומוחק ושוב חושב וכותב ומוחק וחוזר חלילה. איך מעכלים את הסיפור הזה של אבי נמני ונבחרת ישראל. זה אמיתי? אני מדמיין? זאת פראנויה? זאת פארודיה? זה מתוך מטרה להקצין איזה אבסורד שיוביל להכשרת אלי אוחנה לתפקיד? אולי את גיא לוזון? אולי שוב את אברם גרנט אם הוא לא במאלמו או גאנה?

אלון עידן כתב על זה יפה בהארץ. או אם אתם מעדיפים את הסגנון של עמיר פלג ב-YNET.

אבי ברזילי, עורך יציע העיתונות, הגיש פינה אישית בה הוא ממליץ להתאחדות על צוות מאמנים צעיר לנבחרת. מתוך חמש האופציות שנתן, אבי נמני, אלי אוחנה ואייל ברקוביץ' הם פאנליסטים בתכנית אותה הוא עורך. השניים האחרים הם ניר קלינגר שחתום לשלוש שנים באשדוד ויוסי בניון שבכלל משחק בליגת המשנה באנגליה (כפי שכתב פלג, שניהם גם נתנו ראיונות חושפניים לערוץ בתקופה האחרונה). כל ציוות לגיטימי בעיניו. אבי ברזילי, עורך יציע העיתונות ואוהד מכבי תל אביב, מציע שלושה פאנליסטים שלו לתפקיד מאמן הנבחרת (אחד בעל סוכנות שחקנים, השני לא אימן בוגרים בחייו והשלישי עובד של ההתאחדות) ולגיטימי בעיניו צוות אימון נמני-קלינגר. זה אמיתי?

*

ערוץ הספורט ויציע העיתונות כבר הוכיחו את עצמם כמקפצה של פרשנים לג'וב אטרקטיבי. הראשון שזכור לי היה צביקה שרף שהיה פאנליסט ביציע העיתונות כשמונה למאמן הנבחרת אחרי פרשת תעודת המאמן של דייויד בלאט. אחרי פיטורי נבאן ספאחיה, שרף ועודד קטש זינקו מעמדת הפרשנים והפאנליסטים בערוץ לתפקידי המנג'ר המקצועי והמאמן של מכבי תל אביב בהתאמה. בקיץ שלאחר מכן, אחרי שקטש התפטר באמצע העונה ושרף איבד את האליפות, אפי בירנבוים (שניצח את מכבי ת"א מספר פעמים באותה עונה) שגם עבר כפרשן ביציע העיתונות והגיע לעמדת המאמן בנוקיה. גם הוא לא שרד שם יותר מידי זמן. כולם מאמנים מוכחים, אבל העבודה בערוץ בטח לא הזיקה.

בכדורגל לא זכורה לי קפיצה מהיציע לעמדת מאמן בכיר, אלא בעיקר רצף של אינטרסים מוצהרים וחבויים שאני כבר לא מצליח לעקוב אחריהם. לפעמים אני מנסה, אבל הרשת סבוכה ומעורבבת לי מידי.

בעיני, האחריות היא של אבי ברזילי וניב רסקין, שני אנשי תקשורת מנוסים עם מודעות עצמית בכל הקשור לאתיקה עיתונאית שנותנים יד לתכנית הזאת. כשברזילי החליף את אסף כשר (אלברט) כעורך, חשבתי שיהיה שינוי באופי התכנית, אבל מבחינה אתית נהיה יותר גרוע (רון קופמן העיתונאי עזב, אבי נמני פאנליסט). רסקין בעיני שדר יוצא מהכלל, אבל ודאי לא ראוי להגיש את תיק תקשורת כשבמקביל הוא יושב ביציע העיתונות ומרדד את תקשורת הספורט.

בימי בערוץ הספורט הכרתי את אסף כשר טוב. לא התפלאתי מהחיבור שלו לקופמן אז ואני לא מתפלא שהם חזרו לעבוד ביחד. את התכנית האחרונה של מאיר ורוני, איינשטיין וקופמן סיימו בלגלוג על אלי גוטמן שבסוף החודש עלול להיות מובטל ויצטרך לחפש עבודה בלשכת התעסוקה. זאת לא עיתונות, זה סתם רוע לב ובריונות.

*

בהתאחדות יוצאים עם ועדת איתור מוזרה של אבי לוזון, שטרן חלובה, המנכ"ל רתם קמר שמקבל מההתאחדות שכר, צביקה רוזן ודרור קשטן. שוב, זה אמיתי? איך אפשר להתייחס לוועדה שמורכבת ברובה מעסקנים ולא מאנשי מקצוע כוועדה רצינית ומקצועית? אוריאל דסקל כתב על זה יפה בכלכליסט. שוב זה נשמע כמו פארודיה. שוב אבסורד. למה כל כך קשה למנות ועדה מקצועית, עם רוב לאנשי מקצוע?

אני שוב כותב ומוחק וחושב. ושוב כותב ומוחק ולא מצליח לקשר מי עושה איזה ספין, של מי האינטרס, מי מכשיר את מי ומי מלבין איזה מינוי. הפראנויות חוגגות. כל כך עלוב פה.

חידון מספר 376: איזה ספורט הם שיחקו?
אינדיאנפוליס קולטס-קנזס סיטי (הימור ובלוג חי)

88 Comments

ערן 4 בינואר 2014

כל מילה.
ובנוגע לרסקין ויציע הצעקנות:
הפסקתי לראות ערוץ 5. אפילו הפסקתי לראות חדשות הספורט, למרות שאלי ומירי אינם לוקים בחוליים שהחלו להתפשט ובאים לידי ביטוי בולט ב״יציע העיתונות״ שהינה ערימת ניגודי אינטרסים בוטה, בנוף להיותה תמצית הישראליות הבהמית, צעקנית ומתלהמת.
החריג כמובן: ליגת האלופת עם מודי. אגב, רואים איך מודי נחרד מתופעת ההתלהמות.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

גם מודי והשטיקים שלו כבר מיצו. מה עוד שבדרך כלל פאנל ליגת האלופות מגיע בתוספת איציק זוהר.

משה 4 בינואר 2014

1+
גם במקרה של מודי וגם במקרה של רסקין, אי אפשר לעבוד במקום רקוב ולטעון לניקיון כפיים.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

מודי לא עיתונאי במהותו אלא בדרן וסטיריקן. תפקידו בעיני לבדר. רסקין כן עיתונאי, לכן האכזבה שלי ממנו גדולה יותר כשהוא נותן יד לתכנית כזאת.

אסף THE KOP 4 בינואר 2014

הוא לא בדרן, לא סטיריקן ולא עיתונאי.
אגב, הלא האחרון אמור להיתפס כמחמאה.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2014

כל מי שראה את "הכל אנשים" או הסדרה שלו על תל אביב, כמו גם סדרות דוקומנטריות אחרות של מודי, יודע שמדובר באחד העיתונאים הכי טובים שיש פה

איציק 4 בינואר 2014

מודי בראון הוא לא בדרן, הוא סטיריקאן, והוא איש ראוי שעובד בעיתונות תיעודית אך לא עיתונאי.

חדש בשכונה 4 בינואר 2014

שישים כל אחד את עצמו במקום מודי או ניב רסקין וינסה לחשוב האם יוכל ללכת נגד הזרם ועדיין להתפרנס (להתפרנס, לא להתעשר). נדמה לי שאין להם ממש ברירה עם כל הגועל.

פאקו 4 בינואר 2014

+1. ראה הפוסט על פורטיס באקס פקטור.

ערן 4 בינואר 2014

יש הבדל גדול מאד, לדעתי, בין מודי ורסקין. הראשון אינו משמש פלטפורמה עיקרית לקידום אינטרסים זרים ונסתרים ואינו מקדם שטחיות, בהצעות וצעקנות. ניתן לכל היוצר להאשים אותו בכך שמשלים עם תופעות לא ראויות אצל המעביד שלו.
רסקיו, לעומת זאת, אינו רק משתתף פעיל אלא אחראי – תוך ניצול תגמית מהוגנת במה בעבר – לזירת התועבה הראשית בעיתונות הספורט (יציע העיתונות), עליה על מילה נוספת מיותרת, ובה הוא משמש כראש הקנוניה, בהיותו המנחה.

דוני דארקו 4 בינואר 2014

מחזק. כבר חודשים שאני לא רואה שום תוכנית בערוץ הספורט, למעט שידורי ספורט חיים מדי פעם.
פשוט זוועה. כולם הולכים ונהיים דומים לאתר וואן במקום שזה יהיה ההפך.

יהודה 4 בינואר 2014

לומר ש:"אבי ברזילי וניב רסקין, שני אנשי תקשורת מנוסים עם מודעות עצמית בכל הקשור לאתיקה עיתונאית" זה צלם בהיכל.
אין להם שום אתיקה .מה שמענין אותם זה בהמיות וולגריות שמביאה רייטינג.רק מודי מציל את הערוץ שכולו עובר לשידור בתשלום.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

אבי ברזילי היה עורך עובדה ומנכ"ל ערוץ 10 וניב רסקין איש גל"צ כבר כמה עשורים. לשניהם יש קרדיט רב בעיתונות הישראלית. יש להם מודעות עצמית. הם יודעים מצוין מה המשמעות של מה שהם עושים ביציע העיתונות.

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 4 בינואר 2014

מה שמפחיד זו העובדה שיציע העיתונות הפך לגוף בעל השפעה על זהות מאמן הנבחרת. המצב הזה הזוי עד לא נתפס במיוחד כשמדובר בתכנית סוג ז' עם פאנליסטים מלאי אינטרסים.
בכלל, כמו עם הכדורגל הישראלי, אם היה אפשר לעשות RE-BOOT לערוץ הנורא הזה ולהתחיל הכל מחדש בלי 95% מהאנשים שכיום מאכלסים את מסך הערוץ. זה כולל מודי בראון שפשוט כל כך נמאס כבר עם השטיקים הללו וגם הוא כבר לא מהווה עלה תאנה המסתיר את ערוות ערוץ 5.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

לא ברור לי איך אבי נמני יושב בפאנלים בערוץ הספורט ופרשן כדורגל ישראלי בצ'רלטון. זה לא סביר משום בחינה אתית.

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 4 בינואר 2014

נמני ואתיקה זה שני דברים שלא הולכים יחד

אהד 4 בינואר 2014

מה הבעיה עם מודי בר און? אתה לא אוהב את השטיקים שלו? נו אז מה? זה כמו שאני אבקש להעיף את פיני גרשון בגלל שאני לא אוהב את הפרשנות שלו או את אבי מלר בגלל הדרך בה הוא משדר? זה פשוט הסגנון שלו ובערוץ (ולא רק) אוהבים את זה. אין בו שום דבר פסול.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

אני מסכים איתך במובן הזה שעם מודי זה עניין של סגנון ולטעמי עייפות החומר. אבל אין בו משהו פסול מבחינה אתית.

משה 4 בינואר 2014

ערוץ הספורט הפך להיות כ"כ נגוע ורקוב שרק מחיקה ובניה מחדש יכולה להציל אותו. הוא מזכיר לי את התהליך שעבר ערוץ 24 מערוץ הניהול של יואב קוטנר שנתן במה למוזיקה ישראלית מכל הגוונים לערסיאדה בכיכובם של אייל גולן וירון אילן.
ניב רסקין הוא זונה תקשורתית. הוא שדר כדורסל מצויין אבל אין לו בעיה לעשות כל עבודה מהגשה של תכנית בוקר מתחנפת ומלטפת בגלי צה"ל(מבית מדרשו של מלך הנעים באוזן רפי רשף) ועד לראיונות עם תסריטאי ובמאי הטלנובלות הישראליות המפוארות בהוט בידור ישראלי.
כשאבי ברזילי התחיל להגיש את הפינה שלו ביציע העיתונות עזבתי את התכנית סופית. אם זה האיש שמוביל את הדרך בתכנית אין פלא שהיא כ"כ נוראית. מדי פעם אני מזפזפ בזוועה הזו ולעיתים רחוקות נתקע עם פה פעור. שיא האימה של ה"עלק עיתונאי" הזה היה בתכנית שבה הוא ענה למקטרגים ופירט איך במהלך העונה החולפת(לדעתי זה היה בסוף העונה שעברה) הם שמרו על ניקיון כפיים וחפות האינטרסים…
הריקבון עובר מהאנשים האלה, דרך אוספי ידיעות הזבל שלהם(פשכצקי, תומר לוי, שירלי בר דיין…), ה"פרשנים"(זוהר, נימני, אוחנה, ברקוביץ', שרף, מליניאק, סהר…), ה"אינטיליגנטים"(שגיא כהן, מודי) וכמובן מלך הצואה האדון פרימו, אדם כ"כ טיפש שעצם העובדה שהוא זוכר את הדרך לאולפן מפתיעה אותי כל פעם מחדש. מזוכים מחמת הספק מבחינתי הם יהונתן כהן, גיא לוי ועומרי אפק שעדיין עושים רושם שהספורט אשכרה מעניין אותם(על שפיגלר ויתרתי אחרי שהגן בחירוף נפש על פרננדז אחרי שאבא שלו הביא אותו לנבחרת).
גם האתר שלהם מתהדר בכתבות מסוגה עילית דוגמת הכתבה של האדון אבי מלר(שאולי הוא לא אינטרסנט אבל השטיקים שלו נמאסו עליי כבר מזמן) שמתלונן על המשבר בכדורגל האנגלי בגלל שהיה במשחק והאוהדים של מנצ'סטר עמדו ולא נתנו לו לשבת כל המשחק, שומו שמיים.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

לא אהבתי את הביקורת הזאת. דבר ראשון בוא נשמור על שפה ראויה. בלי זונות ובלי צואה. דבר שני, לכתוב שספורט לא מעניין את עמיחי שפיגלר, זה פשוט לא נכון. למעשה, אי אפשר לעבוד בערוץ הספורט בתפקידי תוכן מבלי באמת לאהוב ספורט. את הקרדיט הזה מגיע לעובדים שם.

אסף THE KOP 4 בינואר 2014

אם תתעלם מהקללות, תגלה שמשה צודק ב-100%.
אדם שאוהב ספורט לא מתנהג כמו כתבת רכילות דרג ז' ותוקף ספורטאים ואת מושאי הסיקור שלו.

לדעתי, מלבד כמה שידורים של ליגת האלופות, לא צפיתי בשום תוכנית של הערוץ הדוחה, הצווחני והתגרני הזה כבר שנים.

אורן 4 בינואר 2014

שפיגלר הוא אכזבה גדולה.פופוליסט כמו השאר.לפני שבוע ב"משחק: הוא הסכים עם נאתכו שהתקשורת פה שוחטת ודקה אחרי זה לעג על בן שמעון.הוא חלק מהעדר בערוץ הספורט.יונתן כהן היחיד שנראה שזה מפריע לו.

אורן 4 בינואר 2014

ומשה,חוץ מהצואה,כל מילה במקום.

משה 4 בינואר 2014

לפני שבועיים בשער השבת גיא לוי אמר לפרימו משפט שאני לא זוכר במדוייק אבל זה היה משהו בסגנון "כדורגל זה גם טקטיקה ואימון ולא רק קומבינות ותככים" בתגובה על אחת מה"פרשנויות" שלו. באותו רגע הבנתי שלפחות הוא מנסה לכבד את התפקיד שלו.

גיסנו 5 בינואר 2014

יהונתן כהן, שישב לצד טביב בזמן שטוטו תמוז מקלל אותו בשידור חי רגע אחרי זכייה בגביע, ומנסה להדליק אותו עוד יותר, תוך כדי שהוא פחות או יותר מצדיק את תמוז?

משה 4 בינואר 2014

יואב,
אני מקווה שאתה לא כותב רק כדי לשמוע בתגובות את מה שאתה אוהב אך מכיוון שיש לי תחושה שמטעמי נוחות העדפת להתמקד בסגנון ולא בתוכן אני לוקח את הצואה חזרה ומוריד את הניאגרה, אני מעדיף שתתמקד במלל.
לגבי שפיגלר, הנושא של פרננדז אצלו היה כ"כ אינטרסנטי ומגמתי אצלו שזה בלתי נסלח מבחינתי. הספורט מעניין אותו אבל לא על חשבון האינטרסים שלו(או של אביו במקרה הזה), זה הופך אותו לאינטרסנט בדיוק כמו אבי נימני ושות'.

מיקו גוטליב אהלן סבבה 4 בינואר 2014

יהונתן כהן זה לא אותו אחד ששידר שחקן מקלל בעלים בשידור חי ועוד חימם את העניינים?

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 4 בינואר 2014

משה, לי אין בעייה עם הסגנון וכל מה שאמרת 100% נכון.
לגבי מודי, אני מבין שהוא חיית המחמד ועלה התאנה של ערוץ הספורט אבל ההגשה שלו מייגעת, מסורבלת, החן שהיה בה אבד ובכלל-הוא יכול להיות הכי מוכשר בעולם אבל ברגע שהןא מוקף באיציק זוהר, מלר, ושכמותם, שום דבר טוב לא יכול לצאת מזה.

יוסי מהאבטיחים 4 בינואר 2014

אכן אותו אחד. הפאנל בסיום אותו משחק היה רגע מביש לכל מי שלקח בו חלק: לשחקן המתבהם, לחברי הפאנל שישבו ושתקו ולמנחה שהפטיר חצי חיוך מרוצה במקום לגנות בכל פה.

מכבי זה אצלי בלב 4 בינואר 2014

מצד אחד אפשר לתת לו ליהנות מהספק מכיוון שלא ידע שטוטו הולך לפתוח על טביב בצורה כזו, מצד שני, הוא לא בדיוק ניסה להרגיע את העניינים שם, בטח לא אחרי שבמשך כל אותה עונה ניהל קמפיין די רציני נגד טביב בכל תכנית שנתנו לו להשמיע את קולו.

פרט לאותו מקרה אבל, אני לא זוכר אף מקרה שבו כהן אמר את דעתו והניב איזושהי תרומה לאחד הדיונים בתכניות שלו, רוב הזמן הוא מסתפק במילות קישור יבשות ומעביר את הנושא לאייטם הבא ("נסתפק במילים אלה", "מילים כדורבנות", "אין ספק" וכו')

אהד 4 בינואר 2014

משה, קראתי עכשיו את הכתבה המדוברת של אבי מלר בערוץ הספורט ומה לעשות, אני מסכים איתו. אז מקריאה ראשונה זה נשמע מאוד טרחני ונדמה שהכותב שכח שהוא באצטדיון ולא בקונצרט, אבל אם לוקחים שנייה לחשוב, אני בטוח שיש המון אנשים מבוגרים שפשוט לא יכולים לעמוד 90 דקות ברצף, וצריך לקחת בחשבון ילדים קטנים (ואנשים נמוכים) שגם להם מותר לצפות במשחק ולא רק דרך הטלוויזיה. אז יכול להיות שמלר (או אחד מחבריו) באמת סבל במשך המשחק מכיוון שהגיל – מה לעשות – כבר לא מאפשר לו לעמוד ברצף. אני כן חושב שהכתיבה שלו – שהיא כל כך שטחית וטיפשית – היא הסיבה לכך שזה נדמה כמו טור קטנוני ולא עמדה מנומקת ומקובלת.

משה 4 בינואר 2014

אני לא מזלזל בטענה שלו אלא בצורה הטרחנית בה העביר את המסר. האיש משדר משבר בכדורגל האנגלי וחובה לבצע בדק בית ושידוד מערכות סביב נושא הישיבה במגרש ? בוא נננשום עמוק אדון מלר. קנית כרטיס ב-30 פאונד ויש לך בעיה שהקהל עומד ? זה תופס לכל ליגה בעולם ובטח לא הבעיה הגדולה של הכדורגל האנגלי. אם זה מפריע לך עד כדי כך אל תקנה כרטיס זול ליציע של האוהדים השרופים, אני בטוח שבערוץ הספורט משלמים לך מספיק גם כדי לשבת במושב יקר יותר.

אנונימוס 4 בינואר 2014

פיכסה של ערוץ. גם אני כבר מזמן לא צופה. למרבה הצער הדבר היחיד שהם באמת מבינים זה שלא משלמים לערוצי הגנבים שלהם, והרוב כן משלמים

אורן 4 בינואר 2014

מהאנשים שהביאו לנו את "אל תהרסו לנו את הספורט".
ערוץ מתועב.

אורן 4 בינואר 2014

והכי חשוב,
רק לא לאמר "רקוב".מה רקוב?איזה חוצפה מצד זליכה לאמר דבר כזה.

גיא זהר 4 בינואר 2014

הכל נכון ועוד יותר מכך: גם קשטן למרות התדמית שלו אינו נקי כפיים ועל תתפלאו עם עוד מעט תגלו שגם לו יש אינטרסים. אור באפלה במידה מסוימת היא התוכנית מגרש פתוח. רק הערה: גם לאנשים שלכאורה חפים מאינטרסים היו את האתרוגים שלהם ע"ע מלר וכהן לגבי גרנט ושלח לגבי דרוקר ובלאט.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

כתבתי בעבר שאני מאוד מחבב את התכנית מגרש פתוח.
לגבי אינטרסים, הכוונה היא בעיקר לאינטרסים כלכליים של הפרשנים ובני משפחתם. לא מי חבר של מי או מי מקור של מי. כלומר, לאבי נמני יש אינטרס כלכלי להלל בשידור שחקנים שמיוצגים בסוכנות שלו או שחקנים שהוא נמצא איתם במו"מ. לאלי אוחנה יש אינטרס כלכלי לתמוך בהתאחדות לכדורגל ולתקוף את לימור לבנת כי הוא מועסק בהתאחדות לכדורגל. זו הכוונה שלי בניגוד עניינים.

גיא זהר 4 בינואר 2014

לפעמים כשהאינטרסים גלויים יותר קל להתמודד עם הפרשנות. ולגבי קשטן, התחושה שלי שמדובר גם באינטרסים כלכליים. ימים יגידו.

the bird 4 בינואר 2014

לדעתי בוני מעלה את הרמה שם
והוא 1 "הצדיקים" הבודדים בערוץ
הויכוחים שלו עם פרימו פשוט תאווה לעיניים,
מטיחים מראה לכל הפרשנים בשקל וחצי שם.

אורן 4 בינואר 2014

מישהו כתב בסו, השבוע הזה על כך שקופמן מדבר על מפא"י,ולא שם לב שהוא וחבריו מתנהגים ככה עם הלובי שהם עושים לחברים שלהם.הוא קורא לרב"ש בלנדר ,ולא שם לב שהוא בלנדר בעצמו(הגיבוי הפתאומי ללוזון).מצטט את ארי איינשטיין ב"פוליטיקה,את זונה לא קטנה",ולא מציין את "איך אתה ישן בלילה,עתונאי קטן שלי".תקשורת הספורט,יחד עם העסקנים,הרסו פה את הספורט.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

כשרון קופמן מחליט להוריד את התחפושת של הקוף הצועק ומתרכז בעיתונות, הוא עיתונאי חד מאוד. אני לא יודע אם הוא התאהב בפרסונה הקריקטוריסטית הזאת של הקוף או שהוא נותן לערוץ לדחוף אותו למקום הזה, אבל זה חבל מאוד.

אורן 4 בינואר 2014

קופמן היה עתונאי חד מאד.היום כל קשר בינו לעתונות מקרי לחלוטין.הוא מייצג גורמים.כוחו בהכפשות.רבעק,הפך להיות סחבק של שאול אחרי הקמפיין של צביקה.תוסיף לו את מאיר איינשטיין ,וזה הופך לפיפן וג'ורדן של עתונות הצעקות.מרחם על כל מי שמחליט להתראיין אצלהם והוא לא החבר שלהם.

סתמאחד 4 בינואר 2014

מבחינתי רון קופמן הפסיק להיות עיתונאי ברגע שהוא אמר לעודד בן עמי בערוץ 2 : ״לא היה צריך לכתוב, כי כולם ידעו" בהקשר של פרשת פנאן

איציק 4 בינואר 2014

לדעתי קופמן מתבייש במה שהוא עושה. עד כמה שאני מבין, הוא עמוק בחובות, וזו הדרך שלו לצאת מהן. אם לא, אז הוא מזנה את עצמו ועוד ללא סיבה מוצדקת, לכאורה.

תורג'י 4 בינואר 2014

הכל נכון וטוב ויפה.
סלח לי שאני כותב את זה פה אבל לא היה לי מקום אחר.

א י פ ה ש ד מ י ? !

אורן 4 בינואר 2014

אפילו מאיה רונן בערוץ הזה מתבהמת עם גרשון וקופמן-ראה את הראיון עם בלאט ,ואת הבקשה מהבחורה התורנית בחמישיות לשיר לפיני כמו מרילין מונרו סטייל.

אהד 4 בינואר 2014

זה הדבר הכי דוחה לדעתי בערוץ הזה (וזה אומר משהו). בתקופתו של שימי ריגר, אביב לביא ועופר שלח היו צריכים ממש להגן על העלמה מפניו. אז עכשיו, מאיה רונן מאפשרת את הדבר הדוחה הזה ובמקום שימי יש פיני. מעניין מה היה קורה אם היו מבקשים ממנה לקלוע בסוף התכנית.

אזי 4 בינואר 2014

מספיק לראות את התגובות כאן כדי להבין מה הערוץ הזה שווה.
למעט משחקי נוער של מכבי תל אביב או משחקי ליגת האלופות אני לא מתקרב אליו.
אבל זה לא רק, זה פשוט שהוא הכי גדול.
אתמול קרוב משפחה שלי, שידוע כאחד שקונה כל ספין שתקשורת הספורט עושה, אמר לי שהוא שוקל לכתוב מכתב לערוץ 10 על השידור הביזיוני של מכבי תל אביב. הוא אמר שזה נשמע כאילו צוות השידור טורקי.
פעם היתה למילה עיתונאי איזושהי משמעות. היום הם כולם אנשי בידור. דודו טופז להמונים. רייטינג זה מה שמעניין אותם.
דובינסקי, כתבת שאי אפשר לעבוד בערוץ הספורט בלי לאהוב ספורט. אז אולי הם מתעניינים בספורט – הם בטח לא אוהבים ספורט.

יש שלושה אחרי ספורט ענקיים, 4 ערוצים לספורט 5, 2 ערוצים לצ'רלטון, כמה מדורי ספורט בעיתונים ועוד משחקים שמשדרים בערוצים 10 ו 11. והכל זבל. הכל.
ספרתי הרגע בערך 13 דרכים לצרוך ספורט – וכולן נגועות בשחיטות.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

אי אפשר לעבוד בתפקיד של תוכן בערוץ הספורט בלי לאהוב ספורט מעמקי נשמתך. זה כמעט בלתי אפשרי. יש עיתונאים יותר טובים, פחות טובים, יש בעיות אתיקה, אבל לא תשמע ממני אומר על מישהו בתפקיד תוכן בערוץ הספורט שלא אוהב ספורט.

יונתן 4 בינואר 2014

לא נכון שהכל זבל. הרוב רפש, זה נכון, אבל ישנם יוצאים מן הכלל.
לי אגב אין הרבה טענות כלפי צ'רלטון. הטענה היחידה שלי כלפיהם היא שהם מעסיקים את נמני, אבל מלבד זאת הם עלא-כיפאק. על ערוץ הספורט ו-וואן חבל להכביר במילים. מדור הספורט של YNET הוא לא רע בעיקרו, הבעיה היא שהסיקור בו היא ברמה מאוד נמוכה (מלבד הטורים של אורי קופר, שהם מעניינים מאוד אבל אני לא בטוח שהם מקוריים ולא מועתקים). אה כן, וגם הטור השבועי של עמיר פלג הוא זוהמה.
מה נשאר? מעריב ו-וואלה. אני חושב שהסיקור של מעריב הוא חלקי מאוד, אבל באופן עקרוני לא רע בכלל. לגבי וואלה – תגידו מה שתגידו, אני פשוט נהנה לקרוא את הכתבות שלהם. ניתוחים עמוקים ואמיתיים.

matipool 5 בינואר 2014

אין ספק שמדור הספורט של וואלה הוא הטוב ביותר אבל גם הוא פעם היה טוב יותר .

הרצקוביץ' מעופף 4 בינואר 2014

רק בישראל מלכלכים על מאמן עוד לפני שקיבל את התפקיד.
אני מקווה שהוא יהיה המאמן ויצליח עם הנבחרת וישלשל עליכם ויסתום לכם את הפה.

ג'וני 4 בינואר 2014

רק התקשורת הרקובה והעלובה מריצה את נמני אוחנה ברקוביץ וכל מיני אינטרסנטים לאימון הנבחרת מי ישמע כאילו שמדובר בג'וב בכיר בספורט הישראלי
במדגינה מתוקנת עהף שיותר מ40 שנה לא מגיע לכלום לא היה מקבל בכלל יחס
תכלס בחוץ אף אחד לא סופר אותם
התקשורת שכחה מה זה ספורט ומעדיפה לעסוק בזבל שמסביב.
במקום לפרגן להצלחות והתקדמות של נבחרת הכדוריד מאז הגעתו של המאמן ג'וקיץ'למשל היא ממשיכה לנפח את הכישלונות והאלימות של הכדורגל הישראלי בטענה מגוחכת שזה מה שהציבור שרוצה לשמוע .
זה תירוץ פאתטי כדי להמשיך לעסיק כתבי חצר מלוכלכים ורכלנים חסרי ידע בספורט .

סתמאחד 4 בינואר 2014

במהלך המחאה החברתית מודי בר און נאם בהפגנה שהתקיימה בירושלים.
בדבריו הוא בא חשבון עם עצמו ועם בני דורו על זניחת ערכים ועקרונות שהם האמינו בהם לטובת הנוחות האישית ושיתוף הפעולה עם בעלי ההון.
מעל הבמה הוא קרא לפתיחת שיח חדש,אחר ושונה מזה שהתקיים כאן במשך עשרות שנים.
אפשר בקלות להשליך מדבריו אודות התנהלות המדינה כלפי אזרחיה אל התנהלות ערוץ הספורט.
בניגוד לשאר חבריו בערוץ הספורט לבר און יש אופציות תקשורתיות אחרות בגלל כישוריו המגוונים ולכן שתיקתו ושיתוף הפעולה שלו הם בלתי נסלחים.

צור שפי 4 בינואר 2014

לסתמאחד, אני לא בטוח שיש למודי חלופות, הביצה קטנה. קשה לי מאוד לבקר אנשים שהם אינם נוטשים את מקום פרנסתם.

oded 4 בינואר 2014

+1 צור
מדהים לשמוע אנשים שמצפים ממישהו (מודי) לעזוב תפקיד כזה שאני מניח שמשלם מצוין והוא כנראה גם מאד נהנה ממנו בגלל האופן בו המעסיק שלו או קולגות שלו בערוץ מדברים.
לא רואה את עצמי או מישהו מחברי עושה זאת.

משה 4 בינואר 2014

אני חושב שהמעמד של מודי בערוץ כ"כ איתן שהוא יכול להיכנס למשרד של המנכ"ל או הבעלים ולמחות על האיכות. אני בהחלט מצפה שזה יפריע לו ושהוא ינסה לשנות מבפנים.

אסף THE KOP 4 בינואר 2014

צור,

אתה מפספס את הנקודה.
לא מצפים ממר בראון לעזוב את עבודתו וחלילה לפגוע בפרנסתו.
אבל בהחלט אפשר לבקר אותו על הצביעות. האיש שמפטפט "צדק חברתי" ועובד בערוץ חזירי במיוחד.

לפחות שישתוק.

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 4 בינואר 2014

ובל נשכח שהבנאדם מקבל מבנק דיסקונט (בנק, כן? אבי אבות הטומאה) מעל 100,000 ש"ח לחודש על מנת לייחצן ולפרסם את המוסד המתועב הזה. אז לבוא ולנאום בהפגנה זו צביעות מגעילה שאין שנייה לה. הבנאדם מלחך פנכה הן בערוץ והן בבנק אז כדאי שיסתום.

שרון לוינסון 4 בינואר 2014

כולם מדברים על כמה רע האתר של ערוץ הספורט {בתגובות} , אז אני רוצה להתמקד בחלקים הטובים יותר באתר.
ואלו שמות הכותבים הטובים באתר:
-אייל אליה
-רם חיים
-יזהר קישון
-דניאל שחק
-עמרי מנהיים
-אור זיו

יואלזיניו 4 בינואר 2014

אתמול שמעתי ראיון עם שלמה שרף ברדיו ירושלים. הוא אומר שאייל ברקוביץ' צריך להיות מאמן הנבחרת כי הוא אוהב כדורגל התקפי.
תגידו מה קורה פה? כולם התחרפנו?
איך הגענו לרמה כזאת של מופרכות הזויה?
איך מתיחה של אחד באפריל נהפכה לדיבור המרכזי?

יואלזיניו 4 בינואר 2014

אתמול שמעתי ראיון עם שלמה שרף ברדיו ירושלים. הוא אומר שאייל ברקוביץ' צריך להיות מאמן הנבחרת כי הוא אוהב כדורגל התקפי.
תגידו מה קורה פה? כולם התחרפנו?
איך הגענו לרמה כזאת של מופרכות הזויה?
איך מתיחה של אחד באפריל נהפכה לדיבור המרכזי?

austaldo 4 בינואר 2014

וואו, כבר הרבה זמן לא ראיתי כזה קונצנזוס. עכשיו אני רוצה לשאול אתכם – מה אתם מתכוונים *לעשות* בקשר לזה (ז"א, חוץ מלהתבכיין. את זה כולנו – גם אני – עושים יפה מאוד רק שזה לא עוזר בכלום)?

אני למשל לא צפיתי בשידור של ערוץ הספורט יותר משנה. לפני כ 9 חודשים הזדכתי על הממיר ומאז אני מקבל את כל שידורי הספורט שלי אך ורק בערוצי אינטרנט – מהגיים פאסים של הליגות האמריקאיות ועד לערוץ האינטרנט של יורוספורט.
ערוץ שאין לו צופים לא שווה כלום. הוא לא יכול להשפיע על שום דבר כולל למנות מאמן לניבחרת.
בשורה התחתונה – כל עוד אתם צופים אתם שותפים ואתם חלק מזה.

ליבר 4 בינואר 2014

אבי נמני הוא אניגמה בעיני.
איך יכול להיות שאבי נימני שאני רואה ביציע העיתונות גרם לגדוד שלם של בבונים ללכת אחריו באש ובמים. הבן אדם חסר כריזמה לחלוטין, צנון מוחלט שהולך על הפוליטקלי קורקט בכל הזדמנות. איך לעזאזל הוא גרם לאנשים ללכת אחריו?

וכאשר אני שומע אותו מפרשן אני עוד יותר נדהם. לבן אדם אין מושג וחצי מושג בכדורגל. הוא פשוט טועה כל הזמן. איך לעזאזל מישהו חשב שזה סביר לתת לו לאמן את הנבחרת?!

מה שהכי מפתיע שזה שיש או את זה או את גוטמן. אין עוד מאמנים ראויים אחרים?! מה רע באלישע למשל? הצליח בחיפה ועכשיו מצליח גם בבא"ש. או לבקש מקרוייף מאמן זר. ולא אחד שיעשה כותרות אלא שיעשה עבודה…

איציק 4 בינואר 2014

עזבו את אלישע, שיסיים את מה שהתחיל בבאר-שבע. הדיון הוא על אופן הבחירה ולא הבחירה עצמה. כן, ואני נגוע באינטרסים בעיניין אלישע :-)

ג'וני 4 בינואר 2014

הדבר האיכותי היחיד שיצא טוב מערוץ הספורט הוא תכנית "חמישיות"
כל השאר אלה חבורה של אינטרסנטים קשקשנים צעקנים ערסים מתלהמים חופרים רכלנים שחושבים שהם יותר גדולים ומפורסמים מהםפורטאים עצמם.

אייל ברקוביץ ,נמני, אוחנה ,שלמה שרף ,איציק זוהר לא אשמים אלא התקשורת המושחתת , על אף כל תחלואיו משתפת איתם פעולה ונותנת להם במה כאילו שהם מודל לחיקוי בספורט הישראלי.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

אל תיקח מערוץ הספורט את הקרדיט שמגיע לו. תיזכר מה היה פה לפניו ואת איכות שידורי הספורט בערוץ 1. ערוץ הספורט היה פורץ דרך בישראל, הביא שפה חדשה לספורט, הרבה יותר קצב ופחות ארכאיות. היו הרבה דברים איכותיים שנעשו שם בעשרים השנים האחרונות.

גיל מזימבבואה 4 בינואר 2014

הבעיה של כולכם שאתם מתרגזים מהיציע ומערוץ הספורט. אתם לא מבינים שזה ערוץ בידור עם שחקנים שלוקחים את עצמם ברצינות. תחשבו שאתם רואים ארץ נהדרת.
חוץ ממודי ורסקין (שצריך לסננן את מה שהוא אומר ולא בגלל שהוא צריך להגיד את זה) אין שם באמת אף אחד שצריך להקשיב.
איך גרסייה פעם שאל בראיון: מי זה פרימו הנהג אוטובוס? תמסרו לו ד"ש.
תבלו…

MOBY 4 בינואר 2014

ימי פומפיי

the bird 4 בינואר 2014

אין מה להגיד מעבר לזה שכנראה עסקני הספורט בארץ
החליטו לפתוח חווה לשפני ניסיון (לקהל בארץ)
ולראות עד כמה אפשר להרוס באינטרסנטיות
פרוטקציות ושמור לי ואשמור לך,
את מעט הספורט שיש בארץ
ולא ממש משנה באיזה תחום

נמרוד 4 בינואר 2014

מסכים בגדול, אבל חייבים להעמיד דברים על דיוקם. אף לא אחת מהדוגמאות של הכדורסל שהבאת היתה נכונה:

צביקה שרף לא חזר לנבחרת ישראל בגלל שהיה פרשן בערוץ הספורט.
עודד קטש עשה עונות יפות מאוד בגליל והוכיח את עצמו בתור מאמן לפני שהגיע למכבי תל אביב.
גם אפי, שהיה בן בית בחמישיות בגלל האישיות שלו, נמצא שנים בכדורסל. בעונה לפני שמעבר למכבי תל אביב הוא עשה דברים מדהימים עם בני השרון, אם אני לא טועה הוא ניצח כמעט בכל המפגשים או לפחות עשה לה חיים קשים מאוד.

אף אחד מהמינויים האלה לא היה מפתיע. ערוץ הספורט אולי משאיר אנשים בתודעה, אבל לא צריך לקחת מהם את הזכויות הרבות שרכשו בזכות.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

לרגע לא טענתי שאפי בירנבוים או צביקה שרף או עודד קטש לא מאמנים טובים שהגיעו לאן שהגיעו בזכות יכולתם המקצועית כמאמנים וכאנשי כדורסל. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מזה שהם מונו לתפקידים מאוד בכירים בעת שעבדו בערוץ הספורט.

אורן 4 בינואר 2014

נמרוד,
שכחת את הקמפיין לאפי ביציע העיתונות.אני רק אזכיר את הקמפיין של חברו לפאנל דאז,קופמן.הוא השמיץ את דן שמיר ,שהוא לפטופ,לעומת אפי שגדל על הבלטות של האורדונים.ככה מייצרים נרטיב.

Duncan 4 בינואר 2014

התקשורת בארץ מזוהמת ובספורט היא בכלל חולה.
הרבה מזה קשור לעליה של ONE שהרי הכל שם זבל. ערוץ הספורט ראה ומיישר קו איתו בשנים האחרונות.
הרי הוא לא היה פעם כזה. היה את יעקובי ומלר. היה את שלח. היה את אביב לביא שאפשר להתווכח האם הוא צנון אבל לפחות הוא עיתונאי. לא תשמע ממנו ביוב כמו קופמן/פרימו ושות'.
רסקין זה ביוב. מצחיק אותי שבבוקר הוא נשמע אמא תרזה עם שאלות "איך ייתכן ש…." ובערב הוא מדליק את החברים השמנים שלו בשאלות.
כל השאר זה בדיחה. פשוט בדיחה עלובה. לא צריך להרחיב על שלמה שרף. האיש פרשן משחק שלא צפה בו. ואלו שהוא צופה בהם הוא גם לא משהו.
האיש גזען שונא זרים (בעיקר שחורים). אלי סהר גזען שונא זרים.
ברקוביץ' פשוט אידיוט.
אבי נמני מערבב את כולם ומזכיר לי דמות מאיזה משפחת פשע עם המבטים שלו.

בקיצור גועל נפש.
מזל שאני פה באמריקה בחודשים האחרונים ויש פה תרבות ספורט מדהימה.
לאף אחד לא תוקעים את המקרופון ושאולים "נכשלת? תתפטר?"
או צוחקים על מאמן שהוא הולך להיות מובטל בקרוב. זה רוע.

אהד 4 בינואר 2014

משה, קראתי עכשיו את הכתבה המדוברת של אבי מלר בערוץ הספורט ומה לעשות, אני מסכים איתו. אז מקריאה ראשונה זה נשמע מאוד טרחני ונדמה שהכותב שכח שהוא באצטדיון ולא בקונצרט, אבל אם לוקחים שנייה לחשוב, אני בטוח שיש המון אנשים מבוגרים שפשוט לא יכולים לעמוד 90 דקות ברצף, וצריך לקחת בחשבון ילדים קטנים (ואנשים נמוכים) שגם להם מותר לצפות במשחק ולא רק דרך הטלוויזיה. אז יכול להיות שמלר (או אחד מחבריו) באמת סבל במשך המשחק מכיוון שהגיל – מה לעשות – כבר לא מאפשר לו לעמוד ברצף. אני כן חושב שהכתיבה שלו – שהיא כל כך שטחית וטיפשית – היא הסיבה לכך שזה נדמה כמו טור קטנוני ולא עמדה מנומקת ומקובלת.

בילבו באגינס 4 בינואר 2014

אני קורא את התגובות כאן ומאוד מזדהה איתן כי גם לי נמאס לשמוע את כל הטינופת הרכילות הזולה והחוסר התמקדות בספורט עצמו ברמה מעמיקה. גם לי בא לשמוע ניתוחי משחק מעמיקים כמו שיש פה באתר מידי פעם במקום הערות חסרות ערך. אבל אני פתאום מבין שכל התגובות פה גם חוטאות לאותו חטא של זלזול וחוסר מקצועיות כי גם בערוץ הספורט יש קצת תוכן איכותי וההכללות הגסות שכולם עושים פה לא מדוייקות בכלל.

יואב דובינסקי 4 בינואר 2014

אני גם מרגיש חוסר נוחות מסוימת שערוץ הספורט סופג כל כך הרבה ערס בתגובות, כי מטרת הטור היתה להביא את האבסורד בעצם המועמדות של נמני (בעל סוכנות שחקנים) לנבחרת ושבתקשורת נותנים לו להיות פרשן או פאנליסט. זה נכון גם לגבי צ'רלטון.

משה 4 בינואר 2014

אני חושב שהתוכן של צ'רלטון ברמה גבוהה בכמה דרגות מהתוכן של ערוץ הספורט. ערוץ הספורט ממשיך להוסיף תוכניות צהובות כמו רוני ומאיר או מדרדר תוכניות שהיו פעם איכותיות כמו חמישיות. אין תוכנית שמדברת על כדורגל שלא דוחפים אליה את פרימו. אפילו תכנית סיכום המחזור שהייתה עניינית בסה"כ הכניסו אותו כדי שיכניס את השמועות המיותרות שלו. גם השידורים שפעם יכולתי להחמיא עליהם לערוץ הספורט כמו הליגה בכדוריד נדחקו לזמנים בלתי אפשריים בשביל הליגה הלאומית בכדורגל (יום חמישי בערב מול מכבי ביורוליג…). גם כשצ'רלטון משדר ספורט שאינו כדורגל או כדורסל הוא נותן הרבה יותר (ליגת האלופות והליגה הגרמנית בכדוריד, טורנירי טניס שלמים, טורנירי ג'ודו וכד').
ייתכן כי מגרש פתוח היא תוספת מרעננת, אלו לא שעות שיש לי סיכוי להגיע לטלוויזיה, אני בעבודה (וגם אם לא אני עם הילדים).
אני לא ראיתי אינטרסים בשידורים של צ'רלטון, אין שם דיבורים כדי לייצר כאלה. שתי הטענות שיש לי אליהם הן המחיר וההכנסה של יורם ארבל כשדר.

אורן 4 בינואר 2014

יש בערוץ הספורט אחלה של פרומואים ואנשים נחמדים במגרש פתוח.הם בהחלו יודעים לערוך וידיאו ברמה גבוהה.חוץ מזה,הם פשוט ממאיסים את הספורט.סורי,מה שעובר עליהם בשנים האחרונות זה עבודה בעיניים.כשהספורט הופך למשני,והאינטרסים מדברים-אז לא איכותי ולא בטיח.הם נהנים מזה שאין להם ערוץ מתחרה.רק וואלה ספורט נותן תמונה נורמלית מולם.הבאסה מערוץ הספורט ,שפעם הם באמת היו אחלה.

אקולוגי 4 בינואר 2014

הבדיחה הכי גדולה היא על חשבון אוהדי הספורט ובכלל כל מי שמממן את התועבה הזו שנקראת ההתאחדות הישראלית לכדורגל וערוץ הספורט. למה כבר לא אומרים בקול גדול שמאמן הנבחרת בישראל צריך להרוויח 15,000 ש"ח בחודש מקסימום וזהו ?? אי אפשר להיכשל בתפקיד הזה כי כישלון הוא לא להעפיל לטורניר גדול. וזה מה שורה כבר חמישים שנה, אז מספיק עם הבלוף הזה כבר – מאמן זר, מאמן בכיר, מאמן צעיר כלום לא משנה , תביאו מישהו מהיציע והתוצאות תהיינה אותן תוצאות.אי אפשר להיכשל בתפקיד הזה רק להצליח במקרה להוציא תוצאות " מכובדות". רק העיתונות עושה מהתפקיד הזה משהו כאילו נכשלים עם נבחרת ברזיל.

אחד 4 בינואר 2014

אתה באמת האמנת לשטויות האלה על נמני?

לי היה ברור מההתחלה שגוטמן נשאר בנבחרת, וכל הדיבורים מסביב הם סתם אוויר.

יש הרבה דברים לא טובים בהתנהלות של אבי לוזון בתור יושב ראש ההתאחדות, אבל קשה לי להאמין שהוא יתן לתקשורת להכתיב לו החלטות בנושאים כאלו חשובים. הוא לא ביבי…

איציק 4 בינואר 2014

אני מזדהה עם חלק גדול מהדברים אך חושב שיש גם צביעות של חלק גדול מהביקורת. כל-כך הרבה פה מספרים שכבר שנה לא רואים יציע עיתונות אך יודעים מה אמר ברקוביץ' או נימני באיזה בוטות או קור רוח. חברה, רובנו רואים המון מהדברים, מתעצבנים, רוצים משהו איכותי, אבל צורכים אם מאין בררה ואם מנוחות. אז אפשר וצריך לבקר, אך לא צריך לספר שכולם רואים אבל אני לא. אם אתה לא, אז אתה לא יודע מה היה ביציע בחמישי. אם ראיתה דרך האתר, אז ראיתה!!! לא שילמת להם אבל ראית.
גם לא הכל רע. חדשות הספורט הרבה פעמים בסדר; ליגת האלופות סבירה (פעם היתה טובה בהרבה); ליגת הכדורסל גם לא רעה, למרות שאפשר טוב בהרבה; טל ברמן הוא חידוש מרענן. לכן, לא צריך למרוח את כולם על הקיר, רק את מי שמגיע לו.

משה 4 בינואר 2014

אני לא מקבל את האמירה על יציע העיתונות. אני יודע גם מיהם קותי, אלירז שדה וליהיא גרינר ולא צפיתי בדקה אחת של האח הגדול בחיי(מוכן להיבדק בפוליגרף על זה). יש אנשים שקרובים אליי שמדברים, אני קורא טורים (גם באתר של ערוץ הספורט) וכד'.
כצרכן ספורט אדוק אני מזפזפ באופן קבוע לכל ערוצי הספורט. לעיתים כשיש את היציע אני יכול להישאר על זה חמש דקות אבל זה בגדר תאונה שאני לא יכול שלא לראות ואחרי חמש דקות אני מעביר. היה לי מתרגל בבן גוריון(הבנתי שגם אתה מרצה שם), אם אני זוכר נכון זה היה במבוא לעיבוד אותות שאמר פעם לאחד הסטודנטים ששאל שאלה מטופשת במיוחד "בשביל לענות על השאלה שלך אני צריך לצאת מהכיתה, לדפוק את הראש בקיר כדי שייצאו לי כמה תאים מהמוח ולחזור לענות לך", ככה אני מרגיש כשאני צופה בפאנל שכולל את שרף, ברקוביץ', נמני ואוחנה.

איציק 4 בינואר 2014

אני מסכים עם הסיכום שלך, ועדיין אתה נשאר שם 5 דקות ויודע מה היה ב-5 דקות אלו. אתה צורך מידע זה באינטרנט או דרך חברים. זה לא מספיק שאתה יודע מיהו נימני או שרף, בשביל זה אתה באמת לא צריך את היציע. מה שאני אומר, זה שאתה לא רק יודע מי הם, אתה גם יודע מה הם אמרו בתוכנית ספציפית זאת על נושא ספציפי ועוד מתאר שנאמר בהתלהמות או ברוגע (לא אתה ספציפי כי אם דוגמא למספר תאורים בתגובות). כדי לתת תאור כזה, הוא לא מפי השמוע, כי אם מצפיה בקטע זה. אם לאחר מכן מוסיפים שאני לא צופה, אז אני בספק.
לגבי הידע שלך לגבי, אז הוא חלקי. אני כבר לא מלמד בבן-גוריון, אבל אכן, מבוא לעיבוד אותות הוא אחד הקורסים היותר נחמדים שיש בתואר הראשון, ביחד עם מבוא לתהליכים אקראיים. לגבי תגובת המתרגל, אני יכול להבין אותו, רק מופתא אם לא הגישו נגדו תלונה. היום על הכל מגישים תלונות, לפחות לרמ"ח.

טל 4 בינואר 2014

מה אתה מפחד?
נימני, אוחנה או גיא לוזון הכי מתאימים. תן להם להרוס עד היסוד, בבחינת עולם ישן נחריבה.
אולי אז אפשר יהיה להתחיל מחדש.
הנה נמני הצליח בזה למופת במכבי ת״א!
Sad but true

דגש 4 בינואר 2014

אני שמח שמדברים על זה ומאמין שזה ישתפר. התקשורת משתפרת, לומדת לכבד ולומדת על אתיקה. בהדרגה זה ישתנה עוד יותר.

כשאלופת המדינה מכבי תל אביב הודחה מליגת האלופות נגד גראסהופרס לפני 17 שנה בידיעות אחרונות כתבו "עוד הזדמנות בוזבזה בידי חבורת לא יוצלחים".

היום גסות רוח שכזו וחוסר כבוד כזה כלפי ספורטאים אפשר למצוא בידיעות אחרונות רק בטורים של עמיר פלג.

דגש 4 בינואר 2014

ותנוח יואב, נמני לא ייאמן את נבחרת ישראל.

Comments closed