תנו למיכה לנצח

יש שני סוגי הרכבים: הרכב הזוי והרכב עם דור מיכה

שלוש אליפויות ברציפות מכבי תל אביב לקחה כשדור מיכה מזין את ערן זהבי ועדיין מאמנים מקבלים החלטות הזויות כמו לא לפתוח עם דור מיכה או חס ושלום אפילו לא לזמן אותו לסגל. בין ההשלכות; לא עלינו משלב הבתים של אליפות אירופה עד גיל 21 אותה ארחנו כולל התפרקות מביכה מול איטליה שמזכירה את ההופעה ההיא מול דנמרק, הפסדים לקפריסין, ווילס ובוסניה, נבחרות ממדינות קטנות ועניות מאתנו ואי העפלה אפילו לפלייאוף לאליפות אירופה של 24 נבחרות, הפסדים בכל משחקי שלב הבתים בליגת האלופות עם שער בודד והפסד ביתי לטוענת לכתר ואיבוד המקום הראשון.

נכון, לא תמיד מיכה מצליח להושיע, אבל לפתוח בלעדיו זה לא רציני. אחר כך תוהים למה ערן זהבי טוב במכבי ולא טוב בנבחרת או לא מצליח בליגת האלופות וכל מיני כאלה. באמת תעלומה. לפעמים אפילו כשהוא עולה מהספסל מיכה משנה גורלות, כפי שעשה באותה תוספת זמן מול באזל כששוב שם כדור בול על הפוני של ערן זהבי.

שנים שלא היה שחקן שאהבתי כמו מיכה. שחקן בית, ילד חמוד בלי אגו, משחק בנגיעה ולעומק. כל נגיעה עם כוונה לעשות משהו. מה שכן, הייתי רוצה שהפשוש יבעט יותר, אבל יש לו גם גולים יפים כולל כמה בדרבי ושער במשחק האליפות הראשונה בטרילוגיה ומסובבת לחיבורים של בית"ר. כפרה עליו.

העזיבה של שרן ייני קשה לי. מאוד חשוב לי שהקבוצה שאני אוהד, מכבי תל אביב, תהיה לא רק ישראלית אלא תל אביבית, שמבוססת על שחקני בית שגדלו במחלקות הנוער של הקבוצה. אם הילדים למדו באליאנס עדיף, אבל אני לא קטנוני ומוכן להסתפק גם במקומות נוספים באזור חיוג 03. אני תופס מייני סופר-קפטן ושחקן ג'וקר שיכול למלא כמה תפקידים, אבל חשבתי שאפשר יהיה להתמודד עם העזיבה. בינתיים הנעליים שלו גדולות על המחליפים בהגנה. אני אגב שמח שטל בן חיים הבלם חזר.

לא ראיתי מספיק את מכבי תל אביב העונה. פה ושם משחק או מחצית בסטרימינג מארצות הברית, את שני האחרונים בטלויזיה ואתמול מבלומפילד אבל בלשון המעטה לא אהבתי את ההרכבים ולא הופתעתי מכמה מהתוצאות, כולל ה0:0 בכפר סבא. אני לא מרגיש עצב שהמאמן עוזב. למעשה, כבר כשמונה לא נפלתי מהכיסא מהרזומה של סלבישה יוקאנוביץ' ביחס לקודמיו. כשאוסקר גארסיה מונה, הוא היה בדיוק מה שחלמתי עליו. מאמן שהיה בורג במערכת הכדורגל הכי טובה בעולם שיביא את זה למכבי תל אביב. פאולו סוזה שיחק בקבוצות היסטוריות שזכו בליגת האלופות, עם רזומה אימון מכובד ובדיעבד הסתבר כמאמן עצום. פאקו אייסטרן גם כן היה חלק מועדון מפואר בזמן הקאמבק הכי גדול בהיסטוריה של הכדורגל כששחקנים כמו סטיבן ג'רארד וצ'אבי אלונסו פורחים שם. פחות הטריד אותי מי היה מאמן ראשי או אם אימנו נוער. ליוקאנוביץ' היתה קריירה נהדרת כשחקן (אליפות בלה קורוניה, כמה שנים בצ'לסי כשהיתה קבוצה בינונית באנגליה) וכמה הצלחות כמאמן ראשי כולל עליית ליגה עם ווטפורד שזה נפלא, אבל לא אלה מועדונים בסדר גודל של ברצלונה, יובנטוס, דורטומונד וליברפול.

לא טוען שהוא עשה על מכבי תל אביב סיבוב כי עלינו לשלב הבתים בליגת האלופות (שוב, הודות לדור מיכה), אבל לא עצוב על עזיבתו ומאחל לו בהצלחה. אני לא כל כך מבין את השיח על הקמפיין האירופי של מכבי תל אביב. בשנה האחרונה הכדורגל הישראלי הפסיד לקפריסין, ווילס ובוסניה, כלומר זה השווי של התוצר המקומי כשמשחקים בלי דור מיכה ועדיין מכבי תל אביב עברה קבוצה מצ'כיה (התוצר המקומי שם התעלל בהולנד) ואת באזל, שעברה לפני שנתיים את מכבי תל אביב פעמיים ובעונה שעברה הדיחה את ליברפול מליגת האלופות. היו קבוצות ישראליות שעשו קמפיינים טובים יותר וחבל על שני ההפסדים לדינמו קייב, אבל מכבי עברה שתי קבוצות יותר טובות ממנה. כל שיח לגבי הקמפיין צריך להיות תחת מטריה של הצלחה.

בכל מקרה, זאת סמנטיקה וזה לא באמת משנה. אני מקווה שהמאמן הבא יהיה מאמן זר שיגיע מתרבות כדורגל מפוארת, כפי שהגיעו אוסקר, סוזה ופאקו. חלק מהשלכות המראה שמכבי תל אביב שמה מול הפנים של הכדורגל הישראלי, שישראל מתעמתת עם מעמדה האמיתי ולא עם הפנטזיות. לאמן בישראל נחות יותר מאשר בליגות משנה במדינות כדורגל מפוארות או בליגות דרג ג' באירופה הקונטיננטלית. זה המקום של מכבי תל אביב בשרשרת המזון של הכדורגל האירופי ובדרגים האלה גם באמת מתחילים להעריך אותנו. רוצים מאמן שהוודאות לא יעזוב, תביאו מאמן שלא יהיה אטרקטיבי או מאמן ישראלי שהשורשים שלו כאן. הייתי רוצה מאמן שיגיע מתרבות כדורגל מפוארת ויישאר, אבל ביחס לאופציות הקודמות אני מעדיף את הריטואל הקבוע של אליפות עם מאמן שעוזב.

עצה ידידותית למאמן שיגיע, תפתח עם דור מיכה.

ליגת שוקי ההון - הסכם השידורים החדש של מנהלת הליגה
רק עוד בורג קטן במערכת

75 Comments

רועי 28 בדצמבר 2015

ההרכב של אתמול מבליט עוד יותר את האשמה של יוקאנוביץ במשחק נגד ב"ש.
מה לעזאזל אפשר לצפות כשורמוט ובן בסט על המגרש, מה כבר יכול לקרות ?
ובהמשך לפוסט של טל בן יהודה אתמול – נכון, השחקנים אשמים, בן בסט לא נוגע בכדור, ורמוט לא מחובר לכלום, אבל מי לעזאזל שם אותם בהרכב כשהוא יודע שזה מה שהוא יקבל מהם ? איזו סיבה היתה לצפות שיקרה משהו שונה. בדיוק ההגדרה של אי שפיות לפי איינשטיין.

רומן 28 בדצמבר 2015

לא רוצים את ורמוט תשחררו, אני בטוח שהוא ישמח לחזור הביתה לחיפה(רק למכבי הפעם)

אבי ערך מוסף 28 בדצמבר 2015

מסכנים חיפה, לא מספיק להם שכטר? אתה רוצה לצוות לו את חברו הטוב והמתדרדר?

אזי 28 בדצמבר 2015

לא לפתוח עם דור מיכה מכעיס עוד יותר כשמסתכלים על מי עולה במקומו.
לרוב גילי ורמוט או עדן בן בסט. שני שחקנים שמקומם לא נמצא אפילו בחצי העליון של טבלת ליגת העל, בטח שלא בהרכב של מכבי.

כן, האופי שלו חלש. כן, הוא לא יודע לכבוש. וכן, הוא לא שחקן הגנה חכם במיוחד.
ועדיין הוא הקשר הכי מוצלח, שלם, התקפי, חכם, ומעל הכל – מרגש, שיש לנו.

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

לא מסכים שהאופי שלו חלש.

yaron 28 בדצמבר 2015

אזי,
הייתי משנה מאופי חלש לאופי לא מספיק חזק…
מלא יודע לכבוש ללא כובש מספיק / לא מנצל את פוטנציאל הכיבוש שלו…
מה זה אומר? מיכה לא מספיק יציב לרמות הגבוהות ביותר ובגלל זה בחלקים של העונה הוא פותח, בחלקים מחליף ובחלקים אחרים מייבש את הספסל…
בשביל להפוך לכוכב ובאנקר במכבי הוא יצטרך להעלות את הרף. האם יש לו את זה? אני חושב שכן אבל חובת ההוכחה עליו.

אריאל גרייזס 28 בדצמבר 2015

עזוב שטויות, אולי תפרסם כבר את הפוסט על ואן חאל, אפילו אם הוא לא פוטר? אני סקרן לדעת אם אתה עדיין חושב שהוא טוב לליברפול

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

לא מתחמק, הפוסט כתוב וערוך. ייקח עוד יום, עוד שבוע, גם זה יגיע. אבל טיזר לשאלתך, לא במקום קלופ.

אריאל גרייזס 28 בדצמבר 2015

לא בכלל. עבר זמנו

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

מאחל לו הרבה שיהנה מזמן האיכות עם הנכדים ושלעת זיקנה ישלים עם קרויף. כך או אחרת, עשה שירות גדול לליברפול.

אריאל גרייזס 28 בדצמבר 2015

זה נכון

D! פה ועכשיו 28 בדצמבר 2015

שאלה טובה אריאל
ותשובה טובה יואב

yaron 28 בדצמבר 2015

מקווה שהמאמן הבא יבין את מה שכולם מבינים כבר מההתחלה כי אין לנו עוד חצי עונה לבזבז.
פתרון אפשרי – לשחרר את וורמוט בחינם לכל מי שמוכן לקחת את החוזה שלו.
ראדוניץ עשה בשישים דקות יותר ממה שבן בסט עשה בשנתיים. התנועה שלו בלי כדור פתחה לזהבי שטחים החל מהדקה הראשונה.
אני מציע את אותו פתרון – לשחרר את בן בסט לכל מי שמוכן לקחת את החוזה שלו.

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

אני משוכנע שבמכבי היו שמחים לעשות את זה, אבל מי ישלם לו עכשיו 450 אלף יורו לעונה…..
אלא אם לפתע הוא יחליט לעבור לסין בכל זאת, אין קבוצה בעולם שתרצה אותו בשכר הזה.

אני חושב שזה צריך להיות נושא למחקר פסיכולוגי, איך חלוץ מוביל בנבחרת ושחקן לגיטימי בליגה הצרפתית הופך ליצור שנוגע בכדור 3 פעמים במחצית וגם אז מאבד אותו.

גיא 28 בדצמבר 2015

תראה, מכבי משלמת לו 450K בין אם הוא על המגרש או ביציע. אם נצא מתוך נקודת הנחה שאין לו מקום בסגל – אז שקבוצה אחרת תיקח אותו, מה שהם יכולים לשלם זה טוב. גם אם מדובר בשקל עשרים, זה כסף שמכבי חוסכת.
אותו דבר לגבי ורמוט.

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

אני חושב שאף קבוצה לא מוכנה לשלם לו אפילו שקל עשרים

גיא 28 בדצמבר 2015

שילכו בחינם, העיקר שישחררו אותנו מהעול הזה.
אני מניח שיש כמה קבוצות בארץ שישמחו להביא את השחקנים האלו – נתניה משוועת לחלוץ, למשל.

D! פה ועכשיו 28 בדצמבר 2015

לחלוץ!
ומה הקשר של זה לבן בסט הנוכחי?

yaron 28 בדצמבר 2015

לא יודע אם זה ריאלי אבל אם אפשר להחזיר את וורמוט להפועל ללא תמורה אני בעד. נראה לא סביר בעליל אבל הכל אפשרי :-)
בן בסט – לא יודע, אולי מכבי חיפה תיקח אותו בחינם??? :-) :-) :-)
המסקנות שלי מהמשחק אתמול:
1. חייבים רענון בקבוצה. היה מדהים לראות את רוח הקרב של מיכה וראדוניץ'
2. קרלוס עדיף עשרות מונים על טב"ח1 – הוא אולי (בטוח) מעבר לשיא אבל האחריות והאינטיליגנציה ברמה אחרת.
3. הכי חשוב – מכבי משחקת כאילו היא בפיגור החל מהדקה הראשונה וגם כשאנחנו מובילים – לא מבין למה אנחנו חשופים לכל כך הרבה מתפרצות גם כשאנחנו ב- 0-3
לדעתי זה קשור למאמן אבל גם אצל פאקו ראינו את זה בחלק גדול מהעונה שעברה.

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

ההגנה מאוד פגיעה. המשחק היה יכול ללכת גם לכיוונים אחרים מאוד.

גיא זהר 28 בדצמבר 2015

אם כבר הרמת להנחתה, התשובה ברורה מי גרם לו לא ללכת לכיוונים הללו. ובתור אחד שלא מאוהדי מכבי, מיכה צריך להיות בהרכב וורמוט מחליף שלו.

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

אתה יודע שאפשר לומר את זה גם על המשחק של מכבי נגד ב"ש אם רוצים.
כבר שכחת את כמות הפנדלים-שלא-היו ההזויה שב"ש קיבלה בתחילת עונה שעברה?
ולגבי השער הפסול של עאבד, תראה שוב את התקציר. הוא דפק שם וואחד בעיטת קראטה שראיקוביץ' עצר קצת לפניה כדי לא לחטוף סטופקס לבטן. בתקציר כמובן לא השמיעו את איווניר מגבה את השופט לאחר שצפה בהילוך חוזר נוסף, אלא רק את הזעקה הנחרצת ברגע הראשון שלא היה כלום (כי אם אין שחקן שמתפתל מכאבים, לרוב מדומים, זה לא נחשב עבירה בישראל).

האמת היא מאוד פשוטה. נראה ששופטים טועים יותר לטובת קבוצות גדולות (כן, גם ב"ש בעונות האחרונות) כי קבוצות גדולות מחזיקות יותר בכדור, מגיעות יותר למצבים, ונצמאות יותר ברחבה. כמות המצבים הגבוליים לטובת קבוצה גדולה גבוהה בהרבה ולכן סטטיסטית כמות הטעויות לטובתן תהיה גדולה יותר. יש אגב לא מעט שערים חוקיים שנפסלו או פנדלים שלא ניתנו למכבי, פשוט לרוב היא מנצחת למרות הטעויות (בנוסף לזה שהמועדון כמדיניות לא רץ לבכות לתקשורת על שופטים) אז זה מתמסמס.

גדי 28 בדצמבר 2015

לגבי הפנדלים לבאר שבע שנה שעברה. זה מגובה בנתונים או סתם אמירה?

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

ולגבי שאר השטויות על מכבי, זה מגובה בנתונים או סתם אמירה?
חצי מזעקות השבר נגד מכבי זה בלבולי ביצים וזה עוד ניסוח עדין.

תראה לי אלופה אחת שאוהדי היריבות לא בכו שהשופטים נתנו לה אליפות.

גדי 28 בדצמבר 2015

מקובל עליי. בסופו של יום אני מאמין ששופטים מאוד רוצים להצליח. כל השאר זה פולקלור.

yaron 28 בדצמבר 2015

בסופו של יום רמת השיפוט בארץ מחפירה…
רוצים להצליח? אולי אבל כשהאיגוד עסוק בלהגן על עצמו ועל השופטים במקום בלקדם אותם הרצון הזה לא יוביל אותנו לשום מקום.
אני אוהד מכבי וכל האמירות בסגנון "השופטים הם הבורג המרכזי במערכת של גולדהאר וקרויף" מזיזות לי את קצה ה-מה שתבחרו… אבל אתמול כ"כ התבאסתי מהשופט שכמעט כיביתי את הטלויזיה…
גם המשחק נגד ב"ש היה תצוגת שיפוט מחפירה… זה מתחיל כשאוהדי ב"ש תוקפים את השופטים בדרך למגרש בצעקות "אתם אוהדי מכבי" ממשיך במשך 60 הדקות הראשונות בהן השופט עסוק בלהוכיח שזה לא נכון ואז במשך 30 הדקות האחרונות מנסה לתקן את ה-60 הראשונות…
גם מה שקרה במשחק של נתיניה והפועל ושופט שמוציא את עצמו לחופשה…
גם זה שמאמנים/בעלים נכנסים לחדר ההלבשה של השופטים במחצית!!!!
אז כן, הקבוצות הגדולות והביתיות מרוויחות יותר בדר"כ (גם למסי שורקים יותר) אבל כל ה"הפרד ומשלו" הזה שבו אוהדים בלמצא מי מרוויח יותר ואת מי השופטים אוהדים במקום להתאחד במחאה נגד הרמה הכללית לא תורם למצב.
כשהאוהדים התאחדו (חלקית) ועשו שריר בקשר למחירי הכרטיסים במקום להתעסק במי הגנב הכי גדול הם השיגו הרבה יותר.

גיא זהר 28 בדצמבר 2015

לגבי אלברמן זה היה גבולי. לא היתה לי שום טענה אם היה שורק לעבירה. שני המקרים שהיו גבוליים ויכלו לשנות משחק הלכו לטובת מכבי וזה צרם. מסכים עם הסייפא אבל הרימו להנחתה כאמור.

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

דווקא לא כיוונתי רק לשיפוט, למרות שלא היה מבריק. מכבי מאוד רכה בהגנה ומאוד קל להגיע עם הכדור לתוך הרחבה.

yaron 28 בדצמבר 2015

גיא, תאמין לי שבתור אוהד מכבי כ"כ התבאסתי מהשיפוט שכמעט הפסקתי לצפות…
א ב ל, הגישה הזאת של השופטים בעד מכבי היא חלק מהבעיה ולא מהפתרון.
השיפוט בארץ גרוע נקודה!
יכול להיות שמכבי קיבלה יותר מתנות מקבוצות אחרות (קבוצות גדולות תמיד מקבלות) אבל זה לא קשור למה שקרה במשחק בין נתניה להפועל ת"א ולעוד הרבה הרבה שופטים, משחקים ואין ספור טעויות…
אם האוהדים היו דורשים שיפוט איכותי במקום לשבת ולספור טעויות במשחקים של מכבי היה סיכוי להזיז כאן משהו :-)

גיא 28 בדצמבר 2015

קרלוס היה אתמול די רע, זה שוב היה קרלוס של העונה שעברה.
מכבי צריכה רענון קיצוני בסגל – ברמה של לשחרר 11 שחקנים, לא פחות. מצדי שיביאו את המחליפים שלהם בהדרגה:
קרלוס, טיבי, טב"ח 1, ראלי, זיו, מיטרו, ורמוט, יצחקי, טב"ח 2, ראדוניץ' ובנבה יכולים ללכת כבר מחר הביתה.
צריך בדחיפות: שני בלמים, מגן שמאלי, חלוץ. כל השאר יכולים לבוא עכשיו או בקיץ.

אורי 28 בדצמבר 2015

מסכים, חוץ מראדוניץ'
הוא לא הבקיע ולא בישל אבל כל השטח שהיה לזהבי אתמול זה תודות לראדוניץ'

גיא 28 בדצמבר 2015

נכון, אבל צריך חלוץ פחות שביר. הבחור נתן לנו במצטבר משהו כמו 90 דקות וביתר הזמן היה פצוע, זה לא לוקסוס שמכבי יכולה להרשות לעצמה

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

קצת מעצבן אותי שבארץ תמיד מאשימים את המאמן ש"לא נתן לי הזדמנות" או "לא בנה לי בטחון" או אנא אערף מה.
מת על דור מיכה. כשהוא בכושר הוא תענוג לעיניים ונכס לקבוצה.
מצטער, בין תחילת ספטמבר לסוף נובמבר הוא שיחק חרא והרוויח את הייבוש שלו ביושר. קיבל הזדמנויות ובעט בדלי.
אני שמח לראות שעכשיו הוא חוזר לעצמו, אולי הגיע הזמן שיפסיק עם הריטואל הזה של לשחק טוב רק לפני חלון העברות ופשוט יהיה יציב לאורך העונה.

כמו במקרה של ראדי, כמו במקרה של בן בסט, לפעמים השחקן גם אשם ולא רק המאמן הרשע.
זה כמובן לא מוריד מזה שההרכב מול ב"ש היה רע. גם בן בסט ו-ורמוט וגם ציוות של גרסיה וטב"ח בהגנה הוא אסון. מקווה שיביאו מגן שמאלי זר, ושבן הרוש יתחיל לשחק בלם. כשהוא לא צריך לסגור קו או לעלות להתקפה הוא הרבה פחות טיפש.

רועי 28 בדצמבר 2015

אתה לא יכול להתייחס להסתכל על סיפור מיכה במנותק ממי שמשחק במקומו,
אם המחליפים שלו בהרכב היו מראים משהו שנראה כמו כדורגל, אף אחד לא היה מתלונן.
הבעיה היא שמי ששיחק במקומו (ורמוט בעיקר), לא עשה כלום, פשוט כלום, אפס תרומה, לא זוכר כמה בישולים יש לו.

yaron 28 בדצמבר 2015

צודק לגמרי.
אפשר להפוך את זה כמה שרוצים אבל הייבוש של מיכה היה פשוט פשע!
הסיבה המקלה היחידה שאני רואה היא שמיכה הרבה יותר אפקטיבי בביצה הישראלית מאשר בממסגרות האירופאיות.

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

בסך הכל בישל שער עצום שהדיח את באזל.

ניב 28 בדצמבר 2015

אני לגמרי מסכים עם גיסנו, יש כאן קצת זיכרון סלקטיבי.. אגב איזה גול לוגסי שם לבני יהודה!
ואני מאושר מזה שמיכה בכושר נפלא, הוא חשוב מאוד למכבי.

yaron 28 בדצמבר 2015

יואב, עם בישול אחד (ענק) לא הולכים למכולת…
ההשפעה שלו על המשחק אתמול היתה מדהימה וביחד עם ראדוניץ' שפתח שטחים הם אפשרו לזהבי להיות אפקטיבי בצורה מקסימלית.
מיכה יכול להיות כוכב על בכל קבוצה בארץ אבל אם הוא רוצה להיות כוכב במכבי הוא יהיה חייב להרים את הרף ולהיות יציב לאורך עונה ובסגנונות משחק שונים.

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

אני דווקא לא בטוח שהוא יכול להיות כוכב על בקבוצות אחרות. אני מאוד אוהב את המקום שלו כרול פלייר במכבי. לא רוצה אותו בשום מקום אחר (למעט איאקס), רק שיבעט יותר לשער.

yaron 28 בדצמבר 2015

ברור, גם אני לא רוצה אותו בשום קבוצה!!!
אבל הוא לא יכול??? בכל קבוצה אחרת הוא היה נהיה כוכב בדיוק כמו שמאור בוזגלו נהיה בב"ש וקהת בק"ש.
במכבי הוא צריך להחליט אם הוא נשאר סופר-סאב / פותח בדר"כ אבל בליגה בלבד או שהוא מעלה את עצמו לבאנקר בהרכב, משחקי בית וחוץ אירופה או ישראל.

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

היה שלב בעונה שאף אחד מהם לא הועיל אבל מיכה עשה הרבה יותר נזק.
איבודי כדור, טעויות בסגירה, מסירות רעות, דריבלים חלשים ומיקום נוראי.
מיכה הוא לא זהבי, שגם בתקופה חלשה או בבצורת כיבושים יכול להועיל למשחק.
הוא יותר כמו טב"ח, כשהוא טוב הוא מדהים וכשהוא רע בא לך לתת בוקס בקיר מרוב עצבים שהוא גורם.
שחקני בית זה חשוב, אבל העובדה שאתה שחקן בית לא צריכה לתת לך פס לעשות שטויות חצי מהעונה ולשמור על מקום בהרכב.

D! פה ועכשיו 28 בדצמבר 2015

אמן

funfun 28 בדצמבר 2015

אני מת על מיכה, פחות או יותר מהסיבות שאתה ציינת
וראיתי אתמול שרשמת את המשפט הזה כתגובה בפוסט וזה קרץ לי :)
אני לא יודע אם היית ציני בהקשר של הכוחות וההשפעה של מיכה על הכדורגל הישראלי (כי אם לא אז עפת עליו בענק אפילו יותר מאבא שלו)אבל תן לי לגלות לך משהו – מיכה היה חלש , שלא לומר גרוע, בתחילת העונה. כל לועזי דרג ב' ניער אותו בכל מאבקון קטנטן על המגרש והסבסובים שלו לא עבדו בצד ימין או שמאל ברגעים שהוא שיחק.
נכון שיוקאנוביץ ייבש אותו ייתר על המידה (כי כנראה יש לו משיכה לגברים חסונים עם תחתוני רשת לבנים עם הדפס של I Love London) אבל בתור מעריץ גדול של דור גם אני הייתי מנסה אופציות אחרות
מצטרף אליך בקשר לזהות המאמן – לא רוצים דובר עברית

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

אני עף אליו בצורה חסרת פרופורציות כבר שלוש שנים, אבל בלי שום נימת ציניות אני לא מבין איך הוא וזהבי לא באנקר בנבחרת ביחד ועל זה שהוא לא היה בסגל לאליפות אירופה עד גיל 21 אני לא סולח.

גיא 28 בדצמבר 2015

אתה יכול שלא לסלוח אבל דווקא את זה לוזון הקטן הסביר יפה: יש שיטה מסודרת, הסגל רץ איתה שנתיים ומיכה לא היה חלק מכל זה אז למרות עונה טובה במכבי הוא העדיף ללכת עם השחקנים שמכירים את השיטה וכו'. זה שיקול לגיטימי (ולא בר השוואה לגוטמניזם)

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

שיקול שכצפוי התברר כמוטעה ועלה לנו בסיכוי לעשות משהו בטורניר.

גיא 28 בדצמבר 2015

לא מתווכח.
לגבי הבוגרת – ובכן, הכל כבר נאמר על בחירת הסגל של גוטמן. מקווה שהמאמן הבא יהיה ענייני יותר.

ניב 28 בדצמבר 2015

גם של מכבי בס"ד!

משה 28 בדצמבר 2015

בהרכב הנבחרת הזו היו שחקנים מוכשרים ממנו ומתאימים יותר לרמה אירופאית כמו ביטון, דאבור ודסה. הוא אמנם היה צריך להיות שם אבל זה לא באמת היה עושה שינוי.

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

אין לך שום אינדיקציה שאיתו ישראל לא היתה עוברת את נורבגיה ואנגליה ומגיעה לפחות לחצי הגמר. במקום זה קיבלנו את כל הרעות החולות של הכדורגל הישראלי: משחק ראשון ספגנו שער דקה 90 מ10 שחקנים, במשחק הבא התפרקנו לחלוטין כשהכוכב מקבל אדום טיפשי ולמעשה הודחנו מהטורניר כבר במחצית ובמשחק השלישי השגנו ניצחון חסר חשיבות מול קבוצה שאיבדה סיכוי וגניבת דעת שבעצם היה טורניר טוב.

משה 28 בדצמבר 2015

ואין לך שום אינדיקציה שאיתו זה היה אחרת, אצל שנינו זו ספקולציה.

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

יורו 2013 לצעירות בהחלט היה בזיון, אבל אני עדיין חושב שהוא לא יכול להיות באנקר בהרכב הנבחרת כמו שהוא לא מספיק יציב כדי להיות באנקר במכבי.

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

אם רוצים למקסם את היכולת של זהבי, זה אומר לשים את מיכה בהרכב.

גיא 28 בדצמבר 2015

וגם את מיטרו ופריצה. שמישהו יקרא לניידת הגיור של שמעון!

גילי פלג 28 בדצמבר 2015

יואב, כל פעם שאתה מזכיר את ״אליאנס״ הלב שלי מתרחב מעונג ( וגם קצת מתגעגע מפריז הרחוקה.. ) ))))

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

אני שמח. זה באמת מאוד חשוב לי החיבור הזה. אני שמח שאנשים שגדלו ברחובות שאני גדלתי בהם ולמדו בבית ספר שאני למדתי בו מגשימים חלומות ספורטיביים שהיו לי. זה גורם להכל להרגיש יותר קרוב ויותר אישי.

קפטן קוקי 28 בדצמבר 2015

דור מיכה הוא שחקן נפלא, עם כשרון ענק, הוא גם שחקן בית מה שהופך אותו בכלל לתפוח נדיר.
עם זאת, הוא פשוט לא מתקדם. הוא לא משפר את עצמו, הוא לא מתנהל כמו מי שרוצה להפוך לשחקן שלם יותר ולא one trick pony. האופי שלו לא טוב, הוא כוכב בעיני עצמו שמעדיף להתבכיין מאשר לעבוד קשה.
לכן, עד כמה שהוא עושה קסמים, אני מבין כל מאמן שמספסל אותו.

גילי פלג 28 בדצמבר 2015

אגב, יש עוד סיפור ספורטיבי מעניין יואב שקשור לאליאנס. אמרי פרסיאדו, שגם למד אצלי בכיתה, כמו שרן, הוא עכשיו, לתדהמתי, אלוף ישראל ב 100 ו 200 מטר.. הוא רק לפני 3 שנים סיים את התיכון ובמהלך הלימודים לא עסק כלל בספורט!

יואב דובינסקי 28 בדצמבר 2015

איזה יופי, ראיתי אותו באליפות ישראל באתלטיקה בקיץ. לא ידעתי שהוא בוגר אליאנס. בהחלט עוד גאווה.

אביטל 28 בדצמבר 2015

לא מסכים עם חלק מהמגיבים כאן ששמים כאן את בן בסט ואת וורמוט בסל אחד.

בן בסט גרוע מאד מהרגע שהגיע ולמעשה גם מעולם לא הצליח בקבוצת צמרת. קיבל אינספור צ'אנסים ותמיד כשל במכבי. מראש אגב חשבתי שהוא אוברייטד.היו לו רצף של 3 משחקים טובים בנבחרת שניים מול פוטוגל אך זה היה מזמן(3 שנים). לדעתי הוא שחקן שיכול להצליח בקבוצה קטנה בינונית(כמו הפועל חיפה) ולהבקיע שם 10-12 גולים בעונה עם 90 דקות בכל משחק. סוג של מהארן לאלא אבל פחות מהיר.

לגבי וורמוט, נכון שאין מספרים אבל בחלק מן המשחקים הוא היה מסוכן ולרגעים אפילו היחיד שעושה משהו במשחק של מכבי(כאשר זה נטול דור מיכה) ומייצר איומים. יש לו בהחלט מקום במכבי על המשבצת של מיכה, כמחליפו או לעיתים ברוטציה בהרכב. בנוסף הוא שחקן שיכול לשחק מתחת לחלוץ בהרכבים התקפיים כפי ששיחק הרבה בהפועל(כלומר לא שחקן אגף) אם כי בשנה וחצי האחרונות מכבי לא משחקת ככה.

לפי דעתי לשים את שניהם יחד כמיותרים זוהי שגיאה וגם עוול לוורמוט.

השמן 28 בדצמבר 2015

+1

ניב 28 בדצמבר 2015

רק לי נראה שכל האוהדים של מכבי רוצים מאמן זר ולעומת זאת פרשנים רוצים ישראלי.. שמעתי שלחמן פנוי!

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

הפרשנים רוצים שחברים שלהם יאמנו, ואם אפשר גם שמכבי תיכשל
כי אז אפשר להאשים את מכבי ולא את המאמן חו"ח

ניב 28 בדצמבר 2015

אתה רומז שהם לא עניינים ואובייקטיבים?

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

חס וחלילה
שמם של שלמה שרף, משה פרימו ואבי נמני יצא למרחקים כמופת למצויינות ודיווח מדויק של עובדות בלבד

מאיר (חדש בשכונה) 28 בדצמבר 2015

נעלבתי עבור צנצי, מה איתו, אין לו מקום בין אלה? גיסנו, אתה לא רציני!

-גיסנו- 29 בדצמבר 2015

צנצי וטוכמן לא שייכים לעיתונות אלא לפסטיבל מספרי הסיפורים

אבנעזר בלפור 28 בדצמבר 2015

שלומי אזולאי הוא כל מה שדור מיכה לא. ראיית משחק, איומים ובעיטות לשער, שחרור כדור בנגיעה אחת, שערים. חבל שהוא פצוע, במעט משחקים שהוא שיחק, הוא היה מהבולטים. לדעתי, ואני לא אוהד מכבי, מלבד זהבי, הוא השחקן הטוב עם הפוטנציאל הגדול ביותר.

יואב 28 בדצמבר 2015

זה נכון אבל יכולת האחד על אחד דל מיכה נדרשת כי הוא שחקן קו. וסט התכונות של אזולאי שונה כי הצבתו במרכז דורשת סט כלים שונה.

-גיסנו- 28 בדצמבר 2015

גם דור פרץ הוא הרבה דברים שדור מיכה לא, ולהיפך. הם גם לא אמורים להיות אותו דבר כי התפקוד והתפקיד שלהם במגרש שונים לגמרי.
אבל לומר על דור מיכה שאין לו ראיית משחק ושהוא לא יודע לשחק בנגיעה? באמת?

מאיר (חדש בשכונה) 28 בדצמבר 2015

דור מיכה הוא מאלה שתלויים בתנועה של החברים מסביב ולכן הוא שחקן קבוצתי. הוא לא יכול לעבור שחקנים במהירות אבל אם תניה תנועה מסביבו, הוא ימצא את הדרך להשחיל את הכדור בין כולם, והגול השלישי אתמול הוא דוגמא קלאסית. הוא עושה את אלה שמסביבו לטובים יותר והרי כדורגל הוא משחק קבוצתי.

D! פה ועכשיו 28 בדצמבר 2015

הדבר שהכי חסר לזהבי (ומכבי) זה פריצה.
וזה העוול הגדול של העונה. הוא היה חייב להיות פה, לכל הפחות עד לינואר הזה.

חלוץ גדול, חזק, לא אנוכי בכלל ועם המון נסיון והיכרות עם המערכת.

טרנטה 28 בדצמבר 2015

+22

אריק י. 29 בדצמבר 2015

+1

Comments closed