נתנו בראש לבן סימונס

הדבר הגדול הבא מתקשה לייצר לעצמו מצבי קליעה והקהל בטנסי אפילו שר "אוברייטד" אחרי עוד איירבול

בלשון המעטה, לא נפלתי מבן סימונס. כבר כמה חודשים שיש באז סביב השם שלו, כנראה כבחירה הראשונה בדראפט או כמי שיחזיר את הסיקרס או את הלייקרס לימים עברו ולפחות מהמשחק בטנסי, הוא השאיר רושם של שחקן מאוד מוגבל. 21 נקודות ו9 ריבאונדים נראים יפה בדף הסטטיסטיקה, אבל היו גם 8 איבודים ובכלל הוא תוקע הרבה התקפות. אחרי אחד האיירבולים, הקהל התחיל לשיר לו "אוברייטד". סימנס אמנם ענה בסל ופאול, אבל טנסי ניצחה בהפרש דו ספרתי שהאמת די משקף את רוב המחצית השנייה.

הניצחון על LSU היה המשחק הכי טוב של טנסי שראיתי העונה (את הקאמבק המרשים מול קנטאקי פספסתי כי עזבתי לפני המחצית כשהיינו בפיגור 18) ומול טקסס A&M שיחקנו טוב, אבל איכשהו קרסנו מנטלית בשלוש הדקות האחרונות והפסדנו. מול LSU זה היה שחמט.

במחצית הראשונה סימונס דרש את הכדור בפוסט, אבל ההגנה חסמה נתיבי מסירה וזה תסכל אותו. אחר כך הוא עבר לנסות להתחיל התקפות ואז לנסות תוך כדי כל מיני חסימות לקבל את הכדור קרוב לסל. גם זה לא עבד. במחצית השניה הוא היה מן רכז שני, אבל כשהוא מקבל את הכדור רחוק מהטבעת, הוא לא היה אפקטיבי. אין לו קליעה מרשימה, אין לו כדרור ייחודי, הוא שחקן קצת יותר טוב מהאחרים על המגרש, אבל ציפיתי לראות איזה עילוי ומאוד התאכזבתי.

יומיים קודם הלכתי למשחק של הליידי וולס (כל קבוצות הספורט של האוניברסיטה נקראות וולונטירס או בקיצור וולס, למעט קבוצת כדורסל הנשים שנקראת ליידי וולס זכר למורשת פאט סאמיט) מול אול מיס. זאת אווירה שונה מאוד עם קהל זקן ששנים תומך בקבוצה. ניצחנו בדקות האחרונות, קיבלתי טי-שרט ורוד בחינם והיתה הופעת מחצית חביבה של להקת חמת חלילים. לא עונת כדורסל גדולה של קבוצות טנסי, אבל השבוע נהניתי מאוד משני המשחקים.

*
אוניברסיטת טנסי בכותרות בגלל תביעה על יצירת תרבות המאפשרת הטרדות מיניות. האזכור של פייטון מנינג שולי מאוד לכל הפרשה ולא חדש, אבל הנושא מדכא אותי מאוד. כתבתי בעבר על אונס והטרדות מיניות באוניברסיטאות, בטח לא שיניתי את דעתי כשזה קורה קרוב. הבטן שלי מתהפכת, לא רוצה לכתוב על זה כרגע. אולי בהמשך.

*
נבחרות הנשים של ארה"ב וקנדה הבטיחו את המקום במשחקים האולימפיים בריו. ארה"ב סיימה את ארבעת המשחקים שהיתה צריכה לעבור במוקדמות קונקאקאף (שלושה בבתים וחצי הגמר) במאזן שערים 0:21, קנדה במאזן 1-24. הבדלי הרמות עצומים. בחודש מרץ אני אמור לנסוע לנאשוויל לראות הצגה כפולה של משחקי ידידות של ארה"ב מול צרפת ואנגליה נגד גרמניה. שם צריכה להיות תחרות.

*
כבר שני קוקוסים שסנדרס מפסיד על הקשקש. טוב שהוא במשחק כי בהתחלה באמת היה נראה שהילרי תשייט, אבל חבל, אלה נקודות על הרצפה.

*
ואן חאל הפך את יונייטד לפארסה הכי גדולה באירופה. אגדה.

ההתקפה הכי גרועה
המכביזם מת, יחי המכביזם!

108 Comments

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

זאת לא רק צורת הקליעה, זה בעיקר שהוא מתקשה לייצר לעצמו מצבים. כשהוא מקבל את הכדור קרוב לסל קשה לשחקן אחד לעצור אותו, אבל מעבר לזה הוא לא השאיר רושם מיוחד.

דוד 21 בפברואר 2016

בסרטונים שם דוקא אפשר לראות התקדמות יפה לתוך איזור הצבע. כמובן שמשחק אחד לא מספר את כל הסיפור. אבל לטענתו של לס אין לו סיכוי להגיע רחוק באן בי איי בגלל הקליעה הפגומה שלו!
אותי זה מדהים כי כולנו יודעים שהוא הולך להיבחר ראשון או שני…

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

אתה צודק שאני שופט על פי משחק אחד. האמת שלא ראיתי אותו קודם ורק שמעתי עליו, אז ציפיתי למשהו מיוחד בלי באמת לדעת למה לצפות.

גיא זהר 21 בפברואר 2016

הזריקה הבעייתית לא בהכרח תשפיע. זה לא שהזריקה של מג'יק שהזכירו כאן היא משהו מדהים, של בארקלי ואפילו קארי משחרר את הכדור מהר אבל מוציא אותו מאוד נמוך. אני לא רואה בזריקה שלו בעיה מיוחדת.

חיים הצהוב 21 בפברואר 2016

היה הרבה הייפ סביבו אבל ככל שעובר הזמן נראה שהוא לא ייבחר במקום הראשון אולי אפילו לא בשלישיה הראשונה

רן 21 בפברואר 2016

ולגבי סנדרס, מזל טוב כמו מזל רע לא נמשך לנצח.

D! פה ועכשיו 21 בפברואר 2016

משפט הסיום. אגדה.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

אז רגע – ואן חאל לא מתאים לליברפול כבר?
לגבי סימונס – צריך לזכור שיש לו קבוצה רעה מאוד. אני מניח שאם הוא ישתלב בקבוצה חכמה עם שחקנים טובים יהיה לו הרבה יותר קל כי לא כולם יתרכזו בו.
לגבי סאנדרס – הוא לא הפסיד על הקשקש בנוואדה. זה לא וויסקונסין. הפסד ב-5-6 נקודות אולי הוא צמוד אבל עדיין מאוד חד משמעי. בכל מקרה זה לא ממש משנה. הוא גמר את הסיפור שלו.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

ודרך אגב, ממה שראיתי על סימונס, אני מסכים שהוא לא הביאה הבאה של לברון או דוראנט כמו שניסו לעשות ממנו. שחקן טוב, אפילו מצוין, אבל לא כזה שיהפוך קבוצה לקונטנדר בכוחות עצמו. אמרו פה שאי אפשר לדעת ממשחק אחד, אבל אני זוכר שראיתי את דוראנט בקולג'ים בלייב במשחק אחד – ולא היה לי ספק שהוא יהפוך למפלצת NBA. לפעמים משחק אחד כן מספיק

עידו ג. 21 בפברואר 2016

איזה משחק זה היה?

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

היה טורניר בפיניקס, היה דאבל האדר נחמד, אריזונה שיחקה נגד לא זוכר מי וטקסס שיחקו נגד אילינוי. דוראנט ישב 30 מטר ממני במשחק השני וחתם על אוטוגרפים והתלבטתי עם החבר שגררתי איתי אם ללכת ולבקש ממנו כי היה ברור לי שהוא יהיה עצום, ובסוף ויתרתי. מעניין אם זה היה שווה משהו היום

עידו ג. 21 בפברואר 2016

הלכתי לבדוק את ההופעה של דוראנט במשחק הזה.אילינוי סיחקו נגד אריזונה דוורא וטקסס הפסידו לגונזגה (עם ג'רמי פארגו). לא נראה כמו משחק יוצא דופן של דוראנט למרות 29 נקודות. מה גרם לך לחשוב שהוא הולך להיות כוכב גדול (זה עוד היה יחסית מוקדם בעונה לפני שההייפ תפס תאוצה)?

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

זה בדיוק מה שאני אומר, שלראות שחקן על המגרש הרבה פעמים מספיק לך כדי להבין שהוא יהיה גדול. לא הרבה פעמים אתה רואה שחקן שטוב יותר מכל מי שעל המגרש בצורה אבסולוטית, וזה היה אחד מהמקרים. תופעה כזאת של שחקן בגובה הזה שקולע מרחוק בכזאת קלות היתה משהו שלא רואים כמעט אף פעם.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

זה לא קצת אוקסימורון בחירה ראשונה בדראפט בקבוצה חכמה? זה בכלל קרה מאז טים דאנקן?

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

נו, אז שיקרה השנה עם בוסטון..
בכל מקרה, לפעמים לקבוצה לוקח לאסוף את החלקים הראויים

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

יכול להיות שהוא יהיה שחקן, אבל ממה ששמעתי עליו דמיינתי סוג של דוראנט ולפחות מול טנסי הוא לא היה יוצא מהכלל.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

לא, הוא לא דוראנט. דוראנט או לברון מגיע פעם ב-4-5 שנים לדראפט (בצורה מאוד ברורה שהולך להיות כוכב, אני לא מדבר על מישהו כמו קארי)

NoOne 21 בפברואר 2016

סימונס הרבה יותר קרוב למג'יק ג'ונסון מאשר דוראנט
הוא יהיה פוינט פורוורד מצוין ב NBA

עידו ג. 21 בפברואר 2016

הקטע היותר מטריד לגבי סימונס הוא הספסול בתחילת המשחק בגלל בעיות אקדמיות.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

למה זה מטריד? למי אכפת הבעיות האקדמיות שלו, זה משפיע על הזריקה שלו לסל?

עידו ג. 21 בפברואר 2016

כי זה בדרך כלל מעיד על האופי של השחקן. גם על הזריקה של אנטוני דיוויס היו הרבה שאלות בעונה שלו בקנטקי. מה שבסופו של דבר יקבע אם שחקן יהפוך לכוכב או לא הוא הרבה פעמים האופי שלו.זו אמנם רק תחושה שלי אבל זה נראה שהרבה פעמים שחקנים עם בעיות אקדמיות הופכים אחר כך לשחקנים בעייתיים ב-NBA.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

לא יודע אם זה משמעותי. אם הוא היה גונב לפטופים כמו השחקן ההוא של יוקון או מואשם בהטרדה מינית זה משהו אחד, אם הוא לא מצליח במבחנים זה משהו אחר – שחקנים שהם וואן אנד דאן לא טורחים יותר מדי להצליח באוניברסיטה, אין להם שום אינטרס כזה.

גל ד 21 בפברואר 2016

אין להם? יכול להיות שאם יתעקשו יותר על ההשכלה שלהם פחות שחקנים יגמרו מרוששים אחרי סוף הקריירה.

NoOne 21 בפברואר 2016

התחושה שלך לא נכונה
לרוב השחקנים שמגיעים ל NBA היו בעיות אקדמיות בשלב זה או אחר
רוב הקולג'ים בכלל מסתירים את זה

עידו ג. 21 בפברואר 2016

זה בדיוק העניין. אם זה כבר יוצא החוצה ולא מכסתחים מה זהו אומר?

NoOne 21 בפברואר 2016

שלאף אחד לא איכפת כבר כי הם יודעים שהוא ONE AND DONE
לסימונס אין שום עתיד ב LSU מעבר לחודש וחצי הקרוב

עידו ג. 21 בפברואר 2016

בהחלט ייתכן שאני עושה מזה יותר ממה שזה.
אני גם די התלהבתי ממה שראיתי ממנו עד עכשיו.
הוא חייב לפתח זריקה מבחוץ.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

ממה שראיתי ממנו אתמול, הוא גם חייב כדרור

NoOne 21 בפברואר 2016

אם ג'ליל אוקפור יכול תוך 4 חודשים לקפוץ מ 50 אחוז מהעונשין ל 70 אחוז אז סימונס יכול לשפר קליעה בינונית לקליעה טובה

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

כמה שחקנים אתה מכיר שהגיעו עם יד גרועה למקצוענים ושיפרו אותה בצורה משמעותית? אם כבר, ב-NBA אתה צריך להוסיף מאסת שרירים וזה בדרך כלל פוגע ביכולת הקליעה מרחוק. ב-NBA אין זמן לעבוד על קליעה (ועונשין הוא לא פונקציה). תראה את רונדו, 10 שנים בליגה ועדיין לא פוגע מרחוק.

NoOne 21 בפברואר 2016

אתה רציני? יש עשרות פורוורדים שהגיעו עם ג'אמפ שאט בינוני ומטה והפכו לשחקן שאי אפשר לעזוב מ 20 פיט
כמו אנטוני דיוויס למשל או אל הורפורד , אפילו קאזינס , מגיע רחוק עד אנטוניו דיוויס והוראס גראנט

גל ד 21 בפברואר 2016

קוואי לאונרד, מכיר?

עידו ג. 21 בפברואר 2016

אני פה עם שני האחרים. זה מאד נפוץ בעיקר מאז שמרבית השחקנים המוכשרים לא נשארים 4 שנים בקולג'.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

באמת לא הבנתי למה הוא נכנס רק אחרי כמה דקות. אגב, בלעדיו LSU פתחו טוב והובילו.

NoOne 21 בפברואר 2016

כל מה שקורה בקולג' וב LSU בכלל לא קשור למה שיהיה בקריירה המקצוענית של בן סימונס
קולג' בסקטבול זה כדורסל באיכות מאד ירודה , עם שחקנים טיפשים שמשחקים על פני שחקנים יותר כשרונים בגלל אוברקוצ'ינג היסטרי.

סימונס נחשב לבחירה הראשונה הבטוחה וסופרסטאר עתידי בגלל המהירות והכח המתפרץ , מאד מזכיר את ראסל ווסטברוק בתחום הזה בתוספת העובדה שהוא ריבאונדר מצוין ומוסר מעולה , הוא רק ילך וישתפר בדברים האלה.
לא חושב שסימונס הוא קלע פחות טוב מלברון בתקופה המקבילה בקריירה של שניהם
אתה שם את סימונס ב NBA עם חוק ה 3 שניות בצבע(להגנה) וזה יראה אחרת
בהרכב גבוה סימונס ישחק עמדה מספר שלוש ובהרכב נמוך הוא ישחק עמדה 4
מי שראה את קארל אנתוני טאונס בתחילת שנה שעברה אמר עליו דברים הרבה יותר גרועים ממה שאמרת על סימונס.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

לא ראיתי שום דבר שמזכיר את ווסטברוק. השחקן היחיד שהוא קצת הזכיר לי זה את ליאור אליהו.

NoOne 21 בפברואר 2016

כמה משחקים של ווסטברוק ראית ב UCLA?
אתה צריך להשוות את סימונס לשחקנים האלה באותו שלב בקריירה שלהם
שים לב לצעד הראשון של סימונס ברגע שיש לו יתרון של חצי צעד הוא תוך חצי שניה בטבעת
שים אותו בפייס אפ גיים ב NBA עם שוטרס מסביב וכל התקפה זה לייאפ או דאבל טים שיוביל לשלשה פנויה כי סימונס הוא מוסר מצוין

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

אני בקושי ראיתי כדורסל מכללות מחוץ למארץ' מאדנס, אבל לא זיהיתי כדרור אצל סימונס או יכולת ליצור מתוך משחק עומד.

NoOne 21 בפברואר 2016

אתה מזכיר לי טורים של בורוביץ' , " לא ראיתי את המשחק אבל נראה לי שהיה אופסייד"

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

שאלת על ווסטברוק בUCLA אז עניתי. הוא לא נושא הפוסט שלי.

NoOne 21 בפברואר 2016

אולי לא הסברתי את עצמי טוב
כשווסטברוק היה ב UCLA הוא היה מין צפלון כזה שהיה לו את הכשרון אבל היו מעטים שחשבו שהוא יפתח את הכח ,הפיזיות והאגרסיביות ויהפוך למה שהוא ב NBA
אני חושב שסימונס בשנתיים הראשונות ב NBA יוסיף הרבה כח , מסת שרירים והכח המתפרץ בתוספת הכשרון יהפוך אותו לסופרסטאר

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

לא חושב שזה מדויק. ווסטברוק היה פריק אתלטי כבר בקולג'ים, אני דווקא זוכר שראיתי אותו ולמרות שהוא לא פתח בחמישיה ב-UCLA, הוא עדיין הלך גבוה מאוד בדראפט וזה לא שאוקלוהומה קפצו והגזימו עם הבחירה שלו, הוא הלך גבוה בכל מוק דראפט. לא יודע אם ראו בו מועמד ל-MVP כמו שהוא היום, אבל בהחלט ציפו ממנו לגדולות

NoOne 21 בפברואר 2016

ומסימונס לא מצפים?
אני חושב שסימונס יגיע לרמת ווסטברוק אחרי שיפתח את השרירים , הפיזיות והכח המתפרץ , יש לו גוף מאד דומה לווסטברוק כשהיה בקולג'

חיים הצהוב 21 בפברואר 2016

גם אני ראיתי אותו השבוע פעם ראשונה (בעיקר בגלל המאמר של מנחם לס) ולפי מה שראיתי הוא הולך להיות פלופ רציני.
יש לו בעיות ביסודות המשחק ושחקנים בNBA פשוט יעשו ממנו קציצות, הוא לא זורק נכון, הוא לא קופץ נכון והוא גם לא מכדרדר משהו, הדבר היחיד שהתרשמתי ממנו זה ראיית משחק ויכולת מסירה, אם ייבחר במקום הראשון זה בדיחה (למרות שמדברים על בנדר כבחירה שלישית אז לך תבין)

עידו ג. 21 בפברואר 2016

אני לא מבין איך אתה יכול להגיד את זה על סמך משחק אחד. הוא עדיין צעיר ויש הרבה דברים שהוא צריך לשפר. יש לו כח מתפרץ אדיר וכמו שכתבת ראיית משחק ששניהם זה דברים שאי אפשר ללמוד. גם עכשיו הוא עדיין נחשב למועמד מספר 1 לבחירה הראשונה בדראפט.

חיים הצהוב 21 בפברואר 2016

יש לו בעיות בסיסיות שאני לא בטוח שאפשר לתקן, זה משהו שמספיק לך 5 דק בשביל לראות

עידו ג. 21 בפברואר 2016

אני מבטיח לך שאני יכול להביא לך משחקים של סטף קרי מהקולג' שהיית אומר שהוא יודע לקלוע אבל יש לו בעיות אחרות שבחיים לא יאפשרו לו לשחק ב-NBA. בעיות בסיסיות נפוצות אצל שחקנים צעירים וכמעט כל שחקן מוכשר שנבחר ראשון בדראפט בשנים האחרונות הגיע לליגה כשיש היבטים במשחק שלו שמצריכים תיקון. יש לו עוד מספיק זמן לעבוד עליהן. מה גורם לך להיות כל כך בטוח שהוא לא יוכל לשפר היבטים בעייתיים?

חיים הצהוב 21 בפברואר 2016

http://www.hoops.co.il/?p=61497 מנחם כתב על זה טור שלם, זה הסיבה שרציתי לראות אותו.
אחרי שראיתי אותו ולא רק בסרטונים, אני חייב להסכים עם הניתוח של מנחם

עידו ג. 21 בפברואר 2016

כנראה שנאלץ לא להסכים. אני מאמין שהוא יהיה שחקן טוב ב-NBA.

חיים הצהוב 21 בפברואר 2016

אני גם חושב שיהיה שחקן טוב אבל לא פרצייז פלייר כמו שעשו ממנו בתחילת העונה

עידו ג. 21 בפברואר 2016

טוב עכשיו לגמרי בלבלת אותי. אמרת שהוא הולך להיות פלופ רציני. ההבדל בין שחקן טוב לפרנצ'ייז פלייר הוא בדברים כמו ראיית משחק ויכולת מסירה שציינת לטובתו (תוסיף לזה גם את האתלטיות).

חיים הצהוב 21 בפברואר 2016

הוא הולך להיות פלופ רציני ביחס להייפ שמייצרים סביבו (אני מסכים עם גרייזס שאמר שלא היה כזה הייפ מאז בלייק גריפין).
עומרי כספי שחקן טוב בליגה ויש לו אחלה ראיית משחק עם יכולת קליעה ומלחמה שלא הרבה שחקנים נותנים, אבל, הוא רחוק שנות אור משחקן מוביל, אותו דבר יהיה לגביי סימונס, שחקן ליגה טוב ולא יותר מזה, חוץ ממסירה טוב וראיית משחק לא ראיתי משהו שצריך להלהיב יותר מדי.
הבן אדם לא מסוגל לייצר לעצמו מצב קליעה וזה לא שהג'מפ שוט שלו לא טוב, הוא פשוט לא קיים.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

לא סתם כתבתי שסימונס מזכיר לי את ליאור אליהו כרגע. הוא אתלטי וכשהוא מקבל את הכדור קרוב לסל קשה לעצור אותו בלי דאבל אפ. גם בהתקפת מעבר ובמגרש פתוח הוא מאוד יעיל, אבל כשהוא צריך להוריד כדור לריצפה או לקלוע מחצי מרחק ומעלה, הוא מאוד בעייתי. גם לא נפלתי מההגנה שלו.

גיל 21 בפברואר 2016

אי אפשר לומר שהוא יהיה פלופ כבר עכשיו. זה מאוד תלוי בקבוצה שתבחר בו וגם במוסר העבודה שלו והרצון להשתפר משהו שלא אני ולא אתה מכירים. הפוטנציאל שלו מאוד גדול.

עידו ג. 21 בפברואר 2016

ההיפ סביב וויגינס בעונה שעברה התחיל לא פחות גבוה. שלא לדבר על ההייפ (המוצדק) סביב אנתוני דיוויס. כשאני אומר שחקן טוב אני מתכוון לשחקן מעל הממוצע שיכול להיות אול-סטאר. אני בהחלט חושב שהוא יכול להתפתח לפרנצ'ייז פליר אבל זה יהיה מאד תלוי בגורמים שגיל ציין כאן. אין לי כדור בדולח שיכול לחזות מה יהיה איתו בסופו של דבר אבל אני חושב שלקבוע שהוא לא מסוגל לייצר לעצמו מצב קליעה על סמך משחק אחד זה קצת לא רציני.

פאקו 21 בפברואר 2016

אמנם זה רק סקר אחד מיני רבים (וזה כמובן גם מוקדם), אבל בכ"ז זה הזוי ומפתיע שסאנדרס מביס כל מועמד רפובליקני שניצב מולו, והילארי מפסידה (או איכשהו משתווה) כמעט לכולם.

גיל 21 בפברואר 2016

הסקרים הללו חסרי חשיבות והם יותר כדי להביע מחאה. ברגע שהיא תהיה המועמדת ויהיה מולה מועמד אחד תראה מספרים דומים למה שהיה עם אובאמה. עם טראמפ בתור מועמד הפער יהיה גדול, עם רוביו יהיה צמוד יותר.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

עם רוביו זה הולך להיות תיקו וירטואלי. הוא יביא מצביעים לטיניים שאף מועמד רפובליקני אחר לא יכול להביא. טראמפ יהיה אסון לרפובליקנים

גיל 21 בפברואר 2016

הוא עדיין מאוד קיצוני, מאנשי מסיבת התה רק שבהשוואה לטראמפ הוא נחשב מתון.

יריב 21 בפברואר 2016

לא ברור לי למה שייחשב למתון בהשוואה לטראמפ, טראמפ לא כל כך שמרן. אולי שפוי בהשוואה לטראמפ.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

טראמפ לא שמרן בכלל, הוא דווקא תומך בהפלות למשל. הוא אידיוט וגזען ולכן לידו רוביו נראה כמו מועמד קוסם. זה שרוביו שמרן זה נכון, אבל הוא אמור למשוך מצביעים היספנים, שעשויים בהחלט להיות אלו שמטים את המאזניים לכיוון זה או אחר. לא יודע כמה זה נכון במציאות

יריב 21 בפברואר 2016

אני חושב שהבעיה בניתוח הזה היא בדיבור על "מועמדים היספניים". אני בכלל לא בטוח שמדובר בגוף אחיד באיזו מידה, ובפרט לא בטוח שמישהו מהגולים הקובניים ימשוך מצביעים מקסיקנים.

יריב 21 בפברואר 2016

צריך להיות "מצביעים היספנים", כמובן.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

מסכים. לכן אמרתי שאני לא יודע כמה זה נכון במציאות. ככה זה בתיאוריה לפחות. לפי כל האנליזות בשלב הזה – רוביו הוא הסיכוי היחיד של הרפובליקנים להוציא משהו בבחירות האלו

Amir A 21 בפברואר 2016

יש ל-538 כלי יפה שמראה איך צריך לשנות דפוסי הצבעה באוכלוסיות מסויימות כדי להביא לשינוי במבט האלקטורים. בבחירות האחרונות 48% מהאוכלוסיה ההיספנית בעלת זכות ההצבעה אכן הצביעו, ו-71% מתוכם הצביעו לדמוקרטים. יהיה קשה מאוד לרוביו לאזן את זה. גם אם הוא יצליח להעלות את אחוז המצביעים ההיספנים לשיא של 77% (שזו הרמה הגבוהה ביותר מבין תת האוכלוסיות שנבדקו) וכל המצביעים החדשים שהוא יביא יצביעו בשביל הרפובליקאים, עדיין זה לא יספיק לו (יהיה לו רוב של 56%). החריש שהוא יצטרך לעשות עמוק הרבה יותר מאשר סתם להביא עוד מצביעים היספנים.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

השאלה היא כמה המצביעים ההיספנים קריטיים – הרי ידוע שהיום הבחירות מתרכזות בכמה סווינג סטייטס – השאלה היא האם היספניים הם אוכלוסיה משמעותית במדינות האלו. אני מניח שבפלורידה בהחלט (אבל זאת מדינת הבית של רוביו אז יש לו שם יתרון), אוהיו פחות. לא יודע לגבי השאר

Amir A 21 בפברואר 2016

הכלי של 538 מצביע בדיוק על כך. מה שיעור ההצבעה וההצבעה עצמה בכל מגזר שיביא לשינוי במדינות ולא בכלל המצביעים (מה שלא רלוונטי, כמו שאל גור יכול להעיד). לפי זה, גם אם רוביו יצליח להעלות את אחוז ההצבעה במגזר ההיספני ל-77% ויבטיח שכל המצביעים החדשים יצביעו לו, עדיין זה לא יספיק לו. ואני רוצה לראות אותו מצליח לעשות את זה כשהוא רץ בראש מפלגה שאחד המועמדים הבכירים שלה יצא בהצהרות בעייתיות בלשון המעטה. כל אסטרטג דמוקרטי יעשה מזה מטעמים.

אייל 21 בפברואר 2016

אם מדברים על היספנים בהקשר הזה אז לפי הכלי של 538 (http://projects.fivethirtyeight.com/2016-swing-the-election) המדינות שבהן היספנים הכי קריטיים כ-swing votes הן פלורידה, ניו מקסיקו, קולורדו ונבדה (בסדר הזה). זה פחות ממה שהיה יכול להיות, כי הרבה מאוד היספנים מרוכזים במדינות ענקיות עם תוצאות "ידועות מראש" (קליפורניה, ניו יורק, טקסס) אבל עדיין 49 אלקטורים. שינוי בדפוסי ההצבעה של ההיספנים מהסוג שאמיר תאר – בעצם אפילו פחות דרמטי – יעביר את האלקטורים האלה לצד הרפובליקני וזה ללא ספק יהיה צעד גדול מאוד מבחינתם לזכייה בבחירות. (אבל כמובן שהכל היפותטי לגמרי – לא מובטח שום דבר כזה או אפילו קרוב לו במקרה שרוביו יהיה המועמד.) צריך לזכור, למשל, שבמדינות אחרות כמו וירג'יניה ואוהיו יכולות בקלות להיות לדמוקרטים בעיות אם אחוזי התמיכה המוחצים אצל השחורים מהבחירות הקודמות (ממוצע ארצי של 93%, ב-66% השתתפות) יורדים אפילו בקצת, וזה בהחלט יכול לקרות בלי קשר ל"חריש" של הרפובליקנים, אלא פשוט בגלל שהמועמד הדמוקרטי הוא כבר לא אובמה.

Amir A 21 בפברואר 2016

הדבר הכי יצירתי של הדמוקרטים יכל להיות אם אחרי הפריימריז הילרי תכריז שלמרות נצחונה המאבק שסנדרס נתן לה לימד אותה דבר או שניים, סנדרס יכריז שחשוב יותר שהוא יצליח להעביר חלק מהיוזמות שלו מתוך הממשל מאשר שהוא ילך הביתה בראש מורם אבל בלי שום השפעה אמיתית ושניהם ירוצו על הטיקט ביחד, מה שיאפשר לסגור את הבחירות באותו הרגע. אבל מדובר בפוליטיקאים אז אין סיכוי.

גיל 21 בפברואר 2016

לשים את סנדרס בתור סגן נשיא זו התאבדות של הדמוקרטים. אין שום מצביע שהיה מצביע לו שלא יצביע להילרי אבל אצל המתנדנדים הדמוקרטים יתפסו כקיצונים והזויים. למעשה, די נדיר לשים מועמד שמתחרה על הכרטיס בתור מועמד לסגן נשיא. לאחרונה רק ג'ון אדוארס היה כזה.

אריאל גרייזס 22 בפברואר 2016

הילארי צריכה לשים סגן צעיר מקבוצת מיעוט – שחור או היספני כדי להצליח, בטח לא מישהו כמו סאנדרס שלא יוסיף לה שום ערך מוסף.

אריאל גרייזס 22 בפברואר 2016

הכלי הזה של 538 הוא אדיר, אני יכול לשחק איתו שעות. אבל הוא מוכיח את הנקודה שלי – אתה יכול לשחק די הרבה עם המצביעים ההיספנים או אפילו השחורים, אבל האימפקט שלהם על התוצאות הסופיות הוא יחסית קטן בעוד תזוזה קטנה של המצביעים הלבנים יוצרת הבדל עצום. למעט פלורידה, המצביעים ההיספנים לא תורמים כמעט כלום בסווינג סטייטס ולכן המשמעות שלהם לדעתי מופרזת.

אייל 22 בפברואר 2016

גם קולורדו, נבדה וניו מקסיקו נוטות – או לפחות נטו – להחשב כסווינג סטייטס. הסיבה העיקרית לזה שבשתי מערכות הבחירות האחרונות הדמוקרטים השיגו בכל המקומות האלה רוב די נוח, שהקטין את החשיבות של תזוזות קטנטנות אצל מצביעים לבנים, היא בדיוק הרוב הגדול אצל ההיספנים (תסתכל בניתוח של נייט סילבר לתוצאות הבחירות של 2012, בפרט בהקשר של דיאגרמת ה-tipping point שמופיעה שם; http://fivethirtyeight.com/features/as-nation-and-parties-change-republicans-are-at-an-electoral-college-disadvantage). בכל אופן, אני לא מנסה לטעון שהצבעת ההיספנים היא הגורם המרכזי שמכריע בחירות, אבל הייתי אומר שרוב כמו זה שאובמה השיג אצלם הופך את הבחירות להרבה יותר נוחות מבחינת הדמוקרטים.

אריאל גרייזס 22 בפברואר 2016

נכון שהן סווינג סטייטס, הן פשוט שולחות יחסית מעט מאוד נציגים מכדי שתהיה להן השפעה משמעותית, בהשוואה לפלורידה, למשל. זה מה שהתכוונתי.

גיל 21 בפברואר 2016

בהשוואה למישהו שאומר שהמקסיקנים רוצחים ואנסים ורוצה לבנות חומה עם מקסיקו שהמקסיקנים ישלמו וחושב שאפשר לגרש מיליוני מהגרים לא חוקיים אז רוביו מתון.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

+1

באבא ימים 22 בפברואר 2016

הסיבה שסאנדרס מביס כל מועמד רפובליקני היא כי כל התחמושת של הרפובליקנים מתייחסת לקלינטון. הם כבר לא יכולים להגיד עליה שום דבר שהם לא אמרו. עם סאנדרס, לעומת זאת, הם לא ממש התחילו. אם סאנדרס יהיה המועמד הוא יהיה יעד לקמפיין מאוד אגרסיבי ובאמריקה סוציאליזם היא מילה גסה. אני לא באמת חושב שהוא electible.

גיל 21 בפברואר 2016

תסתכל על כדורסל הנשים. יוקון בדרך להיסטוריה של 4 זכיות רצופות ובריאנה סטיוארט אולי בדרך להיותה שחקנית המכללות הכי גדולה אי פעם.

לגבי הבחירות, הכל די צפוי. סאנדרס יסחוב עוד קצת אבל אחרי סופר טיוזדי יהיה ברור שאין לו סיכוי והוא יהיה סוס מת. אצל הרפובליקנים רוביו בעלייה ויעבור את טראמפ בסופו של דבר.

יריב 21 בפברואר 2016

השאלה היא מתי קייסיק יפרוש, וכמה נציגים טראמפ יתפוס עד אז.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

לא נראה שקייסיק מתכוון לפרוש לפני סופר טיוזדי וזה ידפוק את רוביו בצורה רצינית. אלא אם קרוז יחליט לפרוש בקרוב, אני לא רואה איך זה נגמר לפני הועידה. ולקרוז יש את טקסס ועוד מדינות דרומיות בסופר טיוזדי, שאמורות לתת לו אחוז סביר

גיל 21 בפברואר 2016

אם אחרי סופר טיוזדיי רוביו ישאר מול טראמפ אז הוא ינצח אותו כמעט בכל מקום ויצבור מספיק קולות להיות המועמד.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

אם זה רק שניהם אז נכון. אבל אני לא רואה את קרוז פורש בקרוב. זה בדיוק מה שאמרתי – שסופר טיוזדי אמור לעזור לו בזכות הרבה מדינות דרומיות

יריב 21 בפברואר 2016

אני לא רואה את קרוז פורש בכלל. לגבי קייסיק, נראה כמה זמן ייקח לו לפרוש, אני לא בטוח שהוא יעשה את זה לפני ה15 במרץ (אוהיו).

גיל 21 בפברואר 2016

הוא יפרוש מקסימום אחרי הסופר טיוזדיי, הוא כבר לא פקטור.

תום 21 בפברואר 2016

הסיבה העיקרית שבגללה יש כל כך הרבה תשומת לב לתביעה נגד טנסי, זה בגלל המעורבות של מאנינג. לאף אחד לא אכפת (באופן יחסי), שביילור מנסה לכסות אחר אנס סדרתי.

גיל 21 בפברואר 2016

בדיוק, נוח לזרוק את השם שלו על פרשייה ישנה רק כדי למשוך תשומת לב. יותר מהכל זה מדגיש את הצורה שבה אוניברסיטאות מתייחסים לתלונות מיניות ו/או תשלום עבור זונות למגויסים.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

את התביעה לוקחים כאן מאוד ברצינות. יש שני משפטי אונס שמתנהלים נגד סטודנטים-אתלטים לשעבר ויש עוד כל מיני סיפורים נלווים. כמעט ואין יום שזה לא מסוקר בחדשות המקומיות. השימוש במנינג כדי לטעון שתרבות שמאפשרת הטרדות מיניות נמשכת עוד משנות ה90, נתפס כאן כקצת ציני כדי לקבל חשיפה לאומית. האמת שגם ברמה הלאומית די ירדו מזה אחרי כמה ימים כשהבינו שסביב מנינג אין משהו חדש.

גיל 21 בפברואר 2016

אני לא יודע לגבי טנסי אבל במקומות אחרים השתיקו טענות כמו במקרה של וינסטון. כשמדובר באתלטים מנסים למסמס את זה כמה שניתן.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

יש כמה אנשים גם בקבוצת הפוטבול וגם בדרגים גבוהים באוניברסיטה שהשם שלהם הוזכר כמי שלא פעלו בצורה מספיק נחרצת.

אריאל גרייזס 21 בפברואר 2016

מה זה לא פעלו בצורה נחרצת – את המאמנת שהתלוננה על מאנינג פחות או יותר העיפו מהאוניברסיטה.
ברור שמנסים לעשות על השם שלו קופה כשבסך הכל מדובר בסיפור בן כמעט 20 שנה אבל האוניברסיטה לא יוצאת בו טוב בכלל.
גם פייטון סופג מכה תדמיתית, לאו דווקא בגלל המעשה עצמו אלא בגלל נסיונות הטיוח והכניסה במתלוננת בספר שלו וההאשמות כלפיה (פה מלוכלך, שוכבת עם אתלטים שחורים במעונות וכו). היום זה לא מה שהיה פעם, דברים כאלו לא מקובלים או עוברים בשתיקה

גיל 21 בפברואר 2016

בדיוק, התרבות השתנתה. כל הדברים שהוא אמר כבר נכתבו והפרשה הזו כבר דווחה כמה פעמים בעבר. פתאום עכשיו מעלים אותה שוב.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

סיפור מנינג הוא במסגרת, כרקע על שנות ה90. הרבה קרה מאז, נהלים השתנו, יש משרדים וגופים באוניברסיטה האחראים על אכיפת טייטל 9. לפרטי הסיפור של מנינג יש משמעות בנוגע לרקע משנות ה90, אבל הוא לא רלוונטי במיוחד לתביעה עצמה שמתמקדת בכמה מקרים קונקרטיים מהשנים האחרונות. אחד הסיפורים שקשורים במשפט אונס שמתנהל כבר שנתיים, זה לגבי שחקן בקבוצה שאחרי שתמך במתלוננת הותקף (בין אם פיזית או באיומים, תלוי למי מאמינים) על ידי שחקנים אחרים בקבוצה ועבר לשחק באוניברסיטת טנסי שבצ'טנוגה.

אתמול במהלך המשחק של טנסי נגד LSU, קבוצת הפוטבול באה לקבל כבוד אחרי שזכתה בBowl לפני חודשיים. ראיתי אחר כך בטלויזיה שהמאמן בוטש ג'ונס נשאל לגבי התביעה על תרבות המאפשרת הטרדות מיניות של סטודנטים-אתלטיים וכמובן הכחיש ודיבר על חינוך ותרבות חיובית בקבוצה. האוניברסיטה ממש לא יוצאת פה טוב.

סיפור מנינג קיבל תהודה גם כי אחד הכתבים ניסה לעשות את ההקשר של המערכת שמגוננת על פייטון מגיל צעיר, בהשוואה לקאם ניוטון שלא נהנה ממעטפת מערכתית מגוננת וחשוף יותר לביקורת. הסיפור הזה והתחקיר של אל-ג'אזירה יוצרים אווירה קצת שייקית מסביב לפרישה הצפויה של מנינג, אבל לא הרבה מעבר.

אייל 21 בפברואר 2016

חמישה-שישה האחוזים שבהם סנדרס הפסיד בנבדה הם לא הפרש כל כך גדול, אבל כבר לא הייתי קורא לו "על הקשקש". בכל מקרה, המדינות הראשונות בהן מצביעים חשובות פחות מבחינת מספר ה-delegates שאוספים ויותר מבחינת המגמות שהן מראות – ומבין הנתונים שראיתי לגבי נבדה, הכי מדאיג עבור סנדרס הוא שמבחינת אחוזי התמיכה אצל שחורים, קלינטון קרובה לשחזר את אלה של אובמה מ-2008 (76% – אובמה היה קצת מעל 80). אם זו אכן מגמה כלל ארצית, אז ברוב מדינות הדרום סנדרס לא רק שיפסיד אלא לא יהיה ממש תחרותי. צריך לזכור בהקשר זה שאיווה ובמיוחד ניו המפשייר היו מבחינת הדמוגרפיה שלהן מהמדינות הכי נוחות לסנדרס.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

נראה את המצב אחרי סופר טיוזדיי, אבל אתמול היה יום טוב להילרי.

גיל 21 בפברואר 2016

לגבי סאנדרס, הוא המועמד הקלאסי שמושך המוני צעירים שלא מבינים ממש בכלכלה לכל מיני פנטזיות. אבל ברגע שמסתכלים מקרוב על התוכניות שלו מגלים שהן לא רציניות ומעשיות. לא מעט כלכלנים יצאו נגדם, וזה עוד בלי להזכיר שאין לו שום מושג במדיניות חוץ או בכל דבר אחר שהוא לא כלכלה.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

הוא הצביע נגד עיראק, לעומת הילרי שיש טביעת אצבעות שלה על כל קלאסטרפאק אפשרי בערך במזרח התיכון.

גיל 22 בפברואר 2016

אז מה אם הוא הצביע נגד עירק? אין לו מושג במדיניות חוץ וכשקלינטון ביקשה ממנו לציין את המדיניות שלו או מישהו שהוא יסתמך עליו הוא לא יכל לומר כלום. הוא רוכב על הגל הסוציאליסטי שמלהיב צעירים אבל להבטחות שלו אין בסיס אמיתי במציאות.

רודג'רס אהרון 21 בפברואר 2016

דונאלד ג'יי טראמפ הנשיא הבא.
והוא לא יהי גרוע כל כך כמו שחושבים.
#רקלאהילארי

אלון 21 בפברואר 2016

סימונס ייבחר שני בדראפט כי שחקנים בטופ של הדראפט נבחרים לפי התקרה שלהם והתקרה של ברנדן אינגרם הרבה יותר גבוהה.

גיל 21 בפברואר 2016

אין שום סיכוי שאינגרם יבחר לפניו וממש לא ברור לי למה אתה חושב שהתקרה שלו גדולה יותר. בכל מקרה, מה שמעניין בדראפט הקרוב זה שבפעם הראשונה, לשחקנים יש אפשרות לחזור לקולג' אחרי שהצהירו שהם יוצאים לדראפט. תאריך החזרה הוא אחרי הגרלת הדראפט כך שאם סימונס רואה שפילדלפיה יצאה ראשונה הוא יכול להחליט לחזור לקולג'.

אלון 21 בפברואר 2016

אין סיכוי? כבר מתחילים לדבר על זה שלא בטוח שסימונס יבחר ראשון. אינגרם מזכיר את דורנט ויש לו מבנה גוף נדיר, קליעה מצויינת מכל טווח, הגנה. הוא יכול לשחק גם בתור רכז בנבא.
בכל מקרה יש ירידה גדולה בכישרון אחרי אינגרם וסימנוס.

יואב דובינסקי 21 בפברואר 2016

למרות שצפיתי בטלויזיה בניצחון של דיוק על צפון קרולינה, אין לי איזה תובנה על אינגרם (גם לא התמקדתי בו למען האמת). השם של בן סימונס מככב כבר כמה חודשים כבחירה גבוהה מאוד.

גיל 21 בפברואר 2016

זה תמיד ככה כשיש בחירה ראשונה ברורה שזה כל כך ברור שבשביל העניין מעלים שמות אחרים. אף אחד לא יעז לא לקחת את סימונס רק מהפחד שיפספסו אותו.

NoOne 21 בפברואר 2016

כרגיל אתה מדבר שטויות שאין לך מושג לגבי סימונס ופילדלפיה
אין לך מושג מה הקשר בין המאמן של פילדלפיה לבין סימונס ואבא שלו , מה ההיסטוריה שלהם
אין לך מושג מה הקשר בין סימונס ולמה הוא הלך דווקא ל LSU כאשר כל המכללות הכי נמוצלחות בכדורסל רצו אותו
רמז: זה אותה סיבה שבה הוא מאד ישמח עם פילדלפיה יהיו ראשונים בדראפט
למעשה אני חושב שמכל הקבוצות סימונס מעדיף את פילדלפיה (לא שזה משנה)

ןדבר אחרון , הדראפט בשנה הבאה אמור להיות הרבה יותר טוב ויותר עמוק מבחינת כשרון ובו באמת לסימונס לא יהיה סיכוי להיות ראשון, הוא בטוח יוצא לדראפט ולא מי משנה מה סדר הבחירות

גיל 21 בפברואר 2016

כבר ראינו כמה שטויות אתה כותב לאורך השנים ששום לא דבר מהם מתממש לגבי פילדלפיה. אני בסך הכל ציטטתי דברים שיוחסו לו. אני לא חושב שהוא יעשה את זה כי הוא יפסיד כסף אבל זו אפשרות שלא הייתה קודם ויכולה להשפיע עליו, כמו על שחקנים אחרים.

מוריניו ג'וניור 22 בפברואר 2016

צריך לקרות הרבה מאד כדאי שהרפובליקאים ינצחו.
שוק ההימורים מבין את זה יפה. אם טראמפ. נבחר זה ברור לגמרי אבל אם הוא מפסיד לרוביו ולמנגנון הרפובליקני יש סבירות גדולה שזה יהיה גרוע יותר כי לטראמפ לא תהיה בעיה לשניינ לקפוץ על עגלת המועמד העצמאי.יש לו את הכסף והאגנדה האנטי מימסדית ללכת עד הסוף. לפעמים נראה לי שהוא מייחל לכך…
מה שרלף ניידר עשה לאל גור יהיה כלום לעומת מה שטראמפ יקח מרוביו.

תום 22 בפברואר 2016

יותר כמו רוס פרו שהרס לבוש האבא כל שמץ של סיכוי.

Comments closed