נשק יום הדין

קליבלנד מסוכנת מידי ואולי כדאי לגולדן סטייט לשקול שפן חדש. כמו למשל לחפוף את המחליף של עוזר המאמן כבר בסדרת הגמר. אם רק היה מועמד מתאים

פאניקה במחנה דובינסקי. כדור השלג רק גדל. כמה חפרתי על זה שברנדן רודג'רס הוא לא וור-טיים קונסוליירי וצריך מאמן שזכה בתארים כמו קלופ (על ואן חאל דיברנו מספיק), כדי שלא תהיה התפרקות בהתקפה האחרונה של המחצית במשחק הכי חשוב בעונה או איבוד עשתונות שיוביל לספיגת שלושה שערים תוך רבע שעה. אז את השער ספגנו בהתקפה הראשונה של המחצית השניה ושלושת השערים נכבשו תוך 25 דקות. ויש את מכבי ואת הלוזריות של איאקס ועכשיו גם את הריצה של קליבלנד. סיום עונה מקולל.

כל מה שטיירון לו עושה מצליח (לכתבה שכתבתי בכלכליסט על השינויים שהנחיל) וקליבלנד נראית במצב הטוב ביותר שהיתה בו, לא רק מאז שלברון חזר אלא אולי בכלל. דטרויט ואטלנטה לפחות אתגרו את קליבלנד. מול טורונטו זה פשוט קל מידי. קליבלנד עוד עשויה לשבור שיאי ניצחונות רצופים בפלייאוף.

ראיתי את גולדן סטייט מפסידה לאוקלהומה ומאותגרת על ידי פורטלנד. היא לא חסינה וזה עשוי להיגמר רע.

אם רק היה עוד איזה שפן שהמאמן של גולדן סטייט יכול לחשוב עליו.

נגיד אם היה מצב היפותטי שבו עוזר המאמן שלו עוזב בסוף העונה וגם ככה צריך למלא את המקום שלו. ואם היה בשוק מישהו שהמאמן הראשי כבר רצה פעם כעוזר מאמן. ואם אותו עוזר מאמן מיועד שבפעם הקודמת ויתר על להיות עוזר כי קיבל הצעה להיות מאמן ראשי, הפעם מסונן בראיונות הסופיים לג'ובים הפנויים. והכי טוב יהיה אם אותו מאמן כבר ידע בעבר לשים את האגו בצד ולרדת חזרה לתפקיד עוזר מאמן ומשם בנה קבוצה היסטורית. ואולי כדי לפתות אותו אולי אפשר יהיה להראות דוגמאות מהעבר שאותו עוזר מאמן בכלל עשוי לקבל הזדמנויות לאמן את הקבוצה לפרקים כי המאמן הראשי צריך מנוחה.

וכמובן בלי קשר, אם אותו עוזר מאמן פנוי בכלל אימן העונה את היריבה המיועדת, מכיר את כל הטריקים, היתרונות והחולשות שלה ופוטר בצורה מלוכלכת. ואולי, רק אולי, העוזר היה רוצה נקמה בכוכב שהוביל לפוטש ולמנוע ממנו את הגשמת החלום הגדול להנצחת מורשת אלמותית – הבאת אליפות ראשונה לעיר שלו אחרי יותר מ50 שנה.

אם בעולם מקביל תנאים כאלה היו קיימים ואם הייתי איש ציני שמחפש נקמות קטנוניות, אולי הייתי חושב שזה רעיון טוב לחפוף עוזר מאמן כבר במשחקים האחרונים של העונה הנוכחית. מזל שאני לא כזה.

ההגנה הכושלת על התואר: יומן מסע (1)
100 אחוז אנטי ביבי

101 Comments

Kirma der faux 20 במאי 2016

אל תדאג הרפטורס לוקחים את זה ב6

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

בדיוק, זאת הגישה. עד שאין ניצחון חוץ, הסדרה לא התחילה.

אריק 20 במאי 2016

אני בכלל עוד המום שלברון בדרך לגמר בלי דיויד. לא מבין איך זה ייתכן. חשבתי שהקאבס הגיעו לגמר כי המאמן גאון והנה העוזר עוכר ישראל התככן חסר המושג, שוב בדרך לגמר… הלם!

תוהה בדרכים 20 במאי 2016

אף אחד לא טען את הטענה שלך. היה ברור לכולם שקליבלנד משחקים באזור בדיחה שמבטיח להם מקום בגמר.

להפך, מותר לשאול למה לו מקבל כל כך הרבה קרדיט על כך שהוא משיג בהרכב מלא את אותו הישג שבלאט השיג למרות פציעות של שניים משלושת הכוכבים שלו ולמרות שהוא התמודד עם יריבות חזקות יותר.

אריק 20 במאי 2016

אתה צוחק. הסבירו שבלאט גאון על כל צעד ושעל.

תוהה בדרכים 20 במאי 2016

לא יודע מי זה טען את זה, מבחינתי שני דברים בטוחים:

1. ההישג של בלאט יותר גדול מזה של לו, אלא אם הוא יזכה באליפות (בגלל הפציעות והקרב שהוא נתן לווריירס למרות ההרכב החסר).

2. בלאט עשה גם כמה דברים מחוץ לNBA. אנשים לא שופטים את יכולת האימון רק על פי מה שהוא עשה שם.

אריק 20 במאי 2016

אין לי בעיה עם בלאט. רק עם זה שאנשים התבלבלו והפכו סיבה למסובב ונתנו לו קרדיט גדול מדי על שהביא את קליבלנד לגמר. והנה הם נראים טוב יותר בלעדיו.
ובדרך לגמר בקלות גדולה יותר. הוא לא מאמן מוביל באנ בי איי, לא קרוב לשם ואם יום אחד כן יהיה, אשמח בשבילו.

תוהה בדרכים 20 במאי 2016

הם לא נראים יותר טוב בלעדיו, אם אתה לוקח בחשבון שהוא שיחק ברוב שלבי הפלייאוף ללא שניים משלשת שחקני ההתקפה המרכזיים שלו. ומול יריבות יותר חזקות. המבחן של הקאבס הוא אך ורק בגמר.

יוסי מהאבטיחים 20 במאי 2016

אתה שוכח שלולא טיירון לו דייויד היה לוקח טיימאאוט, ואז הוא בכלל לא היה בגמר האזור העלוב הזה

אמיתי 20 במאי 2016

מה השלב הבא? פולסא דנורא?

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

לא יפה. כולה ספורט, למה באלימות?

איציק 20 במאי 2016

ללברון יש אמא ערביה…

אריק 20 במאי 2016

טיירון לו לחש לבלאטמלבקש פסק זמן ואז תפס אותו. נחש!!!

אמיתי 20 במאי 2016

טיירון הזה עוד יוספוס פלאביוס למניין

dk 20 במאי 2016

יוספוס פלביוס היה גאה לדעת על תרומתו האדירה לדה-באזר.

צחקתי בקול ואז ניסיתי להסביר לחברה שהתעניינה, ניסיון אבוד מראש אבל לפחות צחקתי :)

ארז 20 במאי 2016

:)

איציק 20 במאי 2016

כלומר בוגד או סתם מקור לא מהימן?

אמיתי 20 במאי 2016

שניהם עשו-יעשו היסטוריה

איציק 20 במאי 2016

אחד מהם גם כתב/שכתב אותה.

אמיתי 20 במאי 2016

שד משחת הטיירון לו הזה..כותב גם

איציק 20 במאי 2016

;) ומשכתב
סיפר שבלאט התקשר ובירך אותו… האם זה מה שנקרא אצלינו שלו קיבל מבלט מישברך

אריאל גרייזס 20 במאי 2016

יש לי רעיון יותר טוב, אולי אותו מאמן שאימן את היריבה יתקשר במחצית לחדר ההלבשה של גולדן סטייט ויתן עצות? נראה לי שזה יכול לעבוד, לא?

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

התלבטתי אם להתייחס לטלפון ההוא, אבל אני לא מכיר את המקרה מספיק טוב אז החלטתי לוותר.

Oded 20 במאי 2016

רק אם יש לו מידע פנים על הפסק זמן של הקבוצה הקודמת…

שמעון 20 במאי 2016

אני בטוח שסטיב קר מתעייץ עם בלאט לגבי זה או דרך כסף או בדרך חברית, לא הכל מתפרסם.

ערן קאלימי 20 במאי 2016

כמה נקודות שכדאי תמיד לציין בהקשר של בלאט

א. יש לו חרא של סגנון כדורסל. תמיד היה. יעיל לפעמים, יציב הגנתית, אבל חסר דמיון, וחסר שטף התקפי. תמיד, תמיד, תמיד.
ב. הוא נתפס תמיד כג'נטלמן למרות שהוא אפס מאופס שלא היסס ללכלך אף פעם על קבוצות אחרות, וכולם המשיכו להריע לג'נטלמן. הסיבה שהוא נתפס ככזה בארץ, היא בגלל המבטא שלו. כי מבחינת התנהגות, הוא אפס מאופס כמו אחרון העופר ברקוביצ'ים.
ג. אחרי פרשת החזיז, הוא היה חלק מהדוברים המכביסטים שלכלכו על הפועל. שוב, אני חוזר, על *הפועל*
ד. אני מזמין אותך להזכר בפרשת פסק הזמן.

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

לגבי הכדורסל, מאז ינואר שנה שעברה ועד לפציעות בפלייאוף קליבלנד שיחקה אחלה כדורסל. המון דאנק עם במתפרצות, לוב-סיטי. גם נבחרת רוסיה בלונדון 2012 שיחקה כדורסל מהנה.

מה הסיפור בתקרית החזיז?

ערן קאלימי 20 במאי 2016

אוהד הפועל חולון זרק חזיז במלחה (יש להם איזה ריב מטומטם וחד צדדי עם הפועל), שפגע במאבטח וקטע לו שלוש אצבעות. בתגובה לכך, כל מועדוני הליגה הוציאו הודעות שמגנות אלימות ומאחלות החלמה. מכבי ת"א? כולל אנשי עבר אגב, שברור לי שתודרכו, גייסה את וואן ואת ערוץ הספורט כדי לדבר על כמה מסוכן תמיד להגיע למלחה ועל הקללות שהם מקבלים שם תמיד. אני רק זוכר שהכתבה מערוץ הספורט הורדה אחרי כמה שעות, אפילו להם זה היה בוטה. בלאט אפילו לא היה בקבוצה אז, וצוטט שם כנגד אוהדי הפועל.

שמעון 20 במאי 2016

הוא צודק אוהדי הפועל ת"א הכי מגעילים הן כדורגל והן כדורסל, אח"כ אוהדי הפועל י-ם כדורסל, הם גם האלימים ביותר, הוא אמר את האמת.

משה 20 במאי 2016

נכון, יש לו חרא כדורסל, הזכייה שלו ביורוליג היתה קשה לצפייה מבחינת הכדורסל אם מנתקים את האהדה.
יצא לי לפגוש בו אישית פעם, הוא היה אחד האנשים הכי נחמדים שפגשתי בסיטואציה שהוא ממש לא היה חייב להיות נחמד בה.
אגדות אוהדים זה נחמד, ולא משנה מאיזה מחנה (תראה את אוהדי מכבי רגל השבוע, האגדה בנוגע לאליפות של באר שבע ומכירת המשחק כבר נכתבה ), בסוף רובן שטויות סובייקטיביות.

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

לגבי ב"ש, שום דבר. זכייה הוגנת מאוד. אפילו אין לנו איזה פואד להאשים. אנחנו פראיירים והם לא.

איציק 20 במאי 2016

עם היד על הלב אם היו לך שתי אפשרויות בלבד לשנה הבאה, בלאט או פרנקו, בטח היתה בוחר בפרנקו.

שמעון 20 במאי 2016

הכדורסל של בלאט הוא טקטיקה וניהול משחק ברמה הגבוהה ביותר, אם אתה לא רואה את זה אתה בענף הלא נכון, הוא ג'נטלמן מהשורה הראשונה ולא לכלך על אף אחד, הוא עשה שנה שעברה את הסוויפים האלו בלי קיירי ולאב.
בטח אתה אוהד הפועל י-ם או ת"א, 2 הקבוצות הכי מגעילות ובכייניות שקיימות, בלאט לא רואה ממטר 90 אחוז ממאמני הפח שמסתובבים באןביאיי.

אריק 20 במאי 2016

איזה סוויפים? אם לו לא מציל אותו עם הפסק זמן ההוא, הוא לא בגמר.

ערן קאלימי 20 במאי 2016

שמעון, פחחחחחחחחחחחחחח

שמעון 20 במאי 2016

לא בגמר? חח הגזמת הבולס זה עוד אשלייה אופטית, הם היו כלום ושום דבר ומעולם לא היוו יריב לקאבס.
ואם פופוביץ היה עושה עבירה ללברון היה רק אליפות אחת היום שזה עוד יותר מביך.

דיזידין 20 במאי 2016

אם לסטיב קר היה נכנס זבוב לעין, לג׳ורדן היתה אליפות פחות.
ואם גם לפקסון היה נכנס זבוב ברגע הנכון, ג׳ורדן היה מאבד עוד אליפות.
לא מדהים שג׳ורדן נהיה אלוהים רק בגלל זבוב?

ניר 20 במאי 2016

בורוביץ' 2.0

גיא זהר 20 במאי 2016

אפשר גם להוסיף לזה את הכיפה אדומה שעשה לשיבק, לא שה תמים בפני עצמו, בגליל. ועדיין למרות כל הכתבות הלל על לו שמראה שגם חלקים נכבדים בתקשורת האמריקאית חרטא, הפיטורים היו בזיון. אלא אם לו הריילי הבא.

איציק 20 במאי 2016

אתה כותב זאת בגלל הג'ל?

אריק י. 20 במאי 2016

ועדיין קאלימי, אם מחר אורי אלון מביא אותו במקום פרנקו, אז גם אני וגם אתה חוגגים את המינוי כמו בני נוער בחופש גדול.

א ח 20 במאי 2016

אני חושב שיש לי כאב פיזי קל שאני כותב את הדברים…
אבל,עזבו רגע את ההפתעה שהוא פוטר עם מאזן נפלא..
עזבו רגע את זה שהוא הגיע לגמר שנה שעברה,והוביל 2-1 בלי 2 שחקנים סופר חשובים..
זה מעבר ל 17-0 שהם בזמן האחרון..יש שם אנרגיה אחרת,שונה.
זו קבוצה של לברון..אין מה לעשות..
הוא גביע הגלידה,הוא הגלידה,הוא הקצפת ואפילו הדובדבן..
גם שמפקד יוצא לפעילות חמה הוא לוקח את החבורה הכי טובה שהוא יכול,שהוא מאמין בה..
והוא בחר שדיוויד לא בחבורה הזאת..
נכון,הוא עשה את זה מגעיל,הוא טיפוס מגעיל ולא נעים..
זה לא עושה את ההחלטה( משחק מילים?!) לא נכונה..

אשכרה הכאב מתחזק…

וערן קלימי, אתה כותב( בדרך כלל…) נפלא..אחר שונה חד ומהיר..כמעט אפשר לראות את המחשבות המהירות שלך דרך הכתיבה..
שחרר אותנו מ "דיוויד והחזיז.."
זה ברמה של " הוא קילל קודם…"

ועדיין ,הלוואי שהוא יחזור לאמן שם..
יש עניין שהוא מאמן שם..

איציק 20 במאי 2016

אני שונא את הקבוצות שלברון משחק בהן (אלה אם וויד לא משחק בהן, כי אז אני סתם לא כל-כך אוהב אותן), ואני חושב שהזובור שלברון עשה לבלאט מכוער ולא צודק, ואחרי שאמרנו כל זאת, רק נוסיף שלברון גם לא ג'נטלמן והתנועה שלו במגרש לא אסטטית (גם אם מאד יעילה), והוא צ'וקר. עכשיו נוכל לומר גם שהחיך שלו מעושה, שמעורר בי גועל. עכשיו נעגיע לחלק האיזוטרי. בתקופה האחרונה קליבלנד משחקת אחלה, תענוג לראות אתה (אפילו הלב כואב). היא מנצלת את הכישרון שלה בצורה טובה מאד ורואים שהם נהנים. נכון שהם לא פגשו קבוצות מאד חזקות (גם מכבי תל-אביב והפועל ירושלים לא פגשו אתמול קבוצות חזקות) אבל גם אותן צריך לדעת לנצח והם עושים זאת על הצד הטוב ביותר. לגבי הסידרה הנוכחית, בלי ולנצ'ונאס אין לדינוזאורים שום משחק פנים יעיל, ומול קליבלנד אין להם מה למכור. גם עם ולנצ'ונס זה היה מאד מאד קשה אך בלעדיו הם סתם סטטיסטים בהצגה. אין לי דרך להעריך עד כמה הם יכולים להתמודד מול GS בגלל מח שהם פגשו עד עכשיו, אבל ממה שאנחנו רואים מהם הם בהחלט צריכים להרגיש שהם מסוגלים. הלואי ואתבדה.

אמיתי 20 במאי 2016

אם כבר התחלת תן פירוט קצת על לברון.. האמא שלו סתם ערבייה או רחמנא ליצלן גם פלסטינאית?
ממתין במתח

איציק 20 במאי 2016

אני לא ממחזר, אבל מקורות יודעי דבר מספרים שהוא עוקב אחרי בשראה בטויטר.

שמעון 20 במאי 2016

הכל אשלייה חברים יקרים, ליגה ב' של המזרח זה לא מדד זה גראנדה, חיחון וחטאפה.
טיירון לא יגיע אפילו ל-2 הנצחונות שבלאט הגיע בגמר מול גולדן ללא קיירי ולאב ואז אתם תבינו, עד אז מי שנהנה מבארסה נגד גראנדה שיהנה אבל שסטף קרי יגיע כדאי ללברון לשים את החיתול שלו (עדיף פמפרס), למרוח קצת וזלין גם ולשים קסדה למה הסקאדים שהוא הולך לחטוף מגולדן יבילו אותו שוב למאזן 2-7 בסדרות הגמר ואני אתפרע ואהמר שגולדן סטייט תיתן סוויפ מהדהד לקאבס. זה יהיה מצחיק כי הקאבס יגיעו לגמר עם 12-0 וכולם יתחילו לדבר על האפשרות לעשות 16-0.
לברון לא יכול לקלוע בזמן האחרון בכלל מחצי מרחק ושלשות או קולע באחוזים מחרידים, גולדן יסגרו אותו טוב ולא כמו הגראנדות שנותנים לו את הדאנקים והחדירה.
אני רק מקווה שאוק לא ינצחו בטעות את גולדן כי באוק חוץ מ-2 שחקנים ואדאמס אין כלום והם מאצ אפ מאד נוח לסגל העמוק של הקאבס.

תוהה בדרכים 20 במאי 2016

הדוגמה שלך לא קשורה כלום. הליגה הספרדית היא בפער עצום הטובה בעולם בזמן שהאזור המזרחי הנוכחי הוא הגרוע בהיסטוריה של הליגה. מעשית, ברצלונה מתקשה יותר מול קבוצות מרכז טבלה בספרד מאשר מול קבוצות צמרת באנגליה.

האנלוגיה שלך הרבה יותר רלבנטית לפרמרייליג שקבוצות הצמרת שם יכולות לרשים בינן לבין עצמן אבל נראות כמו כלום ושום דבר מחוץ לליגה / אזור שלהן.

שמעון 20 במאי 2016

מה הקשר? האנלוגיה שלי היא בדיוק רק שהקאבס אולי הם ריאל ולא בארסה, הליגה הספרדית טובה בקבוצות הטופ 6 שלה ואין ספק שהיא הליגה הטובה בעולם אבל מה הקשר לא השוותי בין המזרח לליגה, קח השוואה יותר נוחה, ריאל עברו את פחוני רומא וולפסבורג וסיטי בעוד אתלטיקו עברו את בארסה ובאיירן רק שגולדן זה לא אתלטיקו אלא יותר בארסה.

גיל 20 במאי 2016

אין לזה קשר לבלאט, תעזבו את זה. קליבלנד נראית טוב ויהיה מעניין לראות איך היא תשחק נגד יריבה רצינית. אני גם לא מבין את הפאניקה. אלא אם כן מונעים משנאה מוחלטת ללברון, אי אפשר לא לאהוב את הסיפור הספורטיבי שמתרגש עלינו. זכייה של קליבלנד תהיה אחד הסיפורים הספורטיביים הגדולים של העשור ואולי בכלל.

אמיתי 20 במאי 2016

כן ממש לסטר…ואולי בכלל

גיל 20 במאי 2016

לא לסטר, אבל כשקבוצה היסטורית לא זוכה באליפות זה סיפור עצום. בדיוק כמו שזוכרים לטובה את ההפסד של הפטריוטס לג'יאנטס.

Oded 20 במאי 2016

ספר את זה לאריאל

תוהה בדרכים 20 במאי 2016

אין למה שקורה במזרח שום משמעות. והעונה, בלי הבולס, הקבוצה היחידה שם שעוד יכולה להקשת על קבוצה של לברון, עוד יותר מתמיד. אני מזכיר שבעונה שעברה הקאבס שיחקו בלי לאב וחלק מהזמן בלי איירווינג, ועדיין עשתה סוויפ על אטלנטה שהשיגה מעל 60 ניצחונות.

יש סיבה שלברון מתעקש להישאר במזרח כל הקריירה- זה מבטיח לו מקום אוטומטי בגמר כל עונה.

תוהה בדרכים 20 במאי 2016

וזה כמובן בלי קשר לזה שהמהלך של החלפת בלאט היה מוצדק מבחינת קליבלנד: כל מאמן בליגה יביא את הקאבס לגמר במזרח, אין אף שחקן אחר שיכול לתת להם מה שלברון נותן. לכן, ברור שאינטרס שלהם הוא להחזיק את הכוכב שמח. זה הNBA.

שמעון 20 במאי 2016

ברור בשביל להגיע לגמר המזרח לברון לא צריך מאמן או את קיירי או את לאב, הוא יגיע גם בלעדיהם, בשביל לזכות הוא צריך אותם ובלאט לפי דעתי היה מביא אליפות או נותן ממש מאבק צמוד, הוא יודע להכין קבוצות מעולה למעמדים גדולים ומנהל משחק בלייב נהדר, שנה שעברה הוא המציא את השיטה של התקפות איטיות וארוכות שהכי יעילות נגד גולדן והוא היחיד שאיכשהו עצר את קרי עם דאבל אפ כמעט תמידי עליו, אתה תראה שזה בדיוק מה שלו יעתיק בגמר מול גולדן אבל בניגוד לבלאט לו לא יצליח להגיב תוך כדי משחק ואז תראה את ההבדלים, הוא לא יגיע ל-2 נצחונות בגמר ויש לו קבוצה ב3 דרגות יותר חזקה ממה שהיה לבלאט.

ניק 21 במאי 2016

אבל אם כל השנאה לאיש זה גם מראה כמה הוא טוב.. אין אף שחקן בליגה שאם תחליף אותו עם לברון תקבל אותה דומיננטיות (גם אם זה באיזור מגוחך כמו המזרח)

תוהה בדרכים 21 במאי 2016

עם דאנקן בשיאו (בטח שאקיל) והיום סטפ, היית מגיע לאותה דומיננטיות. ואני חוזר, אם אתה מחליף את הקבוצות של לברון עם הקליפרס, גם היו מגיעים לגמר כל עונה (כל עוד הם נמנעים מפציעות כמו העונה).

לברון שחקן ענק, מהגדולים בהיסטוריה, אבל הרצף ההגעות שלו לגמר זה הרבה יותר המזרח מאשר הוא.

דיזידין 20 במאי 2016

לברון בתקופה נפלאה. נראה חד ורענן.
שונאיו אולי מחמיצים זאת, אבל הוא בליגה משלו.
האופן שבו הוא משתלט על המשחק, בהגנה ובהתקפה, למען הקבוצה ולא למען הקליעה שלו, הוא משהו שטרם נראה.
(וכל זאת גם בעת שהקליעה מבחוץ שלו לא עובדת, ויהיה מעניין לראות איך הוא יתמודד כך מול הווריורס).

אני צופה 4:2 לקליבלנד על הקבוצה הכי מדהימה עם השחקן הכי מדהים.
ואני מבקש שבמקרה כזה כל מקטיני לברון יידומו (בנושא זה) לעד.

איציק 20 במאי 2016

ואם יקרה להיפך וקליבלנד תפסיד, מה אתה תעשה בתמורה?

דיזידין 20 במאי 2016

אני שותק כבר כמה שנים, מאז שקבעתי בביטחון ובבוז שמיאמי תדרוס את דנקן הפלגמט ופופוביץ הפילוסוף בשקל.
לפני כמה שבועות העמקתי את השתיקה אחרי שבישרתי שברי סנדרס ייקח את ניו יורק בדרך לבית הלבן.
לא שמת לב?

איציק 20 במאי 2016

פספסתי אותך, אבל לא נורא, טעויות קורות, והשנה דנקן הפלגמט ופופוביץ' הפילוסוף בשקל אפילו לא מועמדם להתמודד מול מיאמי.

אלון 21 במאי 2016

אין כמו ברי סנדרס.

שמעון 20 במאי 2016

זה לא קשור לשונאיו ואני ממש לא שונא אותו, הוא שחקן על וכבר היום אני מדרג אותו בטופ 10 של כל הזמנים שלי (אחרי שנת 1980 כמובן) ולדעתי בסוף הקריירה יהיה גם טופ 5 כנראה.
אבל לאורך כל הקריירה הוא לא שיפר את הקליעה שלו מחצי מרחק ומול קבוצות הגנה אדירות הוא כושל כל פעם מחדש.
גם כריסטיאנט רונאלדו שחקן ענק ואותו אני מאד שונא אבל גם אותו הייתי מדרג בטופ 10 של כל הזמנים שלי בכדורגל.
הוא ורונאלדו מאד דומים, אופי דוחה אבל שחקני על.
אבל לברון היום מעבר לשיאו, הוא כבר לא השחקן הטוב בעולם והגמר יוכיח את זה, מה גם שבסדרות גמר (רק בסדרות גמר ולא בשאר הפלייאוף) הוא מעולם לא סיפק רגעי קסם והשתלטות על משחקים (למעט משחק 7 מול הספרס וגם זה כי פופוביץ ניסה לעשות ממנו צחוק ולא שמר עליו באופן רציני כי זה עבד לפופ תמיד מול לברון).
יש הרגשה שהוא מחטיא הרבה ברגעי הקלאץ, שנה שעברה מול גולדן פיספס 2 סלי באזר ב-2 המשחקים הראשונים בסידרה, ויש הרגשה שהקבוצה שלו ברגע שהיא בפיגור הוא נעלם תמיד ונותן לאחרים להחטיא, זו לפחות ההרגשה שלי.

יריב 21 במאי 2016

בהגעה הראשונה של קליבלנד לגמר ג'יימס התעלה בצורה מדהימה מול הקבוצה השניה בליגה בספיגת נקודות באותה עונה. בהגעה השניה לגמר, בגמר המזרח, הצטיין מול ההגנה המהוללת של שיקגו של ת'יבודו, וגם סן אנטוניו של 2013 היתה קבוצת הגנה לא רעה. עם זאת, יש להודות שהוא פחות אפקטיבי מול הגנות חזקות מאשר הגנות חלשות, כמו כל השחקנים שאני ראיתי.

Trailblazer 20 במאי 2016

מישהו באמת מוכן להמר נגד גולדן סטייט(עם סטף בריא)?ברצינות?

דיזידין 20 במאי 2016

הימורים זה למסכנים.
פה מדובר במדע מדויק (שבא מהלב): 4:2 ללברון.
בהנחה שהווריורס יעברו את הלוזרים מאוקלהומה.

איציק 20 במאי 2016

מה ייחס ההימורים שאתה נותן על זה?

אמיתי 20 במאי 2016

וואלה אני מוכן להמר על קליבלנד. ולו מהסיבה שאף אחד אחר
לא מהמר עליהם. הם בריאים עם מאמן יותר מחובר ובאים אחרי
טיול בפארק..גולדן ניטחנים בינתיים ככה שמתבקש ונראה לי
גם משתלם להמר עליהם. באמת מעניין מה היחס..

דיזידין 20 במאי 2016

לרגע ברצינות.
מצד אחד יש קבוצה באמת מדהימה.
מצד שני קליבלנד בריאה, טרייה ובכושר שיא.
פיפטי פיפטי לדעתי.

איציק 20 במאי 2016

בתאוריה אתה צודק, בפרקטיקה, קליבלנד בטוח בגמר, אך אוקלהומה יכולה להציב אתגרים ל-GS ולכן אני עוד לא שם אותם בגמר.

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

בהתחלה באמת הכעיסו אותי הפיטורים. עכשיו זה הפך לסוג של בדיחה או לדרך שלי להישאר מעורב רגשית בצד המזרחי, כשכל סיבוב אני בעד היריבה של קליבלנד. צחוק בצד, אני ממש מחכה לסדרת הגמר של קליבלנד מול גולדן סטייט. או שתהיה אלופה אולטרא היסטורית או שהמעגל של לברון ג'ימס ייסגר. כך או כך, סיפור ענק. מקווה שפציעות לא יפגעו בחוויה.

בעקרון אני מקווה שאוקלהומה לא תהרוס, אבל מאוד נהנה מגמר המערב ומאוד נהניתי מהסדרה מול הספרס.

AdamB 20 במאי 2016

עברו שלוש שנים מאז אינדיאנה לקחה את מיאמי למשחק 7 בגמר המזרח. אחרי שבמשחק אחד ווגל השאיר את היברט על הספסל
ולברון קלע סל נצחון בצבע עם הבאזר.. מאז אף אחד במזרח לא מצליח להרים קבוצה שאפילו קצת תקשה על קבוצה עם לברון.

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

ממש לא מסכים. אם לו לא מציל את בלאט או השופטים קולטים את פסק הזמן, קליבלנד מודחת שנה שעברה מול שיקגו בסיבוב השני. היתה שם יופי של סדרה.

AdamB 20 במאי 2016

לא יודע כמה עקבת אחרי שיקגו בשנות טיבודו, אבל זו הייתה קבוצה עם מוגבלויות התקפיות.
בעונה הסדירה הם היו מסתדרים איכשהו, ובפלייאוף זה היה נחשף כל שנה מחדש. בכל מקרה הבולס בשום שלב של
העונה שעברה לא הרשימו כמו קליבלנד אחרי האולסטאר.

נתן 20 במאי 2016

המזרח נחשב לבדיחה בגלל גדולתו של לברון ולא רק בגלל רמתם של הקבוצות. 2.קליבלנד ניצחה 2 משחקים בגמר שנה שעברה בגלל משחקים ענקיים של לברון. 3.אם בלאט כזה גאון למה אף אחד לא לוקח אותו?

Shadow 20 במאי 2016

תגיד אתה קונה את הסחורה שאתה מוכר?

אתה יודע באיזה מקום סיימה קליבלנד את הדירוג הכללי של הליגה?

וזה בהתחשב שהיא משחקת באיזור שעובדית הוא יותר חלש. מפנה אותך לבדוק את המאזן בין מזרח למערב השנה ועוד יותר מפנה אותך למאזן 4 הראשונות בכל איזור במשחקים מול האיזור השני.

אם הוא בדיחה בגלל גדולתו של לברון אז זה מוכיח את לברון כקטן מאוד כי בצד השני יש לך דגומה לאיך מתבטאת גדולה במאזן.

המאזן של קליבלנד הוא בדיחה אם אתה טוען שלברון הופך את המזרח לבדיחה.

העובדה בשטח היא שלברון מעולם לא כיוון למערב. הוא יודע טוב מאוד ששם הוא היה אוכל קש.

גיל 20 במאי 2016

הדירוג הכללי פחות חשוב. ראינו איך הספרס עם 12 ניצחונות יותר מאוקלהומה הפסידו והווריורס אולי יעופו עם קבוצה שניצחה 18 ניצחונות פחות מהם. מה שחשוב הוא איך אתה מגיע לפלייאוף והם כרגע נראים מצוין. האם זה יספיק לאליפות? לא יודע אבל זה סיפור מעניין.

וזה לא ממש הוגן לומר שהוא לא כיוון למערב כי שתי הקבוצות שהוא היה מעוניין בהן הן במזרח. מה אתה רוצה, שבכוח ישחק במערב רק כדי להוכיח כמה הוא טוב?

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

גם מייקל ג'ורדן לא שיחק במערב. עשה לעצמו חיים קלים.

איציק 20 במאי 2016

מפגש אחד עם ריק מהורן בהחלט יכול לשנות את דעתך.

תוהה בדרכים 20 במאי 2016

בתקופה של ג'ורדן האזורים היו מאוזנים, כך שזה לא היה רלבנטי. אי אפשר להתעלם מכך שלברון כל עונה מקבל דרך חופשית לגמר וצריך להיות תמים בכדי לחשוב שזה לא שיקול אצלו. זה לא רק שהמערב עדיף בסך הכול, זה שאין קבוצה אחת טובה במזרח מלבד הקבוצה של לברון.
תשים את הקליפרס במקום הקבוצה של לברון במזרח וגם הם מגיעים כל עונה לגמר (בהרכב מלא).

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

זה היה בציניות

shadow 22 במאי 2016

גם מייקל ג'ורדן שיחק באחת התקופות החלשות של הליגה

shadow 22 במאי 2016

אין לי מושג על מה ענית גיל.

אני ענית לבחור שטען שמי שהופך את המזרח לבדיחה זה לברון ואין ספק שצחקתי הרבה מהבדיחה הזו.

יריב 21 במאי 2016

המאזן בין החטיבות השנה הוא 232-217 למערב, אני הייתי קורא לזה "שקול".

איציק 21 במאי 2016

לא לגמרי שקול אבל נניח. העיניין הוא שכדי באמת לבדוק את החוזק לא מעניין לבדוק את התוצאות של פילדלפיה או הליקרס כי אם את המאזן הפנימי של שמונה הראשונות של כל איזור.

shadow 22 במאי 2016

כשלוקחים את 4 הראשונות מכל איזור זה מסתכם ב 20-12 למערב נדמה לי.

אין שום חיתוך שאתה יכול לקחת (עד כמה שידוע לי) שבו המזרח מנצח את המערב מלבד אם אתה משווה את המקום הראשון במזרח מול המקום השלישי במערב שם קליבלנד עם מאזן יותר טוב מאוקלהומה.

דיזידין 22 במאי 2016

למה ככה?
בוא נשאיר את גולדן סטייט וקליבלנד בצד, ונשאל מה עשתה מספר 2 במזרח החלש נגד הגדולות של המערב.
אני זוכר נצחונות של טורונטו על אוקלהומה, פורטלנד, וסן אנטוניו ומכאן שהיא בתיקו או במאזן חיובי מול כולן.

גיל 22 במאי 2016

הקבוצות הטובות במערב טובות מאלו שבמזרח אבל הנה נתון מעניין. בכל שלב של הפלייאוף עד עכשיו קליבלנד שיחקה נגד קבוצה עם מאזן טוב יותר מזו של היריבה של גולדן סטייט. אז זה לא אומר שהיריבות במזרח חזקות יותר אבל בהתחשב בזה שקליבלנד סיימה רק משחק אחד יותר מהשנייה במזרח והפערים שהיא מנצחת אז צריך לתת להם קרדיט שהם באמת טובים.

דיזידין 22 במאי 2016

נתון נחמד מאוד, וקליבלנד באמת טובים.
מה שברור זה שהם הרבה יותר טובים מאשר קליבלנד של הגמר בשנה שעברה.
ומכאן האמונה שהם יכולים לנצח את הקוסמים מהמערב.

גיל 20 במאי 2016

אגב, אמרו אתמול נתון די מדהים. אם הקאבס יעשו סוויפ גם על טורונטו אז הם ישחקו 12 משחקים ב50 יום עד לגמר!

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

ניצחון במשחק הבא בטורונטו ישווה את שיא הניצחונות הרצופים בפלייאוף. סוויפ וזה פלייאוף היסטורי.

גיל 20 במאי 2016

כן, של הלייקרס שהגיעו לגמר בלתי מנוצחים אבל אז היה הטוב מ5 בסיבוב הראשון.

יואב דובינסקי 20 במאי 2016

נכון, הלייקרס עשו סוויפ למערב פעמיים בתקופת הטוב מ5. פעם עם מג'יק ובגמר הפסידו בסוויפ לדטרויט ופעם עם שאק וקובי (וטיירון לו) וניצחו 1-4 את פילדלפיה.

אריק י. 20 במאי 2016

מישהו לכל הרוחות מוכן להסביר לי למה שחקנים בNBA לא נותנים ללברון מטר? יש לו אחוזים זוועתיים מבחוץ. למה נצמדים אליו איך שהוא מקבל את הכדור? הוא חזק והוא תמיד חודר, ובצבע זה כבר בלתי אפשרי לעצור אותו. תנו לו לזרוק ראבק.

duncan 20 במאי 2016

כי רוב השחקנים לא חכמים

אלון 21 במאי 2016

12 קבוצות החליפו מאמן בנבא. אף אחת מהן לא לקחה את בלאט. אברם גרנט של הנבא.

יואב דובינסקי 21 במאי 2016

דווקא גרנט כן קיבל צ'אנסים בפרמייר ליג אחרי צ'לסי ואימן גם את פורטסמות' וגם את ווסטהאם.

יואב דובינסקי 22 במאי 2016

איזה מאמץ של טורונטו במשחק השלישי. +10 בסיום הרבע השלישי. יאללה, עוד פוש והם בחזרה בסדרה.

Amir A 24 במאי 2016

והנה הסידרה פתוחה. נראה עכשיו את ה"אני אוביל, אני אנווט" של אוהיו לקראת המשחק החמישי.

הארכיון 22 במאי 2016

גולדן סטייט לוקחת 1-4 בגמר. הכל אילוזיה במזרח החלש…

נעם אופיר 27 במאי 2016

ללוחמים יש כרגע צרות גדולות מהמלך ופרשיו, סופת הרעמים שהם נקלעו אליה חזקה משחשבו וספק אם בכלל יעברו אותה, כך שמהבחינה הזו- אל תקדים את המאוחר.

ולענייני הנקמה שלך…
גולדן סטייס לא קילרית בפלייאוף כמו שהיא בסדירה- נכון
זו לא חוכמה לעלות לגמר מהמזרח- נכון
בלאט פוטר באופן "מלוכלכך" מעט- נכון
ומפה ועד שהוא הקלף החסר לגולדן סטייט כדי להביא אליפות נוספת- הפער גדול.
על אף האהבה הבלתי נלאית וההערכה ללא סייג שלך לבלאט חשוב להבין שתפקידו של עוזר מאמן שייסופח בצורה מאולצת כל כך בשלב כל כך מתקדם של העונה יהיה לא אפקטיבי ברוב המקרים, במקרה הטוב ייתן אפקט פסיכולוגי ובמקרה הרע יראה קצת פתטי.

Comments closed