בין גולהאר לרמון – יניב פרנקו

עזבו שטויות - איזה שחקן העבדורחימי הזה ? ואיזו תסרוקת!

18974

 

 

נאום רמון בהפועל כמה שהיה קשה, הוא בסופו של דבר פעולה תקשורתית מצוינת.

והפועל של השנים האחרונות היא הכול חוץ ממצטיינת בהתנהלותה התקשורתית.

התקשורת שפעם היו נוהגים לספר שהיא אדומה ,לא עושה להפועל ובטח לא לרמון חיים קלים ,אבל התקשורת וזו הבעיה הגדולה פה –שופטת בעיקר מכלול, שופטת במבחן התוצאה.

אבל זה שהמכלול בעייתי ומבחן התוצאה מזעזע,לא אומר שכל הפעולות רעות.

ניהול טוב זה לא להחליט תמיד נכון, ניהול טוב זה לקבל החלטות ,לקבל יותר החלטות טובות מרעות, ולתקן את הרעות  בהקדם.

***

עבדורחימי זו פעולה טובה ,פעולה חכמה למועדון בסיטואציה של הפועל.

זו עסקה שמביאה להפועל שחקן עם רזומה מעניין, בלי לשלם על השאלה במידה ולא ישחק ,עם אופציה לרכישה ואופציה להשאלה בסכומים נמוכים.

מינימום סיכון.

לקבוצות כמו הפועל לא מגיעים שחקנים כמו זהבי ופריצה במחירי מציאה, הם מגיעים קצת פצועים, קצת שמנים, קצת מבואסים – מתאקלמים בכבדות יחסית – מזכיר קצת שחקנים ישראלים שמגיעים לקבוצה הלא נכונה, בעיר הלא נכונה מהסיבה הלא נכונה.

אבל התקשורת שופטת מכלול – והמכלול זה כישלון ו"שכונה" ו"פח" – אז עוד קיסם למדורה.

***

מכבי חיפה מתנהלת תקשורתית הרבה יותר טוב– מה שהופך מכלול בעייתי לא פחות לסיפור קטן בהרבה.

גרעונות עצומים, סיפורי "מנודים",חוסר הצלחה ספורטיבי ,החלטות רעות בכל גזרות הרכש ממאמן ועד שחקנים ,נפילות בחוזים ולא מעט "סיפורי גולסה" ישנים וגם כמה שבקנה.

חברה שנכנסת למפעל חדש לא מחליפה את ההנהלה ,את המיתוג ועיצוב המוצר ,את נוסחאות הייצור ופורמולת הטעם– את כל הסיסטם בקיצור– בחודש אחד.

ובכרמל כנראה שזו הדילמה.

***

הסיפור של המחזור בהפועל זה עבדורחימי ,בחיפה זה גוזלן.

אלה סיפורים של הזדמנויות –של ציפיות לעתיד ורוד,ציפיות שהנה יש לנו בסגל ממש מתחת לאף פתרונות לכל הבעיות .

בחיפה יש בעיה בהתקפה כבר כמה שנים – עזרא ,תורג'מן וגוזלן זו לא באמת בעיית שורש- בטח לא כשיש את כליבאת כאופציה לשנה הבאה.

אבל דמארי זו תעודת ביטוח.

עם דמארי זה כבר יתרון אסטרטגי על כל שאר המתחרות שאינם בבעלות קנדית.

***

כשהשועל הסקוטי ראה את אוסף הבעיות שלו בשנה שעברה עם ההגנה והקישור המזדקנים והתחרות המתעצמת– הוא הלך למקום היחידי שם יחסית הוא היה בסדר, שלף את פנקס הצ'קים וקנה את ואן פרסי, בדיעבד קנה אליפות, בדיעבד הנציח את המורשת שלו בדרך הטובה ביותר.

ואז פרש והשאיר את היורש להתמודד עם המורשת והבעיות – ביחד.

לחיפה יש המון בעיות ,די דומות למען האמת , ובנאדו זה לא פרגוסון, גם רוני לוי לא.

אבל דמארי זו תעודת ביטוח שבעזרתהאפשר להחביא חלק גדול מהבעיות .

להכין את 2015 טוב יותר, דרך מזעור נזקים ושקט תעשייתי – להיכנס לסמי עופר עם הרבה יותר ביטחון בדרך.

אבל בכלל לא בטוח שיש כסף לביטוח מקיף -השאלה מה מתחבא שם מאחורי הפאסון.

שחר לא מדבר כרגע, להערכתי הוא קרוב לנאום רמון משל עצמו – משהו בסגנון "ירוקים רדו מהגג".

***

השמועות מחדר ההלבשה אומרות שעמאשה חוזר לסגל, שבונים על הצעירים המוכשרים , שמפלרטטים עם מאמנים מובילים לשנה הבאה , מפיקים לקחים ולוקחים זמן לחשיבה ולתגובה מתאימה.

 פעולות נכונות, מכלול בעייתי.

והתקשורת כאמור שופטת על מכלול .

עם עבדורחימי וגוזלן לא פותרים את הבעיות האדירות שישנם כרגע, לא מכסים את התקלות, לא מתגברים בין לילה על שנים ארוכות של החלטות רעות.

האם בחיפה קרובים הרבה יותר להפועל מאשר לקריית שלום ?

בחלון של ינואר גם העסקאות שלא יוצאות לפועל מעניינות ,לפעמים יותר מאלה שכן.

***

עזבו שטויות – איזה שחקן העבדורחימי הזה ? ואיזו תסרוקת!

השעון השוויצרי - נבות גולן
נו, מי? - רינת אמיר

25 Comments

יואב 13 בינואר 2014

פרגי לא השאיר אחריו בעיות ממש קשות שלא ניתנות לפיתרון בקיץ אחד. כמו במרבית קבוצות העולם שמתחזקות שצריך. אליפות וכמעט רבע ליגת אלופות(ללא טעות שיפוט והוא כנראה עובר את ריאל) זה נהדר.
ולמוייס והמערכת, היה קיץ שלם להתחזק. אם פרגי סבר שואן פרסי נחוץ-זאת אכסיומה. שהוכחה כנכונה כמו ברוב המקרים אצל הסר.

אולי שחר עוד לא הפנים. הוא טוען שרוני לוי לקח אליפויות ללא מנהל ספורטיבי. וואלה יופי, כל התארים כאן נלקחו כך. העניין זה לא טייטל התפקיד אלא מי עושה אותו. ומסה כל כך קריטית של פרסונאליטי מצויין, מקצוען ורעב בקבוצה אחת, אמור לפקוח לו את העיניים כדי לבצע התאמות. הוא לא חייב לשחזר, אבל הוא צריך לשכלל.

אריק האדום 13 בינואר 2014

עבדורחימי הזה שחקן שחקן. אתמול ישבתי בשער שמונה והוא עשה לי סחרחורת. קראתי שאיתי שכטר "התלונן" שהוא עושה הרבה בלגן. אני אומר שששכטר יתחיל ללמוד ממנו, כי שכטר הגדול של לפני כמה שנים היה עושה בלגן בדיוק כזה.
רב"ש צריך לעשות תדריכים לכל ה-10 האחרים ואז להגיד לעבדורחימי "RUN BUSART, RUN".
לך תדע, אולי הוא ייתן צמד בדרבי.
כמו שכתבת, עזוב שטויות… איזה שחקן?

אדם בן דוד 14 בינואר 2014

אתה מבין ששכטר החמיא לו ולא התלונן, כן?

אריק האדום 14 בינואר 2014

בטח מבין. השאלה אם שכטר מבין…

עדי אבני 14 בינואר 2014

אני חושב שלמרות הדמיון המסויים, אתה טועה בקשר לדמיון בין המשבר בהפועל לבין זה שבחיפה.
אמנם שנינו סובלים ממאמן שמקובע על ה-4:3:3 שלו ושמתקשה לראות את מה שמובן לכל הסובבים אותו, ושנינו ניהלנו רכש לא הכי נכון, בין היתר בגלל חוסר יכולת לראות וללמוד ממודלים חדשים, אבל ההבדלים הגדולים הם שלחיפה יש בעלים ולנו אין, ויותר מזה- בעוד אנחנו שיחנו את הקלפים שלנו all in, לחיפה ולבעלים שלה יש, בדיוק כפי שלמיטש היה, הרבה כסף לשים בשביל לשחק עוד כמה ידיים על השולחן

יניב 14 בינואר 2014

מקצועית – הכשלון בחיפה גדול יותר – השקיעו יותר וקיבלו אותו דבר.
מה עוד שלרמון אני יכול עוד לתת הנחה כי לפני שנה וחצי הכאוס בהפועל היה נוראי- בחיפה לא.
אבל זו לא טענת הפוסט.

בהפועל בא רמון- אמר את מה שאמר – והנמיך ציפיות.
בחיפה – שחר לא מדבר – ככה שהפאסון מצד אחד זה אני שחר ואני בליגה של גולדהאר והכל פתוח – אבל בפועל המצב בחיפה בעייתי והם קמים משנים רעות וסוחבים על הגב את כל ההחלטות הרעות והחוזים הכבדים.
זה שבהפועל יש שכטר וורמוט זה בסדר – אבל בחיפה יש 10 כאלה – אז בכסף זה דומה – זה הכל משקולות .
אם חיפה רוצה לבנות קבוצה תחרותית באמת למכבי זה יעלה הון וידרוש שידוד מערכות אדיר.

לדעתי אם בהפועל עד להופעת רוכש חדש הציפיות ירדו לכרטיס באירופה ובניית תשתית- בחיפה הם זהות.
לכן בעיני שחר קרוב היום לרמון יותר ממה שהוא באמת מתחרה בגולדהר.

יניב 14 בינואר 2014

יש כמה דרכים למפות את התחרות :
אחת- להתחרות במכבי ראש בראש – לבנות מערכת שמתאימה לעידן החדש – ניהולית ומקצועית – זה אומר לפחות להביא מאמן בכיר (רוני לוי)ולעשות חריש עמוק ברכש כולל רכישת כמה שחקנים ישראליים מובילים.

השניה – זה להיות מספר 2 חזק – שזה אומר להיות טובים בהרבה מכל קבוצה אחרת שהיא לא מכבי – תשווה את חיפה לבאר שבע היום – ותראה כמה כסף זה דורש כדי לבנות קבוצה שתהיה מדרגה אחת מעל באר שבע.
כמובן שלצד הסגנות יש את אירופה ושם צריך להגדיל ציפיות.

השלישית – זה ללכת למודל של קבוצה צנועה בהרבה – בהתחשב באיכות הצעירים, מצב הסגל והמושאלים- זה לחלוטין ריאלי.
אלא מה – כשאתה בונה קבוצה בסדר גודל כזה – מספיק שהמתחרים עשו קצת שיעורי בית ואתה אפילו לא מגיע לאירופה .

לדעתי שחר רוצה ללכת לאופציה ג' – שזה לגמרי בסדר – ויש מצב שאם מאמן מוכשר בהרבה הוא ישיג לא מעט בהרבה פחות.
אבל שהוא יודע שבהתחשב בכל העלויות העצומות שהוא כבר סוחב – תקציב של 30 מיליון בבאר שבע ישיג הרבה יותר מכזה בחיפה.
ובמודל כזה יותר משאתה מגייס שחקנים- הוא יאלץ למכור בקיץ שחקנים כמו עזרא וטווטאחה כדי לא להגיע לעוד מקרי גולסה.

רמון דרך אגב מכוון לג'- קבוצה בתקציב סביר שתיאבק על מקום באירופה .
אז תגיד לי האם שחר הולך לאופציה א' או מינימום ב' – או שהוא קרוב בהרבה לרמון.

עדי אבני 14 בינואר 2014

למרות המצב בטבלה, אני עדיין חושב שחיפה נמצאת כבר מדרגה אחת מעל ב"ש. בצורה מסויימת גם אנחנו. אלוהי הקארמה, שהתאכזר שב"ש בחמשת השנים האחרונות, מחזיר להם היום בריבית על אותן שנים, אבל הם עדיין לא ברמה מעל חיפה והפועל מבחינת כדורגל. אולי יציבות בהגנה

יניב 15 בינואר 2014

בחלון הקרוב גם מכבי וגם בער שבע יבצעו חיזוקים נקודתיים – חיפה והפועל לא .
בקיץ מכבי ובאר שבע יעשו עוד שפצור כזה או אחר – כל אחת בעולמה .
לבאר שבע יש עכשיו 2 חלונות העברה לבצע שיפורים במכונה שכבר עובדת יפה .
חיפה לעומת זאת צריכה מהפיכה ומהפכה יקרה ולהחליף מאמן ואצטדיון במקביל .
האם זה אפשרי ? בוודאי – אבל כדי שזה יקרה שחר צריך לעשות מהלכים שנראה לי שהוא לא רוצה לעשות – בעיקר כלכליים .

דגש 14 בינואר 2014

הפער הגדול בין מכבי חיפה זה שבעוד שחר מחפש את הדרך העולה לצמרת שאבדה לו, רמון מנסה לשמור על הפועל מתפקדת.

בעוד גוזלן הוא הפירות של לימוד של שנים במחלקת הנוער המצליחה של מכבי חיפה, עבדורחימי הגיע באקראי, בהתנדבות והעובדה שהוא באמת שחקן טוב זה לא מעט מזל.

מכבי חיפה כנראה בדרך לעונה שלישית בלי אליפות. אבל הפעם הקודמת שזה קרה לשחר הייתה לפני חמש עשרה שנה וסביר להניח ששחר יבין שהוא צריך לשנות דברים בסופו של דבר, וזה לא ייקח לו יותר זמן מאשר ייקח לרוכש הפוטנציאלי שיגיע להפועל ללמוד את השטח, אם יגיע כזה והוא באמת ייאבק כדי להצעיד את הפועל קדימה.

יניב 15 בינואר 2014

שים ציר שבצד ימין נמצא גולדהאר ובצד שמאל רמון – איפה שחר לדעתך ?

דגש 15 בינואר 2014

שאלה טובה.

אני לא בטוח שהתשובה היא לא גולדהאר. ג'ורדי הגיע די במזל, ואיתו כל השיטה. אנגלידיס וכל המנהלה הביאו ניחוח אירופי, אבל עם ניחוח לא כובשים שערים.

וגם לשחר יש סיכוי טוב ליצור את המהפכה המקצועית אם הוא ייעז להיות יצירתי בסגל המאמנים (כולל בניית הקבוצה), וזהו. מחלקת נוער טובה – יש, קהל – יש, איצטדיון – יש, כסף – יש, שחקנים טובים – יש, דירוג באירופה – יש, רצון להצליח – יש.

המצב של שחר עכשיו די זהה למצב של גולדהאר ביום שאחרי ג'ורדי.

רמון תלוי לחלוטין ברב"ש. אין תוכנית ב', ואם הייתה לא היה לה סיכוי להצליח. אין כסף, מחלקת נוער בינונית, הסגל חסר ולא מתאים לתקציב, האוהדים עושים בעיות, והכי גרוע – הבעלים בכלל לא מחפש איך לבנות את הקבוצה. רק 'לא להיכשל'.

יניב 15 בינואר 2014

אני חושב שבסעיף כסף ורצון להצליח אתה טועה ולדעתי שחר מעדיף את מסך העשן.
כמובן שרמון זה סמן שמאלי כרגע- ואני לא טוען שהוא ושחר באותו מצב – אלא שבניגוד למה שכתבת "המצב של שחר עכשיו די זהה למצב של גולדהאר ביום שאחרי ג'ורדי" – המצב של שחר הוא די זהה למצב לפני הגעת ג'ורדי.

אני לא בטוח ששחר יכול לבחור כמו גולדהאר דאז – קרי להתעלם מהשנים האחרונות וללכת קדימה במלוא הכוח רק בשינוי מערכתי ומבני.

דגש 15 בינואר 2014

נתחיל מהסוף:

לא בדיוק, כי זה לא שהבחירה של גולדהאר הייתה כזאת מוסכלת. הוא התייאש מהשוק המקומי (קל להתייאש, אחרי כמה? 5-6 מאמנים שנכשלו) אנגלידיס, שהוא מישהו שהוא כן סומך עליו, במקרה הכיר איזה אחד שהצליח בקפריסין. גולדהאר בחר להמר עליו והצליח.

אולי הוא דיבר איתו, אולי הוא התרשם ממנו, אולי הוא מצא בו דברים שהוא חשב שיעשו את ההבדל והוא צדק. אני לא בטוח. ייתכן גם שבאותה מידה היה יכול להגיע עוד פרננדס. עכשיו אנחנו יודעים את ההבדלים, אבל מיץ' לא ידע.

נכון שגולדהאר הציג גמישות שלשחר כנראה שאין. זה היתרון של מי שבא מבחוץ. אבל לזה ששחר בא מבפנים יש יתרונות, ואני בטוח שגם בטווח שכלול במרובע של שחר יש המון דרכים שיכולים להצליח. אם הן יתממשו? אני לא בטוח. בדיוק כמו שההגעה וההצלחה של ג'ורדי לא הייתה בטוחה.

ולגבי ההערה איתה פתחת:
כל הישראלים הטובים שחיפה חיפשה הגיעו בשנתיים האחרונות. גם בקיץ האחרון, ההגעה של אבוחצירא וגבאי לא היתה דבר של מה בכך. נכון שעד כה שניהם נכשלו, אבל הם היו שני הכוכבים הגדולים של קריית שמונה, קבוצת צמרת ישראלית. גם בזרים הוא לא חוסך, ושילם הרבה כסף. לפי גלובס, כידוע לך, הוא השקיע יותר כסף מגולדהאר. (וגם אם נוריד את התרגיל הכלכלי [שגם מכבי עשתה] הוא במקום השני והוציא עשרות מיליונים)

דגש 15 בינואר 2014

*מושכלת

יניב 15 בינואר 2014

דגש – זה לא מדויק או שהפרשנות שלי שונה משלך -אחרי שנתיים הוא הבין שיש לו פה בעיה ניהולית קשה – אבל אוקיינוס של פוטנציאל – ובחר להתמודד והמשיך להשקיע – לקח את כל הקופה .
שחר ממש לא עומד בפני אותו אוקיינוס – התחרות של היום עבורו שונה מהתחרות של גולדהאר דאז – ואני גם לא חושב שהם באותו קליבר פיננסי .
אז כן הוא הוציא בשנה שעברה על פי גלובס קצת יותר מגולדהאר – אבל פה הפרשנויות שלנו שונות – ככל הנראה השלוש שנים האחרונות גרמו לו לגרעון של מאה מיליון שקל – עבור גולדהאר זה לא השפיע – עבור שחר זה מאוד – אחרי כאלה שנים הוא מבין שכדאי לנצח את מכבי רמת ההשקעה רק צריכה לעלות ויש לו בעיה קשה פה .

דגש 15 בינואר 2014

קודם כל, אני לא מסכים עם ההנחה שבשביל להתחרות עם גולדהאר הוא חייב שיהיה לו תקציב של גולדהאר. זה תמיד יהיה יתרון של גולדהאר, אבל גם לשחר יהיו יתרונות. הוא כנראה יצטרך ללמוד איך להוציא יותר תפוקה מהתקציב נמוך יותר. אבל הוא יוכל ללמוד מבאר שבע (דגם B&B), סכנין (המהפכה הספרדית), קריית שמונה (סתם כי אני אוהב את הדרך של ברק בכר). הוא אפילו יכול גם ללמוד מהצלחת ג'ורדי בלרנקה איך עושים יותר בפחות כסף.

נכון הוא איבד את הבכורה, אחרי שמכבי, שהיה לה תמיד יתרון כלכלי, השלימה את הפער הניהולי. אבל איבוד הבכורה לא חייב להיות סיבה להרים ידיים, ובמחשבה נכונה הוא יגשר על הפערים.

ועדיין לא ראיתי שום סימן בפועל של האטת קצב מצד שחר. להיפך, פרוייקט ראובן עטר היה משמעותי. בנאדו נראה כמו משיח ('העונה נשבור שיאים' הוא הבטיח) וגם הוא קיבל תקציב רכש גדול משל מכבי (אבל כמובן וכידוע, תקציב משכורות קטן יותר) ונראה היה שהתחרות תהיה צמודה ולכן הוא לא שינה דבר.

לדעתי ההיערכות לעונה הבאה היא מבחן, האם שחר יראה סימני נסיגה, שינוי כיוון, הסתערות, יצירתיות או – הכי גרוע מצד חיפה לדעתי – עיקשות.

אבל עד שנגיע למבחן שלי, אני נותן לו את הקרדיט והוא בעיניי יותר קרוב לגולדהאר מאשר לרמון וה'אין ניהול, אין כסף ואין אחריות' שלו.

יניב 15 בינואר 2014

אין דוגמא בכדורגל הישראלי לקבוצה שתוך כמה חודשים שינתה את מחד ההפעלה שלה ולמדה גם לעבוד בהרבה פחות כסף וגם להמציא את עצמה מחדש כקבוצה מובילה .
יש סיבה שקרית שמונה מצליחה במודל משלה וזה לא המודל של חיפה .
ימים יגידו .

דגש 15 בינואר 2014

אכן, ימים יגידו. אבל שחר צריך להפנים שהוא היה מספר אחת בהשקעת כספים הגיונית (כי מכבי בעבר השקיעה אמנם יותר כסף, אבל הוא הניב פחות ממה שהניב הכסף של שחר). והוא צריך להבין שזה לא בהכרח גוזר עליו להיות פחות טוב.

הקבוצה היחידה בעולם שהכסף הבטיח לה הצלחה זה באיירן. בכל מקום אחר זה פשוט לא עובד ככה.

איתן מסוארי 15 בינואר 2014

פוסט מעולה עם תגובות מעולות.

השורות התחתונות הן:
הפועל באר שבע ומכבי חיפה קבוצות עם בעלים ראויים ומשובחים שיעשו את הסוויטש ויעתיקו את המודל של מכבי תל אביב.

הפועל תל אביב עם ממשלה זמנית בתקופת צנע אחרי מלחמת השחרור שלה. אנחנו עדיין בדרגה מתחת לחיפה ובאר שבע.

לעבדורחימי באמת יש תספורת כמו של אריה מוסקונה בסרט עטור הפרסים "סלומוניקו".

דגש 15 בינואר 2014

אני לא מצאתי הרבה קשר בין המודל של באר שבע למודל של מכבי תל אביב.

עם ניהול חכם, גם בלי בעלים שמשקיע, להפועל יש יותר פוטנציאל להצלחה מבאר שבע. רק שבינתיים גם הבעלים לא משקיע וגם הניהול טיפש. קריית שמונה בערך באותו מקום כמו הפועל באר שבע.

אם כבר מי שלדעתי אתה צריך למנות ולא מנית, זה מישהו שלא תשמח לשמוע: בית"ר. נראה שאלי טביב עומד להיות לביתר בעלים יותר טוב משרמון להפועל.

יניב 15 בינואר 2014

באר שבע זה לא בדיוק מודל – אבל ברמת פוטנציאל אני חושב שהיא לא מגרדת רבע מהאפשרויות – העיר עצמה עוברת שינוי מואץ , משפחת ברקת היא מהעשירות בארץ , הקבוצה במצב טוב ובעתיד יש אצטדיון חדש – אם יש קבוצה שצריכה מנהל מקצועי זו באר שבע – שלוש שנים מהיום והיא יכולה להיות הרבה יותר מהפתעת העונה .

טביב זה נושא מורכב – אני לא מתרשם כרגע ממסע הרכש של ינואר – הוא מתקן טעויות שעשה בקיץ אבל בדרכו – חיפוש מציאות והשאלות לטווח קצר – לדעתי יהיה לו קשה לגנוב מקום בפלייאוף עליון – וזה הפסד הכנסה עצום ובסוף השנה הוא שוב יתחיל מאפס אם רוני לוי ילך – לא מבין את ההיגיון בלהחתים מאמן כזה לחצי שנה – רוני לוי זה מישהו שתן לו שנה וחצי והוא יעשה בביתר את מה שעשה גוטמן בהפועל – אבל כנראה שבקיץ שוב יתחילו לבנות מאפס .
אבל ימים יגידו .

דגש 15 בינואר 2014

יניב,
לגבי טביב – זה בדיוק העניין. הוא מתקן טעויות שהוא עשה בקיץ. רמון עומד לתקן את הטעויות בהגנה?

הפועל כנראה תסיים בפלייאוף העליון, בית"ר כנראה שלא.

אבל טביב יודע מה הוא רוצה ויש לו זמן. רמון לא רוצה כלום ואין לו כלום.

יניב 15 בינואר 2014

לפי מה שאני מבין ממך יש 2 סוגים של בעלים – רמון וכל השאר .
אז תראה טביב לא מתקן הרבה – בסך הכל קונה זמן – המדיניות שלו יכלה להביא את ביתר למקום בעייתי לקראת הפלייאוף התחתון אז הוא באמת תיקן וביתר לא תרד – אבל מה טביב רוצה ? ואיך הוא יגשים את זה עם אוסף מושאלים זה להחמיא לו יותר מדי .
לגביי הפועל – היא תסיים בעיני את הליגה עם שלד טוב יותר גם ליצר שתמכור כוכבים מהשלד שיישאר לטביב אחרי שילכו מי שילכו .

דגש 15 בינואר 2014

יש הרבה בעלים כמו רמון. הפועל רעננה, הפועל עכו, רמת השרון. מנסים להעמיד קבוצה לשנה, כדי שהיא לא תתפרק להם במשמרת שלהם, ומקווים שיבוא מישהו עם כסף שיחליף אותם מלהחזיק את הכאב ראש הזה.

Comments closed